De tering... nou ja... in je mailbox hangen ook nog wat plaatjes en screendumps. 
(Die 197GB is zeker ook incl. filmpjes van je 7D?)
Spotting, maar dan anders:
Vanuit de USA gaf Gulf_5 gisteren zijn vlucht & stoelnummer van FRA naar SPL door.
Terwijl ik ging slapen, stapte hij dus in de D-AIME (A380) richting FRA.
Toen ik wakker werd stond ik klaar met m'n camera voor een overflight, ware het niet dat ie veel te veel oostelijk voorbij kwam:

Vervolgens kijk je naar de inbound/outbound tijden, rond 12:35 (zijn ETA op SPL) was er een outbound peak.
Mooi maakt het runway uitzoeken een stukje makkelijker, dat is er dan maar 1 voor inbound verkeer.
ZW wind @ kracht 3, 18R it is.
Scanner aan, luisteren en ja hoor dat werd em ook. Fijn, niet met gierende banden dus rond SPL rijden.
SMSje gestuurd naar waar ik stond en gezien de radar werkte de telefoon boven ARTIP alweer.

Kreeg ook vanuit de lucht al door dat hij ook wist dat 't 18R zou worden.
En dan maar wachten tot je dit resultaat kon maken:
Canon in een A319?

Oh wacht... Gulf_5!

Vrijdag rond lunchtijd de herkansing, dan zit ik in een kist.
Wie kan? Stuur maar een DM voor de gegevens.
(Die 197GB is zeker ook incl. filmpjes van je 7D?)
Spotting, maar dan anders:
Vanuit de USA gaf Gulf_5 gisteren zijn vlucht & stoelnummer van FRA naar SPL door.
Terwijl ik ging slapen, stapte hij dus in de D-AIME (A380) richting FRA.
Toen ik wakker werd stond ik klaar met m'n camera voor een overflight, ware het niet dat ie veel te veel oostelijk voorbij kwam:

Vervolgens kijk je naar de inbound/outbound tijden, rond 12:35 (zijn ETA op SPL) was er een outbound peak.
Mooi maakt het runway uitzoeken een stukje makkelijker, dat is er dan maar 1 voor inbound verkeer.
ZW wind @ kracht 3, 18R it is.
Scanner aan, luisteren en ja hoor dat werd em ook. Fijn, niet met gierende banden dus rond SPL rijden.
SMSje gestuurd naar waar ik stond en gezien de radar werkte de telefoon boven ARTIP alweer.
Kreeg ook vanuit de lucht al door dat hij ook wist dat 't 18R zou worden.
En dan maar wachten tot je dit resultaat kon maken:

Oh wacht... Gulf_5!

Vrijdag rond lunchtijd de herkansing, dan zit ik in een kist.
Wie kan? Stuur maar een DM voor de gegevens.