Eerst even deze, schaamteloos uit het andere topic:
over het
wel- en geen nut hebben van afplakken van teleconverters...
Anoniem: 175233 in "Het grote Canonmount-objectieven-topic v..."
Doe er je voor- en nadeel mee... Ik weet nu, achteraf... dat ik me een hoop moeite had kunnen besparen vorig weekend
Al goed... back to business... back on topic !! FOTO'S !!!!!

uit de Joenaaitit Steeds
Daar gaan we weer:
AVQ (jaja weer een nieuwe voor het lijstje

)
Avra Valley - Tucson Marana Regional
niet onbelangrijk: "mijn" Cessna 172N, datum afgifte deel 1: 02-11-1978
#1 In Nederland hebben we een hoop paniek gemaakt, om die ene ex-KLM Super Connie, die naar het Aviodrome moest komen... Ik had het zelf eerlijk niet verwacht, maar daar in het westen van de US, kwam ik er binnen 5 dagen maar liefst 10 tegen ! Waarvan minstens de helft (zij het met een enkele aanpassing) nog zeker luchtwaardig was. Ik vroeg me daarom af, waarom ze zoveel moeite hadden met het vinden van parts voor dat ding...
#4 Douglas DC-4
#5 Connie + Nikon opa.... voor het perspectief...
#8 Connie... die herkennen ook wij moderne tweakende spotters nog wel... een icoon uit de luchtvaarthistorie... maar voor dit soort bakken, was ik heel erg blij dat wij spotters bij ons hadden van de oude garde... anders had ik (zonder Google

) nooit geweten wat voor kisten dit waren...
Lockheed SP-2H Neptune
#9 We kennen ze allemaal, de cliché shots van de Pisa-toren, met vlakbij je vader die probeert te voorkomen dat de toren omvalt... Nee, dit is niet mijn vader, maar zo leuk was het wél om tussen deze kisten door te lopen
#12 Deze vliegt niet meer
#15 Verdwaalde ouwe fighter...
#16 Nog een...
#17 Fighter vs. Nikon Opa ..... Had ie nou maar een Canon gehad
#18 En zo zag het er vanaf het hek ongeveer uit.... wie wil daar niet tussendoor banjeren ?
Maar gelijk door met nog een paar andere plaatjes van een ander veld. Een waar we bij stom toeval langsreden en.... huh ? Connie ? .... hmm, maar es effe stoppen dan
Het veld:
40G - Valle op de route naar de Grand Canyon.
#19 Connie dus... Ik vind Boeings mooie toestellen... stuk mooiere lijn dan die lelijke bussen... Maar voor die tijd, als je je er even naartoe verplaatst.... wat een waanzinnig lijntje
#22 Convair 240-1... nog zo een die onderdeel was van mijn 2009-opleiding oude vliegtuigen herkenning
Don't mention de horizon.... ik heb het gezien
... slip of the editing finger zeg maar... sorry hoor 
En tot slot... als voorproefje op wat je nog tegoed hebt van me...
Zei ik net dat ik Boeings mooi vond.... ?
er bestaan op deez' aerdkloodt enkele uitzonderingen op die stelling
DMA - Pima Air & Space Museum
#25 Boeing YC-14
#26 Boeing KC-97G Stratofreighter 53-0151
#27 Boeing C-97G Stratofreighter 52-2626 HB-ILY
iets met foto's...