DylanE schreef op maandag 17 januari 2011 @ 13:12:
[...]
Kijk dat kan dan nog is een interessante match worden
Wat is je PSN nick? dan zal ik je ff toevoegen. Ik zal is ff met de jongens overleggen wat geschikte data zijn voor ons dan komen we er wel uit denk ik

Ik heb je al een invite gestuurd (met een bericht over tweakers in de invite).
Speelt pixel nog wel eens dan? Zag hem toevallig gisteravond nog wel in BC2, maar dat gebeurt tegenwoordig niet vaak meer heb ik het idee

Het is wel altijd 'goed huishouden' met pix erbij
On-topic: Ik ben volgens mij een van de weinige mensen die Vietnam toch qualitatief slechter dan Vanilla vind. Ik kan het prima spelen, maar ik erger me aan de meeste maps. Uitzonderingen zijn Hastings en Phu Bai Conquest. Phu Bai Rush is ook nog goed te doen.
De rest van de maps is voor mij een beetje chokepoint heaven op Rush, als je met een capabel team speelt kun je vrijwel iedereen op dezelfde punten helemaal vastzetten. Als ik Vietnam speel is het meestal conquest, aangezien je daar iets meer bewegingsvrijheid krijgt en dus meer opties om te flanken. Absoluut slechtste map vind ik Cao Son Temple Conquest, vrijwel iedere ronde die ik daar heb gespeeld eindigt in een baserape (voor ons team of voor het vijandelijke team).
Verder voelt het aimen ook anders, minder precies lijkt het. Ik heb geen problemen met ironsights aangezien ik deze ook op Vanilla gebruik, maar in Vietnam heb ik regelmatig dat mijn aim te ver gaat. Laatste punt is het kleurenpalet, ik ben kleurenblind en die 'spot driehoekjes' kan ik dus gewoon niet zien
[
Voor 83% gewijzigd door
Wizz15 op 17-01-2011 14:41
]