Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-06 13:00

BiLo

PSN: toiletcleaner

Wizz15 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 12:34:
[...]

Ik ben niet actief in een clan (heb wel de GoT clantag), maar speel wel vaak samen met mensen die wel in een clan zitten. 8 gotters regelen moet geen probleem zijn lijkt me, wil me dus best een keer opofferen als cannon fodder ;)

Ik denk dat de meeste gotters behoorlijk hun mannetje staan tegenover clans, zo niet dan kunnen we in ieder geval voldoende tegengas geven ;)
Kijk dat kan dan nog is een interessante match worden :)

Wat is je PSN nick? dan zal ik je ff toevoegen. Ik zal is ff met de jongens overleggen wat geschikte data zijn voor ons dan komen we er wel uit denk ik >:)

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-06 14:57
TheJason schreef op maandag 17 januari 2011 @ 13:04:
Ik vind Vietnam zelfs leuker dan vanilla. Jammer alleen dat het niet super veel maps zijn maar zeker een aanrader.
+1

Ik heb het gevoel dat ik ook veel beter speel op de maps van Vietnam. Dus vind ik het al snel leuker :+
Maar begrijp me niet verkeerd, ik speel ook nog steeds graag op Vanilla maps.
Wizz15 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 12:34:
[...]

Ik ben niet actief in een clan (heb wel de GoT clantag), maar speel wel vaak samen met mensen die wel in een clan zitten. 8 gotters regelen moet geen probleem zijn lijkt me, wil me dus best een keer opofferen als cannon fodder ;)

Ik denk dat de meeste gotters behoorlijk hun mannetje staan tegenover clans, zo niet dan kunnen we in ieder geval voldoende tegengas geven ;)
Eens kijken of we de volgende mensen samen kunnen krijgen:
Pixelchaos
Unomomentodado
Rikbruil (aka Wizz15)
Michel_nl
Dynamix
Walletje-W
Cheironnl
Jackal131

Of andere gegadigden.

Volgens mij hebben we dan een aardig team dat al menig clan het leven zuur heeft gemaakt.
Ik geloof dat we één keer echt helemaal zoek zijn gespeeld door een clan, maar voor de rest hebben we aardig tegenstand kunnen bieden.

[ Voor 52% gewijzigd door Jackal131 op 17-01-2011 13:26 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Jackal131 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 13:17:
Ik heb het gevoel dat ik ook veel beter speel op de maps van Vietnam.
Idem, heb nauwelijk vanilla gespeeld sinds Vietnam uit kwam ... speel niet persé beter, maar vind het inderdaad ook leuker op de een of andere manier. Vooral Hastings, waar je op allerlei verschillende manieren bij de doelen kan komen.
Maks schreef op maandag 17 januari 2011 @ 12:58:
Heb al veel recensies gelezen maar vinden jullie de Vietnam add-on de moeite waard?
Absoluut !! Zie ook andere reacties.
En kost bijna niks meer nu. Ik was nog 13 euro kwijt bij pre-order in November, maar heb al (Steam?) aanbiedingen van 6, 7 euro voorbij zien komen ...

[ Voor 31% gewijzigd door Goner op 17-01-2011 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
DylanE schreef op maandag 17 januari 2011 @ 13:12:
[...]

Kijk dat kan dan nog is een interessante match worden :)

Wat is je PSN nick? dan zal ik je ff toevoegen. Ik zal is ff met de jongens overleggen wat geschikte data zijn voor ons dan komen we er wel uit denk ik >:)
Ik heb je al een invite gestuurd (met een bericht over tweakers in de invite).
Pixelchaos
Unomomentodado
Rikbruil (aka Wizz15)
Michel_nl
Dynamix
Walletje-W
Cheironnl
Jackal131
Speelt pixel nog wel eens dan? Zag hem toevallig gisteravond nog wel in BC2, maar dat gebeurt tegenwoordig niet vaak meer heb ik het idee :P Het is wel altijd 'goed huishouden' met pix erbij :)

On-topic: Ik ben volgens mij een van de weinige mensen die Vietnam toch qualitatief slechter dan Vanilla vind. Ik kan het prima spelen, maar ik erger me aan de meeste maps. Uitzonderingen zijn Hastings en Phu Bai Conquest. Phu Bai Rush is ook nog goed te doen.

De rest van de maps is voor mij een beetje chokepoint heaven op Rush, als je met een capabel team speelt kun je vrijwel iedereen op dezelfde punten helemaal vastzetten. Als ik Vietnam speel is het meestal conquest, aangezien je daar iets meer bewegingsvrijheid krijgt en dus meer opties om te flanken. Absoluut slechtste map vind ik Cao Son Temple Conquest, vrijwel iedere ronde die ik daar heb gespeeld eindigt in een baserape (voor ons team of voor het vijandelijke team).

Verder voelt het aimen ook anders, minder precies lijkt het. Ik heb geen problemen met ironsights aangezien ik deze ook op Vanilla gebruik, maar in Vietnam heb ik regelmatig dat mijn aim te ver gaat. Laatste punt is het kleurenpalet, ik ben kleurenblind en die 'spot driehoekjes' kan ik dus gewoon niet zien :P

[ Voor 83% gewijzigd door Wizz15 op 17-01-2011 14:41 ]

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:25
Ik heb tot nu toe misschien 10 vietnam games gespeeld, maar wat me opvalt is dat recons wel erg veel voordeel hebben met hun 12x scope, waar ieder ander gewoon iron sights heeft. 'k vind dat best wel een beetje naaierig, kunnen ze snipers niet een 4x scope geven ofzo? :P

Maarja, nog niet genoeg gespeeld denk ik, als ik het nu een rating moest geven zou die iets lager zijn dan vanilla bc2.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Wizz15 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 14:27:

Speelt pixel nog wel eens dan? Zag hem toevallig gisteravond nog wel in BC2, maar dat gebeurt tegenwoordig niet vaak meer heb ik het idee :P Het is wel altijd 'goed huishouden' met pix erbij :)
Ja hoor, gisteren nog met Pix gespeeld. Waarschijnlijk vanavond ook weer. Dus als je zin hebt...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-06 15:14

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

kevz schreef op maandag 17 januari 2011 @ 14:32:
Ik heb tot nu toe misschien 10 vietnam games gespeeld, maar wat me opvalt is dat recons wel erg veel voordeel hebben met hun 12x scope, waar ieder ander gewoon iron sights heeft. 'k vind dat best wel een beetje naaierig, kunnen ze snipers niet een 4x scope geven ofzo? :P

Maarja, nog niet genoeg gespeeld denk ik, als ik het nu een rating moest geven zou die iets lager zijn dan vanilla bc2.
Vind je dat een voordeel, die 12x scope??? Ik zie juist echt geen ruk door die scope. Heeft er misschien mee te maken dat ik sowieso een hekel heb aan de sniper rifles (red dot / 4x scope VSS daargelaten :9), maar in mijn beleving zie je dus zodra gelijk iemand zn amandelen mocht je goed mikken voor je scoped, maar doe je dat niet (wat mij dus zeer veel overkomt als ik aan kom rennen en op 15 tot 40 m een vijand tegenkom, die mij dus ook ziet op die korte afstand, zodra ik scope, zie ik de grassprietjes 200 meter achter hem en ben ik weer aan het aftellen...

Het zielig en alleen in de bosjes of achter een heuveltje zitten snipertje spelen, in afwachting van de vijand die toevallig in de beperkte zichtslijn langs komt lopen (en niet teveel beweegt, anders is het voor mij helemaal onmogelijk om met een sniper rifle raak te schieten) is niet aan mij besteedt. Combat sniper / recon is heerlijk, maar bij voorbaat met een shotgun of de WWII SMG.

De iron sights daarentegen.... Oh my god, wat speelt dat lekker. Ze zouden voor Vanilla de scopes ook moeten verwijderen uit het spel.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:25
AllSeeyinEye schreef op maandag 17 januari 2011 @ 15:04:
[...]

Vind je dat een voordeel, die 12x scope??? ............
Ik speel dus geen recon, iig bijna nooit tenzij er echt 1 nodig is als de tegenstander niks anders doet dan snipen, maar een speler die niks anders doet dan snipen zal het in vietnam, net als vanilla, ook goed doen, licht unbalanced als je het mij vraagt O-)

Nee ik speel voornamelijk Assault met die AN-94 en 4x Scope, kan je mee snipen als recons vervelend zijn en zonder scope is die ook behoorlijk spot on (daarom kan ik wss niet wennen aan iron sights, 4x scopes zijn gewoon zo goed). Daarnaast speel ik wel eens medic, ook met een scope. Krijg zonder in te zoomen echt het gevoel dat ik geen bal zie :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-06 08:38
Wizz15 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 14:27:
[...]

On-topic: Ik ben volgens mij een van de weinige mensen die Vietnam toch qualitatief slechter dan Vanilla vind. Ik kan het prima spelen, maar ik erger me aan de meeste maps. Uitzonderingen zijn Hastings en Phu Bai Conquest. Phu Bai Rush is ook nog goed te doen.
Ben ik het wel mee eens. Ik heb Vietnam een paar uur gespeeld, maar Vanilla trok me toch weer terug (Vooral de nieuwe mappen). Ik vind het gewoon heerlijk om met de AT4 te spelen. Plus dat je meer werkende beschutting hebt als je gespot bent. Als ik bij Vietnam gespot bent ben ik sowieso de sjaak. Je schiet overal doorheen met een machine geweer.

De iron-sight bevallen me wel heel erg goed, net als in BF2. Daarom vind ik het zo jammer dat je in BFBC2 overal Red Dots op kan zetten, dat maakt alle wapens bijna gelijk. Typisch COD :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
In Vietnam is het een stuk lastiger snipen, aangezien je m.i. meer cover mogelijkheden hebt. 12x scope vindt ik ook helemaal niet lekker spelen, doordat je maar een zeer smal gezichtsveld hebt. Ik wordt ook maar weinig neergeschoten door snipers met 12x zoom. Snipers met 12x zoom zijn makkelijk te verrassen met een knifekill 8), tenzij ze vanuit hun eigen basis (spawn) zitten te snipen

Ook heb ik het idee dat de bullet-drop op Vietnam is stuk minder is. Regelmatig schiet ik sniper neer met een AK47 door op het driehoekje te mikken (van grote afstand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Maks schreef op maandag 17 januari 2011 @ 12:58:
[...]
Heb al veel recensies gelezen maar vinden jullie de Vietnam add-on de moeite waard?
Ik heb geen Vanilla meer gespeeld sinds Vietnam.
Pluspunten wat mij betreft: Sfeer, ouderwetse wapens (geen high-tech gadgetry), het gaat me op een of andere manier in Vietnam gemakkelijker af (wapens of mikken zijn/is verbeterd), je kan je lekker in de bosjes verschuilen >:) , mensen in de fik steken met de vlammenwerper blijft leuk, ik vind de heli beter balanced, er zijn 2 mappen met veel voertuigen maar alle mappen blijven toch heel infanterie-vriendelijk.
Minpunt: Een aantal mappen hebben behoorlijke choke points. Als je dan in een zwak team zit, houdt de fun snel op. Daardoor speel ik voornamelijk conquest waarin je een beetje meer bewegingsruimte hebt zoals iemand hier eveneens vermeldde.

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-06 16:21

Louw Post

Cerenas

ambi schreef op maandag 17 januari 2011 @ 15:52:
[...]

Ik heb geen Vanilla meer gespeeld sinds Vietnam.
Pluspunten wat mij betreft: Sfeer, ouderwetse wapens (geen high-tech gadgetry), het gaat me op een of andere manier in Vietnam gemakkelijker af (wapens of mikken zijn/is verbeterd), je kan je lekker in de bosjes verschuilen >:) , mensen in de fik steken met de vlammenwerper blijft leuk, ik vind de heli beter balanced, er zijn 2 mappen met veel voertuigen maar alle mappen blijven toch heel infanterie-vriendelijk.
Minpunt: Een aantal mappen hebben behoorlijke choke points. Als je dan in een zwak team zit, houdt de fun snel op. Daardoor speel ik voornamelijk conquest waarin je een beetje meer bewegingsruimte hebt zoals iemand hier eveneens vermeldde.
Inderdaad die choke points zijn echt minder, ik joinde een keer een server met die tempel map (weet zo niet hoe die heet :P). Maar ik zat dus ook in een zwak team en vrij snel terug gepushed tot aan onze base, stonden er 2 van die boten en allemaal snipers ons te base rapen, dat was vrij k*t. Dan kun je echt niks meer doen. Einigde ook met dubbel zoveel deaths als ik het gehele potje had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
kevz schreef op maandag 17 januari 2011 @ 15:15:
Nee ik speel voornamelijk Assault met die AN-94 en 4x Scope, kan je mee snipen als recons vervelend zijn en zonder scope is die ook behoorlijk spot on (daarom kan ik wss niet wennen aan iron sights, 4x scopes zijn gewoon zo goed). Daarnaast speel ik wel eens medic, ook met een scope. Krijg zonder in te zoomen echt het gevoel dat ik geen bal zie :)
Eigenlijk wel frapant dat mensen juist beter kunnen richten op het moment dat er een red dot of 4x optical zoom op zit. Ik heb geen problemen met iron sights, sterker nog, ik scoor dan vaak beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-06 17:23

Hu9o

Schokkend

CptChaos schreef op maandag 17 januari 2011 @ 17:37:
[...]
Eigenlijk wel frapant dat mensen juist beter kunnen richten op het moment dat er een red dot of 4x optical zoom op zit. Ik heb geen problemen met iron sights, sterker nog, ik scoor dan vaak beter.
Aimen met de ironsight vind ik ook veel fijner dan met die vervelende red dot. Geen idee waarom, zal wel gewoon tussen de oren zitten.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-06 12:32
Hu9o schreef op maandag 17 januari 2011 @ 17:43:
[...]

Aimen met de ironsight vind ik ook veel fijner dan met die vervelende red dot. Geen idee waarom, zal wel gewoon tussen de oren zitten.
Denk dat het is omdat je meer van de omgeving nog ziet...

Overigens ben ik er nog steeds niet uit of ik de Vietnam nou leuker vindt dan het origineel.. Ik speel het wel meer. Heb het ook pas gekocht toen Vietnam kwam en wordt beetje gek van de overkill aan moderne gadgets in vanilla.

Net zat ik prima te spelen op server van GQ, Rush only met Vietnam. Laatste bomb op hasting wordt geplant en ik sta dik bovenaan, 20/8 ofzo met 2500 punten. Disconnect hij, ik had ook aardig veel pins, krijg je deze dan nog wel als je voor het einde van de ronde weg bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Laatst online: 26-06 17:23

Hu9o

Schokkend

Pins krijg je wel

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 11:17
Dat was/is bij mij dus niet zo, ik had een 8killstreak pin (de laatste, voor mijn 50/50) maar toen disconnecte hij voor het einde van de game. Ik log de volgende dag weer in, maar mijn killstreak badge stond nog rustig op 49/50, terwijl ik de 50e toen die game wel gehaald had.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simmity
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-06 08:48
Momenteel veel problemen om een game te kunnen vinden op XBOX live, continu de melding dat er geen games gevonden kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hu9o schreef op maandag 17 januari 2011 @ 17:43:
[...]

nee, ik kan niet zonder die red dot. Waarschijnlijk is het gewoon een gevoel wat je hebt, maar ik mis dan gewoon iets. Als ik dan een wapen op pak zonder red dot, aim ik ook niet meer down the sight.

Overigens is de 4x scope nog verschrikkelijker. Zeker als het op een LMG zit. Dat wapen gaat zo heen en weer dat je toch nauwelijks kunt richten / mikken met zo'n ding.

Ps. Een kleine oproep aan de mensen die frequent dit topic volgen. Ik mis voor vietnam nog wat plaatjes in de start post. Ik ben nog op zoek naar plaatjes van de volgende wapens, in 200 bij 200 pixels formaat (of groter), met witte achtergrond:
- M14
- M16A1

Verder ben ik nog op zoek naar fatsoenlijke plaatjes van de voertuigen. Deze hoeven wat mij betreft geen witte achtergrond te hebben, een beetje setting bij het voertuig in kwestie mag best :)

Wie kan mij helpen in de grote zoektocht?

Overigens heeft EA een website kit uit. Maar die plaatjes hebben een te lage resolutie voor de startpost van dit forum. Eigenlijk ziet het er gewoon niet uit als ik die gebruik.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:01

zAo

GPLv2 Fanboy

Simmity schreef op maandag 17 januari 2011 @ 19:42:
Momenteel veel problemen om een game te kunnen vinden op XBOX live, continu de melding dat er geen games gevonden kunnen worden.
Op PSN werkt ook niets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52038

lijkt wel of heel xbox live klote doet. kan geen game joinen en net bleef hij hangen op het "zoeken naar game" scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl44tschaap
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-06 09:43
Hier precies het zelfde zegt of kan geen game vinden of blijft hangen met zoeken.. Heb hem maar weer uitgezet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:07
Het is een leuk spel maar man o man wat maken ze er technisch een ongelooflijke puinzooi van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:22
Hier op de pc nauwelijks problemen. M'n stats doen het bijna altijd, heb nog geen 1 crash gehad in 50 uur, prima.

Man o man wat een heerlijke actie daarstraks, jammer dat ik er geen video van had. Was in het verloren kamp blijven rondhangen, paar man neergeknald. Tank gejat, heel het front van achter aanvallen, zo'n medium tank afgeknald met 4 man erin, er was nogal een flessenhalf dus daarna reed ik ook nog over 3 man heen whehehe. 10 ventjes dood in anderhalve actie, echt een fantastisch gevoel. Voelde me ook echt zo triomfantelijk toen ik zo met die gestolen tank ons kamp kwam binnenrijden.

De neuzelaars zullen het wel een verkapt soort baserapen vinden maar ja boeiend, dikke lol gehad.

Ook nog stomme lol, ik zat al een half uur 40mm granaten af te vuren en mezelf af te vragen waarom ik maar niks raakte. Later pas door dat ik per ongeluk de smoke-grenade had geselecteerd hihi :P

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105188

Persoonlijk vindt ik dat als beide teams een beetje gelijk zijn dat er geen sprake is van baserape. Als een team echt overpowered is en ze gaan express een beetje bij de basis hangen om kills te maken dat is pas baserape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
EvaluationCopy schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 00:12:
Ook nog stomme lol, ik zat al een half uur 40mm granaten af te vuren en mezelf af te vragen waarom ik maar niks raakte. Later pas door dat ik per ongeluk de smoke-grenade had geselecteerd hihi :P
Herkenbaar. :P

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

ik speel tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar hardcore, en hier is ook de 40mm shotgun erg vermakelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

brilsmurfffje schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 08:18:
ik speel tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar hardcore, en hier is ook de 40mm shotgun erg vermakelijk :)
Ik vindt juist het omgekeerde. Het strategische element wordt in hardcore mode verdrongen door de drang om frags te maken. 1 hit 1 kill van snipers en mensen met no-aim die maar met machine guns of shotties moeten sprayen. Nee dank je. Dan maar een iets minder realistische gameplay. :)

[ Voor 195% gewijzigd door Anoniem: 105188 op 18-01-2011 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06 09:22
Ik heb gister eindelijk die pin gehaald van 4 kills met de 40mm nade launcher. Valt me op dat er maar weinig mensen zijn die daarmee schieten, terwijl het, als je ermee om kunt gaan, best een effectief wapen is. Ikzelf keer weer heel snel terug naar mn G3 Met CG M5 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

brilsmurfffje schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 08:18:
ik speel tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar hardcore,
Het irritante van HC vind ik dat je bij wapens als de mg's op tanks, helicopters, jeeps etc je cross-hair kwijtraakt, maar niet over het vizier kunt mikken ... idem voor bijv. de shotguns.
EvaluationCopy schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 00:12:
Later pas door dat ik per ongeluk de smoke-grenade had geselecteerd hihi
Als je iemand vol raakt met een smoke-grenade, gaat-ie ook om hoor :+
(zie net dat ik 18 kills heb met de smoke launcher)

[ Voor 30% gewijzigd door Goner op 18-01-2011 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:30

Vrijdag

De Zwarte

Goner schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 09:15:
[...]

Het irritante van HC vind ik dat je bij wapens als de mg's op tanks, helicopters, jeeps etc je cross-hair kwijtraakt, maar niet over het vizier kunt mikken ... idem voor bijv. de shotguns.
Shotguns krijgen ook in HC een cirkeltje, dat scheelt wel omdat je inderdaad niet iron sight kan doen.

Gisteren ook wat beginproblemen met de Xbox. Wat hielp was ingame uitloggen op Live en daarna weer inloggen. Toen werkte het wel.
Paar lekkere potjes gespeeld. Helaas had ik mijn headset niet op (Steelseries, moet de mic nog testen) maar mijn squadmates wel. Op Hastings waarschuwden ze me continu toen ik in een tank reed waar er mijnen lagen en de engi liep er achteraan om te repairen. Lekker met z'n drieen stations opblazen, terwijl er eentje armed vanuit de tank suppressing fire geven werkt erg goed :9

Die pin dat je in een ronde vier roadkills doet, kan dat ook met friendly fire eigenlijk? Buiten dat slaag ik er vaak niet in om met een tank een roadkill te maken, dan rij ik over iemand heen en dan blijft hij vrolijk op me schieten 8)7

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Ik zie vaak dat de UAV ook een machinegun heeft, welke optie is dat??

Ben ook wel eens benieuwd of het zin heeft om met 40mm granaten op tanks te schieten, ik doe het altijd wel maar heel veel verschil maakt het niet denk ik

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

EvaluationCopy schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 09:46:
Ben ook wel eens benieuwd of het zin heeft om met 40mm granaten op tanks te schieten, ik doe het altijd wel maar heel veel verschil maakt het niet denk ik
Je beschadigt 'm niet echt heel zwaar, maar ik heb al meerdere keren een tank die al zwaar door mijnen of RPG's beschadigd was, het genadeschot gegeven met een 40mm of handgranaat. Vooral de achterkant is wat kwetsbaarder ...

[ Voor 4% gewijzigd door Goner op 18-01-2011 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:02

Niellie41

[object Object]

Dat is de laatste upgrade voor voertuigen. Iets met ALT staat er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Ik kwam er gisteren achter dat je 6 tankshells nodig hebt om een Mcom kapot te schieten (Vietnam), terwijl ik in de veronderstelling was dat de Mcoms sterker waren gemaakt tegen tanks en C4/TNT. Dit leverde ongeveer 800 punten op, maar helaas lagen de stats er weer eens uit...
Je kunt de UAV ook voorzien van smoke. Zo kun je gemakkelijk een rook gordijn neerleggen, doordat de UAV iets van 5 smokenades tegelijk afvuurt 8)

[ Voor 38% gewijzigd door Jackal131 op 18-01-2011 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• najdo
  • Laatst online: 15-06-2020
Ook eens inspringen in dit topic. Speelde nu al sinds de launch BFBC2 en ik moet zeggen dat ik vietnam toch wel best een leuke upgrade vindt vergeleken met vanilla. Waar ik in vanilla alleen maar conquest speelde op arica harbor, nu speel ik in vietnam op alle mappen graag conquest. Ook de verbetering van de choppers is cool :-). Vooral omdat men ze iets gemakkelijker kan neerhalen.

Nuja, ik weet niet hoe het komt, maar het is zeker al 5maanden geleden dat ik ooit nog eens een potje rush heb gespeeld (heb het zelfs nog nooit opgestart in vietnam). Conquest is toch zoveel toffer? Rush vind ik een veel te saaie gameplay, vooral als u team niet wilt meewerken. In clan verband zou het waarschijnlijk nog tof zijn :). Alsook de punten dat je haalt in conquest liggen toch in de marge van 1.5 - 3 maal de score vergeleken met een rush map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Rush saai?? Alleen als, zoals gisteravond, het aanvallende team in de eigen basis blijft campen en snipen. Dit heeft vooral met de teamplay van dat team te maken. Als de helft van het team niet meewerkt, dan loop je het risico vastgezet te worden en dan kan het inderdaad saai worden. Meestal is het gevolg dat het team dan leegloopt.

Als er twee teams tegenover elkaar staan die redelijk aan elkaar gewaagd zijn, dan is rush alles behalve saai!

Conquest speel ik af en toe en vermaak me er ook prima mee, maar toch speel ik veel liever rush.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-06 18:48
[...]

+1

Ik heb het gevoel dat ik ook veel beter speel op de maps van Vietnam. Dus vind ik het al snel leuker :+
Maar begrijp me niet verkeerd, ik speel ook nog steeds graag op Vanilla maps.

[...]

Pixelchaos
Unomomentodado
Rikbruil (aka Wizz15)
Michel_nl
Dynamix
Walletje-W
Cheironnl
Jackal131

Of andere gegadigden.

Volgens mij hebben we dan een aardig team dat al menig clan het leven zuur heeft gemaakt.
Ik geloof dat we één keer echt helemaal zoek zijn gespeeld door een clan, maar voor de rest hebben we aardig tegenstand kunnen bieden.
Hier ben ik zeker voor te porren, lijkt me vet!

Komt er hier iemand wel eens op het officiële forum? Ik word namelijk echt knettergek van die haperende stats... In plaats van dat het beter wordt, wordt het alleen maar erger... kan echt niet! :(

Ook de reden dat ik slechts 2 minuten ben gejoined gisteravond. In Vietnam zonder stats is nog wel te doen, maar in Vanilla... dan ben je echt gehandicapt!

[ Voor 7% gewijzigd door Dynamix op 18-01-2011 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
Dynamix schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 11:08:
[...]

Hier ben ik zeker voor te porren, lijkt me vet!

Komt er hier iemand wel eens op het officiële forum? Ik word namelijk echt knettergek van die haperende stats... In plaats van dat het beter wordt, wordt het alleen maar erger... kan echt niet! :(

Ook de reden dat ik slechts 2 minuten ben gejoined gisteravond. In Vietnam zonder stats is nog wel te doen, maar in Vanilla... dan ben je echt gehandicapt!
Ik zit regelmatig op het officiele forum, maar helaas is het daar ook nogal stil vanaf de kant van EA/Dice omtrent het probleem. Beetje raar aangezien ze normaal gesproken nog wel eens laten weten dat ze er 'naar kijken' :P

Geen idee waarom het zo stil is, maar irritant is het inderdaad wel. Valt me op dat als je je stats terug hebt (wat even duurt) en je daarna switched van vanilla naar Vietnam of omgekeerd, je alles weer kwijt bent (PS3).

Edit: schijnt dat ze er aan werken en later vandaag iets laten horen over het matchmaking en stats probleem. Aldus zh1nt0 in een thread op het PC gedeelte van het officiele forum. (bron: Where are Dice employees?)

[ Voor 32% gewijzigd door Wizz15 op 18-01-2011 13:20 ]

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

't Is die met de (drie) kogels in het icoontje.

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Wizz15 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 13:07:
[...]

Ik zit regelmatig op het officiele forum, maar helaas is het daar ook nogal stil vanaf de kant van EA/Dice omtrent het probleem. Beetje raar aangezien ze normaal gesproken nog wel eens laten weten dat ze er 'naar kijken' :P

Geen idee waarom het zo stil is, maar irritant is het inderdaad wel. Valt me op dat als je je stats terug hebt (wat even duurt) en je daarna switched van vanilla naar Vietnam of omgekeerd, je alles weer kwijt bent (PS3).

Edit: schijnt dat ze er aan werken en later vandaag iets laten horen over het matchmaking en stats probleem. Aldus zh1nt0 in een thread op het PC gedeelte van het officiele forum. (bron: Where are Dice employees?)
Net even dat topic en de Twitter van zh1nt0 gecheckt... rare vogel, joh. Ik bedoel, als je community manager bent dan weet je dondersgoed dat niet communiceren gezeik oplevert |:( En blijkbaar voelt hij zich nog aangevallen ook, als ik z'n Twitter lees...

Maar goed, eens zien waar ze mee komen vandaag. Thanks voor de info, Wizz15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik vond deze toch eigenlijk best grappig:

Afbeeldingslocatie: http://img818.imageshack.us/img818/15/imag0730.jpg

:P

[ Voor 5% gewijzigd door Vrijdag op 18-01-2011 13:52 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Die is wel humor, ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
Ik vond die reactie van Zh1nt0 wel grappig... ik bedoel, een hele hoop mensen verwachten dat hij maar overal de antwoorden op heeft terwijl hij voor informatie afhankelijk is van de devs en ook nog een gebonden is aan allerlei NDA's.

Maar even wat anders, heeft iemand dit clipje al eens gezien? Een minifilmpje van BC2 met die speech van Al Pacino uit "Any Given Sunday"... ondertiteling is helaas Russisch maar ik vond het wel een vet filmpje:

YouTube: Motivation for teams BFBC2 from Al Pacino!

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexusonline_NL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-06 18:27
Beste Gamers,

Ik ben ook ook een BC2 liefhebber. Ik heb een filmpje gemaakt over BC2. Ik speel voornamelijk RUSH. Ik heb een aantal handigheidjes uitgevonden, gefilmd, leuk muziekje eronder en een filmpje hiervan op Youtube geplaatst. Ik hoop dat je wat aan de shortcuts hebt. Sommige zijn al bekend maar ik ben ervan overtuigd dat de eerste niemand nog kent.

http://www.youtube.com/watch?v=gUb4VAAKpS8

Mijn eerste poging to een filmpje, op of aanmerkingen welkom. Ik weet dat er bij de overgang naar muziek een klein foutje inzit maar dat zal ik in het weekend eruit halen.

Groet.

>:) Nexusonline_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

iemand ook een probleem met de servers op de ps3? kan helemaal niet met EA verbinden

gevonden: http://forums.electronica...tart-likely-one-hour.html

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 315662 op 18-01-2011 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

En weer zijn de EA servers down. Is dit ontmoedigingsbeleid zodat we stoppen met BC2 ofzo? Ik snap best dat die servers niet gratis zijn, maar EA wil ze perse zelf hosten i.p.v. Sony of Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexusonline_NL
  • Laatst online: 15-06 18:27
Ik speel trouwens met een static aim crosshair sticker op het scherm. Tijdens het rennen heb ik dan nog steeds crosshair.

laatste tijd veel in rustige servers, relaxed spelen met shotgun en met c4 klieren. tankje hier en daar.
Altijd in de top 3. 32 man heb ik even gehad. je kunt je kop nergens boven het maaiveld uitsteken.

Armen COM en volplakken met C4. Een verdieping erboven staan en af en toe c4 naar beneden.
vermaak ik mij prima mee.

alle pins en badges gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Anoniem: 315662 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:32:
iemand ook een probleem met de servers op de ps3? kan helemaal niet met EA verbinden

gevonden: http://forums.electronica...tart-likely-one-hour.html
Zullen we dan eindelijk weer volle servers hebben op de console? Of is dat niet het probleem dat ze gefixt hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

Jackal131 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:51:
[...]

Zullen we dan eindelijk weer volle servers hebben op de console? Of is dat niet het probleem dat ze gefixt hebben?
dat is het probleem wat ze gefixt hebben ja
zAo schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:42:
En weer zijn de EA servers down. Is dit ontmoedigingsbeleid zodat we stoppen met BC2 ofzo? Ik snap best dat die servers niet gratis zijn, maar EA wil ze perse zelf hosten i.p.v. Sony of Microsoft.
lees even die forumpost die in de post boven jouw post staat

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 315662 op 18-01-2011 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikheetkoen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-06 22:44
Nexusonline_NL schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:48:
Ik speel trouwens met een static aim crosshair sticker op het scherm. Tijdens het rennen heb ik dan nog steeds crosshair.
Jij hebt dus zo'n sticker op je beeldscherm geplakt? :+ Ik zie er het nut niet van in, ik kan zo wel zien wat het midden van mijn scherm is (niet op de pixel, maar ongeveer zo accuraat als een crosshair). Gebruik je het om te spotten op lange afstand oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
ikheetkoen schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 17:56:
Jij hebt dus zo'n sticker op je beeldscherm geplakt? :+ Ik zie er het nut niet van in, ik kan zo wel zien wat het midden van mijn scherm is (niet op de pixel, maar ongeveer zo accuraat als een crosshair). Gebruik je het om te spotten op lange afstand oid?
Geweren die standaard geen crosshair hebben, zoals sniper reconrifles dat hebben, hebben met zoiets zeker baat! Je hoeft met die wapens niet meer 'scoped' killes te maken. Ook shotguns, want die hebben altijd zo'n grote cirkel.

[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 18-01-2011 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Anoniem: 315662 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 17:28:
[...]
lees even die forumpost die in de post boven jouw post staat
Dat zag ik inderdaad pas na het posten :+ Alsnog; ik hoop dat het nu eindelijk goed verloopt allemaal.

Hoe beginnen jullie op de PS3 trouwens een nieuw karakter? Kan dat alleen door een nieuw PSN account aan te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Laatst online: 28-12-2023
Bagger, ranking system (PC) ligt er ATM uit bij mij. :(

[ Voor 4% gewijzigd door Sharpp op 18-01-2011 20:43 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ja, het is weer volkomen ruk met die stat servers. :(

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06 11:21
Elke dinsdag is er onderhoud, maar toch blijft het ontzettend bagger....

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensxeon
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-06 15:55
JA RUK! je wordt er helemaal #^%$ van, ze weten het bij EA al lang en ze doen er volgens mij geen ruk aan. kom niet eens in een game ook niet met 0 stats. krijg continu melding Check you connection. Check zelf es ff je connection van je stats servers. argg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zeg mensen luister eens. EA kan er ook niks aan doen dat jullie het nieuws niet volgen.
http://twitter.com/#!/OfficialBFBC2

Is toch netjes gemeld dat ze de servers een rr gaan gegeven. Sorry hoor maar ik heb geen zin in het zelfde gezeik elke dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Niet online
double post

[ Voor 92% gewijzigd door pafdaddy op 18-01-2011 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Niet online
Die stat servers zijn de laatste weken ook bagger op de andere 6 dagen van de week, vriend. Bovendien ging het over de PC versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
Sinds vanochtend werkt het hier weer prima, die stats. Gisteravond had ik voor het eerst is een paar dagen/weken eindelijk geen level 1 als ik naar my stats ging, gister liep het nog wat achter en vanochtend had ik voor het eerst weer gewoon mijn stats&scores. PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-06 22:37
Nexusonline_NL schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:29:. Sommige zijn al bekend maar ik ben ervan overtuigd dat de eerste niemand nog kent.

http://www.youtube.com/watch?v=gUb4VAAKpS8
De eerste komt nog uit de beta, alleen toen kon je er oprennen ipv de boom te gebruiken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
Filmpje = offline?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-06 12:35

Minkie

Groazers Unite.

Nexusonline_NL schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:48:
Op je tv op monitor?
Want het lijkt net alsof je in het filmpje met een console speelt. Valt vooral op bij Port Valdez als je die schuine planken omhoog gaat en dan draait.

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:23

The Zep Man

🏴‍☠️

CptChaos schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 20:22:
[...]
Geweren die standaard geen crosshair hebben, zoals sniper reconrifles dat hebben, hebben met zoiets zeker baat! Je hoeft met die wapens niet meer 'scoped' killes te maken. Ook shotguns, want die hebben altijd zo'n grote cirkel.
Hoe accuraat is een reconrifle, niet ingezoomd en met een crosshair geplakt op het scherm (gebukt, stilstaand, lopend)? Is het altijd dead-on op de middelste pixel of zit er een variatie in?
Anoniem: 105188 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 21:17:
Zeg mensen luister eens. EA kan er ook niks aan doen dat jullie het nieuws niet volgen.
http://twitter.com/#!/OfficialBFBC2

Is toch netjes gemeld dat ze de servers een rr gaan gegeven. Sorry hoor maar ik heb geen zin in het zelfde gezeik elke dinsdag.
En iedereen maakt gebruik van Twitter en is bekend dat hier officieel nieuw van BFBC2 op wordt gepubliceerd?

Waarom wordt niet gebruik gemaakt van de in-game mogelijkheden om officiële berichten over te brengen?

[ Voor 32% gewijzigd door The Zep Man op 19-01-2011 12:37 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Anoniem: 105188 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 21:17:
Als je de FAQ in dit topic had gelezen of die van Topicreeks: [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic dan had je geweten dat EA élke Dinsdag onderhoud pleegt aan de servers. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CptChaos schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 12:38:
[...]
Als je de FAQ in dit topic had gelezen of die van Topicreeks: [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic dan had je geweten dat EA élke Dinsdag onderhoud pleegt aan de servers. ;)
Nog niet eens. Staat als een waarschuwing bij de post box maar toch zijn er mensen die het voor elkaar krijgen om te klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
  • Laatst online: 21-08-2024
Volgens mij net een van mijn meest gefrustreerde potjes gespeeld. Als je al 11 keer achter elkaar dezelfde crate armed en je team het vertikt om te helpen omdat ze liever elkaar neerschieten voor een helikopter dan vraag je je soms toch af waarom je toch nog de moeite wil doen.

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-05 10:51
@Werewolf
Zo herkenbaar.. Erg jammer dat de meesten in de base wachten op de respawn van een heli, terwijl ze beter zouden kunnen helpen met het capturen (conquest).
Ach ja, zulke dingen blijf je toch houden.

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Werewolf_789 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 14:11:
Volgens mij net een van mijn meest gefrustreerde potjes gespeeld. Als je al 11 keer achter elkaar dezelfde crate armed en je team het vertikt om te helpen omdat ze liever elkaar neerschieten voor een helikopter dan vraag je je soms toch af waarom je toch nog de moeite wil doen.
Doe dan geen moeite.

Als je voor punten gaat: ik haal vaak meer punten in verliezende potjes dan winnende. En ja, ik probeer altijd eerst als team te spelen. Als de rest van het team echter geen moeite doet, waarom zou ik dat dan nog doen?

Als je niet voor punten gaat: zoek een andere server op en hoop op het beste. Soms kom je in best wel aardige potjes terecht waarin beide teams als samenwerkende groepen aan elkaar gewaagd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Lijkt me inderdaad ook erg frustrerend. In zulke gevallen ga ik opzoek naar een nieuwe server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Ik vind het moeilijk. Als ik in een rukteam zit dan wil ik het niet te snel opgeven omdat ik zelf ook zo'n hekel heb aan ragequitters. Maar fulltime werken, gezin, andere hobby's, de tijd die ik game moet wel echt quality-time zijn. Dus ik ga mijn tijd niet meer verdoen aan een flut-team. Gisteren ook weer, we werden zo hard geraped als aanvaller in een rush potje, uit wanhoop ging het hele team maar wat staan snipen in de basis. Dan duurt zo'n potje LANG, wat een tijdsverspilling.

Exit -> nieuwe server et voila, fantastisch team en squad-play, dik uur pret alom. Merk wel dat er 's avonds minder kinderen online zijn en er veel beter wordt samengewerkt.

Die helikopters spring ik in als ik er toevallig toch langsloop maar ga er nooit op wachten. So much to do, so little time. Had gisteren een goede piloot, met de neus naar voor beetje heen- en weer wiegen en dan met 2 miniguns een heel gebied platleggen, wauw. 10 kills in een minuut en de punten vlogen binnen. Meestal cirkelen ze wat rond het gebied en dan zit ik net altijd aan de minigun aan de buitenkant lijkt het wel hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Laatst online: 22-06 19:12
The Zep Man schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 11:59:
[...]
Hoe accuraat is een reconrifle, niet ingezoomd en met een crosshair geplakt op het scherm (gebukt, stilstaand, lopend)? Is het altijd dead-on op de middelste pixel of zit er een variatie in?
Een reconrifle is niet ingezoomed niet accuraat. Je kogel vliegt een willekeurige kant op.
Ik heb het getest met de sv98 Snaiperskaya door een stukje papier op de punt te plakken waar mijn rifle ingezoomed op aimde. Van 10 meter afstand zaten de bulletimpacts rond de 1 meter van mijn target af.

Conclusie:
Zolang je target niet point black is, is het een kwestie van geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

yur400 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 14:33:
[...]

Ik heb het getest met de sv98 Snaiperskaya door een stukje papier op de punt te plakken waar mijn rifle ingezoomed op aimde.
Euuh.. Je hebt een stukje papier op de punt geplakt?? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Laatst online: 00:23

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik had eerst altijd het vooroordeel dat de LMG's uit BFBC2 te veel recoil hadden en niet accuraat genoeg waren voor mij, aangezien ik over het algemeen van wapens houd met een lage recoil en en een hoge precisie.

Toen toch maar even de MG3 geprobeerd, blijk ik daar juist enorm mee te ownen! Hij maakt wel een hoop lawaai helaas, maar de iron sights van dat ding spreken mij wel aan en als je niet in bursts schiet (dat moet je bij dat ding dus absoluut niet doen, heb ik gemerkt :P) is ie redelijk accuraat en hij heeft een hoge firerate, ook leuk natuurlijk :)
CptChaos schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 20:22:
[...]
Voor sniper rifles is het idd handig. Maar een beetje gamer kan het midden ook wel ongeveer inschatten. Bij die 'te grote' crosshair van shotguns ook: daar kun je het midden toch wel van inschatten?

[ Voor 33% gewijzigd door Compizfox op 19-01-2011 18:23 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Werewolf_789 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 14:11:
Nog erger, dat je hele squad op de heli wacht en elke keer als je dood gaat, je op base moet respawnen om die hele rit naar de vijandbase af te leggen om onder weg door een sniper neergehaald te worden. Daar wordt niemand blij van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345705

wat bij mij vandaag frustreerde ik joinde een server met 2 recons per team toegestaan. mja potje net begonnen dus ik d8 ja kan ik nu recon spelen, dus niet ik ga dan dood staat er een medic naast me die de hele tijd me aan het revive is :( en ik kon zo niet een andere class kiezen. en hij maar doorgaan en doorgaan ik zeggen dat ie moet kappen doet ie dat niet :( toen maar een andere server gejoind ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Anoniem: 345705 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 19:46:
wat bij mij vandaag frustreerde ik joinde een server met 2 recons per team toegestaan. mja potje net begonnen dus ik d8 ja kan ik nu recon spelen, dus niet ik ga dan dood staat er een medic naast me die de hele tijd me aan het revive is :( en ik kon zo niet een andere class kiezen. en hij maar doorgaan en doorgaan ik zeggen dat ie moet kappen doet ie dat niet :( toen maar een andere server gejoind ;)
Gebruik leestekens, dat leest nu eenmaal een stuk aangenamer! Vermijd aub ook popi-jopi taal als 'd8' en maak daar simpelweg 'dacht' van. Ook dat maakt je verhaal leesbaarder

Ik begrijp je verhaal niet. Er zijn twee recons per team toegestaan. Da's mooi, want dat betekent dat er meer spelers een actieve rol spelen in het spel.

Dan is het spel begonnen en denk je toch de passieve rol te kunnen spelen. Dat blijkt niet te kunnen (er zijn meer kapers op de kust voor de wookie-suits). Hierna raak ik het spoor bijster. Plots ga je dood, kan gebeuren in een shooter, en komt er een stuk (terechte) frustratie over een medic die je in een vuurgevecht revived, en dat hij klaarblijkelijk niet de moeite nam om eerst de vijand om te leggen voor hij je revived. Ik begrijp dat je dan een andere server joint.

Desondanks ontgaat mij de link tussen de recon en de medic.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

[b][message=35395443,noline]AllSeeyinEye schreef op woensdag 19 januari 2011 @
Ik begrijp je verhaal niet. Er zijn twee recons per team toegestaan. Da's mooi, want dat betekent dat er meer spelers een actieve rol spelen in het spel.
Onzin. Recon != sniper.
Dan is het spel begonnen en denk je toch de passieve rol te kunnen spelen. Dat blijkt niet te kunnen (er zijn meer kapers op de kust voor de wookie-suits). Hierna raak ik het spoor bijster. Plots ga je dood, kan gebeuren in een shooter, en komt er een stuk (terechte) frustratie over een medic die je in een vuurgevecht revived, en dat hij klaarblijkelijk niet de moeite nam om eerst de vijand om te leggen voor hij je revived. Ik begrijp dat je dan een andere server joint.

Desondanks ontgaat mij de link tussen de recon en de medic.
Hij wordt telkens gerevived, terwijl steeds gekilld wordt door de server (recon-limit). Een statpadder dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Weet ik (indien recon speel ik vss+4x scope of met shotgun / G3), desondanks speelt 99% de recon als sniper. Vanuit die optiek ben ik een voorstander van het maximeren van aantal recons per spel. Helaas dat dit op de PS3 niet mogelijk is.
[...]

Hij wordt telkens gerevived, terwijl steeds gekilld wordt door de server (recon-limit). Een statpadder dus.
Ah. Helder. Ik was niet bekend met de wijze waarop dit op PC werkt. Wel een mooie les voor de sniper/recon overigens, zou dit vaker gebeuren dan zal er minder snel voor recon gekozen worden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Laatst online: 00:21

steveman

Comfortabel ten onder

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=v5uNQyP0lkE]

M'n teammate had ie te pakken, maar toen had ik hem... zwaaien maar :w

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

AllSeeyinEye schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 21:42:
Weet ik (indien recon speel ik vss+4x scope of met shotgun / G3), desondanks speelt 99% de recon als sniper. Vanuit die optiek ben ik een voorstander van het maximeren van aantal recons per spel. Helaas dat dit op de PS3 niet mogelijk is.
Dat 99% van de recons als sniper is overdreven natuurlijk, maar veel recons spelen inderdaad als sniper. Maar dat is nog geen reden om recons te limiteren, dat is gewoon generaliseren wat je dan doet...

Als Assault kun je namelijk ook gaan zitten campen met je long-range AN-94 met ACOG. Tja, die dan ook maar limiteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-06 08:38
Als mensen voor hun eigen server betalen mogen ze best een max van 2 recons nemen per team vind ik. Bevalt dit je niet? Zoek dan 1 van de 1459 andere servers.

Wij hebben deze regel ook soms aanstaan, werkt perfect op grote mappen. Op kleine mappen zetten we het uit, maar op Heavy Metal moet ik er niet aan denken om 6 snipers constant op de heuvel te hebben en maar bij elkaar te blijven spawnen. Get some skill!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDucky
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 26-06 19:31
pff net weer eeen potje gespeeld en wat veel sprayers met lmgs tog weer zeg... word er gek van

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

waarom zeurt iedereen de hele tijd over de servers, ik heb nog nooit problemen gehad met een server 8)7
En waarom zeurt iedereen toch steeds over andere spelers, get some sills and kill :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Why, you get silly from getting sills :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
MrDucky schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 23:09:
pff net weer eeen potje gespeeld en wat veel sprayers met lmgs tog weer zeg... word er gek van
Wat is daar nou weer mis mee? Het is ook nooit goed he.

Assault: nadespammers
Recon: snipers
Engineers: met rpg's op infantery schieten!

En de medics zijn nu weer sprayers??

Wat een onzin zeg, ga lekker een ander spel spelen als het je niet bevalt. Dit alles HOORT gewoon in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
MrDucky schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 23:09:
Helemaal eens met EvaluationCopy.

Waarom geef je ze überhaupt de kans om te sprayen? Gewoon afschieten, dan heb je er ook geen last meer van. Oprukken --> cover --> neersschieten --> oprukken --> cover --> neersch... you know the drill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Jackal131 schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 10:38:
[...]

Helemaal eens met EvaluationCopy.

Waarom geef je ze überhaupt de kans om te sprayen? Gewoon afschieten, dan heb je er ook geen last meer van. Oprukken --> cover --> neersschieten --> oprukken --> cover --> neersch... you know the drill.
Buiten dat, wees blij dat ze sprayen. Als je er een tegenkomt die gerichte bursts schiet, dan heb je pas een probleem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Laatst online: 12-06-2024
Gister 2 x in een potje een helicopter uit de lucht geschoten met tank :)
Wat een heerlijk gevoel haha, waren wel lucky shots maar toch.

Merk aan mezelf dat ik toch wat meer cover moet zoeken, wil nog te snel het hoekje om lopen zonder te kijken soms.

Heb Bo ook niet meer gespeeld nadat ik begonnen ben hiermee, vermaak me er stukken beter mee.

Helaas wat minder tijd om te gamen atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:41

Gundogan

Rip and tear, until it is done

AllSeeyinEye schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 10:50:
[...]

Buiten dat, wees blij dat ze sprayen. Als je er een tegenkomt die gerichte bursts schiet, dan heb je pas een probleem ;)
Dit.

Gerichte bursts of singleshots met LMG riekt soms tegen het overpowerde aan :p (ook omdat je volgens mij met LMG's geen movement penalty krijgt zoals in bijvoorbeeld Call of Duty. In BC2 kan je lightweight pack gebruiken en lekker over de map zoeven met je zware M60 of iets dergelijks :) )

Sprayers zijn meestal ook de mensen die klagen dat je hele magazijnen nodig hebt om iemand neer te krijgen ;)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:33
Ps3 versie kom ik nog steeds in half volle servers :r EA :r is voor echte laatste ea game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Laatst online: 27-06 10:07

TheNephilim

Wtfuzzle

Gundogan schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 11:09:
[...]

Dit.

Gerichte bursts of singleshots met LMG riekt soms tegen het overpowerde aan :p (ook omdat je volgens mij met LMG's geen movement penalty krijgt zoals in bijvoorbeeld Call of Duty. In BC2 kan je lightweight pack gebruiken en lekker over de map zoeven met je zware M60 of iets dergelijks :) )

Sprayers zijn meestal ook de mensen die klagen dat je hele magazijnen nodig hebt om iemand neer te krijgen ;)
Klopt, in het officiele verhaaltje van EA lees je dat je juist door moet vuren met de LMG's voor accuracy. In mijn ogen werkt bursten veel en veel beter, 3 keer kort bursten is vaak al genoeg (met Magnum Ammo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-06 14:17
Mja het verhaal is dat LMG's nauwekeurig worden met 'consecutive shots'. Echter hoe je dit lees scheelt nogal! Je kan het opvatten als muisknop inklikken en gaan, maar ook al consecutive = bursts/single shots die elkaar opvolgen.

Het is in ieder geval duidelijk dat als je heel snel single shots achter elkaar doet dat een LMG dan zeer accuraat is, sterker nog de kogels komen allemaal precies op de plek waar je je vizier richt.

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Bernardo schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 11:36:
[...]

Klopt, in het officiele verhaaltje van EA lees je dat je juist door moet vuren met de LMG's voor accuracy. In mijn ogen werkt bursten veel en veel beter, 3 keer kort bursten is vaak al genoeg (met Magnum Ammo).
Ik haal zelfs vaker gewoon een aantal keer snel de trekker (Xbox) over ipv burst, dat werkt ook prima moet ik zeggen. Ook handig als ik secondary in een tank of heli zit omdat het dan langer duurt voordat de loop oververhit raakt.

Trouwens nog een vraagje over de vehicle perks: Als ik bijvoorbeeld de armor perk aan heb staan maar ik ben niet de primary bestuurder, geldt het dan nog of is het alleen als ik een tank pak maar gaat het weg als ik van plaats verwissel? Kon er niks over vinden (of ik kijk er overheen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Compizfox schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 22:03:
[...]

Dat 99% van de recons als sniper is overdreven natuurlijk, maar veel recons spelen inderdaad als sniper. Maar dat is nog geen reden om recons te limiteren, dat is gewoon generaliseren wat je dan doet...
Er is niets mis met generaliseren.
Als Assault kun je namelijk ook gaan zitten campen met je long-range AN-94 met ACOG. Tja, die dan ook maar limiteren?
Het kan, maar wordt niet gedaan en daarom wordt dat niet gelimiteerd. En bush wookies maken over het algemeen vaker gebruik van een long-distance rifle met 12x zoom scope, waardoor ze nog verder van het daadwerkelijke speelveld zijn, en daardoor ook nog nuttelozer voor het team.

Er is een groot verschil tussen een squad van vier recon die echt iets betekenen voor het team en een squad van vier bush wookies. Helaas komt dat laatste vaker voor dan het eerste. Een limiet stellen daaraan zorgt ervoor dat de twee overige slots opgevuld kunnen worden met een andere class die meer past bij kort tot midden afstandsgevechten.

Bush wookie is no credit to team!

[ Voor 10% gewijzigd door The Zep Man op 20-01-2011 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Dat lees ik ook vaak, dat volautomatisch vuur de nauwkeurigheid ten geode komt. Geloof er niks van, dat sprayen werkt alleen goed als je niet zeker weet waar een menneke in een houten kotje of iets zit, dan maar gewoon vol gas heel dat kotje doorzeven. Dat komt misschien een beetje no-skill over maar is het zeker niet.

Overigens ben ik het hardgrondig eens met een quote van iemand eerder hier op het forum:

In de juiste handen is ELK wapen overpowered. Amen. Zat gisteren in een server waar een of andere coureur met een quadje de ene naar de andere aan het overrijden was, prachtig toch, dat dat kan??

Ik heb wel een ergernisje maar dat ligt meer aan mezelf. Het gebeurt wel eens dat ik rustig iemand wil schieten, dat er opeens 1 a 2 squadmates op hem spawnen. Ik kan me dan niet meer focussen en probeer ze alledrie te schieten ipv 1!! Het resultaat laat zich raden... :P Meer mensen daar last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Truc is dus dat je je daardoor niet laat afleiden, maar het gebeurt mij ook regelmatig 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Bij twijfel -> handgranaat 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

EvaluationCopy schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 11:51:
Ik heb wel een ergernisje maar dat ligt meer aan mezelf. Het gebeurt wel eens dat ik rustig iemand wil schieten, dat er opeens 1 a 2 squadmates op hem spawnen. Ik kan me dan niet meer focussen en probeer ze alledrie te schieten ipv 1!! Het resultaat laat zich raden... :P Meer mensen daar last van?
Yep, herkenbaar. Je staat gewoon opeens tegenover 3 man en dat is funest ... kun je focussen wat je wilt. Als je toevallig net met een MG staat te knallen kun je ze met wat mazzel wel meepakken, maar met een MAC10 maak je geen kans :+

Omgekeerd ook ; zit je alleen en er komen 5 man aan, dus even wegkruipen en stilhouden. Spawnt er zo'n triggerhappy Duracel bunny op je en begint te schieten ... kansloos.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Posten van stats is ongewenst
• Zoek eerst voordat je een vraag post
• Elke dinsdag is er serveronderhoud; de servers kunnen dan enige tijd niet beschikbaar zijn
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
• Ranks zijn inderdaad stuk, EA/DICE zijn er (naar het schijnt) naar aan het kijken!

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.