Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65668

StealthyPeanut schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 10:20:
Dat is en blijft een moeilijke kwestie denk ik.

Als ik beschoten word vanuit de basis (sniper/AT/VADS) dan schiet ik terug.

Ik zorg er wel voor dat dit niet te vaak gebeurd en ga dan ook wat minder naar die punten. Maar als de enemy geen flags meer heeft, dan moet je C gaan verdedigen. Als ze me dan beschieten, schiet ik terug. Ik ga er niet boven hangen voor de makkelijke kills, maar schiet wel terug.

Anders zou je niks mogen doen als ze op je schieten? Daarom heb ik die baserape plugins ook uitgezet, het werkt in 95% van de gevallen goed. Maar die 5% niet en ik kick alleen mensen als ik er bewust bij ben.

M.a.w. ik zorg dat ik niet over de basis vlieg, maar als ik dan beschoten wordt ga ik echt niet stilhangen en niet terugschieten. Zij kiezen ervoor om mij aan te vallen vanuit de basis. Dan ben ik gewoon ook gerechtigd om terug te schieten vanaf de laatste vlag.
Ik blijf ook niet onnodig in de buurt van hun base hangen, maar als ik bijvoorbeeld op atacama desert de chopper heb, en rond C vlieg (en enemy heeft voor de rest geen cap points), wordt je toch vaak gewoon vanuit base beschoten.. schiet je terug en ben je gelijk baseraper.. Overigens vlieg ik nóóit over hun base heen :). Die automatische slay/kick werken idd wel prima, maar in sommige gevallen vind ik ze ook best oneerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

zAo schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:09:
[...]

Anders krijgen we nooit vrede op aarde :+

Maar als Medic schiet ik niet altijd terug; dat schieten kun je van extreme afstanden erg goed zien. Die aandacht kan ik niet altijd even goed gebruiken.
Die medics zijn heel irritant, jij bent als assault naar binnen aan het sneaken, komt er zo'n medic op jouw gespawnd. Gaat hij even 2 minuten lang zijn gun op iets leegschieten, dag mooi plekje, dag leven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:51
Dat klopt inderdaad niet. Een medic is een support. Ik spawn vaak op assault squadmates maar gedraag me dan ook zoals het bedoelt is: als support. Ik laat het initiatief aan de assault en als ergens het vuur op wordt geopend dan schiet ik vrolijk mee. Met medic als Rambo gaan lopen is vragen om problemen.

Maar ja ik ben misschien iets te RPG' erig met dit spel. De realiteit begint een beetje te vervagen. Ik spawn ook regelmatig op m'n vrouw, schrikt ze nogal van. Ik hoop maar dat ik haar niet per ongeluk knife binnenkort als ze me besluipt.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:47

Vrijdag

De Zwarte

EvaluationCopy schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 12:10:
Ik spawn ook regelmatig op m'n vrouw, schrikt ze nogal van. Ik hoop maar dat ik haar niet per ongeluk knife binnenkort als ze me besluipt.
Ik moest daar toch wel erg om lachen :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:11

Audione0

Strijdt der titanen

Ik spawn ook regelmatig op m'n vrouw, schrikt ze nogal van. Ik hoop maar dat ik haar niet per ongeluk knife binnenkort als ze me besluipt.
Vrijdag schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 12:14:
[...]
Ik moest daar toch wel erg om lachen :P
Hahaha, vooral als je visueel ingesteld bent.. _/-\o_

[ Voor 45% gewijzigd door Audione0 op 13-01-2011 12:41 ]

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291970

Maar ja ik ben misschien iets te RPG' erig met dit spel. De realiteit begint een beetje te vervagen. Ik spawn ook regelmatig op m'n vrouw, schrikt ze nogal van. Ik hoop maar dat ik haar niet per ongeluk knife binnenkort als ze me besluipt.
Zalige quote ,for that the points from Belgium : Evaluation Copy ten points ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier.V
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-06 21:33
Niellie41 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 18:45:
[...]

En is in het echt ook niet ;) Het zou wel grappig zijn. "oh crap, ik ben gespot" *rent kei hard terug*
Tuurlijk, maar een rood driehoekje krijg je natuurlijk ook in het echt niet boven je hoofd hangen. ;)
Ik begrijp jullie reacties wel, iedereen gaat dan als een gek wegrennen. Maar goed, zo hoort het als het goed is ook toch.
Mijn voorstel kwam een beetje voort uit de ergernis die ik soms heb als mensen niet meer op tegenstanders in de bosjes schieten maar op rode driehoekjes, iets dat verergert is sinds je in Vietnam dwars door alles heen kan schieten. Je zou iets kunnen verzinnen dat je het rode driehoekje niet meer ziet als er x aantal huisjes tussen staan of stukken begroeiing, maar wel op close-range of wanneer je beschoten bent door zo iemand oid (en diegene dus gevaar vormt). Of wanneer er simpelweg niks tussen jullie in staat natuurlijk (zoals vaak bij snipers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105188

Rogier.V schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 01:18:
[...]

Tuurlijk, maar een rood driehoekje krijg je natuurlijk ook in het echt niet boven je hoofd hangen. ;)
Ik begrijp jullie reacties wel, iedereen gaat dan als een gek wegrennen. Maar goed, zo hoort het als het goed is ook toch.
Mijn voorstel kwam een beetje voort uit de ergernis die ik soms heb als mensen niet meer op tegenstanders in de bosjes schieten maar op rode driehoekjes, iets dat verergert is sinds je in Vietnam dwars door alles heen kan schieten. Je zou iets kunnen verzinnen dat je het rode driehoekje niet meer ziet als er x aantal huisjes tussen staan of stukken begroeiing, maar wel op close-range of wanneer je beschoten bent door zo iemand oid (en diegene dus gevaar vormt). Of wanneer er simpelweg niks tussen jullie in staat natuurlijk (zoals vaak bij snipers).
Als 4 seconden lang niemand je ziet dan gaat dat driehoekje vanzelf weg. Het tracing algoritme is niet perfect maar dat kan ook niet met de middelen die vandaag de dag beschikbaar zijn. Hierdoor kan het gebeuren dat het wat langer duurt of dat je zichtbaar blijft terwijl je het gevoel hebt van niet. Maar jah, er is niet echt een zekere methode om het te misbruiken en het werkt iedereen in voor en nadeel. Spotten is niks anders dan een concentrate fire bevel dus is het ook niet meer dan normaal dat iedereen ineens daarop gaat schieten.

Ik heb wel eens meegemaakt hoe dat ging in het echt, in het donker. Gemodificeerd luchtafweergeschut waar elke 60 patronen een fosfor bom in zat. Spotters met nachtkijkers welke een doel zien en dat door geven aan dat kanon. Die fosfor bommen belichten het gebied en iedereen die eromheen zit moet maar daarop schieten in de hoop dat ze iets raken. Resultaat, totale vernietiging. Overdag is het verhaal niet echt anders. Als je het bevel krijgt dat je op een object moet vrijvuren dan is het de bedoeling dat je alles naar de gort schiet in de hoop dat je ooit iets raakt.

Ik zit er eigenlijk niet zo mee. Tja het is niet realistische maar dat heb ik voorheen al gezegd. Het is een spel en het moet wel leuk blijven. Als je er echt niet tegen kan dan zijn er servers waar spotting uit staat en die zijn er genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

Compizfox schreef op zondag 09 januari 2011 @ 11:49:
[...]

Heb ik ook, Realtek HD Audio Manager. Daar kun je bij de Sound Effects gewoon een equalizer instellen.

* Compizfox Heeft juist de lage tonen een beetje geboost :P
waar dan? ik kan het echt niet vinden. ik ga naar Realtek HD Audio -> sound manager en dan?

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:56

Compizfox

Bait for wenchmarks

Dan moet je onder het bovenste tabje Speakers, naar het tabje Sound Effects gaan.
Daar zie je een beetje onderaan "Equalizer" staan en kun je naast de presets ook switchen naar manual met dat knopje linksboven "Karaoke".

Afbeeldingslocatie: http://img.tuxplace.nl/albums/userpics/10001/normal_Untitled.png
(Het knopje wat je moet hebben rood omkaderd)

[ Voor 31% gewijzigd door Compizfox op 14-01-2011 11:25 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K

10K

10.000

Compizfox schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 11:21:
Dan moet je onder het bovenste tabje Speakers, naar het tabje Sound Effects gaan.
Daar zie je een beetje onderaan "Equalizer" staan en kun je naast de presets ook switchen naar manual met dat knopje linksboven "Karaoke".

[afbeelding]
(Het knopje wat je moet hebben rood omkaderd)
dat is vreemd ik heb helemaal geen tabje sound effects :?
(ik heb een Asus g60jX, win 7 )
het ziet er zo uit bij mij:
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/4h9uh0.gif

[ Voor 6% gewijzigd door 10K op 14-01-2011 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Vreemd. Het zal wel een andere (oudere?) versie van de drivers zijn. Misschien krijg je die opties als je de driver update?
(Ik heb dus de MSI P43 NEO trouwens)

[ Voor 13% gewijzigd door Compizfox op 14-01-2011 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Of het zijn niet de Realtek drivers, maar Asus' eigen drivers. Dat zijn gemodificeerde drivers van Realtek.
De drivers van Realtek installeren en je hebt de knoppen en tabbladen wel denk ik.
Dat had ik in ieder geval, toen ik nog Realtek audio had (via mijn Gigabyt EP45-DS3R moederbord).

Nu heb ik VIA audio (jaja, ze bestaan nog!) op mijn Asus P5A PRO TURBO plank. :)

[ Voor 32% gewijzigd door CH4OS op 14-01-2011 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K

10K

10.000

CptChaos schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 12:37:
Of het zijn niet de Realtek drivers, maar Asus' eigen drivers. Dat zijn gemodificeerde drivers van Realtek.
De drivers van Realtek installeren en je hebt de knoppen en tabbladen wel denk ik.
Dat had ik in ieder geval, toen ik nog Realtek audio had (via mijn Gigabyt EP45-DS3R moederbord).

Nu heb ik VIA audio (jaja, ze bestaan nog!) op mijn Asus P5A PRO TURBO plank. :)
ik heb net denieuwe R2.56 Realtek HD audio driver ge(her)installeert maar helaas geen verschil.
Dus het ligt aan asus waarschijnlijk? wat kan ik verder nog updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

er zitten ook equalizers in windows, rechtermuisknip op het speakertje linksonderin. Daar ergens zitten ook equalizers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K

10K

10.000

brilsmurfffje schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 13:33:
er zitten ook equalizers in windows, rechtermuisknip op het speakertje linksonderin. Daar ergens zitten ook equalizers :)
volgens mij niet hoor :) ik kan ze iig niet vinden. (win 7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

rechtermuisknop op het speakertje -> sound -> properties -> enhancements

Daar kan je equalizers aanzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

En dat is dus een optie aangeboden door de drivers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

Is dit nu het BC2 problemen topic geworden? :P Begint behoorlijk off topic te raken hiero _O-

Anyways, gisteren Vietnammetje erbij gekocht, heerlijk sfeertje daar.. Die Hueys zijn ook echt beesten, BAM! Iemand die zometeen gaat spelen? Voeg me toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
  • Laatst online: 21-06 12:32
Valt het jullie ook op dat de servers steeds leger worden? Gisteravond zat ik al in een halfvolle server, nu net ook weer en toen ik naar Vietnam swtichte waren de servers nog steeds halfleeg. Of ligt dit aan mij?

Ps3, btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-06 10:26

zAo

GPLv2 Fanboy

KillerZero86 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 19:15:
Valt het jullie ook op dat de servers steeds leger worden? Gisteravond zat ik al in een halfvolle server, nu net ook weer en toen ik naar Vietnam swtichte waren de servers nog steeds halfleeg. Of ligt dit aan mij?

Ps3, btw
Ik kan nieteens meer connecten... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-06 01:13
Iig op de X360 gaat er iets niet helemaal lekker: http://twitter.com/#!/OfficialBFBC2/status/25271524839653377

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy

Ps3, btw
Op zich wel gebruikelijk. Aan de verkopen kan het niet liggen. Ik heb 4 winkels gehad in Tilburg op zoek naar de PS3 versie als cadeautje voor iemand, overal uitverkocht. Volgens verschillende verkopers gaat het de laatste dagen weer hard met het spel. Morgen maar even naar de Gamemania, daar hebben ze hem nog wel.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ps3, btw
PS3 weet ik niet maar PC is alles goed. Vooral sinds de kerst actie zijn servers alleen maar voller geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

LOL!!!
Wel 's STALKER gespeeld ?? Realiteit vervaagde daar (in mijn geval) ook nogal ; kon slecht slapen na een avond in de ondergrondse labs ...

(ben weer terug ! 8600GT was inderdaad dood :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apokalypse
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-06 15:51
EvaluationCopy schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 19:22:
[...]

Op zich wel gebruikelijk. Aan de verkopen kan het niet liggen. Ik heb 4 winkels gehad in Tilburg op zoek naar de PS3 versie als cadeautje voor iemand, overal uitverkocht. Volgens verschillende verkopers gaat het de laatste dagen weer hard met het spel. Morgen maar even naar de Gamemania, daar hebben ze hem nog wel.
Inderdaad, hier ook. Was gisteren alleen in een map :/ Ik speel voornamelijk Vietnam (PS3). Wellicht heeft EA servers erbij gezet (onwaarschijnlijk, stats liggen er soms nog uit)

[ Voor 3% gewijzigd door apokalypse op 14-01-2011 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:42
EvaluationCopy schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 19:22:
[...]

Dat is het probleem van het spel de ene keer wordt je in een server gegooid vol met mensen andere keer half leeg :X Bij Vietnam ook zo. Spel is lang niet online dood hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweAap
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-06 09:46
Anoniem: 105188 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 04:06:
[...]

Ik heb wel eens meegemaakt hoe dat ging in het echt, in het donker. Gemodificeerd luchtafweergeschut waar elke 60 patronen een fosfor bom in zat. Spotters met nachtkijkers welke een doel zien en dat door geven aan dat kanon. Die fosfor bommen belichten het gebied en iedereen die eromheen zit moet maar daarop schieten in de hoop dat ze iets raken. Resultaat, totale vernietiging. Overdag is het verhaal niet echt anders. Als je het bevel krijgt dat je op een object moet vrijvuren dan is het de bedoeling dat je alles naar de gort schiet in de hoop dat je ooit iets raakt.
Waar dan? Wat voor een gemodificeerd luchtdoelgeschut dan?

Ik ben errug benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BlauweAap schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 21:11:
[...]

Waar dan? Wat voor een gemodificeerd luchtdoelgeschut dan?

Ik ben errug benieuwd
http://www.worldlingo.com...e_phosphorus_%28weapon%29

Gewoon de normale tracer rounds vervangen met dit. En dan ipv hij omhoog kijkt, kijk hij naar beneden zodat je lekker ver kan vuren.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 105188 op 15-01-2011 01:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-06 11:06

Ps3, btw
Gisteravond hetzelfde probleem. We speelden met 7 GoT' ers (2 squads) in een halfvolle server, maar doordat wij als team(s) goed samen speelden was het andere team nagenoeg kansloos. De ene na de andere tegenstander verliet het spel, maar er kwamen geen nieuwe mensen terug.
Erger nog, op een gegeven moment zaten we allen nog maar met GoT'ers in de server zonder tegenstander.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet niet waar jullie het over hebben. Mijn vaste stekkies zitten anders redelijk vol. Er is altijd wel een wachtrij van 1 a 2 persoon. BFBC2 staat al een tijdje steevast op een 10de plek in de steam stats.
http://store.steampowered.com/stats/

Het aantal spelers is niet echt veel veranderd. De steam stats zijn voor zowel BFBC2 als Vietnam dus het kan zijn dat de spelers tussen die twee zijn verzadigd maar het aantal spelers van BFBC2 als spel is niet echt veel veranderd.

Maar nog iets anders. Als je op een server clanbash gaat doen... waarom vindt je het dan zo raar dat iedereen weggaat en niemand joint? Op public moet je het wel leuk zien te maken voor iedereen anders jaag je iedereen weg.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 105188 op 15-01-2011 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-06 11:06
We hebben het hier over de consoles en niet over de PC. Het lijkt er op dat op de PC de servers aardig vol zitten.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kun je een kijkje nemen in de global stats van EA.
http://www.battlefieldbadcompany2.com/globalstats

Hiero nog wat historische gegevens.

Date 24/12/10

Xbox360:
Body Count: 3,934,743,350
Time Played: 94,753,711

PS3:
Body Count: 3,599,764,280
Time Played: 87,998,273

PC:
Body Count: 2,458,321,920
Time Played: 56,181,669

--------------------------------------

Date/Time: 22/11/10

Xbox360:
Body Count: 3,929,270,910
Time Played: 94,063,047

PS3:
Body Count: 3,713,521,790
Time Played: 89,315,999

PC:
Body Count: 2,382,326,850
Time Played: 53,712,071

Cijfers liggen wel redelijk dicht in de buurt.

/edit:

De cijfers voor alle platformen zijn zelfs een tikkeltje hoger.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 105188 op 15-01-2011 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Anoniem: 65668 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 00:13:
@CptChaos klopt, hij is gewoon op deze server gebanned, maar het andere team deed gewoon werkelijk niks om ons uit de chopper te schieten. Één enkele RPG vloog eens voorbij in 5 minuten. Als hij echt gecheat had, dan was hij vast wel blacklisted of iets. Hij is gewoon echt goed met die gun.

Het is overigens niet eerste keer dat hij banned is vanwege veel kills. Hij heeft zelfs een paar keer via Xfire zijn speelmanier gestreamed, ook niks geks aan te zien! Voor hem is dit wel één van de redenen waarom hij weer overweegt een eigen server te huren. Gewoon omdat hij gek wordt van die lullige admins. :X
Wel vervelend voor hem, maar om er speciaal een server voor te huren... ;) Hier in de topic start zijn vast een aantal servers vermeld die vast betere admins hebben. Probeer een van die eens te joinen anders! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik ben nog nooit ergens voor gebant! Terwijl ik echt niet zo braaf ben hoor, ik gebruik wel eens AT op infantry terwijl dat niet mag (Tja als ik dat ding net in m'n handen heb en er komt iemand aanlopen... :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Anoniem: 105188 schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 10:27:
Maar nog iets anders. Als je op een server clanbash gaat doen... waarom vindt je het dan zo raar dat iedereen weggaat en niemand joint? Op public moet je het wel leuk zien te maken voor iedereen anders jaag je iedereen weg.
Dat is waar. Dat zie ik soms op clan public servers. Dan zitten ze lekker allemaal in 1 team te ownen en jagen ze binnen de kortste keren hun eigen publiek weg.

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:40

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Compizfox schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 11:30:
Ik ben nog nooit ergens voor gebant! Terwijl ik echt niet zo braaf ben hoor, ik gebruik wel eens AT op infantry terwijl dat niet mag (Tja als ik dat ding net in m'n handen heb en er komt iemand aanlopen... :+ )
Ik vind die regel op sommige servers dan ook echt onzin. Als ik als engineer van afstand onder vuur word genomen en mij proppenschieter haalt niets uit, dan krijg je een raket naar je hoofd. Als ik op tankjacht ben en je springt voor mij rpg-7 idem.

Overigens heb ik pas net de Medic ontdekt. Geweldige klasse om teamplay op je squad te forceren. Na een healtpack en revive beginnen ze toch te ondervinden dat samenwerken prettig is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Huh? Is dat een soort ongeschreven regel dat dat niet mag dan? Ik doe dat regelmatig als engineer, vanaf een heuvel op tanks en infantry schieten, nog nooit klachten over gehoord.

Gisteren trouwens mijn eerste minpunten gehaald, haha, ik schoot een rakte op een gebouw op een ventje, stort dat hele gebouw in met een teamgenoot erin. -50 hoppa hehe.

Ik kom trouwens nooit servers tegen waar FF aan staat, is dat gebruikelijk of speel ik teveel op noob servers?

[ Voor 44% gewijzigd door EvaluationCopy op 15-01-2011 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
  • Laatst online: 21-08-2024
EvaluationCopy schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 12:19:
[...]

Ik kom trouwens nooit servers tegen waar FF aan staat, is dat gebruikelijk of speel ik teveel op noob servers?
Friendly fire is volgens mij enkel op Hardcore servers. Tenzij dat dit bij de PC een aparte instelling is?

[ Voor 33% gewijzigd door Thorchy op 15-01-2011 12:21 ]

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-06 06:08

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

@ lege servers op ps3
De ervaring van half lege servers deel ik ook. Wel met de kanttekening dat het (ik speel meestal wat later op de avond) tussen 10 en 11 rustiger wordt (bedtijd voor kiddies) en vanaf 11 uur weer drukker wordt, waarbij na 12en de server vaak weer vol zit (over het algemeen met hogere levels).

Wel merk ik op dat sinds de hausse aan nieuwe spelers, veelal ex CoD/MW, spelers veel sneller een server verlaten als het even niet lekker loopt. Zo zie je dus dat als een team veel sterker lijkt, dat het verliezende team opeens leeg loopt.
Vind ik trouwens heerlijk om te spelen (het legere team), omdat er dan meer te killen valt :9

Betreft dus simpelweg een stukje doorzettingsvermogen dat ontbreekt bij veel spelers, alsook de angst om afgemaakt te worden, hetgeen zich veelal weerspiegelt in een negatieve k/d. En laat dat nu precies de grootste angst van de doorsnee CoD/MW speler zijn, een negatieve k/d.

De oplossing ligt dus voor de hand: VERGEET JE K/D RATIO en focus puur en alleen op TEAMPLAY en je zal zien dat het spelletje ineens zoveel leuker wordt.

Wtf is er trouwens aan de hand met het PSN? Het is 'normaal' (lees: overkomelijk) dat je na de eerste keer spawnen niet bij je unlocks kan, maar zodra je 1x dood geweest bent kan je er gewoon bij. Maar gisteren heb ik dus een paar uur als lvl 1 moeten spelen (en ook zo een aantal maal eerste geworden :) ) omdat mn unlocks in het geheel niet vrijkwamen...
Gisteren trouwens mijn eerste minpunten gehaald, haha, ik schoot een rakte op een gebouw op een ventje, stort dat hele gebouw in met een teamgenoot erin. -50 hoppa hehe.
Nog nooit zelfmoord gepleegd of van een hoogte gesprongen zonder chute? Of de FoW ingelopen en daar 10 seconden rondgehangen? Allemaal -10 scores ;)

[ Voor 13% gewijzigd door AllSeeyinEye op 15-01-2011 12:25 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
  • Laatst online: 18-06 11:52
Het is spijtig dat ik nooit op de GoT servers geraak :( Ofwel zijn ze leeg, ofwel zijn ze vol :P
Zou wel graag eens als een squad met een hoopje mensen hier willen spelen, lijkt me leuk :)

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
Op het officele forum zijn er ook massaal klachten over half lege servers, ligt echt niet aan dat spel dood online is maar dat matchmaking systeem voor geen meter deugt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Mijn grootste request aan DICE is een degelijke teamballance op de PS3. Op BF2 was het altijd zo dat bij ongelijkheid in teams de lone wolfs of, indien niet aanwezig, de laatst gejoinde speler naar het andere team geflikkerd werd zodra er onbalans was qua speleraantal. Op de PS3 in BFBC2 kan je rustig een ronde eindigen met 2 tegen 12 en de volgende ronde netjes weer 2 tegen 12 starten...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
AllSeeyinEye schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 12:23:
@ lege servers op ps3

[...]

Nog nooit zelfmoord gepleegd of van een hoogte gesprongen zonder chute? Of de FoW ingelopen en daar 10 seconden rondgehangen? Allemaal -10 scores ;)
Jawel jawel, maar niet als eerste actie in een potje waardoor ik ook daadwerkelijk op -50 stond. (Die knakker waar ik op schoot sprong er op tijd uit denk ik). Epic fail heb ik helaas al genoeg gezien ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

De ideale pc server voor mij is:
-32 players
-Hardcore
-Rush
-Vanila
-3 snipers per team (vss ed zijn geen snipers)
en het belangrijkste 300/400 tickets. Op hardcore heb je er gewoon wat meer nodig, anders kom je nooit verder dan de eerste set

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

EvaluationCopy schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 12:37:
[...]

Jawel jawel, maar niet als eerste actie in een potje waardoor ik ook daadwerkelijk op -50 stond. (Die knakker waar ik op schoot sprong er op tijd uit denk ik). Epic fail heb ik helaas al genoeg gezien ja :P
In Vietnam heet dat 'Fubar', iets dat ik ook teveel zie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

brilsmurfffje schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 12:38:
De ideale pc server voor mij is:
-32 players
-Hardcore
-Rush
-Vanila
-3 snipers per team (vss ed zijn geen snipers)
Agreed
en het belangrijkste 300/400 tickets. Op hardcore heb je er gewoon wat meer nodig, anders kom je nooit verder dan de eerste set
ik speel rush eigenlijk altijd met het normale aantal tickets. No problem zolang je goed samenwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

ik weet niet wat het normale aantal is :P soms heb je er 50 dan weer 75 of 100 of 150 of 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
Godver kut Ea gaan eens dood weer zit je in half lege servers vol met lag :r Ea
Vinden ze vreemd dat iedereen loopt te downloaden omdat het al hele tijd zo zooitje online is kwa match making :F

[ Voor 42% gewijzigd door Amdwarrior op 15-01-2011 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Amdwarrior schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 13:55:
Godver kut Ea gaan eens dood weer zit je in half lege servers vol met lag :r Ea
Vinden ze vreemd dat iedereen loopt te downloaden omdat het al hele tijd zo zooitje online is kwa match making :F
* AllSeeyinEye mompelt iets over taalgebruik en taalvaardigheid....

Vertel nu eens wat er dan verbetert aan de online game ervaring indien je een spel download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Kenden jullie de channel van Masdeath al? Staan een hele zooi leuke montages tussen. Onderstaande heeft wel een paar toffe clips tussen. Oa tegelijkertijd een 360 doen + rpg afschieten en daarmee bewust een chopper uit de lucht halen (1:01). Of mid air met tnt choppers uit de lucht halen 8)7 _/-\o_

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BatmanHorizon schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 14:05:
Kenden jullie de channel van Masdeath al? Staan een hele zooi leuke montages tussen. Onderstaande heeft wel een paar toffe clips tussen. Oa tegelijkertijd een 360 doen + rpg afschieten en daarmee bewust een chopper uit de lucht halen (1:01). Of mid air met tnt choppers uit de lucht halen 8)7 _/-\o_

[video]
Eindelijk eens fatsoenlijke PC gameplay. Daar kunnen alle console vids nog wat van leren :) Zie maar eens een 360 te maken met een knuppeltje :)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
M2M schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 14:14:
[...]

Eindelijk eens fatsoenlijke PC gameplay. Daar kunnen alle console vids nog wat van leren :) Zie maar eens een 360 te maken met een knuppeltje :)
Ik heb respect voor zn 360 actie _/-\o_ , maar fatsoenlijke gameplay kan je hier dan ook opvatten als onrealistisch 8)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Mooie stunts, maar hij blaast/offert ook regelmatig zijn eigen heli op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Werewolf_789 schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 12:21:
Friendly fire is volgens mij enkel op Hardcore servers. Tenzij dat dit bij de PC een aparte instelling is?
Is hardcore niet gewoon een combinatie van settings ??
Ik kom toch wel 's op softcore servers waar bijv. wel killcam uit en/of friendly-fire aan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Werewolf_789 schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 12:21:
Kan aan en uit gezet worden, ook voor softcore servers. :) Net als (3D) spotting, waardoor je dus tussen soft- en hardcore in komt te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
ambi schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 14:41:
Mooie stunts, maar hij blaast/offert ook regelmatig zijn eigen heli op.
Ja zijn idd mooie stunts maar je hebt er niet zo heel veel aan, chopper weg en in sommige gevallen niet eens kapot waardoor die weer mooi naar de tegenstander gaat...
Hij doet wel erg vaak zo'n 360 terwijl hij ook gewoon rustig kon aanleggen en dan neerschieten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
Ik kan telkens ingame mn stats niet zien, heel vervelend. Roep ze tegenwoordig telkens op via statsverse,maar dan moet je vaak uren wachten tot ze binnen zijn. Hoe moeilijk is het nou voor EA om dit probleem op te lossen? Het sleept nu al weken!

PS3 en ik heb ingame wel gewoom mijn wapens. Ook best opmerkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Edmin schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 11:45:
Ik vind die regel op sommige servers dan ook echt onzin. Als ik als engineer van afstand onder vuur word genomen en mij proppenschieter haalt niets uit, dan krijg je een raket naar je hoofd. Als ik op tankjacht ben en je springt voor mij rpg-7 idem.
Juh ik begrijp ook niet waarom dat niet zou mogen. De primaire wapens van engineer zijn zwaar underpowered en als je dan op een afstand wordt beschoten heb je absoluut geen kans. Het ergste vindt ik die achterlijke admins die nog een mod hebben ingsteld dat je automatsiche wordt gekickt, das lekker. Schiet je op een tanks stapt op dat moment iemand uit om te repareren hij dood, jij kick. Altijd prettig.
Overigens heb ik pas net de Medic ontdekt. Geweldige klasse om teamplay op je squad te forceren. Na een healtpack en revive beginnen ze toch te ondervinden dat samenwerken prettig is. :P
Juh medic is ook meteen de class waar je het meeste punten mee kan halen. Een squad heal is toch al znel 200 punten en als je dat een paar keer achter elkaar doet dan tikt het lekker aan. Alleen het probleem is dat niemand lang genoeg stil blijft zitten dat je er makkelijk bij kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyangles
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-06 13:47
Na Black Ops meer dan zat te zijn nu de overstap gemaakt op BC2 (PS3).. Moet eerst natuurlijk e.e.a. aan updates downloaden, ben benieuwd!

Eerst maar 's lekker Vanilla spelen, daarna komt Vietnam.

Meteen een vraag, ik ben van plan in de nabije toekomst de FragFX2 controller te kopen. Heeft iemand ervaringen hiermee i.c.m. BC2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02:16
Anoniem: 105188 schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 16:35:
Juh ik begrijp ook niet waarom dat niet zou mogen. De primaire wapens van engineer zijn zwaar underpowered en als je dan op een afstand wordt beschoten heb je absoluut geen kans. Het ergste vindt ik die achterlijke admins die nog een mod hebben ingsteld dat je automatsiche wordt gekickt, das lekker. Schiet je op een tanks stapt op dat moment iemand uit om te repareren hij dood, jij kick. Altijd prettig.
Gelukkig heb je dat geklier op de PS3 in elk geval niet.

Admins die net hun luier kwijt zijn :|

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Edmin schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 11:45:
[...]
Eens. Maar die discussie hebben we al heel vaak gehad in dit topic ;)
Huh? Is dat een soort ongeschreven regel dat dat niet mag dan? Ik doe dat regelmatig als engineer, vanaf een heuvel op tanks en infantry schieten, nog nooit klachten over gehoord.
Nee, het is op sommige servers een geschreven regel. Op veel servers mag het gelukkig ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
Oke jongens, als je een PS3 hebt: potje BC2? Als in, nu? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Compizfox schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 19:26:
[...]

Eens. Maar die discussie hebben we al heel vaak gehad in dit topic ;)
Volgens mij heb ik me er ook al eens eerder over uitgelaten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Leuk hoor, ben weer men rang en mijn specs kwijt. Al een paar keer uitgelogd en terug ingelogd, maar geen verandering. En ik zie er verschillende in-game met hetzelfde probleem :(

[ Voor 19% gewijzigd door ambi op 15-01-2011 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
AllSeeyinEye schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 13:59:
[...]

* AllSeeyinEye mompelt iets over taalgebruik en taalvaardigheid....

Vertel nu eens wat er dan verbetert aan de online game ervaring indien je een spel download
ja sorry begint me behoorlijk te irriteren :/ Denk je savonds even lekker potje online te kunnen knallen krijg je dat ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyangles
Singleplayer even gespeeld, speelt érg lekker!

Kan het natuurlijk niet laten om nu al aan de multiplayer te beginnen.. maarrrrrr "No games available at this moment"

Goed begin! Is er maintenance o.i.d.? Kon er niks over vinden.

EDIT: Na ongeveer 15x proberen is het dan gelukt! :)

EDIT2: Dat was wel optimistisch, 1 potje gespeeld, even gestopt en nu weer proberen om een game te vinden.. zucht :X

[ Voor 27% gewijzigd door Boyangles op 15-01-2011 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
Wat hebben die BC2 EA servers terug?
Al 2x uit servers gekickt omdat ik "de verbinding naar de EA servers verloor". Kan ook gewoon niet meer de serverlijst opvragen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Is dit een grap?! Heel veel kan niet verbinden, en erger nog al mijn wapens en mijn rang kwijt! Het lijkt erop dat meerdere dit hebben. Echt kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyangles
Zelfde probleem hier, net een paar unlocks gehaald en alles weer weg..ook PS3 toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
Nope, PC speler hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-06 13:18
Elke dinsdag hebben ze backend server onderhoud bij EA, dit gaat niet altijd goed en heeft 1 van de servers kuren na de herstart.
Sinds dit onderhoud afgelopen dinsdag zijn er problemen met het verliesen van de connectie naar EA, missende stats en lege server browsers, vaak ontdekt EA dit snel en doet dan weer een herstart van de back end maar nu blijft het stil.

Speel op oc en heb deze problemen dagelijks sinds dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
ambi schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 19:42:
Leuk hoor, ben weer men rang en mijn specs kwijt. Al een paar keer uitgelogd en terug ingelogd, maar geen verandering. En ik zie er verschillende in-game met hetzelfde probleem :(
Squatjj schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 22:35:
Is dit een grap?! Heel veel kan niet verbinden, en erger nog al mijn wapens en mijn rang kwijt! Het lijkt erop dat meerdere dit hebben. Echt kut.
Ik mag hopen dat jullie de warning hebben gelezen voordat je jouw bericht postte? Ja, de stats zijn een beetje gaar, ene moment werken ze wel en andere momenten niet. Je stats gaan niet verloren en (voor zover ik begrepen heb) wordt er gewerkt aan een oplossing. Tot die tijd is het helaas even door de zure appel bijten.

[ Voor 21% gewijzigd door CH4OS op 16-01-2011 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet je wat ik zo zielig vindt? En dit is niet echt specifiek voor dit spel maar vanwege de grote van de maps valt het meer op. Mensen die maar een ding kunnen, een vast stekkie (lees campspot) of routine hebben en daar verder niet van afwijken. Het is gewoon ongelooflijk hoe ver sommige mensen hierin gaan en dan aan het einde van het potje blij zijn dat ze een K/D hebben die hoger is dan 1.

Net ook al 1 idioot in onze squad. Niks bom onscherp maken niks squad helpen met kits, gewoon op dezelfde plekken constant. Al lig je voor hem te verrekken hij zou nog niet eens zijn pink optillen om jou te helpen.

Iedereen heeft zo zijn eigen speelstyle en spelervaring en dat is wat dit spel zo leuk maakt, er is voor ieders wil wel wat, maar dit soort mensen kunnen wat mij betreft niet snel genoeg een eigen blacklist krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

[video]
Ik wil niet weten hoe vaak die gast gebanned moet zijn van servers, als ik dit filmpje niet had gezien had ik ook bij sommige momenten hacker gedacht (oa bij het plotseling draaien en rpg op heli of de tnt drops vanuit de lucht). Lijkt me niet leuk om tegen hem te moeten spelen, telkens als je hem tegen komt insta death :P

Alhoewel ik de tnt midair heli stunt nog moeilijk kan bevatten :?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-06 13:18
Anoniem: 105188 schreef op zondag 16 januari 2011 @ 07:08:
Weet je wat ik zo zielig vindt? En dit is niet echt specifiek voor dit spel maar vanwege de grote van de maps valt het meer op. Mensen die maar een ding kunnen, een vast stekkie (lees campspot) of routine hebben en daar verder niet van afwijken. Het is gewoon ongelooflijk hoe ver sommige mensen hierin gaan en dan aan het einde van het potje blij zijn dat ze een K/D hebben die hoger is dan 1.

Net ook al 1 idioot in onze squad. Niks bom onscherp maken niks squad helpen met kits, gewoon op dezelfde plekken constant. Al lig je voor hem te verrekken hij zou nog niet eens zijn pink optillen om jou te helpen.

Iedereen heeft zo zijn eigen speelstyle en spelervaring en dat is wat dit spel zo leuk maakt, er is voor ieders wil wel wat, maar dit soort mensen kunnen wat mij betreft niet snel genoeg een eigen blacklist krijgen.
Ik speel veel conquest en kom dit zo vaak tegen, zit je in een team die geen flauw benul heeft hoe dit spel te spelen, het is geen team death match maar vlaggen veroveren en proberen te verdedigen, tactisch spelen dus niet met 1 team 1 vlag te pakken maar spreiden en tegenstander afleiden.
Als 1 vlag zwaar onder druk staat probeer een andere vlag te pakken met 1 of 2 spelers, hierdoor lok je de vijand weg bij de andere vlag en neemt de druk af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Pfff, het is weer (nog steeds) ellende om online te komen. Op het Xbox Achievements forum hebben er meer mensen last van. Hoop dat ze opschieten met deze problemen te fixen :(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-06 09:50
@Chaos.. ligt je server er regelmatig uit? Ben nu online en ik kan 'm nergens vinden, had ik laatst ook al eens.

Nog zoiets, ik kreeg het niet voor elkaar om mijn veteran status op 2 te krijgen ( dan krijg je leuk de m1 garand ingame) even gechat net Nathalie van EA en hopsa geregeld......pling heerlijk geluidje toch

Onder de grote rots, naast die kleine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163694

Ja en daarom moet je met vrienden/bekenden gaan spelen. Als je niemand hebt in je vriendenlijst, voeg enkele goede spelers toe aan je lijstje en probeer een squad te vormen met hen.
Ik speel altijd in de nacht tussen 24:00 en 06:00 uur. Rond die tijd slaapt heel europa bijna maar ik heb een gast uit Duitsland en 1 uit Nederland in mijn vriendenlijst waar ik elke nacht mee game. Deze 2 personen zijn zijn gewoon erg goede spelers en allang al level 50( ik nog 48). Altijd wanneer wij 3 samen in een squad zitten winnen we 9/10 keer en elke potje sta of ik 1e of 1 van deze 2 gasten. Als deze jongens er niet waren dan zag je mij ook niet vaak spelen, dankzij een goede squad speel ik elke dag met deze jongens die zijn er altijd. Ook heb ik iemand uit Brazilie( al sinds de vorige Battlefield) en deze gast staat in de top 10 beste spelers als ik me niet vergis, dus ik heb altijd wel spelers waar ik plezier mee kan hebben ingame.

Zonder een goede squad stelt deze spel eigenlijk niet veel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apokalypse
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-06 15:51
Anoniem: 105188 schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 16:35:
Juh ik begrijp ook niet waarom dat niet zou mogen. De primaire wapens van engineer zijn zwaar underpowered en als je dan op een afstand wordt beschoten heb je absoluut geen kans.
Pardon? De engineer wapens zijn juist het krachtigst, in close combat dan. Je schiet iedere assault & medic met gemak van dichtbij neer. Kortom, als engineer moet je veel close combat doen en niet van meer dan 20m schieten. (dekken en opwachten is dan slimmer)
Prima toch? Dan weet je precies hoe je iemand moet pakken.

Iedereen heeft denk een voorkeurstacktiek. Als dat goed werkt moet je daar vooral mee doorgaan, als het niet werkt moet je zeker niet doorgaan ;)

[ Voor 39% gewijzigd door apokalypse op 16-01-2011 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163694 schreef op zondag 16 januari 2011 @ 17:50:
[...]

Ja en daarom moet je met vrienden/bekenden gaan spelen. Als je niemand hebt in je vriendenlijst, voeg enkele goede spelers toe aan je lijstje en probeer een squad te vormen met hen.
Ik speel altijd in de nacht tussen 24:00 en 06:00 uur. Rond die tijd slaapt heel europa bijna maar ik heb een gast uit Duitsland en 1 uit Nederland in mijn vriendenlijst waar ik elke nacht mee game. Deze 2 personen zijn zijn gewoon erg goede spelers en allang al level 50( ik nog 48). Altijd wanneer wij 3 samen in een squad zitten winnen we 9/10 keer en elke potje sta of ik 1e of 1 van deze 2 gasten. Als deze jongens er niet waren dan zag je mij ook niet vaak spelen, dankzij een goede squad speel ik elke dag met deze jongens die zijn er altijd. Ook heb ik iemand uit Brazilie( al sinds de vorige Battlefield) en deze gast staat in de top 10 beste spelers als ik me niet vergis, dus ik heb altijd wel spelers waar ik plezier mee kan hebben ingame.

Zonder een goede squad stelt deze spel eigenlijk niet veel voor.
Ik speel vaak zat met vrienden maar dat wil niet altijd lukken en het zal je ook nooit lukken om een 32 slot server vol te krijgen tenzij je een giga clan hebt.

Maar dat terzijde, neemt nogsteeds niet weg dat dit soort mensen bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Godnondejus zijn de PC servers nou al naar z'n grootje? Ik kan niks joinen en bijna alle servers zijn leeg... Ben niet de enige vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-04 15:07
waren er meer mensen met problemen vandaag met de servers op de ps3? kon een hele tijd geen enkele game vinden en hele tijd was ik mijn rang en wapens kwijt! maar na tijdje deed ie het weer.nog wat irritante choppers neergehaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Net enkele mooie potjes gespeeld op PC. In tegenstelling tot gisteren leek me alles terug normaal te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

[video]
Moet zeggen dat die gast de spelers vaak ook wel erg goed weet te vinden. Jammer dat het een montage is, daardoor kun je gewoon niet bepalen of het allemaal kan wat ie doet. Met TNT mid-air een heli uit de lucht halen gaat er bij mij ook niet echt in, om een voorbeeld te geven. En het schieten met de sniperrifle, zo snel scopen, geloof je het zelf? :? Maar goed, jammer dat het een montage is, dat geeft hem wat 'cover', daarom zie je hem ook niet dood gaan, waardoor hij érg goed lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

apokalypse schreef op zondag 16 januari 2011 @ 18:25:
Pardon? De engineer wapens zijn juist het krachtigst, in close combat dan. Je schiet iedere assault & medic met gemak van dichtbij neer. Kortom, als engineer moet je veel close combat doen en niet van meer dan 20m schieten. (dekken en opwachten is dan slimmer)
Ik denk dat het sleutelwoord hier "afstand" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-06 13:12
ambi schreef op zondag 16 januari 2011 @ 21:04:
Net enkele mooie potjes gespeeld op PC. In tegenstelling tot gisteren leek me alles terug normaal te werken.
Inderdaad, hier ook. Vandaag een uur of 4 gespeeld denk en eigenlijk alleen maar leuke potjes gehad op onze server.

En eindelijk level 50 :). Alle pins en Insignias (op Mortar strike en C4 na) had ik al. Nu alle wapens op platinum!

http://www.bfbc2.eu/en/pc/stats/Loonens

[ Voor 7% gewijzigd door StealthyPeanut op 16-01-2011 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
apokalypse schreef op zondag 16 januari 2011 @ 18:25:
Pardon? De engineer wapens zijn juist het krachtigst, in close combat dan. Je schiet iedere assault & medic met gemak van dichtbij neer. Kortom, als engineer moet je veel close combat doen en niet van meer dan 20m schieten. (dekken en opwachten is dan slimmer).
Tenzij die medic, recon of assault een shotgun heeft (of de 40mm shotgun attachement voor assault rifles). Dan ben jij waarschijnlijk het haasje, zeker als het een headshot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:12

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Engi wapens zijn juist ook mooi voor op afstand naar mijn mening. Nauwelijks recoil en spread, dus mooie pewpewfullautolazerbeams, ondanks hun lagere damage.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

De PPSh en de UZI zijn nog wel leuk, maar die MAC10 is echt ruk ... je moet daar echt iemand mee verrassen en gelijk een headshot maken, want als je gewoon gaat schieten knalt je tegenstander 1 keer terug en dan lig je.
ambi schreef op zondag 16 januari 2011 @ 21:04:
Wat had je voor problemen zaterdag ? Was bij mij een beetje laggy ... maar ik gaf de schuld aan een nieuwe ADSL lijn (+ router) en nieuwe videokaart. Zondag liep alles inderdaad soepel.

[ Voor 48% gewijzigd door Goner op 17-01-2011 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Laatst online: 20-06 11:39
Ik vond het ook moeilijk om alles voor de engineer te unlocken, ik vind ook de submachineguns een beetje underpowered maar je krijgt daarentegen wel een RPG (Gustav :7) die echt heel fijn is.

De heavy machineguns van de medic zijn bijvoorbeeld echt overpowered vind ik, vooral de laatste. Die heeft geen terugslag bijna en met een laser sight (weet niet hoe dat precies heet) mis je al helemaal nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Maks schreef op maandag 17 januari 2011 @ 11:13:
De heavy machineguns van de medic zijn bijvoorbeeld echt overpowered vind ik, vooral de laatste.
De machine guns in Vietnam zijn niet hetzelfde (als in vanilla), die hebben behoorlijk wat terugslag. Maar ze blijven fantastisch vanwege de magazijngrootte ; als je korte bursts afvuurt heb je om te beginnen minder terugslag en je kan blijven schieten. Ideaal bij bestormen van doelen ... (al is de medic daar eigenlijk niet voor bedoeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Even vietnam negerend vind ik ook de engineering wapens bagger, is wel beter dan het in de demo/beta was, maar nog niet echt om over naar huis te schrijven. Zowel op afstand als close combat zou ik altijd een assault rifle of een machine gun van medic kiezen boven een engineering wapen. Alleen het silenced gedeelte kan op een paar hele specifieke situaties handig zijn, maar waarom je dan weer dat bij een engineer zou willen is mij een raadsel: zodra je een rpg afvuurt weet iedereen waar je zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Hmm, ik vind de engi wapens in Vietnam eigenlijk best prettig. Magnum ammo eventueel en met de Mac gaat het ook op een flinke afstand nog prima.

Moet ik eerlijk zeggen dat ik meer kills/points krijg met het leggen van mijnen en het opblazen van tanks met extra explosive en damage en alleen maar hardcore speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-06 09:05

BiLo

PSN: toiletcleaner

Zijn er hier binnen tweakers ook clans actief? -- PS3

Ik speel vaak met een aantal vrienden (clantag: 026) meestal 2 squads, en wij zijn opzoek naar wat concurrentie! Alleen is deze meestal ver te zoeken (m.u.v. een match tegen THC)

Is er hier toevallig een groep vrienden aanwezig +/- 8 man welke een keer een potje willen knallen (lees: schieten) met ons?

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
DylanE schreef op maandag 17 januari 2011 @ 12:07:
Zijn er hier binnen tweakers ook clans actief? -- PS3

Ik speel vaak met een aantal vrienden (clantag: 026) meestal 2 squads, en wij zijn opzoek naar wat concurrentie! Alleen is deze meestal ver te zoeken (m.u.v. een match tegen THC)

Is er hier toevallig een groep vrienden aanwezig +/- 8 man welke een keer een potje willen knallen (lees: schieten) met ons?

Ik ben niet actief in een clan (heb wel de GoT clantag), maar speel wel vaak samen met mensen die wel in een clan zitten. 8 gotters regelen moet geen probleem zijn lijkt me, wil me dus best een keer opofferen als cannon fodder ;)

Ik denk dat de meeste gotters behoorlijk hun mannetje staan tegenover clans, zo niet dan kunnen we in ieder geval voldoende tegengas geven ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Wizz15 op 17-01-2011 12:38 ]

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Laatst online: 00:12

Niellie41

[object Object]

Zelf vind ik de UMP wel fijn hoor. Zeker als je in burst schiet is het heel precies. 2 keer een burst afvuren moet meestal wel genoeg zijn om iemand om te leggen van een afstand. Close combat win ik ook vaker met een SMG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Laatst online: 20-06 11:39
Goner schreef op maandag 17 januari 2011 @ 11:28:
[...]
De machine guns in Vietnam zijn niet hetzelfde (als in vanilla), die hebben behoorlijk wat terugslag. Maar ze blijven fantastisch vanwege de magazijngrootte ; als je korte bursts afvuurt heb je om te beginnen minder terugslag en je kan blijven schieten. Ideaal bij bestormen van doelen ... (al is de medic daar eigenlijk niet voor bedoeld).
Ik ben nog aan het beslissen of ik Vietnam ga kopen, ik ben namelijk aan het consuminderen :')

Maar ik ben het helemaal met je eens, ik speel nu vaak met een MG60, extra ammo en extra preciesie op kleine maps en op grote maps speel ik met de "red dot". Soms loop je om een hoekje met 3 tegenstanders, dan houd ik mijn linkermuisknop ingedrukt en dan maken ze geen schijn van kans :p.

Heb al veel recensies gelezen maar vinden jullie de Vietnam add-on de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:17
Ik vind Vietnam zelfs leuker dan vanilla. Jammer alleen dat het niet super veel maps zijn maar zeker een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

TheJason schreef op maandag 17 januari 2011 @ 13:04:
Ik vind Vietnam zelfs leuker dan vanilla. Jammer alleen dat het niet super veel maps zijn maar zeker een aanrader.
Eens. Wat me het beste bevalt, behalve de sfeer, is de goede opzet van de mappen: close quarter infantry combat versus ruim opgezette vehicle maps die ook voldoende mogelijkheden bieden voor infantry.
Daarnaast is de afwezigheid van dots en 4x zoom ook erg prettig, zodat iedereen nu dezelfde iron sights gebruikt en een eventueel voordeel daarvan is komen te vervallen.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Posten van stats is ongewenst
• Zoek eerst voordat je een vraag post
• Elke dinsdag is er serveronderhoud; de servers kunnen dan enige tijd niet beschikbaar zijn
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
• Ranks zijn inderdaad stuk, EA/DICE zijn er (naar het schijnt) naar aan het kijken!

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.