Hier ook

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Hier ook
Niet? Gisteren ging ik toevallig gewoon eens voor de grap een hele ronde met pistol doen. Gewoon omdat het me opviel dat ik redelijk makkelijk kills maakte daarmeeEvaluationCopy schreef op maandag 10 januari 2011 @ 16:51:
Die sjouw ik tegenwoordig altijd als 2e wapen mee, met een pistol raak ik toch geen aap dus leuk om tussendoor een helicopter of tank te taggen. Krijg je altijd wel weer wat punten mee.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
ik loop pas net met die gun rond en raak hem echt altijd wel met het 2e schot. Misschien kom ik vooral slechte piloten tegen.Jackal131 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 18:01:
[...]
Als het jou inderdaad lukt om de heli te taggen, dan wel.
Een goede heli piloot is nog steeds lastig uit de lucht te schieten, maar zeker niet onmogelijk.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Misschien moet ik er van terug komen. Vanavond nog eens wat pistol geprobeerd, en idd, magazijn leegschietn met assault, snel switchen naar pistol, best gelukt om kills mee te maken, zelfs op afstand. Ik ben niet zo goed er mee op de kleine ruimte, dan raak ik echt alles behalve tegenstanders. Moet nog een beetje met een knife leren omgaan, dat gaat toch het beste.Compizfox schreef op maandag 10 januari 2011 @ 20:38:
[...]
Niet? Gisteren ging ik toevallig gewoon eens voor de grap een hele ronde met pistol doen. Gewoon omdat het me opviel dat ik redelijk makkelijk kills maakte daarmee
En ja, potje ging me redelijk gemakkelijk af. Toch vaak onderschat, pistols.
Was de M1911 trouwens.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Anoniem: 105188
Ach gebeurd wel eens. Soms super avond met 30+ frags per potje en dan avond waar ik amper 2 of 3 haal per potje. Is sterk afhankelijk van team. En jah... als je team niet meewerkt dan wordt je geraped. Hoort bij het spel, gewoon beetje meespelen en hopen dat er een teambalance komt. Vindt ik trouwens wel jammer dat er geen mods zijn zoals bij andere spellen welke de teams een goed balanceert. De teambalancers die er zijn springen pas tot leven als een team minder spelers heeft.AllSeeyinEye schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 00:24:
pfffff wat een beroerde avond. Slechter team en constand gebaseraped... T is dat GoT geen clan is, anders had ik Mitchel ofzo er direct uit gezet, met een tank rapen
[ Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 105188 op 11-01-2011 04:30 ]
Aap!
Geweldige tekst. Moest er erg in lachen.Larrs schreef op maandag 10 januari 2011 @ 23:13:
Had 'm ook al in de huiskamer gepost, maar niet iedereen kan daar in en hier past die ook wel.
Nummer over de map Arica Harbor op basis van Africa van Toto.
Gezongen en geschreven door een director van NGT.
[video]
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Anoniem: 172189
En al was het geen dinsdag:Elke dinsdag is er serveronderhoud; de servers kunnen dan enige tijd niet beschikbaar zijn
Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Dat wist ik niet ben maar een player. geen ....SoaDmaggot schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 12:24:
goosche: heb je de topicwarning ook even doorgelezen voor het posten?
[...]
En al was het geen dinsdag:
[...]
Anoniem: 65668
Hopenlijk ben jij niet zo'n brainless revive spammer zoals veel medics ingame zijn. Argh zo f*cking irritant als je telkens gerevived wordt als je allerlei enemies om je heen hebtAnoniem: 172189 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 09:28:
..Was zelf medic en healde + revivede iedereen...
Anoniem: 2479
De game heeft eigenlijk baat bij zowel voldoende geheugen, als een degelijke videokaart, als een fatsoenlijke processor. Een van deze onderdelen upgraden, speciaal voor dit spel is dus ook eigenlijk niet te doen.Anoniem: 2479 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 13:45:
Met het oog op het spelen van dit spel op medium/high settings (1680x1050) een vraag:
Systeem nu: C2D e6300 @ 3Ghz
8800 GTS 320mb stock
2 GB RAM (evt. 4 maar met cpu @ 2.6 Ghz)
Voor het doel gesteld lijkt me de videokaart op dit moment de grootste bottleneck. Ik overweeg een low/medium range kaart: ati 5770 bijv... GTX 260 / ATI R. 6850 is ook een optie, maar overkill? Graag uw advies.
Een quad core doet wonderen. Spel draait als een zonnetje op een Q6600 bij mij.Anoniem: 2479 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 13:45:
Met het oog op het spelen van dit spel op medium/high settings (1680x1050) een vraag:
8800 GTS 320mb stock
Voor het doel gesteld lijkt me de videokaart op dit moment de grootste bottleneck. Ik overweeg een low/medium range kaart: ati 5770 bijv... GTX 460 / ATI R. 6850 is ook een optie, maar overkill? Graag uw advies.
Anoniem: 291970
Ik had problemen met de 8800 GTS en een vergelijkbare dualcore , maar nadat ik een Ati 5 series heb aangeschaft draaide het veel vlotterAnoniem: 2479 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 13:45:
8800 GTS 320mb stock
Voor het doel gesteld lijkt me de videokaart op dit moment de grootste bottleneck. Ik overweeg een low/medium range kaart: ati 5770 bijv... GTX 460 / ATI R. 6850 is ook een optie, maar overkill? Graag uw advies.
Anoniem: 295195
Was het geen Medic met de fast heal en extra armor spec?Anoniem: 295195 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 15:19:
Is er een mogelijkheid tot cheaten op de PS3 versie?Want ik speelde net online potje 3 tegen 4 op Island .. map en ik zat in de vuurtoren als recon zie ik een ventje zitten, ik schiet, door zn hoofd (pink mist) niet dood, schiet nog een keer zelfde, ging ze door tot anderhalf magazijn leeg, daarna liep hij vrolijk verder. Hij zat ondertussen ook op mij te schieten. Maar erg frappant.
Wat me vooral opvalt is dat het lijkt alsof enemy's niet zien waarvandaan ik schiet als ik de pistol gebruik.EvaluationCopy schreef op maandag 10 januari 2011 @ 23:17:
[...]
Misschien moet ik er van terug komen. Vanavond nog eens wat pistol geprobeerd, en idd, magazijn leegschietn met assault, snel switchen naar pistol, best gelukt om kills mee te maken, zelfs op afstand. Ik ben niet zo goed er mee op de kleine ruimte, dan raak ik echt alles behalve tegenstanders. Moet nog een beetje met een knife leren omgaan, dat gaat toch het beste.
Gamen op een laptop is best ok .... echt
Op de PS3 zou ik het niet weten maar op de PC zijn de hitregistrations ook echt belabberd soms hoor. Als je een ATi videokaart hebt, kun je het beste net iets voor het poppetje schieten, bij een nvidia kaart juist achter het poppetje (zie ook de kill op 40 seconden in mijn zelfgemaakt filmpje: *joe tjoep*)Anoniem: 295195 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 15:19:
Is er een mogelijkheid tot cheaten op de PS3 versie?Want ik speelde net online potje 3 tegen 4 op Island .. map en ik zat in de vuurtoren als recon zie ik een ventje zitten, ik schiet, door zn hoofd (pink mist) niet dood, schiet nog een keer zelfde, ging ze door tot anderhalf magazijn leeg, daarna liep hij vrolijk verder. Hij zat ondertussen ook op mij te schieten. Maar erg frappant.
[ Voor 63% gewijzigd door Gamebuster op 11-01-2011 16:28 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Er was een gerucht dat je het in de settingsfile kon aanpassen met hetzelfde commando als in BF2, maar dat is door DICE bestempeld als onzin.Gamebuster schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 16:26:
zover ik weet ligt dat gewoon aan je verbinding. Er is een soort lag-correctie die op 100ms staat. Kan je ook ergens instellen door settingsfile aan te passen.
Ik had eerst een ATi HD 4850 en daarmee moest ik echt vóór het poppetje schieten hoor.Gamebuster schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 16:26:
sinds wanneer maakt de videokaart uit?
zover ik weet ligt dat gewoon aan je verbinding. Er is een soort lag-correctie die op 100ms staat. Kan je ook ergens instellen door settingsfile aan te passen.
Als videokaart echt verschil maakt, denk ik zelf dat v-sync of framerate het verschil maakt, niet het feit of het een AMD of een nvidia is.
Komt dat niet omdat quake een instant hit heeft (zoals bijv BF2 wel had)? En bij BC2 de bullet travel in achting wordt genomen?kevz schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 17:13:
Het lijkt er eerder op dat er haast helemaal geen sprake is van netcode. Alles heeft vertraging zelfs als ik op een nederlandse server speel waar ik handmatig 7ms naar ping. Is dit on purpose gedaan door Dice, ik bedoel, in snap niet waarom dingen niet direct aanvoelen en/of er een vaste 100ms delay in het spel zit (zie bijv. QuakeLive voor een supersnelle response, van de muisklik tot dat je tegenstander dood gaat op je scherm)
Weet niet hoe het met BF2 zit, maar in BC2 als ik recht voor iemand sta te sproeien dan is er meestal evengoed een delay te voelen. Wellicht valt dit niet op bij de meeste mensen ('t is net waar je aan gewend ben, quakelive voor mij dus) maar ik vind het toch licht irritant. Misschien is het wel een soort unlagged netcode - en ja ik weet over bullet travel time en gravity - maar toch voelt het apart aancpt.skydiver schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 17:31:
[...]
Komt dat niet omdat quake een instant hit heeft (zoals bijv BF2 wel had)? En bij BC2 de bullet travel in achting wordt genomen?
Jep, die
[ Voor 18% gewijzigd door steveman op 11-01-2011 19:28 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670
SVU?steveman schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 18:49:
Zo, eindelijk die sniperrifle waar ik steeds door genaaid wordt geunlocked. Bevalt meteen goed.. hoe heet ie ookalweer... hmmhmm short.
Anoniem: 160457
Ja klopt, raket gaat wel erg ver omlaag na een aantal meters:P Maar je went er wel aan, mja das met elk wapen denk ik.Compizfox schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 19:37:
Ik kan er niet mee schieten
Bulletdrop is niet rechtevenredig van dat ding, erg lastig.
Nee, klopt exact wat je zegtEvaluationCopy schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 19:52:
Die wapens worden toch niet sterker nog als je er sterren mee gaat halen? Toch alleen voor de punten, of mis ik iets?
Op de Xbox 360 hetzelfde. Heel veel potjes zonder tegenstander of met maximum 2 tegenstanders en dan ik en men broertje samen in hetzelfde team. Erg vervelend.zAo schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 20:38:
Heeft iemand een idee of er gewoon te veel server zijn, of dat ze allemaal zo leeg zijn op de PS3? Net op 7 servers gespeeld, 5 daarvan hadden minder dan 10 man
Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Hier het zelfde probleem, geen wapens en perks beschikbaar in BF:BC2 Vietnampafdaddy schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 21:26:
Het is vanavond weer volkomen ruk met de pc statservers; ook na verschillende keren inloggen ben ik overal lvl 0.
Signature
Dinsdag regulier onderhoud?
Zei ik tochRobsel_NL schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 20:14:
Net even een ronde rush (HC), met alleen de m1911, 31 - 13, wat een heerlijk pistool is dat. 1 Kill met de gol gemaakt, omdat die persoon echt te ver stond.
Enkel vanavond? Heb op de Xbox 360 al een paar dagen last van de stats. Ofwel heb ik het meteen als ik het spel opstart, soms heb ik het pas na een paar potjes en als ik dan even stop en later weer wil verder spelen staat alles op 0.pafdaddy schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 21:26:
Het is vanavond weer volkomen ruk met de pc statservers; ook na verschillende keren inloggen ben ik overal lvl 0.
Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
ja vergeleken met quake en W:ET voelt dit anders aan. Maar er is wel echt sprake van een delay, want als ik iemand heb neergeknald valt hij voor mijn gevoel te laat neer.kevz schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 17:40:
[...]
Weet niet hoe het met BF2 zit, maar in BC2 als ik recht voor iemand sta te sproeien dan is er meestal evengoed een delay te voelen. Wellicht valt dit niet op bij de meeste mensen ('t is net waar je aan gewend ben, quakelive voor mij dus) maar ik vind het toch licht irritant. Misschien is het wel een soort unlagged netcode - en ja ik weet over bullet travel time en gravity - maar toch voelt het apart aan
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Haha, nee hoor. Heb screenshot om het te bewijzen. Heb 12 dogtags.Jackal131 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 08:21:
Speelde je toevallig Hardcore en was je misschien een beetje in de war?
![]()
Komt me inderdaad bekend voor.EvaluationCopy schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 08:53:
Heb het ook wel eens, sta je met 3 man uit het raam te schieten, blijkt de middelste van de tegenstander te zijn, erg grappig als je dat dan alledrie niet doorhebt. Maar wel tegelijk alsnog doorhebben en dan willen schieten maar je bent net leeg, alle drie tegelijk elkaar proberen te knifen, dikke slachting en ik en mijn squadmaat dood, tegenstander lol
Als dat voorkomt ben ik meestal al bezig met mijn repair tool. Wat is het toch leuk om tandarts te zijnEvaluationCopy schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 08:53:
Heb het ook wel eens, sta je met 3 man uit het raam te schieten, blijkt de middelste van de tegenstander te zijn, erg grappig als je dat dan alledrie niet doorhebt. Maar wel tegelijk alsnog doorhebben en dan willen schieten maar je bent net leeg, alle drie tegelijk elkaar proberen te knifen, dikke slachting en ik en mijn squadmaat dood, tegenstander lol
Ik ben ook vrij n00berig, speel nu sinds 1,5 week ofzo en ik kom ook van MW/MW2/Black Ops.. Wat heel erg belangrijk is in deze game is samenwerken in een squad en de classes op elkaar afstemmen.. Niet Rambo rushen is ook een goeie tipLouw Post schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 10:57:
Pff, echt top spel dit, ik speel het nu voor een paar weken (22 uur gameplay oid en nog maar lvl7). Alleen het speelt echt heel anders dan dat ik van Call of Duty gewend ben, ik ben nog behoorlijk 'noob'. Al ben ik er bij Call of Duty snel mee aan als ik even negatief sta, hier heb ik dat bijna constant (0.7 ratio gemiddeld) en het blijft leuk
.
Iemand enige tips voor een noob?Ik heb de filmpjes al gekeken in de OP.
Gamen op een laptop is best ok .... echt
[ Voor 14% gewijzigd door Jovas op 12-01-2011 11:31 ]
Nee het is al een week of twee á drie matig, maar gisteravond was erg beroerd.Werewolf_789 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 23:21:
[...]
Enkel vanavond? Heb op de Xbox 360 al een paar dagen last van de stats. Ofwel heb ik het meteen als ik het spel opstart, soms heb ik het pas na een paar potjes en als ik dan even stop en later weer wil verder spelen staat alles op 0.
[ Voor 70% gewijzigd door pafdaddy op 12-01-2011 12:40 ]
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Nog een tip voor de (ex) CoD'ers: Het gaat er niet om, om zo snel mogelijk level 50 te zijn, om daarmee je wapens te unlocken. Als je alle wapens wil hebben, zal je toch echt per class een bepaalde score moeten halen om voor die class een bepaald wapen te unlocken. Maar inderdaad, als medic kun je gewoon erg goed boeren door het reviven van medespelers en het droppen van medkits. Ook als assault kun je redelijk boeren door ammocrates en kills natuurlijk.Macros4 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 11:25:
Voor de COD'ers: Je levelt als Medic het snelste, veel reviven en health packs droppen. Probeer omtrekkende bewegingen te maken, en de vijand van achter of zijkant te benaderen en blijf onopgemerkt. Als je als laatste van je squad leeft, kruip in een hoekje in de buurt van een vlag en mcom, en laat je squad mates op jou spawnen. Als je op mensen schiet, mik dan op het hoofd, en druk altijd op q voor spotten, als diegene jou al gezien heeft, loop dan altijd op zij weg of buk, dan ben je moeilijker te raken. Oh ja en schiet in bursts, klik kalm, kort en gecontroleerd op je rechtermuisknop, met een machine geweer is het vaak met twee klikken al gebeurd, niet gaan panikeren blijf kalm.
Juist dit soort dingen maakt deze game een prachtgame. Jammer dat in reviews zulke dingen niet meegenomen worden. Wat ook ontzettend bijdraagt in teamplay is om bijvoorbeeld Mumble / TeamSpeak of Ventrilo te gebruiken. Als ik Bad Company 2 speel, ben ik dan ook altijd op een Mumble te vinden (ik weet alleen niet of ik het adres mag geven).M4DMan schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 08:31:
WOW! Gisteravond een paar lekkere potjes met een spontaan goede squad.. 1 medic die constant med packs gooide en supressive fire gaf, waarop ik hem weer ammo gaf, en 1 engineer om tanks te rijden en op te blazen.. Zonder communicatie wisten we wat ons te doen stond en we stonden vrij goed qua score.. Zo is het echt leuk spelenBen nu al een week afgekickt van BO en Im liking it
[ Voor 29% gewijzigd door CH4OS op 12-01-2011 12:48 ]
EvaluationCopy schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 12:47:
GVD ik kom continu superlatieven te kort voor dit spel, heb m'n vrouw al voorbereid dat het vanavond gameavond is en dat ze niks van mij moet verwachten, en ik heb er al zo'n zin in
Anoniem: 291970
hehe hier van t zelfde , ik koop mijn vriendin gewoon allerlei series waar zij gek van is en ik niet naar kan kijken , uiteraard geheel uit liefde en niet met voorbedachte game radeStealthyPeanut schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 13:28:
Het mooie is dat de pc in de woonkamer staat (dus ze zit niet alleen) en dat mijn vrouw zich goed vermaakt met de popcorn hour met series etc.. Ik kan bijna elke avond wel gewoon gamen, niet dat ik het ook elke avond doe, maar het kan bijna wel altijd.
Naja ik kon mn venster niet netjes omlaagtrekken maarja, dan maar een half beeld..Anoniem: 105188 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 09:13:
Hiero nog een leuke screenshot.
-knip-
Dit zijn echt de momenten welke een spel leuk maken. Ik zat met mijn maten op TS en iedereen ging tekeer.
Ik game gewoon samen met mijn vriendin, ze heeft haar eigen XboxStealthyPeanut schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 13:28:
Het mooie is dat de pc in de woonkamer staat (dus ze zit niet alleen) en dat mijn vrouw zich goed vermaakt met de popcorn hour met series etc.. Ik kan bijna elke avond wel gewoon gamen, niet dat ik het ook elke avond doe, maar het kan bijna wel altijd.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Bij mij helpt rushen eigenlijk juist wel, als ik meer stil zit en rustig de frontline probeer op te schuiven gaat het meestal lang niet zo lekker (vaker doodgeschoten e.d.).Airdack schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 11:21:
Rambo rushen is in rush vaak wel een goed plan, anders zit je maar met zn allen op een heuveltje te snipen ... lekker boeiend doodgaan, je wil die mcom toch armen? En je hoeft er maar 1 keer door te komen en je squadmaten kunnen op je spawnen en dan komt het meestal wel goed!
Volgens mij heb je nog een flinke wijziging in denkwijze te gaan
Ja idd, vooral als je in een 'camperig' team zit waar iedereen op een bepaalde plek/chokepoint echt op elkaar spawnt en je daar dan een medicpakje neergooit. Soms wel 300 punten achter elkaar aan healsPornflakes schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 17:54:
Naar aanleiding van een paar posts terug net even medic gepakt, en punten stroomden binnen
Lette uiteraard goed op de omgeving voor enemies, gaf supresive fire en deelde zo nu en dan een pakketje uit.
Dat merk je idd wel, als je gespot bent... Meestal ben ik erg snel dood nadat ik (denk dat ik) gespot ben.En zodra ik gespot ben heb ik erg veel moeite om weg te komen...
En is in het echt ook nietRogier.V schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 18:35:
Het zou misschien wel wat zijn als je een melding kreeg wanneer je gespot bent oid. Wat denken jullie?
[ Voor 12% gewijzigd door Niellie41 op 12-01-2011 18:46 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Nee. Je merkt het zelf wel, iedereen begint dan opeens op je te schieten. Je kunt bijvoorbeeld ook altijd een groot verschil zien tussen een tegenpartij die niet spot, en een tegenpartij die dat wel doet.Rogier.V schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 18:35:
Het zou misschien wel wat zijn als je een melding kreeg wanneer je gespot bent oid. Wat denken jullie?
Inderdaad. Dan gaat iedereen zich snel terugtrekken enzo.Peter91 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 18:43:
Nee, dan gaat iedereen heel zielig schuilen tot het weg is..
Als je iemand spot moet die binnen no time kapot zijn
[ Voor 25% gewijzigd door Compizfox op 12-01-2011 19:14 ]
Netjes! Je speelt dus veel rush of? Ik houd zelf liever van Conquest, vind bij Rush vaak dat 1 team echt overheerst, of je wordt helemaal platgelopen en afgeslacht, of je blijft bij eerste mcom punt..Anoniem: 105188 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 17:31:
@Xaer0: Ja bij mij ging uiteindelijk de bomb op A en dus game over, you have won the game. De rest van het team was nog voor mij bezig met defusen anders had ik die ook zeker.
Iemand had me eerst wijs gemaakt dat dat 'pssst'-geluid betekende dat je gespot was. Hahhasteveman schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 18:58:
Daar moet je juist een 6e zintuig voor ontwikkelen.
[ Voor 47% gewijzigd door apokalypse op 12-01-2011 19:37 ]
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
dat komt omdat dice besloten had om zowel PC als console versies te maken. Console controllers hebben een beperkte hoeveelheid knoppen, waardoor de "actie"knop hetzelfde is als de kitswitch knop.Hu9o schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 20:44:
Waarom pak ik altijd een kit op van een andere speler, ipv defusen!!!!
Zooooo vervelend
[ Voor 28% gewijzigd door Rynji op 12-01-2011 21:00 ]
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Juh gebeurd wel eens. Genoeg servers op het net. Zo ben ik wel eens gebanned omdat ik iemand neerschoot op het momment dat hij op iemand anders spawnde, dat is blijkbaar spawnkill en dat mag niet. Exit game -> Next en nooit meer terug komen.in2duhCore schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 22:27:
Wat zijn sommige admins toch een stel kleine kinderen, zat ik zonet in een NL server (volgens mij last action hero) Was het tegen team dik aan het verliezen en schoot ik net de admin uit zijn heli met de at m136 toen hij terugvloog naar zijn basis en werd ik daarop meteen gekicked met als reason base attack. Ik denk wtf en keer terug, maak hem uit voor Noob en wordt daarop meteen weer gekicked met als reason lul....haha ik lag dubbel.
Wat een triest figuur... mijn maatje (met dezelfde clantag) werd daarop ook meteen gekicked....
echt sommige servers zijn te triest voor woorden.
Juh had een topic nummer 20 al geschreven over de Stuka server. Ranked server maar alleen clanmembers mogen aan de heli komen en je mag hem ook niet neer knallen. Had een klacht gestuurt naar EA en 4netplayers. Unranked server kan ik nog wel door de vingers zien maar ranked servers horen dit soort dingen niet thuis.Anoniem: 65668 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 23:25:
Vriend van mij werd gebanned omdat ik met blackhawk vloog in Valparaiso, en hij nou eenmaal erg goed is met die gun in de blackhawk, en hierdoor 15/0 had.. werd chopper neergeschoten met AT4, maat van mij gaat dood komt dus op 15/1, stapt in een quadbike , BAN: "Banned for begin suspicious - High KD ratio"
Klopt, dat mag ook niet. Ik denk dat een dezer dagen de server offline is, zeker als je hem hebt gereport. Is eigenlijk ook de reden waarom ik geen class limieten en dergelijken instel op de [GoT] Badder and Back server.Anoniem: 105188 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 23:44:
Juh had een topic nummer 20 al geschreven over de Stuka server. Ranked server maar alleen clanmembers mogen aan de heli komen en je mag hem ook niet neer knallen. Had een klacht gestuurt naar EA en 4netplayers. Unranked server kan ik nog wel door de vingers zien maar ranked servers horen dit soort dingen niet thuis.
Ach, dat zijn kiddie admins, die denken het beter te weten. Ik moet zeggen, zou het zelf ook verdacht vinden en diegene verder opzoeken en kijken of het écht een cheater is. Mocht dat zo zijn, dán pas zou ik bannen. Al hoef ik dat niet echt meer te doen, de [GoT] Badder and Back server streamed PBBans én GGC.Anoniem: 65668 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 23:25:
Vriend van mij werd gebanned omdat ik met blackhawk vloog in Valparaiso, en hij nou eenmaal erg goed is met die gun in de blackhawk, en hierdoor 15/0 had.. werd chopper neergeschoten met AT4, maat van mij gaat dood komt dus op 15/1, stapt in een quadbike , BAN: "Banned for begin suspicious - High KD ratio"
[ Voor 40% gewijzigd door CH4OS op 12-01-2011 23:56 ]
Lol, dan al bannen? 14 jarigen zeker:PAnoniem: 65668 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 23:25:
Daarom hebben wij ook een eigen server gehuurd. Omdat ik nogal veel uur (lees 800) in BF2 heb gestoken door de jaren heen, en ondertussen ook al tegen de 300 uur aanzit met BFBC2 kan ik het spelletje ondertussen aardig goed.Anoniem: 65668 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 00:13:
@CptChaos klopt, hij is gewoon op deze server gebanned, maar het andere team deed gewoon werkelijk niks om ons uit de chopper te schieten. Één enkele RPG vloog eens voorbij in 5 minuten. Als hij echt gecheat had, dan was hij vast wel blacklisted of iets. Hij is gewoon echt goed met die gun.
Het is overigens niet eerste keer dat hij banned is vanwege veel kills. Hij heeft zelfs een paar keer via Xfire zijn speelmanier gestreamed, ook niks geks aan te zien! Voor hem is dit wel één van de redenen waarom hij weer overweegt een eigen server te huren. Gewoon omdat hij gek wordt van die lullige admins.
Over die KD van 80/20 klopt inderdaad dat het verdacht is, maar het is niet onmogelijk. Ik zal straks eens een screenshot plaatsen van een match op 1000 tickets. KD was 88/8, maar dat kwam gewoon omdat we telkens de chopper pakten en het andere team was gewoon echt bizar slechtStealthyPeanut schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 09:01:
[...]
Daarom hebben wij ook een eigen server gehuurd. Omdat ik nogal veel uur (lees 800) in BF2 heb gestoken door de jaren heen, en ondertussen ook al tegen de 300 uur aanzit met BFBC2 kan ik het spelletje ondertussen aardig goed.
Hierdoor krijg ik vaak enorme scores als ik ook nog eens in een goede squad (met eigen vrienden op ventrilo) terecht kom. Een K/D van 80/20 op high ticket servers kwam regelmatig voor en daardoor ben je gewoon meteen verdacht. Opzich ook wel terecht, want met deze ratio stond ik meteen op bijna 10.000 punten ingame. Maar op sommige servers betekend dit gelijk een kick of ban, terwijl ze je niet eens spectaten o.i.d..
Soms nemen de admins de moeite om bij je in een squad te komen en je zo te spectaten. Ze zien dan dat je gewoon dat je het spelletje goed beheerst.
Wij kicken zelf alleen mensen als ze opzichtig baserapen en dit minimaal 2 keer doen na een waarschuwing.
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 65668 op 13-01-2011 09:55 ]
Ik ben het hier mee eens. Waarom zou je niet terug schieten als iemand op jou schiet?StealthyPeanut schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 10:20:
Dat is en blijft een moeilijke kwestie denk ik.
Als ik beschoten word vanuit de basis (sniper/AT/VADS) dan schiet ik terug.
Ik zorg er wel voor dat dit niet te vaak gebeurd en ga dan ook wat minder naar die punten. Maar als de enemy geen flags meer heeft, dan moet je C gaan verdedigen. Als ze me dan beschieten, schiet ik terug. Ik ga er niet boven hangen voor de makkelijke kills, maar schiet wel terug.
Anders zou je niks mogen doen als ze op je schieten? Daarom heb ik die baserape plugins ook uitgezet, het werkt in 95% van de gevallen goed. Maar die 5% niet en ik kick alleen mensen als ik er bewust bij ben.
M.a.w. ik zorg dat ik niet over de basis vlieg, maar als ik dan beschoten wordt ga ik echt niet stilhangen en niet terugschieten. Zij kiezen ervoor om mij aan te vallen vanuit de basis. Dan ben ik gewoon ook gerechtigd om terug te schieten vanaf de laatste vlag.
Anders krijgen we nooit vrede op aardeNiellie41 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 10:24:
[...]
Ik ben het hier mee eens. Waarom zou je niet terug schieten als iemand op jou schiet?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq