Op zich niet, ware het niet dat je een retail key
niet kan koppelen aan jouw Steam of EA Store account. Dat is eigenlijk het enige verschil.
En juist met een instelling als deze zal er
nóóit teamplay komen en kunnen spelers die dat wél doen zich uitsloven, wat als resultaat een negatieve kill/death ratio heeft, maw: de circel is weer rond...

IMO is schuilen achter andere spelers ("Want zij doen het ook niet"), maar een stomme smoes om te schuilen, omdat je het zelf gewoon niet wil.
Gropah schreef op zondag 09 januari 2011 @ 10:18:
Man, man, man. Of het niveau is nogal laag op de PC, of ik own te hard
Ik heb het gespeeld op de PS3 (tot lvl 23 ofzo). Nu heb ik het gekocht voor de pc, deels omdat ik een nieuwe pc heb, deels om met vrienden te spelen, deels omdat ik weer beetje met pc gaming wil beginnen (naast WoW dan). Eerste potjes ging het redelijk (lees midden op scoreboard van eigen team), maar nu ben ik vaak in de top 5 van de server te vinden (met 32 man) en dat op lvl 4...
Misschien komt het door het moment waarop ik game (in de middag) maar volgens mij was het niveau op de ps3 een jaar geleden een stuk hoger?
Ik denk eerder dat de game makkelijker te spelen is op de consoles dan op de PC. Tel daar nog eens bij op, dat er een heleboel spelers van Black Ops naar Bad Company 2 zijn gekomen en ik denk dat je dan jouw antwoord wel hebt?

Kijk ook maar hier in het topic, het valt me echt op (en geeft ook verder niet!) dat er een boel Black Ops spelers nu ook Bad Company 2 ontdekt hebben.

Dat het 'niveau' hoger zou zijn op de consoles, komt denk ik eerder omdat de consoles
misschien een aimbot (zij het lichtelijk) gebruiken. Ik zeg misschien, omdat ik dat niet 100% zeker weet.
Wat me ook opvalt (iig op de GoT-server) is dat het wat rustiger lijkt op de PC-servers, waardoor misschien de goede spelers niet aanwezig zijn?
Voor de PC-spelers: is het misschien een idee om eens een keer af te spreken met z'n allen op de GoT server?

Ik kan er eventueel een wachtwoord opzetten, als iedereen dan gejoined is, dat wachtwoord weer verwijderen. Kunnen we lekker met z'n allen eens knallen, lijkt mij gaaf!
[
Voor 94% gewijzigd door
CH4OS op 10-01-2011 02:04
]