Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160457

CptChaos schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 17:00:
[...]
Nee, Harmageddon bedoelt dat gameontwikkelaars geen rekening houden met zijn (aparte) geluidskaart, zoals die van Creative (de Audigy) en anderen. ;) Je koopt immers een geluidskaart om ook met het geluid hardwarematige versnelling te hebben. En dat is ook wel krom, maar ik probeer aan te geven dat DICE hier zeker niet de enige mee is.
Dus het maakt nu niet uit of ik nu mijn XFI gebruik of de onboard geluid van het mobo wat betreft BC2? Dat is toch redelijk belachelijk.
Voor zover ik weet, maakte BF2 wel gebruik van de XFI, en dat was toch een behoorlijk verschil. Maargoed, BF2 was dan ook geen console port.
Maar hopen dat BF3 geen kiddy port word van de consoles.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 160457 op 08-01-2011 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:56
harmageddon schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 13:59:
Ik bash vaker op DICE omdat het een console port game is.
Zolang ze zo goed zijn als BC2 zal het me jeuken.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Anoniem: 160457 schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 17:04:
Maar hopen dat BF3 geen kiddy port word van de consoles.
Aangezien de PC versie van BF3 op Frostbite 2.0 gaat draaien, die DX11 only is, krijgt de PC-versie een buitengewone aandacht voor tegenwoordige termen. ;) Zie ook nieuws: Battlefield 3 niet exclusief voor pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

kan je op een manier het geluid in bfbc2 equaliseren? ik speel met een koptelefoon die veel te basserig is. Dus ik wil eigenlijk de lage tonen wat zachter zetten.

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:06

Compizfox

Bait for wenchmarks

CptChaos schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 17:29:
[...]
Aangezien de PC versie van BF3 op Frostbite 2.0 gaat draaien, die DX11 only is, krijgt de PC-versie een buitengewone aandacht voor tegenwoordige termen. ;) Zie ook nieuws: Battlefield 3 niet exclusief voor pc.
Huh wait, DX11 only? Dus je moet een DX11 kaart hebben om BF3 te kunnen spelen? Dat lijkt me toch niet de bedoeling? :?
10K schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 17:32:
kan je op een manier het geluid in bfbc2 equaliseren? ik speel met een koptelefoon die veel te basserig is. Dus ik wil eigenlijk de lage tonen wat zachter zetten.
Volgens mij kan dat niet in BFBC2, maar je kunt het misschien gewoon aanpassen in de drivers van je geluidskaart?

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 11:17
Compizfox schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 20:12:
[...]

Huh wait, DX11 only? Dus je moet een DX11 kaart hebben om BF3 te kunnen spelen? Dat lijkt me toch niet de bedoeling? :?
Ik denk eerder DX10 & 11, wat het windows Vista/7 only maakt.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Ik citeer uit het artikel die ik aanhaalde:
De speciale behandeling die de pc-versie krijgt, houdt in elk geval in dat deze versie draait op de Frostbite 2.0-engine, die voor DirectX 11 is bedoeld.
En dus Vista / 7 only in ieder geval, wellicht inderdaad een DirectX 11 videokaart. Al is er met DX11 tov DX10 weinig anders en ondersteunen voor zover ik weet DX10 kaarten gewoon de DX11 functies. Wat door WikiPedia ook bevestigd wordt:
The next generation of Frostbite will début with Battlefield 3. DICE has confirmed that this engine is being designed to take full advantage of the DirectX 11 API and 64-bit processors. As DirectX 11 is backwards compatible with DirectX 10, the engine will run using DirectX 10 hardware with some DX11-exclusive features disabled. DirectX 9 and Windows XP will not be supported.

[ Voor 38% gewijzigd door CH4OS op 08-01-2011 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Oh, dan is het goed.

Win7 en een DX10 kaart heb ik wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-06 05:31
Mooi tip voor de map "Vantage point" in Vietnam:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=r7_etTcp4d8]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52038

effe vraagje:
normaal kon je je wapens "levellen" zeg maar. maar zie dit niet in "vietnam" zitten. wel zie ik allemaal mensen met betere wapens als dat ik heb, krijg je die betere wapens als keuzes bij het verhogen van je persoonlijke level???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-06 13:48
Anoniem: 52038 schreef op zondag 09 januari 2011 @ 09:50:
effe vraagje:
normaal kon je je wapens "levellen" zeg maar. maar zie dit niet in "vietnam" zitten. wel zie ik allemaal mensen met betere wapens als dat ik heb, krijg je die betere wapens als keuzes bij het verhogen van je persoonlijke level???
Volgens mij speelt je level in het normale spel ook een rol mee.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Dat vraag ik me eigenlijk ook af. Ik was level 31 toen ik begon met Vietnam, en ik had na 1 potjes spelen alle wapens.

Misschien had ik ze trouwens ook meteen al, maar dat die level bug toen actief was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Man, man, man. Of het niveau is nogal laag op de PC, of ik own te hard :+

Ik heb het gespeeld op de PS3 (tot lvl 23 ofzo). Nu heb ik het gekocht voor de pc, deels omdat ik een nieuwe pc heb, deels om met vrienden te spelen, deels omdat ik weer beetje met pc gaming wil beginnen (naast WoW dan). Eerste potjes ging het redelijk (lees midden op scoreboard van eigen team), maar nu ben ik vaak in de top 5 van de server te vinden (met 32 man) en dat op lvl 4...

Misschien komt het door het moment waarop ik game (in de middag) maar volgens mij was het niveau op de ps3 een jaar geleden een stuk hoger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 390961

Anoniem: 160457 schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 14:46:
Wat harmageddon misschien bedoeld is dat het gewoon belachelijk is dat BC2 geen gebruikt maakt van meerdere cores voor het geluid, dat slaat toch nergens op? de consoles hebben minder cores dan de hedendaagse pc. Inderdaad prutswerk op gebied van geluid, hopelijk verzieken de consoles BF3 niet.
Ik speel liever bfbc2 op en pc dan op een console. De console heeft zichtbaar minder mooie gfx en het speeld ook nog een heel sploom vergeleken met de pc. Logies dat de game op een pc ook wat zwaarder is want er zijn allemaal extra gfx effecten aan toe gevoegt voor de pc.

Ik hoor ook wel eens mensen klagen dat het geluid net een klappertjes pistool is. Jah dat geluid krijg je ook als je rommel gebruikt. Als ik met een M60 zit te knallen is dat echt geen klappetjes pistool maar net of je een echte m60 hoord. Mischien komt dat wel omdat ik een geluidskaart gebruik en een woofer? Of zal datkomen dat men dit spel juist digitaal moet gebruiken voor geluid? Ik heb zelf namelijk digitaal 5.1 geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-06 11:57
Gropah schreef op zondag 09 januari 2011 @ 10:18:

Ik heb het gespeeld op de PS3 (tot lvl 23 ofzo). Nu heb ik het gekocht voor de pc, deels omdat ik een nieuwe pc heb, deels om met vrienden te spelen, deels omdat ik weer beetje met pc gaming wil beginnen (naast WoW dan). Eerste potjes ging het redelijk (lees midden op scoreboard van eigen team), maar nu ben ik vaak in de top 5 van de server te vinden (met 32 man) en dat op lvl 4...

Misschien komt het door het moment waarop ik game (in de middag) maar volgens mij was het niveau op de ps3 een jaar geleden een stuk hoger?
Als je een beetje tactisch speelt en doet wat je moet doen sta je idd al gauw bovenaan

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Anoniem: 390961 schreef op zondag 09 januari 2011 @ 10:48:
[...]

Ik speel liever bfbc2 op en pc dan op een console. De console heeft zichtbaar minder mooie gfx en het speeld ook nog een heel sploom vergeleken met de pc. Logies dat de game op een pc ook wat zwaarder is want er zijn allemaal extra gfx effecten aan toe gevoegt voor de pc.

Ik hoor ook wel eens mensen klagen dat het geluid net een klappertjes pistool is. Jah dat geluid krijg je ook als je rommel gebruikt. Als ik met een M60 zit te knallen is dat echt geen klappetjes pistool maar net of je een echte m60 hoord. Mischien komt dat wel omdat ik een geluidskaart gebruik en een woofer? Of zal datkomen dat men dit spel juist digitaal moet gebruiken voor geluid? Ik heb zelf namelijk digitaal 5.1 geluid.
Van mij mochten die wapens wel meer herrie maken. Ik vind de geluiden in Ghost Recon Advanced Warfighter het mooist van alle shooters die ik gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Grappig als ik bij mijn maat kijk die op de ps3 speelt heb ik juist altijd het tegenovergestelde idee, ik zie hem daar dingen doen waarvan ik dan denk dat hij op de PC al wel tig keer gekilled was :)

[ Voor 5% gewijzigd door Sipio op 09-01-2011 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Anoniem: 390961 schreef op zondag 09 januari 2011 @ 10:48:
[...]
Dat ligt er natuurlijk ook aan op welke settings je speelt. Als je met alles op high speelt ziet het er wel mooier uit dan op de console ja, maar niet elke PC kan dat ook aan.
offtopic:
Het "speeld" "sploom", en dat is "logies"? :+
Geluid is prima, ook op een normale 2.0 headset (Creative Fatal1ty heb ik) en onboard geluid.
Sipio schreef op zondag 09 januari 2011 @ 11:00:
[...]
Grappig als ik bij mijn maat kijk die op de ps3 speelt heb ik juist altijd het tegenovergestelde idee, ik zie hem daar dingen doen waarvan ik dan denk dat hij op de PC al wel tig keer gekilled was :)
Ja dat idee heb ik ook wel eens als ik naar gameplay vids op YouTube kijk. Toch wel duidelijk merkbaar dat het op de consoles allemaal iets langzamer gaat. Zo zie ik op de consoles wel eens mensen recht over een open stuk lopen (Die weg in Arica Harbor bijvoorbeeld), nou dat moet je op de PC echt niet proberen :P

[ Voor 21% gewijzigd door Compizfox op 09-01-2011 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 390961

Jah ik weet het, ben niet zo goed in de taal.
Ik ben nog nooit gevraagd voor een clan. Weet iemand een leuke NL clan waar ik mij bij aan kan melden.
Ik speel het spel al lang en zou graag een weer in clan verband willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

Compizfox schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 20:12:
[...]

[...]

Volgens mij kan dat niet in BFBC2, maar je kunt het misschien gewoon aanpassen in de drivers van je geluidskaart?
nee, ik heb realtek HD audio. ik dacht daar is misschien wel een programmaatje voor ofzo, maar ik kan niet zo snel iets op internet vinden.
als ik met ipod oortjes speel dan heb ik nergens last van maar met me koptelefoon is alles veel te basserig, en dan speel ik nog geen eens met war-tapes aan, dan hoor ik echt helemaal niks meer :P

[ Voor 16% gewijzigd door 10K op 09-01-2011 11:47 ]

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Unomomentodado schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 23:47:
Mooi tip voor de map "Vantage point" in Vietnam:
[video]
Interessant, vanmiddag ff uitproberen.
Compizfox schreef op zondag 09 januari 2011 @ 11:07:
[...]
Ja dat idee heb ik ook wel eens als ik naar gameplay vids op YouTube kijk. Toch wel duidelijk merkbaar dat het op de consoles allemaal iets langzamer gaat. Zo zie ik op de consoles wel eens mensen recht over een open stuk lopen (Die weg in Arica Harbor bijvoorbeeld), nou dat moet je op de PC echt niet proberen :P
Toch wel duidelijk dat mensen op Youtube alleen videos posten waarin ze ownen en vaak tegen vooral lage levels. Soms zie je geweldige videos en dan zie je op het scorebord tegen wat voor levels... ;)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

10K schreef op zondag 09 januari 2011 @ 11:45:
[...]

nee, ik heb realtek HD audio. ik dacht daar is misschien wel een programmaatje voor ofzo, maar ik kan niet zo snel iets op internet vinden.
als ik met ipod oortjes speel dan heb ik nergens last van maar met me koptelefoon is alles veel te basserig, en dan speel ik nog geen eens met war-tapes aan, dan hoor ik echt helemaal niks meer :P
Heb ik ook, Realtek HD Audio Manager. Daar kun je bij de Sound Effects gewoon een equalizer instellen.

* Compizfox Heeft juist de lage tonen een beetje geboost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-06 22:35
BatmanHorizon schreef op zondag 09 januari 2011 @ 11:46:
[...]
Interessant, vanmiddag ff uitproberen.

[...]

Toch wel duidelijk dat mensen op Youtube alleen videos posten waarin ze ownen en vaak tegen vooral lage levels. Soms zie je geweldige videos en dan zie je op het scorebord tegen wat voor levels... ;)
Tuurlijk zullen mensen alleen de video's op youtube zetten waar ze verschrikkelijk goed zijn.

Persoonlijk wordt ik wel een beetje moe van comments met daarin:" oh, wat was ik goed, Ik ownde enorm, ik ben de beste, dit is mijn KD van 78, zo makkelijk om lvl 50 te worden"

Blah blah blah.

Laat ik eens een ander voorbeeld geven. Ik ben Crazyclaws en ik ben NIET enorm goed, ik heb regelmatig potjes dat ik 1000 punten haal met een KD van 0,50. Maar ik heb wel enorm veel lol met dit spelletje

Onder de grote rots, naast die kleine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Als je geeft om K/D ben je gewoon gedoemd verliezen in dit spel, zeker in Rush aan de aanvallende zijde. Ze zouden het eigenlijk moeten weghalen en alleen score weergeven.

Als je als engineer speelt haal ik gewoon relatief weinig kills, maar dat maakt het opblazen van tanks en tracer-darten + opblazen van heli's niet minder leuk. Toen ik een hele dag bezig was met tracer-darts planten op heli's kreeg ik echt het gevoel te pakken: op ten duur had ik niet veel moeite meer zo'n heli te raken ermee, zeker als je in de gaten houdt hoe die heli's vliegen; het valt me op dat ze vaak continue hetzelfde rondje vliegen.

Iedereen die om K/D geeft moet gewoon MW2 gaan spelen.

[ Voor 44% gewijzigd door Gamebuster op 09-01-2011 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105188

Gamebuster schreef op zondag 09 januari 2011 @ 12:26:
Als je geeft om K/D ben je gewoon gedoemd verliezen in dit spel, zeker in Rush aan de aanvallende zijde. Ze zouden het eigenlijk moeten weghalen en alleen score weergeven.

Als je als engineer speelt haal ik gewoon relatief weinig kills, maar dat maakt het opblazen van tanks en tracer-darten + opblazen van heli's niet minder leuk.
Juh, laatste tijd (komt waarschijnlijk door die promos van de afgelopen tijd) gebeurd het te vaak dat ik in een Rush match zit met een team van CoD spelers. Ongelooflijk dat niemand in de buurt van de bommen durft te komen vanwege hun K/D...

Pas nog een hele server uitgescholden. 2/3 team is Recon maar iedereen verrekt het om even op Q te drukken. Loop je ergens naartoe omdat je denkt dat er niemand is staat er een feestcomité op je te wachten, die idioot in de bergen had hun toch makkelijk kunnen zien. En hebben ze daarna nog eens het lef om te zeggen: "Ja maar ik ben toch sniper". Nee eikel je bent geen sniper! Je bent recon, als in "Reconicance"!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Anoniem: 105188 schreef op zondag 09 januari 2011 @ 12:38:
[...]

Juh, laatste tijd (komt waarschijnlijk door die promos van de afgelopen tijd) gebeurd het te vaak dat ik in een Rush match zit met een team van CoD spelers. Ongelooflijk dat niemand in de buurt van de bommen durft te komen vanwege hun K/D...

Pas nog een hele server uitgescholden. 2/3 team is Recon maar iedereen verrekt het om even op Q te drukken. Loop je ergens naartoe omdat je denkt dat er niemand is staat er een feestcomité op je te wachten, die idioot in de bergen had hun toch makkelijk kunnen zien. En hebben ze daarna nog eens het lef om te zeggen: "Ja maar ik ben toch sniper". Nee eikel je bent geen sniper! Je bent recon, als in "Reconicance"!
Ja, ging gisteren ook weer even Rush spelen op die map met die vuurtoren.

Niemand durfde gewoon de bomen uit te komen, iedereen bleef lekker als sniper in de bomen schieten (en idd, de Q knop zit te ver weg blijkbaar). Op ten duur begonnen er een paar te mekkeren en hadden we met z'n 4en een nieuwe squad gemaakt en waren wij de enige 4 die niet alleen echt samenwerkte als een squad maar ook op de M-COM afgingen. We kwamen echter niet ver, maar we stonden wel met z'n 4en bovenaan.

Paar rondes later was ik engineer. Stond er een tank tussen de 2 M-COM's in en niemand die even de moeite nam om op de tank te richten en op Q te drukken. Met veel moeite uiteindelijk wel tank neergeknalt met een lucky shot met een RPG toen-ie weg reed voor reparatie. Had echt zoiets van: ZOMGYEAH, maar we hadden nog steeds keihard verloren :P

Uiteindelijk vind ik Rush wel spannender, maar Conquest is makkelijker en speel daarom meestal ook Conquest op Heavy Metal; gewoon hele tijd campen rond B en heli's taggen met tracer darts en af en toe eens in m'n 1tje sneaky een rustige basis innemen om wat verwarring te veroorzaken.

Ik vind Conquest op Heavy Metal heerlijk ontspannend: hele leuke map en lekker relaxed. Zet meestal wel leuke scores neer. En dat is precies wat ik nu ga doen: Conquest spelen op Heavy Metal.

[ Voor 4% gewijzigd door Gamebuster op 09-01-2011 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
Bij de start van de beta was de K/D ratio weggehaald maar hebben dat weer veranderd toen de helft van de community hierover ging klagen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-06 07:36

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Welkom op de consoles, waar je dus alleen de scores ziet en niet de k/d :)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Ik vind het een beetje een onzindiscussie. Ik vind het wel fijn om niet zelf op een kladblaadje bij te houden hoeveel ik er al heb omgelegd. De K/D ratio is misschien niet het belangrijkste van het spel maar het is logisch dat je een beetje probeert die zo hoog mogelijk te houden. Een goede K/D ratio betekent ook dat je weinig tickets hebt verloren en veel van de tegenstander hebt afgepakt. Telt net zo goed mee als goed teamwork.

Het niet aanvallen/verdedigen maar alleen maar hier mee bezig zijn is absoluut fout, maar ik vind dat dat hier los van staat. Sowieso, de grootste beloning is toch het krijgen van punten, die krijg je vooral met teamwork.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05 09:09
Ach, zelf heb ik zoiets van: het gaat me om de uiteindelijke score. Winnen of verliezen in een ronde scheelt ook maar 200 punten (op soms 4000), dus qua uiteindelijke punten maakt het weinig uit. Ik zit qua eindscore vaak wat in de middenmoot, maar daar gaat het verder niet om.

Ik vindt het Battlefield scoresysteem wel goed bedacht, overigens - je krijgt gewoon punten voor goed meespelen. Als je ergens in een hoekje zit te sniperen krijg je wel eens wat punten voor kills, maar dat staat in het niet tegenover aan de front line zitten, bases innemen, teammates (en dan vooral squadmates) helpen, etc. Zelfs als je volledig ingemaakt wordt kun je nog zien dat je wel goed meegespeeld hebt door een goeie eindscore neer te zetten.

mbt dat spotten, misschien dat Dice voor BF3 (of met een patch) ook punten (1/2/3?) zou moeten geven voor elke spot die je doet, ipv alleen voor een spot assist. Dat geeft een wat directere beloning. Natuurlijk zou het meenemen van spots in de singleplayer of een MP tutorial ook helpen - zo van 'PRESS Q!11!!1' zodra je een ongespotte tegenstander in je vizier hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
EvaluationCopy schreef op zondag 09 januari 2011 @ 14:04:
Ik vind het een beetje een onzindiscussie. Ik vind het wel fijn om niet zelf op een kladblaadje bij te houden hoeveel ik er al heb omgelegd. De K/D ratio is misschien niet het belangrijkste van het spel maar het is logisch dat je een beetje probeert die zo hoog mogelijk te houden. Een goede K/D ratio betekent ook dat je weinig tickets hebt verloren en veel van de tegenstander hebt afgepakt. Telt net zo goed mee als goed teamwork.

Het niet aanvallen/verdedigen maar alleen maar hier mee bezig zijn is absoluut fout, maar ik vind dat dat hier los van staat. Sowieso, de grootste beloning is toch het krijgen van punten, die krijg je vooral met teamwork.
Klopt helemaal, maar anderen zien K/D als hun prestatiecijfer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Dat vind ik eigenlijk ook, maar ik kan er niets aan doen! :P

Vooral omdat ik al niet zo'n hoge K/D heb (gemiddelde ligt nu op 0.70 dacht ik) wil ik het graag positief krijgen. En dan raak ik snel gefrustreerd als het in een potje slecht gaat en m'n K/D op 0.50 ligt.

En ik weet eigenlijk wel dat K/D lang niet alles betekent, en dat je gewoon voor de fun moet spelen, maar ik kan er niks aan doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

Battlefield is altijd een teamplay game geweest, daarom worden kills lang niet zo goed beloond als bijvoorbeeld flag captures.

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:17
Ik speel met een maatje van me juist om k/d ratio.
Hoe meer wij killen hoe verder we de tegenstander naar achteren drukken!

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:47
Ik heb gister via bol.com de Vietnam expansion ontvangen. Op de website stond niets vermeld, dus ik verwachtte een dvd-tje. (Ik heb mijn games graag op dvd liggen) Blijkt er in het dvd-doosje enkel een serial te zitten.

Nu heb ik in-game deze serial geactiveerd, terwijl ik ingelogd was onder mijn account. Betekend dit dat ik, altijd al, maar één account van BadCompany 2 heb kunnen maken?
Dat wil zeggen, toen ik BC2 kocht (tijdens de release) heb ik een accountje aangemaakt, en heb hier verder nooit bij stilgestaan. Maar is deze code (en dus nu ook de code van Vietnam) alleen aan die EA-account gekoppeld? Of is het mogelijk om ooit een nieuwe account aan te maken, met deze twee codes? (uiteraard niet tegelijkertijd online).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52038

ik level niet echt snel moet ik zeggen.

haal gemiddeld iets van 1000 punten per ronden. ben nu level 9 en je hebt 20000 punten nodig voor level 10. das dus 20 potjes. je begrijpt dat het niet echt heel erg snel gaat haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Compizfox schreef op zondag 09 januari 2011 @ 15:07:
Dat vind ik eigenlijk ook, maar ik kan er niets aan doen! :P

Vooral omdat ik al niet zo'n hoge K/D heb (gemiddelde ligt nu op 0.70 dacht ik) wil ik het graag positief krijgen. En dan raak ik snel gefrustreerd als het in een potje slecht gaat en m'n K/D op 0.50 ligt.

En ik weet eigenlijk wel dat K/D lang niet alles betekent, en dat je gewoon voor de fun moet spelen, maar ik kan er niks aan doen :P
Het is ook gewoon logisch; ik heb ook liever positieve K/D dan negatieve K/D, maar als ik eerste sta met 3000 punten en heb 7 kills en 15 deaths, dan ben ik prima tevreden hoor :P

Had ik net op Heavy Metal; gespeeld als engineer en alleen maar heli's en tanks opgeblazen, maar ze springen er telkens uit en krijg je geen kills.

Mijn gemiddelde staat overigens op 1.00 (precies 1.00, al een hele lange tijd)

[ Voor 4% gewijzigd door Gamebuster op 09-01-2011 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter91
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-04 17:30

Peter91

<=]

Net m'n knife platinum star gehaald =D
Nu op naar de roadkill pin, dan heb ik alle pins..

Ik kom wel veel in Nederlandse servers terecht laatst, best gezellig :)

[ Voor 5% gewijzigd door Peter91 op 09-01-2011 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Anoniem: 52038 schreef op zondag 09 januari 2011 @ 17:08:

haal gemiddeld iets van 1000 punten per ronden. ben nu level 9 en je hebt 20000 punten nodig voor level 10. das dus 20 potjes. je begrijpt dat het niet echt heel erg snel gaat haha
Die punten lopen steeds harder op hoor. Je zult op een gegeven moment badges of iets gaan halen van 5000 per stuk, dat tikt aardig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-06 22:16
SyS_ErroR schreef op zondag 09 januari 2011 @ 17:06:

Nu heb ik in-game deze serial geactiveerd, terwijl ik ingelogd was onder mijn account. Betekend dit dat ik, altijd al, maar één account van BadCompany 2 heb kunnen maken?
Dat wil zeggen, toen ik BC2 kocht (tijdens de release) heb ik een accountje aangemaakt, en heb hier verder nooit bij stilgestaan. Maar is deze code (en dus nu ook de code van Vietnam) alleen aan die EA-account gekoppeld? Of is het mogelijk om ooit een nieuwe account aan te maken, met deze twee codes? (uiteraard niet tegelijkertijd online).
Serials zijn account gebonden. Dus nee je kan die 2 serials niet gebruiken voor een ander account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

SyS_ErroR schreef op zondag 09 januari 2011 @ 17:06:
Ik heb gister via bol.com de Vietnam expansion ontvangen. Op de website stond niets vermeld, dus ik verwachtte een dvd-tje. (Ik heb mijn games graag op dvd liggen) Blijkt er in het dvd-doosje enkel een serial te zitten.

Nee klopt alles zit eigenlijk op een digitale licentie, die aan je EA-account zit.

Met de serialcode van BFBC2 heb je één account aan kunnen maken, en dat is eigenlijk de volle prijs die je voor de game hebt betaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Anoniem: 52038 schreef op zondag 09 januari 2011 @ 17:08:

Wacht maar tot je rank 30 haalt, vanaf dan gaat het pas langzaam.

Anyway, je kan b.v. je weapon stats in het oog houden om zo te weten op welk wapen je (tijdelijk) best focust om de eerstvolgende ster te behalen. Hetzelfde geldt voor het behalen van de volgende insignia.

Ik weet niet of je Vietnam speelt, maar daar zijn in een aantal mappen enkele bekende choke points. Ideale plaats om als medic veel punten binnen te harken. Ik neem dan regelmatig die spec die de werking van med packs versneld tesamen met de spec die de range van alle med packs vergroot. Ik blijf dan een beetje achterop en gooi regelmatig med packs naar de groep die het nodig heeft. Met die 2 specs vliegen de punten echt heel snel binnen en eindig je heel gemakkelijk aan de top kwa score (minder kwa K/D ratio), en je bent nog heel nuttig voor je team ook.

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Wow, hij gaat lekker vanavond bij mij! Had vandaag nog 2 lucky tankshots op een Huey.

Ik zat in een tank, enemy Huey vliegt over en ik schiet echt zomaar wat, raak ik hem ook nog! En dat 2 keer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-06 10:53
Iedereen blaft de K/D ratio wel af en geeft aan dat lol in je spelletje belangrijker is. ( iets waar ik trouwens ook achter sta, laat dat duidelijk zijn).

Maar ben ik dan de enige die meer plezier in de game heb als het goed gaat en ik 30/8 sta en dik bovenaan sta?

In 90% van de potjes die ik speel (complete rondes) sta ik toch wel eerste met veel punten en automatisch een goede K/D Ratio. En als we dan 20 tickets tegen 120 tickets staan, dan ga ik echt niet meer heldhaftig vlaggen cappen.

Ik moet trouwens nog 150.000 punten voor lvl 50. Dat gaat deze week in de avonduren zeker lukken _O_.

[ Voor 20% gewijzigd door StealthyPeanut op 09-01-2011 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:10

The Zep Man

🏴‍☠️

EvaluationCopy schreef op zondag 09 januari 2011 @ 14:04:
Ligt eraan. Als de rest van jouw team constant voor hun potje wordt geschoten en jij kan als bushwookie een paar vijanden uitschakelen, staat het niet echt in verhouding. Jouw K/D is dan misschien goed, maar die van je team zuigt.

Een medic die het team zoveel mogelijk in leven houdt helpt dan bijvoorbeeld wel en krijgt hier dan ook de punten voor.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-06 12:32
Wat heb je precies aan die SpecAct DLC? Is dat de moeite waard of maakt het weinig uit qua guns?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Ik weet het, ik speel graag medic. Zo heb ik al een aantal ace-pin's gescoord met een geweldige 3/15 KD-ratio :P

Op zich vind ik wel dat je teamgenoten niet oneindig zou moeten kunnen reviven. Lag daarstraks met een drie-man-sniper-squad achter een heuvel, ze telkens opnieuw te reviven. Fijn voor de snipers en voor mijn punten, minder leuk voor de tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
  • Laatst online: 21-08-2024
Hidde schreef op zondag 09 januari 2011 @ 22:54:
Wat heb je precies aan die SpecAct DLC? Is dat de moeite waard of maakt het weinig uit qua guns?
Je krijgt gewoon enkele wapens (1 per class) met een camouflageverfje en een andere outfit. De wapens kan je zelf gewoon vrijspelen maar dan zonder de camouflage.

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
StealthyPeanut schreef op zondag 09 januari 2011 @ 21:14:
Iedereen blaft de K/D ratio wel af en geeft aan dat lol in je spelletje belangrijker is. ( iets waar ik trouwens ook achter sta, laat dat duidelijk zijn).

Maar ben ik dan de enige die meer plezier in de game heb als het goed gaat en ik 30/8 sta en dik bovenaan sta?

In 90% van de potjes die ik speel (complete rondes) sta ik toch wel eerste met veel punten en automatisch een goede K/D Ratio. En als we dan 20 tickets tegen 120 tickets staan, dan ga ik echt niet meer heldhaftig vlaggen cappen.

Ik moet trouwens nog 150.000 punten voor lvl 50. Dat gaat deze week in de avonduren zeker lukken _O_.
Zoals ik hierboven ook al zei, vind ik K/D veel leuker dan teamplay. Zeker omdat er vrijwel nooit teamplay is.
Uiteraard ga ik ook voor objectives, maar headshots maken heeft toch mijn voorkeur :)

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:47
Compizfox schreef op zondag 09 januari 2011 @ 18:26:
[...]

Nee klopt alles zit eigenlijk op een digitale licentie, die aan je EA-account zit.

Met de serialcode van BFBC2 heb je één account aan kunnen maken, en dat is eigenlijk de volle prijs die je voor de game hebt betaald ;)
chiIIed schreef op zondag 09 januari 2011 @ 17:41:
[...]

Serials zijn account gebonden. Dus nee je kan die 2 serials niet gebruiken voor een ander account.
Dank! :)
Oftewel, het maakt echt helemaal niéts uit of je nu een DVD in de winkel haalt, of de game online aanschaft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
SyS_ErroR schreef op maandag 10 januari 2011 @ 00:55:
Oftewel, het maakt echt helemaal niéts uit of je nu een DVD in de winkel haalt, of de game online aanschaft. :)
Op zich niet, ware het niet dat je een retail key niet kan koppelen aan jouw Steam of EA Store account. Dat is eigenlijk het enige verschil.
harmageddon schreef op zondag 09 januari 2011 @ 22:59:
Zoals ik hierboven ook al zei, vind ik K/D veel leuker dan teamplay. Zeker omdat er vrijwel nooit teamplay is.
Uiteraard ga ik ook voor objectives, maar headshots maken heeft toch mijn voorkeur :)
En juist met een instelling als deze zal er nóóit teamplay komen en kunnen spelers die dat wél doen zich uitsloven, wat als resultaat een negatieve kill/death ratio heeft, maw: de circel is weer rond... :) IMO is schuilen achter andere spelers ("Want zij doen het ook niet"), maar een stomme smoes om te schuilen, omdat je het zelf gewoon niet wil.

Ik denk eerder dat de game makkelijker te spelen is op de consoles dan op de PC. Tel daar nog eens bij op, dat er een heleboel spelers van Black Ops naar Bad Company 2 zijn gekomen en ik denk dat je dan jouw antwoord wel hebt? :) Kijk ook maar hier in het topic, het valt me echt op (en geeft ook verder niet!) dat er een boel Black Ops spelers nu ook Bad Company 2 ontdekt hebben. :) Dat het 'niveau' hoger zou zijn op de consoles, komt denk ik eerder omdat de consoles misschien een aimbot (zij het lichtelijk) gebruiken. Ik zeg misschien, omdat ik dat niet 100% zeker weet.

Wat me ook opvalt (iig op de GoT-server) is dat het wat rustiger lijkt op de PC-servers, waardoor misschien de goede spelers niet aanwezig zijn? :)

Voor de PC-spelers: is het misschien een idee om eens een keer af te spreken met z'n allen op de GoT server? :) Ik kan er eventueel een wachtwoord opzetten, als iedereen dan gejoined is, dat wachtwoord weer verwijderen. Kunnen we lekker met z'n allen eens knallen, lijkt mij gaaf! :*)

[ Voor 94% gewijzigd door CH4OS op 10-01-2011 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
CptChaos schreef op maandag 10 januari 2011 @ 01:44:
En juist met een instelling als deze zal er nóóit teamplay komen en kunnen spelers die dat wél doen zich uitsloven, wat als resultaat een negatieve kill/death ratio heeft, maw: de circel is weer rond... :) IMO is schuilen achter andere spelers ("Want zij doen het ook niet"), maar een stomme smoes om te schuilen, omdat je het zelf gewoon niet wil.
Klopt, laatste tijd echt potjes gezien waarvan ik denk: waarom hebben we dat in godsnaam moeten verliezen? Ik loop met mijn squad vlaggen te pakken en te verdedigen terwijl ons hele team met tanks in onze basis een beetje op de horizon aan het schieten is. Nee, gewoon zorgen dat ons team geen tanks in het speelveld heeft, zodat de mensen aan onze kant die wel willen winnen al helemaal geen schijn van kans krijgen :P
Dat het 'niveau' hoger zou zijn op de consoles, komt denk ik eerder omdat de consoles misschien een aimbot (zij het lichtelijk) gebruiken. Ik zeg misschien, omdat ik dat niet 100% zeker weet.
Dan zal ik je even op de hoogte brengen ;) Speel zelf PS3, aim-assist (geen auto-aim or aimbot) staat standaard aan, maar is slechts in een heel kleine radius actief. Je merkt het alleen als er een vijand vlak voor je neus voorbij loopt (laten we zeggen een meter of nog dichterbij). Op dat moment volgt je crosshair de speler een beetje, maar op zo'n afstand heeft niemand aim-assist nodig; de meesten zullen naar hun mes grijpen. Op meer dan twee meter is werkt aim-assist al niet/nauwelijks meer, op langere afstanden is het gerust nutteloos te noemen en veel mensen die ik ken hebben het dan ook uitstaan, omdat ze toch wel weten dat ze kunnen richten ;)

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
harmageddon schreef op zondag 09 januari 2011 @ 22:59:
[...]

Goh dat jij dit spel van die prutsers van Dice nog speelt.... })

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-06 11:06
Je kunt inderdaad wel merken dat er veel mensen van CoD de overstap maken richting Battlefield. Team play is ineens ver te zoeken. Zoals al Rik (Wizz) al aangaf heb ik te vaak WTF momenten.
Mensen die een tanks bezetten, zonder dat ze zich in de strijd mengen en back up geven aan de mensen die Mcoms zetten. Of mensen die als een kip zonder kop rond rennen (zoals de rushers in CoD) en zo onnodig tickets verspelen. Niet bekommeren om Mcoms die gearmed zijn enz, enz.

Ik hoop dat de mensen die overgestapt zijn van CoD snel tot inkeer komen en er weer meer teamplay terugkomt. Op dit moment wordt Battlefield af en toe wel verziekt door deze mensen, door hun manier van spelen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
  • Laatst online: 13-06 15:34
Ik speel toch altijd wel voor de k/d-rate, dit is ook het eerste spel waarbij ik een k/d gemiddeld hoger dan 1 heb. Wat ik meestal doe is langzaam en stil een omtrekkende beweging maken en vervolgens vijanden van achter pakken. Best hilarisch: als je bij de achterste begint heeft over het algemeen niemand in de gaten dat zijn teammate spontaan sterft. Dus dan heb je 15 seconden vrijheid van afslachting. Levert meestal een stuk of 1-4 kills per death op. En als je squadmates op je spawnen zit je helemaal gebakken: dan kan de vijand aan een 2-fronten oorlog beginnen. Heb je ze meestal vrij snel te pakken.

Bij een van de nieuwe nam maps kan dit gewoon niet, daar erger ik me mateloos aan. Dat omtrekkende is wat BF voor mij zoveel anders/beter maakt dan CoD. Spelverkrachting, die map.

[ Voor 27% gewijzigd door KillerZero86 op 10-01-2011 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
[...]
[...]
In de 10+ jaar dat ik online game heb ik vrijwel nooit een online game gespeeld waarbij op een willekeurige server samen werd gespeeld. Ik ga voor mijn eigen punten.
Overigens gaat het niet nier om schuilen achter spelers. Uiteraard pak ik objectives, maar ik ga wel voor de kills.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Jackal131 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 09:00:
Je kunt inderdaad wel merken dat er veel mensen van CoD de overstap maken richting Battlefield. Team play is ineens ver te zoeken. Zoals al Rik (Wizz) al aangaf heb ik te vaak WTF momenten.
Mensen die een tanks bezetten, zonder dat ze zich in de strijd mengen en back up geven aan de mensen die Mcoms zetten. Of mensen die als een kip zonder kop rond rennen (zoals de rushers in CoD) en zo onnodig tickets verspelen. Niet bekommeren om Mcoms die gearmed zijn enz, enz.

Ik hoop dat de mensen die overgestapt zijn van CoD snel tot inkeer komen en er weer meer teamplay terugkomt. Op dit moment wordt Battlefield af en toe wel verziekt door deze mensen, door hun manier van spelen.
Helemaal met je eens. Merkte gisteren wel dat vanaf een uur of 23.00, toen het een stuk rustiger werd (gedurende de ronde loopt de server toch wel weer vol) het teamplay ook opeens terug kwam.

Wat mij betreft schrappen ze k/d stats in het geheel. Of verlagen ze de punten voor een kill en verhogen ze punten voor teamplay. Dat is waar het spel om draait. Iedereen die uitsluitend voor zichzelf speelt, wat inhoud: als engi een beschadigd voertuig voorbij lopen, als assault en medic verzuimen pakketjes te !!brengen!! bij teamleden, als medic verzuimen te reviven en als recon(! =/sniper) te spotten, zou zijn disc als onderzetter moeten gebruiken en er zijn glaasje frisdrank opzetten terwijl hij CoD/MW gaat spelen...

@onderstaand:
Anoniem: 172189 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 09:32:
[...]

Er zijn inderdaad een paar maps bij Vietnam waarin vervelende chokepoints zitten en je niet een omtrekkende beweging kunt maken. Vat niet helemaal waarom daar voor gekozen is eerlijk gezegd, want in normaal gesproken had je tientallen routes naar de vlag/MCOM station.
Ik vind die kaart (Hamburger Hill 137) juist de beste kaart. Je moet daar als team samenwerken om vlag B te kunnen pakken / houden. Daarnaast levert het de hele ronde intense gevechten op aan weerszijden van de heuvel.

[ Voor 17% gewijzigd door AllSeeyinEye op 10-01-2011 09:34 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172189

KillerZero86 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 09:01:
Ik speel toch altijd wel voor de k/d-rate, dit is ook het eerste spel waarbij ik een k/d gemiddeld hoger dan 1 heb. Wat ik meestal doe is langzaam en stil een omtrekkende beweging maken en vervolgens vijanden van achter pakken. Best hilarisch: als je bij de achterste begint heeft over het algemeen niemand in de gaten dat zijn teammate spontaan sterft. Dus dan heb je 15 seconden vrijheid van afslachting. Levert meestal een stuk of 1-4 kills per death op. En als je squadmates op je spawnen zit je helemaal gebakken: dan kan de vijand aan een 2-fronten oorlog beginnen. Heb je ze meestal vrij snel te pakken.

Bij een van de nieuwe nam maps kan dit gewoon niet, daar erger ik me mateloos aan. Dat omtrekkende is wat BF voor mij zoveel anders/beter maakt dan CoD. Spelverkrachting, die map.
Er zijn inderdaad een paar maps bij Vietnam waarin vervelende chokepoints zitten en je niet een omtrekkende beweging kunt maken. Vat niet helemaal waarom daar voor gekozen is eerlijk gezegd, want normaal gesproken had je tientallen routes naar de vlag/MCOM station.

Voor de rest is Vietnam overigens heel vet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Anoniem: 172189 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 09:32:
[...]

Er zijn inderdaad een paar maps bij Vietnam waarin vervelende chokepoints zitten en je niet een omtrekkende beweging kunt maken. Vat niet helemaal waarom daar voor gekozen is eerlijk gezegd, want normaal gesproken had je tientallen routes naar de vlag/MCOM station.

Voor de rest is Vietnam overigens heel vet. :)
Eén van de maps met een chokepoint is Vantage point. Echter, met goede teamplay is deze ook zeer goed te winnen. Ik heb eigenlijk nog maar een paar keer als aanvallende team meegemaakt dat we niet voorbij de eerste set Mcoms kwamen. Aan de andere kant heb ik ook nog maar weinig meegemaakt dat we als verdedigende team de eerste set Mcoms verloren...

Zie trouwens ook de post van RogierH (unomomentodado) waar hij een filmpje laat zien hoe dat je hier wel degelijk een soort van omtrekkende beweging kan maken.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

EvaluationCopy schreef op zondag 09 januari 2011 @ 22:57:
Op zich vind ik wel dat je teamgenoten niet oneindig zou moeten kunnen reviven. Lag daarstraks met een drie-man-sniper-squad achter een heuvel, ze telkens opnieuw te reviven. Fijn voor de snipers en voor mijn punten, minder leuk voor de tegenstanders.
Wow! Jij bent vriendelijk. Ik maak me nu al druk in chat als ik 2 snipers in mijn squad heb, dus een med pack zal ik dan niet vlug voor hen droppen.

Dat is toch niet die heuvel daar rechts van US spawn in Hill 137? Die heeft blijkbaar een magische aantrekkingskracht voor nutteloos snipen. In conquest gaan ze daar wat onnozel liggen snipen terwijl je eigenlijk zo snel mogelijk naar B moet rushen, want als je B in handen hebt is het niet zo moeilijk om de heuveltjes tussen B en A in te nemen en dan heb je kwasi gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
Waar ik nog steeds niet overheen kan komen is dat je nog steeds een death krijgt als je wordt gerevived. Ik sterf wel eens middenin de crossfire van een aantal vijanden en dan komt er zon lefgozer van een medic die me revived. Ik sta op, wil weg lopen en sterf. Vervolgens haalt die anus van een medic weer hetzelfde geintje uit. Vast erg goed voor zijn punten, maar ik raak er hopeloos geïrriteerd van en het is ook niet speciaal goed voor je k/d.

Wat ik aan de andere kant wel eens doe is speciaal een medic niet neerschieten zodat hij de vijand blijft reviven die ik vervolgens makkelijk uit kan schakelen. Sommige medics zouden voor het mooie iets beter moeten gaan nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je hebt inderdaad veel rushers tussen de medics zitten. Zie je ze als een dolle stier sprinten met de defibs al in de handen, middenin een verhitte shootout om 1 teammate te reviven en allebei vervolgens neergemaaid te worden. Ik vat sommige spelers echt niet 8)7

Ook die suïcidale helicopter piloten die naar beneden duiken om een roadkill kill te krijgen ipv gewoon het poppetje neer te knallen. AT4 erop en weg is die irritante helicopter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

KillerZero86 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 09:49:
Waar ik nog steeds niet overheen kan komen is dat je nog steeds een death krijgt als je wordt gerevived. Ik sterf wel eens middenin de crossfire van een aantal vijanden en dan komt er zon lefgozer van een medic die me revived. Ik sta op, wil weg lopen en sterf. Vervolgens haalt die anus van een medic weer hetzelfde geintje uit. Vast erg goed voor zijn punten, maar ik raak er hopeloos geïrriteerd van en het is ook niet speciaal goed voor je k/d.

Wat ik aan de andere kant wel eens doe is speciaal een medic niet neerschieten zodat hij de vijand blijft reviven die ik vervolgens makkelijk uit kan schakelen. Sommige medics zouden voor het mooie iets beter moeten gaan nadenken.
De medic doet juist goed. Klaarblijkelijk overleeft hij het, zodat het voor hem veilig was om te reviven. Het is zijn taak, dat is waarvoor hij het meeste punten krijgt. Tevens zorgt hij ervoor dat er geen ticket verloren gaat want jij bent gerivived.
Dat je k/d er kennelijk negatief door beinvloed raakt is niet van belang. Het draait om het als team functioneren en trachten de objectives te halen. Aantal kills en al helemaal k/d is hieraan ondergeschikt, enige dat je er als speler voor terug krijgt / hoort te krijgen is een totaal aantal punten.

Wanneer leren de (nieuw in de BF-reeks?) spelers nou eens dat BF geen CoD/MW is, maar een teambased shooter... |:(

[ Voor 4% gewijzigd door AllSeeyinEye op 10-01-2011 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:57
AllSeeyinEye schreef op maandag 10 januari 2011 @ 10:00:
[...]

De medic doet juist goed. Klaarblijkelijk overleeft hij het, zodat het voor hem veilig was om te reviven. Het is zijn taak, dat is waarvoor hij het meeste punten krijgt. Tevens zorgt hij ervoor dat er geen ticket verloren gaat want jij bent gerivived.
Dat je k/d er kennelijk negatief door beinvloed raakt is niet van belang. Het draait om het als team functioneren en trachten de objectives te halen. Aantal kills en al helemaal k/d is hieraan ondergeschikt, enige dat je er als speler voor terug krijgt / hoort te krijgen is een totaal aantal punten.

Wanneer leren de (nieuw in de BF-reeks?) spelers nou eens dat BF geen CoD/MW is, maar een teambased shooter... |:(
Helemaal mee eens, mij gebeurt het overigens vrij weinig dat ik een positieve k/d ratio heb, maar het plezier is er niet minder om.

Gister wel het eea meegemaakt, als Engineer zonder kogels komen te zitten en geen enkele ammobox aanwezig, was gelukkig het einde van het spel, maar er was blijkbaar geen assault aanwezig bij ons in het team.

Ook op een gegeven moment een killchain gehaald van 8 kills (is voor mij uitzonderlijk) door goed opgesteld te staan aan de buitenkant van een huis, terwijl de attackers allemaal via de binnenkant gingen. 1 voor 1 door de deur neerknallen is leuk:)

Als laatste, het einde van de avond besloot mijn kat dat het genoeg was, en stond dus op de powerknop. Juist in een spel waarbij er een goed team en een goede squad was, knalde ineens de pc uit op een punt waar je dit totaal niet verwacht. Toen maar besloten om het erbij te laten voor die avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
AllSeeyinEye schreef op maandag 10 januari 2011 @ 10:00:
[...]

De medic is juist kudt: hij geeft het vijandige team onnodig veel punten en brengt irritatie teweeg bij zijn teammates. En hoe kan ik teamplayer zijn als ik ruim anderhalve minuut lang op de grond lig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

KillerZero86 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 11:02:
[...]

De medic is juist kudt: hij geeft het vijandige team onnodig veel punten en brengt irritatie teweeg bij zijn teammates. En hoe kan ik teamplayer zijn als ik ruim anderhalve minuut lang op de grond lig?
De irritatie is iets dat je bij jezelf oproept. Punten bij anderen zijn niet boeiend, de win wordt door de tickets bepaald en die behoudt jouw team door de actie van de medic.
En als je anderhalve minuut op de grond liggen geregistreerd hebt, dan is er iets goed mis met jouw klok, daar een medic maar tot 10 seconden heeft om je te reviven. Je hebt dus max 20 sec op de grond gelegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engra
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01-2024
AllSeeyinEye schreef op maandag 10 januari 2011 @ 11:07:
[...]

De irritatie is iets dat je bij jezelf oproept. Punten bij anderen zijn niet boeiend, de win wordt door de tickets bepaald en die behoudt jouw team door de actie van de medic.
En als je anderhalve minuut op de grond liggen geregistreerd hebt, dan is er iets goed mis met jouw klok, daar een medic maar tot 10 seconden heeft om je te reviven. Je hebt dus max 20 sec op de grond gelegen ;)
Ik ben het met je eens dat het de taak van de medic is om te reviven maar ik wordt er soms wel scheit ziek van als Mr. Medic besluit z'n shock paddles op mij te gebruiken terwijl er 3 man zijn (en dus mijn) positie onder vuur neemt en ik meteen weer op de grond beland (langer wachten tot je weer verder kan en een death er bij/geen ticket gespaard).

Medic spelen gaat zeker niet alleen om de revives het gaat er om dat jij je squad levend kan houden tot dat je bij je objective bent en een onderdeel van die taak is mensen afschieten die jou squad onder vuur nemen, als een medic ergens om een hoekje gaat zitten wachten op zijn medkit/revive punten kan je ook net zo goed iets anders gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Die M16A1 is een fijn wapen omdat het vrij accuraat is, maar ik erger me wel wat aan het achterste vizier. Dat is zo'n metalen ring waar je doorheen kijkt en waardoor je veel van je gezichtsveld verliest vind ik. Daardoor grijp ik toch liever naar de AK-47 waarbij je blijkbaar vooral het voorste vizier gebruikt en je gezichtsveld meer open blijft. De AK-47 heeft wel wat meer terugslag, maar daardoor eindigen bursts gericht op de borstkas veel vaker in een headshot dan met de M16A1. Mijn percentage headshots met de AK ligt echt veel hoger dan met de M16. Ik vraag me af of het vizier van de M16A1 in het echt ook zo hinderlijk werkt of misschien blijkt het daar eerder voordelig.
Het achterste vizier van de M60 is ook niet ideaal. Dat heeft 2 kleine, buitenste metalen punten en heel soms (voornamelijk bij slechte lichtinval wanneer de voorste vizierkorrel niet langer helderder is) mik ik verkeerdelijk met 1 van de punten van het achterste vizier ipv die van het voorste }:O Ze hadden die metalen punten van het achterste vizier wat moeten naar buiten laten buigen zoals bij het vizier van de AK het geval is. Dat zou verwarring voorkomen.

[ Voor 7% gewijzigd door ambi op 10-01-2011 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Beide wapens heb ik op 100 kills (eerst even alles op goud halen), zodat ik gisteren de M14 tevoorschijn toverde. Man, wat was dat schrikken toen dat ding dus in tegenstelling tot vanilla niet single shot bleek te zijn :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291970

AllSeeyinEye schreef op maandag 10 januari 2011 @ 11:44:
[...]

Beide wapens heb ik op 100 kills (eerst even alles op goud halen), zodat ik gisteren de M14 tevoorschijn toverde. Man, wat was dat schrikken toen dat ding dus in tegenstelling tot vanilla niet single shot bleek te zijn :Y)
Maar wel een lekker wapen ook >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
  • Laatst online: 11:52
Heb eindelijk vandaag mijn BC2 ontvangen :D
Straks en vanavond zeker een paar potjes spelen als sniper :P

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Snobbieh schreef op maandag 10 januari 2011 @ 12:23:
Heb eindelijk vandaag mijn BC2 ontvangen :D
Straks en vanavond zeker een paar potjes spelen als sniper :P
Ik mag hopen voor je dat je dit topic een beetje doorgelezen en/of gevolgd hebt, en dat je opmerking overstroomt van het sarcasme.
Snipers zijn er in dit spel helaas al meer dan zat. Beter zou je dan aan de slag gaan als Recon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-06 22:35
AllSeeyinEye schreef op maandag 10 januari 2011 @ 12:30:
[...]

Ik mag hopen voor je dat je dit topic een beetje doorgelezen en/of gevolgd hebt, en dat je opmerking overstroomt van het sarcasme.
Snipers zijn er in dit spel helaas al meer dan zat. Beter zou je dan aan de slag gaan als Recon...
De class heet toch ook recon? Ik wist niet dat we snipers hadden :+

Onder de grote rots, naast die kleine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-06 13:52
[...]

En toch....

Op HC servers valt er veel minder te "recon"en en is het toch meer "sniperen".

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:54

d_star

Maharadja of the Year :-/

ChojinZ schreef op maandag 10 januari 2011 @ 12:59:
[...]

En toch....

Op HC servers valt er veel minder te "recon"en en is het toch meer "sniperen".
Yep. Wil je je recon-class levellen, dan ga je reconnen/sniperen op HC. Too easy. Helemaal als je een server vindt zonder killcam.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65668

Ik loop al een week rond als Recon met een M24 op 4x zoom. En dan niet campen, maar als een assault rondrennen :D heerlijk! Af en toe een lekkere noscope ertussen plempen.

Als assault vind ik de AUG echt een super gun :)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 65668 op 10-01-2011 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Anoniem: 65668 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 13:02:
Ik loop al een week rond als Recon met een M24 op 4x zoom. En dan niet campen, maar als een assault rondrennen :D heerlijk! Af en toe een lekkere noscope ertussen plempen.

Als assault vind ik de AUG echt een super gun :)
Ik kan je ook de VSS aanraden met een red dot erop, dan kan je recon spelen als assault, met een silenced sniper rifle :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65668

brilsmurfffje schreef op maandag 10 januari 2011 @ 13:05:
[...]

Ik kan je ook de VSS aanraden met een red dot erop, dan kan je recon spelen als assault, met een silenced sniper rifle :)
Ik ken het, kheb het al eens vaker gedaan, alleen jammer dat je zo weinig ammo hebt. Ik neem meestal ammo upgrade ipv red dot :P (aangezien mensen online vaak geen ammo geven, kun je Q blijven spammen of op ze schieten ze snappen je niet .. )

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 65668 op 10-01-2011 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:39

Vrijdag

De Zwarte

AllSeeyinEye schreef op maandag 10 januari 2011 @ 11:44:
[...]

Dat had ik ook, ik wist niet wat me overkwam. Die andere ook, want die was dood :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 09:32
Anoniem: 65668 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 13:12:
[...]

Ik ken het, kheb het al eens vaker gedaan, alleen jammer dat je zo weinig ammo hebt. Ik neem meestal ammo upgrade ipv red dot :P (aangezien mensen online vaak geen ammo geven, kun je Q blijven spammen of op ze schieten ze snappen je niet .. )
Gister heb ik wat lopen spelen met de T88 en SVU met red dot (ik probeer die insigna te halen dat ik alles bronze heb) en ik was net rambo :p mijn god wat zijn die dingen goed short-range! Als sniperrifles vond ik ze altijd zuigen maar met die wapens aanvallen als rusher staat echt garant voor pwnage volgens mij. Ik heb 3 van de 6 mcoms vernietigd (op een 32 man server) en stond echt ver ver bovenaan kwa kills en score (en nuttige acties dus ;))

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-06 22:16
Upper schreef op maandag 10 januari 2011 @ 10:43:
[...]

Als laatste, het einde van de avond besloot mijn kat dat het genoeg was, en stond dus op de powerknop. Juist in een spel waarbij er een goed team en een goede squad was, knalde ineens de pc uit op een punt waar je dit totaal niet verwacht. Toen maar besloten om het erbij te laten voor die avond.
Zo herkenbaar 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
Anoniem: 65668 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 13:12:
[...]

Haha, ik was daar 1 keer zo pissed om geworden dat ik mijn headset gepakt heb en zei: "Damned, youre a fucking assault! Drop Ammo!". Vanaf dat moment ging hij braaf iedere keer op mij spawnen en een pakketje droppen alvorens door te lopen.
AllSeeyinEye schreef op maandag 10 januari 2011 @ 11:07:
[...]

Opzich heb je gelijk, maar het doet enorm af van de motivatie, voor mij. Ook al omdat ik nooit geloof dat de medic het altijd overleefd en het dus in feite tickets door de meatgrinder halen is.

[mierenneuken]Max 25 sec :X [/miernneuken]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klein vraagje , iemand die al de nieuwste Medal of Honour heeft uitgetest ? Ik vraag het hier omdat BF spelers meestal wel een goede waardemeter zijn voor een FPS ... :*)

Ik ben nog niet volledig uitgekeken op BFC2 (dankzij vietnam) maar vroeg me af of de MOH een deftige optie is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Anoniem: 291970 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:09:
Klein vraagje , iemand die al de nieuwste Medal of Honour heeft uitgetest ? Ik vraag het hier omdat BF spelers meestal wel een goede waardemeter zijn voor een FPS ... :*)

Ik ben nog niet volledig uitgekeken op BFC2 (dankzij vietnam) maar vroeg me af of de MOH een deftige optie is ...
Ik zelf vond het helemaal niks, snipers zijn er nog erger in dan in BC2 en MW2. Het is feitelijk een CoD kloon met BF graphics, als je zoekt naar zo een spel kan je beter Black Ops of MW2 kopen. Leveldesign vind ik echt om te janken, je kan bijna in alle levels snipen vanaf de 1e kant van het level naar de spawnplek van de tegenstander. Ja makkelijke kills, maar echt irritant is het zeker wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
The Great HooD schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:21:
[...]

Ik zelf vond het helemaal niks, snipers zijn er nog erger in dan in BC2 en MW2. Het is feitelijk een CoD kloon met BF graphics, als je zoekt naar zo een spel kan je beter Black Ops of MW2 kopen. Leveldesign vind ik echt om te janken, je kan bijna in alle levels snipen vanaf de 1e kant van het level naar de spawnplek van de tegenstander. Ja makkelijke kills, maar echt irritant is het zeker wel.
+1

Na een week heb ik MoH maar weer verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bedankt voor de feedback alleszins ,
Ik heb het MOH forum beetje nagekeken en ook veel negatieve commentaren gelezen , BO is geen optie omdat ik het echt een rotspel vind , heb het paar keer geprobeerd en vond er echt niks aan ...

Wachten op BF3 dan maar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conara
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:59
Geweldige game BTW, soms is helaas de teamplay ver te zoeken, maar over het algemeen gaat het wel redelijk. Ik heb alleen een vraagje waarmee ik eigenlijk al een hele tijd zit ongeveer 3 maanden :P Als ik in een tank zit probeert de tegenstander meestal de tank op te blazen, maar soms krijg ik wel eens raketten op me af gestuurd die altijd raak zijn (idem voor helicopter). Nu dacht ik eerst dat je die later kreeg maar sinds gisteren heb ik alle classes uitgespeeld, maar weet nog steeds niet hoe dat moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291970 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 16:26:
bedankt voor de feedback alleszins ,
Ik heb het MOH forum beetje nagekeken en ook veel negatieve commentaren gelezen , BO is geen optie omdat ik het echt een rotspel vind , heb het paar keer geprobeerd en vond er echt niks aan ...

Wachten op BF3 dan maar ?
Mja, waarom aan een andere shooter beginnen als je nog niet uitgekeken bent op deze? Heb zelf in mijn vroegste jaren 5 jaar lang Unreal Tournament gespeeld, zonder dat ik een andere shooter hoefde :P

Ik ga me hier ook nog wel een hele tijd mee vermaken, dus geen nieuwe shooters voor mij de komende tijd, tenzij Homefront mooie dingen gaat doen.

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 172189 op 10-01-2011 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172189 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 16:37:
[...]

Mja, waarom aan een andere shooter beginnen als je nog niet uitgekeken bent op deze? Heb zelf in mijn vroegste jaren 5 jaar lang Unreal Tournament gespeeld, zonder dat ik een andere shooter hoefde :P

Ik ga me hier ook nog wel een hele tijd mee vermaken, dus geen nieuwe shooters voor mij de komende tijd, tenzij Homefront mooie dingen gaat doen.
Ik ben een slachtoffer van de moderne opvoeding , snel verveeld :+

Aan de poster ivm met de tank , kies eens de tracer dart als handwapen , schiet dan zo een dart op de tank , pak uw rpg en mik op het rode kadertje dat verschenen is ... als de getalletjes onder dat rode kadertje stoppen is uw RPG gelocked en schieten maar >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
2boris schreef op maandag 10 januari 2011 @ 16:36:
Geweldige game BTW, soms is helaas de teamplay ver te zoeken, maar over het algemeen gaat het wel redelijk. Ik heb alleen een vraagje waarmee ik eigenlijk al een hele tijd zit ongeveer 3 maanden :P Als ik in een tank zit probeert de tegenstander meestal de tank op te blazen, maar soms krijg ik wel eens raketten op me af gestuurd die altijd raak zijn (idem voor helicopter). Nu dacht ik eerst dat je die later kreeg maar sinds gisteren heb ik alle classes uitgespeeld, maar weet nog steeds niet hoe dat moet.
Ben je dan niet getagged met zo'n homing-dart?

Die sjouw ik tegenwoordig altijd als 2e wapen mee, met een pistol raak ik toch geen aap dus leuk om tussendoor een helicopter of tank te taggen. Krijg je altijd wel weer wat punten mee.

-edit- net te laat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Belachelijk ook dat de RPG dan homing word, zo'n geval heeft niets aan technologie aan boord, het is gewoon een Rocket Propelled Grenade (de naam zegt het al) De andere 2 waren betere candidaten. Vooral de AT4 zelf kunnen sturen met richten en had die dan kunnen locken als ie getagged was.

Gewoon bullshit dat de RPG homing kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:39

Vrijdag

De Zwarte

Toch alleen een paar rockets zijn homing dacht ik :?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Bulls schreef op maandag 10 januari 2011 @ 16:56:

lol, echt de allereerste keer dat ik hierover een klacht hoor :P.

[ Voor 12% gewijzigd door KngfCnns op 10-01-2011 17:16 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conara
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:59
Haha, thanks, nu wordt een heli uit de lucht halen denk ik en stuk makkelijker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
2boris schreef op maandag 10 januari 2011 @ 17:57:
Haha, thanks, nu wordt een heli uit de lucht halen denk ik en stuk makkelijker :P
Als het jou inderdaad lukt om de heli te taggen, dan wel.

Een goede heli piloot is nog steeds lastig uit de lucht te schieten, maar zeker niet onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-06 22:42

SECURITEH

Man of legend.

@Bulls
Balans technisch is het een slecht idee om de AT4 homing te maken, verder is de CG wel homing net als de RPG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Jackal131 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 18:01:
[...]
Een goede heli piloot is nog steeds lastig uit de lucht te schieten, maar zeker niet onmogelijk.
En smoke doet een tracer-dart ongedaan, dus dat maakt het eveneens moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
  • Laatst online: 11:52
[...]

Heb het niet volledig gevolgd, maar ik zal je tip in gedachten houden :P

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Belachelijk ook dat de RPG dan homing word, zo'n geval heeft niets aan technologie aan boord, het is gewoon een Rocket Propelled Grenade (de naam zegt het al) De andere 2 waren betere candidaten. Vooral de AT4 zelf kunnen sturen met richten en had die dan kunnen locken als ie getagged was.

Behalve dat het niet realistisch is, vind ik het voor de gameplay wel beter.

[ Voor 9% gewijzigd door Gamebuster op 10-01-2011 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105188

Belachelijk dat ze met HP werken en dat je niet dood gaat als je wordt beschoten door zware kaliber wapens. Dat iemand je een EHBO kist toewerpt en dat je dan binnen notime beter bent. Dat binnen een paar minuten schotwonden helen. Wat een onzin dat je welk mechanische voertuig of wapen dan ook kan repareren met een accuschroefmachine. Wat een bullshit dat.....

Het is en blijft een spel en het moet wel leuk blijven. Als de AT-4 homing zou zijn dan zou hij zwaar overpowered zijn. Zelfde discussie is al een paar keer op BC2 forum langs geweest en daar heeft Dice een hoop gameplay elementen uitgelegd. Zoals het nu is, is het een van de beste en meest gebalanceerde spellen.

Als het echt realistische zou worden dan krijg je soort MotoGP perikelen. Dat het spel zo uit de hand loopt dat het gewoon niet meer leuk is. Ik zou zelf denken aan mobilelaunchers, cruise misiles en SAM sites. Wat Vietnam? Hoop napalm en rolling thunder achtige taktieken, hoppeklets. Klaar.

Zo blijft er geen spel meer van over natuurlijk.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 105188 op 10-01-2011 20:33 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Posten van stats is ongewenst
• Zoek eerst voordat je een vraag post
• Elke dinsdag is er serveronderhoud; de servers kunnen dan enige tijd niet beschikbaar zijn
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
• Ranks zijn inderdaad stuk, EA/DICE zijn er (naar het schijnt) naar aan het kijken!

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.