Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 20:10:
Gingerbread 1.5 werkt echt heel goed hier. Hier ook 220+ mb over na een aantal apps, & hij is dan wel niet helemaal clean, maar de mods die er op zitten zijn goede toevoegingen (ADW & syanogenmod)
Wel werkt de GPS of locatiebepaling via telefoonnetwerk helemaal nog niet hier, terwijl dat wel zou moeten met deze versie, vreemd.
Heeft geloof ik iets te maken met het niet aanwezig zijn van een aantal Google Apps.
DEZE link verwijst naar geschikte apps.
-- Van XDA:
Originally Posted by ilijan
ok here is the guide how to flash zip file with non recovery verzion !! and google maps localization work!!
copy the zimage and the initrd from the CW recovery installer to your root sd card
copy gingerbread-gapps-hdpi-20101226 to your root sd card
reboot phone
pust turn off for magldr menu, and pust 1. boot sd ad
its show missing some files
but if you go to chose zip update from sd card and flash the gingerbread-gapps-hdpi-20101226 its allready replace the old files and add the google location support
Volgens mij is het batterij op de Gingerbread MDJ 1.5 release MET cyaonmod toch wel iets zwaarder dan de vorige releases.
Hoewel ik wel heel de dag wifi gebruikt heb en nog een game gespeeld heb.
Ik denk dat ik de 1.5 zonder mod ga proberen.
voor de mensen die wachten vraag ik me af waarom. Updates blijven er toch komen. Als je geen gedoe wil met clean installs na flash moet je gewoon een keer titanium backup instellen.
1.5 zonder mod? volgens mij is deze er niet. Zwerven wel een aantal zips rond die gebruikt kunnen worden via de Clockworkmod methode. Heb me daar nog niet heel erg in verdiept, was nog niet heel lang op Android over en nog helemaal niet bezig geweest met flashen

(alleen windows mobile)
[
Voor 16% gewijzigd door
Camiel op 05-01-2011 20:30
]