[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 20: Incursus Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 45 Laatste
Acties:
  • 137.304 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:40
Cap fight \0/

7 NC titans down, 2 van Raiden.

[ Voor 57% gewijzigd door De_Bastaard op 15-02-2011 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 00:03
http://eve-kill.net/?a=kill_related&kll_id=8890466

Teller staat op 2-9. En dat in lowsec...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Ik zat inderdaad ook al naar dat kb te kijken.. maar tot mijn verbazing snap ik er geen ruk van waarom iemand op friendly of hostile wordt gezet. Verschillende corps/alliances zijn zowel aan de hostile als aan de friendly kant (is dat bombing fail geweest?) en in ieder geval 1 geval is er iemand aan de friendly kant en aan de hostile kant.
ArSikz
Nyx R.u.S.H
Red Alliance
dus heeft iemand een manier om beter te zien wie wat heeft verloren dan die lijst door te gaan akkeren om te kijken waar de doublures zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat gaat altijd mis met supers omdat ze alles dat ze zien gaan remote ECM bursten en smartbomben, voorkomt ook slechte k/d ratios op je kb omdat alles zowel als kill als loss gebeurd. Maar het is wel redelijk duidelijk dat NC daar hard gepakt is geweest, lag schijnt een belangrijke rol te hebben gespeeld, maar dat is altijd het geval bij zulke gevechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 15:07
furby-killer schreef op maandag 14 februari 2011 @ 23:06:
Je moet inderdaad niet te snel te groot gaan vliegen, echter een destroyer gebruikt exact zelfde skills als een frigate, enkel destroyer skill zelf komt erbij, dus dat is wel een goed idee (behalve voor caldari, maar das een ander verhaal).
Erm, vraagje dan Furby: Wat vindt je slecht aan de Caldari destroyer? Ik heb dat ding zelf ook gevlogen en voor level 1 missies voldeed deze prima.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Aan de andere kant heeft de NC zelf ook zo enorm vaak het voordeel, hoevaak hebben zij wel geen andere supercap fleets geraped omdat zij eerder in system waren e.d. :)

En idd, die hostile/friendly lijsten worden door elkaar gehaald doordat men bezig is met smartbomben, reppen, drones, etc. etc. daar wilt nog wel eens wat misgaan waar het 'n grote puinhoop word haha :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh hij voldoet prima, maar als je caldari gaat spelen zijn missiles toch wel de beste optie, dus dan heb je de normale route kestrel -> caracal -> drake -> raven. De caldari destroyer is pure turret schip, dus die heeft daar eigenlijk weinig te zoeken.

Tbh uiteindelijk is het effect van zulk soort gevechten voornamelijk moraal, organisatie aan NC kant schijnt ook redelijk slecht te zijn geweest deze keer, dat is niet goed voor je numbers de volgende keer. Aan andere kant NC heeft nog steeds hele hoop mensen, en die supers verloren aan beide kanten worden echt binnen een dag gereplaced, al die macros en aan NC kant tech moons hebben een reden.

[ Voor 44% gewijzigd door Sissors op 15-02-2011 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MisterMichel schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 08:20:
[...]

Erm, vraagje dan Furby: Wat vindt je slecht aan de Caldari destroyer? Ik heb dat ding zelf ook gevlogen en voor level 1 missies voldeed deze prima.
Ik gok dat hij er op doelt dat je waarschijnlijk missile skils aan het trainen bent en de caldari destroyer een hybrid turret boot is.

edit: Too slow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
Ja, daar heb je absoluut gelijk. Ik geef ook toe dat ik vrij vlug een Caracal gekocht had en daar met veel plezier level 2 missies in gedaan heb. Momenteel level 4 missies in een CNR is helemaal relaxed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

NC heeft dit behoorlijk verloren, dat krijg je als je titans in lowsec gaat inzetten. Deze link is denk ik wel redelijk accuraat ook al kloppen de totalen in het overzicht niet: http://eve-kill.net/?a=kill_related&kll_id=8891720

(kills DRF vs. NC)
Titans: 9 vs 2
Supercarriers: 5 vs 1
Dreads: 15 vs 0
Carriers: 16 vs 3

Maar gezien de vrijwel eindeloze reserves die beide partijen hebben (Technetium en macro bots) zal het nog wel een paar van zulke battles duren voordat iemand in de problemen komt. De indirecte effecten zullen groter zijn, wat betekent dit voor het Delve front als de NC helemaal daar vertrekt ? Levert een verlies zoals dit drama op binnen NC leiderschap ?

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
De NC zat voor zover ik weet echt niet helemaal in Fountain/Delve. Ze hebben een groep mensen die in Naga/Sakht (lowsec jump-punt naar Delve) om wat IT capitals te campen, maar geen volledige deployment.

Daarnaast denk ik ook wel dat ze die titans nu wel al replaced hebben. Volgens mij kreeg PL toen ze alle Technetium moons hadden zo'n 90bil/maand binnen, kan je nagaan hoeveel isk de NC daar inmiddels al verdient heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dan te bedenken dat technetium inkomen schijntje is vergeleken met macro inkomen, en dat is enkel van de NC, drone russians hebben nog een hele hoop meer macro inkomen (met als verschil dat die waarschijnlijk meer daarvan verkopen).

En ja het zal vooral de indirecte gevolgen zijn (moraal) die meespelen. Delve front is al helemaal geen probleem gezien dat het delve front niet meer bestaat, IT is verleden tijd. (Schijnt dat Maverick Navy naar AAA gaat, je zou denken dat die op het moment er niet zo slecht voor staan dat ze tot dat niveau zinken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Als je caldari doet, gaan de meeste idd voor missle

evt zou je hybrid turrets kunnen gaan. frig?? -> Moa -> Ferox -> Rokh

maar wel eens met furby dat de meest logische weg missiles is met de daar beschreven volgorde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Als je missies gaat doen is missiles toch wel de way to go denk ik :) Mooi alle soorten damage schieten is echt een pluspunt hoor.

Had het al gehoord van MVN, en vindt het opzich niet eens een heel slechte keus van ze. AAA heeft echt 'n aardige comeback gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

ik ben eigenlijk al een paar maanden niet meer in staat geweest om echt te spelen maar blijf alles wel een beetje in de gaten houden (shout-out to my corpies o7 :P) maar ben ik de enige die dit echt gewoon belachelijk vindt?

heb even de nummertjes een beetje ge-guestimated en de aantallen geteld ((42 titans/200!!! MS)cap/supercap/ fitcosts half meegenomen) maar in die battle alleen al is er aan 6.830.000.000.000 isk in het veld...tel daarbij alle subcaps en eventuele lage schattingen voor de supercap fits op en je komt denk ik makkelijk aan de 7.250 trillion isk....en als dat alles opgeblazen zou worden zou het de volgende week allemaal weer op het veld terug verschijnen na vervanging door alliance funds..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Enige reden waarom het niet binnen een week gereplaced zou zijn is omdat productie veel meer op supercarriers focussed dan titans, zag je hier ook, wat nog versterkt werd doordat het low sec is waar DDs niet werken: Enige wat uitmaakt is welke kant er meet supercarriers heeft, rest is nutteloos (en oké NC had blijkbaar wat gebrek aan hictors).

Als je voorzichting supercap productie schat met behulp van QEN (http://cdn1.eveonline.com/community/QEN/QEN_Q3-2010.pdf) zit je op minstens 200 supers geproduceerd per maand, waarschijnlijk is 250-300 ondertussen een realistischere schatting. Maar dat zijn dus zon 7 supers per dag, dus dit gevecht, wat volgens mij zwaarste supercap verliezen ooit zijn komt neer op de productie van twee dagen aan supercaps, whoopdiedoop.

Ondertussen is waarschijnlijk halve DRF/NC/andere na DT in dat systeem om te scannen voor ghost supers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
andere trade hubs zijn rens en dodixie (iig die wil ik wel eens gebruiken vooral rens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
Net een Retriever gekocht! Nu alleen nog..... *maakt lijstje* Astrogeology naar 4, Mining Barge naar 3, Mining naar 5.... nog een lange weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 07:48
Parkeer em voorlopig maar even fijn in je hangar en ga missies doen ofzo. Als Hulkageddon nog niet begonnen is kan het nooit meer lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
Aankomende vrijdag tot het einde van februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:57
Zhalix schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 11:33:
Net een Retriever gekocht! Nu alleen nog..... *maakt lijstje* Astrogeology naar 4, Mining Barge naar 3, Mining naar 5.... nog een lange weg!
Haha, dat komt me bekend voor, alleen ik heb inmiddels alle skills en moet alleen vanavond nog een retriever kopen. Daarna nog mining naar 5 vanwege de strip miner II's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
Cardinal schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 12:11:
Haha, dat komt me bekend voor, alleen ik heb inmiddels alle skills en moet alleen vanavond nog een retriever kopen. Daarna nog mining naar 5 vanwege de strip miner II's.
Let er wel op dat Strip Miner II's zonder specifieke mining crystals minder minen dat Strip Miner I's. Gelukkig duren die skills voor de high-sec ores niet zo lang om op level 3 (voor de T1 crystals) of level 4 (voor de T2 crystals). Als je de low-sec ores of zelfs de 0.0 ores wil kunnen minen, heb je nog wat level 5 skills nodig die ietsie langer duren. Uit mijn hoofd Metallury (rank 3 skill) en Refinery Efficiency (ook rank 3 skill).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patched eve niet automatisch?
speel sinds gister en nu vandaag mn eerste patch maar kan nie tinloggen vanwege niet goede versie :S

we zitten toch in 2011?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Patch krijg je automatisch aangeboden als je je client opstart. Accepteren dat je moet patchen en 'm even laten gaan. Na een paar minuutjes weer fijn rondvliegen.

Om je vraag te beantwoorden: Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is de DT dan al voorbij? Rond extended DTs vanwege patches krijg je altijd vreemde meldingen, gewoon wachten tot officiele DT voorbij is.

Edit: Officiele tijd is 1300 GMT, dus 1400 NL tijd. Oftewel patch deployment is nog gewoon bezig. Van CCP Nav:
Autopatch testing has now started to ensure that the patching system is as smooth as can be. We urge all players to wait until we announce that TQ is live before applying any patches.

[ Voor 53% gewijzigd door Sissors op 15-02-2011 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na client upstarten kreeg ik nmlijk niks :P
drm d8 ik hoe nu te handelen?

Dt was 13.00 server tijd ja dus kan zijn dat dat het is want dan duurt het nog even 47 mins :(

edit:
ja maar ik wilde graag verder met eve sinds ik gister begonnen ben... heeft eve me nu al in een greep?? :X

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2011 13:17 . Reden: geen dubbele posts fcourse :S ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
furby-killer schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 10:50:
Enige reden waarom het niet binnen een week gereplaced zou zijn is omdat productie veel meer op supercarriers focussed dan titans, zag je hier ook, wat nog versterkt werd doordat het low sec is waar DDs niet werken: Enige wat uitmaakt is welke kant er meet supercarriers heeft, rest is nutteloos (en oké NC had blijkbaar wat gebrek aan hictors).

Als je voorzichting supercap productie schat met behulp van QEN (http://cdn1.eveonline.com/community/QEN/QEN_Q3-2010.pdf) zit je op minstens 200 supers geproduceerd per maand, waarschijnlijk is 250-300 ondertussen een realistischere schatting. Maar dat zijn dus zon 7 supers per dag, dus dit gevecht, wat volgens mij zwaarste supercap verliezen ooit zijn komt neer op de productie van twee dagen aan supercaps, whoopdiedoop.

Ondertussen is waarschijnlijk halve DRF/NC/andere na DT in dat systeem om te scannen voor ghost supers.
Zeker.

"If you have a titan pilot but no ship, make sure you are in Uemon after DT with a prober".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hijs on :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er iemand die wat aan die salvage spullen heeft? ik salvage aardig wat maar heb geen trade skills dus das niet handig daar ik me eerst focus op overleving zal dit ook niet heel snel komen.

iemand die dat soort spullen hier nodig heeft en wil kopen? heb al aardig wat opgespaard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rechtermuisknop -> sell. Even opletten of het heel veel onder gemiddelde is dan niet doen, maar verder zou ik me er niet zo druk over maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 14:46:
Rechtermuisknop -> sell. Even opletten of het heel veel onder gemiddelde is dan niet doen, maar verder zou ik me er niet zo druk over maken.
ja dat weet ik wel maar op die trading hubs krijg je er veel meer voor alleen heb ik geen trade skills en dan kan je maar 1 ding posten daar? en moet je vrij hoge fee betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kijken of het niet teveel onder het gemiddelde zit is wat je gebruikt om te voorkomen dat je niet veel meer ervoor krijgt in een hub. Maar salvage is heel erg klein, populair en niet al teveel verschillende soorten, dus de prijzen zijn redelijk gelijk overal.

Ik zou geen idee hebben wat fees precies zijn zonder skills, alleen dat ik niet de moeite zou nemen om het via iemand anders te verkopen, ze zijn verwaarloosbaar zolang je niet echt gaat traden.

En je kan beperkte hoeveelheid sell orders open hebben staan (oftewel right mouse -> sell -> advanced, dan kan je opgeven hoeveel je ervoor wil hebben). Echter bij iets populairs als salvage is het verschil met verkopen naar hoogste buy order redelijk klein, en dan heb je direct je ISK en heb je ook geen skills voor nodig (is gewoon rechtermuisknop -> sell).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Zonder skills mag je 5 sell orders maken. Als je item verkocht is is het geen sell order meer. De fee in een trade hub is niet hoger dan ergens anders ( volgens mij ). Of je moet standing gegrind hebben. Daar wordt je fee overigens lager van bij een hogere standing en omgekeerd.

Verder krijg je bij een trade hub niet standaard meer. Het blijft economie/beurs. En dat is emotie. Het is wat een gek er voor geeft. Als je right click sell doet en de prijs die je vangt is niet meer dan 5% onder het regio gemiddelde zou ik me inderdaad geen zorgen maken.

EDIT: Verder wat furb zegt O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Peekster op 15-02-2011 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou heb alles mooi verkocht in hub qua prijs maakt het niet zoveel uit maar je bent het wel meteen kwijt :)

vlieg nu missies in Catalyst heb wel el cheapo config ervan gemaakt maar daar ga ik ook aan werken om dat te verbeteren :)

begin eindelijk wat ISKs te verdienen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 00:38:
nou heb alles mooi verkocht in hub qua prijs maakt het niet zoveel uit maar je bent het wel meteen kwijt :)

vlieg nu missies in Catalyst heb wel el cheapo config ervan gemaakt maar daar ga ik ook aan werken om dat te verbeteren :)

begin eindelijk wat ISKs te verdienen :*)
Goed om te horen! :)
Klein beginnen en langzaam maar zeker je fittings verbeteren. Voor je 't weet vlieg je in een gepimpte Rattlesnake oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
vind je snakes echter zo geweldig?

heb er 2, en ach heb ze gratis van een collega gekregen, drones zijn wel nice, eigenlijk is het meer tank dan dps, pve zijn we wel ok, maar voor pvp heb ik niet zo snel goede fits d'r voor gezien... jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Enige goede waar ze voor zijn op PVE gebied is plexes vanwege hun enorme passive tank die ze kunnen halen, vooral tegen angels. Qua pvp kan je ook wel leuke dingen mee doen, maar te duur voor mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
ja zit idd in angel gebied dus dat zit wel goed :), gebruik ze alleen in plexes met gates :P, kan ik me de carrier niet heen warpen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-08 17:09

Coreantes

But you can call me 'Core'...

Dutch2007 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 10:08:
ja zit idd in angel gebied dus dat zit wel goed :), gebruik ze alleen in plexes met gates :P, kan ik me de carrier niet heen warpen :(
Dutch! o/ Dus jij bent omgdutch uit IEG! Hehe, dit is [OCTHE] Coreantes .... Kom hier niet zo vaak, maargoed... even laten weten dat ik er af en toe door heen scroll!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
MisterMichel schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 12:30:
[...]
Let er wel op dat Strip Miner II's zonder specifieke mining crystals minder minen dat Strip Miner I's. Gelukkig duren die skills voor de high-sec ores niet zo lang om op level 3 (voor de T1 crystals) of level 4 (voor de T2 crystals).
Daar ben ik me van bewust. Vooralsnog twee Strip Miners I erop zitten wegens een gebrek aan skills.

Gisteren mijn retriever uitgeprobeerd. Uiteindelijk één asteroid belt van alle Pyroxeres ontdaan. Samen met iemand anders en genoeg Huge containers in totaal 20M aan ISK verdiend. Toch lekker als je zelf maar 18M op de balans hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:17
Coreantes schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 10:25:
[...]
Dutch! o/ Dus jij bent omgdutch uit IEG! Hehe, dit is [OCTHE] Coreantes .... Kom hier niet zo vaak, maargoed... even laten weten dat ik er af en toe door heen scroll!
Coreantes o/ Oeh, nog een IEGEX persoon op GoT! Ik ben dus [APEO2] Shallente :+

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is nou de beste manier om snel een beetje ISKs te maken? ik salvage en das niet onverdienstelijk en ik run missies maar dat schiet met lvl 1 missions nog niet echt hard op.

minen heb ik geprobeerd maar heb mijn skills natuurlijk niet zo hoog dus verdien daar niet echt veel mee zeg maar.

zit nu op 8,3 million ISK maar als ik zo de bedragen hoor is dat helemaal niks hoorde laatste iemand die 650 miljoen had verdiend van in 1e 6 weken :X (als het al waar is) denk ik dat het uitzonderlijk is maar heb wel het idee dat ik het financieel slecht doe kan amper dingen betalen en moet steeds de cheap versions halen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Het is maar net hoeveel tijd je waar in steekt. Met lvl1s ga je niet voor de centen maar voor de standing. Uiteindelijk kun je lvl2s doen waardoor je lvl3s kan doen waardoor je bij het echte geld van lvl4s komt Daar krijg je vaak tonnen ( zoniet miljoenen ) aan bounty per schip ( dus niet de isk reward voor een missie ). Verder is minen ( ik heb het ook gedaan ) alleen geschikt als je iets met de minerals gaat doen. Minen en ore refinenen om vervolgens de minerals te verkopen is niet bepaald aantrekkelijk.

Missies runnen zorgt voor de meest stabiele inkomsten imho. Aan de andere kant kan je je afvragen wat jij zou moeten met 600 mil isk. Natuurlijk kan je veel dingen kopen maar schepen kopen waar je weer geen skills voor hebt is natuurlijk zonde. Je zou kunnen gaan handelen. Kopen/verkopen. Als je weet hoe markten in het algemeen werken.

Ik ben persoonlijk van het geld verdienen in missies. Vervolgens leuke dingen kopen om daar mee te vliegen. Low-sec, null-sec. Dat moet nu nog gebeuren maar geld wordt uiteindelijk geen probleem. Skills des te meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peekster schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 11:36:
Het is maar net hoeveel tijd je waar in steekt. Met lvl1s ga je niet voor de centen maar voor de standing. Uiteindelijk kun je lvl2s doen waardoor je lvl3s kan doen waardoor je bij het echte geld van lvl4s komt Daar krijg je vaak tonnen ( zoniet miljoenen ) aan bounty per schip ( dus niet de isk reward voor een missie ). Verder is minen ( ik heb het ook gedaan ) alleen geschikt als je iets met de minerals gaat doen. Minen en ore refinenen om vervolgens de minerals te verkopen is niet bepaald aantrekkelijk.

Missies runnen zorgt voor de meest stabiele inkomsten imho. Aan de andere kant kan je je afvragen wat jij zou moeten met 600 mil isk. Natuurlijk kan je veel dingen kopen maar schepen kopen waar je weer geen skills voor hebt is natuurlijk zonde. Je zou kunnen gaan handelen. Kopen/verkopen. Als je weet hoe markten in het algemeen werken.

Ik ben persoonlijk van het geld verdienen in missies. Vervolgens leuke dingen kopen om daar mee te vliegen. Low-sec, null-sec. Dat moet nu nog gebeuren maar geld wordt uiteindelijk geen probleem. Skills des te meer.
oh ik bedoelde ook niet dat ik meteen zoveel moet verdienen of nodig heb, maar heb wel het idee dat mijn inkomsten vrij laag liggen voor mijn char. ik zou daar best naast kunnen zitten hoor. feit is dat ik niet de fittings kan aanschaffen die me aanbevolen worden omdat ik dan zo goed als blut ben en dat wil ik niet want als je dan aan barrels geschoten wordt heb je een probleem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Tja wat zal ik zeggen. Als je een lvl2 agent kan vinden en je hebt er een goed bootje voor kan je die beter gaan doen dan lvl1s. Kwaliteit maakt niet uit. Lvl2 missies levert altijd meer op dan lvl1 missies.

Verder is een schip kunnen vliegen niet hetzelfde als het goed kunnen vliegen. Als je lvl1s gewoon kan doen nu maar met je cruiser wordt je afgeknald in lvl2s doe je of iets niet goed of je skills zijn nog niet goed genoeg.

Verder: Als je geen geld hebt om iets te kopen en het komt langzaam binnen. ..... Sparen..... Uiteindelijk heb je geld te over. Ik had in het begin ook een tekort aan geld. Daarna was het een tekort aan geld en skills. Nu is het alleen nog een tekort aan skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes

Coreantes

nwagenaar schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 11:21:
[...]

Coreantes o/ Oeh, nog een IEGEX persoon op GoT! Ik ben dus [APEO2] Shallente :+
Shallente! o/ Wist niet dat je hier zat, maar uiteraard al met je gevlogen in diverse ops! IEG is een leuke groep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peekster schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 11:51:
Tja wat zal ik zeggen. Als je een lvl2 agent kan vinden en je hebt er een goed bootje voor kan je die beter gaan doen dan lvl1s. Kwaliteit maakt niet uit. Lvl2 missies levert altijd meer op dan lvl1 missies.

Verder is een schip kunnen vliegen niet hetzelfde als het goed kunnen vliegen. Als je lvl1s gewoon kan doen nu maar met je cruiser wordt je afgeknald in lvl2s doe je of iets niet goed of je skills zijn nog niet goed genoeg.

Verder: Als je geen geld hebt om iets te kopen en het komt langzaam binnen. ..... Sparen..... Uiteindelijk heb je geld te over. Ik had in het begin ook een tekort aan geld. Daarna was het een tekort aan geld en skills. Nu is het alleen nog een tekort aan skills.
mwoah lvl 2s ga ik nog maar niet aan beginnen zit nu in een catalyst die niet mega goed is uitgerust. ben nu max skills aan het trainen en wat ISKs aan het sparen.

ook de reden dat ik voor de 125 mm scouts ging ipv de stap hoger die me aanbevolen werdt reden ISKs sparen/achter de hand houden voor als het mis gaat.

moet zeggen het gaat nu stukken beter dan in mn incursus 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Een veel gegeven advies binnen EVE is dat je een schip OF niet moet vliegen OF goed moet vliegen. 'M kunnen undocken en fitten is 1 en 2. Maar om 'm goed te kunnen gebruiken heb je echt support skills nodig. Deze zijn natuurlijk weer afhankelijk van a) het schip b) het doel van het vliegen met de boot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DooiePixel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-08 13:26
Ik ben nu ook bezig met trainen zodat ik ooit een keer een hurricane kan vliegen, maar dan ook goed.

Soms nog wel moeite met het bedenken van wat ik wel en niet moet skillen, heb al een plan met evemon gemaakt, daar een lijst gemaakt met behulp van een pvp fit en wat certificates etc. Nu maar hopen dat het de goede kant op gaat :P

Trial loopt wel af in 8 dagen ofzo, dan maar eens nwagenaar blij maken met zijn gratis 30 daagjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 14:25

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Kan iemand mijn stats updaten ? :)

Corp = The Maverick Navy
Alliance = Against ALL Authorities
Race = Caldari

Legion 7i i9 3080 32gb

Verwijderd

DooiePixel schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 19:23:
Ik ben nu ook bezig met trainen zodat ik ooit een keer een hurricane kan vliegen, maar dan ook goed.

Soms nog wel moeite met het bedenken van wat ik wel en niet moet skillen, heb al een plan met evemon gemaakt, daar een lijst gemaakt met behulp van een pvp fit en wat certificates etc. Nu maar hopen dat het de goede kant op gaat :P

Trial loopt wel af in 8 dagen ofzo, dan maar eens nwagenaar blij maken met zijn gratis 30 daagjes :)
je kan (heb ik vandaag ook gedaan) je game upgraden en de dagen van je trial hou je gewoon :)

• wheez50
Sorry Mark :P
Met de komst van EveGate is deze lijst eigenlijk overbodig geworden. De lijst wordt niet meer geupdate en zal bij een volgend topic geheel worden weggelaten

• Peekster
Ehhhh want? Jij voegt iedereen uit de lijst toe in Eve Gate ofzo? Hoe werkt dat?
* Peekster gebruikt Eve Gate alleen om mail te checken.
Mijn god zeg in het zuiden zijn alliances echt windvaantjes.

CHAOT reset CVA -> zoals verwacht hadden ze een deal gemaakt met NC. om hun space te behouden, want wie vecht tegenwoordig nog in het zuiden als je ook van kant kan wisselen. Alleen we vroegen ons al op alliance forums af wat NC. ermee dacht te winnen gezien dat ze toch weer bij de eerste de beste mogelijkheid switchen (straks zijn ze net zo erg als LEGIO), maar daar wilde NC. blijkbaar niet op wachten want binnen 12 uur hebben ze hun weer gereset, nu zijn ze red voor al hun buren 8)7

• Sgreehder
Peekster schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 08:04:
[...]

Ehhhh want? Jij voegt iedereen uit de lijst toe in Eve Gate ofzo? Hoe werkt dat?
* Peekster gebruikt Eve Gate alleen om mail te checken.
Volgens mij zo:

https://gate.eveonline.com/Profile/"naam"

Bijvoorbeeld:

https://gate.eveonline.com/Profile/Veronica%20Zegna

• Peekster
Ja dan zie je iemands profiel. Het doel van de lijst in de OP is toch om in 1 oogopslag te kunnen zien welke Tweakers welk character binnen Eve heeft?

• Cardinal
Gisteren maar eens mijn missierunning schepen verhuist van het begin gebied rond Kakakela naar Haatomo. Ik heb eindelijk een Badger Mark II gekocht en deze zodanig gefit dat er 19.000m3 in past :9 Enige jammere is dat hij niet meer vooruit te branden is, vooral naar warpen duurt lang.

Nou vanavond nog wat dichter bij de Ore buyer gaan minen zodat ik niet 5 jumps hoef te vliegen. Gisteren met mijn Badger Mark II met 6! Giant Secure Containers in totaal 4 keer heen en weer moeten vliegen. :O
Peekster schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 11:28:
Ja dan zie je iemands profiel. Het doel van de lijst in de OP is toch om in 1 oogopslag te kunnen zien welke Tweakers welk character binnen Eve heeft?
Daarnaast, ik heb een hele andere nick dan mijn GoT profiel. Geen idee hoe iemand mijn ingame character ooit gaat vinden.

[ Voor 28% gewijzigd door Cardinal op 17-02-2011 11:53 ]

• Coreantes

Coreantes

Als je terug leest zie je dat het gaat om het updaten van de stats, niet perse het toevoegen van GoT'ers aan de OP. Door de link naar EVE-Gate kun je altijd zien in welke corp/alliance iemand zit.

Gisteravond twee complexes gedaan, een van 8/10 en een van 10/10. De laatste gaf een escalation, die wilde we gaan runnen toen we reds tegen kwamen. Vanavond pakken we deze verder op, ik hoop op een Dominion Control Tower BPC! :*)
Zoveel is die toch niet waard? In ieder geval wel redelijk wat, maar nou niet bijzonder veel tov alle complex stuf dat kan droppen (a-type enzo).

• Coreantes

Coreantes

What can I say.... I'm a sucker for shinny POS-modules! ;-) Maar je hebt gelijk.. ze zijn op contract te koop vanaf ongeveer 2.2b!

Verwijderd

ben nu in curse beland (de regio waar ik ooit ben begonnen 4 jaar geleden :)) en is best veranderd. Gister schoten we de verkeerde trigger op de gate en er kwam plots een 50 man gang binnen jumpen :D Wij dachten ach, die drake zal heus geen bait zijn ;)
Coreantes schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 12:55:
What can I say.... I'm a sucker for shinny POS-modules! ;-) Maar je hebt gelijk.. ze zijn op contract te koop vanaf ongeveer 2.2b!
Ah meer dan ik dacht, ik ging ervan uit dat ze voor zon 1B gingen, maar het zijn inderdaad natuurlijk wel de beste voor deathstars.

Verwijderd

Ik heb al een maand of drie niets anders gedaan als de training queue managen. Is die bug er al uit dat je in Highsec kan aanvallen zonder dat Concord ingrijpt?

Ik heb namelijk niet zo'n zin om mijn implants te riskeren ;)

• Coreantes

Coreantes

Jup! Tenminste, ze hebben de bug gefixed en tevens gisteren gefixed: criminal flagging door remote repping en shieldrepair. Dit zou moeten voorkomen dat hele fleets worden afgeknalt door CONCORD doordat er één persoon het verziekt.... resultaten van Incursion! :)
It is no longer possible to lose a ship to CONCORD by only using logistic modules (like remote armor repairer, shield transporter, energy transfer array, ...) or logistic drones. They cannot be activated in high-sec on targets with Global Criminal Countdown (GCC) or outlaws and they will be deactivated if the target gets GCC while being assisted.
En natuurlijk mijn favoriet als full-out drone user...
An issue with the Drone UI when switching ships no longer occurs.
Mijn drones weten het altijd beter dan ik? Dacht het niet! SCHIETEN ZEG IK JE!! 8)7

[ Voor 55% gewijzigd door Coreantes op 17-02-2011 14:56 ]

• Peekster
Volgens mij was die bug na 2 dagen al weer gedicht. Vlieg sinds Incursion gewoon vrolijk rond in mn BC en BS hoor. Weet niet wat jij doet maar rondvliegen in een pod met +4 implants in je donder is zowiezo af te raden hoor! ;)

• De_Bastaard
Concord pod je toch niet?

• Peekster
Dat heeft ook niemand gezegd:
Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 13:59:
Is die bug er al uit dat je in Highsec kan aanvallen zonder dat Concord ingrijpt?

• De_Bastaard
Hij impliciteerde dat hij dacht dat je gepod werd, omdat hij het had over het riskeren van zijn implants.
Niet door concord, maar door players. Gezien dat CCP een expansion releasde waren er weer wat dingen gebugged die totaal niks met de expansion te maken hadden (zoals gewoonlijk, nu zijn kms ook weer zonder duidelijke reden ineens bugged), één daarvan was dat concord niet reageerde zolang je maar iemand alpha'de, en bij een pod is dat redelijk makkelijk.

Verwijderd

Peekster schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 14:54:
Volgens mij was die bug na 2 dagen al weer gedicht. Vlieg sinds Incursion gewoon vrolijk rond in mn BC en BS hoor. Weet niet wat jij doet maar rondvliegen in een pod met +4 implants in je donder is zowiezo af te raden hoor! ;)
wat die je dan in jumpclone? dan zouden die hele implant sets verder niks doen beetje raar zovaak gebeurd het niet dat je in high sec wordt aangevallen toch?

ik ben vrij groen met mn 2 weken die ik nu speel dus kan ernaast zitten

ps. als je in jumpclone zit krijg je dan wel je bonus voor het trainen van skills?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2011 18:04 ]

• Sgreehder
Nou, een jumpclone begint als eerste instantie leeg, maar je kunt net zo makkelijk een stel implants erin zetten. Het is bijvoorbeeld aan te raden in 0.0 niet je duurste setje te gebruiken als het absoluut niet nodig is (een slave set van een paar miljard als carrier pilot is prima, maar niet als je een interceptor bestuurt). Dan spring je dus even over, een keer per 24 uur. Een stuk of 4-5 jumpclones hebben is niet heel zeldzaam.

Verwijderd

Hey, zou iemand mij een 21-day invite kunnen sturen?

Ik heb net een 21-day trial achter de rug, ken 't spel nou een beetje en aspireer nou om binnen deze nieuwe 21-day trial een PLEX card te verkrijgen. Is me overigens bijna gelukt met m'n vorige account, kwam iets van 50 mil ISK tekort :)

DM staat aan!

• nwagenaar
Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 20:07:

Ik heb net een 21-day trial achter de rug, ken 't spel nou een beetje en aspireer nou om binnen deze nieuwe 21-day trial een PLEX card te verkrijgen. Is me overigens bijna gelukt met m'n vorige account, kwam iets van 50 mil ISK tekort :)

DM staat aan!
Stuur me een DM met daarin je emailadres :)

Verwijderd

nwagenaar schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 20:20:
[...]

Stuur me een DM met daarin je emailadres :)
Job's done!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 20:07:

DM staat aan!
wow hoe doe je dat? kan me bijna niets anders voorstellen dan dat je een market specialist bent ofzo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:40
Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 18:04:
[...]

wat die je dan in jumpclone? dan zouden die hele implant sets verder niks doen beetje raar zovaak gebeurd het niet dat je in high sec wordt aangevallen toch?

ik ben vrij groen met mn 2 weken die ik nu speel dus kan ernaast zitten

ps. als je in jumpclone zit krijg je dan wel je bonus voor het trainen van skills?
Je krijgt bonusen van de Jumpclone waar je in zit. Heeft je active jumpclone geen implant krijg je dus ook geen bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes

Coreantes

Suicyder schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 12:24:
[...]

Je krijgt bonusen van de Jumpclone waar je in zit. Heeft je active jumpclone geen implant krijg je dus ook geen bonus.
Ok, laten we proberen verwarring te voorkomen, dus hierbij clones 101:

- je kan niet "in een jumpclone" zitten, je bent altijd "een actieve (medical) clone";
- een actieve clone die gepod wordt, komt tot leven in het station waar de medical clone gezet is, en hiervan is er maar één;
- na je dood moet je opnieuw je medical clone inregelen;
- je kan één of meerdere clones hebben waar je naartoe kan jumpen (de jumpclone);
- op het moment dat je jumpt van clone a naar clone b, wordt clone a automatisch een "jumpclone" en clone b je actieve character;
- je kan niet van station a naar station a (dus wisseltruc) clone-jumpen;
- een "jumpclone" heeft geen beperkingen, mogelijk wel andere implants. Zodra je jumpt worden de attributen overgenomen in dat geval;
- je kan één keer in de 24 uur jumpen;

Volgens mij is dit het wel... (8>

[ Voor 5% gewijzigd door Coreantes op 18-02-2011 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet dit:
De_Bastaard schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 15:30:
Hij impliciteerde dat hij dacht dat je gepod werd, omdat hij het had over het riskeren van zijn implants.
Maar dit maakt ik me zorgen om:
furby-killer schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 15:57:
Niet door concord, maar door players. Gezien dat CCP een expansion releasde waren er weer wat dingen gebugged die totaal niks met de expansion te maken hadden (zoals gewoonlijk, nu zijn kms ook weer zonder duidelijke reden ineens bugged), één daarvan was dat concord niet reageerde zolang je maar iemand alpha'de, en bij een pod is dat redelijk makkelijk.
Ik mission gewoon met implants. Niet allemaal +4, maar duur genoeg dat ik ze liever niet kwijt ben.
En in een pod kan iedere schlemiel je alpha-en. Gebeurt me niet vaak, maar soms verlies ik wel eens een schip in missions als ik niet goed op let een per ongeluk extra rats trigger.

Ik speel overigens al een tijdje niet omdat ik met Cata weer WoW heb opgepakt en ik geen tijd meer heb om beide te spelen. Zodra we echter alles weer in 1 á 1.5 avonden clearen in WoW daar zal ik wel weer EVE oppakken. Het is dus niet zo dat ik al een paar maanden in een station zit omdat ik bang was mijn implants te verliezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Laatst online: 25-08 22:19
M'n pve-carebear corp is aan het uiteenvallen. Onenigheid over toekomst, niet echt slagkrachtige leiding die snel beslissingen neemt, communicatie is gebrekkig. Enkele core members zijn reeds vertrokken. Je ziet de bui al hangen. Ben dus wat aan het rondkijken.

Heb een 40 mill SP char, BS en lager trained (race crosstrained Gall/Cald), covops, interceptor, met ook nog full mining/refining skills (orca, hulk, mack) en de must have mining fleet boost. Heb eerste stappen in pvp gezet, low sec en 0.0, eerder roaming en chases. Maar nog geen grote gevechten meegedaan of echt rol van betekenis gespeeld qua firepower.
Dan nog een salvaging, hauling alt met de nodige scanning, hacking skills.

Kan en wil vele kanten op: wh, pvp, pve als het moet. Heb op dit moment nog niet de volle geldbeugel om met zwaar materiaal pvp op te starten. O-)

Waar is interesse, wie recruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Hurtebise schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 13:36:
M'n pve-carebear corp is aan het uiteenvallen. Onenigheid over toekomst, niet echt slagkrachtige leiding die snel beslissingen neemt, communicatie is gebrekkig. Enkele core members zijn reeds vertrokken. Je ziet de bui al hangen. Ben dus wat aan het rondkijken.

Heb een 40 mill SP char, BS en lager trained (race crosstrained Gall/Cald), covops, interceptor, met ook nog full mining/refining skills (orca, hulk, mack) en de must have mining fleet boost. Heb eerste stappen in pvp gezet, low sec en 0.0, eerder roaming en chases. Maar nog geen grote gevechten meegedaan of echt rol van betekenis gespeeld qua firepower.
Dan nog een salvaging, hauling alt met de nodige scanning, hacking skills.

Kan en wil vele kanten op: wh, pvp, pve als het moet. Heb op dit moment nog niet de volle geldbeugel om met zwaar materiaal pvp op te starten. O-)

Waar is interesse, wie recruit?
Ligt er een beetje aan wat je precies zoekt :D maar zijn een internationaal corp wat aan het recruiten is.

we kunnen wel wat praten over wat je wil. join NERF! kanaal ingame en vraag naar bethor :D

edit: niet nu want ben nu aan het werk btw :D maar vanavond oid :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
wij ook :), hebben een paar nederlands, russen en andere gekken, zijn 0.0 based, recent ons eigen outpost gemaakt

http://evemaps.dotlan.net...xports_Group/corporations

http://evemaps.dotlan.net/corp/Advanced_Planetary_Exports

vragen wel limited api+user id, en onze regel is als je in 0.0 moet je gewoon op TS3 zitten, mic is niet verplicht maar wel verdomd handig.
Oh ingame ben ik "omgdutch2005", evemail werkt het handigste, niet altijd tijd voor ene in-game chat.

trouwens iemand al de devblog van "captain's quarters" al gezien? schijnt op de sisi test server soon (voor fanfest) een 1e look+feel van te komen te staan :O :)

http://www.eveonline.com/...c&threadID=1469548&page=2

[ Voor 7% gewijzigd door Dutch2007 op 18-02-2011 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
wij zijn maar simpele renters in 0.0 en hebben maar 2 systeempjes en iets minder mensen :D

@dutch ja heb het ook gezien. Logische stap na de nieuwe generator. Maar moet zeggen dat ik het nog niet verwacht had. Incarna zie ik sinds een tijd al als een carrot on a stick ding. Ook kan je je afvragen hoe vaak je er in gaat, vooral omdat je nietmand erbij kan uitnodigen enz. Maar toch.. ik vind het wel heel gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
Is er een goede pirate corp. Ik en een vriend zijn net begonnen en zoeken een pirate corp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Argos
  • Laatst online: 05-04 02:32
Wat een geweldig spel. Een Agent vraagt of ik wat wijn uit zijn warehouse wil ophalen. Ik was toch met mijn Hoarder vrachtschip dus ik denk "oke, kat in het bakkie" en een leuke reward maar 1 jump. Dus ik warp naar dat warehouse vlieg die laatste 30 kilometer op normaal vermogen. Ben ik bijna bij het warehoude komen opeens van alle kanten Blood raiders op de radar die mijn hoarder binnen 10 seconden aan gort shieten. :(
Mission briefing
I need a shipment of Spiced Wine delivered to this station as soon as possible. It's currently stored in one of our warehouses in Iivinen; I'll give you the coordinates, of course. Just warp to our outpost, navigate to the warehouse, and pick up the shipment, and then return it to Tennen VIII - Moon 4 - Hyasyoda Corporation Refinery. Simple, ain't it?

Just make sure you keep a lookout for any suspicious activity. You can't be too careful these days.

Rewards: 114000isk
Bonus Rewards: 113000isk
Collateral: 15580isk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
http://eve-survival.org/ <-- voorkomt dat soort leuke verrassingen. Ook had je het zelf al kunnen verwachten: De beloning is veels te hoog voor een simpele courier missie :)

Ik hoop dat je de hoarder kan missen. Anders ff je ingame naam hier noemen en dan krijg je wonderbaarlijk wat isk voor een nieuwe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Argos
  • Laatst online: 05-04 02:32
Bedankt voor het aanbod. Ik hou wel van verassingen dat maakt het spel leuk. Een beetje naief op me doel af vliegen en dan kijken wat er gebeurd :)

Ik had nog een 2e Hoarder op Jita ik heb die opgehaald en de missie heb ik volbracht in mijn Cruiser zonder al die Blood Raiders te verslaan, want daar was geen beginnen aan. Gelukkig zaten 2 van de 3 Expanded Cargoholds II nog in het wrak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil graag een thorax gaan vliegen na mijn catalyst. ben nu mijn skills aan het trainen op defence (ben armor tanker) en ga hull upgrade 5 doen (duurt langgggggggg) maar over 2 weken heb ik die skills in orde en ga ik wat aan mn gunnery en drone skills doen.

dan wil ik mijn vlieg skills gaan verbeteren om de thorax te kunnen vliegen, mijn vraag is welke skills en hoe hoog is aan te raden? want ik heb al gelezen dat het niet slim is om met min req een groter schip te gaan varen.

google laat me alleen fittings zien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Laatst online: 00:02
Ik hou zelf altijd de regel aan dat als ik een skill train, dat ik die (bijna) altijd tot lvl IV train.
Op een gegeven moment heb je meer advanced skills nodig, waardoor je vanzelf je belangrijkste skills wel op V krijgt.

In EveHQ (wat ik gebruik), maar vast ook wel in EFT en/of EveMon kun je wel zien welke skills relevant zijn voor een bepaald ship/fitting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty
  • Laatst online: 30-01-2024

Trin1ty

Uhm..

Mijn Eve account maar weer eens ge-reactiveerd :) . Ik wil EveMon gaan gebruiken om mijn skillpad te gaan plannen.
Nu moet je je daar je inlognaam en iets van een API ding invullen om het te kunnen gebruiken. Waar vind ik die API?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Vraagje over het huidige "hulkageddon". kunnen je mining barges "zomaar" worden afgeschoten of niet. Het valt me op dat er veel in high-sec wordt gekilled, terwijl dat normaal niet mogelijk zou moeten zijn, of zijn dat vijandige corps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Trin1ty schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 17:53:
Mijn Eve account maar weer eens ge-reactiveerd :) . Ik wil EveMon gaan gebruiken om mijn skillpad te gaan plannen.
Nu moet je je daar je inlognaam en iets van een API ding invullen om het te kunnen gebruiken. Waar vind ik die API?
https://www.eveonline.com...t=%2Fapi%2FDefault.asp%3F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Highsec hulks worden gewoon geganked. Een enkele battleship kan een slecht getankte hulk in 0,5/0,6 sec slopen voor concord de aanvaller heeft afgemaakt. Als je dan beide wrakken loot met alt, heb je samen met een platinum verzekering de kosten er al uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
Cardinal schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 18:11:
Vraagje over het huidige "hulkageddon". kunnen je mining barges "zomaar" worden afgeschoten of niet. Het valt me op dat er veel in high-sec wordt gekilled, terwijl dat normaal niet mogelijk zou moeten zijn, of zijn dat vijandige corps?
Worden veelal goedkopere en expendable schepen gebruikt om je te killen, het maakt ze niet uit dat ze worden gepakt door concord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 01:24
Cardinal schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 18:11:
een van de eerste dingen die je moet leren over eve....je bent nergens veilig in eve...NERGENS.

hulkageddon is juist high sec omdat veel mensen zich veilig voelen daar maar dat is valse veiligheid..

goede van hulkageddon is dat ze veel macroers afmollen echte spelers kiezen ervoor om voorzichtig te zijn en andere dingen te gaan doen(er is maar een goede bot en dat is een dode bot.)(bots zijn trouwen de reden dat ik nu tijdelijk gestopt ben met eve ik werd er zo ziek van om de aantallen bots niet meer zo beperk was tot o.o maar nu dagelijks overal in belts 23/7 dezelfde bots tegen te komen die alles weg minen..en CCP vind het allemaal best zo.. nou ik niet.)

je maakt echt de fout te denken dat het niet zou mogen in eve.. alles mag..ok concord sloopt de aanvallers bootje maar dat is ook de enige straf.. dus aangifte doen bij een GM is nutteloos.

ook hier geld eve online nr 1 regel...vlieg niet wat je niet kan veroorloven te verliezen.

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Laatst online: 08-09 18:21
gewoon verzekering afpakken van gasten, die zitten te suiciden.
Stuk realistischer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
moah, dan ga je het gewoon met een paar man extra doen, en een destroyer is niet zooooo duur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nouja met hulkageddon kan je ook maar een paar schepen opblazen voordat je highsec niet meer in mag. En zo makkelijk is het ook weer niet om snel een alt te trainen die een beetje handig met battleships of battlecruisers is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tenzij je ze gaat podden kan je best een hoop schepen ganken voordat dat het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
haha, een hulkageddon altje heb je zo gemaakt hoor :p

Wat heb je nu effectief nodig, een bs met named artillery? paar dagen skillen, maximaal en die hulks gaan dood.

Als je het met 'n groepje doet gaat het natuurlijk nog makkelijker :D

(Of je fit gewoon smartbombs en zoekt een belt met de meeste hulks :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty
  • Laatst online: 30-01-2024

Trin1ty

Uhm..

Iemand ervaring met de 3de exploration mission (Gravimetric Site Scanning)? Ik kan dat maar niet vinden. Ik verlaat de station waar de mission agent zit en gooi er een probe uit om te scannen maar ik vind maar niets :S
Pagina: 1 ... 6 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.