iemand facerapen (aka blobben) is toch best wel grappig/leuk vind ik
autch... many dead Red Alliance titans me sees 
7 stuks

7 stuks

Ik zit een beetje rond te kijken voor wat nieuwe fit items voor me raven, voornamelijk voor de navy ballistic control. Maar ik zie dat er ook officer items te vinden zijn(shield enzo). Mijn vraag is of deze nou beter zijn dan faction items. Ik kan daar heel weinig tot niks over kan vinden. Behalve hoe je ze kan krijgen ( sleepers, wormhole) maar niet wat er nou precies beter is, alleen dat ze beide beter zijn als de t2 ( maar dat wist ik dan al weer wel
)
Is het ook uberhaubt de moeite waard als je aan deze items kan komen om ze te equippen op een raven? Niet dat ik dat de komende tijd zie gebeuren maar voor het idee.
Is het ook uberhaubt de moeite waard als je aan deze items kan komen om ze te equippen op een raven? Niet dat ik dat de komende tijd zie gebeuren maar voor het idee.
veeeeel te duur, die officer modulesMacrosSimga schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 15:40:
Ik zit een beetje rond te kijken voor wat nieuwe fit items voor me raven, voornamelijk voor de navy ballistic control. Maar ik zie dat er ook officer items te vinden zijn(shield enzo). Mijn vraag is of deze nou beter zijn dan faction items. Ik kan daar heel weinig tot niks over kan vinden. Behalve hoe je ze kan krijgen ( sleepers, wormhole) maar niet wat er nou precies beter is, alleen dat ze beide beter zijn als de t2 ( maar dat wist ik dan al weer wel)
deadspace spul is nog wel te doen voor pve dingen, maar als je ook pvp doet zou ik het maar vergeten, zo'n booster en andere officer items zijn way duurder dan je schip zelf waard is
(en als je het vind kun je het beter verkopen en 20 ravens kopen...)
ohja, je moet via contracts die dingen kopen.
caldari navy ballistic control: ca 130 miljoen per stuk (3 nodig ofzo?)
large pith a-type booster is 400 miljoen ofzo? (officer modules moet je in de miljarden tellen)
[ Voor 12% gewijzigd door defusion op 17-10-2011 15:46 ]
Dat ze te duur zijn dat snap ik en had ik al wel gezien in de contracts.
Maar zijn die dan veel beter dan faction? Afgezien dat ze bijna niet te krijgen zijn.
En ik zou voor pvp niet eens factions modules gebruiken
ik zou je aanraden om eens EFT te downloaden en je fit te vergelijken 
deadspace modules kunnen de moeite waard zijn, officer gaat echt te ver.
jeehjoh koop die officer modules maar (en gelijk waar je missiond) dan zorg ik er wel voor dat die fit ergens op een goeie manier gebruikt worddefusion schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 15:51:
ik zou je aanraden om eens EFT te downloaden en je fit te vergelijken
MacrosSimga schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 15:46:
Dat ze te duur zijn dat snap ik en had ik al wel gezien in de contracts.Maar zijn die dan veel beter dan faction? Afgezien dat ze bijna niet te krijgen zijn.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
| [Raven, New Setup 1] Power Diagnostic System II Power Diagnostic System II Ballistic Control System II Ballistic Control System II Ballistic Control System II Large Shield Booster II Shield Boost Amplifier I Heat Dissipation Field II Ballistic Deflection Field II Ballistic Deflection Field II 100MN Afterburner II Cruise Missile Launcher II, Wrath Fury Cruise Missile Cruise Missile Launcher II, Wrath Fury Cruise Missile Cruise Missile Launcher II, Wrath Fury Cruise Missile Cruise Missile Launcher II, Wrath Fury Cruise Missile Cruise Missile Launcher II, Wrath Fury Cruise Missile Cruise Missile Launcher II, Wrath Fury Cruise Missile Heavy Nosferatu II [empty high slot] Large Capacitor Control Circuit I Large Capacitor Control Circuit I Large Capacitor Control Circuit I Defense: 454 constant (met afterburner aan) 483 constant (met afterburner uit) DPS: 576 (met wrath dus) |
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
| [Raven, New Setup 1 faction] Power Diagnostic System II Power Diagnostic System II Caldari Navy Ballistic Control System Caldari Navy Ballistic Control System Caldari Navy Ballistic Control System Pith A-Type Large Shield Booster Shield Boost Amplifier I Heat Dissipation Field II Ballistic Deflection Field II Ballistic Deflection Field II 100MN Afterburner II Cruise Missile Launcher II, Wrath Fury Cruise Missile Cruise Missile Launcher II, Wrath Fury Cruise Missile Cruise Missile Launcher II, Wrath Fury Cruise Missile Cruise Missile Launcher II, Wrath Fury Cruise Missile Cruise Missile Launcher II, Wrath Fury Cruise Missile Cruise Missile Launcher II, Wrath Fury Cruise Missile Heavy Nosferatu II [empty high slot] Large Capacitor Control Circuit I Large Capacitor Control Circuit I Large Capacitor Control Circuit I Defense: 564 constant (met ab aan) 732 constant (met ab uit) DPS:" 609 |
de tank gaat uit van guristas met 75% kinetic en 25% thermal
de DPS gaat niet echt geweldig omhoog door deze fit met faction mods
maar de tank wel behoorlijk.
Zelf vind ik 600 specifieke tank het minimum voor level 4 missies zonder problemen aan te kunnen. Anders moet je echt goed opletten op je triggers enzo.
Minder lukt ook wel als je genoeg DPS hebt om de missie af te ronden voor je buffertank op is.
edit:
ohja, het ging om commander modules. Heb even de estamel large shield booster erop gezet
en dan krijg je 601 tank constant met AB aan, en met ab uit: 782
dus is maar 50dps beter, voor een prijsverschil van enkele miljarden
ohja, nog een tip, als je toch geld teveel hebt: koop een caldari navy raven en zet daar die deadspace booster op. heb je meer aan dan de cn ballistic control dingen.
[ Voor 6% gewijzigd door defusion op 17-10-2011 21:23 ]
Ik heb momenteel een standaard raven, ben lp points aan het sparen voor de caldari raven navy issue.(zoveel geld heb ik nog niet) Maar ik zit pas op de 100k lp dus dat duurt nog wel ff, Ook kan ik pas sinds vandaag t2 active raven: http://eve.battleclinic.c...er-Lv4-Mission-raven.html vliegen.
Ik had begrepen dat deze build zoals hierboven in de link aangegeven goed is voor solo lvl 4
Die navy ballistic ga ik pas kopen(LP) als ik me caldari navy raven heb(LP).
In jou fit zie ik een afterburner, is het niet handiger om daarvoor nog een shield booster of een shieldboost amp in te doen ipv de afterburner?
Voor die 50dps meer tov de prijs is het mij t niet echt waard behalve als ik een keer zoiets vind. ik zit dan wel een paar min langer
Toevallig nog tips voor het solo'en van lvl 4's met een raven. Lvl 3 met drake doe ik op mijn sloffen maar lvl 4 is toch weer iets anders
Ik had begrepen dat deze build zoals hierboven in de link aangegeven goed is voor solo lvl 4
Die navy ballistic ga ik pas kopen(LP) als ik me caldari navy raven heb(LP).
In jou fit zie ik een afterburner, is het niet handiger om daarvoor nog een shield booster of een shieldboost amp in te doen ipv de afterburner?
Voor die 50dps meer tov de prijs is het mij t niet echt waard behalve als ik een keer zoiets vind. ik zit dan wel een paar min langer
Toevallig nog tips voor het solo'en van lvl 4's met een raven. Lvl 3 met drake doe ik op mijn sloffen maar lvl 4 is toch weer iets anders
Ik vlieg normaal niet in een raven, en ben gewend om te speed-tanken, vandaar dat een afterburner zo'n beetje standaard in mijn fits zit. Maar is ook erg handig om wat afstand af te leggen als je een gate hebt ofzo.MacrosSimga schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 07:54:
Als je tank te kort komt, dan kun je overwegen om nog een boost amp erop te zetten.
en wat betreft tips: zorg dat je tank het uithoudt, en dat je let op de mission triggers.
zodra dat het geval is zorg je dat je zoveel mogelijk dps doet
in that order. tenzij je een insane dps ship hebt als de machariel, dan is de volgorde precies andersom.
(+1 wat peekster hieronder zegt! lp points gaat niet hard genoeg, hebt eerder genoeg geld dan lp. je zit waarschijnlijk op 4-5 miljard tegen de tijd dat je zoveel LP hebt)
[ Voor 8% gewijzigd door defusion op 18-10-2011 08:05 ]
Even niet over fittings maar over die lp points. Als je lvl4s doet is het misschien slimmer om die CNR gewoon van isk op de markt te kopen ipv door te missieen tot je de lp hebt. Ik weet natuurlijk niet wat je met je isk doet maar dat is hoe ik het zou aanpakken.
Is dat dan sneller te bereiken qwa ISK dan dat de CNR met lp gekocht word? Idee lijkt me toch dat als je je LP opspaard dat je dan die CNR sneller hebt.... anders snap ik het punt van de LP niet helemaal...
Er is natuurlijk ook spul te koop voor minder lp. Het is alleen zo dat je met lvl4 missies in verhouding veel isk verdient tov lp aangezien je ook bounty krijgt. Als je ook nog eens salavaged en dat verkoopt is een CNR misschien sneller aan te schaffen door isk uit te geven dan lp. Ik koop eigenlijk altijd +4 implants van mijn lp die ik vervolgens met 7-8 mil winst op de markt verkoop.
Als jij andere dingen koopt van je isk is het natuurlijk handiger om lp's op te sparen. Het is maar net wat je wil.
Als jij andere dingen koopt van je isk is het natuurlijk handiger om lp's op te sparen. Het is maar net wat je wil.
Well er zijn dingen in de LP store die "duurder" zijn dan de raven, ik verkocht vroeger 'Caldari Navy Ballistic Control Units' want die leverden meer isk per LP op en kocht van de winst weer wat ik zelf nodig had.
Maar dit zal je moeten berekenen. Neem een item uit de LP store (b.v. de CNR) kijk wat deze kost aan LP + Materials, Neem dan de marktwaarde en maak er een sommetje van.
Maar dit zal je moeten berekenen. Neem een item uit de LP store (b.v. de CNR) kijk wat deze kost aan LP + Materials, Neem dan de marktwaarde en maak er een sommetje van.
Is een leuk extratje. Ik koop er eigenlijk alleen maar faction ammo van en implants van, of iets wat goed te verkopen valt.MacrosSimga schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 08:32:
Is dat dan sneller te bereiken qwa ISK dan dat de CNR met lp gekocht word? Idee lijkt me toch dat als je je LP opspaard dat je dan die CNR sneller hebt.... anders snap ik het punt van de LP niet helemaal...
Bij level 5 missies wordt het pas echt intressant. ca. 80k lp per missie
Met hoeveel mensen meot je eigenlijke een lvl 5 doen, ik neem aan dat je die niet kan solo'en?
Nog nooit gedaan, maar heb begrepen dat je altijd geneut wordt, en dus passive moet kunnen tanken.MacrosSimga schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 09:00:
Met hoeveel mensen meot je eigenlijke een lvl 5 doen, ik neem aan dat je die niet kan solo'en?
Het kan solo blijkbaar, maar je moet echt insane veel tank hebben.
voorbeeld: http://eve.battleclinic.c...412-Solo-lvl-5-Tengu.html
Als ik die Tengu fit zie lijkt het me dat je heel veel dps inleverd voor tank.... lijkt me dan handiger als je met een paar mensen die missies gaat doen, lijkt mij sneller en dan kan je er meer doen .... Maar zo te zien is dat voor mij voorlopig nog realiseerbaar. Eerst maar is volop lvl 4 gaan doen.
Verder nog een vraag aan de mensen hier: Ik zit in een corp en we willen een POS opzetten en als het mogelijk is naar 0.0. Nou is mijn ervaring met 0.0 niet echt heel positief. Ik heb er gezeten in de tijd dat de NC op klappen stond en onze alliance viel onder de NC.
Ik vraag mij af of de mensen hier nog een goede plek weten waar ik met de corp naar toe zou kunnen komen in 0.0. Wij zijn voornamelijk indu en mining en indu gericht daarnaast doen we ook missies. Niet veel active users ( 6/7 ) inc een aantal alts van mensen.
Verder nog een vraag aan de mensen hier: Ik zit in een corp en we willen een POS opzetten en als het mogelijk is naar 0.0. Nou is mijn ervaring met 0.0 niet echt heel positief. Ik heb er gezeten in de tijd dat de NC op klappen stond en onze alliance viel onder de NC.
Ik vraag mij af of de mensen hier nog een goede plek weten waar ik met de corp naar toe zou kunnen komen in 0.0. Wij zijn voornamelijk indu en mining en indu gericht daarnaast doen we ook missies. Niet veel active users ( 6/7 ) inc een aantal alts van mensen.
Met meer mensen lijkt me ook wat handiger voor lvl5 missies ja, zo'n tengu als tank (of anders een nighthawk, of zo'n faction rattlesnake ding), en dan nog een paar cheap battleships voor de DPS.
Moet het nog maar eens proberen...
Moet het nog maar eens proberen...
In mijn ogen ( ben hoofdzakelijk carebear ) wil je heel veel met een kleine groep mensen. Niet dat dat onmogelijk is maar misschien is het een idee om de groep groter te maken zodat je meer slagkracht hebt? Altijd handig om meer mensen online te hebben die hezelfde doel nastreven.MacrosSimga schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 09:57:
Ik heb ook L4's in een Raven gedaan.. Met minder skills had ik em perma-tanked, had een hekel aan wegwarpen. Je DPS is minder, maargoed.MacrosSimga schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 07:54:
Overgestapt naar een Rattlesnake.. Lekker veel tank (zelfs een x een lvl 5 missie solo gedaan), maar ook niet genoeg dps.
Daarna overgestapt naar een Raven Navy Issue (CNR), die was gefocussed op mer gank dan tank.
Kost wat, maar 827 dps, tp en rigors betekend dat Bc en Cr in 2 volleys kapot zijn. Je hebt voor 1.5min een 1k dps tank.[Raven Navy Issue, Mission - Cruise]
Caldari Navy Ballistic Control System
Capacitor Flux Coil II
Target Painter II
Pith C-Type X-Large Shield Booster
Gist C-Type Ballistic Deflection Field
Gist C-Type Ballistic Deflection Field
Gist C-Type Heat Dissipation Field
Gist C-Type Heat Dissipation Field
Cruise Missile Launcher II, Wrath Fury Cruise Missile
Dark Blood Heavy Nosferatu
Large Warhead Rigor Catalyst II
Large Warhead Rigor Catalyst I
Large Warhead Rigor Catalyst I
Vespa II x5
Vespa II x2
Hornet II x5
Hornet II x1
Gewoon goed op de triggers letten. Je kan eventueel met de TP aggro trekken. De groepen 1 voor 1 afschieten en af en toe je shield boosten
Hope it helps
Ligt het aan mij of lijken het comedy central en caldari logo op elkaar... Welliswaar inverted en gespiegeld...
http://eve.wikia.com/wiki/Caldari
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/3b/Comedy_Central_2011_Logo.png
Rip? of toeval?
http://eve.wikia.com/wiki/Caldari
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/3b/Comedy_Central_2011_Logo.png
Rip? of toeval?
Rip xD
We weten iig ook wat de ontwerpers vna het Comedy central logo spelen
We weten iig ook wat de ontwerpers vna het Comedy central logo spelen
Iedereen een beetje blij dat shipspinning weer terug is? Nog geen (positief) bericht gelezen sinds de patch. Where are the haters now?
Ja, die deur begon mij te vervelen en ik wil dan toch liever mijn net nieuwe raven zien spinnen
En geen bericht is goed bericht toch
True.dat
Vind al die negativiteit zonder positieve berichten altijd zo jammer. Maar mensen zullen zich wel aan het vermaken zijn met het kapot spinnen van hun bootjes ipv hier op het forum te posten.
Vind al die negativiteit zonder positieve berichten altijd zo jammer. Maar mensen zullen zich wel aan het vermaken zijn met het kapot spinnen van hun bootjes ipv hier op het forum te posten.
Je kunt er ook teveel belang aan hechten...
Sowieso heb ik er (zeker hier) niet zo veel nerdrage over gezien?
Maar blijkbaar is ship spinning dus terug? Heb al zo'n devblog gelezen dat het er aan zat te komen, volgens mij hebben diverse mensen toen al hun genoegen kenbaar gemaakt
Maar blijkbaar is ship spinning dus terug? Heb al zo'n devblog gelezen dat het er aan zat te komen, volgens mij hebben diverse mensen toen al hun genoegen kenbaar gemaakt
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
En nu meer ingame ships
meer t3 ships enz
vind het aanbod maar een beetje matig xD
Matig? Ik kan 90% van de schepen niet eens vliegen, en dan speel ik al een aantal jaar...
Ik vermoed dat je niet voldoende uit je huidige scheepje haalt
Tenzij je een specifieke niche hebt waarin je iets mist? Nu de Noctis er is heb ik eigenlijk alleen nog het verschepen van rigged schepen
Ik vermoed dat je niet voldoende uit je huidige scheepje haalt
Rhàshan - Aditu Sunlock
Ja, je bedoelt de Orca?Paul schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:08:
Matig? Ik kan 90% van de schepen niet eens vliegen, en dan speel ik al een aantal jaar...
Ik vermoed dat je niet voldoende uit je huidige scheepje haaltTenzij je een specifieke niche hebt waarin je iets mist? Nu de Noctis er is heb ik eigenlijk alleen nog het verschepen van rigged schepen
Mijn niche is caldari
En gaat mij meer om de looks. Het trainen van skills is voor mij bijna alleen nog maar van 4 naar 5..... Net zoals ik in andere mmo's verschillende pakjes heb met dezelfde stats.. alleen voor de looks doe ik het
T3 zou dan wel weer een aanwinst zijn lijkt me... bv een t3 drake.. ipv de huidige bonussen kan je er 2 andere voor hebben. ( correct me if i'm wrong ) Maar dat is wat mij leuk lijkt. T is alleen een toevoeging niet een heel belangrijk iets...
T3 zou dan wel weer een aanwinst zijn lijkt me... bv een t3 drake.. ipv de huidige bonussen kan je er 2 andere voor hebben. ( correct me if i'm wrong ) Maar dat is wat mij leuk lijkt. T is alleen een toevoeging niet een heel belangrijk iets...
...ik had het over rigged schepen.
Een freighter heb ik al, met courier contracts krijg ik daar (in tegenstelling tot in een Orca) één Battleship in (2 als ik Charon V zou hebben). Ik heb wel een Orca, maar dat ding is (bijna) net zo langzaam als een freighter en er past veel minder in.
Voor de looks? Ok
Daar geef ik dan weer niet zo veel om, ik zoom altijd zo ver uit dat mijn scheepje maar een paar pixels is
Een freighter heb ik al, met courier contracts krijg ik daar (in tegenstelling tot in een Orca) één Battleship in (2 als ik Charon V zou hebben). Ik heb wel een Orca, maar dat ding is (bijna) net zo langzaam als een freighter en er past veel minder in.
Voor de looks? Ok
[ Voor 19% gewijzigd door Paul op 19-10-2011 11:35 ]
Rhàshan - Aditu Sunlock
Voor het verschepen van schepen pak je toch soweiso een freither... Orca alleen voor pos en mining lijkt me... of verschepen van minerals
En die looks is ook alleen maar voor de fun
Maar dan heb je gewoon wat meer variatie in schepen, niet 100 drakes maar gewoon wel een drake klasse boot maar ander uiterlijk....
En die looks is ook alleen maar voor de fun
[ Voor 39% gewijzigd door MacrosSimga op 19-10-2011 11:39 ]
Mwoah, een POS kun je met een freighter ook bedienen (was een paar jaar geleden wel anders meen ik?).
Een Orca is een stuk goedkoper dan een freighter, als je al die ruimte niet nodig hebt en/of er het geld niet voor over hebt dan is het een leuke middenmoot tussen een Industrial en een Freighter, vooral wanneer je toch al mined en dus de skills geen groot probleem vormen
In belt (tractor + ganglinks) is hij een stuk beter op zijn plek inderdaad
Een Orca is een stuk goedkoper dan een freighter, als je al die ruimte niet nodig hebt en/of er het geld niet voor over hebt dan is het een leuke middenmoot tussen een Industrial en een Freighter, vooral wanneer je toch al mined en dus de skills geen groot probleem vormen
In belt (tractor + ganglinks) is hij een stuk beter op zijn plek inderdaad
Rhàshan - Aditu Sunlock
SHIPSPINNING!!!! Al vond ik het stilstaande plaatje ook wel aardig, scheelde weer load op de 3D kaart.
Grootste probleem in de nieuwste update is dat m'n window locations niet onthouden worden behalve die van cargo containers en wrecks... bloed irritant maar ach!
Raven is gebouwd, nu nog gaan kijken naar mijn toekomstige fit
voorlopig veel shipspinnen voor mij met de Raven
Grootste probleem in de nieuwste update is dat m'n window locations niet onthouden worden behalve die van cargo containers en wrecks... bloed irritant maar ach!
Raven is gebouwd, nu nog gaan kijken naar mijn toekomstige fit
Je bent niet de enige die daar last van had. Had gisteren tijdens de corp mining op tijd zat om het allemaal weer op het juiste plekje te zetten ( 2x want ik heb 2 accounts ). Leuk is anders maar valt makkelijk over heen te komen. Viel me alleen inderdaad wel op. Nog niet eerder bij een patch gehad.GewoonWatSpulle schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:59:
Ik heb dat wel vaker dat hij mijn hele indeling veranderd. Daarbij zeggende dat ik ook afwissel tussen me laptop en mijn pc thuis.
@gewoonwatspulle
Die fit van paul die is naar mijn mening gewoon goed. Moet alleen nog ff uitproberen in missie, gister niet meer aan toe gekomen. Heb alleen maar een cap van 1.35 min. Dat is met alle hardwires voor enginering. Denk alleen dat ik na cruise missile maar ff ga trainen voor rig II fits want kan nu alleen nog maar t1 rigs fitten. Maar ik weet niet of het rendabel genoeg is.
@gewoonwatspulle
Die fit van paul die is naar mijn mening gewoon goed. Moet alleen nog ff uitproberen in missie, gister niet meer aan toe gekomen. Heb alleen maar een cap van 1.35 min. Dat is met alle hardwires voor enginering. Denk alleen dat ik na cruise missile maar ff ga trainen voor rig II fits want kan nu alleen nog maar t1 rigs fitten. Maar ik weet niet of het rendabel genoeg is.
Een paar poses fuelen doe ik liever in een freighter dan heen en weer vliegen in een orca. Grote hoeveelheden goedkope zut verplaatsen: freighter. Rigged ships, BC en kleiner - orca. Groter: vlieg ze maar zelf. Er is niets dat in hisec grote(re) schepen kan transporteren...
Zelf gebruik ik mijn orca als mobiele missiebasis. Erin zitten m'n loot, probeship, warpstabbed covops (lo/nullsec) en m'n noctis. Alt vliegt met orca achter main aan en loot/salvaged de missies. Mijn cargohold bevat eigenlijk alleen metal scraps en cap charges. Alles van waarde zit in de hangars.
Zelf gebruik ik mijn orca als mobiele missiebasis. Erin zitten m'n loot, probeship, warpstabbed covops (lo/nullsec) en m'n noctis. Alt vliegt met orca achter main aan en loot/salvaged de missies. Mijn cargohold bevat eigenlijk alleen metal scraps en cap charges. Alles van waarde zit in de hangars.
Verwijderd
meerdere gasten uit mijn corp doen lvl 5 missies solo. soms met carrier maar dat kan niet altijd. LVL 5s zijn lucratief maar heavy shitMacrosSimga schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 09:00:
Verwijderd
T2 rigs zijn wel beter maar de meeste zijn echt gruwelijk duurMacrosSimga schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:40:
Ik heb dat wel vaker dat hij mijn hele indeling veranderd. Daarbij zeggende dat ik ook afwissel tussen me laptop en mijn pc thuis.
@gewoonwatspulle
CCP neemt afscheid van 20% van z'n personeel. Rot voor die mensen dat ze nu de prijs betalen van de hoogmoed van het management dat wel even twee nieuwe producten ging lanceren. Zo te zien is WoD op de lange baan geschoven maar gaan ze door met DUST.
http://www.eveonline.com/...p?a=single&nid=4769&tid=1
Daar is het woordje 'iterate' weer dat ze nu toepassen op iets dat nog niet bestaat.World of Darkness will continue development with a significantly reduced team. This team will continue to iterate and expand on the gameplay and systems they have designed. We will also redeploy creative teams in Atlanta to support the launch of DUST 514.

And to think they once said that computers would take away jobs.
FTFYIJzerlijm schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:46:
Daar is het woordje 'iterate' weer dat ze nu toepassen op iets dat nog niet is gereleased.
Rhàshan - Aditu Sunlock
Heb er laatst nog een stuk of 2-3 gedaan met 2x guardian 1x ishtar 1x Hell cat (4 alts dus) met de hell cat (pulse laser abaddon) als tank, soms even 4x armor reppers op de cat en 2x energy transfers ivm energy neut towers, maar verder dan dat alles okVerwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:46:
[...]
T2 rigs zijn wel beter maar de meeste zijn echt gruwelijk duur
Klote zwarte dag ja.IJzerlijm schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:46:
CCP neemt afscheid van 20% van z'n personeel. Rot voor die mensen dat ze nu de prijs betalen van de hoogmoed van het management dat wel even twee nieuwe producten ging lanceren. Zo te zien is WoD op de lange baan geschoven maar gaan ze door met DUST.
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Miss wel handiger dat ze hun prio's zetten. CCP is al niet zo goed in het juist uitbrengen van patches of grote updates.. verstandiger dat ze hun prio's op ((helaas) Dust) en Eve online zetten.
Wel jammer van de mensen die ontslagen moesten worden.
Wel jammer van de mensen die ontslagen moesten worden.
Een hoop van de mensen die ontslagen zijn hadden nooit een baan bij CCP gehad als het management niet was begonnen aan de ontwikkeling van WoD.
Er wordt nu een hoop herrie gemaakt om de onstlagen in het Community team maar behalve 'hier is een devblog van een developer' en 'dit kan ik niet beantwoorden, wacht op het devblog van de developer' heb ik ze niet veel zien doen. Roepen om het vertrek van de CEO is helemaal onzinnig.
Er wordt nu een hoop herrie gemaakt om de onstlagen in het Community team maar behalve 'hier is een devblog van een developer' en 'dit kan ik niet beantwoorden, wacht op het devblog van de developer' heb ik ze niet veel zien doen. Roepen om het vertrek van de CEO is helemaal onzinnig.
Ik zou zeggen dat je deze personen misschien wel ergens anders in CCP had kunnen gebruiken. Het dust team of het eve online team.... Maar het het roepen om het vertrek van de CEO hierom is idd onzinnig. Keuzes moeten nou eenmaal gemaakt worden en het lijkt me dat er wel over nagedacht is voordat deze personen ontslagen zijn.
Verder hoorde je ook nooit wat over WoD dus lijkt me dat het sowieso op een niet al te hoog pitje stond.
Verder hoorde je ook nooit wat over WoD dus lijkt me dat het sowieso op een niet al te hoog pitje stond.
Ze kunnen het ook nooit goed doen.
Enkele maanden geleden heeft het grootste gedeelte in Eve meegedaan aan één van de grootste protesten in de gamegeschiedenis. Ongeacht de onderlinge status van diverse spelers, ze kwamen samen en hebben geprobeerd om hun stem kenbaar te maken binnen het spel en op de diverse fora. Eén van de punten dat duidelijk werd, is dat de content in Eve niet vernieuwend was en dat ze zich teveel zaten te focussen op hun nieuwe producten. Uiteindelijk werd Eve meer een test-platform voor de technologische "verbeteringen" die gemaakt zijn voor WoD en Eve was een cashcow om hun nieuwe producten te ontwikkelen. Diverse mensen (inclusief de CSM) heeft aangegeven dat dit moest veranderen, Eve is hun enige product dat geld in het laadje brengt en als ze dit zouden doorzetten dan krijgen ze problemen om hun nieuwe producten te financieren. Ergo, CCP moet zich meer focussen op content in Eve om mensen geïnteresseerd te houden.
Dus aan de ene kant wordt er gevraagd om meer resources te besteden aan de Internet Spaceships Simulator en om Eve niet primair te gebruiken als cashcow voor de ontwikkeling van WoD en Dust. Nu is het zover en erkennen ze hun fouten, het gevolg hiervan is: dat ze WoD op de lange baan schuiven, zich focussen op hun producten in het Eve universum en een aantal mensen nu moeten ontslaan.
Vervolgens zijn diverse mensen teleurgesteld in deze manier van werken. Kom op zeg! Het is een bedrijf en door deze strategische aanpassing hebben ze teveel kosten. Door de aanpassing van prioriteiten kan het voorkomen dat je overhead krijgt, dus moeten ze snijden in de overhead.
Het is dat of over een jaar heb je geen CCP en dus ook geen Eve Online meer. Het is alleen jammer dat ze bepaalde figuren hebben ontslaan die onderdeel waren van de CCP's Eve Community-team. Maar het is nog te vroeg om te zeggen wat voor gevolgen dit heeft.
Enkele maanden geleden heeft het grootste gedeelte in Eve meegedaan aan één van de grootste protesten in de gamegeschiedenis. Ongeacht de onderlinge status van diverse spelers, ze kwamen samen en hebben geprobeerd om hun stem kenbaar te maken binnen het spel en op de diverse fora. Eén van de punten dat duidelijk werd, is dat de content in Eve niet vernieuwend was en dat ze zich teveel zaten te focussen op hun nieuwe producten. Uiteindelijk werd Eve meer een test-platform voor de technologische "verbeteringen" die gemaakt zijn voor WoD en Eve was een cashcow om hun nieuwe producten te ontwikkelen. Diverse mensen (inclusief de CSM) heeft aangegeven dat dit moest veranderen, Eve is hun enige product dat geld in het laadje brengt en als ze dit zouden doorzetten dan krijgen ze problemen om hun nieuwe producten te financieren. Ergo, CCP moet zich meer focussen op content in Eve om mensen geïnteresseerd te houden.
Dus aan de ene kant wordt er gevraagd om meer resources te besteden aan de Internet Spaceships Simulator en om Eve niet primair te gebruiken als cashcow voor de ontwikkeling van WoD en Dust. Nu is het zover en erkennen ze hun fouten, het gevolg hiervan is: dat ze WoD op de lange baan schuiven, zich focussen op hun producten in het Eve universum en een aantal mensen nu moeten ontslaan.
Vervolgens zijn diverse mensen teleurgesteld in deze manier van werken. Kom op zeg! Het is een bedrijf en door deze strategische aanpassing hebben ze teveel kosten. Door de aanpassing van prioriteiten kan het voorkomen dat je overhead krijgt, dus moeten ze snijden in de overhead.
Het is dat of over een jaar heb je geen CCP en dus ook geen Eve Online meer. Het is alleen jammer dat ze bepaalde figuren hebben ontslaan die onderdeel waren van de CCP's Eve Community-team. Maar het is nog te vroeg om te zeggen wat voor gevolgen dit heeft.
[ Voor 5% gewijzigd door nwagenaar op 20-10-2011 09:50 ]
Helaas zijn er mensen waar het nooit goed zal zijn welke keuze CCP ook maakt...
Verwijderd
Ach dat heten mensen. We hebben er bijna 7 miljard rondlopen dus ook 7 miljard meningen en die kunnen nooit allemaal gelijk zijn. Gelukkig maar anders werd het zo saai.MacrosSimga schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 09:54:
Helaas zijn er mensen waar het nooit goed zal zijn welke keuze CCP ook maakt...
Ik denk dat deze change goed is voor Eve, nu hopen dat ze het ook daadwerkelijk menen en dat er wat gaat gebeuren.
Het is klote voor de mensen die nu ontslagen worden, maar als er geen werk is in hun "field of work" dan kunnen ze ze gewoon niet aanhouden.
Het is klote voor de mensen die nu ontslagen worden, maar als er geen werk is in hun "field of work" dan kunnen ze ze gewoon niet aanhouden.
[ Voor 38% gewijzigd door Ashrah op 20-10-2011 13:16 ]
We zullen het zien met de winter update... maar dan lijkt me wel dat ze hun lijstje moeten aanvullen die ze gegeven hebben een paar updates geleden!
[ Voor 10% gewijzigd door MacrosSimga op 20-10-2011 13:57 ]
Verwijderd
ja ik hoop dat er meer bekend wordt over:MacrosSimga schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:55:
We zullen het zien met de winter update... maar dan lijkt me wel dat ze hun lijstje moeten aanvullen die ze gegeven hebben een paar updates geleden!
http://www.eveonline.com/...3MTIwNQS2&sp_mid=37163737
Hybrid weapons balancing
Factional warfare
Assault ships
Capital ship balancing
New T2 modules
Starbase logistics management
New EWAR-Drones
T2 Rigs manufacturing
Ship spinning
New font
More captains quarters
Time dilation
Verwijderd
He, al die CSM issues heb ik geschreven.Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 17:58:
Hybrid weapons balancing
Factional warfare
Assault ships
New EWAR-Drones
T2 Rigs manufacturing
New font
Hadden ze me beter 2 jaar geleden in dienst kunnen nemen en naar me geluisterd, dan was dat allemaal al gebeurd. Echt een enorm gevoel "I fucking told you so!" hier, en ik zal zeker niet de enige zijn, vorig jaar nog riep ik tegen ze dat als ze zo doorgaan, ze binnen 2 jaar failliet zijn, en mede als gevolg daarvan ben ik de CSM uitgetrapt, want in geval van bad news wordt de boodschapper onthoofd bij CCP.
Ze moesten me niet, want ik was "too talented", serieus... Ik vraag me dan ook af of deze stap veel gaat opleveren. Game Design bij CCP stelt niet veel voor, documentatie is er niet en talent ook niet echt.
Kunnen we niet een paar tweakers aan t werk zetten die ff eve online opnieuw schrijven en zelf uitbrengen
We zullen zien of deze stap wat gaat opleveren. Ik hoop het wel voor ze. Vind het jammer als eve tenonder gaat doordat CCP slechte besluiten maakt en weigerd te luisteren naar de community.
We zullen zien of deze stap wat gaat opleveren. Ik hoop het wel voor ze. Vind het jammer als eve tenonder gaat doordat CCP slechte besluiten maakt en weigerd te luisteren naar de community.
Ze luisteren juist wel en zetten het kansloze WoD stop terwijl alles wat jaren niet kon wegens gebrek aan resources ineens wel kan. DUST stopzetten is denk ik geen optie wegens contracten met Sony.MacrosSimga schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 07:45:
Kunnen we niet een paar tweakers aan t werk zetten die ff eve online opnieuw schrijven en zelf uitbrengen![]()
Ik hoop het wel voor ze. Vind het jammer als eve tenonder gaat doordat CCP slechte besluiten maakt en weigerd te luisteren naar de community.
Met zulke acties is de grote massa spelers weer tevreden en heb je alleen het standaard clubje azijnpissers die alles slecht vinden en die als ze 100% hun zin krijgen alleen kunnen zeggen 'nou, kon dat niet wat eerder ?'.
Wat ik er van begrijp is dat CCP sinds afgelopen jaar meer is gaan luisteren naar de community. Ik heb er zelf geen ervaring mee(ik speel pas een jaar) maar ik hoorde her en der de verhalen dat de CSM niet serieus genomen werd en dat er het idee gewekt werd van "we luisteren wel naar jullie maar uiteindelijk ook weer niet". Ik weet verder ook niet wat ik ervan moet geloven natuurlijk.
Dat ze natuulijk niet gelijk alles kunnen doen wat de community zegt dat er moet gebeuren snap ik ook. En ja er zijn er altijd, wat ik ook een paar post naar boven zei, een groep mensen waarbij het nooit goed is wat CCP ook doet of besluit. Maar die heb je uiteindelijk in elke game
Dat ze natuulijk niet gelijk alles kunnen doen wat de community zegt dat er moet gebeuren snap ik ook. En ja er zijn er altijd, wat ik ook een paar post naar boven zei, een groep mensen waarbij het nooit goed is wat CCP ook doet of besluit. Maar die heb je uiteindelijk in elke game

Ach Ank, daar waren we allang achter, ik denk dat meer dan de helft van de eve spelers alleen nog maar speelt omdat Eve nog steeds enig is in zijn soortVerwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:04:
[...]Ze moesten me niet, want ik was "too talented", serieus... Ik vraag me dan ook af of deze stap veel gaat opleveren. Game Design bij CCP stelt niet veel voor, documentatie is er niet en talent ook niet echt.
Verwijderd
Ik werk nu bij de concurrent, die wilden me wel. Als het aan mij ligt gaat daar wat aan gebeurenAshrah schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 08:23:
[...]
Ach Ank, daar waren we allang achter, ik denk dat meer dan de helft van de eve spelers alleen nog maar speelt omdat Eve nog steeds enig is in zijn soort
Concurrent? Wat is de tegenpool van eve dan?Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 08:50:
[...]
Ik werk nu bij de concurrent, die wilden me wel. Als het aan mij ligt gaat daar wat aan gebeuren
I second that.MacrosSimga schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 08:52:
[...]
Concurrent? Wat is de tegenpool van eve dan?
Ik moet zeggen, dat de laatste informatie nu wel laat zien dat ze ook daadwerkelijk luisteren naar de spelers:
- De al aangekondigde verbeteringen voor de winter expansion bron
- Station spinning is terug
- WoD wordt op de lange baan geschoven en ze gaan zich focussen op het Eve Universum.
- Implant losses op killmails bron \o/
En verder bron :
- De al aangekondigde verbeteringen voor de winter expansion bron
- Station spinning is terug
- WoD wordt op de lange baan geschoven en ze gaan zich focussen op het Eve Universum.
- Implant losses op killmails bron \o/
En verder bron :
Het heeft even geduurd en misschien is dit een soort van laatste stuiptrekking om nieuwe spelers aan te trekken en de huidige spelers te behouden (vanuit financieel oogpunt), Maar het nieuws van de laatste paar weken geeft mij weer (een beetje) hoop dat ze nu de goede kant op gaan.Let me give you guys a little more information on what is coming. Starting next week we will be producing a series of 'In Development' video blogs which will look at what the various teams are planning for Winter 2011. I want to stress that these videos will not contain release dates as we are aiming to provide a lot of stuff and do not want to commit to a date we cannot keep. These will include:
Engine trails - Yes, that's right we are adding engine trails to EVE and we will show the work in progress so far.
New ships - Recently we featured a shot of the Tornado, the Deviant Art contest winner, on the EVE Facebook page. We were not happy with just giving out one ship so we will be showcasing all four new ships.
New nebulae - These new background sin the EVE universe are stunningly beautiful and will add to the immersion and feeling of being in deep space.
Team BFF - This team should be Best Features Fullstop and CCP Soundwave will give an overview of what his team has in store. Capital ship balancing, balancing hybrids, assault ships bonuses and much more will be added during winter.
Customer Relations - The Lead GM's will talk about changes to how petitions are handled, more options for Stuck petitions and how we aim to deal with your issues as fast as possible.
We are not just going to stop there. We will bring you more video blogs about what is in development for EVE Online.
[ Voor 7% gewijzigd door nwagenaar op 21-10-2011 10:07 ]
De nieuwe t3 van Caldari? http://4.bp.blogspot.com/...vVqNMc/s1600/de03_eve.jpg
Original post:
https://forums.eveonline.....aspx?g=posts&t=22628&p=4
http://fc05.deviantart.ne...y_dreamwa1ker-d30g6np.jpg
Original post:
https://forums.eveonline.....aspx?g=posts&t=22628&p=4
http://fc05.deviantart.ne...y_dreamwa1ker-d30g6np.jpg
[ Voor 44% gewijzigd door MacrosSimga op 21-10-2011 13:29 ]
Oeh, die tornado had ik nog niet eerder gezien, maar ziet er erg nice uit!
do want!
is overigens geen "tech3" maar "tier3" zo te zien.
[ Voor 5% gewijzigd door defusion op 21-10-2011 14:28 ]
Nee Tier 3 is een Tech1 schip, bijvoorbeeld;
Amarr Battleship Tier 1 = Armageddon, Tier 2 = Apocalypse, Tier 3 is Abaddon
Minmatar Battleship Tier 1 = Typhoon, Tier 2 = Tempest, Tier 3 = Maelstrom/Tornado
Tech 3 = Tengu/Loki/Proteus/Legion
Amarr Battleship Tier 1 = Armageddon, Tier 2 = Apocalypse, Tier 3 is Abaddon
Minmatar Battleship Tier 1 = Typhoon, Tier 2 = Tempest, Tier 3 = Maelstrom/Tornado
Tech 3 = Tengu/Loki/Proteus/Legion
De Tornado en 3 andere nieuwe schepen worden geen Battleships maar Tier 3 Battlecruisers. Historisch gezien waren Battlecruisers ook schepen met de bewapening van een Battleship maar veel sneller ten koste van bepantsering..
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&nbid=3001
Historisch waren ze eigenlijk een volkomen mislukking maar het is denk ik niet de intentie van CCP om zo historisch correct te zijn.
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&nbid=3001
Historisch waren ze eigenlijk een volkomen mislukking maar het is denk ik niet de intentie van CCP om zo historisch correct te zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door IJzerlijm op 21-10-2011 17:06 ]
Een hurricane met BS guns, echt wat voor goon whelp fleets
Eerlijk gezegd hoop ik dat het wat meer 'glass cannons' zijn. Dus echt tank inleveren voor firepower. Met iets meer snelheid misschien...
Verwijderd
dat moet wel... anders zouden BSs niet genoeg meerwaarde hebbenwheez50 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 13:39:
Eerlijk gezegd hoop ik dat het wat meer 'glass cannons' zijn. Dus echt tank inleveren voor firepower. Met iets meer snelheid misschien...
Nu nog even afwachten wat ze met die nieuwe ECM drones gaan doen, hoop op nieuwe T2 drones. Even afwachten
hurricanes en drakes zijn al behoorlijk bang for bucks. De stap van hurricane naar tier 1 bs is maar 15 mill. Ik zie daar niet echt een niche in voor tier 3 met BS weapons. Zeker hurricanes benaderen al de DPS, vandaar de enorme populariteit. Een nog sterkere hurricane met D425's? Een BC die de grid heeft voor zulke wapens, heeft ook grid voor 1600mm plates en LSE's. Ik voorzie balance issues met de setup van BS guns, gecombineert met mobility/speed wat ze aangeven in hun blogs. Dodelijke combinatie die de lagere tiers eigenlijk buitenspel zet.
Ik voorzie juist een leuke rol voor cruisers (/Hac/Recons) om door middel van mobility/speed de tracking van t3 BC's (met bs tracking) DPS te applyen op hun glass tankFaquarl schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:36:
hurricanes en drakes zijn al behoorlijk bang for bucks. De stap van hurricane naar tier 1 bs is maar 15 mill. Ik zie daar niet echt een niche in voor tier 3 met BS weapons. Zeker hurricanes benaderen al de DPS, vandaar de enorme populariteit. Een nog sterkere hurricane met D425's? Een BC die de grid heeft voor zulke wapens, heeft ook grid voor 1600mm plates en LSE's. Ik voorzie balance issues met de setup van BS guns, gecombineert met mobility/speed wat ze aangeven in hun blogs. Dodelijke combinatie die de lagere tiers eigenlijk buitenspel zet.
Ja want een friggate met battleship wapens heeft kan ook een battleship size tank fitten he.Faquarl schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:36:
Gewoon een bonus die de grid en of cpu eisen verlaagt van het wapen. De guns tracken geen klein spul als cruisers dus zijn de lower tier BC's zeker wel nuttig. Verder hebben de meeste mensen slechts T1 large guns voor hun offspec races dus zullen de sterkere offraces (want een race blijft toch over het algemeen beter als de ander)
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
voordeel van bc's met BS guns is mer dps en minder isk loss... ideaal voor gooons met hun whelpfleets....
kosten van een T1 BC hull, maar nog meer dps dan de bc gun varianten...
kosten van een T1 BC hull, maar nog meer dps dan de bc gun varianten...

die dingen zullen wel brak gaan tanken though
Verwijderd
ja anders zouden ze te sterk zijn/worden. maar als iemand anders tankt of goeie logi`s heeft kan het wel goed werken. ik zie zeker mogelijkheden :-)
ik denk dat je het moet vergelijken met een bomber. super leuke dps maar als je er te hard over een verkeersdrempel heen gaat explodeert hij. Dus de counter voor een fleet aan dit soort imba dps is gewoon friggs mischien wel een shitload assault frigs.Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 13:03:
[...]
ja anders zouden ze te sterk zijn/worden. maar als iemand anders tankt of goeie logi`s heeft kan het wel goed werken. ik zie zeker mogelijkheden :-)
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Verwijderd
of smartiesShunt schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 15:50:
[...]
ik denk dat je het moet vergelijken met een bomber. super leuke dps maar als je er te hard over een verkeersdrempel heen gaat explodeert hij. Dus de counter voor een fleet aan dit soort imba dps is gewoon friggs mischien wel een shitload assault frigs.
whelpfleet any one? die tanken ook niet ;-)
maar met bc's met bs guns kan je dus gewoon zelfs titans killen (guns tracken vaak bs-esn maar geen bc's zeker niet als ze mogelijk speed tanked zijn...)
maar met bc's met bs guns kan je dus gewoon zelfs titans killen (guns tracken vaak bs-esn maar geen bc's zeker niet als ze mogelijk speed tanked zijn...)
Wie weet wat die nieuwe drones gaan doenDutch2007 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 18:02:
whelpfleet any one? die tanken ook niet ;-)
Even afwachten op een devblog/Sisi. Als de t2 versies uitkomen zou dat best leuk kunnen wordenVerwijderd schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 19:55:
[...]
nou ja het zijn E-war drones dus mijn gok is T2 versies
Verwijderd
ligt ook aan de preq als dat E-war drones 5 inhoudt moeten ze wel gruwelijk veel beter zijn wil ik dat gaan trainenRamasha schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 20:01:
[...]
Even afwachten op een devblog/Sisi. Als de t2 versies uitkomen zou dat best leuk kunnen worden

Het is trouwens Welpfleets, geen Whelp 
Als ze ook tracking issues hebben met de BS size guns, zullen HACs een goede counter zijn.
Als ze ook tracking issues hebben met de BS size guns, zullen HACs een goede counter zijn.
Heel benieuwd naar Tier 3 BC's. BC met BS gun is natuurlijk gaaf maar een Nighthawk 2.0 zie ik niet komen om bijvoorbeeld nog sneller missies mee te runnen. ( Ik hou niet van BS's in missies.
If it sounds too good to be true, it probably is.
En EOG's avontuur in Syndicate is ten einde. Tijd om te vertrekken en ergens anders onze intrek zien te vinden
Bleh, ben gister mijn raven verloren door niet op te letten en mega veel lag.... zuure zondag avond. Voorlopig maar weer terug naar lvl 3 solo en weer sparen om mijn raven terug te verdienen
hint: insuranceMacrosSimga schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 09:23:
Bleh, ben gister mijn raven verloren door niet op te letten en mega veel lag.... zuure zondag avond. Voorlopig maar weer terug naar lvl 3 solo en weer sparen om mijn raven terug te verdienen
Fail is: Flying what you cant afford to lose.MacrosSimga schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 09:23:
Lesje geleerd en dat is het belangrijkste. Succes!
Ligt aan je definitie van 'afford to lose'... Als ik mijn huidige missieschipje verlies moet ik nog best lang sparen voordat ik hetzelfde terug kan kopen, maar je hebt niks aan ISK in je wallet...
Rhàshan - Aditu Sunlock
Nouja, dat je iig niet terugvalt, ik heb bijv. een vrij dure machariel en ook een vrij dure tengu. Zeg 1,2 - 1,5 miljard per stuk.
Ik acht de kans klein dat ik er een verlies met high-sec missies, maar als het gebeurt heb ik altijd de andere nog.
Dat is ook een vorm van "afford to lose" lijkt me.
En daarnaast kan ik altijd nog een T1 battleship nemen, voldoende dps en tank, alleen de speed is om te huilen.
Ik acht de kans klein dat ik er een verlies met high-sec missies, maar als het gebeurt heb ik altijd de andere nog.
Dat is ook een vorm van "afford to lose" lijkt me.
En daarnaast kan ik altijd nog een T1 battleship nemen, voldoende dps en tank, alleen de speed is om te huilen.
ach ik kan et best hebben om 1 bs te verliezen. voorlopig kan ik die raven toch nog niet echt goed vliegen. Moet meer skillpoints in drones/missiles/spaceshipcommand en nog wat enginering skills hebben. Al vloog ik em wel t2 behalve de launchers en rigs.
En met mijn drake rock ik lvl 3 alsof het niks is dusja
komt wel goed met dat geld
En met mijn drake rock ik lvl 3 alsof het niks is dusja
http://eve-kill.net/?a=kill_related&kll_id=10874480 best fight ever (so far iig
)
echt een massive 4-way
in eerste instantie raiden. vs nulli secunda, later kwam morsus mihi, brick, pandemic en de goons er ook nog even langs dus was redelijk heavy shit 
paar kills zelf (redelijk snel primary, maar ach standard corp fitted dus reinbursements \o/ )
kort om: heftige shit
echt een massive 4-way
paar kills zelf (redelijk snel primary, maar ach standard corp fitted dus reinbursements \o/ )
kort om: heftige shit
maar volgens mij hebben jullie meer losses gemaakt dan de enemy. Wel het system behouden of overgenomen?
Dit topic is gesloten.