[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 20: Incursus Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 45 Laatste
Acties:
  • 137.343 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
graag gedaan :)

k zelf heb gisteren een app bij ankou geplaatst, meeste gaan dat/die joinen (van ape02 corp that is)

[ Voor 11% gewijzigd door Dutch2007 op 30-09-2011 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:09
No way, dan zie ik jou misschien binnenkort in #alliance? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 14:11
Nou ja, dat lijkt mij toch duidelijk. Niet? :+

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05 09:40

GX

Nee.

Je gaat toch niet bij Raiden.? Winter komt er namelijk aan. Dan zijn al die supercaps ineens zo kansarm. Het beste ga je natuurlijk bij [FYAD] (ofwel, The Milkmen). Goeie corp, man.

Verder is dit helemaal geen verstopte TEST/GSF-propaganda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Raiden \0/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Nee, ik ga niet naar Raiden. Sinds 24 uur zit ik EOG en volgende week gaan we moven naar onze nieuwe bestemming :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05 09:40

GX

Nee.

Beter dan dat je geen Oxygen Isotopes nodig hebt :sun:.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:36
GX schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 12:56:
Beter dan dat je geen Oxygen Isotopes nodig hebt :sun:.
Idd, ik zag het ook in jita. Prijs is in een keer naar 1000 isk/unit gegaan. Iemand gaat daar heul veul geld verdienen denk ik zo :) Jammer dat ik het niet ben :(

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:12
Voor de mensen die meelezen of niet op infochannels hebben zitten letten: Goonswarm heeft een nieuwe actie. Ze zijn bezig met het systematisch ganken van iceminers in hisec. En wel in die systemen die oxygen isotopes produceren (een stuk of 15). Ze hebben uitgebreide guides geschreven hoe te werk te gaan. Vandaar dat de supply van oxygen isotopes (oxytopes) op het moment wat laag is. De prijzen zijn dus naar 1200+ gestegen inmiddels.

Er is een klein probleempje. De beste bronnen voor oxytopes zitten in een enkele hoek van nullsec. De DRF-hoek (hoe zijn ze eropgekomen). Een gedeelte van de hoogte van de oxytope prijs is dus het afnemen van gemakzucht (icemining in hisec) en het aanpassen van drf naar icemining (inc evt botting). Binnenkort zullen we wel JF km's zien volgeladen met oxytopes.

Al met al ben ik blij dat wij inmiddels geen reactietorens meer hebben staan. Daar was toch al weinig aan te verdienen, de laatste tijd :)

edit: Wacht ff - we hebben nog voorraad topes voor de reactieposes... >:)

[ Voor 3% gewijzigd door wheez50 op 03-10-2011 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 12:42
@ wheez50
Bedankt voor de info, heb mijn maatjes ingame maar even gewaarschuwd dat ze uit Chelien moeten blijven voor de komende tijd... 182 ship kills in de laatste 24 uur ...

Op wat voor info channels kan dit soort info voorbij komen? Misschien moet ik daar ook maar gaan rond hnagen :P

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
lol JihadSwarm all over again? *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
sPENKMAN schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 07:49:
@ wheez50
Bedankt voor de info, heb mijn maatjes ingame maar even gewaarschuwd dat ze uit Chelien moeten blijven voor de komende tijd... 182 ship kills in de laatste 24 uur ...

Op wat voor info channels kan dit soort info voorbij komen? Misschien moet ik daar ook maar gaan rond hnagen :P
Kugutsumen.com had hier 1 of 2 dagen terug een post over. Op zich is het een briljant idee. Ze waren al bezig met het opkopen van Isotopes, vervolgens ganken ze in de gebieden waar ze het kunnen verkrijgen en dit doen ze alleen om het gebruik van capitals door DRF & Co te beperken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Met als grote probleem dat dit voor heel eve *behalve* drf een probleem is ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
sPENKMAN schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 07:49:
@ wheez50

In game kaart elke dag is bekijken, je wilt niet weten hoeveel (vertraagde) informatie, je daar uit kunt halen.
Om de in game map echt te leren kennen, ben je zo een volle avond zoet met alle opties.
PS: 1x kijken, levert natuurlijk niet zoveel info op, als je echter regelmatig de kaart blijft kijken en dan de plekken waar jezelf rondhangt in de gaten houd, kom je vanzelf wel patronen tegen of weet je hoe veilig iets is of niet is.

[ Voor 16% gewijzigd door bangkirai op 03-10-2011 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Info over eve krijg je door fora in de gaten te houden en via ingame middelen. Zelf heb ik eigenlijk geen enkele directe toegang tot intel chans. Ik heb wat links met mensen die dat wel hebben, maar eigenlijk niets leuks dus. Desondanks kan ik meestal wel raden wat er aan de hand is. Zelf gebruik ik daar evemaps.dotlan.net voor. Maar de ingame map geeft ongeveer dezelfde info.

Het officiele eve forum is niet veel soeps qua intel. failheap-challenge.com en kugutsumen,com zijn playerdriven en (gekleurd!) geven veel info. Ik heb kugu express niet linkbaar gemaakt. Ik weet zeker dat ze tenminste eenmaal rare zooi verspreid hebben. Maar van allebei wordt het gezegd. Dus bezoeken op eigen risico :)

Als laatste komt veel nieuws *uiteindelijk* ook wel op EVENews-24 terecht. En heel soms dagen tot weken later op de nieuwssite van eve zelf. Daar gebruik ik trouwens de link http://www.eveonline.com/mb2/news.asp voor.

Als iemand anders nog leukere/betere informatiekanalen heeft, hoor ik die graag!

[ Voor 3% gewijzigd door wheez50 op 03-10-2011 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Weekje geleden weer met Eve begonnen, eens gaan kijken wat die incursions zijn en sindsdien 500mil+ verdiend daar, heerlijk knallen en elke 3 minuten 10 mil binnen harken :D
Ik heb nog nooit zo snel geld verdiend, eindelijk geen zorgen meer om verliezen van schepen en mods bij PvP :D

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
lol ik zou ze toch ook maar eens moeten doen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

De_Bastaard schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 11:21:
lol ik zou ze toch ook maar eens moeten doen :X
Is echt een aanrader.
Lees vantevoren wel even http://jestertrek.blogspo...to-incursions-part-1.html door (en deel 2,3 & 4 ook). Staat erg veel goede info in.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Nja heb het laatst eens eventjes gedaan met een alt, even in een Basilisk gestopt en maar gejoined. Ging inderdaad vrij rap, al is het lastig een fleet te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&nbid=2672

Of ze hebben eindelijk eens een niet debiel PR persoon bij CCP of hij meent het echt. Jammer dat zo vaak CCPs uitspraken uiteindelijke gebakken lucht bleken te zijn.

Mijn subscription eindigt over 6 dagen, en denk niet dat ik hem zal verlengen. Kan op het moment gewoon niet voor mezelf goed praten hoeveel tijd ik erin moet steken tov de tijd dat ik daadwerkelijk plezier eruit haal (combat). Ik hoef echt niet instant gratification, maar als ik realistisch ben is die verhouding op het moment 100:1 ofzo, en dat gaat gewoon nergens meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 19:54
furby-killer schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:09:
Of ze hebben eindelijk eens een niet debiel PR persoon bij CCP of hij meent het echt.
...dus als hij het meent is hij debiel? :P

Het is natuurlijk een gigantische knieval, maar het is ook CCP. Ik moet dus nog zien wat er van komt </scepsis>

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Sub ook ended hier. Ook geen verlenging. Uitgekeken. Steeds maar van hetzelfde en geen fundamentele nieuwe content imo. Iets te duur als veredelde chatbox en offline trainingsapparaat.

[ Voor 21% gewijzigd door Hurtebise op 06-10-2011 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Als je nog *veel* isk hebt, gewoon een paar plexjes er tegenaangooien en alleen inloggen om skills te wisselen. Paar maanden is zo goed te overbruggen. Als je niet zo veel isk hebt: je spullen zijn alsnog erg welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
wheez50 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 12:25:
Als je nog *veel* isk hebt, gewoon een paar plexjes er tegenaangooien en alleen inloggen om skills te wisselen. Paar maanden is zo goed te overbruggen. Als je niet zo veel isk hebt: je spullen zijn alsnog erg welkom :)
Betaal jij mijn maand sub zodat ik ze kan overmaken? :) Heb geen isk voor plex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
Mn eerste reactie op die blog was:

Goh, blijkbaar zijn de inkomsten toch dusdanig teruggelopen met mensen die subs gecancelled hebben.
Lijkt me dus meer op gevalletje: oh kut, onze inkomsten lopen terug, hoe kunnen we de mensen weer terugkrijgen.

Zoals zoveel gasten op forum tikten in allerlei varianten: hardstikke mooi, maar laat het eerst maar is zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

De hand van iemand met verstand van PR is duidelijk te zien in dat verhaal van Hilmar, wat CEO's en/of IJslanders zelf intikken is bevat nooit een spoor van zelfreflectie.

Het is denk ik net zoveel de technische problemen met Incarna als een oprechte wens het anders te doen die hier achter zitten. Als je zag hoe elke PC het zwaar had om een enkele avatar in een lege kamer weer te geven zijn ze nog jaren verwijderd van enige vorm van WiS interactie. De lijn dalende subscriptions met de wetenschap dat ze nog heel lang moeten wachten op de instroom nieuwe klanten die op Incarna afkomen zorgt voor dit soort drastische akties.

Het is nu wachten op wat er gebeurt. De aankondiging van CCP Zulu wat er allemaal in de winter expansie komt is veel te ambitieus voor een bedrijf dat een grote reallocatie van mensen moet doen, het gaat ze nooit lukken in de 10 weken voor Kerst alles van die lijst goed werkend te leveren.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Place your bets!

Zelf denk ik dat we rond kerst niet kunnen spelen, en als het dan eindelijk werkt we weer 30 quick fixes te verwerken krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In principe moet het kunnen, de dingen die meeste werk kosten zeggen ze al redelijk ver mee te zijn en meeste andere dingen zijn een paar getalletjes veranderen (wat het des te erger maakt dat het nog niet eerder is gebeurd). Maar je hebt wel gelijk dat bijzonder vaak zulke expansions waarbij ze een hele hoop veranderingen aankondigen eindigen in enorme faal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Ik durf zelfs inzetten op een f2p model binnen afzienbare tijd. Wie niet waagt, niet wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hurtebise schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:18:
Ik durf zelfs inzetten op een f2p model binnen afzienbare tijd. Wie niet waagt, niet wint.
als ze dat doen wat doen ze dan met degene die X maanden sub tegoed hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:26:
[...]

als ze dat doen wat doen ze dan met degene die X maanden sub tegoed hebben ?
Zijn tig systemen te verzinnen. Voorbeelden van voorgaande f2p-implementaties in MMO's met een monthly fee model zijn legio. Ik denk maar aan Lotro, AoC waar membership in diverse smaken bestaat: lifetime (Lotro), premium, f2p, .... Ik weet niet of CCP onderlegd genoeg is om een degelijk model uit te werken, zonder te vervallen in het hoedjes, zonnebril, teenslippers voor je char gebral.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Laatst online: 18-03 20:55
f2p is niet alles.
ik heb lotro 6 maanden gespeeld met geld om items/map/sub/pak te kopen. maar ik ben ermee gestopt omdat ik max geleveld bent en daarna geen newe uitdaging meer was behalve gear verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Dat (gear grind @ max level) is geen 'property' van free 2 play, dat probleem hebben heel veel MMO's, ongeacht of je er maandelijks voor moet dokken of niet :)

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paul schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:37:
Dat (gear grind @ max level) is geen 'property' van free 2 play, dat probleem hebben heel veel MMO's, ongeacht of je er maandelijks voor moet dokken of niet :)
inderdaad en dat is ook voor mij de reden geweest te stoppen met LOTRO. Tevens is het wat ik zo mooi vind aan Eve online, ik hoop ook dat eve zo cool blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
RNG == RNG, maar ik vind het wel heel storend dat net wanneer ik op 2.98 standing sta ik gewoon _6_ keer achter elkaar een missie tegen Gallente of Minmatar krijg :X Heb 2x de standing hit genomen in de hoop iets tegen een pirate faction te krijgen, maar nee hoor...

Eens kijken of er in de buurt nog meer L2 security (of desnoods mining of production :X het gaat maar om [ondertussen] 0.22 standing) agents zitten :P

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
We zullen zien wat ze gaan doen met de Winter Expansion. Eerst zien, dan geloven.

Maar ja, ik zit tegenwoordig (sinds gisteravond) in Syndicate en SOV is even geen issue meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cergorach
  • Laatst online: 22:28
Al eind mei van dit jaar een hele riedel accounts niet opnieuw voorzien van isk (4-8 accounts), één van de redenen hiervoor is dat ze het allemaal te simpel maken en te weinig verandering/nieuw is. Over de jaren heen is het steeds moeilijker geworden om isk te blijven verdienen op 'slimme' manieren (traden/manufacturen/research), niet omdat de spelers slimmer worden, maar omdat de balk steeds lager wordt gelegd. Skill requirements worden minder, de systemen worden simpeler, etc. Waardoor iedereen het opeens kan, waardoor de 'waarde' minder wordt, waardoor je dus minder verdient. Isk grinding is kennelijk nog steeds een goede optie.

Walking in station was een leuk gegeven, maar bij implementatie gewoon zwaar niet af. Ik had het helemaal gehad met EVE een half jaar geleden, meer dan de normale 'veteran' dip. Mijn huidige instelling is dat ik het wel weer zie als Dust514 uit is (en het wat is), wellicht dat ik na een hoop potjes Dust514 weer interesse krijg in EVE.

De huidige 'beloftes' van Hilmar maken mij niet erg vrolijk, want laat ik eerlijk wezen, er zit niets tussen dat mij 'excited' maakt voor EVE...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
Schijnbaar heeft Goonswarm het te pakken gekregen? Kreeg via via het onderstaande in de mailbox.
Vlak hiervoor was ik lekker aan het minen (0.7 sec) in mijn Hulk waarbij een 3 dagen oude speler aan kwam warpen en even later weer vertrok. Gezien de activiteit van Goonswarm recentelijk was ik al aardig op mijn hoede en had ik mijn Hulk netjes aligned om snel weg te kunnen.

Circa 10 minuten later was hij weer terug waarop ik ben gaan warpen, en waarempel hij viel me nog aan ook in dat kut scheepje van hem :+. In mijn station even van boot gewisseld en teruggegaan om mijn drones op te halen. Niemand te zien maar plots gaat mijn schip niet meer harder dan 27,5 m/s terwijl ik de speed zet naar 307.... probeer weg te warpen maar ook dat ging niet zonder succes. Pas een seconde of 40 later kon ik weg...

Iemand enige verklaring hiervoor, ik wordt hier namelijk aardig para van :X
quote: Karadion
Subject: Embargoed Mining Operation / Reprieve

Greetings Miners

If you are not aware of this, there is a total embargo on all of gallente space mining operations if it is not apparent to you. The reason you're getting this email is because you are listed on our killboard. Why am I sending you an eve mail?

As of yesterday, 10/6/2011 at around 20:00, The_Mittani aka Iraf Thaiberd (Which for most of you are familar with), is issuing a full reprieve to all who are willing to accept the conditions.

A ) Cease mining in Gallente asteroid & ice fields
B ) A "donation" of 250 million isk to be granted exception to the do-not-fire aka "grey" (+1) list to Karadion (Me) of the Goonswarm Federation
C ) Registration to http://goonauth.com that you are applying
These are any of the sponsor codes that you can use
xxx
xxx
xxx
xxx

The reason for this is because once your donation is accepted and your registration is done through goonauth.com, you will be set by the goonswarm to +1 (Grey).

Since I am the recruiting manager for the Goonswarm Federation and all related questions should be directed at me should you have any questions.

Karadion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
sPENKMAN schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 20:16:
Schijnbaar heeft Goonswarm het te pakken gekregen? Kreeg via via het onderstaande in de mailbox.
Vlak hiervoor was ik lekker aan het minen (0.7 sec) in mijn Hulk waarbij een 3 dagen oude speler aan kwam warpen en even later weer vertrok. Gezien de activiteit van Goonswarm recentelijk was ik al aardig op mijn hoede en had ik mijn Hulk netjes aligned om snel weg te kunnen.

Circa 10 minuten later was hij weer terug waarop ik ben gaan warpen, en waarempel hij viel me nog aan ook in dat kut scheepje van hem :+. In mijn station even van boot gewisseld en teruggegaan om mijn drones op te halen. Niemand te zien maar plots gaat mijn schip niet meer harder dan 27,5 m/s terwijl ik de speed zet naar 307.... probeer weg te warpen maar ook dat ging niet zonder succes. Pas een seconde of 40 later kon ik weg...

Iemand enige verklaring hiervoor, ik wordt hier namelijk aardig para van :X

[...]
Ze schoten niet op je neem ik aan?
Anders moeten ze aangevallen worden door concord.

maar zelf dacht ik altijd dat warp scramblen of webbifien in high sec zelfde opleverde. blijkbaar niet?

40sec overleef je normaal niet tegen concord, vooral niet in een frigate/destroyer (wat hij moet hebben gebruikt als het inderdaad een 3 dagen oude account was)

en ze hebben natuurlijk niet gecanflipped ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
defusion schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 20:42:
[...]

Ze schoten niet op je neem ik aan?
Anders moeten ze aangevallen worden door concord.

maar zelf dacht ik altijd dat warp scramblen of webbifien in high sec zelfde opleverde. blijkbaar niet?

40sec overleef je normaal niet tegen concord, vooral niet in een frigate/destroyer (wat hij moet hebben gebruikt als het inderdaad een 3 dagen oude account was)

en ze hebben natuurlijk niet gecanflipped ofzo?
Ik heb geen idee wat de trigger was, ik weet enkel dat het op ~40 km afstand was. Can flip is uitgesloten (GSC, verankerd met pass), shield zat ook volledig vol.. ik vermoed dat er op de can is geschoten aangezien CONCORD niet werd betrokkken. Maar die 40 seconden was 2 minuten na de "aanval" toen ik in mijn BC was gekropen... ik vraag me echt af hoe het mogelijk was dat dat ik gewebbed leek te worden maar er echt niemand was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Apart inderdaad.
Zullen wel een of andere exploit gevonden hebben ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

sPENKMAN schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 21:27:
[...]

Ik heb geen idee wat de trigger was, ik weet enkel dat het op ~40 km afstand was. Can flip is uitgesloten (GSC, verankerd met pass), shield zat ook volledig vol.. ik vermoed dat er op de can is geschoten aangezien CONCORD niet werd betrokkken. Maar die 40 seconden was 2 minuten na de "aanval" toen ik in mijn BC was gekropen... ik vraag me echt af hoe het mogelijk was dat dat ik gewebbed leek te worden maar er echt niemand was...
Zat je niet 'vast' achter een roid, can of drones?

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
StarLite schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 00:14:
[...]

Zat je niet 'vast' achter een roid, can of drones?
Nope, er was niets in een radius van 8 KM... een uur eerder hingen er wel roids (heb nog de 6000 m/s aangetikt met de Hulk), zou misschien een ghost roid zijn geweest oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Btw je moet die goons niet betalen om op die blue list te komen hé, trap daar niet in! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Inderdaad. Goons zullen nooit afspraken omtrend 'grey-lists' houden. Ter herinnering, een maandje geleden werd een hisec corp een systeem verkocht. En toen de corp met freighters en escort aankwam, werden ze de grond in geboord, met dank je wel voor de koopprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
wheez50 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 11:54:
Inderdaad. Goons zullen nooit afspraken omtrend 'grey-lists' houden. Ter herinnering, een maandje geleden werd een hisec corp een systeem verkocht. En toen de corp met freighters en escort aankwam, werden ze de grond in geboord, met dank je wel voor de koopprijs.
wat daarna een fake bleek te zijn geweest ;-)

killmails van gastend ie nooit in die corp hadden gezeten enzo ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee was half fake, het was wel degelijk gebeurd, maar het aantal kills enorm overdreven dmv fake killmails.

En had je een stasis animatie rond je? Als dat niet het geval was neem ik aan dat je toch gewoon stuck bij een asteroid zat, die dingen hebben vaak enorme collision boxes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eve crash :( behoorlijke ook eve is al een +/- 20 min down en ook echt down als in game server en de websites ook :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
jup, dacht al dat het aan mij lag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eve al +/- 1,5 uur plat ben benieud wat de reden/oorzaak is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 18:54
kapotte hardware (en in dit geval de storage array)

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
staat er als je 'm op start ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 18:54
1700 utc nu :) ik zou zeggen ga maar lekker tf2 spelen want dit gaat nog ff lang uren

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Gaat lekker, nu 5min te vroeg offline voor DT, daar gaan weer een hoop drones van een hoop mensen :P

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramasha
  • Laatst online: 24-01 19:28
Paul schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 12:58:
Gaat lekker, nu 5min te vroeg offline voor DT, daar gaan weer een hoop drones van een hoop mensen :P
Is alleen maar goed voor de markt haha :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
:(

Undock ik m'n buzzard in lowsec, ganked door een amarr roleplayert.

Kom ik terug in m'n tempest undocken ze met zijn 3'en, slecht hé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Woehahahahaha. Gekilled door een RP'er! _O-

Op dit moment heb ik behoorlijk wat fun PvP in Syndicate. Ik haat alleen stationgames....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
ik undockte uit een kick out station ... en die harbinger had me snel te pakken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 11:31
Dutch2007 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 14:32:
[...]

wat daarna een fake bleek te zijn geweest ;-)

killmails van gastend ie nooit in die corp hadden gezeten enzo ;-)
fake filmpje van een fake gank op een fake corp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-09 09:48
pak de popcorn maar,,,, de cap change devlog is er.

I am proud to announce that this winter, we are going to release some long-anticipated ship balancing. Specifically, capital ship balancing.

For a long time, there has been an outcry in the community that fleet fights are stagnating and are just not as fun as they should be. There are dozens, if not hundreds, of pages of forum threads dedicated to this subject both on the official EVE Online forums, other EVE forums, as well as in blogs and articles. There is no shortage of opinions on this subject from players, devs and CSM members; the main concern that has been stated over and over again is that the proliferation of supercapitals is mostly to blame. Supercapitals can effectively deal with any size of target, and killing them takes a tremendous amount of damage. What this means is that with very few exceptions, the fleet with the most supercarriers wins. Huge, expensive ships should obviously be powerful, but there needs to be a way to fight back.

While not everyone agrees that supercarriers are to blame for everything, there were some issues that kept popping up:

Supercapitals are too hard to kill.
Supercarriers are far too versatile.
The Titan superweapon is too powerful.
Dreadnoughts are not good enough.
Remote ECM Bursts should not work on ships immune to ewar.
Sub-capitals are useless in fleet fights.

Supercapitals are too hard to kill

We wanted to make them a little bit weaker, but not gut them completely. We're doing a simple 20% reduction in Shield, Armor and Hull hitpoints on both supercarriers and titans.

Supercarriers are far too versatile

The reason that supercarriers can deal with any size of ship is the versatility provided by its massive drone bay. Having access to almost unlimited combat drones of all sizes and being able to launch 20 of them at a time means that they have an answer to almost any situation. In fact, we found that drones on capital ships in general to be detrimental to the way fleet fights should work. If you want to deal with sub-capitals, you should bring your own sub-capitals or a carrier. Supercarriers will now have a smaller drone bay and will only be able to put fighters and fighter bombers in it. We are increasing the signature resolution on fighters so that they deal less damage to smaller targets. We are also completely removing the drone bays of titans and dreadnoughts. Seeing as we didn't want to take damage away from dreadnoughts, we're boosting the damage bonus of Siege Module I to compensate for the loss of drones. The Moros had its drone bonus changed to a capital hybrid turret rate of fire bonus.

The Titan superweapon is too powerful

Once we decided to reduce the capabilities of the supercarriers, we had to make sure that the "supercapital blob" wouldn't simply be replaced by the "titan blob." This meant that we had to do something about the superweapons. The big problem with the superweapons is that they can take out the crucial logistics and command ships of the opposing fleet in the first few minutes of a fleet fight, which severely reduces the capabilities of any remaining sub-capital ships. To fix this, we are changing the superweapon so that it cannot fire upon sub-capital ships (capital ships being Freighters, Jump Freighters, Carriers, Dreadnoughts, Capital Industrial Ships, Supercarriers and Titans).

Dreadnoughts are not good enough

One of the biggest problems with dreadnoughts is the fact that you have to commit them for 10 minutes at a time with siege mode. We are shortening the duration of Siege Module I from 10 minutes to 5 minutes and cutting the Strontium Clathrate cost in half. Dreadnoughts in siege mode will also no longer be affected by Remote ECM Burst. There was some discussion about boosting the dreadnoughts further, but we want to see how they play out with the other capital changes first.

Sub-capitals are useless in fleet fights

The changes we're making should have a big impact here. Capital ships will have fewer drones to attack sub-capitals. Fighters will deal less damage to sub-capitals. Superweapons won't be able to shoot sub-capitals. Supercarriers will have fewer reserve fighters and fighterbombers, so having your sub-caps take down fighters and fighter bombers will have more of an impact on the fight.

Logging off should not be a viable tactic

Then there are the logoff mechanics. When you log off your character in space, the ship you are piloting disappears after 15 minutes. This, coupled with the millions of hitponts that supercapitals have, means that very few supercapitals are actually being destroyed. When a fleet is losing a large supercapital fight, they can simply log everyone off and be confident that they enemy fleet will only have enough time to kill a handful of their supercapitals. This kind of meta-gaming is not only un-fun but it just doesn't make much sense. When you commit your ship to a battle that should actually be a commitment. Only by winning or by making a tactical, well planned retreat should your ship be able to survive. It has been said that spaceships are serious business and they damn well should be. We are changing the logoff mechanics in such a way that as long as your enemies are actively engaged in fighting you, logging off is not going to save your ship.

The end. Except it's not the end at all.

As a part of our efforts to refocus towards FiS, these balancing changes are going to be the first of many, making sure that we continually balance and shake up EVE for years to come.

In conclusion, here is a full list of the changes we're making.

Supercarriers

Drone bay can only hold fighters and fighter bombers.
Reduce Shield, Armor and Hull hitpoints on all Supercarriers by 20%.
Reduce drone capacity.
Aeon, Revenant and Wyvern: 125000 (25 total Fighters + Fighter Bombers)
Hel and Nyx: 150000 (30 total Fighters + Fighter Bombers)
Remote ECM Burst: Does not affect ships that are immune to electronic warfare (Supercarriers, Titans, Triaged Carriers and Sieged Dreads)

Fighters

Increase signature resolution to 400

Dreadnoughts

Remove drone bay from all dreadnoughts.
Siege Module I: Boost damage bonus from 625% to 700% to compensate for loss of drones.
Siege Module I: Duration time reduced to 5 minutes. Fuel cost -50%.
Moros: Remove drone bonus.
Moros: New bonus: 5% bonus to Capital Hybrid Turret rate of fire per level.

Titans

Remove drone bay from all titans.
Reduce Shield, Armor and Hull hitpoints by 20%.
Superweapon: Cannot shoot sub-capital ships.

Logoff timer

After a player logs out, there is a check for player aggression every 15 minutes. If you have been aggressed, the timer extends for 15 minutes; if you have not been aggressed, you disappear as before. Note: this is only for player aggression and will not change what happens when you log off during fights against NPCs.

http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&nbid=2674

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sluggha
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-11-2024
hmmmm, popcorn en een biertje.... dit gaat de forums weer even zoet houden...
(zelf geen cap piloot, dus geen idee hoe dit gaat uitpakken voor de grote allianties)

titan superweapon die geen sub's meer kan raken wtf? :+
dreads kan ik begrijpen, die hadden wat liefde nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Die drone bay uit titans is wel erg lame, daarmee kun je je dus haast echt niet meer weren tegen iets of iemand dat lager is als carrier class :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
...als er één schip in EVE is dat je niet solo moet willen gebruiken dan is het wel een titan :P

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ben ik zelf geen (super) cap pilot maar dat zijn heftige veranderingen die bij sommigen hard aan zullen komen. Ik weet dat er mensen zijn die lvl 5 missions doen in carriers dat zal nu lastiger worden daar je alleen maar fighters en fighter bombers kan gebruiken.

zo zullen de drones in de andere caps ook wel gemist worden. Ben benieuwd naar posts van mensen die echt caps gebruiken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 21:37:
Die drone bay uit titans is wel erg lame, daarmee kun je je dus haast echt niet meer weren tegen iets of iemand dat lager is als carrier class :P
het is niet lame, het is vrij logisch eigenlijk. als jij een vliegdekschip bekijkt die vaart met een heleboel protectie tegen van alles en nog wat. subs voor onder water, schepen eromheen voor kleinere aanvallen.

Zo moet je dit ook zien, de titan moet gewoon niet alleen gebruikt worden, deze maatregelen moeten daar zorg voor dragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 13:31

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 01:07:
Nou ben ik zelf geen (super) cap pilot maar dat zijn heftige veranderingen die bij sommigen hard aan zullen komen. Ik weet dat er mensen zijn die lvl 5 missions doen in carriers dat zal nu lastiger worden daar je alleen maar fighters en fighter bombers kan gebruiken.

zo zullen de drones in de andere caps ook wel gemist worden. Ben benieuwd naar posts van mensen die echt caps gebruiken :/
Waar zie jij dat de carrier zijn drone bay verliest ? volgens mij nergens. Enkel de supers zullen de drone bay verliezen zoals ik het lees. En carriers kunnen geen fighter bombers gebruiken.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Met de carrier dronebay gebeurt zelf niets, behalve dat de Fighters aangepast worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja fighters zullen rukker worden voor PVE, maar volgens mij gebruikte de meeste toch al sentries daarvoor. In PVP zullen carriers minder goed zijn ook tegen subcaps, maar ze zijn nog steeds veel effectiever dan subcaps vanwege hun remote reps.

Had ook nog een paar idiote moros pilots zien klagen, terwijl Moros nu een gank monster wordt. Ideaal voor ninja'en van SBUs en soortgelijken. Grootste gemis is imo spoolup timer voor cynos (of iets soortgelijks) waardoor hotdrops niet meer instantaan een regio kunnen reizen.

Maar goed, heb zelf net email gehad dat in 23 uur mijn subscription voorbij is, dus dan is het voorlopig einde eve voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ze hadden die dreads gewoon een mega boost moeten geven. Die zijn lekker betaalbaar en kunnen erg leuk zijn voor hotdrops.

Edit:

Ik ga ook voorlopig terug van 3 accounts naar 2. 3 is me echt teveel, vooral sinds ik een daarvan specifiek had voor een Nyx.

[ Voor 36% gewijzigd door De_Bastaard op 11-10-2011 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shunt schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 07:41:
[...]

Waar zie jij dat de carrier zijn drone bay verliest ? volgens mij nergens. Enkel de supers zullen de drone bay verliezen zoals ik het lees. En carriers kunnen geen fighter bombers gebruiken.
niet maar sommige bays worden kleiner zoals de dronebay van de nyx die gaat van 250k m3 naar 150k m3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ja maar een Nyx is wat anders als een Thanatos :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
all-in-all its gonna be goonswarm online...

de nerf had mij betreft wat minder kunnen worden...

gisteren nog voor 2 maanden gesubbed net voor de nerf update dus ik bekijk het me nog een maandje of 2 en dan zal het ws ook voor mij einde eve zijn (tegen die zijn is BF3 en die nieuwe starwars game toch uit dus echt te vervelen hoef ik me niet :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney11
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-09 06:47
Ik blijf gewoon lekker gesubbed, de trein uitzitten.

Eens kijken hoe de goede spelers er mee omgaan en welke veranderingen op het slagveld aan de orde komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

De Fighters weapon sig gaat niet naar 400, CCP Tallest heeft dit gepost en Carriers blijven wat ze zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
En ik twijfel over m'n char .... of verkopen (voor hoeveel??) of op een van de andere 2 accounts zetten en dan in een WH droppen.

http://eveboard.com/pilot/Ivi_Sarepuu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Ik snap alleen niet waarom deze "patch"voor mensen de stap zou zijn om te stoppen met eve. Supers worden niet hard generfed alleen duidelijker in een rol geduwd het zelfde geld voor titans. Dreads krijgen een flinke buff en hybrids gaan weer helemaal hot worden. De overige CQ's komen er aan en de implementatie van de lang verwachte time dialution komt er aan. Ik zie persoonlijk alleen maar pluspunten.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
TiDi is gewoon omdat ccp faalt ivm python te gebruiken ivm c++ oid...

en sjah... als je net een titan skill gefixed hebt... aan het trainien bent voor titan jump portal/doomsday moah... met deze nerf is het natuurlijk minder ruig ;-)

Verder moah... winter dipje ofzo ^-^

[ Voor 43% gewijzigd door Dutch2007 op 11-10-2011 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook met deze changes zie ik het echt nog niet gebeuren dat een FC je liever niet in een super heeft omdat er daarvan al genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Dutch2007 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:44:
TiDi is gewoon omdat ccp faalt ivm python te gebruiken ivm c++ oid...

en sjah... als je net een titan skill gefixed hebt... aan het trainien bent voor titan jump portal/doomsday moah... met deze nerf is het natuurlijk minder ruig ;-)

Verder moah... winter dipje ofzo ^-^
Tja de befaamde winter / zomer / lente / herfst dipjes zijn bij mij ook wel bekend. maar ik hoop dat we het allemaal eens kunnen zijn dat de super caps met deze patch weer een stuk verder in de richting komen waar ze horen te zijn. Dure sterke schepen die je niet zonder een support fleet gebruikt en niet OMFGLOLZORWIN buttons zijn.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
ach ik speel het spel nu bijna een jaar. Het belangrijkste wat ik gemerkt heb is dat CCP veel beloftes doet maar ze niet nakomt binnen de "hun" gezette tijd. Waarom ze python gebruiken heb ik nooit gesnapt maarja ik ben geen programmeur en heb daar geen kennis over, ik doe daar dan ook geen verdere uitspraken over.

Verder vind ik dat ze niet zo moeten zeuren over CCP, ze veranderen toch niet qwa instelling en just enjoy the game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
BTW

Ik zit in een Nyx

\0/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

zie jij het als een echte nerf ? Of moet je het nog eventjes bekijken hoe het gaat spelen ?

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
CarbonIO is vrij veel C(++) trouwens. Niet heel EVE is puur python..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
Ze hebben het nonstop over super carriers, maar de CARRIER krijgt de grootste nerf :/

Die 400 signature op fighters is gewoon overkill en te zot voor woorden.
Dat er op bomber fighters een hoge sig zou moeten, prima, maar om carriers no zoveel te nerven, das gewoon onzinnig, kun je jezelf als carrier al niet meer verdedigen tegen een bc of hac.

EDIT: las post van ijzerlijm over het hoofd, dat iemand van ccp zei, dat fighter sig niet gaat veranderen.

[ Voor 14% gewijzigd door bangkirai op 11-10-2011 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Shunt > ik mag hem tijdelijk lenen van een maat haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
achjah nu de nerf redelijk vorm gaat krijgen ben ik iig blij dat ik toen ik die 4 extra chars voor ~4 a 5 Miljard each verkocht heb, geen nyx toen gekocht heb en besloten heb om te skillen voor een titan... op de titan vind ik het jammer dat er geen drones meer op zitten tenminste iets van defence vs kleine schepen... strax dus niets meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Ik betwijfel of er ooit een geval is geweest waarin een Supercap wist te ontsnappen doordat z'n eigen drones de tackle wist uit te schakelen. Ik heb wel eens getest wat een Devoter met twee Cap Injectors tegen 20 Heavy Energy Neut Drones kon doen, uiteindelijk was je wel op cap 0 maar dat is dan een situatie met maar een Hictor. Een paar goeie faction Heavy Neuts en Smartbombs zijn nog steeds effectief tegen Heavy en Light Dictors.

Het voornaamste verlies zijn de Sentry Drones die Supercarriers nu gebruiken om op POSes te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Waarom heb ik het donkerbruine vermoeden dat wij na de nerf mogen genieten van carrierblobs? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Energy neut drones zijn nutteloos, dus die zal hij ook niet gebruiken. Over naar plan B, launch 20 ECM drones en permajam een hictor met gemak.

Een keertje in een hotdrop werden we gecounterdropped (en verloor ik mijn thannie), en één van onze SCs was buiten de shields van de POS getackled. Was redelijk dicht bij DT, en als het nodig was hadden we voldoende carriers en SCs om hem te redden, maar toen heeft die ook gewoon wat geneut, ECM burstje erbij en flight ECM drones en hij was weer los en ging ervandoor. Geloof dat er 2 of 3 hictors waren.

@wagenaar, geen idee? Omdat ze minder schade dan een BS doen? Omdat 10k dps moros's geen invloed tegen hun hebben? Omdat SCs niet nog net zoveel schade doen tegen carrier en zelf compleet immuum zijn tegen fighter damage? Omdat titans nog steeds carriers doomsdayen?

[ Voor 19% gewijzigd door Sissors op 12-10-2011 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
probleem atm is dat het idd ws carrierblobs zullen worden (en natuurlijk dreads), probleem hier was/is natuurlijk dat een carrier met genoeg mensen read: 600 tempest oic makkelijk zeeeer snel poof doet....

we zullen zien wat de goons in de winter zullen doen... of het een blijvende westerlijke richting blijft... of dat het naar het oosten gaat...

met de recentelijke reset van WN & NC. (en NC. renters en Rolling thunder (Raiden. renters)) gaat dat gedeelte misschien nog wat drama opleveren...

en natuurlijk eens kijken wat die ezels van een babilon 5. gaan doen..

toen ik nog in IEGEX zat heb ik ze nog nooit om hulp vragen gezien noch de vraag om ons te helpen.... niet elke rus is nutteloos.. maar die gasten komen er toch zeeer dicht bij in de buurt... (niet te vergeten dat ze met de goons waren toen die tegen IT aan het vechten waren...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Nu dat je het zegt, Babylon 5 heb ik al weken niet meer gezien. Tijdens de GENTS invasie heb ik daar even rondgekeken, maar ik kon geen BAB5 POS meer vinden. Als er mensen waren daar, dan waren het rattende neutrals of hostiles. Het gerucht ging ook dat ze waren vertrokken, maar waarom dat is mij nog steeds onduidelijk.

Overigens waren ze bij BAB5 nou niet echt PvP orientated. Ze deden gatecamps met bijvoorbeeld BS's... Toen wij hun POS gingen reinforcen, gingen ze direct dreigen met resets door NCDOT. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Babylon5 deed volgens mij ook niets anders dan renten en supercaps bouwen.... dat deden ze in Querious ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Weer een Tempest kwijt door CVA blob in lowsec :( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had je geen cyno dan gefit om te hotdroppen? (Nee dus volgens KB).

Maar wat had je precies verwacht als je door één van de primaire systemen van een andere alliance in een BS gaat?

Edit: heh grappig die 'blobs', gezien dat je de laatste keer dat je in dat systeem hebt gevochten met 3 supercarriers en nog wat subcaps een enkele dominix hebt gehotdropped, en het dan vreemd vinden dat je alleen wordt aangevallen als ze weten dat ze je snel kapot kunnen krijgen?

[ Voor 56% gewijzigd door Sissors op 13-10-2011 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
nwagenaar schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 10:32:
Nu dat je het zegt, Babylon 5 heb ik al weken niet meer gezien. Tijdens de GENTS invasie heb ik daar even rondgekeken, maar ik kon geen BAB5 POS meer vinden. Als er mensen waren daar, dan waren het rattende neutrals of hostiles. Het gerucht ging ook dat ze waren vertrokken, maar waarom dat is mij nog steeds onduidelijk.

Overigens waren ze bij BAB5 nou niet echt PvP orientated. Ze deden gatecamps met bijvoorbeeld BS's... Toen wij hun POS gingen reinforcen, gingen ze direct dreigen met resets door NCDOT. :+
Ik kom al paar weken in hun systems in vale om wat hacking sites enzo te doen.
Ik heb volgensmij nog niet een keer iemand van hun daar gezien. Meestal ben ik gewoon alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Nee furb maar ik moet wel lachen als ik dan de tranen zie oh daar is RDN weer, zeker 8 cyno's gefit.

Terwijl ze zelf ook niet echt een 1 vs 1 aan durven :-)

Volgende keer fit ik zeker wel weer een cyno, en dan slopen we ze allemaal.

@defusion, beetje leuke loot uit die hacking sites?

[ Voor 10% gewijzigd door De_Bastaard op 13-10-2011 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom zou je een 1v1 doen tegen iemand waarvan je weet dat hij waarschijnlijk cyno opent als hij dreigt te verliezen? Dat zou gewoon stom zijn. Maar probeer de volgende keer een honourable 1v1 te vragen als je in een gatecamp jumped, ik geef je evenveel kans als wanneer iemand in een RDN camp jumped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramasha
  • Laatst online: 24-01 19:28
Heerljik 2 entities die elkaar beschuldigen van BLOB warfare ipv 1vs1. Ik geloof dat jullie in 0.0 leven, leef daarnaar. Mijn tijd in finfleet was niets anders (of meer) blobben of geblobt worden.

Is dat zielig? Nee, is dat leuk? Nee, Win je? Ja :)

Kan je niet tegen blobben ga dan in high sec hulks ganken of iets :)

Ontopic: Die downtimes hebben wel gezordg dat de drone prijzen een beetje gekieteld werden :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
De_Bastaard schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:42:
@defusion, beetje leuke loot uit die hacking sites?
opzich wel, maar de sites clearen duurt vrij lang.
vlieg in een covert tengu met nullifier, wat de DPS nogal omlaag brengt, vandaar.
Pagina: 1 ... 40 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.