[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 20: Incursus Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 39 ... 45 Laatste
Acties:
  • 137.342 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:36
De_Bastaard schreef op woensdag 07 september 2011 @ 17:02:
Ik hoef mijn prijs dus niet nog een keer te delen door het aantal schepen dat ik wil inventen?
Als ik je goed begrijp, dan niet nee.
Als je wilt uitgaan van de hoeveelheid output, dan wordt dat:
100 curses, 2 curses per succesvolle try = 50 bpc's nodig.

1 bpc kost 42.86mil, dus 50 * 42.86mil = 2.1bil en een beetje.

Of je gaat uit van 100 curses, en berekend het per succesvolle try:

1 succesvolle try kost 21.43mil, dus 100 * 21.43 = diezelfde 2.1bil en een beetje :P

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Ik gebruikte zelf altijd de ultimate eve excel sheet.
Lading werk om spullen in te vullen, maar ach, daarna kon ik wel zien als het bouwen van bepaalde t2 schepen uberhaupt interessant is, VOORdat ik ga gokken, huh inventen.

Of zijn er tegenwoordig handiger spreadsheets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:09
Je kunt in die sheets de API gebruiken van Eve-central *D

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 07:48
Gisteren maar eens de Singularity Test Client geinstalleerd. Eens kijken wat mass testing gaat doen vanavond. Spannund!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow topic dood :o

Ik zit beetje met PI te experimenteren maar ik kan het niet voor elkaar krijgen om auto de fabriek te voorzien van materiaal.

Alles wat ik harvest gaat wel auto. naar mijn silo, daarna wil ik het auto. naar mijn fabriek hebben zodat ik niet elke 30 min iets hoef te doen :?

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2011 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-09 09:48
Verwijderd schreef op zondag 11 september 2011 @ 12:36:
wow topic dood :o

Ik zit beetje met PI te experimenteren maar ik kan het niet voor elkaar krijgen om auto de fabriek te voorzien van materiaal.

Alles wat ik harvest gaat wel auto. naar mijn silo, daarna wil ik het auto. naar mijn fabriek hebben zodat ik niet elke 30 min iets hoef te doen :?
beetje weinig info om mee te werken maar goed de basis is

command center die kan je gewoon ergens plaatsen die hoef je niet te linken

spaceport gooi die neer en route alles daarheen (dus bvb extractor plaatsen linken naar spaceport en de materialen een route geven naar de spaceport (spacesport hebben al een flinke opslag dus hoef je geen storage silo te gebruiken.

wil je een fabriekje gebruiken om je materialen te gebruiken van de extractors

plaats een fabriekje zo dicht mogelijk altijd bij je spaceport link maken van fabriek naar spaceport

kies de product die je wil maken in de fabriek en route maken van die producten naar je spaceport en route de materialen van de extractors die in je spaceport liggen naar je fabriekje.

nu gaat alles automatisch en hoef je alleen maar je extractors aan te zetten op de interval dat je zelf wil (ik heb ze om de 12 uur staan.)

er zijn vele soorten van setup deze is wel heel basis(ik heb zelf 8 extractor planeten en 2 mage factories op 2 planeten voor t1 en 1 mega factory op 1 planeet voor t2 en dat levert aardig wat isk op :D (ok behalve als je in een wardec zit :( )

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:11
Woei, Eve-kill.net is nu geüpgrade. Ik moet zeggen dat ik de nieuwe layout met de statistics wel duidelijk vind: Shallente

Nice efficiency :D

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:06
Het is maar net hoe je het ziet, momenteel zijn er wat problemen met eve-kill. Alleen maar 500 errors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Sinds gisteren beetje Somer Blink aan het spelen. 20 mil ingelegd en wat Drakes gecashed. 133 mil eruit. Niet verkeerd voor 1,5 uur spelen :D

http://cogdev.net/blink/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ja idd ....

Hij werd er ook trouwens flink rijk van ... we hebben pas zijn CSAA's gesloopt in het zuiden :D

(ik had zelfs ook geluk, eerste week had ik voor 'n paar miljoen een Gallente Carrier skillbook gescoord).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Gisteren weer 20 mil gestoken in blinks. 0 isk overgehouden aan het einde. Wel lol gehad. Daarna missions gerund. Weer 35 verdiend :D Vanavond corp mining op. Tegelijkertijd weer een beetje proberen loterijen te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
De_Bastaard schreef op maandag 12 september 2011 @ 13:54:
Ja idd ....

Hij werd er ook trouwens flink rijk van ... we hebben pas zijn CSAA's gesloopt in het zuiden :D

(ik had zelfs ook geluk, eerste week had ik voor 'n paar miljoen een Gallente Carrier skillbook gescoord).
is dat cognite development gebeuren dan een corp binnen -a- en co., if so welke? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Cognite Development inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Laatst online: 25-08 22:19
Een fitting vraag voor een Domi, aangezien hij geen launcher hardpoints heeft. In hoeverre het zou werken om als pve fit blasters + mwd te gebruiken. Als alternatief voor de minderwaardige hybrid guns. Het is een blijft een drone boat. Natuurlijk sentries voor dé maximale dmg output.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Is het misschien een idee om te gaan voor Smartbombs?

[ Voor 65% gewijzigd door nwagenaar op 13-09-2011 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 19:54
Ik denk dat je zelfs met MWD niet dichtbij genoeg komt om schade te doen, _en_ je moet weer een teringeind terug om je sentries op te halen... Ik denk dat je doordat je zoveel tijd kwijt bent met reizen je meer schade doet met je rails dan met de blasters.

Ik heb zelf laatst een Mega gefit om te kijken of ik daar beter (lees sneller) L4's mee kan doen dan met mijn domi, moet het alleen nog proberen :P

Edit: Smartbombs zijn in Empire overigens een extreem slecht idee, tenzij je graag bezoek krijgt van CONCORD :P Alles binnen een paar kilometer (ook dat ene miniscule non-collidable-object dat je uit je overview hebt gefilterd en tever voor hebt uitgezoomd) dat je raakt en wat geen enemy NPC is kost je je schip :)

[ Voor 28% gewijzigd door Paul op 13-09-2011 11:48 ]

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nwagenaar schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:58:
Is het misschien een idee om te gaan voor Smartbombs?
dat is een big NO in high sec zoals paul al poste.

ik ben het met paul eens wat betreft de MWD en blasters daar komt zelfs nog het probleem bij dat je je fit nooit stable krijgt en in de knoop kan komen met je reppers. Zeker als je beetje heavy missie hebt zoals, angel extravaganza b.v.

zelf heb ik hetzelfde probleem, zelf heb ik opgegeven Gallente wapens te gebruiken. Ben nu lasers aan het trainen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Ik ga er even vanuit dat het gaat om missioning in empire, want belt-ratten in een domi binnen empire is niet echt optimaal. Dus dat betekent in je eigen stukje space waardoor de kans op Concord wel heel erg minimaal is.

Dus waarom is dit een nogo? Als je een domi hebt die fungeert als een droneboat (dus medium tot long range), je wil alleen maar close range ( is < 10KM ) damage doen om snel en vlot frigs te poppen en je hebt geen backup, dan zie ik niet in waarom je geen smartbombs in empire kunt gebruiken.

Heb je wel backup, dan vraag ik mij af waarom iemand op minder dan 10KM van de agro'er zou moeten zijn. Want smartbombs doen tot circa 7500m damage. Dit ten opzichte van blasters, die gemiddeld rond de 1~2 KM optimal damage doen en vervolgens maar een beperkte fall-off hebben. In dat geval zou ik gewoon met railguns gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blasters hebben wel wat meer range dan dat. Maar ook al horen er in theorie geen objecten in missies meer te zijn die concord agro geven, dat is theorie. En je hebt altijd nog ninja-salvagers. Als je er één met cloak hebt of als je nog op warpin bent als je smarties aan doet ben je je schip kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
furby-killer schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 13:31:
Blasters hebben wel wat meer range dan dat. Maar ook al horen er in theorie geen objecten in missies meer te zijn die concord agro geven, dat is theorie. En je hebt altijd nog ninja-salvagers. Als je er één met cloak hebt of als je nog op warpin bent als je smarties aan doet ben je je schip kwijt.
Muah, amper meer range. Volgens de Wiki heeft een Heavy Neutron Blaster II
maar een range van 8.6KM en dat is incl. accuracy falloff. Aangezien het een domi betreft, kun je ook kiezen voor bijvoorbeeld een Neutron Blaster Cannon II met een range van circa 17.2KM.

Overigens vraag ik mij af hoe ninja-salvagers tijdens missies te werk gaan. Volgens mij moeten ze dan toch in je fleet zitten? Want dat "besloten" gedeelte van de missie is toch alleen open voor fleetmembers? Of ben ik nou gek?

Ja, sorry voor deze n00b vragen. Maar ik heb uiteindelijk ook maar 6 tot 8 weken in Empire doorgebracht, daarna zat ik al in 0.0 :+

[ Voor 6% gewijzigd door nwagenaar op 13-09-2011 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
nwagenaar schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 13:50:
[...]

Muah, amper meer range. Volgens de Wiki heeft een Heavy Neutron Blaster II
maar een range van 8.6KM en dat is incl. accuracy falloff. Aangezien het een domi betreft, kun je ook kiezen voor bijvoorbeeld een Neutron Blaster Cannon II met een range van circa 17.2KM.

Overigens vraag ik mij af hoe ninja-salvagers tijdens missies te werk gaan. Volgens mij moeten ze dan toch in je fleet zitten? Want dat "besloten" gedeelte van de missie is toch alleen open voor fleetmembers? Of ben ik nou gek?

Ja, sorry voor deze n00b vragen. Maar ik heb uiteindelijk ook maar 6 tot 8 weken in Empire doorgebracht, daarna zat ik al in 0.0 :+
Ninja salvagers scannen jouw ship, en warpen er naartoe. Ze komen dan uit bij de warpgate, en kunnen gewoon naar binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
vervolgens gaan ze naar de wrecks en of loten deze (en mag je ze ansich neer schieten) of ze salvagen de wrecks, wat een can laat liggen welke weer agro kan geven als hij de jouwe loot als jij deze niet abandonned hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:04
nwagenaar schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 13:50:
[...]
Ze kunnen je proben en zo in je missie-spot komen. Verder kun je met je smartbombs ook per ongeluk een drone van je teamgenoot raken (afhankelijk van of hij in je corp zit of niet komt Concord volgens mij oid <- voor mij ook even geleden dat ik hiermee gespeeld heb ;) ). En wat te bedenken als je per ongeluk je SB aan zet terwijl je bij een gate/station hangt en iemand per ongeluk raakt. Vroeg of laat gebeuren dat soort dingen en aangezien SBs niet echt veel voordelen hebben in missies kun je ze beter niet gebruiken.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
redwing schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 14:58:
[...]

Ze kunnen je proben en zo in je missie-spot komen. Verder kun je met je smartbombs ook per ongeluk een drone van je teamgenoot raken (afhankelijk van of hij in je corp zit of niet komt Concord volgens mij oid <- voor mij ook even geleden dat ik hiermee gespeeld heb ;) ). En wat te bedenken als je per ongeluk je SB aan zet terwijl je bij een gate/station hangt en iemand per ongeluk raakt. Vroeg of laat gebeuren dat soort dingen en aangezien SBs niet echt veel voordelen hebben in missies kun je ze beter niet gebruiken.
Heb ze in het begin gebruikt in gurista missies in ships zonder drones. Zijn ideaal tegen close range frigates.
Ze willen nog wel eens jammen namelijk. Vooral van voor de incarna updates.

Maar tegenwoordig zie ik de noodzaak niet echt meer.

[ Voor 3% gewijzigd door defusion op 13-09-2011 15:04 ]

• De_Bastaard
Heeft iemand toevallig een proteus fit voor exploration in lowsec? Salvagen/hacken en dan het liefst nog met covert ops erop en probe launcher :D
Wil je combat sites dan niet doen? IIG als je cov ops cloak hebt en die andere dingen kan je enige damage wel vergeten. Ik heb met dezelfde eisen weleens naar gekeken, en voor mij was de conclusie redelijk dat je cov ops cloak achterwegen moet laten, zodat je drone subsystem kan gebruiken.

Maar vanuit daar was mijn conclusie dat enige voordeel van proteus tov ishtar de iets betere probe strength is, en dus heb ik gewoon een ishtar gepakt.

• defusion
  • Niet online
De_Bastaard schreef op woensdag 14 september 2011 @ 10:07:
Heeft iemand toevallig een proteus fit voor exploration in lowsec? Salvagen/hacken en dan het liefst nog met covert ops erop en probe launcher :D
Ben zelf bezig met een tengu fit voor dat doel, alleen ga ik in nullsec, en wil ik ook nog een nullifier subsystem erop.
Maar als je de covert ops fit erop zet, verlies je een hoop dps :(
En dat geldt waarschijnlijk ook voor de proteus.

http://eve.battleclinic.c...eus-Covert-Proteus-1.html die is mss wat, alleen de scrambler en jammer vervangen door hacking/analyser spul, en de neut door probe launcher.

Ik neem zelf mijn 2e account mee in een cov ops, en die heeft de probes, salvager, analyser en hacking ding.
Dan kan ik nog een beetje meer focussen op tank en dps voor de tengu.

• De_Bastaard
Combat sites hoeven niet perse. Het gaat me met name eigenlijk over lowsec, in de buurt van waar mijn alt rondhangt om normaal gesproken dingen te bouwen. Ik wil daar wel eens wat Radar en Magnometric sites doen :-)

Combat kan eventueel wel, maar dan moet je toch zorgen voor flink wat meer DPS.
Een ishtar, of proteus met drone system/normale hoeveelheid guns, heeft meer dan genoeg dps voor lowsec combat sites. Oké soms een beetje wachten gezien dat er een paar zijn met flink wat dps. Maar lowsec combat zal meestal geen drol opleveren, maar soms zit er wel hele mooie loot drop tussen. Magneto levert eigenlijk nooit iets op in low sec (iig das mijn ervaring), en radar is relatief constant, stuk meer dan magneto, maar ik zou toch echt liever een combat site proben dan een radar site voor inkomsten.

En over die cov ops proteus. Blasters wordt nogal veel rondvliegen (al is meeste in low sec wil frigs die bij je in de buurt blijven bij hacking/analyzing), maar probleem vooral is dat je ook een salvager nodig hebt. Oftewel daar gaat weer een high slot.

• De_Bastaard
Nja opzich kun je wat grappig true sansha mods en eventueel als je een 4/10 of 6/10 scoort nog wel wat leuke C-type loot scoren. Ware het niet dat je voor een 6/10 behoorlijk wat DPS nodig hebt wil je hem in korte tijd kunnen runnen.

Radar sites en magno's zijn zeker leuk, daar wil ik het dan ook voor doen ... maarja ik heb al tijden geen Radar of Magno meer gedaan in lowsec, dus echt een idee van de lootdrops heb ik niet.

Fijne is wel dat je met zo'n cov ops achtige proteus in lowsec redelijk safe bent vergeleken met 0.0.

Verwijderd

interesting.. ik ben zelf ook bezig met scanning alt. Echter is mijn plan die alt 0,0 combat training te geven en dus met mijn main alle combat te doen. zo heb ik voldoende aan een covert ops schip.

tevens kan ze beetje haulen, leadership boosten, minen en traden en zo nog wel wat simpele dingen

• nwagenaar
Oh my God. Gisteravond vroeg iemand in de alliance of iemand zin had om een carrier en een dread in lowsec neer te halen. Als km-whorer, zei ik natuurlijk ja. En ondertussen hebben wij +/- 30 personen kunnen ritselen in carriers en een sub-cap fleet met Tempests en Logi. Ik bedoel, niks is beter dan overkill. Toch?Uiteindelijk blijkt dit een request te zijn geweest van een corp die enkele weken terug in de alliance zat.

De subcap-fleet baande zijn weg door een stukje 0.0, lowsec, highsec (ik in mijn dram om later om te switchen naar logi) en vervolgens weer lowsec. Wij wachten op de gate, begint de FC van die corp enorm enthousiast en paniekerig te roepen dat de cyno online moet en dat de subcap-fleet moet bijspringen omdat zijn bait Proteus wel heel erg snel down ging. Nou ja, wij doen dat natuurlijk en jumpen in een hostile BC-gang van 20 man. Dat will zeggen, onze volledig groep van 40 ~ 45 personen (inclusief de carriers en hun groep). Maar geen points, dus effectief gezien: bad call, fail hotdrop, hostiles vluchtte weg en geen carrier en/of dread te zien *zucht*

Vervolgens zijn we maar richting Tama gegaan en onze FC nam het nu over. Onze bait proteus was weer het haasje en hij vernam een BC/BS-gang met 20 tot 25 hostiles. En inderdaad, hij werd aangevallen en de subcap-fleet ging hem assisteren. Ik burnde mijn weg van het veld (om van afstand te reppen), maar helaas was ik al relatief snel primary en zowel mijn scimi als mijn pod ging naar de eeuwige killmail-velden. Onze 3 logi's waren zeer snel het haasje waarna het commando voor de cyno up werd gegeven, onze carriers sprongen in Tama en assisteerde de subcap-fleet met damage en reppen.

Uiteindelijk heb ik mijn scimi in kunnen ruilen voor een hostile sabre-kill. En ondanks de slechte call in het begin, was de 2e encounter een stuk leuker en interessanter. Alleen jammer van mijn scimitar, ik had hem net een paar weken en hij was net ingevlogen :'(

• Paul
WTF... Maanden ontwijk je alles (door 0.0 en low sec, zelfs nooit iemand die begint te locken) en dan die ene keer dat je daadwerkelijk wat lading bij je hebt *pof* Viator en pod dood bij het undocken.

Alsof dat niet erg genoeg is ( :P Heb nog nooit een stationcamp van dichtbij gezien ) wordt mijn Velator ook nog eens onder me weggeschoten @ undock @ clone station. Waarom ik dat in low-sec had, geen idee :P

Ach ja, die paar ammo BPO's... Van de meeste dingen wist ik al niet eens meer dat ik het had dus gevoelsmatig ben ik niet zoveel kwijt :P

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Ben op zoek naar een goeie tool om production cost te berekenen. Tool die eventueel rekening houdt met je production skills, waste. Wil graag berekenen wat mij het kost aan mats en voor welke avg prijs bepaalde mods/schepen verkocht worden op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
Hurtebise schreef op zondag 18 september 2011 @ 10:51:
Ben op zoek naar een goeie tool om production cost te berekenen. Tool die eventueel rekening houdt met je production skills, waste. Wil graag berekenen wat mij het kost aan mats en voor welke avg prijs bepaalde mods/schepen verkocht worden op de markt.
https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&t=8074

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had gisteren weer eens ingelogd en ging door gallente lowsec wat rondvliegen in abso. Eerste speler die ik tegenkom was in een pod aan het vliegen. Tweede die ik tegenkwam (nou ja, enkel op scan) was niet ingecyno'd, een erebus...

Vroegah, toen niet in elk random lowsec systeem titans rondhingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 12:42
Gisteravond een tweede betaald account afgesloten om mijn mining werkzaamheden tijdens "lone" uurtjes te ondersteunen. Aangezien een PLEX bijna net zo duur is als een 2de account waarbij je er 1 kado krijgt vond ik het wel een poging waard.

Aangezien de nieuwe char toch niets had te verliezen heb ik hem maar eens naar W-space (M555, class 5) gestuurd maar hij kwam snel met de staart tussen de beentjes terug in een pod. Ging even kijken bij één van de zaken die op de onboard scanner naar voren kwam maar voor ik het wist was me bootje weg.

Vanmorgen nog even terug geweest naar w-space maar daar lag ineens een heel veld aan large/medium warp distruptors. Schijnbaar een bezet gebied dus.

Moet eerlijk zeggen dat ik wel nieuwsgierig ben naar de zaken in w-space maar volgens mij houd ik het daar nooit lang vol :+

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
tntkiller schreef op zondag 18 september 2011 @ 11:22:
[...]https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&t=8074
Echt super ding, thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Iemand hier toevallig al eens de escalatie 'Sansha owned station' gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
sPENKMAN schreef op zondag 18 september 2011 @ 17:45:
Gisteravond een tweede betaald account afgesloten om mijn mining werkzaamheden tijdens "lone" uurtjes te ondersteunen. Aangezien een PLEX bijna net zo duur is als een 2de account waarbij je er 1 kado krijgt vond ik het wel een poging waard.

Aangezien de nieuwe char toch niets had te verliezen heb ik hem maar eens naar W-space (M555, class 5) gestuurd maar hij kwam snel met de staart tussen de beentjes terug in een pod. Ging even kijken bij één van de zaken die op de onboard scanner naar voren kwam maar voor ik het wist was me bootje weg.

Vanmorgen nog even terug geweest naar w-space maar daar lag ineens een heel veld aan large/medium warp distruptors. Schijnbaar een bezet gebied dus.

Moet eerlijk zeggen dat ik wel nieuwsgierig ben naar de zaken in w-space maar volgens mij houd ik het daar nooit lang vol :+
Dit linkje is misschien wel handig voor je

https://forums.eveonline....=posts&t=6479&find=unread

The Complete Unknown is a work in progress guide to hopefully answer most of the questions there are about wormhole space, and will be expanded to cover many other aspects of inter-linked EVE gameplay as well.

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 18:54
ow heerlijk dit, na lange tijd inactive te zijn weer begonnen en er gelijk achterkomen dat je heel wat spullen nog in delve hebt liggen :+ nu alles maar op auction gezet van een week en kijken wat ik kwijt kan :)

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
angel00008 schreef op maandag 19 september 2011 @ 09:09:
ow heerlijk dit, na lange tijd inactive te zijn weer begonnen en er gelijk achterkomen dat je heel wat spullen nog in delve hebt liggen :+ nu alles maar op auction gezet van een week en kijken wat ik kwijt kan :)
Ben je weer gestopt met wow spelen angel? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
angel00008 schreef op maandag 19 september 2011 @ 09:09:
Haha mate, vergeten te evac'en? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
@ peekster : nee heb geen wow gespeeld maar tijdje druk met andere dingen (nu nog steeds maar stiekem toch weer even oppakken weer)

@ de_bastaard : ja en nee maar ik had nog zo'n 3 carrier trips aan bsses/bc's is veel met andere meegegaan en die voor 1 alt nooit terug gecontract dus heb nu een char zonder schepen :)

komt wel goed als de 4bsses en 4 bc's zijn verkocht via contracts kan ik hopelijk hem weer voorzien van de juiste schepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ik zit nu al een aantal dagen te prutsen, maar is er eigenlijk een Minmatar battleship dat geschikt is voor armor meuk? Enkele alliance buddies spelen de hele tijd met Geddon Navy Issues, maar helaas heb ik nog geen t2 large energy turrets :(

Enige wat ik kon vinden, en dat ook aardig wat dps doet is een Typhoon Fleet Issue.

Iemand andere ideeen?

En damn, er moet eens een faction versie komen van de Maelstrom >:) (Of een ruige T2 battleship serie, puur voor PVP).

[ Voor 7% gewijzigd door De_Bastaard op 23-09-2011 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:06
Faction guns zetten op de geddon. Die hebben amper prerequisites

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:12
Machariel.

Minny op en top, alleen dan met een armortank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-08 07:45

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

De_Bastaard schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 12:29:
Ik zit nu al een aantal dagen te prutsen, maar is er eigenlijk een Minmatar battleship dat geschikt is voor armor meuk? Enkele alliance buddies spelen de hele tijd met Geddon Navy Issues, maar helaas heb ik nog geen t2 large energy turrets :(

Enige wat ik kon vinden, en dat ook aardig wat dps doet is een Typhoon Fleet Issue.

Iemand andere ideeen?

En damn, er moet eens een faction versie komen van de Maelstrom >:) (Of een ruige T2 battleship serie, puur voor PVP).
Tempest is een geweldig schip hoor. Enorme tank, 2 heavy neuts, voldoende mogelijkheden in de mids.

Vond altijd al dat het scheepje ondergewaardeerd werd maar blijkbaar wordt tie tegenwoordig zelfs gewoon genegeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ik vlieg zelf ook die tempest hoor, maar dan met shield fit :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
De_Bastaard schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 12:29:

Iemand andere ideeen?

Misschien iets als dit? :

[Tempest, AC armor]
Gyrostabilizer II
Gyrostabilizer II
1600mm Reinforced Rolled Tungsten Plates I
1600mm Reinforced Rolled Tungsten Plates I
Energized Adaptive Nano Membrane II
Damage Control II

100MN MicroWarpdrive II
Medium Capacitor Booster II, Cap Booster 800
Sensor Booster II, Scan Resolution
Warp Disruptor II
Stasis Webifier II

800mm Repeating Artillery II, Republic Fleet EMP L
Siege Missile Launcher II, Mjolnir Rage Torpedo
Siege Missile Launcher II, Mjolnir Rage Torpedo

Large Trimark Armor Pump I

890 dps, 100k EHP, 915m/s. Cap stable met mwd en cap booster uit, anders 5.5min voordat je cap op is. 3 mids om mee te spelen, evt. wisselen naar een tracking comp/target painter/whatever, met deze setup heb je nog genoeg power en redelijk wat cpu om mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
[Tempest, Tempest shield]
Damage Control II
Gyrostabilizer II
Gyrostabilizer II
Tracking Enhancer II
Tracking Enhancer II
Overdrive Injector System II

100MN MicroWarpdrive II
Large Shield Extender II
Invulnerability Field II
Invulnerability Field II
Warp Scrambler II

800mm Repeating Artillery II, EMP L
Heavy Energy Neutralizer II
Heavy Energy Neutralizer II

Large Core Defence Field Extender I

636DPS, 87K eHP, 1201m/s max speed non overloaded @all lvl5
Cap: 1M 4s met alles aan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
I know maar ik zocht 'n armor tank zodat ik met de rest van m'n mates kan vliegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
Die fit die ik gepost heb is een armor fit, hoe dun die ook mag zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
I know, ik refereerde naar die van Dutch :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tempest fleet issue heeft volgens mij een extra low slot. Die kan je nog wel redelijk armor tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Te lui om op te zoeken, maar uit mijn hoofd heeft tempest fleet issue een extra mid slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op maandag 26 september 2011 @ 10:43:
Te lui om op te zoeken, maar uit mijn hoofd heeft tempest fleet issue een extra mid slot.
Nu begin ik zelf ook te twijfelen. :)

http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Tempest
http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Tempest_Fleet_Issue

6/5/8 om 7/5/8

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah dat was bij faction ship overhaul verandert, was vroegah 6/6, nu niet meer inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Na 4 jaar in leven te zijn geweest, is het duidelijk geworden dat onze IEGEX binnenkort zal ophouden te bestaan.

Extreem jammer, ik heb in mijn jaar bij IEGEX toch enorm veel plezier gehad, veel geleerd, veel verkeerd gedaan en kunnen genieten van PvP (zowel kleinschalig als extreem groot). Ik weet dat hier ook wat (ex-)IEGEX mensen zitten, dus bij deze wil ik alsnog zeggen: It was fun flying with you guys ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Leeft V3SPA nog trouwens? Ik sta nog in de topicstart als lid van TLOS / CVA, maar daar ben ik (na een lange break) weggegaan en zit nu (na een kort W-space-avontuur en een half miljard aan BPO's / BPC's / implants te hebben verloren omdat de alliantie waar ik toen bij zat KOS bleek voor CVA :X :P ) in mijn one-man-corp alleen te zijn :P

Ben niet echt een beginner meer :+ maar wel hardcore carebear :P Was bezig L4's te doen voor Amarr Navy toen ik me bedacht dat een 6.67 rating met Caldari Navy (Jawel, voor Jita 4-4 CNAP :P ) wel eens handig kon zijn als ik weer een paar duizend T1 modules aan missie-zooi kwijt wilde :P Al helpt EveRefinery daar ook goed bij; moet alleen nog uitzoeken welke van de markt-getalletjes ik hebben moet :P

Mijn grootste bezwaar tegen het joinen van een corp is dat corpmembers op me mogen schieten zonder dat CONCORD langs komt, maar het beeld dat ik bij V3SPA gekregen heb zowel hier op het forum als in het chatkanaal in het verleden lijkt me dat dat wel meevalt (aan de andere kant, het blijft EVE :P )

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:08
Yup, leven nog. Check ingame channel "V3SPA", zit genoeg man in elke dag :)

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
http://soundcloud.com/dut...ecording_11_09_26_21_15_3

Iemand in IEGEX die dit kan bevestigen?
Gents
Gents have been on deployment for the last few days. This is as a result of discussions I’ve had with each of our Pure Blind and Fade allies over the last couple of weeks about developing their capabilities. While this was couched in terms of a request, and not an order (they are their own alliances, after all, and we don’t have pets), various alliances took it in different ways. To be honest, Gents basically did the teenaged boy thing and stomped off shouting “Fine! We’ll do your stupid deployment!” But after the best part of a week deployed against same-sized IEGEX they have shut down their space all day every day, killed many hundreds of hapless victims, forced much panicked tower-unanchoring (during which they stole a freighter and the tower, mods and fittings it contained), rapecaged or disabled their jump bridge network and reinforced systems and stations. They are having a great time and their gangs are gradually turning into bona fide fleets. They’ve also done other stuff which is pretty awesome but remains opsec.
http://www.evenews24.com/...deration-alliance-update/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Wat wil je bevestigd hebben? Dat de alliance binnenkort ontbonden wordt? Als je dat wil weten, dat staat al een paar posts eerder aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
k ben dutch2005 @ soundcloud... wat meer wil je bevestigd hebben ? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonWatSpulle
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-09 07:12
Het wil maar niet lukken, nu een leuke Drake fit, maar die Raven heeft alleen een beetje range voordeel en +/- 30% shield HP er bij.

Nu zonder jullie te vervelen met een verschrikkelijke fit.
Passive shield Raven, wat raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
GewoonWatSpulle schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 12:04:
Het wil maar niet lukken, nu een leuke Drake fit, maar die Raven heeft alleen een beetje range voordeel en +/- 30% shield HP er bij.

Nu zonder jullie te vervelen met een verschrikkelijke fit.
Passive shield Raven, wat raden jullie aan?
passive shield raven? LOL? sorry... maar een raven is ECHT zo niet passive tanked (on-default)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
Oh, kreeg geen update van de nieuwe posts, sorry.

Wil iemand van IEGEX mss bij GENTS? XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Waarom passive? http://eve.battleclinic.c...er-Lv4-Mission-raven.html draait (met een Large ipv X-Large Shield Booster) permanent zijn repper, waardoor je op dezelfde sustained tank uitkomt als met een X-Large pulsed, zonder hassle.

X-Large heeft wel als voordeel dat beter kunt bursten, maar mijn Megathron heeft evenveel tank en doet verreweg de meeste L4's ook op zijn sloffen :P

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonWatSpulle
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-09 07:12
Hmm you guys changed my way of thinking.. haha..

Passive Drake gewend hè.. ik ga toch eens kijken naar die fit die je me linkt Paul!

L4's klinkt toch wel interessanter qua reward dan L3's, alleen al die bounties word ik blij van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ineluctable. is ook aan het recruiten! ;-)

convo Evanga ingame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 15:07
Paul schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 11:08:
Leeft V3SPA nog trouwens? Ik sta nog in de topicstart als lid van TLOS / CVA, maar daar ben ik (na een lange break) weggegaan en zit nu (na een kort W-space-avontuur en een half miljard aan BPO's / BPC's / implants te hebben verloren omdat de alliantie waar ik toen bij zat KOS bleek voor CVA :X :P ) in mijn one-man-corp alleen te zijn :P

Ben niet echt een beginner meer :+ maar wel hardcore carebear :P Was bezig L4's te doen voor Amarr Navy toen ik me bedacht dat een 6.67 rating met Caldari Navy (Jawel, voor Jita 4-4 CNAP :P ) wel eens handig kon zijn als ik weer een paar duizend T1 modules aan missie-zooi kwijt wilde :P Al helpt EveRefinery daar ook goed bij; moet alleen nog uitzoeken welke van de markt-getalletjes ik hebben moet :P

Mijn grootste bezwaar tegen het joinen van een corp is dat corpmembers op me mogen schieten zonder dat CONCORD langs komt, maar het beeld dat ik bij V3SPA gekregen heb zowel hier op het forum als in het chatkanaal in het verleden lijkt me dat dat wel meevalt (aan de andere kant, het blijft EVE :P )
Zekers leeft V3spa nog! Genoeg mensen dagelijks online. Binnen V3spa wordt niet op elkaar geschoten. We helpen elkaar mocht iemand even een uitdaging hebben (bijvoorbeeld lastige missie, veel spulletjes te verhuizen, max mining boost, ...)
Kom gerust even langs in V3SPA chat voor een babbeltje....

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Wat is er aan de hand dan dutch2005 ? uit Vale gestampt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Ik kan daar ook wel antwoord op geven: Nee, we zijn niet uit Vale gestampt. Het is meer een kwestie van dat er diverse factoren zijn, de situatie met GENTS werkt ook niet echt mee en daardoor is de keuze gemaakt om IEGEX binnenkort te ontbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Bummer!

Weten jullie al waar jullie twee heen gaan?

Wel sheisse, nu moeten we weer wat doen om die ruimte op te vullen heh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Op dit moment zie ik geen reden om te vertrekken uit APEO2 en ik wil dit eerst even zien wat er allemaal gaat gebeuren.

Ik heb van diverse personen al wel aanbiedingen gehad om hun corp te komen versterken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
no buddy lieks miej :P, allemaal butt hurt dat k die ts3 online gezwengelt heb :P

meeste willen IRC joinen (vanwege de numbers en dat ze de laatste tijd redelijk ok bezig zijn)

30min ally meeting, why weet k niet eg mer ach... ./care kan k me laatste virtual server ook sluiten bij DreamHost, scheelt me weer paar euri ^^

[ Voor 29% gewijzigd door Dutch2007 op 27-09-2011 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zojuist een cynabal blueprint gevonden in 0.6 systeem :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
IRC is geen slechte club, hoop alleen niet dat die Oldma nog altijd de dienst uitmaakt want dat is echt 'n retard, samen met wat andere oude directors van IRC.

[ Voor 16% gewijzigd door De_Bastaard op 27-09-2011 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
OMG, dit is gewoon grappig. Tijdens de laatste meeting kreeg ik extreem veel kudo's. En in de comments van EN24 ook nog eens. Waarschijnlijk deed ik toch wel goed mijn best O+

Verwijderd

nwagenaar schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 23:47:
OMG, dit is gewoon grappig. Tijdens de laatste meeting kreeg ik extreem veel kudo's. En in de comments van EN24 ook nog eens. Waarschijnlijk deed ik toch wel goed mijn best O+
Zelfde op Kugu. Dutch komt er iets minder goed vanaf :X

• nwagenaar
Ja, ik las het. Even een kleine uitleg om het allemaal beter in perspectief te brengen: Ik zit bijna 13 maanden in APE (speel Eve net 15 maanden) en circa 4 tot 5 maanden terug werd ik gepromoveerd tot Financial Director van de alliance. Ik was relatief nieuw en ik wist amper wat ik mocht en kon doen binnen mijn nieuwe rol. Dus ik probeerde mijn grens van mijn kunnen op te zoeken, pakte ondertussen meer verantwoordelijkheden op en ondernam meer dingen (al dan niet met hulp van anderen).

Ik zou liegen als ik zei dat dit mijn ego niet streelt. Het geeft mij in ieder geval een bevestiging dat ik helemaal niet zo fail was als dat ik soms dacht. Want ja, ik was (relatief) nieuw en dan moet jij je bewijzen ten opzichte van mensen die al jaren dit spel spelen en wellicht een betere keuze was geweest.

Nou ja, Dutch en Cizani zijn gewoon zoals ieder ander en ik kan het zeer goed met ze vinden. In corp zijn ze toch wel anders dan buiten de corp. Dutch had het probleem dat hij soms wat minder diplomatiek bezig was, wat weer resulteerde in: reacties, opmerkingen en gevolgen die de meeste mensen dan weer niet kunnen waarderen. Dat wil niet zeggen dat hij geen gelijk had, maar niet iedereen waardeerde zijn manier van communiceren. Oh en in de laatste 4/5 maanden betekende dat weer meer werk voor mij :+

Overigens heb ik nu een ander probleem, ik heb teveel rotzooi in de stations zitten en ik kan niet weg :P

[ Voor 3% gewijzigd door nwagenaar op 28-09-2011 14:22 ]

• Paul
nwagenaar schreef op woensdag 28 september 2011 @ 14:19:
Overigens heb ik nu een ander probleem, ik heb teveel rotzooi in de stations zitten en ik kan niet weg :P
Red Frog Freight Service? :P

Rhàshan - Aditu Sunlock

• nwagenaar
Ha! Je snapt natuurlijk wel dat de stations en gates gebubbled zijn en dat GENTS de boel campen? :+

• defusion
  • Niet online
nwagenaar schreef op woensdag 28 september 2011 @ 16:28:
Ha! Je snapt natuurlijk wel dat de stations en gates gebubbled zijn en dat GENTS de boel campen? :+
tengu met cloak/nullifier, maar dat is vooral voor waardevolle kleine spullen :)

kom regelmatig door P3EN-E zonder problemen ;)

edit: hoewel ik me nu bedenk dat je daar alsnog niks aan hebt als je nog in station zit. kunt niet instant cloaken...

[ Voor 14% gewijzigd door defusion op 28-09-2011 16:55 ]

• Paul
oh, je zit in null... Euhm, eigen schuld? :+ Sell orders helpen meestal wel :P Heb je iig ISK :)

Rhàshan - Aditu Sunlock

• Voggels
nwagenaar schreef op woensdag 28 september 2011 @ 16:28:
GENTS heeft toch aan corps een temp blue offer?
Iedereen die spullen weg wil hebben, join snel 1 corp, hoest even die paar bill op, 3 dagen blue status

• nwagenaar
Probleem nummer 1: Ik heb 10M in total op al mijn toons. Probleem nummer 2: Ik heb daarom ook amper ISK voor fuel om mijn carrier in te jumpen. :X

[ Voor 7% gewijzigd door nwagenaar op 28-09-2011 18:02 ]

• JanvD
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 20:46

JanvD

Portretfotograaf

maak een extra alt die je laat joinen bij gents :P

www.janvandoornik.nl

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Gewoon zorgen, dat je een jumpclone in buurt houd, dan via contracten en range market skills boel verkopen.
Of gewoon lui prive vragen, die wel kunnen docken om het voor jou te vervoeren/verkopen, tja zit wel risico aan, dat je ze moet kunnen vertrouwen.

En ach, op lange duur krijg je meestal overal wel weer is docking rights......

Verwijderd

nwagenaar schreef op woensdag 28 september 2011 @ 18:01:
Probleem nummer 1: Ik heb 10M in total op al mijn toons. Probleem nummer 2: Ik heb daarom ook amper ISK voor fuel om mijn carrier in te jumpen. :X
Shallente is je main toch? Ik kan je vanavond wel wat ISK geven zodat je iig fuel kan kopen om je belangrijkste assets veilig te krijgen.

• Dutch2007
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 09:30:
[...]

Shallente is je main toch? Ik kan je vanavond wel wat ISK geven zodat je iig fuel kan kopen om je belangrijkste assets veilig te krijgen.
c

hem gisteren nog 150m gegeven, isk zou problem niet meer moetne zijn ;)

• nwagenaar
Inderdaad, Shallente is mijn primaire toon. Enorm bedankt voor het aanbod, maar ik moet het afslaan :) Op dit moment heeft het weinig nut om nu carrier-jumps te organiseren. Al onze stations zijn bubbled en worden gecamped terwijl hun titan zo'n beetje 23/7 online is.

Ik heb ondertussen een achterstallige betaling gevorderd ivm een uitstaande investment van 3 maanden terug (ik was het bijna vergeten) en Dutch is zo vriendelijk geweest om een investering te doen. Dus ik kan weer een schip kopen. Ik heb besloten om mijn bezittingen achter te laten, te wachten op mogelijke toekomstige blue standings met DRF/Raiden/NCDOT en ik hoop dat mijn JC over enkele weken of maanden nog actief is zodat ik het spul kan moven. Anders ga ik binnenkort maar eens werken aan remote market mogelijkheden :P

Dus wederom, enorm bedankt. Maar het wordt tijd om weer te gaan PvP'en in een cane of een drake ipv een Cynabal.

[ Voor 3% gewijzigd door nwagenaar op 29-09-2011 10:36 ]

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Als je geduld hebt zal uiteindelijk het station met je spullen wel weer van eigenaar veranderen naar jouw bloc of een bondgenoot. Het 'bevrijden' van relatief waardeloze spullen na een paar jaar geeft veel voldoening, veel meer dan de waarde van wat je daar had.

De mensen die zo graag stations willen opblazen met alles erin of automatische evacuatie naar NPC stations zouden dat mooie element van EVE verpesten.

And to think they once said that computers would take away jobs.

• Paul
nwagenaar schreef op donderdag 29 september 2011 @ 10:35:
terwijl hun titan zo'n beetje 23/7 online is.
Dat geeft je 45 minuten :+
IJzerlijm schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:13:
Als je geduld hebt zal uiteindelijk het station met je spullen wel weer van eigenaar veranderen naar jouw bloc of een bondgenoot. Het 'bevrijden' van relatief waardeloze spullen na een paar jaar geeft veel voldoening, veel meer dan de waarde van wat je daar had.
Yup :) Toen Providence onder de voet gelopen werd heb ik ook een hoop achter moeten laten, een jaar later heb ik het allemaal weer terug \o/

Al heb ik wel een beetje afgeleerd om alles maar te laten slingeren, momenteel heb ik alles in één station (high sec :P ), de overige assets zijn van het niveau Station Warehouse genaamd 'repackage me after 24-10-2011' :+ Wat dat betreft ben ik wel blij als ze non-audit containers uit zouden brengen die wat groter zijn dan General Freight Containers :P

Ik opereer van uit één basis momenteel, dus dan wil ik ook alles daar hebben :P Ga ik meerdere activiteiten ontplooien denk ik wel dat er uiteindelijk een BS en een Noctis in het stelsel met agents ligt, een hulk daar waar de corp mined, een mack daar waar ice te vinden is etc... En een alt in Jita natuurlijk :+

Rhàshan - Aditu Sunlock

• De_Bastaard
Zijn jullie nu neut/red tegenover ons dan?

Ik denk niet dat wij ook maar iemand van de Deklein Coalition toelaten om sov te nemen in Vale of the silent of andere regio's die in de buurt komen van Tenal.

• AjDuLion
jay weer een war erbij :D dat word jita campen :+

• nwagenaar
De_Bastaard schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:11:
Zijn jullie nu neut/red tegenover ons dan?
IEGEX is op dit moment nog (steeds) blue. En gezien het gespam in de gezamenlijke intelchannel, vallen de GENTS duidelijk onder hostile ;)
Ik denk niet dat wij ook maar iemand van de Deklein Coalition toelaten om sov te nemen in Vale of the silent of andere regio's die in de buurt komen van Tenal.
Daar ging ik zelf ook niet vanuit :)

• De_Bastaard
Gents is voor onze zowieso hostile, samen met alles en iedereen wat ook maar in de buurt komt van Goons of deklein coalition :-D

Iedereen in Delve/Fountain/deklein enzo is rood :P

• Voggels
Just the way we like it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
De_Bastaard schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:44:
Gents is voor onze zowieso hostile, samen met alles en iedereen wat ook maar in de buurt komt van Goons of deklein coalition :-D

Iedereen in Delve/Fountain/deklein enzo is rood :P
Dat was bij ons ook zo :+

Overigens heb ik na lang nadenken en door zaken tegen elkaar af te wegen, besloten om mijn huidige corp (APE) te verlaten en EOG te joinen. Gezien mijn interesses en plezier in EVE op gebied van PvP en FC'ing, ben ik van mening dat ik bij EOG dit meer dan genoeg zal krijgen.

Nu was het voor mij ook mogelijk om in andere alliances te komen, maar ik heb op dit moment geen zin meer in SOV(-warfare) en ik wil mij primair focussen op PvP en plezier. Dat wil niet zeggen dat ik bij APE geen plezier had, verre van dat zelfs. Ik heb enorm veel plezier gehad, mij enorm vermaakt, genoten van de vele PvP met mijn (voormalige) corpies en dit komt mede door Cizani en omgdutch2005. (ex-)IEGEX en coalitiegenoten, bedankt voor alles en het gaat jullie goed ;w

Pagina: 1 ... 39 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.