[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 20: Incursus Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 45 Laatste
Acties:
  • 137.338 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

colink0 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 13:37:
Als ik 1 maand gametime aanschaf, krijg ik dan die maand + mijn trial gametime?
check je PM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welk ras is het best als ik alleen wil scannen? en wat zou ik moeten skillen behalve science?

snelheid lijkt me wel handig
tanken?
weapons?
welke schepen?

ow ja en hoe lang bewaren ze een char als je geen sub betaald?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2011 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03:55
Met alle rassen kan je alles. Het maximale wat het scheelt is minder dan een dag trainen. Alle rassen hebben goede scanschepen en de skills zijn verder gelijk.

Alle chars blijven bewaard. Tot nu toe zijn er volgens mij geen betaalde chars gewist. Al laten ze dat open. Vandaar dat tegenwoordig trouwens een derde gedeelte van je naam kan worden gekozen. oftewel dat je naam tegenwoordig uit ten minste twee aparte delen bestaat...

Om te scannen heb je ofwel goede scanskills nodig, ofwel een aparte scanalt. Standaard scanskills (idd in science) laten je prima met sisters eq werken. Sisters scanner+probes zijn erg goed om te scannen. Gooi ze op de t1 scanfrig of een covops. Deze schepen hebben een scanbonus. Al scan ik in hisec gewoon in mijn ishkur. Iets minder snel, maar een schip fits all. En mijn domi was goed genoeg toen ik (inmiddels lang geleden) nog in nullsec rondvloog.

[ Voor 69% gewijzigd door wheez50 op 24-08-2011 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 14:32:
welk ras is het best als ik alleen wil scannen? en wat zou ik moeten skillen behalve science?

snelheid lijkt me wel handig
tanken?
weapons?
welke schepen?

ow ja en hoe lang bewaren ze een char als je geen sub betaald?
Op dit moment zijn Minmatar (snel, shieldtank, projectile wapens) en Amarr (armortank, lasers) dominant voor PvP, Caldari voor PvE en Gallente een beetje zielig in een hoekje met alleen hele goeie capitals/supercapitals.

Characters worden oneindig bewaard als je niet betaalt en je krijgt regelmatig aanbiedingen om te reactiveren.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:51

Seraphin

Meep?

IJzerlijm schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 14:41:

Characters worden oneindig bewaard als je niet betaalt en je krijgt regelmatig aanbiedingen om te reactiveren.
Seconded; mijn char dat ik sinds 2007 (of 2008... weet niet meer) niet meer heb gebruikt krijgt nog regelmatig het aanbod om 5 dagen free gametime te proberen / een ander extraatje als je weer een subscription aanmaakt.

(jammer genoeg was het laatste offer net per 15-aug afgelopen en heb ik net afgelopen weekend besloten weer eens te starten :P )

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IJzerlijm schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 14:41:
[...]
Op dit moment zijn Minmatar (snel, shieldtank, projectile wapens) en Amarr (armortank, lasers) dominant voor PvP, Caldari voor PvE en Gallente een beetje zielig in een hoekje met alleen hele goeie capitals/supercapitals.
Leuk battleship voor PvE werkt alleen goed indien je behoorlijke drone skill hebt overigens bij Gallente.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net alt aangemaakt via logischerwijs mijn eigen trial en ik kan niet tegelijk inloggen op mijn PC wel met 1 en als ik uitlog de ander maar das niet altijd even handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 15:19:
net alt aangemaakt via logischerwijs mijn eigen trial en ik kan niet tegelijk inloggen op mijn PC wel met 1 en als ik uitlog de ander maar das niet altijd even handig
heb je dan toevallig een mac? op windows zou dit gewoon on-default moeten kunnen... if not --> ff kopie trekken van de install directory en snelkoppeling o het bureaublad plaatsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 19:54
Je kunt maar met 1 char tegelijk inloggen :) Om met 2 chars in te loggen moet je 2 accounts hebben, en beide chars moeten op een ander account zitten.

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch2007 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 15:21:
[...]

heb je dan toevallig een mac? op windows zou dit gewoon on-default moeten kunnen... if not --> ff kopie trekken van de install directory en snelkoppeling o het bureaublad plaatsen...
nee draai gewoon windows kan wel 2 x eve opstarten maar kan niet met main en alt tegelijk inloggen

wel met beiden alleen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paul schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 15:22:
Je kunt maar met 1 char tegelijk inloggen :) Om met 2 chars in te loggen moet je 2 accounts hebben, en beide chars moeten op een ander account zitten.
ze zitten op een andere account een trial account en mijn main heeft gewoon subscription

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Trial + Paid account kan je niet op 1 pc tegelijk inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 07:48
Daar zit je probleem. Je moet 2 betaalde accounts hebben om ze tegelijk op 1 pc te kunnen inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan geen trial account en volwaardig account tegelijk runnen vanaf dezelfde computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ahhh dus zodra ik betaal kan dat wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 15:25:
ahhh dus zodra ik betaal kan dat wel ?
Ja zodra de trial ook een betaald account is kan je ze beide tegelijkertijd gebruiken vanaf dezelde PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
volgens mij is de truck... weet het niet zeker... eerst de trial.. dan de full (of anders om...)

kan zijn dat dit fixed is tho....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
volgens mij krijg je ook netjes een melding dat het niet mag een trial + paid.
Dit om misbruik tegen te gaan (en idioot veel accounts die aangemaakt worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok heb cybernetics in cue naar lvl 3 en dan science 4 en de full +3 implants al gekocht :)

heb ook al een probe frigate gekocht nu maar even verder kijken haha

kan ik al die rookie shit en trainings crap uitzetten?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2011 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Bornhald schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 15:44:
volgens mij krijg je ook netjes een melding dat het niet mag een trial + paid.
Dit om misbruik tegen te gaan (en idioot veel accounts die aangemaakt worden)
een of andere melding van: we appreciate your enthousiasm oid, maar niet helemaal duidelijk waarom het niet kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 16:06:
ok heb cybernetics in cue naar lvl 3 en dan science 4 en de full +3 implants al gekocht :)

heb ook al een probe frigate gekocht nu maar even verder kijken haha

kan ik al die rookie shit en trainings crap uitzetten?
pas na 2 weken..

als je daarna upgrade.. (kan een bug zijn) krijg je die weer 2 weken :P

sommige dingen kan je uitzetten via de settings tho......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonWatSpulle
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-09 07:12
Ik draaide in het begin gewoon een VMware bak met daarin weer EVE, word dood leuk als een 2e PC gezien ;)
VMPlayer + EVE = niet heel stabiel* tho' maar het werkte.
* kwam volgens mij voornamelijk door fullscreen switchen aan de VMware kant, hardware acceleratie is toch nog niet 1 op 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colink0
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-09 15:21
Ik heb nu 150m, en ik ben pas begonnen, dus ik vroeg mij af wat ik het beste met het geld kan doen.

Ik kreeg het advies om +3 implants te kopen, maar wat heb ik aan die implants?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

colink0 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 18:30:
Ik heb nu 150m, en ik ben pas begonnen, dus ik vroeg mij af wat ik het beste met het geld kan doen.

Ik kreeg het advies om +3 implants te kopen, maar wat heb ik aan die implants?
je trainingstijd gaat met de implants omlaag, hierdoor wordt je sneller beter in wat je trained. nou vermoed ik dat je de mening van anderen wilt daar ik je dit advies gaf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03:55
Als de isk echt 'over' is en je vliegt al wat leuks: zet opzij om dat wat je vliegt zo nog een keer te kopen (zodat je het kwijt kan raken ^^). Daarna, bekijk of je langer dan een paar maanden wil spelen: o ja - doe de implants. Scheelt ws een paar dagen trainen per maand. Aan de andere kant: misschien ben je wel bloedfanatiek en wil je ff doorsparen voor +4's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wheez50 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 22:06:
Als de isk echt 'over' is en je vliegt al wat leuks: zet opzij om dat wat je vliegt zo nog een keer te kopen (zodat je het kwijt kan raken ^^). Daarna, bekijk of je langer dan een paar maanden wil spelen: o ja - doe de implants. Scheelt ws een paar dagen trainen per maand. Aan de andere kant: misschien ben je wel bloedfanatiek en wil je ff doorsparen voor +4's...
mjah hij is echt nieuw als in 12 uur oud en dan 150 mil hebben is hij mijnziens gek als hij niet voor setje +3s gaat heeft hij nog +/-110 mil over

die +4s komen wel en dan kan hij hopelijk naar jumpclone gaan zodat als hij doodgaat iig de +3s nog heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colink0
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 23:32:
[...]

mjah hij is echt nieuw als in 12 uur oud en dan 150 mil hebben is hij mijnziens gek als hij niet voor setje +3s gaat heeft hij nog +/-110 mil over

die +4s komen wel en dan kan hij hopelijk naar jumpclone gaan zodat als hij doodgaat iig de +3s nog heeft
Als ik doodga met de +3's, ben ik ze dan kwijt? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

colink0 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 23:56:
[...]

Als ik doodga met de +3's, ben ik ze dan kwijt? :'(
alleen als je gepod wordt dus met PVPen loop je dat risico

dat kun je vermijden met jumpclones in high sec zijn ze veilig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:25
Als je ge-pod wordt. ja.

Edit: spuit 11

[ Voor 27% gewijzigd door Cardinal op 24-08-2011 23:59 ]

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Idd alleen als je gepod wordt, en dat doen NPC's niet.
Dus voor missions en andere PvE in highsec zou ik gewoon met je +3 of +4 rondvliegen.

• Bornhald
defusion schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 10:48:
Idd alleen als je gepod wordt, en dat doen NPC's niet.
Dus voor missions en andere PvE in highsec zou ik gewoon met je +3 of +4 rondvliegen.
als je niet in oorlog bent :D

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:11
Precies, zo is iemand die ik ken zowel zijn 1B+ schip en zijn slaveimplants tijdens PVE met een wardec kwjitgeraakt. Hij was not ammused :+

[ Voor 4% gewijzigd door nwagenaar op 25-08-2011 11:08 ]

Mijn Neo Geo MVS collectie

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Of je pod self-destruct omdat je in een wormhole zit waar je niet meer uit kunt?

Been there, done that :P

https://niels.nu

• nwagenaar
Hydra schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 11:10:
[...]
Of je pod self-destruct omdat je in een wormhole zit waar je niet meer uit kunt?

Yep, same. Maar toen had ik +4 implants en ik verloor zowel mijn hound als mijn pod. Met andere woorden, 100+M ISK down the drain :'(

• Bornhald
Hydra schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 11:10:
[...]

met implants in een WH kan je altijd nog kijken of er iemand in local zit die je er uit wil laten.
Je hebt toch niks meer te verliezen, en je kan eigenlijk alleen maar winnen

• Daisai
  • Laatst online: 10-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 23:57:
[...]

alleen als je gepod wordt dus met PVPen loop je dat risico

dat kun je vermijden met jumpclones in high sec zijn ze veilig
Alleen dan werken de implants niet meer.

• Hydra
nwagenaar schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 11:17:
Yep, same. Maar toen had ik +4 implants en ik verloor zowel mijn hound als mijn pod. Met andere woorden, 100+M ISK down the drain :'(
Ik had +3 implants, had opzettelijk m'n alt gebruikt voor exploration, dus het viel mee :)
Bornhald schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 11:34:
met implants in een WH kan je altijd nog kijken of er iemand in local zit die je er uit wil laten.
Je hebt toch niks meer te verliezen, en je kan eigenlijk alleen maar winnen
I know, maar er was geen local beschikbaar in die WH.

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:36

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Heeft iemand hier een leuke Incursion PVE groupje (channel) waar ik mezelf kan aanmelden :)

Legion 7i i9 3080 32gb

• Bornhald
markklok schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 11:48:
Heeft iemand hier een leuke Incursion PVE groupje (channel) waar ik mezelf kan aanmelden :)
Ik weet wel een corp die vooral met incursions bezig zijn. Stuur maar een PM met je ingame naam dan kan ik je in ieder geval in gesprek met ze brengen.

• Bornhald
Hydra schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 11:48:
Je weet dat local altijd leeg lijkt totdat iemand praat?
Maar kan natuurlijk ook heel goed dat het WH leeg was.

• Paul
Hydra schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 11:48:
Ik heb na het (redelijk hectisch) terugtrekken van een POS uit W-space (zat er samen met wat vrienden) mezelf ook wel eens teruggevonden in W-space, in mijn Iteron, met implants, POS, modules etc, maar geen scanner fitted :( Wel een t1 cloak...

Toen ook afgewacht tot ik op D-scan probes zag en in local gaan praten :) De eerste 2 zeiden niks terug (het werden wel ineens combat probes op de D-scan :( ), de 3e heeft me voor 10% van de prijs van mijn Iteron + implants + pod (over mijn cargo van 1B+ heb ik het nooit gehad :+ ) naar K-space gebracht d:)b

Rhàshan - Aditu Sunlock

• Hydra
Bornhald schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 12:41:
[...]

Je weet dat local altijd leeg lijkt totdat iemand praat?
Maar kan natuurlijk ook heel goed dat het WH leeg was.
Het was zo'n "due to local spatial nogwat is er geen communications nogwat" wormhole, daar is geen local channel.

Dat is elk WH, je kan nog wel praten, alleen totdat je praat staat niemand in de lijst.

Ook vreemd, Raiden. heeft nu als ik het goed heb 3 systemen in providence serieus aangevallen met SBUs. Met de hulp van HYDRA, Outbreak en nog wat andere was 1 systeem gered, maar de andere 2 waren we sov kwijt. Raiden. had toen station uiteraard en gingen ze TCU onlinen. Hebben wij TCUs vernietigd en onze eigen weer gaan onlinen, hebben ze geloof ik in ééntje nog wel TCU vernietigd een keer, maar uiteindelijk is het resultaat dat we nu gewoon weer sov hebben, en dus moeten ze weer door een zooi timers heen grinden omdat ze het niet nodig vonden onze onlinende TCU te vernietigen terwijl ze dat makkelijk konden doen.

Verwijderd

hmm wormholes zijn tricky dus leuk daar ik een scan alt heb gemaakt :D

nou ja zie wel wat het me brengt :)

• Bornhald
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 15:32:
hmm wormholes zijn tricky dus leuk daar ik een scan alt heb gemaakt :D

nou ja zie wel wat het me brengt :)
Gewoon zorgen dat wanneer je een WH in gaat je de ingang bookmarked, en zorgt dat je een nieuwe kan scannen indien de bewoners hem collapsen :)

Verwijderd

Bornhald schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 15:36:
[...]

Gewoon zorgen dat wanneer je een WH in gaat je de ingang bookmarked, en zorgt dat je een nieuwe kan scannen indien de bewoners hem collapsen :)
ahh WHs zijn altijd bewoond? en ik kan er zelf ook 1 maken dus? cool maar wat valt er dan te halen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 15:54:
[...]

ahh WHs zijn altijd bewoond? en ik kan er zelf ook 1 maken dus? cool maar wat valt er dan te halen?
Nee WH's zijn niet altijd bewoond. Je kan ze ook niet zelf maken, hooguit zelf vinden. En in de juiste WH's zijn zieke bakken met ISK te halen als je weet wat doet.

• Bornhald
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 15:54:
[...]

Er zijn corporations die in een wormhole gaan wonen, die leven dan vanuit een POS.

Je kan er dus zelf in gaan "wonen" maar een pos is wel handig, om loot op te slaan enz.

Wat ze daar eigenlijk doen, is sleeper sites doen, om zo t3 dingen te maken. Daarnaast kan je ook nog gass en roids minen (er zijn sites met ABC ores daar)

Maar salvage en loot van sleepers is wel wat waard en als je een pos hebt staan en je hebt zin om uit te zoeken hoe alles werkt kan je ook t3 dingen maken.

Ik zou wel zeggen dat het alleen niet te doen is, wel zie je vaak dat mensen wormholes gaan "raiden" . Dus alleen of met een groepje een wormhole in, de sites doen, loot pakken, en er weer uit gaan.

Meestal kan je een bewoonde pos herkennen aan het feit dat er towers staan. simpele 360 directional scan kan je al vertellen of er towers staan.

Er is ook redelijk veel pvp in wormholes, van mensen die een wormhole over willen nemen van de "oorspronkelijke" bewoners. Dat was een mooie uitbreiding. niet zoals "standing in captainsquarters staring at my macro transactie bought monocle"

• Hydra
Ik was dus een beetje aan 't rondvliegen, kom ik ook 'sleepers' tegen. Nu was ik op zich wel gewend af en toe beschoten te worden door ratten, maar ik ging dus gewoon "poef" dood :D En ik had suf genoeg geen bookmark gemaakt naar de wormhole :(

[ Voor 14% gewijzigd door Hydra op 25-08-2011 16:17 ]

Verwijderd

damn moet me daar eens in gaan verdiepen :P

• Bornhald
sleepers (en de rats van incursions) zijn een stukje beter dan normal rats, al was het maar omdat ze omni dammage doen, elkaar reppen en van targets kunnen switchen.
Een beetje onderzoek voor wormholes is wel aan te raden als je je geld er wil gaan verdienen :D

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 12:44
aye; als je wat meer wilt weten, vraag maar raak. Ik zit inmiddels al bijna een jaartje in een C5.

• Hydra
Bornhald schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 16:33:
sleepers (en de rats van incursions) zijn een stukje beter dan normal rats, al was het maar omdat ze omni dammage doen, elkaar reppen en van targets kunnen switchen.
Een beetje onderzoek voor wormholes is wel aan te raden als je je geld er wil gaan verdienen :D
Ik deed onderzoek! "Hoi! Hoe is het?" "Boem!" Veel van geleerd :P

Verwijderd

ravenger schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 16:33:
aye; als je wat meer wilt weten, vraag maar raak. Ik zit inmiddels al bijna een jaartje in een C5.
nou ga eerst wel gewoon scannen neem aan (domme vraag mogelijk) dat ik het wel weet/zie als ik een wormhole vind? ik ga gewoon scannen en zie wel wat ik vind zolang mn alt geen dure shit heeft is het niet echt een probleem als ik gekilled/gepod wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:06
markklok schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 11:48:
The Ditanium Fleet voor armor incursions of
BTL Pub voor shield fleets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 16:53:
[...]

nou ga eerst wel gewoon scannen neem aan (domme vraag mogelijk) dat ik het wel weet/zie als ik een wormhole vind? ik ga gewoon scannen en zie wel wat ik vind zolang mn alt geen dure shit heeft is het niet echt een probleem als ik gekilled/gepod wordt
Een wormhole zie je wanneer je het ziet, en je moet er eerst nog door vliegen (net als een jumpgate) om aan de andere kant te komen. Dus als je hem vind dat merk je het wel (en er naartoe vliegen is ook geen probleem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Gisteravond hadden we een leuk gevecht met een 100+ fleet van AAA/ROL. :) Onze scouts begonnen onze intel channel vol te spammen met een aanzienlijke spike van armageddons, typhoons, guardians, etc in lowsec en dat ze op weg waren naar P3EN-E. Het duurde niet al te lang totdat ze daar waren en gezien de grootte van hun fleet, werd in eerste instantie het commando gegeven om niks te doen. Terwijl zij bezig waren met het slopen van onze jumpbridge en onze JB-POS, probeerde we nog een bomberfleet te maken zodat we nog wat schade konden aanrichten.

Maar helaas dacht onze alliance leader daar anders over en we kregen het commando om een shield-fleet te vormen. Met 50+ in fleet heb ik ons in positie gebracht in K8X, terwijl een groep dictors en recons kregen andere commando's om een verrassing klaar te maken. Terwijl de AAA/ROL fleet zijn weg baande naar KRUN was alles klaar om de verrassing in werking te zetten. Vervolgens gaf onze alliance leader het commando om in KRUN te jumpen en een paar achterblijvers op de EIDI gate neer te schieten: eerst ging hun Zealot dood en vervolgens wilde we een Armageddon naar de eeuwige km-jachvelden laten vertrekken. Maar we kregen het commando om ons klaar te maken voor een warp-in in KRUN, dus hij had geluk :+ Toen wij klaar stonden in KRUN en alligned waren naar onze andere jumpbridge, kreeg ik het commando om daar te warpen en hun fleet te bubblen. Ik gaf het commando en hup, away we went! Daar aangekomen werd hun complete fleet gebubbled en ik begon met het roepen van targets en niet veel later werd een cyno actief waarbij we ondersteuning kregen van onze NCDOT vrienden met dit als resultaat (60 kills tegen 8 losses) :)

Helaas was ik al snel primary en heb ik mijn scimitar verloren :'( Ik heb nog een paar targets geroepen terwijl mijn pod uit de bubble een weg baande en geprobeerd te reshippen. Terwijl de AAA/ROL fleet probeerde weg te komen, zijn er een aanzienlijk aantal neergeschoten en snel daarna maakte ze dat ze wegkwamen en gingen ze weer naar hun staging system in lowsec. Nadat ik was gereshipped uiteraard meegedaan om hun te volgen (zowel met mijn main als met een cyno-ship), maar uiteindelijk gingen AAA/ROL niet meer spelen. We hebben nog wel een ROL Armageddon neergeschoten en na deze actie hebben wij onze jumpbridges en POS's gerepped zodat ze weer operationeel waren.

Al met al was het leuke avond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonWatSpulle
Gisteren voor het eerst met 2 vrienden in battlecruisers (Ferox, Drake, Drake) een setje level 4 missies gedaan.
Op het feit na dat ik m'n ammo was vergeten was uit warpen niet noodzakelijk, leuke ervaring en hoewel we teleurgesteld waren over de 1.5m mission rewards (.5m p.p.) waren we ineens héél blij met de bounty prizes.

Volgens mij zit ik niet heel ver van L4 solo maar voelt toch fijner met in ieder geval 1 buddy.

Pro tip: de missie "Recon" niet* blitzen, dan levert ie niks op, er zit wel lekker wat bounty prize ISK in! ;)
* tenzij je LP aan het farmen bent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
GewoonWatSpulle schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 10:43:
Gisteren voor het eerst met 2 vrienden in battlecruisers (Ferox, Drake, Drake) een setje level 4 missies gedaan.
Op het feit na dat ik m'n ammo was vergeten was uit warpen niet noodzakelijk, leuke ervaring en hoewel we teleurgesteld waren over de 1.5m mission rewards (.5m p.p.) waren we ineens héél blij met de bounty prizes.

Volgens mij zit ik niet heel ver van L4 solo maar voelt toch fijner met in ieder geval 1 buddy.

Pro tip: de missie "Recon" niet* blitzen, dan levert ie niks op, er zit wel lekker wat bounty prize ISK in! ;)
Recon is solo lekker te blitzen hoor.. lekker veel lp in een paar minuten :D
doe het meestal in een riftertje, laatste missie in een caracal

denk dat ik met de serie van drie dan 5-6 minuten bezig ben. maar las je de firepower hebt is de 1e missie wel jackpot. veel bounties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerste recon blits ik zelf niet, schiet ik leuk de NPCs neer, één van best betalende missies met die bounties. Alleen als je in lowsec ofzo zit zou ik hem blitsen, dan wil je vooral veel LP hebben.

Andere recons gewoon blitzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
GewoonWatSpulle schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 10:43:

Moet zeggen dat het inderdaad wel lkker ging gister aaf! Alleen nu moeten we nog ff zo'n salvage ship hebben van ORE. Scheelt weer vliegen en tijd (tractor beam range) plus dat dat schip ook meer cargo space heeft :)

Hoeveel hebben jullie uiteindelijk nog kunnen salvagen nadat ik offline ging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MacrosSimga schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:09:
[...]

Moet zeggen dat het inderdaad wel lkker ging gister aaf! Alleen nu moeten we nog ff zo'n salvage ship hebben van ORE. Scheelt weer vliegen en tijd (tractor beam range) plus dat dat schip ook meer cargo space heeft :)

je bedoeld een Noctis :*) ja dat is erg prettig...

btw. weet iemand wanneer je je api key krijgt? is dat 72 uur na creatie of 72 uur na betaling? zit er met smart op te wachten :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2011 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colink0
Ben van plan om flink te gaan focussen op minen. Ik gebruik nu de Bantam incl 2 mining laser en cargo enhancers. Zijn er andere schepen die meer geschikt zijn voor minen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
btw. weet iemand wanneer je je api key krijgt? is dat 72 uur na creatie of 72 uur na betaling? zit er met smart op te wachten :P
Volgens mij was dat 72 na betaling. Trial accounts hebben nog geen API key.
Ben van plan om flink te gaan focussen op minen. Ik gebruik nu de Bantam incl 2 mining laser en cargo enhancers. Zijn er andere schepen die meer geschikt zijn voor minen?
http://www.eve-wiki.net/?title=Haladas_Mining_Guide

probeer deze link eens. Staat behoorlijk wat info. Ik had ergens ook een keer een hele mining guide pdf gevonden maar kan deze nu niet meer vinden :/

[ Voor 46% gewijzigd door MacrosSimga op 26-08-2011 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Laatst online: 11-09 15:07
colink0 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:29:
Bantam is de frigate gespecialisseerd in het minen voor Caldari. De volgende logische stap is naar een cruiser. Dan pak je de Osprey. (Ook Caldari). De stap erna is Retriever en uiteindelijk de Hulk.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja de Skiff, Mackinaw en de Hulk maar daar heb je wel aardig wat skills voor nodig.

verder zijn er in elk ras wel wat schepen die het redelijk doen als ming schepen je moet zelf even kijken welke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
gezien je caldari vliegt, kan je skillen voor de osprey, van af daar naar ore mining schepen.
je zou dus voor de Procurer en dan Retriever willen trainen daarna de T2s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:37:
[...]

ja de Skiff, Mackinaw en de Hulk maar daar heb je wel aardig wat skills voor nodig.

verder zijn er in elk ras wel wat schepen die het redelijk doen als ming schepen je moet zelf even kijken welke.
Skiff gebruik je alleen in 0.0. Voor Mercoxit.
Mackinaw gebruik je alleen voor ice mining.
Hulk gebruik je voor alles behalve bovenstaande 2.

Edit:
Procurer sla je per definitie over!!!! Die doet 't slechter dan een Osprey.

[ Voor 8% gewijzigd door MisterMichel op 26-08-2011 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
MisterMichel schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:38:
[...]

Skiff gebruik je alleen in 0.0. Voor Mercoxit.
Mackinaw gebruik je alleen voor ice mining.
Hulk gebruik je voor alles behalve bovenstaande 2.

Edit:
Procurer sla je per definitie over!!!! Die doet 't slechter dan een Osprey.
Neem het zo van je aan

Dan is het pad dus makkelijk
Osprey -> Covetor -> Hulk

edit -> tenzij je wil gaan iceminen dan de mack.. maar solo is dat niks om te doen omdat de ice blocks 1000m3 per stuk zijn

[ Voor 14% gewijzigd door Bornhald op 26-08-2011 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
Bornhald schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:40:
[...]

Neem het zo van je aan

Van Covetor naar Hulk is 18 uur skillen. Covetor is aardig omdat een Hulk (inclusief skillboekje) best prijzig kan zijn.
Van Retriever naar Covetor skillen duurt best lang. (2 weekjes of zo).

Pad is vaak: Osprey -> Retriever -> Hulk

[ Voor 8% gewijzigd door MisterMichel op 26-08-2011 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Persoonlijk zou ik eerst nog de Retriever na de Osprey pakken. Die kan je al zeer snel vliegen tov de Covetor. Maar dat is wat ik heb gedaan op me main en me alt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Ik neem het zo van de miners aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonWatSpulle
MacrosSimga schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:09:

Uit het looten is nog 1.5m p.p. gekomen, uit het salvagen gok ik rond de 4m alleen spaar ik daar even de parts van op om rigs te bouwen! ;)
Die Noctis is al gekocht, vanavond/vannacht maar eens uit proberen ;) m'n Hulk is wel weer op de lange baan terecht gekomen, ach die missende 60m komt vanzelf met L4's!
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:12:
je bedoeld een Noctis :*) ja dat is erg prettig...

Betalen voor API key? Of bedoel je voor een alt? Ik kon zelfs tijdens trial gewoon EVEMon gebruiken.

[ Voor 32% gewijzigd door GewoonWatSpulle op 26-08-2011 11:51 . Reden: Volgorde klopte van geen kanten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Ik lees vaker dat mensen blitzen, levert dat echt zoveel meer op? True, looten en salvagen kost ook tijd, en een paar honderd keer dingen klikken om ze te verkopen eens je het met je freighter naar Jita 4-4 hebt gebracht ook, maar warp in, knal knal, warp out, next, dat gaat toch gigantisch vervelen?

Ik haal echt bakken met geld binnen van de loot en salvage... Nog afgezien dat ik lang niet altijd zin heb om missies te doen, en dan kun je dus een retourtje Jita doen :P

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonWatSpulle
MacrosSimga schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:43:
Persoonlijk zou ik eerst nog de Retriever na de Osprey pakken. Die kan je al zeer snel vliegen tov de Covetor. Maar dat is wat ik heb gedaan op me main en me alt.
Bornhald schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:44:
Ik neem het zo van de miners aan :D
Ik heb de mining cruiser overgeslagen, met een mining frigate en de eerste industrial ship lekker aan het jetcan minen geweest en gelijk door gejumped naar een Retriever, Procurer is alleen interessant om een Skiff te bouwen, soort van half fabricaat :P
Paul schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:54:
Ik lees vaker dat mensen blitzen, levert dat echt zoveel meer op? True, looten en salvagen kost ook tijd, en een paar honderd keer dingen klikken om ze te verkopen eens je het met je freighter naar Jita 4-4 hebt gebracht ook, maar warp in, knal knal, warp out, next, dat gaat toch gigantisch vervelen?

Ik haal echt bakken met geld binnen van de loot en salvage... Nog afgezien dat ik lang niet altijd zin heb om missies te doen, en dan kun je dus een retourtje Jita doen :P
Blitzen, voor als een missie moeilijk is maar wel LP oplevert of veel ISK maar weinig salvage en bounty.

[ Voor 34% gewijzigd door GewoonWatSpulle op 26-08-2011 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:05

Voor mij persoonlijk is het meer het gemak. Ik heb een noctis alt die me kan volgen, wat ik ook regelmatig doe. Maar een paar dagen geleden was er ineens een price spike voor het faction item dat ik normaal verkoop, toen ben ik als een gek missions gaan blitzen. Heb toen zo'n 75mil per uur gehaald, inclusief mission rewards etc.
Het ligt ook een beetje aan de missie. Sommige missies zijn erg simpel (duo of death bijv., 2 bs killen --> klaar) daar ga ik echt niet mn noctis achteraan sturen om te salvagen. Angel Extravaganza daarentegen is wel weer erg leuk om te salvagen, plus dat je die zowiezo niet kunt blitzen. Het ligt dus bij mij aan de missie en de markt.

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Betalen voor API key? Of bedoel je voor een alt? Ik kon zelfs tijdens trial gewoon EVEMon gebruiken.
Nam aan dat je pas je API key kan gebruiken als je betaald had. Maar moet eerlijk toegeven dat ik em nooit gebruikt heb in de tijd dat ik nog een trial had :P
Wel weet ik dat hij niet gelijk beschikbaar is nadat je je account hebt aangemaakt. Dan zal het wel 24 t/m 72 uur zijn na het maken van een account plus ingame char

Heb je trouwens al de ORE industrial skill gekocht voor de shipbonus?

[ Voor 18% gewijzigd door MacrosSimga op 26-08-2011 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MacrosSimga schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 12:06:
[...]

Nam aan dat je pas je API key kan gebruiken als je betaald had. Maar moet eerlijk toegeven dat ik em nooit gebruikt heb in de tijd dat ik nog een trial had :P
Wel weet ik dat hij niet gelijk beschikbaar is nadat je je account hebt aangemaakt. Dan zal het wel 24 t/m 72 uur zijn na het maken van een account plus ingame char

Heb je trouwens al de ORE industrial skill gekocht voor de shipbonus?
lijkt me wel zonder die skill krijg je logischerwijs de bonus niet sterker nog je kan dan het schip niet eens vliegen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 12:44
MisterMichel schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:42:
[...]

Van Covetor naar Hulk is 18 uur skillen. Covetor is aardig omdat een Hulk (inclusief skillboekje) best prijzig kan zijn.
Van Retriever naar Covetor skillen duurt best lang. (2 weekjes of zo).

Pad is vaak: Osprey -> Retriever -> Hulk
retriever is pas useful met Barge IV though vs Osprey met Cruiser IV; at least, dat was vroeger zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colink0
Ok, thanks voor de tips, heb meteen maar de Osprey gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
colink0 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 12:35:
Ok, thanks voor de tips, heb meteen maar de Osprey gekocht :)
Miss onnodig maar je zou op de low slots eventueel nog een paar cargo extenders kunnen zetten. kan je ook een beejte afk minen. Dan heof je er niet heel de tijd bij te zijn en minder naar de station toe te vliegen om je cargo te legen. Zorg alleen wel dat je niet gekilled word door een gezellige piraat xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald

Blitzen doe ik meestal voor standing. Ik vleig dan in een caracal lvl 2 missies, en binnen een week heb ik genoeg standing voor lvl 4s

Nu je overal veel meer LP voor krijgt, is het volgens mij verstandiger om in de meeste gevallen gewoon alles af te schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Bornhald schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 12:50:
Blitzen doe ik meestal voor standing. Ik vleig dan in een caracal lvl 2 missies, en binnen een week heb ik genoeg standing voor lvl 4s

Nu je overal veel meer LP voor krijgt, is het volgens mij verstandiger om in de meeste gevallen gewoon alles af te schieten
Bij veel missies is het uberhaupt niet mogelijk te blitzen. Meestal moet je in de pockets alles afmaken, en soms ook in de laatste pocket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zodra je missies doet waarin je LP meer waarde hebben dan bounties (of missies waarin je geen bounties krijgt) dan is blitzen de efficienste manier om ze te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Hydra schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:01:
[...]

Bij veel missies is het uberhaupt niet mogelijk te blitzen. Meestal moet je in de pockets alles afmaken, en soms ook in de laatste pocket.
Mijn ervaring is dat er redelijk veel te blitzen zijn, met name lvl 2's :) en anders heb ik een super goede lvl 2 missie boat. Want lvl 4 missies in een week weet ik zeker dat ik redt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:01:
[...]

ja voor ons misschien wel maar denk dat een char met veel meeer SP er iig meer kan blitzen dan wij. je hoeft in lang niet alle missies alles af te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Bornhald schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:37:
Mijn ervaring is dat er redelijk veel te blitzen zijn, met name lvl 2's :) en anders heb ik een super goede lvl 2 missie boat. Want lvl 4 missies in een week weet ik zeker dat ik redt
Level 2's weet ik niet, maar ze hebben veel level 4's hierop aangepast dat ze niet meer blitzbaar zijn.
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:31:
ja voor ons misschien wel maar denk dat een char met veel meeer SP er iig meer kan blitzen dan wij. je hoeft in lang niet alle missies alles af te maken
Of je alles af moet maken ligt niet aan de hoeveelheid SP die je hebt, dat is gewoon afhankelijk van de missie. Er zijn helemaal niet zo veel missies waar je kunt blitzen, de meeste met 3 pockets unlocken de warpgate pas als alles dood is bijvoorbeeld.

[ Voor 27% gewijzigd door Hydra op 26-08-2011 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:56:
[...]

Level 2's weet ik niet, maar ze hebben veel level 4's hierop aangepast dat ze niet meer blitzbaar zijn.

[...]

Of je alles af moet maken ligt niet aan de hoeveelheid SP die je hebt, dat is gewoon afhankelijk van de missie. Er zijn helemaal niet zo veel missies waar je kunt blitzen, de meeste met 3 pockets unlocken de warpgate pas als alles dood is bijvoorbeeld.
dat klopt als je ze allemaal moet doden zijn ze niet te blitzen maar dat hoeft vaak niet hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:39:
dat klopt als je ze allemaal moet doden zijn ze niet te blitzen maar dat hoeft vaak niet hoor
Misschien heb ik dan pech maar ik heb meestal van die 3 pocket missies en die warpgates kun je toch echt pas gebruiken als de rats dood zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:41:
[...]

Misschien heb ik dan pech maar ik heb meestal van die 3 pocket missies en die warpgates kun je toch echt pas gebruiken als de rats dood zijn.
doe jij nog lvl 2s dan?

oh btw heb gisteren weer een domi opgeblazen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Nee, ik heb het over 4's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand me vertellen wat die amar/gallente/minmatar/caldari encryption skills precies doen?

het is logischerwijs voor hacking als je naar de naam kijkt en de preq. echter staat er niet bij wat het effect is per lvl danwel wat het exact doet.

zo kan je wat moeilijk inschatten wat het belang is van deze skills :/ iemand die wat licht in de duisternis kan werpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 18:12:
[...]

Nee, ik heb het over 4's.
daar zit het verschil dus... Bornhald had het over LVL2s blitzen om toegang te krijgen tot lvl 4s ;) en dat beaamde ik en er zijn ook wel wat lvl 4s de geblitzt kunnen worden maar idd niet zoveel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 18:29:
kan iemand me vertellen wat die amar/gallente/minmatar/caldari encryption skills precies doen?

het is logischerwijs voor hacking als je naar de naam kijkt en de preq. echter staat er niet bij wat het effect is per lvl danwel wat het exact doet.

zo kan je wat moeilijk inschatten wat het belang is van deze skills :/ iemand die wat licht in de duisternis kan werpen?
Die skills zijn van belang voor invention. Ze verhogen de kans dat je een blueprint krijgt uit een invention run. Ik weet niet meteen met hoeveel maar de invention formule is bekend en via google wel te vinden denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 18:42:
daar zit het verschil dus... Bornhald had het over LVL2s blitzen om toegang te krijgen tot lvl 4s ;) en dat beaamde ik en er zijn ook wel wat lvl 4s de geblitzt kunnen worden maar idd niet zoveel
Hydra schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:56:
Anders ff lezen wat ik schrijf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 19:09:
[...]

Die skills zijn van belang voor invention. Ze verhogen de kans dat je een blueprint krijgt uit een invention run. Ik weet niet meteen met hoeveel maar de invention formule is bekend en via google wel te vinden denk ik zo.
crap ik dacht voor hacking kijkend naar de preq en de naam dus ik ze gekocht en geinject damn 3,2 mil isk door het raam :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
Och, wie weet wil je in de toekomst eens gaan spelen met invention. Leuk hoor, de spulletjes bij elkaar verzamelen en dan de T2 spullen bouwen.
Zo ben ik begonnen met een complete covert ops ship gefit met allemaal T2 modules. Had ik veel skills voor nodig, maar is wel erg leuk als je uiteindelijk met je eigen gebouwde scan bootje rond vliegt.
Oh, hier is de pagina waar je kunt uitrekenen wat je kans op succes bij invention is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MisterMichel schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 12:13:
Och, wie weet wil je in de toekomst eens gaan spelen met invention. Leuk hoor, de spulletjes bij elkaar verzamelen en dan de T2 spullen bouwen.
Zo ben ik begonnen met een complete covert ops ship gefit met allemaal T2 modules. Had ik veel skills voor nodig, maar is wel erg leuk als je uiteindelijk met je eigen gebouwde scan bootje rond vliegt.
Oh, hier is de pagina waar je kunt uitrekenen wat je kans op succes bij invention is.
nah voor de komende paar jaar zie ik dat niet gebeuren. en dus zonde geld ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een (bijna) 70M SP karakter waar ik vanaf wil. Ik ga definitief stoppen met Eve.
Karakter heeft nog een paar miljard in z'n wallet.

Interesse? Doe een goed bod. Meer info via PM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok ik heb een poos problemen gehad met wifi netwerk en kreeg veel timeouts trage verbinding en disconnects...

heb nu een bedrade bekabeling echter wel via het stroomnet omdat een kabel trekken geen optie is. nou heb ik continue een ping naar google lopen en die is goed (pings van 21ms gemiddeld en af en toe met veel internet conn. loopt het soms met +/1 10ms op naar 31ms gemiddeld.

echter wordt ik nog steeds (vandaag al 2x) gedisconnect in eve (pings waren hele tijd in orde en andere progg. hadden ook geen problemen.

meer mensen last van? ook gebruik ik sinds kort 2 eve clients tegelijk op 1 PC ivm alt daar zou het ook aan kunnen liggen :?

edit: toevoeging
zojuist met 1 client open weer eruit gegooid ik ga het toch enorm irritant vinden om zo te spelen. meer mensen last van dit probleem?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2011 17:56 ]

Pagina: 1 ... 36 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.