Hydra schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:57:
[...]
Wat ik begrijp is juist dat in low-sec het vaak gevaarlijker is omdat je daar veel 'wannabe' pirates hebt die vooral in high-sec leven en dan af en toe naar lowsec gaan om daar mensen te etteren. Ik denk dat ik dat zelf ook ga doen binnenkort; riftertje pakken en dan in lowsec rond gaan klooien. Moet ik nog wel ff een jump-clone maken om m'n implants niet kwijt te raken

ja dat heb ik ook gedaan ben via Sobiaski (ofzoiets) naar een doodlopend stukje 0,4 gegaan maar niks aangetroffen in de minebelts.
gister ook mn riftertje verloren omdat ik kapot geschoten werd door een canflipper maarja hoort erbij daarna mn dominix navy met de warrioretjes 2 gepakt maar de vogel was al gevlogen helaas
druk bezig geweest met een vervanger te zoeken voor mn rifter en raakte behoorlijk gecharmeerd vd Worm dat is een soort van pirate faction frigate met een drone bonus, kon er gewoon 9x warrior2 in kwijt.
daarnaast kwam ik nog een beginnend collega piraat tegen in een minebelt en hebben we samen nog wat miners lastig gevallen,bij toeval kwam ik erachter waar ik voor mijn grote break voor aan het researchen was, zag een manticore in mn dock staan haha maar geen cruisers meer op de manti,zijn torps geworden geloof ik,van het weekend gaan we saampjes naar lowsec beiden in stealth modus..
Can flippen heb ik niet meer gedaan (het verplaatsen van goederen van zijn naar jouw pas gemaakte can) ik gebruik nu een andere tactiek,ik bookmark cans e dan verlaat ik het systeem en wissel ik op een station mn scheepje voor mn badger2 en jump ik boven op de can,zet ik mn warp vast aan (sloom ding) en dan rek ik gauw alles in mn cargo space. en warp ik weg
gister nog een leuk vrachtje gejat van iemand die in een cruiser aan het minen was,dacht eerst dat het een valstrik was totdat ik zag dat er wel een hoop mine laser straaltjes uitkwam, toch weer 17k van onze vriend gejat hehe
maar hoe zit dat in 0,4? bij de gates kom je onder vuur van het verdedigings kanon at daar hangt maar in de mine belts? komt concord daar ook? zag gister ook iemand druk bezig met de zogenaamde "ik stop met eve dus stuur me isk en ik stuur je het dubbele terug" weet niet of het een scam was trouwens maar zo leek het,ik zou dan net zo lang doorgaan met terug betalen tot er een belachelijke amount isk van die vent komt en dan thx roepen haha
maar wil straks voornamelijk leven van de miners en dan niet alleen van hun jetcannetjes maar van hun schepen daarom wilde ik graag weten of concord ook in 0,4 komt haha dan kan je iemand ransommen! werkt ie niet mee schiet je hem in structure en vraag je nog een keer vriendelijk om een transactie,komt ie niet dan schiet je hem aan gort en warpscrample je zn pod en vraag je het nog een keer vriendelijk hehe moet brood inzitten toch?