[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 20: Incursus Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 45 Laatste
Acties:
  • 137.333 views

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
Hydra schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 16:42:
[...]

Lijkt me knap lastig 2 toons tegelijkertijd te controllen. Als het 1v2 is okay, maar 2v2 gaat 't lastig worden vermoed ik.
moet je gewoon goed zijn :P

k doe dat wel vaker :P, al is het dan meestal 10v10 ofzo en ben k er 2 van..

k heb dan wel de game in windowed && 2x 24":) >:)

Verwijderd

Bornhald schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:21:
volgens mij zelfs voor mensen uit zijn corp niet 100% zeker
ja dat heb ik ook gelezen voor 15 mins, dat geld ook als je iemand target locked toch?

dus kort samengevat :
wil je een aanval uitlokken : jetison dan wat of sleep spul van iemand anders van de ene naar de andere can

wil je het gewoon jatten : bookmarkje erop en met bijv. een badger2 erop warpen,pakken en wegwarpen?
Offtopic:

De bovenstaande post steeds quoten is een vorm van slowchat en is simpelweg iets wat je direct kan lezen, nogmaals laten weergeven. Het is in principe ongewenst op dit forum.

Maar zeker als het een enkel zinnetje is in de post boven je, gewoon doorposten zonder quoten. Staat wel zo netjes. Quoten is alleen nodig om duidelijkheid te verschaffen.

Verwijderd

Nou zojuist mn eerste wat grotere buit gejat hoor! waren 2 grote schepen (editje: waren retrievers) aan het mijnen met een zwerm Drones eromheen, ik met mn riftertje de container geopend,gebookmarked en gewarped naar het nabije ruimtestation en mn Badger2 Gepakt (3x de T2 cargo expander erin)

vlak voor ik bij de container was liep de spanning een beetje op "zouden die drones me pakken" maar die waren net een Npc pirate aan het killen dus ik zag mn kans schoon ,wachte tot ik 1km van de container af was,zette de warp vast aan en toen de warp opstarte gauw alles geloot

was mn eerste wat grotere partij (die in jullie ogen mischien wel niks voorsteld haha ben een newb i know)

eerlijk gejat:

62,35k Veldspar
56,23k concentraded veldspar

en

6544 Dense veldspar

in jullie ogen miss een kruimeldiefstalletje maar voor mij was het best een hoop,zou er best een poos over moeten doen als ik het zelf moest mijnen haha

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

Shunt

Boe

wheez50 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:26:
Offtopic:

De bovenstaande post steeds quoten is een vorm van slowchat en is simpelweg iets wat je direct kan lezen, nogmaals laten weergeven. Het is in principe ongewenst op dit forum.

Maar zeker als het een enkel zinnetje is in de post boven je, gewoon doorposten zonder quoten. Staat wel zo netjes. Quoten is alleen nodig om duidelijkheid te verschaffen.
Ik loop hier nu al een tijdje rond en ik dit u nog echt nooit mee gemaakt dat het ongewenst is. Ok als je een A4 aan tekst mee gaat quoten zonder reden dan kan ik nog begrijpen dat het vervelend is maar een klein bericht quoten om aan te geven tegen wie je het hebt maakt het alleen maar duidelijker.

Verder hoop ik vanaf de 23e weer actief te kunnen gaan eve'en ik moet zeggen dat iedere keer de killboards zien en dan all die mooie kills voorbij zien komen toch best vervelend is als je er niet bij was hehe.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:06
Maar uhm. Shunt. Ik had vernomen dat FREE KARTOON NOW was gebumped uit PL. Wat gaan jullie nu doen?

Mijn Neo Geo MVS collectie

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
wheez50 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:26:
Complete onzin. Sorry hoor, maar ik ben hier al meer dan 10 jaar actief en je bent echt de eerste die hiermee aankomt. Als je het lastig vindt ga dan maar bij een mod klagen.

https://niels.nu

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 18:50:
eerlijk gejat:
62,35k Veldspar
en
6544 Dense veldspar

in jullie ogen miss een kruimeldiefstalletje maar voor mij was het best een hoop,zou er best een poos over moeten doen als ik het zelf moest mijnen haha
Voor een Hulk is dat nog geen half uurtje minen met 3 t1 stripminers zonder crystals. Was dat ongeveer 17k m3?

Al zou ik container minen zou ik echt niet reageren, gewoon lekker door minen en zeker niet iets doen wat mijn schip van 200 mil op het spel zou zetten. Een uurtje minen en ik heb 3 containers rondzweven, doe ik alleen als ik een goeie missie tref zoals die ene die zo'n 100k Omber spawnt, lekker veilig in je missie pocket :)

In ander nieuws, ben bijna klaar met Hull Upgrades 5, waarschijnlijk Large Hybrid 5 of BS 4 daarna. Ik doe nog steeds level 3 missies voor mijn npc corp in mijn Myr. Ziet er zo gek uit op mijn standing, ik heb 9+ standing met Astral Mining en nu iets van 5 met mijn npc corp Aliastra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Tsja als je een newbie in een osprey oid zo besteeld kan je wel wat rage verwachten. Maar dit was voor hun ook peanuts. Wat wel vreemd is, is dat ze het zo deden, want dat is wel een beetje vragen om problemen :)

Ben zelf maar eens interdictors aan het trainen. Heavy vlieg ik wel al, maar viel me op dat de gewone niet nodig zijn om de heavy te vliegen. iig zondag Destroyer V en dus ook interdictors. Misschien daarna maar small hybrid specialization naar IV skillen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 18:50:
eerlijk gejat:

62,35k Veldspar

en

6544 Dense veldspar

Grats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 12:42
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 22:20:
[...]

Voor een Hulk is dat nog geen half uurtje minen met 3 t1 stripminers zonder crystals. Was dat ongeveer 17k m3?
Zou in mijn hulk (tech II crys) neerkomen op 9 minuten werk, niet heel veel om te verliezen maar toch een leuke flip. Gratz Vivaladen ;)

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 22:20:
12512.4 m3 M'n Covetor doet 972 m3 per laser per cycle, da's dus 12.8 minuten aan minen voor mij. Geen grote loss maar ik zou het wel irritant vinden. Irritant genoeg om een m'n alt m'n drake te laten halen :)

Edit: Eigenlijk zou je een rifter alt in een station dichtbij moeten parkeren voor als zo'n flipper langskomt :)
sPENKMAN schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 08:32:
Zou in mijn hulk (tech II crys) neerkomen op 9 minuten werk, niet heel veel om te verliezen maar toch een leuke flip. Gratz Vivaladen ;)
Ik vind de hoeveelheid die een Hulk mined wel tegenvallen t.o.v. een Covetor eigenlijk. Duurt wel ff voordat je die 193M ofzo eruit hebt.

[ Voor 37% gewijzigd door Hydra op 12-08-2011 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxoid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-08 21:43
Hydra schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 08:37:

12512.4 m3 M'n Covetor doet 972 m3 per laser per cycle, da's dus 12.8 minuten aan minen voor mij. Geen grote loss maar ik zou het wel irritant vinden. Irritant genoeg om een m'n alt m'n drake te laten halen :)

Edit: Eigenlijk zou je een rifter alt in een station dichtbij moeten parkeren voor als zo'n flipper langskomt :)
Wat ik me afvraag is waarom zoveel mensen naar een can minen.

Ik mine nu met een covetor en die heb ik gefit voor max cargo space, dus daar past nu bijna 10.000 m3 in (ik kan nog geen t2 cargo rigs gebruiken).
Als ik zou can minen moet ik met een industrial langs die cans vliegen en dan kan ik waarschijnlijk max iets van 20.000 m3 meenemen.

Het is dus makkelijker om steeds met m'n cov op en neer te vliegen dan dat ik cans gebruik. zeker gezien het risico dat ik gecanflipped wordt.

Ik kan me voorstellen dat het met een alt die hault wel wat scheelt, maar het lijkt me niet dat het heel veel extra oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
oxoid schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 09:08:

Ik mine nu met een covetor en die heb ik gefit voor max cargo space, dus daar past nu bijna 10.000 m3 in (ik kan nog geen t2 cargo rigs gebruiken).
Als ik zou can minen moet ik met een industrial langs die cans vliegen en dan kan ik waarschijnlijk max iets van 20.000 m3 meenemen.

Het is dus makkelijker om steeds met m'n cov op en neer te vliegen dan dat ik cans gebruik. zeker gezien het risico dat ik gecanflipped wordt.

Ik kan me voorstellen dat het met een alt die hault wel wat scheelt, maar het lijkt me niet dat het heel veel extra oplevert.
Mijn alt's Iteron V kan 33000 m3 meenemen, en da's nog zonder rigs of containers. Iedere 10000m3 terugvliegen is gewoon inefficienter dan iedere 33000m3 vliegen. Komt nog eens bij dat je met cargo expanders in al je lows geen mining laser upgrades kunt installeren.

Een hulk mined ongeveer 1466 m3 per cycle per laser en heeft met 2 Medium Cargohold Optimization I's een hold van 10000m3. Dat zou dus betekenen dat je ongeveer elke 9 minuten terug moet vliegen.

Edit: Heb trouwens even het verschil in yield tussen een covetor met T2s en een Hulk met T2s berekend, en daar wordt je ook niet echt blij van. Een Hulk wordt pas echt 'fijn' als naar level 5 exhumers skilled en dan kom je uit op een verschil van 12780 m3 per uur.

[ Voor 10% gewijzigd door Hydra op 12-08-2011 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Laatst online: 10:17
oxoid schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 09:08:
Waarom niet?

Ja, je hebt kans dat iemand je zooi komt jatten, maar als je naar de goede systemen gaat (of eigenlijk, niet in die paar slechte systemen zit) dan valt het wel mee qua can flippers / dieven :) Vervolgens ga je met een man of 4 aan de slag, 3 hulks met max yield (dus geen cargomods) en een hauler.

Mijn Iteron doet iets van 38k m3 (T2 lows en T1 rigs), ik houd het makkelijk bij, zelfs als er in dit stelsel geen station zit. Zit je in 0.0 dan houd je tevens je intel kanalen in de gaten en hang je er een BC (of command ship) met gangmods bij die de rats tankt. Met 3 man aan het haulen houd je 15 ice miners bij (hoefde alleen maar naar de POS te warpen en in corp hangar te gooien).

Wil je echt in je eentje minen dan vlieg je op en neer, of je accepteert dat je af en toe wat kwijtraakt :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxoid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-08 21:43
Bedankt voor de uitleg.

Ik heb op het moment maar 1 account en mine nog voornamelijk solo, dus volgens mij is op en neer vliegen op dit moment nog het meest efficient. Ik ga in ieder geval aan de slag met mijn industrial skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:53
Ik heb een paar vraagjes over EVE.

Ik spel het nu al weer een paar jaar, maar met grote tussenpozen elke keer. Ik loop namelijk steeds tegen hetzelfde aan. Ik kom in de situatie dat ik net wel net niet naar low sec moet / kan / wil gaan.

Mijn vraag is eigenlijk, of er nog systemen zijn, die wat minder bevolkt zijn, waar ik lekker een beetje mijn eigen ding kan doen. Ik vond PI wel leuk, maar op een gegeven moment wil je naar wat beter systemen. Ik vind wormholes wel leuk om te doen, en natuurlijk zijn die gevaarlijk, maar toch.

Beetje scannen naar radar sites en zo is ook leuk.

Maar, zijn er dus nog mogelijkheden in EVE om in ietwat rustigere systemen wat basis kapitaal op te bouwen, zodat ik later wat beter bestand ben tegen het verlies van schepen, en wat beter schepen kan vliegen.

En wat nog belangrijker is, hoe vind je zon systeem ? Is dat een kwestie van gewoon maar rondvliegen en zoeken ?

[ Voor 6% gewijzigd door ActualFantasy op 12-08-2011 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
ActualFantasy schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:14:

Ik spel het nu al weer een paar jaar, maar met grote tussenpozen elke keer. Ik loop namelijk steeds tegen hetzelfde aan. Ik kom in de situatie dat ik net wel net niet naar low sec moet / kan / wil gaan.

Mijn vraag is eigenlijk, of er nog systemen zijn, die wat minder bevolkt zijn, waar ik lekker een beetje mijn eigen ding kan doen. Ik vond PI wel leuk, maar op een gegeven moment wil je naar wat beter systemen. Ik vind wormholes wel leuk om te doen, en natuurlijk zijn die gevaarlijk, maar toch.

Maar, zijn er dus nog mogelijkheden in EVE om in ietwat rustigere systemen wat basis kapitaal op te bouwen, zodat ik later wat beter bestand ben tegen het verlies van schepen, en wat beter schepen kan vliegen.

En wat nog belangrijker is, hoe vind je zon systeem ? Is dat een kwestie van gewoon maar rondvliegen en zoeken ?
aan de rand tussen high en low sec zijn vaak wel wat licht bevolkte gebieden. Op dotlan kan je een beetje zien wat het aantal jumps er langs is.
Maar er is vaak een reden waarom ze licht bevolkt zijn (rats van een slecht type, geen station in systeem, geen goede agents enz enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 15:07
Je kunt de starmap openen en dan het aantal actieve piloten van het afgelopen uur/24 uur selecteren. Krijg je een indicatie hoe druk de systemen bezocht worden.

Wat helpt is om te zoeken naar systemen die niet op een route liggen. Het liefst dus dood-lopende systemen.
Deze site helpt daarbij.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Paul schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 09:39:
[...]
Wil je echt in je eentje minen dan vlieg je op en neer, of je accepteert dat je af en toe wat kwijtraakt :)
Ik heb behoorlijk veel in high-sec gemined maar het is me nog nooit overkomen. Misschien geluk hoor, maar een grote ramp is het niet.

Overigens; als je minen puur voor het geld doet en het alleen doet om ships te financieren kan ik je aanraden om in plaats daar van voor level 4 missies te gaan. Ben er zelf net aan begonnen en ze zijn veel rendabeler dan minen. Je zit kwa minen aan een theoretisch plafond van ongeveer 11M isk/uur en met missies kun je meer verdienen. Je industrial skills zijn dus ook redelijk dead-end skills.
Je kunt altijd een PvE schip achter de hand houden voor missies natuurlijk.

[ Voor 25% gewijzigd door Hydra op 12-08-2011 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Hydra schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:34:
[...]Je kunt altijd een PvE schip achter de hand houden voor missies natuurlijk.
Ja klopt, maar zelfs dan, kom ik met mijn missies steeds vaker richting 0.4, en lager, en ook die zijn gevaarlijker. en ik wil het rustig aan opbouwen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
ActualFantasy schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:46:
Ja klopt, maar zelfs dan, kom ik met mijn missies steeds vaker richting 0.4, en lager, en ook die zijn gevaarlijker. en ik wil het rustig aan opbouwen ;)
Wat ik begrijp is juist dat in low-sec het vaak gevaarlijker is omdat je daar veel 'wannabe' pirates hebt die vooral in high-sec leven en dan af en toe naar lowsec gaan om daar mensen te etteren. Ik denk dat ik dat zelf ook ga doen binnenkort; riftertje pakken en dan in lowsec rond gaan klooien. Moet ik nog wel ff een jump-clone maken om m'n implants niet kwijt te raken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:57:
[...]

Wat ik begrijp is juist dat in low-sec het vaak gevaarlijker is omdat je daar veel 'wannabe' pirates hebt die vooral in high-sec leven en dan af en toe naar lowsec gaan om daar mensen te etteren. Ik denk dat ik dat zelf ook ga doen binnenkort; riftertje pakken en dan in lowsec rond gaan klooien. Moet ik nog wel ff een jump-clone maken om m'n implants niet kwijt te raken :)
ja dat heb ik ook gedaan ben via Sobiaski (ofzoiets) naar een doodlopend stukje 0,4 gegaan maar niks aangetroffen in de minebelts.

gister ook mn riftertje verloren omdat ik kapot geschoten werd door een canflipper maarja hoort erbij daarna mn dominix navy met de warrioretjes 2 gepakt maar de vogel was al gevlogen helaas

druk bezig geweest met een vervanger te zoeken voor mn rifter en raakte behoorlijk gecharmeerd vd Worm dat is een soort van pirate faction frigate met een drone bonus, kon er gewoon 9x warrior2 in kwijt.

daarnaast kwam ik nog een beginnend collega piraat tegen in een minebelt en hebben we samen nog wat miners lastig gevallen,bij toeval kwam ik erachter waar ik voor mijn grote break voor aan het researchen was, zag een manticore in mn dock staan haha maar geen cruisers meer op de manti,zijn torps geworden geloof ik,van het weekend gaan we saampjes naar lowsec beiden in stealth modus..

Can flippen heb ik niet meer gedaan (het verplaatsen van goederen van zijn naar jouw pas gemaakte can) ik gebruik nu een andere tactiek,ik bookmark cans e dan verlaat ik het systeem en wissel ik op een station mn scheepje voor mn badger2 en jump ik boven op de can,zet ik mn warp vast aan (sloom ding) en dan rek ik gauw alles in mn cargo space. en warp ik weg :)

gister nog een leuk vrachtje gejat van iemand die in een cruiser aan het minen was,dacht eerst dat het een valstrik was totdat ik zag dat er wel een hoop mine laser straaltjes uitkwam, toch weer 17k van onze vriend gejat hehe

maar hoe zit dat in 0,4? bij de gates kom je onder vuur van het verdedigings kanon at daar hangt maar in de mine belts? komt concord daar ook? zag gister ook iemand druk bezig met de zogenaamde "ik stop met eve dus stuur me isk en ik stuur je het dubbele terug" weet niet of het een scam was trouwens maar zo leek het,ik zou dan net zo lang doorgaan met terug betalen tot er een belachelijke amount isk van die vent komt en dan thx roepen haha

maar wil straks voornamelijk leven van de miners en dan niet alleen van hun jetcannetjes maar van hun schepen daarom wilde ik graag weten of concord ook in 0,4 komt haha dan kan je iemand ransommen! werkt ie niet mee schiet je hem in structure en vraag je nog een keer vriendelijk om een transactie,komt ie niet dan schiet je hem aan gort en warpscrample je zn pod en vraag je het nog een keer vriendelijk hehe moet brood inzitten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Ik heb een L4 agent in een station waar ik perfect refines heb, maar wel naast low sec. Als ik een missie krijg in low sec decline ik die gewoon. Dat kan 1x per 4 uur zonder standings loss, en als ik echt vaker missies krijg daar dan ga ik even wat anders doen :) Meestal krijg ik echter een aantal missies in high sec voordat er weer één in low sec is.

Ik vind wel dat ik erg lang doe meeste missies in mijn Domi (drones + large rail), misschien eens op de forums zoeken naar een leuk PVE-schip :P Al zit ik momenteel in W-space, dus veel haast heeft het niet :P

[ Voor 6% gewijzigd door Paul op 12-08-2011 11:21 ]

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 12:44
:Y) Nog twee weken en dan maar alle subs op 5 hier. Even wat anders dan electronics suftrainen (nu 13mln sp in) Speel niet heel veel atm though, maar weer eens wat meer gaan doen :P

Mijn alt gaat nu over de 10mln in drones heen, maar moet nog Ewar drones 5 doen at least O-)

[ Voor 20% gewijzigd door ravenger op 12-08-2011 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 11:09:
gister nog een leuk vrachtje gejat van iemand die in een cruiser aan het minen was,dacht eerst dat het een valstrik was totdat ik zag dat er wel een hoop mine laser straaltjes uitkwam, toch weer 17k van onze vriend gejat hehe
Ik zou niet snel gaan jatten van iemand die in high-sec in een cruiser bezig is, dat is gewoon een nieuwbie. Mining barges en helemaal exhumers zijn wat mij betreft betere targets. Parasiteren doe je het best op zo groot mogelijke beesten natuurlijk ;)

Ik vind jatten van miners een onderdeel van Eve, maar jatten van newbies vind ik niks. Ieder z'n ding, maar je wil juist dat zo'n newbie niet compleet gefrustreerd met Eve kapt voordat 'ie in een mining barge zit en die losses wel te behappen zijn :)
maar hoe zit dat in 0,4? bij de gates kom je onder vuur van het verdedigings kanon at daar hangt maar in de mine belts? komt concord daar ook? zag gister ook iemand druk bezig met de zogenaamde "ik stop met eve dus stuur me isk en ik stuur je het dubbele terug" weet niet of het een scam was trouwens maar zo leek het,ik zou dan net zo lang doorgaan met terug betalen tot er een belachelijke amount isk van die vent komt en dan thx roepen haha
Dat soort scams zie je continue. Ook veel trade scams waarbij ze veel minder sturen dan ze zeggen. Alsof je dat niet kunt zien 8)7

Zag van de week een grappige trouwens; iemand die meldt in Dodixie 'gratis' newbies met missies te helpen. Als je 'em in je fleet accept schiet 'ie gewoon je frigate of cruiser aan gort 8)7
maar wil straks voornamelijk leven van de miners en dan niet alleen van hun jetcannetjes maar van hun schepen daarom wilde ik graag weten of concord ook in 0,4 komt haha dan kan je iemand ransommen! werkt ie niet mee schiet je hem in structure en vraag je nog een keer vriendelijk om een transactie,komt ie niet dan schiet je hem aan gort en warpscrample je zn pod en vraag je het nog een keer vriendelijk hehe moet brood inzitten toch?
Dat gebeurt vaak genoeg. Voor een Hulk zou je zo 100M moeten kunnen vangen. Z'n pod scramblen gaat wel lastig worden vermoed ik.
Paul schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 11:12:
Ik vind wel dat ik erg lang doe meeste missies in mijn Domi (drones + large rail), misschien eens op de forums zoeken naar een leuk PVE-schip :P Al zit ik momenteel in W-space, dus veel haast heeft het niet :P
Da's voor mij de reden te gaan crosstrainen naar missiles en uiteindelijk op een tengu uit te komen. Domi's zijn erg noob-friendly (hoewel deze noob er een kwijt is geraakt) maar spul killen duurt eeuwen.

[ Voor 10% gewijzigd door Hydra op 12-08-2011 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kunt in high sec missions runnen zolang en zovaak als jij dat wenst en dan verdien je een leuke boterham. zeker als je ze ook allemaal salvaged iets dat in een noctis niet lang duurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Hydra schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 11:47:
Dat soort scams zie je continue. Ook veel trade scams waarbij ze veel minder sturen dan ze zeggen. Alsof je dat niet kunt zien 8)7
BPO <> BPC, dat soort dingen. Of: "Fully fitted T2 ship!!" en dan zit er een zooitje T1 crap in het contract maar geen schip...

Laatst iemand die het "Send me ISK, I'll double it" op Chribba probeerde. Droge antwoord: "I don't need it" :*)
Als je zelf overigens anwoord: "Why the hassle, just send it directly..." dan blijft het stil. En ik kan wel zeggen dat die scammers niet erg slim zijn, veel erger nog vind ik dat er mensen zijn die er voor vallen :X

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Nu online

Shunt

Boe

Gisteren leuke brawl gehad met Test.

http://eve-kill.net/?a=ki...&adjacent&kll_id=10363306
34 vs 60+ en dat was het resultaat.
was zelf alleen het eerste stukje aanwezig maar moest toen gaan.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 11:52:
je kunt in high sec missions runnen zolang en zovaak als jij dat wenst en dan verdien je een leuke boterham. zeker als je ze ook allemaal salvaged iets dat in een noctis niet lang duurt :)
Ik kan me nu nauwelijks nog voorstellen dat ik me afvroeg of een Noctis wel een goeie upgrade was t.o.v. m'n destroyer voor salvagen. Scheelt echt ZO veel tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 11:09:
[...]
daarnaast kwam ik nog een beginnend collega piraat tegen in een minebelt en hebben we samen nog wat miners lastig gevallen,bij toeval kwam ik erachter waar ik voor mijn grote break voor aan het researchen was, zag een manticore in mn dock staan haha maar geen cruisers meer op de manti,zijn torps geworden geloof ik,van het weekend gaan we saampjes naar lowsec beiden in stealth modus..
Manticore wordt pas leuk wanneer je bombs kan deployen en dat kan alleen in 0.0. Lowsec met een manticore (of wat voor een SB is) maar mwa vind ik.

0.4 t/m 0.1 heb je alleen last van de gateguns (je kan zelfs nog jumpen) na een criminal action. Maar vraag me af of er veel gemined wordt, Mijn ervaring is dat ze snel naar station gaan wanneer er neuts in local zijn. Of er is een defence fleet bezig. Als je iemand gaat ransomen zorg dan wel dat de transactie snel verloopt. Als hij met dingen komt moet nog wat liquidaten of het duurt ff voor ik het heb, dan is de kans groot dat er wat vriendjes in pvp schepen dan wel een altje in een pvp schip op weg is :D

En je houdt je wel met het kleine werk bezig. Dit is wat iemand die ik ken op eve heeft gedaan (screenshot van de transaction heb ik ook gezien: 1.22B
Local:
[16:42:26] Victim> i wanna hire a hit man for Some guy
[16:43:07] Victim> i will even pay in plex
[16:43:43] CC> Money up front

Private:

[16:48:00] Victim> do we draw this up as a contract or what
[16:48:36] CC> its more of a negotiation table,
[16:49:50] CC> like i said our fee is 1 bill a month, money up front, if you need to you can do instalments every month you want us to continue fighting or just pay it all at once
[16:49:57] Victim> kk 1bill is 1k of a mil right
[16:50:09] CC> yes
[16:50:18] CC> 1,000,000,000 isk
[16:50:34] Victim> ok give me a min to work the money
[16:54:20] Victim> i hope you don't burn me this is a lot of isk heh
[16:54:29] CC> make sure the isk is transfered to Corp of CC not me
[16:54:47] Victim> is he or she on
[16:54:49] CC> Corp of CC
[16:54:56] CC> iits the corperation
[16:55:01] CC> head of the alliance
[16:55:27] CC> keeps the trasactions cleaner for our books
[16:55:31] Victim> to CC
[16:55:53] CC> if you add the corp as a conteact you can give it direct to the corp
[16:55:58] CC> or to cross works as well
[16:56:03] Victim> ah kk
[16:57:24] Victim> ok i am just waiting on the money
[16:57:52] CC> no problem
[16:58:03] CC> takes 48 hours for fighting to comense
[16:58:29] CC> 24 hour vote timer, then the ccp 24 hour agression timer
[16:59:40] Victim> these guys are messed up hunting newbs for poos and giggle over and over again
[17:00:03] CC> what kinda of info do you have on them? what do they fly?
[17:00:46] Victim> let me ask
[17:00:50] CC> not like it matters, but it does cut down on our intel gathering
[17:02:05] Victim> i know Some guy was using a loki
[17:02:16] CC> nice, thats a fun kill
[17:02:33] Victim> good to hear
[17:03:23] CC> http://Corp of CC.griefwatch.net/index.php?p=main
[17:03:27] Victim> it may take a couple of hours at worse to get the money but i'll get it to ya
[17:03:29] CC> just so you know we are serios
[17:03:54] CC> our battle clinic board is far superior,
[17:04:22] CC> so just to clairify you want us to war them fro 3 months
[17:05:11] Victim> just for a month right now because it being 1 bill and well see from there
[17:05:19] CC> ok
[17:05:45] Victim> we have other enemies too that we may need for you guys to dispose of heh
[17:05:53] CC> butt soon as money is sent i'll start the vote
[17:06:06] CC> alot of enemies for such a young charecter
[17:06:09] Victim> we're being hunted by a couple but those guys are the worse
[17:06:41] Victim> hey i'm just trieng to mine and my corps gets targeted out for being weak
[17:07:10] CC> yes that is problematic
[17:07:24] CC> we should fix that for you easily enough
[17:07:59] Victim> but it's fun because we get picked on i hirer you and buy a bag of popcorn and watch the fireworks lol

[17:09:01] Victim> Some guy pod killed me twice while mining
[17:09:09] CC> yea for some added isk one of our members takes superb combat videos, puts them to music and can send them your way
[17:09:32] CC> thats a side contract he does for our wars, but it seems a very popular option
[17:09:35] Victim> lol
[17:10:00] Victim> how much are we talking
[17:10:14] CC> not alot i think the last one he did was aorund the 200m mark
[17:10:26] CC> i can send him an eve mail to get the details
[17:10:43] Victim> not bad i think i'll need to get the upgrade heh
[17:11:32] CC> 220m just got word back, apperntly its enough isk for him to fit 4 battle cruiseres for war
[17:11:51] Victim> nice
[17:13:11] CC> 1,220,000,000 total then, and i'll be sure to send the 220mil on to our camera man
[17:13:33] Victim> too easy just waiting on cash
[17:17:27] Victim> so you guys make a killing off of griefing people
[17:17:59] CC> that and taking 0.0 pos towers for alliances
[17:18:33] Victim> how much to ally with you guy, just curious
[17:19:01] CC> that would be pretty heafty
[17:19:16] CC> we charrge combat ready corps over a bil to join ouor alliance
[17:19:32] CC> cause we control some 0.0 space
[17:20:07] Victim> nice so then people could go out there mine and be left alone
[17:20:13] CC> yes
[17:21:02] Victim> well do me a favor and just see how much it would be for our weak asses to ally with you guys heh
[17:22:36] CC> sure i'll look into it, would have to be after the war
[17:23:00] Victim> no prob
[17:25:44] Victim> hey what if they leave thier corps to avoid you guys?
[17:25:55] CC> we will follow them
[17:26:02] Victim> nice
[17:26:16] CC> if they stay in a noob corp, we setup suicide runs
[17:26:32] CC> the bill jsut covers what we loose to sucide runs usualy
[17:26:44] CC> and fees
[17:27:00] CC> we dont make alot doing this but the boys enjoy it
[17:27:05] Victim> you guys have this all figured out heh
[17:28:22] CC> i gues, i mean we could always charge more, but a bil is enough to cover our losses and we are happy with that
[17:28:26] CC> we play to have fun
[17:30:55] Victim> good stuff cause a bill is deffinately worth it to cause pain to people who are douchey
[17:35:29] Victim> sorry this is taking so long
[17:35:46] CC> no worries
[17:52:43] CC> is there any reason behind the delay?
[17:53:09] CC> plex's are instant arrival usually
[17:53:25] Victim> i was given plex instead so i'm trying to figure out how to convert it into cash Sad
[17:54:08] CC> sell them on the market, or trade me 4 plex's and i will give you back the change
[17:54:31] Victim> kk how do i trade you ti Sad
[17:55:19] Victim> where is it in my stuff?
[17:55:30] CC> you have to delever it
[17:55:54] CC> press escape redeem items
[17:56:16] Victim> son of a they dropped it off a jump away brb
[17:58:38] Victim> my bad they dropped it off 21 jumps away this is becomeing bs lol4
[17:58:58] CC> should drop in the hanger your in
[17:59:07] CC> unless its on anouther charecter
[17:59:23] Victim> no they are being douche
[17:59:38] Victim> in jita 9
[17:59:48] CC> ahh
[17:59:53] CC> best place to sell them
[18:00:28] Victim> ok i'm going to try and make this as fast an painless as possible
[18:01:08] Victim> oncei get it changed over pay you and call it a day
[18:01:20] CC> sounds good
[18:08:40] CC> i'll put locaters on the targets now then
[18:09:00] Victim> good
[18:09:17] Victim> 11 more jumps sheesh
[18:09:25] CC> will keep their movmetns tracked and then drop a fleet on them
[18:09:34] CC> when you geto jita just sell them there
[18:09:36] Victim> lol
[18:09:43] Victim> kk
[18:09:43] CC> its the best price in eve to sell them
[18:10:02] Victim> pay everything to your corps?
[18:10:07] CC> yes
[18:10:41] CC> easier to keep reciepts from the corp then trying to look at it a month back in my personal wallet
[18:10:56] Victim> got ya
[18:11:23] CC> anyone who asked for isk directly is trying to scam you, it always goes through a corp
[18:11:56] Victim> well if this works well with you guys i'm just going to use you all everytime
[18:12:05] CC> sounds good
[18:12:11] Victim> no point otherwise
[18:12:22] CC> repeat buisess is always good*
[18:13:02] Victim> Victimbio heh
[18:15:22] CC> yea i can tell you really dont like them
[18:16:32] Victim> if they had killed the older guys a couple times an the newbs once no prob part of the game but they're being douche over and over again come on really?
[18:17:14] CC> two t3's are easy to kill we have killed many
[18:17:25] Victim> they are saying absically we do it and you can do nothing to stop us so...
[18:18:04] CC> too bad e cant drop carriers on them, but battle ships battle cruisers and t3's should be fun enough
[18:18:17] CC> carreirs cant land in high sec
[18:18:22] CC> game mechanic
[18:18:27] CC> but its over kill really
[18:18:28] Victim> right on
[18:19:27] Victim> 2 jumps
[18:19:34] CC> kewl brb bio
[18:19:41] Victim> kk
[18:20:54] CC> back
[18:25:26] Victim> 1,220,000,000
[18:25:34] CC> thats right
[18:26:16] Victim> and it is done
[18:26:29] CC> thank you
[18:26:33] CC> vote has started
[18:26:37] Victim> no thank you '
[18:26:41] CC> will take 48 hours till we can start shooting
[18:26:54] Victim> kk awesome
[18:27:49] CC> video will be ready within 48 hours after the war is finnished
[18:28:00] Victim> kk
[18:28:40] Victim> i'm in the middle of moving so if need be just mail me i'll try get on but you know how that goes
[18:28:55] CC> yup no problem
[18:30:02] Victim> ok peace

[ Voor 80% gewijzigd door Bornhald op 12-08-2011 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
Hydra schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 08:37:
[...]

Ik vind de hoeveelheid die een Hulk mined wel tegenvallen t.o.v. een Covetor eigenlijk. Duurt wel ff voordat je die 193M ofzo eruit hebt.
An sich wel maar als je naar de wat grotere getallen gaat kijken dat is het verschil toch best aanzienlijk naarmate je meer uren aan het minen bent. Mijn char zit overigens ook nog niet heel hoog, ik mis o.a. nog Mining upgrades IV en Mining drones V. Tevens had ik mijn yield berekend zonder drones welke ik wel altijd buiten heb liggen in een mining opje waardoor ze doorgaans dicht tegen de 100% efficiency halen. Ik zal dan dicht tegen de 1616 m3/min komen waarbij ik dan de bonus van de Orca niet meereken :)

[ Voor 0% gewijzigd door sPENKMAN op 12-08-2011 13:52 . Reden: 1616 m3/uur is idd niet erg veel :+ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sPENKMAN schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:30:
[...]

An sich wel maar als je naar de wat grotere getallen gaat kijken dat is het verschil toch best aanzienlijk naarmate je meer uren aan het minen bent. Mijn char zit overigens ook nog niet heel hoog, ik mis o.a. nog Mining upgrades IV en Mining drones V. Tevens had ik mijn yield berekend zonder drones welke ik wel altijd buiten heb liggen in een mining opje waardoor ze doorgaans dicht tegen de 100% efficiency halen. Ik zal dan dicht tegen de 1616 m3/uur komen waarbij ik dan de bonus van de Orca niet meereken :)
1616 m3/uur of bedoel je cycle anders heb je geen hulk nodig moet volgens mij ook in een Navitas kunnen O-)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2011 13:54 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Bornhald schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:28:
En je houdt je wel met het kleine werk bezig. Dit is wat iemand die ik ken op eve heeft gedaan (screenshot van de transaction heb ik ook gezien: 1.22B
Maar was dat een scam of gewoon een merc contract?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:59
Ik vermoed een scam, en dat ging wel erg makkelijk. hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Hydra schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:43:
[...]

Maar was dat een scam of gewoon een merc contract?
Dat was gewoon een scam

het slachtoffer was gewoon in local aan het roepen om mercs. Het is een gewoon pirate corp met lekker wat kills die er op geageerde.

bovenste stukje is in local daarna in convo

Ze hebben gewoon 1.22B gehad en geen intentie om wat te doen, de helft kan niet eens in hisec komen (op hun main) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Bornhald schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:06:
[...]

Dat was gewoon een scam

het slachtoffer was gewoon in local aan het roepen om mercs. Het is een gewoon pirate corp met lekker wat kills die er op geageerde.

bovenste stukje is in local daarna in convo

Ze hebben gewoon 1.22B gehad en geen intentie om wat te doen, de helft kan niet eens in hisec komen (op hun main) :D
Vermoeden had ik ook al hoor, maar dat is nauwelijks een scam, meer iemand met meer geld dan hersenen waar ff misbruik van gemaakt wordt :)

Ik snap alleen niet dat 'ie na ontvangst nog doorgaat. Een "heh, thanks!" was leuker geweest IMHO :)

[ Voor 8% gewijzigd door Hydra op 12-08-2011 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
trouwens ik weet niet of een van jullie nog wat isk bij phaser inc had staan, maar dat was ook een mooie ponsi scheme. Maar heeft me uiteindelijk wel geld opgeleverd. dus ben er niet zo slecht uitgekomen.

Maar die gasten hebben 1.000.000.000.000 isk bijelkaar gepraat :D (1.000 miljard )

stom toeval wilde dat ik het al niet helemaal vertrouwde, en dus vorige week nog 500m eraf heb gehaald en dus geen investering meer had, paarkeer uitbetaald dus zit iig goed

[ Voor 23% gewijzigd door Bornhald op 12-08-2011 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Grappig, ik wou dat dus net posten. Had nooit van ze gehoord, maargoed, grappig verhaal, dat het kennelijk tot 2 keer toe gebeurt dat iemand een 'bank' heeft en zoveel mensen erin trappen :)

http://www.phaserinc.com/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
Ah crap... heb daar net vorige week 10 M naar overgemaakt. Is net iets meer dan een uurtje werk dus die gok wou ik wel nemen.

Goedkoop lesje geleerd dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het overwogen maar dacht ze zijn zo aan het spammen en reageren niet op berichten. zal wel scam zijn.

als het echt zou werken weet iedereen die wat is in eve het in no time daar hoef je dan echt niet voor te spammen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had heel even gedacht voor het eens te proberen. Maar had uiteindelijk zoiets van dat zou wel weer niet kloppen. Bleek maar weer eens dat mijn gevoel gelijk had.

Ach ja komende week heb ik genoeg te doen met een wardec op mijn aliance. Reden is nog niet bekend
Hopen dat dit keer onze tegenstanders wel eens iets proberen te doen als fleet en niet alleen maar wachten op die paar idioten die zonder enige support rondvliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel brilliant die site Hydra haha en hoe ze het openbaar hebben gemaakt, wel enorm balen als je er in ehh geinvesteerd hebt ofc!

ik moet het nog bij het ordinaire stelen houden,denk niet dat ik met mn riftertje een HULKje op zn knien krijg haha mischien met mn drake maar zal me benieuwen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand meer info over de gallente boost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 01:14:
iemand meer info over de gallente boost?
Dat waren die learning skillpoints die je in een ander ras kon investeren.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IJzerlijm schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 12:36:
[...]

Dat waren die learning skillpoints die je in een ander ras kon investeren.
nee ik doelde erop dat gallente een boost zou krijgen maar weet niet precies de details als in wanneer en wat voor boost precies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 12:56:
[...]

nee ik doelde erop dat gallente een boost zou krijgen maar weet niet precies de details als in wanneer en wat voor boost precies
hoorde ik ingame ook wat over schijnt vd zomer te gebeuren...zal wel volgende zomer worden haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:38
Er zijn momenteel veel woeste plannen, maar de meeste heb ik nog niets van gezien. Bijvoorbeeld de herintroductie van de spinner ship yard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cardinal schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 22:59:
Er zijn momenteel veel woeste plannen, maar de meeste heb ik nog niets van gezien. Bijvoorbeeld de herintroductie van de spinner ship yard.
leuk en aardig maar geen idee wat dat is... verder beantwoord het mijn vraag niet ik wilde graag details voor zover bekend (officieel of niet) over de gallente boost.

zou wel tof zijn daar ik gallente ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tenzij er iets in mijn vakantie is gebeurd waarvan ik niet weet (en dat betwijfel ik), zijn er geen details over de gallente boost aangezien er nog helemaal niks hard gepland is. De enige reden om aan te nemen dat er ooit binnen 3 jaar eentje komt is vanwege devs die in Q&A topic hebben gezegd dat gallente te zwak zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Gallente buff hoor je vast wel wat over rond december, dan komt ook de SuperCapital nerf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12-2019
Is dit spel hetzelfde als X3 maar dan online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 02:09
wezzal schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 12:13:
Is dit spel hetzelfde als X3 maar dan online?
denk dat EVE veel meer is dan dat...enige vergelijking is dat het in space afspeelt en dat je handel drijft daar daar houd het wel bij op denk ik..

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvD
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-09 16:08

JanvD

Portretfotograaf

ik ben nieuw in dit spel... speel met ingame naam Katie Nardieu

geldt het aanbod van Xixili nog steeds?

en wat is dan voordeliger om mee te spelen.. een destroyer of een cruiser?

www.janvandoornik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Welke van de 2 voordeliger is kan alleen jij beantwoorden. Als je wilt weten welke van de 2 meer ISK kost, dan kunt je dat makkelijk zelf achterhalen, maar ik neem wel aan dat het de bedoeling is dat je het ding gaat gebruiken.

Ga je er mee minen, missies runnen, dedicated salvagen, piraatje spelen etc. Welke van de 2 je het beste kunt gebruiken habgt 100% af van wat je er mee wilt gaan doen :)

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvD
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-09 16:08

JanvD

Portretfotograaf

Ik wil vooral een beetje allround zijn in het begin, zodat ik nog alle kanten op kan. Ik zal dan dus ook vooral veel missies doen.
Maar het aanbod van hem staat dus nog steeds?

www.janvandoornik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Dat weet ik niet, ik ben Xixili niet :+

Volgens mij kun je met een cruiser meer dan met een destroyer in het begin, door de fitting die er op kan. Een destroyer heeft wel heel veel high slots, maar kan verder amper een tank kwijt. Een cruiser doet iets minder DPS maar leeft wat langer.

Ik zie meer cruisers in gebruik dan destroyers; voordat de Noctis geïntroduceerd werd zag ik _in mijn omgeving_ destroyers alleen als salvage-scheepje :P

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aanbod van xixili is duidelijk: DM in-game en met een beetje geluk is 'ie niet op vakantie oid.

Cruisers zijn op dit moment inderdaad wat beter dan dessies. Destroyers op het moment hebben wel de sigradius, maar niet de firepower/armament van cruisers. Tegen normale frigs zijn destroyers nog steeds de betere keus. Maar da's een nichefunctie. Voordeliger is de destroyer: Maar alleen omdat 'ie goedkoper is. Maar je zal er niet snel meer winst mee gaan maken. Een uitzondering is de destroyer als salvager. Als je bij iemand kan aanhaken die hoge level missions doet, kan een destroyer *veel* isk opleveren. Zonder de prijs van een noctis hoeven te betalen. Hoewel het misschien dan beter is de noctis van de betreffende speler te lenen ^^

Gallente boost is geen officiële info over. Je kan speculeren, maar da's eigenlijk onzinnig (ook leuk trouwens ^^). Ikzelf zou trouwens gokken op (nog) betere tank en hybridlove. Drones zijn eigenlijk al vrij sterk als je nagaat wat ze kunnen doen.

X3 lijkt op gedeeltes die ook in EVE voorkomen. Maar dat doen freelancer, Wing Commander; Privateer en Elite ook. Zelf zie ik ook gedeeltelijke overeenkomsten met HomeWorld. Maar da's wat verder gezocht. Leuk is bijvoorbeeld Wikipedia: Space flight simulator game - elite is echt de frontrunner in dit genre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Met Gallente is volgens CCP niks mis. Zag je die Hyperions met blasters niet in 'I was there' de slag winnen ?

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik merk de laatste tijd dat ik eigenlijk weinig behoefte meer heb om in te loggen, en als ik inlog het niet heel veel verder kom dan wat rats te schieten of ship spinning.

Dan blijven er twee mogelijkheden open: stoppen of iets nieuws bedenken zodat ik weer meer interesse erin krijg, en laat ik eerst maar optie 2 proberen, echter wat?

Sowieso geen sov 0.0 meer voorlopig voor mij, geen behoefte aan fleet fights. En eigenlijk ook niet heel veel zin in npc 0.0, bubbels zorgen er al snel voor dat in iets goedkoops rondvliegen voor de gein niet erg goedkoop is. Gezien CCP het nog nooit nodig heeft gevonden FW te fixen dat ook niet (ook leuk, plexes waarbij alleen frigs naarbinnen kunnen, goed idee. Houden we het helemaal lekker leuk op t1 frigs, geen t2 frigs. Maar dramiels mogen er wel in...)

RvB hoor je altijd veel positiefs over, maar aangezien ik geen alts heb is het dan een kwestie van tijdje rvb, en dan moet ik er weer mee stoppen om ISK te verdienen, niet echt ideaal.

Low sec piracy is een beetje hetzelfde verhaal, -10 met maar 1 account is niet handig. Daarnaast denk ik ook niet echt dat piracy wat voor me is. WH space is volgens mij teveel een tweede baan, en ook niet erg geschikt als je gewoon ff wat alleen wilt doen (iig als je echt in hoge WH leeft).

Enige idee wat ik nog heb is maar gewoon rondvliegen in low sec, en niet echt hardcore piraat dan, en mijn isk verdienen met public incursion fleets, gezien dat ik wel redelijk genoeg heb van lvl 4 missies, meest debiele game mechanic ooit. Vraag is dan wel of die nog een beetje redelijk verdienen, als dat 5M per uur is, is het redelijk tijdverspilling.
En uiteraard de reden dat ik het hier post, iemand nog andere ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
wheez50 schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 16:11:

Gallente boost is geen officiële info over. Je kan speculeren, maar da's eigenlijk onzinnig (ook leuk trouwens ^^). Ikzelf zou trouwens gokken op (nog) betere tank en hybridlove. Drones zijn eigenlijk al vrij sterk als je nagaat wat ze kunnen doen.
Drones zijn juist de verwaarloosde stiefkindjes van EVE man.... :/ Daar ligt een prima mogelijkheid om Gallente te boosten en uniek te houden met droneboats. Sowieso moeten drones een hoop love krijgen, t2 modules, rigs, implants etc. etc. Zoals het er nu voor staat lijkt het wel of drones zijn blijven hangen in de developmentfase van EVE.....

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
furby-killer schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 21:37:
Ik merk de laatste tijd dat ik eigenlijk weinig behoefte meer heb om in te loggen, en als ik inlog het niet heel veel verder kom dan wat rats te schieten of ship spinning.

Dan blijven er twee mogelijkheden open: stoppen of iets nieuws bedenken zodat ik weer meer interesse erin krijg, en laat ik eerst maar optie 2 proberen, echter wat?

Sowieso geen sov 0.0 meer voorlopig voor mij, geen behoefte aan fleet fights. En eigenlijk ook niet heel veel zin in npc 0.0, bubbels zorgen er al snel voor dat in iets goedkoops rondvliegen voor de gein niet erg goedkoop is. Gezien CCP het nog nooit nodig heeft gevonden FW te fixen dat ook niet (ook leuk, plexes waarbij alleen frigs naarbinnen kunnen, goed idee. Houden we het helemaal lekker leuk op t1 frigs, geen t2 frigs. Maar dramiels mogen er wel in...)

RvB hoor je altijd veel positiefs over, maar aangezien ik geen alts heb is het dan een kwestie van tijdje rvb, en dan moet ik er weer mee stoppen om ISK te verdienen, niet echt ideaal.

Low sec piracy is een beetje hetzelfde verhaal, -10 met maar 1 account is niet handig. Daarnaast denk ik ook niet echt dat piracy wat voor me is. WH space is volgens mij teveel een tweede baan, en ook niet erg geschikt als je gewoon ff wat alleen wilt doen (iig als je echt in hoge WH leeft).

Enige idee wat ik nog heb is maar gewoon rondvliegen in low sec, en niet echt hardcore piraat dan, en mijn isk verdienen met public incursion fleets, gezien dat ik wel redelijk genoeg heb van lvl 4 missies, meest debiele game mechanic ooit. Vraag is dan wel of die nog een beetje redelijk verdienen, als dat 5M per uur is, is het redelijk tijdverspilling.
Ik voel me zelf redelijk getrokken tot wat exploration dingen, met die archeology/hacking sites.
Nog nooit eerder gedaan, dus kans dat het niet veel voor stelt. Maar het proberen waard lijkt me.
Of wat planetary interaction dingen ofzo.

Iets heel anders dus dan wat je nu wss doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
JanvD schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 13:11:
en wat is dan voordeliger om mee te spelen.. een destroyer of een cruiser?
Kwa grootte / kracht van schepen is het ongeveer Frigate > Destroyer > Cruiser > Battlecruiser > Battleship. Dat is ook de natuurlijke progressie die de meeste mensen doormaken. Kwa kosten loopt het ook op die manier op, destroyers zijn minder sterk dan cruisers in de meeste gevallen maar ook minder duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Nu online

Shunt

Boe

Join een goeie PVP corp die geen sov heeft en alles toestaat geloof me het revived heel je eve feel :P

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naluh! schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 21:58:
[...]

Drones zijn juist de verwaarloosde stiefkindjes van EVE man.... :/ Daar ligt een prima mogelijkheid om Gallente te boosten en uniek te houden met droneboats. Sowieso moeten drones een hoop love krijgen, t2 modules, rigs, implants etc. etc. Zoals het er nu voor staat lijkt het wel of drones zijn blijven hangen in de developmentfase van EVE.....
dat vind ik ook...

T2 drone navigation computer
Rig die alle drones damage verhogen
module die extra damage geeft
een module die het mogelijk maakt om 1 extra drone in battle cruiser en of battleship te gebruiken
implants
tech 3 drones?
meer support skills voor drones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je de lvl 5 missies weleens gedaan ? die zijn wel heavy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 22:31:
[...]

Kwa grootte / kracht van schepen is het ongeveer Frigate > Destroyer > Cruiser > Battlecruiser > Battleship. Dat is ook de natuurlijke progressie die de meeste mensen doormaken. Kwa kosten loopt het ook op die manier op, destroyers zijn minder sterk dan cruisers in de meeste gevallen maar ook minder duur.
Destroyers kan je, althans met Gallente, gratis oppikken door de new player tutorials te doen, net als vele andere schepen en skills. En je leert ook nog wat :)

Ik vind ook dat drones wel wat liefde mogen krijgen. Er zijn 2 modules voor je mid slot, 1 is 30k of zo en helpt wel aardig. De ander voor mid slot upgrade is faction en kost gelijk 200 mil of zo, maakt je gelijk doelwit voor piraten :(

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2011 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lvl 5 missies is net als lvl 4 maar hoop meer schepen met bagger AI. En kost me erg snel mijn faction standing :)
Shunt schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 23:30:
[...]

Join een goeie PVP corp die geen sov heeft en alles toestaat geloof me het revived heel je eve feel :P
Een goed idee in principe, maar wat voor eentje dan als je erbij neemt dat ik geen zin heb om in 0.0 te wonen, en ik maar 1 account heb en dus niet -10 kan gaan en/of in een puur pvp corp kan gaan waar pve niet wordt toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Nu online

Shunt

Boe

furby-killer schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 08:02:
Lvl 5 missies is net als lvl 4 maar hoop meer schepen met bagger AI. En kost me erg snel mijn faction standing :)

[...]

Een goed idee in principe, maar wat voor eentje dan als je erbij neemt dat ik geen zin heb om in 0.0 te wonen, en ik maar 1 account heb en dus niet -10 kan gaan en/of in een puur pvp corp kan gaan waar pve niet wordt toegestaan.
Wel ik zit op het moment in snigwaffe wat een trainer corp voor PL is als je niet perse hoeft te slagen naar PL dan kan je ook gewoon een waffle blijven als je de grief een beetje kunt verdragen. Verder is het een sterke groep mensen met altijd een grote flux aan nieuwelingen met een vaste kern.Piracy is op het moment niet het doel hoewel wel de meeste -10 zijn bij ons. Qua logistics maakt het geen drol uit of je -10 bent gezien er een constante stroom aan logistics aanwezig is die runs doen vanuit jitta. Verder verhuizen we wel redelijk veel van lowsec naar highsec en weer terug all over the place en ook hier weer voldoende hulp met logisticis.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Hydra schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 22:31:
[...]

Het ligt er aan wat je precies wilt gaan doen.
Als je bijvoorbeeld voor Battleship wilt gaan kan je destroyer en battlecruiser links laten liggen.
Bij ons in de corp worden battleships meestal voor missies enz gebruikt en battlecruisers voor pvp.

destroyer is gewoon verschrikkelijk specialistisch, en tenzij je iets speciaals ermee wil gaan doen zou ik die überhaupt niet gaan trainen (nu net toevallig zelf destroyer V getrained, maar dat is puur omdat ik interdictors wil vliegen, en blijkbaar kan je heavy interdictors vliegen zonder dat je gewone interdictors kan vliegen...)

Al met al is destroyer vooral in het begin niet de moeite om te trainen. Voor zowel pvp and pve zou ik frigate -> cruiser -> battlcruiser -> battleship doen. Met dan nog een keer de nadruk waarvoor je het precies wil gaan gebruiken, battlecruiser is ook nog optioneel maar wel aan te raden.

Enige voordeel van destroyers is dat je hem als salvage boat kan gebruiken als je nog geen noctis kan vliegen.

tl;dnr
Destroyer kan je skippen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
furby-killer schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 08:02:

[...]

Je kan toch een altje aan maken en zorgen dat die een beetje kan traden en en een t2 transport scheepje kan vliegen. Hoef je met je main daarna nooit meer in hisec te komen. Alleen even zorgen dat je nieuwe vrienden hem even op blue zetten zodat je niet door friendlies uit de lucht wordt geschoten als je lowsec weer invliegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
Shunt schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 08:33:
[...]

Wel ik zit op het moment in snigwaffe wat een trainer corp voor PL is als je niet perse hoeft te slagen naar PL dan kan je ook gewoon een waffle blijven als je de grief een beetje kunt verdragen. Verder is het een sterke groep mensen met altijd een grote flux aan nieuwelingen met een vaste kern.Piracy is op het moment niet het doel hoewel wel de meeste -10 zijn bij ons. Qua logistics maakt het geen drol uit of je -10 bent gezien er een constante stroom aan logistics aanwezig is die runs doen vanuit jitta. Verder verhuizen we wel redelijk veel van lowsec naar highsec en weer terug all over the place en ook hier weer voldoende hulp met logisticis.
http://evemaps.dotlan.net/corp/SniggWaffe/alliances

dan heb jij het een en ander (van roddels) niet gelezen... zoals je ziet zit je niet meer in "free Kartoon now", rumor has it "sniggwaffe gone rogue" ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:59
Iemand toevallig interesse in een Ark? Ik ga er twee maken *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren geprobeerd om wat geld te verdienen maar mijn plannetje bleek ietswat te ambitieus haha
heb geprobeerd een hulk te pakken in 0.4 en uiteraart een dikke ransom op te strijken zodat ie zijn schipje mocht houden,was helaas in mn riftertje en een aantal jumps away van mijn Drake/Worm en Dominix

ik deed hem amper wat maar op een gegeven moment zette hij zijn motor uit en opende een chat naar mij toe en begon te praten over eventuele overgave..toen moest ik ineens aan de zin denken die hier vaak geroepen wordt "als iets te mooi lijkt,zal het waarschijnlijk wel zo zijn" en ik dacht : ik moet pleite,tergelijkertijd kwamen er 2 hurricane's en een rifter de astroid belt ingewarped en kon ik ternouwe nood nog ontsnappen,na een paar keer heen en weer gewarped te zijn ben ik maar voor de gate gegaan aangezien ze me de eerste paar warps gewoon achterna kwamen..

leverde 0 isk op maar was wel ff spannend! collega piraatje kon me niet bijstaan helaas want die werd achtervolgt in 0.0 door een woedende menigte nadat ie iemand wat geflikt had haha tja piraten leven gaat niet over rozen haha

maareh hoe zit dat nou met die standing? niet dat ik straks niet meer door caldari airspace kan ofzo,heb ik daar mn vete bootjes liggen mag ik er niet meer bijkomen haha is het zo dat je door piraterij steeds verder de 0.0 hoek ingedouwt wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 10:24:

maareh hoe zit dat nou met die standing? niet dat ik straks niet meer door caldari airspace kan ofzo,heb ik daar mn vete bootjes liggen mag ik er niet meer bijkomen haha is het zo dat je door piraterij steeds verder de 0.0 hoek ingedouwt wordt?
Om standing weer hoog te krijgen gewoon rats schieten gaat het weer goed.
Waar je op moet letten is je security status, en daar naast nog je standing met de factie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Wat heb je nu als security standing dan? geloof dat je met -5 niet meer in highsec kunt komen?

edit:
Players with -2.0 or worse will be attacked in 1.0 systems
Players with -2.5 or worse will be attacked in 0.9 systems
Players with -3.0 or worse will be attacked in 0.8 systems
Players with -3.5 or worse will be attacked in 0.7 systems
Players with -4.0 or worse will be attacked in 0.6 systems
Players with -4.5 or worse will be attacked in 0.5 systems

en -5 betekent dat ook spelers je mogen aanvallen!

[ Voor 73% gewijzigd door defusion op 15-08-2011 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

defusion schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 10:45:
Wat heb je nu als security standing dan? geloof dat je met -5 niet meer in highsec kunt komen?

edit:
Players with -2.0 or worse will be attacked in 1.0 systems
Players with -2.5 or worse will be attacked in 0.9 systems
Players with -3.0 or worse will be attacked in 0.8 systems
Players with -3.5 or worse will be attacked in 0.7 systems
Players with -4.0 or worse will be attacked in 0.6 systems
Players with -4.5 or worse will be attacked in 0.5 systems

en -5 betekent dat ook spelers je mogen aanvallen!
ehh dat kan ik op mn werk niet zien maar zo erg zal het nog niet zijn heb alleen maar wat minor incidents gehad dus dat ik zeg maar geflagged werd voor 15 mins omdat ik een Jetcan leegtrok en dat spul stal en 1x een gevecht geopend maar niet zn schip vernield en ook geen podkills gemaakt ofzo..wil een nette piraat ala Jack sparrow worden haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 11:08:
ehh dat kan ik op mn werk niet zien maar zo erg zal het nog niet zijn heb alleen maar wat minor incidents gehad dus dat ik zeg maar geflagged werd voor 15 mins omdat ik een Jetcan leegtrok en dat spul stal en 1x een gevecht geopend maar niet zn schip vernield en ook geen podkills gemaakt ofzo..wil een nette piraat ala Jack sparrow worden haha
Met wat rats afknallen kun je dat wel compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 11:08:
[...]

Zolang je niet te veel scheepjes neer knalt en al helemaal geen PODs kun je het wel even volhouden. Het is wel slim je standing in de gaten te blijven houden en af en toe te gaan ratten/missies doen om je standing weer omhoog te krijgen :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bornhald schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 09:04:
[...]

Je kan toch een altje aan maken en zorgen dat die een beetje kan traden en en een t2 transport scheepje kan vliegen. Hoef je met je main daarna nooit meer in hisec te komen. Alleen even zorgen dat je nieuwe vrienden hem even op blue zetten zodat je niet door friendlies uit de lucht wordt geschoten als je lowsec weer invliegt.
Een t2 transport scheepje trainen duurt wel een redelijk tijdje hoor waarop ik dan mijn main niet kan trainen.

Maar belangrijker, ik ben redelijk bagger in traden dus dat levert mij geen drol op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:06
Maar de kans dat spelers met -5 even vrolijk goodies kopen in empire is relatief klein ;) Ik ben zelf -9 (gewoon omdat het kan) en ik heb 3 alts waarmee ik (eventueel) in empire wat zaken kan regelen. Als ik met mijn primary toon door empire moet gaan, dan is dat in een dramiel en then it's burn, burn, burn!!

Maar gelukkig is onze market en die van onze buren behoorlijk goed, dus eigenlijk komt het voornamelijk neer op een skillbooks-run door mijn RL-alt :+

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Vraagje over fleets.

Ik heb 2 accounts, beide tegelijk ingelogd. Beide chars zitten in een fleet, niemand anders.

Mijn ene account vliegt in een Drake, de andere vliegt in een buzzard.

Wat is de reden dat mijn leadership skills niet werken ? De tweede char heeft siege warfare op lvl 4, en ik zou dus, nadat ik die char fleet booster heb gemaakt, volgensmij 8 procent extra shield capacity moeten ontvangen. Helaas is dat dus niet zo, of is het niet zichtbaar.

Wat doe ik verkeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 07:48
De character met de beste skills op leiderschap en bonussen moet je squad leader maken als je andere character squad member is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Peekster schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 11:55:
De character met de beste skills op leiderschap en bonussen moet je squad leader maken als je andere character squad member is.
De ene char heeft helemaal geen leadership skills, en ik heb getest, het maakt niet uit wie de fleet start, of wie ik booster zet, er veranderd gewoon niks aan mijn shield capacity. Ik zal het zo nog eens testen snel.

Vaag, nou doe ik het nog een keer, en undock ik even opnieuw, en ineens is de bonus er wel...

[ Voor 9% gewijzigd door ActualFantasy op 15-08-2011 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Nogmaals: De char die de boost moet geven moet squad commander zijn en de gene die de boost moet ontvangen moet in dat squad member zijn. Simpel zat. Even uitzoeken vaak maar komt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-09 20:23
Beide characters moeten ook in hetzelfde systeem zijn, en allebei undocked zijn. Anders werkt de bonus ook niet.

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
booster moet genoeg zijn. echter moet je ook in hetzelfde system zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
defusion schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 12:13:
Vergeet niet de 100M donatie per fleet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MMM thx for the reply's zal zo nu en dan maar eens wat gaan ratten, zag een leuke in 0,4 waar een 500.000 bounty opzat normale in high sec zitten rond de 6k geloof ik..

wat je allemaal wel niet er voorover moet hebben om als oneerlijke piraat de kost te verdienen, wordt ook steeds minder Ge-jetisoned in cans en zelfs de minertjes in badgers vliegen liever heen en weer naar een station met een volle vracht ore dan dat ze het onvrijwillig aan mij willen geven haha

dan staan er nog kannonetjes bij de poortjes in lowsec en moet ik mijn heil maar zoeken in de astroid fields haha maarja kom goed,moet maar een wat meer verkennen om een leuk plekje te zoeken waar het nog loont om een beetje te privateren haha zit op het moment in een stukje 0.4 maar dat is een doodlopend stukje en daar gebeurd niet veel helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
defusion schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 12:13:
zou moeten, is niet -> bug je als je squad booster bent ook squad leader zijn (volgens mijn corp memberS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van het weekend voor het eerst in low sec geweest en een kill gemaakt *O* *O* *O*

vond het erg cool en ga dat dan ook zeker vaker doen, nu ben ik gallente met mega ruk gunnery skills goeie drone skills en ben aan het cross trainen naar caldari grote hamvraag is welke missles ik het best kan gebruiken want die ga ik dan naar T2 trainen.

ik doe dus veel missioning en wil ook gaan ratten in 0.0 en wat PVPen

iemand advies voor me?

http://eveboard.com/pilot/Ellendras_Silver

[ Voor 112% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2011 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Pfff post gewoon je char even op eve board. Wat voor advies wil je eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peekster schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 13:43:
Pfff post gewoon je char even op eve board. Wat voor advies wil je eigenlijk?
dat was niet de bedoeling idd :P nou welke missle ik het beste kan kiezen in mijn situatie :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
Als je per se missiles wilt gebruiken, dan zou ik voor een drake gaan. Dat is denk ik de beste caldari all-rounder voor de (vage!) doelen die je nu beschrijft. Ik zou in dat geval voor heavy missiles gaan, maar vergeet de support skills voor missiles niet! Die maken erg veel verschil uit, net als bij gunnery/drones.
Als je wat flexibeler bent, zou ik toch ook kijken naar minmatar. Rifters, stabbers, hurricanes etc. zijn allemaal erg geschikt om pvp in te doen. Misschien niet erg handig voor missies, maar daar kun je je gallente skills dan nog mee aan het werk zetten imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GamemasterByte schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 13:58:
Als je per se missiles wilt gebruiken, dan zou ik voor een drake gaan. Dat is denk ik de beste caldari all-rounder voor de (vage!) doelen die je nu beschrijft. Ik zou in dat geval voor heavy missiles gaan, maar vergeet de support skills voor missiles niet! Die maken erg veel verschil uit, net als bij gunnery/drones.
Als je wat flexibeler bent, zou ik toch ook kijken naar minmatar. Rifters, stabbers, hurricanes etc. zijn allemaal erg geschikt om pvp in te doen. Misschien niet erg handig voor missies, maar daar kun je je gallente skills dan nog mee aan het werk zetten imo.
nou zat zelf te denken om te starten in een Gila daar ik goeie drone skills heb. vandaaruit kan ik natuurlijk naar drake (die al op mijn lijstje stond) als ook een tengu die lijkt me ook super gaaf om te vliegen maar daar heb ik nog meer skills voor nodig ghehe

heavy missles klinken goed :9~

maar hoezo als je perse missles wilt gebruiken? je laat het als een straf klinken :?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2011 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
Nogmaals, het ligt er aan wat je precies wilt gaan doen. Een gila kan een erg leuk schip zijn ja, maar je bent ook meteen primary als je terecht komt in pvp. Daarom zou iets meer info welkom zijn?
Wat voor ratting in 0.0? Ben je blue met de locals? Heb je relatief veilige omgeving, weinig roams van reds/neuts etc.? Heb je (toegang tot) een intel channel, zodat je naar een safespot/pos kan warpen, voordat ze in local zijn?
Wat voor pvp? Fleet? Solo? Small gang/Roaming? In lowsec, of ook 0.0?

Kortom, moar info please! :P

Edit: missiles zijn totaal niet handig in pvp. De tijd die het duurt voor missiles om het doel te raken is te lang, zeker op lange afstand. Dan kan het target al dood/gewarped/jou gekilled hebben. Daarom kun je voor pvp beter minmatar/amarr gebruiken, afhankelijk van het soort pvp.

[ Voor 21% gewijzigd door GamemasterByte op 15-08-2011 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GamemasterByte schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 14:07:
Nogmaals, het ligt er aan wat je precies wilt gaan doen. Een gila kan een erg leuk schip zijn ja, maar je bent ook meteen primary als je terecht komt in pvp. Daarom zou iets meer info welkom zijn?
Wat voor ratting in 0.0? Ben je blue met de locals? Heb je relatief veilige omgeving, weinig roams van reds/neuts etc.? Heb je (toegang tot) een intel channel, zodat je naar een safespot/pos kan warpen, voordat ze in local zijn?
Wat voor pvp? Fleet? Solo? Small gang/Roaming? In lowsec, of ook 0.0?

Kortom, moar info please! :P

Edit: missiles zijn totaal niet handig in pvp. De tijd die het duurt voor missiles om het doel te raken is te lang, zeker op lange afstand. Dan kan het target al dood/gewarped/jou gekilled hebben. Daarom kun je voor pvp beter minmatar/amarr gebruiken, afhankelijk van het soort pvp.
hmmm ja ben nog PVP n00b

als ik ga ratten is het in 0.0 waar mijn corp gevestigd is
PVPen doe ik (nu iig nog) in groep met corp
missions doe ik solo lvl 4 atm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn tegenwoordig niet meer veel die echt probleem hebben met missiles in pvp, ze hebben gewoon voor en nadelen en zijn niet voor elke situatie geschikt, maar nog steeds meer situaties dan waar hybrids voor geschikt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 14:28:
Er zijn tegenwoordig niet meer veel die echt probleem hebben met missiles in pvp, ze hebben gewoon voor en nadelen en zijn niet voor elke situatie geschikt, maar nog steeds meer situaties dan waar hybrids voor geschikt zijn.
ok dit zuigt en heb mijn missles training even gestopt...

damn ben nu echt even de weg kwijt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 14:26:
[...]

hmmm ja ben nog PVP n00b

als ik ga ratten is het in 0.0 waar mijn corp gevestigd is
PVPen doe ik (nu iig nog) in groep met corp
missions doe ik solo lvl 4 atm
Ok, in dat geval. Gila is een goede tussenoplossing dan inderdaad, waarschijnlijk kun je daar ook heel redelijk isk mee maken dmv ratten. Qua pvp weet ik niet wat je corp op dit moment voornamelijk doet, maar als het simpele roams zijn, dan zou ik voor de volgende route gaan: interceptors - battlecruisers - T2 cruisers, afhankelijk van het type roam. De eerste 2 typen zijn niet zo kostbaar, en als je in een goede corp zit, heb je kans dat je de eerste 2 ook nog gedeeltelijk of helemaal kosteloos worden vervangen.

Pagina: 1 ... 32 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.