[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 20: Incursus Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 45 Laatste
Acties:
  • 137.332 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
If hoef alleen maar dingen te killen en niet te halen. M'n missiles komen al 90km ver, das meer dan genoeg.
Ik zou de 4e lowslot kunnen veranderen voor een Capacitor Power Relay. Nadeel: minder tank. Voordeel: Free midslot, kan ik een SeBo plaatsen om te Damps van Serpentis wat tegen te gaan. Of een Shield Boost Amplifier.

Verwacht dat mijn setup het uitstekend zal doen. We zullen het zien over een maandje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Voggels schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 16:24:
If hoef alleen maar dingen te killen en niet te halen. M'n missiles komen al 90km ver, das meer dan genoeg.
Ik zou de 4e lowslot kunnen veranderen voor een Capacitor Power Relay. Nadeel: minder tank. Voordeel: Free midslot, kan ik een SeBo plaatsen om te Damps van Serpentis wat tegen te gaan. Of een Shield Boost Amplifier.

Verwacht dat mijn setup het uitstekend zal doen. We zullen het zien over een maandje :)
probeer eens een power diagnostic unit II ipv die power relay, mss dat dat meer tank EN power/cap oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Niet genoeg om em cap stable te maken. En dat is juist 1 van de voordelen. Niet meer Pulse Tanken, maar ding non-stop laten draaien. Hoef je je daar in ieder geval ook geen zorgen meer over te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asdrubaul schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 13:44:
Tengus zijn inderdaad erg fijn. Heb hiermee zelf C4 wormholes in groepen gedaan. Dikke dps inderdaad en je krijgt 'minder' damage omdat je ship zo klein is.
Ik zal vanavond mijn 5 dagen restart nog eens activaten. Eens kijken hoever ik in de gallente epic arch zit. Zal waarschijnlijk weer met mijn Gila gaan vliegen, nice drone damage en heavy missiles bonus!

Dus hydra deze boot zou misschien een goede middenweg zijn als je voor een Tengu gaat en hem nog niet kunt vliegen/kopen. Je gebruikt je drone skills van je dominix en je nieuwe missile skills die je nodig hebt voor je tengu, verder natuurlijk ook je shield skills die je moet opbouwen (denk namelijk niet dat je shield skills hebt door je domi shepen).

Maar als je deze weg inslaat wordt het nog lang wachten op je mach XD. Je zult ooit een echt keuze maken anders spring je steeds om voordat je echt optimaal iets kunt vliegen. Een mach is ook heel erg leuk. Een vriend vliegt er vaak mee tijdens lvl 4 missies. Hij maait BSen zo om XD.
bedankt hierdoor ben ik overtuigd ik ga crosstrainen naar caldari en stap dan over van domi naar gila en daarna ga ik richting tengu werken ik heb er zin in!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Voggels schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 14:41:
Dan moet je nog rigs en fit. En hoe leuker je em maakt (lees: duurder) hoe beter die wordt.
Dit word mijn Tengu:

[...]

671 DPS, 815 tank (tegen Serpentis), Cap stable, 661 m/s

Lekker solo Havens en Sanctums doen
Probeer dit eens:
[Tengu, Active]
Caldari Navy Ballistic Control System

Heat Dissipation Amplifier II
Kinetic Deflection Amplifier II
Kinetic Deflection Amplifier II
Pithum C-Type Medium Shield Booster
Republic Fleet Target Painter
Republic Fleet 10MN Afterburner

Heavy Missile Launcher II, Caldari Navy Scourge Heavy Missile

Medium Warhead Rigor Catalyst II
Medium Capacitor Control Circuit I
Medium Capacitor Control Circuit II

Tengu Defensive - Amplification Node
Tengu Electronics - Dissolution Sequencer
Tengu Engineering - Augmented Capacitor Reservoir
Tengu Offensive - Accelerated Ejection Bay
Tengu Propulsion - Fuel Catalyst
905 dps shield combined thermal + kinetic (dus serpentis en guristas)
641 dps (met navy scourge)

en doordat je die navy scourge's hebt heb je geen rigor meer nodig om frigates te raken. Heb er dus 1 vervangen voor CCC

en is cap stable op 46% met alles op 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Kutzooi :( Net m'n Domi verloren. Belachelijke mission: http://eve-survival.org/wikka.php?wakka=SmashSupplier4am

Op dit moment zijn er 20! ofzo battleships allemaal in 1 blob die allemaal tegelijk aggro-en. No fucking way dat ik dat kan tanken.Domi wel verloren door een stomme fout van mijzelf, maar di's wel kut want nu heb ik dus echt geen cent meer. Heb gelukkig de meeste zaken terug kunnen kopen maar mis nog een rig.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 23:19:
Kutzooi :( Net m'n Domi verloren. Belachelijke mission: http://eve-survival.org/wikka.php?wakka=SmashSupplier4am

Op dit moment zijn er 20! ofzo battleships allemaal in 1 blob die allemaal tegelijk aggro-en. No fucking way dat ik dat kan tanken.Domi wel verloren door een stomme fout van mijzelf, maar di's wel kut want nu heb ik dus echt geen cent meer. Heb gelukkig de meeste zaken terug kunnen kopen maar mis nog een rig.
ik weet hoe dat voelt buddy. welke rig mis je zou hem voor kunnen schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 23:38:
ik weet hoe dat voelt buddy. welke rig mis je zou hem voor kunnen schieten
Komt goed, mis een cap recharge rig, maar die mine ik wel ff bijmekaar. Maargoed, heb er weer een missie bij die ik sowieso skip. Heb wel weer een -0.6 hit rep bij m'n agent nu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
en toen was IEGEX weer op evenews: http://www.evenews24.com/...ent-iegex-gets-the-shaft/

Drama om 2 systems waar WN. sov gedropt had, en wij van de ene sov van mochten hebben, andere zegt: wtf? en dan de 1e zegt: meh... nooit gehad....

http://evemaps.dotlan.net/system/0J3L-V - -0.79
http://evemaps.dotlan.net/system/H-UCD1 - -0.17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 03:35
Hydra schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 23:45:
[...]

Komt goed, mis een cap recharge rig, maar die mine ik wel ff bijmekaar. Maargoed, heb er weer een missie bij die ik sowieso skip. Heb wel weer een -0.6 hit rep bij m'n agent nu :(
Waar zit je? Ik zit in Hakeri met L4's van tijd tot tijd. Als je dichtbij zit kan ik je wel helpen.
Maar zorg ervoor dat je Amarr en Caldari missies zo veel mogelijk probeert te skippen als je nog in hun space wilt vliegen. Je kan een missie om de 4 uur skippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is Klote Man :( ikke heb mn researsch schema ook omgegooid was eerst een Caldari man in een Gallente boot en ben nu Minmatar Frigates al aan het trainen.

eerst maar eens Leren te PvPen voordat ik allemaal dure schepen verlies :S heb al een Rifter in mn garage staan dat leek mij kwa statistieken-prijs verhouding het frigate-je om mee te beginnen! wil uiteindelijk in een Hurricane battlecruiser stappen... vanmiddag maar eens op rooftocht om mijn eerste stapjes in pvp land te zetten,zat voor ik stopte in een waardeloze corp met een leider die met de verkeerde allianties ruzie zocht dus de enige ervaring die ik met pvp heb is geganked worden terwijl ik al arm was haha daarna maar weggegaan en solo verder gegaan

kan je bijv. ipv Can Flippen ook wat in highsec jetisonnen en als iemand die spullen pakt hem aanvallen zonder dat concord je afmaakt? (ja dat kan) klinkt miss laf maar dan kan ik zonder al teveel risico oefenen in pvp miss in combinatie met een cloaking deveice ofzo op mn rifter? of past dat niet?

was je een Navy Dominix verloren Hydra? of een normale ? :S

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2011 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07

Volgens mij is dit een missie tegen een andere NPC factie. Die doe ik sowieso nooit vanwege de standing loss!
Daarbij krijg je ook nog eens geen bounties enz. dus zijn vind ik geen lekker missies.

Nu scheelt het ook wel dat we meestal met de corp missies doen door de week, en de meeste wel een lvl 4 missie kunnen aannemen. Waardoor je veel makkelijker een missie kan missen. Maar je mag er in ieder geval 1x per 4 uur (of was dat verhoogd) weigeren zonder standingloss bij je agent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 15:07
Ik probeer regel #1 toch wel altijd in m'n achterhoofd te houden als ik in een (duur) bootje stap: "Don't fly what you can't afford to lose"
Het zal pijn doen als ik m'n CNR met fitting verlies, maar ik kan hem wel direct vervangen. Het duurt alleen eventjes omdat ik naar Jita moet om die zooi te kopen :/

Nu moet ik wel zeggen dat 20 BS's in 1 missie pocket tegelijk wel heel veel is. Ik denk niet dat ik dat zou kunnen tanken en minstens 1 keer zal moeten uitwarpen. Daarom open ik altijd eventjes eve-survival om de missie triggers te begrijpen.

Gisteravond zo tegen mijn bed-tijd kreeg ik een Guristas Extravaganza aangeboden. Leuke missie voor vanavond O+ Lastige aan die missie zijn de frigates die triggers zijn. Mijn drones hobbelen altijd op die frigates af. Zo heb ik dus een keer zonder op te letten alle triggers afgeschoten in de laatste pocket. Ouch. Toch maar even uitwarpen. 8)7

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asdrubaul
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-06 15:12
Precies, gewoon even uitwarpen als je niet gescrambled bent. Toen ik nog in mijn domi vloog allignde ik altijd naar iets. Hierdoor kon ik altijd heeeel snel weg warpen. Nog een tip voor de beginnende lvl 4 spelers, aangezien de domi een zeer trage allign tijd heeft.. + Eve-survival FTW voor de triggers :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Crashcat schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 01:38:
Waar zit je? Ik zit in Hakeri met L4's van tijd tot tijd. Als je dichtbij zit kan ik je wel helpen.
Maar zorg ervoor dat je Amarr en Caldari missies zo veel mogelijk probeert te skippen als je nog in hun space wilt vliegen. Je kan een missie om de 4 uur skippen.
Ja, dat ga ik ook doen. Die tags leveren wel erg veel geld op, maar dit is al de 2e Amarr missie die volkomen ruk is, en bovendien heb ik geen zin in de standing loss. Doe mij maar Serpentis missies.
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 07:31:
was je een Navy Dominix verloren Hydra? of een normale ? :S
Een normale gelukkig. Ik had nog 70M (inclusief die 18M ofzo van de insurance) dus wat ik niet terug heb kunnen vinden kon ik voor 't grootste deel wel terugkopen. Maar ik mis nu dus 1 cap rig en m'n geld is op :) Nouja, ik heb altijd m'n Covetor nog als backup :)
Bornhald schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 08:25:
Volgens mij is dit een missie tegen een andere NPC factie. Die doe ik sowieso nooit vanwege de standing loss!
Daarbij krijg je ook nog eens geen bounties enz. dus zijn vind ik geen lekker missies.

Nu scheelt het ook wel dat we meestal met de corp missies doen door de week, en de meeste wel een lvl 4 missie kunnen aannemen. Waardoor je veel makkelijker een missie kan missen. Maar je mag er in ieder geval 1x per 4 uur (of was dat verhoogd) weigeren zonder standingloss bij je agent.
Ja, ik ga ze ook skippen nu. Je verliest behoorlijk veel standing ook in die L4s.
Asdrubaul schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 09:39:
Precies, gewoon even uitwarpen als je niet gescrambled bent. Toen ik nog in mijn domi vloog allignde ik altijd naar iets. Hierdoor kon ik altijd heeeel snel weg warpen. Nog een tip voor de beginnende lvl 4 spelers, aangezien de domi een zeer trage allign tijd heeft.. + Eve-survival FTW voor de triggers :-)
Ik was dus al uitgewarpt omdat ik de BS's niet aankon. Toen heb ik ff m'n armor gerepaired en ben teruggewarpt. Alleen was ik vergeten de hardeners en DCU weer aan te zetten. Ik had 100% armor maar 0% shields, en m'n armor ging van 100% naar 50% naar 0% in een paar seconden. Ik was al gealigned maar het was gewoon te laat. 10+ Amarr laser battleships gaan nogal hard door je hull heen :)

Die missie is wat mij betreft trouwens gewoon broken. Trigger spawns prima, maar timed spawns zijn ruk, en timed spawns waarbij je op een gegeven moment een blob van 10 battleships gespawned hebt zijn gewoon een slecht ontworpen missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Hydra schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 09:47:
[...]

Ja, dat ga ik ook doen. Die tags leveren wel erg veel geld op, maar dit is al de 2e Amarr missie die volkomen ruk is, en bovendien heb ik geen zin in de standing loss. Doe mij maar Serpentis missies.

[...]

Een normale gelukkig. Ik had nog 70M (inclusief die 18M ofzo van de insurance) dus wat ik niet terug heb kunnen vinden kon ik voor 't grootste deel wel terugkopen. Maar ik mis nu dus 1 cap rig en m'n geld is op :) Nouja, ik heb altijd m'n Covetor nog als backup :)

[...]

Ja, ik ga ze ook skippen nu. Je verliest behoorlijk veel standing ook in die L4s.

[...]

Ik was dus al uitgewarpt omdat ik de BS's niet aankon. Toen heb ik ff m'n armor gerepaired en ben teruggewarpt. Alleen was ik vergeten de hardeners en DCU weer aan te zetten. Ik had 100% armor maar 0% shields, en m'n armor ging van 100% naar 50% naar 0% in een paar seconden. Ik was al gealigned maar het was gewoon te laat. 10+ Amarr laser battleships gaan nogal hard door je hull heen :)

Die missie is wat mij betreft trouwens gewoon broken. Trigger spawns prima, maar timed spawns zijn ruk, en timed spawns waarbij je op een gegeven moment een blob van 10 battleships gespawned hebt zijn gewoon een slecht ontworpen missie.
Je weet wel dat je zo'n ship altijd voor het volledige bedrag zou moeten verzekeren he? :)
In elk station kun je insurance afsluiten voor de volledige waarde van het ship (excl. rigs en modules, dat wel)
Vooral voor T1 ships is het eigenlijk altijd de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
defusion schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 09:52:
Je weet wel dat je zo'n ship altijd voor het volledige bedrag zou moeten verzekeren he? :)
In elk station kun je insurance afsluiten voor de volledige waarde van het ship (excl. rigs en modules, dat wel)
Vooral voor T1 ships is het eigenlijk altijd de moeite waard.
Die verzekering was HEEL oud :) Ik heb die Dominix al erg lang, heb alleen tijden niet gespeeld. Maar ja, lessons learned. Meteen m'n Noctis ook maar ff verzekerd :)

Ik heb trouwens een nieuwe Caracal fit om me te helpen met 'lastige' missies:
[Caracal, Logistics]
Capacitor Power Relay II
Capacitor Power Relay II

Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II

Medium Murky Energy Transmitter I
Medium 'Solace' I Remote Bulwark Reconstruction
Medium 'Knave' I Energy Drain

:P

[ Voor 33% gewijzigd door Hydra op 10-08-2011 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 10:52:
[...]

Die verzekering was HEEL oud :) Ik heb die Dominix al erg lang, heb alleen tijden niet gespeeld. Maar ja, lessons learned. Meteen m'n Noctis ook maar ff verzekerd :)

Ik heb trouwens een nieuwe Caracal fit om me te helpen met 'lastige' missies:
[Caracal, Logistics]
Capacitor Power Relay II
Capacitor Power Relay II

Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II

Medium 'Knave' I Energy Drain

:P
ik zie niet zo goed wat die nou moet doen behalve veel energie opwekken en doorsturen naar je schip :?
je domi is cap stable dus ik snap het niet maar dat zal wel :)

zoals gezegd ga ik voor caldari crosstrainen en nou is mijn vraag waar zouden jullie mee starten qua missles? dit is wat ik al heb

missle launcher operation lvl 5
rapid launch lvl 4
target navigation prediction lvl 4
missle bombardment lvl 4
guided missle precision lvl 4
warhead upgrades lvl 4
missle projection lvl 4

ok dan heb ik de hoofdskill op 5 en alle support skills op 4 dan moet ik nog kiezen welke missles enzo
hoeveel soorten missles ga ik leren en welke ga ik naar T2 gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 12:36:
[...]

ik zie niet zo goed wat die nou moet doen behalve veel energie opwekken en doorsturen naar je schip :?
je domi is cap stable dus ik snap het niet maar dat zal wel :)

zoals gezegd ga ik voor caldari crosstrainen en nou is mijn vraag waar zouden jullie mee starten qua missles? dit is wat ik al heb

missle launcher operation lvl 5
rapid launch lvl 4
target navigation prediction lvl 4
missle bombardment lvl 4
guided missle precision lvl 4
warhead upgrades lvl 4
missle projection lvl 4

ok dan heb ik de hoofdskill op 5 en alle support skills op 4 dan moet ik nog kiezen welke missles enzo
hoeveel soorten missles ga ik leren en welke ga ik naar T2 gooien :)
tja, wil je short of long range?

ik ga heavy missiles 5 en heavy missile spec. 4 erbij trainen voor de tengu.

ga niet de moeite doen voor raven T2 wapens, omdat ik voor de battleships vooral bij minmattar spul wil blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 12:36:
Je hebt de remote reppers gemist? :P M'n Domi (als ik m'n fit weer op orde heb) is cap-stable zonder guns. Die fit was een soort tongue-in-cheek 'fix' voor het probleem dat ik nu geen cap-stable domi heb die bovendien het laatste deel van die missie niet kon tanken. Ik ga denk ik wel een fit samenstellen voor m'n 2e account om indien nodig een cruiser met een hoop cap regen en flink wat remote repair mee te kunnen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Hydra schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 12:49:
[...]

Je hebt de remote reppers gemist? :P M'n Domi (als ik m'n fit weer op orde heb) is cap-stable zonder guns. Die fit was een soort tongue-in-cheek 'fix' voor het probleem dat ik nu geen cap-stable domi heb die bovendien het laatste deel van die missie niet kon tanken. Ik ga denk ik wel een fit samenstellen voor m'n 2e account om indien nodig een cruiser met een hoop cap regen en flink wat remote repair mee te kunnen nemen.
gooi gewoon wat nosferatu's op je domi? die moet het toch van z'n drones hebben afaik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
defusion schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 12:50:
[...]

gooi gewoon wat nosferatu's op je domi? die moet het toch van z'n drones hebben afaik
Die nosferatu's moeten toch de cap van de pirate leeg trekken? Maar werkt dat ook tegen npc-pirates? Ik was altijd in de veronderstelling dat het alleen werkte tegen player characters.

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Derby schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 12:52:
[...]

Die nosferatu's moeten toch de cap van de pirate leeg trekken? Maar werkt dat ook tegen npc-pirates? Ik was altijd in de veronderstelling dat het alleen werkte tegen player characters.
sterker nog het werkt beter tegen NPCs daar die nooit een lege cap hebben en je altijd kan drainen. ik ben een n00b maar dat weet ik toevallig 100% zeker 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

defusion schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 12:48:
[...]

tja, wil je short of long range?

ik ga heavy missiles 5 en heavy missile spec. 4 erbij trainen voor de tengu.

ga niet de moeite doen voor raven T2 wapens, omdat ik voor de battleships vooral bij minmattar spul wil blijven.
nou ja ik heb mega goeie drone skills mijn gunnery zuigt beyond believe :D dus het mooiste zou zijn (denk ik) maar advies van experts graag!
een short en een medium en een large range en dan kan ik er 1 van richting T2 trainen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

Shunt

Boe

is dat niet veranderd naar zolang jij minder cap hebt dan de vijand kan jij nossen en anders nost hij minder of niet? Ik geloof dat er ergens iets van 3 jaar geleden zo'n change doorheen hebben geduwd.

verder kan je denk ik beter een role specific ship pakken er zijn ships die als remote nurse / repping ship ontwikkeld zijn zoals deze.
[Exequror, testie]
Damage Control II
Energized Thermic Membrane II
Energized Magnetic Membrane II

Cap Recharger II
Cap Recharger II
Tracking Link II
10MN Afterburner II

Medium Remote Armor Repair System II
[empty high slot]

Medium Remote Repair Augmentor I

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shunt schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 12:56:
is dat niet veranderd naar zolang jij minder cap hebt dan de vijand kan jij nossen en anders nost hij minder of niet? Ik geloof dat er ergens iets van 3 jaar geleden zo'n change doorheen hebben geduwd.
ja dat klopt maar NPCs hebben altijd max cap en daarom werkt het zo goed tegen NPCs test het maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Nu online

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 12:57:
[...]

ja dat klopt maar NPCs hebben altijd max cap en daarom werkt het zo goed tegen NPCs test het maar ;)
Ah kijk dat stukje heb ik dus gemist dat maakt een aantal setups die ik in gedachten had een stuk haalbaarder hehe.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Je hebt nosferatu's, die geven jou cap en drainen de target niet lager leeg dan jouw cap niveau. (ik gebruik meestal een structure btw, alles binnen 30km is van mij :P)
cap neuts die zuigen de enemy leeg, maar geven jou niks.

[ Voor 18% gewijzigd door defusion op 10-08-2011 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga heavy, sentry en drone interfacing ook naar 5 tillen voor ik overstap op caldari zodat ik als mn missles skills nog niet goed genoeg zijn ik in mn gila toch harde klappen kan uitdelen.

ik denk dat long range missles het wel heel goed doen icm mijn sentry drones :9

Drones
Afbeeldingslocatie: http://www.eveonline.com/bitmaps/character/level4.gif Amarr Drone Specialization
Afbeeldingslocatie: http://www.eveonline.com/bitmaps/character/level4.gif Caldari Drone Specialization
Afbeeldingslocatie: http://www.eveonline.com/bitmaps/character/level5.gif Combat Drone Operation
Afbeeldingslocatie: http://www.eveonline.com/bitmaps/character/level4.gif Drone Durability
Afbeeldingslocatie: http://www.eveonline.com/bitmaps/character/level4.gif Drone Interfacing
Afbeeldingslocatie: http://www.eveonline.com/bitmaps/character/level5.gif Drone Navigation
Afbeeldingslocatie: http://www.eveonline.com/bitmaps/character/level5.gif Drone Sharpshooting
Afbeeldingslocatie: http://www.eveonline.com/bitmaps/character/level5.gif Drones
Afbeeldingslocatie: http://www.eveonline.com/bitmaps/character/level3.gif Electronic Warfare Drone Interfacing
Afbeeldingslocatie: http://www.eveonline.com/bitmaps/character/level4.gif Gallente Drone Specialization
Afbeeldingslocatie: http://www.eveonline.com/bitmaps/character/level4.gif Heavy Drone Operation
Afbeeldingslocatie: http://www.eveonline.com/bitmaps/character/level2.gif Mining Drone Operation
Afbeeldingslocatie: http://www.eveonline.com/bitmaps/character/level4.gif Minmatar Drone Specialization
Afbeeldingslocatie: http://www.eveonline.com/bitmaps/character/level3.gif Repair Drone Operation
Afbeeldingslocatie: http://www.eveonline.com/bitmaps/character/level5.gif Scout Drone Operation
Afbeeldingslocatie: http://www.eveonline.com/bitmaps/character/level4.gif Sentry Drone Interfacing
Total Skillpoints in Group: 3.413.029

zie ik lieg niet :P

Gunnery
Afbeeldingslocatie: http://www.eveonline.com/bitmaps/character/level4.gif Controlled Bursts
Afbeeldingslocatie: http://www.eveonline.com/bitmaps/character/level3.gif Gunnery
Afbeeldingslocatie: http://www.eveonline.com/bitmaps/character/level3.gif Medium Hybrid Turret
Afbeeldingslocatie: http://www.eveonline.com/bitmaps/character/level3.gif Motion Prediction
Afbeeldingslocatie: http://www.eveonline.com/bitmaps/character/level3.gif Rapid Firing
Afbeeldingslocatie: http://www.eveonline.com/bitmaps/character/level3.gif Sharpshooter
Afbeeldingslocatie: http://www.eveonline.com/bitmaps/character/level3.gif Small Energy Turret
Afbeeldingslocatie: http://www.eveonline.com/bitmaps/character/level3.gif Small Hybrid Turret
Afbeeldingslocatie: http://www.eveonline.com/bitmaps/character/level3.gif Small Projectile Turret
Afbeeldingslocatie: http://www.eveonline.com/bitmaps/character/level4.gif Weapon Upgrades
Total Skillpoints in Group: 285.020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asdrubaul
Haha, zo zagen mijn skills ook ooit uit. Heb ondertussen mijn drone skills nog hoger geboost en heb nu ook flink wat missile skills. Heavy II's en Heavy Assuault II's zijn wel erg handig als je een gila en later een tengu gaat vliegen. Zelf heb ik nog nul Siege of Torpedo skills geleerd :-P. Ben namelijk niet van plan in een Raven te stappen.

Gister weer na een half jaar mijn 2de account gereactivated....

Captain quarters FTL....... Gief more spaceships of iets dergelijks....
Nieuwe gun graphics FTL..... Gief more spaceships of iets dergelijks....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
defusion schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 12:50:
Ja dat zat ik ook al te overwegen. Die Caracal is trouwens gewoon een goedkope repper, ik ga op die alt niet veel in logistics skillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach 3,4 mil in drones is ook niet echt veel. Ik heb er maar 6 mil en ken verscheidene andere spelers met 8 mil en meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Nu online

Shunt

Boe

defusion schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 13:06:
Je hebt nosferatu's, die geven jou cap en drainen de target niet lager leeg dan jouw cap niveau. (ik gebruik meestal een structure btw, alles binnen 30km is van mij :P)
cap neuts die zuigen de enemy leeg, maar geven jou niks.
Ik ga ondertussen wat langer mee hoor ;) het verschil weet ik wel maar gezien ik slechts een half jaar ge PVE'd heb in mijn gehele eve carrière (op belt ratting en wat plexes na) en dat dit allemaal was voordat de nos / neut nerf toegepast werd heb ik niet echt veel inzicht in het gebruiken van mods als dat tegen NPC's.

Hmm de drama die op het moment hangt rond ons is echt geweldig jammer dat ik tot zeker de 22e niet echt kan spelen.

Ik kan me nog goed herinneren toen ik nog echt moest skillen voor dingen nu is het meer skillen voor extra ships die nodig gaan zijn als ik eventueel PL join. Op mijn main (gallante) maar 5.2m in drones maar dan wel weer 14M in gunnery en 15 mil in spaceship command. mijn alt die vreemd genoeg meer sp heeft dan mijn main :P 9.3 in drones en 17 in spaceship command maar dit is dan meteen mijn Carrier alt met fichters 5 en carrier 5 en dat soort leuke dingetjes voor het moment dat ik veel geld heb en een nyx wil :P.

[ Voor 25% gewijzigd door Shunt op 10-08-2011 14:26 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
"Maar"? Ik heb 8.5M totaal man ;(

[ Voor 4% gewijzigd door Hydra op 10-08-2011 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap je gevoel helemaal met mijn bijna 10,3 mil SP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Nu online

Shunt

Boe

weetje ik zou weer graag in jouw schoenen staan en denk er ook over een nieuw char te nemen.
Weer lekker van scrach beginnen en nieuwe dingen ontdekken qua skills en weer echt doelen hebben om naar toe te skillen als de eerste T2 guns / armor tank / drones en whatever. Dat gevoel heb ik nu gewoon niet meer bij het afmaken van een skill.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Hehe. Tja. Ik begreep dat je echt bergen ISK kunt krijgen voor een character met veel SPs :)

Ruilen? :P

Ik zit nu overigens toch weer te twijfelen tussen missiles of guns, ook omdat ik toch eigenlijk wel graag PvP wil gaan doen. Hurm.

[ Voor 38% gewijzigd door Hydra op 10-08-2011 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 15:03:
Hehe. Tja. Ik begreep dat je echt bergen ISK kunt krijgen voor een character met veel SPs :)

Ruilen? :P

Ik zit nu overigens toch weer te twijfelen tussen missiles of guns, ook omdat ik toch eigenlijk wel graag PvP wil gaan doen. Hurm.
ik ga voor missles ow yeah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asdrubaul
Voor PVP zou ik dan voor projectile guns gaan :-). Geen cap en geen travel delay. + nice voor je Mach ooit ;-)

[ Voor 15% gewijzigd door Asdrubaul op 10-08-2011 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Asdrubaul schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 15:20:
Voor PVP zou ik dan voor projectile guns gaan :-). Geen cap en geen travel delay. + nice voor je Mach ooit ;-)
Ja, precies. *zucht* Lastig...

Edit: Ik denk dat ik ff op deze 'fiets' doorga; eerst zorgen voor betere shield fitting skills e.d. en aangezien m'n beide uiteindelijke 'targets' (Tengu en Mach) shields gebruiken maar eerst die shield skills ga trainen.

[ Voor 30% gewijzigd door Hydra op 10-08-2011 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Mensen die opereren in de buurt van Nakugard (Metropolis Region, Ani Constellation)? Zijn tijd geleden berichten rondgegaan dat er mining gankers actief waren. Hulks, Retriever, Covetors in puin. Hoe is de situatie nu? Uiteraard bedoel ik met 'tijd geleden' zeer ver uit de buurt van Hulkageddon-tijd.

[ Voor 15% gewijzigd door Hurtebise op 10-08-2011 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Hmm. Een goeie Maelstrom fit kost me 19 dagen... Heb ik alles op T2 behalve de guns.

Edit: Nevermind, ik moet ook nodig engineering, electronics en weapon upgrades naar V trainen om de fits voor elkaar te krijgen. Da's 17 dagen. Nouja, dat is sowieso nooit 'wasted' SP :)

[ Voor 53% gewijzigd door Hydra op 10-08-2011 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Shunt schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 15:02:
weetje ik zou weer graag in jouw schoenen staan en denk er ook over een nieuw char te nemen.
Weer lekker van scrach beginnen en nieuwe dingen ontdekken qua skills en weer echt doelen hebben om naar toe te skillen als de eerste T2 guns / armor tank / drones en whatever. Dat gevoel heb ik nu gewoon niet meer bij het afmaken van een skill.
Ik kan toch niet zeggen dat ik het skillen naar T2 wapens nou zo'n enerverend doel vond....

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Naluh! schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 16:07:
[...]

Ik kan toch niet zeggen dat ik het skillen naar T2 wapens nou zo'n enerverend doel vond....
mwa moet zeggen dat de t2 guns/launchers toch weer een hoop goedmaken, vooral in het launcher verhaal zijn ze toch een tikkie beter dan de 'arbalest' versies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Bornhald schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 16:10:
[...]

mwa moet zeggen dat de t2 guns/launchers toch weer een hoop goedmaken, vooral in het launcher verhaal zijn ze toch een tikkie beter dan de 'arbalest' versies
Ze zijn wel tof als je ze eenmaal kan gebruiken, maar ik vind het een ellende, wat kost het upskillen naar grote t2 wapensystems? Volgens mij maaaaaanden. En dan laten we supportskills nog buiten beschouwing :P

En dan komt het grootste voordeel nog voort uit het gebruiken van T2 ammo, tenminste, als die niet 'broken' is ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Naluh! schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 16:12:
Ze zijn wel tof als je ze eenmaal kan gebruiken, maar ik vind het een ellende, wat kost het upskillen naar grote t2 wapensystems? Volgens mij maaaaaanden. En dan laten we supportskills nog buiten beschouwing :P
2 maanden ongeveer voor mij ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonWatSpulle
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-09 07:12
Gisteravond iets leuks:

Vriend met een 3 weken account in een Moa, turret trained.
Schiet voor geen klap, mid(30km) range, geen snelheid om te kiten.

Ik zeg kijk eens naar Dual 150mm dat zijn ook medium turrets, en hij vliegt dwars door L2's heen zelfs de high-end L2's.

Oftewel altijd belangrijk, niet die 1 maat grotere gun maar soms gewoon 1 maatje kleiner, sneller en makkelijker te schieten!

Edit:
@hierboven
Bij Railgun II is het alleen interessant als je T2 ammo wilt gebruiken, heb tijden lang met Prototype 1 Gauss Gun varianten gevlogen, puur vanwege het feit dat het net dat leveltje trainen kostte en ik liever iets anders eerder had. (ISK was voor mij geen probleem, helemaal startende zal het wel wat "duur" zijn Gauss i.t.t. de Railgun II)

[ Voor 31% gewijzigd door GewoonWatSpulle op 10-08-2011 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
GewoonWatSpulle schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 16:16:
Bij Railgun II is het alleen interessant als je T2 ammo wilt gebruiken, heb tijden lang met Prototype 1 Gauss Gun varianten gevlogen, puur vanwege het feit dat het net dat leveltje trainen kostte en ik liever iets anders eerder had. (ISK was voor mij geen probleem, helemaal startende zal het wel wat "duur" zijn Gauss i.t.t. de Railgun II)
Tja. Railguns zuigen. Ik ga voor arty denk ik. Heb ik ook op m'n Myrm zitten en dat werkt echt enorm veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ken in ieder geval een Nederlander met meer als 100 miljoen en ik zit zelf denk ik op afhankelijk van welk account op 14 en 30 miljoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonWatSpulle
Hydra schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 16:43:
Ik ga voor arty denk ik. Heb ik ook op m'n Myrm zitten en dat werkt echt enorm veel beter.
Ik vloog toen nog een Catalyst, inmiddels een drone boat Vexor, maar "beter" voor missies ook? Ik kom daar nooit in de verleiding range te verkiezen boven DPS. (Ik vlieg dus Dual 150mm met Antimatter M)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 16:53:
Hmm ken in ieder geval een Nederlander met meer als 100 miljoen en ik zit zelf denk ik op afhankelijk van welk account op 14 en 30 miljoen
Wrijf het er maar in :P
GewoonWatSpulle schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 17:10:
Ik vloog toen nog een Catalyst, inmiddels een drone boat Vexor, maar "beter" voor missies ook? Ik kom daar nooit in de verleiding range te verkiezen boven DPS. (Ik vlieg dus Dual 150mm met Antimatter M)
Myrm heeft geen bonus voor hybrids dus vandaar, een Vexor wel. Maar dan nog hebben arties en ACs het voordeel dat ze geen cap nodig hebben. Bovendien hebben ze een enorme falloff. Ik kreeg hier de tip arty te gebruiken i.p.v. hybrids op m'n Myrm en dat was een verademing. Je hebt bovendien als voordeel dat je makkelijker tussen damage types kunt switchen.

[ Voor 12% gewijzigd door Hydra op 10-08-2011 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GewoonWatSpulle schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 17:10:
[...]

probeer het eens uit met sentry drones die op lvl 4 trainen is niet zo intensief en in veel gevallen nuttig zeker als je van drone boats houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonWatSpulle
Werkt dit al in een Vexor? Kan me niet voorstellen dat ik met 3 sentries een leuke L2 missie kan trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb alleen nog niet echt concrete antwoorden wat betreft mijn missles skills welke missles ik het beste kan gaan trainen.

ik doe veel missies en wil in 0.0 wat gaan ratten met de tijd en ook wil ik wel een beetje PVPen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GewoonWatSpulle schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 18:00:
Werkt dit al in een Vexor? Kan me niet voorstellen dat ik met 3 sentries een leuke L2 missie kan trekken?
natuurlijk 5 is beter maar met 3 sentries en wat goeie skills doe je aardig wat damage hoor

maar probeer het eens zou ik zeggen die SP zijn nooit slecht besteed hooguit wat vroeger dan wenselijk das geen ramp

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2011 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonWatSpulle
Ik weet niet precies waar je uit hangt qua skills maar ik heb een alt met een Caracal (T2 assault launcher) letop Missile Projection, Missile Bombardment, Rapid Launch en Target Navigation Prediction
Ratten kan vanaf een dikke shield fit in een Drake, in een cruiser is dat niet grappig :x

@hierboven:
Huidige fit is: Vexor, Drone Link, 5x Hammerhead II's (Drone Interfacing IV) kan me haast niet voorstellen dat L2's lekkerder gaan met sentry drones.. of heb ik het mis?

[ Voor 24% gewijzigd door GewoonWatSpulle op 10-08-2011 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 18:02:
natuurlijk 5 is beter maar met 3 sentries en wat goeie skills doe je aardig wat damage hoor
Sentries zijn niet zo goed tegen frigates en cruisers, kun je beter lights en meds gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-08 17:13

lithiumangel

Tuurlijk !

Ik heb Eve online weer opgepakt nadat ik een trail aangeboden kreeg van onze goede vrienden bij CCP die Incarna aan het promoten waren. Wel een hele andere mentaliteit heeft CCP moet ik zeggen; het feit dat ze namelijk NOOIT en te nimmer een account schijnen te verwijderen ! Ik heb ooit 5 jaar geleden deze account aangemaakt doordat een collega; die toen al best ver op weg zat in Eve mij probeerde aan te slaan om de game ook te gaan spelen; 40 mil isk in handen gepropt en het waren 2 leuke weken; maar door tijd tekort niks mee gedaan. 2 jaar terug weer een poging gedaan, maar door toen kon het me niet boeien.

Nu met Incarna dezelfde account weer opgepakt hebt en ik vond het geweldig; gelijk 3 maanden subscription gekocht en ben goed op gang. Na 2 wekeen Gallente als main met 1.5K skill points op zak snel van Frigate -> Destroyer -> Vexor gegaan met een stel hammerheads. Tot nu toe eigenlijk alleen maar de complete epic arch "The blood stained stars" gedaan die zo'n 50 missies bedraag en je kan starten bij de sisters of EVE buraeu op Arnon.

Maar mijn vraag is ... wat nu ? Het investeren in skills etc. dat is geen probleem; ik weet wat ik hebben wil en hoe het traject gaat; maar hoe kom ik aan meer goede missions? Is dat simpelweg een kwestie van naar station naar station gaan en kijken of er iemand wat in de aanbieding heeft? Of is "low-sec ratting" voor NPC vijanden het beste wat je kan doen als je ff in een kleine groepj van 2-3 wilt spelen.
Of is het toch verstandig om alvast in een corp te stappen? Zo ja, is dat wel nuttig met 1.5 Mil skill points?
Ik vind mezelf aardig zwak nog dus ik weet niet hoeveel nut 1.5 mil skill points heeft in een corp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Als je missies wil gaan doen is het inderdaad een kwestie van een L1 agent pakken van een corp waar je voor wil gaan (ik werk voor Federation Navy) en dan missies doen. Welk level missies je kunt doen is volledig afhankelijk van je standing.

Wat betreft je skills: iedereen is nuttig, en genoeg corps hebben geen SP requirements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:40

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Gister eerste dread kill :) waren ze wormhole mee aan het collapsen... Corpmate vond ze en heeft de dread vastgelegd. Meteen tien man er bij en pewpew! Kostte tien minuten, maar wel leuk :)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ben ff Veldspar aan 't minen om wat geld te verzamelen, warpt er echt naast me een Hulk binnen en gaat minen. Ik "meh", maar als ik zie wat 'ie target ga ik *O*: toch raar dat je in een Hulk niet weet dat Plagioclase nou niet bepaald je primary is in een veld Veld, Scor en Plag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel

lithiumangel

Tuurlijk !

[b][message=36550464,noline]
Wat betreft je skills: iedereen is nuttig, en genoeg corps hebben geen SP requirements.
Kijk eens aan! Dat is mooi; ik was er een beetje bang van toen ik begon dat een corp joinen een long-term project was. Ik zal iig even rond gaan kijken voor wat level 1 agents bij een ge-allieerde corp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel

lithiumangel

Tuurlijk !

Gelijk vernietigd en gepod binnen 5 seconden na een jump-out in 0.4 sec space waar ik als shortcut doorheen wou om naar de federal navy te komen. Bad move. Ik heb me er wel een beetje op in gelezen maar ik had altijd gedacht dat er nog niks met je kon gebeuren als je ge-cloaked was. Blijkbaar wel ^_^;

Ik denk niet dat er een manier is om uit te vinden of je in een val loopt in je eentje? Enige wat je kan doen is denk ik een kleine schip voorruit sturen in zo'n geval? Of omreizen.
Gelukkig alles goed verzekerd en een up to date clone; dus echt huilen doe ik niet, maar wel een interessante ervaring zo de eerste keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 18:19:
[...]

Sentries zijn niet zo goed tegen frigates en cruisers, kun je beter lights en meds gebruiken.
onzin als de range maar goed is schiet een sentry ze zo uit de lucht

sentry drones zijn geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
"Your Garde misses Tiny Serpentis Frigate completely"

Range is inderdaad 't probleem.

Edit: De signature resolution van een Sentry is ook gewoon 400m hoor.

[ Voor 12% gewijzigd door Hydra op 10-08-2011 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 21:41:

Range is inderdaad 't probleem.

Edit: De signature resolution van een Sentry is ook gewoon 400m hoor.
ik heb 1 omni tracking link erin zitten en drone sharpshooting op 5 en ik schiet frigs echt zo uit de lucht geen probleem

ik gebruik voornamelijk wardens voor hun grote range en ik schiet frigs op 80 Km afstand aan puin

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2011 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
lithiumangel schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 20:44:
Gelijk vernietigd en gepod binnen 5 seconden na een jump-out in 0.4 sec space waar ik als shortcut doorheen wou om naar de federal navy te komen. Bad move. Ik heb me er wel een beetje op in gelezen maar ik had altijd gedacht dat er nog niks met je kon gebeuren als je ge-cloaked was. Blijkbaar wel ^_^;

Ik denk niet dat er een manier is om uit te vinden of je in een val loopt in je eentje? Enige wat je kan doen is denk ik een kleine schip voorruit sturen in zo'n geval? Of omreizen.
Gelukkig alles goed verzekerd en een up to date clone; dus echt huilen doe ik niet, maar wel een interessante ervaring zo de eerste keer :)
Normaal kunnen ze niet targetten als je cloacked bent, maar je hoeft maar op align te klikken, of ergens in space te dubbelklikken en je bent meteen uncloacked.

Je kunt beetje local in de gaten houden of er iemand gekilled is, maar verder is er weinig aan te doen in je eentje.

Verwijderd

when your happy and you know it, pod amarr!
if you cannot find caldari, pod amarr!
cause the mimi are to thrifty
and gallente are to shifty
the joves are just to risky
pod amarr!

*O* *O* *O*

• Peekster
  • Laatst online: 02-06 07:48
Hydra schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 19:45:
Ben ff Veldspar aan 't minen om wat geld te verzamelen, warpt er echt naast me een Hulk binnen en gaat minen. Ik "meh", maar als ik zie wat 'ie target ga ik *O*: toch raar dat je in een Hulk niet weet dat Plagioclase nou niet bepaald je primary is in een veld Veld, Scor en Plag :)
Ik vind die bantam's altijd zo op een roid lijken. Soms zie ik het verschil niet :9

• oxoid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-08 21:43
serieus?
Ik heb een ongeveer 2 weken geleden nog zitten rekenen en toen kwam plag er na pyro als beste uit.
Uit m'n hoofd zat veld er scor rond de 60 isk per m3 en plag rond de 90. uitgegaan van 100% efficiency.

Zal het vanavond nog eens narekenen dan want ik ben de afgelopen 2 weken dus ook voornamelijk plag aan het minen.

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 15:07
Gewoon eventjes vlug op de volgende site kijken wat de meest rendabele ore is om te minen: Cerlestes

Momenteel is dat in highsec dus Pyroxeres met Veldspar op de 2e plek.

PSN ID: MrMichel_75

• oxoid
Ik zal wel ergens een fout in m'n berekening hebben gemaakt.
Bedankt voor de link Michel

• Hydra
Ik heb zelf een eigen spreadsheet met daarin de Dodixie prijzen van minerals en kom op ongeveer hetzelfde uit. Alleen zit ik in Gallente space en daar zit geen Pyroxeres.

• oxoid
Ik zit in Minmater en heb dus hetzelfde "probleem"
Ik ga in ieder geval weer prio aan veldspar geven.

• Bornhald
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 00:24:
when your happy and you know it, pod amarr!
if you cannot find caldari, pod amarr!
cause the mimi are to thrifty
and gallente are to shifty
the joves are just to risky
pod amarr!

*O* *O* *O*
The Caldari Prayer

Our missles, who art in launchers
Hallowed be thy payload
Thy warhead come
Our enemies be done
In low sec
As it is in Empire
Give us this gank
Our daily gank
And forgive us our WCS's
But we won't forgive them that use them
against us
And lead us not into bubbles,
But deliver us from scramblers
For thine is the thermal,
The explosive,
The kinetic
And the EM

Amen

The Gallente Prayer

Our Antimatter, who art in blasters
Hallowed be thy range
Thy plasma come
Our foes be done
In Caldari space
As in Amarr
Strengthen our tank
Our high-cap tank
And forgive us our Nos
But not those who Nos us
And lead us not unto plagioclase
But deliver us from macrominers
For thine is the Hobgoblin
The Hammerhead
And the Ogre
Mining Laser

The Amarr Prayer

Our Conflagration, who art in Megabeams
Hallowed be thy cap use
Thy cleansing beams come
Our Reclaiming be done
In High-Sec
As in 0.0
Enlighten our slaves
Our "rebelling" slaves
And forgive us our forum whines
But not those who whine for Amarr nerfs
And lead us not into Jovian capital ships
But deliver us from Gallente democracy
For thine is the Emperor
the Scriptures
and the Golden Fleet
Chribba's Veldnaught

And of course:

The Minmatar Prayer

Our Sabot, who art in Artillery
hallowed be thy alpha strike
thy fragmentation come
Our oppressors be done
In Genesis
As in Domain
Speed is our tank
Our Nanoed tank
And forgive us our Instabs
But not those who use Vitoc on us
And lead us not into slavers
But deliver us from running out of ammo
For thine is the Autocannon
The Artillery
And the multi-specced bonuses
Rusty Ships

The Amarr pray for enlightenment.
The Gallente pray for peace.
The Caldari pray for profit.
The Minmatar pray their ships hold together.

en dan nog mijn eigen bio (eigen gemaakte adaptatie van Rifleman's Creed Wikipedia: Rifleman's Creed):
Caldari Creed

This is my Drake. There are many like it, but this one is mine.
My Drake is my best friend. It is my life.
I must master it as I must master my life.
My Drake, without me, is useless.
Without my Drake, I am useless.
I must fire my Missiles true.
I must shoot straighter than my enemy who is trying to kill me.
I must shoot him before he shoots me. I will...

My Drake and myself know that what counts in this war is not the rounds we fire, the noise of our burst, nor the smoke we make. We know that it is the hits that count. We will hit...

My Drake is human, even as I, because it is my life.
Thus, I will learn it as a brother.
I will learn its weaknesses, its strength, its parts, its accessories, its shields and its missletube

[ Voor 90% gewijzigd door Bornhald op 11-08-2011 10:19 ]

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:38
Teveel "Full Metal Jacket" gekeken?
This is my rifle. There are many others like it, but this one is mine. My rifle is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my rifle is useless. Without my rifle, I am useless. I must fire my rifle true. I must shoot straighter than my enemy, who is trying to kill me. I must shoot him before he shoots me. I will. Before God I swear this creed: my rifle and myself are defenders of my country, we are the masters of our enemy, we are the saviors of my life. So be it, until there is no enemy, but peace. Amen.

[ Voor 89% gewijzigd door Cardinal op 11-08-2011 11:23 ]

• Peekster
  • Laatst online: 02-06 07:48
Kan dat dan?

• Bornhald
Cardinal schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:22:
Teveel "Full Metal Jacket" gekeken?

[...]
Nee Jarhead

Verwijderd

Ligt er maar net aan. Bovendien levert plag meer op per m3 als veldspar. Overigens heb ik hier wel wat skill points in zitten.

• Bornhald
refining skills spelen ook nog mee ja, deze zijn ook weer mineraal specifiek

• Hydra
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 12:45:
Ligt er maar net aan. Bovendien levert plag meer op per m3 als veldspar.
Bij lange na niet.
Bornhald schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 12:46:
refining skills spelen ook nog mee ja, deze zijn ook weer mineraal specifiek
Ik heb het over de 'raw' mineral value. Als je refining skills zuigen kun je beter de ore verkopen. Beide heb ik in m'n spreadsheet staan overigens.

[ Voor 45% gewijzigd door Hydra op 11-08-2011 13:01 ]

• Bornhald
online tool om het zelf te kunnen berekenen
http://gunfleet.org/igb/mining.php

Verwijderd

nou ik heb gister ook de eerste stappen gezet de criminele wereld in ..

maar eerst ff een vraagje over dat zogenaamde Can Flippen :

als ik bijv iets Jetison (of hoe je dat ook schrijft) (bijv 1x ammo ) dan heb ik mijn eigen can..klopt he?
als ik dat naast die van een miner doe en zijn spul in die van mij sleep dan krijg ik een 15 min agro timer?
maar dr komt geen concord en die lui kunnen mij aanvallen..dus dan is het de bedoeling dat ik wacht tot die afk miner terug komt en zijn spulletjes uit mijn can pakt? (neem aan als die 15 mins voorbij zijn?)

hoe werkt het nou eigelijk? (in jip en janneke taal aub voor deze noob)

gister dan eindelijk de omscholing tot minmatar gedaan en een riftertje geoutfit en poging gedaan tot can flippen maar ipv het te flippen heb ik besloten om het te bookmarken en op het nabij gelegen stationnetje mijn Badger2 (met 3x T2 cargo expander) te halen en hij zat gewoon bijna vol!! mn eerste criminele daad haha

verlies ik hier standing mee? ben wel benieuwd eigelijk anders is het best verdienen als je de astro beltjes afstruind terwijl iemand anders het mijnwerk voor je doet haha

maar riftertje is wel lekker,kan vanmiddag de T2 auto cannons erop schroeven O+ goedkoop bootje maar imo een heel lekker bootje voor een frigate,wil daarna voor de hurricane BC gaan en niet hoger om te PvPen dus max BC..zonde om battleschips te verliezen

iemand nog nuttige tips voor een beginnend piraatje?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2011 13:06 ]

• Bornhald
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:04:
nou ik heb gister ook de eerste stappen gezet de criminele wereld in ..

maar eerst ff een vraagje over dat zogenaamde Can Flippen :

als ik bijv iets Jetison (of hoe je dat ook schrijft) (bijv 1x ammo ) dan heb ik mijn eigen can..klopt he?
als ik dat naast die van een miner doe en zijn spul in die van mij sleep dan krijg ik een 15 min agro timer?
maar dr komt geen concord en die lui kunnen mij aanvallen..dus dan is het de bedoeling dat ik wacht tot die afk miner terug komt en zijn spulletjes uit mijn can pakt? (neem aan als die 15 mins voorbij zijn?)

hoe werkt het nou eigelijk? (in jip en janneke taal aub voor deze noob)

gister dan eindelijk de omscholing tot minmatar gedaan en een riftertje geoutfit en poging gedaan tot can flippen maar ipv het te flippen heb ik besloten om het te bookmarken en op het nabij gelegen stationnetje mijn Badger2 (met 3x T2 cargo expander) te halen en hij zat gewoon bijna vol!! mn eerste criminele daad haha

verlies ik hier standing mee? ben wel benieuwd eigelijk anders is het best verdienen als je de astro beltjes afstruind terwijl iemand anders het mijnwerk voor je doet haha

maar riftertje is wel lekker,kan vanmiddag de T2 auto cannons erop schroeven O+ goedkoop bootje maar imo een heel lekker bootje voor een frigate,wil daarna voor de hurricane BC gaan en niet hoger om te PvPen dus max BC..zonde om battleschips te verliezen

iemand nog nuttige tips voor een beginnend piraatje?
jij pakt zijn spullen, (dus gooit een can naast zijn can en schuift alles over)
dan mag hij jou 15 min lang aanvallen
er komt geen concorde
als hij jou shiet nog geen concorde, als jij hem schiet wel!
als hij het terug pakt, mag jij hem van dan af aan schieten
als hij jou aanvalt mag jij terug schieten

als hij niks doet 15 min lang bedank je hem vriendelijk voor zijn ores

edit:
en als jij in een gewoon corp zit, zorg dan wel dat je corp weet wat je aan het doen bent!

• Hydra
Bornhald schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:08:
jij pakt zijn spullen, (dus gooit een can naast zijn can en schuift alles over)
dan mag hij jou 15 min lang aanvallen
Geldt dat ook voor z'n fleetgenoten?

• oxoid
Deze site komt weer meer overeen met de berekening die ik zelf gemaakt had. Ik ga het vanavond toch nog maar eens rustig narekenen.

• Bornhald
volgens mij zelfs voor mensen uit zijn corp niet 100% zeker

• Hydra
Die prijzen kloppen voor geen meter. Hij pakt kennelijk averages, iets wat veel van die tools doen. Volgens die tool krijg ik 2.26 ISK voor een unit trit. Nou, maak daar maar 3.38 ISK van.

Uitkomst met "grab prices from region Sing Liason":
Plagioclase: 81.67 isk/m3
Scordite: 71.00 isk/m3
Omber: 68.38 isk/m3
Veldspar: 67.87 isk/m3

Uitkomst met mijn waarden:
Veldspar: 101.50 isk/m3
Scordite: 92.01 isk/m3
Plagioclase: 87.20 isk/m3
Omber: 67.95 isk/m3

Je moet vrijwel dagelijks je mineral waarden inpluggen voordat je gaat minen. De markt fluctueert.

• Bornhald
Hydra schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:25:
[...]

Die prijzen kloppen voor geen meter. Hij pakt kennelijk averages, iets wat veel van die tools doen. Volgens die tool krijg ik 2.26 ISK voor een unit trit. Nou, maak daar maar 3.38 ISK van.

Uitkomst met "grab prices from region Sing Liason":
Plagioclase: 81.67 isk/m3
Scordite: 71.00 isk/m3
Omber: 68.38 isk/m3
Veldspar: 67.87 isk/m3

Uitkomst met mijn waarden:
Veldspar: 101.50 isk/m3
Scordite: 92.01 isk/m3
Plagioclase: 87.20 isk/m3
Omber: 67.95 isk/m3

Je moet vrijwel dagelijks je mineral waarden inpluggen voordat je gaat minen. De markt fluctueert.
je kan de prijzen zelf invullen op basis van de tradehub waar je gaat traden.
ik bemoei me nooit zo met minen

• Hydra
Bornhald schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:28:
je kan de prijzen zelf invullen op basis van de tradehub waar je gaat traden.
ik bemoei me nooit zo met minen
Dat heb ik dus ook gedaan, vandaar de vergelijkingen. Maar als je hem zelf de prijzen laat bepalen op basis van je region (Dodixie ligt dus in Sign Liason) gaat het fout. Dat was dus m'n punt: dat je zelf de prijzen in moet voeren :)

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ik haal mijn ore income altijd van de BSACSE index vandaan. http://www.bsacse.amxg4.com/tools/index.php?id=oreincome

Dit is voor mij nog steeds de meest accurate.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Verwijderd

Bleet schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:01:
Ik haal mijn ore income altijd van de BSACSE index vandaan. http://www.bsacse.amxg4.com/tools/index.php?id=oreincome

Dit is voor mij nog steeds de meest accurate.
punt dat gemaakt is dat het nogal uitmaakt... prijzen veranderen met de tijd en ze varieeren ook van locatie tot locatie.

@hydra ik zit nu in dodixie omdat ik mn rep daar omhoog wil hebben maar wil asap weer richting rens. zou jij met mij wat lvl 4s willen runnen? zodat het wat sneller gaat :P

• Hydra
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:25:
punt dat gemaakt is dat het nogal uitmaakt... prijzen veranderen met de tijd en ze varieeren ook van locatie tot locatie.

@hydra ik zit nu in dodixie omdat ik mn rep daar omhoog wil hebben maar wil asap weer richting rens. zou jij met mij wat lvl 4s willen runnen? zodat het wat sneller gaat :P
Prima! Ik ben waarschijnlijk vanavond tussen 9 en 12 ongeveer online. Gebruik je de L4 agent in Dodixie? Ik heb zowel m'n main als m'n salvage alt daar; dan kunnen we on-the-go salvagen en maak ik gewoon de helft naar jou over.

Edit: Dan kunnen we elk een L4 oppakken en er dan gewoon 2 back to back doen iedere keer.

[ Voor 19% gewijzigd door Hydra op 11-08-2011 15:31 ]

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:29:
[...]

Prima! Ik ben waarschijnlijk vanavond tussen 9 en 12 ongeveer online. Gebruik je de L4 agent in Dodixie? Ik heb zowel m'n main als m'n salvage alt daar; dan kunnen we on-the-go salvagen en maak ik gewoon de helft naar jou over.

Edit: Dan kunnen we elk een L4 oppakken en er dan gewoon 2 back to back doen iedere keer.
ja heb mijn salvager daar ook maar goed die hebben we dan wellicht niet nodig :P

• GewoonWatSpulle
Gewoon een tipje tussendoor: niet quoten wat boven je staat, hooguit een vermelding @hierboven is voldoende, thread word er niet leesbaarder door ;)

Vanavond maar eens kijken naar Heavy Launchers, vlieg nu nog met standaard Missile Launcher II's op m'n Caracal, vriendin ging gister ook eventjes snel voor een missie naar .4 juist gate door en kapoof.. weg Vexor, fit van +/- 12 mil. en pod killed, gelukkig een medical clone op orde etc.

Low-sec is naar mijn ervaring altijd het gevaarlijkst geweest, nullsec zit je toch met mensen/corps/allies.

Ben ook blij dat m'n BPO voor Antimatter Charge S nu lekker opgang komt nog even beetje researchen en ik maak in Jita gewoon ISK door op te kopen en voor een paar dagen in manufacturing te zetten. Lekker lui! ^^

• Hydra
GewoonWatSpulle schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:40:
Gewoon een tipje tussendoor: niet quoten wat boven je staat, hooguit een vermelding @hierboven is voldoende, thread word er niet leesbaarder door ;)
Je spreekt voor jezelf. Ik heb persoonlijk liever dat gewoon gequote wordt, bovendien doe ik het vrijwel altijd zelf ook.

Verwijderd

GewoonWatSpulle schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:40:
hiermee ben ik het oneens, er kan een post tussenkomen waardoor het onduidelijk kan worden en duidelijker dan iemand quoten is niet mogelijk alles wordt alleen iets langer big deal :/
Hydra schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:45:
[...]

Je spreekt voor jezelf. Ik heb persoonlijk liever dat gewoon gequote wordt, bovendien doe ik het vrijwel altijd zelf ook.
dito, en blijf het dan ook doen :)

• Bornhald
lekker high sec war. en morgen nog 4 erbij (wij declaren)

lekker save schieten :D

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:34
Maak je met twee characters eigenlijk kans in Jita tijdens een wardec? De alt zal dan in een logi zitten....

• Hydra
De_Bastaard schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 16:36:
Maak je met twee characters eigenlijk kans in Jita tijdens een wardec? De alt zal dan in een logi zitten....
Lijkt me knap lastig 2 toons tegelijkertijd te controllen. Als het 1v2 is okay, maar 2v2 gaat 't lastig worden vermoed ik.

Pagina: 1 ... 31 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.