Lijkt mij wel hét moment bij uitstek om een accountje over te nemen/kopen.
Verwijderd
Inderdaad, probleem is alleen dat iedereen wel unsubbed maar over 2 / 3 maand gewoon weer inschrijft.
Ik zie wel wat er gaat gebeuren en beslis dan!
Ik zie wel wat er gaat gebeuren en beslis dan!
Niet toegestaan onder de End User License Agreement.Hurtebise schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 15:08:
Lijkt mij wel hét moment bij uitstek om een accountje over te nemen/kopen.
En ja, ze worden er steeds beter in om dat op te pikken. Zelfs lui die jaren geleden dat gedaan hebben. En dan, permaban.
Je kunt wel characters voor ISK kopen, via de toegestane regels en methodes van CCP.
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
dum dum dum...
not accepting connections @ 15:50......
dacht dat het maar een minor patch was......
not accepting connections @ 15:50......
dacht dat het maar een minor patch was......
Server werkt nu prima.. tenminste, je kunt inloggen
who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!
yup zie ut, incl 1e client patch al voor 1.0.1GamemasterByte schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 16:02:
Server werkt nu prima.. tenminste, je kunt inloggen
iemand anders in guristas space ook last van "perma" jammed in een systeem romvliegen?
aka ---> je bent door een rat jammed, warped weg naar bijv je pos... en je blijft die melding van jammed krijgen...
warp je terug naar de belt of naar anomaly... hebben de rats je al red boxed!? (moeten ze je eigenlijk niet relocken????)
jup, had hetzelfde met perma jammed. maar meer dan een melding was het niet. Je bent dus niet echt gejammed.Dutch2007 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 16:07:
[...]
yup zie ut, incl 1e client patch al voor 1.0.1
iemand anders in guristas space ook last van "perma" jammed in een systeem romvliegen?
aka ---> je bent door een rat jammed, warped weg naar bijv je pos... en je blijft die melding van jammed krijgen...
warp je terug naar de belt of naar anomaly... hebben de rats je al red boxed!? (moeten ze je eigenlijk niet relocken????)
Volgensmij gebeurt het als je de rat killed terwijl hij net begint met jammen ofzo.
ja je bent idd niet gejammed, maar die balk zegt van wel.... quite anoying..... *facepalm*
en toen was er een bug bij gekomen..
warp van belt A naar B, ben klaar met warpen, en zie dat ding nog steeds op "warping" staat in de snelheidsmeter
(alleen warp drive active gaat weg)
ccp... FAIL!
en toen was er een bug bij gekomen..
warp van belt A naar B, ben klaar met warpen, en zie dat ding nog steeds op "warping" staat in de snelheidsmeter

ccp... FAIL!
[ Voor 54% gewijzigd door Dutch2007 op 28-06-2011 16:53 ]
Daar had ik eerder (incarna 1.0) ook al last van, dus dat is niets nieuws
who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!
Log je in, gelijk EMERGENCY lock down of hoe je het wil noemen.
Grijns begint weer goed.
Grijns begint weer goed.
Verwijderd
inmiddels alles gefixt mag ik hopen?bangkirai schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 18:52:
Log je in, gelijk EMERGENCY lock down of hoe je het wil noemen.
Grijns begint weer goed.
Was gisteravond een emergency shutdown van een half uurtje omdat er in een aantal regio's weer problemen waren met het laden van market details. Hierna werkte alles weer prima.
Heh ja, een maat van mij kreeg ineens geld dat niet voor hem was bedoelt.
En niet van een ebay isk handelaar......
And to think they once said that computers would take away jobs.
PR, marketing. Beeldvorming, beter gezegd.Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 12:41:
Even een hersenspinsel he:
Stel we gaan er van uit dat ze de waarheid over het Fearless document zeggen, dat het inderdaad maar gedachtes zijn en dat er discussies over gevoerd worden om de pros en cons te bekijken.
WAAROM moeten de CSM leden dan in godsnaam naar IJsland komen om daar te discussieren over het al dan niet invoeren van deze shit.
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Inderdaad. Het grootste probleem qua community management (naast wat wel/niet in NeX hoort dus) is dat de community het idee heeft dat CCP niet wil/zal luisteren, met dank aan Fearless en die email. Of dat terecht is is even niet relevant. De beste manier om dat op te lossen is door duidelijk te laten zien dat je wel luistert en CSM ervan te overtuigen dat je het meent, zodat zij de community kunnen kalmeren. De teeming masses zullen sneller luisteren naar CSM dan naar CCP.
Dus door die naar IJsland te halen geef je een signaal af dat je het serieus neemt, plus het vergroot de kans aanzienlijk om met CSM tot een soort overeenstemming te komen. Al was het maar omdat het een stuk makkelijker communiceren is met mensen in 1 ruimte dan via een messageboard of voicechat. Maar het is vooral beeldvorming: "kijk ons! we betalen reizen! we zijn echt geschrokken!" terwijl die paar duizend dollar relatief weinig voorstelt natuurlijk (en omgerekend in monocles nieteens gek veel is
).
Desalniettemin zal CCP waarschijnlijk niet wegkomen met minder dan "NeX zal nooit zaken verkopen die de gameplay direct beinvloeden". Misschien komen ze weg met "zaken die de economie beinvloeden" zodat ze op een later moment alsnog standing kunnen verkopen ofzo maar de komende tijd zullen ze door duizenden mensen en een hoop gaming-websites op de vingers gekeken worden en zal iedere officiele uitspraak onder de loep genomen worden.
Dus door die naar IJsland te halen geef je een signaal af dat je het serieus neemt, plus het vergroot de kans aanzienlijk om met CSM tot een soort overeenstemming te komen. Al was het maar omdat het een stuk makkelijker communiceren is met mensen in 1 ruimte dan via een messageboard of voicechat. Maar het is vooral beeldvorming: "kijk ons! we betalen reizen! we zijn echt geschrokken!" terwijl die paar duizend dollar relatief weinig voorstelt natuurlijk (en omgerekend in monocles nieteens gek veel is
Desalniettemin zal CCP waarschijnlijk niet wegkomen met minder dan "NeX zal nooit zaken verkopen die de gameplay direct beinvloeden". Misschien komen ze weg met "zaken die de economie beinvloeden" zodat ze op een later moment alsnog standing kunnen verkopen ofzo maar de komende tijd zullen ze door duizenden mensen en een hoop gaming-websites op de vingers gekeken worden en zal iedere officiele uitspraak onder de loep genomen worden.
[ Voor 9% gewijzigd door Bundin op 29-06-2011 19:04 ]
Omdat er gewoon een lading mensen hun accounts op cancel gezet hebben.
Tuurlijk, een groot gedeelte daarvan, gaat gewoon weer renewen over tijdje, als hun sub voorbij is.....
(zoals ik, 2 accounts gecanceled, maar had toch net 2 maandjes terug voor een jaar betaald)
Echter, dit geeft ccp wel een probleem, zij kunnen er niet van uitgaan, dat mensen die cancel opheffen, het geeft hun extra onzekerheid.
Ik durf ook rustig te stellen, dat het deze keer best wel veel gasten zijn, die accounts op cancel gezet hebben.
Grijns, dat krijgt ccp ervan, als ze zeggen: we dont look at what you say, but what you do.....
Nu gaan wij kijken, wat zij gaan doen, nadat veel spelers, hun cancel aktie gedaan hebben.....
Tuurlijk, een groot gedeelte daarvan, gaat gewoon weer renewen over tijdje, als hun sub voorbij is.....
(zoals ik, 2 accounts gecanceled, maar had toch net 2 maandjes terug voor een jaar betaald)
Echter, dit geeft ccp wel een probleem, zij kunnen er niet van uitgaan, dat mensen die cancel opheffen, het geeft hun extra onzekerheid.
Ik durf ook rustig te stellen, dat het deze keer best wel veel gasten zijn, die accounts op cancel gezet hebben.
Grijns, dat krijgt ccp ervan, als ze zeggen: we dont look at what you say, but what you do.....
Nu gaan wij kijken, wat zij gaan doen, nadat veel spelers, hun cancel aktie gedaan hebben.....
[20:23:40] Teralyn Blake > Hiya OMGDutch
[20:23:43] Teralyn Blake > Tweakers ftw o/
p3en-e local
o/
p3en-e local
o/
Hahaha dan zou het kunnen zijn dat ik zometeen even langs kom kijkenDutch2007 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 22:26:
p3en-e local
o/
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
66 Jumps van waar ik nu zit, mij iets teveel van het goede.
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
hehe, en toen kwan shunt, en gebeurde er niets..
hadden op dat moment geen logi dus gingen we het gevecht gewoon niet aan , sorry shunt
zijn nu klaar tho ^^ lol
hadden op dat moment geen logi dus gingen we het gevecht gewoon niet aan , sorry shunt
zijn nu klaar tho ^^ lol
Ik heb 3 accounts die ik betaal met PLEX. Daar heb ik er al 1 van laten expiren en ga de 2e ook laten verlopen. Ook gewoon om even een statement te maken. Geen idee of het helpt maar als ze zelf zeggen dat ze kijken naar wat spelers doen ipv wat ze zeggen dan speel ik het spelletje toch mooi mee met zebangkirai schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 21:31:
Omdat er gewoon een lading mensen hun accounts op cancel gezet hebben.
Ik wilde weer eens gaan beginnen (na het zien van Clear Skies 3....)
Maar met de berichtgeving van de afgelopen dagen besloten daar toch maar mee te gaan wachten.
Maar met de berichtgeving van de afgelopen dagen besloten daar toch maar mee te gaan wachten.
sudo apt-get rekt
Misschien dat het eens leuk zou zijn als we een pre aranged ficht hebben. Snigwaffe is in basis de training corp voor PL om mensen die wel gescreend zijn maar de skills missen of de vouches missen om in pl te komen of waar aan getwijfeld wordt of het niet een alt / spy is. En wat wij op het moment missen is goede fleet battles waarin we meer dan een kleine roam tegen komen of een 130 man evoke fleet. Het zou dus wel leuk zijn als we op een bepaalde datum dag en tijd een gevecht aan zouden kunnen gaan binnen een aantal regels afspraken. Zo hebben beide zijden de tijd om klaar te zijn en kunnen we eens lekker all out mattenDutch2007 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 23:39:
hehe, en toen kwan shunt, en gebeurde er niets..
zijn nu klaar tho ^^ lol
Game PC
Hmm... Om eerlijk te zijn zou ik dat wel grappig vinden eigenlijk. Ik zit dus ook in APE, net zoals Dutch, en ik had je net gemist (geloof ik) omdat ik gisteren TF3 heb gezien (wat trouwens een rukfilm is, maar dat terzijde). Ik had ook gehoord dat een andere Tweaker in onze regio was gesignaleerd (en dan bedoel ik niet iemand die blue is).Shunt schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 10:00:
[...]
Misschien dat het eens leuk zou zijn als we een pre aranged ficht hebben. Snigwaffe is in basis de training corp voor PL om mensen die wel gescreend zijn maar de skills missen of de vouches missen om in pl te komen of waar aan getwijfeld wordt of het niet een alt / spy is. En wat wij op het moment missen is goede fleet battles waarin we meer dan een kleine roam tegen komen of een 130 man evoke fleet. Het zou dus wel leuk zijn als we op een bepaalde datum dag en tijd een gevecht aan zouden kunnen gaan binnen een aantal regels afspraken. Zo hebben beide zijden de tijd om klaar te zijn en kunnen we eens lekker all out matten.
Overigens had ik gisteravond een apart momentje. Ik zat een beetje lowsec te scouten met mijn Cynabal, waarna ik weer even ging hangen op de P3 gate in Obe. Uiteindelijk was er een rifter in ons systeem, maar uiteindelijk ging hij naar Obe. Hij warpt naar één van de stations en blijft daar hangen. Ik warp daar naartoe en hij target mij. Dus ik schiet en uiteindelijk was hij binnen enkele seconden dood. Check ik de killmail, vliegt hij met een ongefitte rifter rond door lowsec en hij heeft het lef om mij eerst te targetten.... Dacht hij nou echt dat ik bang zou worden van een rifter in lowsec, zelfs al hang hij bij een station?
mjah das zelfde als: http://killboard.ieg-alli...=kill_detail&kll_id=41534
unscouted door low/zero-sec zonder mwd ^^ niet zooooo slim want met mwd had ie best nog weg ver kunnen komen ansich
unscouted door low/zero-sec zonder mwd ^^ niet zooooo slim want met mwd had ie best nog weg ver kunnen komen ansich
hehehe dat zijn van die mensen die een ship hebben maar gewoon niet snappen wat ze moeten doen. Zo ben ik gestart in een schattige Tristan vanuit mijn mission 1.0 system waar ik gestart was. En ging ik op zoek naar de modules die ik nodig dacht te hebben voor de fitting. Ging dood leuk van system naar system ontdekte daar de belts en de daarbij behorende beltrats. Tot ik uiteindelijk in een 0.0 system terecht kwam en daar in mijn tristan tegenover battleships stond hehe. Ik was daarin tegen wel gewoon voledig gefit maar jah heb toen ongeveer 20 jumps in 0.0 gezeten tot ik een mining op tegen kwam in een ice belt. Daar aan de praat geraakt met een van de corp leaders en zodoende in die corp terecht gekomen. Als ik er nu over na denk heb ik ook zo iets van fark ik was ook zo'n newb ooit 
Mooi voorbeeldje btw
https://www.pandemic-legi...d/view_kill.php?id=421579
Mooi voorbeeldje btw
https://www.pandemic-legi...d/view_kill.php?id=421579
Game PC
Een Apoc Navy Issue die gebruikt wordt voor mining en is voorzien van een baggerfitting
Als ik dat zie, dan waren mijn double buffer fittings in mijn missioning tijdperk niet zo slecht 
Overigens is dit de kill van afgelopen nacht: http://killboard.ieg-alli...=kill_detail&kll_id=41551
Overigens is dit de kill van afgelopen nacht: http://killboard.ieg-alli...=kill_detail&kll_id=41551
Verwijderd
Ook maar even 3 accounts uitgeschreven, waarvan 2 op 6 Juli al stoppen de andere op 11 Augustus.
Hopen dat CCP gaat luisteren naar zijn achterban en de komende jaren alles op alles zet om echt alles goed te maken!
Ik weet het, tegen beter weten in...
Hopen dat CCP gaat luisteren naar zijn achterban en de komende jaren alles op alles zet om echt alles goed te maken!
Ik weet het, tegen beter weten in...
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2011 13:21 ]
Verwijderd
ik ga voorlopig nog niks aan subs eindigen, heb er wel over nagedacht maar realiseerde me dat met nieuwe wijzigen van ccp men toch altijd weer dingen aanpast en toch naar de menigte luistert.
Dus, voorlopig nog 2 maanden spelen...alhoewel het eve van tegenwoordig zo saai is.
Gisteravond alleen maar 50 man gangs continue in d87 gezien
Leuke daaraan is om de achterblijvers te ganken
Dus, voorlopig nog 2 maanden spelen...alhoewel het eve van tegenwoordig zo saai is.
Gisteravond alleen maar 50 man gangs continue in d87 gezien
Leuke daaraan is om de achterblijvers te ganken
Verwijderd
Geniaal stukje op de EVE online forums:
Start of Meeting
Attendees: CCP Zulu, CCP Zinfindel + some random intern transcribing
CCP Zulu: Alright, so we have the CQ finished, but there's might be some issues with overheating ATI cards....
CCP Zinfandel: SCREW THEM! (booming voice)
CCP Zulu: Uh...screw the ATI cards?
CCP Zinfandel: BURN THEM!
CCP Zulu: Burn the cards?
CCP Zinfandel: BURN THEM ALL!
CCP Zulu: oh...uh...I have to object. Destroying customers computer gear is just really messe...
CCP Zinfandel: SILENCE!
(30 minutes of awkward silence)
CCP Zinfandel: CONTINUE!
CCP Zulu: Alllrighty then. So we also finshed the code for NeX and we where wondering what exactly you wanted to sell...
CCP Zinfandel: PANTS!
CCP Zulu: Cool, so do you have any pants in mind? The art devs could think of a few different...
CCP Zinfandel: 1000 DOLLAR PANTS!
CCP Zulu: What...wait wuh? What kind of pants would those be? Can they like do like...
CCP Zinfandel: JAPANESE BOUTIQUE PANTS!
CCP Zulu: uh...how do we make them look like Japanese bouti...
CCP Zinfandel: Put some Hello Kitty stuff on them. I think those are really cute n' fun.
CCP Zulu: But don't we need to buy the rights to use Hello Ki...
(another 30 mins of awkward silence)
CCP Zulu: Alright...so $1000 Japanese boutique 'Hello Kitty' pants. Got it. We'd also like to maybe do some different tops and stuff but wanted to know how much time we ha...
CCP Zinfandel: 5 MINUTES!
CCP Zulu: 5 minutes?!? You want this done in 5 minutes?
CCP Zinfandel: 4 MINUTES!
CCP Zulu: ****...
(4 minutes later)
(CCP Zulu returns to Conference Room 3, out of breathe)
CCP Zulu: Ok...ok. We got the pants, we got the shirts...it was just thrown together with clipart from Sixteen Magazine, but this **** all looks like total crap. I think most of it came from Justin Bieber articles. Anyways, so real shirts sell for about $19 dollars so this stuff will sell for like $1-2 or....
CCP Zinfandel: 20 DOLLARS!
(Zulu stares blankly at Zinfandel. Yet another awkward silence)
CCP Zulu: Is there anything else you want?
CCP Zinfandel: MONOCLES!
CCP Zulu: Like "The Penguin" or "General von Klinkerhoffen" style monocles
CCP Zinfandel: ****ING SPACE MONOCLES!
CCP Zulu: O...k...space monocles. What should they do? Improve perception or...
CCP Zinfandel: NOTHING!
CCP Zulu: Ok, good, purely cosmetic. I like that idea better. It's fair to the players. So we'll sell these for what, 1-2 dolla...
CCP Zinfandel: SEVENTY DOLLARS!
CCP Zulu: Did you say $17 dollars? Isn't that a bit too much for a...
CCP Zinfandel: $70 DOLLARS (holds large sign with a '7' and '0' on it and a winky emoticon)
(Zulu's jaw dislocates and drops. He quickly grabs it off the floor)
CCP Zulu: Wow...uh...wow. For $70 dollars that's gotta be one ****ing cool monocle. I can get the art department to come up with one of those in about a wee...
CCP Zulu: Huh?!?
(interns face melts and then assplodes)
http://www.eveonline.com/...?a=topic&threadID=1543212
Start of Meeting
Attendees: CCP Zulu, CCP Zinfindel + some random intern transcribing
CCP Zulu: Alright, so we have the CQ finished, but there's might be some issues with overheating ATI cards....
CCP Zinfandel: SCREW THEM! (booming voice)
CCP Zulu: Uh...screw the ATI cards?
CCP Zinfandel: BURN THEM!
CCP Zulu: Burn the cards?
CCP Zinfandel: BURN THEM ALL!
CCP Zulu: oh...uh...I have to object. Destroying customers computer gear is just really messe...
(30 minutes of awkward silence)
CCP Zulu: Alllrighty then. So we also finshed the code for NeX and we where wondering what exactly you wanted to sell...
CCP Zinfandel: PANTS!
CCP Zulu: Cool, so do you have any pants in mind? The art devs could think of a few different...
CCP Zinfandel: 1000 DOLLAR PANTS!
CCP Zulu: What...wait wuh? What kind of pants would those be? Can they like do like...
CCP Zinfandel: JAPANESE BOUTIQUE PANTS!
CCP Zulu: uh...how do we make them look like Japanese bouti...
CCP Zinfandel: Put some Hello Kitty stuff on them. I think those are really cute n' fun.
CCP Zulu: But don't we need to buy the rights to use Hello Ki...
(another 30 mins of awkward silence)
CCP Zulu: Alright...so $1000 Japanese boutique 'Hello Kitty' pants. Got it. We'd also like to maybe do some different tops and stuff but wanted to know how much time we ha...
CCP Zulu: 5 minutes?!? You want this done in 5 minutes?
CCP Zulu: ****...
(4 minutes later)
(CCP Zulu returns to Conference Room 3, out of breathe)
CCP Zulu: Ok...ok. We got the pants, we got the shirts...it was just thrown together with clipart from Sixteen Magazine, but this **** all looks like total crap. I think most of it came from Justin Bieber articles. Anyways, so real shirts sell for about $19 dollars so this stuff will sell for like $1-2 or....
CCP Zinfandel: 20 DOLLARS!
(Zulu stares blankly at Zinfandel. Yet another awkward silence)
CCP Zulu: Is there anything else you want?
CCP Zinfandel: MONOCLES!
CCP Zulu: Like "The Penguin" or "General von Klinkerhoffen" style monocles
CCP Zinfandel: ****ING SPACE MONOCLES!
CCP Zulu: O...k...space monocles. What should they do? Improve perception or...
CCP Zinfandel: NOTHING!
CCP Zulu: Ok, good, purely cosmetic. I like that idea better. It's fair to the players. So we'll sell these for what, 1-2 dolla...
CCP Zinfandel: SEVENTY DOLLARS!
CCP Zulu: Did you say $17 dollars? Isn't that a bit too much for a...
CCP Zinfandel: $70 DOLLARS (holds large sign with a '7' and '0' on it and a winky emoticon)
(Zulu's jaw dislocates and drops. He quickly grabs it off the floor)
CCP Zulu: Wow...uh...wow. For $70 dollars that's gotta be one ****ing cool monocle. I can get the art department to come up with one of those in about a wee...
CCP Zulu: Huh?!?
(interns face melts and then assplodes)
http://www.eveonline.com/...?a=topic&threadID=1543212
Vandaag weer begonnen met Eve, heb al bijna een jaar niet meer gespeeld, of zelfs wel langer.
Was een noob met eve toen ik stopte, en nu weer alles aan het uitvinden.
Was geloof ik gestopt omdat ik net een hele mooie set-up had, waar ik erg lang (2 maanden)
Voor had gespaard, en toen ging ik een missie doen, waar ik kwa level etc... eigenlijk niet heen zou moeten kunnen en mogen. Bleek een glitch te zijn (althans dat denk ik) maar was toen alles kwijt.
Nu weer opnieuw beginnen met net genoeg isk om wat ammo te kopen hier en daar
Mocht iemand me ingame wat tips willen geven etc... mijn naam is DaNiSeL
Was geloof ik gestopt omdat ik net een hele mooie set-up had, waar ik erg lang (2 maanden)
Voor had gespaard, en toen ging ik een missie doen, waar ik kwa level etc... eigenlijk niet heen zou moeten kunnen en mogen. Bleek een glitch te zijn (althans dat denk ik) maar was toen alles kwijt.
Mijn tip weet niet hoeveel SP je al hebt maar begin opnieuw 3 jaar geleden begon je met 500k sp ofzo iets en nu start je bijna met 1m sp. En geen gezeur meer met learning skills en dat soort dingen. Verder zou ik als ik jou was langzaam aan beginnen en de lagere missions grinden. En je kan ALTIJD dood in een mission dus onafhankelijk aan welk level je pakt iedere mission kan je fataal worden als je niet oplet of verkeerd gefitted bent. Bij hogere missions gebeurt het natuurlijk sneller vooral als je niet voldoende skills hebt.KunDun schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 15:33:
Vandaag weer begonnen met Eve, heb al bijna een jaar niet meer gespeeld, of zelfs wel langer.
Game PC
Verwijderd
@kundun
vergeet niet je medical clone te updaten zodat je je skillpoints houdt als je dood gaat
vergeet niet je medical clone te updaten zodat je je skillpoints houdt als je dood gaat
En met 1M SP bedoelt hij 80k SP. En als je learning skills had (die had je) kan je de SP die daarin zat opnieuw gebruiken. Geen enkele reden om een nieuw account te maken.Shunt schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 15:51:
[...]
Mijn tip weet niet hoeveel SP je al hebt maar begin opnieuw 3 jaar geleden begon je met 500k sp ofzo iets en nu start je bijna met 1m sp. En geen gezeur meer met learning skills en dat soort dingen. Verder zou ik als ik jou was langzaam aan beginnen en de lagere missions grinden. En je kan ALTIJD dood in een mission dus onafhankelijk aan welk level je pakt iedere mission kan je fataal worden als je niet oplet of verkeerd gefitted bent. Bij hogere missions gebeurt het natuurlijk sneller vooral als je niet voldoende skills hebt.
Goede tip,Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 15:53:
@kundun
Even kijken waar ik dat ook al weer moet doen hehe
Als je wil kun je met mij wat level 3 missies gaan doen(of mss een van de lvl4 waar ik soms in m'n eentje nog wat moeite mee heb), knal jij de frigates af en doe ik de grotere doelen.KunDun schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 18:06:
[...]
Goede tip,
Even kijken waar ik dat ook al weer moet doen hehe
DM maar ff
(zit trouwens in caldari space, bij jita in de buurt)
[ Voor 17% gewijzigd door defusion op 30-06-2011 19:01 ]
Bij mij is EVE af. Ik houd alles goed in de gaten met het gebeuren rond CCP en wellicht lukt het ze vertrouwen terug te winnen. Ben nu een paar dagen zoet met Perpetuum, en het is verfrissend om DEV'jes voortdurend in de kanelen te zien rondhangen en in dialoog te gaan met de spelers. Stiekem bevalt Perpetuum net zo goed als EVE, en het is bovendien leuk als een van de eerste de markten onveilig te maken
http://treborofthecsm.blo.../peace-talks-day-one.html
-Problematische communicatie (jaar 9)
-NDA gezeik (CCP gooit wat NDA kruimels op tafel en de CSM is gelijk in de zevende hemel dat ze iets meer weten dan de rest van de spelers)
-Een super veel verklarende dev blog 'soon'
-CCP mensen zijn zoooo ardig als je met ze praat
-Mooie in progress demo's (die niks lijken wat er uiteindelijk komt, zie de afgelopen 3 Fanfest presentaties)
edit: morgen de hele dag discussie over in-game voordeel via RMT. Alsof je zo lang nodig hebt om 'nee, nooit' te zeggen, het enig acceptable antwoord.
Ik wacht nog tot volgende week en dan gaan m'n 75 en 90 miljoen SP de Biomass processor in. Het is zonde maar no way gaat CCP nog geld verdienen aan iemand die m'n characters koopt.
En vraag het maar niet, alles wat ik heb gaat mee.
-NDA gezeik (CCP gooit wat NDA kruimels op tafel en de CSM is gelijk in de zevende hemel dat ze iets meer weten dan de rest van de spelers)
-Mooie in progress demo's (die niks lijken wat er uiteindelijk komt, zie de afgelopen 3 Fanfest presentaties)
edit: morgen de hele dag discussie over in-game voordeel via RMT. Alsof je zo lang nodig hebt om 'nee, nooit' te zeggen, het enig acceptable antwoord.
Ik wacht nog tot volgende week en dan gaan m'n 75 en 90 miljoen SP de Biomass processor in. Het is zonde maar no way gaat CCP nog geld verdienen aan iemand die m'n characters koopt.
[ Voor 10% gewijzigd door IJzerlijm op 30-06-2011 21:57 ]
And to think they once said that computers would take away jobs.
Kerel doe dat nu alsjeblieft niet. Je char's biomassen is iets waar je zoizo spijt van gaat krijgen ik ken ongeveer 20 mensen die het gedaan hebben en allemaal hebben ze spijt en ze hebben zeer goede redenen gehad om te biomassen. Aliance eerste Super loss, Aliance eerste Titan loss 50bil verspeeld aan een trade scam. en ga zo nog maar even door. iedere persoon na de cooldown had een enorme spijt.IJzerlijm schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 21:54:
En dan snap ik ook niet waarom mensen met al hun shit biomassen want dat gaat dan gewoon naar de corp toe.
Game PC
Dat is wel heel rigoreus. Doe gewoon een unsub, er is altijd nog een kans dat CCP over een tijdje wakker wordt. En zo niet, dan kost het je alsnog niks.IJzerlijm schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 21:54:
Verwijderd
zoals eerder gepost door anderen hier kun je weleens spijt van krijgen maar goed jouw keuze...IJzerlijm schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 21:54:
http://img171.imageshack.us/img171/1235/latereply.png
en dan krijg je naar 3 jaar een reply op een mail ^^
Waaahh!!!! GeweldigDutch2007 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 23:15:

PSN ID: MrMichel_75
Had ie z'n char gebiomassed had je nooit een antwoord gekregen
Verwijderd
Daarom speel ik geen MMO spellen meer. Altijd dat gezeik met "noob" en "idiot" is een beetje flauw allemaal. Als je graag het binkie wilt spelen die 24 uur per dag grind en daardoor alles van een game afweet dan zul je een hoop mensen tegen komen dit het niet zo goed doen.Dutch2007 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 23:15:
Als er nu één mmo is waar je de woorden noob zeer weinig hoort vallen, is het wel EVE. De leeftijd van de community is hier imo de bepalende factor.
als je maar een inkomen regelt in eve hoef je zeker geen 24/7 online te zijn, skills krijg je ook wanneer je offline bent. EN iemand newb noemen in eve, de meeste mensen zijn op een bepaald gebied nog steeds noob of noobish in eve, ook al hebben ze accounts van 4-5 jaar oudVerwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 09:31:
[...]
Daarom speel ik geen MMO spellen meer. Altijd dat gezeik met "noob" en "idiot" is een beetje flauw allemaal. Als je graag het binkie wilt spelen die 24 uur per dag grind en daardoor alles van een game afweet dan zul je een hoop mensen tegen komen dit het niet zo goed doen.
Dus iemand noob noemen gebeurt inderdaad niet zo vaak, je kan wel veel hulp krijgen als noob, dat wel
Je bedoelt de leeftijd van de community die niks ouder is dan die van WoW (echt dit argument is al lang ontkracht) en waar continue wordt gescholden, geDDOS'd en waar iemand voor noob uitmaken wel het minste is wat langs komt?Hurtebise schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 09:41:
Als er nu één mmo is waar je de woorden noob zeer weinig hoort vallen, is het wel EVE. De leeftijd van de community is hier imo de bepalende factor.
Voor als Virtuozo nog een keer hier langs komt, dit is nou de reden dat ik problemen had met de laatste CSM en liever eentje had die misschien wat minder diplomatiek was en wat harder voor CCP (of deze dit dan is is nogal moeilijk uit Trebors blog op te maken gezien hij de diplomatiekste is, maar ben dan bang van niet).IJzerlijm schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 21:54:
Het is elke keer weer hetzelfde verhaal, CCP negeert CSM compleet, dan gaan ze na afloop ze een snoepreisje naar IJsland geven+wat NDA stuff en CSM is in de zevende hemel en slikt alles van CCP voor zoete koek.
[ Voor 30% gewijzigd door Sissors op 01-07-2011 09:59 ]
nevermind..
[ Voor 71% gewijzigd door Cardinal op 01-07-2011 10:02 ]
lees het bericht nog uns..Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 09:31:
[...]
Daarom speel ik geen MMO spellen meer. Altijd dat gezeik met "noob" en "idiot" is een beetje flauw allemaal. Als je graag het binkie wilt spelen die 24 uur per dag grind en daardoor alles van een game afweet dan zul je een hoop mensen tegen komen dit het niet zo goed doen.
staat noob ship aka het starters ship, ik zeg niets over de persoon zelf, ik zef iets over zn schip een "ibis", "velator" and the likes, zijn de starters schepen, en correct me if I'm wrong, maar die worden toch echt als "noob" schip geclassifiseerd.....
behalve dat is het natuurlijk minder... slim om met het starters schip een schip aan te vallen die er moah.... groter uitziet
[ Voor 3% gewijzigd door Dutch2007 op 01-07-2011 10:12 ]
en daarbij als je met standaard instellingen in hi-sec iemand wil gaan schieten krijg je ook nog eens 2 waarschuwingen dat je misschien een probleem hebt wanneer je dat doet! Dus het heeft niet eens te maken dat die persoon newb is/was maar dat hij gewoon alles negeert en dom doet door niks te lezenDutch2007 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 10:12:
[...]
lees het bericht nog uns..
staat noob ship aka het starters ship, ik zeg niets over de persoon zelf, ik zef iets over zn schip een "ibis", "velator" and the likes, zijn de starters schepen, en correct me if I'm wrong, maar die worden toch echt als "noob" schip geclassifiseerd.....
behalve dat is het natuurlijk minder... slim om met het starters schip een schip aan te vallen die er moah.... groter uitziet
Rapalje kwam spontaan een kijkje nemen daar. Was best druk dus zijn we weer vertrokkenDutch2007 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 22:26:
p3en-e local
o/
640KB should be enough for everyone
Ik vind nogsteeds dat wij (waffles) en jullie (dutch en zooi) eens een play date moeten maken ik heb geen idee of jullie dat zouden kunnen regelen maar ik kan zoizo een op inschieten voor een vooraf bepaalde tijdA_De2 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 10:43:
[...]
Rapalje kwam spontaan een kijkje nemen daar. Was best druk dus zijn we weer vertrokken
Game PC
met of zonder pre-defined rules?Shunt schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 11:00:
[...]
Ik vind nogsteeds dat wij (waffles) en jullie (dutch en zooi) eens een play date moeten maken ik heb geen idee of jullie dat zouden kunnen regelen maar ik kan zoizo een op inschieten voor een vooraf bepaalde tijd. I have some Waffles to train hehe.
zaten al te denken aan 1? 2? max logi rest funzors?
max fleet limiet?
ik zou eerder zeggen max size en verder norm fleet comp. laat het op skill neer komen ipv numbers lijkt me wel een keer leuk. Ik zal het eens overleggen met wat mensen mare 25 man zou voor ons geen probleem moeten zijn om te fielden. Het zou kunnen zijn however dat we wat PL duders mee nemen omdat in principe de leadership van Waffles PL is maar 90% of meer zal gewoon waffles zijn.
Game PC
wel ff goed afspreken dan, want PL is atm nog blue
Oh kijk dat zijn van die leuke details die het leven op het moment nogal moeilijk maken hehe.Dutch2007 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 11:08:
wel ff goed afspreken dan, want PL is atm nog blue
Iedere keer als een PL duder een fleet wil doen met ons zijn al onze targets blue voor hem en mag hij niets doen / kan hij niets doen behalve zien hoe wij afgeslacht worden door de blue's. Aan de andere kant is het niet ongehoord om een overvieuw bug te hebben.

Game PC
Ik ben op zoek naar een Mining ship met een cargo hold die niet na 2 minuten al helemaal vol zit.
Het heen en weer vliegen naar mijn Containers begin ik een beetje vervelend te vinden.
Op dit moment heb ik een Osprey, en heb de Cargo hold wel flink uitgebreid, maar toch is de cargo hold heel snel vol, Zelf begrijp ik nog niet helemaal hoe ik nou kan zien, wel schip een goede vervanger zou kunnen zijn van mijn Osprey, iemand tips ?
Het heen en weer vliegen naar mijn Containers begin ik een beetje vervelend te vinden.
Op dit moment heb ik een Osprey, en heb de Cargo hold wel flink uitgebreid, maar toch is de cargo hold heel snel vol, Zelf begrijp ik nog niet helemaal hoe ik nou kan zien, wel schip een goede vervanger zou kunnen zijn van mijn Osprey, iemand tips ?
Helaas, daar trappen wij niet (meer) in 
Overigens stel ik ook voor: Geen hotdrops, geen cyno's en geen BS of hoger. Maar gewoon een simpel en eerlijk XX vs XX fight voor de gf.
Gisteren heb ik op comms even gepolst van hoe of wat. En er is zeker interesse
Overigens stel ik ook voor: Geen hotdrops, geen cyno's en geen BS of hoger. Maar gewoon een simpel en eerlijk XX vs XX fight voor de gf.
Hehe.furby-killer schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 09:53:
[...]
Je bedoelt de leeftijd van de community die niks ouder is dan die van WoW (echt dit argument is al lang ontkracht) en waar continue wordt gescholden, geDDOS'd en waar iemand voor noob uitmaken wel het minste is wat langs komt?
[...]
Voor als Virtuozo nog een keer hier langs komt, dit is nou de reden dat ik problemen had met de laatste CSM en liever eentje had die misschien wat minder diplomatiek was en wat harder voor CCP (of deze dit dan is is nogal moeilijk uit Trebors blog op te maken gezien hij de diplomatiekste is, maar ben dan bang van niet).
Het is elke keer weer hetzelfde verhaal, CCP negeert CSM compleet, dan gaan ze na afloop ze een snoepreisje naar IJsland geven+wat NDA stuff en CSM is in de zevende hemel en slikt alles van CCP voor zoete koek.
De vorige CSM was behoorlijk minder diplomatiek, we moeten "diplomatiek" niet verwarren met "sociaal". Dit CSM is een stuk meer sociaal ja, op het social engineering af (two way street zelfs deze keer, maar ja, daar heeft dit CSM wel van gezien dat die insteek juist ongewenste resultaten oplevert).
CSM5 was een enorm stuk harder dan CSM6, maar voornamelijk door hun insteek van professionaliteit. Dat zorgde voor een druk op CCP doordat zij niet het tempo en de richting bepaalden. CSM6 koos als eerste om dat allemaal te laten vallen en lekker vriendjes te zijn, met als resultaat dat CCP daadwerkelijk een ding hier zij, iets anders tegen CSM6 en ondertussen zelf iets heel anders deed. Ja, en nu zitten we met de brokken.
Om heel eerlijk te zijn, als je de tijdlijn uitwerkt dan zie je de ommezwaai van CCP precies parallel lopen met einde CSM5 activiteit en begin van + duidelijkheid van CSM6 aanvang en methodiek. Ze hebben gewoon weer gedacht "ah, we kunnen weer, we krijgen weer vriendjes". En ja, dan zie je Mittens de schuld symbolisch aannemen van Zinfandel voor het scorpion out of thin air verhaal, terwijl we al eerder via forums erachter kwamen dat het niet van Zinfandel kwam maar dat op een ander niveau iemand de dingen negeerde. Goede communicatie, ja. Maar goed, public eye ziet iets anders onder de spotlight =P
Het is frappant, moet ik zeggen. Waar CSM5 goede dingen bereikte met veel CCP'ers (waar we dit jaar resultaten van zien in team gridlock, team bff, balance dev, enzovoorts) liepen er een aantal CCP'ers van weg omdat ze het niet leuke vonden dat ze niet gewoon "awesome" te horen kregen. Met CSM6 zien we die eerste groep gedeeltelijk betrokken, maar de tweede groep was tot de gebeurtenissen van het MT verhaal degene die de boventoon voerde. Tja, correlatie? Nee toch =P
Ik kan geen tekenen op dit moment echter zien dat CCP de CSM negeert. In tegendeel, CCP is heel erg slim bezig, zo slim zelfs dat ik zou willen dat ze een dergelijke energie in de ontwikkeling van het spel zouden steken.
Waarom? Tja, heel simpel. We kunnen al veel zien via blogs en twitter e.d. CCP heeft geen PR department erbij betrokken, enkel marketing. Maar de eerste dag in plaats van eerst definities op te stellen en targets, hebben ze de CSM meteen de loopgraaf ingetrokken. Stuk harder om het veld en de big picture te zien als je op detail niveau een information overload hebt. Ondertussen wordt ook al duidelijk vanuit media dat het directe doelwit van CCP is het bereiken van een information push. Community media, en mainstream media. Press releases, enzovoorts. Dat CSM6 op detail niveau geengageerd is, dat is prima. Ondertussen hoeft CCP zich geen zorgen meer te maken over de precaire balans tussen big picture / business / experience.
Als je goed de streams bijhoudt, dan zie je Mittens bijvoorbeeld al de ommezwaai maken van rabble rabble naar broodjes bij Nonni's en marketing diner. Maar goed, we kunnen hem niet kwalijk nemen dat het binnenin een fanboy is. Uiteindelijk zijn we dat allemaal. Trebor en Meissa zijn wat dat aangaat meer neutraal (en dus harder, in CCP perceptie). Jammer dat Seleene niet kon, moet ik zeggen. Ook van two step moet me van het hart dat zelfs als alternate hij behoorlijk de zaken aangepakt heeft.
Uiteindelijk verwacht ik wel positieve punten. Maar ook negatieve. Dit vanuit gebruikerservaring, CCP is en blijft ten slotte een bedrijf, en als bedrijf bindt je je niet vast. Wat wel prima mogelijk is, is een goed gecommuniceerd stappenplan, met duidelijke overeenkomst van definities, acceptabel, niet acceptabel, etc.
Ik sta er altijd van versteld hoe CCP zich in de voeten kan schieten. Op Fanfest al, een creative director die op toneel komt en zegt "de groei van EVE kan niet altijd duren". Jeetje man, realiseer je even dat je twee van de drie omzet variabelen van het product consistent verwaarloosd hebt.
EVE heeft:
- sales
- retention
- sales through retention.
CCP heeft te lang enkel op sales de aandacht gehad. Dat is prima, maar ze zitten nu eenmaal niet in retail, ook al gooien ze constant buzzwords rond die aan retail gerelateerd zijn.
Ook deze MT situatie is gewoon onnodig. Uiteindelijk zijn er zakelijke redenen, prima, maar doe dan het juiste. Als je een golden goose hebt, dan ga je daar niet mee experimenteren. Dan zorg je op zijn minst voor een solide plan, en ja, dat hebben ze al aangegeven "learning as we go".
Vandaag is een harde dag hier. We zullen zien hoe het gaat. Maar verwacht geen wijziging in strategisch beleid. Ik verwacht geen meeting minutes, enkel hooguit een samenvatting zonder veel inzicht maar met veel uitleg van CSM (ipv CCP) met een devblog en daarna community + press offensief. Verwacht gerust toezeggingen op detail niveau, en veel getrompetter, maar hou er rekening mee dat CCP heel duidelijk al is geweest: "if we have to go slower, we will, but we will continue. As a business we cannot be left behind".
En dat laatste argument, is prima. Maar CCP heeft alles in huis inclusief eigen markt en dominantie om niet op copycat gedrag terug te hoeven vallen uit angst om achter te blijven. In tegendeel, ze kunnen enorm erop capitaliseren anders te zijn en zorg te dragen voor de golden goose. Ze hebben die sci fi +sandbox + virtual world markt, dat is een enorme luxepositie. Doe er wat mee. In plaats van telkens maar new & shiny te doen en de golden goose "for granted" te nemen.
Edit. Nog even door de streams te bladeren. Jonge jonge. CCP haalt player demographics uit de kast, laat die zien, en toont unsubscription behaviour. Maar onder NDA. Nou kan ik me dat prima voorstellen, maar kijk even naar de tijdlijn. Subscripties gaan per maand, kwartaal, jaar. Dan zijn er nog plex accounts die naar eigen zeggen (ook Meissa vertelde daar over) geen bevestiging van cancellation geven in account management. En dan ga je luttele dagen na de gebeurtenissen naar cijfers wijzen? Kom op =P Dat heeft pas nut op zijn minst een kwartaal later. Projecties zijn op dit punt extreem onbetrouwbaar. Maar het zegt heel veel dat CCP weer zo'n snapshot pakt. Snapshots gebruik je ten slotte met bepaalde doelen in statistiek, dus kies je je datapoints heel bewust.
[ Voor 5% gewijzigd door Virtuozzo op 01-07-2011 13:00 ]
mijn ervaring is dat alles snel vol zit, je zou in een badger kunnen gaan minen. Duurt heel lang voor het vol is maar is zeer inefficiënt.KunDun schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 12:52:
Ik ben op zoek naar een Mining ship met een cargo hold die niet na 2 minuten al helemaal vol zit.
Wat de "beste" manier is, een echt mining ship (dus eerst mining barge dan exhumer) aanschaffen en daarmee aan de slag gaan, maar wat ik zeg, dan heb je efficiëntere mining lasers en bonussen en dan zit het nog zo vol.
als je nonstop wilt minen is het beste met iemand samenwerken die op en neer vliegt (of een tweede account nemen) of kijken of je corp niet een mining op wil hosten waar de opbrengst onder de leden wordt verdeeld (maar dan sta je waarschijnlijk een deel af aan de corp, wel is zo dat de refiningskills van de corp als entiteit waarschijnlijk beter zijn dan die van jou op dit moment
Ik speel pas net weer op mijn eerste account, dus een evt tweede account is toekomst muziekBornhald schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 12:56:
[...]
mijn ervaring is dat alles snel vol zit, je zou in een badger kunnen gaan minen. Duurt heel lang voor het vol is maar is zeer inefficiënt.
Wat de "beste" manier is, een echt mining ship (dus eerst mining barge dan exhumer) aanschaffen en daarmee aan de slag gaan, maar wat ik zeg, dan heb je efficiëntere mining lasers en bonussen en dan zit het nog zo vol.
als je nonstop wilt minen is het beste met iemand samenwerken die op en neer vliegt (of een tweede account nemen) of kijken of je corp niet een mining op wil hosten waar de opbrengst onder de leden wordt verdeeld (maar dan sta je waarschijnlijk een deel af aan de corp, wel is zo dat de refiningskills van de corp als entiteit waarschijnlijk beter zijn dan die van jou op dit moment)
Op dit moment zit ik wel in een Corp, maar hoe ik daar ooit terecht ben gekomen, weet ik niet eens meer.
Zou ook niet weten hoe ik uit de Corp kan komen trouwens, hoe doe je dat ?
Ben eigenlijk op zoek naar een Corp doe wat geduld heeft met nieuwe Eve spelers zoals ik
Zal inderdaad eens kijken naar een mining Barge, maar heb heel weinig isk (nog geen 2mil) dus voor ik een mining barge kan betalen hehe...
Wat cruisers betreft is de osprey de beste miner.KunDun schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 12:52:
Je hebt eigenlijk altijd een 2e account nodig als je niet steeds op en neer wilt vliegen. Zelf met de echte mining barges.
Een hulk (de dikste miner) zit ook in 5-6min vol (en die heeft 8000 m3). Je hebt een hauler nodig, of nog beter: een orca
Inderdaad skillen voor een retriever en uiteindelijk voor een Hulk gaan. Vanaf morgen kan ik voor het eerst in een (permatank) Hulk vliegen. Ik kijk er naar uit 

Ik zou zeggen join het "v3spa" kanaal ingame.KunDun schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 13:06:
[...]
Ben eigenlijk op zoek naar een Corp doe wat geduld heeft met nieuwe Eve spelers zoals ik
[ Voor 44% gewijzigd door Cardinal op 01-07-2011 13:13 ]
Ok zal dan ook gaan skillen naar de Hulk toeCardinal schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 13:11:
Inderdaad skillen voor een retriever en uiteindelijk voor een Hulk gaan. Vanaf morgen kan ik voor het eerst in een (permatank) Hulk vliegen. Ik kijk er naar uit
Een retriever is op zich niet zo duur. Die moet je vrij vlug bij elkaar kunnen minen met je Osprey. Dan heb je al 2.000m3 ruimte (zonder expanders).
Optie zou ook kunnen zijn om Giant Secure Containers te anchoren in een belt. Daarvoor moet je in een systeem < 0.8 zitten. Dit bakjes (elk 3.900m3) mine je met je Osprey vol en later haal je met een Badger die bakjes leeg en begin je weer vooraan.
Met een Badger minen is een optie, maar je kunt maar 1 mining laser fitten wat dan weer heel erg lang duurt voordat je zo'n Badger vol hebt. Plus, de Badger heeft geen bonussen op mining wat een Osprey juist wel weer heeft.
Kom gezellig eens in V3SPA chat hangen. Daar hangen nieuwe spelers en gevorderde spelers rond. Stel gerust je vragen. Edit: Cardinal was me voor met tip om v3spa chat te joinen
Optie zou ook kunnen zijn om Giant Secure Containers te anchoren in een belt. Daarvoor moet je in een systeem < 0.8 zitten. Dit bakjes (elk 3.900m3) mine je met je Osprey vol en later haal je met een Badger die bakjes leeg en begin je weer vooraan.
Met een Badger minen is een optie, maar je kunt maar 1 mining laser fitten wat dan weer heel erg lang duurt voordat je zo'n Badger vol hebt. Plus, de Badger heeft geen bonussen op mining wat een Osprey juist wel weer heeft.
Kom gezellig eens in V3SPA chat hangen. Daar hangen nieuwe spelers en gevorderde spelers rond. Stel gerust je vragen. Edit: Cardinal was me voor met tip om v3spa chat te joinen
[ Voor 4% gewijzigd door MisterMichel op 01-07-2011 13:15 ]
PSN ID: MrMichel_75
Je kan ook even contact opnemen met mij ingame dan kan ik je ook wel verder helpen. Stuur maar een PM naar Jita Tradedrone als je interesse hebt
Bedankt voor de reacties, als de server zo weer opkomt, gelijk even met alle goede raad aan de slag
Zoizo geen hotdrops waffles zijn capital heavy voor een trainee corp maar we gaan nog niet zo ver dat we in 0.0 gaan hotdroppen. Battleships zoizo niet we proberen waffles op het moment allemaal in BC's of lager te krijgen om mensen te trainen in gang en fleet warfare met minimale isk losses. (hoewel we een redelijk aantal carebears met meer geld dan hersenen hebben atm)nwagenaar schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 12:52:
Helaas, daar trappen wij niet (meer) in
Game PC
Cool, blij dat we op één lijn staan. En we zijn eerder door sniggwaffe getrakteerd op een repping carrier, dus vandaar mijn opmerking over het gebruik van hotdrops, cyno's en battleships of hogerShunt schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 13:36:
[...]
Zoizo geen hotdrops waffles zijn capital heavy voor een trainee corp maar we gaan nog niet zo ver dat we in 0.0 gaan hotdroppen. Battleships zoizo niet we proberen waffles op het moment allemaal in BC's of lager te krijgen om mensen te trainen in gang en fleet warfare met minimale isk losses. (hoewel we een redelijk aantal carebears met meer geld dan hersenen hebben atm)
Ik zal dit even met de anderen doorpraten en wellicht kunnen we wat organiseren! Zou wel grappig zijn om dit op korte termijn te doen ^^
Moet alleen even kijken langs wie ik dit moet lopen gezien bij ons zo goed als alle directors geslaagd zijn en nu in PL zitten hehe.nwagenaar schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 14:05:
[...]
Cool, blij dat we op één lijn staan. En we zijn eerder door sniggwaffe getrakteerd op een repping carrier, dus vandaar mijn opmerking over het gebruik van hotdrops, cyno's en battleships of hogerEn inderdaad, het moet leuk blijven. Dus een BC of lager had ik ook al in gedachte. Niet al te duur en toch voldoende power om een paar minuten veel plezier te hebben
En ach, carebears met geld en weinig hersenen hebben wij natuurlijk ook. Ik negeer ze gewoon, dat is het beste. Anders zou ik helemaal knetter worden.
Ik zal dit even met de anderen doorpraten en wellicht kunnen we wat organiseren! Zou wel grappig zijn om dit op korte termijn te doen ^^
Game PC
Verwijderd
Mining barges en daarna Exhumers overigens gaat het met een Hulk ook best snel maar 2 minuten haal ik niet!KunDun schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 12:52:
Denk aan Retriever, Covetor en Hulk (niet compleet dit lijstje)
Retriever is binnen een dag te trainen, de covetor volgens mij binnen 3 en de hulk daar zit wat tijd aan vast met required mining barges op 5 en exhumers op 3
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2011 15:43 . Reden: 2 maal Typo en completer gemaakt ]
Dat haal je makkelijk met een normale shipVerwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 15:39:
[...]
Mining barges en daarna exhumers overigens gaat het met een Hulk ook best snel maar 2 minuten haal ik niet!
Verwijderd
Ligt er maar net aan waar en met wat je de Hulk fit en wat je in de lowslots hebt.Zhalix schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 15:44:
[...]
Dat haal je makkelijk met een normale shipHulk doe je over het algemeen 6 minuten over om dat hele ding vol te krijgen. Maar als je een hulk volledig gefit heb, dan moet je dichtbij een crapload aan asteroids staan, anders ben je nog verder van huis
Dan is een hulk enorm traag.
High sec lijken mij de cargo extenders II (semi afk) handiger low sec lijken mij de mining upgrades een optie.
Ehm, de planning is wel behoorlijk positief. Industry level 5 (nodig voor een retriever) duurt al minimaal 4 dagen voor level 5. Maar binnen een dag of 8-10 moet het wel haalbaar zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 15:39:
[...]
Retriever is binnen een dag te trainen, de covetor volgens mij binnen 3 en de hulk daar zit wat tijd aan vast met required mining barges op 5 en exhumers op 3
Verwijderd
stuur mij ingame een mail en ik breng je in contact met mijn CEO zeer relaxte club. motto van onze corp is.KunDun schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 13:06:
[...]
Ik speel pas net weer op mijn eerste account, dus een evt tweede account is toekomst muziek
Op dit moment zit ik wel in een Corp, maar hoe ik daar ooit terecht ben gekomen, weet ik niet eens meer.
Zou ook niet weten hoe ik uit de Corp kan komen trouwens, hoe doe je dat ?
Ben eigenlijk op zoek naar een Corp doe wat geduld heeft met nieuwe Eve spelers zoals ik![]()
Zal inderdaad eens kijken naar een mining Barge, maar heb heel weinig isk (nog geen 2mil) dus voor ik een mining barge kan betalen hehe...
have fun als je iets niet wilt doen doe je het niet! behulpzame mensen en gezellige kliek we zijn geen mega grote corp maar ik heb het er goed naar mijn zin.
mijn naam in game naam is Ellendras Silver
Even kijken of ik m'n oude hobby weer kan oppikken van de zomer. Kerel heeft mooie models gemaakt met deze papercrafts.

[ Voor 4% gewijzigd door Crashcat op 02-07-2011 03:29 ]
Zal ik zeker doen, hoe meer ik trouwens online op zoek over eve, hoe meer vragen ik krijg, in plaats van antwoorden. Dus ik hoop niet dat je het erg vind als ik je dan ingame wat vragen stelVerwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 02:10:
[...]
stuur mij ingame een mail en ik breng je in contact met mijn CEO zeer relaxte club. motto van onze corp is.
have fun als je iets niet wilt doen doe je het niet! behulpzame mensen en gezellige kliek we zijn geen mega grote corp maar ik heb het er goed naar mijn zin.
mijn naam in game naam is Ellendras Silver
Wat ik trouwens graag zou willen weten is, wat kan ik gebruiken op mijn schip, dat er voor zorgt dat als iemand me target jammed (Iemand niet kunnen locken om aan te vallen) dit word voorkomen, of iig flink gereduceerd
PS : Zie dat mensen die me raad geven het vooral hebben over de tijd die het duurt om skills te trainen, bv voor een Hulk, maar als ik de skill heb, dan moet ik hem nog kunnen betalen, en ik haal maar heel weinig ISK binnen op een dag, en ik weet nog niet precies hoe ik veel geld binnen kan halen, dus voor ik een Hulk kan kopen
[ Voor 16% gewijzigd door KunDun op 02-07-2011 05:40 ]
Het begin is in het algemeen langzaam, zeker als je afhankelijk bent van inkomen dat op je skills rekent (Denk aan missies en mijnen). Handelen vereist een initiele investering. Scammen is snel en gratis...
Als het NPC jammers zijn kun je er niks aan doen. Gewoon wachten.KunDun schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 05:27:
[...]
Wat ik trouwens graag zou willen weten is, wat kan ik gebruiken op mijn schip, dat er voor zorgt dat als iemand me target jammed (Iemand niet kunnen locken om aan te vallen) dit word voorkomen, of iig flink gereduceerd
Vooral guristas zijn hier erg bedreven in
Wapens jammen vind ik overigens wel een van de meest irritante dingen die ze kunnen doen. En op de 2e plaats warp scrambling.
Wel kun je fof missilen en drones gebruiken om alsnog wat schade aan te richten.
Tegen andere players kun je je sensor strenght wat opvoeren met bepaalde modules.
erg handig voor missies: eve-survival.org en dan zoeken op de missie naam.
en wat betreft de hulk, dan ben je 1-2 maanden verder. als je hem dan niet kunt betalen ga je gewoon voor de covetor. die kost net geen 30 miljoen, en dan moet toch zeker te doen zijn in 1-2 maanden.KunDun schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 05:27:
[...]
Zal ik zeker doen, hoe meer ik trouwens online op zoek over eve, hoe meer vragen ik krijg, in plaats van antwoorden. Dus ik hoop niet dat je het erg vind als ik je dan ingame wat vragen stel
PS : Zie dat mensen die me raad geven het vooral hebben over de tijd die het duurt om skills te trainen, bv voor een Hulk, maar als ik de skill heb, dan moet ik hem nog kunnen betalen, en ik haal maar heel weinig ISK binnen op een dag, en ik weet nog niet precies hoe ik veel geld binnen kan halen, dus voor ik een Hulk kan kopen
Is maar 15% minder efficient als de hulk ofzo.
Daarnaast is deze volgensmij nog niet genoemd: http://www.isktheguide.com/
Zeer handig (gratis te downloaden!) boekwerk, waarin je bijna alles kunt vinden wat je voor eve nodig kunt hebben.
[ Voor 7% gewijzigd door defusion op 02-07-2011 12:25 ]
Moet je een hulk kopen, kun je goed mee verdienenKunDun schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 05:27:
[...]
[removed]
200 miljoen voor een hulk is best veel voor iemand die net begint. Daarnaast duurt het ook wel even voordat je de skills bij elkaar hebt. Alleen de exhumer skill kost al 25 miljoen
so they say... heb er nog... bar weinig van gemerktfurby-killer schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 12:49:
Tegenwoordig werkt ECCM ook tegen NPCs geloof ik.
Vandaar ook mijn opmerkingCardinal schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 14:03:
200 miljoen voor een hulk is best veel voor iemand die net begint. Daarnaast duurt het ook wel even voordat je de skills bij elkaar hebt. Alleen de exhumer skill kost al 25 miljoen
[removed]
Zal inderdaad eens wat ISK guides gaan lezen enzoredwing schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 14:33:
[...]
Vandaar ook mijn opmerkingAan het begin is het veel, als je een tijdje bezig bent en alles op een rijtje hebt valt het best wel mee. Ik verdien 200 mil iig zonder problemen binnen een weekje terug.
En 200 miljoen bij elkaar krijgen, ga het uiteraard proberen, maar ik moet even door krijgen wat nou de beste manier is om isk te verdienen.
Als je net begint is dat best lastig, als je eenmaal al wat meer isk hebt en wat beter weet wat je wilt en wat je moet doen om dat zo goed mogelijk te doen gaat het stukken beter. Maar laat het maar weten als je nog een paar mil tekort komt. Grinden voor isk is nl. over het algemeen nogal saaiKunDun schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 14:39:
[...]
Zal inderdaad eens wat ISK guides gaan lezen enzo
En 200 miljoen bij elkaar krijgen, ga het uiteraard proberen, maar ik moet even door krijgen wat nou de beste manier is om isk te verdienen.
[removed]
Hmm ik kom net terug van vakantie, was al 2 maanden afgekickt van eve en dacht ik doe weer eens een maandje.. Gelukkig zag ik eerst hier wat er momenteel aan de hand is, ik wacht wel even af. Best wel treurig om te zien hoe hard het nu de verkeerde kant op gaat. En dat zelfs nu CCP nog op dezelfde stoicijnse manier reageert. Iedereen roept al jaren "eve is dying", en heel eerlijk gezegd denk ik het zelf ook wel eens, maar nu is het toch echt een heel ander spel aan het worden dan waar ik ooit voor begonnen ben. Jammer.
Verwijderd
geen enkel probleem maar ik ben niet zo vaak online momenteel maar als je in onze corp komt zijn er genoeg behulpzame mensenKunDun schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 05:27:
[...]
Zal ik zeker doen, hoe meer ik trouwens online op zoek over eve, hoe meer vragen ik krijg, in plaats van antwoorden. Dus ik hoop niet dat je het erg vind als ik je dan ingame wat vragen stel
ps. stuur me ingame even een E-mail
Er is nieuwe dev blog over MT: http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=935
Imo het eerste dat me opviel is dat het vanuit CCP vooral marketing praat is waarmee ze eromheen lullen of ze al dan niet items toevoegen die het spel direct zullen beinvloeden:
Nergens leggen ze zichzelf er op vast dat er geen items zullen worden verkocht die directe ingame voordelen opleveren.
Edit: ah iemand had op kugu al exact dezelfde twee dingen gezien.
Imo het eerste dat me opviel is dat het vanuit CCP vooral marketing praat is waarmee ze eromheen lullen of ze al dan niet items toevoegen die het spel direct zullen beinvloeden:
Uiteraard zijn ze niet van plan om 'game breaking' items te releasen, dat zou nogal stom zijn. Maar het is nogal afhankelijk van wie je het vraagt wanneer iets game breaking is.There are no plans, and have been no plans, as per previous communication and CSM meetings, to introduce the sale of game breaking items or enhancements in the NeX store.
Zelfde verhaal, geen 'unfair' voordeel tov tijd geinvesteerd, maar wij bepaald wanneer het ál dan niet eerlijk is?The investment of money in EVE should not give you an unfair advantage over the investment of time
Nergens leggen ze zichzelf er op vast dat er geen items zullen worden verkocht die directe ingame voordelen opleveren.
[ Voor 3% gewijzigd door Sissors op 02-07-2011 20:05 ]
Wat mij opvalt aan het "resultaat" van de "top": intern is de gedachte "wij weten wat de klant wil", dat verschuiven ze nu naar "we hebben een deal met de CSM dus de klant kan weer blij zijn". Weinig verandering in de opstelling..
En op de zelfde pagina wordt er nog eens door het CSM uitgelegd wat ze bedoelen onder gamebreaking.furby-killer schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 20:03:
Er is nieuwe dev blog over MT: http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=935
[...]
Uiteraard zijn ze niet van plan om 'game breaking' items te releasen, dat zou nogal stom zijn. Maar het is nogal afhankelijk van wie je het vraagt wanneer iets game breaking is.
[...]
Zelfde verhaal, geen 'unfair' voordeel tov tijd geinvesteerd, maar wij bepaald wanneer het ál dan niet eerlijk is?
Game-affecting Virtual Goods: We are convinced that CCP has no plans to introduce any game-affecting virtual goods, only pure vanity items such as clothing and ship skins. We have been repeatedly assured that there are no plans for ‘gold ammo', ships which have different statistics from existing common hulls, or any other feared ‘game destroying' virtual goods or services. We have expressed our deep concern about potential grey areas that the introduction of virtual goods permits, and CCP has made a commitment to discuss any proposals that might fall into these grey areas in detail with CSM at the earliest possible stage.
Game PC
Verwijderd
Snap ook niet waarom CSM zich om heeft laten lullen. CCP is nooit goed geweest in communicatie en dat zullen ze ook nooit worden. Wat ze intern communiceren is niets anders dan het schofferen van hun klanten en ik kan niet zeggen dat hun 'excuus' hierover gemeend en netjes overkomt. Maar goed menige fanboi slikt het wel en gaat weer vrolijk verder totdat CCP weer een volgende keer hun eigengereide plannen erdoor drukken. En elke keer zijn er weer een stel bitter vets die erdoor kappen en de jonkies blijven toch wel komen.CopyCatz schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 22:52:
Wat mij opvalt aan het "resultaat" van de "top": intern is de gedachte "wij weten wat de klant wil", dat verschuiven ze nu naar "we hebben een deal met de CSM dus de klant kan weer blij zijn". Weinig verandering in de opstelling..
Aan de andere kant snap ik ook niet waarom spelers tegen MT zijn. Als je al PLEX koopt en omzet naar ISK ben je feitelijk al met iets soortgelijks als MT bezig en er zijn al zat mensen die schofterig veel RL geld op die manier hebben uitgegeven. Maar ik snap ook wel dat MT het morele verval van Eve nog meer aanwakkert en foute elementen aantrekt die het spel geen ruk interesseert en alleen geïnteresseerd zijn in geld verdienen.
Als je naar de grafiekjes van het leden verloop van Eve kijkt is dit jaar toch duidelijk de groei er uit en is er al een dipje te zien. Met de controverse van de afgelopen tijd zal die dip nog lager uitpakken. Al was het omdat er een flink aantal mensen hun extra accounts opgezegd hebben.
Wat dat betreft is Perpetuum een goed alternatief dat nog niet zo fubar is als Eve. Maar aangezien dat ook een single-shard game is zal het een soortgelijke globale ontwikkeling doormaken. Nu is het nog een sandbox game wat dezelfde charme heeft als de beginjaren van Eve.
Het doet mij bijzonder zwak aan dat CCP nergens harde uitspraken doet. Het kan makkelijk, immers, P2W kan in de context van EVE heel duidelijk worden uitgelegd; je hebt PLEX, prima, maar daar kun je alleen items van spelers kopen (die door deze of een andere speler door het spel te spelen zijn verkregen). Dan is er de harde kwestie, die zeer vaag van de hand wordt gewezen (er zijn op dit moment geen 'plannen'); non-vanity items (absoluut geen vaag begrip) verkrijgen van CCP zonder het spel zelf te spelen, of het nou met PLEX, AUR of ISK is.
En kom nu niet aan met BPO/BPC seeds, immers zijn daar prima mechanics voor in het spel (drops en LP store), en blijven dan enkel T1 BPO's over die al sinds het begin worden geseed.
MTs zelf zijn prima, maar iedereen snapt natuurlijk dat CCP's versie kant noch wal raakt.
En kom nu niet aan met BPO/BPC seeds, immers zijn daar prima mechanics voor in het spel (drops en LP store), en blijven dan enkel T1 BPO's over die al sinds het begin worden geseed.
MTs zelf zijn prima, maar iedereen snapt natuurlijk dat CCP's versie kant noch wal raakt.
Dit topic is gesloten.