[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 20: Incursus Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 45 Laatste
Acties:
  • 137.320 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
moah valt mee, hebben er nog niet gerat ;-)

Zitten momenteel based van ohkunen

Alleen paar systems geclaimed, en een paar MH/RZR ihubs + tcu's neer gehaald...

wij waren gisteren trouwens ook in H-W, denk krijg je nice battle, miss weer lag fest, maar het was echt huilen met de pet op....

zijn we maar ff gaan schieten op een CSAA met de rest, naar andere CSAA pos gegaan, daar wat pos mods gesloopt en maar weer gegaan (we hadden nog een ihub en tcu te slopen

http://killboard.ieg-alli...kill_related&kll_id=39649

Wanneer ruimen jullie trouwens jullie sbu's op ;-) (http://evemaps.dotlan.net/system/FA-DMO) :+

oh en betreffende die cloaky drakes... op het moment vinden we het minder erg --> gratis ratting naar military 5 ^^

als de grote meute klaar is met hun zooi te moven gaan ze "one way or another" toch weg :P

en ja ik ben idd "omgdutch2005" wist niet eens dat k dr in zou gefeatured zou worden, wel grappig opzich :)

[ Voor 20% gewijzigd door Dutch2007 op 30-05-2011 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FouT
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:27
Hij is zeker weer de moeite waard om te kijken, toch knap hoe hij (met hulp natuurlijk) het in elkaar klust. Hier gaan godsgruwelijk veel uren aan werk in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 07:48
Gekeken en weer genoten.

spoiler:
"Bump bump bump bump bump bump bump"
"What are you doing parked there?!"

En dat "Sol smells" met die projector.

Je kon me opvegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capt. ConaN
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-08 16:50
We leuk dat EVE :)

Als we toch wachten tijdens downtijd iets om te lachen: mijn eerst goed n00b mistake!

Ik kies de Industry careeragent als mijn eerste. Kom vrolijk de missies door. Op een gegeven moment moet ik een civilian gallente shuttle bouwen en afleveren. Er komt even een pop-up die zegt, dat mijn cargo te klein is.. geen prob ik hoef hem toch op het zelfde station af te leveren.

Ik sla aan het manufacturen. Hmm als ik een production line kies dan moet ik 15 minuten wachten. Waarschijnlijk beetje druk met andere newbies. Dan maak ik em toch op een minder druk station! Ik undock en jump 1 punt verder. Een heel leeg station met production lines die uit hun neus aan het eten zijn. Mooi, ik maak de shuttle... nu voel je em al, ik krijg em dus niet in mijn Navitas (met 2 extended cargohold I). Doh!

Ok, geen probleem, ik koop wel zo'n shuttle, zag tijdens het browsen van de market wel dat die dingen goedkoop waren. Ik dus terug naar mijn station en een gallente shuttle kopen. Wil mijn missie nu inleveren, zie ik dat het een CIVILIAN gallente shuttle moet zijn. En die staan natuurlijk niet te koop! Doh!

Ok, geen paniek. Ik koop wel een grote ship, zo'n industrial kan lekker wat in. Heb toch wat ISK's gemaakt met de eerste tutorials. Hmm prerequisites zijn Industrial skill I. Hmm die dan maar ook kopen. zo gaan mijn ISKjes er wel snel door heen... Wil ik hem in mijn training queu injecteren krijg ik een pop-up.. Kan niet want je zit op een trail account! Doh!

Gloeiende, Ok andere oplossing, ik zorg wel dat iemand em naar mijn station brengt.. Ik maak dus een contract. Er staat dat ik er in iedergeval 1 kan maken. Mooi, ik zorg wel voor een mooie prijs zodat ie er snel komt.. ik druk op "accept" WEER die pop-up dat ik op een trail account zit! Doh!

Zo.. volgens mij is mijn volgende optie bedelen in local? :)

Edit:mensen in local zijn behulpzaam. Ze gaven me het advies om van ship te verandere en dan te vliegen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Capt. ConaN op 31-05-2011 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Wabs schreef op maandag 30 mei 2011 @ 09:03:
Clear skies 3 is uit!

Download: http://dl.eve-files.com/m...hnRourke/Clear_Skies3.wmv

iemand uit corp was zo oplettend om op het taskenen memorial sign een corp member te spotten, toen ik wat beter hier naar keek zag ik de naam van omgdutch2005 ook voorkomen 1 kolom naast Ed, volegns mij is dat Dutch 2007 van hier! >:)

[afbeelding]
LOL ik zie Chribba, iedereen bekent uiteraard en Steel Rat, CEO van Dirty Deeds Corp, Axiom Empire, mijn oude alliance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02:09
zo nieuwe patch draait...UI ziet er wat gelikter uit.

wel heel veel bugs

oa PI is screwed up :P

nog een leuke.. zoek de alliance Reverberation Project op en druk info en...poef je chrashed...

verwacht morgen wel een flink pleister patch :D

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:28
Een aantal bugs die ik tot nu toe heb gevonden:

- Tengu's (of Loki's, ik weet het niet meer precies) vliegen backwards;
- Sleur en pleur van een Solar System geeft een menu (alsof je erop klikt);
- Als je jumpt, dan zijn je brackets hidden (en moet je hem weer actief maken);
- Mailinglist management werkt niet;

Ja, hun test-proces is weer optimaal, dus verwacht morgen weer een patch :+

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:21
Alle t3 vloog omgekeerd. Zelf heb ik net een feest gehad qua PI - zelfs na wissen van cache is ht volkomen willekeurig waar je wat voor een resources kan vinden. Ik ben gewoon met een extractor head m'n hele cirkel afgegaan en vond dan de hoogste plek (per cycle ging daar het meest omhoog). En dat dan met alle heads. En alle extractors. Het werkt, maar ik had liever gehad dat je op basis van scanning iets kon voorspellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_De2
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:21

A_De2

Liberate tuteme ex inferis

Capt. ConaN schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 20:08:
...We leuk dat EVE :)
Als we toch wachten tijdens downtijd iets om te lachen: mijn eerst goed n00b mistake!
...
Leuk om je ervaring te lezen. Newbie foutjes heeft iedereen gemaakt of maakt ze nog wel eens. (/me denkt aan de eerste low-sec kill en dan met volle gcc naar high-sec jumpen en geconcord worden). Belangrijkste is dat je van je fouten leert, dan blijven het geen fouten maar worden het ervaringsmomenten :)

Heb je trouwens al een leuke corp gevonden?

640KB should be enough for everyone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
gisteren iets anders mee gemaakt..

we zijn momenteel bezig om van detorid naar vale te moven, daar ik neit zooo veel schepen had (ben niet zo'n turtle :P)

was k snel klaar, en mjah met een paar andere begonnen te local's te irrieren in low sec... resultaat: van +5 naar -3.6 :P

so far so good (or bad ^^), denk k ga me nightmare uns ophalen in een mission systeem, kreeg ik natuurlijk de concord melding van criminal bla bla bla (in een 0.7 systeem)

trade netjes me nightmare naar een alt, geen zin om het gesloopt te zien/krijgen :)

ik in een stabbed cruiser, wordt scambled door een concord gast @gast, maar door 3x stab kan k toch mooi naar een andere gate warpen... wil ik daar doorjumpen (warp duurde toch een tijdje en ik schoot niet...)

krijg ik de melding dat ik gedurende de gcc geen gates kan gebruiken?!

klopt dit? (normaal heb k alleen gcc in low sec :P) dan kan je gewoon de gates gebruiken nml....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In high sec is dat inderdaad zo, anders zou het triviaal zijn iemand te suicide ganken, naar low sec gate warpen, jumpen.

Echter dat hoort enkel te gebeuren bij GCC dus, niet als je te lage sec status hebt. Ik ga ervan uit dat het gebeurde in een concord systeem, daar is response op low sec status vreemd, ipv faction navy die achter je aan komt gaat concord achter je aan, omdat je in concord space bent (dus concord = faction navy), echter als die je aanvallen krijg je dus vreemde dingen, waarbij dit best kan horen. Als je het petitioned krijg je denk ik de handel terug, of waarschijnlijker je krijgt een GM die het niet begrijpt. Ik zou niet moeilijk doen iig over een stabber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
hehe was iid maar een cruiser niets bijzonders, had eerst zo iets van moah, laat ik het uns wagen in een 5x stabbed nightmare (achteraf gelukkig maar via alt gedaan :P)

heb trouwens nu een andere "uitdaging"

+7.5 caldari state...
-2.7 CPF (corporate police force)
-2.3 cpf lvl5 agent

req's om missions voor ze te doen (als laagste -2)

heb 1 missie kunnen doen in me carrier(s), ingeleverd, andere opgevraagd was in ander systeem geen bok om daar heen te jumpen enzo, 10x andere missie gepakt (wilde eigenlijk pirates (bounty) slopen...

tot ik dus op een gegeven moment dus die lvl5 agent niet meer kon kiezen???

voor het gehele mission change gebeuren(waar we dus free xp voor/van hebben gekregen) deed ik lvl4 missions in ashokon voor een corporation daarzo, en daar kon ik dus missions gewoon cherry picken, dwz, alle de missies pakken welke ik wilde, en daar kon ik gerust 100x decline kiezen dat maakte niets uit...

want de standings met amarr empire waren hoger dan de corp/agent, dus ik kon "doen en laten" wat ik daar wilde....

schijnbaar is er iets veranderd dat de faction niet meer "veto" heeft over de andere standings??

als ik het nml vergelijk met alliance/corp standings, dan overruled de
hogere" macht "alliance" (de faction bijv amarr empire) de standings van de corp & van de persoon (agent)...

iemand hier ook al last van gehad? heb petition gemaakt en we zullen zien wat ze zeggen (en k zit al 3-4 dagen te wachten voordat k responce van ze heb op het zaakje)

I think something is broken, rly rly broken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Laatst online: 09:21
Zo dan, zou gisteren de klap zijn geweest voor de NC ? We hebben flink wat CSAA's gesloopt in Tribute en Branch ... en de NC heeft daar niet echt mega veel weerstand geboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:50

Shunt

Boe

Ik weet het niet er was een bomber op om een beetje met ze te gaan fken.
Een paar leuke bomb runs gedaan op 400 ish man fleets een bomber squad verloren maar iets van 4BS 8BC en een paar andere random shit gekilled in de eerste run. Daarna ben ik gaan slapen kwam ik vanochtend op het werk ffe snel het forum tjekken geen toegang. Even de mail getjekt via de eve mail ap en ja hoor ik ben schijnbaar ge purged geen idee waarom maar jah we zien het wel. Dus als iemand interesse heeft in mij 2 toons alle bij -10 1x 50m sp 1x 44 m sp niet veel geld maar wel een thanathos en genoeg assets om flink te pvpen.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

De NC zoals we die kenden is dood. Een aantal NC buffers zijn al hun gebied kwijt en de rest heeft zich neergelegd bij het feit dat ze niet kunnen winnen tegen de supercap vloot van hun vijanden. Wat overblijft zijn de tientallen miljarden hp van de infrastructuur in de nog te veroveren regio's die de grootste tegenstand zijn met hier en daar een kleine schermutseling.

De NC had dit natuurlijk al maanden geleden kunnen zien aankomen met de val van Atlas en -A- die ook geconfronteerd werden met een aanzienlijk grotere, goed georganiseerde supercap vloot en het ontbreken van enige counter daar tegen.

Dat het nu een barre verlaten wildernis van Russische bots wordt zoals de NC claimt valt nog wel te bezien. De laatste keer dat ik mee deed aan een roam door Drone Space kwamen we nog geen 10 jumps Etherium Reach in een vloot tegen met Krutoj in een Bhaalgorn en nog wat anderen in faction BS en HACs. Dat liep niet zo goed af.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Shunt schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 13:37:
Ik weet het niet er was een bomber op om een beetje met ze te gaan fken.
Een paar leuke bomb runs gedaan op 400 ish man fleets een bomber squad verloren maar iets van 4BS 8BC en een paar andere random shit gekilled in de eerste run. Daarna ben ik gaan slapen kwam ik vanochtend op het werk ffe snel het forum tjekken geen toegang. Even de mail getjekt via de eve mail ap en ja hoor ik ben schijnbaar ge purged geen idee waarom maar jah we zien het wel. Dus als iemand interesse heeft in mij 2 toons alle bij -10 1x 50m sp 1x 44 m sp niet veel geld maar wel een thanathos en genoeg assets om flink te pvpen.
waar zat je momenteel dan bij? een NC alliance (niet dat dit echt veel zou moeten uitmaken...) or?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Dutch2007 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:13:
[...]

waar zat je momenteel dan bij? een NC alliance (niet dat dit echt veel zou moeten uitmaken...) or?
Zat in Sniggwaffe de anti spy pool van PL.
snap er niks van had ruim 400 kills ofzo waar van 300 deze maand.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom stop je dan? Omdat je niet bij de FOTM alliance kan komen? Er zijn zat andere die zich niet zo druk maken over je exacte aantal kills.
schijnbaar is er iets veranderd dat de faction niet meer "veto" heeft over de andere standings??
Je hebt een minimum standing nodig voor alle 3 (agent, corp, faction) zover ik weet waar je aan moet voldoen (iig voor faction, sowieso overruled faction niet, anders moet je zoveel faction standing hebben om uberhaupt een lvl 4 missie te kunnen doen dat nagenoeg niemand die kan doen).
Als dat het niet is, heb je uberhaupt wel voldoende faction standing voor die agent, declinen van missies verlaagt ook faction standings afaik.

Uit mijn hoofd heb je minimaal -2 standing nodig, dus daar zit je dan onder, social skills moeten dat kunnen fixen, en daarna minder declinen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capt. ConaN
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-08 16:50
A_De2 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 08:22:
[...]
Heb je trouwens al een leuke corp gevonden?
Ik zit nog bij de starter NPC corp. Focus me meer op het ogenblik op de careeragents en om die missies te doen. Zit te kijken of ik naar een (dedicated) mining corp ga of naar een corp die alles doet of dat ik EVE University voor een tijdje join om daar wat te volgen.

Ik heb de map eens bekeken. Volgens mij zit ik dicht in de buurt van Goonswarm. Zouden die mij willen hebben in mijn Velator of Doom? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
lol,suc6

betreffende standings...

er staat het volgende...
Your personal standings must be -2.0 or higher toward this agent, its faction, or its corporation in order to use this agent's services.
bedoel "or" oftewel je hebt een keus....

mijn standings zijn als volgt...
caldari State > Advanced planetary exports 0.53 (Good)
Caldari state > omgdutch2005 7.46 (Connections 4 raises your effective standings from 6.97) (Excellent)
Corporate Police Force > ape corp (0.85) (Good)
CPF > omgdutch2005 -1.27 (Diplomacy 4 raises your effective standing from -3.42) (Bad)
Nojana Dyodo > APE -1.48 (Bad)
Nojana Dyodo < omgdutch2005 -2.29 (Diplomacy 4 reises your effective standings from -4.63) (Bad)
Ik voldoen aan de corp EN aan de faction, alleen de agent (marginaal) niet....

duidelijk een fail van ccp naar mijn inziens, daar er bij de prereq's een OR staat (dus een "keuze" tussen agen/corporation/faction
connectoins: lvl4
Diplomacy: lvl4
Social: lvl4
oh en met overrullen bedoel k, dat ie de hoogste pakt (bij mij kan de standings niet lager dan +7 gaan ivm caldari state die 7+ is

comments?

[ Voor 7% gewijzigd door Dutch2007 op 01-06-2011 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Ik ben op het moment aan het bekijken waar ik het beste kan applyen. Het probleem is dus dat ik twee toons heb beide -10 en beide hebben zij in een corp / aliance gezeten die er om bekend is graag spies te droppen in powerblocks. Ik ben een beetje bang dat ik vast zit bij of Raiden omdat ik daar een aantal vrienden heb. Of een pirate corp / aliance.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Shunt schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 21:32:
Ik ben op het moment aan het bekijken waar ik het beste kan applyen. Het probleem is dus dat ik twee toons heb beide -10 en beide hebben zij in een corp / aliance gezeten die er om bekend is graag spies te droppen in powerblocks. Ik ben een beetje bang dat ik vast zit bij of Raiden omdat ik daar een aantal vrienden heb. Of een pirate corp / aliance.
http://evemaps.dotlan.net/corp/Advanced_Planetary_Exports

ons corp kun je ook overwegen, zitten ook in vale :), buren zeg maar van raiden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Ik vraag mij wel af, waarom ben je überhaupt gedropped? :s Maar wellicht dat er een plaats is binnen IEGEX :) Stuur omgdutch2005 even een berichtje!

Pfff, hij was mij voor. :+

[ Voor 9% gewijzigd door nwagenaar op 01-06-2011 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Purge ronde.
Veel kan / zal ik er niet over uit de doeken doen iets met beloftes gemaakt enzo :P
Mare komt er op neer dat ik de verkeerde persoon heb beledigd.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Shunt schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:17:
Purge ronde.
Veel kan / zal ik er niet over uit de doeken doen iets met beloftes gemaakt enzo :P
lol, emo'd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn wel corporations in goonswarm die recruiten, de meeste echter niet, en maken dat ook duidelijk, moet je een security deposit betalen, dan wordt je opgelicht.
betreffende standings...

er staat het volgende...

[...]

bedoel "or" oftewel je hebt een keus....

mijn standings zijn als volgt...

[...]

Ik voldoen aan de corp EN aan de faction, alleen de agent (marginaal) niet....

duidelijk een fail van ccp naar mijn inziens, daar er bij de prereq's een OR staat (dus een "keuze" tussen agen/corporation/faction

[...]

oh en met overrullen bedoel k, dat ie de hoogste pakt (bij mij kan de standings niet lager dan +7 gaan ivm caldari state die 7+ is

comments?
Dit is een lvl 5 agent? Dan is de tekst denk ik verkeerd want gaat het nu over de minimum standing die je voor allemaal moet hebben. Minimum standing die je voor eentje moet hebben is 7 ofzo, kan nooit -2 zijn voor lvl 5 (of 4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
En wij (IEGEX) staan op EveNews24 *O* Uiteraard is het gepost door Riverini, dus een anti-DRF post en compleet biased, zonder vorm van wederhoor of überhaupt volledige informatie.

We're moving up in the Eve world :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
furby-killer schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 10:21:
[...]

Er zijn wel corporations in goonswarm die recruiten, de meeste echter niet, en maken dat ook duidelijk, moet je een security deposit betalen, dan wordt je opgelicht.

[...]

Dit is een lvl 5 agent? Dan is de tekst denk ik verkeerd want gaat het nu over de minimum standing die je voor allemaal moet hebben. Minimum standing die je voor eentje moet hebben is 7 ofzo, kan nooit -2 zijn voor lvl 5 (of 4)
volgens mij komt dit door die change van agent quality...

lvl4 agents habben geen minimum quality nodig
nwagenaar schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 12:01:
En wij (IEGEX) staan op EveNews24 *O* Uiteraard is het gepost door Riverini, dus een anti-DRF post en compleet biased, zonder vorm van wederhoor of überhaupt volledige informatie.

We're moving up in the Eve world :+
Internet spaceship is seious business yo! :P

[ Voor 22% gewijzigd door Dutch2007 op 02-06-2011 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Shunt, wat voor characters? En wat wil je er voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Er ik ben niet van plan ze te verkopen :D ik was vanplan bij Raiden te gaan ><

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Raiden? :( Waarom niet IEGEX? Dat artikel op EN24 klopt echt niet hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Heb in raiden een aantal vrienden zitten van vrogah ik ben nog met ze aan het praten maar de region waar ze mogelijk naartoe gaan lijkt mij wat gezelliger dan vale.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Raiden ftw :)

Welke corp wil je joinen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Ben atm met Chaos aan het babbelen (the ankou)
Maar heb nu ook weer contact met de jongens van PL en Waffles dus jah beetje lastige keuze hehe.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voorheen nooit problemen gehad what so ever met eve heb een dik systeem die lacht om de systeem eisen

sinds de patch hang eve meerdere malen restarts van de client echt knap klote, meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemokar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-06-2024
De_Bastaard schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 17:30:
Shunt, wat voor characters? En wat wil je er voor?
Mocht iemand intresse hebben? http://eveboard.com/pilot/strat In totaal zijn het 5 accounts met een zooitje chars er in, stuur anders even een mailtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
U GoT mail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
nvm heb de info al.

[ Voor 70% gewijzigd door Ashrah op 03-06-2011 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-06 16:43
[b][message=36145809,noline]
Dat het nu een barre verlaten wildernis van Russische bots wordt zoals de NC claimt valt nog wel te bezien. De laatste keer dat ik mee deed aan een roam door Drone Space kwamen we nog geen 10 jumps Etherium Reach in een vloot tegen met Krutoj in een Bhaalgorn en nog wat anderen in faction BS en HACs. Dat liep niet zo goed af.
Als het aan mij ligt, mag heel Rusland in de ban. Het is werkelijk om tranen van in je ogen te krijgen hoe veel de lui cheaten en botten.

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

En dan ook gelijk Duitsland (Evoke POS exploiters), Frankrijk (T20, kugutsumen) en de USA (Goons) erbij bannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En wat hebben goons precies verkeerd gedaan dan? (En aub geen dingen die 5 jaar oud zijn en waar ze excuses voor hebben aangeboden erbij halen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zodiac
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 10:59
Shunt schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:17:
Purge ronde.
Om gekicked te worden uit Waffles moet je het wel héél bont hebben gemaakt... Wat was de naam van je character? (Kan ook via PM uiteraard) Wellicht kan ik iets ontdekken op het forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
En PL natuurlijk ook.

Viperschnitzl heeft zo'n historie met illegale meuk dat de rest van EVE er bij in het niet valt ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Ach ja, laten wij het erop houden dat het waarschijnlijk iemand van de NC is die tot de conclusie is gekomen dat het nu echt voorbij is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

furby-killer schreef op maandag 06 juni 2011 @ 10:36:
En wat hebben goons precies verkeerd gedaan dan? (En aub geen dingen die 5 jaar oud zijn en waar ze excuses voor hebben aangeboden erbij halen).
Ik ben al tijdje daar weg maar grid manipulatie was een mooi voorbeeld van centraal georganiseerde EULA overtredingen.

En het had eigenlijk nauwelijks nut, de effecten waren veel te onvoorspelbaar. Het GARPA document was wel een bewijs hoeveel meer de spelers wisten over game mechanics dan de developers.

http://go-dl1.eve-files.c.../gridfumanual2%5B2%5D.pdf

[ Voor 5% gewijzigd door IJzerlijm op 06-06-2011 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GridFU is geen EULA violation maar gameplay mechanics. En daarnaast hebben ze het publiekelijk bekend gemaakt lang voordat het iedereen het toch al wist (waarschijnlijk omdat het praktische nut vaak erg beperkt was). Dus ik zie dat niet echt als goons die iets fout doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Gameplay mechanics? IMHO is het een exploit en CCP heeft dit ook als zodanig gekenmerkt. Ze maken immers misbruik van een bug in de mechanics van de engine. En volgens mij was dit document geleaked.

Maar vertel, welke ingame cheats/exploits hebben onze vrienden van DRF tijdens de huidige war gebruikt?

LOL, één van de weinige Der Untergang parodieën die ik wel leuk vind: link :P

[ Voor 18% gewijzigd door nwagenaar op 06-06-2011 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
die versie is wel lollig idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 17:44
Het is erg grappig om te zien dat bijna iedereen hier anti-NC is. Ik zit zelf in MM, en weet ook redelijk wat er speelt achter de schermen (nee, dat ga ik niet vertellen). Wat ik je wel kan zeggen is, zonder het verhaal van botten/RMT'ing weer op gang te brengen, dat de NC de fout heeft gemaakt om teveel te focusen op income, en te weinig op het intern houden van Supercaps. Combineer dat met het feit dat er ontzettend veel spies van PL/WN/Raiden/whatever in de NC zitten, zodat informatie vaak al bekend was bij de 'grunts' van die alliances, voordat het bekend werd voor de 'grunts' van de NC alliances. Dit zorgde ervoor dat heel veel members er al genoeg van hadden, voordat we ook maar aan tribute defence begonnen.

Het enige waar ik me zorgen over maak, is het feit dat de DRF nu ontzettend veel space gaat krijgen om te farmen/renten, waardoor het voor alliances ingame het heel erg moeilijk wordt om ze nog te stoppen. Er is op dit moment geen enkel powerblock dat opkan tegen de supercap vloot van PL/DRF. En let's face it, supercaps zijn uiteindelijk toch de schepen die een groot deel van sov warfare bepalen.

Voor de rest, hoop ik dat supercarriers snel weer generfd worden. De rock-paper-scissor formule die CCP de laatste jaren hanteerde, is met de laatste changes het raam uit gegooid, waardoor supers alleen maar gecountered worden door nog meer supers. Dat is geen goede counter imho. Maargoed, we zullen zien wat CCP ermee gaat doen.

En nee, ik ben niet mad/emo/raging, ik ben niet bitter, je mag mijn spullen niet hebben, etc :+

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
No offence, de enige reden waarom NC zo zitten te zeuren over een SC-nerf is omdat zij juist de personen zijn die SC hebben geleverd aan hun huidige vijanden en vervolgens op hun fl*kker hebben gekregen.

Er is expliciet gekozen voor ISK ipv om jullie huidige SC-fleet uit te breiden of te verbeteren. Nu blijkt de vijand over een behoorlijk aantal SC te beschikken, die jullie zelf aan hun hebben verkocht. Maar in plaats om in eerste instantie tactisch na te denken, willen jullie je eigen gemaakte fout oplossen door SC's te nerfen.:X Wat bedoel je met slechte verliezers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op maandag 06 juni 2011 @ 10:36:
Laatste dagen hebben ze de high sec incursions zitten te slopen ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
GamemasterByte schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:11:
Het is erg grappig om te zien dat bijna iedereen hier anti-NC is. Ik zit zelf in MM, en weet ook redelijk wat er speelt achter de schermen (nee, dat ga ik niet vertellen). Wat ik je wel kan zeggen is, zonder het verhaal van botten/RMT'ing weer op gang te brengen, dat de NC de fout heeft gemaakt om teveel te focusen op income, en te weinig op het intern houden van Supercaps. Combineer dat met het feit dat er ontzettend veel spies van PL/WN/Raiden/whatever in de NC zitten, zodat informatie vaak al bekend was bij de 'grunts' van die alliances, voordat het bekend werd voor de 'grunts' van de NC alliances. Dit zorgde ervoor dat heel veel members er al genoeg van hadden, voordat we ook maar aan tribute defence begonnen.

Het enige waar ik me zorgen over maak, is het feit dat de DRF nu ontzettend veel space gaat krijgen om te farmen/renten, waardoor het voor alliances ingame het heel erg moeilijk wordt om ze nog te stoppen. Er is op dit moment geen enkel powerblock dat opkan tegen de supercap vloot van PL/DRF. En let's face it, supercaps zijn uiteindelijk toch de schepen die een groot deel van sov warfare bepalen.

Voor de rest, hoop ik dat supercarriers snel weer generfd worden. De rock-paper-scissor formule die CCP de laatste jaren hanteerde, is met de laatste changes het raam uit gegooid, waardoor supers alleen maar gecountered worden door nog meer supers. Dat is geen goede counter imho. Maargoed, we zullen zien wat CCP ermee gaat doen.

En nee, ik ben niet mad/emo/raging, ik ben niet bitter, je mag mijn spullen niet hebben, etc :+
Dat zeg ik ook. Lees het dikgedrukte stuk nog maar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
GamemasterByte schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:24:
[...]
Dat zeg ik ook. Lees het dikgedrukte stuk nog maar eens.
En je oplossing: SC's nerfen.... Jullie hebben een fout gemaakt en het resultaat is dat jullie door jullie eigen fout jullie space hebben verloren. Vervolgens wordt er moord en brand geschreeuwd dat het oneerlijk is en dat SC's generfed moeten worden, dit terwijl de NC zelf zijn eigen graf heeft gegraven. Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
nwagenaar schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:35:
[...]

En je oplossing: SC's nerfen.... Jullie hebben een fout gemaakt en het resultaat is dat jullie door jullie eigen fout jullie space hebben verloren. Vervolgens wordt er moord en brand geschreeuwd omdat het oneerlijk is en dat SC's generfed meoten worden, dit terwijl de NC zelf zijn eigen graf heeft gegraven. Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten.
Wat je zegt, klopt helemaal. Wij hebben die fout gemaakt, daar zullen we voor moeten betalen (in de vorm van space).

Ik zeg alleen nergens dat het oneerlijk is, en ik had niet het idee dat mijn post als moord en brand schreeuwen overkwam. Ik zeg alleen, dat om de balance te herstellen, ccp IETS zal moeten veranderen aan supercaps, omdat ze op dit moment te sterk zijn. Het meest waarschijnlijke is dan het nerfen van supercarriers. Er gaan al rumours dat CCP dit zelf ook al bedacht heeft, dus schijnbaar is het niet helemaal onzin. We zullen zien wat CCP gaat veranderen; dat er iets gaat veranderen is vrij duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Laatst online: 25-08 22:19
Ligt server weer uit? Deze voormiddag ook al. Merk het enkel aan evegate.com (@work).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Nou, remote lijkt het gewoon nog te werken. Maar Eve Gate geeft inderdaad aan dat het down is. Ze zijn waarschijnlijk een vinkje vergeten aan te zetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
GamemasterByte schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:43:
[...]

Wat je zegt, klopt helemaal. Wij hebben die fout gemaakt, daar zullen we voor moeten betalen (in de vorm van space).

Ik zeg alleen nergens dat het oneerlijk is, en ik had niet het idee dat mijn post als moord en brand schreeuwen overkwam. Ik zeg alleen, dat om de balance te herstellen, ccp IETS zal moeten veranderen aan supercaps, omdat ze op dit moment te sterk zijn. Het meest waarschijnlijke is dan het nerfen van supercarriers. Er gaan al rumours dat CCP dit zelf ook al bedacht heeft, dus schijnbaar is het niet helemaal onzin. We zullen zien wat CCP gaat veranderen; dat er iets gaat veranderen is vrij duidelijk.
Maar waarom moet CCP de balans herstellen voor iets dat jullie zelf hebben gedaan? :? Jullie zijn de oorzaak en niet DRF, PL, RAIDEN., etc. Ik snap de beredenering niet waarom SC's generfed moeten worden.

Kijk: de kracht van Eve Online is juist dat het een sandbox game moet zijn waarbij CCP weinig to niets doet in de dagelijkse gang van zaken. 0.0 heeft geen regels en de players bepalen wat de regels zijn. Als een corp, alliance of coalition ervoor kiest om hun SC-fleet op te schalen terwijl de toekomstige vijand dit aan hun levert en vervolgens uit hun space wordt geknikkerd, so be it. It's part of the game en dat maakt 0.0 zo interessant. Het idee om SC's te nerfen klinkt gewoon als payback en komt bij mij over als dat jullie slechte verliezers zijn. Tot op heden was er niks mis met SC's en jullie hebben hier flink van kunnen profiteren, maar nu wordt er effectief gebruik gemaakt van SC's en dus moet het generfed worden. Snap je nu waarom ik vind dat dit verre van fair is?

Als zij nu toch SC's gaan nerfen (met dank aan de Mittani waarschijnlijk) dan is het hek van de dam. Dit zou de zoveelste keer zijn dat men een aanpassing doet om het voordeel van bepaalde coalities te beperken. De resultaten van het verlies van jullie space moet gewoon zijn beloop krijgen ipv om op korte termijn de balans te verstoren door SC's te nerfen. Coalitions komen en gaan en wellicht herstelt de balans zich door andere oorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 19:06
Als totale noob log ik af en toe ook in op EVE, vooral freelance met missions bezig omdat ik te casual speel om iets te kunnen betekenen voor een corp. Nu ik na een uur of 50 speeltijd eindelijk een beetje door begin te krijgen hoe het allemaal werkt vraag ik me af of ik een probleem heb.

Mijn faction standings zijn namelijk vrij dramatisch,
Caldari 0,96
Ammar 0,49
Jove 0,18
Gallente -4,57 (wat diplomacy geleerd om die naar -2,24 te krijgen)
Minmater -1,93 (naar -0,02 met diplomacy)

Ik heb het idee dat ik nogal verkeerd bezig ben geweest door vooral voor de caldari navy en de state war academy missies te gaan doen, en dat daardoor mijn Gallente standing zo laag is geworden. Maar mijn standing met de Navy is maar 2,70, waardoor ik niet eens toegang heb tot lvl 3 agents, dus ik heb het idee dat ik tot nu toe meer kapot maak dan ik ermee win.

Het lijkt een eeuw te duren om de standings hoger te krijgen (elke 16 missies 1 missie om de faction standing te verhogen). Kan ik beter opnieuw beginnen ofzo?

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Je hebt teveel missies aangenomen waarin je gallente moet afslachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
En Minmatar vinden dat via Derived standings ook niet bepaald toppie.

Beste keus is je beperken tot één corporation, het liefst een Navy, waarbij je vooral pirate missions accepteert (en de missies tegen andere factions negeert; zorg ook dat je meerdere agents weet te vinden, zodat je makkelijk kan springen als het aanbod dieptriest is). De corporation standings kunnen dan groeien, waarbij de faction standing er niet zo ontzettend toe doet.

Caldari Navy <-> State War Academy hebben slechts de faction standing gemeen. Kiezen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

De Supercarrier en Titan met hun 10.000 dps zijn wel het enige dat het innemen van space nog een beetje mogelijk maakt. Om een station + ihub + tcu in te nemen moet je 571 miljoen hitpoints doorheen komen, iets dat met een conventionele vloot gewoon onzinnig veel werk is en stagnatie oplevert.

Maar de huidige situatie is ook verre van ideaal. Dreadnoughts zijn zo'n beetje uitgestorven en carriers doen niet veel meer dan sanctums, schepen transporteren en shield repair. Gevechten tussen vloten met supercaps zijn sinds maart en de slachtingen in O2O een kwestie van tellen. Degene met minder logt iedereen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
nwagenaar schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:11:
[...]

Maar waarom moet CCP de balans herstellen voor iets dat jullie zelf hebben gedaan? :? Jullie zijn de oorzaak en niet DRF, PL, RAIDEN., etc. Ik snap de beredenering niet waarom SC's generfed moeten worden.
Dat is redelijk simpel: ze hebben door de introductie van fighter bombers het rock-paper-scissor effect verbroken. Er is op dit moment geen enkele counter voor een fleet van 50 supercarriers, behalve 60 supercarriers. Dat is niet echt een gebalanceerd concept als je het mij vraagt.

Verder, Jump Bridges nerfen tijdens een war is ook niet echt ingrijpen dan :?

Nogmaals, ik zeg niet dat wij het goed hebben gedaan. Wij zijn simpel meegegaan met de bandwagon, waar iedereen supercarriers produceerde. Wij hebben alleen de fout gemaakt van het (bijna) exclusief produceren voor income/profit, terwijl DRF etc. ze ook voor zichzelf produceerden. Daardoor zijn we nu onze space kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nwagenaar schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:37:
Gameplay mechanics? IMHO is het een exploit en CCP heeft dit ook als zodanig gekenmerkt. Ze maken immers misbruik van een bug in de mechanics van de engine. En volgens mij was dit document geleaked.

Maar vertel, welke ingame cheats/exploits hebben onze vrienden van DRF tijdens de huidige war gebruikt?
Waar heeft CCP GRID FU als exploit verteld? En volgens mij hebben goons het vrijwillig bekend gemaakt en is het niet gelekt.

En waarom tellen enkel ingame stuff? De massale DDOS aanvallen van DRF zijn geen probleem? Maar als je ingame wilt, wat dacht je van de enorme hoeveelheden botting inkomsten die ze via hun renters binnenkrijgen?
No offence, de enige reden waarom NC zo zitten te zeuren over een SC-nerf is omdat zij juist de personen zijn die SC hebben geleverd aan hun huidige vijanden en vervolgens op hun fl*kker hebben gekregen.
No offense, maar als je niet ziet dat SCs belachelijk overpowered zijn en zwaar generfed moeten worden heb ik slecht nieuws voor je...

Dat sov grinden kut is is true, maar dat is geen reden om SCs zo overpowered te maken (trouwens als je puur naar dps kijkt kan je ook close range dreads droppen met redelijk hetzelfde resultaat), waarom precies hebben ze de EHP van een large POS nodig om een ihub te kunnen slopen?
En genoeg andere groepen doen het met subcaps of max dreads, geen supers.

Logische optie zou zijn om hele sov mechanics weg te doen, of in ieder geval minder ehp.

[ Voor 35% gewijzigd door Sissors op 06-06-2011 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
furby-killer schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:44:
[...]

Waar heeft CCP GRID FU als exploit verteld? En volgens mij hebben goons het vrijwillig bekend gemaakt en is het niet gelekt.

En waarom tellen enkel ingame stuff? De massale DDOS aanvallen van DRF zijn geen probleem? Maar als je ingame wilt, wat dacht je van de enorme hoeveelheden botting inkomsten die ze via hun renters binnenkrijgen?
income via renters... dus als jij mij een woning aanbied, ik ga er in dealen, dan bij jij ut zakkie? volgens mij toch echt ik, jij krijgt gewoon "eerlijk" je huur van mij betaald....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dutch2007 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:47:
[...]

income via renters... dus als jij mij een woning aanbied, ik ga er in dealen, dan bij jij ut zakkie? volgens mij toch echt ik, jij krijgt gewoon "eerlijk" je huur van mij betaald....
Als jij je woning bewust aan drugs dealers verhuurt dan is er niks eerlijks aan jouw inkomsten. DRF weet dat er enorm veel gebot wordt in vooral shadow, angels, etc. Dat betekend gewoon dat ze bewust botting inkomen accepteren = ze botten.

Of als je het anders wilt zien: Shadow, angels, etc horen bij de DRF, dus DRF bot massaal.

[ Voor 8% gewijzigd door Sissors op 06-06-2011 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Furbz, kom op zeg. Kom je weer met botting. Ik kan je niet meer serieus nemen als jij hier constant mee aan komt zetten en vergelijkingen maakt met drugsdealers. Ik roep toch ook niet constant dat de NC slecht is vanwege het gerucht van RMT'ing door de NC, waarbij ISK werd omgeruild voor cash geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

nwagenaar schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:54:
Furbz, kom op zeg. Kom je weer met botting. Ik kan je niet meer serieus nemen als jij hier constant mee aan komt zetten en vergelijkingen maakt met drugsdealers. Ik roep toch ook niet constant dat de NC slecht is vanwege het gerucht van RMT'ing door de NC, waarbij ISK werd omgeruild voor cash geld?
Het is zo'n beetje de enige logische verklaring waar die biljoenen isk heen zijn gegaan van renters + tech + supercap verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Laatst online: 25-08 22:19
Even het onderwerp switchen. Welke fit is goed en goedkoop op een t2 covops (instapmodel) om wat door low sec te scheuren? Het is in eerste instantie om te travellen.

[ Voor 21% gewijzigd door Hurtebise op 06-06-2011 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cov ops zijn t2 schepen he.
nwagenaar schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:54:
Ik kan je niet serieus nemen als je een beetje gaat ontkennen dat voornamelijk in shadow, angels, en soortgelijken massaal wordt gebot. En ja het is niet enkel de DRF, ook goons doen het flink, en bijvoorbeeld ook in stainwagon blok. Kan ze het ook moeilijk kwalijk nemen gezien dat het gewoon een botwedloop is, je moet botten als je mee wilt doen. Maar ga dan niet triest zijn en het lopen te ontkennen dat er gebot wordt. En er werd hier gevraagd om exploits/eula violations van de DRF, nou daar heb je ze. Hoe dacht je eigenlijk zelf dat de DRF de grootste supercap fleet in eve had gekregen zonder bijzondere moons?

Trouwens in de NC zal best wel wat geRMT'd zijn, maar heb je enig idee hoe enorm veel er in de NC in sov kosten worden gestoken? Kijk naar het aantal cynojammed en JB systemen, daar gaat een heel significant gedeelte van tech inkomsten al heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Onzin, elke tech moon levert genoeg op om de upkeep voor 26 jumpbridges te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Tenal bevalt me trouwens wel, leuke truesec.... mijn Ishtar amuseert zich wel :)

Vraag me alleen af of ik niet beter kan gaan missies runnen, of dat ik het toch bij ratten/plexen moet houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
furby-killer schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:48:
[...]

Als jij je woning bewust aan drugs dealers verhuurt dan is er niks eerlijks aan jouw inkomsten. DRF weet dat er enorm veel gebot wordt in vooral shadow, angels, etc. Dat betekend gewoon dat ze bewust botting inkomen accepteren = ze botten.

Of als je het anders wilt zien: Shadow, angels, etc horen bij de DRF, dus DRF bot massaal.
Furb,

Kom met bewijs of hou je kop eens een keer, je verkloot elke conversatie hier met je compleet biased scheve inzicht in alles wat Eve is.

En "van horen zeggen" is geen bewijs.

[ Voor 13% gewijzigd door Ashrah op 06-06-2011 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IJzerlijm schreef op maandag 06 juni 2011 @ 16:20:
Onzin, elke tech moon levert genoeg op om de upkeep voor 26 jumpbridges te betalen.
En dan te bedenken dat een enkele bot account inkomsten heeft die ruwweg gelijk zijn aan 3-5 tech moons...
Bewijs of hou je kop eens een keer gaarne.
Right en alle lowsec haulers zijn allemaal spelers die keer op keer een t1 hauler undocken en opdezelfde manier in hetzelfde gatecamp suiciden, keer op keer.

Ook alle iceminers zijn allemaal echte mensen en geen bots.

Kom op zeg, iedereen weet dat er massaal gebot wordt in eve.

[ Voor 36% gewijzigd door Sissors op 06-06-2011 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Ja dat klopt maar je kan niet zomaar zeggen "zij doen het" zonder dat te kunnen boekstaven, dus nogmaals kom met bewijs of stik erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

furby-killer schreef op maandag 06 juni 2011 @ 16:23:
[...]

En dan te bedenken dat een enkele bot account inkomsten heeft die ruwweg gelijk zijn aan 3-5 tech moons...
Een bot die 40 miljard per maand oplevert ? Dat is 16.000 per seconde, waar haal je dat mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laatste keer dat ik checkte was een tech moon in orde grootte van 5 miljard ofzo per maand (misschien nu hoger tijdens oorlog, maar dat is nogal irrelevant voor hoe het was toen de NC eraan verdiende). Een enkele bot kan best 20B per maand binnentrekken. En dan geeft een bot een hoop minder logistics gezeik eromheen.
Ja dat klopt maar je kan niet zomaar zeggen "zij doen het" zonder dat te kunnen boekstaven, dus nogmaals kom met bewijs of stik erin.
Hoe kan ik hard bewijs leveren precies dat ze botten? Hoe denk jij precies dat ze aan de grootste supercap fleet in eve komen? Ga in hun space rondvliegen en je merkt het wel zou ik zeggen. Moet ik straks ook nog bewijzen dat orphanage bijzonder weinig doet behalve station campen? Weet ook iedereen, is ook nagenoeg onmogelijk te bewijzen op een forum.

[ Voor 44% gewijzigd door Sissors op 06-06-2011 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Met meerdere characters in sanctums haal je iets van 100m/uur... afhankelijk van je space minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

furby-killer schreef op maandag 06 juni 2011 @ 16:30:
Laatste keer dat ik checkte was een tech moon in orde grootte van 5 miljard ofzo per maand (misschien nu hoger tijdens oorlog, maar dat is nogal irrelevant voor hoe het was toen de NC eraan verdiende). Een enkele bot kan best 20B per maand binnentrekken. En dan geeft een bot een hoop minder logistics gezeik eromheen.
Een NC bot in Tribute was inderdaad logistiek super makkelijk. Een DRF bot moet nog wel die alloys allemaal verplaatsen en verkopen.

En nu we hebben vastgesteld dat de DRF met hun bots de grootste supercapvloot in het spel hebben verzameld is de vraag wat de NC met hun isk gedaan hebben nog steeds niet beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IJzerlijm schreef op maandag 06 juni 2011 @ 16:49:
[...]

Een NC bot in Tribute was inderdaad logistiek super makkelijk. Een DRF bot moet nog wel die alloys allemaal verplaatsen en verkopen.

En nu we hebben vastgesteld dat de DRF met hun bots de grootste supercapvloot in het spel hebben verzameld is de vraag wat de NC met hun isk gedaan hebben nog steeds niet beantwoord.
Als je ISK wil wel ja, als je supercaps wilt hebben zijn die alloys juist reuzehandig, scheelt een hoop logistics (aan andere kant, tegenwoordig kan je in een enkele freighter alles stoppen wat je nodig hebt om een SC te maken).

Wat de NC met hun isk heeft gedaan: (Ik ga niet over RMT beginnen, het is aan beide kanten gebeurd naar beide kanten, en ik zie geen enkele mogelijkheid om ook maar een beetje realistisch in te schatten wie het meer heeft gedaan).

Sov kosten, de NC heeft enorme hoeveelheden JBs en vooral cynojammers. Weet niet de huidige staat maar in tribute was zo ongeveer elke system gecynojammed. Doe dat met nog een zooi regios en je bent biljoenen (de nederlandse, dus trillions) kwijt aan sov kosten binnen de NC.
Uiteraard heeft ook de NC enorme hoeveelheden supercaps gemaakt. Probleem voor hun is nu tweevoudig:
1. Privé bezit van supers ipv corp/alliance assets zoals binnen de DRF, piloten stoppen (tijdelijk) met eve (of gaan naar supercap fotm) en je supers zijn niet beschikbaar.
2. je hoeft maar iets minder supers te hebben waardoor je een supercap gevecht (of elk ander gevecht) per definitie verliest. De NC heeft uiteraard ook enorme hoeveelheden supers, maar iets minder dan de DRF. Al snel stoppen je supercap pilots dan met inloggen en je hebt heel veel minder supers (huidige situatie).

En corrupte directors/CEOs (OWN alliance bijvoorbeeld, en het zou me niet verbazen als rebellion/gypsies de helft van hun tech inkomsten direct doorvoerden naar DRF gezien de hoeveelheid director level spies de DRF daarin had).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Zo echt veel corp/alliance assets zijn het niet. We krijgen er gewoon praktisch een van corp of alliance maar het is niet zo dat wij de SC na een fight moeten teruggeven en dat iemand er op past.

Daarnaast stampen wij alle isk die we nu krijgen in supercapitals ipv andere meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Met andere woorden: "Wij maken niet dezelfde fout als NC" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Tribute heeft 54 systemen, alles cynojammen is 32,4 miljard per maand. Een hoop geld voor jij of ik maar vier (of zes) van de honderden tech moons in het noorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Sowieso, 1 techmoon is gemiddeld 8B isk per maand. Zelfs met alle SOV-costs is het absurd wat ze binnen haalden. Bovendien hadden ze ook een SC-verkoop programma (waar PL, DRF en RAIDEN. dankbaar gebruik van hebben gemaakt :P). Ik had vernomen dat ship-replacement echt een probleem was en dat men daardoor niet genoeg mensen in hun fleet kregen.

Dus blijft de vraag staan, waar is al het ISK gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet dat degene waar ik in was full reimbursement had voor alle fleet schepen. Own bijvoorbeeld was één van de weinige die dat niet had, maar daar is het duidelijk waar de ISK naartoe ging (directors zakken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

De E3 trailer voor DUST 514: YouTube: ‪CCPs Dust 514 - Sony E3 Conference - Eve Online‬‏

Het wordt een PS3 exclusive, een gratis spel met microtransacties dat met het EVE universum is verbonden. In de trailer zie je een installatie op de planeet schieten op een Moros in space, dat suggereert dat er meer direkte interactie is dan alleen maar statuswijzigingen over wie een planeet bezit tijdens downtime.

De combinatie Sony/CCP nodigt wel uit om sceptisch te zijn over de beveiliging en stabiliteit van het eind product en hoeveel toekomst de PS3 nog heeft na 7 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
IJzerlijm schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 08:19:
De E3 trailer voor DUST 514: YouTube: ‪CCPs Dust 514 - Sony E3 Conference - Eve Online‬‏

Het wordt een PS3 exclusive, een gratis spel met microtransacties dat met het EVE universum is verbonden. In de trailer zie je een installatie op de planeet schieten op een Moros in space, dat suggereert dat er meer direkte interactie is dan alleen maar statuswijzigingen over wie een planeet bezit tijdens downtime.

De combinatie Sony/CCP nodigt wel uit om sceptisch te zijn over de beveiliging en stabiliteit van het eind product en hoeveel toekomst de PS3 nog heeft na 7 jaar.
Bij MS of Nintendo was de beveiliging geen probleem geweest?
Is er al een opvolger voor de PS3 aangekondigd?

Beetje jammer van je laatste zinnetje. Ben geen console gamer en zal geen PS3 kopen voor deze game. Dat het gratis wordt kan wel een hoop mensen trekken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
IJzerlijm schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 08:19:

Is het nu PS3 geworden zou toch in eerste instanties xbox360 worden?
http://games.teamxbox.com/xbox-360/2511/Dust-514/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
Bornhald schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 08:27:
[...]

Is het nu PS3 geworden zou toch in eerste instanties xbox360 worden?
http://games.teamxbox.com/xbox-360/2511/Dust-514/
Ze keken eerst naar de Xbox & PS3 gecombineerd, maar de Xbox laat zo goed als geen connecties van buitenaf toe, wel jammer aangezien ik had verwacht dat een redelijke hoeveelheid Xbox gamers Dust 514 zou kopen.

De game zelf ziet er wel nice uit trouwens! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 18:54
Zhalix schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 08:31:
[...]

Ze keken eerst naar de Xbox & PS3 gecombineerd, maar de Xbox laat zo goed als geen connecties van buitenaf toe, wel jammer aangezien ik had verwacht dat een redelijke hoeveelheid Xbox gamers Dust 514 zou kopen.

De game zelf ziet er wel nice uit trouwens! :D
hoe bedoel je geen connecties van buitenaf toe ? vanuit eve zelf of ?

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 15:07
Hurtebise schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:57:
Even het onderwerp switchen. Welke fit is goed en goedkoop op een t2 covops (instapmodel) om wat door low sec te scheuren? Het is in eerste instantie om te travellen.
Covert ops bootje door lowsec vliegen doe je met een Covert Ops Cloaking Device II. Voor de rest heb je nog genoeg sloten over voor andere leuke spulletjes.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
MisterMichel schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 08:37:
[...]

Covert ops bootje door lowsec vliegen doe je met een Covert Ops Cloaking Device II. Voor de rest heb je nog genoeg sloten over voor andere leuke spulletjes.
Hmm, maar vergeet niet de MWD om je even in een richting te duwen als het erg druk is rond de gate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
Hoe werkt dat truukje dan? Als ik namelijk door een gate jump blijf ik even onzichtbaar. Dan neem ik de tijd om een punt te kiezen waar ik naar toe wil alignen en zodra ik dat doe, activeer ik m'n cloak. Met de testjes die ik gedaan heb, ben ik dan heel even zichtbaar.
Met een cloak aan, kan ik voor zover ik geprobeerd heb, geen afterburner (en ik neem aan dus ook MWD) activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Het werkt als volgt:

-Jump in en kijk even rond waar je heen wilt
-Align naar waar je wil, activeer meteen je MWD en dan meteen je cloak
-Deactiveer je cloak
-Wat er nu gebeurt, je MWD activeert toch nog een hele cyclus.
-Je cloak deactiveert waarmee je snelheid penalty verdwijnt en je dus weer op 100% van je max snelheid zit
-Je kan meteen warpen omdat je op meer dan 75% van je max snelheid zit.

Hetzelfde kan je doen om trips in slome schepen zoals de Mastodont te versnellen. Stel die heeft een standaard max snelheid van 100 m/s en doet er 20 seconden over om op 75 m/s te komen zodat je kan warpen. Als je je MWD activeert is je max snelheid 300 m/s en na 10 seconden zit je op 1/3 van je maximum snelheid. Dan deactiveert je MWD en zit je op 100 m/s en kan je warpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Zoals ik het geleerd heb:

Jump door gate => Cloaked by gate => Warp op nieuw punt => Als je "Warpdrive active" ziet boven je HUD activeer je je cloak.

Je uncloakt en cloakt dan en je bent dus inderdaad heel even zichtbaar. Als je uncloaked van de gate cloak heb je sensor calibration volgens mij waardoor je meteen weer kan cloaken met een cov ops cloak.

MWD weet ik niet.
EDIT: Zie hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Peekster schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 08:27:
[...]

Bij MS of Nintendo was de beveiliging geen probleem geweest?
Is er al een opvolger voor de PS3 aangekondigd?

Beetje jammer van je laatste zinnetje. Ben geen console gamer en zal geen PS3 kopen voor deze game. Dat het gratis wordt kan wel een hoop mensen trekken natuurlijk.
Sony heeft een downtime van bijna 2 maanden gehad op het Playstation netwerk en gegevens van tientallen miljoenen klanten zijn gedeeltelijk gestolen. Dit had ook anderen kunnen overkomen maar Sony is nu wel heel erg onderuit gegaan qua beveiliging. Als EVE/DUST interactie er is en de DUST spelers kunnen weken niet spelen wegens problemen met PSN is niet alleen DUST maar ook EVE erdoor geraakt.

Wat de levensduur betreft, Sony heeft aangegeven dat de PS3 een lifecycle van 10 jaar heeft. Maar de ntroductie van een nieuwe Xbox zou dat best wel eens kunnen versnellen, een exclusive geven aan een platform dat ruim over de helft van z'n geplande levensduur zit is een risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Dat beveiligingslek is waar. Het kan MS en Nintendo echter ook overkomen. Wie je ook kiest. Je loopt een risico.

Verder is er ook nog geen nieuwe Xbox aangekondigd dus alles over "houdbaarheid" is gokken op wat komen gaat. Kan me niet voorstellen dat games die je nu op je PS3 speelt over 3 jaar niet op je PS4 zou kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Pas trouwens wel maar op met een covops door lowsec te vliegen ....

http://www.killboard.it/?a=kill_detail&kll_id=45977

:X :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IJzerlijm schreef op maandag 06 juni 2011 @ 16:49:
Even als halve buitenstaander, een constatering.
Is het niet raar dat het nu blijkbaar redelijk gewoon word gevonden dat botting in zeer grote invloed heeft op het verloop van ontwikkelingen in de community. En je daarom eigenlijk niet meer zonder kunt, terwijl het gedoogd wordt door de makers van het spel die blijkbaar voor the lesser of two evils kiezen. Evenzo voor RMT dat de grenzen tussen RL en spel nog meer laat vervagen.
Wat dat betreft zou je kunnen spreken van een soort second life in space omdat voor veel spelers RL en Eve zo is vervlochten dat ze moeite hebben om beide van elkaar te kunnen onderscheiden. Dit komt natuurlijk deels ook omdat de spelers zelf gekozen hebben om het spel een bepaalde kant op te laten ontwikkelen en de makers gingen daar gewoon in mee. Sociologisch gezien rete interessant uiteraard maar ook mogelijk schadelijk in de brede zin van het woord voor de mensen die daar niet goed om mee weten te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
IJzerlijm schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 09:20:
Het werkt als volgt:

-Jump in en kijk even rond waar je heen wilt
-Align naar waar je wil, activeer meteen je MWD en dan meteen je cloak
-Deactiveer je cloak
-Wat er nu gebeurt, je MWD activeert toch nog een hele cyclus.
-Je cloak deactiveert waarmee je snelheid penalty verdwijnt en je dus weer op 100% van je max snelheid zit
-Je kan meteen warpen omdat je op meer dan 75% van je max snelheid zit.

Hetzelfde kan je doen om trips in slome schepen zoals de Mastodont te versnellen. Stel die heeft een standaard max snelheid van 100 m/s en doet er 20 seconden over om op 75 m/s te komen zodat je kan warpen. Als je je MWD activeert is je max snelheid 300 m/s en na 10 seconden zit je op 1/3 van je maximum snelheid. Dan deactiveert je MWD en zit je op 100 m/s en kan je warpen.
Dank je voor de uitleg! (En ook die van Peekster!!!)
Door gebruik te maken van de MWD 'truuk' ben je toch langer zichtbaar en is de kans op gelocked worden door bijvoorbeeld een interceptor een heel stuk groter? Met die test die ik gedaan had was ik maar heel even zichtbaar - echter niet snel op max snelheid. Maar omdat je toch gecloaked kunt warpen is dat toch geen probleem?
De_Bastaard schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:05:
Pas trouwens wel maar op met een covops door lowsec te vliegen ....

http://www.killboard.it/?a=kill_detail&kll_id=45977

:X :X :X
Jikes, hoe is dat gebeurt? Ik probeer de risico's te begrijpen (en verminderen) van het vliegen van een covops in lowsec MET covert ops cloak. Nu zie ik dat je die gefit had en je bent geploft door een Battleship.
Het risico is natuurlijk dat ik het bootje kwijt raak O-)

Pagina: 1 ... 19 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.