[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 20: Incursus Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 45 Laatste
Acties:
  • 137.317 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:40
Soort van siege voordat je je fighter bombersr kan deployen zou al leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 10:18

Shunt

Boe

Een soort van siege mode zou ik nog wel redelijk ok vinden. Maar ik vind zoizo al dat SC's een betere natuurlijke vijand moeten krijgen. Zegmaar een anti super capital capital class. Ik weet dat een Titan redelijk gevaarlijk is tegen een MS maar een ship bvb dat je een per aliance ofzo of een per corp kan bezitten wat een soort van anti SC platform zou moeten worden.

Zoizo is het vernietigen / uitdunnen van SC's not done. De eve wereld is nu eenmaal zo dat die dingen uitgepoept kunnen worden alsof het niets is. Ik weet nog goed dat toen Motherships uit kwamen dat iedereen liep te mekkeren dat ze ZOOO OP waren omdat ze niet gescrammed konden worden of gejammed. Introducing de dictor en Hictor en flink wat MS kills verder hoor je daar ook niemand meer over.

binnen notime begonnen mensen te zeuren over het omgedraaide hoe kan een ship van 24 mil nu een SC van 15 bil en 5bil fit neutraliseren. Hopla interdiction spheres hebben geen effect meer. Nu heeft iedere capital killing fleet gewoon een squad Hictors en iedereen is blij.

In een super vloot waar je 30+ super capitals + een zooi normale capitals als support hebt is het eigenlijk onmogelijk zo een MS of Titan af te knallen zoals je ook een T3 of Battleship op brand. A ze hebben daar veel te veel HP voor B de caps hebben allemaal RR waardoor je een capital spider rep net hebt.

Als je de damage nerft wat gebeurt er dan ? Het neerhalen van structures duurt langer thats it. Als je de HP zou nerfen veranderd er niets behalve dat een titan een groter % damage zou doen maar alsnog zou een super cap meer dan voldoende HP moeten hebben om dat te overleven. Het nerfen van de productie ook daar heb je niets aan want dan heb je alsnog de huidige hoeveelheid super caps en het duurt wel even voor ze daar doorheen zijn.

Dan kom je imoh toch weer terug bij het maken van een anti super capital capital class.

[ Voor 67% gewijzigd door Shunt op 02-05-2011 13:50 ]

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ook lijkt het mij enorm vet om de verschillen rassen een bonus te geven op hun carrier.

Denk dan niet aan de defensieve mogelijkheden (energy transfer bonus, shield rep bonus) maar echt meer damage of andere offensieve middelen op de highslots.

Capital energy neutralizers
Capital Jammers die WEL titans/MS kunnen jammen
Capital Target painters
Capital warp-jamming stuff

Voor mij parts een 3e carrier introduceren waar dit op gefit kan worden :) Leukst zou zijn als dat op de huidige carriers gemaakt zou kunnen worden, lekker betaalbaar en dat zou capital warfare wel wat veranderen :)

Dat samen met een siege mod voor supercarriers en het zal meer dode SC's opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

De_Bastaard schreef op maandag 02 mei 2011 @ 14:17:
Ook lijkt het mij enorm vet om de verschillen rassen een bonus te geven op hun carrier.

Denk dan niet aan de defensieve mogelijkheden (energy transfer bonus, shield rep bonus) maar echt meer damage of andere offensieve middelen op de highslots.

Capital energy neutralizers
Capital Jammers die WEL titans/MS kunnen jammen
Capital Target painters
Capital warp-jamming stuff

Voor mij parts een 3e carrier introduceren waar dit op gefit kan worden :) Leukst zou zijn als dat op de huidige carriers gemaakt zou kunnen worden, lekker betaalbaar en dat zou capital warfare wel wat veranderen :)

Dat samen met een siege mod voor supercarriers en het zal meer dode SC's opleveren.
Capital Neuts ja daar ben ik 100% voor dat is een van de enige modules die ik mis op mijn carrier.
De rest is denk ik niet echt relevant omdat ze allemaal al bestaan in kleinere vorm allen dan net zo efficiënt.
Ik denk bvb dat een capital targetpainter nogal abused zou worden. Hopla point op een inty en dan met een dread af knallen ><.
Verder mogen Super Caps van mij ECM imune blijven dat vind ik wel bij het prijskaartje horen.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Haha,

Fidelas Constans die proberen een -RDN- tower te siegen met 4 SC's en een paar carriers in lowsec :X :X :')

Did not end well.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De_Bastaard schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:00:
Haha,

Fidelas Constans die proberen een -RDN- tower te siegen met 4 SC's en een paar carriers in lowsec :X :X :')

Did not end well.
Wat deed Raiden ook alweer in eerste dag van hun bestaan :P

Ach niet al te slim was het uiteraard om die SCs erbij te halen, hadden het gewoon met wat suicide dreads moeten doen. Maar exact hetzelfde als wat jullie op jullie eerste dag deden, met minder slecht resultaat. Kon slechter gezien dat jullie blijkbaar maar 2 van de SCs te pakken hebben gekregen ondanks dat er 18! HICs op waren gegooid.

[ Voor 35% gewijzigd door Sissors op 03-05-2011 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Zhalix schreef op maandag 02 mei 2011 @ 10:10:
Vanavond ga ik switchen van corp :D ik heb nu een corp gevonden met rond de 30 members. En ze doen van alles wat! Mining ops, mission running, ook wat PvP.

Verder krijg ik deze week wat PvP training/introductie van een kennis uit WoW, ik heb er zin in! :D

*edit*
Weet iemand wat interessante artikelen over industry en/of pvp?
Je bent niet de enige in de corp. We blijven waarschijnlijk met 3 mensen over in BUM binnenkort. ;) Vulcarr had het over verhuizen naar een 0.3 systeem waar we in eerste instantie een andere corp moeten verjagen. Geen idee of ik daar op het moment behoefte aan heb. Ik kan natuurlijk ook op stappen en naar een corp gaan die al wat heeft lopen.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand van NCdot hier die recruit? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
furby-killer schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:27:
[...]

Wat deed Raiden ook alweer in eerste dag van hun bestaan :P

Ach niet al te slim was het uiteraard om die SCs erbij te halen, hadden het gewoon met wat suicide dreads moeten doen. Maar exact hetzelfde als wat jullie op jullie eerste dag deden, met minder slecht resultaat. Kon slechter gezien dat jullie blijkbaar maar 2 van de SCs te pakken hebben gekregen ondanks dat er 18! HICs op waren gegooid.
Hmmm ja op onze eerste dag welpte Ankou op achterlijke manier wat supercapitals :') Bij voorbaat vertelt dat ze zich rustig moesten houden .... maarja 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
Bleet schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:39:
[...]

Je bent niet de enige in de corp. We blijven waarschijnlijk met 3 mensen over in BUM binnenkort. ;) Vulcarr had het over verhuizen naar een 0.3 systeem waar we in eerste instantie een andere corp moeten verjagen. Geen idee of ik daar op het moment behoefte aan heb. Ik kan natuurlijk ook op stappen en naar een corp gaan die al wat heeft lopen.
Probleem is, mensen zijn (geloof ik dan..) te gespreid online, en met zo weinig mensen gaat dat slecht lukken.

Ik zit nu zelf bij Exotic Dancer nogiets.. Club. Rond de 30 members, verder zitten ze nog bij een alliance met voornamelijk Ausies en Europeanen, dus dat moet goed komen. Ik moet nog even het rooster opvragen, maar ze doen mining ops, mission running en het was volgens mij ook geen probleem als je ingehuurd word om te pvpen. (iig, ze laten PvP wel vrij toe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

De_Bastaard schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:58:
[...]

Hmmm ja op onze eerste dag welpte Ankou op achterlijke manier wat supercapitals :') Bij voorbaat vertelt dat ze zich rustig moesten houden .... maarja 8)
Anku en rustighouden is niet echt iets wat bij elkaar past nee. Al sinds D2 zijn die gasten idioot met hun supercaps. Zonder support fleet op een gate zitten in curse in je mothership's (nog voor de interdictor bubble nerf) winning !!

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Wat is die interdictor bubble nerf die nu een paar keer genoemd is ?

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:51
Ik vind de hele discussie over het gebruik van SC's erg ondoorzichtig. De manier hoe SC's worden gebruikt in de Geminate campaign, valt niet te vergelijken met het droppen van een SC/Titan/carrier-fleet terwijl je 10 man aan het roamen bent in hostile space. Het eerste voorbeeld is gewoon logisch en hoort bij SOV-warfare. Niks aan te doen, nerfen vind ik dan niet op z'n plaats. Het 2e voorbeeld is gewoon extreem irritant.

Dat laatste heb ik nu al 3 keer meegemaakt en alle drie keer in ROL-space. Dit is echt extreem irritant omdat het altijd resulteert in een GTFO-moment. En natuurlijk droppen ze een titan met een 50-men supportfleet... 7(8)7 Fatsoenlijke PVP in die regionen wordt nagenoeg onmogelijk omdat die @#!$#!@#!@ eikels alleen gaan voor extreme blobs. En dat voor een 10-men nanogang :')

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus botten moet bij sov warfare horen? (Laten we realistisch zijn, de enige methode om tegenwoordig met de supercap race mee te komen is door te botten).

Waarom is het wel een probleem dat supers belachelijk overpowered zijn als ze op je roaming gang worden gedropped, maar niet als ze op sov structures worden gedropped?

Sowieso zijn het gescheiden problemen:
1. Supers zijn belachelijk overpowered en moeten een zware nerf krijgen
2. Vooral supers, maar eigenlijke alle caps, kunnen veel te makkelijk travellen. Er is niet te scouten tegen (super)cap hotdrops, en ze blijven gemakkelijk interceptors voor in een race.

Zelf vind ik wel dat je een punt hebt dat ze zo een blob op je kunnen droppen van grote afstand zonder dat je er veel tegen kan scouten een probleem. Ik vind dat ze een blob op je kunnen droppen geen probleem, het is hun space, jullie gaan rondvliegen daar, moet je niet klagen dat ze proberen je kapot te schieten. Kan je wel zeggen dat je ~good fights~ wil hebben, maar als ik in een nanocane naar IEGEX space ga, waar jullie een 20 man gang hebben, gaan we dan ook e-honourable 1v1 doen of gooien jullie gewoon 20 man op mij, al dan niet via bait? (Hint: jullie gooien 20 man op me dan).

Als jullie met 10 man pvp nano gang roamen en je ziet een raven, wat doe je? Juist je schiet hem neer 10 vs 1, en ook nog eens pvp vs pve, oftewel compleet kansloos voor hem. Waarom is dat wel goed, maar als ze 50 pvp schepen op jullie 10 pvp schepen gooien is het ineens fout?

[ Voor 41% gewijzigd door Sissors op 03-05-2011 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

nwagenaar schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 12:51:
Ik vind de hele discussie over het gebruik van SC's erg ondoorzichtig. De manier hoe SC's worden gebruikt in de Geminate campaign, valt niet te vergelijken met het droppen van een SC/Titan/carrier-fleet terwijl je 10 man aan het roamen bent in hostile space. Het eerste voorbeeld is gewoon logisch en hoort bij SOV-warfare. Niks aan te doen, nerfen vind ik dan niet op z'n plaats. Het 2e voorbeeld is gewoon extreem irritant.

Dat laatste heb ik nu al 3 keer meegemaakt en alle drie keer in ROL-space. Dit is echt extreem irritant omdat het altijd resulteert in een GTFO-moment. En natuurlijk droppen ze een titan met een 50-men supportfleet... 7(8)7 Fatsoenlijke PVP in die regionen wordt nagenoeg onmogelijk omdat die @#!$#!@#!@ eikels alleen gaan voor extreme blobs. En dat voor een 10-men nanogang :')
Sorry hoor maar dat is echt zo'n huil huil gedrag.
Jij dringt hun space binnen dus reageren ze met een force die zij op dat moment beschikbaar hebben. Ik heb meerdere malen aan bijde kanten gezeten In Momentum was ik de roamer en werden we geblobbed. In D2 roamde we en Blobde we. In RECON roamde we en blobde we. Zij willen gewoon jou uit hun space hebben en niets anders.

Als jij gaat roamen dan ga jij toch ook voor de lone ratters of de idioten die geen intel lezen en zo je gang in jumpen met een Tengu ?. Van hun oogpunt is dat natuurlijk ook een blob.

Laten we het anders zeggen. Jij bent Nederland ik ben Luxemburg ik val jou binnen met een kleine groep tactische eenheden en probeer zo veel mogelijk schade aan te richten. Ga ik dan lopen zeuren dat zij een volledige bataljon tanks apatche's F16's en alles in zetten om mij te verdrijven ? Nee het is gewoon verdedigen.
IJzerlijm schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 12:45:
Wat is die interdictor bubble nerf die nu een paar keer genoemd is ?
Vroegah waren Super capitals niet inderdiction sphere imune dus je had toen Rape cages van interdictors die rondom (buiten smartbomb range) van de super capitals hing waardoor de Super caps niet konden warpen. (smartbombs kilde toen ook dictor bubbels geen idee of dat nu nog is eigenlijk)

[ Voor 11% gewijzigd door Shunt op 03-05-2011 13:27 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Als je met 10 man op enkele Ravens in belts en anoms duikt die ook nog onder NPC vuur liggen moet je niet zeuren als ze met 100 aan komen zetten. De verhouding is precies gelijk: 1 tegen 10.
Vroegah waren Super capitals niet inderdiction sphere imune dus je had toen Rape cages van interdictors die rondom (buiten smartbomb range) van de super capitals hing waardoor de Super caps niet konden warpen. (smartbombs kilde toen ook dictor bubbels geen idee of dat nu nog is eigenlijk)
Eh, waar haal je dit vandaan ? Supers hebben net zoveel last van dictor bubbles als iedereen. Even een willekeurige titan kill:

http://eve-kill.net/?a=ki...il&kll_id=8469173&nolimit

Name: Firid Soulbane
Security: -2.6
Corp: Kickass inc
Alliance: Controlled Chaos
Faction: NONE
Ship: Sabre
Weapon: Warp Disrupt Probe
Damage Done: 372

[ Voor 63% gewijzigd door IJzerlijm op 03-05-2011 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

IJzerlijm schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 13:29:
Als je met 10 man op enkele Ravens in belts en anoms duikt die ook nog onder NPC vuur liggen moet je niet zeuren als ze met 100 aan komen zetten. De verhouding is precies gelijk: 1 tegen 10.

[...]

Eh, waar haal je dit vandaan ? Supers hebben net zoveel last van dictor bubbles als iedereen. Even een willekeurige titan kill:

http://eve-kill.net/?a=ki...il&kll_id=8469173&nolimit

Name: Firid Soulbane
Security: -2.6
Corp: Kickass inc
Alliance: Controlled Chaos
Faction: NONE
Ship: Sabre
Weapon: Warp Disrupt Probe
Damage Done: 372
Mijn nedelige excuses zo te zien zijn supercaps er nog steeds niet imune voor. Is het dan juist dat ze nu wel vernietigbaar zijn geworden ofzo ik weet dat er iets veranderde maar ik weet nu dus niet meer wat. Moet ook zeggen meer dan 3 jaar out of the game geweest dus ja heb een hoop niet meer mee gekregen.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronax
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06-2024
Ik heb lange tijd al geen EVE meer gespeeld maar toen ik las over ZLZ werd ik wel weer even door nostalgie overvallen :P
Ik zat bij RAGE in de 0FACE corp, geen idee of die nu nog bestaan...ik heb denk ik ook nog redelijk wat assets daaro hangen als ik me niet vergis...een paar maanden terug het idee opgevat om weer te beginnen en geprobeerd bij een andere RAGE corp te komen maar ze deden er zo lang over om mijn app te verwerken...als je geen assets hebt en vast zit in lowsec door je sec status heb je het al snel gezien...en de GM's wilden maar één schip overzetten, ik natuurlijk zo dom geweest het verkeerde te kiezen...
Anyhow, iemand enig idee of 0FACE nog bestaat?

Ik zit er over te denken om weer te beginnen, maar buiten 0.0 heb ik momenteel niet veel interesse en als ik weer zo lang moet wachten op de uitkomst van mijn app...en er is momenteel geen ressurection program ofzo hé?

[ Voor 17% gewijzigd door Cronax op 03-05-2011 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
maar 1 ship overzetten? voor mij hebben ze laastst toen mijn char deleted was, en al mijn personal assetts corp assets werden (die instant impounded werden), heb ik toch mooi 2x lachesis + 1x dominix verplaatst gekregen naar een station naar wens, puur omdat ik geen station kon renten bij een player outpost momenteel eigendom/claimed door Red Alliance.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Shunt schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 13:23:
[...]
Sorry hoor maar dat is echt zo'n huil huil gedrag.
Huilgedrag? Dus jij vindt het normaal dat ze elke keer een titan droppen zodra er een 5-men roam aan de gang is? Ik noem dat gewoon lame, zielig, zwak en niet PvP waardig.
Jij dringt hun space binnen dus reageren ze met een force die zij op dat moment beschikbaar hebben. Ik heb meerdere malen aan bijde kanten gezeten In Momentum was ik de roamer en werden we geblobbed. In D2 roamde we en Blobde we. In RECON roamde we en blobde we. Zij willen gewoon jou uit hun space hebben en niets anders.
Kom op zeg. Wij blobben misschien met een defence fleet (als in, intel geeft aan 10 man, wij komen met 15 man aan) , maar wij zoeken wel de fight op en gaan het gevecht zelf aan. We droppen geen supercaps, titans of carriers zodra er een 10+ men fleet in de buurt is, met de bedoeling om ze weg te jagen.
Als jij gaat roamen dan ga jij toch ook voor de lone ratters of de idioten die geen intel lezen en zo je gang in jumpen met een Tengu ?. Van hun oogpunt is dat natuurlijk ook een blob.
Nee hoor. Meestal zijn al die lone-ratters zo slim dat ze wegwarpen naar een safespot of direct cloaken zodra een neut/red in local zit. Zeker in AAA/ROL-space zit het vol met lone-ratters (voornamelijk bots) en die krijg je nagenoeg niet te pakken. Dat er toevallig iemand jumped en wij pakken hem, dat probleem heb ik ook wel eens (gehad). Dat hoort bij 0.0/Eve. Maar dat is geheel anders dat wanneer je in een specifiek stukje space zit van een bepaalde alliance, waarbij ze gewoon even 3 van de 5 keer een titan droppen, dat is redelijk wat overkill. :+

En roam met 2 tot 50 mensen noem ik geen blob. Maar gewoon een roaming-fleet. En ik zie ze met grote regelmaat voorbij komen. En afhankelijk van onze fleet compisition en aantal, gaan wij ook de confrontatie aan. En als wij geblobbed worden door 50 mensen, daar zal je mij niet over horen. Comes with the territory. Maar een titan of supercap droppen... kom op zeg.
Laten we het anders zeggen. Jij bent Nederland ik ben Luxemburg ik val jou binnen met een kleine groep tactische eenheden en probeer zo veel mogelijk schade aan te richten. Ga ik dan lopen zeuren dat zij een volledige bataljon tanks apatche's F16's en alles in zetten om mij te verdrijven ? Nee het is gewoon verdedigen.
Ja, dat gaat werken. Een kleine groep commando's plat bombarderen met een bataljon tanks, apache's en F16's. Tactisch gezien is dit niet de meest beste oplossing. Simpelweg omdat de kans dat jij ze uitschakelt extreem klein is. Je jaagt ze misschien weg, maar je geeft ze geen pak slaag zodat ze wegblijven.

Wat dat betreft wordt die taktiek dus ook door ROL gebruikt: Laten we het grootste maar op het veld gooien, want dan gaan ze weg. Het enige wat ze ermee bereiken is dat wij het systeem verlaten. Maar niet dat wij ook weggaan uit hun space of terugkomen op een later tijdstip ;)
furby-killer schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 13:18:
Dus botten moet bij sov warfare horen? (Laten we realistisch zijn, de enige methode om tegenwoordig met de supercap race mee te komen is door te botten).
Een groep van 50 SB's heeft ruim 45 minuten nodig om een SBU weg te knallen. Een POS duurt zelfs nog langer. Laats hebben wij met een groep van 50 abaddons/carriers/supercaps over een periode van 3 dagen een POS weg moeten knallen. Gemiddeld gezien waren wij in totaal circa 3 uur bezig. Dat is nog even 2 fights van 4 uur in totaal. Dus ja, supercaps zijn op dat moment wel extreem handig om een hostile SBU/POS in korte tijd weg te krijgen. SOV-grinding is zo extreem saai en het duurt enorm lang met een reguliere fleet setup.
Waarom is het wel een probleem dat supers belachelijk overpowered zijn als ze op je roaming gang worden gedropped, maar niet als ze op sov structures worden gedropped?
Het verschil zit hem in de Effective Hitpoints. Station/POS/SOV structures wegknallen duurt simpelweg te lang. Zeker een deathstar is gewoon enorm irritant. Niet alleen vanwege het aantal guns (die vervolgens met een kleine supportgroep en een alpha, een abaddon kunnen wegknallen) maar gewoon door die 3 timers. Dus het is logisch dat wanneer je wil pushen, dat je hiervoor supercaps gebruikt.
Zelf vind ik wel dat je een punt hebt dat ze zo een blob op je kunnen droppen van grote afstand zonder dat je er veel tegen kan scouten een probleem. Ik vind dat ze een blob op je kunnen droppen geen probleem, het is hun space, jullie gaan rondvliegen daar, moet je niet klagen dat ze proberen je kapot te schieten. Kan je wel zeggen dat je ~good fights~ wil hebben, maar als ik in een nanocane naar IEGEX space ga, waar jullie een 20 man gang hebben, gaan we dan ook e-honourable 1v1 doen of gooien jullie gewoon 20 man op mij, al dan niet via bait? (Hint: jullie gooien 20 man op me dan).
Het is niet zozeer het blobben. Het is gewoon het probleem dat ze gewoon bij willekeur een titan droppen. Van 3 keer, hebben ze 2 keer een titan gedropt met wellicht 5 man support. De laatste keer was het een titan en een fleet van 50+. Dat laatste vind ik erbij horen en ik zal daar niet overklagen. Overigens zullen wij misschien 5 tot 10 men op je gooien hoor. En ik heb je laatst gevraagd om een 1v1, maar jij wilde daar niks van weten en jij vloog weg :+

Overigens hebben wij gewoon een actieve defence fleet. En dat vind ik wel even wat anders dan cyno met holpa, een titan.
Als jullie met 10 man pvp nano gang roamen en je ziet een raven, wat doe je? Juist je schiet hem neer 10 vs 1, en ook nog eens pvp vs pve, oftewel compleet kansloos voor hem. Waarom is dat wel goed, maar als ze 50 pvp schepen op jullie 10 pvp schepen gooien is het ineens fout?
Lees: Het gaat niet om die 50 PvP schepen. Maar dat ze zonder problemen een supercap in onze mik drukken. Over het algemeen wil ROL/AAA niet eens wat doen. Behalve als ze gesupport worden door carriers, supercaps en titans.

[ Voor 33% gewijzigd door nwagenaar op 03-05-2011 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

nwagenaar schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 16:59:
[...]

Huilgedrag? Dus jij vindt het normaal dat ze elke keer een titan droppen zodra er een 5-men roam aan de gang is? Ik noem dat gewoon lame, zielig, zwak en niet PvP waardig.

[...]

Kom op zeg. Wij blobben misschien met een defence fleet (als in, intel geeft aan 10 man, wij komen met 15 man aan) , maar wij zoeken wel de fight op en gaan het gevecht zelf aan. We droppen geen supercaps, titans of carriers zodra er een 10+ men fleet in de buurt is, met de bedoeling om ze weg te jagen.
Hoeveel supercaps zijn er gemiddeld beschikbaar in jullie alliantie om eventueel te gebruiken ? Beschikbaar als in 'hee, we hebben je nu even nodig' en niet met waarschuwing vooraf dat er een groot gevecht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
IJzerlijm schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 18:23:
[...]

Hoeveel supercaps zijn er gemiddeld beschikbaar in jullie alliantie om eventueel te gebruiken ? Beschikbaar als in 'hee, we hebben je nu even nodig' en niet met waarschuwing vooraf dat er een groot gevecht komt.
welke ezel gaat dat zeggen? das vragen hoeveel nukes the US nu meteen gereed geeft staan ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
IJzerlijm schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 18:23:
[...]
Geen idee. Maar aangezien wij DRF zijn en volgens furby alleen maar botten, zou het rond de 100 kunnen zijn :+

Maar even alle gekheid op een stokje, daar kan en mag ik geen uitsluitsel over geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nwagenaar schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 19:15:
[...]

Geen idee. Maar aangezien wij DRF zijn en volgens furby alleen maar botten, zou het rond de 100 kunnen zijn :+

Maar even alle gekheid op een stokje, daar kan en mag ik geen uitsluitsel over geven ;)
Hey hey, ik had een systeem van jullie nog als voorbeeld gegeven waar niet werd gebot, en ik weet ook heus wel dat merendeel van DRF botters in shadow, angels, etc zit. Al moet ik wel toegeven dat ik over jullie fout zat nu dat Dutch2007 voor mij gewoon een botter is (daar heb je weer zo iemand die zelfs voor 2 nyxes gaat, en je weet meteen hoe hij die financiert |:( )
Dit in tegenstelling tot jullie heroische gevecht tegen een pve drake. Of nog indrukwekkender een badger II.
En roam met 2 tot 50 mensen noem ik geen blob. Maar gewoon een roaming-fleet
Blob = een tegenstander met grotere fleet.
En als wij geblobbed worden door 50 mensen, daar zal je mij niet over horen. Comes with the territory. Maar een titan of supercap droppen... kom op zeg
Gebeurd al jaren, gezien de hoeveelheid supercaps die er nu zijn is dat niet heel vreemd. Wees blij dat hele roam niet voorbij is door 1 titan.
Het verschil zit hem in de Effective Hitpoints. Station/POS/SOV structures wegknallen duurt simpelweg te lang. Zeker een deathstar is gewoon enorm irritant.
Dus omdat sov structures te sterk zijn, is het prima dat supercaps belachelijk overpowered zijn. Sorry maar dat is niet heel logisch. Sowieso als je puur naar dps kijkt valt het wel mee tov close range dreads, dus sowieso is het een redelijk bagger excuus. Maar dan nog, omdat statische objecten (die je met beetje abaddon fleet zo neer hebt, om het nog maar niet te hebben over de abaddon fleets die NC/DRF fielden) te sterk zijn is het prima dat supercaps eve compleet domineren zonder counter?
Overigens hebben wij gewoon een actieve defence fleet. En dat vind ik wel even wat anders dan cyno met holpa, een titan.
Goede kans dat die titan ook bij een active defense fleet hoorde. En voor je dat heel vreemd vind, zelfs in providence was dat zo van beide kanten, zowel evoke als CVA titan bridgde op alles, stuk veiliger dan normale weg te gebruiken (al leverde dat soms wel de leuke gevechten op, zoals de CVA fleet die een PL t3/hac fleet vernietigde). Granted dat was voornamelijk bridges, maar NCDOT gooide ook supercarriers op alles (inclusief 3 SCs op een solo ceptor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
Pity the fool for not bringing a cyno to a roam. En pssst, als jullie weten als dit regelmatig gebeurt, is het helemaal een nul-argument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Als je toch weet dat R.OL zo af en toe jullie roaming gang hotdropped, zet je toch juist een valletje om eens een supercarrier te slopen?

Paar HICS mee en je eigen supercap fleet binnen jumprange en gaan met die banaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
@Furb

Nee die nyx financier ik niet met botten, ik heb van een collega 4 accounts gekregen, welke ik met toestemming van zijn kan mag verkopen, daar ik daar nyx holding chars van zit te maken op het moment en ik ze ook een aantal andere skills ga/zit te geven kan ik deze makkelijk verkopen zodat ik 2 nyxes hiervoor terug kan krijgen ;-)

@ hotdrop verhaal
en sjah laatst hadden we bijna een reckless chav titan te pakken...

ze hadden een pos in ons systeem gedropped, wij deze reinforced, dag van uit reinforced komen, hadden we een fleet running, cyno op in systeem naast ons, daar het echte systeem cynojammed is :)

jumpt me de titan door de cyno ipv dat de fleet bridged ^^, hadden hem bijna :), 1x wel geprobed, maar toen was die al weg, enzo ... helaas :(

[ Voor 38% gewijzigd door Dutch2007 op 04-05-2011 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is niet bijna, als ze niet zeker zijn dat grid veilig is als dat perongeluk gebeurd loggen ze onmiddelijk uit, dan heb je één minuut om een titan te vernietigen (wat praktisch onmogelijk is, zelfs als je een supercap fleet in systeem hebt).
Als je toch weet dat R.OL zo af en toe jullie roaming gang hotdropped, zet je toch juist een valletje om eens een supercarrier te slopen?

Paar HICS mee en je eigen supercap fleet binnen jumprange en gaan met die banaan.
Ik ga de gok doen dat ze IEGEX supercap fleet redelijk beperkt is in vergelijking met de ROL supercap fleet, voordat ze een titan neer hebben heeft die zoveel hulp gescrambled dat het het einde van de IEGEX supercap fleet is, supercaps zijn nou eenmaal zo zwaar overpowered dat het er puur om gaat wie er meer heeft, en dat is ROL (tenzij je DRF erbij gaat halen, maar denk niet dat die een significant gedeelte van hun supers gaat verplaatsen om een enkele ROL titan te ganken).

Bij mijn providence tijd gooide NCDOT overal 1-3 supercarriers op, we hebben nooit een serieuse poging ondernomen om er één te ganken, behalve voor de gein FBs mollen. Waarom niet? Er waren ook ten alle tijden minstens 5-10 anders supercaps van hun die ze beschikbaar zijn voor backup + normale caps nog. Dan zit je simpelweg dat je als je geen supers gebruikt je de supers met 10-20:1 moet outnumberen, en wij hadden niet zomaar 100 man in een vloot voor een val, om het nog maar niet te hebben over spies.

Ander voorbeeld, we wilde wel ooit een paar supercaps van een provi NIP entity ganken (toen die vriendjes met PL waren), was in wat betere tijd, we hadden bait (onze POS die uit reinforcement kwam), zon 80 subcaps en nog eens 80 caps (paar shield triage als bait, de rest pantheon carriers + close range dreads). Wat gebeurde, PL jumpte op onze bait met 30 supercarriers. Wat deden wij met 160 man? Uiteraard niks, zou zelfmoord zijn hun 30 supers met 160 niet-supers aan te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:18
Dutch2007 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 12:18:
@Furb

Nee die nyx financier ik niet met botten, ik heb van een collega 4 accounts gekregen, welke ik met toestemming van zijn kan mag verkopen, daar ik daar nyx holding chars van zit te maken op het moment en ik ze ook een aantal andere skills ga/zit te geven kan ik deze makkelijk verkopen zodat ik 2 nyxes hiervoor terug kan krijgen ;-)
Sowieso is het nu ook weer niet zo heel moeilijk om een Nyx te kopen, zo duur zijn die dingen nu ook weer niet. Als ik er zelf eentje zou willen hebben heb ik die met even sparen ook wel bij elkaar. De laatste tijd speel ik niet zo heel veel maar met af en toe wat manufacturen en handelen kan ik nog makkelijk een bil per maand verdienen (ik heb dan wel een T2 BPO en een paar goede normale BPOs volledig geresearched) . Als je er wat meer tijd aan besteed heb je binnen een paar maanden zo'n ding wel verdiend (grootste probleem is dat je dan ff niet te veel moet PvPen omdat dat meestal toch wat minder rendabel is)

Dus als iemand roept dat ie 1 of 2 van die dingen gaat kopen hoeft dat nog niet veel met botten te maken te hebben. Pas als ze hetzelfde met

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet iedereen heeft een T2 BPO liggen...
Dus als iemand roept dat ie 1 of 2 van die dingen gaat kopen hoeft dat nog niet veel met botten te maken te hebben. Pas als ze hetzelfde met
Ook al zullen veel nyxes met botting gefinancierd zijn, ik zeg dat echt niet over iedereen die een nyx koopt hoor, enkel degene die 2 nyxen kopen terwijl ze een h-bot shortcut op hun desktop hebben staan.

Tada, tweede kolom, derde rij van dutch2007 zijn desktop:
http://img13.imageshack.us/img13/3720/eve10open.png

[ Voor 12% gewijzigd door Sissors op 04-05-2011 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
furby-killer schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 15:25:
Ook al zullen veel nyxes met botting gefinancierd zijn, ik zeg dat echt niet over iedereen die een nyx koopt hoor, enkel degene die 2 nyxen kopen terwijl ze een h-bot shortcut op hun desktop hebben staan.

Tada, tweede kolom, derde rij van dutch2007 zijn desktop:
http://img13.imageshack.us/img13/3720/eve10open.png
Die had ik niet zien staan :) Voor de rest stelt het nl. niet zo heel veel voor om zo'n ding te kopen. Toen ik nog echt actief speelde had ik regelmatig genoeg isk in mijn wallet zitten om welk schip dan ook (behalve titan) te kopen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:21
Furbz: Eerste keer hadden we het al door. En heb je blijkbaar niet opgemerkt dat er mensen reageerden. Ik zei toen al dat het goed mogelijk was om de betreffende bot in bezit te hebben zonder 'm te gebruiken of gekocht te hebben. Dat je jezelf nu herhaalt is gewoon zwartmakerij en materiaal voor shc/kugu/coad ofzo. Niet echt voor GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
wheez50 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:40:
Furbz: Eerste keer hadden we het al door. En heb je blijkbaar niet opgemerkt dat er mensen reageerden. Ik zei toen al dat het goed mogelijk was om de betreffende bot in bezit te hebben zonder 'm te gebruiken of gekocht te hebben. Dat je jezelf nu herhaalt is gewoon zwartmakerij en materiaal voor shc/kugu/coad ofzo. Niet echt voor GoT.
Aan de andere kant vind ik het ook niet echt slim om zo'n screenshot te plaatsen :) Nu snap ik best dat je zo'n bot een keertje uit wil proberen maar daarna zou ik hem toch verwijderen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als mensen willen botten, dan doen ze dat lekker...mij interesseert het echt niks meer :D
Iemand 10 bil isk te leen zodat ik een Aeon kan aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
tegen hoeveel rente? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1% ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wheez50 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:40:
Tuurlijk is er een kans dat hij niks heeft gedaan, uiteindelijk kan je nooit zeker zijn, al helemaal niet zonder server logs. Maar de combinatie van 2 nyxes kopen en een bot op je bureaublad hebben staan is voor mij voldoende om hem ernstig te verdenken.

Trouwens 10B wil ik wel lenen tegen lets say, 10% per maand? (lenen, niet uitlenen).

[ Voor 5% gewijzigd door Sissors op 05-05-2011 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
ME Evac naar t noorden en Jita? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
furby-killer schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 09:39:
[...]

Tuurlijk is er een kans dat hij niks heeft gedaan, uiteindelijk kan je nooit zeker zijn, al helemaal niet zonder server logs. Maar de combinatie van 2 nyxes kopen en een bot op je bureaublad hebben staan is voor mij voldoende om hem ernstig te verdenken.

Trouwens 10B wil ik wel lenen tegen lets say, 10% per maand? (lenen, niet uitlenen).
Een nul-argument op GoT, en erg vervelend dat je de discussie deze kant op blijft sturen. Om kort te zijn; een bot uitproberen om te kijken hoe deze werkt is zeker Tweaker-waardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit jaar niet meedoen aan AT .... really cba :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Is H-Bot zo schadelijk dan? Daar haal je heel de economie toch niet mee overhoop of geeft je geen concurrentieel, strategisch of financieel voordeel. Mining bots zijn dan wel weer iets anders.
Use this litle program to travel fast in eve-online being afk. No need to stay near your pc and push the annoying warp to zero all the time. -Of die andere- Use this small utility to monitor you local channel for hostiles. There are times when you have to go semi-afk or you just are too sleepy or too tired to have your eyes on local channel all the time. H-Bot LocMon will sit in background and monitor the local channel of EVE. It displays the total number of pilots in solar system, the number of friendlies and hostiles.
Ik stoor me aan dit type bots eerlijk gezegd niet zo hard.

[ Voor 5% gewijzigd door Hurtebise op 05-05-2011 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Hurtebise schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:03:
Is H-Bot zo schadelijk dan? Daar haal je heel de economie toch niet mee overhoop of geeft je geen concurrentieel, strategisch of financieel voordeel. Mining bots zijn dan wel weer iets anders.

[...]

Ik denk zelfs dat een warp-bot nog redelijk makkelijk gepakt kan worden door een beetje redelijke speler.... en een bubble.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hurtebise schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:03:

[...]

Ik ben op zich tegen botten, maar als ik hiervan had geweten had ik deze zeker gebruikt bij sommige lange treks door highsec (50 jumps met badger door highsec is gewoon niet leuk en zonder warp to zero weet iedere suicide ganker dat je afk bent en ze hebben alle tijd om hun werk te doen.)

Reistijd is gewoon erg vervelend in eve. Voor een roam door nulsec/lowsec is het wel spannend, maar als je gewoon spullen van de ene naar de andere kant van empire moet haulen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sgreehder schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 10:30:
[...]

Een nul-argument op GoT, en erg vervelend dat je de discussie deze kant op blijft sturen. Om kort te zijn; een bot uitproberen om te kijken hoe deze werkt is zeker Tweaker-waardig.
En ik zeg gewoon dat ondanks dat die mogelijkheid bestaat, het mij zeer onwaarschijnlijk lijkt dat hij EN zonodig een bot moet uitproberen (heeft weinig met tweaken te maken, maar goed), EN dat hij dat toevalligerwijs precies doet vlak voordat hij niet één, maar twee nyxes gaat kopen (gezien dat het toen op zijn bureaublad stond, dus hij had het niet verwijderd), EN dat hij meerdere supercaps gaat kopen.

Ik weet inderdaad niet 100% zeker dat hij die dmv bots heeft gekocht, ik weet wel dat het de meest waarschijnlijke uitleg is.
Voor de duidelijkheid, dit is h-bot hunter:
- Repeatedly warps to the next belt until npc rats are found

- Once npc rats found, kills them and continues by warping to the next belt

- Looting wrecks of given npc names
Dus ja hij doet alles wat jij zegt dat hij niet zou doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Voor alle duidelijk: ik had het over H-Bot EVE-Pilot en H-Bot LocMon. Over die jij aanhaalt, zeg ik meteen: not good!

[ Voor 25% gewijzigd door Hurtebise op 05-05-2011 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar dat is niet degene die op het bureaublad van dutch2007 voorkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
furby-killer schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:03:
Maar dat is niet degene die op het bureaublad van dutch2007 voorkwam.
Dan toch maar een mailtje naar de Sony-hackers sturen, voor een laatste opdracht? :9

Net een leuke lvl 4 agent vrijgespeeld in Gerek. Wat heeft jullie voorkeur? Raven zonder rigs of een gerigde Drake? Geraak wat uitgekeken op mijn Domi waarin missies doen wat tam aanvoelt. Heb Gallente BS op lvl 3, voldoende crosstrain om met Caldari aan de slag te gaan.

[ Voor 38% gewijzigd door Hurtebise op 05-05-2011 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furb, ist ok :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hurtebise schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:06:
[...]
Dan toch maar een mailtje naar de Sony-hackers sturen, voor een laatste opdracht? :9

Net een leuke lvl 4 agent vrijgespeeld in Gerek. Wat heeft jullie voorkeur? Raven zonder rigs of een gerigde Drake? Geraak wat uitgekeken op mijn Domi waarin missies doen wat tam aanvoelt. Heb Gallente BS op lvl 3, voldoende crosstrain om met Caldari aan de slag te gaan.
Je kan ook je domi aanpassen, er zijn bijzonder leuke domi fittings (bijvoorbeeld shield tanked domi met 425mm rails).

Rigs die redelijk wat op ravens worden gebruikt zijn rigor rigs, en die zijn goedkoop. Als je een fitting hebt waarbij je CCC rigs wilt, zou ik hem neit gebruiken tot je die rigs hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
furby-killer schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 14:05:
Je kan ook je domi aanpassen, er zijn bijzonder leuke domi fittings (bijvoorbeeld shield tanked domi met 425mm rails).

Rigs die redelijk wat op ravens worden gebruikt zijn rigor rigs, en die zijn goedkoop. Als je een fitting hebt waarbij je CCC rigs wilt, zou ik hem neit gebruiken tot je die rigs hebt.
Had je deze in gedachten?

[Dominix, Hybrid Shield Domi]
Magnetic Field Stabilizer II
Power Diagnostic System II
Power Diagnostic System II
Beta Reactor Control: Capacitor Power Relay I
Beta Reactor Control: Capacitor Power Relay I

Dread Guristas Large Shield Booster
Ballistic Deflection Field II
Ballistic Deflection Field II
Heat Dissipation Field II
Heat Dissipation Field II

Dread Guristas 425mm Railgun, Caldari Navy Antimatter Charge L

Capacitor Control Circuit I

Hammerhead II x5
Hobgoblin II x5
Garde II x5
Warden II x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Meh een 440 hps tank op therm en kin en 926 dps met de ideale skills.
Is dat voldoende voor L4's ik heb namelijk geen idee. In het totaal ben je voor deze fit een ruime 200 mil kwijt ofzo ? Is het dan niet gewoon goedkoper om een T2 BC te gebruiken ?

[Dominix, New Setup 2]
Centum C-Type Energized Magnetic Membrane
Centum C-Type Energized Magnetic Membrane
Centum C-Type Energized Thermic Membrane
Centum C-Type Energized Thermic Membrane
Large Armor Repairer II

Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II

350mm Railgun II, Guristas Antimatter Charge L
Small Tractor Beam I

Large Auxiliary Nano Pump I

Ogre II x5

Deze setup is ook tegen de dure kant aan +- 10 mil per Centum hardner maar alsnog een stuk goedkoper dan de eerder genoemde setup. 584 HPS tank op therm en kin. 825 dps ongeveer.

[Dominix, New Setup 2]
Armor Thermic Hardener II
Armor Thermic Hardener II
Armor Kinetic Hardener II
Armor Kinetic Hardener II
Large Armor Repairer II

Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II
Drone Navigation Computer I

Small Tractor Beam I

Large Capacitor Control Circuit I
Large Capacitor Control Circuit I

Ogre II x5
536 dps tank op therm en kin.
825 dps ongeveer.

[ Voor 76% gewijzigd door Shunt op 05-05-2011 15:26 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 12:44
TBH elke bot in eve is een bot te veel, wat die ook moge doen; al strikt ie je veter. Dat het gebeurt valt CCP wel kwalijk te nemen uiteraard. imo doen ze er te weinig aan, ondanks maatregelen die ze nu pas gaan uitrollen.
Als je serieus overweegt om een bot te installeren om je traveltijd te verkorten wordt het misschien eens tijd om je characters weg te gooien en een andere game te gaan spelen.

[ Voor 28% gewijzigd door ravenger op 05-05-2011 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok ik ben bezig om drone specialist te worden (lees fan van drone boats) heb nu myrmidon en vexor en wil naar dominix gaan (moet nog wat skills hebben) voor alsnog heb ik goeie drone skills maar moet mn heavy en sentrys nog echt gaan oppakken (lvl 2 nu) gebruik ze om logische redenen nog niet (niet gebnoeg drone space en bandbreedte daar ik nog geen domi kan vliegen) maar welke volgorde zouden jullie aanhouden.

huidige skills
drone dura lvl 3
repair drone opp lvl 3
drone sharp lvl 5
drones lvl 5
scout drone opp lvl 5
mining drone opp lvl 2
caldari drone spec lvl 3
gallente drone spec lvl 3
minmatar drone spec lvl 3
amarr drone spec. lvl 2
drone navi lvl 4
combat drone opp lvl 4

drone interfacing lvl 4
sentry drone inter lvl 2
heavy drone opp lvl 2

eerst train ik amarr drone spec naar lvl 3 daarna drone navigation naar 5 en sentrys heavys naar lvl 4 dan elec warfare naar 4 zodat ik ewar drones kan trainen (naar lvl 3) en dan wil ik me storten op de skills voor mijn dominix daarna wordt het lastig ga ik voor drone interfacing naar lvl 5 of sentry`s of heavys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ravenger schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 18:24:
TBH elke bot in eve is een bot te veel, wat die ook moge doen; al strikt ie je veter. Dat het gebeurt valt CCP wel kwalijk te nemen uiteraard. imo doen ze er te weinig aan, ondanks maatregelen die ze nu pas gaan uitrollen.
Als je serieus overweegt om een bot te installeren om je traveltijd te verkorten wordt het misschien eens tijd om je characters weg te gooien en een andere game te gaan spelen.
Al gedaan, heb ze alleen weggegeven. Nulsec kon ik qua tijd niet meer mee komen. En highsec was te veel travel in verhouding to actie/spanning. Dus ik logde aleen nog maar in om te trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Je characters zijn goed terecht gekomen hoor *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
eerst train ik amarr drone spec naar lvl 3 daarna drone navigation naar 5 en sentrys heavys naar lvl 4 dan elec warfare naar 4 zodat ik ewar drones kan trainen (naar lvl 3) en dan wil ik me storten op de skills voor mijn dominix daarna wordt het lastig ga ik voor drone interfacing naar lvl 5 of sentry`s of heavys?
t2 drones zijn belangrijker dan drone interfacing V (amarr drone spec is nutteloos, maar goed duurt toch niet lang).

Anyway ligt eraan wat je ermee gaat doen:
AFK missies -> heavies
non-AFK missies -> sentries
Low sec PVP -> waarschijnlijk heavies iets de voorkeur
0.0 PVP -> waarschijnlijk sentries iets de voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Vergeet natuurlijk de Electronic Warfare Drone Interfacing niet!
3k km extra drone control range per level dus ongeveer 12km extra op 4.
Verder is het ALTIJD handig om in een drone ship een paar jammer drones bij te hebben just in case ;).

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shunt schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 09:56:
Vergeet natuurlijk de Electronic Warfare Drone Interfacing niet!
3k km extra drone control range per level dus ongeveer 12km extra op 4.
Verder is het ALTIJD handig om in een drone ship een paar jammer drones bij te hebben just in case ;).
staat in mijn post hoor... al ttrain ik ze eerst naar 3 en zie daarna wel verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 09:20:
[...]

t2 drones zijn belangrijker dan drone interfacing V (amarr drone spec is nutteloos, maar goed duurt toch niet lang).

Anyway ligt eraan wat je ermee gaat doen:
AFK missies -> heavies
non-AFK missies -> sentries
Low sec PVP -> waarschijnlijk heavies iets de voorkeur
0.0 PVP -> waarschijnlijk sentries iets de voorkeur.
vandaar ook de vraag, kijk als ik drone interfacing naar 5 gooi dan krijgen al mijn drones 20% damage en mining drones 20% mining yields

met heavy drones naar 5 heb ik alleen wat aan voor mn heavy`s en zelfde geld voor sentries maar ja dan wel T2 drones ja 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zon 12% voordeel geeft het echter maar :)

(Je gaat van 180% naar 200% damage/yield). En dan kan je beter t2 drones hebben, ook omdat damage niet alles is (tracking, range, speed, etc).

[ Voor 36% gewijzigd door Sissors op 06-05-2011 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 10:51:
Zon 12% voordeel geeft het echter maar :)

(Je gaat van 180% naar 200% damage/yield). En dan kan je beter t2 drones hebben, ook omdat damage niet alles is (tracking, range, speed, etc).
kloterige van drones is dat je niet de effecten kan zien van verandering in completed skills, T2 drones of modules/rigs of de effecten van je ship (myrmidon boosts b.v.) door info op drones te clicken want dat veranderd niet mee pretty lame mijnziens moet ik alles in EFT gooien om het effect te zien 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Is er ook zo'n overzichtje te maken met welke drone voor welk type dmg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hurtebise schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 13:01:
Is er ook zo'n overzichtje te maken met welke drone voor welk type dmg?
Caldari = Kinetic
Minmatar = Explosive
Gallente = Thermal
Amarr = EM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 13:10:
[...]

Caldari = Kinetic
Minmatar = Explosive
Gallente = Thermal
Amarr = EM
Helemaal is dit overzicht, vond het zonet. Ik post het effe: http://wiki.eveuniversity...es_.28Types_and_Damage.29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Sentries zijn een apart verhaal, maar normale drones (light, meds en heavy) hebben per ras/dmgtype ook een dmgfactor. Een gallente drone doet meer thermal damage dan een caldari kinetic damage doet. Maar daar staat tegenover dat een minmatar heavy bijna even snel is/trackt als een gallente thermal medium drone. Al met al wordt over het algemeen geaccepteerd dat gallente>minmatar>caldari>amarr. Uitzonderingen zijn mogelijk al naar gelang resists van rats/enemies.

Bij sentries is optimal range ook belangrijk. Voor korte afstand zijn gardes het best (gallente/therm). Op lange afstand is het kiezen tussen bouncers (minmatar/exp) en wardens (caldari/kin). Waarbij wardens de grootste range hebben, maar bouncers beter tracken. Ook hier zijn de amarr drones het minst waardevol.

Bij elke variant normale drones geldt dat de t2 versie van een ras even goed is als een klasse zwaarder t1. T2 hammerheads doen bijna evenveel damage als ogre I's. En tegen Cruiser/bc al snel meer.

Voor interceptors is eigenlijk een type drones belangrijk: warriors. Alleen deze zijn snel genoeg om 'normale' inties bij te houden. Een nanodramiel is dan nog te snel, maar ik heb een dramiel wel eens in structure gekregen met mijn domi (hij was op tijd buiten range, scrammed door een nano-enyo, die het niet kon afmaken...)

Een geheel ander onderwerp: Ik heb laatst mogen ontdekken dat em shield compensatie een level skill maar net aan een procent uitmaakt in de resists op een geheel passive ishtar. Viel me behoorlijk tegen... Een enkele em mod offline was 0% resist. Online 44 en 45%. Voor thermal was het verschil niet merkbaar (22/22% increase).

edit: foutje! bouncers en wardens tracken hetzelfde: http://wiki.eveonline.com...mbat_Drones:Sentry_Drones

[ Voor 4% gewijzigd door wheez50 op 06-05-2011 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 10:04
Ik zoek een corp (of een enkele persoon) die me onder zijn vleugels wil nemen als apprentice miner / manufacturer
Het is al weer een tijdje geleden dat ik gespeeld heb. Ik heb nog niet veel skills maar kan al wel een degelijke mining barge vliegen...

Ik heb ook een 2e account waarmee ik voornamelijk combat/mission oriented ben maar heb momenteel niet de resources om met 2 accounts tegelijkertijd te spelen... (account is momenteel dus ook niet active)

beide accounts zitten niet in corp.

It's dark but I don't want to find the light

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook hier zijn de amarr drones het minst waardevol.
Daar ben ik het niet mee eens, normale amarr drones zijn altijd nutteloos (geen rol in pvp echt, tenzij je weet dat je tegenstander een enorme resist hole zal hebben, maar dat gebeurd nooit). Amarr sentry drone (curator) heeft echter wel degelijk zijn nut.

Voor PVP is hij veruit de best trackende (2x betere tracking dan een bouncer, die soortgelijke range heeft, wel wat minder damage).

Voor PVE is hij de beste optie tegen sansha/blood/amarr zodra garde niet meer voldoende range heeft (in mijn ishtar gebruikte ik altijd curators voor lange afstand en ogres voor korte). En gezien de range van garde gebeurd dat best snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Moah - kan ook gewoon zijn dat ik een hekel aan Amarr heb. Zat net nog mijn skillijst te bekijken: Ik ben aan het skillen voor black ops bs, maar amarr cruiser kan ik niet vliegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Zhalix schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 11:18:
[...]

Probleem is, mensen zijn (geloof ik dan..) te gespreid online, en met zo weinig mensen gaat dat slecht lukken.

Ik zit nu zelf bij Exotic Dancer nogiets.. Club. Rond de 30 members, verder zitten ze nog bij een alliance met voornamelijk Ausies en Europeanen, dus dat moet goed komen. Ik moet nog even het rooster opvragen, maar ze doen mining ops, mission running en het was volgens mij ook geen probleem als je ingehuurd word om te pvpen. (iig, ze laten PvP wel vrij toe)
Als ik mag vragen, in welke regio zijn hun het meeste actief (voornamelijk mining)?

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Mag ik helaas niet zeggen :+ ik kreeg het pas te horen toen ik in de corp zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik niet te lui was had ik locator agent op wat van jullie leden gerunned en je weet het :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ohjee, Goons en TEST komen naar Curse en Detorid ... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
De_Bastaard schreef op maandag 09 mei 2011 @ 09:35:
Ohjee, Goons en TEST komen naar Curse en Detorid ... :X
Oehhhhh! Vertel! Vertel! Meer informatie! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
We will be deploying to Curse towards the middle/end of this month. All of Fountain will be invited to deploy, but for TEST this is a full deployment. All pilots in TEST should be moving to Curse as soon as the staging system is announced and plans are laid out. Corporations will be getting offices in the area in the next week or two.

What is our objective here? We have three objectives.

1. Eliminate a consolidation of pure faggotry

http://evemaps.dotlan.net/alliance/Raiden./corporations

RaidenDOT has managed to consolidate nearly everyone we despise in one place. Too Ducky, Element 115dot, and ex-IT alliance all in one organization. Could we have a more perfect target? This may be the start of our own foreverwar.

2. Provide some distraction for the NC/DC up north

All indications point to the DRF vs NC war continuing and escalating even further. We've seen defense ops in Branch already. The DRF is advancing on the door step of Deklein, this will not be tolerated. We do this out of no love for the NC, but as a protective measure for our big brothers in Deklein. I do have friends in the DRF, we will treat those that deserve it with respect. This isn't anything personal against them, it is purely a 'global' (universal?) strategic issue.

3. Have fun, build teams & integration

Our military team is being revamped and expanded (again). We need activity and warfare to help that team form into a cohesive unit and weed out people who aren't able to actually do the job. We've also not operated in an offensive manner for months, we need to TEST our abilities once again. Our allies will be deploying with us, this is an opportunity to further integrate Fountain alliances and help us act as a strong regional coalition.

-----------

We should be having fun with this and I will be personally trying to FC several fleets for this campaign. I estimate it will last one to three months, after this campaign we will be deploying jointly with Goonswarm Federation.

Stand by for more details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Oeh! Pew Pew komt nu wel heel erg dichtbij. Dat scheelt weer reizen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nwagenaar schreef op maandag 09 mei 2011 @ 11:40:
Oeh! Pew Pew komt nu wel heel erg dichtbij. Dat scheelt weer reizen :+
Ik dacht trouwens dat ook al jullie space nu zo ongeveer kut was, of hebben jullie nog wel wat sanctums? IIG ik hoop toch dat jullie wyvern niet een hub ofzo aan het runnen was.

(Voor de andere, Stain Empire heeft een IEGEX wyvern vernietigd, die blijkbaar aan het ratten was om zijn fitting te betalen ofzo).

[ Voor 19% gewijzigd door Sissors op 09-05-2011 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sluggha
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-11-2024
heeft er toevallig iemand een leuke vexor setup (liefst TII, op battleclinic vind je enkel nog faction fittings.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat moet die vexor doen? Je kan nogal wat setups maken. En ik weet dat ze bij BC nogal vrolijk overal onnodig faction fitting op gooien (zoals faction hardeners and cap rechargers op schepen die zat CPU hebben), maar op een vexor is dat toch wel heel erg.

Maar als ik even kijk op battleclinic, die weer lekker traag is, dan zie ik geen enkele fit met faction fitting en hoge rating, en staan de standaard fittings er toch wel tussen. Wat imo de standaard vexor fitting is staat maar 5de ofzo, en ik zou de nos voor neut vervangen, maar de solo/small gang pvp fitting is:
http://eve.battleclinic.c...i-Frigate-AF-Cruiser.html

Ook gewoon iemand die t1 spul gebruikt waar dat kan (al kan je tegenwoordig named MWD doen, maar uit de tijd van die setup waren die peperduur nog denk ik). Alleen ze mogen bij BC weleens de ratings resetten danwel oude votes eruit trappen, want sommige setups zijn wel erg oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Die Wyvern fit was echt drama idd! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Ja, we weten het. De fitting was verre van optimaal en het verlies was gewoon onnodig :( Overigens waren zowel de carrier als de Wyvern van dezelfde persoon. Maar goed, weinig aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
http://killboard.xenobyte...kill_detail&kll_id=184400

Die Wyvern dus, man wat een bagger fitting zelfs voor ratting.

MWD op een schip wat minimaal een 7 slot tank moet hebben,
Cap Flux Coils die je shield boost ammount killen,
CCC rigs .....

Basically de Tank op die Wyvern was 2 Invulnerability Fields II + Damage Control II

dat ding had amper EHP verdient afgeschoten.

(heb zelf 2 jaar lang een Wyvern gevlogen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ashrah, en hoe bevalt EVOL het in INIT?

Ikzelf ben bij VANIS gejoined sinds zaterdag, bevalt erg goed. En ook leuk om Molle in alliance te hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
cap flux coil brengt je cap recharge omhoog en totaal cap omlaag. Cap power relay verlaagt je boost ammount in ruil voor meer recharge.

http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Capacitor_Power_Relay_II
http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Capacitor_Flux_Coil_II

als ik het zo bekijk is bij een schip met shieldbooster een flux coil dus een betere keus dan een CPR, toch?? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nop. Als eerste wil je nooit je capacitor vermindering op een capital schip (eigenlijk op geen één schip). Daarnaast is de penalty van power relays stacking penaltized, dus daarom doen chimeras ook altijd full rack CPRs, hoop meer cap, penalty op shield boost valt mee. Sowieso is local (active) tank niet echt heel nuttig tegenwoordig.

Maar vanwege die stacking penalty is bijvoorbeeld shield thanatos en nidhoggur best goed, je hebt enorm veel cap doordat je die dingen gewoon in al je lows gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
aah top, bedankt voor de uitleg >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Wabs schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:33:
cap flux coil brengt je cap recharge omhoog en totaal cap omlaag. Cap power relay verlaagt je boost ammount in ruil voor meer recharge.

http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Capacitor_Power_Relay_II
http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Capacitor_Flux_Coil_II

als ik het zo bekijk is bij een schip met shieldbooster een flux coil dus een betere keus dan een CPR, toch?? >:)
klopt inderdaad haalde wat door elkaar, op een Wyvern grbruik je faction PDU's (Caldari Navy, 6% extra shield t.o.v. 5 op de anderen), op een Chimera gebruik je Beta CPR's (minste vermindering iin shiedlboost.

Anyway Motherships gebruiken geen active tank meer alles is buffertank en de chimera tanked passive bijna 5k omni dps dus due shieldbooster is slecht erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
ik leef in een wormhole en we gebruiken carriers bijna altijd in triage, dan is local shield booster wel nuttig.

http://wiki.eveonline.com...sha_Capacitor_Power_Relay faction CPR dus.

max cap rechare omdat de sleepers tegenwoordig ook flink neuten.
volgens mij 1 shield booster, 1 amp en 1 invul rest cap rechargers en in low alleen maar CPR. cap recharge van 880 of zo iets. Meer dan genoeg om een fleet in leven te houden ondanks sleeper neuts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Wabs schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:20:
ik leef in een wormhole en we gebruiken carriers bijna altijd in triage, dan is local shield booster wel nuttig.

volgens mij 1 shield booster, 1 amp en 1 invul rest cap rechargers en in low alleen maar CPR. cap recharge van 880 of zo iets. Meer dan genoeg om een fleet in leven te houden ondanks sleeper neuts :)
Is dit met een wormhole corp ?
Zo ja nemen jullie members aan ? ik zit op het moment in een corp die terug verhuist is naar lowsec als vakantie en ik wil graag mijn main of mijn (hogere geskillde alt) naar een corp brengen waar ik met wat relaxte mensen kan money maken.
Ashrah schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:09:
[...]

klopt inderdaad haalde wat door elkaar, op een Wyvern grbruik je faction PDU's (Caldari Navy, 6% extra shield t.o.v. 5 op de anderen), op een Chimera gebruik je Beta CPR's (minste vermindering iin shiedlboost.

Anyway Motherships gebruiken geen active tank meer alles is buffertank en de chimera tanked passive bijna 5k omni dps dus due shieldbooster is slecht erop.
Ik weet dat het een groot punt van discussie is maar volgens mij kan je met een actieve tank nog best ver komen. Ik bedoel met een goede (dure Estamell) fit kan je 18000+ HPS krijgen op je Wyr en cap stabiel.
Terwijl je met een passieve tank 5K hps doet met nagenoeg dezelfde Ehp 20M +-

Kleine edit met de juiste extender rigs (weet niet of dit normaal is bij een shield MS) zit je aan de 35M Ehp Maar daar tegenover met een aangepaste fit kan je alsnog rond de 31M hp hebben en daarbij 17K hps doen. met een actieve tank.

[ Voor 37% gewijzigd door Shunt op 10-05-2011 13:40 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Wabs schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:20:

Dat is een carrier geen Mothership ..... groot verschil, jullie carriers hebben geen 45 miljoen EHP met alles enabled, die Wyvern die daar is opgeblazen had er crap 5 dankzij de fitting.

[ Voor 9% gewijzigd door Ashrah op 10-05-2011 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
Shunt schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:20:
[...]

Is dit met een wormhole corp ?
Zo ja nemen jullie members aan ? ik zit op het moment in een corp die terug verhuist is naar lowsec als vakantie en ik wil graag mijn main of mijn (hogere geskillde alt) naar een corp brengen waar ik met wat relaxte mensen kan money maken.
Ik ben member van CCRES, Ravenger die hier regelmatig ook post is hier ook member van. Het is een van de grotere wormhole corps in eve, we wonen in een C5 met static C6, 200 members. Recruitment is net gesloten volgens mij. of naar invite only? zo iets. Je kan in game even 'ccres public' joinen en daar na vragen. als je zegt dat je mij kent valt er wellicht wat te regelen. Ik ga zelf niet echt over recruitment en hou me er ook niet veel mee bezig maar wil best een goed woordje doen.

Let wel dat we niet in een WH leven om alleen isk te maken. zoals je op ons KB kan zien gaat PVP voor PVE. Natuurlijk doen we ook genoeg pve om isk te maken maar er wordt van de members wel verwacht dat je mee helpt met pvp en niet alleen bij de corp komt om isk aan te vullen voor je main.
Ashrah schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:27:
[...]
Dat is een carrier geen Mothership ..... groot verschil, jullie carriers hebben geen 45 miljoen EHP met alles enabled, die Wyvern die daar is opgeblazen had er crap 5 dankzij de fitting.
ja dat begrijp ik :) snap dat je beter een buffer kan hebben op een super cap... ;) de vraag kwam idd wel voor door die wyvren maar ik was niet van plan cpr's op een super cap te plakken. Verschil in schip maar de vraag bleef gelijk verder.

[ Voor 18% gewijzigd door Wabs op 10-05-2011 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Wabs schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:35:
[...]

Ik ben member van CCRES, Ravenger die hier regelmatig ook post is hier ook member van. Het is een van de grotere wormhole corps in eve, we wonen in een C5 met static C6, 200 members. Recruitment is net gesloten volgens mij. of naar invite only? zo iets. Je kan in game even 'ccres public' joinen en daar na vragen. als je zegt dat je mij kent valt er wellicht wat te regelen. Ik ga zelf niet echt over recruitment en hou me er ook niet veel mee bezig maar wil best een goed woordje doen.

Let wel dat we niet in een WH leven om alleen isk te maken. zoals je op ons KB kan zien gaat PVP voor PVE. Natuurlijk doen we ook genoeg pve om isk te maken maar er wordt van de members wel verwacht dat je mee helpt met pvp en niet alleen bij de corp komt om isk aan te vullen voor je main.
Ik zal binnenkort eens binnen vallen. Ik weet op het moment nog even niet zo goed wat ik wil. Ik zit op het moment bij Snigwaffe (training / buffer corp van PL) Ik heb alleen nog geen idee hoelang het gaat duren om echt in PL te raken. Heb er wat vrienden zitten maar jah je moet eerst een beetje beoordeeld worden voor je echt toegelaten wordt.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Is een tengu trouwens echt een relaxed schip voor Class 3 Wormholes? Mijn alt gaat binnenkort moven naar een corp die met een paar luitjes in een Class 3 zit, en ik zoek nog 'n leuk schip :) Caldari specced en zou het een en ander solo moeten kunnen doen :)

Btw, moet je die sleepers ook salvagen, of is de loot het waardevolle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

De_Bastaard schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:29:
Is een tengu trouwens echt een relaxed schip voor Class 3 Wormholes? Mijn alt gaat binnenkort moven naar een corp die met een paar luitjes in een Class 3 zit, en ik zoek nog 'n leuk schip :) Caldari specced en zou het een en ander solo moeten kunnen doen :)

Btw, moet je die sleepers ook salvagen, of is de loot het waardevolle?
Bij sleepers zijn het toch minerals die ze droppen ?

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
nee, sleepers zijn de wormhole NPC's, deze droppen wel loot (en geen bounty), het zijn (rogue) drones, welke minerals droppen (en ook geen bounty hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
tengu is prima voor c3, let er wel op dat sleepers neuten tegenwoordig. je moet dus flink cap stable (70% +??) zijn of een cap booster. ik doe dat niet veel meer maar ik weet dat er mensen zijn die nog solo in een tengu class 3 aan kunnen, ook met neuts.

zeker met 2-3 man werkt het goed. RR tengu kan al ruim 1000 dps tanken met een t2 fit (1 incoming shield transfer) en tengu heeft natuurlijk lekker veel range.

Salvage is zeker de moeite bij sleepers. je krijgt vrij regelmatig melted nanoribbons en die zijn 6.5 mil per stuk waard. denk dat 1/3e van alles wat wij verdienen van de salvage komt, dat is in een class 6 met dus veel sleeper BS. Waarschijnlijk is de salvage in een class 3 in verhouding meer de moeite omdat er meer cruisers en frigs zijn (ook in verhouding) en alle schepen wel ribbons kunnen droppen maar alleen de BS droppen de Sleeper Drone AI als loot (die zijn 5m per stuk.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
Shunt schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:33:
[...]

Bij sleepers zijn het toch minerals die ze droppen ?
naslag werk met HEEL veel info over wormholes. Zeer nuttig voor beginners in w-space
http://fiercewebs.com/arcdragon/joomla/

loot die van sleepers komt:
http://wiki.eveonline.com..._Goods:Sleeper_Components
prijzen die je krijgt in verschillende NPC stations hiervoor:
Ancient coordinates Database 1.500.000
Neural Network Analyzer 50.000
Sleeper data library 200.000
Sleeper Drone AI nexus 5.000.000

prijs van deze loot staat dus altijd vast. salvage staat open voor marktwerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:30:
Ashrah, en hoe bevalt EVOL het in INIT?

Ikzelf ben bij VANIS gejoined sinds zaterdag, bevalt erg goed. En ook leuk om Molle in alliance te hebben :P
We zijn deze week gejoined :) eerst maar eens moven naar staging :p maar niet leiding geven aan een alliance bevalt wel, was teveel werk naast mijn 50 uur per week.

[ Voor 12% gewijzigd door Ashrah op 10-05-2011 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Wat doet INIT tegenwoordig eigenlijk guys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

INIT heeft als een van de weinigen het verlies van al hun space redelijk overleefd en zit nu in de 'NPC space is eigenlijk veel leuker' fase en woont in Curse. Ze hebben geloof ik wat met Cartel zitten knokken om dat leuke hoekje rond G-0Q86 maar nu Cartel in het noorden zit zijn ze daar wel de grote jongen van die buurt.

Pagina: 1 ... 16 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.