[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 20: Incursus Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 45 Laatste
Acties:
  • 137.311 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 16:32

-ko-

Leidend Voorwerp

Ok, nu is het officieel uit de hand gelopen.

* -ko- nu vier mains heeft

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kramon schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 22:37:
Ah 21 dagen dus. Ook goed, ik heb je ge-DM't.

Zal vast nadenken over welk pad te volgen. PI lijkt me eigenlijk best wel leuk, maar ben heel bang dat je met je goede bedoelingen heel snel je PI spul weer kwijt bent. Enige mogelijkheid om dat goed te doen is via een guild denk ik, ofnie?
PI is prima alleen te doen, enige waarvoor je een corp (eve guild) nodig hebt is als je het in 0.0 wilt doen, waar het het meeste kan opleveren (in ieder geval de basis materialen verkrijgen, geavanceerdere worden volgens mij wel vaak in high sec gemaakt). Al heb je ook flinke gedeeltes van 0.0 waar het kan zonder corp. Moeilijkere gedeelte is als je alleen bent het terug naar high sec dan te krijgen, maar dat kan best met een blockade runner.

Wel een langere termijn iets, ik zou gewoon er dan in high sec mee beginnen om te oefenen enzo, sowieso is PI voor degene die het doen meestal enkel wat bijverdienste (goed idee trouwens nu dat onze anomaly inkomen wordt weggehaald), en geen hoofd doel.

Zelf net een mooi gevecht gehad tegen NC. en Evoke met pure blind crew + een goon groepje.
Het was al snel gewoon slugfest tussen beide kanten, waarbij een enkele keer logistics echt iemand wist te redden, maar meestal kwam het niet verder dan de dood uitstellen. Één bijzonder triest geval was een blue scorpion die geprimaried werd, en die we zon 2 minuten in leven wisten te houden terwijl hij langzaam maar zeker dood ging. In principe heb je dan je werk als logistics gedaan, want in die tijd hebben ze op niemand anders geschoten, maar is dan wel erg jammer.

Lag was zon 1-30 seconde, local op 600 ofzo, dus wel duidelijk aanwezig, maar je kan wel gewoon doorspelen en geen biobreaks terwijl alles stuck is. Uiteindelijk krijg je als logistics niet heel veel mee van het gevecht als geheel, maar toen werd er op comms verteld dat support alles moest tacklen gezien dat evoke ervandoor ging. Ik snel geprobeerd te km whoren, maar ze popten te snel. Toen was er echter een pod bij me in de buurt, snel hem locken, drones erop afsturen, drones reageren niet snel genoeg en iemand schiet ook op die pod, ik snel shield transporter erop doen zodat hij het overleefde totdat mijn drones er waren O-)
(Al zie ik hem nog niet op kbs, hoop niet dat die km bugged is :P )

Objective achieved, tech moon terug naar ons, maar belangrijker was gewoon hardstikke leuk gevecht dat niet een complete slachtpartij was voor één kant :)

[ Voor 16% gewijzigd door Sissors op 30-03-2011 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ik zie op Dotlan dat IT veel gebied heeft verloren aan Tin Foil in Delve (goh). Ga ik morgen dus een nieuw kleurtje daar zien ipv een blauwe blob? :)

Tin Foil is dus een van de corporations die in IT zat. Oke zo ver was ik nog niet. :P

[ Voor 24% gewijzigd door Bleet op 31-03-2011 12:51 ]

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
PI kan je denk ik het beste doen in een wormhole. Voor de mensen die wat verder zijn, het is best nuttig om in een wh een pos te starten. zoek een systeem m(class 1 tm 4) et mooie planets en een static highsec. Zet er een pos neer met hardners en veel ECM, paar guns en scrams neuts etc. Kans dat er iemand je dan aan komt vallen is klein aangezien in class 1-4 lastig caps te krijgen zijn (lees bijna onmogelijk) en een tower met veel ECM en hardners gewoon een klote klus is om te slopen.

2 alts in dat systeem zetten met PI skills (gewoon je main in 0.0/highsec wat dan ook houden, doen wat je wil, en je andere 2 chars op dat account in wormhole) heb je meer accounts dan die andere chars er ook heen natuurlijk.

Lekker PI doen, planets in een wormhole zijn echt HEEEEL VEEEL beter dan in high sec. Ik haal met 2 chars PI zon 400 mil per maand binnen met 1 keer per dag de extractors opnieuw starten en 1 keer per week haulen. Stop je er meer moeite in dan kan je er 600 mil van maken.

Relatief veilig en de pos fuel verdien je makkelijk terug als je een small/medium pos gebruikt. Voordeel van een pos is dat je niet continu moet haulen en je een prima plek hebt om wat op te slaan en over te zetten wil je ingewikkelde dingen met PI maken. itty5 of orca om te haulen, werkt goed en met je main kan je nog prima doen wat je zelf wil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een silly question, maar wat is precies PI? Ik heb het even geprobeerd te googlen, dan krijg ik verschillende results, maar niets dat te maken lijkt te hebben met bovenstaande ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 10:26:
Misschien een silly question, maar wat is precies PI? Ik heb het even geprobeerd te googlen, dan krijg ik verschillende results, maar niets dat te maken lijkt te hebben met bovenstaande ;).
PI staat voor planetary interaction
http://wiki.eveuniversity...tle=Planetary_Interaction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
oftewel grondstoffen uit planeten halen en deze kan je weer verwerken tot andere stoffen. Bouwmaterialen, pos fuel dat soort dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
  • Laatst online: 02-06 07:48
Wabs schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 10:13:
PI kan je denk ik het beste doen in een wormhole. Voor de mensen die wat verder zijn, het is best nuttig om in een wh een pos te starten. zoek een systeem m(class 1 tm 4) et mooie planets en een static highsec. Zet er een pos neer met hardners en veel ECM, paar guns en scrams neuts etc. Kans dat er iemand je dan aan komt vallen is klein aangezien in class 1-4 lastig caps te krijgen zijn (lees bijna onmogelijk) en een tower met veel ECM en hardners gewoon een klote klus is om te slopen.
Ik denk dat de kans heel groot is dat je meer bezig bent met je pos verdedigen dan met PI op het moment dat je een static high sec exit hebt.
Je bent in zulke gevallen snel niet meer de enige die vecht om het been.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, zou eerder gewoon uit NPC 0.0 of unclaimed sov 0.0 het halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok thanks! Ben nu trouwens mijn eerste Kestrel aan het fitten voor wat l1 missions. Wel grappig om te zien dat je dan toch nog een heel zooitje skills mist, als ik uitga van de wat meer gangbare fits :). Op zich heeft dat dan ook wel weer z'n charme, dat je letterlijk moet "wachten" totdat je een item kunt gebruiken, ipv het daadwerkelijke levelen van een character...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Een programma EveMon kan je hier erg goed mee helpen. Hier kan je plannen maken voor schepen, modules enz. Dan heb je overzichtelijk op een rij welke skills je nog moet trainen om iets te kunnen (gebruiken.) Google er maar eens op. Erg handig als je je er een beetje in gaat verdiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had er inderdaad al eens iets over gelezen, was er alleen nog niet aan toegekomen om het uit te pluizen, ik denk later in de middag of vanavond maar eens doen :Y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
Peekster schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 10:47:
[...]

Ik denk dat de kans heel groot is dat je meer bezig bent met je pos verdedigen dan met PI op het moment dat je een static high sec exit hebt.
Je bent in zulke gevallen snel niet meer de enige die vecht om het been.
uit ervaring kan ik je vertellen dat als je een pos goed opzet, vooral een lang verhaal van maakt om aan te vallen, en er alleen een cha in hangt en verder niets er helemal niemand geinteresseerd zal zijn om die pos aan te vallen ;) zeker niet in een class 1 (omdat je daar geen battleships in kan brengen) maar ik weet niet of planets minder goed zijn in lower class wormholes. Heb zelf mijn PI in een class5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Ik heb zelf geen ervaring in WH's maar als ik mijn corpies zo hoor praten hebben zij liever een nullsec of lowsec exit aangezien er dan minder kans is op bezoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
Peekster schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 11:26:
Ik heb zelf geen ervaring in WH's maar als ik mijn corpies zo hoor praten hebben zij liever een nullsec of lowsec exit aangezien er dan minder kans is op bezoek.
bezoek is prima, zeker als je alleen pi doet. gewoon je pos totaal niet interessant maken om aan te vallen, veel defence ne geen labs, of andere productie mods er in hangen, als de pos well defended lijkt en er bijna niets te halen is gaat echt niemand de moeite doen.

wil je ghet wh voor andere dingen gebruiken, dan is het wellicht handig om een wh te zoeken met een static c3/c2 ofzo ipv k-space. je vindt dan nogsteeds heel makkelijk een uitgang maar je hebt VEEL minder bezoek 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
Zodra ik thuis ben eindelijk mijn hulk fitten! :D ik heb gelukkig al Strip Miners, MLU's en een Invul shield klaarliggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:17
Zo, weer eens gestart met Eve. Voor mijn vertrek (10 maanden geleden) uit de NC gestapt en bij mijn oude corp.
Nu weer eens kijken wat er op mijn pad komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:27

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Ben je toch doorgegaan met PI Wabs? Dacht dat daar maar heel marginaal wat winst mee te behalen viel toen je begon.. maar kennelijk is het tegenwoordig dus wel lucratief :) Niet dat ik er tijd voor heb... maar toch.

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
Doe pi al een paar maandjes, sinds die patch kwam om pi makkelijker te maken (minder klik werk) vond het eerst veeeeeeel te veel klik werk. is nu iets van 6 kliks per planet om alles op te starten, nog geen 5 min per dag dus 9 planets in totaal op 2 chars nu.
iets van 400+ mil per maand levert dat op
heb je nauwelijks tijd voor nodig, + dat je ook kan instellen om het 1 keer per 2 of 5 of 7 of 10 of 14 dagen of wat dan ook op wil starten, je kan het met een schuif balk heel makkelijk tot op het uur nauwkeurig instellen ofzo. en je kan tegenwoordig ook halverwege zo'n sessie stoppen. Je hoeft dus niet die 10 dagen te wachten tot alles klaar is als je ineens nog eens in kan loggen.
hoe langer de cycle hoe minder je ophaalt per uur natuurlijk. kan ook 1 keer per 30 min ofzo, dat is het meeste, ik doe 1x per dag, dat werkt prima voor mij. Kan je maar 2x per week inloggen dan zet je de extractors op 3 dagen ofzo, levert natuurlijk minder op maar 100 mil per maand is natuurlijk al een stuk beter dan 0. Veel werk is het niet.

Jij hebt natuurlijk 1 char, dat is max 5 of 6 planets. maar met 3x per week moet je de 150-200 mil per maand wel kunnen halen, dat is toch de helft van een plex. Je kan natuurlijk ook die andere 2 chars op het zelfde account wat basis skills aanleren in 2-3 dagen, dan kunnen die ook 3-4 planets doen en maak je zo 300 mil per maand = gratis eve :*) scheelt je weer 180euro per jaar ;)

dit kan overigens ook prima voor startende spelers, enige eis is dus goede planets, dus in een wormhole of 0.0 of ergens diep in low sec. maar leef je in een wormhole, dan is het mijn gouden tip 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
-ko- schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 22:41:
Ok, nu is het officieel uit de hand gelopen.

* -ko- nu vier mains heeft
d:)b

Ik weet het beperkt te houden tot 2 :P

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Wabs schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 15:16:

dit kan overigens ook prima voor startende spelers, enige eis is dus goede planets, dus in een wormhole of 0.0 of ergens diep in low sec. maar leef je in een wormhole, dan is het mijn gouden tip 8)
Buiten het feit dat het in low sec/0.0 moet zijn, hoe herken je een 'goede' planeet?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:50
In "The ultimate guide to EVE online" staat een mooi stukje over PI.

http://www.isktheguide.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:27

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Misschien moet ik het dan ook nog maar eens een kans geven :) Eerst nog even wat skills in de queue duwen dan, moet nog een viertal subsystems naar 5, dan is die ook volle bak. Nog even kijken of ik die voor of na de remap zou moeten doen.

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Zhalix schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 13:37:
Zodra ik thuis ben eindelijk mijn hulk fitten! :D ik heb gelukkig al Strip Miners, MLU's en een Invul shield klaarliggen.
Hey gefeli. Als de rest straks ook weer wat meer tijd heeft kunnen we weer een mooie mining op starten. :)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Bleet schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 17:10:
[...]

Hey gefeli. Als de rest straks ook weer wat meer tijd heeft kunnen we weer een mooie mining op starten. :)
Ben zelf ook laatste tijd heel druk, maar zou wel leuk zijn ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alrighty, ik ben bezig met mn eerste lading missies na de tutorials. Nu lees ik overal dat salvaging je vooral in het begin op weg kan helpen qua isk. Dus ik salvage nu de meeste wrecks, waarbij ik een hoop "fried" "charred" en "contaminated" spul binnensleep...Ik neem aan dat dit allemaal ge-reprocessed kan worden? Want de markt waardes zijn niet echt hoog, zeg maar ;). Maar wil het toch even zeker weten voordat ik precies het verkeerde doe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet je gewoon verkopen (er zit ook wel spul in wat een hoop meer waard is0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad zeg :o eerste paar items waren weinig tot niets waard, maar net had ik 2 items die voor 250k en 500k verkochten, uiteraard is dat niks vergeleken met wat jullie binnen slepen, maar ik werd toch wel vrolijk van ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 16:32

-ko-

Leidend Voorwerp

250k en 500k vind ik na anderhalf jaar nog steeds lekker hoor. Je hebt alleen kans dat ik meer van dat soort zooi verkoop dan jij in een keer, maar daar kom je ook nog wel. :)

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik m'n trial upgrade, blijven de trial dagen dan behouden? Ik heb nog 17 dagen over, maar weet eigenlijk wel zeker dat ik het voorlopig wil blijven spelen. Ik wilde net namelijk mijn PI skill trainen, maar dat gaat dus niet op een trial account, maar aan de andere kant is het ook "zonde" als die 17 dagen komen te vervallen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yup die krijg je er gewoon bij als betaalde dagen (dus je kan per direct PI skills dan trainen en je extra tijd gaat pas in nadat je trial dagen voorbij zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nooit zo'n crafter geweest in mmo's, op de één of andere manier heb ik het geduld niet om alle materials te verzamelen O-), maar nu wilde ik 2 "Small Core Defence Field Purger I" kopen, die per stuk zo'n 750k kosten en aangezien ik zo'n 500k tekort kwam, heb ik eens gekeken naar de blueprint en de materials die nodig waren...Bleek dat ik ruim 2/3 van de materials zelf al had (salvaging O+). Al met al heeft het me 300k aan mats en de blueprint gekost, dus ipv 1.5m, 300k voor 2 van die rigs...

Nu is mijn vraag, is dit verschil tussen het zelf craften of gewoon het spul op de market kopen enkel zo groot in de beginfase, of wordt dat verschil alleen nog maar groter in latere fases? Want ik was in eerste instantie niet van plan al teveel aandacht te geven aan industry skills (voorlopig dan), maar als ik het zo bekijk, loont zich dat toch heel aardig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je eigen materials zijn niet gratis he, die had je ook kunnen verkopen.

In principe is het vaak niet goedkoper om zelf te maken, tenzij je echt max skills hebt en dan nog nauwlijks voor de meeste standaard dingen, zoveel concurentie dat marges heel klein zijn.

Als je echter verder van beschaving af zit (0.0 vooral, of afgelegen low sec), is wat basis industrial skills wel handig, maar die kan je dan altijd halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Als Vhall zo gemakkelijk rigs kan produceren, dan kunnen honderden of duizenden spelers ook zo gemakkelijk rigs bouwen. Hoe meer spelers dezelfde productie kunnen doen, hoe kleiner het verschil tussen verkoopprijs en aankopen (salvage kan je ook verkopen) => lage marge. Lagere skills zorgen voor hogere kosten zodat je verlies draait als je dezelfde verkoopsprijs van de max skilled moet aanhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht is mijn redenatie wat te simpel in dit geval. Hoe ik tot mijn conclusie ben gekomen; Als ik beide rigs had moeten kopen, was ik een kleine 1.5m kwijt geweest. 2/3 van de materials heb ik verkregen via salvaging en de blueprint plus overige mats heb ik gekocht voor een kleine 300k. Dus dat is een verschil van 1.2m, de salvaged goods die gebruikt heb (2/3) had ik nooit voor 1.2m kunnen verkopen, als ik het me goed herinner zou ik die mats hebben kunnen verkopen voor 500k, dus dan zou ik als ik het goed beredeneer 700k uitsparen? (in grove aantalen). Correct me if I'm wrong tho, ben nog volledig nieuw in de economische wereld van eve ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
De actuale prijs voor zo'n rig in Lonetrek en The Forge is slechts 600K per stuk. In jouw geval was je dus 1.2M kwijt geweest, gaat weer 300K van het rekensommetje af.

Heb je overigens ook de kosten van de blueprint en het huren van het lab meegenomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, beide zijn meegenomen in de som, maar zelfs in het geval van 600k per rig, lijkt me dat in dit geval het craften van de rigs goedkoper is (400k)? Het gaat me niet zo zeer om de bedragen, maar meer dat het me opviel dat het verschil vrij groot is en waarbij ik me dus afvroeg of dit later in eve nog steeds het geval is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Het hangt ook erg af van de wat je maakt. Ammo is echt niet interessant. De marges zijn zo belachelijk klein.
Schepen (t1) is eigenlijk ook niet winst gevend of je moet een een goed ontwikkelde drake BPO hebben en genoeg luie mensen, dan kun je boven de prijzen in een grote tradehub gaan zitten. Maar de aantallen zijn het dan weer niet.

Het levert leuk pocket change op.

Ik ben er na 1.5 jaar nog niet helemaal achter waar goed geld in te verdienen is als je niet 0.0 in wil.

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:06
Met rigs is soms goed geld te verdienen. Wel is dat afhankelijk van een goede set bp's. Van alle rigs die ik zelf gebruik, heb ik perfecte bpo's. Maar soms is het goedkoper om gewoon rigs te kopen. Of juist veel makkelijker. En die 10k isk is dan niet het grote verlies.

Hulks waren een paar maanden geleden veel duurder dan de onderdelen. Dus covetor bp's inventen en dan hulks maken bracht heel veel isk in het laatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 21:09:
Wellicht is mijn redenatie wat te simpel in dit geval. Hoe ik tot mijn conclusie ben gekomen; Als ik beide rigs had moeten kopen, was ik een kleine 1.5m kwijt geweest. 2/3 van de materials heb ik verkregen via salvaging en de blueprint plus overige mats heb ik gekocht voor een kleine 300k. Dus dat is een verschil van 1.2m, de salvaged goods die gebruikt heb (2/3) had ik nooit voor 1.2m kunnen verkopen, als ik het me goed herinner zou ik die mats hebben kunnen verkopen voor 500k, dus dan zou ik als ik het goed beredeneer 700k uitsparen? (in grove aantalen). Correct me if I'm wrong tho, ben nog volledig nieuw in de economische wereld van eve ;).
je moet ook nog rekening houden met het verschil tussen een buy order opvullen en zelf een sell order maken.. daar zit ook nog winst in

en in welke regio je aan het shoppen bent, gezien alles door spelers wordt gemaakt gekocht en verkocht kunnen de prijzen per regio erg schelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaiber
  • Laatst online: 14-09 19:03
Ben eindelijk klaar met m'n scriptie en zat er over na te denken om met Eve te beginnen. Heeft iemand een code om 21 dagen uit te proberen?
Ik hoorde dat ISKtheguide en de tutorials een goed begin zijn, ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Stuur maar een DM met je emailadres :)
(als het adres in je profiel niet het goede adres is tenminste)

[ Voor 46% gewijzigd door wheez50 op 01-04-2011 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
kun je niet gewoon momenteel abaddons maken ;-) (en maelstroms)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-09 02:53
Als iemand nog een industrieel of scientist in hun corp nodig heeft, dan ben ik beschikbaar.
Graag wel in een corp met multiple tz coverage. Heb nl. zeer onregelmatige tijden van tijd tot tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Probleem voor jouw om bij een 0.0 corp te komen (als je dat zou willen) is simpelweg alts. In theorie zou iemand die t2 productie bijvoorbeeld kan doen naast al die PVP'ers hardstikke handig zijn, in de praktijk is het een combinatie van alts en alles uit jita importeren (mbv alts).

Ondertussen mijn eerste tengu :9

Aangezien onze anomalies worden verwijdert door CCP was plan B van mij om maar meer exploration dan te gaan doen, al kan dat veel minder mensen bezig houden. Als voorbeeld begon dacht ik nu meteen naar DT te scannen, tweede systeem had al een 6/10 die ik zo had gescanned, tegelijk met twee andere...
Binnen 5 minuten hadden drie mensen onafhankelijk dat ding te pakken, en dat is nu nog voor de anomaly changes.

Misschien is plan C ook nog een optie, hubs zijn dan wel kut qua spawns, maar het is wel allemaal op 1 locatie dat ze spawnen. Oftewel smartbombs werken misschien, nadeel is wel dat het tegenwoordig 10 minuten ofzo duurt voordat anomaly respawned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
In Provi was mijn hoofdinkomen sowieso exploration. Paar magnetometrics, en af en toe dan zelfs 11x intact armor plates. 6/10's zijn sowieso leuk (kom je vrij vaak tegen, en prima solo te doen), en af en toe een 10/10 die een X-Type of een mooie BPC dropt (tegen Sansha al prima risicoloos te doen met max. 3 man = winstgevende verdeling). Voordeel is dat een paar scans heel snel gedaan is, en iedereen staart zich blind op anoms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helemaal niet, alleen zoals ik net al zei in de post recht boven die van jouw, en wat ook het geval was in provi, er zijn veel te weinig sigs om meer dan een fractie van de huidige populatie te onderhouden -> lvl 4 missies in high sec. Iedereen staart zich blind op anomalies simpelweg omdat het de enige realistische inkomstenbron is als je een beetje populatie in 0.0 wil.

Zelfde was in providence het geval, exploration kon leuk zijn (onze 6/10 en nog een andere daarna leverde niks op), maar maar heel weinig kunnen het doen. Nu hadden we binnen 5 minuten 3 mensen op 1 sig.

[ Voor 13% gewijzigd door Sissors op 02-04-2011 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jhon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-02 10:55
Hallo,

Ik ben net begonnen met EVE online.

Zou iemand mij een plezier willen doen om mij een 21 dage trial te sturen?

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je mij je email adres DM'd kan ik dat wel doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunnie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-08 16:08
Ik ben ook net weer begonnen met mijn EVE accountje van 3 jaar geleden :). Het is zo'n rustgevend spel en je kan ondertussen ook gewoon nog andere dingen doen. Heeft iemand tips voor een mining corp voor een noob? Of is er een speciale GoT corp? Ik heb een Retreiver atm maar in je eentje minen is zo onhandig, je hebt eigenlijk iemand nodig die tegelijk hault. Bovendien vind ik zo alleen eigenlijk best saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jhon
  • Laatst online: 14-02 10:55
furby-killer schreef op zondag 03 april 2011 @ 12:50:
Als je mij je email adres DM'd kan ik dat wel doen :)
Hmm zie nergens je email adres.. die van mij staat op mijn myreact pagina..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jhon schreef op zondag 03 april 2011 @ 20:42:
[...]

heb je een invite gestuurd :) weet niet of furb het al had gedaan maar dan heb je er iig 1 ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2011 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jhon schreef op zondag 03 april 2011 @ 20:42:
[...]

Ah keek in je profiel, daar stond hij niet. Had nog niet gestuurd, hoeft nu niet dan :)

DM is direct message btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 01:24
Sunnie schreef op zondag 03 april 2011 @ 18:21:
Ik ben ook net weer begonnen met mijn EVE accountje van 3 jaar geleden :). Het is zo'n rustgevend spel en je kan ondertussen ook gewoon nog andere dingen doen. Heeft iemand tips voor een mining corp voor een noob? Of is er een speciale GoT corp? Ik heb een Retreiver atm maar in je eentje minen is zo onhandig, je hebt eigenlijk iemand nodig die tegelijk hault. Bovendien vind ik zo alleen eigenlijk best saai.
je kan altijd bij V3SPA kijken.... er zitten veel tweakers..en alleen maar nederlanders/belgen en er is redelijk wat mining gaande enaltijd gezellig :)

www.v3spa.com

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:18
Wat ik gisteren toch meemaakte.... 15 van ons waren op een roam en kwamen in een stukje space terecht waar redelijk wat ratters bezig waren. We bubbelen de gate en ondertussen kwam er een bestower en een purifier. We zitten wat te spelen met de bestower en vervolgens zien wij een Leviathan........

Ja, je leest het goed. Ze vonden het leuk om een Titan te hotdroppen op een groepje van 15. En het mooie is, de Titan heeft een Hurricane gedoomsdayed :+

Ik moet zeggen, ik had even een WTF moment. Maar later kon ik er enorm om lachen :P

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerste keer misschien wel grappig, maar dat blijft niet erg lang grappig. Sowieso zijn die supercaps belachelijk unbalanced.

Wat ik wel grappig vind op het moment is NCDOT. Ze zijn huidige record houder van belachelijk gebruik van supercaps door drie SCs op een solo interceptor te droppen en die hun space hebben door de locals te outblobben icm met hun super fleet. Nu zijn ze samen met evoke een aanval begonnen op pure blind (NC space, mogelijk betaald door DRF), en klagen ze dat goons meerdere keren voor de gein supercaps erop hebben gedropped (doomsday is enige manier waarop je zeker bent dat supertwinkey dood gaat :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 15:07
Grmpf, als ik de patch notes lees van de komende patch morgen, is het probleem om remote industry jobs te starten niet opgelost :(

Linky naar patch notes

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
MisterMichel schreef op maandag 04 april 2011 @ 10:21:
Grmpf, als ik de patch notes lees van de komende patch morgen, is het probleem om remote industry jobs te starten niet opgelost :(

Linky naar patch notes
ach als dat het enige is ;-) vind de 0.0 nerf erger :P, moet ik me toch verdorie 2 dom's kopen zodat ik weer kan ratten :/ deed dat nu in 2x carrier's, vandaag ws laatste keer dat ik die kans heb :(, es war schön ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
Typisch is vooral dat de veranderingen die op fanfest besproken zijn (omtrent team BFF en mission agents) nog niet worden doorgevoerd. Kennelijk staat het echt slecht met de economie om een stevig verminderd faucet (al dan niet tijdelijk) verder niet te compenseren. Nutteloos geworden upgraden daargelaten.

De nerf wordt overigens niet direct morgen actief. Dus je hebt nog een paar dagen te gaan.

Overigens furbs, belachelijk gebruik van caps daargelaten, als de verhouding al 6:1 is, hoewel overigens geen enkele reden om niet een gevecht aan te gaan, dan hoeven daar wat mij betreft geen titans en supercaps bij te komen. Maar het zijn nog altijd goons, en geklaagd wordt er zeker niet binnen NCDOT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sja die interceptor pilot dacht waarschijnlijk ook dat het niet nodig was een derde supercarrier op hem te hotdroppen, maar dat werd ook door NCDOT gedaan. Vind het gewoon wel grappige situatie, karma enzo :)

[ Voor 10% gewijzigd door Sissors op 04-04-2011 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
furby-killer schreef op maandag 04 april 2011 @ 13:14:
Sja die interceptor pilot dacht waarschijnlijk ook dat het niet nodig was een derde supercarrier op hem te hotdroppen, maar dat werd ook door NCDOT gedaan. Vind het gewoon wel grappige situatie, karma enzo :)
Evoke was al naar huis, local op 780+; 6:1 is bijna een conservatieve schatting.

Oh, hmm, ninja edit? ;-)

[ Voor 3% gewijzigd door Sgreehder op 04-04-2011 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar was niks ninja aan, jouw reactie was gewoon zo langzaam :P

Ik had later ook van 700 in local gelezen, daarom had ik het weggehalen, mijn eerdere schatting kwam van jullie KB:
http://www.northern-coali...kill_related&kll_id=44974
Vooral omdat er met weinig kills van jullie vaak mensen aan die kant missen, maar blijkbaar dan veel NC/DC niet op km gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:00
Weet iemand toevallig hoe rig invention werkt? Kan je er de normale decryptors op gebruiken en dan toch een 10run bpc krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
De_Bastaard schreef op maandag 04 april 2011 @ 13:49:
Weet iemand toevallig hoe rig invention werkt? Kan je er de normale decryptors op gebruiken en dan toch een 10run bpc krijgen?
Ja, normale decryptors hebben elk een eigen modifier, danwel op ME/PE/runs. Het gedrag is hetzelfde op elke willekeurige BPC, maar rigs hebben naar mijn idee een bijna idioot hoge slagingskans, dus ME decryptors verdienen de voorkeur. Hoewel vaak niet eens nodig.

http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Invention en http://wiki.eveonline.com...cryptors_and_Tech_I_Items

[ Voor 10% gewijzigd door Sgreehder op 04-04-2011 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Bij t2 rigs maakt het anders wel uit of je nu ME-1 hebt of ME-4 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
De_Bastaard schreef op maandag 04 april 2011 @ 14:13:
Bij t2 rigs maakt het anders wel uit of je nu ME-1 hebt of ME-4 :p
Ja goed, maar het gaat bij medium T2's al vaak niet om om meer dan 4-5 per ingredient. Dat wordt dan niet minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Laatst online: 20-03 08:00
Nou ik ben net een paar dagen bezig, eerste paar dagen waren wel taai. Nu begint het eindelijk een beetje spannend te worden. Heb ook gelijk m'n trial account opgewaardeerd naar een full account.

Heb op 't moment wel moeite om in een corp te komen, voornamelijk omdat mn api niet toegankelijk is vanwege het opwaarderen..

Iemand nog tips voor iemand die pas 5 dagen speelt? ingame nick Michel Stasarik.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
Hmm een corp die nieuwe spelers om API keys vraagt is
vrij ongebruikelijk. Ik zou dat soort corp's vooral niet te serieus nemen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En toen kwam je erachter dat dat 5 dagen oude char voor cynos heeft getrained :)

Of dat hij op datzelfde account ook nog een 2 jaar oud pirate alt heeft en dat hij enkel komt om te awoxen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Inderdaad - een gelimiteerde api of een directe referral is toch wel noodzakelijk bij ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
furby-killer schreef op maandag 04 april 2011 @ 22:49:
En toen kwam je erachter dat dat 5 dagen oude char voor cynos heeft getrained :)

Of dat hij op datzelfde account ook nog een 2 jaar oud pirate alt heeft en dat hij enkel komt om te awoxen.
Corporations die in Empire characters van 5 dagen opnemen hebben niet bepaald te maken met dat soort zaken. Althans, mijn mening is dat als je iets te beschermen hebt waarvoor je een limited API van je leden nodig zou hebben, een beginnende speler daar waarschijnlijk toch niet veel te zoeken hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Alweer niet helemaal met je eens. Alle nullsec-spelers kennen het cyno-alt principe. Een beetje over the top en onnodig voor een hisec corp. Maar het maakt duidelijk dat sommige corps gewoon net wat meer van een beginnende speler willen weten voor er energie in te stoppen. Niet elk corps dat ook beginners aanneemt is ook gelijk een beginners corps.

Mijn corp heeft hisec labs, veel bpc's tot en met bc, 0% corptax en zo nog wat hele leuke deals. Om dat mogelijk te maken is het soms fijn als je weet dat er 'karakter' achter een karakter zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sgreehder schreef op maandag 04 april 2011 @ 23:36:
[...]

Corporations die in Empire characters van 5 dagen opnemen hebben niet bepaald te maken met dat soort zaken. Althans, mijn mening is dat als je iets te beschermen hebt waarvoor je een limited API van je leden nodig zou hebben, een beginnende speler daar waarschijnlijk toch niet veel te zoeken hebt.
Het cyno alt gedeelte geldt niet heel veel voor high sec inderdaad, maar hoe weet je dat iemand een beginnende speler is? Zelfs eve uni vraagt volgens mij APIs, er zijn teveel mensen die nieuwe chars maken, daar rifters op trainen of een soortgelijk schip, om dan bij een corp voor nieuwe mensen te gaan en hun mining schepen neer te schieten zodat ze zichzelf elite-pvp'ers vinden. API biedt iig wat bescherming daartegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wij nemen alleen chars aan met minimaal 10 mil sp, kb records en full api. Wij zijn dan ook ene pvp corp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Wij nemen eigenlijk alleen mensen aan die geen trail account hebben en via een corp member worden aangedragen. Uiteraard volgt er in ons publieke kanaal nog een gesprekje maar onze CEO's schatten altijd vrij snel in of iemand bij ons cluppie hoort of niet.

EDIT: Bij ons hoef je dus geen api key's in te leveren.

[ Voor 10% gewijzigd door Peekster op 05-04-2011 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Wij moeten ook onze limited api afstaan hoor :) Forum access, jabber/ts access ... gaat allemaal via API's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Laatst online: 17-05 22:07
Wij hebben inderdaad ook forum access via API en doen ook even een snelle check welke chars er op een account zitten.
Dus wij vragen inderdaad ook limited api ongeacht hoe oud je char is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh, en ALTIJD....ALTIJD vragen om een screenshot van z'n player donations / wallet journal ;-)

niet aanleveren, reject.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Wat zou je in de Journal kunnen zien dan? Die gaan toch maar een paar dagen terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Idd vraag dan gewoon om full API, dan zie je alles en is niet simpel te photo-shoppen. Aan ene kant ben ik het wel beetje eens met mensen die zeggen dat als een corp je full api wilt dat je ook full api van de ceo zou moeten vragen (wat die nooit geeft), aan andere kant hebben zat oude corporations ondertussen mijn full api gezien dat ik in geen jaren gewijzigd hebt, battleclinic heeft hem, en mijn corp api upload nu naar een eve-kill killboard, maar anders zou ik die ook mijn full api geven. Anders upload ik nooit kills/losses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Journal kan zover terug gaan als jij dat wilt volgens mij hoor :)

Wat ze willen doen is kijken of jij niet ISK hebt ontvangen van andere spelers, wat zou kunnen duiden op spy activiteiten. Of je dit niet doet via een andere account kunnen ze natuurlijk niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De_Bastaard schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 08:40:
Wij moeten ook onze limited api afstaan hoor :) Forum access, jabber/ts access ... gaat allemaal via API's.
Dit is trouwens wel enorm handig. Toen ik nog bij CVA block zat moest alles handmatig (voor de val van providence had enkel Paxton een API based TS2/TS3 server, maar dat was toen ook snel voorbij), terwijl dat echt een meevaller was toen ik bij de NC ging. Ik was al bang om bij 20 dingen te moeten registreren, en dan steeds iemand met admin rechten nodig te hebben. Maar forums: API invoeren en je hebt je toegang. Alle voice servers (lekker weinig meteen ook, niet elke alliance een eigen) werken met API registratie, JB planner werkt met API, alle vijandelijke timers zijn vrij beschikbaar en bevriende timers ook met API, werkt heerlijk en je hebt in een paar minuten alles geregeld zonder tussenkomst van admins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,

Ik ben op dit moment aan het minen in een retriever.
Hoe kan ik die het best fitten?
Heb nu 2x Strip mining1.
5 scout drones voor mijn eigen verdediging.
Medium shieldbooster.
2x CPU upgrades.
Weet alleen niet wat ik als rig addons moet doen.

Kunnen jullie helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Ik zou die cpu upgrades uit je lowslots halen en het mining laser upgrades in doen. En dan cpu boosten via Electronics doortrainen of via je rigs. ( als je het dan nog nodig hebt )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou het CPU technisch misschien beter zijn mine turet II x2 te gebruiken?
En is het verstandig om Cargo expenders te gebruiken?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2011 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Als je CPU te kort hebt moet je eerst kijken hoe hoog je skills zijn om dit omhoog te krijgen ( of het verbruik omlaag ). Electronics wil je minimaal op 4 hebben om ook in de toekomst ships zonder problemen te fitten.

Kijk anders eens op battclinic wat gebruikelijke fits zijn voor een retriever. Ik was een miner maar ben er al weer een jaartje uit. Verder valt EFT of Eve HQ ook aan te raden als het om fittings gaat. Eve HQ is zeer uitgebreid maar als je weet hoe het werkt zeer handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja helaas heb ik geen admin rechten om EVEMON op me werk pc te kunnen draaien...
Zou zo relaxed zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Evemon gebruik ik niet voor fittings.... Maareh... Je hebt wel adminrechten om de eve client te installeren op je werk? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nooit geprobeerd met evemon, maar het merendeel van de programmas kan je gewoon draaien door de program files map te kopieren, dus tenzij je ook geen rechten hebt om de exe te draaien moet het dan kunnen.
En inderdaad EFT heb je nodig voor fittings en hoeft iig niet geinstalleerd te worden.
Zou het CPU technisch misschien beter zijn mine turet II x2 te gebruiken?
Altijd strip miners gebruiken op ORE-mining schepen.

[ Voor 11% gewijzigd door Sissors op 05-04-2011 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08

4bit

Onward, to futility!

Hangt er ook van af hoe je gaat minen. Solo of in groep, solo is een grotere cargo ook gemakkelijk. Tenzij je container mined. In groep ben je natuurlijk niets met grotere cargo, daarvoor heb je haulers of een orca.

Check ook Halada's Mining Guide.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee geen EVE op me werk...
God dat zou echt te chill voor mij zijn maar zo slecht voor me baas.

Ik kan EFT wel draaien maar EVEMON werdt tegen gehouden door admin rechten...

Ik mine meestal Solo... beetje afk zelfs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Dan zou ik gaan voor cargo expanders in de lowslots. Ik mine alleen nog in corp operations maar dan is er altijd een orca en haulers aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
Je kunt ten eerste al geen Miner II's op een ORE schip gebruiken, je hebt geen turret slots. Ten tweede is een shield booster grof overbodig; je passive tank is genoeg voor rats onder normale omstandigheden.

Voor de gelegenheid al eens een keer een retriever gemaakt die minimaal een solo gank (zij het smartbombs of een destroyer) moet kunnen overleven.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
[Retriever, GankResist?]
Damage Control II
Adaptive Nano Plating II

Azeotropic EM Ward Salubrity

Modulated Strip Miner II, Veldspar Mining Crystal I

Medium Trimark Armor Pump I

Hornet II x5

edit: 6000+ EHP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sgreehder schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 13:07:
Je kunt ten eerste al geen Miner II's op een ORE schip gebruiken, je hebt geen turret slots. Ten tweede is een shield booster grof overbodig; je passive tank is genoeg voor rats onder normale omstandigheden.

Voor de gelegenheid al eens een keer een retriever gemaakt die minimaal een solo gank (zij het smartbombs of een destroyer) moet kunnen overleven.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
[Retriever, GankResist?]
Damage Control II
Adaptive Nano Plating II

Azeotropic EM Ward Salubrity

Hornet II x5

edit: 6000+ EHP
wtf is dit :P

trimarks voor een passive shield tank? Fit OF extenders of purgers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
(jarig!)
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 15:56:
[...]

wtf is dit :P

trimarks voor een passive shield tank? Fit OF extenders of purgers...
Het gaat om het overleven van een gank in highsec neem ik aan. Het gaat dan alleen om zoveel mogelijk alpha-damage te kunnen overleven. Het is dus geen passive tank, het is bedoelt als buffer-tank.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Dual tank best tank <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
Klopt, het gaat om het opvangen van een of twee klappen, daarna doet CONCORD de rest. Voor de Mackinaw en Hulk is het in principe een shield buffer, maar met een DCII (dus je tankt sowieso dubbel), voor respectievelijk 15k en 26k EHP. Iemand die z'n Hulk serieus neemt heeft dan tijd genoeg om te schakelen naar een Drake (in een Orca, die van 200k tot 280k getanked kan worden, afhankelijk van de opslagruimte), en kan gratis zo wat killmailtjes binnenhalen.

edit: fit gelijk wat points voor extra lol, podjes van mensen met aggression tegen je mogen gratis permanent vastgehouden worden.

[ Voor 12% gewijzigd door Sgreehder op 05-04-2011 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou mijn char Dr Sheldon Coopper is klaar met zijn trials.
Moet nu richting Sisters of Eve ofzo.
Trouwens de game laat mij destroyers leren, maar ik heb zelf cruisers gekozen.
Heb ik daar goed aangedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
Altijd leuk om even na te gaan; wie heeft welke (langere skill) erin gegooid, zo voor patchday (en het lijkt een vrij lange DT te worden). Mijzelf Energy Turret V, goed voor zo'n 10 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Sgreehder schreef op woensdag 06 april 2011 @ 10:59:
Altijd leuk om even na te gaan; wie heeft welke (langere skill) erin gegooid, zo voor patchday (en het lijkt een vrij lange DT te worden). Mijzelf Energy Turret V, goed voor zo'n 10 dagen.
Gallante Industrial (rank 4) 2 dagen!
Pagina: 1 ... 11 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.