Wa Doede Nou
PI is prima alleen te doen, enige waarvoor je een corp (eve guild) nodig hebt is als je het in 0.0 wilt doen, waar het het meeste kan opleveren (in ieder geval de basis materialen verkrijgen, geavanceerdere worden volgens mij wel vaak in high sec gemaakt). Al heb je ook flinke gedeeltes van 0.0 waar het kan zonder corp. Moeilijkere gedeelte is als je alleen bent het terug naar high sec dan te krijgen, maar dat kan best met een blockade runner.kramon schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 22:37:
Ah 21 dagen dus. Ook goed, ik heb je ge-DM't.
Zal vast nadenken over welk pad te volgen. PI lijkt me eigenlijk best wel leuk, maar ben heel bang dat je met je goede bedoelingen heel snel je PI spul weer kwijt bent. Enige mogelijkheid om dat goed te doen is via een guild denk ik, ofnie?
Wel een langere termijn iets, ik zou gewoon er dan in high sec mee beginnen om te oefenen enzo, sowieso is PI voor degene die het doen meestal enkel wat bijverdienste (goed idee trouwens nu dat onze anomaly inkomen wordt weggehaald), en geen hoofd doel.
Zelf net een mooi gevecht gehad tegen NC. en Evoke met pure blind crew + een goon groepje.
Het was al snel gewoon slugfest tussen beide kanten, waarbij een enkele keer logistics echt iemand wist te redden, maar meestal kwam het niet verder dan de dood uitstellen. Één bijzonder triest geval was een blue scorpion die geprimaried werd, en die we zon 2 minuten in leven wisten te houden terwijl hij langzaam maar zeker dood ging. In principe heb je dan je werk als logistics gedaan, want in die tijd hebben ze op niemand anders geschoten, maar is dan wel erg jammer.
Lag was zon 1-30 seconde, local op 600 ofzo, dus wel duidelijk aanwezig, maar je kan wel gewoon doorspelen en geen biobreaks terwijl alles stuck is. Uiteindelijk krijg je als logistics niet heel veel mee van het gevecht als geheel, maar toen werd er op comms verteld dat support alles moest tacklen gezien dat evoke ervandoor ging. Ik snel geprobeerd te km whoren, maar ze popten te snel. Toen was er echter een pod bij me in de buurt, snel hem locken, drones erop afsturen, drones reageren niet snel genoeg en iemand schiet ook op die pod, ik snel shield transporter erop doen zodat hij het overleefde totdat mijn drones er waren

(Al zie ik hem nog niet op kbs, hoop niet dat die km bugged is
Objective achieved, tech moon terug naar ons, maar belangrijker was gewoon hardstikke leuk gevecht dat niet een complete slachtpartij was voor één kant
[ Voor 16% gewijzigd door Sissors op 30-03-2011 23:44 ]
Tin Foil is dus een van de corporations die in IT zat. Oke zo ver was ik nog niet.
[ Voor 24% gewijzigd door Bleet op 31-03-2011 12:51 ]
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
2 alts in dat systeem zetten met PI skills (gewoon je main in 0.0/highsec wat dan ook houden, doen wat je wil, en je andere 2 chars op dat account in wormhole) heb je meer accounts dan die andere chars er ook heen natuurlijk.
Lekker PI doen, planets in een wormhole zijn echt HEEEEL VEEEL beter dan in high sec. Ik haal met 2 chars PI zon 400 mil per maand binnen met 1 keer per dag de extractors opnieuw starten en 1 keer per week haulen. Stop je er meer moeite in dan kan je er 600 mil van maken.
Relatief veilig en de pos fuel verdien je makkelijk terug als je een small/medium pos gebruikt. Voordeel van een pos is dat je niet continu moet haulen en je een prima plek hebt om wat op te slaan en over te zetten wil je ingewikkelde dingen met PI maken. itty5 of orca om te haulen, werkt goed en met je main kan je nog prima doen wat je zelf wil
Verwijderd
PI staat voor planetary interactionVerwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 10:26:
Misschien een silly question, maar wat is precies PI? Ik heb het even geprobeerd te googlen, dan krijg ik verschillende results, maar niets dat te maken lijkt te hebben met bovenstaande.
http://wiki.eveuniversity...tle=Planetary_Interaction
Ik denk dat de kans heel groot is dat je meer bezig bent met je pos verdedigen dan met PI op het moment dat je een static high sec exit hebt.Wabs schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 10:13:
PI kan je denk ik het beste doen in een wormhole. Voor de mensen die wat verder zijn, het is best nuttig om in een wh een pos te starten. zoek een systeem m(class 1 tm 4) et mooie planets en een static highsec. Zet er een pos neer met hardners en veel ECM, paar guns en scrams neuts etc. Kans dat er iemand je dan aan komt vallen is klein aangezien in class 1-4 lastig caps te krijgen zijn (lees bijna onmogelijk) en een tower met veel ECM en hardners gewoon een klote klus is om te slopen.
Je bent in zulke gevallen snel niet meer de enige die vecht om het been.
Verwijderd
Verwijderd
uit ervaring kan ik je vertellen dat als je een pos goed opzet, vooral een lang verhaal van maakt om aan te vallen, en er alleen een cha in hangt en verder niets er helemal niemand geinteresseerd zal zijn om die pos aan te vallenPeekster schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 10:47:
[...]
Ik denk dat de kans heel groot is dat je meer bezig bent met je pos verdedigen dan met PI op het moment dat je een static high sec exit hebt.
Je bent in zulke gevallen snel niet meer de enige die vecht om het been.
bezoek is prima, zeker als je alleen pi doet. gewoon je pos totaal niet interessant maken om aan te vallen, veel defence ne geen labs, of andere productie mods er in hangen, als de pos well defended lijkt en er bijna niets te halen is gaat echt niemand de moeite doen.Peekster schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 11:26:
Ik heb zelf geen ervaring in WH's maar als ik mijn corpies zo hoor praten hebben zij liever een nullsec of lowsec exit aangezien er dan minder kans is op bezoek.
wil je ghet wh voor andere dingen gebruiken, dan is het wellicht handig om een wh te zoeken met een static c3/c2 ofzo ipv k-space. je vindt dan nogsteeds heel makkelijk een uitgang maar je hebt VEEL minder bezoek
Nu weer eens kijken wat er op mijn pad komt.
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
iets van 400+ mil per maand levert dat op
heb je nauwelijks tijd voor nodig, + dat je ook kan instellen om het 1 keer per 2 of 5 of 7 of 10 of 14 dagen of wat dan ook op wil starten, je kan het met een schuif balk heel makkelijk tot op het uur nauwkeurig instellen ofzo. en je kan tegenwoordig ook halverwege zo'n sessie stoppen. Je hoeft dus niet die 10 dagen te wachten tot alles klaar is als je ineens nog eens in kan loggen.
hoe langer de cycle hoe minder je ophaalt per uur natuurlijk. kan ook 1 keer per 30 min ofzo, dat is het meeste, ik doe 1x per dag, dat werkt prima voor mij. Kan je maar 2x per week inloggen dan zet je de extractors op 3 dagen ofzo, levert natuurlijk minder op maar 100 mil per maand is natuurlijk al een stuk beter dan 0. Veel werk is het niet.
Jij hebt natuurlijk 1 char, dat is max 5 of 6 planets. maar met 3x per week moet je de 150-200 mil per maand wel kunnen halen, dat is toch de helft van een plex. Je kan natuurlijk ook die andere 2 chars op het zelfde account wat basis skills aanleren in 2-3 dagen, dan kunnen die ook 3-4 planets doen en maak je zo 300 mil per maand = gratis eve
dit kan overigens ook prima voor startende spelers, enige eis is dus goede planets, dus in een wormhole of 0.0 of ergens diep in low sec. maar leef je in een wormhole, dan is het mijn gouden tip
-ko- schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 22:41:
Ok, nu is het officieel uit de hand gelopen.
* -ko- nu vier mains heeft
Ik weet het beperkt te houden tot 2
Buiten het feit dat het in low sec/0.0 moet zijn, hoe herken je een 'goede' planeet?Wabs schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 15:16:
dit kan overigens ook prima voor startende spelers, enige eis is dus goede planets, dus in een wormhole of 0.0 of ergens diep in low sec. maar leef je in een wormhole, dan is het mijn gouden tip
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Hey gefeli. Als de rest straks ook weer wat meer tijd heeft kunnen we weer een mooie mining op starten.Zhalix schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 13:37:
Zodra ik thuis ben eindelijk mijn hulk fitten!ik heb gelukkig al Strip Miners, MLU's en een Invul shield klaarliggen.
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Ben zelf ook laatste tijd heel druk, maar zou wel leuk zijn jaBleet schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 17:10:
[...]
Hey gefeli. Als de rest straks ook weer wat meer tijd heeft kunnen we weer een mooie mining op starten.
Verwijderd
Verwijderd
Wa Doede Nou
Verwijderd
Verwijderd

Nu is mijn vraag, is dit verschil tussen het zelf craften of gewoon het spul op de market kopen enkel zo groot in de beginfase, of wordt dat verschil alleen nog maar groter in latere fases? Want ik was in eerste instantie niet van plan al teveel aandacht te geven aan industry skills (voorlopig dan), maar als ik het zo bekijk, loont zich dat toch heel aardig...
In principe is het vaak niet goedkoper om zelf te maken, tenzij je echt max skills hebt en dan nog nauwlijks voor de meeste standaard dingen, zoveel concurentie dat marges heel klein zijn.
Als je echter verder van beschaving af zit (0.0 vooral, of afgelegen low sec), is wat basis industrial skills wel handig, maar die kan je dan altijd halen.
Verwijderd
Heb je overigens ook de kosten van de blueprint en het huren van het lab meegenomen?
Verwijderd
Schepen (t1) is eigenlijk ook niet winst gevend of je moet een een goed ontwikkelde drake BPO hebben en genoeg luie mensen, dan kun je boven de prijzen in een grote tradehub gaan zitten. Maar de aantallen zijn het dan weer niet.
Het levert leuk pocket change op.
Ik ben er na 1.5 jaar nog niet helemaal achter waar goed geld in te verdienen is als je niet 0.0 in wil.
If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair
Hulks waren een paar maanden geleden veel duurder dan de onderdelen. Dus covetor bp's inventen en dan hulks maken bracht heel veel isk in het laatje.
je moet ook nog rekening houden met het verschil tussen een buy order opvullen en zelf een sell order maken.. daar zit ook nog winst inVerwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 21:09:
Wellicht is mijn redenatie wat te simpel in dit geval. Hoe ik tot mijn conclusie ben gekomen; Als ik beide rigs had moeten kopen, was ik een kleine 1.5m kwijt geweest. 2/3 van de materials heb ik verkregen via salvaging en de blueprint plus overige mats heb ik gekocht voor een kleine 300k. Dus dat is een verschil van 1.2m, de salvaged goods die gebruikt heb (2/3) had ik nooit voor 1.2m kunnen verkopen, als ik het me goed herinner zou ik die mats hebben kunnen verkopen voor 500k, dus dan zou ik als ik het goed beredeneer 700k uitsparen? (in grove aantalen). Correct me if I'm wrong tho, ben nog volledig nieuw in de economische wereld van eve.
en in welke regio je aan het shoppen bent, gezien alles door spelers wordt gemaakt gekocht en verkocht kunnen de prijzen per regio erg schelen
Ik hoorde dat ISKtheguide en de tutorials een goed begin zijn, ben erg benieuwd.
(als het adres in je profiel niet het goede adres is tenminste)
[ Voor 46% gewijzigd door wheez50 op 01-04-2011 23:22 ]
Graag wel in een corp met multiple tz coverage. Heb nl. zeer onregelmatige tijden van tijd tot tijd.
Ondertussen mijn eerste tengu
Aangezien onze anomalies worden verwijdert door CCP was plan B van mij om maar meer exploration dan te gaan doen, al kan dat veel minder mensen bezig houden. Als voorbeeld begon dacht ik nu meteen naar DT te scannen, tweede systeem had al een 6/10 die ik zo had gescanned, tegelijk met twee andere...
Binnen 5 minuten hadden drie mensen onafhankelijk dat ding te pakken, en dat is nu nog voor de anomaly changes.
Misschien is plan C ook nog een optie, hubs zijn dan wel kut qua spawns, maar het is wel allemaal op 1 locatie dat ze spawnen. Oftewel smartbombs werken misschien, nadeel is wel dat het tegenwoordig 10 minuten ofzo duurt voordat anomaly respawned.
Zelfde was in providence het geval, exploration kon leuk zijn (onze 6/10 en nog een andere daarna leverde niks op), maar maar heel weinig kunnen het doen. Nu hadden we binnen 5 minuten 3 mensen op 1 sig.
[ Voor 13% gewijzigd door Sissors op 02-04-2011 17:53 ]
Ik ben net begonnen met EVE online.
Zou iemand mij een plezier willen doen om mij een 21 dage trial te sturen?
Thanks.
Hmm zie nergens je email adres.. die van mij staat op mijn myreact pagina..furby-killer schreef op zondag 03 april 2011 @ 12:50:
Als je mij je email adres DM'd kan ik dat wel doen
Verwijderd
heb je een invite gestuurdJhon schreef op zondag 03 april 2011 @ 20:42:
[...]
Hmm zie nergens je email adres.. die van mij staat op mijn myreact pagina..
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2011 21:01 ]
Ah keek in je profiel, daar stond hij niet. Had nog niet gestuurd, hoeft nu niet danJhon schreef op zondag 03 april 2011 @ 20:42:
[...]
Hmm zie nergens je email adres.. die van mij staat op mijn myreact pagina..
DM is direct message btw.
je kan altijd bij V3SPA kijken.... er zitten veel tweakers..en alleen maar nederlanders/belgen en er is redelijk wat mining gaande enaltijd gezelligSunnie schreef op zondag 03 april 2011 @ 18:21:
Ik ben ook net weer begonnen met mijn EVE accountje van 3 jaar geleden. Het is zo'n rustgevend spel en je kan ondertussen ook gewoon nog andere dingen doen. Heeft iemand tips voor een mining corp voor een noob? Of is er een speciale GoT corp? Ik heb een Retreiver atm maar in je eentje minen is zo onhandig, je hebt eigenlijk iemand nodig die tegelijk hault. Bovendien vind ik zo alleen eigenlijk best saai.
www.v3spa.com
Iseci
Ja, je leest het goed. Ze vonden het leuk om een Titan te hotdroppen op een groepje van 15. En het mooie is, de Titan heeft een Hurricane gedoomsdayed
Ik moet zeggen, ik had even een WTF moment. Maar later kon ik er enorm om lachen
Wat ik wel grappig vind op het moment is NCDOT. Ze zijn huidige record houder van belachelijk gebruik van supercaps door drie SCs op een solo interceptor te droppen en die hun space hebben door de locals te outblobben icm met hun super fleet. Nu zijn ze samen met evoke een aanval begonnen op pure blind (NC space, mogelijk betaald door DRF), en klagen ze dat goons meerdere keren voor de gein supercaps erop hebben gedropped (doomsday is enige manier waarop je zeker bent dat supertwinkey dood gaat
Linky naar patch notes
PSN ID: MrMichel_75
ach als dat het enige is ;-) vind de 0.0 nerf ergerMisterMichel schreef op maandag 04 april 2011 @ 10:21:
Grmpf, als ik de patch notes lees van de komende patch morgen, is het probleem om remote industry jobs te starten niet opgelost![]()
Linky naar patch notes

De nerf wordt overigens niet direct morgen actief. Dus je hebt nog een paar dagen te gaan.
Overigens furbs, belachelijk gebruik van caps daargelaten, als de verhouding al 6:1 is, hoewel overigens geen enkele reden om niet een gevecht aan te gaan, dan hoeven daar wat mij betreft geen titans en supercaps bij te komen. Maar het zijn nog altijd goons, en geklaagd wordt er zeker niet binnen NCDOT.
[ Voor 10% gewijzigd door Sissors op 04-04-2011 13:22 ]
Evoke was al naar huis, local op 780+; 6:1 is bijna een conservatieve schatting.furby-killer schreef op maandag 04 april 2011 @ 13:14:
Sja die interceptor pilot dacht waarschijnlijk ook dat het niet nodig was een derde supercarrier op hem te hotdroppen, maar dat werd ook door NCDOT gedaan. Vind het gewoon wel grappige situatie, karma enzo
Oh, hmm, ninja edit? ;-)
[ Voor 3% gewijzigd door Sgreehder op 04-04-2011 13:34 ]
Ik had later ook van 700 in local gelezen, daarom had ik het weggehalen, mijn eerdere schatting kwam van jullie KB:
http://www.northern-coali...kill_related&kll_id=44974
Vooral omdat er met weinig kills van jullie vaak mensen aan die kant missen, maar blijkbaar dan veel NC/DC niet op km gekomen.
Ja, normale decryptors hebben elk een eigen modifier, danwel op ME/PE/runs. Het gedrag is hetzelfde op elke willekeurige BPC, maar rigs hebben naar mijn idee een bijna idioot hoge slagingskans, dus ME decryptors verdienen de voorkeur. Hoewel vaak niet eens nodig.De_Bastaard schreef op maandag 04 april 2011 @ 13:49:
Weet iemand toevallig hoe rig invention werkt? Kan je er de normale decryptors op gebruiken en dan toch een 10run bpc krijgen?
http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Invention en http://wiki.eveonline.com...cryptors_and_Tech_I_Items
[ Voor 10% gewijzigd door Sgreehder op 04-04-2011 14:03 ]
Ja goed, maar het gaat bij medium T2's al vaak niet om om meer dan 4-5 per ingredient. Dat wordt dan niet minder.De_Bastaard schreef op maandag 04 april 2011 @ 14:13:
Bij t2 rigs maakt het anders wel uit of je nu ME-1 hebt of ME-4
Heb op 't moment wel moeite om in een corp te komen, voornamelijk omdat mn api niet toegankelijk is vanwege het opwaarderen..
Iemand nog tips voor iemand die pas 5 dagen speelt? ingame nick Michel Stasarik.
.
vrij ongebruikelijk. Ik zou dat soort corp's vooral niet te serieus nemen dan.
Of dat hij op datzelfde account ook nog een 2 jaar oud pirate alt heeft en dat hij enkel komt om te awoxen.
Corporations die in Empire characters van 5 dagen opnemen hebben niet bepaald te maken met dat soort zaken. Althans, mijn mening is dat als je iets te beschermen hebt waarvoor je een limited API van je leden nodig zou hebben, een beginnende speler daar waarschijnlijk toch niet veel te zoeken hebt.furby-killer schreef op maandag 04 april 2011 @ 22:49:
En toen kwam je erachter dat dat 5 dagen oude char voor cynos heeft getrained
Of dat hij op datzelfde account ook nog een 2 jaar oud pirate alt heeft en dat hij enkel komt om te awoxen.
Mijn corp heeft hisec labs, veel bpc's tot en met bc, 0% corptax en zo nog wat hele leuke deals. Om dat mogelijk te maken is het soms fijn als je weet dat er 'karakter' achter een karakter zit.
Het cyno alt gedeelte geldt niet heel veel voor high sec inderdaad, maar hoe weet je dat iemand een beginnende speler is? Zelfs eve uni vraagt volgens mij APIs, er zijn teveel mensen die nieuwe chars maken, daar rifters op trainen of een soortgelijk schip, om dan bij een corp voor nieuwe mensen te gaan en hun mining schepen neer te schieten zodat ze zichzelf elite-pvp'ers vinden. API biedt iig wat bescherming daartegen.Sgreehder schreef op maandag 04 april 2011 @ 23:36:
[...]
Corporations die in Empire characters van 5 dagen opnemen hebben niet bepaald te maken met dat soort zaken. Althans, mijn mening is dat als je iets te beschermen hebt waarvoor je een limited API van je leden nodig zou hebben, een beginnende speler daar waarschijnlijk toch niet veel te zoeken hebt.
Verwijderd
EDIT: Bij ons hoef je dus geen api key's in te leveren.
[ Voor 10% gewijzigd door Peekster op 05-04-2011 09:10 ]
Dus wij vragen inderdaad ook limited api ongeacht hoe oud je char is.
Verwijderd
niet aanleveren, reject.
Wat ze willen doen is kijken of jij niet ISK hebt ontvangen van andere spelers, wat zou kunnen duiden op spy activiteiten. Of je dit niet doet via een andere account kunnen ze natuurlijk niet zien.
Dit is trouwens wel enorm handig. Toen ik nog bij CVA block zat moest alles handmatig (voor de val van providence had enkel Paxton een API based TS2/TS3 server, maar dat was toen ook snel voorbij), terwijl dat echt een meevaller was toen ik bij de NC ging. Ik was al bang om bij 20 dingen te moeten registreren, en dan steeds iemand met admin rechten nodig te hebben. Maar forums: API invoeren en je hebt je toegang. Alle voice servers (lekker weinig meteen ook, niet elke alliance een eigen) werken met API registratie, JB planner werkt met API, alle vijandelijke timers zijn vrij beschikbaar en bevriende timers ook met API, werkt heerlijk en je hebt in een paar minuten alles geregeld zonder tussenkomst van admins.De_Bastaard schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 08:40:
Wij moeten ook onze limited api afstaan hoorForum access, jabber/ts access ... gaat allemaal via API's.
Verwijderd
Ik ben op dit moment aan het minen in een retriever.
Hoe kan ik die het best fitten?
Heb nu 2x Strip mining1.
5 scout drones voor mijn eigen verdediging.
Medium shieldbooster.
2x CPU upgrades.
Weet alleen niet wat ik als rig addons moet doen.
Kunnen jullie helpen?
Verwijderd
En is het verstandig om Cargo expenders te gebruiken?
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2011 12:12 ]
Kijk anders eens op battclinic wat gebruikelijke fits zijn voor een retriever. Ik was een miner maar ben er al weer een jaartje uit. Verder valt EFT of Eve HQ ook aan te raden als het om fittings gaat. Eve HQ is zeer uitgebreid maar als je weet hoe het werkt zeer handig.
Verwijderd
Zou zo relaxed zijn!
En inderdaad EFT heb je nodig voor fittings en hoeft iig niet geinstalleerd te worden.
Altijd strip miners gebruiken op ORE-mining schepen.Zou het CPU technisch misschien beter zijn mine turet II x2 te gebruiken?
[ Voor 11% gewijzigd door Sissors op 05-04-2011 12:27 ]
Check ook Halada's Mining Guide.
I'll do what I can, but expect very little.
Verwijderd
God dat zou echt te chill voor mij zijn maar zo slecht voor me baas.
Ik kan EFT wel draaien maar EVEMON werdt tegen gehouden door admin rechten...
Ik mine meestal Solo... beetje afk zelfs
Voor de gelegenheid al eens een keer een retriever gemaakt die minimaal een solo gank (zij het smartbombs of een destroyer) moet kunnen overleven.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| [Retriever, GankResist?] Damage Control II Adaptive Nano Plating II Azeotropic EM Ward Salubrity Modulated Strip Miner II, Veldspar Mining Crystal I Modulated Strip Miner II, Veldspar Mining Crystal I Medium Trimark Armor Pump I Medium Trimark Armor Pump I Medium Trimark Armor Pump I Hornet II x5 |
edit: 6000+ EHP
Verwijderd
wtf is ditSgreehder schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 13:07:
Je kunt ten eerste al geen Miner II's op een ORE schip gebruiken, je hebt geen turret slots. Ten tweede is een shield booster grof overbodig; je passive tank is genoeg voor rats onder normale omstandigheden.
Voor de gelegenheid al eens een keer een retriever gemaakt die minimaal een solo gank (zij het smartbombs of een destroyer) moet kunnen overleven.
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [Retriever, GankResist?] Damage Control II Adaptive Nano Plating II Azeotropic EM Ward Salubrity Modulated Strip Miner II, Veldspar Mining Crystal I Modulated Strip Miner II, Veldspar Mining Crystal I Medium Trimark Armor Pump I Medium Trimark Armor Pump I Medium Trimark Armor Pump I Hornet II x5
edit: 6000+ EHP
trimarks voor een passive shield tank? Fit OF extenders of purgers...
Het gaat om het overleven van een gank in highsec neem ik aan. Het gaat dan alleen om zoveel mogelijk alpha-damage te kunnen overleven. Het is dus geen passive tank, het is bedoelt als buffer-tank.Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 15:56:
[...]
wtf is dit
trimarks voor een passive shield tank? Fit OF extenders of purgers...
[removed]
edit: fit gelijk wat points voor extra lol, podjes van mensen met aggression tegen je mogen gratis permanent vastgehouden worden.
[ Voor 12% gewijzigd door Sgreehder op 05-04-2011 17:37 ]
Verwijderd
Moet nu richting Sisters of Eve ofzo.
Trouwens de game laat mij destroyers leren, maar ik heb zelf cruisers gekozen.
Heb ik daar goed aangedaan?
Gallante Industrial (rank 4) 2 dagen!Sgreehder schreef op woensdag 06 april 2011 @ 10:59:
Altijd leuk om even na te gaan; wie heeft welke (langere skill) erin gegooid, zo voor patchday (en het lijkt een vrij lange DT te worden). Mijzelf Energy Turret V, goed voor zo'n 10 dagen.
Dit topic is gesloten.