Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
ik wil van die schoonmaak ratten-robots hebben!DeX schreef op maandag 27 december 2010 @ 21:26:
Al uitgespeeld, maar toch gekocht: Machinarium.
Best.
Game.
EVER.
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
De kleurenschemas, scherpte en de muziek zijn bijzonder fraai. (Soundtrack heb ik nog steeds in m'n favorites staan..
When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.
Ja.Ward191 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 10:09:
Valt mirror's Edge een beetje met toetsenbord en muis te spelen dan?
Heb Mirror's Egde vorig jaar een keer met een sale gekocht geloof ik. Maar ik zit ergens vast, moet zo 'n moelijke jump doen maar kom er maar niet langs.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
- Machinarium
- Mirror's Edge
- Serious Sam HD
- Star Wars: KOTOR
Van deze games heb ik alleen de eerste serious sam wel eens gespeeld. KOTOR wilde ik altijd nog eens spelen aangezien ik me goed vermaakt heb met deel 2.
Dan raad ik victoria 2 aan op Steam of het paradox pack.(ik heb em gekocht) europa universalis is een geweldige goede serie(100 jaar voordat je bij sommige dingen je volgende tech niveau hebt, en het spel is real time ;-) ). Episch!
Valve spellen komen altijd meerdere keren voorbij zeker l4d,tf2 en CSS
http://store.steampowered.com/sub/2546/
En euhm lijkt me een prima aanbieding?
[ Voor 9% gewijzigd door Postius op 28-12-2010 14:33 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Ik zit er trouwens aan te denken om de Simulation Gaming Pack voor 7 euro aan te schaffen. Maar dat zou dan alleen voor de 18 wheels of steel games zijn. Weet nou niet of dat het waard is.
[ Voor 29% gewijzigd door BinaryRun op 28-12-2010 14:29 . Reden: Toevoeging Simulation Pack ]
[ Voor 80% gewijzigd door Postius op 28-12-2010 14:33 ]
Nouja hopelijk is het opgelost voor 7uur anders mis ik de aanbieding
Welke Error? ABN amro heeft momenteel internetbankieren problemenWard191 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 14:34:
Potverdorie probeer je wat geld te doneren aan steam door mirror's edge te kopen faalt steam weer door die error te geven...
Nouja hopelijk is het opgelost voor 7uur anders mis ik de aanbieding
"Er is een fout opgetreden bij het initialiseren of bijwerken van je transactie. Wacht enkele minuten en probeer het opnieuw of neem contact op met de ondersteuning van Steam."
Maar dat duurt dus enkele minuten he
[ Voor 198% gewijzigd door Koffiekoppen op 28-12-2010 14:54 ]
Goddammit piemel, nu heb ik 'm ook gekocht.Rarz schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 09:52:
Mirror's Edge mag je niet missen voor 2.50 Euro. Het is zo'n apart spel dat moet je op z'n minst eens geprobeerd hebben.
De kleurenschemas, scherpte en de muziek zijn bijzonder fraai. (Soundtrack heb ik nog steeds in m'n favorites staan..
Nu moet ik vast eerst een nieuwe videokaart kopen.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Ook als ik kijk bij gekochte spellen staat hij er tussen en dit alleen om dat deze keer de steam browser faalde...hoeveel pech met steam kan je hebben

Dan maar geen mirror's edge he
[ Voor 5% gewijzigd door Koffiekoppen op 28-12-2010 15:45 ]
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety
Eensch. Kwa gameplay is het echt een unieke ervaring en ik zit dan ook met smart te wachten op deel 2 die er aan komtRarz schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 09:52:
Mirror's Edge mag je niet missen voor 2.50 Euro. Het is zo'n apart spel dat moet je op z'n minst eens geprobeerd hebben.
+1DeX schreef op maandag 27 december 2010 @ 21:26:
Al uitgespeeld, maar toch gekocht: Machinarium.
Best.
Game.
EVER.
Echt ongeloofelijk, koop ik gisteren Crysis Complete Pack voor 15 euro en nu voor 5 euro
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety
Edit:
Al weet ik niet of het €7,49 waard is, zeker als jet het niet kent.
Misschien eerst een demo oid downloaden?
[ Voor 56% gewijzigd door anandus op 28-12-2010 19:09 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ja, is een prima deal (voor die paar mensen die het spel nog niet hadden
Het is (imho
QFTIceStorm schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 19:09:
Voor 5 euro is Crysis Complete pack iig wel een lekker deal
Nog even wachten op het support forum om te weten of het goed werkt op Win7 64bitanandus schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 19:12:
[...]
Ja, is een prima deal (voor die paar mensen die het spel nog niet hadden).
Het is (imho) nog steeds de beste stedenbouwgame die er tot nu toe is.
Hier werkt het prima in ieder gevalPheace schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 19:16:
[...]
Nog even wachten op het support forum om te weten of het goed werkt op Win7 64bit
Dit houdt me tegen Crysis te kopen.3rd-party DRM: SecuROM™
5 machine activation limit
Geen reden toe, heb je echt geen last van. Voor zo'n prijsje kun je hem echt niet laten liggen.
Simcity 4 komt nu binnen met een whopping 19k/s
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
5 Euro... je krijgt er nog geen hond voor gedekt!
Maar even een ticket aangemaakt bij support.
Ik had dat met Mass Effect 2 ook. Als je naar de game via de store pages gaat kan je hem van daaruit installeren.Gammro schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 19:32:
FFFUUU, net geprobeert Operation arrowhead te kopen, is er wat fout gegaan. Nu ben ik wel €15 armer, maar geen game rijker
XBL/PSN Gamertag : DefXtreme
Heb ik ook voorgehad een paar weken geleden en ik kreeg de game toen gewoon een uur laterGammro schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 19:32:
FFFUUU, net geprobeert Operation arrowhead te kopen, is er wat fout gegaan. Nu ben ik wel €15 armer, maar geen game rijker
... Iets met een ezel en een steen...
[ Voor 16% gewijzigd door Gammro op 28-12-2010 19:46 ]
Ik heb Crysis al een tijdje via Steam. Nog nooit een probleem mee gehad na reinstall, of op een andere PC..
Volgens mij is deze DRM alleen voor de Retail versie en hebben zie hier Copy Pasta gedaan.
Yep, voor mij ook de reden om deze links te laten liggen. Naast Steam DRM ook nog eens 3rd party DRM met machine limiet.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Nee, dat is het niet. Valve heeft een contract met EA afgesloten om games die via Steam verspreidt worden, niet meer van DRM te voorzien (daarom heeft Mirror's Edge, Spore, etc.) geen DRM. Crysis was al released en heeft wel degelijk DRM.DeX schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 19:46:
[...]
Ik heb Crysis al een tijdje via Steam. Nog nooit een probleem mee gehad na reinstall, of op een andere PC..
Volgens mij is deze DRM alleen voor de Retail versie en hebben zie hier Copy Pasta gedaan.
https://support.securom.c...x.php?c=1400&exp_serial=1
Crysis wordt hier zelfs als voorbeeld aangehaald.
Ja ok, maar waar zie jij staan dat het om de steam editie gaat? Het path leid naar de CD install...Bv202 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 19:50:
[...]
Nee, dat is het niet. Valve heeft een contract met EA afgesloten om games die via Steam verspreidt worden, niet meer van DRM te voorzien (daarom heeft Mirror's Edge, Spore, etc.) geen DRM. Crysis was al released en heeft wel degelijk DRM.
https://support.securom.c...x.php?c=1400&exp_serial=1
Crysis wordt hier zelfs als voorbeeld aangehaald.
[ Voor 3% gewijzigd door Gropah op 28-12-2010 20:02 ]
Bij de game zelf staat het aan de rechterkant wanneer je het bekijkt in de store.Gropah schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 20:02:
[...]
Ja ok, maar waar zie jij staan dat het om de steam editie gaat? Het path leid naar de CD install...
Ja, maar dat voorbeeld wat jij geeft, daaruit blijkt niet duidelijk dat er ook voor de steamversie een DRM heeft. Zou nu net zo goed een mislukte copie/pasta kunnen zijnBor de Wollef schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 20:09:
[...]
Bij de game zelf staat het aan de rechterkant wanneer je het bekijkt in de store.
149 games nu
Ik bekijk de sales morgen wel, heb er nu geen zin meer in, ben al 20 minuten bezig om op de site te komen...
Houd die DRM in dat je hem maar max. 5x opnieuw mag installeren, of dat je hem maar op max. 5 verschillende computers (tegelijk) mag hebben geinstalleerd?
@Postius: Ik weet nog steeds niet precies wat die DRM inhoud (lees hierboven), maar al die mensen hebben geen 6 computers waarop ze gamen, maar kopen wel regelmatig een nieuwe PC. En ja, als je dan maar 5 nieuwe PC's mag kopen om Crysis op te spelen...
EDIT: @WriteUp: OK, thanks. Net zoiets als in BFBC2 retail zit dus. Dan snap ik inderdaad niet wat het probleem is
[ Voor 42% gewijzigd door Compizfox op 28-12-2010 20:44 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Max 5 tegelijk. Maar als je aan het limiet zit kan je hem weer 'revoken' en dat kan hij gewoon weer op een andere pcCompizfox schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 20:41:
Zit er ook over te denken om Crysis te kopen. Ik heb Crysis Warhead al (retail), en die vond ik best goed.
Houd die DRM in dat je hem maar max. 5x opnieuw mag installeren, of dat je hem maar op max. 5 verschillende computers (tegelijk) mag hebben geinstalleerd?
Google maar eens naar Securom, dan kun je zelf lezen waarom er nogal wat mensen zijn die dat spul voor geen goud op hun machine willen hebben staan.lampekap06 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 20:17:
Met 2 van zulke vette spellen voor €5, dan ga je daar toch niet over zitten emmeren
Crysis, SimCity4, Arma2: OW en IL2-Sturmovik zijn voor mij
EDIT: Dat securom.... dat was toch de trojan uit de gameindustrie?
[ Voor 19% gewijzigd door kronolith op 28-12-2010 20:53 ]
Kom op, nog maar een paar dagen met daily sales!WriteUp schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 21:14:
Ahhhhhhh.... I wil zo graag Team Fortress 2 spelen, maar ik ben bang dat is een sale komt en dat ik dan dus teveel betaal. Wat denken jullie? Kopen of Wachten?
En wat je ook doet. Vooral niet naar al die awesome filmpjes kijken!
En niet er aan denken dat ik al 800 uur in dit geweldige spel heb zitten!
En ... en ...
Nou ja... je ziet maar xD
Ik zou nog even wachten, sommige deals willen nog welleens terug komen.WriteUp schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 21:14:
Ahhhhhhh.... I wil zo graag Team Fortress 2 spelen, maar ik ben bang dat is een sale komt en dat ik dan dus teveel betaal. Wat denken jullie? Kopen of Wachten?
Hij is nog niet geweestLouw Post schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 21:21:
[...]
Ik zou nog even wachten, sommige deals willen nog welleens terug komen.

Is die combi met Garry's mod ofzo interessant? ( Geen idee wat dat is
[ Voor 20% gewijzigd door BinaryRun op 28-12-2010 21:37 ]
The Orange Box is slechts 15 euro... Krijg je er ook HL2 + episodes en Portal bij. Lijkt me nog een betere deal.WriteUp schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 21:34:
[...]
Hij is nog niet geweest( Kost nu 10€, 50% korting volgens steam. )
Is die combi met Garry's mod ofzo interessant? ( Geen idee wat dat is)

IL-2 1946 kan ik aanraden als je van flightsims houdt.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Garry's Mod is wel grappig om te spelen, je kan dan zelf je maps bouwen met alle half life 2 items en volgens mij ook counter strike source items + npc's van beiden en het kan online dacht ik.WriteUp schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 21:34:
[...]
Hij is nog niet geweest( Kost nu 10€, 50% korting volgens steam. )
Is die combi met Garry's mod ofzo interessant? ( Geen idee wat dat is)
En die 50% korting op TF2 blijft ook t/m 2 jan lijkt mij dus je kan hem altijd nog op het eind kopen.
Ja Crysis pack ook gekocht (Warhead nog nooit gespeeld) + Section 8, leek me ook wel leuk.MsG schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 21:49:
Hmm die Crysis pack ziet er wel goed uit.
IL-2 1946 kan ik aanraden als je van flightsims houdt.
[ Voor 30% gewijzigd door Louw Post op 28-12-2010 21:53 ]
Als ik jou was zou ik nog even wachten tot zondag, en dan the orangebox kopen. Als hij voor zondag als daily in de aanbieding is koop je hem natuurlijk dan
[ Voor 42% gewijzigd door BinaryRun op 28-12-2010 21:59 ]
Over King's Bounty zat ik ook even te twijfelen, maar volgens heb je daarbij geen basis bouwen zoals bij Advance Wars en is het meer zoals Fire Emblem waar RPG elementen belangrijker zijn. En dat vind ik minder.
Ik heb zelf ARMA2:OA en SimCity4 gehaald vandaag. Het Doom pack vind ik wat te duur. Crysis en Section 8 hebben vervelende drm.
Tja, het staat bij de specificaties van het spel opgegeven. Als je het stelt als foute copy paste kan alles een foute copy paste zijn...Gropah schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 20:14:
[...]
Ja, maar dat voorbeeld wat jij geeft, daaruit blijkt niet duidelijk dat er ook voor de steamversie een DRM heeft. Zou nu net zo goed een mislukte copie/pasta kunnen zijn
Toki Tori is nu €1,12 overigens , leuke tip.
[ Voor 6% gewijzigd door Bor op 28-12-2010 22:32 ]
Ik zit zelf te twijvelen omdat ik Heroes of Might & Magic wel tof vindt en dit mij er erg aan doet denken.Baardmeester schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 22:19:
Ik zou inderdaad nog even wachten. Grote kans dat ie nog voorbij komt. Hetzelfde geld voor Left 4 Dead. Echt elke sale komen ze voorbij.
Over King's Bounty zat ik ook even te twijfelen, maar volgens heb je daarbij geen basis bouwen zoals bij Advance Wars en is het meer zoals Fire Emblem waar RPG elementen belangrijker zijn. En dat vind ik minder.
Ik heb zelf ARMA2:OA en SimCity4 gehaald vandaag. Het Doom pack vind ik wat te duur. Crysis en Section 8 hebben vervelende drm.
Simcity 4
Deze heb ik al, maar steam is zoveel makkelijker dan een dvdtje. Simcity is zo'n spel wat je op een regenachtige dag kan opstarten en de hele dag kan spelen, geweldig.
Fallout 3
Deze heb ik heel lang illegaal gespeeld en nu maar besloten deze te kopen. Ga hem binnnenkort weer spelen, maar dan met mods. Denk dat ik voor fook2 ga.
King's bounty
Deze kende ik nog niet. Volgens mij lijkt het heel erg op homm en die heb ik helemaal grijs gespeeld vroeger(hotseat ftw). Voor 7.50 wil ik het ook wel proberen.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
I've got a feeling...
Gisteren helaas wat aanbiedingen gemist. Machinarium en Mirror's Edge waren eigenlijk niet te missen.
Overigens, zojuist RUSH binnengehaald. Wat een geinig spel voor het geld. Get's your mind going. Morgen Winterbottom maar eens proberen, mag je eigenlijk niet laten liggen voor 40 cent
[ Voor 44% gewijzigd door Fid3lity op 29-12-2010 00:40 ]
originele king's bounty: King's Bounty is notably considered the forerunner of the Heroes of Might and Magic series of games.pingkiller schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 22:55:
King's bounty
Deze kende ik nog niet. Volgens mij lijkt het heel erg op homm en die heb ik helemaal grijs gespeeld vroeger(hotseat ftw). Voor 7.50 wil ik het ook wel proberen.
en ik kan het je echt aanraden geweldig spel en uitbreidingen zijn ook goed.
Euh... omd... euhm... omdat sommige mensen liever geld aan Valve geven dan aan een goed doel?Bv202 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 00:28:
Het verbaast me wel hoeveel mensen nu nog Machinarium kopen terwijl die in de (awesome) Humble Bundle zat
Of alle berichten over die Indie Bundle half gelezen hebben of overgeslagen en dus nergens van af wisten...
Anoniem: 321068
ben ik het niet mee eens, ik heb 3 indie packs gekocht voor maar 3 bepaalde spellen die los al duurder waren dan die 15 euro, en wat bleek: die andere waren ook nice.Game Error schreef op woensdag 29 december 2010 @ 00:04:
Waarom games spelen, de steam sale is het toppunt van kapitalisme, dingen kopen die je met meer dan 50% zekerheid toch nooit gaat spelen, maar je koopt ze puur voor de heb, epic.
Naast Simcity 4 heb ik ook Rush blind gekocht. Het zag er uit als een leuke hersenkraker; heb nu alle easy levels gehaald en moet zeggen dat ze het (eeuwenoude) concept leuk hebben uitgevoerd. De eerste 20 levels hebben een hoog "kijk eens wat je allemaal kan" gehalte zonder dat je na moet denken, maar er waren toch 2/3 levels waarbij ik even achter m'n oren moest krabben
Verder heb ik vandaag toch maar de Future Indie pack gekocht. Ik heb vroeger heel veel plezier gehad aan Uplink, en nu dat ik zag dat er een (soort van) opvolger van de game in die pack zat, kon ik hem niet laten liggen. De andere games zullen vast ook wel leuk zijn, maar het ging me voornamelijk om die 2
PS5 PSN: UnrealKazu
Children of the Nile
CivCity: Rome
Patricians and Merchants Box (DarkStar One, Patrician 3, The Great Arts race)
Hinterland
Mirror's Edge
The Misadventures of P.B. Winterbottom
Neverwinter Nights 2: Platinum
Overlord Complete Pack
Sid Meier's Pirates!
Sim City 4 Deluxe
Sniper Elite
X-Com: UFO Defense
Had Win7 niet zo'n XP mode functie (in zo'n virtuele machine)Edmin schreef op woensdag 29 december 2010 @ 00:24:
KOTOR gekocht afgelopen week, blijkt het kreng (zelfs met de tweaks van het steam forum) met geen mogelijkheid werkend te krijgen op mijn Win7 install
Gisteren helaas wat aanbiedingen gemist. Machinarium en Mirror's Edge waren eigenlijk niet te missen.
Oh Sniper Elite zal ik vanavond voor 7 uur ook nog even snel kopen denk ikPheace schreef op woensdag 29 december 2010 @ 03:28:
Heb me redelijk ingehouden met daily sales tot nog toe maar nog steeds redelijk ingeslagen ^^
Children of the Nile
CivCity: Rome
Patricians and Merchants Box (DarkStar One, Patrician 3, The Great Arts race)
Hinterland
Mirror's Edge
The Misadventures of P.B. Winterbottom
Neverwinter Nights 2: Platinum
Overlord Complete Pack
Sid Meier's Pirates!
Sim City 4 Deluxe
Sniper Elite
X-Com: UFO Defense
Voor mij gedeeltelijk waar idd, sommige games wil ik gewoon hebben om te hebbenGame Error schreef op woensdag 29 december 2010 @ 00:04:
Waarom games spelen, de steam sale is het toppunt van kapitalisme, dingen kopen die je met meer dan 50% zekerheid toch nooit gaat spelen, maar je koopt ze puur voor de heb, epic.
Ook games die me heel erg interessant lijken en naderhand miss wat minder leuk zijn
[ Voor 18% gewijzigd door Louw Post op 29-12-2010 07:56 ]
Ook is Bloody Good Time wel een leuke game voor tussendoor, cartoony spel met multiplayer, op het moment 25% korting (3,74 atm, zal ook niet lager worden denk ik).Pheace schreef op woensdag 29 december 2010 @ 08:02:
voor games voor weinig geld zou ik ook nog steeds Ghost Master (0.99) en Evil Genius (1,49) aanraden.
The Misadventures of P.B. Winterbottom voor 39 centPheace schreef op woensdag 29 december 2010 @ 08:02:
voor games voor weinig geld zou ik ook nog steeds Ghost Master (0.99) en Evil Genius (1,49) aanraden.
Nu hopen dat Mass Effect 1 en 2 mss nog wat zakken! Mijn paypal storting liet wat lang op zich wachten
Misschien dat ze zondag bij "the best of.." nog weer terugkomen.
Waarom gebruik je iDeal niet?gerre22 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 11:07:
Juist Crysis pack gekocht en dan ook maar het commando's pack!
Nu hopen dat Mass Effect 1 en 2 mss nog wat zakken! Mijn paypal storting liet wat lang op zich wachten
Ben een belg, dat werkt hier jammer genoeg niet.
Had 1 dag voor de daily geld overgemaakt naar Paypal in de hoop dat het mss rap zou gaan, maar dat is een beetje tegengevallen!
Dat is minder, en het kan soms wel tijd duren inderdaad.gerre22 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 11:12:
[...]
Ben een belg, dat werkt hier jammer genoeg niet.
Had 1 dag voor de daily geld overgemaakt naar Paypal in de hoop dat het mss rap zou gaan, maar dat is een beetje tegengevallen!
Ik wacht enkel nog op Prototype, verder heb ik niks meer op m'n verlanglijstje.
Heb de afgelopen dagen:
- Dragon Age Ultimate Edition
- Borderlands GOTY
- Mass Effect 1 + DLC via EA store
Ik wil opzich Mass Effect 2 nog wel, maar heb daar liever ook een Ultimate Edition van.
Zou leuk zijn als deze op de laatste dag nog zou uitkomen.
Ik had hem al 'als thuiskopie' maar ik vond dat ik er snel bij wou kunnen: Steam!
Echt een geweldig spel, heb hem al meerdere malen uitgespeeld.
Voor de rest heb ik in de sale tot nu toe:
Battlefield: Bad Company 2
Just Cause 2
Star Wars: KOTOR
Indie Future Pack
Mirrors Edge
Crysis Complete (dus met Warhead)
en Section 8
Ben benieuwt wat er allemaal nog bijkomt op m'n lijstje in de loop van de dagen!
Ik koop wel games omdat ze me echt leuk lijken, niet omdat 'ik dan voor 40 cent een EXTRA game heb :DDD'
Ik blijf toch wel steeds de neiging houden om games te kopen die ik al retails of 'als thuiskopie' heb! Ik koop alleen mijn thuiskopieën op steam als ik de thuiskopie nog niet helemaal heb uitgespeeld, anders niet.
Maar retail games die ik al heb weersta ik.
There is no real life, there is just AFK.
Prototype? Jaaa! Echt een geweldig spel! Ik speel het nog iedere week sinds het uitkwam, heb hem ook al meerdere keren uitgespeeld! Dit is echt een gaaf spel waar je veel plezier mee gaat beleven! Ik kan niet wachten totdat Prototype 2 uitkomt!!Remy!!!! schreef op woensdag 29 december 2010 @ 11:17:
Ik wacht enkel nog op Prototype, verder heb ik niks meer op m'n verlanglijstje.
:fan:
Wat je moet doen is naar > C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\swkotor < gaan, dan naar de properties van swkotor.exe en dan compability modus op XP SP 2 zetten, 'Disable Desktop Composition' aan en dan tot slot > Run as Administrator < dan Ok.Edmin schreef op woensdag 29 december 2010 @ 00:24:
KOTOR gekocht afgelopen week, blijkt het kreng (zelfs met de tweaks van het steam forum) met geen mogelijkheid werkend te krijgen op mijn Win7 install
Nu werkt je Kotor waarschijnlijk. Dit was mijn fix en het werkt perfect.
Hmm.. Ik vind die DLC eigenlijk niet echt geld waard, laatstaan 4,99

Dit topic is gesloten.