HL2 graphics zijn goed te doen IMO. Heb HL1 nooit gespeeld, maar nu ben ik HL2 opnieuw aan het spelen, en ik ga dan gelijk door naar Ep1 en 2.
Mijn aankopen:
- The Witcher
- Puzzle Quest
- Dragon Age Ultimate Edition
Valt allemaal dus wel mee, DA is ook meteen het duurste spel dat ik ooit op Steam heb gekocht (€20), de vorige titelhouder was Plants vs Zombies met €10.
- The Witcher
- Puzzle Quest
- Dragon Age Ultimate Edition
Valt allemaal dus wel mee, DA is ook meteen het duurste spel dat ik ooit op Steam heb gekocht (€20), de vorige titelhouder was Plants vs Zombies met €10.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
-snip-
[ Voor 93% gewijzigd door Mastermind-- op 05-01-2011 23:32 . Reden: Verkeerde topic ]
There is no real life, there is just AFK.
Greed Corp is typisch een spel dat binnen een maand of 3 nog wel een keer in een weekend deal oid voorbij komt.Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 18:16:
Waarom zie ik pas na de holiday-sales dat ik Greed Corp graag had willen kopen!?
Aangezien dit geen budget gaming topic meer is dan hoef ik me er niet zo druk meer om te maken dat een deal niet ZO goed is dat men niet klaagt xD
Vandaag voor geen duidelijke reden is blijkbaar Blacklight Tango Down -50%.
Dus 7,49. Weekend Deal misschien hoewel er niks van gezegd wordt.
Vandaag voor geen duidelijke reden is blijkbaar Blacklight Tango Down -50%.
Dus 7,49. Weekend Deal misschien hoewel er niks van gezegd wordt.
Dat ontglipt me niet hoor 
Anyways de holiday sales zijn over en daarmee ook het nut voor dit topic, het was leuk, nuttig en gezellig tot de volgende keer
Anyways de holiday sales zijn over en daarmee ook het nut voor dit topic, het was leuk, nuttig en gezellig tot de volgende keer
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is gesloten.