[PC/Mac] Klets hier over de Steam Holiday-Sale!

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 33.418 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ook GTA4 gekocht, leuk om hem legaal te hebben, alleen moet ik nu ook mijn Steamdir verplaatsen, 30 GB heb ik niet vrij op mijn systeemschijf :)

Ik zie wel dat enkele gratis games die ik had gedownload verdwenen zijn (Trackmania oa)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Marzman schreef op zondag 02 januari 2011 @ 22:56:
Ook GTA4 gekocht, leuk om hem legaal te hebben, alleen moet ik nu ook mijn Steamdir verplaatsen, 30 GB heb ik niet vrij op mijn systeemschijf :)

Ik zie wel dat enkele gratis games die ik had gedownload verdwenen zijn (Trackmania oa)
Gratis games worden niet in je lijst opgeslagen, maar alleen in je locale steam. Deze zul je dus weer apart moeten toevoegen. Een uitzondering is een gratis 'verkoop-product' zoals portal laatst.

Ik heb zelf nog 4.90 'over' op paypal, die ik nog even hieraan wil spenderen. Iemand nog leuke ideën? Geen plant vs zombie en ik heb al het volgende:

GTA IV Complete Bundle
Evil Genius
Team Fortress 2
King's Bounty: Collection
Mirror's Edge
Blueberry Garden
The Witcher: Enhanced Edition (ROW)
Winterbottom
Humble Indie Bundle 1 + 2
Worms Reloaded
Audiosurf
Portal

[ Voor 25% gewijzigd door BinaryRun op 03-01-2011 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

WriteUp schreef op maandag 03 januari 2011 @ 00:15:
[...]

Gratis games worden niet in je lijst opgeslagen, maar alleen in je locale steam. Deze zul je dus weer apart moeten toevoegen. Een uitzondering is een gratis 'verkoop-product' zoals portal laatst.

Ik heb zelf nog 4.90 'over' op paypal, die ik nog even hieraan wil spenderen. Iemand nog leuke ideën? Geen plant vs zombie en ik heb al het volgende:

GTA IV Complete Bundle
Evil Genius
Team Fortress 2
King's Bounty: Collection
Mirror's Edge
Blueberry Garden
The Witcher: Enhanced Edition (ROW)
Winterbottom
Humble Indie Bundle 1 + 2
Worms Reloaded
Audiosurf
Portal
RUSH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Kent iemand dit spel? Kan je IG items voor TF2 mee verdienen terwijl je poker speelt xD. Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 09:53
WriteUp schreef op maandag 03 januari 2011 @ 00:15:
[...]

Sid Meier's Pirates!
Patricians and Merchants Pack
Tropico Reloaded
Sniper Elite
Flatout2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Plant vs Zombie heb ik ook gekocht, verslavend want ik had al lang moeten slapen :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:16
Zo dan, heb het topic beetje gevolgd en het waren leuke deals!

Zelf heb ik

GTA
Super Meat Boy
BLUR
DiRT 2
Mirrors Edge
Lara Croft
NFS

Tot de volgende weer:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Zo, dat was me wat. Dit wordt de complete lijst dan tenzij ik nog iets bijzonders vindt. (erg op zoek xD)

Children of the Nile
CivCity: Rome
Patricians and Merchants Box (DarkStar One, Patrician 3, The Great Arts race)
Hinterland
Mirror's Edge
The Misadventures of P.B. Winterbottom
Neverwinter Nights 2: Platinum
Overlord Complete Pack
Sid Meier's Pirates!
Sim City 4 Deluxe
Sniper Elite
X-Com: UFO Defense
Swords and Soldiers HD
Amnesia: The Dark Descent
Grand Ages Rome Complete Pack
Everyday Genius: Square Logic
Grand Theft Auto IV Complete pack
Hitman: Blood Money
Guardians of Graxia + Map Pack
Team Fortress (x3)
Stalker Cop + Soc (gekregen :D)
Plants vs Zombies GOTY
Dead Space

Ik kan er weer tegen aan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

Abomination schreef op zondag 02 januari 2011 @ 16:52:
Voor de mensen welke the orange box in discount wilde zien is deze niet geadverteerd, maar heeft wel een 50% korting gekregen. Zie hier
Blijft een matige deal. Eind november kocht ik de Orange Box in een daily sale van Steam voor €7,50. Ik gok dat een beetje geduld na deze christmas sale wel eens vruchten af zou kunnen werpen. :P

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Pheace schreef op maandag 03 januari 2011 @ 03:07:
Zo, dat was me wat. Dit wordt de complete lijst dan tenzij ik nog iets bijzonders vindt. (erg op zoek xD)

[...]

Ik kan er weer tegen aan _/-\o_
Inderdaad. Mooie score :P

Ik heb, naast mijn eerdere lijstje, verder nog
• Anno 1404 Gold
• Mini Ninjas
• The Witcher: Enhanced Edition (ROW) Voor 99 cent :P
• FlatOut2
• FlatOut Ultimate Carnage (ROW)
• Paradox Holiday Sale 2010
Bestaande uit: Penumbra: Black Plague, Hearts of Iron II: Complete, Penumbra: Requiem, Europa Universalis: Rome - Gold Edition, Europa Universalis: Rome - Vae Victis, King Arthur - The Role-playing Wargame, Crusaders: Thy Kingdom Come, King Arthur - The Role-playing Wargame: Knights and Vassals DLC, King Arthur - The Role-playing Wargame: Legendary Artifacts DLC, King Arthur - The Role-playing Wargame: The Saxons, Europa Universalis III, Europa Universalis III: Heir to the Throne, Knights of Honor, Take Command: Second Manassas, Elven Legacy, Sword of the Stars, Hearts of Iron III, US Sprite Pack, German Sprite Pack, German Infantry Sprite Pack, Japanese Infantry Sprite Pack, Soviet Sprite Pack, Hearts of Iron III, Supreme Ruler 2020, Sword of the Stars: Argos Naval Yard Expansion, East India Company, East India Company: Pirate Bay, Hearts of Iron III: DLC - Sprite Pack, German II Sprite Pack, Majesty 2, Majesty: Gold Edition, Lead and Gold - Gangs of the Wild West, East India Company: Privateer, For The Glory, East India Company: Battle of Trafalgar, Arsenal of Democracy, Rise of Prussia, Majesty 2 - Kingmaker, Semper Fi Expansion, Lionheart - Kings' Crusade, Elven Legacy: Magic, Elven Legacy: Siege, Elven Legacy: Ranger, Victoria II, Victoria II Interwar Sprite Pack, Victoria: Revolutions, Mount and Blade: Warband, Ship Simulator Extremes, Commander: Conquest of the Americas, Commander COTA DLC - Colonial Navy, Woody Two-Legs Attack of the Zombie Pirates.

In totaal hebben deze sales mij ongeveer €110,- gekost.
Een behoorlijk rib uit mijn lijf :X

Aan de andere kant, op 56 spellen (excl. expansions en DLC) komt dat neer op iets minder dan 2 euro per spel. Zo bezien valt het wel mee :P

Weet iemand wat dat 'ROW' betekent?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Nu nog even al die spellen ook echt spelen anandus. ;)

Ff domme vraag, als ik iets van Steam koop als gift, kan ik hem dan ook later aan mezelf giften? Dus dat ik later besluit dat ie alsnog voor mezelf is.

[ Voor 6% gewijzigd door Mentalist op 03-01-2011 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
W3ird_N3rd schreef op maandag 03 januari 2011 @ 08:22:
Nu nog even al die spellen ook echt spelen anandus. ;)
Ik ben al flink onderweg :*)
Daarbij ben ik van plan het komende jaar, behalve wat spellen die nog uit moeten komen, niet echt veel meer te kopen. Dus ik moet er even mee vooruit :P
Ff domme vraag, als ik iets van Steam koop als gift, kan ik hem dan ook later aan mezelf giften? Dus dat ik later besluit dat ie alsnog voor mezelf is.
Ja, zolang het niet geaccepteerd is kan je het naar elk emailadres 'resenden' die je maar wil, incl. je eigen mailadres :)
Je kan het zelfs beter dan andersom doen, dus het giften aan je eigen emailadres en dan later alsnog aan iemand giften als je besluit om het niet aan jezelf te geven. Zo houd je er controle op :)

[ Voor 28% gewijzigd door anandus op 03-01-2011 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Heb ook flink wat ingeslagen, en er komt nog Divinity 2 of Neverwinternights 2 bij;

Tropico3 special edition +Absolute Power
Half life Ep1
Half life Ep2
Half life 2 (cadeau voor iemand anders)
Overlord 2
Crysis Warhead
Super Meatboy
Team Fortress 2
Paar uitbreidingen voor Just Cause 2

Volgens mij was dat het... Lekker wat "random" games om me tussen de titels die ik in 2011 ga kopen zoet te houden (Crysis 2, Homefront, Shogun 2, etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:48

D4NG3R

kiwi

:)

Is Plants vs Zombies eigenlijk nog wat? Ik ben gek van die Defend the Tower games. Maar dit lijkt mij toch anders :) .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Vorig jaar (2009 :P) veel gespeeld en is een heel erg leuk spel maar niet helemaal te vergelijken inderdaad.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:49

heuveltje

KoelkastFilosoof

Het is niet helemaal hetzelfde. Maar ik weet vrij zeker dat als je die tower-defense games leuk vind, dat je plants ook leuk gaat vinden. Is echt een lollig spel voor tussendoor.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Plants vs Zombies heeft wel weinig diepgang. Met 1 strategie kan je elk level halen :( .
Verder wel een hele goede game trouwens, alleen dit minpuntje maakt het net niet zo goed als (imo) de beste games uit dit genre: Defense Grid en PixelJunk Monsters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
Kun je niet beter Warcraft 3(+Expansion) halen als je Tower Defense wilt spelen. Bij de custom maps zitten veel betere en meer gevarieerde tower defense spellen dan die losstaande spellen bij elkaar. Spellen zoals Cube Defense, Line Tower Defense, Towers Wars en nog een hoop andere zijn allemaal veel leuker dan die losstaande troep.

Verder kun je nog Hero Defense spelen(in plaats van towers heb je held die je moet levelen en items kopen). Een hoop andere custom games waaronder natuurlijk het beroemde DOTA. Je heb de gewone game nog met goede single player campaign en de multiplayer wordt nog altijd veel gespeeld. Je moet ze nu kunnen halen voor minder dan een tientje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rarz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 10:14
WriteUp schreef op maandag 03 januari 2011 @ 00:45:
Kent iemand dit spel? Kan je IG items voor TF2 mee verdienen terwijl je poker speelt xD. Iemand ervaring mee?
Ik heb het aangeschaft voor de Treasure Hunt. Het is een poker (Texas Hold Em) spel, is geinig voor een keer en om de TF items vrij te spelen, maar heeft verder nul replay value. (En het is niet een erg goede versie van poker. Met bluffen win je bijna altijd). De characters zijn wel grappig, maar worden wat repetatief.

Your mileage may vary.

When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Net dan maar Left for Dead 2 aangeschaft :)
Hopen dat het een leuk spel is, ga vanavond lekker even een paar uurtjes spelen =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
Leuk die sale, nu heb ik 190 games :D :P

http://steamcommunity.com/id/noxiouspluk/games?tab=all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Ik kan maar niet kiezen tussen Sid Meier's Pirates! & Sid Meier's Railroads!

Helaaas heb ik maar geld voor 1. Dringend advies nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WriteUp schreef op maandag 03 januari 2011 @ 14:51:

Pirates. Flink wat uurtjes plezier aan gehad. Geen ervaring met Railroads, maar het trekt me niet zo. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Laatst online: 13:49

heuveltje

KoelkastFilosoof

Rarz schreef op maandag 03 januari 2011 @ 12:17:
[...]

Ik heb het aangeschaft voor de Treasure Hunt. Het is een poker (Texas Hold Em) spel, is geinig voor een keer en om de TF items vrij te spelen, maar heeft verder nul replay value. (En het is niet een erg goede versie van poker. Met bluffen win je bijna altijd). De characters zijn wel grappig, maar worden wat repetatief.

Your mileage may vary.
Met /\/\/\

Heb het snachts eens ooit gekocht omdat het in de aanbieding was, ik zin had om te pokeren, en dit me wel grappig leek.
Tis idd ook grappig om een paar keer te spelen, en je kunt we wat wapens/items voor TF2 mee unlocken
Maar tis zeker geen hoogvlieger, de teksten van de chars ken je na 10 potjes ook wel, ik erger me af en toe groen aan geel als bv 3 spelers eerst 10sec tekst hebben alvorens te passen. En de poker AI is vrij waardeloos.
Soms kun je bluffen, maar als ze 1 paar hebben gaan ze practisch altijd all-in, ongeacht hoe de rest van het spel eruit ziet.

Dat gezegd hebbende heb ik me er stiekem toch al wel een uurtje of 5 - 6 mee vermaakt voor E2,- :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

WriteUp schreef op maandag 03 januari 2011 @ 14:51:

Pirates! inderdaad.

Railroads kan leuk zijn maar kan ook instabiel zijn. Als je pirates! nog niet heb, zou ik die eerst nemen, dan een andere sale railroads of zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:07

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Pirates.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 23:07
Ken Railroads niet maar Pirates is zeker een goede game, lekker simpel, speelt makkelijk weg en de sfeer is super.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

nou dan toch ook maar Dead Space en Amnesia: Dark Descent erbij gehaald. Kon het niet laten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:24
Excelb-boy schreef op maandag 03 januari 2011 @ 15:31:
nou dan toch ook maar Dead Space en Amnesia: Dark Descent erbij gehaald. Kon het niet laten :p
Ik zit over beide te twijfelen, wil er eigenlijk een van beide kopen. Welke is leuker/beter/gaver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

RetroTycoon schreef op maandag 03 januari 2011 @ 16:38:
[...]

Ik zit over beide te twijfelen, wil er eigenlijk een van beide kopen. Welke is leuker/beter/gaver?
Amnesia. Nou, ik denk dat je ze niet echt kunt vergelijken. Amnesia is wel een beetje thriller...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Geen idee, heb beiden nog niet gespeeld en ik hoor om me heen dat ze beiden erg goed zijn!
Ik ga zo snel naar huis en beginnen met Amnesia denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:36
[...]

Je kan ze niet echt vergelijken. Dead Space gaat meer de shooter kant op. Amnesia is meer een erg enge adventure. Maar het zijn beide heel erg goede games! Dead Space is wel wat gaver vind ik zelf. En Amnesia zorgt ervoor dat je je anders gaat gedragen in het donker! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb ook de hele FEAR reeks gekocht, ik vermaak me daar toch nog wel mee. En FEAR 2 ziet er nog best wel goed uit.. Als ik die uit heb dan mag ik aan Deadspace beginnen :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiekoppen
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-09 11:47
SeamusXanthus schreef op maandag 03 januari 2011 @ 11:05:
Plants vs Zombies heeft wel weinig diepgang. Met 1 strategie kan je elk level halen :( .
Verder wel een hele goede game trouwens, alleen dit minpuntje maakt het net niet zo goed als (imo) de beste games uit dit genre: Defense Grid en PixelJunk Monsters.
Defense Grid is inderdaad erg goed en heb hem zelf ook gekocht. Had hem toen voor €1,80 maar hij is nu voor €4,49 en dat vind ik hem wel waard als je van tower defense games houd. En stukken leuker dan Plants op het stijltje na dan }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
Het zijn beide goede games. Amnesia als je ze wilt kopen voor het survival horror aspect. Dead Space als je een action game wilt in een horror sausje. En die kun je dus qua horror niveau vergelijken met een Resident Evil 4 of Doom 3.

Bij Amnesia heb je geen wapens en moet je dus wegrennen. Dus een stuk enger dan dat je met een grote gun rondloopt. Je moet hem wel s'avonds/s'nachts in het donker spelen voor het juiste effect. Hier een geniaal filmpje van iemand die Amnesia speelt terwijl die op skype zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Laatst online: 12:37
Ik heb Amnesia's voorganger (Penumbra:overture) gespeeld met een vriend, en op een gegeven moment scheten we bakstenen. Yahtzee's (zeropunctuation) review van Amnesia is spot on, dat spel is ENG.

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:28

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ward191 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 17:40:
[...]

Defense Grid is inderdaad erg goed en heb hem zelf ook gekocht. Had hem toen voor €1,80 maar hij is nu voor €4,49 en dat vind ik hem wel waard als je van tower defense games houd. En stukken leuker dan Plants op het stijltje na dan }:O
Beter dan Defense Grid is Sol Survivor. Ziet er beter uit, besturing werkt beter en daarnaast is het iets trager en uitgebreider waardoor er meer variatie is.

Oh ja Sol heeft CO-OP! :D

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:14

Compizfox

Bait for wenchmarks

Baardmeester schreef op maandag 03 januari 2011 @ 17:41:
Het zijn beide goede games. Amnesia als je ze wilt kopen voor het survival horror aspect. Dead Space als je een action game wilt in een horror sausje. En die kun je dus qua horror niveau vergelijken met een Resident Evil 4 of Doom 3.

Bij Amnesia heb je geen wapens en moet je dus wegrennen. Dus een stuk enger dan dat je met een grote gun rondloopt. Je moet hem wel s'avonds/s'nachts in het donker spelen voor het juiste effect. Hier een geniaal filmpje van iemand die Amnesia speelt terwijl die op skype zit.
Dat is niets voor mij dus :P

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Touchdomex schreef op maandag 03 januari 2011 @ 17:47:
[...]

Beter dan Defense Grid is Sol Survivor. Ziet er beter uit, besturing werkt beter en daarnaast is het iets trager en uitgebreider waardoor er meer variatie is.

Oh ja Sol heeft CO-OP! :D
Holy crap! Das exact wat ik gaaf vind :D . Gewoon Onslaught, maar dan in 3D _/-\o_ .

Heb PvZ ook gekocht trouwens, best wel verslavend :9 . Maar ik denk niet dat het veel replay value heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
D4NG3R schreef op maandag 03 januari 2011 @ 18:11:
[...]

Holy crap! Das exact wat ik gaaf vind :D . Gewoon Onslaught, maar dan in 3D _/-\o_ .

Heb PvZ ook gekocht trouwens, best wel verslavend :9 . Maar ik denk niet dat het veel replay value heeft.
Never mind.

[ Voor 6% gewijzigd door BinaryRun op 03-01-2011 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:47

Louw Post

Cerenas

Baardmeester schreef op maandag 03 januari 2011 @ 17:41:

Amnesia is echt een aanrader als je van horror houd! :o Tering wat word ik bang als ik dat spel speel :P. Alleen de sfeer in het spel al!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
Toch maar GTA IV en Amnesia gehaald! Hopelijk lukt het me op Amnesia uit te spelen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Net op tijd :P

Dat was de sale dan voor deze holidays. Wat was jullie favo aankoop / aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Grid defense

Moet eerlijk zeggen, heb niet veel gekocht, maar het is toch wel een heerlijk spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Zullen we het topic maar omdopen tot algemeen Steam sale topic? Er is immers elke week/weekend een aanbieding en er zijn vaak genoeg sales...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Defense Grid, andersom xD

Gek, de kortingsprijzen staan er nog steeds op :O
Thomasthomas schreef op maandag 03 januari 2011 @ 19:18:
Zullen we het topic maar omdopen tot algemeen Steam sale topic? Er is immers elke week/weekend een aanbieding en er zijn vaak genoeg sales...
Goed idee! Misschien is een nieuw topic daarvoor wel handiger. Ik bied me aan als auteur. :+

[ Voor 69% gewijzigd door BinaryRun op 03-01-2011 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Die zijn ze nu aan het strippen. Duurde elke keer even bij de dagelijkse sales ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Ik vindt het wel handig om een Steam topic te hebben lijkt me. Dat of gewoon een PC-DD of zo. "PC-Direct Download Budget Topic" of zo, maar dan staat er weer geen steam in,lol. Steam zal toch wel het meest gebruikt zijn.

Op zich is Steam op zich geen slecht idee.

[ Voor 9% gewijzigd door Pheace op 03-01-2011 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Pheace schreef op maandag 03 januari 2011 @ 19:23:
Op zich is Steam op zich geen slecht idee.
Nee het idee van Steam op zich is op zich goed, nu nog een Linux versie en ik ben ook weer helemaal blij. :+
WriteUp schreef op maandag 03 januari 2011 @ 19:00:
Net op tijd :P

Dat was de sale dan voor deze holidays. Wat was jullie favo aankoop / aanbieding?
Indie story pack was ik wel blij mee omdat ik And Yet It Moves toch al wou hebben.

GTA IV pack was ook netjes.

Behalve dat nog Garry's Mod gekocht, maar verder heb ik gelukkig de hand op de knip gehouden. :P

Orange Box voor €7,50 was denk ik toch wel de beste aanbieding maar die viel geloof ik niet binnen deze sale (van wanneer tot wanneer liep deze sale eigenlijk?)

[ Voor 24% gewijzigd door Mentalist op 03-01-2011 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Gehaald tijdens deze actie:

HL2:EP1
HL2:EP2
Plants vs Zombies
Sol Survivor
Audiosurf

Wat is jullie gekochte lijstje :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:24
Plants vs. Zombies
Crysis Complete (W-EU)
Indie 2D Pack

Valt mee hè :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:59

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Mafia 2 - Digital Deluxe Edition
Mafia 2 - Joe's Adventures
Mafia 2 - Jimmy's Vendetta
Red Faction: Guerilla
SimCity 4 Deluxe
Titan Quest
Titan Quest - Immortal Throne

Vooral Mafia 2 ben ik blij mee, heb lang gewacht tot hij voor een normale prijs te koop was.

Helaas had ik nét voor de sale DeathSpank, DeathSpank: Thongs of Virtue en Lara Croft: Guardian of Light gekocht, had me €10 per titel gescheelt -O-

Totale Steam-library is nu 52, maar daar zitten ook wat meukdingen tussen (HL2: Deathmatch, CS:Source Beta en andere zooi die je er soms bij krijgt zoals Ricochet, SiN).

[ Voor 58% gewijzigd door Angeloonie op 03-01-2011 20:31 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Thomasthomas schreef op maandag 03 januari 2011 @ 19:18:
Ik vind dat een hele goed idee :Y
Of überhaupt een algemeen Steam-topic, ook voor mogelijke andere vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriveSand
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-11-2024

DriveSand

Transform and roll out!

Mijn buit:

Blueberry Garden
Company of Heroes (+ Opposing Fronts)
Everyday Genius - Square Logic
Machinarium
MIsadventures of P.B. Winterbottom
Plants vs. Zombies GOTY
Railroad Tycoon II Platinum
Shatter
Sid Meier's Pirates
SimCity 4 Deluxe
Super Meat Boy

Ik had vóór de 26e (toen ik Steam na maanden weer eens aanzwengelde en de sale zag) welgeteld één spel via Steam gekocht, KOTOR. Nu dit erbij gekocht, ik weet alleen niet wat nou de belangrijkste reden is geweest: A.) dat ik die spellen zo graag wilde hebben, of B.) het idee dat je iets misloopt als je het NIET koopt (met die lage prijzen :P). Anyhoo, voor een paar centen kan ik weer een tijdje vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
anandus schreef op maandag 03 januari 2011 @ 20:15:
[...]
Ik vind dat een hele goed idee :Y
Of überhaupt een algemeen Steam-topic, ook voor mogelijke andere vragen?
Denk het wel ;), ben al met een topicstart bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind--
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:40
Ik heb gekocht (in volgorde :P):

Battlefield Bad Company 2 Standard Edition
Just Cause 2
Indie Future Pack (Uplink, Hacker Evolution, Twin Sector, System Protocol One, Hammerfight)
Star Wars: KOTOR (Zeer zware tegenvaller)
Crysis Complete
Section 8
Mafia II Digital Deluxe (Yay! Zat al zo lang op een redelijke prijs te wachten!)
Zeno Clash
Evil Genius (Op aanraden van iemand een aantal pagina's terug)
Railroad Tycoon Collection (Omdat ik zoveel plezier heb gehad met Railroad Tycoon 1 en omdat iemand Sid's Railroads aanbeveelde, een paar pagina's terug).

Totaal: €70,07 -- JEZUS IK SCHRIK ME EEN ONGELUK nu ik dit nu uitreken.....

Maar ach, ik mag ook wel eens verwend worden..... :+ :+

Ik had voordurend de neiging om games te kopen die ik al retail of 'als thuiskopie' heb. Maar ik heb mezelf weerhouden, op Uplink na dan.

Ik wilde eigelijk Uplink kopen omdat ik dit al jaren speelde en het zo'n geweldig spel was dat ik hem op steam wilde hebben, maar de Indie future pack was 50 cent goedkoper, dus heb ik die maar gekocht.

There is no real life, there is just AFK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Mastermind-- schreef op maandag 03 januari 2011 @ 20:45:
Star Wars: KOTOR (Zeer zware tegenvaller)
Wel een wtf-momentje voor mij. :X Hoe kan dat spel nu tegenvallen? Je moet het begin misschien even doorbijten, maar zodra je van de beginplaneet Taris af bent en een lightsaber krijgt komt het verhaal pas echt op gang. Imo verreweg de beste game in dit lijstje van jou (zeker voor zijn tijd, maar ook nu nog). :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
Orange Box 14,99 (Beetje spijt van. Was eerste dag, dus ik dacht snel halen voordat het weg is :P)
GTA IV Complete Pack 8,75
Amnesia: The Dark Descent 5,10

Het is niet heel veel, maar ik wou er niet veel geld aan uitgeven. Zaten trouwens mooie deals tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
CaptainCharisma schreef op maandag 03 januari 2011 @ 20:54:
[...]

Wel een wtf-momentje voor mij. :X Hoe kan dat spel nu tegenvallen? Je moet het begin misschien even doorbijten, maar zodra je van de beginplaneet Taris af bent en een lightsaber krijgt komt het verhaal pas echt op gang. Imo verreweg de beste game in dit lijstje van jou (zeker voor zijn tijd, maar ook nu nog). :)
Ik snap het ook niet, maarja, smaken verschillen, denk ik dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

CaptainCharisma schreef op maandag 03 januari 2011 @ 20:54:
[...]

Het is zoals met bijna alles in het leven: Bevalt het begin niet? Dan valt de rest je meestal ook tegen, omdat je er gewoon helemaal niks meer van verwacht.

offtopic:
Het probleem met hedendaagse games (in mijn ogen) is dat het begin en einde geniaal zijn, maar dat het middensegment (90% van de speeltijd dus) gewoon een stuk minder is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Laatst online: 08-08 22:31
Totale schade van de sale voor mij: € 63.23
Valt mee als je bedenkt dat ik voor starcraft 2 bijna net zoveel kwijt was, en dat voor 1 spel welke ik pas maar 1x heb gespeeld |:(

Alles voor mooie prijzen gekocht, dus ben tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 05:36
Ik heb ook veel te veel gekocht :) Maar ik heb wel voor veel mensen al een kado voor hun verjaardag ;)

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke hier mijn complete lijst :$

Battlefield Bad Company 2 Vietnam
Plants vs. Zombies
GTA IV Complete Bundle
Mafia II DLC - Greaser
Company of Heroes Gold
Mafia II DLC Joe's Adventures
Mafia II DLC - Renegade
Mafia II DLC - Vegas
Mafia II DLC - War Hero
Mafia II DLC - Jimmys Vendetta
Mafia II
Half-Life 1 Anthology
S.T.A.L.K.E.R. CoP + SoC
Sniper Elite
Crysis Complete (W-EU)
MX vs ATV Reflex
Doom Pack
Serious Sam Gold Pack (ROW)
Killing Floor - Outbreak Character Pack
Killing Floor PostMortem Character Pack 2 DLC
Killing Floor - "London's Finest" DLC Character pack
Mirror's Edge
FlatOut
FlatOut2
FlatOut Ultimate Carnage (ROW)
Red Faction Guerrilla
Red Faction 2
Red Faction
Overlord Complete Pack
Ghost Recon Pack
Saints Row 2 (EU)
Battlefield 2
Trials 2: Second Edition
Battlefield Bad Company 2 Standard Edition
The Deus Ex Collection

Ben nu bezig met Mafia 2 en Bad company 2 vietnam ;)

En de rest bewaar ik voor als ik me verveel op CSS/Mafia2/BC2V :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:44

Sagat

Is pappa x2!

Voor mij:
Gta4 + lost episodes
Shatter
Monkey island 1&2
Humble indie pack 1&2

Die mega bundels heb ik met zeer veel moeite kunnen weersttaan. Steam topic is zeker een goed plan.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:14

Compizfox

Bait for wenchmarks

Oh, valt nog mee dan wat ik heb:

Operation Flashpoint: Dragon Rising
Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter 2
Crysis

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Safaci schreef op maandag 03 januari 2011 @ 20:56:
Orange Box 14,99 (Beetje spijt van. Was eerste dag, dus ik dacht snel halen voordat het weg is :P)
GTA IV Complete Pack 8,75
Amnesia: The Dark Descent 5,10

Het is niet heel veel, maar ik wou er niet veel geld aan uitgeven. Zaten trouwens mooie deals tussen.
Eerste dag vol prijs gekocht. Geen SECONDE spijt van gehad. Is gewoon een geweldige set games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb aardig wat koopjes bijeengescharreld:
Crysis pack
Sim city 4
Super Meat Boy
TF2 aan een maat gegift.
Half Life pack
Dirt 2
Burnout Paradise

En voor minder geld dan een gemiddeld spel in de winkel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 07:26

MsG

Forumzwerver

Burnout Paradise en OFP zijn niet meer opnieuw verschenen of wel?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
MsG schreef op maandag 03 januari 2011 @ 23:13:
Burnout Paradise en OFP zijn niet meer opnieuw verschenen of wel?
Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Goh, dan valt het hier ook reuze mee:

Serious Sam Box (4.-)
Winterbottom (40 cent)
Amnesia (5.10)
RUSH (50 cent)

En Mirror's Edge als gift ;) Ben ik toch wel klaar voor 10 euro :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBasch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:11
Mijn lijstje:

Amnesia: The Dark Descent
Bioshock
Bioshock 2
Borderlands GOTY
Call of Cthulhu®: Dark Corners of the Earth (Bethesda Pack)
Crysis
Crysis Warhead
Dead Space
The Elder Scrolls III: Morrowind (Bethesda Pack)
The Elder Scrolls IV: Oblivion (Bethesda Pack)
Evil Genius
F.E.A.R. Complete Pack
Fallout 3 GOTY (Bethesda Pack)
Fallout: New Vegas (Bethesda Pack)
Flight Control HD
Grand Theft Auto IV + episodes
Greed Corp
Just Cause 2
Mirror's Edge
The Misadventures of P.B. Winterbottom
Rogue Warrior (Bethesda Pack)
RUSH
Section 8
Super Meat Boy
Supreme Commander 2
Torchlight
Trials 2: Second Edition
The Witcher: Enhanced Edition

Niet via steam maar wel mooi:
Humble Bundle 1 & 2

[ Voor 3% gewijzigd door iBasch op 04-01-2011 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
Gaaf dat er zoveel mensen zijn dat Crysis collectie hebben aangeschaft. Vul de servers mensen en huppel van de ene server naar de ander.

Vraagje;
Als je twee BlackOps hebt in je steam account, is het niet mogelijk om er 1 te schenken aan een ander toch? Ik ken iemand dat een box versie heeft en via Steam heeft gehaald.

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
Penumbra: Overture
Paradox Pack
Sniper Elite
Sid Meier's Pirates!
Unreal Deal Pack
AI War: Children of Neinzul
STCC - The Game
RACE On Expansion
Patricians and Merchants Pack
Tropico Reloaded

S.T.A.L.K.E.R. CoP + SoC
SimCity 4 Deluxe
Arma II: Operation Arrowhead
AI War: Fleet Command
FlatOut
FlatOut2
Red Faction
Red Faction 2
Counter-Strike: Source
Titan Quest Gold

Gifts:
Left 4 Dead 2 2x

Ik had laatst uitgerekend dat ik iets van gemiddeld 2,25 per spel/expansion heb betaald, echt niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 07:26

MsG

Forumzwerver

Crysis Pack
GRAW 1
GRAW 2
Sniper Elite
FlatOut 1
FlatOut 2
FlatOut 3
Counter-Strike: Source
GTA IV + Liberty City
Misadventures
Serious Sam Pack
Battlefield Bad Company 2
Mirror's Edge
Commandos Pack
Overlord Pack
Toki Tori

Gifted:
Evil Genius

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind--
anandus schreef op maandag 03 januari 2011 @ 20:58:
[...]
Ik snap het ook niet, maarja, smaken verschillen, denk ik dan maar :)
Inderdaad, ik vindt de manier waarop de game in elkaar is gezet echt niet fijn. Drie kleine voorbeelden: OOC uitleg in IC, raar equip menu, grafisch slechter dan verwacht, etc
D4NG3R schreef op maandag 03 januari 2011 @ 21:23:
[...]

Het is zoals met bijna alles in het leven: Bevalt het begin niet? Dan valt de rest je meestal ook tegen, omdat je er gewoon helemaal niks meer van verwacht.

offtopic:
Het probleem met hedendaagse games (in mijn ogen) is dat het begin en einde geniaal zijn, maar dat het middensegment (90% van de speeltijd dus) gewoon een stuk minder is :/
Ik vindt dat niet, ik vindt vaak dat het begin en het einde tegenvallen in verhouding met de rest van de game.
Ik vindt wel dat het af en toe lijkt alsof ze meer tijd in de trailers hebben gestopt dan in de game.
shenr schreef op maandag 03 januari 2011 @ 21:49:
Totale schade van de sale voor mij: € 63.23
Valt mee als je bedenkt dat ik voor starcraft 2 bijna net zoveel kwijt was, en dat voor 1 spel welke ik pas maar 1x heb gespeeld |:(

Alles voor mooie prijzen gekocht, dus ben tevreden.
Zelfde voor C&C 4 in mijn geval, ben een ongelooflijke C&C fan, dus heb hem gelijk gehaald, vervolgens in één nachtje uitgespeelt. Valt ook zwaar tegen hoor, 1 unit die vijf autootjes kan produceren, het hele orginele C&C concept is weg uit deze game en voor mij is hij daarom ook het pikzwarte schaap in de famillie.
Modest71 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 00:25:
Gaaf dat er zoveel mensen zijn dat Crysis collectie hebben aangeschaft. Vul de servers mensen en huppel van de ene server naar de ander.

Vraagje;
Als je twee BlackOps hebt in je steam account, is het niet mogelijk om er 1 te schenken aan een ander toch? Ik ken iemand dat een box versie heeft en via Steam heeft gehaald.
Volgens mij laat Steam je geen 2e kopen/registreren, volgens mij werkt 'giften' op die manier met Half-Life 2 games, had ik ergens gelezen toen ik dit met GTA IV wilde doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Mastermind-- schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 00:50:

Volgens mij laat Steam je geen 2e kopen/registreren, volgens mij werkt 'giften' op die manier met Half-Life 2 games, had ik ergens gelezen toen ik dit met GTA IV wilde doen.
Hij zegt dat hij er twee heeft staan bij zijn Steam account. Ik laat hem wel even een screenshotje maken.
(trouwens is er een steam vraag topic hier om deze thread niet te verpesten door mijn vragen?)

Bedankt voor je reactie,.. en tja op één of ander manier kan ik deze vraag niet stellen bij Steam forums. Op één of ander manier kan ik daar niet inloggen, ook niet dat ik opnieuw registeer |:( . Laat staan, dat ze mij gaan helpen bij mijn vraag.

Hij zei als het me ging lukken dan is het spel voor mij :9~

[ Voor 4% gewijzigd door XRayXI op 04-01-2011 01:06 ]

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Modest71 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 01:04:
[...]

Hij zegt dat hij er twee heeft staan bij zijn Steam account. Ik laat hem wel even een screenshotje maken.
(trouwens is er een steam vraag topic hier om deze thread niet te verpesten door mijn vragen?)

Bedankt voor je reactie,.. en tja op één of ander manier kan ik deze vraag niet stellen bij Steam forums. Op één of ander manier kan ik daar niet inloggen, ook niet dat ik opnieuw registeer |:( . Laat staan, dat ze mij gaan helpen bij mijn vraag.

Hij zei als het me ging lukken dan is het spel voor mij :9~
Geen idee of dat bij Bops zo is maar Mac versie en PC versie toevallig? Dat is bij Civ ook zo. Is echt niet mogelijk om twee games op je account geregristreerd te hebben voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Pheace schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 01:52:
[...]

Geen idee of dat bij Bops zo is maar Mac versie en PC versie toevallig? Dat is bij Civ ook zo. Is echt niet mogelijk om twee games op je account geregristreerd te hebben voor zover ik weet.
Hij zei dat hij de "uit de winkel" eerst had geïnstalleerd, maar het ook via Steam gekocht en gebruikt, omdat hij dat makkelijker vond. Ik weet niet of deze box versie geactiveerd staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Veel te veel gekocht. Meer dan dat ik kan spelen op een jaar. In totaal een dikke 100 euro. Ook wel een hoop dingen gewoon voor de heb gekocht, zoals Jedi Knight collectie.

Ik heb ook nog nooit een Half-Life gespeeld (ik weet het: ik zou mijn mond met zeep moeten gaan spoelen) en ook die complete pack gekocht. Eens zien of ik mij daaraan kan zetten. Eerste Half-Life is trouwens ook al serieus gedateerd. :p

Deus Ex collectie ook gekocht en dat is een serieuze tegenvaller. Echt mijn type game niet en dat is waarschijnlijk ook de reden waarom ik ze nooit eerder gekocht/gespeeld heb. Maar goed, dat weten we dan ook alweer en dan gaan we later dit jaar geen miskoop doen van 50 euro bij de aanschaf van Deus Ex 3. :p

Ook op het einde nog The Dragon Knight Saga voor 20 euro gekocht. Ik hoop dat deze mij kan boeien tot de andere RPG toppers van dit jaar (met voorop Dragon Age 2 en The Witcher 2).

Voor de rest nog de twee Monkey Islands gekocht, KotOR (idioot, want ik heb die op CD) en Mafia II.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rarz
In totaal 148 nieuwe games aangeschaft (inclusief DLC en expansions). Alle indie packs, de Paradox pack (voor de RTS games) en allerlei los spul en collecties uit de daily deals. Moet ik toch wel effe mee vooruit kunnen. Aantal 'voor de heb', en wat spul dat ik sowieso al op de plank had staan maar niet aan kon melden in Steam.

Zit al een dag of drie Puzzle Quest 2 te spelen. ^^;

Over een half jaar (midden in de zomer) zal de volgende actie wel weer plaatsvinden. Vorig jaar had Steam ook een Summer madness week. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraRebel
  • Laatst online: 30-05 22:01
Ha alle F.E.A.R. even gekocht. Wou die altijd al eens spelen. En voor 9,42 speelt dat lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Nu ik HL2 episode 1 + 2 heb ga ik HL2 maar eens opnieuw spelen en dan gelijk door met Ep 1 en 2. Ik vermaak me ook met TF2, een lekker originele shooter :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.gamerevolution...mes-you-buy-on-steam-3639.

:+

Dit heb ik soms ook,zoveel keuze dat je niet weet waar te beginnen,en uiteindelijk maar doom 3 gaat spelen.
Blijft een vette game;doom 3.

Btw mocht iemand die als gift hebben aangeschaft(doom 3 pack)dan koop ik het graag van je.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2011 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
DarthDavy schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 07:59:

Ik heb ook nog nooit een Half-Life gespeeld (ik weet het: ik zou mijn mond met zeep moeten gaan spoelen) en ook die complete pack gekocht. Eens zien of ik mij daaraan kan zetten. Eerste Half-Life is trouwens ook al serieus gedateerd. :p
Maar nog steeds een supergoed spel. Ik heb het onlangs nog eens doorgespeeld en als je voorbij de graphics kijkt blijft er gewoon een spel over dat zich in alle opzichten kan meten met hedendaagse shooters en je bovendien vele uren meer speelplezier geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

De buit:
Darksiders
Killing Floor
Neverwinter Nights 2
Crazy Machines 2 + Addons
The Ball
Mass Effect
Mass Effect 2
Swarm Arena
Lego Indiana Jones
en nog een zut C&C games. :P

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Mijn "overzicht":
Amnesia: Dark Descent
Dead Space
Left 4 Dead 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Zo ging het bij mij ook :+ .

Uurtje PvZ - 3 uur TF2 gespeeld :')
Uurtje Sol-Survivor - 3 uur Gmod gespeeld :')

Btw: Nog mensen hier die Gmod gekocht hebben? In de... 660* (wtf o.O) uur dat ik gmod gespeeld heb kom ik bijna nooit Nederlanders tegen.

* WTF. Ik heb in amper 2 jaar tijd bijna een maand aan tijd op Gmod gezeten :S :X

[ Voor 25% gewijzigd door D4NG3R op 04-01-2011 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
De buit voor mij:

Rome Total War - Complete
Elder Scrolls Oblivion Deluxe
Sacred Gold
Overlord Complete

Vooral games die ik al minder legaal gespeeld heb, of waarvan ik de basisgame fysiek heb maar de uitbreidingen nog niet had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
Final judgment:

Mass Effect
Mass Effect 2
Dragon Age Origins - Ultimate Edition
The Witcher - Enhanced Edition
Red Faction: Guerilla
Mirror's Edge
Dead Space
Jedi Knight Series Pack
Amnesia - The Dark Descent
Crysis Series Pack
Torchlight
Sid Meier's Pirates! (jaja, klassiekert)

Genoeg te doen in 2011... en dan komen er nog jede menge games aan dit jaar.

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind--
Rarz schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 09:07:
In totaal 148 nieuwe games aangeschaft (inclusief DLC en expansions). Alle indie packs, de Paradox pack (voor de RTS games) en allerlei los spul en collecties uit de daily deals. Moet ik toch wel effe mee vooruit kunnen. Aantal 'voor de heb', en wat spul dat ik sowieso al op de plank had staan maar niet aan kon melden in Steam.

Zit al een dag of drie Puzzle Quest 2 te spelen. ^^;

Over een half jaar (midden in de zomer) zal de volgende actie wel weer plaatsvinden. Vorig jaar had Steam ook een Summer madness week. :)
jezus hoeveel was je kwijt man

De indie packs om je games nummer te boosten of omdat je de games echt wilde hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 22:36

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Eens kijken hoe groot de schade bij mij is :P

- The Misadventures of P.B. Winterbottom
- The Witcher
- Bully
- Toki Tori
- Monkey Island SE Bundle
- Crysis pack
- Rush
- Greed Corp
- Shatter
- Team Fortress 2 (eindelijk :P)
- Flight Control HD
- HL2 Episode 2
- Mafia II DLC (Joe's Adventures, Greaser Pack, Renegade Pack)
- Commandos Pack
- Indie Future Pack

Geldtechnisch is het allemaal nog wel te overzien iig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ook even patsen dan maar ;)

Quake Pack (Quake + Mission Packs, Quake II + Mission Packs, Quake III Arena en Quak III Team Arena)
Unreal Pack (Unreal Gold, Unreal Tournament GOTY, Unreal Tournament 2004, Unreal II, Unreal Tournament III Black)
Cyan Pack (Cosmic Osmo, Spelunx, Manhole, RealMyst, RiVen, Uru + expansions)
Doom Pack (Ultimate Doom, Final Doom, Doom Master Levels, Doom II, Doom 3 + Mission Pack
CivCity Rome
Ghostmaster
Railroad Tycoon II Platinum
Tropico + expansion
Tropico 2 Pirate Cove
Sid Meier's Pirates
Sid Meier's Colonization

[ Voor 4% gewijzigd door Dr. Strangelove op 04-01-2011 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Danger over Gmod; ik heb Gmod ook gehaald!

Totale schade:

Half life 2
Half life 2 ep 1
Half life 2 ep 2
Team fortress 2
Counter strike source
Day of Defeat source
Farming simulator 2011 (xD)
Torchlight

Gift:
Torchlight
Farming sim. 2011 2x (xD xD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rarz
Mastermind-- schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 17:27:
[...]
jezus hoeveel was je kwijt man

De indie packs om je games nummer te boosten of omdat je de games echt wilde hebben?
Net onder 200 euro. De indie packs omdat er vaak best wel leuke games tussen zitten, ze goedkoop zijn en wie weet motiveert het de ontwikkelaars om nog meer leuke spelen te maken. :)

Heb ook veel packs gegift aan vrienden en familie. (Maar niet meegeteld in het totaal)

Moet de kerstbonus toch ergens aan uitgeven. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inze
  • Laatst online: 10-09 15:13
Net een nieuwe pc in elkaar gesleuteld, dus ook maar even toegeslagen op de Steam sale.
Goede timing, ik kan voorlopig weer even vooruit :)

- The Misadventures of P.B. Winterbottom
- Mafia II
- MI:SE Bundle
- Monkey Island Complete Pack
- S.T.A.L.K.E.R. CoP + SoC
- Plants vs. Zombies
- Amnesa: The Dark Descent
- GTA IV Complete Bundle
- Indie Smarts Pack
- Mafia II DLC (Jimmys Vendetta, Greaser,Renegade, Vegas, War Hero, Joe's Adventures)
- Railroad Tycoon II: Platinum
- Blueberry Garden
- Lucasarts Adventure Bundle
- Indie Adventure Pack

Die Indie packs waren soms goedkoper dan 1 spel uit de bundel kopen, dus dat is dan een makkelijke keuze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 05:36
Half-Life blijft mijn favoriete game ooit :) Het is inderdaad wat gedateerd qua graphics, maar de gameplay blijft top. Voor betere kwaliteit models, kijk even hier:
http://forums.steampowere...s/showthread.php?t=851573

Tevens wordt het eens tijd dat Black Mesa Source (Fan HL1 remake op HL2 engine) uitkomt:
http://www.blackmesasource.com/

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind--
Rarz schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 10:22:
[...]

Net onder 200 euro. De indie packs omdat er vaak best wel leuke games tussen zitten, ze goedkoop zijn en wie weet motiveert het de ontwikkelaars om nog meer leuke spelen te maken. :)

Heb ook veel packs gegift aan vrienden en familie. (Maar niet meegeteld in het totaal)

Moet de kerstbonus toch ergens aan uitgeven. ^^
Ja als je een kerstbonus hebt is het wel anders.
Als je moet leven van 8 euro per week foldergeld en geen zakgeld is dat een hele hoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Veel te veel gekocht. Meer dan dat ik kan spelen op een jaar. In totaal een dikke 100 euro. Ook wel een hoop dingen gewoon voor de heb gekocht, zoals Jedi Knight collectie.

Deus Ex collectie ook gekocht en dat is een serieuze tegenvaller. Echt mijn type game niet en dat is waarschijnlijk ook de reden waarom ik ze nooit eerder gekocht/gespeeld heb. Maar goed, dat weten we dan ook alweer en dan gaan we later dit jaar geen miskoop doen van 50 euro bij de aanschaf van Deus Ex 3. :p

Ook op het einde nog The Dragon Knight Saga voor 20 euro gekocht. Ik hoop dat deze mij kan boeien tot de andere RPG toppers van dit jaar (met voorop Dragon Age 2 en The Witcher 2).

Voor de rest nog de twee Monkey Islands gekocht, KotOR (idioot, want ik heb die op CD) en Mafia II.
Als je je over de graphics heen kan zetten(al is er een source mod voor HL1 die de graphics een beetje update), het blijft 1 van de 3 beste shooters ooit gemaakt. Gewoon om die reden al het spelen waard, gewoon om te kijken waarom dit spel zo geniaal was en werd gevonden. Retrogaming met terugblik ftw.

Hahaha blackmesa source is al...5 of 6 jaar in ontwikkeling? Lol gaat echt nooit uitkomen.

[ Voor 3% gewijzigd door Postius op 05-01-2011 17:27 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zie ik pas na de holiday-sales dat ik Greed Corp graag had willen kopen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind--
En ik Trackmania United Forever Star Edition

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste

Dit topic is gesloten.