Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
T is niet te vergelijken met MW2.... Heel anders!Ward191 schreef op zondag 26 december 2010 @ 19:07:
Hmm second change, wilde meat boy halen maar had die gemist de eerste ronde dus die ga ik zeker halen. Maar over BF:BC2 ben ik nog een beetje aan het twijfelen...Ik heb al mw2 namelijk (voor de sales al hoor). Wat denken jullie, zal ik Battlefield halen?
Als je hem nog niet hebt, zal ik hem in ieder geval niet laten liggen
Volgende week weer nieuwe en weer zondag herhaling?
Oh, ja, Anno 1404 en Red Alert 3 zit ik nog op te wachten, dan hoef ik helemaal niets meer
Denk ik
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Vorige keren was GTA4 altijd 7,50. Op zich wel aardig imho.
[ Voor 32% gewijzigd door punisher007 op 26-12-2010 19:17 ]
Die komt nu elke keer alleen als pack voorbij inderdaad. Denk trouwens niet dat daar een grote discount te verwachten is. Dat zou namelijk de eerste keer zijn dat ik Rockstar op Steam met echt goede aanbiedingen zie komen.punisher007 schreef op zondag 26 december 2010 @ 19:12:
GTA kan natuurlijk ook niet missen .... die zal ook nog wel komen.
Was inderdaad een foutje ja, is nu 3,99. Had hem al, maar voor 0,99 is het wel een hele mooie prijsiBasch schreef op zondag 26 december 2010 @ 19:11:
Hoppa, The Witcher voor 99 cent binnen. Dacht al dat het een foutje was, dus niet langer mee gewacht.
* Bor removed The Witcher from cart. (wist toch niet zeker of ik hem wel ging spelen maar vond het wel een mooie prijs voor de verzameling).
Voor mij weer niets deze ronde. Op naar morgen!
[ Voor 46% gewijzigd door Bor op 26-12-2010 19:17 ]
ochja je hebt nu ook die vietnam uitbreiding...maar volgens jou zijn er nog steeds genoeg mensen die de vanilla bc2 spelen?citruspers schreef op zondag 26 december 2010 @ 19:09:
Halen die hap, ik speelde voorheen altijd COD4, 6 en black ops, en dit BC2 is gewoon zo veel beter. Minder "cheape" tactieken, goeie teamwork.
Ook de "vanilla" community is nog vrij groot (ondanks de Vietnam uitbreiding).
Nog andere tweakers hier die BC2 hebben? misschien gaaf om eens wat potjes dan te doen
Floccinoccinihilipilification
Je moet ook met een Amerikaanse paypal betalen als je dat doet hè... Zou het niet riskeren.RamO schreef op zondag 26 december 2010 @ 19:20:
zou het werken als je BF BC2 via een US proxy zou kopen op steam? Ik vind het belachelijk dat ie daar maar $ 6.80 kost
Beter is het om je te laten giften door een Amerikaan en het dan terug te betalen.
Ja, het kan wel. Maar je moet wel een US based creditcard of PayPal account hebben. Ik heb het vandaag geprobeerd met vpnywhere.com met een US proxy. Je kan hem in je winkelwagen stoppen, krijgt netjes de goede US prijs te zien en je moet dan afrekenen.RamO schreef op zondag 26 december 2010 @ 19:20:
zou het werken als je BF BC2 via een US proxy zou kopen op steam? Ik vind het belachelijk dat ie daar maar $ 6.80 kost
Via paypal begon hij te blaten dat mijn adres niet goed stond, en met mijn mastercard gaf hij aan dat de CC company het US adres wat ik had ingevuld niet accepteerde
De steamwallet kan je niet gebruiken, want ik heb die gevuld met euro's en hij wil geen euro's gebruiken voor US dollar prijzen

Je kan een virtual prepaid visa card nemen die dan US based is, maar ik moest dan eerst foto's opsturen van allemaal rekeningen en paspoorten.. teveel hassle voor een paar eurotjes
Het makkelijkste is waarschijnlijk iemand in USA het te laten giften, maar dan moet je wel iemand betrouwbaar kennen..
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Floccinoccinihilipilification
http://www.steamprices.com/eu
Zie je meteen of je echt hard genaaid wordt of niet
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Ik ben stiekem maar voor Mass Effect 2 gegaan (heb 1 een tijd geleden uitgespeeld en vond het een erg goed spel). Over deel 1 zit ik nog te twijfelen, die ga ik het eerste half jaar niet spelen denk ik.
Ik ga 9/10 games die ik gekocht heb sowieso het komende halfjaar niet spelen, totaal geen tijd voorcitruspers schreef op zondag 26 december 2010 @ 19:38:
Nee, vandaag is een soort recap van de bestsellers schijnt het.
Ik ben stiekem maar voor Mass Effect 2 gegaan (heb 1 een tijd geleden uitgespeeld en vond het een erg goed spel). Over deel 1 zit ik nog te twijfelen, die ga ik het eerste half jaar niet spelen denk ik.
Paar mooie second chances tussen (o.a. Super meat boy, BattlefieldBC2, Mass effect)
Toch maar eens nadenken over BFBC2....
Ja, dat ging heel snel, heeft denk ik niet eens 3 minuten voor die prijs gestaan.Bor de Wollef schreef op zondag 26 december 2010 @ 19:16:
Wtf, ik heb de Witcher voor 99 cent in de cart zitten, klik op betalen en zie ineens dat de prijs is aangepast naar €3,99.
En wéér een stagiair ontslagen bij Valve
Bedankt
[ Voor 14% gewijzigd door anandus op 26-12-2010 20:06 ]
Ja, sinds 19 uur zijn er weer nieuwe 'nieuwe' aanbiedingen, helaas allemaal herhalingen.Hahn schreef op zondag 26 december 2010 @ 20:04:
Aanbiedingen stoppen toch gewoon om 19:00?
Heb deze week Humble1 en 2, Defense grid, P.B. Winterbottom en de Overlord pack gekocht (echt een toffe maar vooral grappige game als je door de "bugs" en besturing heen kan kijken.
Als iemand zin heeft om wat BC2 te doen add me maar op steam
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Helaasch voor ons, voor andere weer een uitkomst (zie bijv hierboven.) Gok zomaar dat de volgende zondag ook een second chance dag wordt.anandus schreef op zondag 26 december 2010 @ 20:07:
[...]
Ja, sinds 19 uur zijn er weer nieuwe 'nieuwe' aanbiedingen, helaas allemaal herhalingen.
Heb zelf nog even nagedacht over BFBC... Je moet een EA account hebben, en daar heb ik nou net geen trek in... Daarbij heb ik BO net een weekje (Al gaat die alweer vervelen) en MW2 nog staan, naast alle nieuw gekochte spullen, dus die dan maar weer niet. En 13,nogwat is geen 7,- zoals tropico gister
BFBC2, GRAW 1/2, half-life 2 synergy mod?
voeg maar toe
jaja ik weet het maar toen ik hem aanmaakte toen CS:S net uit was was ik erg jong enja
snorrepieper staat voor sergeant die bij stratego altijd zo'n dikke snor had

BFBC2 in ieder geval...
[ Voor 6% gewijzigd door Koffiekoppen op 26-12-2010 22:01 ]
Borderlands is mij eigenlijk nog wat te duur, vuur -75% had ik het gekocht maar van wat ik bij vrienden heb gezien is het wat te kort/simpel en nogal een lage replay value.
Dit krijg je bij de Digital Deluxe erbij:citruspers schreef op zondag 26 december 2010 @ 22:28:
Ik heb net ME2 gekocht, de Digital deluxe edition, en daar zit DLC bij (armor, geweertje, en ingame dingen door het "cerberus" network) schijnt het.
Dit zijn alle DLC die je erbij hebt (waarvan het merendeel, zoals je kan zien, ook bij normale ME2 zit):Digital Deluxe Edition:
* Collector Armor and Assault Rifle - Two bonus in-game items: advanced regeneration armor and a powerful enemy-shredding assault rifle.
* Incisor Rifle - Bonus in-game weapon. Firing three shots with each pull of the trigger, the Incisor Rifle is designed to decimate shields.
* Original Soundtrack - The Mass Effect 2 original soundtrack features 12 pieces spanning the entire Mass Effect 2 experience.
* Digital Art Book* - The art book contains 48 pages of stunning full color artwork including captions from the Mass Effect 2 team.
* Digital Mass Effect Redemption #1 comic* - Redemption follows Liara T’Soni’s dangerous mission to find Commander Shepard.
* Documentary Video* - Featuring behind-the-scenes and making-of videos, the Mass Effect 2 documentary takes a look at how the game was made.
Incisor Sniper Rifle
Collectors' Weapon and Armor
Zaeed - The Price of Revenge (Cerberus Network)
Cerberus Weapon and Armor (Cerberus Network)
Normandy Crash Site (Cerberus Network)
Cerberus Arc Projector (Cerberus Network)
Firewalker Pack (Cerberus Network)

Geen Coloringbook?anandus schreef op zondag 26 december 2010 @ 22:33:
[...]
Dit krijg je bij de Digital Deluxe erbij:
[...]
Dit zijn alle DLC die je erbij hebt (waarvan het merendeel, zoals je kan zien, ook bij normale ME2 zit):
[...]

Gelukkig is hij er wel
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Oooohh dus er is kans dat Burnout Paradise (die ik op dag 2 gemist heb maar zo gaaf is) in 2011 gewoon nog een (paar) keer langs komt.punisher007 schreef op zondag 26 december 2010 @ 08:36:
Op steam is normaliter in het midden van de week en rond het weekend een aanbieding (soms ook meerdere games). Verder is er een summer sale en een thanksgiving/kerst/nieuwjaar sale.
Ik gaf mijn vader Indie Mix Pack op zijn verjaardag!
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Maar de overige DLC (zoals "Overlord" en "Lair of the Shadow Broker") is niet via Steam te krijgen, volgens mij. Die kun je wel gewoon met BioWare points kopen en gebruiken in combinatie met je Steam versie van ME2 neem ik aan?citruspers schreef op zondag 26 december 2010 @ 22:28:
Ik heb net ME2 gekocht, de Digital deluxe edition, en daar zit DLC bij (armor, geweertje, en ingame dingen door het "cerberus" network) schijnt het.
Yup, Bioware points of Microsoft points.CaptainCharisma schreef op maandag 27 december 2010 @ 00:05:
[...]
Maar de overige DLC (zoals "Overlord" en "Lair of the Shadow Broker") is niet via Steam te krijgen, volgens mij. Die kun je wel gewoon met BioWare points kopen en gebruiken in combinatie met je Steam versie van ME2 neem ik aan?
handige site.Wiebbe schreef op zondag 26 december 2010 @ 19:32:
Ik gebruik nu vaak:
http://www.steamprices.com/eu
Zie je meteen of je echt hard genaaid wordt of niet
bfbc2 is in de vs veel goedkoper.
mirrors edge daarintegen....
ik moet ook maar eens downloaden van steam.
(heb nog geen account althans)
bf2 complete collection, is namelijk nergens meer te krijgen,
,al kan ik het beter niet kopen, bf2 neemt af in populariteit(dankzij andere shooters

ora et labora
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
De indie aanbieding vandaag, AI War, is wel interessant. Een space strategie game. Doet mij een beetje denken aan de uitgebreide pc games die je vroeger had, zoals transport tycoon. Iemand een idee of het de moeite waard is om er tijd in te steken? De reviews zijn wel goed.
Vind je dat zo gek dan? Ik vind het niet meer dan normaal dat een shooter van 5 jaar oud minder populair wordt doordat er nieuwere games uitkomen. Zo gaat dat nou eenmaal.mrc4nl schreef op maandag 27 december 2010 @ 00:30:
,al kan ik het beter niet kopen, bf2 neemt af in populariteit(dankzij andere shooters)
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
BF2 daarentegen is gewoon outdated. Er zijn moderne alternatieven, BFBC1 en 2, deze zijn denk ik op veel gebieden beter (hoewel ik geen van beide speel/ heb gespeeld). Iedereen kijkt wel eens met "heimwee" terug naar die goede oude tijd
Ik snap even niet wat je bedoelt. Ze zijn beiden dezelfde prijs dus waarom zou je blijer zijn met de versie die minder geeft?JanW schreef op zondag 26 december 2010 @ 23:00:
Mass Effect 2 heb ik pas gekocht met mijn dronken hoofdIk kwam thuis, zag hem staan op STEAM voor weinig tijdens de sale en kocht hem. Maar ik wist niet meer of ik nou de Digital Deluxe had of de normale. Gelukkig voor mij de normale

Ik neem aan sarcasme.Pheace schreef op maandag 27 december 2010 @ 05:08:
[...]
Ik snap even niet wat je bedoelt. Ze zijn beiden dezelfde prijs dus waarom zou je blijer zijn met de versie die minder geeft?
Sowieso komt binnenkort Battlefield Play4Free, wat in principe een gratis gepimpte BF2 is.mrc4nl schreef op maandag 27 december 2010 @ 00:30:
[...]
handige site.
bfbc2 is in de vs veel goedkoper.
mirrors edge daarintegen....
ik moet ook maar eens downloaden van steam.
(heb nog geen account althans)
,al kan ik het beter niet kopen, bf2 neemt af in populariteit(dankzij andere shooters)
Gelukkig komt Woensdag m'n nieuwe gear binnen en het spel is bij deze aangeschaft
Niet echt, maar misschien begrijp ik hem niet dan.
Ja, bij Bioware.-SafaN- schreef op maandag 27 december 2010 @ 09:43:
die mass effect 2, is dat nog altijd met dat extra account dat je nog eens moet inloggen behalve in steam?
dan wacht ik wel tot ze dat eruit hebben gesloopt, zoals bij dragon age
thx
Bij Dragon Age is het er toch niet uitgesloopt (dacht ik)?-SafaN- schreef op maandag 27 december 2010 @ 09:46:
[...]
dan wacht ik wel tot ze dat eruit hebben gesloopt, zoals bij dragon age
heb gisterend die sale gekocht en nix extra account moeten maken.anandus schreef op maandag 27 december 2010 @ 09:49:
[...]
Bij Dragon Age is het er toch niet uitgesloopt (dacht ik)?
Okee, dacht dat je bij Ultimate ook een account aan moest maken, maar blijkbaar was ik abuis.-SafaN- schreef op maandag 27 december 2010 @ 09:58:
[...]
heb gisterend die sale gekocht en nix extra account moeten maken.
Maar dan moet je wachten op Mass Effect 2 Ultimate. En óf en wanneer die komt daar is nog niets over bekend
Dus als iemand een manier weet voor mij, om via een echte amerikaan (ja ze bestaan
Ik ken geen Amerikanen, maar ik denk dat het heel lastig voor je wordt. Er zit 6-9 uur tijdsverschil tussen hier en VS. Dus het is zondagnacht daar nu nog en de actie loopt daar tussen 10-13 uur lokale tijd af. Dus iemand moet toevallig hier iemand kennen die het even op maandagochtend voor je aan kan schaffen. Het is mogelijk, maar de kans is klein vrees ik.Gropah schreef op maandag 27 december 2010 @ 10:03:
Heeft iemand hier noge en friend in america die mij aan BFBC2 kan helpen? Prinicipieel ben ik gewoon tegen het feit dat het hier 13 euro is en daar maar 7 dollar... Heb overwogen een amerikaans acc te kopen, maar heb geen zin om mijn steam gebanned te krijgen...
Dus als iemand een manier weet voor mij, om via een echte amerikaan (ja ze bestaan) BFBC2 te krijgen, graag!
Kan wel kloppen hoor, mij werd ook gevraagd een (Bioware of EA) account aan te maken/in te voeren. Weet niet of het inloggen verplicht is, maar anders zal er geen online progressie/achievements bij gehouden kunnen worden (althans zoiets stond in beeld). Een EA account had ik toch al dus dat maakte me niet zoveel uit.anandus schreef op maandag 27 december 2010 @ 10:00:
[...]
Okee, dacht dat je bij Ultimate ook een account aan moest maken, maar blijkbaar was ik abuis.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Ik heb niet zoveel moeite met een extra account, maar had gelezen dat het tegen de ToS is, waardoor je account gebanned kan worden en wss ook je hoofdaccount...Compizfox schreef op maandag 27 december 2010 @ 10:38:
Waarom hebben zoveel mensen moeite met een extra account?
Daar heb ik geen zin in.
Daarnaast ik heb geen CC. Paypal zal hij niet accepteren omdat het adres daarvan niet overeenkomt met dat wat ik op steam opgeef. Als ik het goeie adres op zal geven, dan zal ik niet eens aan betalen toekomen omdat ik dan een error krijg.
[ Voor 24% gewijzigd door Gropah op 27-12-2010 10:50 ]
In een ideale wereld zou dat niet nodig hoeven zijn, maar uiteindelijk is het eigenlijk niet te voorkomen. Of uitgevers/ontwikkelaars moeten hun online zaakjes volledig op Steam gaan bouwen. En dat zie ik zo snel nog niet gebeuren. Te meer ook omdat al die uitgevers/ontwikkelaars al een sociaal platform hebben staan; zoiets doe je niet snel de deur uit.Compizfox schreef op maandag 27 december 2010 @ 10:49:
Nee, dat bedoel ik niet, ik bedoel dat er hier mensen moeite blijken te hebben met een Bioware-account of een EA-account naast hun Steam-account. Ik snap dat niet helemaal.
Op zich kan ik het me wel voorstellen hoor, de frustratie van 'nóg een account'. Maar zolang het de grotere partijen betreft, vind ik een accountje nog niet zo erg. Was al lang blij dat ik m'n bestaande EA account kon gebruiken bij Bioware, dat scheelde er weer een.
Niet-steam software erbij moeten installeren zou ik ook irritant vinden, maar dat is mij nog niet overkomen? Bij welke games is dat dan? Extra accounts wel en dat betreft over het algemeen alles wat onder de EA-vlag uitkomt.
[ Voor 11% gewijzigd door Cloud op 27-12-2010 11:01 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Cunning linguist.
Misschien kan je wel Dragon Age/Mass Effect spelen zonder in te loggen, maar kan je dan geen gebruik maken van de DLC's?Cloud schreef op maandag 27 december 2010 @ 10:42:
[...]
Kan wel kloppen hoor, mij werd ook gevraagd een (Bioware of EA) account aan te maken/in te voeren. Weet niet of het inloggen verplicht is, maar anders zal er geen online progressie/achievements bij gehouden kunnen worden (althans zoiets stond in beeld). [...]
Maar als je het in de winkel haalt moet je toch ook dat extra account aanmaken?Bart ® schreef op maandag 27 december 2010 @ 10:58:
Omdat ik Steam gebruik voor het gemak. Ik wil dus 2x klikken, downloaden en spelen. Ik heb geen zin om ergens anders weer een account aan te maken, daar weer te downloaden, vervolgens die niet-Steam software te installeren in een wel-Steam spel, met dus het risico dat het weer niet werkt enzo. Dan kan ik net zo goed voor minder geld die troep in de winkel halen.
Overigens hoef je voor de Bioware-spellen geen extra software te installeren voor zover ik weet.
(Al moet je de DLC afaik wel via de site activeren, wat inderdaad onhandig is).
Ik heb voor de 170 (

Maar liever zonder, zeker GFWL moet dood

Edit: Oh, ik geloof dat ik ook een Rockstar-account aan moest maken, maar dat weet ik niet zeker meer.
[ Voor 12% gewijzigd door anandus op 27-12-2010 11:27 ]
Dat zal het zijn ja. De DLC moest sowieso via je online account geactiveerd worden.anandus schreef op maandag 27 december 2010 @ 11:06:
[...]
Misschien kan je wel Dragon Age/Mass Effect spelen zonder in te loggen, maar kan je dan geen gebruik maken van de DLC's?
Same hier (nou ja geen 170 dan[...]
Ik heb voor de 170 () spellen die ik heb maar 2 extra accounts aan moeten maken, een GFWL-account en een EA-account. Dus op zich valt het wel mee.
Maar liever zonder, zeker GFWL moeten dood
Edit: Oh, ik geloof dat ik ook een Rockstar-account aan moest maken, maar dat weet ik niet zeker meer.
Pff, ik bedoel de Deluxe edition. * JanW moet zijn posts eens na gaan lezenPheace schreef op maandag 27 december 2010 @ 05:08:
[...]
Ik snap even niet wat je bedoelt. Ze zijn beiden dezelfde prijs dus waarom zou je blijer zijn met de versie die minder geeft?

voor settlers7 heb je ook een ubisoft account nodig ...
Welnee, ik wacht op een GOTY-edition.anandus schreef op maandag 27 december 2010 @ 11:06:
[...]
Maar als je het in de winkel haalt moet je toch ook dat extra account aanmaken?
Cunning linguist.
In het geval van Dragon Age GOTY, nouja, Ultimate (en waarschijnlijk ook Mass Effect 2) dien je dus een account te hebben voor de DLC.
Toch nog redelijk goedkoop.
[ Voor 34% gewijzigd door GeenAngst op 27-12-2010 14:03 ]
It is hard to fail, But it is worse never to have tried to succeed.
Niet op de Xbox 360anandus schreef op maandag 27 december 2010 @ 13:52:
[...]
In het geval van Dragon Age GOTY, nouja, Ultimate (en waarschijnlijk ook Mass Effect 2) dien je dus een account te hebben voor de DLC.
Cunning linguist.
Maar daar heb je dan ook geen Steam op

En nu heb ik genoeg geofftopict
Heb wel een paar spelletjes staan voor als er geen grotere sale meer komt maar dat zijn allemaal kleintjes.
Op Daily alleen nog maar Overlord Pack gekocht geloof ik (en Titan quest vergeten te kopen >.<)
Nee daarom heb ik hem ook niet op Steam gekochtanandus schreef op maandag 27 december 2010 @ 14:57:
[...]
Maar daar heb je dan ook geen Steam op![]()
En nu heb ik genoeg geofftopict![]()
Cunning linguist.
Ik had al een huge backlog, maar die wordt er dus niet kleiner op... hopelijk hebben ze de komende dagen geen goede aanbiedingen (LOL!)...
Aankopen de laatste paar dagen:
- Dragon Age: Origins - Ultimate Edition
- Mass Effect
- Mass Effect 2
- Torchlight (1x voor mezelf, 3 keer voor vrienden)
- Red Faction: Guerilla
- The Witcher - Enhanced Edition
Time... I have none...
Ik heb Overlord, Company of Heroes, Supreme Commander, Supreme Commander: Forged Alliance, Mass Effect 2, Mirror's Edge en Burnout Paradise nog niet eens uitgespeeld maar ik zit nu alweer nieuwe games te kopen.
- FEAR complete pack
- Super Meat Boy
- Red Faction: Guerilla
- Torchlight
- Overlord Pack
- ... Winterbottom
Qua prijs valt het nog erg mee, rond de 23 E. Tijd inderdaad heel weinig, tot nu toe van dit lijstje alleen in Torchlight wat uurtjes kunnen steken.
Moest ik ook aanmaken voor Assasins Creed 2. Maar ging vrij vlot, in één schermpje gewoon een wachtwoord en mail ingeven en dat was het. Verder geen last van. Het is pas irritant als je echt een maillink moet gaan volgen en daar nog allerlei meuk moet inkloppen...-SafaN- schreef op maandag 27 december 2010 @ 13:26:
idd de redenen hierboven aangehaald,
voor settlers7 heb je ook een ubisoft account nodig ...

EDIT: OOOH, Serious Sam HD en Mirrors edge voor bodemprijzen!
....en HAWX 2 wat nog steeds veel te duur is
[ Voor 21% gewijzigd door citruspers op 27-12-2010 19:07 ]
Mirror's Edge voor 2,50 euro
en Neverwinter Nights 2 Platinum voor 10 euro (!!)
Mijn dag kan niet meer kapot!
Mirror's Edge
Machinarium
Star Wars: Knights of the Old Republic
7,29, dank u
Neverwinter Nights 2, kan ik dat een beetje vergelijken met Dragon Age?
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ga wel wachten tot 75% korting, maar wel blij dat hij er is
Misschien Mirror's Edge vanddaag.
NWN2 is de voorloper van Dragon Age, het is vergelijkbaar, maar toch heel anders.Resinman schreef op maandag 27 december 2010 @ 19:07:
Ik ga voor..
Mirror's Edge
Machinarium
Star Wars: Knights of the Old Republic
7,29, dank u
Neverwinter Nights 2, kan ik dat een beetje vergelijken met Dragon Age?
Ik persoonlijk vind NWN2 zelfs beter dan Dragon Age.
*rent weg voor DA liefhebbers*
Heb ze beide al maar dit zijn iig prijzen die je wilt zien in een sale!
27/12:
Killing Floor Bundel €6.06
Serious Sam HD: Gold Edition €3.90
EVE Online: Incursion €4.99
Neverwinter Nights 2: Platinum €9.99
Tom Clancy's HAWX 2 €33.49
Mirror's Edge €2.49
Star Wars: Knights of the old Republic €2.25
Street Fighter IV €14.99
Victoria (op het moment niet te bereiken) -70%
Cities XL €19.99
Machinarium €2.55
Lost Planet 2 €19.99
Ok bedankt, ga nog even wat reviews doornemenGoTCoast schreef op maandag 27 december 2010 @ 19:08:
[...]
NWN2 is de voorloper van Dragon Age, het is vergelijkbaar, maar toch heel anders.
Ik persoonlijk vind NWN2 zelfs beter dan Dragon Age.
*rent weg voor DA liefhebbers*
De steam servers kunnen het momenteel niet trekken dus downloaden zit er niet in.
Ik vind de daily deals vandaag niet zo schitterend, er zitten nogal veel repeats tussen van de summer sales/dingen die recent nog in korting waren.
Ik zou het wel doenWriteUp schreef op maandag 27 december 2010 @ 21:36:
Ik wacht dan nog wel eventjes, ik ga wel voor Mirrors Edge waarschijnlijk. Schijnt wel goed te zijn.
Ik twijfel nog wel over de Killing Floor bundle... Heb Serious Sam HD wel gekocht
Dit topic is gesloten.