[PC/Mac] Klets hier over de Steam Holiday-Sale!

Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste
Acties:
  • 33.393 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:12
Halen die hap, ik speelde voorheen altijd COD4, 6 en black ops, en dit BC2 is gewoon zo veel beter. Minder "cheape" tactieken, goeie teamwork.

Ook de "vanilla" community is nog vrij groot (ondanks de Vietnam uitbreiding).

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:57

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Wel jammer dat ze nu al met second chance beginnen. Zo kun je het nog wel even rekken.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:33

kronolith

[EDIT]

Ward191 schreef op zondag 26 december 2010 @ 19:07:
Hmm second change, wilde meat boy halen maar had die gemist de eerste ronde dus die ga ik zeker halen. Maar over BF:BC2 ben ik nog een beetje aan het twijfelen...Ik heb al mw2 namelijk (voor de sales al hoor). Wat denken jullie, zal ik Battlefield halen?
T is niet te vergelijken met MW2.... Heel anders!

Als je hem nog niet hebt, zal ik hem in ieder geval niet laten liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBasch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:01
Hoppa, The Witcher voor 99 cent binnen. Dacht al dat het een foutje was, dus niet langer mee gewacht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Is het niet herhaling omdat het einde van de week is?
Volgende week weer nieuwe en weer zondag herhaling?

Oh, ja, Anno 1404 en Red Alert 3 zit ik nog op te wachten, dan hoef ik helemaal niets meer :P
Denk ik :+

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:40
GTA kan natuurlijk ook niet missen .... die zal ook nog wel komen.

Vorige keren was GTA4 altijd 7,50. Op zich wel aardig imho.

[ Voor 32% gewijzigd door punisher007 op 26-12-2010 19:17 ]

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

punisher007 schreef op zondag 26 december 2010 @ 19:12:
GTA kan natuurlijk ook niet missen .... die zal ook nog wel komen.
Die komt nu elke keer alleen als pack voorbij inderdaad. Denk trouwens niet dat daar een grote discount te verwachten is. Dat zou namelijk de eerste keer zijn dat ik Rockstar op Steam met echt goede aanbiedingen zie komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:40
iBasch schreef op zondag 26 december 2010 @ 19:11:
Hoppa, The Witcher voor 99 cent binnen. Dacht al dat het een foutje was, dus niet langer mee gewacht. :)
Was inderdaad een foutje ja, is nu 3,99. Had hem al, maar voor 0,99 is het wel een hele mooie prijs :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Wtf, ik heb de Witcher voor 99 cent in de cart zitten, klik op betalen en zie ineens dat de prijs is aangepast naar €3,99.

:(

* Bor removed The Witcher from cart. (wist toch niet zeker of ik hem wel ging spelen maar vond het wel een mooie prijs voor de verzameling).

Voor mij weer niets deze ronde. Op naar morgen!

[ Voor 46% gewijzigd door Bor op 26-12-2010 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiekoppen
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-07 01:29
citruspers schreef op zondag 26 december 2010 @ 19:09:
Halen die hap, ik speelde voorheen altijd COD4, 6 en black ops, en dit BC2 is gewoon zo veel beter. Minder "cheape" tactieken, goeie teamwork.

Ook de "vanilla" community is nog vrij groot (ondanks de Vietnam uitbreiding).
ochja je hebt nu ook die vietnam uitbreiding...maar volgens jou zijn er nog steeds genoeg mensen die de vanilla bc2 spelen?
Nog andere tweakers hier die BC2 hebben? misschien gaaf om eens wat potjes dan te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

zou het werken als je BF BC2 via een US proxy zou kopen op steam? Ik vind het belachelijk dat ie daar maar $ 6.80 kost

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBasch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:01
RamO schreef op zondag 26 december 2010 @ 19:20:
zou het werken als je BF BC2 via een US proxy zou kopen op steam? Ik vind het belachelijk dat ie daar maar $ 6.80 kost
Je moet ook met een Amerikaanse paypal betalen als je dat doet hè... Zou het niet riskeren.
Beter is het om je te laten giften door een Amerikaan en het dan terug te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 07-07 16:06

Wiebbe

<none />

RamO schreef op zondag 26 december 2010 @ 19:20:
Ja, het kan wel. Maar je moet wel een US based creditcard of PayPal account hebben. Ik heb het vandaag geprobeerd met vpnywhere.com met een US proxy. Je kan hem in je winkelwagen stoppen, krijgt netjes de goede US prijs te zien en je moet dan afrekenen.

Via paypal begon hij te blaten dat mijn adres niet goed stond, en met mijn mastercard gaf hij aan dat de CC company het US adres wat ik had ingevuld niet accepteerde :P

De steamwallet kan je niet gebruiken, want ik heb die gevuld met euro's en hij wil geen euro's gebruiken voor US dollar prijzen :/

Je kan een virtual prepaid visa card nemen die dan US based is, maar ik moest dan eerst foto's opsturen van allemaal rekeningen en paspoorten.. teveel hassle voor een paar eurotjes :P

Het makkelijkste is waarschijnlijk iemand in USA het te laten giften, maar dan moet je wel iemand betrouwbaar kennen..

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

mmhh dan maar iemand in de US vinden idd. Ik snap ook niet waarom die zoveel duurder is in NL, ik zou em zelfs kopen als het EUR=$ zou zijn.

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 07-07 16:06

Wiebbe

<none />

Ik gebruik nu vaak:

http://www.steamprices.com/eu

Zie je meteen of je echt hard genaaid wordt of niet :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Vandaag geen nieuwe aanbiedingen?

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Nee, vandaag is een soort recap van de bestsellers schijnt het.
Ik ben stiekem maar voor Mass Effect 2 gegaan (heb 1 een tijd geleden uitgespeeld en vond het een erg goed spel). Over deel 1 zit ik nog te twijfelen, die ga ik het eerste half jaar niet spelen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Laatst online: 18:33

kronolith

[EDIT]

citruspers schreef op zondag 26 december 2010 @ 19:38:
Nee, vandaag is een soort recap van de bestsellers schijnt het.
Ik ben stiekem maar voor Mass Effect 2 gegaan (heb 1 een tijd geleden uitgespeeld en vond het een erg goed spel). Over deel 1 zit ik nog te twijfelen, die ga ik het eerste half jaar niet spelen denk ik.
Ik ga 9/10 games die ik gekocht heb sowieso het komende halfjaar niet spelen, totaal geen tijd voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325725

Topicstarter
TS geupdate.

Paar mooie second chances tussen (o.a. Super meat boy, BattlefieldBC2, Mass effect)
Toch maar eens nadenken over BFBC2.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op zondag 26 december 2010 @ 19:16:
Wtf, ik heb de Witcher voor 99 cent in de cart zitten, klik op betalen en zie ineens dat de prijs is aangepast naar €3,99.

:(
Ja, dat ging heel snel, heeft denk ik niet eens 3 minuten voor die prijs gestaan.
En wéér een stagiair ontslagen bij Valve :+
Bedankt :P

[ Voor 14% gewijzigd door anandus op 26-12-2010 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:46
Aanbiedingen stoppen toch gewoon om 19:00?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Hahn schreef op zondag 26 december 2010 @ 20:04:
Aanbiedingen stoppen toch gewoon om 19:00?
Ja, sinds 19 uur zijn er weer nieuwe 'nieuwe' aanbiedingen, helaas allemaal herhalingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiekoppen
Zo..net nog Super meat boy en BF:BC2 gekocht. Maar nu ga ik echt stoppen met die sale hoor haha >:) .
Heb deze week Humble1 en 2, Defense grid, P.B. Winterbottom en de Overlord pack gekocht (echt een toffe maar vooral grappige game als je door de "bugs" en besturing heen kan kijken. }:O
Als iemand zin heeft om wat BC2 te doen add me maar op steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Laatst online: 22:30
BFBC2 _/-\o_ Altijd al willen spelen, nu dus maar eens kopen.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325725

Topicstarter
anandus schreef op zondag 26 december 2010 @ 20:07:
[...]
Ja, sinds 19 uur zijn er weer nieuwe 'nieuwe' aanbiedingen, helaas allemaal herhalingen.
Helaasch voor ons, voor andere weer een uitkomst (zie bijv hierboven.) Gok zomaar dat de volgende zondag ook een second chance dag wordt.

Heb zelf nog even nagedacht over BFBC... Je moet een EA account hebben, en daar heb ik nou net geen trek in... Daarbij heb ik BO net een weekje (Al gaat die alweer vervelen) en MW2 nog staan, naast alle nieuw gekochte spullen, dus die dan maar weer niet. En 13,nogwat is geen 7,- zoals tropico gister :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Toegevoegd. Zelfde geld voor mij:

BFBC2, GRAW 1/2, half-life 2 synergy mod?

voeg maar toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiekoppen
oh hehe ben me steam id vergeten te posten...naja hier is hij dan: snorrepieper_nl
jaja ik weet het maar toen ik hem aanmaakte toen CS:S net uit was was ik erg jong enja :+
snorrepieper staat voor sergeant die bij stratego altijd zo'n dikke snor had 8)7
BFBC2 in ieder geval...

[ Voor 6% gewijzigd door Koffiekoppen op 26-12-2010 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Zal wel, ik heb je als ward191 toegevoegd en zo te zien werkt het :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Mass effect 2 is wel aanlokkelijk, maar hoe zit het juist met de DLC want die zie ik precies niet direct staan?

Borderlands is mij eigenlijk nog wat te duur, vuur -75% had ik het gekocht maar van wat ik bij vrienden heb gezien is het wat te kort/simpel en nogal een lage replay value.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Ik heb net ME2 gekocht, de Digital deluxe edition, en daar zit DLC bij (armor, geweertje, en ingame dingen door het "cerberus" network) schijnt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
citruspers schreef op zondag 26 december 2010 @ 22:28:
Ik heb net ME2 gekocht, de Digital deluxe edition, en daar zit DLC bij (armor, geweertje, en ingame dingen door het "cerberus" network) schijnt het.
Dit krijg je bij de Digital Deluxe erbij:
Digital Deluxe Edition:
* Collector Armor and Assault Rifle - Two bonus in-game items: advanced regeneration armor and a powerful enemy-shredding assault rifle.
* Incisor Rifle - Bonus in-game weapon. Firing three shots with each pull of the trigger, the Incisor Rifle is designed to decimate shields.
* Original Soundtrack - The Mass Effect 2 original soundtrack features 12 pieces spanning the entire Mass Effect 2 experience.
* Digital Art Book* - The art book contains 48 pages of stunning full color artwork including captions from the Mass Effect 2 team.
* Digital Mass Effect Redemption #1 comic* - Redemption follows Liara T’Soni’s dangerous mission to find Commander Shepard.
* Documentary Video* - Featuring behind-the-scenes and making-of videos, the Mass Effect 2 documentary takes a look at how the game was made.
Dit zijn alle DLC die je erbij hebt (waarvan het merendeel, zoals je kan zien, ook bij normale ME2 zit):
Incisor Sniper Rifle
Collectors' Weapon and Armor
Zaeed - The Price of Revenge (Cerberus Network)
Cerberus Weapon and Armor (Cerberus Network)
Normandy Crash Site (Cerberus Network)
Cerberus Arc Projector (Cerberus Network)
Firewalker Pack (Cerberus Network)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Mass Effect 2 heb ik pas gekocht met mijn dronken hoofd :F Ik kwam thuis, zag hem staan op STEAM voor weinig tijdens de sale en kocht hem. Maar ik wist niet meer of ik nou de Digital Deluxe had of de normale. Gelukkig voor mij de normale :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:37

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

anandus schreef op zondag 26 december 2010 @ 22:33:
[...]
Dit krijg je bij de Digital Deluxe erbij:

[...]

Dit zijn alle DLC die je erbij hebt (waarvan het merendeel, zoals je kan zien, ook bij normale ME2 zit):

[...]
Geen Coloringbook? :F -O- -O-

Gelukkig is hij er wel :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

punisher007 schreef op zondag 26 december 2010 @ 08:36:
Op steam is normaliter in het midden van de week en rond het weekend een aanbieding (soms ook meerdere games). Verder is er een summer sale en een thanksgiving/kerst/nieuwjaar sale.
Oooohh dus er is kans dat Burnout Paradise (die ik op dag 2 gemist heb maar zo gaaf is) in 2011 gewoon nog een (paar) keer langs komt.

Ik gaf mijn vader Indie Mix Pack op zijn verjaardag! :)

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-06 15:35
citruspers schreef op zondag 26 december 2010 @ 22:28:
Maar de overige DLC (zoals "Overlord" en "Lair of the Shadow Broker") is niet via Steam te krijgen, volgens mij. Die kun je wel gewoon met BioWare points kopen en gebruiken in combinatie met je Steam versie van ME2 neem ik aan?

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
CaptainCharisma schreef op maandag 27 december 2010 @ 00:05:
[...]

Maar de overige DLC (zoals "Overlord" en "Lair of the Shadow Broker") is niet via Steam te krijgen, volgens mij. Die kun je wel gewoon met BioWare points kopen en gebruiken in combinatie met je Steam versie van ME2 neem ik aan?
Yup, Bioware points of Microsoft points.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik ga denk ik The Witcher kopen. Ziet er mooi en leuk uit voor maar 4 euro :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-06 10:34
Er is dus geen simpele manier om BC2 via the US te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
De beste manier is iemand kennen die in de VS woont en die het je kan giften :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Laatst online: 19:57

mrc4nl

Procrastinatie expert

Wiebbe schreef op zondag 26 december 2010 @ 19:32:
Ik gebruik nu vaak:

http://www.steamprices.com/eu

Zie je meteen of je echt hard genaaid wordt of niet :P
handige site.
bfbc2 is in de vs veel goedkoper.
mirrors edge daarintegen....

ik moet ook maar eens downloaden van steam.
(heb nog geen account althans)
bf2 complete collection, is namelijk nergens meer te krijgen,
,al kan ik het beter niet kopen, bf2 neemt af in populariteit(dankzij andere shooters |:( )

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

(!) Ik las ergens dat 'klooien' om toch in dollars te kunnen betalen soms een ban kan opleveren, en dan ben je je hele spellenportfolio kwijt.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-06 09:47
Beetje jammer dat er nu al een second chance is en dan niet alle games. Er zit geen game tussen waar ik eerder over twijfelde. Als ze nou de laatste dag alle daily's nog een keer aanbieden.

De indie aanbieding vandaag, AI War, is wel interessant. Een space strategie game. Doet mij een beetje denken aan de uitgebreide pc games die je vroeger had, zoals transport tycoon. Iemand een idee of het de moeite waard is om er tijd in te steken? De reviews zijn wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:31

Compizfox

Bait for wenchmarks

mrc4nl schreef op maandag 27 december 2010 @ 00:30:
,al kan ik het beter niet kopen, bf2 neemt af in populariteit(dankzij andere shooters |:( )
Vind je dat zo gek dan? Ik vind het niet meer dan normaal dat een shooter van 5 jaar oud minder populair wordt doordat er nieuwere games uitkomen. Zo gaat dat nou eenmaal.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Precies. De enige reden dat ik het nog speelde is waarschijnlijk omdat ik BFBC2 nog niet had. Maar dat is nu dus ook over.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:00

MsG

Forumzwerver

Ach Battlefield 2 heeft nog duizenden spelers. Net als dat CS 1.6 ook nog gespeeld wordt. Ik hoor vele BFBC2'ers terugverlangen naar BF2, die game kan je voor die 5 euro echt nog wel een poos spelen. In het Got-Topic werd er regelmatig samen gespeeld.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Oude shooters als CS worden inderdaad nog gespeeld, maar dit komt omdat dit toch wel échte no no nsense shooters zijn. Je hebt natuurlijk wel wat slappe aftreksels van CS zoals Soldier Front of Tactical Ops, maar deze ze zijn een stuk minder goed.

BF2 daarentegen is gewoon outdated. Er zijn moderne alternatieven, BFBC1 en 2, deze zijn denk ik op veel gebieden beter (hoewel ik geen van beide speel/ heb gespeeld). Iedereen kijkt wel eens met "heimwee" terug naar die goede oude tijd :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

JanW schreef op zondag 26 december 2010 @ 23:00:
Mass Effect 2 heb ik pas gekocht met mijn dronken hoofd :F Ik kwam thuis, zag hem staan op STEAM voor weinig tijdens de sale en kocht hem. Maar ik wist niet meer of ik nou de Digital Deluxe had of de normale. Gelukkig voor mij de normale :')
Ik snap even niet wat je bedoelt. Ze zijn beiden dezelfde prijs dus waarom zou je blijer zijn met de versie die minder geeft? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:19
Pheace schreef op maandag 27 december 2010 @ 05:08:
[...]

Ik snap even niet wat je bedoelt. Ze zijn beiden dezelfde prijs dus waarom zou je blijer zijn met de versie die minder geeft? 8)7
Ik neem aan sarcasme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:40
mrc4nl schreef op maandag 27 december 2010 @ 00:30:
[...]

handige site.
bfbc2 is in de vs veel goedkoper.
mirrors edge daarintegen....

ik moet ook maar eens downloaden van steam.
(heb nog geen account althans)
Sowieso komt binnenkort Battlefield Play4Free, wat in principe een gratis gepimpte BF2 is.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-04 01:00
Ben echt blij dat 'The Witcher' weer terug is! Had hem laatst niet gekocht omdat m'n moederbord was doorgebrand en het op een p4 2.0ghz echt niet draait :P. Baalde toen wel uiteindelijk dat ik hem niet had gekocht.

Gelukkig komt Woensdag m'n nieuwe gear binnen en het spel is bij deze aangeschaft :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Niet echt, maar misschien begrijp ik hem niet dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SafaN-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-05 11:11
die mass effect 2, is dat nog altijd met dat extra account dat je nog eens moet inloggen behalve in steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
-SafaN- schreef op maandag 27 december 2010 @ 09:43:
die mass effect 2, is dat nog altijd met dat extra account dat je nog eens moet inloggen behalve in steam?
Ja, bij Bioware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SafaN-
dan wacht ik wel tot ze dat eruit hebben gesloopt, zoals bij dragon age

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
-SafaN- schreef op maandag 27 december 2010 @ 09:46:
[...]

dan wacht ik wel tot ze dat eruit hebben gesloopt, zoals bij dragon age
Bij Dragon Age is het er toch niet uitgesloopt (dacht ik)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SafaN-
anandus schreef op maandag 27 december 2010 @ 09:49:
[...]
Bij Dragon Age is het er toch niet uitgesloopt (dacht ik)?
heb gisterend die sale gekocht en nix extra account moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
-SafaN- schreef op maandag 27 december 2010 @ 09:58:
[...]

heb gisterend die sale gekocht en nix extra account moeten maken.
Okee, dacht dat je bij Ultimate ook een account aan moest maken, maar blijkbaar was ik abuis.

Maar dan moet je wachten op Mass Effect 2 Ultimate. En óf en wanneer die komt daar is nog niets over bekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Heeft iemand hier noge en friend in america die mij aan BFBC2 kan helpen? Prinicipieel ben ik gewoon tegen het feit dat het hier 13 euro is en daar maar 7 dollar... Heb overwogen een amerikaans acc te kopen, maar heb geen zin om mijn steam gebanned te krijgen...

Dus als iemand een manier weet voor mij, om via een echte amerikaan (ja ze bestaan :P) BFBC2 te krijgen, graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-06 19:48
Gropah schreef op maandag 27 december 2010 @ 10:03:
Heeft iemand hier noge en friend in america die mij aan BFBC2 kan helpen? Prinicipieel ben ik gewoon tegen het feit dat het hier 13 euro is en daar maar 7 dollar... Heb overwogen een amerikaans acc te kopen, maar heb geen zin om mijn steam gebanned te krijgen...

Dus als iemand een manier weet voor mij, om via een echte amerikaan (ja ze bestaan :P) BFBC2 te krijgen, graag!
Ik ken geen Amerikanen, maar ik denk dat het heel lastig voor je wordt. Er zit 6-9 uur tijdsverschil tussen hier en VS. Dus het is zondagnacht daar nu nog en de actie loopt daar tussen 10-13 uur lokale tijd af. Dus iemand moet toevallig hier iemand kennen die het even op maandagochtend voor je aan kan schaffen. Het is mogelijk, maar de kans is klein vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Waarom hebben zoveel mensen moeite met een extra account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 10:46

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

anandus schreef op maandag 27 december 2010 @ 10:00:
[...]
Okee, dacht dat je bij Ultimate ook een account aan moest maken, maar blijkbaar was ik abuis.
Kan wel kloppen hoor, mij werd ook gevraagd een (Bioware of EA) account aan te maken/in te voeren. Weet niet of het inloggen verplicht is, maar anders zal er geen online progressie/achievements bij gehouden kunnen worden (althans zoiets stond in beeld). Een EA account had ik toch al dus dat maakte me niet zoveel uit. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Compizfox schreef op maandag 27 december 2010 @ 10:38:
Waarom hebben zoveel mensen moeite met een extra account?
Ik heb niet zoveel moeite met een extra account, maar had gelezen dat het tegen de ToS is, waardoor je account gebanned kan worden en wss ook je hoofdaccount...

Daar heb ik geen zin in.

Daarnaast ik heb geen CC. Paypal zal hij niet accepteren omdat het adres daarvan niet overeenkomt met dat wat ik op steam opgeef. Als ik het goeie adres op zal geven, dan zal ik niet eens aan betalen toekomen omdat ik dan een error krijg.

[ Voor 24% gewijzigd door Gropah op 27-12-2010 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Nee, dat bedoel ik niet, ik bedoel dat er hier mensen moeite blijken te hebben met een Bioware-account of een EA-account naast hun Steam-account. Ik snap dat niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Compizfox schreef op maandag 27 december 2010 @ 10:49:
Nee, dat bedoel ik niet, ik bedoel dat er hier mensen moeite blijken te hebben met een Bioware-account of een EA-account naast hun Steam-account. Ik snap dat niet helemaal.
In een ideale wereld zou dat niet nodig hoeven zijn, maar uiteindelijk is het eigenlijk niet te voorkomen. Of uitgevers/ontwikkelaars moeten hun online zaakjes volledig op Steam gaan bouwen. En dat zie ik zo snel nog niet gebeuren. Te meer ook omdat al die uitgevers/ontwikkelaars al een sociaal platform hebben staan; zoiets doe je niet snel de deur uit.

Op zich kan ik het me wel voorstellen hoor, de frustratie van 'nóg een account'. Maar zolang het de grotere partijen betreft, vind ik een accountje nog niet zo erg. Was al lang blij dat ik m'n bestaande EA account kon gebruiken bij Bioware, dat scheelde er weer een. :)

edit:
@hieronder
Niet-steam software erbij moeten installeren zou ik ook irritant vinden, maar dat is mij nog niet overkomen? Bij welke games is dat dan? Extra accounts wel en dat betreft over het algemeen alles wat onder de EA-vlag uitkomt.

[ Voor 11% gewijzigd door Cloud op 27-12-2010 11:01 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:14

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Omdat ik Steam gebruik voor het gemak. Ik wil dus 2x klikken, downloaden en spelen. Ik heb geen zin om ergens anders weer een account aan te maken, daar weer te downloaden, vervolgens die niet-Steam software te installeren in een wel-Steam spel, met dus het risico dat het weer niet werkt enzo. Dan kan ik net zo goed voor minder geld die troep in de winkel halen.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Cloud schreef op maandag 27 december 2010 @ 10:42:
[...]

Kan wel kloppen hoor, mij werd ook gevraagd een (Bioware of EA) account aan te maken/in te voeren. Weet niet of het inloggen verplicht is, maar anders zal er geen online progressie/achievements bij gehouden kunnen worden (althans zoiets stond in beeld). [...]
Misschien kan je wel Dragon Age/Mass Effect spelen zonder in te loggen, maar kan je dan geen gebruik maken van de DLC's? :)
Bart ® schreef op maandag 27 december 2010 @ 10:58:
Omdat ik Steam gebruik voor het gemak. Ik wil dus 2x klikken, downloaden en spelen. Ik heb geen zin om ergens anders weer een account aan te maken, daar weer te downloaden, vervolgens die niet-Steam software te installeren in een wel-Steam spel, met dus het risico dat het weer niet werkt enzo. Dan kan ik net zo goed voor minder geld die troep in de winkel halen.
Maar als je het in de winkel haalt moet je toch ook dat extra account aanmaken?
Overigens hoef je voor de Bioware-spellen geen extra software te installeren voor zover ik weet.
(Al moet je de DLC afaik wel via de site activeren, wat inderdaad onhandig is).

Ik heb voor de 170 (:X) spellen die ik heb maar 2 extra accounts aan moeten maken, een GFWL-account en een EA-account. Dus op zich valt het wel mee.
Maar liever zonder, zeker GFWL moet dood :/
Edit: Oh, ik geloof dat ik ook een Rockstar-account aan moest maken, maar dat weet ik niet zeker meer.

[ Voor 12% gewijzigd door anandus op 27-12-2010 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

anandus schreef op maandag 27 december 2010 @ 11:06:
[...]
Misschien kan je wel Dragon Age/Mass Effect spelen zonder in te loggen, maar kan je dan geen gebruik maken van de DLC's? :)
Dat zal het zijn ja. De DLC moest sowieso via je online account geactiveerd worden. :)
[...]
Ik heb voor de 170 (:X) spellen die ik heb maar 2 extra accounts aan moeten maken, een GFWL-account en een EA-account. Dus op zich valt het wel mee.
Maar liever zonder, zeker GFWL moeten dood :/
Edit: Oh, ik geloof dat ik ook een Rockstar-account aan moest maken, maar dat weet ik niet zeker meer.
Same hier (nou ja geen 170 dan :P) en volgens mij heb ik alleen maar een EA-account aan moeten maken (Battlefield).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-06 09:47
Een extra account is nog geen ramp, maar natuurlijk wel irritant. Je hebt al een Steam account dus koppel die gewoon aan je database. Het voordeel van Steam moet juist zijn dat het een centrale plek is voor je games waar je via een platform alles kan doen met Single Sign On. Spellen waar ik ook nog eens extra software moet installeren zoals GFWL boycot ik gewoon net zoals spellen met drm. Het is gewoon onzin om Steam, GFWL en het spel te moeten installeren om een spel te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Pheace schreef op maandag 27 december 2010 @ 05:08:
[...]

Pff, ik bedoel de Deluxe edition. * JanW moet zijn posts eens na gaan lezen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SafaN-
idd de redenen hierboven aangehaald,

voor settlers7 heb je ook een ubisoft account nodig ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

anandus schreef op maandag 27 december 2010 @ 11:06:
[...]
Maar als je het in de winkel haalt moet je toch ook dat extra account aanmaken?
Welnee, ik wacht op een GOTY-edition.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Bart ® schreef op maandag 27 december 2010 @ 13:43:
[...]

Welnee, ik wacht op een GOTY-edition.
In het geval van Dragon Age GOTY, nouja, Ultimate (en waarschijnlijk ook Mass Effect 2) dien je dus een account te hebben voor de DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeenAngst
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-07 16:38
BC2 Gekocht gisteren voor 13,50.

Toch nog redelijk goedkoop.

[ Voor 34% gewijzigd door GeenAngst op 27-12-2010 14:03 ]

It is hard to fail, But it is worse never to have tried to succeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

anandus schreef op maandag 27 december 2010 @ 13:52:
[...]
In het geval van Dragon Age GOTY, nouja, Ultimate (en waarschijnlijk ook Mass Effect 2) dien je dus een account te hebben voor de DLC.
Niet op de Xbox 360 ;).

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Maar daar heb je dan ook geen Steam op 8)7 :P
En nu heb ik genoeg geofftopict :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Vandaag maar hopen op iets goeds, heb nog weinig gekocht eigenlijk deze keer ^^

Heb wel een paar spelletjes staan voor als er geen grotere sale meer komt maar dat zijn allemaal kleintjes.

Op Daily alleen nog maar Overlord Pack gekocht geloof ik (en Titan quest vergeten te kopen >.<)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

anandus schreef op maandag 27 december 2010 @ 14:57:
[...]

Maar daar heb je dan ook geen Steam op 8)7 :P
En nu heb ik genoeg geofftopict :P
Nee daarom heb ik hem ook niet op Steam gekocht :D.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
OMG, die Steam sale is echt moordend...

Ik had al een huge backlog, maar die wordt er dus niet kleiner op... hopelijk hebben ze de komende dagen geen goede aanbiedingen (LOL!)...

Aankopen de laatste paar dagen:

- Dragon Age: Origins - Ultimate Edition
- Mass Effect
- Mass Effect 2
- Torchlight (1x voor mezelf, 3 keer voor vrienden)
- Red Faction: Guerilla
- The Witcher - Enhanced Edition

Time... I have none...

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Same for me...

Ik heb Overlord, Company of Heroes, Supreme Commander, Supreme Commander: Forged Alliance, Mass Effect 2, Mirror's Edge en Burnout Paradise nog niet eens uitgespeeld maar ik zit nu alweer nieuwe games te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Laatst online: 21-06 19:48
Mijn lijstje dan maar:
- FEAR complete pack
- Super Meat Boy
- Red Faction: Guerilla
- Torchlight
- Overlord Pack
- ... Winterbottom
Qua prijs valt het nog erg mee, rond de 23 E. Tijd inderdaad heel weinig, tot nu toe van dit lijstje alleen in Torchlight wat uurtjes kunnen steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
-SafaN- schreef op maandag 27 december 2010 @ 13:26:
idd de redenen hierboven aangehaald,

voor settlers7 heb je ook een ubisoft account nodig ...
Moest ik ook aanmaken voor Assasins Creed 2. Maar ging vrij vlot, in één schermpje gewoon een wachtwoord en mail ingeven en dat was het. Verder geen last van. Het is pas irritant als je echt een maillink moet gaan volgen en daar nog allerlei meuk moet inkloppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Voor BC2 moest ik ook een EA account aanmaken. Ik chagrijnig omdat mijn username bezet was...tot ik me realiseerde dat dat mijn account was, wat ik ooit eens had moeten aanmaken voor een lullig filmpje ofzo 8)7

EDIT: OOOH, Serious Sam HD en Mirrors edge voor bodemprijzen!

....en HAWX 2 wat nog steeds veel te duur is :+

[ Voor 21% gewijzigd door citruspers op 27-12-2010 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Laatst online: 22:07
Wow, nu twee dingen gekocht.

Mirror's Edge voor 2,50 euro
en Neverwinter Nights 2 Platinum voor 10 euro (!!)

Mijn dag kan niet meer kapot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berthenk
  • Laatst online: 15:57
Mirror's Edge is maar 2,49. Maar goed, ik had het al gekocht in de vorige sale for 3,75.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:51
Mirro's Edge ga ik zeker halen:) en 2,49? Bij mij staat er 3.25 pond:O (Zit nu in schotland)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-06 12:52
Ik ga voor..

Mirror's Edge
Machinarium
Star Wars: Knights of the Old Republic

7,29, dank u :)

Neverwinter Nights 2, kan ik dat een beetje vergelijken met Dragon Age?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:37

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Serious sam is nu wel heel aanlokkelijk :D Ultiem lanpartyspel in Co-op!

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Neverwinter nights op Steam woohoo!!

Ga wel wachten tot 75% korting, maar wel blij dat hij er is :D

Misschien Mirror's Edge vanddaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Laatst online: 22:07
Resinman schreef op maandag 27 december 2010 @ 19:07:
Ik ga voor..

Mirror's Edge
Machinarium
Star Wars: Knights of the Old Republic

7,29, dank u :)

Neverwinter Nights 2, kan ik dat een beetje vergelijken met Dragon Age?
NWN2 is de voorloper van Dragon Age, het is vergelijkbaar, maar toch heel anders.
Ik persoonlijk vind NWN2 zelfs beter dan Dragon Age.
*rent weg voor DA liefhebbers*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:50

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Serious Sam voor 4 euro en Mirror's Edge voor 2,50. Tsja dan kun je weer een week of wat stukslaan voor 6,50 :D

Heb ze beide al maar dit zijn iig prijzen die je wilt zien in een sale!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-06 12:52
GoTCoast schreef op maandag 27 december 2010 @ 19:08:
[...]

NWN2 is de voorloper van Dragon Age, het is vergelijkbaar, maar toch heel anders.
Ik persoonlijk vind NWN2 zelfs beter dan Dragon Age.
*rent weg voor DA liefhebbers*
Ok bedankt, ga nog even wat reviews doornemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Misschien een stomme vraag, maar hoe kan ik zien of ik nu de normale of CE edition van mass effect 2 heb gekocht? Ik dacht dat ik de CE heb geselecteerd maar in mijn library staat gewoon Mass effect 2.
De steam servers kunnen het momenteel niet trekken dus downloaden zit er niet in.

Ik vind de daily deals vandaag niet zo schitterend, er zitten nogal veel repeats tussen van de summer sales/dingen die recent nog in korting waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Denkt iemand dat er nog kans is op een Team Fortress 2 sale en nog een Counter Strike source?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

TF2 lijkt me nog wel kans op te zijn, voor CSS moet het een encore zijn geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik zou het niet uitsluiten. Maar de laatste orange box sale was nog niet zo lang geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06 10:10

DeX

Al uitgespeeld, maar toch gekocht: Machinarium.

Best.

Game.
EVER.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Ik wacht dan nog wel eventjes :), ik ga wel voor Mirrors Edge waarschijnlijk. Schijnt wel goed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

WriteUp schreef op maandag 27 december 2010 @ 21:36:
Ik wacht dan nog wel eventjes :), ik ga wel voor Mirrors Edge waarschijnlijk. Schijnt wel goed te zijn.
Ik zou het wel doen ;) is een hele leuke game ter afwisseling. En voor 2.50 kan der niks fout gaan toch? :9

Ik twijfel nog wel over de Killing Floor bundle... Heb Serious Sam HD wel gekocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Victoria 1 Compleet voor 2.70euro is misschien ook zo slecht niet, als je daar van houdt.
Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.