Gefeliciteerd, leuke auto!

En dat van de ipod op de usb, dat geld eigenlijk als een ouderwetse aux ingang in feite, en word ook gewoon gemute door de carkit. Dus dat zou gewoon moeten werken.
De D2 is trouwens toch wel enigzins sportief, of iig zoals VW rijders dat ook vinden als de turbo inkomt vanaf 1500 toeren, krijg je toch een duwtje in de rug.
Maar even serieus, het is geen strepen trekken nee, dan moet je minimaal de D5 met 2 turbo's hebben, liefst met (custom) chiptuning, damn wat een raket heb je dan.
En een 850 T5-R is zeker gaaf, maar echt een racer, vraag maar aan Ome B-W naar de troubles ermee.

ToolkiT schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 12:13:
Ik had laatst ook een vaag probleem. toen ik op de snelweg in zijn 5 volgas gaf bij een gangetje of 120 schoot de toerenteller snel naar de 3K RPM en pas later voelde je de snelheid komen en namen de toeren af..
Ik vrees een koppeling probleem dus, dat hij ging slippen en later weer oppakte...
Het lijkt alleen in zijn 5 te gebeuren en alleen bij flink veel/vol gas, bij normaal accelereren is het ok.
Is dit een bekend probleem? kan het een afstelling zijn (bij mijn motor had ik iets dergelijks an bleek een stroefe kopelingskabel te zijn, toen ik die verving was er niks meer aan de hand.
Of zit er een koppeling vervanging aan te komen?
Binnenkort rijden we hopelijk naar NL dus wil wel ff weten of ik halverwege stil kan komen te vallen vanwege dit probleem..
Is het misschien gewoon een koud weer probleem? ik merk ook dat de distributie riem wat minder soepel loopt met dit koude weer, maar lijkt beter te klinken als motor warm is..
Koppeling zal wss ver versleten zijn, duur geintje als je het bij de dealer moet laten doen.
En ineens stil vallen zal wel niet, je zal wel merken dat de koppeling erg achteruit gaat en steeds hoger aanpakt. Afstellen kan wel, maar slippen blijft ie doen omdat ie gewoon op aan het raken is, of al is.