Toon posts:

[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 12 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste
Acties:
  • 51.491 views

• Rutger Mulder
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 08-10 07:55
BamBamBam59 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 00:57:
Zijn er hier ook mensen die serieus zombies willen knallen. Moet ook iig nog 2 trophies met die crossbow en knife en zou er graag wat nederlanders bij willen die wel iets kunnen.
Dat zijn de laatste twee achievements die ik ook nog moet. Als je op de PC speelt kunnen we die wel ff samen doen. Add me maar als je wat wil afspreken.
Forum users like to complain about the "invulnerability period" when someone is dropping. I found where this happens. It's in code and not script which is why I didn't see it originally. We need to think about this one clearly. I went through the revision history. Any attempts to remove the "0.5" seconds of invulnerability mean the guy with Second Chance will likely never be given his Second Chance. Removal of this entirely will all but remove the perk from the game (which I know many of you would prefer in the first place, but it's something we are not yet ready to do). This "0.5" seconds is consistent with the previous games and is not any longer or shorter.
Die gast ontkende eerst dat er een invulnerability was en dat is dan wel de design director :|.
Het bericht is nu aangepast en hij geeft aan dat het wel in de game zit zoals door velen als werd gedacht. Ik kan er in komen dat dit nodig is om iemand uberhaupt de kans te geven om in second chance te komen. Het grote probleem voor mij zit in het feit dat de gene die in SC gaat direct, zelfs tijdens de val, gewoon kan terug schieten of knifen. Ik kill wel eens iemand op close range en het is dan nogal wrang dat de SC gebruiker dan 0.5 sec invulnerable is en mij dan mooi kan knifen of afknallen. Imo moet er een delay zitten op het gebruik van wapens in second chance. Dit zou al veel van de ergenis kunnen oplossen.

GA-EP45-DQ6 // E5450 @ 4 GHz // Thermalright HR-01 Plus // 2x 2GB Gskill PC8000 // gtx260 core216 // X-Fi ExtremeMusic // WD Raptor 150GB, WD GP 1x 1TB, 2x 2TB // Lian Li PC-A10B // Corsair HX650Watt // Dell 2407WFP // G15 + SS Sensei

• Gundogan
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 25-10 07:54
Kluutmaran schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 15:25:
Edit:
Dat buizen schieten en al de hoek om zijn ten tijde van de kill heeft iedereen denk ik wel eens een wtf momentje. Dekking zoeken werkt gewoon niet maar daar is heel de gameplay niet op gericht.
Dekking zoeken werkt wel hoor (of in ieder geval je vuurgevechten kiezen werkt). Je moet in BO toch door 1 of 2 kogels meer geraakt worden dan in MW2 en dus ook wat meer tijd om weg te duiken en er is natuurlijk ook de dolphin dive :p

Dat niet door buizen en dergelijke schieten lijkt me een limitatie van de engine. Ik denk dat bullet penetration door echt objecten heen moeilijk is om goed te krijgen als ontwikkelaar, dan door solide bouwblokken.

Anyway, even een potje van gisteren op de tigers server op youtube gezet. Niet bijzonder, maar ging redelijk goed met een hectische killstreak aan het einde :)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=WChm5_YQO1E]

Jammer dat de ingame renderoptie het geluid vernaggelt :(

i7 4790K, 16GB, ASUS Z97-K, R9 Fury

• Roadrunner
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 23-10 14:35
Kluutmaran schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 15:25:
Ik dacht eerst ook dat die RC-XD's overpowered waren maar feit blijft dat je zelf hulpeloos achter blijft terwijl je je auto aan het besturen bent. Ook fijn is dat je die dingen van een kilometer afstand aan hoort komen waardoor je of hogerop kunt gaan of hem al van verder aan ziet komen en hem dan kapot kan schieten. Dus al met al denk ik dat de balans er best is.
Eens, je bent inderdaad kwetsbaar genoeg en je loopt een aardig groot risico dat je rc-xd gewoon gesloopt wordt als je niet snel genoeg bent. Er zitten genoeg nadelen aan om hem niet overpowered te laten zijn. Zelf zoek ik altijd een mooi hoekje op en zet ik een claymore neer voordat ik mijn speeltje tevoorschijn haal. Ook leuke uitdaging is als je er één aan ziet komen, hopen dat hij jou ook ziet snel de hoek om, claymore neerzetten... BOOM roadrage >:) Is ook al een paar keer gelukt.

@ second chance klagers... ik begrijp echt het probleem niet. Ik ben voor zover ik mij kan herinneren in BO nog nooit neergeknald door een SC en ben er al aardig wat tegen gekomen. Wat doe ik anders? Misschien iets beter opletten, klein stukje wegrennen, schuilen achter een object op het moment dat je iemand in SC ziet gaan en dan schieten/knifen? Daarnaast revive ik ook een SC wanneer ik de kans krijg. Je doet het team hier goed mee en ik ga voor de team win ipv eigen gewin.

• Vhall
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 16-06-2014
Gundogan schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 15:49:
[...]
Dat niet door buizen en dergelijke schieten lijkt me een limitatie van de engine. Ik denk dat bullet penetration door echt objecten heen moeilijk is om goed te krijgen als ontwikkelaar, dan door solide bouwblokken.
Dat leek mij dus ook. Begrijp me overigens niet verkeerd, het is niet zo dat ik me groen en geel erger aan dit soort dingen, maar aangezien ik niet als een kip zonder kop rond ren en m'n gevechten probeer uit te kiezen, is het soms vervelend dat je wegduikt en alsnog gedood wordt.

Gevalletjes lag merk ik inderdaad ook wel, ondanks dat m'n verbinding over het algemeen goed is. Met de SPAS levert dat wel mooie beelden op trouwens :+.

MacBook Pro Mid 2012 || 450d || EF-S 18-55 IS || EF 28-135mm F3.5-5.6 IS USM || Lowepro Rover AW II || Hoya Filterspul || ps3 -> Vhalloren || PC Specs ||

• Rutger Mulder
wildcat1 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 15:57:
@ second chance klagers... ik begrijp echt het probleem niet. Ik ben voor zover ik mij kan herinneren in BO nog nooit neergeknald door een SC en ben er al aardig wat tegen gekomen. Wat doe ik anders? Misschien iets beter opletten, klein stukje wegrennen, schuilen achter een object op het moment dat je iemand in SC ziet gaan en dan schieten/knifen? Daarnaast revive ik ook een SC wanneer ik de kans krijg. Je doet het team hier goed mee en ik ga voor de team win ipv eigen gewin.
Over het algemeen zijn het vaak beginners die de standaard assault class gebruiken en dus SC hebben, die zijn niet z'n groot probleem. Maar ik denk dat jij dan nog nooit een pro tegen gekomen die SC gebruikt. Een goede speler met SC zal je leven erg zuur maken, helemaal op close range waar hij weinig moeite hoeft te nemen om goed te aimen en direct kan schieten tijdens zijn invulnerability. Op hardcore is het nog erger, dan zijn zelfs de noobs met SC gevaarlijk...

GA-EP45-DQ6 // E5450 @ 4 GHz // Thermalright HR-01 Plus // 2x 2GB Gskill PC8000 // gtx260 core216 // X-Fi ExtremeMusic // WD Raptor 150GB, WD GP 1x 1TB, 2x 2TB // Lian Li PC-A10B // Corsair HX650Watt // Dell 2407WFP // G15 + SS Sensei

• Bezulba
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 25-10 16:00

Bezulba

Formerly known as Eendje

zelfs op long range word ik nog door goede spelers met sc neergeknalt. je hebt namelijk 100% accuracy als je in sc zit en hij kan veel sneller schieten dan ik hem kan raken.. zo idioot.. die perk moet er gewoon uit.

blup

• SouLLeSSportal
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 12-10 20:17
(which I know many of you would prefer in the first place, but it's something we are not yet ready to do).
dit doet me toch wel enige hoop geven? :D als we ze pushen mss toch een kans dat het eruit gegooid word _/-\o_ *O*
Bezulba schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 16:10:
zelfs op long range word ik nog door goede spelers met sc neergeknalt. je hebt namelijk 100% accuracy als je in sc zit en hij kan veel sneller schieten dan ik hem kan raken.. zo idioot.. die perk moet er gewoon uit.
Eens :) (alhoewel er weinig goede spelers sc gebruiken :X )

[Voor 44% gewijzigd door SouLLeSSportal op 07-01-2011 16:35]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• LosGieros
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 22:21

LosGieros

White Ninja

Iemand trouwens gelukt om 2 personen tegelijk met 1 knifemove te killen?

If you tip them really good, they will help you with your wood..

• JeroenNietDoen
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 21:20

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Bezulba schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 16:10:
Flack Jacket dan ook want ja, die denied jou ook een kill met explosives waar je zonder die perk die kill wel gemaakt zou hebben.

En en en en en en en en en en en en.....etc

"Oooh Jeroen!"

LosGieros schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 16:57:
Iemand trouwens gelukt om 2 personen tegelijk met 1 knifemove te killen?
Denk niet dat dat kan, een knife lunge is immers geen echte zwaai met je mes. Er wordt gewoon gekeken of je dichtbij genoeg staat en of je genoeg in de richting mikt*, en zo ja dan is het teleporteren en raak, zo nee dan is het gewoon een zwiep in de leegte.

*Overigens lijkt in die richting kijken een bug te zitten. Volgens mij is die functie ongeveer zo geimplementeerd
code:
1
2
3
4
5
bool isPlayerInKnifeDirection(Player enemy)
{
   // I was too lazy to implement this
   return true;
}

:+

Mijn iRacing profiel

Kaap schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 16:59:
[...]

Flack Jacket dan ook want ja, die denied jou ook een kill met explosives waar je zonder die perk die kill wel gemaakt zou hebben.

Flack jacket is heel wat anders, dat is een duidelijke counter tegen 1 soort aanvallen. Elk ander soort aanval heb je daar geen voordeel mee. SC aan de andere kant is geen counter, je hebt er altijd voordeel mee. En als je het al een counter wil noemen dan is het een counter tegen deaths... :+

[Voor 4% gewijzigd door NickThissen op 07-01-2011 17:04]

Mijn iRacing profiel

• ArgantosNL
  • Laatst online: 25-10 15:28
Kaap schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 16:59:
[...]

flak jacket is iri als je een claymore hebt staam maar ik vind dat minder iri als sc. Door sc verlies je kills, wat nu een kleinere ramp is als jij de kill gewoon krijgt en degene die hm afmaakt de assist

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

NickThissen schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 17:04:
[...]

Flack jacket is heel wat anders, dat is een duidelijke counter tegen 1 soort aanvallen. Elk ander soort aanval heb je daar geen voordeel mee. SC aan de andere kant is geen counter, je hebt er altijd voordeel mee. En als je het al een counter wil noemen dan is het een counter tegen deaths... :+
SC is anders juist geen counter tegen die soort aanvallen die jij noemt.

Nee, gelijke monniken gelijke kappen dan ook he. Als we SC nerfen, dan alles wat enigzins frustrerend kan zijn nerfen. Net zolang totdat elke zeikbal zijn zin heeft gekregen en we enkel nog team deathmatch met knife kunnen spelen.

En anderzijds zouden ze de andere perk 3's eens nuttiger moeten maken. En zeker makkelijker te behale. Voor sommige perks moet je verplicht bepaalde gamemodes spelen. Daar begin ik bij voorbaat al niet aan. Ook een tijdje Ninja gebruikt maar ik kon er geen voordeel van merken. Marathon is dan nog wel enigzins zinvol. Maar alleen met SC pro heb ik echt fun.
ArgantosNL schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 17:09:
[...]

flak jacket is iri als je een clay?ore hebt staam maar ik vind dat minder iri als sc. Door sc verlies je kills, wat nu een kleinere ramp is als jij de kill gewoon krijgt en degene die hm afmaakt de assist
Zal wel meevallen met kills verliezen. Goede spelers houden gewoon rekening met SC en schieten nog effe door. Doe ik ook altijd. Ik gebruik dan zelf SC pro maar ik wordt door elke degelijke speler gewoon alsnog gekilled hoor. Dus misschien zegt dat meer over de spelers die erover klagen...

[Voor 22% gewijzigd door JeroenNietDoen op 07-01-2011 17:16]

"Oooh Jeroen!"

Kaap schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 17:14:
[...]

SC is anders juist geen counter tegen die soort aanvallen die jij noemt.
Welke aanvallen noem ik dan?
Flack-jacket is een counter tegen explosieven.
Second chance is geen counter omdat het niet een specifiek soort deaths vermijdt.

Ik zeg dus alleen dat second chance en flack jacket vergelijken een beetje scheef is. Ik zeg ook helemaal niet dat ik het eruit wil hebben. Ik erger me er wel eens aan ja, vooral door die onsterfelijkheid*, maar het hoeft er niet perse uit van mij... Als ze het er uit zouden halen zou ik er niet van wakker liggen echter.

*Even snel gerekend: in een onsterfelijkheid van 0.5s kun je met een Famas of AUG, bijvoorbeeld, 8 kogels schieten (7,8 om precies te zijn, laten we het op 8 houden). Met een damage van 35 is dat 280 damage die je had kunnen uitdelen in die tijd (aangenomen dat je alles raakt). Dat is bijna 3 keer een volle levensbalk! Zelfs als iemand in SC volle levens had (100) dan had je hem ondertussen bijna 4 keer dood moeten hebben (1 keer voordat hij in SC ligt, en bijna 3 keer tijdens). Ik weet niet hoeveel leven je hebt in SC maar meestal is 1 kogel genoeg, dus als we zo gaan tellen zijn dat zelfs 9 keer!!! Dat is toch wel een beetje overdreven...

[Voor 42% gewijzigd door NickThissen op 07-01-2011 17:30]

Mijn iRacing profiel

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Als ze het eruit zouden halen zal ik er ook niet wakker van liggen. Dan gebruik ik wel iets anders.

Maar mij gaat het erom dat er in extremen over geklaagd wordt. Het wordt neergezet als iemand die in SC mode gaat altijd wint. En dat is gewoon helemaal niet waar. Waar wel terecht over geklaagd wordt zijn de toekenning van de killpunten. Dat moeten ze wel aanpassen vind ik. En reviven, tja, dat mis ik niet. Ik denk dat als SC als een soort revanche perk prima zou zijn.

En tevens dat Treyarch nu dus gaat toegeven aan klaagzang. En als je dat als developer doet is het hek van de dam. Want dan gaat er vanzelf over andere dingen geklaagd worden.

"Oooh Jeroen!"

• Rutger Mulder
Kaap schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 17:14:
Zal wel meevallen met kills verliezen. Goede spelers houden gewoon rekening met SC en schieten nog effe door. Doe ik ook altijd. Ik gebruik dan zelf SC pro maar ik wordt door elke degelijke speler gewoon alsnog gekilled hoor. Dus misschien zegt dat meer over de spelers die erover klagen...
Een halve seconde invulnerability klinkt niet lang, maar ingame is dat het echt wel! Als jij met je gun een halve seconde langer door schiet zijn dat al gauw 10 kogels extra. Vaak hebben mensen die dan niet eens meer in het magazijn zitten op (soft)core na een gevecht. En bedenk je wel dat die ander rustig ook 10 kogels in die tijd richting jou stuurt en jij wel dood kan op dat moment...
Ik speel veel hardcore en daar is het helemaal irritant die perk.

Invulnerability vind ik best omdat anders die perk geen zin heb, maar dan ook een weapon delay. Second chance is er als perk om je een tweede kans/leven te geven, niet om te gebruiken voor het maken van kills imo.

Ik hou er nu over op, met sommige mensen heeft het geen zin de discussie te voeren. Ik hoop ieg dat ze er wat mee gaan doen, die David Vonderhaar laat de opties nog een beetje open nu.

• beany
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 23-10 09:37
Mja, nu de tube een stuk minder krachtig is(geen Danger Close meer, helaas. en je wordt op bijna elke server gebanned als je een tube gebruikt) en de Commando perk er niet meer is is de Second Chance dus het haasje.

Zodra dat gefixed wordt is er wel weer iets anders waar men over gaat vallen. Misschien het constant smijten van granaten in objectives? 1 granaat per ronde, dat zou wel wat zijn :P

• Mavamaarten
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 22:17

Mavamaarten

Omdat het kan!

Hahah, ik moest zo hard lachen met die code snippet die White Tiger postte... Ik kon me niet inhouden 8)7

K heb er nog zelf een verzonnen, maar die was niet zo grappig :O

[Voor 28% gewijzigd door Mavamaarten op 07-01-2011 18:40]

Android developer & dürüm-liefhebber

Nou, nog maar een dan :p
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
void SetPing()
{
   foreach (Player p in players)
   {
        p.Ping = server.CalculatePing();

// we need to have a reason to release random patches after release, so:
        if (platform == "PS3") p.Ping += 300;
   }
}

Mijn iRacing profiel

Anoniem: 337891

Oh de spas. Wat een beest is dat met een silencer. Heb hem gisteren even geprobeerd. Na wat gewenning heb ik heb niet meer weggelegd (nou ja voor array). Steady Aim is aan te raden anders raak je niets. Enige minpunt is dat je telkens moet herladen wat een eeuwigheid duurt als je gewend bent aan dual mags en SOH.

Als je je verveelt (zoals ik aan t doen was) met de standaard guns en tactieken is een paar potten spassen zeker aan te raden! :D

• NeoMe
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 19-10 09:34

NeoMe

#Addict

Anoniem: 337891 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 20:06:
Oh de spas. Wat een beest is dat met een silencer. Heb hem gisteren even geprobeerd. Na wat gewenning heb ik heb niet meer weggelegd (nou ja voor array). Steady Aim is aan te raden anders raak je niets. Enige minpunt is dat je telkens moet herladen wat een eeuwigheid duurt als je gewend bent aan dual mags en SOH.

Als je je verveelt (zoals ik aan t doen was) met de standaard guns en tactieken is een paar potten spassen zeker aan te raden! :D
Wel lachen op NukeTown en Fire Range, maar op de grote mappen leg je het toch echt af op mid - long range. Ik heb na zo'n 5000 Commando-kills nu mijn zinnen gezet op de AUG. Die is ook erg fijn vind ik !

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• timskiej
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 03-06 11:01
Zo ook maar eens BO aangeschaft na een hele tijd MW2 te hebben gespeeld. Moet zeggen dat ik persoonlijk MW2 beter vind dat BO. Ik speelde nogal veel met de intervention in MW2 maar het snipen is in BO overbodig geworden. Niemand is aan het snipen en er zijn weinig goede snipe mappen waar je echt voordeel hebt met het snipen.

Verder hangt het spel om de haverklap vast en veel gestotter ingame. Het is dat de cd-key aan je steam is gekoppeld, anders had ik het al verkocht. Het is leuk om te spelen maar niet zo leuk als MW2 was toen hij uitkwam.

[Voor 7% gewijzigd door timskiej op 07-01-2011 21:02]

• Frentik
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 01-09 19:05

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Ging voor geen meter vanavond, aantal spelers op de server is nooit boven de 10 geweest terwijl normaal gesproken binnen 1 of 2 mappen die toch vol loopt. En als je dan ook nog van die spelers hebt die lekker rond/boven de bomb site verblijven zonder proberen te planten of een geplante bom te verdedigen dan gaat de lol er snel vanaf in een "team" spel...

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• Spongerobie
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 25-10 09:42

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

Frentik schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 21:59:
Ging voor geen meter vanavond, aantal spelers op de server is nooit boven de 10 geweest terwijl normaal gesproken binnen 1 of 2 mappen die toch vol loopt. En als je dan ook nog van die spelers hebt die lekker rond/boven de bomb site verblijven zonder proberen te planten of een geplante bom te verdedigen dan gaat de lol er snel vanaf in een "team" spel...
Met ^

Alleen ging het in het rode kamp een stuk beter, ga morgen beginnen aan P2 http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_fitness.gif whohoo

P.S. Lol @ Uitvindsels uit het scritpt van BO :P

[Voor 3% gewijzigd door Spongerobie op 07-01-2011 22:20]

Dagelijks Stekkie /// Steam Profile

• Vhall
Hoe zit dat eigenlijk precies met prestige? Ik ben nu halverwege lvl49 en op 50 wil ik over gaan op prestige. Maar komt dit meteen vrij op 50, of moet je als het ware ook nog lvl50 doorlopen om prestige lvl 1 te unlocken?

En het levelen van de prestige levels, moeten daar speciale challenges voor behaald worden? Ik heb het een en ander opgezocht op de wiki, maar daar zie je eigenlijk alleen de icons die per level vrijkomen, maar niet hoe je ze behaald. Ik zie namelijk regelmatig spelers met lvl1 of 2 prestige en dan lvl 30+ normal rank, zeg maar :+. (wat een zin)...

MacBook Pro Mid 2012 || 450d || EF-S 18-55 IS || EF 28-135mm F3.5-5.6 IS USM || Lowepro Rover AW II || Hoya Filterspul || ps3 -> Vhalloren || PC Specs ||

Vhall schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 23:06:
Hoe zit dat eigenlijk precies met prestige? Ik ben nu halverwege lvl49 en op 50 wil ik over gaan op prestige. Maar komt dit meteen vrij op 50, of moet je als het ware ook nog lvl50 doorlopen om prestige lvl 1 te unlocken?

En het levelen van de prestige levels, moeten daar speciale challenges voor behaald worden? Ik heb het een en ander opgezocht op de wiki, maar daar zie je eigenlijk alleen de icons die per level vrijkomen, maar niet hoe je ze behaald. Ik zie namelijk regelmatig spelers met lvl1 of 2 prestige en dan lvl 30+ normal rank, zeg maar :+. (wat een zin)...
Je moet level 50 uitspelen. Je ziet op je playercard dat hij richting level 1 gaat met je volgende icoon.

De mensen met een prestige (of meerdere) met een lage rang icoon zijn grapjassen. Ze stellen hun player emblem in op zo een teken. Denk dat ze proberen je te laten denken dat ze niets kunnen. Je hoeftt dus niets te doen voor je prestige emblem. Voor je playercard achtergrond moet je 10k codpoints neerleggen. Het is aan jou of je je emblem wil gebruiken voor hersenspelletjes.

[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 07-01-2011 23:27]

Als je level 50 helemaal uitgespeeld hebt kun je naar Prestige 1 gaan. Dat wil ook zeggen dat je level weer terug naar level 1 gaat (je bent dus ook alle wapens kwijt enzo). In principe ben je helemaal terug bij af, het enige wat je behoud is (volgens mij) een aantal challenges (toch?) en de layers en shapes die je hebt gekocht in de emblem editor (dit zou wel eens een bug kunnen zijn). Als je het dus leuk vind om je emblem af en toe te veranderen zou ik je aanraden om even snel al je cod points op te maken aan layers en shapes. De punten ben je straks toch kwijt, maar de shapes die je er voor koopt hou je, dus die hoef je de volgende prestige dan niet meer te kopen.

Het verschil voor jou nadat je geprestiged bent is verder dat je een nieuw icoontje krijgt voor je naam in de score lijst (staat los van je emblem op je playercard), en af en toe een extratje zoals een extra custom class of gouden wapen skins (prestige 14 geloof ik, trouwens nog niet tegengekomen, wordt onderhand wel eens tijd?)

Mijn iRacing profiel

Ik snap er niks van, bij MW2 was FFA toch wel mijn specialiteit en won ik 95 procent van alle potjes. Nu win ik maar 1 van de 5, in andere gametypes van Black Ops kom ik toch aardig mee. Echt hinderlijk!

• Gundogan
reemprive schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 23:54:
Ik snap er niks van, bij MW2 was FFA toch wel mijn specialiteit en won ik 95 procent van alle potjes. Nu win ik maar 1 van de 5, in andere gametypes van Black Ops kom ik toch aardig mee. Echt hinderlijk!
Compleet verschrikkelijk dat spawnsysteem van BO. ;)

• Rutger Mulder
Op FFA servers zitten practisch alleen maar campers. De spawns zijn ook erg voorspelbaar zodat je makkelijk mensen kan opwachten die net spawnen. FFA is daarom echt geen ruk aan.

• Vhall
Bedankt voor de info over de prestige levels! Ik had inderdaad ook gelezen dat je wapens en perks enzo weer op 0 gaan, maar dat hebben we er zo weer bijgeleveled, geen punt dus op zich.

En die mindgames ben ik niet zo vatbaar voor :P, in het geval van BO komt een deel ook aan op wat geluk imo (bij de consoles wellicht wat meer als op de pc). Uiteraard zitten er wel erg goede lui tussen die precies weten waar ze moeten gaan zitten en hoe ze zich moeten verplaatsen zonder al te kwetsbaar te zijn, maar ik denk dat dit vooral op de pc het geval is. Bij de PS3 ben ik dat nog niet zoveel tegengekomen. Anyways, een kwart van lvl50 weggespeeld dus op naar prestige 1...

• Mon0lith
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 25-10 09:10

Mon0lith

Yes Herr Flick

Vhall schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 11:30: Anyways, een kwart van lvl50 weggespeeld dus op naar prestige 1...
Ja echt, die laatste levels wegen het zwaartst op prestige te bereiken :X

PSN: Von_Smallhausn

• Mystikal
  • Laatst online: 22:23

Mystikal

It never hurts to help

Frentik schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 02:09:
Je kan tegenwoordig je BO server ook toevoegen aan Gametrackers zodat je mooie stats plaatjes krijgt, ff een voorbeeldje:
[afbeelding]
Op het moment wordt alleen het aantal spelers weergegeven maar in de toekomst worden waarschijnlijk ook de mapnaam en de top spelers weergegeven (deze zie je als je op plaatje klikt en naar server pagina gaat).
http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.64.189:3094/b_560_95_1.png

Basement Bios ---- Exo-S

Deze week op zoek geweest naar een vervanger voor de ak74u. Na alles te hebben geprobeerd blijven hangen op de mp5k. Toch valt het op dat je het vaak aflegd tegen de... ak74u. De Kiparis, pm63 en MPL getest, wederom teleurstellend in clipsize, recoil, spread of firerate. Toen geschakeld naar de Spectre en in combinatie met rapidfire en gecontroleerd sproeien lijkt het de ideale kandidaat om te concurreren met de ak74u. Wel voor het gevoel meer reloaden, maar wat een lekker wapen op de korte en midlange afstand!

• martijntjuhh
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 22:05
Na een paar weekjes wat minder gespeeld heb ik deze week zo'n 3/4 uur per dag gespeeld. Ik moet nog 44k xp voor prestige 1 :D

• Fid3lity
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 07-08 20:10

Fid3lity

Spectre X

Op m'n verjaardag, vandaag toch nog gehaald om in eerste prestige te komen! :) En dat in krap 40 uurtjes :*) Plus, die Ballistic Knife begint toch wel m'n favoriete secondary te worden :)

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ja, mijn favo secondary veranderde in de ballistic knife van zodra ik hem unlockte :)
Vandaag ook die G11 ontdekt. Sjoow wat is dat voor een nice wapen !
Instant love *; , en hij heeft ook instant mijn famas vervangen.

Ben ik eigenlijk de enige die vindt dat de ak74u géén geweldig wapen is ?
Ik wordt er vaak mee gekilld maar als ik het zelf een keer oppak, ben ik er slecht mee :/

[Voor 46% gewijzigd door Mavamaarten op 08-01-2011 23:43]

Net ook maar weer eens prestige in gegaan. Geloof dat ik nu 5 of 6 ben ofzo (ben de tel kwijt lol). Het is die met zo'n rode 'hand' in ieder geval :p

Heb me nu voorgenomen om wat verschillende wapens te gaan gebruiken, laatste paar prestiges viel ik toch steeds terug op de AK (beide), commando en M14, wil vooral ook eens andere SMGs gaan proberen.

wel jammer dat ik nu weer 27 levels m'n sniper moet missen... Ik probeer het elke keer weer met die standaard sniper maar wat is die slecht zeg...

Mijn iRacing profiel

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

@hierboven probeer de famas ? Die doet imo niet echt onder voor de commando...

Mavamaarten schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 23:51:
@hierboven probeer de famas ? Die doet imo niet echt onder voor de commando...
De famas is typisch een wapen dat ik bij een anti-air class heb met strela als secondary. Meestal gebruik ik die class alleen zodra er een helipcopter ofzo komt, omdat ik toch m'n secondary vaak gebruik. Mensen onderschatten pistooltjes echt in dit spel, 9/10 mensen gaat liever even een hoekje om om te reloaden, terwijl ik snel m'n pistol pak en ze achterna ga en meestal de kill krijg.

Mijn iRacing profiel

• RoaDHouse
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 01:58
Maakt me niet uit welk wapen ik gebruik, ze liggen toch in no-time plat :) maar met dat ak74u ding gaat het wel heel rap lekker op kleinere mappen voor de rest meestal famas.

[Voor 32% gewijzigd door RoaDHouse op 09-01-2011 00:55]

• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

NickThissen schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 23:48:
Net ook maar weer eens prestige in gegaan. Geloof dat ik nu 5 of 6 ben ofzo (ben de tel kwijt lol). Het is die met zo'n rode 'hand' in ieder geval :p

Heb me nu voorgenomen om wat verschillende wapens te gaan gebruiken, laatste paar prestiges viel ik toch steeds terug op de AK (beide), commando en M14, wil vooral ook eens andere SMGs gaan proberen.

wel jammer dat ik nu weer 27 levels m'n sniper moet missen... Ik probeer het elke keer weer met die standaard sniper maar wat is die slecht zeg...
Ik zou de Spectre en de MPL proberen. ;)
Als een beetje kan mikken dan verslaan die met gemak de AK74U. (op pc is mikken toch al makkelijk) :D

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• MicScott
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 14-07 19:51

MicScott

.Grey.

Tigers 3 zit al sinds 4 uur ofzo helemaal vol.. het is bijna 3 uur en nogs steeds 18 spelers. Is geloof ik nog nooit gebeurt :p

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• djunicron
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 20-10 17:10

djunicron

*click-swoosh-thud*

Bwah, altijd iedereen maar met de AR's. Het lijkt wel of niemand de moeite wilt nemen de andere eens te gaan gebruiken.

Vandaag om weer eens wat anders te doen eens de Uzi en Scorpion opgepakt. In één uur tijd de steady aim pro erbij behaald. Beide wapens hebben overduidelijk extended mags nodig, maar daarna zijn ze wel prettig te gebruiken. Keer op keer pak je dan de AR spelers, maar ook de AK74u, omdat je simpelweg gewoon kan sprayen. Waarbij ik met sprayen een stuk of 5~12 kogels bedoel, waar je bij goed gemikwerk met de AR aan 3-4 genoeg hebt. Opmerkelijk genoeg ging ik alleen nog maar dood aan explosies of knifes.

MPL blijft trouwens voor mij ook een prettiger wapen dan de famas / 74u. Het is alleen niet zo'n stil zit wapen, je moet er wel mobiel mee blijven.

Jammer eigenlijk dat dat op HC nooit zo goed werkt. Rondrennen betekend dan gewoon dat je niet verder dan 1 ~ 2 kills gaat komen. En dat is precies de reden dat zo veel spelers campen. Sommige stekjes vragen er trouwens ook wel echt om vind ik. Ik blijf erbij: het level design van BO is jammer...

BO op de maps van BF:BC2 zou leuk zijn lijkt me.

• PiRiVi
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 19-01 09:35

PiRiVi

TRX FTW

MicScott schreef op zondag 09 januari 2011 @ 02:48:
Tigers 3 zit al sinds 4 uur ofzo helemaal vol.. het is bijna 3 uur en nogs steeds 18 spelers. Is geloof ik nog nooit gebeurt :p
Wat is ook alweer commando om naar jullie server te connecten? En welk IP?
Kan hem in de browser nooit vinden....
;)

Gisteren Prestige 4 geentered en dan mis je de lekkere wapens...
Eerste wapen dat een beetje lekker speelt is dan de Scorpion...

Nog leuk filmpje gemaakt met fragmentjes....
Nuketown blijft de mooiste map vind ik als je chaos wilt en mensen wil overrompelen met snelheid...
Leuk potje op Nuketown

[Voor 33% gewijzigd door PiRiVi op 09-01-2011 09:16]

:-)

• Vraaag
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online
Ik spectate gister iemand, die gebruikte volgens mij MPL in Dual Wield, iemand dat als is geprobeerd? Dacht eerst dat ie twee desert eagles in zijn handen had (die helemaal niet in de game zitten), maar hij ging in Noobtown best goed. :D

http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.64.110:3094/b_560_95_1.png

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Gistere op een NL sniper-only server gespeeld, en ik dacht echt van huh ?! zijn er dan toch al mods ?
Dus ik nam men famas, en oooow tog geen mod. Snel naar sniper geswitcht en zelfmoord gedaan (met granaat). Even later krijg ik de boodschap dat ik banned ben. Blijkt dat er een of andere noob de hele tijd met mijn famas aan het schiete was, en dat iedereen dacht dat ik dat was :(

• DaveyYxx
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 26-04-2013
Er zijn al sniper only servers waarbij je een autokick krijgt. Zodra je een stun of iets gooit (of gewoon AK) word je binnen 1 min gekicked. Wel tof dat dat goed werkt :D.

• westbroek
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 28-04-2011
voeg me maar toe PSN westbroek

• delaitinho
  • Laatst online: 11-08 19:47

delaitinho

PSN: Delaitinho

NickThissen schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 23:48:

je bedoelt die rode klauw;)
Heb ik net gehad.. vind het eigenlijk wel jammer dat er 15 prestiges zijn.. nu raak je zelf ook inderdaad de tel kwijt!

• delaitinho

delaitinho

PiRiVi schreef op zondag 09 januari 2011 @ 09:13:
[...]

Wat is ook alweer commando om naar jullie server te connecten? En welk IP?
Kan hem in de browser nooit vinden....
;)

Gisteren Prestige 4 geentered en dan mis je de lekkere wapens...
Eerste wapen dat een beetje lekker speelt is dan de Scorpion...

Nog leuk filmpje gemaakt met fragmentjes....
Nuketown blijft de mooiste map vind ik als je chaos wilt en mensen wil overrompelen met snelheid...
Leuk potje op Nuketown
jezus wat een filmpje.. haha ik er eens goed voor gaan zitten :)
maar helaas... >:)

• Vraaag
  • Niet online
DaveyYxx schreef op zondag 09 januari 2011 @ 13:18:
Er zijn al sniper only servers waarbij je een autokick krijgt. Zodra je een stun of iets gooit (of gewoon AK) word je binnen 1 min gekicked. Wel tof dat dat goed werkt :D.
Jep, alleen die delay tussen het gebruiken van en de kick is soms wel erg lang helaas. Gelukkig is er ook nog webrcon. :)

• 388911
  • Registratie: oktober 2021
  • Niet online
ik heb weer een nieuwe montage gemaakt, dit is mijn 5e. hij heefd geen pro editing hoor:P

YouTube: Call of Duty : Black Ops Montage 5 (Sniping, Multi Weapon) 1080p HD

• Vraaag
  • Niet online
388911 schreef op zondag 09 januari 2011 @ 13:41:
ik heb weer een nieuwe montage gemaakt, dit is mijn 5e. hij heefd geen pro editing hoor:P

Ha, die zat ik net te kijken, leuk filmpje hoor. :)

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

djunicron schreef op zondag 09 januari 2011 @ 02:48:
Bwah, altijd iedereen maar met de AR's. Het lijkt wel of niemand de moeite wilt nemen de andere eens te gaan gebruiken.
Stoner 63, 2 weken geleden aangeschaft, en ga hem nooit meer loslaten. AK47 tussendoor nog even gekocht, vergeleken en blijf bij de LMG. Woei vet ding!

"Oooh Jeroen!"

• Gundogan
388911 schreef op zondag 09 januari 2011 @ 13:41:

Beter gewoon cleane frags dan talloze toevoegingen waardoor je de helft niet ziet :)

Alleen jammer van de 360 clownmoves...

(j/k :p)

• 388911
  • Registratie: oktober 2021
  • Niet online
Gundogan schreef op zondag 09 januari 2011 @ 14:00:
[...]

Beter gewoon cleane frags dan talloze toevoegingen waardoor je de helft niet ziet :)

Alleen jammer van de 360 clownmoves...

(j/k :p)
Ik ben het met je eens over geen special effects enzo, maar zelf vind ik het mooi al zijn je shots/kills op de beat van de muziek. en dit krijg ik jammer genoeg niet voor elkaar in het heele filmpje..

@360 clownmoves ,ik doe ze voor de grap niet echt voor de montages. mijn montages bestaan ook niet aleen maar uit 360s, noscopes & across the map dingen:P

• shameblaster
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 00:30

shameblaster

BB4E^Cons

Leuk filmpje en lkkre frags :)

Cons:::BB4E

• t.coenraad
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 25-10 12:37
Ik heb een mikprobleem, waarbij ik de vijand wel zie, maar niet kan raken. Hoe ga ik dat oplossen?

• unfor
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 22:27
t.coenraad schreef op zondag 09 januari 2011 @ 16:52:
Ik heb een mikprobleem, waarbij ik de vijand wel zie, maar niet kan raken. Hoe ga ik dat oplossen?
Beter mikken?

Potje knallen in VR met tweakers? Join ons op de Discord

• delaitinho

delaitinho

Iemand een idee of het mogelijk is om youtube filmpjes aan elkaar te plakken? Of hoe je een youtube filmpje kan opslaan op eigen PC? Kan maar 30 seconden gameplay per keer uploaden vanuit mijn xbox. Gaat rechtstreeks naar youtube, heb geen bestanden op mijn PC dus. Zou wat killstreaks online willen zetten maar die duren vaak langer dan 30 seconden. :)

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 09-01-2011 19:45]

• Hoowgii
  • Laatst online: 22-07 17:47
Het verschil voor jou nadat je geprestiged bent is verder dat je een nieuw icoontje krijgt voor je naam in de score lijst (staat los van je emblem op je playercard), en af en toe een extratje zoals een extra custom class of gouden wapen skins (prestige 14 geloof ik, trouwens nog niet tegengekomen, wordt onderhand wel eens tijd?)
Heb toch wel wat spelers gezien met gouden wapens ;). Moet ik even kijken in me favorieten waar deze spelers spelen. Paar public servers S&D.

• mindcre8r
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 22-10 14:25

mindcre8r

The Baka Crow..

Ik zit net in een game met meerdere v mijn party en middennin een game waar ik zwaar own poef,zwart scherm met de melding dat de cod servers offline zijn...maar mn maten zijn nog online! Wtf?

Tameguchi kitten ja ney o

• fommes
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 14-08 11:23
zelfde probleem :(

• Frentik
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 01-09 19:05

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Hier nog 1, kom er ook niet meer in.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• mindcre8r
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 22-10 14:25

mindcre8r

The Baka Crow..

Weird huh! En de cod site geeft gewoon defcon 5 aan.

Hmmzz zo'n moment van : wat moet ik nu met mijn avond haha

Hij doet ut weer :)

Tameguchi kitten ja ney o

• Frostbite
  • Laatst online: 18-10 17:53
Geen last van gehad @ hierboven.

Werd voor cheater uitgemaakt vanavond door iemand waarbij ik ook zou : proof ?

Meneer zat in dat sneeuw - elektriciteitslevel toen ik door die metalen deur kwam en hem ineens zag zitten. Hij had wrs Ghost Pro maar ik zag hem zitten in de bosjes. Dus ik bam bam hij dood.
Gaat mij me daarna publiekelijk ff uitmaken voor cheater ? ! Ja hallo ik zie je toch zitten man!

Hij had ook maar 1 kill en 8 deaths op het eind....

Als je het spel niet kan ga dan andere mensen niet uitmaken voor cheater !

Oh ik ben nu P2 L14 wil even kijken hoelang ik erover doe om P3 te halen.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S10

• FireFoz
  • Laatst online: 21-10 15:08
Ik word wel echt gestoord van het spawn rapen tegenwoordig hoor :/ in maps als nuketown en firerange word ik tegenwoordig flink gespawnkilled door hinds en hueys,meer dan eerst lijkt het. Wat vinden jullie? In principe ben ik pro spawnkilling. Ik vind dat je maar gewoon je strella moet pakken en knallen, maar niet iedereen denkt dat en dan werkt het niet.

Weet er ff geen

• KingKoning
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 25-10 15:52
Ik ga vaak alsnog 2 a 3 x dood voordat ik die hinds en/of hueys kan raken met mijn strella. Zeker in noobtown of Firing Range. Ik vind het vrij irritant eerlijk gezegd. Spawnkilling is wel minder sinds die patch heb ik het idee, maar met hinds en hueys blijft het een beetje Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik meestal geen Ghost Pro gebruik. Dat zal ongetwijfeld schelen... Daarnaast ben ik vaak de enige die er iets aan doet, als je met het hele team schiet op dat ding of iig de helft dan issie zo neer....

edit: @ hieronder:

Dat is dus wat ik zo vreemd vind. Zelf loop ik ook meestal niet met strella, maar als ik gekilled wordt door iets vliegends switch ik snel naar mijn class met strella en focus ik even op die chopper. Ik zie soms mensen campen en tussendoor 3,4x doodgaan door 1 choppertje. Zo moeilijk is het echt niet om dat ding uit de lucht te halen en je vangt er nog aardig xp mee ook. Dan tel ik nog niet eens mee dat dat vaak het verschil kan maken tussen een match winnen of verliezen.

[Voor 70% gewijzigd door KingKoning op 10-01-2011 08:45]

• wsLy
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 24-09 09:31
Ik liep laatst door de binnenstad en toen kwam ik een winkel tegen die wapens verkocht, guess what daar verkocht werd :p. Iets dat héél veel leek op een tomahawk haha, alleen een klein beetje groter.

@FireFoz, niet iedereen heeft een launcher als secondary wapen... ik zelf heb maar op 1 class een launcher.. de rest is pistol of crossbow. De keren dat je de launcher gebruikt is echt klein tegenover de keren dat je de crossbow of pistol gebruikt. Als er een huey aankomt ren ik meestal een gebouw in en ga ik campen totdat hij weg is...

Stichting Hobbyserver

• Roadrunner
wsLy schreef op maandag 10 januari 2011 @ 07:38:
Als er een huey aankomt ren ik meestal een gebouw in en ga ik campen totdat hij weg is...
Of je haalt de chopper in het belang van het team naar beneden als niemand anders dat doet.

• wsLy
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 24-09 09:31
wildcat1 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 08:33:
[...]

Of je haalt de chopper in het belang van het team naar beneden als niemand anders dat doet.
Heb je mijn bericht gelezen? Er is 1 class waar ik een launcher bij heb.

Stichting Hobbyserver

• jtromer
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 04-07-2013
t.coenraad schreef op zondag 09 januari 2011 @ 16:52:
Allein tips fur PC! :)

Mik problemen -_- maargoed on a serius note : Aim problemen liggen vaak bij een te hoge sensitivity ( met een hoge sens kun je sneller draaien dus sneller omgedraaid etc).
Echter is het verstandiger om een zo laag als mogelijke sensitivity te nemen ( speel zelf met 0.2 op 1600 dpi ) je bent dan accurater qua schieten.
Heb zelf een q-pad truuk is om binnen je pad een 180 graden draai te kunnen doen.
Je aimt dan meer vanuit je arm als vanuit je pols.
Verder helpt het natuurlijk ook om je muis in de tegengestelde richting te bewegen van de gunsway ( kickback van je wapen).
Als je eventueel geeky wil dan kun je ook gaan kijken of je de pitch en yaw speed gaat aanpassen dat is je sensitivity horizontaal (yaw) en verticaal (pitch) .

Verder is de combinatie packetloss / fps ook belangrijk.
Hoe hoger je packetloss hoe meer het lijkt alsof je kogels niet registreren. ( cl_maxpackets 100 in console zorgt voor een steady packetflow , je heb dan altijd 48 ping in west-europese servers).
Dat zorgt ervoor dat je packetflow gelijk blijft met als bijkomend voordeel dat je bullet register altijd het zelfde aanvoeld.

Het hebben en houden van steady fps is ook belangrijk. ( com_maxfps 125 of 250 in console )
Verschil naast het voor het oog vloeiender lopen van de game is dat je met 125 fps verder kan springen
of met 250 fps hoger kan springen.
Je huidige fps kun je zien door cg_drawFPS 1 te typen in je console.
Is deze extreem laag dan kun je daar last van hebben tijdens het spelen. ( het spel voelt laggy aan terwijl je ping rond de 25-60 is.)
Dit kun je dan weer verhelpen door zogenaamde tweaken van de graphics ( onder andere picmip )

Tot zover de les ;)

• Roadrunner
wsLy schreef op maandag 10 januari 2011 @ 08:48:
[...]

Heb je mijn bericht gelezen? Er is 1 class waar ik een launcher bij heb.
Gast, je zegt zelf: "Als er een huey aankomt ren ik meestal een gebouw in en ga ik campen totdat hij weg is..."

• ArgantosNL
Ik gebruik mijn pistol eigenlijk nooit dus heb ik altijd een launcher bij. Ik ben vaak ook de enige die dat doet. Dit is op de xdoos ik weet niet hoe het op de pc en ps3 is maar bij de xbox is dat echt slecht. Zelden dat een chopper echt snel uit de lucht geschoten wordt. Behalve als ik er in zit, een gewone attack heli heeft meestal niet eens kans om 1 kill te maken. als ik met vrienden speel rekenen zijn er ook op dat ik die dingen uit de lucht knal. Zijn lopen meestal met de crossbow.

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 23:41
wildcat1 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 08:33:
[...]

Als niemand anders het doet, vind je team het volgensmij niet dusdanig belangrijk...
ArgantosNL schreef op maandag 10 januari 2011 @ 10:16:
Ik gebruik mijn pistol eigenlijk nooit dus heb ik altijd een launcher bij. Ik ben vaak ook de enige die dat doet. Dit is op de xdoos ik weet niet hoe het op de pc en ps3 is maar bij de xbox is dat echt slecht. Zelden dat een chopper echt snel uit de lucht geschoten wordt. Behalve als ik er in zit, een gewone attack heli heeft meestal niet eens kans om 1 kill te maken. als ik met vrienden speel rekenen zijn er ook op dat ik die dingen uit de lucht knal. Zijn lopen meestal met de crossbow.
Xbox-360 hier, op 1 strela-3 class na. Draag ik overal een crossbow of tactical knife. Dit levert mij meer kills op, als deaths aan helis...

[Voor 55% gewijzigd door D4NG3R op 10-01-2011 10:20]

• Roadrunner
D4NG3R schreef op maandag 10 januari 2011 @ 10:19:
[...]
Als niemand anders het doet, vind je team het volgensmij niet dusdanig belangrijk...
De meesten gaan helaas voor de individuele overwinning ipv de team win. Zelf wil ik altijd als team winnen en vind het daarom niet erg om mij op te offeren voor het neerhalen van een heli. Als ik daarmee veel meer team deaths kan voorkomen, prima.

• KingKoning
D4NG3R schreef op maandag 10 januari 2011 @ 10:19:
[...]

[...]

Xbox-360 hier, op 1 strela-3 class na. Draag ik overal een crossbow of tactical knife. Dit levert mij meer kills op, als deaths aan helis...
Hier ook x360. Ik heb ook maar 1 class met Strella. Meestal loop ik ook met crossbow, maar zodra ik dood bent en er hangt zon ding in de lucht switch ik snel naar me strella class. Helaas ben ik vaak de enige en laten sommigen zich liever 4x killen dan er iets aan te doen. Dit kost je regelmatig de winst.

Ik snap best dat men niet altijd met strella wilt lopen maar hoe moeilijk is het om ff te switchen... Zeg ook neit dat iedereen dat moet doen, maar ik ben opvallend vaak de enige op de Xbox 360...
wildcat1 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 10:30:
[...]

De meesten gaan helaas voor de individuele overwinning ipv de team win. Zelf wil ik altijd als team winnen en vind het daarom niet erg om mij op te offeren voor het neerhalen van een heli. Als ik daarmee veel meer team deaths kan voorkomen, prima.
Dat is ook zoiets idd. Speel je Domination gaan ze ergens zitten campen waar totaal geen "veroverpunt" in de buurt is. Of ze killen 3,4 man bij een punt, en veroveren m vervolgens niet maar lopen gewoon weer op de red dots op de radar af...
Mijn oplossing is overigens een party maken met mensen die het wel serieus nemen en onderling een beetje overleggen en teamen. Sowieso een stuk leuker met een groepje die het serieus nemen dan zomaar wat rondlopen en knallen }:O

[Voor 33% gewijzigd door KingKoning op 10-01-2011 10:33]

• D4NG3R
Even voor de duidelijkheid: Ook ik wissel tijdens een death even snel om. Maar als ik niet dood ga, ga ik mijzelf niet afmaken alleen maar voor mn strela class :+ .

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 00:09

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

ArgantosNL schreef op maandag 10 januari 2011 @ 10:16:
Idem hier.

Ik zou bij god niet weten waarom ik een crossbow of ballistic knive bij me zou moeten hebben. De reload van de crossbow is zo sloom. Pistol heb ik ook nooit nodig want met scavanger heb ik toch altijd ammo genoeg voor mn Famas. Daarom dus al mn classes met de strela. Zodra de melding komt: Incoming enemy chopper (of iets in die geest), dan zoek ik een plekje op zodat ik die choppers snel de lucht uit kan schieten. Kan me er zo aan ergeren dat een groot deel op de xbox spelers het geen ruk uitmaakt of ze een potje als team verliezen.

Gisteren in Jungle gelukkig met een of andere gast die het wel snapte. Choppers van het andere team werden netjes door mij en die gast direct uit de lucht geschoten. Hij de eerste rocket en ik de 2e of andersom. Zoals het hoort eigenlijk in team play. Het heet niet voor niks TEAM deathmatch. Ga lekker FFA spelen als je niks om je team geeft en alleen voor je eigen kills gaat.

XBL: MRE Inc

• FlyLight3r
  • Laatst online: 02-06 19:06
Ik wordt daar zwaar moe van die lui!
Gisteren paar potjes Nuketown, en iemand gebruikte blijkbaar hardline pro aan de andere kant, want de choppers vlogen om de oren. En wie mocht ze gaan neerhalen? NIEMAND van het hele team deed er iets aan, en dan wel gaan zeiken van : OMG, we getting raped, cmon team! Ja dan krijgen ze van mij ook een dikke vinger, best jammer dat er weinig teamplay is in het spel. Het is er echt wel op gemaakt, met domination, S&D , maar het gaat er blijkbaar om wie de meeste kills maakt, want dat is cool, gaaf en dan ben je echt de man!

Beetje teamplay en obj's pakken, dat geeft bij mij de voldoening. Onder vuur liggen en je OBJ beschermen, rushen met paar man om obj te pakken. Maar dan ook geen TDM gaan spelen, maar gewoon doodleuk tdm-style tijdens domination.

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

• D4NG3R
MRELynx schreef op maandag 10 januari 2011 @ 10:33:
[...]

Idem hier.

Ik zou bij god niet weten waarom ik een crossbow of ballistic knive bij me zou moeten hebben.
Als je ze meeneemt, merk je dat ze best prettig zijn.

Crossbow:
+ Explosieve bolts
+ Stuck als Semtex
+ Ideaal als soort "sniper" omdat de bolt altijd 100% accuraat vooruit vliegt.
+ Stil, produceert geen red dot.
- Trage reload
- "Slechts" 2 schoten zonder scav.

Ballistic Knife:
+ 1HK, ook al raak je de vijand in de voet
+ 33% sneller knifen, is je 1e knife mis. Raak je je 2e waarschijnlijk sneller als dat de vijand wat terug kan doen.
+ 100% accuraat, net als de crossbow.
- Trage reload
- "Slechts" 2 schoten zonder scav
- Als je het 2e schot geschoten hebt. En je wilt nog even snel knifen, word dit erg vaak verhinderd doordat je automatisch wegruilt naar je andere wapen :@ .

Strela3:
+ 2 schoten, 1 schot voor flares. 1 schot om te killen
+ Lock On
- Je kan niet killen op spelers*
- Je moet dekking zoeken, omdat je eerst MOET locken
- Voegt alleen veel toe in Hardcore matches, omdat bijna elke map veel gebieden heeft die zich binnen afspelen.

* Het kan wel, maar het is vrij zeldzaam dat je raket mist. Zich omdraait en dan een speler op de grond raakt.

[Voor 4% gewijzigd door D4NG3R op 10-01-2011 10:46]

• KingKoning
Ik vind het heerlijk om te raken met die crossbow. Het kruisje te zien rustig weg te lopen en een aantal seconden later +100 oid te zien krijgen.

Overigens is die bolt niet helemaal 100% accuraat. Hij vliegt wel recht naar voren maar 'daalt' wel door de zwaartekracht. Je zal niet naast je target terecht komen maar je moet soms wel wat hoger mikken...

Daarom vind ik het ook zo heerlijk om als je boven een raampje mikt dat kruisje te zien en te weten dat je weer goed heb uitgemikt hoeveel die daalt :P
FrankLe schreef op maandag 10 januari 2011 @ 10:34:
Gisteren paar potjes Nuketown, en iemand gebruikte blijkbaar hardline pro aan de andere kant, want de choppers vlogen om de oren. En wie mocht ze gaan neerhalen? NIEMAND van het hele team deed er iets aan, en dan wel gaan zeiken van : OMG, we getting raped, cmon team! Ja dan krijgen ze van mij ook een dikke vinger, best jammer dat er weinig teamplay is in het spel. Het is er echt wel op gemaakt, met domination, S&D , maar het gaat er blijkbaar om wie de meeste kills maakt, want dat is cool, gaaf en dan ben je echt de man!

Beetje teamplay en obj's pakken, dat geeft bij mij de voldoening. Onder vuur liggen en je OBJ beschermen, rushen met paar man om obj te pakken. Maar dan ook geen TDM gaan spelen, maar gewoon doodleuk tdm-style tijdens domination.
tja je krijgt zelfs meer punten voor een obj dan voor een kill in obj-based games zoals domination wat toch zou moeten motiveren...
Maar het blijft denk de aard van het beestje van FPS-gamers dat ze toch altijd zullen gieren op de kills.

[Voor 53% gewijzigd door KingKoning op 10-01-2011 11:03]

• MicScott

MicScott

.Grey.

No offense, maar nuketown only servers zijn er om zo veel mogelijk kills te maken, niet om potjes te winnen :p

• D4NG3R
KingKoning schreef op maandag 10 januari 2011 @ 11:01:
Overigens is die bolt niet helemaal 100% accuraat. Hij vliegt wel recht naar voren maar 'daalt' wel door de zwaartekracht. Je zal niet naast je target terecht komen maar je moet soms wel wat hoger mikken...
100% accuraat als in links/rechts. Bijna elk ander wapen heeft last van kick links/rechts.

• FicoF
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 15-09 13:12
Hier op de PS3 gister ook een aantal potjes Demolition gedaan. Ik was de enige in mijn team die de bommen aan of uitschakelde. Aan het eind van de ronde had ik dat zo`n 5 x gedaan maar ik was wel 18 keer omgelegd en had zelf maar 5 man gekild. Uiteindelijk stond ik in de ranking wel bovenaan. Als het je om kills gaat ga je toch lekker FFA spelen?

Hoe wissel je trouwens van class nadat je dood bent? Dat wist ik helemaal niet, of moet je dat verdienen?

• ArgantosNL
Bij ffa is het trouwens ook dom om een chopper rond te laten vliegen want dan verlies je dik. Ik heb al een keer of 2 gehad dat zo'n malloot mij neerschiet terwijl ik met een launcher op de chopper sta te richt. Wacht dan even een halve seconden dat die rocket afgeschoten is, maar die ffa spelers zijn gewoon tactisch gestoord.

• D4NG3R
FicoF schreef op maandag 10 januari 2011 @ 11:25:
Hier op de PS3 gister ook een aantal potjes Demolition gedaan. Ik was de enige in mijn team die de bommen aan of uitschakelde. Aan het eind van de ronde had ik dat zo`n 5 x gedaan maar ik was wel 18 keer omgelegd en had zelf maar 5 man gekild. Uiteindelijk stond ik in de ranking wel bovenaan. Als het je om kills gaat ga je toch lekker FFA spelen?

Hoe wissel je trouwens van class nadat je dood bent? Dat wist ik helemaal niet, of moet je dat verdienen?
Snel naar het Class selection menu gaan als je zit te wachten op je spawn.

• AllSeeyinEye
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 25-10 11:13

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

BFBC2, anyone? Je zou de eerste niet zijn hoor, die overstapt.
Zelf heb ik MW2 en ook CoD:BO beiden gekregen en beiden na een paar potjes netjes verkocht, omdat het in die reeks(en) uitsluitend om de kills en de k/d draait. Ik hou het bij de BF-reeks.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• FicoF
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 15-09 13:12
ArgantosNL schreef op maandag 10 januari 2011 @ 11:25:
Bij ffa is het trouwens ook dom om een chopper rond te laten vliegen want dan verlies je dik. Ik heb al een keer of 2 gehad dat zo'n malloot mij neerschiet terwijl ik met een launcher op de chopper sta te richt. Wacht dan even een halve seconden dat die rocket afgeschoten is, maar die ffa spelers zijn gewoon tactisch gestoord.
Dat is de reden waarom ik bij FFA geen rocketlauncher meeneem. Bij teampotjes wel altijd, maar ik ben vaak een van de weinigen. Ik vind dat behoorlijk dom, als er zo`n chopper vliegt en niemand haalt hem naar beneden dan weet je zeker dat je gaat verliezen.

• PiRiVi
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 19-01 09:35

PiRiVi

TRX FTW

D4NG3R schreef op maandag 10 januari 2011 @ 10:45:
[...]

Als je ze meeneemt, merk je dat ze best prettig zijn.

Crossbow:
+ Explosieve bolts
+ Stuck als Semtex
+ Ideaal als soort "sniper" omdat de bolt altijd 100% accuraat vooruit vliegt.
- Trage reload
- "Slechts" 2 schoten zonder scav.

Ballistic Knife:
+ 1HK, ook al raak je de vijand in de voet
+ 33% sneller knifen, is je 1e knife mis. Raak je je 2e waarschijnlijk sneller als dat de vijand wat terug kan doen.
+ 100% accuraat, net als de crossbow.
- Trage reload
- "Slechts" 2 schoten zonder scav
- Als je het 2e schot geschoten hebt. En je wilt nog even snel knifen, word dit erg vaak verhinderd doordat je automatisch wegruilt naar je andere wapen :@ .

Strela3:
+ 2 schoten, 1 schot voor flares. 1 schot om te killen
+ Lock On
- Je kan niet killen op spelers*
- Je moet dekking zoeken, omdat je eerst MOET locken
- Voegt alleen veel toe in Hardcore matches, omdat bijna elke map veel gebieden heeft die zich binnen afspelen.

* Het kan wel, maar het is vrij zeldzaam dat je raket mist. Zich omdraait en dan een speler op de grond raakt.
Ik vind het heerlijk om een Ballistic Knife kill te maken, heb er tot nu toe 285 (=2.4%). en 3000 knifekills op een totaal van 12000 kills (=25%)
Wie biedt er meer?

:-)

• D4NG3R
ArgantosNL schreef op maandag 10 januari 2011 @ 11:25:
En toch zul je uiteindelijk zien dat 2/3x die speler, de eigenaar van de chopper is.

Ikzelf sta in FFA ook erg vaak bovenaan, en heb ook erg vaak een chopper in de lucht hangen. Ik probeer er dan ook alles aan te doen om mijn chopper daar ook te houden, en eventueel nog een nieuwe te winnen.
PiRiVi schreef op maandag 10 januari 2011 @ 11:37:
[...]

Ik vind het heerlijk om een Ballistic Knife kill te maken, heb er tot nu toe 285 (=2.4%). en 3000 knifekills op een totaal van 12000 kills (=25%)
Wie biedt er meer?
Ik kijk vanavond wel even O-)

[Voor 18% gewijzigd door D4NG3R op 10-01-2011 11:38]

• Gundogan
MicScott schreef op maandag 10 januari 2011 @ 11:09:
[...]

No offense, maar nuketown only servers zijn er om zo veel mogelijk kills te maken, niet om potjes te winnen :p
Ik wil nuketown mede daarom ook zoveel mogelijk vermijden (en de map is veels te klein voor 9v9). Als je snel wilt levelen is nuketown kennelijk wel ok en zal daarom ook wel voor een tijd populair blijven, maar ik vind lvl50 non-prestige goed genoeg. Blijft wel een shooter en geen grind RPG ;)

En wel of geen launcher hangt ook af van wat de rest van je class is. Gebruik je geen dual mags of SoH of heb je een wapen wat niet goed is op alle afstanden zoals een shottie of sniper, is een pistol of special als secondary handiger dan een launcher (en je kan Hueys of Hinds ook voorkomen door gewoon iedereen te fraggen >:) ). Ik speel echter vaak met dual mags en/of SoH en merk dat ik daardoor vaak genoeg tijd heb om te reloaden en daardoor geen 'kill' secondary nodig heb en dus net zo goed de strela mee kan nemen. Ik speelde laatst eens zonder dual mags of SoH en merkte dan weer dat ik toch liever een pistol heb als ik zonder ammo zit in me clip.

Maar een class met een strela voor het geval dat kan ook nooit kwaad :p

• D4NG3R
Tjah... In CoD4, MW2 en BO heb ik altijd een extra class vrijgehouden voor AA. In CoD4 stelde dit nog niet veel voor, maar vanaf MW2 was het toch echt wel een voordeel om de lucht vrij te houden.

• Mystikal
  • Laatst online: 22:23

Mystikal

It never hurts to help

Ik heb ook altijd een anti AA class bij me. Je kan het risisco niet nemen dat zo'n Huey blijft vliegen...

Basement Bios ---- Exo-S

• forzabesiktas
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 25-10 11:53
Ik heb ook altijd een strela als secondary alleen heb 1 CTF class.
Commando+silencer+extra mag
Ligthweight PRO
Warlord
Marathon
Speel eigenlijk alleen maar met ak47u en bij lvl 45 de commando :D heeeeeerlijke wapens
edit: probeer nu hardline PRO te unlocken, helpt het als ik mijn care package door een ander teammate laat oprapen? :P dan zou ik die stomme spyplane en counter spy plane kunnen laten liggen?

[Voor 30% gewijzigd door forzabesiktas op 10-01-2011 12:47]

tikfouten? tjah..m..

• ArgantosNL
D4NG3R schreef op maandag 10 januari 2011 @ 11:38:
[...]

En toch zul je uiteindelijk zien dat 2/3x die speler, de eigenaar van de chopper is.

Ikzelf sta in FFA ook erg vaak bovenaan, en heb ook erg vaak een chopper in de lucht hangen. Ik probeer er dan ook alles aan te doen om mijn chopper daar ook te houden, en eventueel nog een nieuwe te winnen.
Ik bedoel dan natuurlijk de choppergunner die móet je zelf besturen. Dus het zijn van die gasten die alleen voor de kills gaan zonder na te denken dat ze zelf ook door dat ding neergeknalt worden.

• MicScott

MicScott

.Grey.

Mystikal schreef op maandag 10 januari 2011 @ 12:09:
Ik heb ook altijd een anti AA class bij me. Je kan het risisco niet nemen dat zo'n Huey blijft vliegen...
Anti Anti Air om de spelers met Strela of LAW snel te doden?

• xV0rtexx
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 24-10 20:36
Ik gebruik steeds vaker de Law als secundairy. Af en toe lekker een rocket op een groepje mensen blazen, al gaat het 9/10 te traag, maarja...
Het duurde overings 5 prestiges voor ik doorhad dat ik de Law ook op personen kan gebruiken. Had het verhaaltje over Lock-on niet helemaal begrepen. |:(

xVortexx D3

Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee