Dat zijn de laatste twee achievements die ik ook nog moet. Als je op de PC speelt kunnen we die wel ff samen doen. Add me maar als je wat wil afspreken.BamBamBam59 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 00:57:
Zijn er hier ook mensen die serieus zombies willen knallen. Moet ook iig nog 2 trophies met die crossbow en knife en zou er graag wat nederlanders bij willen die wel iets kunnen.
Die gast ontkende eerst dat er een invulnerability was en dat is dan wel de design directorForum users like to complain about the "invulnerability period" when someone is dropping. I found where this happens. It's in code and not script which is why I didn't see it originally. We need to think about this one clearly. I went through the revision history. Any attempts to remove the "0.5" seconds of invulnerability mean the guy with Second Chance will likely never be given his Second Chance. Removal of this entirely will all but remove the perk from the game (which I know many of you would prefer in the first place, but it's something we are not yet ready to do). This "0.5" seconds is consistent with the previous games and is not any longer or shorter.
Het bericht is nu aangepast en hij geeft aan dat het wel in de game zit zoals door velen als werd gedacht. Ik kan er in komen dat dit nodig is om iemand uberhaupt de kans te geven om in second chance te komen. Het grote probleem voor mij zit in het feit dat de gene die in SC gaat direct, zelfs tijdens de val, gewoon kan terug schieten of knifen. Ik kill wel eens iemand op close range en het is dan nogal wrang dat de SC gebruiker dan 0.5 sec invulnerable is en mij dan mooi kan knifen of afknallen. Imo moet er een delay zitten op het gebruik van wapens in second chance. Dit zou al veel van de ergenis kunnen oplossen.