PSN: Von_Smallhausn
Eens.
Ben dus niet de enige die dat merkt. Mijn collega merkt het namelijk ook al. Echt in de middag haal ik in TDM op nuketown met gemaak mn choppergunner en scores 31-7, 25-10 etc zonder te campen of wat dan ook, maar 's avonds is het echt bagger.Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 11:51:
[...]
Dit herken ik. Zo gisteren. Voor mijn avonddienst even geknald alleen maar topscores in de categorie 35-7 in TDM. 's Avonds alleen maar potjes met 17-17. Alles met flinke lag. Was 1 potje zelf host meteen weer 35-9, potje daarna met precies dezelfde teams en map maar een andere host: 11-12. Om gek van te worden. Je merkt dat je beter loopt en accurater schiet maar je legt het af door laggy toestanden. Zou bijna zo ver gaan om te zeggen dat scores vaak niet gebaseerd zijn op schietvaardigheden maar op wie host is en wie wel en niet daar fatsoenlijk mee verbonden is.
Overigens is het na 12 uur vaak net wat beter allemaal. Maar ja, zo vaak kun je natuurlijk niet spelen op dat soort tijdstippen.
Eergisteravond probeerde ik een game te joinen, dat lukte niet. Toen zat ik als enige in een lobby, dus dan denk je dat je automatisch host bent. Komen er in eens 5 spelers bij, krijg je meteen Host Migration te zien
Ook het team matching systeem werkt niet lekker. Te vaak zit ik in een team met allemaal < level 20 spelers en het andere team zit dan vol met spelers die al 2 of meer keer geprestiged zijn en >level 25 zijn ofzo. Sta je wel bovenaan in je eigen team met een negatieve score op het eind van 13-16.
XBL: MRE Inc
Echt serieus, hoe makkelijk je ze met die SPAS+silencer afknaltArmada. schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 12:16:
[...]
Eens.Sinds de ontdekking van de SPAS heb ik echt weer lol in Black Ops, en geenszins omdat een makkelijke wapenset zou zijn of zo.
Maar als zij host hebben ben je genaait, maar meestal gaat dat toch best goed.
Edit: MRELynx heb jij ook het chronische probleem dat je meestal in het noobteam wordt gepropt?
[ Voor 13% gewijzigd door ArgantosNL op 06-01-2011 12:41 ]
Dat is toch logisch omdat Black Ops de verbinding zoekt die de beste host is en jij dat blijkbaar niet bent. Behalve als je alleen in een lobby zit dan ben jij het natuurlijk wel.Komen er in eens 5 spelers bij, krijg je meteen Host Migration te zien . Ik dacht nog wtf, ik ben toch host ?
Check, altijd van die mannetjes die helemaal niks met de objective doen maar ergens achter een muurtje gaan campen zodat ze k/d ratio tenminste op orde hebben. En dan verlies je logischerwijs.Edit: MRELynx heb jij ook het chronische probleem dat je meestal in het noobteam wordt gepropt?
Mjah ik werk overdag en kan pas 's avonds effe spelen tot een uurtje of 11. Vaak gaat het goed en ja ik zit meestal in het n00b team. Mijn win/loss ratio is ook iets van 0.84. Als ik in het n00bteam zit, sta ik 9 van de 10 keer bovenaan, maar wel met een negatieve k/d ratio.ArgantosNL schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 12:37:
Wat ik wel heb gemerkt is dat als je vanaf een uur of 1 savonds speeld in het weekend als je in een party zit met 4 man toch vaak host krijgt waardoor je kd in eens hard omhoog schiet omdat die domme amerikanen een slecht verbinding hebben.
Maar als zij host hebben ben je genaait, maar meestal gaat dat toch best goed.
Edit: MRELynx heb jij ook het chronische probleem dat je meestal in het noobteam wordt gepropt?
Meeste vrienden wonen samen en zitten niet zoveel op de xbox de laatste tijd. Dus een party opzetten zit er bij mij meestal niet in
Jammer dat in dit topic het meeste door de pc gamers gepost wordt. Lijkt me wel eens leuk om op de xbox met een paar GoTters te spelen.
Staat bij mij goed. Gewoon de landinstellingen bedoel je neem ik aan ? Staat bij mij gewoon op NL...Misschien eens gewoon je instellingen op Local zetten? Ik zit zelden bij Amerikanen, meestal NL, Duitsers, Fransen en Engelsen.
Dat zeg ik, ik zit alleen in een lobby omdat het joinen van andere lobbies niet lukt. Je ziet dan rechtsboven in beeld: Trying to join match 9/50..... etc etc. Dat lukt dan niet en dan zit ik in mn eigen lobby. Dan staat er Waiting for x more players to start match. Dan komen er 5 bij en krijg je een host migratie. Tis niet zo dat ik de slechtste internet verbinding heb. In de kerstvakantie was ik zeer vaak host en dat merk je meteen.Dat is toch logisch omdat Black Ops de verbinding zoekt die de beste host is en jij dat blijkbaar niet bent. Behalve als je alleen in een lobby zit dan ben jij het natuurlijk wel.
[ Voor 28% gewijzigd door MRE-Inc op 06-01-2011 12:59 ]
Ik snap deze reactie niet... Waarom zouden we in een BC2 thread gaan discussieren? Het is een totaal ander spelChojinZ schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 11:25:
[...]
Uiteraard wil ik deze discussie graag met je aangaan. Maar dit topic is niet de plek daarvoor. Dus.... mocht je verder willen discussieren, dan kunnen we dat beter hier doen:
[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Deel 21

Het is heel simpel: het spel is geprogrammeerd om de snelheid van je crosshair in een chopper gunner onafhankelijke te maken van de snelheid van je muis. Als jij dan een tooltje hebt die dit teniet doet ben je dus gewoon aan het cheaten:
- Je hebt een oneerlijk voordeel over anderen
- En nog belangrijker, je doet iets wat het spel expliciet probeert te vermijden
Verwijderd
You're in luck!MRELynx schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 12:51:
[...]
Jammer dat in dit topic het meeste door de pc gamers gepost wordt. Lijkt me wel eens leuk om op de xbox met een paar GoTters te spelen.
Er is een klein groepje dat samen Black Ops (en andere spellen speelt). Neem eens een kijkje op gotlive. Ben een maand of wat terug regelmatig met wat spelers van aldaar gaan spelen, leuke sfeer en een afwisseling van badass' en funspelers.
N00bteams leveren bij mij meestal wel veel kills maar weinig speelplezier op. Je wint tevens vrijwel altijd de game niet omdat ze 1. niet goed zijn, 2 niet objective based denken/spelen, 3. niet als een team spelen.
meestal even de game afmaken, volgende server in en gaan!
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Thanx effe aangemeldVerwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 13:12:
[...]
You're in luck!
Er is een klein groepje dat samen Black Ops (en andere spellen speelt). Neem eens een kijkje op gotlive. Ben een maand of wat terug regelmatig met wat spelers van aldaar gaan spelen, leuke sfeer en een afwisseling van badass' en funspelers.
N00bteams zijn ruk. Er is gewoon niks aan om 2 minuten te spelen en dan een eindscore van 7500-1200 te hebben in TDM. Het liefst heb ik goed gebalanceerde teams waarin het gelijk opgaat (wie wil dat niet) met scores als 7400-7500 ofzo. Lekker spannend tot het einde en geen afslachtpartij. Mjah volgens mij hebben we als xbox spelers niet zo veel te klagen als ik alle problemen lees op de pc en ps3
Assault Rifle + Grenade Launcher
Scavenger + Sleight of Hand + Marathon
Semtex + Stun + Claymore
Map: NukeTown + 11 Enemies + 10000 points en time Unlimited.
Killstreak: Sentry + Heli + Dogs
Ik had net een score gehaald van 152-2, dus twee keer de volledige killstreak. Echt te grappig gewoon, die bots zijn vrij slecht maar wil niet zeggen dat je niks hoeft te doen. Ik zet meestal claymore boven in de kamer en dan vanuit het raam wat schieten. Zodra ik sentry heb ga ik de grote achtertuin in zonder toestellen en plant daar een sentry bij de moestuin. Die laat je lekker zijn gang gaan, ondertussen maait je heli de andere kant van de achtertuin overhoop en je dogs al het wild wat nog los loopt. Te vermakelijk !
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Assault Rifle + Grenade Launcher ( 2 ) + RPG ( 3 ivm Scav Pro )
Scavenger + Sleight of Hand + Marathon
Semtex + Stun + Claymore
Map: NukeTown + 11 Enemies + 10000 points en time Unlimited.
Killstreak: Sentry + Heli + Dogs
Ik had net een score gehaald van 152-2, dus twee keer de volledige killstreak. Echt te grappig gewoon, die bots zijn vrij slecht maar wil niet zeggen dat je niks hoeft te doen. Ik zet meestal claymore boven in de kamer en dan vanuit het raam wat schieten. Zodra ik sentry heb ga ik de grote achtertuin in zonder toestellen en plant daar een sentry bij de moestuin. Die laat je lekker zijn gang gaan, ondertussen maait je heli de andere kant van de achtertuin overhoop en je dogs al het wild wat nog los loopt. Te vermakelijk !
* Met je GL + RPG + Semtex kun je al zes kills halen.
[ Voor 3% gewijzigd door NeoMe op 06-01-2011 13:53 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Dat vind ik persoonlijk dus A. niets aan, B. ik speel niet met gl of rockets. Als je wilt vooral doen hoor, ieder zijn ding maar ik zou me daardoor dermate gaan vervelen dat ik wel weer naar MP zou gaanNeoMe schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 13:53:
lang verhaal
Is ook bedoeld om paar potjes voor de gein te spelenSouLLeSSportal schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 13:56:
[...]
Dat vind ik persoonlijk dus A. niets aan, B. ik speel niet met gl of rockets. Als je wilt vooral doen hoor, ieder zijn ding maar ik zou me daardoor dermate gaan vervelen dat ik wel weer naar MP zou gaan
ik speel meestal geswoon TDM, en als ik objective based gametypes speel dan zit ik in het tactisch gestoorde team. Nog het beste voorbeeld is dat ik een dem game het hele team 2 tot 3 keer zo veel kills had en. Dan nog verliezen. Ik was de enige die een beetje aan het planten en disarmen was. En die drollen maar versprijd over het veld zitten. Het noobteam kun je op verschillende manieren zien, net als mensen TDM zitten te doen in een game DOM en zich fantastisch voelen vanwege hun hoge aantal kills.Kluutmaran schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 12:48:
Misschien eens gewoon je instellingen op Local zetten? Ik zit zelden bij Amerikanen, meestal NL, Duitsers, Fransen en Engelsen.
[...]
Dat is toch logisch omdat Black Ops de verbinding zoekt die de beste host is en jij dat blijkbaar niet bent. Behalve als je alleen in een lobby zit dan ben jij het natuurlijk wel.
[...]
Check, altijd van die mannetjes die helemaal niks met de objective doen maar ergens achter een muurtje gaan campen zodat ze k/d ratio tenminste op orde hebben. En dan verlies je logischerwijs.
MRELynx misschien kunnen we wel eens samen spelen.
Verwijderd
Dat snap ik, ach het kan ook wel lache zijn voor een keertje een absurde score halen idd. Ik heb alleen nu al te weinig tijd om te spelen dus ik steek mijn tijd dan liever in MP gamenNeoMe schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 14:06:
[...]
Is ook bedoeld om paar potjes voor de gein te spelen
Ik wilde gewoon snel naar level 10 omdat dan die challenge vrij speelde. Zat te denken hoe ik daar het snelste kwam, en dat was op deze manierSouLLeSSportal schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 14:17:
[...]
Dat snap ik, ach het kan ook wel lache zijn voor een keertje een absurde score halen idd. Ik heb alleen nu al te weinig tijd om te spelen dus ik steek mijn tijd dan liever in MP gamen
Is goed. GT is MRE Inc. Speel voornamelijk TDM en DOM. De overige spelmodi boeien mij niet zo veel.ArgantosNL schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 14:08:
[...]
ik speel meestal geswoon TDM, en als ik objective based gametypes speel dan zit ik in het tactisch gestoorde team. Nog het beste voorbeeld is dat ik een dem game het hele team 2 tot 3 keer zo veel kills had en. Dan nog verliezen. Ik was de enige die een beetje aan het planten en disarmen was. En die drollen maar versprijd over het veld zitten. Het noobteam kun je op verschillende manieren zien, net als mensen TDM zitten te doen in een game DOM en zich fantastisch voelen vanwege hun hoge aantal kills.
MRELynx misschien kunnen we wel eens samen spelen.
Omdat de discussie is gestart nadat ik deze link had gepost:NickThissen schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 13:01:
[...]
Ik snap deze reactie niet... Waarom zouden we in een BC2 thread gaan discussieren? Het is een totaal ander spel![]()
Het is heel simpel: het spel is geprogrammeerd om de snelheid van je crosshair in een chopper gunner onafhankelijke te maken van de snelheid van je muis. Als jij dan een tooltje hebt die dit teniet doet ben je dus gewoon aan het cheaten:Ik denk niet dat daar veel mening aan te pas komt..?
- Je hebt een oneerlijk voordeel over anderen
- En nog belangrijker, je doet iets wat het spel expliciet probeert te vermijden
http://forums.electronica...c2-configurator-best.html
En de discussie gaat dus over een BFBC2 tool. Een tool die overigens gewoon te downloaden is van het EA forum dus blijkbaar beschouwd EA het dus ook niet als cheaten.
Maar nogmaals, laten we deze discussie niet in dit topic voeren. Anders moeten de modjes weer gaan knippen en waarschuwingen gaan uitdelen...
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Hehe heel herkenbaar. Zat eergister in TDM op Launch. Zit een gast continu op die trein wagon. Of ik nou van links of rechts aankwam, zodra ik om het hoekje kwam, lag ik op de grond en zag ik idd in de killcam ook dat hij al een heel mag had leeggeschoten.Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 14:11:
Weet iemand hoe ik mijn instellingen kan veranderen naar Local ? Ook ik heb last dat mijn k/d ratio naar beneden keldert zodra ik met Amerikanen speel . Soms is het zo erg dan weet ik dat iemand ergens zit.. ik kom de hoek om en begin te schieten en ben in 1 kogel af ?!? kijk ik in mijn killcam heeft ie al een halve clip in mij leeg geschoten ?!? en ik mijn gun niet eens tevoorschijn gehaald . Ben gelukkig niet de enige die hier last van heeft .. Ik speel op de xbox btw
Maar volgens mij is dat gewoon bij je xbox settings en wordt er Locale bedoeld ipv Local. Dus je regio instellingen en je tijd zone. Voor zover ik weet heb ik die gewoon op NL gezet. Dus heb niet veel hoop dat het beter zal zijn. Zal het iig eens nakijken vanavond.
Verwijderd
Verwijderd
Nee als het goed is kan je het ook in de menu van BO instellen . Maar ik kan het niet meer vinden . Staat Local : speel tegen mensen uit je eigen land en omgevingMRELynx schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 14:37:
[...]
Hehe heel herkenbaar. Zat eergister in TDM op Launch. Zit een gast continu op die trein wagon. Of ik nou van links of rechts aankwam, zodra ik om het hoekje kwam, lag ik op de grond en zag ik idd in de killcam ook dat hij al een heel mag had leeggeschoten.
Maar volgens mij is dat gewoon bij je xbox settings en wordt er Locale bedoeld ipv Local. Dus je regio instellingen en je tijd zone. Voor zover ik weet heb ik die gewoon op NL gezet. Dus heb niet veel hoop dat het beter zal zijn. Zal het iig eens nakijken vanavond.
En nog een optie dat ie zoekt naar de beste verbinding ( wat dus niet zo is )
Verwijderd
Hey Thanks ...Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 14:53:
Als je multiplayer opstart, op player match klikt en voordat je een game gaat zoeken op select/back drukt (xbox) krijg je een klein menu-tje. Dat is waar je je search preferences kunt invoeren.
Ik dacht al .. Ik heb het menu al eens gezien . Maar kon het dus niet meer vinden . Vanavond gelijk even testen . Thanks
Oeh kijk dat wist ik niet, ik zit eigenlijk altijd maar n00bish op die knoppen te rammen om zo snel mogelijk te spelen. Verklaart ook waarom ik altijd in het n00bteam terecht komVerwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 14:53:
Als je multiplayer opstart, op player match klikt en voordat je een game gaat zoeken op select/back drukt (xbox) krijg je een klein menu-tje. Dat is waar je je search preferences kunt invoeren.
Ga het vanavond direct instellen...
pcdev pcdev
We are testing the next patch. It includes a fix for systems with the audio stutter problem. #codblackops #pc
Basement Bios ---- Exo-S
Ik ga er vanuit dat dit op de PS3 ook zo werkt? Iemand die dat onmiddelijk uit kan testen?Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 14:53:
Nais, nu alleen nog wat aan het zombie lobbyen doen en dan ben ik tevreden. Dus de "waiting for other players" en "awaiting gamestate" duurt veel te lang of het gaat fout of de boel loopt vast... ohja en die belachelijke laadscene eruit laten nadat de lobby opeens dicht wordt gegooid, zo ergerlijk!Mystikal schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 15:32:
Nieuwe patch in de maak voor de pc.
pcdev pcdev
We are testing the next patch. It includes a fix for systems with the audio stutter problem. #codblackops #pc
Basement Bios ---- Exo-S
Werkt op de PS3 ook zo.bram1984 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 15:40:
[...]
Ik ga er vanuit dat dit op de PS3 ook zo werkt? Iemand die dat onmiddelijk uit kan testen?
Heb het menu wel eens een paar keer geopend maar nog nooit iets in veranderd.
Verwijderd
Je hebt voordat een wedstrijd begint, in de lobby de keuze uit 3 maps. Waarvan 1 random en 1 de vorige map is die in die lobby is gespeeld. Je kan niet zoals bij de PC zelf bepalen in welke lobby (voor hun server) je komt. Vaak zul je in een al spelende lobby worden gegooid bij je eerste pot in die lobby. Na afloop van de pot krijg je dan de vote screen...FicoF schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 15:59:
Als ik op de PS# Playermatch kies kan ik wel het speltype kiezen, maar geen specifieke map. Nu is het dus zo dat je steeds ergens random in een map speelt. Is dat ook ergens aan te passen? Ik heb al even zitten zoeken maar kan het zo snel niet vinden.
Dat klopt inderdaad, maar ik wil niet een vote screen, ik wil gewoon in één map een tijdje rondhangen. Mede omdat ik nog redelijk noob ben en anders in velden kom zonder fatsoenlijke wapens die ik nog niet goed genoeg ken.Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 16:20:
[...]
Je hebt voordat een wedstrijd begint, in de lobby de keuze uit 3 maps. Waarvan 1 random en 1 de vorige map is die in die lobby is gespeeld. Je kan niet zoals bij de PC zelf bepalen in welke lobby (voor hun server) je komt. Vaak zul je in een al spelende lobby worden gegooid bij je eerste pot in die lobby. Na afloop van de pot krijg je dan de vote screen...
Verwijderd
Zou bijna willen zeggen waarom zelf niet uitproberen..................... maar ik dacht wie weet is die jongen wel aan het werkbram1984 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 15:40:
[...]
Ik ga er vanuit dat dit op de PS3 ook zo werkt? Iemand die dat onmiddelijk uit kan testen?
Maar idd zoals hierboven zegt "select" knopje indrukken en je kunt kiezen.
Als je je te noob vind omdat je de maps niet kent en je ze op je gemak wilt verkennen kun je combat training doen. Dit is wel tegen bots maar kun je wel op je gemakje rondkijkenFicoF schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 16:25:
[...]
Dat klopt inderdaad, maar ik wil niet een vote screen, ik wil gewoon in één map een tijdje rondhangen. Mede omdat ik nog redelijk noob ben en anders in velden kom zonder fatsoenlijke wapens die ik nog niet goed genoeg ken.
En inderdaad bedoel ik in de lobby op select duwen en dan eerst lokaal zoeken voordat hij naar de beste gaat. Ik zit liever met 20 Nederlanders te spelen dan met 20 Duitsers en dan een ietsie pietsie betere connectie te hebben. Heb overigens zelden tot nooit last van lag of het moet zijn net voordat heel de server lag heeft en eruit knalt. Wel irritante vastlopers dat je weer helemaal naar je PS3 moeten lopen om hem te resetten (leven is zwaar
Jawel weekly leaderbords (xbox 360) HQ en TDM. Nu even niet overigens. Sta ergens rond de 5000.Steven6249 schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 10:08:
is er hier iemand die in de top (laat ik zeggen) 1.000 staat met een gamemode?
Verwijderd
ik durf nu niet eens meer te kijken denk dat er al wel 2 nullen achter zijn komen te staan hahaha
Nog een half uurtje ja.Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 16:27:
[...]
Zou bijna willen zeggen waarom zelf niet uitproberen..................... maar ik dacht wie weet is die jongen wel aan het werk![]()
![]()
Maar idd zoals hierboven zegt "select" knopje indrukken en je kunt kiezen.
Nooit last van. Ik kom op de Xbox eigenlijk alleen maar Europeanen tegen, maar om 01:00 stop ik ook eigenlijk altijd wel met spelen. Je hebt het trouwens over ping en ja die is minimaal rond de 100ms op een Amerikaanse host tegenover ong. 20-30ms voor een Nederlandse host.MRELynx schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 09:46:
Voor hen die op de xbox360 of PS3 spelen:
Merken jullie het ook dat hoe later je speelt qua tijdstip, hoe kloteriger het gaat ? In de kerstvakantie regelmatig 's ochtends en 's middags gespeeld. je speeld dan voornamelijk met andere europeanen. Ben van een flinke negatieve K/D score naar een positieve gegaan toen. In een paar uur van -300 naar +20 gegaan qua kills. Maar zodra je 's avonds om een uurtje of 8 of later gaat spelen dat je dan met meer Amerikanen aan het spelen bent en dus ook meer lag hebt ?
Valt mij namelijk echt op dat de potjes 's avonds veel slechter gaan dan overdag. Ook flink meer vertraging in de gameplay, dat ik op iemand richt, een burst op zn lichaam geef, mn beeld een fractie van een seconde blijft hangen en dat de vijand dan op het scherm al een flink aantal meters verder is en mijn crosshair nog op de oude plek.
Overdag haal ik met gemak 20+ kills tegen 7-15 deaths. 's Avonds moet ik echt veel meer moeite doen om goed te scoren. Meestal wel een 13-11 ofzo, maar toch het lijkt wel een stuk lastiger.
Als je een internet abbonement met meer upload neemt (mits KPN lijn ivm lagere ping) dan ben je eigenlijk altijd host t.o.v. de Amerikanen.
Zet de poorten open en schakel de firewall (in de router) uit! Het ligt wel aan je router. Maar ja, spellen van Treyarch zijn wel wat kieskeuriger.TLM schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 10:13:
BO ging in het begin best goed, af en toe ging het niet goed met een andere host vinden.
Maar dat was niet heel erg vaak/vervelend. Alleen sinds de laatste update (1.05), daar begonnen de problemen pas echt bij mij.
Vastlopers, connection lost, noem het allemaal maar op. Vanaf ik BO heb stond er altijd OPEN en nu na de laatste update staat er na een vastloper staat ineens MODERATE.
En later verdwijnt het weer. Met de zelfde setup had ik nooit problemen met MW2.
Dus het om het meteen te gooien dat het aan de router ligt. Dan heeft de hele wereld die BO speelt een slechte router, en een enkeling niet. (Lijkt me niet dus)
YouTube: Call Of Duty: Black Ops - Server Browser being annoying!
Hebben jullie hier ook last van? (PC dus)
Ik kan gewoon wager matches zoeken vie die tab. Het enige wat ik jammer vind is dat je niet je inleg kan verdubbelen zoals op de consoles met een lobby.Vraaag schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 18:07:
Ik wordt gek van die Server Browser (PC):
YouTube: Call Of Duty: Black Ops - Server Browser being annoying!
Hebben jullie hier ook last van? (PC dus)
YouTube: BANG BANG! Call of Duty Black Ops Rap - Dirty Jerkins ft. J. Fury
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
En vooral nog dat hij niet eens probeerde te verbergen dat hij cheatte

Stomme cheaters
[ Voor 16% gewijzigd door Mavamaarten op 06-01-2011 21:11 ]
Android developer & dürüm-liefhebber
Tja, die is de lul.Mavamaarten schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 21:03:
Vandaag was ik weer es aan het spelen op Nuketown (ik noem het graag noobtown), en kwam ik toch wel een overduidelijke cheater tegen. Opeens werd ik vol in men kop geraakt door de garage. Okee, toeval, dat kan wel eens door een spray. Toen ben ik op hem beginnen letten, en in theater is het nog veel duidelijker. Steam ID vind ik jammer genoeg niet meer terug, het spel was te snel gedaan hiervoor. Ik heb hem wel gereport en aan iedereen gezegd dat ze dit ook maar moeten doen, of ze dit gedaan hebben weet ik niet.
En vooral nog dat hij niet eens probeerde te verbergen dat hij cheatte![]()
[video]
Stomme cheaters
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik hoop dat ze er wat mee doen, zo ging het in mw2 regelmatig. Schaamteloos overduidelijk cheaten en er werd niets tegen gedaan.bakkiepleur schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 21:20:
Wat doen ze eigenlijk met die reports?? Heeft het zin?
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Modest71 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 19:32:
Is dit al gepost? Anders jammer dan
YouTube: BANG BANG! Call of Duty Black Ops Rap - Dirty Jerkins ft. J. Fury

Da's wel raar ja, normaal heb je maar 1 conclusion, anders krijg je toch tegenstrijdigheden?wsLy schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 22:26:
Zo hatelijk als je een conclussion op je pan krijgt en net voordat het effect uitgewerkt is nog een conclusion...
je bedoelt stun grenade neem ik aan, of flash, maar dan nog, het is concussion en niet conclusion
[ Voor 9% gewijzigd door NickThissen op 06-01-2011 22:35 ]
Verwijderd
Ik heb het getest en ... THANK YOU !! ..Ik heb niet meer dat ik weet waar iemand zit en door 2 kogels neergeknald wordt .En in de killcam zie dat hij een halve clip in mij leeg knalt terwijl ik niet eens mijn wapen tevoorschijn heb gehaald ( terwijl ik toch echt schoot ) ..Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 14:53:
.. ik kom wel ineens een hoop fransen en zweden tegen .. ik heb geen idee waarover ze het hebben maar mijn k/d ratio gaat weer met sprongen vooruit .
Ik kan het iedereen van harte aanbevelen ..zet je zoektype op local !!
Deelt iemand trouwens de gedachte dat BO niet echt pakkend is qua wapens.. ik loop nou niet echt warm van de beschikbare wapens, ik heb het idee dat je in MW2 veel fijnere wapens hebt qua feeling..
hangt natuurlijk ook grotendeels af van de toen beschikbare wapensSpongerobie schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 22:51:
Dat was weer een lekker avondje knallen met mijn lieve tijgertjes, ook nog een paar RFFN leden tegengekomen
altijd leuk voor de variatie.
Deelt iemand trouwens de gedachte dat BO niet echt pakkend is qua wapens.. ik loop nou niet echt warm van de beschikbare wapens, ik heb het idee dat je in MW2 veel fijnere wapens hebt qua feeling..
Vind de wapens in BO juist leuker dan in MW2. In MW2 hadden alle wapens weinig tot geen recoil en deden meer damage, waardoor ik ze nou niet echt uitdagend vond (bij mij moeten wapens of weinig damage doen en geen recoil hebben ala Quake, of veel damage doen maar veel recoil hebben ala Day of DefeatSpongerobie schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 22:51:
Dat was weer een lekker avondje knallen met mijn lieve tijgertjes, ook nog een paar RFFN leden tegengekomen
edit: ben het eens met de post hieronder wat betreft CoD4. Die bood de juiste uitdaging en variatie qua wapens van de 'modern' CoD's tot nu toe.
En was inderdaad weer leuk op de Tigers server, in ieder geval de twee potjes die ik meespeelde
[ Voor 5% gewijzigd door Gundogan op 06-01-2011 23:09 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Verwijderd
Helemaal mee eens .. Qua wapens is het maar armoedig qua feeling .. Bij MW2 had je de ACR super accuraat maar iets minder krachtig . Terwijl de SCAR -H super krachtig was maar je te weinig kogels had en minder accuraat .Spongerobie schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 22:51:
Bij de submachines had je de UMP ( beetje te krachtig ) maar een klote iron sight waar je echt aan moest wennen ...De UZI super krachtig van dichtbij maar iets verder was je het haasje enz enz.
Het enige waar Infinity Ward mee is doorgeslagen zijn de killstreaks en onzinnige perks ...Als ze dat achterwege hadden gelaten was het top
Wat dat betreft is BO beter maar voor de rest heeft Treyarch maar weinig knowhow hoe ze een wapen "persoonlijke "feel kunnen meegeven .
Voor mij persoonlijk is Call of Duty 4 de beste in zijn soort en zijn alle "verbeteringen "averechts uitgewerkt in de latere games ..
BO is als een gedwongen huwelijk .. Ik speel het en heb ook wel plezier maar die oude liefde was toch leuker als ik toendertijd dacht ..Iedereen speelt het in mijn vriendenlijst dus om niet alleen te gamen doe ik maar mee maar om nou te zeggen wat een topspel en beter als ander COD 's nee !!
We zijn nu een paar maandjes met BO bezig en vind MW2 toch beter ...maar ja tegen COD 4 leggen ze het allemaal af
Je mes is dan je enige redmiddel, als je het wilt overleven.
En.... het levert geinige filmpjes op:
Pak uw mes en steek-steek-steek
:-)
No offense, smaken verschillen, maar ik vond het wel wat hebben ja.SouLLeSSportal schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 22:21:
[...]
ik hoop toch niet dat je dit serieus leuk vind anders zit er een steekje bij je los...
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
Verwijderd
Ow nee ..begrijp me niet verkeerd .. Ik speel COD4 ook niet meer . Ik was er ook echt op uitgekeken maar wat was die game( zelfs nu) toch goed zeg ..Zonder iemand te willen beledigen maar het zou wat triest zijn als je nu nog elke dag COD 4 loopt te spelen ...NickThissen schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 23:26:
Ben het er wel mee eens dat CoD4 beter was, maar dat kon ook niet anders want dat was gewoon een top spel. Maar goed, dat spel is ondertussen ook al 3.5 jaar oud ofzo, en ik was er na 2 jaar wel langzaam op uitgekeken... Ik ben niet iemand die jaren lang hetzelfde spel speelt (enige uitzondering is W:ET maar ook daar ben ik ondertussen al zo'n 4-5 jaar ofzo aan afgekicked) en ik vind het gewoon raar als mensen nu nog steeds counter strike ofzo spelen... Dat snap ik gewoon niet, je wordt een spel toch helemaal strontzat na een tijd?
Maar toch stiekem een beetje dromen .. hoop ik op een echte !! opvolger van COD 4 ..
MW2 en BO is het voor mij net niet ..
Een soort Oranje in 2000 onterecht verliezen met penaltys tegen Italie maar super mooi voetbal ( COD 4 )
En nu halen we de finale 2010( het is ook niet slecht geweest )maar echt genoten heb ik ook niet ..
Zoiets zeg maar haha
Your mind is playing games with you...Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 23:41:
[...]
Ow nee ..begrijp me niet verkeerd .. Ik speel COD4 ook niet meer . Ik was er ook echt op uitgekeken maar wat was die game( zelfs nu) toch goed zeg ..Zonder iemand te willen beledigen maar het zou wat triest zijn als je nu nog elke dag COD 4 loopt te spelen ...
Maar toch stiekem een beetje dromen .. hoop ik op een echte !! opvolger van COD 4 ..
Een soort Oranje in 2000 onterecht verliezen met penaltys tegen Italie maar super mooi voetbal ( COD 4 )
En nu halen we de finale 2010( het is ook niet slecht geweest )maar echt genoten heb ik ook niet ..
Zoiets zeg maar haha
Toen ik Duke Nukem 3D speelde nestelde zich er een prachtige herinneringenreeks zich in mijn brein, jaren later startte ik hem weer op en viel het smerig tegen...
Je verlangt terug naar het gevoel dat je bij COD4 had, niet naar het spel zelf...
;-)
:-)
Zo te horen mis ik dan toch nog een stukje opvoeding.. CoD 4 nooit gespeeldVerwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 23:41:
[...]
Ow nee ..begrijp me niet verkeerd .. Ik speel COD4 ook niet meer . Ik was er ook echt op uitgekeken maar wat was die game( zelfs nu) toch goed zeg ..Zonder iemand te willen beledigen maar het zou wat triest zijn als je nu nog elke dag COD 4 loopt te spelen ...
Zoiets zeg maar haha

Voordat ik BO begon te spelen had ik inderdaad wel hogere verwachtingen, feelings, wapens, eigenlijk alles om de game heen..
* Spongerobie verlangt toch stiekem terug naar zijn M4a1 @ MW2...
Verwijderd
haha ik begrijp wat je bedoeld ...PiRiVi schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 23:45:
[...]
Your mind is playing games with you...
Toen ik Duke Nukem 3D speelde nestelde zich er een prachtige herinneringenreeks zich in mijn brein, jaren later startte ik hem weer op en viel het smerig tegen...
Je verlangt terug naar het gevoel dat je bij COD4 had, niet naar het spel zelf...
;-)
Mijn nickname zegt genoeg denk ik .. ik starte hem weer op en schrok ook ineens
Toch speel ik eens per maand nog weleens een potje COD 4 en moet zeggen dat er niet zoveel vooruitgang is geboekt met MW2 en BO ( de claymores , C4 , de wapens enz ) Ze zitten er allemaal nog in !
De graphics en de engine zijn nagenoeg hetzelfde !
Maar goed dit is een BO topic en vind het echt geen slechte game ..Ik was gewoon benieuwd hoe andere mensen erover denken wat betreft de wapens en de feeling daarbij
Haha! Geniaal!Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 23:41:
[...]
Zoiets zeg maar haha
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Verwijderd
haha een beetje opvoeding mis je dan wel ( nee hoor grapje )... Zonder reclame te maken voor COD 4 denk ik dat iedereen het wel me eens is dat je COD 4 voor 2 tientjes ergens kan scoren . Je dat zeker niet na moet laten . Nogmaals dezelfde graphics zelfde engine zelfde wapens , perks ..Spongerobie schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 23:47:
[...]
Zo te horen mis ik dan toch nog een stukje opvoeding.. CoD 4 nooit gespeeld![]()
Voordat ik BO begon te spelen had ik inderdaad wel hogere verwachtingen, feelings, wapens, eigenlijk alles om de game heen..
* Spongerobie verlangt toch stiekem terug naar zijn M4a1 @ MW2...
Ik ga nog ff een potje Black Ops spelen zo vlak voor het slapen gaan ..ff testen PML ? of ie echt zo lekker speelt zoals ik eerder las hier .. ik hoop het
Ik denk het wel aangezien Treyarch een team heeft om cheaters te bannen.bakkiepleur schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 21:20:
Wat doen ze eigenlijk met die reports?? Heeft het zin?
De leider van het team is MaTtKs. Hij was (en is) een mod op de CoD site maar ik heb hem niet meer gezien zins 9 november. (vast druk met bannen want hij was een erg actieve mod)
De regels op het CoD forum zijn zelfs aangepast omdat er een hele hoop mensen aan het klagen waren over hun ban.
http://twitter.com/MaTtKs
http://twitter.com/search?q=mattks
[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-01-2011 00:10 . Reden: twitter ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Patch 1.06: Second Chance & AK74u getting nerfed!
--------------------------------------------------------------------------------
http://www.codblackopsblo...lay-updates-version-1-06/
Check this out... good for second chance because I hate getting assists
for someone I down... but the Ak74u is my weapon of choice.
We are considering giving full kill credit to the guy who drops someone
in Second Chance and Assist credit for someone who finishes them off.
We are also considering allowing you to only be revived one time. We
are even considering increasing the revive time.
We think the AK74U grip variant re-center speed is too quick. Although
the tuning in line with other grip variant weapons, the gun itself has
a very perfectible kick and other attributes or attachments that make
it a popular weapon to use. We have slightly de-tuned the AK74u grip
for version 1.06.
Basement Bios ---- Exo-S
Daar kan ik me wel in vinden. AK-74u is een erg fijn wapen, maar eigenlijk wel iets te fijn.
En Second Chance aanpakken kan nooit kwaad, al denk ik dat als de revive time verlengt wordt, je daar alleen de mensen mee hebt die proberen te reviven. En dat zijn juist de echte teamplayers.
Heb het ook ingesteld en het werkt !!!!. Heb hem echter wel op Local only gezet. Je hebt ook Local. Mijn K/D ration ging gisteravond van +20 naar +120 (Dus 20 gemaakte kills meer dan zelf gekilled te worden) in een paar potjes. Vanavond eens op Local zetten. Was ook vrij vaak host moet ik zeggen. Heerlijk weerVerwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 22:39:
[...]
Ik heb het getest en ... THANK YOU !! ..Ik heb niet meer dat ik weet waar iemand zit en door 2 kogels neergeknald wordt .En in de killcam zie dat hij een halve clip in mij leeg knalt terwijl ik niet eens mijn wapen tevoorschijn heb gehaald ( terwijl ik toch echt schoot ) ..
.. ik kom wel ineens een hoop fransen en zweden tegen .. ik heb geen idee waarover ze het hebben maar mijn k/d ratio gaat weer met sprongen vooruit .
Ik kan het iedereen van harte aanbevelen ..zet je zoektype op local !!
hmmm dat ze de ak74u gaan nerfen is niet echt een ramp maar om nou de grip te gaan verminderen...
Naja het zal wel zorgen voor het massale gebruik van die dingen, ik zou het nog beter vinden als ze die famas iets meer recoil zouden geven.
Verder zou de L96A1 van mij wel ietsje sneller mogen richten en de psg-1 dezelfde multipliers krijgen als voornoemde sniper.
Als ze dan ook nog de knife van 1 naar 2 hit kill word gezet op HS na dan zijn we helemaal blij
oh ja second chance mogen ze van mij eruit gooien, afmaken, in vieren delen en verbranden. Dan stopping power erin en voornoemde punten van de sniper mogen ze dan achterwege laten.
[ Voor 13% gewijzigd door SouLLeSSportal op 07-01-2011 09:15 ]
Nice maar als je op iemand aan het schieten bent en je wordt door je tegenstander ook geraakt, dan gaat je crosshair van je doel af (schiet omhoog) zodat je minder accuraat schiet als je zelf ook geraakt wordt. Dat mogen ze bij het kniven ook wel doen. Je ziet duidelijk dat je bij één knive kill geraakt wordt, daarna begint te kniven en jij wint het. Geraakt worden door kogels in close range en kniven zou je eigenlijk ook uit balans moeten brengen.PiRiVi schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 23:28:
Soms lopen de vijanden werkelijk als dwazen achter elkaar aan een gang in.
Je mes is dan je enige redmiddel, als je het wilt overleven.
En.... het levert geinige filmpjes op:
Pak uw mes en steek-steek-steek
Ben zelf al zooo vaak geknived terwijl ik iemand toch echt een paar keer raak.
En idd Second change mogen ze er van mij ook uitslopen. Gister tegen een of andere clan gespeeld. Allemaal hadden ze SC ingesteld en ging idd een paar keer dood door hun SC. Maar geswitched naar mn Famas met extended mags. Heb je net dat aantal kogels meer om ook iemand in SC af te knallen.
Situatie: vuurgevecht ... tegenstander gaat neer met SC en ligt met zijn gun , jij (eventueel) herlaadt en wilt hem neer maaien terwijl hij op dat moment met zijn pistool schiet. Negen van de tien keer ga ik dan dood omdat hij me maar met 1 kogel hoeft te raken heb ik dan het idee.
Gisteren ook weer geërgerd aan die lui met hun grenade launcher die dan in Array uit dat ronde gebouw tuben. Ik zie het echt als een gebrek aan skills.
[ Voor 15% gewijzigd door Frostbite op 07-01-2011 10:03 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
BO heeft voor mijn gevoel zowiezo weinig uitdaging, het geeft me nog steeds niet echt een goed gevoel. Voelt echt als een verplicht nummertje. Ik speel voorlopig weer MW2 en wacht met smart op een nieuwe vette shooter
* PSN=Chef_NL** *
whahaha fantastisch, zal de rest em ook snappen ?NickThissen schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 22:34:
[...]
Da's wel raar ja, normaal heb je maar 1 conclusion, anders krijg je toch tegenstrijdigheden?![]()
offtopic:
je bedoelt stun grenade neem ik aan, of flash, maar dan nog, het is concussion en niet conclusion
De url in je quote werkt niet omdat die ingekort is.
Hier de volledige url die wel werkt:
uiteraardApC_IcE schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 10:38:
[...]
whahaha fantastisch, zal de rest em ook snappen ?
Tnx and fixed!Jungelman schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 10:42:
[...]
De url in je quote werkt niet omdat die ingekort is.
Hier de volledige url die wel werkt:
Basement Bios ---- Exo-S
Ik speel zelf met SC pro en ik zie het gelijk welke gasten weten hoe te counteren en welke de noobs zijn. Lui die weten wat SC betekent sproeien altijd eventjes door. En inderdaad, noobjes zie je altijd meteen stoppen met schieten en niet verder dan hun neus lang is kijken. SC werkt voor mij ongeveer effectief 1/3de van de tijd.Sc0rPi0N schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 10:00:
Wat ik dan altijd zo vreemd /irritant vind van SC is dat op de een of andere manier dat pistol voor mijn gevoel overpowered is.
Situatie: vuurgevecht ... tegenstander gaat neer met SC en ligt met zijn gun , jij (eventueel) herlaadt en wilt hem neer maaien terwijl hij op dat moment met zijn pistool schiet. Negen van de tien keer ga ik dan dood omdat hij me maar met 1 kogel hoeft te raken heb ik dan het idee.
Gisteren ook weer geërgerd aan die lui met hun grenade launcher die dan in Array uit dat ronde gebouw tuben. Ik zie het echt als een gebrek aan skills.
Ik gebruik SC ook o.a. omdat men zich er aan ergert
Maar dat vind je OP? Ik ken een 3 kills killstreak die een gegarandeerde kill is die ik toch liever eerder aangepast zie worden. Ik heb erop schieten om hem op te blazen maar opgegeven en ga demonstratief op de grond zitten. Skillless iets...
EDIT:
Ik zie dus dat ze SC gaan nerfen. Ok, die volledige score voor diegene die je killt vind ik acceptabel, maar vervolgens voor limited revives mag er wel iets tegenover staan.
Al met al, jammer dat er geluisterd wordt naar de babycries. Dat betekent dat next up in nerfbat line: AK47, RH-XD, <insert fotm ergenis>
[ Voor 11% gewijzigd door JeroenNietDoen op 07-01-2011 12:19 ]
Edit: crackslet heeft gelijk, het was niet als een anti-sc rant bedoeld maar meer een comment op de patch
[ Voor 11% gewijzigd door ArgantosNL op 07-01-2011 12:36 ]
Verwijderd
"We are largely okay with the sniper rifle and knife tuning at this time. No changes are currently planned for either of these for version 1.06."
Dus dat knifen gaan ze niet veranderen,..
Ik erger me aan helemaal niets..SC ook niet. Sterker nog die knive(!) ik in 1/3 van de gevallen...ArgantosNL schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 12:33:
Ik iriteer me meer aan mensen met sc of rc-xd dan mensen met een ak. Daar moet je teminste nog mee richten. Ik raap ook nooit iemand op de sc gebruikt, laat wel altijd aan hem weten dat ik die shit niet goed keur. Ze vallen trouwens ook anders als ze sc ingaan alleen het is naai als je clip net leeg is en geen muurtjes om je achter te verschuilen. Een concussion granaat tegen ze'n bakkes gooien werkt natuurlijk ook.
Edit: crackslet heeft gelijk, het was niet als een anti-sc rant bedoeld maar meer een comment op de patch
RC-XD is ook niet irritant. met flash of geweer makkelijk kapot te schieten. Ik kan dan ook echt zeggen dat ik me helemaal nergens aan erger in het spel. Wellicht zijn de mensen die zich veel lopen te ergeren ook de mensen die er veel aan dood gaan.
Improve your game and play on!
Basement Bios ---- Exo-S
Verwijderd
Vind het patchen dat degene die het afmaakt een assist krijgt en de ander de kill een non-issue. Een kill is een kill voor je team, maakt niet uit wie hem krijgt. (niet dat ik niet vloek als er weer puntjes door mn neus geboord worden
Wat mystikal zegt kan ik eigenlijk wel beamen. In het begin werd ik bijvoorbeeld gek van knifers. Ik ga er steeds minder door dood omdat ik beter oplet en waarschijnlijk sneller reageer als iemand de hoek om komt. Ik knife zelf nauwelijks, mijn reactie is schieten. Kreeg net punten voor 10 knife kills deze prestige, ben lvl 39.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2011 13:02 ]
Dit vind ik wel onterecht, als je word neer geschoten betekend het niet dat je altijd overlijd.;)Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 12:59:
Maarja, ik vind ook dat je niet verder moet mogen leven als je neer bent geschoten.
Ik kán het verkeerd interpreteren natuurlijk; maar Treyarch kennende hebben ze het over de werking van de knife en sniper op de consoles; die zijn namelijk wel al gepatched. (lunge afstand is korter, en met de sniper ook iets) Ik heb ze tot nu toe pas éénmaal specifiek over de PC zien posten. Kans zit er dan ook in dat ze PC dit maal wéér negeren en SC alleen patchen voor de consoles. Voor de PC is het een beetje als oudejaarsloten kopen; je hoopt vurig dat je ook wint, maar uiteindelijk is de kans astronomisch klein.Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 12:43:
Dit is dan wel weer jammer
"We are largely okay with the sniper rifle and knife tuning at this time. No changes are currently planned for either of these for version 1.06."
totally lameVerwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 12:43:
Dit is dan wel weer jammer

Verwijderd
YouTube: Black Ops MythBusters Season 1 Episode 4
Hartstikke mooi voor je maar de een vind het natuurlijk wel irritant en anderen niet, no offence uiteraard, alleen maar mooi dat je er geen last van hebtMystikal schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 12:56:
[...]
Ik erger me aan helemaal niets..SC ook niet. Sterker nog die knive(!) ik in 1/3 van de gevallen...
RC-XD is ook niet irritant. met flash of geweer makkelijk kapot te schieten. Ik kan dan ook echt zeggen dat ik me helemaal nergens aan erger in het spel. Wellicht zijn de mensen die zich veel lopen te ergeren ook de mensen die er veel aan dood gaan.
Improve your game and play on!
Persoonlijk vind ik het de meest irritante perk ooit maar aan de andere kant heb ik er verder weinig problemen mee. Ze schijnen wel altijd net op dat moment mij wél te killen als ik bijna bij iets als een blackbird ben of een challenge wil halen
Die RCXD kapot schieten gaat nogal wisselend, de ene keer twee kogels, de andere keer bij wijze van 2 clips van dichtbij en nog niet kapot. Ligt wellicht aan lag ofzo maar ik zit eigenlijk nooit in servers buiten NL of omliggende landen.
Wat nog irritanter is dan alle voornoemde punten zijn de noobs die we ook uit cs kennen, die niet snappen hoe een flashgrenade gebruikt moet worden

hoevaak ik wel niet een geweldig moment geruïneerd zie worden door een lamme teamflash, pff. Instant ragequit voor mij dan...
Het zijn niet de echte black ops mythbusters maar interessant blijft het welVerwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 13:22:
Kwam deze tegen op youtube, mythbusters 4 al hoewel ik twijfel of het dezelfde makers zijn!
Ze blijven leuk, en soms heel handigVerwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 13:22:
Kwam deze tegen op youtube, mythbusters 4 al hoewel ik twijfel of het dezelfde makers zijn!
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Volgens mij is het niet de orginele, want er zitten wel een aantal dubbele tussen (sam tegen valkary bijvoorbeeld), maar ik vind die tomahawksucker op Nuketown wel erg grappig, helemaal dat ie er ook mee killt aan de andere kantVerwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 13:22:
Ook zoiets wat ik niet echt begrijp... Er zijn dus mensen die rustig aan doen omdat ze richting een killstreak gaan. Doe ik nooit. Ik speel altijd hetzelfde. De ene keer maar ik 12 kills op rij, de andere keer ga ik 3 keer achter elkaar dood. Ik sta ook soms op 0-5 (uitzonderlijk), maar aan het einde van de pot ben ik altijd weer geklommen naar de top 3 positie. Ik heb gewoon vertrouwen in mijn kwaliteiten en ik weet dat die me ergens bovenaan gaan brengen in de ranglijst.Ze schijnen wel altijd net op dat moment mij wél te killen als ik bijna bij iets als een blackbird ben of een challenge wil halen
Ik kan me ook niet irriteren dat ik net dood ga, voordat ik een killstreak haal. Ik hoor mijn vrienden daar ook weleens over klagen. Maar ik snap dat niet echt...
Let wel op, ik ben tot op het bot gemotiveerd om te winnen en zal er alles aan doen. Ik speel dus niet alleen voor de fun, maar wil ook daadwerkelijk de beste zijn op dat moment. Maar ik pas mijn speelstijl niet aan de toekomstige killstreaks. Ik pas mijn speelstijl aan naar gelang de situatie / tegenstanders mij dat opleggen. Je probeert toch altijd je tegenstander 1 stap voor te blijven, om ervoor te zorgen dat je je team objective haalt.
[ Voor 5% gewijzigd door Mystikal op 07-01-2011 13:57 ]
Basement Bios ---- Exo-S
Ik speel ook niet heel voorzichtiger of speel ik anders voor een killstreak hoor, maar het valt me wel opMystikal schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 13:55:
[...]
Ook zoiets wat ik niet echt begrijp... Er zijn dus mensen die rustig aan doen omdat ze richting een killstreak gaan. Doe ik nooit. Ik speel altijd hetzelfde. De ene keer maar ik 12 kills op rij, de andere keer ga ik 3 keer achter elkaar dood. Ik sta ook soms op 0-5 (uitzonderlijk), maar aan het einde van de pot ben ik altijd weer geklommen naar de top 3 positie. Ik heb gewoon vertrouwen in mijn kwaliteiten en ik weet dat die me ergens bovenaan gaan brengen in de ranglijst.
Ik kan me ook niet irriteren dat ik net dood ga, voordat ik een killstreak haal. Ik hoor mijn vrienden daar ook weleens over klagen. Maar ik snap dat niet echt...
Let wel op, ik ben tot op het bot gemotiveerd om te winnen en zal er alles aan doen. Ik speel dus niet alleen voor de fun, maar wil ook daadwerkelijk de beste zijn op dat moment. Maar ik pas mijn speelstijl niet aan de toekomstige killstreaks. Ik pas mijn speelstijl aan naar gelang de situatie / tegenstanders mij dat opleggen. Je probeert toch altijd je tegenstander 1 stap voor te blijven, om ervoor te zorgen dat je je team objective haalt.
Gewoon doorknallen is mijn devies altijd geweest en zal het ook blijven.
Winnen is beter dan de meeste kills in objective based games.(imho)
Verwijderd
Waar ik me wel aan erger is de mate waarmee kogels soms door objecten lijken te gaan, en dan bedoel ik niet in het geval van de hardened perk, maar ik heb al regelmatig meegemaakt dat ik achter metalen buizen o.i.d. duik en dan vervolgens toch neer ga. Als ik dan de killcam bekijk heeft de speler geen hardened perk en schiet hij duidelijk door metalen objecten heen. Dit maakt dekking zoeken nogal onmogelijk imo.
Een ander puntje zijn de hitmarkers(?) en met name de inconsequentie ervan. Ik speel op het moment veel met de SPAS12 en wanneer ik volgens de marker de speler vol in de borst raak, tot 2 maal toe komt het regelmatig voor dat hij gewoon doorloopt en mij vervolgens afschiet. Als dit op een afstand gebeurd, ok, de spread van de hagel speelt uiteraard een rol, maar close range, de loop van m'n spas staat nog net niet tegen zijn borst zeg maar. Ik bedoel het maakt mij niet uit dat ik neer ga, maar door "verkeerde informatie" stop ik met schieten omdat ik er van uit ga dat hij na 2 voltreffers neer gaat. Hebben meer mensen hier "last" van? Dit verhaal gaat trouwens ook op voor headshots, die helemaal inconsequent lijken te zijn. Ik heb toch regelmatig dat ik zou zweren dat ik iemand vol in het hoofd raak en vervolgens loopt hij vrolijk verder

Het blijft altijd een beetje apart hoe dat in cod werkt, een auto is ook niet bullitproof maar in cod wel weer...
Die hitmarkers of misses komen gewoon door lag, dat gebeurd iedereen wel eens. soms is de spread ook enorm, ik sta ook regelmatig met de sniper tegen iemand AAN met de loop die afk is, en nog mis ik de eerste twee schoten nog

Knifers zie ik tegenwoordig ook een stuk minder dan eerst en lijkt me ook minder effectief geworden.
Zelf ga ik alleen voor killstreaks waar ik het team mee help dus Spyplane, SAM Turret (wat een enorm fijne killstreak is dit trouwens voor Ground War, hoef je zelf ook niet met je Laucher te wachten op een lock) en Cobra (blackbird moet ik nog kopen).
En fijn dat ik mensen met mijn Local tip heb kunnen helpen
Edit:
Dat buizen schieten en al de hoek om zijn ten tijde van de kill heeft iedereen denk ik wel eens een wtf momentje. Dekking zoeken werkt gewoon niet maar daar is heel de gameplay niet op gericht.
[ Voor 11% gewijzigd door Kluutmaran op 07-01-2011 15:26 ]
Dit topic is gesloten.
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.
IRC: IRC via je browser of via je irc client