[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 53.113 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-04 01:04
NickThissen schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 13:31:
[...]

Ging lekker op het begin inderdaad :D
Leuk om te zien dat je af en toe een hoekje om rent als je beschoten wordt en ze daarna opwacht, dat doe ik ook heel vaak, de meeste trappen er gewoon 10 keer achter elkaar in en komen je als een kip zonder kap achterna rennen.
Kippen lopen veelal zonder kap ;) J/k hehe.
Maar vergeet niet dat de gemiddelde leeftijd van de cod gamer ver onder de legale verkoop leeftijd ligt...

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goed filmpje, Pink. Lekkere start.
Niet verder relevant hoor, maar textures stonden op medium denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-04 08:56
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 13:40:
[...]

Kippen lopen veelal zonder kap ;) J/k hehe.
Maar vergeet niet dat de gemiddelde leeftijd van de cod gamer ver onder de legale verkoop leeftijd ligt...
Lol :p

Ik denk niet dat het veel met leeftijd te maken heeft maar meer met de mentaliteit van een gemiddelde BO speler. Je merkt echt dat de meeste mensen alleen maar rush rush rush rush in hun hoofd hebben. Even iemand opwachten in een hoekje is meteen campen. Zodra ze iemand een hoekje om zien rennen gaan ze er achteraan, want dan kunnen ze em makkelijk knifen!! gaan gaan gaan! :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
NickThissen schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 13:43:
[...]

Lol :p

Ik denk niet dat het veel met leeftijd te maken heeft maar meer met de mentaliteit van een gemiddelde BO speler. Je merkt echt dat de meeste mensen alleen maar rush rush rush rush in hun hoofd hebben. Even iemand opwachten in een hoekje is meteen campen. Zodra ze iemand een hoekje om zien rennen gaan ze er achteraan, want dan kunnen ze em makkelijk knifen!! gaan gaan gaan! :+
Maar die mentaliteit hangt wel sterk samen met de (vaak te jonge) leeftijd van de spelers :) maar idd ook oudere spelers zijn lang niet altijd even sterk in tactiek. (ik maak me soms wel beetje schuldig aan als knifer) :P

[ Voor 3% gewijzigd door SouLLeSSportal op 11-01-2011 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-04 16:34
NickThissen schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 13:31:
[...]

Ging lekker op het begin inderdaad :D
Leuk om te zien dat je af en toe een hoekje om rent als je beschoten wordt en ze daarna opwacht, dat doe ik ook heel vaak, de meeste trappen er gewoon 10 keer achter elkaar in en komen je als een kip zonder kop (en ook zonder kap idd) achterna rennen.
Het niveau was niet erg hoog van je tegenstanders. Ze ziitten te campen op een stuk en dan missen ze ook nog gigantisch. M14 is wel lekker sterk alleen je moet wel alles raak schieten, wat voor attachment zat er eogenlijk op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-04 08:56
ArgantosNL schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 13:59:
[...]

Het niveau was niet erg hoog van je tegenstanders. Ze ziitten te campen op een stuk en dan missen ze ook nog gigantisch. M14 is wel lekker sterk alleen je moet wel alles raak schieten, wat voor attachment zat er eogenlijk op?
Ik was niet aan het spelen, ik gaf er alleen commentaar op :p
En lijkt erop dat er grip op zat, of helemaal niets.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-04 11:32

Mon0lith

Yes Herr Flick

MicScott schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 12:03:
[...]

"Dieses Video enthält Content von Sony Music Entertainment. Es ist in deinem Land nicht verfügbar."

Baaaah
Ik heb het natuurlijk over de inhoud :X

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-04 14:46
ArgantosNL schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 13:59:
[...]

Inderdaad, er zaten een aantal spelers tussen die denken dat je met een een hoekje zitten en wachten een FFA pot kan winnen. Toch wel typerend voor FFA, het gebeurt zelden dat meer dan de helft goed aan het spelen is. Attachment is inderdaad grip.

@Vinom
Thanks, textures staan op low. Had ik trouwens niet eens in de gaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 08:36
reemprive schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 14:10:
[...]

Inderdaad, er zaten een aantal spelers tussen die denken dat je met een een hoekje zitten en wachten een FFA pot kan winnen. Toch wel typerend voor FFA, het gebeurt zelden dat meer dan de helft goed aan het spelen is. Attachment is inderdaad grip.

@Vinom
Thanks, textures staan op low. Had ik trouwens niet eens in de gaten :)
Dat is ook het probleem in FFA met CoD. Je hebt geen quad damage of armor om naar toe te spelen: je bent al op je sterkst, dus waarom zou je bewegen om dan van alle kanten beschoten te worden? (natuurlijk is bewegen wel de bedoeling in elke FFA game omdat je anders te weinig frags/minute maakt)

En het in het begin goed doen en daarna slecht komt me bekend voor. Doe ik het een keer goed in een quake FFA game en bouw ik bijvoorbeeld een mooie 20 frag lead op, duren de laatste paar frags een eeuwigheid en win ik met 1-3 frags voorsprong (of verlies ik uiteraard uiteindelijk wat zelfs meer voorkomt) O-)

En net zoals alle anderen hier ben ik ook verreweg het meeste gefragged door de AK74 en Famas. Ook verreweg het meeste gefragged door een RC-XD van alle killstreaks :(

[ Voor 9% gewijzigd door Gundogan op 11-01-2011 14:36 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Gundogan schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 14:32:
[...]
En net zoals alle anderen hier ben ik ook verreweg het meeste gefragged door de AK74 en Famas. Ook verreweg het meeste gefragged door een RC-XD van alle killstreaks :(
1 kogel en hij is dood he? RC-XD... misschien wel de meest nutteloze killstreak reward die er is.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
De meeste campers zijn ook matige spelers at best, goed bewegende spelers zullen het idd vrijwel altijd beter doen dan campers op de goede bottleneck spammer na uiteraard. FFA vind ik alleen echt leuk met special modes als sniper only ofzo, normal weapons is het toch alleen maar sproeien op wat beweegt en geeft mij echt geen voldoening. Zit gewoon geen echte uitdaging in en al die campers halen het hele idee van de game onderuit. ;w

Heeft iemand trouwens al een keer kills gemaakt met de C4 RC XD combi? :D

[ Voor 8% gewijzigd door SouLLeSSportal op 11-01-2011 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
MicScott schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 14:49:
[...]

1 kogel en hij is dood he? RC-XD... misschien wel de meest nutteloze killstreak reward die er is.
Ik ga ook niet zo vaak dood door killstreaks in z'n algemeen (100-150 deaths, waarvan ~40 van RC-XD's, van de 2000 in totaal), maar vooral in het begin werd ik nog wel eens door die RC-XD's verrast. Tegenwoordig gebeurt het meestal als ik midden in een verhit gevecht ben en opeens zo'n ding naast je rijdt omdat je daarop niet aan het opletten was....Grrr!

@Hogader: en ik gebruik nu eigenlijk ook altijd wel Flak Jacket, helpt ook enorm ja!

[ Voor 12% gewijzigd door Gundogan op 11-01-2011 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Gundogan schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 14:59:
[...]

Ik ga ook niet zo vaak dood door killstreaks in z'n algemeen (100-150 deaths, waarvan ~40 van RC-XD's, van de 2000 in totaal), maar vooral in het begin werd ik nog wel eens door die RC-XD's verrast. Tegenwoordig gebeurt het meestal als ik midden in een verhit gevecht ben en opeens zo'n ding naast je rijdt omdat je daarop niet aan het opletten was....Grrr!
ik heb dus nooit meer last van die dingen, mede doordat ik op vrijwel iedere kit flak jacket pro gebruik en ze dus dat ding tegen mijn tenen aan moeten rijden, wat door veel personen vergeten wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-04 16:29
^ daar kwam ik ook achter dus ik race naar de tenen en knal daarna pas :P mrgoed nu heb ik hardline PRO dus killstreaks zijn care package-sentry gun-sam turret :P die laatste 2 verander ik nadat ik een sam en sentry heb geplaatst

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-04 09:46
MicScott schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 14:49:
[...]

:Y Al hoewel ik niet wegren en ze kapot probeer te schieten (wat dan niet lukt :') ) heb ik hem zelf niet. Voor mijn doen zit/lig te te lang niets te doen voor eventueel een paar kills.
Wel leuk is dat je de tegenstander met zo'n ding ziet zitten en je gewoon kan kiezen hoe je hem af gaan maken :D

Snipers stangen is ook leuk dat je zowat op ze ligt/zit met het dilemma hoe kan ik hem killen. En dan net zo lang wachten en killen dat hij in zijn killcam ziet dat je al heeeel lang naast hem staat :D

M14 ga ik ook eens proberen ben al weer Lvl 22 ofzo :D

[ Voor 3% gewijzigd door Frostbite op 11-01-2011 16:18 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 381583

fatihbatur schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 16:09:
mrgoed nu heb ik hardline PRO dus killstreaks zijn care package-sentry gun-sam turret :P die laatste 2 verander ik nadat ik een sam en sentry heb geplaatst
dat wat toch gepatched? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Whaa...kheb alle intel maar krijg mijn achievmentspoints niet :(
Tijdje terug zei iemand dat het bugged was, is het te verhelpen ?

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Ik kan ook gewoon (t/m zondag) gewoon alle kratjes rerollen.
NB Zondag ben ik weer geprestiged dus geen hardline pro meer (maar dat duurt niet lang meer, hoef alleen de kratjes te delen)

[ Voor 22% gewijzigd door Frostbite op 11-01-2011 16:32 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
De hitbox is echt te bizar bij de RCXD, soms schiet ik een magazijn leeg en dan rijdt dat kreng gewoon door, soms gooi ik een throwing knife en is het kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 08:10
reemprive schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 16:39:
De hitbox is echt te bizar bij de RCXD, soms schiet ik een magazijn leeg en dan rijdt dat kreng gewoon door, soms gooi ik een throwing knife en is het kapot.
Ik heb ontdenkt dat kalm, precies en gericht schieten geen f*ck helpt. In blinde paniek op dat ding schieten == altijd raak :P

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 386270

Even met theater mode zitten kloten :P
YouTube: Double Crossbow Kill

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 386270 op 11-01-2011 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Laatst online: 23-04 14:34
Gisterenavond even geprobeerd met de sniper (L96A1).
Eerst bakte ik er niks van, maar ging toch al gauw erg lekker. Alleen nuketown gespeeld, ik dacht close-combat, met sniper, daar leer ik het wel.

Na een paar potje ging het quickscopen ook wel lekker en had toch snel ratios van 3 of meer.
En ik kan maar niet stoppen, ook al gaat het slecht, ook al sta je 10/24, het voelt zo lekker om iemand te snipen, helemaal quickscoped, dan maakt het me niet meer uit of ik negatief sta.

Ik ga nog wel even lekker verder met mijn schatje!

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 14:51:
Heeft iemand trouwens al een keer kills gemaakt met de C4 RC XD combi? :D
Ja, maar het was wel wat opgezet met een vriend. Telkens als hij/ik een RC-XD kreeg, bewaarde we hem even totdat we bij elkaar waren.

Heb er een Quad Kill mee gemaakt :P.. Hij zij telkens GO als ik hem moest laten ontploffen xD.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Wat doen die prestige leaderboards eigenlijk? Gewoon voor de sier? Heb er 50.000 COD voor betaald maar ik zie geen vrienden er in terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:52
reemprive schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 17:39:
Wat doen die prestige leaderboards eigenlijk? Gewoon voor de sier? Heb er 50.000 COD voor betaald maar ik zie geen vrienden er in terug...
Klassementen voor prestige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 391370

Ik ben net nieuw hier. En zie dat her 45 pagina's zijn, die heb ik nog niet doorgelezen, maar ik heb toch een vraag.
Ik heb sinds een paar dagen een PS3 met CoD Black Ops, graag wil ik online tegen een kennisje van mij spelen.
Hoe moet dit én hoe voeg ik hem als vriend toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:24

Barca

In Search Of Sunrise

Chef_v_leeuwen schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 12:17:
FAMAS geniaal in MW2? uum ik kom hem nagenoeg nooit tegen in MP... bijna altijd Scar, M16, TAR, of d M4
Neh. MW2 is ACR & Noob stick. Ik kan het weten, zit nu op 150.000 kills. :P ACR it is!

[ Voor 9% gewijzigd door Barca op 11-01-2011 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Anoniem: 391370 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 18:14:
Ik ben net nieuw hier. En zie dat her 45 pagina's zijn, die heb ik nog niet doorgelezen, maar ik heb toch een vraag.
Ik heb sinds een paar dagen een PS3 met CoD Black Ops, graag wil ik online tegen een kennisje van mij spelen.
Hoe moet dit én hoe voeg ik hem als vriend toe?
Het makkelijkste is denk ik dat je of even de handleidingen van de ps3 en het spel leest, of even vraagt aan je vriend om het te laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 319316

MicScott schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 20:19:
[...]

Het makkelijkste is denk ik dat je of even de handleidingen van de ps3 en het spel leest, of even vraagt aan je vriend om het te laten zien.
Pff wat een antwoord...

Je moet je vriend uitnodigen via je ps3 vriendenlijst. Dus nickname invullen en een invite sturen.

Als hij hem accepteerd en jullie hebben allebei call of duty black ops aanstaan in de multiplayer.

Druk dan op het drie-hoekje en join of invite hem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GRRR!! Ik speel de beste Agency match so far. Had voor het eerst een Chopper Gunner gehaald, crash die f*cking server!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
vinom schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 20:42:
GRRR!! Ik speel de beste Agency match so far. Had voor het eerst een Chopper Gunner gehaald, crash die f*cking server!!
Admin trok de stekker uit z'n server. >:)

[ Voor 0% gewijzigd door Gundogan op 11-01-2011 21:30 . Reden: wtf typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Gundogan schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 20:43:
[...]

Admin strok de stekker uit z'n server. >:)
Admin boos richting de serverruimtes van Gameservers in Amsterdam, om even een stekker eruit te trekken. Hij haat die choppers dan wel tot het bot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-04 11:03

djunicron

*click-swoosh-thud*

Gundogan schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 20:43:
[...]

Admin strok de stekker uit z'n server. >:)
Zou ik ook doen. >:)

Nee, wat dat aangaat respect voor Pink.Tiger met z'n filmpje hier een pagina (of 2) terug.

Netjes spy-plane, counter spy en SR 71 blackbird. Een beetje veel knifen, maar wel op een eerbare manier. Niet terwijl de speler een ander onder vuur heeft even knife-kill steal (of potentieel killsteal dan).

Dat in het gigantische contrast met mensen die altijd maar 74u, famas, tube en 2nd chance / last stand gebruiken. Dat wil je toch geen 500 levels blijven doen? Laatst ook even (een admin, oeps) gesproken die altijd maar 74u en famas gebruikte, iedere map weer, met spyplane, cobra en chopper gunner als streaks en last stand / ww2 gun. Iedere keer dat je hem trof, kreeg je een miliseconde later een headshot van z'n pistool, gevolgd door een respawn -> chopper gunner, die hij verdiende met de 74u / famas en dan tijdens de spyplane nades / tube.

Zo kan je inderdaad wel snel XP harken, maar wat is de fun van altijd maar 50/1 eindigen. Later nog even opgezocht (link niet te vinden hier, andere pc), hij had een k/d grandtotal van 20. Omdat ik hem duidelijk maakte (redelijk beschaafd overigens) dat ik z'n speelstijl oneervol en afgezaagd vond, heeft hij mij verbannen van z'n 2 servers met reden "Don't like it, don't come here, gl", waar ik het volledig mee eens ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Tja als ik op een server heel snel heel veel deaths heb dan ben ik ook weg meestal na het potje. In het ergste geval dan ragequit ik. Het gaat mij om de fun en als ik me loop te ergeren dan zit er een knop op en ben ik weg.

Wat ik al een aantal pagina's eerder zei, dat ik een hekel heb aan van die servers met lappen console tekst/regels wat je allemaal niet mag doen om vervolgens te zien dat de tubes om je oren vliegen en iedereen op soms dezelfde plek gaat zitten. Alleen maar om te wachten tot er actieve gamer voorbij loopt om zo een makkelijke kill te maken.

En bij die laatste betrap ik mezelf erop dat ik dan telkens terug ga om hem te killen en dat niet altijd lukt.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Sc0rPi0N schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 21:31:
Wat ik al een aantal pagina's eerder zei, dat ik een hekel heb aan van die servers met lappen console tekst/regels wat je allemaal niet mag doen om vervolgens te zien dat de tubes om je oren vliegen en iedereen op soms dezelfde plek gaat zitten. Alleen maar om te wachten tot er actieve gamer voorbij loopt om zo een makkelijke kill te maken.

En bij die laatste betrap ik mezelf erop dat ik dan telkens terug ga om hem te killen en dat niet altijd lukt.
+1. Campers afstraffen als het niet spel destructief werkt is altijd leuk. Terug lopen voor die ene persoon doe ik dan ook wel. (Concussion +) tomahawk zijn dan altijd leuk. Gewoon het hoekje om gooien. Of een law / rpg erop, ook vreselijk irritant, maar dan vraag je erom toch? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
djunicron schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 20:56:
[...]

Zou ik ook doen. >:)

Nee, wat dat aangaat respect voor Pink.Tiger met z'n filmpje hier een pagina (of 2) terug.

Netjes spy-plane, counter spy en SR 71 blackbird. Een beetje veel knifen, maar wel op een eerbare manier. Niet terwijl de speler een ander onder vuur heeft even knife-kill steal (of potentieel killsteal dan).

Dat in het gigantische contrast met mensen die altijd maar 74u, famas, tube en 2nd chance / last stand gebruiken. Dat wil je toch geen 500 levels blijven doen? Laatst ook even (een admin, oeps) gesproken die altijd maar 74u en famas gebruikte, iedere map weer, met spyplane, cobra en chopper gunner als streaks en last stand / ww2 gun. Iedere keer dat je hem trof, kreeg je een miliseconde later een headshot van z'n pistool, gevolgd door een respawn -> chopper gunner, die hij verdiende met de 74u / famas en dan tijdens de spyplane nades / tube.

Zo kan je inderdaad wel snel XP harken, maar wat is de fun van altijd maar 50/1 eindigen. Later nog even opgezocht (link niet te vinden hier, andere pc), hij had een k/d grandtotal van 20. Omdat ik hem duidelijk maakte (redelijk beschaafd overigens) dat ik z'n speelstijl oneervol en afgezaagd vond, heeft hij mij verbannen van z'n 2 servers met reden "Don't like it, don't come here, gl", waar ik het volledig mee eens ben.
Ik ben ook een beetje klaar met alleen maar ak74u en FAMAS. 90% speelt met 1 van deze wapens. Overigens ben ik geswitched naar splyplane, counter spyplane en cobra, aangezien er in elke match spelers zijn die zitten te azen op een chopper gunner(FFA). Constant ergens campen om die chopper te kunnen halen, daarom gebruik ik die cobra. Dan moeten ze hem namelijk eerst neerhalen voordat ze hun chopper kunnen inroepen. Niet voor de kills dus, maar tactische beslissing.

En ja, wat betreft het knifen, ik doe het vooral om mijn positie niet weg te geven. Als ik bijv met een silenced spas speel doe ik het veel minder.

[ Voor 3% gewijzigd door codex op 12-01-2011 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 19-04 19:57
Dat jullie vooral door de 74u gekilled worden volgens de stats zegt niks over het feit of ie overpowered is of niet, dat komt gewoon omdat heel veel mensen er mee rond lopen!
Ik zeg niet dat ie niet overpowered is maar die stats zeggen niks.

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

FireFoz schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 01:22:
Dat jullie vooral door de 74u gekilled worden volgens de stats zegt niks over het feit of ie overpowered is of niet, dat komt gewoon omdat heel veel mensen er mee rond lopen!
Ik heb ook even gekeken, mijn stats zeggen simpelweg dat alle AR (letterlijk) voor de meeste kills hebben gezorgt tegen mij. En ja, de nummer 2 in mijn lijst na de famas, de ak74u is ook gewoon een AR imo.

Ik heb zelf de MPL en Galil het hoogst staan. Die laatste schaam ik me eigenlijk een beetje voor, ben hard bezig andere stuff daar te krijgen. De afgelopen dagen ben ik bezig geweest met een uzi build op een aantal maps, wat eigenlijk bijzonder goed gaat. Schandalig snel en eigenlijk spelen zonder skill wat het mikken betreft. Of in ieder geval anders dan met de snip... ehhh AR's.

@ pink tiger, jup, inderdaad, zelf een cobra neergooien om de airspace vol te krijgen is een prettig iets. Daarnaast is een cobra toch wel een stuk onschuldiger dan chopper gunner of de hind.

Ik ben bijzonder blij overigens dat ik die laatste twee NOOIT gebruikt heb. En dat ik maar één tube kill heb staan: versus iemand die mij er herhaaldelijk mee lastig viel. Ik besloot die rond hem enkel met Tomahawk, knife, RPG en z'n eigen Tube neer te schieten. (resultaat gescheld en ragequit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-04 15:00
ik heb gisteren het spel (SP) uitgespeeld op veteran maar ik heb de trophy niet, ik heb wel de trophy dat ik het spel uitgespeeld heb maar niet de trophy dat je de laatste 2 levels op veteran uitgespeeld hebt.... wtf? Of zou ik moeten wachten op de aftiteling? Dat moest geloof ik ook bij MWII, echt wachten tot je de trophy hebt...

Kan je trouwens zien welke levels je nog moet op veteran? Bij MWII kon je zien per level op welke moeilijkheidsgraad je het level uitgespeeld hebt.

[ Voor 13% gewijzigd door Svennie op 12-01-2011 08:30 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:15

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Evengoed,

Ik dacht laat ik ook maar eens lame doen (if you can't beat em ...)

Een class aangemaakt (meest gehaatte)

AK + GL
China lake

thomahawk
hardline pro
sleigh of hand
second chance..

even 2 rondjes mee gespeeld.
je had ze moeten horen...

wat ik eigenlijk nog mis is de killstreak : EMP. met al die choppers

[ Voor 12% gewijzigd door ApC_IcE op 12-01-2011 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Ik heb het ook even nagekeken dus waarmee ik het meest gekilled ben.

Op:
1 Famas
2 AK74u
3 Galil
4 AK74
5 Commando (dacht ik)

Gisteren nog geprobeerd met de M14 en de Olympia. Die laatste omdat ik in een level zat waarbij ik op zeer grote afstand telkens gekilled werd door dit wapen.
Die range is overdreven groot heb ik al gemerkt verder wel een grappig wapen.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-04 11:26
Tja je komt idd heel veel Famas en AK74u tegen....

Maar goed dat moeten ze zelf weten denk ik dan altijd maar... Ik gebruik juist bewust veel verschillende wapens om zo ook meerdere challenges te halen en dus wat sneller te levellen. Het moeten echter nog wel normale wapens zijn. Mp5, famas, galil, ak47, ak74u, commando, stoner en M14 zijn favoriet. Soms een rondje uzi in noobtown voor de fun of it :P

Ik vind het jammer dat de FAL niet meer zo lekker schiet. In MW2 was dat verreweg mijn favo wapen maar nu vind ik hem een beetje mwa :|

Wat ik wel een pluspunt vind tegenover MW2 is dat je veel minder tubes tegenkomt imo. Zelf gebruik ik ze uberhaupt niet, omdat ik het een beetje skillloos vind (dan liever crossbow :9~) maar het is uberhaupt een minder gebruikte attachement dan in MW2. Thank god :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En wat denk je van Boosters? Ik zie zelden tot nooit in Black Ops :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
FrankLe schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 17:14:
Gisterenavond even geprobeerd met de sniper (L96A1).
Eerst bakte ik er niks van, maar ging toch al gauw erg lekker. Alleen nuketown gespeeld, ik dacht close-combat, met sniper, daar leer ik het wel.

Na een paar potje ging het quickscopen ook wel lekker en had toch snel ratios van 3 of meer.
En ik kan maar niet stoppen, ook al gaat het slecht, ook al sta je 10/24, het voelt zo lekker om iemand te snipen, helemaal quickscoped, dan maakt het me niet meer uit of ik negatief sta.

Ik ga nog wel even lekker verder met mijn schatje!
snipen blijft in BO toch een beetje een uitdaging aangezien het toch lastiger is dan in mw (door betere maps) en mw2 (door insane makkelijke quickscoping).
Ik vind na een tijdje met de psg-1 te hebben gespeeld dat toch ook bést wel een fijn pew pew pew snipertje. Het is wat lastiger dan de L96A1 omdat je op de ledematen minder hoge damage multiplier hebt. Maar het schiet echt wel een stukje fijner vind ik. Ik heb alleen te weinig tijd deze week door sporten en verjaardag enz enz. :(
D4NG3R schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 17:31:
[...]

Ja, maar het was wel wat opgezet met een vriend. Telkens als hij/ik een RC-XD kreeg, bewaarde we hem even totdat we bij elkaar waren.

Heb er een Quad Kill mee gemaakt :P.. Hij zij telkens GO als ik hem moest laten ontploffen xD.
hehe tja dat is eigenlijk ook de enige manier maar dat maakt niet uit, het lijkt me wel erg tof om dat te doen. Jammer eigenlijk dat dat geen speciale achievement is...
reemprive schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 20:53:
[...]

Admin boos richting de serverruimtes van Gameservers in Amsterdam, om even een stekker eruit te trekken. Hij haat die choppers dan wel tot het bot :P
_O- _/-\o_ _O- d:)b
Sc0rPi0N schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 08:47:
Gisteren nog geprobeerd met de M14 en de Olympia. Die laatste omdat ik in een level zat waarbij ik op zeer grote afstand telkens gekilled werd door dit wapen.
Die range is overdreven groot heb ik al gemerkt verder wel een grappig wapen.
In theorie heeft dat ding unlimited range aangezien kogels niet dalen in cod. ;)
Je vind een range van 40 dmg op 10 meter en 10 dmg max 15 meter overdreven groot? 8)7 in het echt kun je met een shotgun tot 25 meter nog wel een kill maken... het is alleen in een game als dit gewoon niet te doen, anders is dat ding vreselijk overpowered. De olympia heeft trouwens niet eens de langste range, dat is de stakeout, onnozel genoeg, die zou eigenlijk niet een full barrel qua range moeten overtreffen maar goed...
De olympia heeft wel 10 dmg meer dan de andere shotguns.

[ Voor 26% gewijzigd door SouLLeSSportal op 12-01-2011 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 367011

Het blijft een verslaving alleen af en toe -_-
Nadelen
* claymores - > instant kill tenzij je marathon heb
* tubes -> why ? god why
* last stand -> met sniper torso shot en dan nog last stand -_-
* carpet bomber -> zelfs dood in huisen ??
* shotgun met silencer -_-
* de dolphin dive die je krijgt als je rent en duikt -_-
* spawns zijn op sommige maps compleet niet logisch
* hardcore maar dan alleen maar ghillies met silencer en machine guns -_-
* c4 kun je drie kilometer ver gooien
* mensen die hun rpg gebruiken om op choke points te schieten -_-
* kniven van 100000 km afstand -_- niet te ontwijken bijna in normal mode .
* uitgescholden worden voor cheater 24/7
* nade radius is nog steeds te groot

wat veel goedmaakt
* je care package die op een tegenstander dropt :D
* het gevoel na een double / triple scope
* teamplay met je maten in ctf / dem / sab
* interactieve maps ( kelder open/dicht of raket die omhoog vliegt )
* pistol kills zijn moeilijk en daardoor meesterlijk!
* booby traps op je care package :D
* flag cap in overtime ;)
* stats systeem
* alles customizen
* dedi servers ( na mw2 fail!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-04 10:16

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Even tussen neus en lippen door: Gefeliciteerd SouLLeSSportal! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
CrackSlet schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 10:13:
Even tussen neus en lippen door: Gefeliciteerd SouLLeSSportal! *O*
Dank u! :D 8) ik voel me weer wat ouder 27 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
D4NG3R schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 17:31:
[...]

Hoe werkt het precies? Moet je tegelijk detonaten? Of ontploft de C4 ook als de RC-XD ontploft en vica versa?

overigens @ jtromer: Ook Flack Jacket werkt goed tegen claymores. Ik start zelf meestal met ghost maar als ik me dood irriteer aan alle claymores switch ik naar een class met FJ

* KingKoning feliciteerd ook SouLLeSSportal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Anoniem: 367011 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 10:04:
Het blijft een verslaving alleen af en toe -_-
Nadelen
* claymores - > instant kill tenzij je marathon heb
> mwoah als je denkt om even om een hoek te peaken haal je het 9 van de 10 keer ook wel
* tubes -> why ? god why
> no words can describe it....
* last stand -> met sniper torso shot en dan nog last stand -_-
> tja die hele perk moet gewoon dood
* carpet bomber -> zelfs dood in huiszen ??
hmm niet bekend met het fenomeen bommen? ;) beetje lame maar heb je soms ook met napalm, zit ik achter een dichte wand, opeens WHAAAAAHAAAA poef levende fakkel... -.-'
* shotgun met silencer -_-
die is ook absurd stil, een shotgun is een van de luidste wapens op een sniperrifle na, ga daarbij ook nog eens na dat een silencer op een shotgun gewoon waanzin is. op een sniper ook ook al bestaan er wel speciale silenced snipers zoals de VKS en VSS (stalker iemand? :P)
> meh soms irritant maar ook gewoon leuk om te doen, imho legitiem onderdeel van BO dus geen probleem
* spawns zijn op sommige maps compleet niet logisch
> standaard probleem bij Cod en meeste fps MP
* hardcore maar dan alleen maar ghillies met silencer en machine guns -_-
> vind ik meevallen juist veel smg of AR.
* c4 kun je drie kilometer ver gooien
> dunno don't care much, mss 2 x dood door gegaan
* mensen die hun rpg gebruiken om op choke points te schieten -_-
> dat houd je ook, zelfde als wallbangen in crossfire, het gebeurd omdat het kan.
* kniven van 100000 km afstand -_- niet te ontwijken bijna in normal mode .
> sneller zelf knifen :D, ben zelf iemand die het leuk vind maar de lunge is imho wel te groot nog, de instakill mag van mij ook in 2x op hoofd na.
* uitgescholden worden voor cheater 24/7
> moet je ook niet cheaten ;) ook weinig last van, ben dan ook geen idioot goede speler maar wel af en toe gekicked als ik te goed bezig was, vooral met knife. Erg zielig vind ik maar dat krijg je met 'admins' van 12-15 jaar :F
* nade radius is nog steeds te groot
> nee niks mis mee, liever zelfs iets meer.

wat veel goedmaakt
* je care package die op een tegenstander dropt :D
* het gevoel na een double / triple scope
* teamplay met je maten in ctf / dem / sab
* interactieve maps ( kelder open/dicht of raket die omhoog vliegt )
* pistol kills zijn moeilijk en daardoor meesterlijk! > zeker niet mee eens, pistol kills zijn best makkelijk zelfs ietsje makkelijker dan in cod4 durf ik te zeggen.
* booby traps op je care package :D
* flag cap in overtime ;)
* stats systeem
* alles customizen
* dedi servers ( na mw2 fail!)

* pistol kills zijn moeilijk en daardoor meesterlijk! > zeker niet mee eens, pistol kills zijn best makkelijk zelfs ietsje makkelijker dan in cod4 durf ik te zeggen.
de rest mee eens :D

ik haat quoten

[ Voor 6% gewijzigd door SouLLeSSportal op 12-01-2011 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 04:38
wat is de CZ75 (pistol) een heerlijk wapen. Heb een tijdje met full auto upgrade attachment gespeeld, wat fijn is als je primary semi-auto of bolt-action wapen is.

Toen kwam ik hier een post tegen van iemand die het had over extended mags op de CZ75. Wat een geweldige tip was dat! Met 3 kogels kun je iemand killen, dus je kunt makkelijk 2 enemies tegenkomen en ze doden met deze pistol en dan zelfs nog wat kogels missen :P

Heb nu ook de G11 ontdekt, wat is dat ding accuraat zeg! Misschien zelfs TE...

offtopic:
* steffex feliciteerd SouLLeSSportal

[ Voor 6% gewijzigd door steffex op 12-01-2011 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
KingKoning schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 10:25:
[...]

Hoe werkt het precies? Moet je tegelijk detonaten? Of ontploft de C4 ook als de RC-XD ontploft en vica versa?

overigens @ jtromer: Ook Flack Jacket werkt goed tegen claymores. Ik start zelf meestal met ghost maar als ik me dood irriteer aan alle claymores switch ik naar een class met FJ

* KingKoning feliciteerd ook SouLLeSSportal
Mjah ik heb soms ook 10 sec rennen, bam, respawn 12 sec, deur door, bam. -.-' hmm tijd voor een FJ of hacker setup...
over het algemeen liever hacker maar ik moet nog even pro halen eigenlijk... (ben te lui en te weinig tijd)

uiteraard zeggen ze allebei boem als de een afgaat. ik weet alleen niet of het van invloed is op de damage maar c4 heeft max 200 damage en XD heeft 400... wel zelfde range; 6,5 m.

dank u, al is het wel feliciteert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
steffex schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 10:32:
wat is de CZ75 (pistol) een heerlijk wapen. Heb een tijdje met full auto upgrade attachment gespeeld, wat fijn is als je primary semi-auto of bolt-action wapen is.

Toen kwam ik hier een post tegen van iemand die het had over extended mags op de CZ75. Wat een geweldige tip was dat! Met 3 kogels kun je iemand killen, dus je kunt makkelijk 2 enemies tegenkomen en ze doden met deze pistol en dan zelfs nog wat kogels missen :P

offtopic:
Eens, met die ext mags is het echt een beest, alleen jammer dat er geen deagle optie behalve die python waar ik echt geen ruk mee kan. Maar de cz75 blijft de enige pistol die ik gebruik naast ballistic knife of strela-3.

De G11 is dan ook gemaakt om het accuracy wapen de g3 te vervangen en wel door 3 schoten on target te kunnen afleveren voor de single van de g3 :) leesvoer

offtopic:
* steffex feliciteerdt SouLLeSSportal ;)
Maar zeker niet minder dank! :D

[ Voor 9% gewijzigd door SouLLeSSportal op 12-01-2011 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
FireFoz schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 01:22:
kijk eens in het beginpost onderin, bij de damage charts ;) en het feit dat er zoveel mensen mee lopen is omdat die zo sterk is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 04:38
SouLLeSSportal schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 10:42:
[...]

Eens, met die ext mags is het echt een beest, alleen jammer dat er geen deagle optie behalve die python waar ik echt geen ruk mee kan. Maar de cz75 blijft de enige pistol die ik gebruik naast ballistic knife of strela-3.

De G11 is dan ook gemaakt om het accuracy wapen de g3 te vervangen en wel door 3 schoten on target te kunnen afleveren voor de single van de g3 :) leesvoer

offtopic:
* steffex feliciteerdt SouLLeSSportal ;)
Maar zeker niet minder dank! :D
Ik heb hem ook alleen naast ballistic knive en strela-3.

Met de G11 kun je soms met 1 burst al een kill hebben :)

offtopic:
omg spelling fail door copy/paste! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-04 18:24
En ook gefeliciteerd met je triple post! ;)

Voor mij voorlopig geen Black Ops meer. Gister 2 uurtjes gespeeld en maar 2 potjes kunnen doen.
Party's die niet in 1 keer in een lobby komen, host disconnects, vrienden die tijdens het laden van een level er uit gekickt worden, er zelf uit gekickt worden. Een grote bende.

Ik ben maar naar MW2 teruggegaan. Heb een modded lobby gemaakt en ik vermaak mij daar prima mee!
En voordat iedereen denkt dat ik die hacks online gebruik; nee, ik kan ze niet online gebruiken, alleen Private Matches.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
.Ik loop eigenlijk altijd met hacker, het is handig om de posities van campers aan te geven. Je kunt dan teminste nog ghost of hardline gebruiken. Verder zijn er toch niet echt fijne perks marathon, ninja, second change(gewoon uit principe gebruik ik die niet) ook wel grappig om een dubbelkill te krijgen van een trap CP.

Ik heb ook een grote hekel aan de rc-xd ben eens 3 keer in 30 seconden door die krengen gepakt. Ik spawn hoor dat ding al dichtbij schiet dat ding dom de hoek en dan ben je al telaat. Ik had gewoon de neiging om met mijn comtroller te gaan gooien. Het was vroeg in de match en ik stond 6-0.

Wel leuk om die idioten met SC een tactical grenade tegen zijn bakkes te gooien, krijg je lekker dat vernederend icoontje te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
ArgantosNL schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 11:01:
.Ik loop eigenlijk altijd met hacker, het is handig om de posities van campers aan te geven. Je kunt dan teminste nog ghost of hardline gebruiken. Verder zijn er toch niet echt fijne perks marathon, ninja, second change(gewoon uit principe gebruik ik die niet) ook wel grappig om een dubbelkill te krijgen van een trap CP.

Ik heb ook een grote hekel aan de rc-xd ben eens 3 keer in 30 seconden door die krengen gepakt. Ik spawn hoor dat ding al dichtbij schiet dat ding dom de hoek en dan ben je al telaat. Ik had gewoon de neiging om met mijn comtroller te gaan gooien. Het was vroeg in de match en ik stond 6-0.

Wel leuk om die idioten met SC een tactical grenade tegen zijn bakkes te gooien, krijg je lekker dat vernederend icoontje te zien.
nog leuker is dat met crossbow ;) is lastig maar kan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spongerobie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-04 21:59

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

offtopic:
Agree, de CZ75 speeld volgens mij nog het fijnst van de Pistols, ik weet niet maar die M911 daar hebben ze wat raars mee gedaan bij Treyarch, de M9 uit MW2 speelde toch wat fijner..
ArgantosNL schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 11:01:

Is dat zo, krijg je een apart iets te zien wanneer je iemand in SC met een tactical raakt :? , vanavond maar eens op gaan letten :)

offtopic:
En ook ik feliciteer SouLLeSSportal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
Ik doe deze meestal als ik met een flag naar de capture point ren en dan diven heeeeerlijk :+
En vaak ook tijdens domination als ik een plek domineer maar ook af en toe gewoon voor de lol om het hoekje diven :9~
bleh

[ Voor 9% gewijzigd door forzabesiktas op 12-01-2011 11:32 . Reden: meh ]

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
SouLLeSSportal schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 10:38:
[...]

Mjah ik heb soms ook 10 sec rennen, bam, respawn 12 sec, deur door, bam. -.-' hmm tijd voor een FJ of hacker setup...
over het algemeen liever hacker maar ik moet nog even pro halen eigenlijk... (ben te lui en te weinig tijd)

uiteraard zeggen ze allebei boem als de een afgaat. ik weet alleen niet of het van invloed is op de damage maar c4 heeft max 200 damage en XD heeft 400... wel zelfde range; 6,5 m.

dank u, al is het wel feliciteert ;)
tja ik irriteer me aan die kills die je moet maken rondom je jammer en/of sensor met hacker om pro te halen.

En dat hacken is leuk maar gebruik je in de praktijk denk vrij weinig. Alleen een kratje booby trappen is leuk (dat is toch met hacker pro??) Maar een claymore hacken is denk ik iets wat je in de praktijk vrij weinig gaat doen omdat je er gewoon te weinig tijd voor heb. Sta je te hacken zit er weer 1 in je rug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Spongerobie schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 11:13:
Agree, de CZ75 speeld volgens mij nog het fijnst van de Pistols, ik weet niet maar die M911 daar hebben ze wat raars mee gedaan bij Treyarch, de M9 uit MW2 speelde toch wat fijner..
De M1911 heeft te veel sterallures gekregen. Ziet er nu te veel blingbling uit :(

En de M9 speelde erg lekker in MW2, maakte pistol only prima te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Zie de eigenaar van een claymore eigenlijk dat zijn claymore gehacked is? Of is hij dan gewoon van jou en kun je hem verplaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
ArgantosNL schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 11:54:
Zie de eigenaar van een claymore eigenlijk dat zijn claymore gehacked is? Of is hij dan gewoon van jou en kun je hem verplaatsen?
volgens mij, maar dat weet ik niet zeker aangezien ik dat nog niet heb meegemaakt, krijg je een 'your equipment is gone' message maar blijft de clay gewoon staan en is het dus een enemy clay geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabbo12
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-04 12:44
Nee, je hoort niks. Heb het een keer meegemaakt. Zat in de buurt en hoorde hem knetteren, net als na een stun-grenade. Toen even gaan kijken en dood was ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
SouLLeSSportal schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 11:57:
[...]

volgens mij, maar dat weet ik niet zeker aangezien ik dat nog niet heb meegemaakt, krijg je een 'your equipment is gone' message maar blijft de clay gewoon staan en is het dus een enemy clay geworden.
de clay wordt sowieso van de enemy maar of je daar als originele 'eigenaar' een bericht van krijgt en of je dat 'ziet' als je er op af loopt weet ik niet.

Het lijkt me wel... Ik ben nog nooit dood gegaan van een clay waarvan ik dacht dat ie van een teammate van me was.

edit:
Tabbo12 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 12:04:
Nee, je hoort niks. Heb het een keer meegemaakt. Zat in de buurt en hoorde hem knetteren, net als na een stun-grenade. Toen even gaan kijken en dood was ik :p
Ok dus het logo van jouw team hangt erboven en hij 'gedraagt' zich als jouw clay totdat je er op loopt? Dat is wel een voordeel van hacker pro... Als je dan een claymore hackt weet niemand van het andere team dat die clay niet van jou is en zijn ze dus ook niet waakzaam..

[ Voor 31% gewijzigd door KingKoning op 12-01-2011 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FicoF
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:07
Hoe zit dat eigenlijk met C4? Ik selecteer dat ding maar als ik dan op mijn PS3 controller bovenkantje indruk krijg ik enkel de detonator in beeld, ik moet toch eerst die C4 plaatsen??

Ik ben nu overigens even bezig om wat Pro`s te halen. Gister Hacker en nog één gehaald. Ik kwam er wel achter dat dit eigenlijk best heel dom is. Bij een zo`n pro moet ik 200 kogels op een heli schieten, dus gewoon maar een potje gedaan en continu wachten op een chopper, waar ik vervolgens mij gun op leegschiet.

Voor een ander moest ik binnen de radius van mijn jammer 25 personen omleggen. Dat werkt campen dus alleen maar in de hand. Uiteindelijk ben ik in noobtown terecht gekomen, daar kun je zo gruwelijk veel neerknallen dat het best hard gaat.

Sommige opdrachten zijn wel leuk, omdat je dan ook eens andere wapens gaat gebruiken, maar een aantal vind ik niets toevoegen aan het spelplezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

KingKoning schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 12:06:
[...]
Ok dus het logo van jouw team hangt erboven en hij 'gedraagt' zich als jouw clay totdat je er op loopt? Dat is wel een voordeel van hacker pro... Als je dan een claymore hackt weet niemand van het andere team dat die clay niet van jou is en zijn ze dus ook niet waakzaam..
Niemand weet dat die gehacked is behalve de hacker en misschien zijn team. Ik zag eens een game winning killcam waarin een dude werd gekilled door zijn eigen sentry gun die gehacked werd xD

Toen stond er ook Player1 [sentry gun icoontje] Player1, en dus niet "Mistakes were made".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
FicoF schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 12:18:
Voor een ander moest ik binnen de radius van mijn jammer 25 personen omleggen. Dat werkt campen dus alleen maar in de hand. Uiteindelijk ben ik in noobtown terecht gekomen, daar kun je zo gruwelijk veel neerknallen dat het best hard gaat.
die radius waarin kills meetellen is best wel groot (groter dan de cirkel die het ding tekent in je map), ik heb om dat te halen de jammer steeds in het midden gezet van het level gezet en ben rond gaan lopen, gaat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabbo12
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-04 12:44
KingKoning schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 12:06:

[...]

Was in FFA, dus van dat logo zou ik niet weten. Maar ik denk dat in het geval van TDM oid geen logo meer boven hangt en het vijandig team zijn logootje ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 12:23:
[...]

die radius waarin kills meetellen is best wel groot (groter dan de cirkel die het ding tekent in je map), ik heb om dat te halen de jammer steeds in het midden gezet van het level gezet en ben rond gaan lopen, gaat prima.
Ik moet er geloof ik nog 8. Wel een klote challenge hoor, maar ik wil Hacker Pro echt halen. Lijkt me zeer relaxed.

Nuke Town is inderdaad een geschikte map, net als WMD (in dat gangetje) en Grid (in een van die gebouwen).

Verder vind ik de Jammer een waardeloze attachment. Zodra ik Hacker Pro heb, neem ik mijn Claymores weer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je de CZ75 Full auto maakt, neemt ook de damage dramatisch af, waardoor hij best useless word. Dus inderdaad gewoon extended mags erop en gas erop!:)
EDIT: Een uur niet gefreshed en we zijn gelijk een pagina verder :P

@SouLLeSSportal: Congratz m8 ;)

[ Voor 15% gewijzigd door vinom op 12-01-2011 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
reemprive schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 00:22:
[...]

Ik ben ook een beetje klaar met alleen maar ak74u en FAMAS. 90% speelt met 1 van deze wapens. Overigens ben ik geswitched naar splyplane, counter spyplane en cobra, aangezien er in elke match spelers zijn die zitten te azen op een chopper gunner(FFA). Constant ergens campen om die chopper te kunnen halen, daarom gebruik ik die cobra. Dan moeten ze hem namelijk eerst neerhalen voordat ze hun chopper kunnen inroepen. Niet voor de kills dus, maar tactische beslissing.

En ja, wat betreft het knifen, ik doe het vooral om mijn positie niet weg te geven. Als ik bijv met een silenced spas speel doe ik het veel minder.
Ik haat het om met kits te spelen waar iedereen mee rondloopt. En daarom speel ik vaak met kits waar ikzelf niemand mee rond zie lopen. In MW2 was dit bijvoorbeeld de F2000 Acog en in Black Ops heb ik nu een M16 Acog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
vinom schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 12:59:
Als je de CZ75 Full auto maakt, neemt ook de damage dramatisch af, waardoor hij best useless word. Dus inderdaad gewoon extended mags erop en gas erop!:)
EDIT: Een uur niet gefreshed en we zijn gelijk een pagina verder :P

@SouLLeSSportal: Congratz m8 ;)
Sorry beetje mijn schuld ;) werk is ook zoooo saai otm
Cz75 moet je ook eens wat beter mee gaan richten en hs maken, die dingen zijn echt enorm accuraat tot een meter of 20 ofzo, heerlijk als je die HS/longshots je om de oren vliegen :D

dank je!
voor zover ik weet werkt het zo dat je het selecteert, de vuurknop gebruikt om de bom te gooien en je automatisch de detonator dan op scherp zet. als je dan weer je gun selecteert kun je met 2x snel op reload tappen de boel quicktriggeren.
Tabbo12 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 12:04:
Dan een doordenkertje, zou je met hacker (pro) dan ook kunnen zien dat het een enemy clay is geworden of veranderd dat ook niet?

[ Voor 28% gewijzigd door SouLLeSSportal op 12-01-2011 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
MicScott schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 12:23:
[...]

Niemand weet dat die gehacked is behalve de hacker en misschien zijn team. Ik zag eens een game winning killcam waarin een dude werd gekilled door zijn eigen sentry gun die gehacked werd xD

Toen stond er ook Player1 [sentry gun icoontje] Player1, en dus niet "Mistakes were made".
kijk dat is toch wel vrij handig om te weten. Je moet dus zelfs oppassen bij clays van je eigen team en van jezelf.
ik speel op xbox maar lijkt me vergelijkbaar: Detonaten met fire (RT/R2) plaatsen met die andere trigger (LT/L2)

Dus eerst met L2 plaatsten en met R2 kan je detonaten. 2x snel op reload wist ik niet. Je hoeft dus niet te switchen naar je detonator dat is wel handig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ja, dat kwam er vaak op bij MW2 in het laadscherm, als tip.
In Black Ops geldt dus nog gewoon het zelfde.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Weet je wat mij trouwens wel echt een epische mod lijkt, is dat die ww2 wapens in de MP komen! :D die russische PPSh-41 lijkt me echt een beest van een ak74u killer, de mp40 voor iets langere range, meer damage maar slow fire, de nagant voor de nostalgische cod spelers, mg42 voor de lmg sletjes, STG44/sten voor de AR runners.
Ik zie mogelijkheden :7

Trouwens op de pc is het niet 2x reload (console wel) voor quick detonate maar use :>

oeps en weer een verder O-)

[ Voor 5% gewijzigd door SouLLeSSportal op 12-01-2011 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

offtopic:
Dat is mijn standaard laatste paar levels sniper setup:

G11 LPscope, CZ75 extended / full auto (wisselend) + Leightweight / Sleight / Ninja. Superieur als je spy plane hebt hangen. Record is 6 kills met die gun (wel een HC) game.

Uberhaubt vind ik de pistolen erg goed. Je beweegt lekker snel ermee en zeker op HC kan je er net zo goed mee winnen als met een SMG. Maar op normal is afstand afleggend aanvallen en eerst tomahawk gooien bij het missen vuren, bij dodgen knife, ook altijd wel een valide optie, mits er drie man loopt natuurlijk.

Eigenlijk zou ik graag een CZ75 / LAW class willen hebben. (met scavenger / ghost of ninja en sleight of hand) Dat is namelijk de frustratie: te vaak met de G11 set heeft verder ook niemand anders AA bij zich...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
SouLLeSSportal schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 13:35:
Weet je wat mij trouwens wel echt een epische mod lijkt, is dat die ww2 wapens in de MP komen! :D die russische PPSh-41 lijkt me echt een beest van een ak74u killer, de mp40 voor iets langere range, meer damage maar slow fire, de nagant voor de nostalgische cod spelers, mg42 voor de lmg sletjes, STG44/sten voor de AR runners.
Ik zie mogelijkheden :7

Trouwens op de pc is het niet 2x reload (console wel) voor quick detonate maar use :>

oeps en weer een verder O-)
Of gewoon weer een WW2 Call of Duty :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Gundogan schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 13:51:
[...]

Daar ben ik sowieso wel voor, liefst met een paar experimentele wapens erin net zoals hier die g11.
Aan de andere kant ben ik ook wel voor het verhaal van ghost :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009

Mavamaarten

Omdat het kan!

Meh. WW2 is net de reden waarom ik World At War een saai spel vond. Ik heb het zo wel gehad met die antieke wapens, de duitsertjes, ... Het is trouwens ook zooo 2009 :+

[ Voor 14% gewijzigd door Mavamaarten op 12-01-2011 13:59 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ PPSh-41 _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Maar ik hoef ook geen WW 1/2 games meer te zien, liever Modern Warfare.

Speel nu met de AUG trouwens, samen met de Commando zeker beesten van wapens in de assault klasse.

[ Voor 62% gewijzigd door NeoMe op 12-01-2011 14:02 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-04 10:16

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Gundogan schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 13:51:
[...]
Mwoah, ik vind over het algemeen moderne wapens toch een stuk vetter dan de WW2 wapens, dus een WW2 only game ben ik niet zo'n fan van. Maar WW2 expansion voor BO lijkt me wel vet. Volgens mij heeft B:BC2 ook iets dergelijks gedaan met een Vietnam uitbereiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
CrackSlet schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 14:12:
[...]

Mwoah, ik vind over het algemeen moderne wapens toch een stuk vetter dan de WW2 wapens, dus een WW2 only game ben ik niet zo'n fan van. Maar WW2 expansion voor BO lijkt me wel vet. Volgens mij heeft B:BC2 ook iets dergelijks gedaan met een Vietnam uitbereiding.
Ja dat zie ik ook liever dan wéér een WO2 game. Inmiddels zijn alle hoeken en gaten van WO2 toch wel belicht door de game-industrie. Liever idd een uitbreiding of extra game-mode ofzo.

Panzershreck FTW! :9~ (alleen de naam :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
KingKoning schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 14:16:
[...]

Ja dat zie ik ook liever dan wéér een WO2 game. Inmiddels zijn alle hoeken en gaten van WO2 toch wel belicht door de game-industrie. Liever idd een uitbreiding of extra game-mode ofzo.

Panzershreck FTW! :9~ (alleen de naam :P)
Och het valt wel mee met WW2 shooters tegenwoordig, zijn toch meer de moderne tijd shooters die populair zijn nu. De laatste echt goede WW2 shooter is ook al weer een tijdje geleden (ik kom niet verder dan CoD2 :X ). En WW2 wapens zijn gewoon leuker in een fps O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Een uitbreiding of mod voor ww2 van BO lijkt me ook prima, je kan best meer van die Reznov in de tweede wereld oorlog maken tot een expansion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
Ik ben ook wel voorstander voor een mod van WW2 :D , het is sowieso wat goedkoper aanschaffen en daarnaast kun je altijd switchen van een mod naar de orginele status |-)

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

SouLLeSSportal schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 13:35:de nagant voor de nostalgische cod spelers
Yum! Vele uren rifle only CoD2 erop zitten. Zou graag de Mosin Nagant in BO hebben gezien. Vele malen beter dan de Draganov die je nergens gebruikt ziet worden... (het liefst ook met de mogelijkheid om gewoon de iron sights van de Nagant te gebruiken. Dat was echt een beest in CoD2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Anoniem: 337891 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 14:49:
[...]

Yum! Vele uren rifle only CoD2 erop zitten. Zou graag de Mosin Nagant in BO hebben gezien. Vele malen beter dan de Draganov die je nergens gebruikt ziet worden... (het liefst ook met de mogelijkheid om gewoon de iron sights van de Nagant te gebruiken. Dat was echt een beest in CoD2.
Ik zag er gister nog een dragunov in het wild! :o wel een epische noob die hem gebruikte. :+
Ik denk echter dat dat cod2 gevoel wel minder zal zijn mocht het gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-04 16:50

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Wat vind iedereen eigenlijk van de opstormende sniper only servers? Of de overkill aan nuketown only servers?
Soms zijn ze wel leuk, maar dat mij betreft zijn het er teveel.

En ak47 ftw! of het nou de 47 of 47u is =) Verder, de L96A1 is gruwelijk, dat geluid alleen al!

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Mu.siQ schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 15:03:
Wat vind iedereen eigenlijk van de opstormende sniper only servers? Of de overkill aan nuketown only servers?

En ak47 ftw! of het nou de 47 of 47u is =) Verder, de L96A1 is gruwelijk, dat geluid alleen al!
Het de ak47 en de ak74u.

Maar de normale ak47 is nogsteeds een van mijn favorite wapens. Commando is alleen fijner als je echte op langere afstanden gaat lopen knallen, de fire rate van de ak is gewoon een stuk hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-04 01:30

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Anoniem: 337891 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 14:49:
[...]

LOL hier ook op de pc destijds. Toch niet toevallig op de rifle only server van Flitsservice.nl he ? Schoot zelf altijd met de enfield of de Kar98. Heerlijk was dat. En de M1 garand mag van mij ook wel terug komen. 8 patronen in je magazijn die niet tussen door te herladen was. Je moest je hele magazijn leeg schieten en dan plopte je lege magazijn er automatisch uit met een heerlijk "KLING" geluidje.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Mu.siQ schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 15:03:

het is ak47 en ak74u (de smg versie)
sniper only gebruik ik vooral om dingen uit te proberen, beetje lol te hebben en lekkere killshots te maken :) Ik mag graag op van die special servers spelen, het daagt je wat uit en je speelt vaak met mensen die het ook leuk vinden. Helaas is er nog geen direct no sniper weapon stop mogelijkheid, dat je bv geen class zonder sniper kan selecteren ofzo. Komen nog geregeld van die pispubers de boel verzieken, door zich (overduidelijk) van de domme houden en toch AR of smg kiezen en zo de hele game verkloten.
Ik heb nog geen knife only of pistol only gezien maar die zullen er vast ook wel zijn of komen. Was in CS en cod4 ook altijd geniaal :D

En noobtown, ugh, praat me er niet van, dat is een lvling only map, geen ruk aan als er killstreaks worden gebruikt of zo. alleen maar spawnrape, doodgegooid met RCXD, campende lmg sletjes, sproeipoepers die in het huisje campen. enz enz enz. Nee epische fail om geforceerd een map als shipment na te maken. Keiharde fail van treyarch (one of the many many many fails...)
MRELynx schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 15:16:
[...]

LOL hier ook op de pc destijds. Toch niet toevallig op de rifle only server van Flitsservice.nl he ? Schoot zelf altijd met de enfield of de Kar98. Heerlijk was dat. En de M1 garand mag van mij ook wel terug komen. 8 patronen in je magazijn die niet tussen door te herladen was. Je moest je hele magazijn leeg schieten en dan plopte je lege magazijn er automatisch uit met een heerlijk "KLING" geluidje.
Leuke is dat veel doden in die tijd door dat geluid vielen, zodra ze dat hoorden gingen de duitsers verplaatsen of aanvallen, dat reloaden duurde toch altijd even een paar seconden :)
En cod2 is en blijft episch goed. Ik vond de kar98 wel fijnste alhoewel de garand, mits onder de knie, echt geweldig goed was.

[ Voor 36% gewijzigd door SouLLeSSportal op 12-01-2011 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

MoH:Allied Assault, dát was de echte shit! En dan met de Mauser mensen one-shotten.. Delicious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

MRELynx schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 15:16:
[...]

Flitsservice.nl komt me bekend voor. Speelde echter voornamelijk op de hanzeclan.nl RO server. Knallen met Enfield, Nagant en Kar98k. Volgens mij is die server nog online. :)

RE Soulless; denk idd dat dat gevoel niet in BO gaat passen. Vaak is de herinnering aan een spel beter dan het opnieuw spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Vraag aan iedereen: wat was je grootste epic win en/of epic fail moment in BO? (afgezien de aanschaf :+ )
Clips mogen uiteraard!!

Ik had gister echt een fail actie, maar ben nu niet thuis. (ik moet nog sporten en sociaal doen natuurlijk op mijn verjaardag :> )

[ Voor 43% gewijzigd door SouLLeSSportal op 12-01-2011 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

SouLLeSSportal schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 16:18:
Vraag aan iedereen: wat was je grootste epic win en/of epic fail moment in BO? (afgezien de aanschaf :+ )
Clips mogen uiteraard!!

Ik had gister echt een fail actie, maar ben nu niet thuis. (ik moet nog sporten en sociaal doen natuurlijk op mijn verjaardag :> )
Ik denk dat mijn grootste epic win én epic fail tegelijkertijd een potje hardcore SD was waarin ik 24 kills haalde... en ons team toch nog verloor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
epic win: potje dat ik met een k/d ratio van 7.0 won

epic fail: dood gaan door je eigen granaat (en dat is me meerdere keren gebeurd :( )

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client