[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 53.133 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 04:38
fatihbatur schreef op maandag 10 januari 2011 @ 12:44:
edit: probeer nu hardline PRO te unlocken, helpt het als ik mijn care package door een ander teammate laat oprapen? :P dan zou ik die stomme spyplane en counter spy plane kunnen laten liggen?
Bij het editen van je class, kun je als je de perk selecteerd op "x" (bij xbox) drukken om de challenges voor het halen van de pro zien. Daar staat ook bij dat je carepackages moet sharen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Ik heb ook altijd een strela als secondary alleen heb 1 CTF class.
Commando+silencer+extra mag
Ligthweight PRO
Warlord
Marathon
Speel eigenlijk alleen maar met ak47u en bij lvl 45 de commando :D heeeeeerlijke wapens
edit: probeer nu hardline PRO te unlocken, helpt het als ik mijn care package door een ander teammate laat oprapen? :P dan zou ik die stomme spyplane en counter spy plane kunnen laten liggen?
Waarom zijn die stom ? Ik heb juist mn bestuurbare autootje ingewisseld voor de spyplane. Heeft mn team veel meer aan namlijk.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-05 22:40
Oke dan laat ik die spyplanes enzo wel liggen :P,
Leuk dat je op de radar een vijand kan zien maar zodra iemand aan het schieten is zie je het al en kijk sowieso heel weinig op de radar omdat ik ze al vaak in de map zelf al zie :P dus spyplanes etc overbodig voor mij alleen blackbird vind ik wel fijn

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238040

fatihbatur schreef op maandag 10 januari 2011 @ 13:22:
Leuk dat je op de radar een vijand kan zien maar zodra iemand aan het schieten is zie je het al
Tenzij ze een supressor gebruiken... En als ze daarnaast Ghost gebruiken, zijn ze helemaal nooit te zien op de radar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-05 16:57
Anoniem: 238040 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 13:37:
[...]

Tenzij ze een supressor gebruiken... En als ze daarnaast Ghost gebruiken, zijn ze helemaal nooit te zien op de radar.
Als het hele enemy team ghost gebruikt met silencer heb je niks aan je map. Kun je net zo goed hc gaan spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
ArgantosNL schreef op maandag 10 januari 2011 @ 11:25:
Bij ffa is het trouwens ook dom om een chopper rond te laten vliegen want dan verlies je dik. Ik heb al een keer of 2 gehad dat zo'n malloot mij neerschiet terwijl ik met een launcher op de chopper sta te richt. Wacht dan even een halve seconden dat die rocket afgeschoten is, maar die ffa spelers zijn gewoon tactisch gestoord.
Ik had je gewoon laten schieten zelfs in ffa, deed het gister nog. Wachtte netjes tot mn tegenstander de heli dood had en pafte hem toen :P

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:37

Mystikal

It never hurts to help!

Zijn nog liefhebbers die vanavond op de RFFN server Demo (non-hc) only willen spelen? Vorige week liep de server aardig vol, wellicht vanavond weer?

[ Voor 3% gewijzigd door Mystikal op 10-01-2011 15:29 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:11

superwashandje

grofheid alom

HC?

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Mystikal schreef op maandag 10 januari 2011 @ 14:17:
Zijn nog liefhebbers die vanavond op de RFFN server Demo only willen spelen? Vorige week liep de server aardig vol, wellicht vanavond weer?
Als er later dudes zijn kom ik wel langs, tenzij ik weer "nog één rondje" HC S&D aan het doen ben :p

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-05 17:52
Ik heb ook altijd een strela als secondary alleen heb 1 CTF class.
Commando+silencer+extra mag
Ligthweight PRO
Warlord
Marathon
Speel eigenlijk alleen maar met ak47u en bij lvl 45 de commando :D heeeeeerlijke wapens
Dat is juist de bedoeling (share packages). Gewoon kratjes instellen (sam turret / care package/ sentry gun ) als killstreaks. en dan in je team gooien en zeggen dat ze hem moeten pakken.

Op zich voelt het voor mij als een kado wat je weggeeft (grrr) maar goed na een paar kratjes had je hem binnen al pak ik zelf wel de goede CP's. Gisteren P2 begonnen en ik zat op lvl10 toen ik mijn 7 kills haalde op hardline wat me met 10.000 XP gelijk een boots gaf naar lvl 12.
Nu nog kratjes sharen en de 7 killstreaks in 1 match halen.

De eerste is simpel (duh) zie eerdere uitleg. De 7 killstreaks heb ik gehaald op nuketown en door spyplane/ counter spyplane en carepackage in te stellen (dus gewoon 2 /3 en 4 kills) zeker op nuketown heb je zo per leven 4 kills (als het meezit)

Ik las trouwens dat je alleen de Care package kan rerollen, maar ik kan elk kratje nog veranderen of hoe zit dat ?

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:36
Ik vind zo'n strella veel te groot voor op je rug. Zit je ergens even te reloaden of met je rc-xd te rijden dan steekt die vlaggemast op je rug overal bovenuit.... dat is mijn motivatie om zonder strella te spelen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-04 01:04
wsLy schreef op maandag 10 januari 2011 @ 07:38:
Ik liep laatst door de binnenstad en toen kwam ik een winkel tegen die wapens verkocht, guess what daar verkocht werd :p. Iets dat héél veel leek op een tomahawk haha, alleen een klein beetje groter.

@FireFoz, niet iedereen heeft een launcher als secondary wapen... ik zelf heb maar op 1 class een launcher.. de rest is pistol of crossbow. De keren dat je de launcher gebruikt is echt klein tegenover de keren dat je de crossbow of pistol gebruikt. Als er een huey aankomt ren ik meestal een gebouw in en ga ik campen totdat hij weg is...
Zo'n tomahawk bestaan dan ook al uit de tijd van de indianen dus dat er een moderne variant van is *de Bijl* is niet zo raar hoor ;)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
D4NG3R schreef op maandag 10 januari 2011 @ 10:45:
[...]

Ballistic Knife:
+ 1HK, ook al raak je de vijand in de voet
+ 33% sneller knifen, is je 1e knife mis. Raak je je 2e waarschijnlijk sneller als dat de vijand wat terug kan doen.
+ 100% accuraat, net als de crossbow.
+ Stil, produceert geen red dot.
- Trage reload
- "Slechts" 2 schoten zonder scav
- Als je het 2e schot geschoten hebt. En je wilt nog even snel knifen, word dit erg vaak verhinderd doordat je automatisch wegruilt naar je andere wapen :@ .
Je kan de knifes gewoon oppakken mits je ze niet buiten de map of te hoog schiet :)
melee is altijd te gebruiken voor zover ik zie?
En hoe kan iets 100% accuraat zijn en dat je daarboven zet dat je mist 8)7
Klopt niet helemaal, als je in range bent en knifed ja dan is die dood maar zodra je dat niet bent dan moet je nog een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Nope, post aangepast!
T7D_Sneezy schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:01:
Ik vind zo'n strella veel te groot voor op je rug. Zit je ergens even te reloaden of met je rc-xd te rijden dan steekt die vlaggemast op je rug overal bovenuit.... dat is mijn motivatie om zonder strella te spelen......
Maak dan een aparte class aan! Incoming chopper, je wisselt alvast van class, je gaat dood, haalt dat ding neer, je kiest je standaard class weer.

@hieronder! Ga eens werken....

[ Voor 65% gewijzigd door Mystikal op 10-01-2011 15:32 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rffnsqued
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-06-2023
Mystikal schreef op maandag 10 januari 2011 @ 14:17:
Zijn nog liefhebbers die vanavond op de RFFN server Demo only willen spelen? Vorige week liep de server aardig vol, wellicht vanavond weer?
Voor een potje Serious Teamplay!!!!! en geen TDM gameplay.............. :)

No Inspiration to Inspire myself........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Sc0rPi0N schreef op maandag 10 januari 2011 @ 14:51:
Ik las trouwens dat je alleen de Care package kan rerollen, maar ik kan elk kratje nog veranderen of hoe zit dat ?
Ik normal mode kan je idd nog steeds alles rerollen, in hardcore daarentegen kan je alleen maar je CP rerollen.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:11

superwashandje

grofheid alom

jammer, mochten jullie eens hardcore gaan dan ben ik er bij :)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

superwashandje schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:46:
[...]

We hebben dat best veel gedaan in zowel COD4 als MW2, maar tegenwoordig gewoon weer de normal modus. De wapens komen dan wat beter tot hun recht en er is wat meer afwisseling. Anders is het toch al snel one shot one kill. Perks worden ook minder belangrijker. Maar goed, ik hoef me verder niet te verdedigen, want jij valt me ook niet aan. Het is gewoon een keuze van voorkeur.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rffnsqued
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-06-2023
superwashandje schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:46:
[...]

Helaas is hardcore voor mij totaal geen uitdaging, het is gewoon wie het eerst schiet wint. geluk hebben met hoe je mensen tegen komt en een killstreak is zo gemaakt.

Wat wel een voordeel is is dat je niet meer zo veel nades rond je oren krijgt in dat opzicht vind ik HC wel beter + je voorzichtig moet zijn met je killstreaks gooien rolling thunder is uit den boze!!!!

Zoals mn maatje al zegt we hebben het ook vaak genoeg gespeelt in mw2 en cod4 alleen ik mis de vuur gevechten gewoon.

Maar keep on Hc'n if thats what u like! ;)

No Inspiration to Inspire myself........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 387913

Ach ja,
De beste modus is gewoon HC Barebones.
Geen Perks, Geen radar, Geen duffe attachments, Geen Nade spam... en als het dan even kan, team tactical

Maar ben werkelijk waar nog geen 1 server tegen gekomen...
Ik denk dat ik de enige ben die van (als is het maar zeer beperkt) realisme houd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Anoniem: 387913 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 16:31:
Ach ja,
De beste modus is gewoon HC Barebones.
Geen Perks, Geen radar, Geen duffe attachments, Geen Nade spam... en als het dan even kan, team tactical

Maar ben werkelijk waar nog geen 1 server tegen gekomen...
Ik denk dat ik de enige ben die van (als is het maar zeer beperkt) realisme houd
mjah je speelt dan niet echt de beste game hiervoor... Maar arma oid doet het ook niet voor je blijkbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stom? Hahahaha, die is gek.. Ik houd er meer kills aan over door een Spyplane te gebruiken. Als door een RC-XD te gebruiken.

RC-XD: 1 - 3 kills
UAV: 1 - 6/7 kills

En ja, voor Hardline PRO moet je 10 packages sharen, een tip hierbij: Sentry gun en SAM turrets tellen ook als Sharepackage.
SouLLeSSportal schreef op maandag 10 januari 2011 @ 17:07:
[...]

mjah je speelt dan niet echt de beste game hiervoor... Maar arma oid doet het ook niet voor je blijkbaar?
Je kan het niet zomaar opwegen tegen een uiterst realistisch spel. Zo vind ik de wapens, en algemene gameplay van CoD veel leuker als die van ArmA of Operation Flashpoint. Maar het realisme in die spellen is dan wel weer erg goed uitgewerkt.

[ Voor 25% gewijzigd door D4NG3R op 10-01-2011 17:14 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vroeger in der beginne van het Online FPS tijdperk.
Er was eens een Rainbow Six (met NATO mod)
dat zouden ze een een reboot moeten geven.

tactische shooter, 1 shot 1 kill, en met de Nato mod zo ongeveer een wapen of 1000 of uit te kiezen (en nee dat is geen typo, ik bedoel echt 1000)

de goede oude tijd dat gameplay nog het belangrijkste was ipv unlockables en perks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldar
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-10-2020
1000 wapens en 1 shot, 1 kill ??
waar zit em het verschil van al die wapens dan wel niet in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Laatst online: 10:30

amahusu

taking over the world!

Maldar schreef op maandag 10 januari 2011 @ 17:54:
1000 wapens en 1 shot, 1 kill ??
waar zit em het verschil van al die wapens dan wel niet in?
in alles behalve de damage die ie doet?

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Laatst online: 09:36
Mystikal schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:29:
[...]

Maak dan een aparte class aan! Incoming chopper, je wisselt alvast van class, je gaat dood, haalt dat ding neer, je kiest je standaard class weer.

@hieronder! Ga eens werken....
ja dat heb ik wel! maar standaard loop ik gewoon met mn crossbow ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn eerste Agency Style video: (vandaar dat jullie me gisteren met pistol only zagen spelen :P )

Niet een super goede match, maar toch zeker niet slecht! Het was ook om uit te proberen hoe het recorden en renderen ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:55
vind dat je netjes speelt hoor met pistol only :)

wou dat ik het kon zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-04 20:10

Fid3lity

Spectre X

vinom schreef op maandag 10 januari 2011 @ 22:45:
Mijn eerste Agency Syle video: (vandaar dat jullie me gisteren met pistol only zagen spelen :P )
[video]
Niet een super goede match, maar toch zeker niet slecht! Het was ook om uit te proberen hoe het recorden en renderen ging.
Jij was echt vreselijk irritant met dat pistool ^^ Kudo's voor de video!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn eerste Agency Syle video: (vandaar dat jullie me gisteren met pistol only zagen spelen :P )
[video]
Wat een godschruwelijke hoeveelheid hickups en stutters :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 07:42
D4NG3R schreef op maandag 10 januari 2011 @ 23:35:
[...]

Hrrr... dacht al dat youtube/flash bij mij moeilijk deed :p

Maar pistol only is best melig ja, hoewel ik zelf voor de python zou gaan. Ook de enige pistol waar ik überhaupt een beetje frags mee kan maken O-)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
D4NG3R schreef op maandag 10 januari 2011 @ 17:13:
[...]
Je kan het niet zomaar opwegen tegen een uiterst realistisch spel. Zo vind ik de wapens, en algemene gameplay van CoD veel leuker als die van ArmA of Operation Flashpoint. Maar het realisme in die spellen is dan wel weer erg goed uitgewerkt.
Mjah maar je moet ook niet van cod verwachten realistische gameplay te krijgen ;) beetje mijn punt iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op maandag 10 januari 2011 @ 23:45:
[...]

Mjah maar je moet ook niet van cod verwachten realistische gameplay te krijgen ;) beetje mijn punt iig.
Het kan perfect realistisch, mits de configuratie goed is.. Zo was Hardcore in CoD4 heerlijk, en perfect uit gebalanceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
D4NG3R schreef op maandag 10 januari 2011 @ 23:35:
[...]

idd iets met iets betere pc onderdelen kopen? :P Verder wel aardig maar ook weer niet echt heel moeilijk zo te spelen, pistols zijn nog steeds best wel goed op close midrange cz75 heeft met ext. mags ook nog eens 18 kogels. Dat werkt best wel zoals je kan zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-02 20:38

shameblaster

BB4E^Cons

[video]
Raar dat je op de pc niet kan aangeven waar je je napalm strike wilt hebben?

Lkkre frags hoor

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

shameblaster schreef op maandag 10 januari 2011 @ 23:56:
[...]

Lkkre frags hoor
Jawel kan wel. Linkermuisknop indrukken en vasthouden. Vervolgens met de muis een slepende beweging te maken om de richting aan te geven.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-05 13:54
Poeh! Je kan dus wel redelijk snipen in Black Ops! Net een potje TDM gedaan, 14-10 :) Lekker! En dat was het eerste potje waar ik in snipte.
Daar naast moet ik enorm wennen aan de x360 controller, ben eigenlijk een PC gamer.

Zijn er hier nog sterke x360 spelers? Voeg me maar toe! GT: LP5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

shameblaster schreef op maandag 10 januari 2011 @ 23:56:
[...]

Lkkre frags hoor
In theatre mode zie je de map niet die je als speler ingame ziet.

Idd lekkere frags. :)

_
Vanavond de M14 voor het eerst uitgeprobeerd in TDM en HQ. Werkt best aardig als je wat afstand houdt! Probeerde de afwisseling erin te houden met een silenced spas class en een longshot M14 class. Houdt je scherp na uren runnen en gunnen met de famas en MPL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-05 10:45
Anoniem: 337891 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 00:19:
[...]

In theatre mode zie je de map niet die je als speler ingame ziet.

Idd lekkere frags. :)

_
Vanavond de M14 voor het eerst uitgeprobeerd in TDM en HQ. Werkt best aardig als je wat afstand houdt! Probeerde de afwisseling erin te houden met een silenced spas class en een longshot M14 class. Houdt je scherp na uren runnen en gunnen met de famas en MPL.
Jup, de M14 werkt vrij goed moet ik zeggen. Gebruik er wel altijd grip bij (alle andere attachments zijn niet nodig), en het gaat alleen goed als ik scherp ben, omdat je toch wat beter moet mikken dan gewoon wat sprayen :p Zodra ik wat moe ben ofzo gaat het niet meer met de M14. Maar het is heerlijk om een keer wel iemand in 2 schoten dood te kunnen krijgen (50 damage!). De FAL aan de andere kant kan ik niet mee omgaan, weet niet waarom...

Overigens kun je van dichtbij (< 10-20 meter) ook vanuit de hip nog best goed raken met de M14! Beetje geluk mee hebben maar is toch makkelijker dan gaan mikken op zo'n kleine afstand.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-05 21:12
Ik heb vanavond weer eens een potje mw2 gedaan, het is toch weer een leuke afwisseling van BO. Op de 1 of andere manier is het allemaal wat flitsender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The GUI
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-05 20:30

The GUI

SaaS > PaaS > IaaS

reemprive schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 01:30:
Ik heb vanavond weer eens een potje mw2 gedaan, het is toch weer een leuke afwisseling van BO. Op de 1 of andere manier is het allemaal wat flitsender.
Dat komt omdat de engines verschillen. Voor de komende Cod (MW3) wordt ook weer de MW2 engine gebruikt. Deze heeft minder last lag en loopt voor het oog idd soepeler. Ik vind persoonlijk MW2 ook vlotter en fijner spelen. Het nadeel is dat deze engine al 4 jaar meegaat dus de graphics zullen wel een beetje achterblijven. Maar het gaat natuurlijk om de gameplay!

GB Aorus Elite | AMD 3700X | 32GB 3733C16 | GTX 1070 Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 09:13
JGoeij schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 02:09:
Dat komt omdat de engines verschillen. Voor de komende Cod (MW3) wordt ook weer de MW2 engine gebruikt.
Wie zegt dat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378733

Ik ben op dit moment een FFA video aan het renderen, Ik haal in dat potje een flawless (30-0) :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het nieuws

Edit: Even voor de duidelijkheid, als de verhalen kloppen. Speelt het zich af VOOR CoD4. Ik hoop echt dat we weer een spel als CoD2/CoD4 krijgen, want.. WaW, MW2 en BO vind ik gewoon een stuk minder :/ .
En ik denk persoonlijk dat een Nieuwe engine hierbij kan helpen.

Ik bedoel..

CoD1
CoD2
CoD4

Hadden alledrie sterk andere engines. En waren alledrie (volgens de orginele CoD fans) ook de beste.

[ Voor 46% gewijzigd door D4NG3R op 11-01-2011 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op maandag 10 januari 2011 @ 23:49:
[...]

idd iets met iets betere pc onderdelen kopen? :P Verder wel aardig maar ook weer niet echt heel moeilijk zo te spelen, pistols zijn nog steeds best wel goed op close midrange cz75 heeft met ext. mags ook nog eens 18 kogels. Dat werkt best wel zoals je kan zien :)
Ghehe, ik zit hier nog maar met een Core2Duo E6750, over een maandje staat hier een Core i5 2500K, dus dan verwacht ik geen stutters meer :)

Thanks people voor de complimenten, is een mooie motivatie om door te gaan!:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Mijn eerste Agency Style video: (vandaar dat jullie me gisteren met pistol only zagen spelen :P )
[video]
Mjah, leuk, maar liggen en flashbangs :X Ja, het is een manier om te spelen, maar komt op mij over als, wie niet sterk is moet slim zijn. Hoop niet dat je met een AR ook zo speelt....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is mijn speelstijl en het is niet zo dat ik elke keer dropshot...en inderdaad, het is slim spelen. Zie het duel maar is te winnen tegen een Ak74U met Rapid Fire en Steady Aim. En wat is er mis met flashbangs? Die dingen zijn er toch voor...

[ Voor 16% gewijzigd door vinom op 11-01-2011 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 367011

:) kwam net dit pareltje tegen YouTube: [COD Black Ops] Sellout beter viewable in 720 of 1800p :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Laatst online: 02-04 10:16

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

MRELynx schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 08:36:
[...]
Mjah, leuk, maar liggen en flashbangs :X Ja, het is een manier om te spelen, maar komt op mij over als, wie niet sterk is moet slim zijn. Hoop niet dat je met een AR ook zo speelt....
Het liggen kan ik in komen, kan ik me ook altijd mateloos aan ergeren als ik door zo'n figuur word gekilled. Maar de Stun-grenades gebruikt ie waar ze voor zijn. En aangezien je ze met scavanger telkens weer bijvult, kan je er lekker mee rond gooien. Ik gebruik die dingen naar mijn idee altijd veel te weinig, aangezien ze best handig zijn.
Anoniem: 367011 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 08:53:
:) kwam net dit pareltje tegen YouTube: [COD Black Ops] Sellout beter viewable in 720 of 1800p :o
Errrug vet filmpje! En erg goed gemonteerd, zitten een aantal vette shots in.
Dit is t betere werk :)

[ Voor 22% gewijzigd door CrackSlet op 11-01-2011 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die gozer heeft zitten recorden op 0,1x game speed. Weet je hoelang dat duurt om al deze beelden bij elkaar te krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-05 17:52
Mystikal schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 00:10:
[...]

Jawel kan wel. Linkermuisknop indrukken en vasthouden. Vervolgens met de muis een slepende beweging te maken om de richting aan te geven.
geldt dit ook voor de bommenwerper ?

Ik klik meestal gelijk op een plek. Wist niet dat je de richting ook nog kon bepalen.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geldt ook voor bommenwerper ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
vinom schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 07:50:
[...]

Ghehe, ik zit hier nog maar met een Core2Duo E6750, over een maandje staat hier een Core i5 2500K, dus dan verwacht ik geen stutters meer :)

Hmm ik heb ook e6750 ga ook upgraden maar dan denk ik 2600k ;)

wat voor gpu dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GTX275, gaat straks een GTX560 waarschijnlijk in. Maargoed, beetje offtopic nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
vinom schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 09:40:
GTX275, gaat straks een GTX560 waarschijnlijk in. Maargoed, beetje offtopic nu :P
Niet helemaal, ik zat even te denken of dat de stotter veroorzaakte maar dat zal het niet zijn ;) Maar goed das meer voor andere BO topic, dat dan weer wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

vinom schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 09:40:
Geloof me dat dat geen garantie is om je stutter kwijt te raken! Mijn maatje speelt met een i7 en HD6850 in Sli en speelt al weken op zijn 2e pc, omdat die andere te pas en te onpas hapert... 8)7

2e pc heeft ook een 6850 en een Q9550. Daar draait hij vloeiend..

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-04 19:47

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Heeft die in z'n SLI pc het al geprobeerd met 1 videokaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wvr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-05 21:55

Wvr

vinom schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 07:50:
[...]

Ghehe, ik zit hier nog maar met een Core2Duo E6750,
ik heb deze proc ook en had een GT8800 nvidia (had er toen geen problemen mee)
heb nu een eVGA GeForce GTX 460 SuperClocked en heb regelmatig dat die stottert, ook ben ik nu mestaal als laaste in het spel,als we naar een nieuwe level gaan( ****** irritand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:04
t1mmy schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 00:13:
Poeh! Je kan dus wel redelijk snipen in Black Ops! Net een potje TDM gedaan, 14-10 :) Lekker! En dat was het eerste potje waar ik in snipte.
Daar naast moet ik enorm wennen aan de x360 controller, ben eigenlijk een PC gamer.

Zijn er hier nog sterke x360 spelers? Voeg me maar toe! GT: LP5G
Dat had ik ook in het begin. Altijd CS gespeeld op mijn PC en in het begin van mijn xbox360 ook altijd geweigerd shooters te spelen (iig online :P) Maar vind het toch wel makkelijk nu dan hoef ik mn pc ook niet meer zo nodig te upgraden etc.. Controller was ik op zich zo aan gewend. Ik stoei alleen nog steeds met de sensitivity. Verander hem nog bijna dagelijks...

Maar goed, ik voeg je van de week wel even toe if u do not mind. Ben wel op zoek naar mensen die teamplay ook toepassen in de zin van het woord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Mystikal schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 10:23:
[...]

Geloof me dat dat geen garantie is om je stutter kwijt te raken! Mijn maatje speelt met een i7 en HD6850 in Sli en speelt al weken op zijn 2e pc, omdat die andere te pas en te onpas hapert... 8)7

Dat ligt geenzins aan de videokaart maar aan de problemen met de cpu ;) Sommige combinaties werken gewoon niet lekker. Ik kan bijvoorbeeld prima zonder stotter spelen met e6750 en 6850 maar ik hou nog wel de vastloper na 3 maps. maar nogmaals dit is voor het problementopic.

[ Voor 13% gewijzigd door SouLLeSSportal op 11-01-2011 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:05
Pfffff.. wat een vette game zeg! Ik ben een paar dagen geleden begonnen met de campaign en speel elke avond even een uurtje ofzo (ivm tentamens). Na de campaign maar snel online. :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Laatst online: 08-05 15:43
LuPo schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 10:50:
Pfffff.. wat een vette game zeg! Ik ben een paar dagen geleden begonnen met de campaign en speel elke avond even een uurtje ofzo (ivm tentamens). Na de campaign maar snel online. :P
Gewoon meteen online gaan ;) En welkom in de wereld die Black Ops heet :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spongerobie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-05 17:40

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

[...]

offtopic:
Me 2 *O*

Ik heb die hele single player overgeslagen, heb echt 1 of 2 minuten gespeeld en daarna gewisseld naar multi player :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Laat hem even een check doen of zijn config wel goed staat omtrent multi threading.
Ik draai op een amd X4 955 en 4870 in SLI
draai super soepel op 130+ FPS met alles op max, en nooit geen stutter.
Maar moet wel zeggen nadat ik wat tweaks in de config had toegepast de FPS iets toenam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-05 22:40
Ik begon eigenlijk direct met online :P, alleen heb ik nogal last van complete freeze's.
Heb geen low end computer ofzo maar waar ken het aan liggen :S
cpu i5 OC 3,5 / videokaart HD4870 / ram 4gb 2000 mhz.

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Met mijn 'ghetto' pc draait het nu zonder ingame haperingen met ~40-100 fps, behalve cracked, maar die map is helemaal messed up :p . Maar dan wel alles op low en op 1280x800. Ook voelen andere games op dezelfde fps en resolutie alsnog soepeler aan.

De engine is gewoon erg middelmatig geoptimaliseerd, hoewel hij nou niet zoveel lijkt af te wijken van de algemene Call of Duty engine tree. Puntje voor verbetering voor 3arch :p

[ Voor 7% gewijzigd door Gundogan op 11-01-2011 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:38
Gundogan schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 11:30:
Met mijn 'ghetto' pc draait het nu zonder ingame haperingen met ~40-100 fps, behalve cracked, maar die map is helemaal messed up :p . Maar dan wel alles op low en op 1280x800. Ook voelen andere games op dezelfde fps en resolutie alsnog soepeler aan.

De engine is gewoon erg middelmatig geoptimaliseerd, hoewel hij nou niet zoveel lijkt af te wijken van de algemene Call of Duty engine tree. Puntje voor verbetering voor 3arch :p
de IW engine die al sinds cod 2 wordt gebruikt is alleen telkens geoptimaliseerd en wordt gebruikt in iedere cod game vanaf deel 2 (op 3 na) en in de game quantum of solace.

Dat is ook een minpunt aan de developpers van de studio dat ze al die jaren niet eens een heel nieuwe engine hebben ontworpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hogader schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 11:37:
[...]

de IW engine die al sinds cod 2 wordt gebruikt is alleen telkens geoptimaliseerd en wordt gebruikt in iedere cod game vanaf deel 2 (op 3 na) en in de game quantum of solace.

Dat is ook een minpunt aan de developpers van de studio dat ze al die jaren niet eens een heel nieuwe engine hebben ontworpen.
Het verschil tussen CoD2 en CoD4 was wel dermate groot, maar het verschil tussen CoD4 en MW2/BO is gigantisch klein...

Het word echt tijd voor een godsgruwelijk grote update, of gewoon een compleet nieuwe engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 366730

De nieuwe rage-engine. Dat zou vet zijn!

http://en.wikipedia.org/wiki/Id_Tech_5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:04
Haha SP haters hier :P

De campaign is serieus best leuk. Maar je moet wel van SP houden. Als je uberhaupt alleen multiplay gamed dan heeft het niet veel zin denk. Fervente shooter-spelers raad ik wel aan meteen op Veteran te spelen anders is het veeeel te simpel :P

wat ik wel een klein beetje mis in BO in vergelijking met MW2 zijn de special ops. Leuk om co-op te doen vond ik dat en ze waren ook best uitdagend. In BO zit dan zombiemode en arcade-game ipv die spec ops maar vond spec ops toch leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ID tech 5 is exclusief voor Bethesda, dus daar komt Infinityward/Treyarch niet zomaar aan :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-04 11:32

Mon0lith

Yes Herr Flick

Anoniem: 367011 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 08:53:
Echt 1 van de gruwelijkste movies die er is :)
Die grappen met die claymores ga ik ook proberen :P

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Eerst even afwachten hoe die presteert in multiplayer. De Doom3 engine was nou niet bepaald een hoogvlieger voor multiplayer helaas :(

En zoals Danger al zegt: alleen voor ontwikkelaars aangesloten bij Bethesda.

[ Voor 10% gewijzigd door Gundogan op 11-01-2011 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CryEngine zou leuk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Mon0lith schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 11:45:
[...]

Echt 1 van de gruwelijkste movies die er is :)
Die grappen met die claymores ga ik ook proberen :P
"Dieses Video enthält Content von Sony Music Entertainment. Es ist in deinem Land nicht verfügbar."

Baaaah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Man, het wordt nou toch wel tijd om die Ak74 een keer wat minder goed te maken... Het viel me vandaag op dat ik bijna alleen maar door Ak74 en door Famas gekilled werd. Nu zul je zeggen, ja, dat valt wel mee, maar kijk eens naar m'n stats...
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/23mn9f5.png
Keihard bewijs dat de Famas en Ak74 gewoon overpowered zijn. Gewoon meer dan 2x zoveel als elk ander geweer!!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of omdat ze hyped zijn doordat de AK74u in CoD4 geniaal was, en de FAMAS in MW2...

9/10 lui lopen er mee rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind de AK74u wel overpowered, maar de Famas eigenlijk niet. Ik vind de AUG namelijk beter dan de Famas. Maargoed, de stats liegen er inderdaad niet om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-03 11:25
FAMAS geniaal in MW2? uum ik kom hem nagenoeg nooit tegen in MP... bijna altijd Scar, M16, TAR, of d M4

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welk platform? De Xbox-360 bevat alleen maar FAMAS, M16 en Intervention gebruikers :')...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Chef_v_leeuwen schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 12:17:
FAMAS geniaal in MW2? uum ik kom hem nagenoeg nooit tegen in MP... bijna altijd Scar, M16, TAR, of d M4
Ja, als je er mee om kon gaan was de famas ideaal in MW2 maar werd toen niet zoveel gebruikt omdat ie semi-automatic was. Ik heb hem zelf ook veel gebruikt en ook in BO gebruik ik hem regelmatig, maar volgens mij is de galil nu mijn meest gebruikte wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
D4NG3R schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 12:11:
Of omdat ze hyped zijn doordat de AK74u in CoD4 geniaal was, en de FAMAS in MW2...

9/10 lui lopen er mee rond.
Qua power is de ak74u wel wat overpowered, de famas echter niet, qua recoil dan weer wel icm met de snelle firerate.

Op zich mag van mij de ak74u ietsje minder sterk en de famas wat meer recoil krijgen.
Zal thuis eens kijken wat het bij mij is, laatste keer dat ik keek was ak74 volgens mij koploper van deaths...
Wat zijn de knife deaths dan? staat bij mij op vijf qua kills geloof ik O-)

[ Voor 17% gewijzigd door SouLLeSSportal op 11-01-2011 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ak74 een kogel meer nodig (icm rapid fire is dat echt goed te doen) en Famas mss fire rate iets omlaag ofzo, want die is wel erg hoog. Nja de Famas valt ook nog wel mee, die wordt vooral veel gebruikt omdat het eigenlijk de eerste goede AR is die je krijgt. Ik vind de Commando bijv ook heel fijn, maar die bungelt ergens op de 6e plaats ofzo (500 kills dacht ik) omdat je die pas op het eind krijgt en ik niet zo lang op level 50 blijf hangen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-05 11:38
Ik vind de ak74u wel degelijk overpowered, zeker icm met grip dan is hij helemaal sterk.
Famas is vooral een makkelijk wapen, omdat hij zo weinig recoil heeft. Die mogen ze van mij wel wat meer recoil geven, grip nerfen op ak74u en wat minder damage. Het valt me ook op dat op bijna elke server zo'n 60% met de ak74u loopt.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Rynji schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 12:33:
Ik vind de ak74u wel degelijk overpowered, zeker icm met grip dan is hij helemaal sterk.
Famas is vooral een makkelijk wapen, omdat hij zo weinig recoil heeft. Die mogen ze van mij wel wat meer recoil geven, grip nerfen op ak74u en wat minder damage. Het valt me ook op dat op bijna elke server zo'n 60% met de ak74u loopt.
komt voornamelijk ook omdat praktisch ELKE map te compact is, te weinig snipe mogelijkheden, alleen maar gangetjes/gebouwtjes runnen en gunnen, dus tja waar is een mobiel praktisch even sterk wapen als een AR zoals de ak74u dan het beste voor? vul maar in. Maakte ze maar meer open maps zoals overgrown, creek of crossfire. In crossfire zat tenminste balans in tussen afstand en CQB... Ik wacht de reacties over de mappack wel even af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-04 21:37
Hoewel ik al een tijd het topic niet gevolgd heb, lijkt het verdacht stil te zijn geworden rondom modding tools/mapping tools. Weet iemand hier wellicht meer over ?

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399

MicScott schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 12:03:
[...]
"Dieses Video enthält Content von Sony Music Entertainment. Es ist in deinem Land nicht verfügbar."
Baaaah
Nog een lotgenoot die gewend is dat er feindliche Fernlenkladungen onder z'n kont geschoven worden omdat je geen engelstalige Bops mag spelen...
vinom schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 12:14:
Ik vind de AK74u wel overpowered, maar de Famas eigenlijk niet. Ik vind de AUG namelijk beter dan de Famas. Maargoed, de stats liegen er inderdaad niet om.
De AUG FAMAS en Commando doen het in mijn ervaring allemaal redelijk gelijkwaardig, de één wat zuiverder bij spraysniping e de andere wat krachtiger per schot. Je krijgt wel vaker met ene FAMAS op je flikker dan met andere rifles maar dat komt ook omdat je die al snel hebt, terwijl je hoger in je prestige moet zitten voor je Commando. Zowel de Famas als Aug zijn sterk en goed maar niet zó overpowered dat andere assaultrifles er zinloos bij worden.
Dat is met de AK 74u wel degelijk het probleem. Omdat het de loop- en vuursnelheid van een SMG heeft, met de damage en attachmentopties van een assaultrifle en om één of andere reden de one-shot accuracvy van een sniperrifle, is dat het sterkste wapen in zowel korte- als langeafstands gevechten. Het enige dat beter werkt is een tube mits je tegenstander geen Flak Vest gebruikt.
Ranzig overpowered kutding is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Anoniem: 399 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 12:50:
[...]

Nog een lotgenoot die gewend is dat er feindliche Fernlenkladungen onder z'n kont geschoven worden omdat je geen engelstalige Bops mag spelen...
Daar heb ik wel een oplossing voor, check je PM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-05 00:19
LuPo schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 10:50:
ik ben bezig met de veteran playthrough maar wat kan dat vervelend zijn zeg, de meest levels zijn niet zo moeilijk maar er zitten een paar stukken tussen...... ik ben er bijna, zit in het laatste level nu.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307805

Voor mij is het de Galil met silencer. Schiet bijna hetzelfde als de Scar uit mw2
Je moet er mee tikken en niet mee sprayen om het maar zo te zeggen.Zeg er wel bij dat ik eigenlijk alleen maar hardcore speel dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Anoniem: 399 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 12:50:
[...]

[...]

De AUG FAMAS en Commando doen het in mijn ervaring allemaal redelijk gelijkwaardig, de één wat zuiverder bij spraysniping e de andere wat krachtiger per schot. Je krijgt wel vaker met ene FAMAS op je flikker dan met andere rifles maar dat komt ook omdat je die al snel hebt, terwijl je hoger in je prestige moet zitten voor je Commando. Zowel de Famas als Aug zijn sterk en goed maar niet zó overpowered dat andere assaultrifles er zinloos bij worden.
Dat is met de AK 74u wel degelijk het probleem. Omdat het de loop- en vuursnelheid van een SMG heeft, met de damage en attachmentopties van een assaultrifle en om één of andere reden de one-shot accuracvy van een sniperrifle, is dat het sterkste wapen in zowel korte- als langeafstands gevechten. Het enige dat beter werkt is een tube mits je tegenstander geen Flak Vest gebruikt.
Ranzig overpowered kutding is het.
Uhm de AUG en FAMAS hebben allemaal PRECIES dezelfde damage profielen m'n beste..
Enige verschil zit in de andere variabelen, de commando doet 30-40 damage ipv 25-35.
http://blackops.digitalwa...multiplayer-weapon-charts
de ak74u IS ook een AR alleen verkort en om de een of andere reden in de smg sectie geplaatst. Die mag idd wel iets minder sterk of in de AR sectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Dan kan ik je blij maken. Dat wordt hem ook. Ze hebben de cryengine paar maanden geleden aangekocht voor 7miljoen USD (als ik me niet vergis...).

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

D4NG3R schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 12:19:
Welk platform? De Xbox-360 bevat alleen maar FAMAS, M16 en Intervention gebruikers :')...
Je vergeet de UMP45. :F

Het was wel altijd leuk om tegen intervention gebruikers te moeten.
Helaas zaten en ook van die vervelende OMA noobtubers tussen en dan was de pret snel voorbij. |:(

Mij lijkt de Cryengine 3 wel iets voor CoD, zeker omdat sledgehammer er een licentie voor heeft, :9~

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Mystikal schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 13:05:
[...]

Dan kan ik je blij maken. Dat wordt hem ook. Ze hebben de cryengine paar maanden geleden aangekocht voor 7miljoen USD (als ik me niet vergis...).
Ok, dus met een 4 jaar oude engine hebben ze de grootste lag / performance problemen, dus kopen ze maar de CryEngine, en ze denken dat ze daarmee betere performance gaan halen? 8)7 Sorry maar dat volg ik niet helemaal lol. Dat is alsof je in een fiat panda nog om de dag uit de bocht vliegt, en dan maar een ferrari koopt :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-05 11:38
Nog even mijn deaths by plaatje, ak74u staat enorm ver bovenaan, zegt genoeg lijkt me.
Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/109386963-1.jpg
*klikbaar*
Ik speel bijna alleen maar S&D (softcore/normal) en dan alle mappen.
Kun je gelijk mijn Assassin's Creed emblem zien :)

[ Voor 26% gewijzigd door Rynji op 11-01-2011 13:15 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
NickThissen schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 13:11:
[...]

Ok, dus met een 4 jaar oude engine hebben ze de grootste lag / performance problemen, dus kopen ze maar de CryEngine, en ze denken dat ze daarmee betere performance gaan halen? 8)7 Sorry maar dat volg ik niet helemaal lol. Dat is alsof je in een fiat panda nog om de dag uit de bocht vliegt, en dan maar een ferrari koopt :+
Dat is geen geweldige vergelijking, een nieuwe engine kan daar zeker bij helpen zonder het uit de bocht vlieg probleem dat je krijgt bij een snellere auto...
Dit is meer een oude bak die het altijd wel aardig deed maar nu steeds meer keuren (lijkt) te vertonen in wisselen voor een nieuwer en sneller/ zuiniger/ beter model.
Rynji schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 13:13:
Nog even mijn deaths by plaatje, ak74u staat enorm ver bovenaan, zegt genoeg lijkt me.
[afbeelding]
*klikbaar*
Zoiets ziet die van mij er ook uit geloof ik. (niet het emblem :P)

[ Voor 23% gewijzigd door SouLLeSSportal op 11-01-2011 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Rynji schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 13:13:
[afbeelding]
*klikbaar*
Grappig dat de volgorde bijna exact hetzelfde is. Alleen ik word iets vaker door de Galil gepakt, maar ik weet door wie dat komt (he Black ;))

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-05 21:12
Ik had besloten om FFA te doen met een wapen wat me niet bepaald ligt, de M14. Daarbij wilde ik alleen semi automatische wapens en geen dodelijke Kill Streak Rewards gebruiken. Filmpje van gemaakt, begon lekker zakte toen wat in maar al met al wel leuke ronde:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

NickThissen schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 13:23:
Grappig dat de volgorde bijna exact hetzelfde is. Alleen ik word iets vaker door de Galil gepakt, maar ik weet door wie dat komt (he Black ;))
Huh, ik? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
reemprive schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 13:26:
Ik had besloten om FFA te doen met een wapen wat me niet bepaald ligt, de M14. Daarbij wilde ik alleen semi automatische wapens en geen dodelijke Kill Streak Rewards gebruiken. Filmpje van gemaakt, begon lekker zakte toen wat in maar al met al wel leuke ronde:
[video]
Ging lekker op het begin inderdaad :D
Leuk om te zien dat je af en toe een hoekje om rent als je beschoten wordt en ze daarna opwacht, dat doe ik ook heel vaak, de meeste trappen er gewoon 10 keer achter elkaar in en komen je als een kip zonder kop (en ook zonder kap idd) achterna rennen.

Mijn iRacing profiel

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client