[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:
  • 53.345 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 22:14
Dringend tijd dat ze in een volgende patch de knife gewoon uit de MP halen en de AK74U minder krachtig en accuraat maken want nu loopt elk ventje wel rond met zo'n ding.
De scores zullen dan wel anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

@ Youtube video met wallhacker: Dat is de reguliere Aimbot. Deze werkt via een driver die je muis aanstuurd. Geen recoil, perfecte nade-aim, auto hoofd volgen, maar je kan em niet lostrekken van een doel. Zie b.v. het in huisje hoe hij op een andere speler in de verte blijft mikken, terwijl er voor z'n neus iemand anders hem onder vuur neemt.

Ik heb inmiddels via de steam fora al diverse reports ingestuurd, ik meen dat ze ook een drietal hebben gebanned waarvan ik weet.

===

Vandaag iets nog veel triesters meegemaakt: Nuketown Dem, ronde 3 in een 18 speler server. Iemand heeft de chopper gunner, welke net na een spawn napalm + B52 gaat. Hij krijgt het voor elkaar om mij een keer of 5 neer te maaien tijdens het spawnen (verplicht 3 sec respawn of eerder middels F).

Teamrage, dus mensen verlaten het spel. Het ging namelijk goed gelijk op tot dat moment aan toe, maar hij behaalde in de eerste 10~20 seconden zo'n 30 kills binnen.

Doordat er mensen vertrokken, werd de autobalance ingeschakeld. Na 3 spelers verschil gingen er mensen dood voor verplichte teamswitch. Deze werden ook gedood door de chopper en begonnen ook te leaven.

Eind resultaat was dat er nog maar 5 mensen overbleven en dus het spel werd afgebroken. Ik was blijven hangen op het verliezende team (waar ik al zat) waar het eindresultaat 352 - 22 was voor de chopper gunner en ik op 46 - 176 was aangekomen. Daarvan was 120 ongeveer door de chopper. Geen idee hoe dit mogelijk was, deze grap ging namelijk zeker enkele minuten door, langer dan normaal mogelijk is met die heli. Heb in de tussentijd één strella op het ding kunnen afvuren, naast een aantal LAW's zonder guidance, die volgens mij in één geval ook door de heli heen clipte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Iedereen moet ook gewoon zodra je "Enemy Chopper incoming" hoort meteen zijn Strela tevoorschijn halen.
Helaas zie je toch vaak dat je de enige bent, en de rest maar gewoon blind doorspeelt met z'n pistooltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 20:57

superwashandje

grofheid alom

ik kwam gister iemand tegen die een soort van god mode had ofzo. hij kon gewoon niet dood. ik dacht dat hij een soort hack had ofzo maar hij bleef maar volhouden dat het een bug was. toen ik later de match terugkeek leek hij inderdaad niet te spelen als iemand die zon hack gebruikt maar wel voorzichtig om niet geraakt te worden. totdat hij een keer zoveel geraakt werd dat ie het door leek te krijgen dat ie niet dood kon.

meer mensen deze bug tegengekomen?

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:45
unfor schreef op zondag 02 januari 2011 @ 04:43:
Iedereen moet ook gewoon zodra je "Enemy Chopper incoming" hoort meteen zijn Strela tevoorschijn halen.
Helaas zie je toch vaak dat je de enige bent, en de rest maar gewoon blind doorspeelt met z'n pistooltje.
Er zijn genoeg mensen die natuurlijk zonder Strela spelen.

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
superwashandje schreef op zondag 02 januari 2011 @ 12:36:
ik kwam gister iemand tegen die een soort van god mode had ofzo. hij kon gewoon niet dood. ik dacht dat hij een soort hack had ofzo maar hij bleef maar volhouden dat het een bug was. toen ik later de match terugkeek leek hij inderdaad niet te spelen als iemand die zon hack gebruikt maar wel voorzichtig om niet geraakt te worden. totdat hij een keer zoveel geraakt werd dat ie het door leek te krijgen dat ie niet dood kon.

PC neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:20

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

superwashandje schreef op zondag 02 januari 2011 @ 12:36:

Het kan ook zijn dat diegene een hoge ping heeft (300+), wat het voor anderen moeilijk maakt om hem te raken, en voor hem zelf moeilijk is om anderen te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Heb je er ook een filmpje van, kan me er moeilijk iets bij voorstellen, lijkt in mijn ogen gewoon een BF speler :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangstahh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-11-2024
[EDIT]

[ Voor 96% gewijzigd door gangstahh op 02-01-2011 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

pc ja, en was geen hoge ping. hij speelde namelijk wel zo voorzichtig om niet geraakt te worden totdat ie erachter kwam dat ie niet dood kon. daarna werd hij meerdere keren geknived terwijl hij stilstond om te typen :P heb de match wel opgeslagen maar ben nooit zo bezig met die filmpjes. zal ik eens kijken of ik iets op youtube kan zetten?

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
superwashandje schreef op zondag 02 januari 2011 @ 15:21:
pc ja, en was geen hoge ping. hij speelde namelijk wel zo voorzichtig om niet geraakt te worden totdat ie erachter kwam dat ie niet dood kon. daarna werd hij meerdere keren geknived terwijl hij stilstond om te typen :P heb de match wel opgeslagen maar ben nooit zo bezig met die filmpjes. zal ik eens kijken of ik iets op youtube kan zetten?
Is zeer waarschijnlijk een bug, heb het zelf ook gehad. Ik zag van alle kanten een rode gloed, dus dat ik geraakt werd, maar ik bleef gewoon leven. Werd hierna natuurlijk ook voor hacker en dergelijke uitgemaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

ja ik dacht dus ook eerst dat ie aan het hacken was maar nadat ik de match terugkeek leek het dus niet zo te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Zo ben vorige week weer begonnen met spelen op de PS3 nadat ik aantal weken gekapt was i.v.m. alle problemen op de PS3. Eindelijk ook Warlord Pro en Scavenger Pro unlocked. Ik had al de Galil en AK74u als loadouts en eens besloten om met LMG's aan de gang te gaan.

Ik heb nu deze loadout:
Primary: Stoner 63 + Red dot + Extended mag
Secondary: CZ75
Lethal: Frag
Tactical: Willy Pete
Equipment: Claymore
Perk 1: Scavenger Pro
Perk 2: Warlord Pro
Perk 3: Second Chance Pro

Maar anyway, met de Galil en AK74u haalde ik niet denderend veel kills. Leg het vaak af tegen lui die gewoon echt beter zijn. Maar de Stoner heeft mijn performance wel geboost. Hij is gewoon vreselijk krachtig en accuraat, en werkt voor mij heel goed.

Eindelijk weer plezier in Black Ops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 11:43
Tomahawk begint ook best fijn te worden..
Als je er veel mee oefent is die soms fijner dan een nade omdat ie zo 'instant' is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 06:37
Ben zojuist bij 33 aangekomen en kan nu de crossbow pakken. Maar wat vinden jullie van dat ding? Wat is zijn speelstijl eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Afbeeldingslocatie: http://i994.photobucket.com/albums/af65/Blue-Tiger_album/CODTigerOps.jpg

Server #1 IP: 173.199.111.167 (Domination)

Server #2 IP: 179.199.110.114 (Team Deathmatch)

Server #3 IP: 195.122.135.38 (Demolition)

[ Voor 36% gewijzigd door Fid3lity op 02-01-2011 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 21:59

Mavamaarten

Omdat het kan!

lol epic reclame voor je server :9
Maar een tijdje geleden had ik ook zo'n gast die niet dood ging. Ik had hem uiteraard ook uitgemaakt voor hacker, omdat ik er gewoon van uitging dat die godmode hack ofzoiets had :+

En wat ik nog steeds niet snap, is dat iedereen de AK74u zo'n geweldig wapen vindt.
Ik vind het echt gewoon slecht ! Ik haal er nooit kills mee, alleen hitmarkers.
Famas ftw _/-\o_

[ Voor 35% gewijzigd door Mavamaarten op 02-01-2011 17:02 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Mavamaarten schreef op zondag 02 januari 2011 @ 17:01:
Maar een tijdje geleden had ik ook zo'n gast die niet dood ging. Ik had hem uiteraard ook uitgemaakt voor hacker, omdat ik er gewoon van uitging dat die godmode hack ofzoiets had :+

En wat ik nog steeds niet snap, is dat iedereen de AK74u zo'n geweldig wapen vindt.
Famas ftw _/-\o_
AK74U = easy mode.
Het is gewoon belachelijk makkelijk om iemand te raken met een AK74U.
Daarom is het ook zo leuk om een andere SMG te gebruiken en ze daarmee te ownen. _/-\o_

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swandertj
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-04 15:42
Kaap schreef op zondag 02 januari 2011 @ 16:55:
Ben zojuist bij 33 aangekomen en kan nu de crossbow pakken. Maar wat vinden jullie van dat ding? Wat is zijn speelstijl eigenlijk?
In maps met veel kleine gangetjes en close combat kan een welgeplaatst crossbow shot voor meerdere kills zorgen. Het switchen naar de crossbow vind ik daarentegen net iets te langzaam gaan, en daarom gebruik ik ook nauwelijks m'n secondary weapon.

En omdat ik m'n secondary weapon nauwelijks gebruik heb ik ook bijna altijd een strela als 2nd. Als je tegenstanders overmacht hebben in de lucht, dan is jouw team (bijna) altijd gedoemd te verliezen. En een spy-plane of care package is zo neergeschoten met dit ding...

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Mavamaarten schreef op zondag 02 januari 2011 @ 17:01:

Famas ftw _/-\o_
Hehe beetje epic reclame mag toch wel? ;) Zelf heb ik nog geen favoriet wapen, laat staan dat ik ergens veel kills mee maak. Van allen hier in de thread ben ik gewoon de noob die het spel pas 2 weken heeft :9 En ik ben der trots op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Blue-Tiger schreef op zondag 02 januari 2011 @ 17:42:
[...]

Hehe beetje epic reclame mag toch wel? ;) Zelf heb ik nog geen favoriet wapen, laat staan dat ik ergens veel kills mee maak. Van allen hier in de thread ben ik gewoon de noob die het spel pas 2 weken heeft :9 En ik ben der trots op!
xmas noob, kill him. :P

PS: goede wapens zijn trouwens:
Famas
Aug
AK47
Commando (hoewel ik die haat)
Ak74U (nerf please) :>
M16 en de G11 (als je van Burst houd)

En als je van de Ak74U afwil: (noob gun) ;)
Spectre
MPL
Kiparis (alleen weinig ammo)
MP5K

[ Voor 8% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-01-2011 19:13 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online
Oftewel alle wapens zijn goed? :p (zijn ze ook!)

Anyway, net even 3,5 potje gespeeld op de tigers server. Was leuk (ook leuk om eens mensen te zien die voor de objective gingen d:)b ) totdat de typische Nederlandse puber gamers kwamen :(

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Gundogan schreef op zondag 02 januari 2011 @ 21:48:

Anyway, net even 3,5 potje gespeeld op de tigers server. Was leuk (ook leuk om eens mensen te zien die voor de objective gingen d:)b ) totdat de typische Nederlandse puber gamers kwamen :(
Niet allemaal, probeer jij maar eens iets af te schieten met een uzi. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Gundogan schreef op zondag 02 januari 2011 @ 21:48:

Als je voor objective gaat, zijn de Tiger servers (1 en 2) sowieso aan te raden :). Dat was met MW2 hetzelfde, je zal geen campers tegenkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Odysseus253 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 22:02:
[...]

Als je voor objective gaat, zijn de Tiger servers (1 en 2) sowieso aan te raden :). Dat was met MW2 hetzelfde, je zal geen campers tegenkomen!
Je vergeet #3 nog (IP: 195.122.135.38 ) Morgenavond gaat #1 op Barebones Team Tactical, dus bij deze zijn alle pro's uitgenodigd om ons pubhero's te komen ownen! :)

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online
DanielWW2 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 22:02:
[...]

Niet allemaal, probeer jij maar eens iets af te schieten met een uzi. :+
Als het met de spectre, MPL, PMweetikveel en Kaparis kan, kan het ook met de uzi (behalve dat uzi een brakke ironsights heeft) :+

@hieronder toevallig net nog even met de SPAS silenced gespeeld. Denk dat ik de SMG's maar uit het raam gooi, shotties zijn veel leuker :p

Aww, mijn SPAS accuracy is maar ~36%. Maar in Killzone 2 is me shotgun accuracy 90% >:) (niet al moeilijk om daar 75%+ te halen though)

[ Voor 29% gewijzigd door Gundogan op 02-01-2011 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Zijn er nog grotere shotgun freaks aanwezig op dit forum? :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/E0MrTkzbL4wIZRqPnprk3Xq5/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Gundogan schreef op zondag 02 januari 2011 @ 22:13:
[...]

Als het met de spectre, MPL, PMweetikveel en Kaparis kan, kan het ook met de uzi (behalve dat uzi een brakke ironsights heeft) :+

@hieronder toevallig net nog even met de SPAS silenced gespeeld. Denk dat ik de SMG's maar uit het raam gooi, shotties zijn veel leuker :p

Aww, mijn SPAS accuracy is maar ~36%. Maar in Killzone 2 is me shotgun accuracy 90% >:) (niet al moeilijk om daar 75%+ te halen though)
Brakke iron sight? Ze hadden beter een metalen plaat kunnen monteren die je gezichtsveld blokkeert. :+
Op zich kan je wel kills maken met de uzi. Vandaag voor het eerst wager matches gespeeld (sharpshooter) en ik kreeg een uzi en ik dacht o neeeee.
7 kills mee gemaakt. :P

[ Voor 0% gewijzigd door DaniëlWW2 op 03-01-2011 15:51 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Hmm daarstraks had ik een probleem wat al vaker is voorgekomen bij mensen op GoT. Iemand schiet me neer en kreeg ik een geblokte afbeelding te zien, daarnaar kan ik in principe niet meer zelf bewegen en was het net alsof mijn complete muis en keyboard setup door elkaar was gegooid. PoV ging direct naar boven en als ik aan de muis kwam gooide hij een nade.... maar even snel gedisconnect en een andere server gejoined.

Daarstraks Prestige 2 ingegaan. Kijken of ik een vriend weer kan inhalen haha hij is nog steeds level 17 :p.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Wat smg's betreft:

PM63 is net een shotgun. 20 kogels, die met rapid fire mod binnen 1,5 oid weg zijn... Ideaal om mee te sprayen vlak na een sprintje. En als je de ironsights gebruikt en even bukt, haal je medium range met een vol patroon ook nog wel.

UZI daarintegen kom ik toch lang niet zo ver mee. Sprectre vond ik singleplayer heerlijk, maar de ironsights vind ik zo mogelijk nog vervelender dan die van de Uzi.

MPL, beste wapen naast commando en galil voor mij. Kaparis doet er niet zoveel voor onder, maar die heeft toch wel de ammo upgrade nodig om even prettig te spelen. Die 74U is inderdaad wel een beetje teveel gebruikt. Die had ik eigenlijk net zo lief weg gezien. Het ding is net een AR, maar dan kan je er nog hard mee rennen! Ik snap ook wel dat het een korter bereik versie van de 47 moet zijn, maar een beetje te goed is het misschien wel.

Maar dat geld ook voor de Famas en galil, die dingen zijn ook vrijwel gelijk aan snipers. Van de M14, M16 en G11 is dat nog redelijk eerlijk vind ik persoonlijk, maar full auto guns zouden toch een tikje slechter moeten werken als je ze leeg sprayed. Galil + silencer + slight of hand pro, ninja pro en lightweight maakt je belachelijk alround: je kan snipen, 35 stuks over 4 seconden sprayen, het gaat hard door de muur heen en je bent nog altijd behoorlijk mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Eerlijk gezegd vind ik de 74u op afstand nog vrij kut... Het is dat ie op short en mid verreweg het beste wapen is (ok niet tegen shotgun shortrange maar daar leg je het op mid/long weer mee af) Maar op long range leg ik het af tegen een goede schutter met een AR.

Echter, als je long range fights gewoon ontwijkt dan kom je met de 74u het beste uit de voeten imo. Ik probeer af en toe wel andere wapens te gebruiken (Veel famas en in de eerdere levels de mp5) maar als ik even niet goed run dan val ik toch altijd weer terug op mijn class met de 74u....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:31
Toch is er iets met Black Ops waardoor na 2 maanden mijn plezier in het spel al is afgenomen. Bij MW2 kon ik me om de 1 of andere reden toch langer vermaken. Misschien ligt het niet aan Black Ops maar is het een COD overkill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:47
beany schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 14:54:
[...]
  • Ik ben al 34, wat in gamingland simpelweg bejaard is. Soms hebben mijn oogjes/hersenen even wat rust nodig
36 hier, dan ben ik de opa van de meesten hier :P
bram1984 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 14:52:
Hoe moeilijk vinden jullie het trouwens om Hacker Pro te halen? Ik lees her en der dat men het slopen van de Sentry het kutst vindt, maar deze heb ik stomtoevallig in een van mijn eerste potjes al gehaald. Geloof dat je ook nog wat kills in de proximity van je Motion Sensor moet halen? Hoe gaat dat jullie af? Makkelijk?
ik had er niet zo een moeite mee, die sentry is klote, rest is niet zo moeilijk, ik zet mijn motion sensor in het midden van het veld en ga dan rond lopen, je hoeft niet echt in de buurt te blijven, de range is groter dan de cirkel die het ding in op je minimap tekent.

[ Voor 61% gewijzigd door Svennie op 03-01-2011 10:10 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
KingKoning schreef op maandag 03 januari 2011 @ 07:35:
Eerlijk gezegd vind ik de 74u op afstand nog vrij kut... Het is dat ie op short en mid verreweg het beste wapen is (ok niet tegen shotgun shortrange maar daar leg je het op mid/long weer mee af) Maar op long range leg ik het af tegen een goede schutter met een AR.

Echter, als je long range fights gewoon ontwijkt dan kom je met de 74u het beste uit de voeten imo. Ik probeer af en toe wel andere wapens te gebruiken (Veel famas en in de eerdere levels de mp5) maar als ik even niet goed run dan val ik toch altijd weer terug op mijn class met de 74u....
Ram de grip er op en dan kun je ook op afstand prima mee komen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begin spel nu eindelijk een beetje leuk te vinden, steeds meer challenges doen. Al op een paar servers gebanned als je een keer een goed potjes heb... Speel het liefst 12player servers, maar zijn er niet veel van helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

unfor schreef op zondag 02 januari 2011 @ 22:13:

[afbeelding]
Ik speel nog niet heel lang met de spas maar ik begin er steeds meer van te genieten :P
Vooral in de kleinere maps die niet heel open zijn zoals bijv. summit.

En dan ook nog met silencer dan zien ze je helemaal niet aankomen

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Nu online
Tjoekie schreef op maandag 03 januari 2011 @ 08:45:
[...]

Ram de grip er op en dan kun je ook op afstand prima mee komen hoor.
Dat is wel een goede tip! Die zou dan ipv mijn silencer komen maar op TDM en FFA maakt dat niet heel veel uit.

Ik speel ook veel S&D (lekker old school counter-strike :P) en daar vind ik silencer bijna onmisbaar...
Maar het is maar net hoe je zelf speelt he.... Vanavond maar is grip proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

[afbeelding]
Zoveel niet, maar dual HS-10 gebruik ik wel vrij vaak :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Laatst online: 06:52

Mystikal

It never hurts to help!

KingKoning schreef op maandag 03 januari 2011 @ 10:21:
[...]

Dat is wel een goede tip! Die zou dan ipv mijn silencer komen maar op TDM en FFA maakt dat niet heel veel uit.

Ik speel ook veel S&D (lekker old school counter-strike :P) en daar vind ik silencer bijna onmisbaar...
Maar het is maar net hoe je zelf speelt he.... Vanavond maar is grip proberen!
Yep, grip is echt essentieel en je zult zien dat het dan het allerbeste allround wapen is, in de hele wapen collectie van BO.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Nu online
Kaap schreef op zondag 02 januari 2011 @ 16:55:
Het geeft mij altijd wel een kick om ermee te killen (heb hem nog niet maar heb hem een paar keer gebruikt tijdens System link en daarin heb je geen levels (alles is standaard unlocked).

Hij is echter niet zo praktisch als je je secondary veel gebruikt voor als je primary leeg is en je heb een close combat battle. Ik switch vaak dan snel naar me pistootje of tomahawk ipv te reloaden.

Als je je secondary niet veel gebruikt is het denk ik wel praktisch omdat je een extra wapen heb voor long range. Zeker naast een sub of shotgun is dat wel heel handig op bepaalde maps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Mystikal schreef op maandag 03 januari 2011 @ 11:38:
[...]

Yep, grip is echt essentieel en je zult zien dat het dan het allerbeste allround wapen is, in de hele wapen collectie van BO.
Ik speelde met de ak74u met grip, heb nu grip eraf en vind het eigenlijk ook prima zonder grip. Dan kan SOH als perk er ook nog eens op. Met grip richt het wel ietsjes fijner, maar rapid fire vind ik een must voor de AK74u, en dan moet je nogal eens reloaden...

Het beste alroundwapen van Black Ops is imho toch de AK47. Vind het persoonlijk een beter wapen als de AK74u, hoewel iets zwaarder in gewicht. Maar goed, ik heb het idee dat veel mensen dit juist vinden van de FAMAS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-08 00:15
Ak74u is een erg goed basis wapen, het doet veel damage, relatief veel kogels en mobiliteit maar op afstand niet echt top, te hoge kick en meestal 3,4 kogels nodig die je dan ook nog eens goed moet richten. Daarom vind ik de galil beter, net even wat langzamer en zwaarder maar zoveel beter op de medium of lange afstand. Ook nog eens meer kogels en goede iron sights zodat je geen warlord nodig hebt. :)
Verder is spectre of kiparis voor mij wel echt favo voor de kleinere en medium maps. snel met silencer stil, goede iron sights en gewoon ook gaver dan een ak74u imho.
als laatste de L96A1, het blijft gewoon mooi om in een HC server te snipen, nu de stutter is opgelost kan dat ook weer. De psg-1 is net wat lastiger, vooral in de softcore games, de hitmarkers vliegen je om de oren en ook al is de recoil en reload wat beter, niets doet het beter dan de 1 shot 1 kill (of meer met geluk) van de L96A1...
Die autosnipers zijn echt niet tof, vaak bij dichtbij combat sprayen ze die hele clip vanuit hipfire tot dat ze een lucky hit krijgen :F Ga je sniper wapens gebruiken, gaan ze nog sprayen...

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:51
reemprive schreef op maandag 03 januari 2011 @ 12:28:
[...]

Ik speelde met de ak74u met grip, heb nu grip eraf en vind het eigenlijk ook prima zonder grip. Dan kan SOH als perk er ook nog eens op. Met grip richt het wel ietsjes fijner, maar rapid fire vind ik een must voor de AK74u, en dan moet je nogal eens reloaden...

Het beste alroundwapen van Black Ops is imho toch de AK47. Vind het persoonlijk een beter wapen als de AK74u, hoewel iets zwaarder in gewicht. Maar goed, ik heb het idee dat veel mensen dit juist vinden van de FAMAS :)
Laatste tijd heb ik veel plezier met de STONER. Ding heeft weinig recoil, schiet erg lekker!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frentik schreef op zondag 02 januari 2011 @ 22:09:
[...]

Je vergeet #3 nog (IP: 195.122.135.38 ) Morgenavond gaat #1 op Barebones Team Tactical, dus bij deze zijn alle pro's uitgenodigd om ons pubhero's te komen ownen! :)
Tot vanavond!
wat word de teamsize overigens? 6v6 of 9v9?
en is er kans op HC? dan is het namelijk zo realistisch als BO maar kan zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice, BareBones Team Tactical. Ik kom zeker een keer kieken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 13:26

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik zie regelmatig mensen spelen met een rds of een holo, maar zie het nut van die dingen niet in. Ja, leuk dat je met een gekleurd lensje en een hartje als vizier kan spelen, maar wat zijn nou echt de voordelen?

Over het algemeen gebruik ik m'n silencer het meeste samen met extended mags... of op de ak74u grip en rapid fire en dat zijn ze wel zo'n beetje. Ironsights werken prima!

Dus waarom gebruiken jullie rds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunameh
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-08 10:24
beany schreef op maandag 03 januari 2011 @ 14:14:
[...]

Laatste tijd heb ik veel plezier met de STONER. Ding heeft weinig recoil, schiet erg lekker!
Stoner is inderdaad de fijnste onder de LMG's imo.
* Tsunameh gebruikt toch het meest de Commando (met silencer)

Wat is een ander woord voor synoniem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 19:13
Ik gebruik de Stoner als assault rifle. Is hij ook het beste mee te vergelijken eigenlijk. Heerlijk ding. Even veel (of misschien zelfs iets minder) recoil als een assault rifle, maar meer damage, vooral over afstand, damage gaat niet omlaag bij LMG's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pin_point
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 22:36
Jobbie schreef op maandag 03 januari 2011 @ 15:45:
Ik zie regelmatig mensen spelen met een rds of een holo, maar zie het nut van die dingen niet in. Ja, leuk dat je met een gekleurd lensje en een hartje als vizier kan spelen, maar wat zijn nou echt de voordelen?

Persoonlijk vind ik een rds of holo sight (geen specifieke voorkeur voor de een of andere) makkelijker aimen dan sommige iron sights

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Ik ga die Stoner nog een keer proberen. Ik zoek eigenlijk een wapen voor de langere afstand, de Galil gebruik ik daarvoor meestal maar die lijkt toch te veel op de AK47. Ik had toen ik de Stoner probeerde wel het idee dat ik meer last had van de flinch wanneer iemand op mij schoot. Misschien zat het tussen mijn oren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

Het grote probleem met de Stoner (en andere LMG) is dat het echt loopt alsof je door 30cm sneeuw loopt en je vanuit sprinten echt heel lang duurt voordat je over je gun kan aimen (Aim down sight). Ook met sleigh of hand pro vind ik het veel te lang duren. Daarom heb je gewoon veel meer voordeel met assault rifles. Zijn snel en makkelijk met veel damage

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok dan, had net ook wel even een wtf momentje...Ik kwam een speler tegen die de second chance perk gebruikte, op zich geen punt, maar m'n magazijn was leeg, dus ik denk ik knife hem wel...Alleen dacht hij hetzelfde, want hij stak me zo naar het hiernamaals |:(. Ik dacht eigenlijk dat je met de SC perk je alleen de sidearm kon gebruiken, niets blijkt dus minder waar....

Het is trouwens m'n eerste CoD game (speel op de PS3), dus het is sowieso even wennen allemaal, want damn wat gaat het allemaal snel zeg. BC2 had toch wel een wat "lager" tempo, toegegeven dit heeft ook wel iets, het is iig verslavender ;).

Voor wat betreft favoriete setup, als ik geen rekening wil houden met (perk) challenges dan is dat:
- Dual Skorpions
- CZ75 full automatic attachement
- Semtex, concussion, claymore
- Lightweight, steady aim pro, marathon

Met die opstelling vreet je zo ongeveer alles op wat in close tot medium range op je afkomt. Ik denk zelfs dat deze setup een beetje overpowered is.De Skorpions hebben amper recoil, veel damage en je schiet vanaf je heup, dus die seconde dat de ander voor zijn sights gaat heb je al bijna 2 magazijnen leeg...Je moet alleen zorgen dat je in en rond gebouwen/obstakels blijft, want op de langere afstand is het uiteraard kansloos. Maar ik zou het zeker eens proberen! (ik heb ook de PM63 duals geprobeerd, maar die hebben een nogal heftige recoil).

Op het moment gebruik ik de MPL met grip of rds. Hij is beduidend "slechter" dan de AK74u, maar ik hou wel van de uitdaging. Sniper rifles heb ik nog niet aangeraakt, zelfde geldt voor lmg's en heel af en toe pak ik een shotgun of assault rifle. Assault rifles ga ik eens proberen op 41 met de commando...

Ik speel btw op het moment nog voornamelijk TDM in mercenary mode. Meeste games met objectives is het of dik winnen of dik verliezen. Heb een aantal malen hq en domination gespeeld, wat gewoon krankzinnig irritant wordt als je team niet "samenwerkt" en alleen maar voor de kills gaat.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2011 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jobbie schreef op maandag 03 januari 2011 @ 15:45:

Ik zou zeggen neem eens een tegenstander op de korrel door een RDS, en daarna via de iron sights. Via de RDS kun je een bewegende speler veel makkelijker volgen dan via de iron sights. Vooral ook omdat je onder je crosshair nog ruimte heb, en bij de iron sights niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Een kleine tip: Haal die auto upgrade van de CZ75. De damage daalt met 25 procent en als je de vuurknop ingedrukt houdt valt er toch niet mee te aimen. Dan kan je beter kiezen voor bijv een extended mag, even uit mijn hoofd heb je dan 18 kogels. Dan is het echt een prima secondary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
bram1984 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 16:47:
[...]

Ik zou zeggen neem eens een tegenstander op de korrel door een RDS, en daarna via de iron sights. Via de RDS kun je een bewegende speler veel makkelijker volgen dan via de iron sights. Vooral ook omdat je onder je crosshair nog ruimte heb, en bij de iron sights niet.
Ben ik niet met je eens, ik kan beter aimen langs de iron sight met de meeste wapens. RDS en Reflex zijn ook blurry, waardoor ik sneller een vijand uit het oog verlies. Het voordeel van de Reflex is alleen dat hij vergroot, waardoor je beter tegenstanders op de langere afstand kan zien en beschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
krijgt de accuracy van het wapen ook niet een boost door RDS of Reflex?

Weet niet of het voor alle wapens is, maar in ieder geval voor de M16:

[ Voor 56% gewijzigd door steffex op 03-01-2011 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Tbh zie ik weinig verschil, zeker bij het tweede filmpje. Het kan zo zijn hoor, in MW2 was dit ook het geval met de holo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:26
Blue-Tiger schreef op zondag 02 januari 2011 @ 16:57:
[afbeelding]

Server #1 IP: 173.199.111.167 (Domination)

Hoe kan ik via IP adres een server joinen?
Kon dat zo 123 niet vinden.

Waar vui zit, zit geen glans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

reemprive schreef op maandag 03 januari 2011 @ 17:14:
Tbh zie ik weinig verschil, zeker bij het tweede filmpje. Het kan zo zijn hoor, in MW2 was dit ook het geval met de holo.
Maar daar was het ook alleen voor de M16 toch? Voor andere wapens ging dat niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Dibbuz schreef op maandag 03 januari 2011 @ 17:19:
[...]

Hoe kan ik via IP adres een server joinen?
Kon dat zo 123 niet vinden.
console openen: /connect 195.122.135.38:poortnummer (3084?)

Als je trouwens via de console en connect command een server joint, en deze daarna wilt toevoegen aan je favorieten, lukt dat niet. Hij geeft dan aan dat deze al in je favorieten is. Hebben meer mensen dit ondervonden?

[ Voor 30% gewijzigd door Odysseus253 op 03-01-2011 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Odysseus253 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 17:20:
[...]

Maar daar was het ook alleen voor de M16 toch? Voor andere wapens ging dat niet op.
FAL ook :) Maar dan werd de damage groter...

[ Voor 5% gewijzigd door codex op 03-01-2011 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online
Odysseus253 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 17:21:
[...]

console openen: /connect 195.122.135.38:poortnummer (3084?)

Als je trouwens via de console en connect command een server joint, en deze daarna wilt toevoegen aan je favorieten, lukt dat niet. Hij geeft dan aan dat deze al in je favorieten is. Hebben meer mensen dit ondervonden?
Ja, bij mij lukt alleen toevoegen via de server browser om favoriete servers ook daadwerkelijk in de lijst te doen opdoemen. De server browser blijft verschrikkelijk bij mij :(

[ Voor 4% gewijzigd door Gundogan op 03-01-2011 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij list hij wel de favorite.
Maar laat deze niet zien.

Ikzelf ging via command naar de tiger servers, vanuit het ingame menu, "add favorite" gedaan.
maar wanneer ik op een later moment vanuit de favorites lijst wou kiezen.
niets te zien.. proces willen herhalen, dus connect, ingame menu, krijg ik de opmerking "already added as favorite"

uiteindelijk via de browserlijst de server opgezocht aan de hand van de naam,.. en dan rechtermuis click etc etc. kreeg alweer de melding "already ..." maar toen kwamen ze wel voor in de lijst...

dus ik denk een bug die nog niet gefixed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op maandag 03 januari 2011 @ 16:49:
Een kleine tip: Haal die auto upgrade van de CZ75. De damage daalt met 25 procent en als je de vuurknop ingedrukt houdt valt er toch niet mee te aimen. Dan kan je beter kiezen voor bijv een extended mag, even uit mijn hoofd heb je dan 18 kogels. Dan is het echt een prima secondary.
Thanks voor de tip! Ik heb er niet bij stilgestaan dat de damage daalt, ook niet opgelet bij de specs eigenlijk. Overigens schiet ik eigenlijk altijd in bursts, dus qua aim ging het wel. Maar ik ga vanavond eens kijken of de extended mag bevalt (=.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet toevallig filters aanstaan OID?
reemprive schreef op maandag 03 januari 2011 @ 17:21:
[...]

FAL ook :) Maar dan werd de damage groter...
En in CoD4 bij de M40a3 met een ACOG sight kreeg je 5 meer schade, wat altijd voor een 1h kill (op non-juggs) gaf, zelfs op een schot in zn grote teen :+ .

[ Voor 51% gewijzigd door D4NG3R op 03-01-2011 19:45 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Komen er nog mensen naar server 1 vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-08 17:46

Franko P.

Hit it.

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2011 @ 17:51:
Volgens mij list hij wel de favorite.
Maar laat deze niet zien.

Ikzelf ging via command naar de tiger servers, vanuit het ingame menu, "add favorite" gedaan.
maar wanneer ik op een later moment vanuit de favorites lijst wou kiezen.
niets te zien.. proces willen herhalen, dus connect, ingame menu, krijg ik de opmerking "already added as favorite"

uiteindelijk via de browserlijst de server opgezocht aan de hand van de naam,.. en dan rechtermuis click etc etc. kreeg alweer de melding "already ..." maar toen kwamen ze wel voor in de lijst...

dus ik denk een bug die nog niet gefixed is
Aha, dus het ligt niet aan mij, ik zat me dat ook al af te vragen namelijk.
Bedankt dat je dit ff neerzet hier, ik snapte het al niet. :+
reemprive schreef op maandag 03 januari 2011 @ 20:24:
Komen er nog mensen naar server 1 vanavond?
Ja ik kom ook wel even kijken denk ik.

[ Voor 23% gewijzigd door Franko P. op 03-01-2011 20:40 ]

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2011 @ 19:41:
[...]

Thanks voor de tip! Ik heb er niet bij stilgestaan dat de damage daalt, ook niet opgelet bij de specs eigenlijk. Overigens schiet ik eigenlijk altijd in bursts, dus qua aim ging het wel. Maar ik ga vanavond eens kijken of de extended mag bevalt (=.
Denk dat dit net anders ligt op de consoles. In ieder geval duurt het lang op de Xbox om de vuurknop in te drukken. (In vergelijking met de linkerknop van een muis. De trigger van een PS3 is iets korter onderweg dan die van de Xbox als ik me niet vergis maar toch nog lang.). Daar heeft iedereen last van maar bij schot voor schot met een pistol wordt het wel erg traag ten opzichte van de ander zijn (vol-automatische) gun. Ook heeft de tegenstander goede kans om te ontkomen. Ik schiet vaak (meer dan 200 kills ermee deze prestige) met mijn CZ rapidfire en dat werkt best fijn, burst is idd de goede manier om de recoil onder controle te houden.

____
Heb gisteren veel HC gespeeld. Snap nu waarom alle HC spelers zo een hekel aan second chance hebben. Damn wat is het irritant om geheadshot te worden door een invincible kerel die je net op de grond hebt geschoten. In core heb ik nul last van die lui omdat ik van 2 pistoolschotjes niet dood ga. In HC ligt dit anders. Zeker met een sniper of fal heb ik het vaak afgelegd. Met een silenced spectre waren ze echter allemaal de mijne! :P (topgun trouwens zeker met silencer+rapid fire)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkiepleur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-08-2021

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

[GOT] 24/7 Nuke Dem Fast XP van iemand hier of is de toevoeging [GOT] toeval? Heerlijk huisgehouden op die server "NLD Kaasje" >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Afbeeldingslocatie: http://i994.photobucket.com/albums/af65/Blue-Tiger_album/CODTigerOps.jpg

Server #1 IP: 173.199.111.167 (Barebones)

In console: /connect 173.199.111.167 (bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Connecte gisteren naar die 1e server zonder dat ik wist dat 't barebone was, meteen gedisconnect.
Niet dat ik barebones niet leuk vind, maar eerst maar eens prestige 15 worden dan lekker barebones spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-08 07:27
Goede morgen, Na BO op de PC helemaal kapot te hebben gespeeld, ben ik het vertrouwen op de PC een beetje kwijt. Veel cheaters, admins die kicken op rare momenten, slechte updates en het slechte samen kunnen spelen met clanmaten.
Maar om een lang zeur verhaal kort te maken, ik speel nu 13 uurtjes op de PS3.
En dat gaat helemaal niet slecht, ik heb nu 2200 kills en 940 deaths.
Het klinkt misschien raar, maar op de PS3 gamen minder goede FPS-Spelers denk ik..
Maar als er tweakers is potje mee willen spelen, kan je me add op PSN. ( nickname: LEiPo )

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-08 16:39
bakkiepleur schreef op maandag 03 januari 2011 @ 23:19:
[GOT] 24/7 Nuke Dem Fast XP van iemand hier of is de toevoeging [GOT] toeval? Heerlijk huisgehouden op die server "NLD Kaasje" >:)
Ik zag je langs komen op de TDM TiGeR, irritant gamer ben je >:) O-)

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

Punkbuster schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 07:17:
Goede morgen, Na BO op de PC helemaal kapot te hebben gespeeld, ben ik het vertrouwen op de PC een beetje kwijt. Veel cheaters, admins die kicken op rare momenten, slechte updates en het slechte samen kunnen spelen met clanmaten.
Maar om een lang zeur verhaal kort te maken, ik speel nu 13 uurtjes op de PS3.
En dat gaat helemaal niet slecht, ik heb nu 2200 kills en 940 deaths.
Het klinkt misschien raar, maar op de PS3 gamen minder goede FPS-Spelers denk ik..
Maar als er tweakers is potje mee willen spelen, kan je me add op PSN. ( nickname: LEiPo )
Ik speel nu al een paar jaar op de xbox360 en zou ook niet meer weg willen.
Ik denk dat het verschil tussen pc en consolegamers zit in: pc-gamers spelen om te winnen, consolegamers om te gamen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
hehe ik heb dat met de mp5k. 6000+ kills mee van de 15000 die ik nu heb gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 09:27:
[...]

Ik speel nu al een paar jaar op de xbox360 en zou ook niet meer weg willen.
Ik denk dat het verschil tussen pc en consolegamers zit in: pc-gamers spelen om te winnen, consolegamers om te gamen.
wij spelen als pc clan vaak gewoon s'avonds een potje, lekker gezellig op teamspeak3 en lekker paar servertjes afgaan. Tuurlijk er zijn altijd fanatiekelingen bij, maar niet iedereen speelt op de pc om te winnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 10:06:
[...]

wij spelen als pc clan vaak gewoon s'avonds een potje, lekker gezellig op teamspeak3 en lekker paar servertjes afgaan. Tuurlijk er zijn altijd fanatiekelingen bij, maar niet iedereen speelt op de pc om te winnen ;)
Ik speel altijd om te winnen maar niet op een dermate try hard manier ofzo, gewoon lekker lol hebben maar ook wel beetje fanatiek bezig om te winnen. Is wel fijne combi :)
Soms ook van die speciale servers af, sniper only of wager match tussendoor is leuk vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabbo12
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-07 13:25
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 09:55:
[...]

hehe ik heb dat met de mp5k. 6000+ kills mee van de 15000 die ik nu heb gemaakt.
Ik heb 7000 van de 14000 kills gemaakt met me AK74u. Heb twee prestiges alleen maar met AK74u + grip gespeeld. Speel nu meer met verschillende wapens, galil, spectre en ak47 etc. punten gaan veel harder door de challenges. Op PS3 btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Nu online
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 10:24:
[...]

Ik speel altijd om te winnen maar niet op een dermate try hard manier ofzo, gewoon lekker lol hebben maar ook wel beetje fanatiek bezig om te winnen. Is wel fijne combi :)
Soms ook van die speciale servers af, sniper only of wager match tussendoor is leuk vind ik.
Zeker ik hou ook wel van af en toe een gungamepje tussendoor ofzo. Ik ben ook wel van de contracts, niet eens zozeer voor het geld maar voor de kick van het 'halen'.
Veel verschillende wapens gebruiken scheelt een hoop in het levellen....

Maar ik snap wel wat ze hierboven bedoelen met spelen om te gamen/spelen om te winnen. Ik heb nooit BO op de PC gespeeld maar wel vroeger veel CS.
Nu speel ik BO op de Xbox en je heb gewoon geen last van cheaters, iedereen heeft dezelfde setup (muv je tv of course maar iig geen console waar je dingen kan instellen ed).
Ik speel zelf ook altijd om te winnen maar wel voor de fun of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Ik heb nog maar 2 x gehad dat ik een cheater tegenkwam op de pc. Ik geloof ook wel dat ze er zijn maar ik heb er zelf echt geen last van gehad eigenlijk. die cheaters waren ook nog eens slecht ook XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-07 12:08
Ik speel al sinds de eerste prestige (PS3) met het volgende setje:

Famas/Commando + Suppressor attachtment
RPG

Semtex
Flashbang
Claymore

Ghost + PRO
Slight of hand + PRO
Ninja + PRO

Ik vind dit het beste setje (maar in sommige maps i.c.m. Hardened + PRO) Edit: in TDM
Hoe denken jullie daarover en wat kunnen jullie aanbevelen? (voor een snelle, maar wel gecontroleerde pot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dump je RPG.
neem een strella mee om vijandige killstreaks neer te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 12:26:
Dump je RPG.
neem een strella mee om vijandige killstreaks neer te schieten.
Vind RPG helemaal niet zo verkeerd om mee te nemen al sec.
Ik lees het en denk, hmmmm misschien moet ik die combi ook eens proberen

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb black ops nu een aantal keren gespeeld op de xbox bij een vriend en het bevalt me super goed! De online mode met zombies is echt een super optie bij dit spel! Dit spel gaat nog lang gespeeld worden net zoals call of duty 2 waar ik nog steeds als een zombie achter zit:+

Gameplay van dit spel gaat ver boven anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Ik heb de afgelopen weken onder een steen gelegen :+ vandaar deze vraag; is er een zombie mode voor de PC versie ?

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 06:51
SanderPS3 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 12:38:
Ik heb de afgelopen weken maanden onder een steen gelegen :+ vandaar deze vraag; is er een zombie mode voor de PC versie ?
Ja

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubmusic
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-08 19:05
Mon0lith schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 12:32:
[...]

Vind RPG helemaal niet zo verkeerd om mee te nemen al sec.
Ik lees het en denk, hmmmm misschien moet ik die combi ook eens proberen
of een m72 LAW? je kan er er bijde mee doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:46
100d5 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 12:43:
[...]

Daar krijg je maar 1 rocket mee.

Je zou er misschien een UAV mee kunnen uitschakelen, maar geen heli. Ook heb je tegen personel maar 1 kans, ipv 2 bij een RPG.

Ik zou toch voor de strela gaan als je voor XP gaat. Als je voor kills gaat RPG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Remzz schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 13:06:
[...]

Daar krijg je maar 1 rocket mee.

Je zou er misschien een UAV mee kunnen uitschakelen, maar geen heli. Ook heb je tegen personel maar 1 kans, ipv 2 bij een RPG.

Ik zou toch voor de strela gaan als je voor XP gaat. Als je voor kills gaat RPG.
Ik gebruik nooit meer de strela, kies altijd de LAW. Ik schiet met regelmaat heli's uit de lucht omdat ik hem niet laat locken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
reemprive schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 13:13:
[...]

Ik gebruik nooit meer de strela, kies altijd de LAW. Ik schiet met regelmaat heli's uit de lucht omdat ik hem niet laat locken.
Sorry? dus je schiet unguided de LAW af en dan heb je met 1 rocket de heli uit de lucht? zonder hulp van teammembers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Bij mij "verpulvert" de rocket van de Strela of de LAW heel vaak. Daardoor raak ik niet. Iemand idee hoe dit komt ?

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
100d5 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 12:43:
[...]

ja weetje, die heb ik ook eens gebruikt, maar als je af en toe zo'n momenten hebt dat je een raketwerper nodig hebt, is die m72 LAW traag met richten. (iig trager dan een RPG en heeft 1 raket minder).

maar de combo die ik net heb gepost zal ik even uitleggen, waarom ik hievoor koos (en misschien een tip om het ook eens te proberen).

Famas is lekker accuraat en het verhoudt over het algemeen (net als de AUG en Commando) erg goed.
Suppressor omdat ik het vervelend vind als iemand weet hoe ik over de kaart heen loop, terwijl ik schiet.
RPG is voor de moeilijke momenten. denk aan een spot waar 4 enemies bij elkaar zitten, waarvan je er dan met moeite toch nog een paar van de kaart kan vegen.

Semtex voor als je weet waar een enemy zit, even dit ding gooien en weg is die.
Flashbang spreekt denk ik voor zich. gebruik hem (net als velen) niet erg veel.
Claymore voor een tactische hoek waar vijanden vandaan komen. zo hoef je 1 flank minder te verdedigen.

Ghost + PRO is erg fijn, omdat niemand ziet op de kaart waar jij je bevindt + het feit dat heli's e.d. niet op je schieten en niet zien. Scheelt ook weer dat je die dingen niet uit de lucht hoeft te schieten om 'zelf' in leven te blijven.
Slight of hand + PRO is fijn voor close combat, dat ik het liefste doe. hoe raar het ook combineerd op het eerste gezicht met Ghost, is het toch erg goed. want zoals gezegd, hoef je geen zorgen te maken dat iets of iemand je opmerkt op de kaart of in de lucht. de PRO perk is fijn dat de aim dot sight zo snel reageert, dus goed voor close combat met snel reloaden.
Ninja + PRO kies ik omdat de rest mij niet aanspreekt en de tegenstanders luidt en duidelijk horen is erg prettig als je (mijn speelwijze) je steeds bevindt aan de randen van andermans basissen.

Deze combo komt als beste tot zijn recht in Firing Range, dat ook mijn Favo map is. Daarentegen speelt het in Nuketown erg slecht, dat ik het vervelendste level vind. dan neem ik geen Ghost, maar Hardened.

Op/aanmerkingen zijn welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
steffex schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 13:17:
[...]

Sorry? dus je schiet unguided de LAW af en dan heb je met 1 rocket de heli uit de lucht? zonder hulp van teammembers?
Ja, de flares doen dan niets.

edit:
YouTube: Unguided LAW

[ Voor 14% gewijzigd door codex op 04-01-2011 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja jongens dat hoord erbij, ik zou ook graag wille dat iedereen die mij tegen komt eraan gaat, maar het is niet anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steven6249 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 13:19:
[...]

ja weetje, die heb ik ook eens gebruikt, maar als je af en toe zo'n momenten hebt dat je een raketwerper nodig hebt, is die m72 LAW traag met richten. (iig trager dan een RPG en heeft 1 raket minder).

maar de combo die ik net heb gepost zal ik even uitleggen, waarom ik hievoor koos (en misschien een tip om het ook eens te proberen).

Famas is lekker accuraat en het verhoudt over het algemeen (net als de AUG en Commando) erg goed.
Suppressor omdat ik het vervelend vind als iemand weet hoe ik over de kaart heen loop, terwijl ik schiet.
RPG is voor de moeilijke momenten. denk aan een spot waar 4 enemies bij elkaar zitten, waarvan je er dan met moeite toch nog een paar van de kaart kan vegen.

Semtex voor als je weet waar een enemy zit, even dit ding gooien en weg is die.
Flashbang spreekt denk ik voor zich. gebruik hem (net als velen) niet erg veel.
Claymore voor een tactische hoek waar vijanden vandaan komen. zo hoef je 1 flank minder te verdedigen.

Ghost + PRO is erg fijn, omdat niemand ziet op de kaart waar jij je bevindt + het feit dat heli's e.d. niet op je schieten en niet zien. Scheelt ook weer dat je die dingen niet uit de lucht hoeft te schieten om 'zelf' in leven te blijven.
Slight of hand + PRO is fijn voor close combat, dat ik het liefste doe. hoe raar het ook combineerd op het eerste gezicht met Ghost, is het toch erg goed. want zoals gezegd, hoef je geen zorgen te maken dat iets of iemand je opmerkt op de kaart of in de lucht. de PRO perk is fijn dat de aim dot sight zo snel reageert, dus goed voor close combat met snel reloaden.
Ninja + PRO kies ik omdat de rest mij niet aanspreekt en de tegenstanders luidt en duidelijk horen is erg prettig als je (mijn speelwijze) je steeds bevindt aan de randen van andermans basissen.

Deze combo komt als beste tot zijn recht in Firing Range, dat ook mijn Favo map is. Daarentegen speelt het in Nuketown erg slecht, dat ik het vervelendste level vind. dan neem ik geen Ghost, maar Hardened.

Op/aanmerkingen zijn welkom :)
Volgens mij versprak je een klein beetje "dan neem ik geen Ghost, maar Hardened. Hardline"
Tenminste hardened is een tier 2 perk en niet tier 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03
Ik speel nu vrijwel alleen maar met Hardline Pro en heb alleen maar CP's als Killstreaks ingesteld (SAM/CP/Sentry Gun)

Ook leuk als ze allemaal hun ammo crate laten liggen jij daar een chopper van maakt :D

[ Voor 27% gewijzigd door Frostbite op 04-01-2011 13:49 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 13:41:
[...]

Volgens mij versprak je een klein beetje "dan neem ik geen Ghost, maar Hardened. Hardline"
Tenminste hardened is een tier 2 perk en niet tier 1
Klopt:P eff in de war.
is mijn eerste werkdag vd week weer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu heb ik een vermoeden, en zou eens aan jullie willen vragen of dat bevestigd kan worden.

Normaal gezien speel ik altijd met scavenger aangezien ik graag "preventief" granaten of tacticals gooi.

Nu ben ik eens overgegaan naar flak jacket gezien mijn favo game mode Sabotage nogal gevoelig is voor granaat regens en claymores en het flak jacket daar goed bescherming voor bied.

Nu heb ik het idee, dat de heli´s minder schade doen als je de flakjacket draagt.
Ik wacht namelijk altijd braaf met een LAW of Strella de aankomende heli op, en nu wil het wel eens gebeuren dat ik de enige ben in een team die dit brilliante idee heeft.
Dat resulteerd dus af en toe in een death of 2 dankzij de betreffende heli.

Maar met flakjacket lijkt het wel of de heli een schot of 2 meer nodig heeft, wat gevoelsmatig weer net de ruimte bied om raket nummer 2 richting het "soon to be scrap" te schieten...

Iemand anders daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Nog even een clip over de LAW, aangezien die eerdere niet echt duidelijk was:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Zijn er ook servers zonder killstreak rewards en perks?

[ Voor 6% gewijzigd door Bulls op 04-01-2011 14:35 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client