Ok dan, had net ook wel even een wtf momentje...Ik kwam een speler tegen die de second chance perk gebruikte, op zich geen punt, maar m'n magazijn was leeg, dus ik denk ik knife hem wel...Alleen dacht hij hetzelfde, want hij stak me zo naar het hiernamaals

. Ik dacht eigenlijk dat je met de SC perk je alleen de sidearm kon gebruiken, niets blijkt dus minder waar....
Het is trouwens m'n eerste CoD game (speel op de PS3), dus het is sowieso even wennen allemaal, want damn wat gaat het allemaal snel zeg. BC2 had toch wel een wat "lager" tempo, toegegeven dit heeft ook wel iets, het is iig verslavender

.
Voor wat betreft favoriete setup, als ik geen rekening wil houden met (perk) challenges dan is dat:
- Dual Skorpions
- CZ75 full automatic attachement
- Semtex, concussion, claymore
- Lightweight, steady aim pro, marathon
Met die opstelling vreet je zo ongeveer alles op wat in close tot medium range op je afkomt. Ik denk zelfs dat deze setup een beetje overpowered is.De Skorpions hebben amper recoil, veel damage en je schiet vanaf je heup, dus die seconde dat de ander voor zijn sights gaat heb je al bijna 2 magazijnen leeg...Je moet alleen zorgen dat je in en rond gebouwen/obstakels blijft, want op de langere afstand is het uiteraard kansloos. Maar ik zou het zeker eens proberen! (ik heb ook de PM63 duals geprobeerd, maar die hebben een nogal heftige recoil).
Op het moment gebruik ik de MPL met grip of rds. Hij is beduidend "slechter" dan de AK74u, maar ik hou wel van de uitdaging. Sniper rifles heb ik nog niet aangeraakt, zelfde geldt voor lmg's en heel af en toe pak ik een shotgun of assault rifle. Assault rifles ga ik eens proberen op 41 met de commando...
Ik speel btw op het moment nog voornamelijk TDM in mercenary mode. Meeste games met objectives is het of dik winnen of dik verliezen. Heb een aantal malen hq en domination gespeeld, wat gewoon krankzinnig irritant wordt als je team niet "samenwerkt" en alleen maar voor de kills gaat.
[
Voor 7% gewijzigd door
Verwijderd op 03-01-2011 16:39
]