The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Parody op dat welbekende cod4 filmpje van een negert die zijn eigen game gaat narraten. Hilarisch
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
daar ken ik hem niet van maar klopt iddVraaag schreef op woensdag 29 december 2010 @ 22:30:
[...]
ELPRESADOR ftw!Deed ie ook bij MW2 hoor.
Ronde begint, sprinten als een gek, kom ik 3 vijanden tegen
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
http://www.gamexe.net/codbo/playercard/martijntjuhh schreef op woensdag 29 december 2010 @ 19:59:
Misschien is het hier al gezegd, maar ik heb geen zin om die 20 pagina's door te bladeren:
Hoe krijg je je playercard ergens op internet? Of kan dat alleen met de pc versie?
Gaat niet zo makkelijk als op de console, maar je kan je playercard er redelijk goed mee namaken en gebruiken op sites.
Zie ik dat mijn campaigndata helemaal weg is
Thank god dat hij mijn multiplayer-data wel heeft bewaard.
Ik had gehoopt dat het de volgende dag ofzo weer gefixt was, maar helaas. Kan ik ergens heen met mijn vraag of heeft iemand een idee wat ik kan doen?
Ik heb wel de campaign- en zombieachievements om aan te tonen dat ik alles heb uitgespeeld etc.
:D
mjah wel leuk begin zo.steveman schreef op woensdag 29 december 2010 @ 23:03:
[video]
Ronde begint, sprinten als een gek, kom ik 3 vijanden tegen
[ Voor 8% gewijzigd door SouLLeSSportal op 30-12-2010 01:22 ]
Verwijderd
Geen idee of het zal helpen maar: http://activision.custhel...r/home.php?p_sid=1S1FlMik[b][message=35282944,noline] Kan ik ergens heen met mijn vraag of heeft iemand een idee wat ik kan doen?
Dat is waar je heen gestuurd wordt als je op FAQ drukt op: http://www.callofduty.com/blackops/help
@onder: Yep zoiets had ik al wel in gedachte..hmm
[ Voor 38% gewijzigd door KoffieNT op 30-12-2010 02:29 ]
Als je savegamedata verloren is dan wel corrupt geraakt, dan vrees ik dat je dat niet kan terugdraaien. Multiplayerdata wordt bewaard op servers.KoffieNT schreef op donderdag 30 december 2010 @ 00:22:
Vorige week was ik met een vriend Zombies op de 360 aan het spelen, en opeens leek het alsof het spel voor de eerste keer opstartte. Ik kreeg namelijk de vraag of ik bloed wilde aanzetten en of ik de beeldscherminstellingen wilde goedzetten, maar tegelijkertijd bediende ik het Zombies-menu. Raar, dus ik starte de Xbox even opnieuw op.
Zie ik dat mijn campaigndata helemaal weg is, ook kan ik nu alleen de eerste map van Zombies maar spelen.
Ik had gehoopt dat het de volgende dag ofzo weer gefixt was, maar helaas. Kan ik ergens heen met mijn vraag of heeft iemand een idee wat ik kan doen?
Ik heb wel de campaign- en zombieachievements om aan te tonen dat ik alles heb uitgespeeld etc..
Komt dit misschien omdat in dit spel iedereen ongeveer hetzelfde uiterlijk heeft?Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2010 @ 22:18:
[...]
Lawl, het is ook de enige die, volgens de stats in de TS, geen range/damage reduction heeft met een silencer ^_^
dan btw iets anders. Ik speel al sinds jaar en dag (cod 4 tot nu) HardCore, en ik zweer het je, ik ben nog nooit zoveel TeamKills tegen gekomen als in BO. in MW2 had je er wel eens last van en in COD4 was het alleen heel erg op de 32 man servers, maar hier met 18 slots servers is het gewoon echt om te janken (maak me er zelf overigens ook schuldiger aan dan bij andere COD's)
Iemand enig idee waarom het TK gehalte zoveel hoger ligt dan bij andere CoD's, of zit het gewoon allemaal tussen m'n oren?
In MW2 had ik het id dat de tegenstander er duidelijk anders uit zag. Ik heb nu ook veel meer last van TK.
Speel ook bijna alleen maar HC TDM.
Vind het wel chill dat als je gekilled wordt door een teammaat je geen kill aan je broek krijgt. Alleen jammer dat je killstreak wel over is
Canon Digital Ixus V2
1e indruk: godver de kut wat loopt dit slecht..
Waar ik nog (bijna) constant 125fps had in CoD4, haal ik idle en zonder action een keer 80 fps, beetje lopen dropt het al snel naar 40/50 fps en bij action zo'n 20/30 fps...
Heb me config al enigzins aangepast, mocht niet baten.
Denk dat ik nieuwe hardware aan moet gaan schaffen.
ATM heb ik:
AMD Athlon X2 5200+ met een Zalman 9500 nogwat erop
Asus M2N-SLI
1.5gb pc6400 Corsair Ram (512mb bankje is kapot)
Nvidia 9800 GT
Denk dat ik V&A even in de gaten ga houden voor een upgrade setje.
Als ik in het MP menu zit, en ik druk op Back to main menu, dan moet ik al die dingen (schermgrote, gore) ook allemaal opnieuw instellen, alsof het de eerste keer is dat ik het spel opstart.KoffieNT schreef op donderdag 30 december 2010 @ 00:22:
Vorige week was ik met een vriend Zombies op de 360 aan het spelen, en opeens leek het alsof het spel voor de eerste keer opstartte. Ik kreeg namelijk de vraag of ik bloed wilde aanzetten en of ik de beeldscherminstellingen wilde goedzetten, maar tegelijkertijd bediende ik het Zombies-menu. Raar, dus ik starte de Xbox even opnieuw op.
Zie ik dat mijn campaigndata helemaal weg is, ook kan ik nu alleen de eerste map van Zombies maar spelen.
Ik heb wel de campaign- en zombieachievements om aan te tonen dat ik alles heb uitgespeeld etc..
Ik heb gister op de kleine lettertjes gelet en er staat: "you executed the enemy with a headshot". Zal dus wel gewoon tellen.bram1984 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 09:37:
[...]
Daar ga ik wel vanuit. Dat zijn die Execution kills die je weleens maakt.
nou die kerels rushen en ik flashen en allemaal afmaken achter mekaar killstreaks
[ Voor 0% gewijzigd door forzabesiktas op 30-12-2010 10:18 . Reden: tiepfout ]
tikfouten? tjah..m..
Heb 't ook een keer gehad nadat ie de verbinding met PS network was verloren maar gelukkig geen data (vrijgespeelde maps/opties) verloren.bram1984 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 09:26:
Als ik in het MP menu zit, en ik druk op Back to main menu, dan moet ik al die dingen (schermgrote, gore) ook allemaal opnieuw instellen, alsof het de eerste keer is dat ik het spel opstart.
Wat een drama toch steeds met zombies op de PS3, eerst 5/10 min bezig om een fatsoenlijke match te vinden, vervolgens ben je lekker bezig, gaat er 1 down, die kun je onmogelijk reviven met die horde zombies aan je reet, stopt ie ermee.. blijkt dan de host te zijn.. "Connection to Host lost"

Bij mij ook geen data weg, maar toch vreemd.Pendaco schreef op donderdag 30 december 2010 @ 10:19:
[...]
Heb 't ook een keer gehad nadat ie de verbinding met PS network was verloren maar gelukkig geen data (vrijgespeelde maps/opties) verloren.
Wat een drama toch steeds met zombies op de PS3, eerst 5/10 min bezig om een fatsoenlijke match te vinden, vervolgens ben je lekker bezig, gaat er 1 down, die kun je onmogelijk reviven met die horde zombies aan je reet, stopt ie ermee.. blijkt dan de host te zijn.. "Connection to Host lost"Wel GvD?$%!
en dat tot 2 keer toe..
Over de Zombie mode gesproken. Als ik een potje online doe, dan zie ik dat mijn tegenstanders altijd gelijk een zootje punten binnen halen, nog voordat er zombies zijn. Ik speel deze mode bijna nooit, dus wellicht is het een domme vraag, maar kan iemand dit toelichten?
barriers bouwen wellicht? speel het zelf eigenlijk niet echt, een keertje geprobeerd in mijn eentje maar dan kom je niet veel verder dan ronde 8 ofzo.bram1984 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 10:49:
[...]
Bij mij ook geen data weg, maar toch vreemd.
Over de Zombie mode gesproken. Als ik een potje online doe, dan zie ik dat mijn tegenstanders altijd gelijk een zootje punten binnen halen, nog voordat er zombies zijn. Ik speel deze mode bijna nooit, dus wellicht is het een domme vraag, maar kan iemand dit toelichten?
In Five kun je meteen al wat ramen bouwen. In Kino niet, daar kun je pas punten verdienen als de zombies komen. Maar zo lang duurt het toch niet voordat ze komen? Als je weet uit welke hoekjes ze komen kun je ze al heel vroeg raken.bram1984 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 10:49:
[...]
Bij mij ook geen data weg, maar toch vreemd.
- Een claymore die je stunned kun je niet kapot schieten.
- Een willy pete kapot schieten met je chopper (en daardoor een kill maken) telt mee in de killspread.
Verwijderd
Goh vind je het gek? Kijk wat de minimale eisen zijn linkje. Dan mag je ook niet verwachten dat je 100+ fps gaat halen natuurlijk. (Natuurlijk is Black Ops zelf nou ook niet het lekkerst draaiende spel wat er is.)ihre schreef op donderdag 30 december 2010 @ 09:14:
Heb deze versie van CoD weer gekocht, MW2 overgeslagen.
Waar ik nog (bijna) constant 125fps had in CoD4, haal ik idle en zonder action een keer 80 fps, beetje lopen dropt het al snel naar 40/50 fps en bij action zo'n 20/30 fps...
ATM heb ik:
Asus M2N-SLI
Nvidia 9800 GT
Zelf heb ik er niet veel last van, kom over het algemeen niet onder de 35fps.
[ Voor 3% gewijzigd door Louw Post op 30-12-2010 11:42 ]
Zou eens in je config kijken of multithreaded op 1 staan (voor multicore cpu) en gpu multi op 0 (aangezien je maar 1 videokaart hebt). Kijk ook in probleem topic.ihre schreef op donderdag 30 december 2010 @ 09:14:
ATM heb ik:
Asus M2N-SLI
Nvidia 9800 GT
Verwijderd
blacks ops is heel cpu hardware gevoellig.ihre schreef op donderdag 30 december 2010 @ 09:14:
ATM heb ik:
Asus M2N-SLI
Nvidia 9800 GT
e8400 met hd5830 loopt voor geen meter en drops/freezers loop redelijk op 1280x720 settings high zonde AA en shadows uit. 30-50fps met drops naar 0
q9300 met hd5830 loopt redelijk maar veel settings niet max anders drops. wel 1920x1080 maar settings high en 2x AA 40-70fps met drops naar 25
i7 860 met dezelfde HD5830 alles max op 1920x1080 4x aa en details extra geen drop en constant 70-120 fps
Deze 3 cpu omgevingen heb ik getest. waar ik nu de laatste draai.
Arme tegenstandersreemprive schreef op donderdag 30 december 2010 @ 12:16:
Aangezien iemand hier laatst vroeg om een clip van een hele match met minimale killstreaks heb ik een korte match opgenomen. Met de SPAS op Nuketown, ik hou van chaos
[video]
Wel jammer trouwens dat zowat alle NL servers 24/7 nuketown lijken te zijn. Server browser is een beetje meh tegenwoordig bij mij, dus veel meer servers laat ie ook niet zien
(en kom je eindelijk op een niet-nuketown demo server, match binnen 1 minuut afgelopen en switch naar sabotage

Btw 2: hoe krijg je dat je favo servers ook daadwerkelijk tevoorschijn komen in de server browser? :x
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Lekker potje hoor! Aantal lekkere tomahawk kills.reemprive schreef op donderdag 30 december 2010 @ 12:16:
Aangezien iemand hier laatst vroeg om een clip van een hele match met minimale killstreaks heb ik een korte match opgenomen. Met de SPAS op Nuketown, ik hou van chaos
[video]
Waarom zet je je killstreak rewards niet in? of wacht je daar altijd mee tot achterin de match?
In principe doe ik dat vaak, tenzij ik een bepaald gebied wil afzetten(napalm). Ik gebruik in TDM nooit meer heli's omdat de rondes daarvoor te kort zijn. Nu gebruik ik napalm - mortar team - rolling thunder. Mede omdat je voor alle 3 niet iets hoeft te besturen(in die tijd had ik namelijk al weer meer kills kunnen makensteffex schreef op donderdag 30 december 2010 @ 12:29:
[...]
Lekker potje hoor! Aantal lekkere tomahawk kills.
Waarom zet je je killstreak rewards niet in? of wacht je daar altijd mee tot achterin de match?
Verwijderd
ach zo eindig ik vaak met nog van alles en nog wat in de zak of omdat er al van die andere heli's vliegen en je ze niet kan gebruiken of vergeet ik het ook aan te zetten. capture de vlag zie je mij 8 van de 10x met de vlag rennen dan dat ik in een hoekje lig te spwnkillen met een chopper gunner. paar deaths meer en de win dan gasten die 50-4 spelen en dan nog verliezen. tenzij je beide kan;)superbassie schreef op donderdag 30 december 2010 @ 12:44:
Gebruik killstreak rewards nu meestal zo snel mogelijk...het is me al zo vaak overkomen dat het potje voorbij is voordat ik ze gebruikt heb omdat ik het steeds even uitstelde.
en dan speel ik eigenlijk alleen maar hardcore en met choppergunner heb je zo paar teamkills aan je broek met dat sproeien dus dat is ook klote. rolling thunder gooien en hop staan er ineens 3 teamies in die niet denken van he laat ik verstoppen.
en dan teveel tk's > kick uit de server. nah ik pak wel me carpackag of die sr17
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2010 13:08 ]
Ik verwacht ook geen 100+fps maar wel meer dan 20/30 in action...Louw Post schreef op donderdag 30 december 2010 @ 11:41:
[...]
Goh vind je het gek? Kijk wat de minimale eisen zijn linkje. Dan mag je ook niet verwachten dat je 100+ fps gaat halen natuurlijk. (Natuurlijk is Black Ops zelf nou ook niet het lekkerst draaiende spel wat er is.)
Zelf heb ik er niet veel last van, kom over het algemeen niet onder de 35fps.
Ik vind het niet gek dat ik het niet lekker draai, maar had er wel iets meer van verwacht... Uiteraard heb ik de systeemeisen geraadpleegd en zie dat ik het "net" niet haal, maar zo dramatisch in vergelijking met CoD4 had ik niet durven denken.
@ Sj44k13, heb beide zaken goed in me cfg staan, multithreaded op 1 en multiGpu op 0.
Denk maar een diepte investering uitvoeren dan...
[ Voor 8% gewijzigd door ihre op 30-12-2010 13:22 ]
cod4 is dan ook een stuk minder zwaar dan BO of mw2...ihre schreef op donderdag 30 december 2010 @ 13:07:
[...]
Ik verwacht ook geen 100+fps maar wel meer dan 20/30 in action...
Ik vind het niet gek dat ik het niet lekker draai, maar had er wel iets meer van verwacht... Uiteraard heb ik de systeemeisen geraadpleegd en zie dat ik het "net" niet haal, maar zo dramatisch in vergelijking met CoD4 had ik niet durven denken.
@ Sj44k13, heb beide zaken goed in me cfg staan, multithreaded op 1 en multiGpu op 0.
Denk maar een diepte investering uitvoeren dan...
Je kan nog shadows op wat minder zetten maar voor de rest zal het vooral afhangen van je cpu.
[ Voor 7% gewijzigd door SouLLeSSportal op 30-12-2010 13:25 ]
Duidelijk.SouLLeSSportal schreef op donderdag 30 december 2010 @ 13:25:
[...]
cod4 is dan ook een stuk minder zwaar dan BO of mw2...
Je kan nog shadows op wat minder zetten maar voor de rest zal het vooral afhangen van je cpu.
Heb alles op low staan (grafisch maakt me eigenlijk weinig uit, mag dr wat mij betreft uit zien zoals CoD4 op low).
Door vrienden werd me verteld dat als CoD4 goed zou draaien, BO dat ook wel zou moeten doen... Pech gehad dan, even sparen dus.
[ Voor 12% gewijzigd door ihre op 30-12-2010 13:28 ]
Verder heb ik zelf weinig problemen met BO met mijn specs (die zeker niet super zijn)
Alles gewoon op ze hoogste op 1440x900 is geen probleem
@Reemprive haha vet filmpje, een SPAS12 blijft toch een vet wapen
[ Voor 13% gewijzigd door Sinester op 30-12-2010 13:37 ]
Hello there
Ik vind dat er iets meer detail in zit, en de explosies/particles etc. vind ik ook een stuk mooier. Maar volgens mij is de game ook slechter geprogrammeerd, wat de meeste problemen oplevert.Sinester schreef op donderdag 30 december 2010 @ 13:35:
Is CoD BO nou echt zoveel zwaarder als MW1+2... Vind het er eigenlijk het zelfde uitzien
Verder heb ik zelf weinig problemen met BO met mijn specs (die zeker niet super zijn)
Alles gewoon op ze hoogste op 1440x900 is geen probleem
Verwijderd

zit nu 5e prestige alweer.. gaat weg snel in black ops vergeleken met MW2. maar ja BO zit vol absurde xp challenges:)
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2010 13:44 ]
Ik denk dat de game niet slechter geprogrammeerd is. Je vergist je in hoe complex BO is ten opzichte van CoD4. Er zit volledige Steam integratie in, alle stats en al je classes worden remote opgeslagen. De levels zijn complexer(meer visuele details) en ook de menu's zijn uitgebreider.bram1984 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 13:36:
[...]
Ik vind dat er iets meer detail in zit, en de explosies/particles etc. vind ik ook een stuk mooier. Maar volgens mij is de game ook slechter geprogrammeerd, wat de meeste problemen oplevert.
Er is een vuistregel voor het aantal bugs op het aantal regels code. Ooit eens gelezen dat dat 1 bug op elke 1000 regels code is. Maar dit kan inmiddels weer anders liggen, maar het geeft wel een indicatie. Aangezien de codebase een stuk groter is dan die van CoD4 zitten er dus ook meer bugs in. Maar procentueel zal dit het zelfde zijn denk ik.
Slechter geprogrammeerd is makkelijk om te roepen, maar men vergeet vaak dat het hele complexe stukken software is.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Hmm bij BO lijkt de anti-aliasing gewoon te ontbreken, dit ziet er bij MW2 een stuk strakker (smoother) uit, iig op de PS3. Ook schaduwen zien er in BO behoorlijk jagged uit.bram1984 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 13:36:
Ik vind dat er iets meer detail in zit, en de explosies/particles etc. vind ik ook een stuk mooier. Maar volgens mij is de game ook slechter geprogrammeerd, wat de meeste problemen oplevert.
Nee toch? Ik heb BO al besteld maar nog niet binnen, ik was in BF BC2 zat van dat je geen antialiasing kan gebruiken (ja 1x en de hogere gelden alleen tot een bepaald aantal meter en dan is het gewoon weer zonder)Pendaco schreef op donderdag 30 december 2010 @ 13:51:
[...]
Hmm bij BO lijkt de anti-aliasing gewoon te ontbreken, dit ziet er bij MW2 een stuk strakker (smoother) uit, iig op de PS3. Ook schaduwen zien er in BO behoorlijk jagged uit.
Ik wil het liefst wel antialiasing want dat ziet er gewoon veel beter uit en is rustiger voor de ogen. Vooral bij BC2 waar zoveel hekjes en troep staat valt het echt te erg op, en is het 1 kartel festijn.
Laten we maar hopen dat het via GPU forceren wel kan anders ben ik niet blij.
Het spelplezier laten afhangen of je wel of geen anti-aliasing hebtBulls schreef op donderdag 30 december 2010 @ 14:16:
[...]
Nee toch? Ik heb BO al besteld maar nog niet binnen, ik was in BF BC2 zat van dat je geen antialiasing kan gebruiken (ja 1x en de hogere gelden alleen tot een bepaald aantal meter en dan is het gewoon weer zonder)
Ik wil het liefst wel antialiasing want dat ziet er gewoon veel beter uit en is rustiger voor de ogen. Vooral bij BC2 waar zoveel hekjes en troep staat valt het echt te erg op, en is het 1 kartel festijn.
Laten we maar hopen dat het via GPU forceren wel kan anders ben ik niet blij.
Maar maak je geen zorgen... Het geweld op je scherm trekt zo snel aan je voorbij dat je ogen er vanzelf een blur van maken. Technische verfijning van de randjes is meestal niet nodig
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
EenschVerwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 13:43:
zit nu 5e prestige alweer.. gaat weg snel in black ops vergeleken met MW2. maar ja BO zit vol absurde xp challenges:)
Ik was P1L4 geloof ik toen ik een challenge won en daarmee ineens P1L8 werd
Nu is het bijna elke dag wel raak dat ik een of meerdere levels omhoog ga.
Moet wel zeggen dat je op een gegeven moment wapens hebt die je lekker liggen en die je gelijk ook koopt zodra je de kans krijgt. Zo had ik voor mijn P1 alleen nog maar SOH Pro vrijgespeeld. Nu inmiddels al 3 perks op Pro gehaald.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Nou in sommige potjes BC2 zie je echt niets meer omdat het 1 grote kartel brei is, en dan kun je ook minder goed opletten of er nou wel of geen vijand zat. Vooral in die maps met veel latjes en buizen en andere rotzooi.beany schreef op donderdag 30 december 2010 @ 14:19:
[...]
Het spelplezier laten afhangen of je wel of geen anti-aliasing hebt
Maar maak je geen zorgen... Het geweld op je scherm trekt zo snel aan je voorbij dat je ogen er vanzelf een blur van maken. Technische verfijning van de randjes is meestal niet nodig
Ik zie bijvoorbeeld de schaduw van men vijand veel beter op high en zie gewoon dat hij campt of juist iemand anders wilt afmaken +1 (ik kijk niet zo vaak op de mini map wanneer er chaos is/nuketown)
tikfouten? tjah..m..
In BO gaat alles veel sneller. Je hebt niet rustig de tijd om te kijken of iemand ergens zit. Is dat wel het geval, dan zit je te campenBulls schreef op donderdag 30 december 2010 @ 14:51:
[...]
Nou in sommige potjes BC2 zie je echt niets meer omdat het 1 grote kartel brei is, en dan kun je ook minder goed opletten of er nou wel of geen vijand zat. Vooral in die maps met veel latjes en buizen en andere rotzooi.
Maar volgens mij kan je AA wel instellen hoor, zo uit mijn hoofd...
Zoek op RFFN. Non stop Demolition... En gezellig gastenGundogan schreef op donderdag 30 december 2010 @ 12:26:
[...]
Arme tegenstanders
Wel jammer trouwens dat zowat alle NL servers 24/7 nuketown lijken te zijn. Server browser is een beetje meh tegenwoordig bij mij, dus veel meer servers laat ie ook niet zien![]()
(en kom je eindelijk op een niet-nuketown demo server, match binnen 1 minuut afgelopen en switch naar sabotage)
Btw 2: hoe krijg je dat je favo servers ook daadwerkelijk tevoorschijn komen in de server browser? :x

Basement Bios ---- Exo-S
Jo bedankt heWigan schreef op woensdag 29 december 2010 @ 23:25:
[...]
http://www.gamexe.net/codbo/playercard/
Gaat niet zo makkelijk als op de console, maar je kan je playercard er redelijk goed mee namaken en gebruiken op sites.
Het is bedoening, niet bedoeling
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Heb ik al bij me favo servers staan, maar die refreshen nietMystikal schreef op donderdag 30 december 2010 @ 16:22:
[...]
Zoek op RFFN. Non stop Demolition... En gezellig gasten
Maar eens handmatig connecten dan maar
edit: aha, rechtsklikken in de serverbrowser op de server -> add to favourites werkt als je dat maar een paar keer doet per server. Nu komen er wel servers te staan in de server tab

[ Voor 23% gewijzigd door Gundogan op 30-12-2010 22:31 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Acog en andere attachments koop je gewoon met je COD points.Cornelisjuh schreef op donderdag 30 december 2010 @ 16:49:
Ik zie wel eens ACOG met een andere reticle ( ook veel in SP) Maar heb ze vandaag ook veel online gezien... Is dit wapen gevonden of kan je dit instellen ?
RFFN server goede aanrader iddMystikal schreef op donderdag 30 december 2010 @ 16:22:
[...]
Zoek op RFFN. Non stop Demolition... En gezellig gasten
Elk wapen heeft een eigen ACOG zegmaar.Cornelisjuh schreef op donderdag 30 december 2010 @ 16:49:
Ik zie wel eens ACOG met een andere reticle ( ook veel in SP) Maar heb ze vandaag ook veel online gezien... Is dit wapen gevonden of kan je dit instellen ?
Natuurlijk, er zijn wel dubbele, maar de ACOG is anders op verschillende wapens.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Verwijderd
75% met downloaden op steam (gaat traag).
Speltip #7: zet je downloadregio op iets anders. Iets in Duitsland werkt prima voor mij.Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 20:06:
Ik heb dan eindelijk ook maar eens black ops gekocht, nu ik m'n nieuwe pc heb zal hij toch wel goed moeten draaien.
75% met downloaden op steam (gaat traag).
Verwijderd
Leuke map alleen beetje chaotisch
Is toch wel even wennen na mw2 maar wel leuk.

3x raden wie zeus cannon had.
[ Voor 18% gewijzigd door Vraaag op 30-12-2010 23:15 ]
galil silenced in het middengebouw raampjes gluren werkt ook erg goed.
Het is wel grappig als je bijvoorbeeld crossbow hebt waar je nonstop mee kan schieten. Maar maakt het wel erg makkelijk, helemaal als iemand de thundergun heeft want dan komt er geen zombie dichtbij. Ik vraag me alleen af of dit ook mag. Ik weet namelijk niet of het ook invloed heeft op de leaderbords en of je er ook een ban voor kan krijgen. Je zou kunnen denken dat het een cfg command is zoals intendend en dus toegestaan. Ik heb de commands in elk geval niet gebruikt omdat ik geen zin heb ik een VAC ban, maar ik zie het nu in best veel games gebruikt worden. Ik post de commands hier niet omdat ik niet weet of dit legaal is of niet, maar ik dacht dat alles met cfg commands was toegestaan onder VAC.
kan wel een keertje grappig zijn maybe, maar van mij hoeft het niet
Het zou inderdaad leuk zijn voor een verloren avond, waarbij je ook meteen de hoeveelheid spawnende zombies met een factor X omhoog gooit.ApC_IcE schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 08:15:
haalt volgens mij het hele spannende en moeilijke effect weg van zombies.
kan wel een keertje grappig zijn maybe, maar van mij hoeft het niet
Anders is er helemaal geen uitdaging meer over.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Verwijderd
was een nuketown, HCTDM en had voor de verandering maar ens choppergunner aangezet.
gezien nuketown al mini map is kom je er niet onderuit dat je spwnkilled met de choppergunner.
beetje rondvliegen en kijken is ook saai:P
maar goed werd uiteraard zielig gekicked door admin die zat was denk om steeds gekilled te worden.
beetje sneu want ik rejoin en toen had een clan member van hun een choppergunner en toen mocht spwnkillen uiteraard wel.
goede voornemen van clans, kijk is eerst naar jezelf voordat je admin abuse doet:)
Gelukkig nieuw jaar aan de clan FIA. verliezen en het nemen als een man is ook een kunst

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2010 11:25 ]
Maar goed het is hun server dus zij betalen en dus bepalen de regels.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
tja prima maar regels gelden dan voor iedereen;) ben vaak al snel weg op dat soort server met kinderlijk admin abuse. dat vind ik echt een nadeel in deze game. bij MW2 nooit last van gehad gezien niets dedicated was.Sc0rPi0N schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 11:51:
Ach ik zie vaak hele lappen met regels langskomen in de console dat je niet mag bunny hoppen en dolphin diven. Om vervolgens opgescheept te zitten met van die @#$% campers waar dan niets tegen gedaan wordt. En dan heb ik het meer over de campers die om een hoekje zitten te wachten, niet die bij een raam staan oid.
Maar goed het is hun server dus zij betalen en dus bepalen de regels.
en waar ik een schop kreeg waren en geen regels die vermeld werden via console maar jij mag niet en ik admin mag wel.
The Shooting Idiots (5 servers)bram1984 schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 12:42:
Zijn er op de PC eigenlijk ook gewoon public servers, waar je niet gekicked kan worden als je goed speelt?
Servers genoeg.bram1984 schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 12:42:
Zijn er op de PC eigenlijk ook gewoon public servers, waar je niet gekicked kan worden als je goed speelt?
Je moet de campers en knifers er dan wel bij nemen.
Ik zit altijd in de CTF server

[ Voor 4% gewijzigd door forzabesiktas op 31-12-2010 13:28 ]
tikfouten? tjah..m..
cheat = failRutger Mulder schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 08:04:
Er is trouwens ook eens unlimited ammo cheat voor de zombie mode. Kwam laatst in meerdere games die dat hadden. Door ff te googlen kon ik het zo vinden hoe dat werkt. Het is een dev command die je via je cfg kan gebruiken. Voor single player kun je ook god mode, noclip etc krijgen. Als de host van de game de ammo cheat aan zet krijgt iedereen in de game het. Het schijnen dezelfde codes als voor WaW te zijn.
Het is wel grappig als je bijvoorbeeld crossbow hebt waar je nonstop mee kan schieten. Maar maakt het wel erg makkelijk, helemaal als iemand de thundergun heeft want dan komt er geen zombie dichtbij. Ik vraag me alleen af of dit ook mag. Ik weet namelijk niet of het ook invloed heeft op de leaderbords en of je er ook een ban voor kan krijgen. Je zou kunnen denken dat het een cfg command is zoals intendend en dus toegestaan. Ik heb de commands in elk geval niet gebruikt omdat ik geen zin heb ik een VAC ban, maar ik zie het nu in best veel games gebruikt worden. Ik post de commands hier niet omdat ik niet weet of dit legaal is of niet, maar ik dacht dat alles met cfg commands was toegestaan onder VAC.
NEE man dan gaan me stats er aan en word me KD ratio lager!!!!!!!! zzzzzozooooooommggggg!!!!1111Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 11:02:
gisteren in een hardcore nl server de boel op stelten gezet.
was een nuketown, HCTDM en had voor de verandering maar ens choppergunner aangezet.
gezien nuketown al mini map is kom je er niet onderuit dat je spwnkilled met de choppergunner.
beetje rondvliegen en kijken is ook saai:P
maar goed werd uiteraard zielig gekicked door admin die zat was denk om steeds gekilled te worden.
beetje sneu want ik rejoin en toen had een clan member van hun een choppergunner en toen mocht spwnkillen uiteraard wel.
goede voornemen van clans, kijk is eerst naar jezelf voordat je admin abuse doet:)
Gelukkig nieuw jaar aan de clan FIA. verliezen en het nemen als een man is ook een kunst

Als mensen idd eens eerst een blik op hun eigen acties en fouten zouden werpen zou de wereld een stuk beter zijn...
Is dit ook een bug? Ik heb het op verschillende servers (nederlandse).
Reboot helpt niet.
Basement Bios ---- Exo-S
Ben sinds een paar dagen geleden ook best hooked aan de zombie mode met wat vrienden. Echter is het verste wat wij kwamen wave 10Vraaag schreef op donderdag 30 december 2010 @ 22:59:
Net weer zombies.
[afbeelding]
3x raden wie zeus cannon had.
Verwijderd
[ Voor 121% gewijzigd door unfor op 31-12-2010 17:23 ]
* PSN=Chef_NL** *
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Verwijderd
Wat speelde je met plezier hiervoor online? Misschien kunnen voorgestelde gamemodes je waardering voor BO omhoog helpen. Er is een enorm verschil tussen lone wolf TDMen en met vrienden Hardcore CTF spelen bijvoorbeeld. Zo zijn er nog veel meer verschillende modi die elk een aparte gameplay opleveren.Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 16:38:
Black Ops is soort gedwongen huwelijk voor mij ..I Al mijn vrienden spelen het . Het is ook best een leuk spel maar er mist iets . Kan er niet echt de vinger op leggen wat het precies is .
Heb zelf net team tactical (Barebones) ontdekt. 4 vs 4 geen perks, geen killstreaks, CTF, domination en SnD. Vind het erg lekker voor tussendoor als je geen zin hebt om met zijn drieën totaal gedomineerd te worden in HQ. HQ wordt echt verpest als je tegen een team killstreak verzamelaars speelt en je, naast je vriendjes, met drie niet meewerkende gasten speelt.
Tip kijk eens een youtube video over tactiek voor zombie modes want wave 10 is toch wel erg laag level, helemaal als het met vrienden is en je dus echt samen kunt werken ipv malloten die in zijn eentje de teleporter gebruikt enzo.Lizardz schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 15:30:
[...]
Ben sinds een paar dagen geleden ook best hooked aan de zombie mode met wat vrienden. Echter is het verste wat wij kwamen wave 10
(als je echt tijd genoeg hebt YouTube: Call of Duty Black Ops [Zombie Mode] Kino Der Toten [First Strategy Guide] Part 1 of 8)
Het is wel balen dat als je gerevived wordt dat je dan je perks kwijt bent. Bij WaW was dit toch alleen maar als je echt dood was en volgende ronde spawnde of niet?
Zal toch eens een headset voor me PS3 gaan aanschaffen want dat is wel fijn bij Zombie mode.
Nope, was daar ook zo. In ieder geval op de PC.Kluutmaran schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 17:18:
[...]
Het is wel balen dat als je gerevived wordt dat je dan je perks kwijt bent. Bij WaW was dit toch alleen maar als je echt dood was en volgende ronde spawnde of niet?
Downed: perks kwijt.
Killed (niet gerevived): wapens kwijt.
[ Voor 8% gewijzigd door NickThissen op 31-12-2010 18:32 ]
Voor de PS3 is het 2x vierkant( je moet wel hardline pro hebben)Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 21:17:
Het was toch mogelijk in Black ops om care packages te veranderen?
Hoe doe ik dit?
Twee keer R drukken als je er bij staat. Wel hardline pro ook eerst kopen, alleen de drie challenges halen is niet genoeg, je moet nog even naar het menu en rechtermuis op de perk klikken om de pro versie te kopen!Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 09:52:
Ik speel op de pc.
Hmm.. dan zal ik eerst maar eens hardline pro halen.
Anyway... het is helaas niet een leuk filmpje. Is een wallhacker....
Ik heb deze speler uiteraard gereport. Maar weet iemand hoe ik achter zijn Steam ID kan komen?
[ Voor 17% gewijzigd door beany op 01-01-2011 17:17 ]
Ik heb mij het afgelopen half jaar erg vermaakt met MW2 op de pc.
Natuurlijk waren er de problemen zoals hackers en lag etc.
Mijn vraag: is het verbeterd in BO en is het de 40 euro waard??
Wie kan mij overhalen??
Mvg Klaas
Nog nooit hackers gezien........k4kl44s schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 17:31:
Hee mede tweakers,
Ik heb mij het afgelopen half jaar erg vermaakt met MW2 op de pc.
Natuurlijk waren er de problemen zoals hackers en lag etc.
Mijn vraag: is het verbeterd in BO en is het de 40 euro waard??
Wie kan mij overhalen??
Mvg Klaas
Hmm misschien via een friend invite ? Lijkt ook nog op no-recoil...beany schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 17:14:
ho ho ho!!! mijn ALLER eerste filmpje ooit op youtube geplaatst!!!! Nieuwe fase in mijn leven
[video]
Ik heb deze speler uiteraard gereport. Maar weet iemand hoe ik achter zijn Steam ID kan komen?
Ik had er gisteren ook zo'n een, die op dezelfde locatie, maar dan buiten die kamer, in het huis door de muur aan het knallen was. Op welke server zat je?beany schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 17:14:
ho ho ho!!! mijn ALLER eerste filmpje ooit op youtube geplaatst!!!! Nieuwe fase in mijn leven
[video]
Hufterig ventje, hoop dat hij snel een ban ontvangt.
Toevoegen hoeft niet eens toch? Gewoon even op knopje Friends rechtsonder, onder Recent players opzoeken, View Playercard, en dan Send Friend Request. Dan kom je meteen op de steam pagina (je hoeft dus niet daadwerkelijk de friend request te versturen), en ik geloof dat het ID dan het nummer in de URL is.reemprive schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 19:45:
Je moet hem toevoegen als vriend, dan ga je in de browser naar de Steam pagina
Hufterig ventje, hoop dat hij snel een ban ontvangt.
Jep, dit is hem: http://steamcommunity.com/profiles/76561198001862965/NickThissen schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 19:55:
[...]
Toevoegen hoeft niet eens toch? Gewoon even op knopje Friends rechtsonder, onder Recent players opzoeken, View Playercard, en dan Send Friend Request. Dan kom je meteen op de steam pagina (je hoeft dus niet daadwerkelijk de friend request te versturen), en ik geloof dat het ID dan het nummer in de URL is.
Video is maar een kort stukje. Gedurende het hele potje is duidelijk te zien dat hij wallhacked. Heb hem via Steam ook aangegeven. Geen idee of dat werkt eigenlijk. Ook geen idee wat ik nog meer kan doen
Ben die wallhackers echt beu sinds MW2

[ Voor 20% gewijzigd door beany op 01-01-2011 22:23 ]
KoffieNT schreef op donderdag 30 december 2010 @ 00:22:
Ik heb daarop een reply ontvangen:
Ik heb bovenstaande geprobeerd, zonder resultaat. Ik heb gereply'd dat het niet is gelukt en dat ik het erg vervelend vind dat ik dit gewoon maar moet pikken.Hello and thank you for contacting Activision Technical Support,
Try switching your Xbox 360 account that you are currently using. Afterwards, log onto the main menu of the game and start the campaign. Log back out and revert back to your original game. Test the game again afterwards. Also, try clearing the cache off of your Xbox 360. To clear the Xbox 360 cache:
1) Go to the My Xbox menu in the dashboard.
2) Scroll over to System Settings and press the X button.
3) Select Memory from the System Settings menu.
4) Scroll down to your storage device and then press Y.
5) Select Clear System Cache.
Unfortuantely if this does not get your save data to show, then there is no method by which to receover your saved information as it has become corrupt.
Wat wel heel toevallig is, is dat ik gisteren bij een vriend was en we gingen ook Zombies spelen (splitscreen), en precies hetzelfde gebeurde (op zijn account dus)..
Wij doen met z'n tweeen geen rare dingen met onze 360's, dus dit is dan wel heel erg toevallig.
edit:
Zojuist toch nog even lopen googlen, met het volgende resultaat:
Ik kan weer alle missies kiezen en ook de maps van Zombies zijn weer beschikbaar.1) while in the main menu, look down to your tied up hands and repeatedly press space, soon you will be able to get up and move around.
2) behind you there will be a computer, press 'X' and it will let you access it.
3) type in 3ARC UNLOCK and press enter.
[ Voor 8% gewijzigd door KoffieNT op 02-01-2011 01:54 ]
Hij faalt 'm wel op ~ 1:20...beany schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 17:14:
[video]
In BO kom ik ze toch geregeld tegen, en dan is de kd ratio ongeveer 30.0 en duurt een spelletje ongeveer 2 minuten
Wel grappig als ik het filmpje bekijk, gaat werkelijk razend snel op die manier.... ben je zo prestige 15.
Dit topic is gesloten.
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.
IRC: IRC via je browser of via je irc client