[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 53.343 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-06 00:29
Lol ja, de kerstman heeft weer een blikje noobs voor ons open getrokken :+

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xeple schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 16:23:
Gister weer een discussie gehad die zat te zeuren op mijn last stand perk!
Zijn rol was een sluipschutter op TDM. Ik kan me voorstellen dat wanneer je iemand met last stand neerschiet en diegene vervolgens jou neerknalt het best irritant kan zijn.Maar switch dan even naar je handgun en ik ben zo dood! nee ze sniperen me nog een keer! ja dan vraag je er om!

Dan zijn er nog spelers die met halve clips mij kapotschieten waardoor ik op de grond lig en vervolgens is hun gun leeg en kan ik met mijn last stand ze zo afknallen.. "Last stand noob" hoor je dan weer.
Reload je freakin wapen eerst voordat je een gebouw ingaat! 8)7 of spray misschien wat minder ?

Zo dat lucht ff op :P
Ben het helemaal met je eens. Ik gebruik deze perk ook regelmatig en heb ook al heel wat naar m'n hoofd gekregen. De enige noobs zijn uiteindelijk de spelers die zich neer laten knallen door een last stand. Hoe moeilijk is het om even op te letten. Je ziet toch wanneer je iemand killed? Gewoon ff een keer extra schieten en klaar.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2010 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
nog 19000 xp en dan kan ik prestige 2 in:D

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:42
Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 16:26:
[...]

Ben het helemaal met je eens. Ik gebruik deze perk ook regelmatig en heb ook al heel wat naar m'n hoofd gekregen. De enige noobs zijn uiteindelijk de spelers die zich neer laten knallen door een last stand. Hoe moeilijk is het om even op te letten. Je ziet toch wanneer je iemand killed? Gewoon ff een keer extra schieten en klaar.
Tis meer de automatisme denk ik dat als iemand neergaat, je meteen herlaadt.

Dat heb ik tenminste :+

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Dan ga maar eens HC spelen tegen noob last stand! Aangezien ik meestal niet op de benen mik moet ik met mijn recoil erbij nog een stuk naar beneden maar voor je er bent heeft degene met last stand je al neergeschoten omdat hij meteen kan beginnen met mikken. Hier zou echt een vertraging in moeten zitten om de balans erin te brengen of in ieder geval zoiets als wanneer je een concussion grenade tegen je krijgt. Nu is het gewoon een instant prone met automatische switch naar handgun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
ik had net iets raars :P
http://www.xfire.com/video/3dda91/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:48
Mystikal schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 12:04:
Maar ik zal morgen toch maar eens met de spas gaan. De stake-out en Spas zijn (in tegenstelling tot eerdere berichten) even krachtig als ik de weapon chart bekijk.
Iets beter kijken denk ik ;)
De spas doet max 30 en de stake-out 40 per pellet. Minimum is 10 dmg per pellet voor alle shotguns en ze schieten allemaal 8 pellets per schot. De stakeout heeft daarnaast ook nog het voordeel dat deze minder spread heeft (dus pellets blijven meer bij elkaar) waardoor als je goed aimt je met veel kogels zal raken. Ik vind de stake-out erg relax schieten, enige nadeel is dat hij zo langzaam schiet en je daardoor de lul bent als je meerdere tegenstanders tegenkomt. Met de spas kan je het beter opnemen tegen 2-3 man.
Sc0rPi0N schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 12:13:
Wat zijn jullie favoiete wapens :

Ik de M16, AK74u / Famas, Galil, Aug en Stoner63

Soms nog de FAL maar verder gebruik ik geen andere.

Zeker op Nuketown is de AK74u een lekker dingetje :D
Hangt beetje van de map af en of ik SC of HC speel. Op SC ieg nooit een silencer want dan ben je qua dmg vaak wel erg in het nadeel. Dit zijn de setups waar ik veel mee speel.

SMG class: ak74u silenced of rapid fire, flak jacket / steady aim / marathon
Shotgon class: Spas-12 silenced (geen nadeel), flak jacket / sleight of hand / marathon of tactical mask
Assault class: ak47 silenced of flamethrower, flak jacket / sleight of hand / marathon
Alles met grenade, concussion, claymore en strela.

Alleen op sniper en shotgun doe ik een pistol als secondairy. Ook geef ik mijn sniper vaak de tomahawk mee, kun je goed kills mee maken als iemand dichtbij komt. Eerst met de bijl gooien en als die mist de pistol gebruiken. Ik speel echter amper met de sniper omdat die speelstijl totaal niet werkt in deze game/maps. Ook de LMGs gebruik ik weinig omdat die het afleggen tegenover de SMG/Assault rifles.

Verder over het last stand verhaal. De grootste ergernis is voor veel spelers wel dat de LS gebruiker tijdelijk niet geraakt kan worden tijdens die animatie als ie valt. De last stand gebruiker kan vrijwel direct beginnen met het schieten van zijn pistol. Op HC kan dit dus enorm irritant zijn omdat je door één pistol kogel al dood bent. Op SC zal men hier minder last van hebben.
Ik heb het vaak genoeg dat ik al reload en dan pas merk dat de ander last stand heeft. Als je dan weer je kop laat zien vanuit je cover (voor de reload) wordt je vaak gedood door de last stand gebruiker. Wat ik dan dus ook vaak doe is ff een concussion of flash gooien vanuit een hoek waar hij mij niet kan raken. Zo loop ik dan geen risico om geraakt te worden en de concussion blast is genoeg om de LS gebruiker te killen. Maar ik kan goed de frustraties begrijpen. Het is pas helemaal irritant op HC SnD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Laatst online: 11-08 18:37
KillaZ schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 16:33:
[...]

Tis meer de automatisme denk ik dat als iemand neergaat, je meteen herlaadt.

Dat heb ik tenminste :+
Heb ik ook, maar je ziet snel genoeg of iemand last stand heeft, in dat geval gooi ik er gewoon een tomahawk op ^^

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Raarder is dat je teamobjective eraan gaat terwijl jij een leuk filmpje probeert te maken.

Dit is "gewoon" een claymore waar ze vergeten zijn tnt (of wat er ook inzit) in te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:09
FrankLe schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 17:10:
[...]

Heb ik ook, maar je ziet snel genoeg of iemand last stand heeft, in dat geval gooi ik er gewoon een tomahawk op ^^
Dat werkt inderdaad goed. Ik moet ook echt in een hele goede bui zijn wil ik iemand reviven. In het algemeen vind ik het ook bloedirritant dat mensen die perk gebruiken. Wat mij er echt aan irriteert is als je in close combat iemand neerschiet en diegene je direct vanuit last stand knifed. Als je last stand nodig hebt om kills te kunnen maken dan faal je imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Last stand overleeft ook gewoon een shotgun van close range (volgens mij altijd)... Heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik haat last stand, maar revive wel iedereen die in de buurt is. Waarom? Ik wil winnen, en een levende teammate levert meer op dan een kill voor de tegenstander.

Buiten dat moet die hele perk er gewoon uit. Het is te kansloos dat ik iemand in hc met 4 kogels neer schiet, er nog 2 in prop en pas als hij daadwerkelijk ligt er nog een x 2 in moet schieten voordat hij daadwerkelijk dood is.. dat er gewoon een stukje overgang is waarin de persoon invincible word :/

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06:08
-edit: laat maar zat niet op me objective te letten _O-

[ Voor 89% gewijzigd door diabyte op 28-12-2010 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
reemprive schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 17:35:
[...]

Dat werkt inderdaad goed. Ik moet ook echt in een hele goede bui zijn wil ik iemand reviven. In het algemeen vind ik het ook bloedirritant dat mensen die perk gebruiken. Wat mij er echt aan irriteert is als je in close combat iemand neerschiet en diegene je direct vanuit last stand knifed. Als je last stand nodig hebt om kills te kunnen maken dan faal je imho.
Bij een zelfde situatie op close range, en ik zie dat hij neergaat, krijgt hij direct een mes tussen zijn ribben.
Dat jij blijft doorschieten in deze situatie ligt toch echt aan jou. Je reactiesnelheid is lager ? of de onervarenheid ? Kills kunnen maken vanuit last stand is zeker niet aan de orde, ik maak er meestal 1 kill mee, met geluk 2. Ik denk van de 10x dat ik misschien 5x daadwerkelijk een kill maak met last stand. Wat ik dus wel vaak heb gehad is dat wanneer ik bezig ben aan killstreak, en er nog 1 nodig heb voor een reward, ik dmv last stand toch nog me reward binnen haal. Op domination is het al vaker gebeurd dat ik aan het cappen ben om vervolgens neergeschoten te worden, maar ik toch nog overwin en de flag capture. Ook dat is last stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Odysseus253: Neuh niet allemaal, speel meer voor de fun en 't verhaal. Speel dan ook op regular en hardened (soms). Was de MP even zat.. Stond er geloof ik iets te lang bij stil dat MP eigenlijk de hele tijd 't zelfde is.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
xeple schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 19:50:
[...]
Op domination is het al vaker gebeurd dat ik aan het cappen ben om vervolgens neergeschoten te worden, maar ik toch nog overwin en de flag capture. Ook dat is last stand.
En aan de andere kant wordt je vast soms ook ver van de objective weg neergeschoten en ga je daar lekker 3 minuten liggen 'chillen' terwijl 3 teammates zo gek zijn om je ook nog te komen halen om je te reviven. Terwijl de objective verlaten er bij ligt.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Ben nu eindelijk lvl 50, nu zie ik dat ik nog 10k xp nodig heb voor lvl 1 (prestige).
Doet die dit automatich je weer terugzetten naar lvl 1?

Of kan je er ook voor kiezen ergens om ''gewoon'' 50 te blijven met al je wapens / classes etc?

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt ervoor kiezen om gewoon op 50 te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:19

steveman

Comfortabel ten onder

Steam weer eens aan 't klooien :?

Hmm dan was het de server.

[ Voor 31% gewijzigd door steveman op 28-12-2010 22:51 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
xeple schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 19:50:
[...]

Bij een zelfde situatie op close range, en ik zie dat hij neergaat, krijgt hij direct een mes tussen zijn ribben.
Dat jij blijft doorschieten in deze situatie ligt toch echt aan jou. Je reactiesnelheid is lager ? of de onervarenheid ? Kills kunnen maken vanuit last stand is zeker niet aan de orde, ik maak er meestal 1 kill mee, met geluk 2. Ik denk van de 10x dat ik misschien 5x daadwerkelijk een kill maak met last stand. Wat ik dus wel vaak heb gehad is dat wanneer ik bezig ben aan killstreak, en er nog 1 nodig heb voor een reward, ik dmv last stand toch nog me reward binnen haal. Op domination is het al vaker gebeurd dat ik aan het cappen ben om vervolgens neergeschoten te worden, maar ik toch nog overwin en de flag capture. Ook dat is last stand.
Mijn reactiesnelheid is, over het algemeen want ik word een jaartje ouder, niets mis mee en onervaren zou ik nou ook niet zeggen. Het ligt niet aan mij, tegenstander valt direct voor mij voeten, voordat hij daadwerkelijk in second change ligt is er een halve seconde dat hij blijkbaar onsterfelijk is. Zodra hij eruit is knifed hij mij. Ik moet toegeven, het gebeurd niet vaak maar het is wel irritant als het gebeurd. Ik blijf erbij, en dat vond ik bij MW1 en MW2 al, het blijft een faalperk. De enige reden dat hij blijft opduiken is om het voor "de minder bedeelde spelers" wat makkelijker te maken om wat kills te krijgen.

En inderdaad wat White zegt, je ligt vaak op een plek waar je totaal niets voor het team kan doen.En dan van die mensen die je gaan uitschelden als je langs ze rent zonder revive, ja daaaag. Ik hoop ook dat het net als bij MW1 een standaard wordt dat je gewoon gekicked wordt voor Second Change. Martydom en Last Stand zag je op het gegeven moment praktisch nooit in mw1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar, die halve seconde dat een Second Chancer onsterfelijk is kan 'ie zelf ook nog niet schieten. Ik heb in combat training met die perk zitten rommelen, maar als je neergaat duurt het ook even voor je je pistool hebt - als je te snel begint te schieten lijkt het soms zelfs een beetje te buggen en gebeurt er niks. Dus als iemand neergaat en je ziet de punten niet verschijnen (mits het core is), gewoon op anticiperen en afmaken. En als 'ie op knife-afstand ligt klopt er sowieso iets niet helemaal lijkt me :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 23:09
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2010 @ 00:26:
Maar, die halve seconde dat een Second Chancer onsterfelijk is kan 'ie zelf ook nog niet schieten. Ik heb in combat training met die perk zitten rommelen, maar als je neergaat duurt het ook even voor je je pistool hebt - als je te snel begint te schieten lijkt het soms zelfs een beetje te buggen en gebeurt er niks. Dus als iemand neergaat en je ziet de punten niet verschijnen (mits het core is), gewoon op anticiperen en afmaken. En als 'ie op knife-afstand ligt klopt er sowieso iets niet helemaal lijkt me :p
Misschien moet ik dit niet vertellen ( :p ), maar de truc is (nouja, zo was het in MW2 uit eigen ervaring, weiger te spelen met 2nd chance in BO, maar zou niks verbazen als het hier ook kan) om te spelen met een burst wapen en dan het liefst de snelste (G11 in BO, famas in MW2). Weet niet hoe het kan, maar als je wordt neergeschoten in je burst of zelfs er vlak voor, dan wordt burst alsnog afgemaakt tijdens je val naar 2nd chance en grote kans dat je dan een kill maakt. Was de makkelijkste manier om je final en last stand kills te halen in MW2 ;)

Maar goed voor de rest is 2nd chance, zelfs met revive, nutteloos naar mijn mening en zeker in BO, te 'anders' om echt in de game horen. Ben er ook nog geen enkele keer door gefragged :/

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-08 00:15
shameblaster schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 22:14:
Ben nu eindelijk lvl 50, nu zie ik dat ik nog 10k xp nodig heb voor lvl 1 (prestige).
Doet die dit automatich je weer terugzetten naar lvl 1?

Of kan je er ook voor kiezen ergens om ''gewoon'' 50 te blijven met al je wapens / classes etc?
zolang jij niet op prestige klikt en de daarna volgende waarschuwing dan gebeurd er niks :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Gundogan schreef op woensdag 29 december 2010 @ 00:59:
[...]

Misschien moet ik dit niet vertellen ( :p ), maar de truc is (nouja, zo was het in MW2 uit eigen ervaring, weiger te spelen met 2nd chance in BO, maar zou niks verbazen als het hier ook kan) om te spelen met een burst wapen en dan het liefst de snelste (G11 in BO, famas in MW2). Weet niet hoe het kan, maar als je wordt neergeschoten in je burst of zelfs er vlak voor, dan wordt burst alsnog afgemaakt tijdens je val naar 2nd chance en grote kans dat je dan een kill maakt. Was de makkelijkste manier om je final en last stand kills te halen in MW2 ;)

Maar goed voor de rest is 2nd chance, zelfs met revive, nutteloos naar mijn mening en zeker in BO, te 'anders' om echt in de game horen. Ben er ook nog geen enkele keer door gefragged :/
Weest blij en klopt af op onbewerkt hout. ik zit al op meer keren dan ik op twee handen kan tellen. Het is de meest lamme en nutteloze perk ooit bedacht in de COD serie, waar ik namelijk bij martyrdom nog het idee had dat het enigszins kon. Doodgaan, nog snel een granaat opentrekken, dat is logischer dan doodgaan, oh nee toch niet, 0,5 sec niet dood KUNNEN gaan, een pistol pakken en nog vrolijk 30 seconden rondblaffen tot je ammo op is... |:( :F 8)7
WAAR IS MIJN STOPPING POWER PERK GEBLEVEN! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

reemprive schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 23:31:
[...]

Mijn reactiesnelheid is, over het algemeen want ik word een jaartje ouder, niets mis mee en onervaren zou ik nou ook niet zeggen. Het ligt niet aan mij, tegenstander valt direct voor mij voeten, voordat hij daadwerkelijk in second change ligt is er een halve seconde dat hij blijkbaar onsterfelijk is. Zodra hij eruit is knifed hij mij. Ik moet toegeven, het gebeurd niet vaak maar het is wel irritant als het gebeurd. Ik blijf erbij, en dat vond ik bij MW1 en MW2 al, het blijft een faalperk. De enige reden dat hij blijft opduiken is om het voor "de minder bedeelde spelers" wat makkelijker te maken om wat kills te krijgen.

En inderdaad wat White zegt, je ligt vaak op een plek waar je totaal niets voor het team kan doen.En dan van die mensen die je gaan uitschelden als je langs ze rent zonder revive, ja daaaag. Ik hoop ook dat het net als bij MW1 een standaard wordt dat je gewoon gekicked wordt voor Second Change. Martydom en Last Stand zag je op het gegeven moment praktisch nooit in mw1.
Raar, op de XBOX kan je gewoon schieten als de second chance'r dropt.
Een second chance gebruiker is voor mij dan ook vaak een gratis headshot. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
DanielWW2 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 02:16:
[...]

Raar, op de XBOX kan je gewoon schieten als de second chance'r dropt.
Een second chance gebruiker is voor mij dan ook vaak een gratis headshot. :P
Telt die dan wel als headshot, dat vraag ik me al even af. En ja, ik mag elke keer als ik weer level 1 ben ook even op de grond liggen spartelen, maar het is nog een hele kunst om dan te raken met dat pistooltje, dan moet je weer X inhouden om opnieuw te spawnen. Waardeloos die last stand!

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de FRAGnStein gebruikers:

Gebruik de Standard 3.51 firmware (te downloaden vanaf het Tuact forum)
In-game sensitivity op 6
F:3/4/5 (wat je het prettigst vindt)
DZ:3

Dit is de meest soepele instelling die ik tot nu toe gebruikt heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:01

FREAKJAM

"MAXIMUM"

SouLLeSSportal schreef op woensdag 29 december 2010 @ 01:04:
[...]

Weest blij en klopt af op onbewerkt hout. ik zit al op meer keren dan ik op twee handen kan tellen. Het is de meest lamme en nutteloze perk ooit bedacht in de COD serie, waar ik namelijk bij martyrdom nog het idee had dat het enigszins kon. Doodgaan, nog snel een granaat opentrekken, dat is logischer dan doodgaan, oh nee toch niet, 0,5 sec niet dood KUNNEN gaan, een pistol pakken en nog vrolijk 30 seconden rondblaffen tot je ammo op is... |:( :F 8)7
WAAR IS MIJN STOPPING POWER PERK GEBLEVEN! :'(
1 woord: hardcore :)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xV0rtexx schreef op woensdag 29 december 2010 @ 08:51:
[...]

Telt die dan wel als headshot, dat vraag ik me al even af. En ja, ik mag elke keer als ik weer level 1 ben ook even op de grond liggen spartelen, maar het is nog een hele kunst om dan te raken met dat pistooltje, dan moet je weer X inhouden om opnieuw te spawnen. Waardeloos die last stand!
Daar ga ik wel vanuit. Dat zijn die Execution kills die je weleens maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Ook daar zie je hetzelfde fenomeen, alhoewel minder en meer nadespam. Vanavond even een mooi stukje knifen in nuketown uploaden :P Ik ging me toch tekeer daar, en die lui maar miepen commando knife noob dit, ballistic loser dat _O- zo prachtig vind ik dat. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
Dan vraag ik me af welke perk voor perk 3 jullie dan gebruiken ?
Het enige waar ik echt wat aan heb is last stand, de overige totaal niet.

Marathon - Ik ren niet graag rond als een kip zonder kop.
Ninja - Ik hoor in blackops toch al bijna geen, of slechte voetstappen. (nee, ik gebruik geen lidl 2.0 speakers)
Tactical Mask - Er is een enkeling die gebruik maakt van nova gas.
Hacker - Claymores spot ik meestal zonder perk ook wel.

Allen perks waar ik totaal geen, of een enkele kans maak op een extra kill = punten = xp = win !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xeple schreef op woensdag 29 december 2010 @ 09:52:

Ninja - Ik hoor in blackops toch al bijna geen, of slechte voetstappen. (nee, ik gebruik geen lidl 2.0 speakers)

Allen perks waar ik totaal geen, of een enkele kans maak op een extra kill = punten = xp = win !
Claymores spot je meestal zonder perk wel? Yeah right. Een goed geplaatse claymore, direct om de hoek, met de lasers de kamer in gericht, die spot jij echt niet hoor. Daarnaast is Hacker pro helemaal nuttig (hoewel ik die zelf nog niet heb, helaas). Overigens is alle equipment zichtbaar, dus ook turrets en SAMs.

Je gaat mij niet vertellen dat je meer hebt aan Last Stand, wat ik zelf overigens ook een dikke faalperk vindt. Als je neer gaat, betekent dit dat jouw tegenstander beter is, klaar. Het valt me helaas op dat steeds meer mensen hiermee rondlopen. Ik heb het in ieder geval nog nooit gebruikt, en dat zal ook nooit gebeuren ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

dan snap je het spel niet helemaal op tactisch gebied...

Marathon = rushersperk. Sprinten zodat je de nade spam voor bent in het begin, snel van de ene kant naar de andere kant kan, flags sneller kan cappen of dom. points kan pakken. Ook voor knifers (zoals ik) is het essentieel om niet marathon spelers makkelijk in te halen en te knifen.

Ninja = heel handig in de wat tactische games zoals S&D, Sabotage of grotere dominations maps. Stil zijn is tactisch gezien een van de meest handige perks wil je wat stealthy gamen.

Tac mask = imho wat minder handig, op zich wel handig in iets als nuketown of andere kleinere maps waar veel flash/stun nades gespammed worden of objective based games met lui die nova gas gebruiken.

Hacker = erg handig in domination, TDM, of elk andere tumulteuze game waar men veel clays of equipement gebruikt word. Helemaal als je ook nog eens de killstreaks van de tegenstander kan hacken :D jij hebt de killstreak en met een beetje geluk ook nog eens een kill als de eigenaar komt kijken bij zijn killstreak box...
Imho is second chance een van de meest nutteloze perks + irritant als de neten. Die paar extra kills haal ik makkelijk in met een ninja of marathon perk.

Vaak pak je met marathon de eerste twee á drie enemies in de eerste 15 sec al, probeer dat maar met je second chance ;)
hoeveel ninja kills ik al niet heb gehad weet ik niet eens meer. Ninja in combi met ghost en silencer = nooit zichtbaar op de radar behalve dan met een vijandelijke blackbird.

[ Voor 14% gewijzigd door SouLLeSSportal op 29-12-2010 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Marathon --> Je bent sneller bij objective, kan makkelijker iemand knifen mocht je ammo op zijn of je stealth kills wil maken.
Ninja --> Inderdaad waardeloos
Tactical Mask --> Pro versie beschermt je tegen alle tactical nades. Leuk als iemand je probeert te flashen ;)
Hacker --> Gebruik ik vaak om andermans equipment en killstreak rewards te hacken. Wel pro nodig uiteraard. sentry guns, SAM turret's, claymores....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op woensdag 29 december 2010 @ 10:03:
[...]

Ook voor knifers (zoals ik) is het essentieel om niet marathon spelers makkelijk in te halen en te knifen.
Ik vraag me soms af of je dan niet gewoon beter een hack & slash game kunt spelen. Knifen is bedoeld als last resort in close combat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:09

Mystikal

It never hurts to help!

SouLLeSSportal schreef op woensdag 29 december 2010 @ 10:03:
[...]
Ook voor knifers (zoals ik) is het essentieel om niet marathon spelers makkelijk in te halen en te knifen.
Schiet hem dan gewoon in de rug neer, ipv achter hem aan te gaan lopen?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hacker is top. Je ziet claymores van erg ver. Grote kans dat er lui in de buurt van hun claymores lopen. Gebruik die perk een soort extra spy plane. :)

Last stand gebruik ik niet of nauwelijks na level 10 ongeveer. (Knal eerst altijd wat spy planes neer in barebones classic voor ghost pro, daar heb je niets aan hacker.)

Ik word echt niet vaak door second chancers gekilled. In de regel kan ik een stil liggend voorwerp sneller raken dan een stil liggend voorwerp mij kan raken. Ik loop immers rond met een grote gun terwijl die dode dude een pistooltje heeft en niet kan bewegen. Als je weleens in second chance hebt gelegen weet je hoe je die mensen aan moet pakken. Ze richten allemaal net naast de cover waar jij achter zit. Zet een grotere stap om je cover/steek je kop niet op de logische plaats omhoog en je wordt niet gekilled. Nog beter is een flashbang...

Disclaimer: Ik vloek als iets wat heel veel vloekt die enkele keer dat zo een second chance mannetje me neer haalt. Ik vind het daarnaast ook zwaar irritant om me nog bezig te moeten houden met iets dat al neergegaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha, ik vind het altijd humor om gewoon een dikke klont semtex over het muurtje te gooien. Lekker overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
bram1984 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 10:02:
[...]

Claymores spot je meestal zonder perk wel? Yeah right. Een goed geplaatse claymore, direct om de hoek, met de lasers de kamer in gericht, die spot jij echt niet hoor. Daarnaast is Hacker pro helemaal nuttig (hoewel ik die zelf nog niet heb, helaas). Overigens is alle equipment zichtbaar, dus ook turrets en SAMs.

Je gaat mij niet vertellen dat je meer hebt aan Last Stand, wat ik zelf overigens ook een dikke faalperk vindt. Als je neer gaat, betekent dit dat jouw tegenstander beter is, klaar. Het valt me helaas op dat steeds meer mensen hiermee rondlopen. Ik heb het in ieder geval nog nooit gebruikt, en dat zal ook nooit gebeuren ook.
Ik geef ook aan "meestal" Een goed geplaatste claymore is inderdaad vaak ook fataal.

Marathon voor knifen gebruiken, daarvan kun je ook zeggen dat het een faal perk is omdat je niet overweg kunt met een gun. De andere speler is gewoon beter 8)7

Ik vind gewoon dat je niet kunt zeggen van een perk dat het iets zegt over je kunnen in een game, dan kun je namenlijk over elke perk beginnen. Mij zul je nooit horen miepen over de knifers, noobtubers, run&gunners, flashnoobs of welke vorm dan ook. Als je op die manier graag speelt, en daarmee plezier hebt, en het lukt ook nog om je punten binnen te halen, be my guest! Als je er niet mee overweg kunt en het irritant vind omdat je er vaak door gekilled word, dan ligt dit eerder aan jou dan aan diegene met zijn "Faal perks".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Mystikal schreef op woensdag 29 december 2010 @ 10:41:
[...]

Inderdaad!!! Hier kan ik me ook zo aan ergeren. Hoe vaak ik het niet heb meegemaakt dat ik even een hoekje in duik om te reloaden, maar een enemy heeft me gezien en begint op me af te lopen. Achter die vijand duikt dan opeens een teammate op, dus ik denk al "oh gelukkig, dit ga ik wel overleven". Maar nee hoor, meneer moet perse knifen en loopt eerst 5 seconden achter de vijand aan om hem in te halen, en in die tijd ben ik dood :( Als hij nou meteen even schiet had hij netzogoed de kill en was ik ook niet dood...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Laatst online: 11-08 18:37
NickThissen schreef op woensdag 29 december 2010 @ 11:30:
[...]

Inderdaad!!! Hier kan ik me ook zo aan ergeren. Hoe vaak ik het niet heb meegemaakt dat ik even een hoekje in duik om te reloaden, maar een enemy heeft me gezien en begint op me af te lopen. Achter die vijand duikt dan opeens een teammate op, dus ik denk al "oh gelukkig, dit ga ik wel overleven". Maar nee hoor, meneer moet perse knifen en loopt eerst 5 seconden achter de vijand aan om hem in te halen, en in die tijd ben ik dood :( Als hij nou meteen even schiet had hij netzogoed de kill en was ik ook niet dood...
Die knives moeten ze gewoon fixen, het is blijkbaar ''te PURE ULTRA BIGASS PWNAGE'' als je iemand knived. Nou, met black ops is het het makkelijkste wat er maar te doen is!

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xeple schreef op woensdag 29 december 2010 @ 10:55:
[...]

Ik geef ook aan "meestal" Een goed geplaatste claymore is inderdaad vaak ook fataal.

Marathon voor knifen gebruiken, daarvan kun je ook zeggen dat het een faal perk is omdat je niet overweg kunt met een gun. De andere speler is gewoon beter 8)7

Ik vind gewoon dat je niet kunt zeggen van een perk dat het iets zegt over je kunnen in een game, dan kun je namenlijk over elke perk beginnen. Mij zul je nooit horen miepen over de knifers, noobtubers, run&gunners, flashnoobs of welke vorm dan ook. Als je op die manier graag speelt, en daarmee plezier hebt, en het lukt ook nog om je punten binnen te halen, be my guest! Als je er niet mee overweg kunt en het irritant vind omdat je er vaak door gekilled word, dan ligt dit eerder aan jou dan aan diegene met zijn "Faal perks".
In het geval van Last Stand wel. Blijkbaar wordt je dan zo vaak gekilled, dat je toch graag nog de kans wil krijgen om de tegenstander, nadat je eigenlijk gewoon kansloos bent geweest, alsnog dood te kunnen maken.

En knifers, die snap ik gewoon niet. Waarom koop je een shooter als je de hele tijd met een mes rond gaat rennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
bram1984 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 10:23:
[...]

Ik vraag me soms af of je dan niet gewoon beter een hack & slash game kunt spelen. Knifen is bedoeld als last resort in close combat.
Die speel ik ook voor training in CoD BO ;) :P J/k. Ik vind het gewoon een uitdagende manier van spelen, ja je krijgt altijd gezeur als je een beetje lekker speelt, maar het is gewoon een legitiem onderdeel van het spel. Ik ben ook geen voorstander van second chance, noobtubes of die choppergunner, maar ik ga niet lopen zeuren ingame als iemand die gebruikt. Behalve dan bij noobtubes, vooral als die er alleen mee campt.
Voor de rest, knife = extreme close range als je de ballistic knifes kills meetelt soms wat verder vs. iemand met een veelal automatisch wapen :+
Ik vind dat de odds wel eerlijk verdeelt zijn als ik dan knife only ga.
Maar goed ik speel voor de lol gewoon knife only, ik speel ook gewoon met de andere wapens.
Mystikal schreef op woensdag 29 december 2010 @ 10:41:
[...]

uhh je gaat nu om het hele principe van knife only heen he? :P het hele idee is om hem te knifen...
Waarom de sniper gebruiken als je de famas kan gebruiken? Zo kun je nog wel even doorgaan dan. Omdat ik het leuk vind zo te spelen, zoals gezegd voor de grotere uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 16:42
bram1984 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 11:52:
[...]
En knifers, die snap ik gewoon niet. Waarom koop je een shooter als je de hele tijd met een mes rond gaat rennen?
Omdat ik een shooter heb gekocht en ook met granaten smijt, claymore's plant, bommenwerpers gebruik, helikopters bestuur, etc

Het is onderdeel van het spel. Live with it.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beany schreef op woensdag 29 december 2010 @ 11:54:
[...]

Omdat ik een shooter heb gekocht en ook met granaten smijt, claymore's plant, bommenwerpers gebruik, helikopters bestuur, etc

Het is onderdeel van het spel. Live with it.
Ik "live" ook "with it", maar dan ik er nog wel geen enkel begrip voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
FrankLe schreef op woensdag 29 december 2010 @ 11:39:
[...]

Die knives moeten ze gewoon fixen, het is blijkbaar ''te PURE ULTRA BIGASS PWNAGE'' als je iemand knived. Nou, met black ops is het het makkelijkste wat er maar te doen is!
Als dat zo is dan zouden alle 'noobs' er mee rondlopen ipv de famas of AUG |:(
Het vraagt wel iets meer dan rennen en op een knop klikken aangezien je niet van 20 meter kan knifen maar wel kan schieten...
Maar goed iedereen die pissed off word van een knifedeath zal dit blijkbaar nooit begrijpen.
Daarbij geef ik tevens toe dat de knifekill overpowered is en heb ik ook al eerder aangegeven dat de knife attack van mij ook prima in 2x mag. Ik zie geen reden waarom alles behalve een hs in 1 x dodelijk hoeft te zijn met knife.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
xeple schreef op woensdag 29 december 2010 @ 10:55:
Knife gebruiken betekent echt niet dat ik niet met wapens om kan gaan hoor _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx

Ik speel veel objective games, HQ en domination.

Novagas is echt briljant bij HQ en de tegenstanders kunnen niets meer en ze zijn vast wat mals voor de slachting (nadeel is alleen dat je die dingen zo traag gooit).

Marathon (Pro) gebruik ik altijd, onmisbaar in CTF, maar bij HQ en dom ook wel lekker.

Hacker gebruik ik ook zelden, maar tegen goede tegenstanders die weten hoe ze een claymore moeten plaatsen is het wel handig.

De voetstappen zijn in de XBOX versie nu goed te horen, na de laatste update.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
bram1984 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 11:52:
[...]

In het geval van Last Stand wel. Blijkbaar wordt je dan zo vaak gekilled, dat je toch graag nog de kans wil krijgen om de tegenstander, nadat je eigenlijk gewoon kansloos bent geweest, alsnog dood te kunnen maken.
Het vaak gekilled worden valt wel mee. Gister nog even mij K/D ratio bekeken van TDM. De weekly score geeft een ratio aan van 2.85. alltime is dit 2.05. Het aantal deaths ligt dus meestal vele malen lager dan het aantal kills. Gister nog een monster score kunnen halen van 46 - 10, die werd mede mogelijk gemaakt doordat ik 2x een B52 haalde waarvan er 1 mij iets van 15kills opleverde 8).

Ik kan niet echt een duidelijke reden geven waarom ik second chance gebruik, in MW2 gebruikte ik dit totaal niet. Ik gebruikte hier altijd Scavenger + Stopping power + Steady aim. In BO is het Scavenger + Steady aim + Second chance. Ik heb de overige perks in slot3 wel allen geprobeerd, maar in mijn geval vind ik ze niet van tegevoegde waarde, wat mij betreft had slot3 weggehaald kunnen worden. Wel vind ik dat hacker nog de enige perk is waarbij je een voordeel kunt halen omdat het soms net een wallhack lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sc0rPi0N schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 12:13:
Wat zijn jullie favoiete wapens :

Ik de M16, AK74u / Famas, Galil, Aug en Stoner63

Soms nog de FAL maar verder gebruik ik geen andere.

Zeker op Nuketown is de AK74u een lekker dingetje :D
MP5K met extende mag
crossbow
lightweight+steadyaim en marathon. allemaal op pro.

speel vooral alleen hardcore CTF of mixed modus.
MP5K is super gun in hardcore en met de lightweight op pro kun je van de hoogste dingen af springen zonder au, ideaal en unlimited sprint met vlag op je rug ren je als forrest gump door de maps heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
xeple schreef op woensdag 29 december 2010 @ 12:12:
[...]

Het vaak gekilled worden valt wel mee. Gister nog even mij K/D ratio bekeken van TDM. De weekly score geeft een ratio aan van 2.85. alltime is dit 2.05. Het aantal deaths ligt dus meestal vele malen lager dan het aantal kills. Gister nog een monster score kunnen halen van 46 - 10, die werd mede mogelijk gemaakt doordat ik 2x een B52 haalde waarvan er 1 mij iets van 15kills opleverde 8).

Ik kan niet echt een duidelijke reden geven waarom ik second chance gebruik, in MW2 gebruikte ik dit totaal niet. Ik gebruikte hier altijd Scavenger + Stopping power + Steady aim. In BO is het Scavenger + Steady aim + Second chance. Ik heb de overige perks in slot3 wel allen geprobeerd, maar in mijn geval vind ik ze niet van tegevoegde waarde, wat mij betreft had slot3 weggehaald kunnen worden. Wel vind ik dat hacker nog de enige perk is waarbij je een voordeel kunt halen omdat het soms net een wallhack lijkt.
dat laatste ben ik wel met je eens, je zou ze alleen rood moeten zien als je direct zicht erop hebt, door muren kijken zou niet moeten kunnen. Anders zou het evt met een vervanger van je radar moeten gaan ofzo, dat je op zeven drukt voor equipment scanner oid. radar in ruil voor die scanner. :)
gebeurd helaas toch niet, net als de barrel heating en limited ammo bij chopper gunner en hind niet zal gebeuren... :N
maar what's in a name he? (wall)hacker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2010 @ 12:15:
[...]

MP5K met extende mag
crossbow
lightweight+steadyaim en marathon. allemaal op pro.

speel vooral alleen hardcore CTF of mixed modus.
MP5K is super gun in hardcore en met de lightweight op pro kun je van de hoogste dingen af springen zonder au, ideaal en unlimited sprint met vlag op je rug ren je als forrest gump door de maps heen.
ik zie die mp5k steeds meer maar ik kan er echt geen ruk mee, die kick is me veel te lastig. Dan gebruik ik liever de kiparis of mpl of ak74u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Ik knife ook wel hoor, ik heb als secondary een ballistic knife. Gebruik het alleen als ik me op een positie bevind waar het aannemelijk is dat ik wanneer ik mijn non-silenced wapen afvuur beschoten wordt door meerdere tegenstanders.

Trouwens die SPAS met Silencer is echt heerlijk op Nuketown, gisteren voor het eerst elke ronde een goede score mee neergezet, TDM elke ronde minimaal 30 kills. Een leuke afwisseling van de AK47, ipv de AK74u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
reemprive schreef op woensdag 29 december 2010 @ 12:29:
Ik knife ook wel hoor, ik heb als secondary een ballistic knife. Gebruik het alleen als ik me op een positie bevind waar het aannemelijk is dat ik wanneer ik mijn non-silenced wapen afvuur beschoten wordt door meerdere tegenstanders.

Trouwens die SPAS met Silencer is echt heerlijk op Nuketown, gisteren voor het eerst elke ronde een goede score mee neergezet, TDM elke ronde minimaal 30 kills. Een leuke afwisseling van de AK47, ipv de AK74u.
Kan ik begrijpen, lekker dichtbij allemaal, helemaal voor die 'irritante' knivers ;) die shotties werken daar erg goed tegen, wat ik dan weer minder vind maar goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de update op de xbox doet de ninja perk het meer dan prima nu ..( ik speel veel S & D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2010 @ 13:31:
Na de update op de xbox doet de ninja perk het meer dan prima nu ..( ik speel veel S & D )
Kan iemand met een PS3 dit ook bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2010 @ 13:31:
niet echt op gelet nog, gebruik het vooral om stil te kunnen sprinten maar geluid van vijanden zijn dus nu ook beter te horen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 13:32:
[...]

Kan iemand met een PS3 dit ook bevestigen?
Zou zeggen, probeer het zelf uit?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is goed, ik rijd vanaf mijn werk even heen en weer om mij PS3 thuis op te halen, en 'm hier aan mijn monitor te hangen.. Reageer dan niet, weet je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
SouLLeSSportal schreef op woensdag 29 december 2010 @ 13:37:
[...]

niet echt op gelet nog, gebruik het vooral om stil te kunnen sprinten maar geluid van vijanden zijn dus nu ook beter te horen?
Alleen als je Ninja Pro hebt volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
bram1984 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 13:44:
Is goed, ik rijd vanaf mijn werk even heen en weer om mij PS3 thuis op te halen, en 'm hier aan mijn monitor te hangen.. Reageer dan niet, weet je.
Hij kan toch ook niet ruiken dat je op je werk bent... :F

Als iemand het kan proberen dan doet die dat wel gok ik. en hopelijk laat die het dan ook nog even hier weten :)

trouwens volgens mij moet je dan ook werken en niet op tweakers zitten;)

[ Voor 9% gewijzigd door SouLLeSSportal op 29-12-2010 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Kluutmaran schreef op woensdag 29 december 2010 @ 13:54:
[...]

Alleen als je Ninja Pro hebt volgens mij.
ja uiteraard, dat weet ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
bram1984 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 13:44:
Vergeet je headset niet! :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spongerobie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-09 21:39

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

offtopic:
@ SouLLeSSportal Edit Knopje? Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif
Die reacties ook :D :P

Op de PC helpt ninja voor mijn gevoel in ieder geval wel al tegen/voor voetstappen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Spammen ftw!! :D ;)
hehe nou ja ik zal vanavond wel even kijken, eerst nog ff pc in mekaar bouwen voor vriend van me.

[ Voor 72% gewijzigd door SouLLeSSportal op 29-12-2010 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op woensdag 29 december 2010 @ 13:56:
[...]

Hij kan toch ook niet ruiken dat je op je werk bent... :F

Als iemand het kan proberen dan doet die dat wel gok ik. en hopelijk laat die het dan ook nog even hier weten :)

trouwens volgens mij moet je dan ook werken en niet op tweakers zitten;)
Nope, maar aan de andere kant kan hij ook niet ruiken dat ik thuis zit, dus kun je beter helemaal niet reageren dan. ;)
Harman/Kardon 5.1 FTW! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-08 17:46

Franko P.

Hit it.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe moeilijk vinden jullie het trouwens om Hacker Pro te halen? Ik lees her en der dat men het slopen van de Sentry het kutst vindt, maar deze heb ik stomtoevallig in een van mijn eerste potjes al gehaald. Geloof dat je ook nog wat kills in de proximity van je Motion Sensor moet halen? Hoe gaat dat jullie af? Makkelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Dat is dus ook een van de redenen dat knifen zo leuk kan zijn, ik kan het me ook wel voorstellen dat het heel irritant is, mooi dat die console luitjes ook altijd die mics gebruiken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
bram1984 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 14:52:
Hoe moeilijk vinden jullie het trouwens om Hacker Pro te halen? Ik lees her en der dat men het slopen van de Sentry het kutst vindt, maar deze heb ik stomtoevallig in een van mijn eerste potjes al gehaald. Geloof dat je ook nog wat kills in de proximity van je Motion Sensor moet halen? Hoe gaat dat jullie af? Makkelijk?
slopen van sentry moet voor ghost pro niet voor hacker ;)
Die kills voor equipment heb ik nog niet echt veel voor gedaan... niet echt heel moeilijk lijkt me.
Joarie schreef op woensdag 29 december 2010 @ 14:58:
[...]

Erg makkelijk. Zoek maar een Nuketown game op en zet die sensor in een van de huisjes. Sprayen maar! ;)

Ik merk trouwens dat hackers een favoriete plek hebben in Nuketown: bovenop het stapelbed. Aangezien je geen Hardened nodig hebt om door die muren te schieten, kun je vrij ongezien veel kills maken.
Bedoel perk gebruikers hackers of echte hackers? :)

[ Voor 28% gewijzigd door SouLLeSSportal op 29-12-2010 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 15:41
bram1984 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 14:52:
Erg makkelijk. Zoek maar een Nuketown game op en zet die sensor in een van de huisjes. Sprayen maar! ;)

Ik merk trouwens dat hackers een favoriete plek hebben in Nuketown: bovenop het stapelbed. Aangezien je geen Hardened nodig hebt om door die muren te schieten, kun je vrij ongezien veel kills maken.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Net weer iets raars meegemaakt! :D
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=0f-RJS162iE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]bram1984 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 14:09:
[...]

Nope, maar aan de andere kant kan hij ook niet ruiken dat ik thuis zit, dus kun je beter helemaal niet reageren dan. ;)

Wist ik dat je de slaap nog niet uit had en nu op je werk zat te chagerijnen, maar de laatste update van de PS3 is toch al dik een week uit..dus vandaar mijn antwoord.

Maar wie ben jij om te zeggen dat ik niet mag reageren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2010 @ 15:05:
[quote]bram1984 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 14:09:
[...]

Wist ik dat je de slaap nog niet uit had en nu op je werk zat te chagerijnen, maar de laatste update van de PS3 is toch al dik een week uit..dus vandaar mijn antwoord.

Maar wie ben jij om te zeggen dat ik niet mag reageren?
U komt uit België (serieuze vraag overigens, geen flame)? :)

Wellicht moet je mijn posts nogmaals lezen. Ik zeg namelijk nergens dat je "niet mag reageren". Ik zeg dat je "beter helemaal niet kunt reageren", als je het niet zeker weet.

Als ik thuis zat, had ik het inderdaad net zo goed zelf kunnen proberen, dat klopt. Maar dan had ik mijn vraag ook niet gesteld, wel?
Joarie schreef op woensdag 29 december 2010 @ 14:58:
[...]

Goede tip. Nog een voorkeur voor een bepaalde gamemode, of gewoon lekker campen tijdens een pot TDM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 15:13:
[...]

U komt uit België (serieuze vraag overigens, geen flame)? :)

Wellicht moet je mijn posts nogmaals lezen. Ik zeg namelijk nergens dat je "niet mag reageren". Ik zeg dat je "beter helemaal niet kunt reageren", als je het niet zeker weet.

Als ik thuis zat, had ik het inderdaad net zo goed zelf kunnen proberen, dat klopt. Maar dan had ik mijn vraag ook niet gesteld, wel?

[...]

Goede tip. Nog een voorkeur voor een bepaalde gamemode, of gewoon lekker campen tijdens een pot TDM?
Nee kom niet uit Belgie, snap al helemaal niet wat dat er mee te maken heeft.

Je zegt nu "als je het niet zeker weet" dat staat dus niet in je vorige post!

Ik doelde erop dat die update al een week uit is, dus had je hetzelf makelijk uitkunnen proberen!

Mr spellingsfoutjesspeurder (geen flame hoor) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Beetje nutteloos, maar hij doelde op de eerste zin van je over dat slapen.
Lijkt me verder ook weinig nuttig hierover door te gaan aangezien het behoorlijk offtopic is.
Dat zijn trouwens ook geen spellingsfouten maar verkeerde formulering/quote...

bottomline:
pinnokio is niet belgisch
Bram1984 is aant werk (soort van) ;)
Ps3 nog niet getest en de vraag is wie heeft al wel getest of het werkt????

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prima, dan laten we het daarbij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op woensdag 29 december 2010 @ 12:25:
[...]

ik zie die mp5k steeds meer maar ik kan er echt geen ruk mee, die kick is me veel te lastig. Dan gebruik ik liever de kiparis of mpl of ak74u.
gewoon niet sprayen, 90% van de spelers komt met de schiet knop ingedrukt de hoek om.
in hardcore met de mp5k maar een korte burst en alles ligt op de grond. heb je ook geen last van de recoil.
vind hem dan loep zuiver schieten maar dat is met de meeste guns, als je maar niet sproeit.
enige waar je genadeloos kan sproeien is de commando....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
bram1984 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 15:13:
[...]

Hardcore domination. Capture point B zit namelijk binnen bereik van de motion sensor als je hem goed plaatst. Dan is het een fluitje van een cent om een paar makkers te pakken

Edit:
Goed, dit spel gaat voorlopig de ijskast in. De reden laat zich niet moeilijk raden. Al vaak getolereerd en gereport, maar het lijkt met de dag frequenter te worden.
Het tijdperk online shooters komt nu toch echt tot een einde voor mij op de pc ;w
It's back to good old RTS.

[ Voor 26% gewijzigd door Joarie op 29-12-2010 19:12 ]

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Misschien is het hier al gezegd, maar ik heb geen zin om die 20 pagina's door te bladeren:
Hoe krijg je je playercard ergens op internet? Of kan dat alleen met de pc versie?

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Joarie schreef op woensdag 29 december 2010 @ 15:51:
[...]

Hardcore domination. Capture point B zit namelijk binnen bereik van de motion sensor als je hem goed plaatst. Dan is het een fluitje van een cent om een paar makkers te pakken

Edit:
Goed, dit spel gaat voorlopig de ijskast in. De reden laat zich niet moeilijk raden. Al vaak getolereerd en gereport, maar het lijkt met de dag frequenter te worden.
Het tijdperk online shooters komt nu toch echt tot een einde voor mij op de pc ;w
lol ik snap wederom niet waar iedereen toch die cheaters tegenkomt? ik zie ze vrijwel nooit. Een gezien in het begin, daarna nog ergens eentje even maar die werd snel gekicked/banned. daarna neit meer. Das met 40 uur gamen achter de rug...

Trouwens ik geloof dat joarie het over de perk hacker heeft ;)

[ Voor 4% gewijzigd door SouLLeSSportal op 29-12-2010 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:14
Eerste prestige level 36 hier en het begint eentonig te worden.
Teveel knifers en campers die het spel naar de kloten helpen.
Over hackers ga ik me niet uitspreken maar ik zie bepaalde spelers toch rare dingen doen die vragen
doen rijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Laatst online: 16-04-2020
^ vindt ik ook (prestige 2 lvl 26 hier)

Ik wil die goude camo alleen zo graag :O

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Joarie schreef op woensdag 29 december 2010 @ 15:51:
[...]

Edit:
Ben er 1 tegen gekomen op ons server, die was meteen banned.
Ik gok dat een van die mannetjes bent die iedereen die beter is van cheaten beschuldigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
internaut schreef op woensdag 29 december 2010 @ 20:24:
Eerste prestige level 36 hier en het begint eentonig te worden.
Teveel knifers en campers die het spel naar de kloten helpen.
Over hackers ga ik me niet uitspreken maar ik zie bepaalde spelers toch rare dingen doen die vragen
doen rijzen.
iets als dit: O-)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=x8tGrBNlTAM]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
SouLLeSSportal schreef op woensdag 29 december 2010 @ 20:03:
[...]

lol ik snap wederom niet waar iedereen toch die cheaters tegenkomt? ik zie ze vrijwel nooit. Een gezien in het begin, daarna nog ergens eentje even maar die werd snel gekicked/banned. daarna neit meer. Das met 40 uur gamen achter de rug...
Je komt ze helaas tegen in de leukste spelvorm: Hardcore.
Het ontbreken van de killcam trekt cheaters aan als vliegen op stroop.
unfor schreef op woensdag 29 december 2010 @ 20:40:
[...]

Ben er 1 tegen gekomen op ons server, die was meteen banned.
Ik gok dat een van die mannetjes bent die iedereen die beter is van cheaten beschuldigd.
Nope, ik kijk altijd braaf de theater mode. Met aardig wat speeluren in het spel zie je al snel wie er beter dan jij is en wie er ongeoorloofde middelen gebruikt. Als iemand beter/sneller/slimmer is, juich ik alleen maar toe...daarvan kun je juist leren en dat maakt het spel ook leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
hmm ik speel hoofdzakelijk HC dus nogmaals de vraag, alhoewel ik je redenen wel snap :)

[ Voor 23% gewijzigd door SouLLeSSportal op 29-12-2010 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Volgens mij heb ik wel 1 van de snelste knifestreaks met mijn 10 kills in 15 seconden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
SouLLeSSportal schreef op woensdag 29 december 2010 @ 20:59:
hmm ik speel hoofdzakelijk HC dus nogmaals de vraag, alhoewel ik je redenen wel snap :)
Nuketown Hardcore. Heerlijk chaotisch en snelle kleine map.
Speel(de) eigenlijk alleen maar op die 24/7 Nuketown servers. Heerlijk 5-10 minuten adrenaline rush met objectives.
Als je die map mijdt dan is waarschijnlijk ook de kans kleiner om de luie medemensch tegen te komen.

Zal eens kijken of ik een clip kan opnemen met Fraps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
reemprive schreef op woensdag 29 december 2010 @ 21:02:
Volgens mij heb ik wel 1 van de snelste knifestreaks met mijn 10 kills in 15 seconden :)
erg netjes, ik vond dit al wel goed, probleem is dat je met ghost lightweight ipv flak jacket enorm vaak genade word daar. Ik speel daarom normaliter niet op nuketown om die reden.

Andere vraag: hoe de @#$^%$ kun je nu eigenlijk servers van in de beginpost in komen? xfire wil niet meewerken en steam ook niet...

[ Voor 14% gewijzigd door SouLLeSSportal op 29-12-2010 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
SouLLeSSportal schreef op woensdag 29 december 2010 @ 21:13:
[...]

Andere vraag: hoe de @#$^%$ kun je nu eigenlijk servers van in de beginpost in komen? xfire wil niet meewerken en steam ook niet...
Alfabetisch selecteren op naam + land. Dan kun je de meeste servers wel vinden in de algemene lijst. Het vereist soms wat geduld en geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
zucht, dat is toch bijna niet te doen zeg :(
waarom voegen die falers niet gewoon een klein regeltje programmeertaal toe, knopje erin toevoegen ip server, net zoals bijna elk ander fps online game voorheen had ongeveer. :F

is die server waar jij admin bent die tiger servers btw? wil nu wel eens zien hoe goed of slecht ik verhouding ben :) nvm vond er al twee in oranje zwart ;)

[ Voor 27% gewijzigd door SouLLeSSportal op 29-12-2010 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05:24
SPAS is eigenlijk een best bazending. :D Door alle berichten dat de shotguns en snipers kudt en poeier waren in Black Ops heb ik die voorheen altijd links laten liggen, maar vandaag wat gespeeld met de SPAS en hij werkt erg goed - zelfs met silencer.

Misschien straks ook maar eens de snipers proberen. Iemand een tip welke sniper 'goed' is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Armada. schreef op woensdag 29 december 2010 @ 21:49:
SPAS is eigenlijk een best bazending. :D Door alle berichten dat de shotguns en snipers kudt en poeier waren in Black Ops heb ik die voorheen altijd links laten liggen, maar vandaag wat gespeeld met de SPAS en hij werkt erg goed - zelfs met silencer.

Misschien straks ook maar eens de snipers proberen. Iemand een tip welke sniper 'goed' is?
silencer heeft dan ook geen enkel negatieve invloed op de spas12 wat wel weer een beetje jammer is maar maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
SouLLeSSportal schreef op woensdag 29 december 2010 @ 21:25:
zucht, dat is toch bijna niet te doen zeg :(
waarom voegen die falers niet gewoon een klein regeltje programmeertaal toe, knopje erin toevoegen ip server, net zoals bijna elk ander fps online game voorheen had ongeveer. :F

is die server waar jij admin bent die tiger servers btw? wil nu wel eens zien hoe goed of slecht ik verhouding ben :) nvm vond er al twee in oranje zwart ;)
Console: /connect <ip> en klaar is kees?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armada. schreef op woensdag 29 december 2010 @ 21:49:

Lawl, het is ook de enige die, volgens de stats in de TS, geen range/damage reduction heeft met een silencer ^_^

dan btw iets anders. Ik speel al sinds jaar en dag (cod 4 tot nu) HardCore, en ik zweer het je, ik ben nog nooit zoveel TeamKills tegen gekomen als in BO. in MW2 had je er wel eens last van en in COD4 was het alleen heel erg op de 32 man servers, maar hier met 18 slots servers is het gewoon echt om te janken (maak me er zelf overigens ook schuldiger aan dan bij andere COD's)

Iemand enig idee waarom het TK gehalte zoveel hoger ligt dan bij andere CoD's, of zit het gewoon allemaal tussen m'n oren?
Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client