[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 53.342 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
SouLLeSSportal schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 11:52:
[...]

Het 'probleem' is dat de psg-1 eigenlijk weinig tot geen voordelen oplevert tov de lg96a1, ze doen dezelfde damage qua hits en zijn ongeveer hetzelfde hoe je ermee speelt. Daarom zie je die niet veel, ik heb hem persoonlijk keer of vier voorbij zien komen maar die extra kosten om de psg te kopen is dan ook overbodig.
De damage is misschien hetzelfde, maar de hit multipliers niet. Bij de L96A1 is alles behalve de benen en onderarmen 1.5 (= one hit kill). Bij de PSG1 is alleen torso, nek en hoofd 1.5. Buik is 1.1 en de rest 1, dus geen one hit kill. Vooral het feit dat de bovenarmen bij de PSG1 ook maar 1 multiplier zijn zorgt ervoor dat je veel minder vaak een one hit kill krijgt. De PSG1 is dus gewoon veel slechter, vandaar dat niemand hem gebruikt.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:59

Mavamaarten

Omdat het kan!

Mja. Op mw2 had je een echt voordeel met snipers. Je kon er goed mee quickscopen, en op sniper maps kon je er echt... mee snipen.
Op Black Ops vind ik de snipers echt geen meerwaarde hebben tov AR's of SMG's. Ze hebbe dezelfde range, en snipers zijn bijna nooit een 1 hit kill. Terwijl je misschien 3-4 kogels nodig hebt met een famas op dezelfde afstand.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Mavamaarten schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 12:07:
Mja. Op mw2 had je een echt voordeel met snipers. Je kon er goed mee quickscopen, en op sniper maps kon je er echt... mee snipen.
Op Black Ops vind ik de snipers echt geen meerwaarde hebben tov AR's of SMG's. Ze hebbe dezelfde range, en snipers zijn bijna nooit een 1 hit kill. Terwijl je misschien 3-4 kogels nodig hebt met een famas op dezelfde afstand.
Tenzij je op onderarmen of benen schiet is alles met de L96A1 een one hit kill. Enige wat een beetje scheef is dat de onderarmen meestal voor het lichaam zitten, en als je dan op een onderarm schiet is het geen kill... Probeer jij in het echt eens een sniper kogel op te vangen met je onderarm voor je torso, ben benieuwd of je het overleeft :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-08 00:15
NickThissen schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 12:09:
[...]

Tenzij je op onderarmen of benen schiet is alles met de L96A1 een one hit kill. Enige wat een beetje scheef is dat de onderarmen meestal voor het lichaam zitten, en als je dan op een onderarm schiet is het geen kill... Probeer jij in het echt eens een sniper kogel op te vangen met je onderarm voor je torso, ben benieuwd of je het overleeft :p
puur qua stats van de multi idd wel wat minder maar hij is wel sneller te reloaden, minder recoil maar wel langere centerspeed en sneller ads. Blijft nog steeds een matige keuze qua wapen, het is in feite een g3 alleen dan sterk gemodificeerd :)

Ik had liever een sterker wapen met dikke recoil dan die net niet wapens die we nu hebben.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 11:16
Ik vind de L96A1 met een ACOG sight anders best fijn. Je kan er veel mee op short en long range.
En met een beetje mikwerk heb je one shot, one kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Waarom hebben ze in hardcore modus gemaakt dat je de verdiende XP niet ziet :? Ik vind dat zo irritant, dan ben ik in een vuurgevecht en dan moet ik een beetje links onder kijken of ik de kill heb...er hoevaak ik al wel niet dood gegaan ben omdat ik daar naar zat te kijken pfff!

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijssie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:57
Afbeeldingslocatie: http://www.imagedump.nl/img137/5818/39naamloos.th.jpg

Sinds de aanschaf van een nieuwe videokaart gaat het wel erg goed :D
Top 1000 achieved op naar de top 500 :)

Intel 6600K @ 3,9 GHz | Asus MAXIMUS VIII RANGER | 16GB G.skill Ripjaws @3000MHz CL15 | AMD Radeon 290x @ 1050MHz | Fractal Design Refine R3 | Coolermaster V650 [img]http://valid.x86.fr/cache/banner/8lauyp.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
FireFoz schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 14:08:
Waarom hebben ze in hardcore modus gemaakt dat je de verdiende XP niet ziet :? Ik vind dat zo irritant, dan ben ik in een vuurgevecht en dan moet ik een beetje links onder kijken of ik de kill heb...er hoevaak ik al wel niet dood gegaan ben omdat ik daar naar zat te kijken pfff!
lol heb je toch tab voor? even pinkje naar links, 0,1 sec kijken klaar ben je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
TheBleeder schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 13:59:
Ik vind de L96A1 met een ACOG sight anders best fijn. Je kan er veel mee op short en long range.
En met een beetje mikwerk heb je one shot, one kill.
alles went natuurlijk wel en word je er na een tijdje beter mee maar het is en blijft gewoon iets te underpowered in mijn ogen. Ik heb dan ook wel het nadeel dat ik max 2-3 potjes kan spelen voordat BO er de brui aan geeft en vastloopt dus ik kan nooit echt een lekkere avond gamen zonder irritatie of een aantal potjes achter elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Springfield/Kar98k/Lee-Enfield/Mosin Nagant uit CoD2 ftw. Er zijn daarna nooit meer betere sniper rifles uitgekomen in CoD games. Behalve de M40A3 dan :)

L96A1..blegh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
Zojuist mijn eerste cheater op de PC meegemaakt, overduidelijke wallhack. Heb hem gereport, is er meer dat ik kan doen om ervoor te zorgen dat deze lowlife het spelletje op dat account niet meer kan spelen? Ik kan wel een filmpje op gaan nemen, maar is er dan een punt waar ik dat kan 'inleveren'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Sagaris schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 15:39:
Zojuist mijn eerste cheater op de PC meegemaakt, overduidelijke wallhack. Heb hem gereport, is er meer dat ik kan doen om ervoor te zorgen dat deze lowlife het spelletje op dat account niet meer kan spelen? Ik kan wel een filmpje op gaan nemen, maar is er dan een punt waar ik dat kan 'inleveren'?
nope, reporten is het enige.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
Bezulba schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 15:42:
[...]

nope, reporten is het enige.
Well, that royally sucks. Bedankt in ieder geval, heb ik gedaan wat ik kon. Meerdere mensen zouden hem reporten, dus wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 14:59:
Springfield/Kar98k/Lee-Enfield/Mosin Nagant uit CoD2 ftw. Er zijn daarna nooit meer betere sniper rifles uitgekomen in CoD games. Behalve de M40A3 dan :)

L96A1..blegh
So true, alleen het laatste. Die L96A1 is echt heerlijk. Ik was zo lekker bezig met dat ding. Je moet eventjes wennen maar dan komt hij aardig in de buurt, van de Intervention uit MW2 bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-08 16:39
Net even op een running shot CTF server gespeeld.
NMNN jij bent echt een kneus, sector is clear en hij hoeft maar 2 meter te lopen en levert de vlag in en 1 point voor ons.
Die kerel blijft daar in het rondschieten terwijl er geen vogel rond vloog:@ wat irriteerde ik me eraan zeg ( ja ik zei 30x lever die vlag in )

[ Voor 1% gewijzigd door forzabesiktas op 25-12-2010 16:56 . Reden: meh ]

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangstahh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-11-2024
Zo ik heb weer even een filmpje inelkaar geflanst.
Met dank aan deze tutorial : http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/35047679

Hoop dat jullie het wat vinden. YouTube: 4 Random Tomahawk Kills 1080P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:09
joker-nl schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 14:34:
[afbeelding]

Sinds de aanschaf van een nieuwe videokaart gaat het wel erg goed :D
Top 1000 achieved op naar de top 500 :)
hoe vaker je de gamemode speelt hoe lastiger het wordt om hoger te komen. Het gaat namelijk om score per minute en als je veel speelt en net als ik voor de fun speelt dan daalt je score per minute steeds verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagaris schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 15:39:
Opnemen en op YouTube zetten. Heb ik ook gedaan en dit zal ik ook bij elke cheater/wallhacker/booster of glitcher doen: YouTube: Black Ops Cheater/Glitcher/Booster caught.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-03 11:25
The Great HooD schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 16:07:
[...]
Die L96A1 is echt heerlijk. Ik was zo lekker bezig met dat ding. Je moet eventjes wennen maar dan komt hij aardig in de buurt, van de Intervention uit MW2 bijv.
Ik kan dr ook wel lekker mee overweg, baal alleen dat de maps van BO niet zo sniper proof zijn als bij MW2, bijna alles is gefocussed op Medium-Short range. Open stukken worden overal geblokkeerd door b.v. auto's en andere obstakels, wat de pret soms een beetje drukt.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-08 17:46

Franko P.

Hit it.

Is er vandaag wat veranderd aan care packages? Ik kreeg voorheen zelden tot nooit een death machine, vandaag heb ik er in 2 uur spelen 7! gehad.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:57
Hogader schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 17:59:
[...]

hoe vaker je de gamemode speelt hoe lastiger het wordt om hoger te komen. Het gaat namelijk om score per minute en als je veel speelt en net als ik voor de fun speelt dan daalt je score per minute steeds verder
Klopt helemaal. Als je nooit FFA speelt en je doet het een avondje in een server met niet te grote maps dan sta je denk ik snel in de top.

Edit: Zeker als je per week kijkt. Ik kijk nu wat ik sta met Domination, positie 902. Terwijl bij HQ op 4000 ofzo, Je score hangt sterk samen met het aantal potjes, je kan gewoon niet 100 potjes bizar goed scoren.

[ Voor 18% gewijzigd door codex op 26-12-2010 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of ik in dit topic goed zit of juist in het centrale problementopic moet zetten.

Ik heb voor de xbox COD BO en ik kom niet verder bij mission 13 Rebirth in SP mode. Het is gelijk bij de start van de missie, hier moet je Reznov achter na lopen ik weet dat je moet wachten op een handsignaal van Reznov. Wanneer hij dit doet en ik ga de hoek om, om de bewaker met de Tomahawk om te brengen wordt er gelijk gezegt dat ik ben gezien en komen er andere bewakers op me af.
En moet ik weer over nieuw beginnen ( nou is dit niet erg maar na een aantal x wordt je het zat).

Nu is mijn vraag hoe ga ik het nou wel voor elkaar krijgen zonder gezien te worden.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:05
heb die missie ook net gedaan, maar geen problemen ondervonden daarmee. Kwestie van de schaduwen gebruiken.

Heb zojuist ook de Single Player uitgespeeld. Wat een gaaf spel zeg! Beste verhaallijn ooit in een COD spel vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
SouLLeSSportal schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 14:35:
[...]

lol heb je toch tab voor? even pinkje naar links, 0,1 sec kijken klaar ben je :)
Speel op de xbox :)

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
ah ok dat weet ik niet, zal wel een knop voor zijn of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-08 12:28
Op de PS3 is dat select, de Xbox heeft toch een dergelijk knopje? Anders staat het vast en zeker in de opties, daar kun je instellen wat je voor controlset wilt en dus kun je daar ook ergens zien welke knoppen wat doen.

Ik vind de online modus van BO niet zulke goede maps hebben als MW2. Weet niet precies wat het is, maar bijvoorbeeld Afghan was epischer dan alle Black Ops maps bij elkaar. Hebben anderen dit idee ook, of ligt dit aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMNN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-04 09:57
fatihbatur schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 16:44:

NMNN jij bent echt een kneus, sector is clear en hij hoeft maar 2 meter te lopen en levert de vlag in en 1 point voor ons.
Die kerel blijft daar in het rondschieten terwijl er geen vogel rond vloog:@ wat irriteerde ik me eraan zeg ( ja ik zei 30x lever die vlag in )
Ja dat had ik al in de gaten dat jij je daar aan stoorde. En anderen.
Mag ik dan even zeggen dat ik het niet op prijs stel om voor kneus uitgemaakt te worden. Je kent me niet en weet niet wat ik wel of niet in de gaten had op dat moment. (Ik heb je ook 30X niet gehoord hoor.)
Daarnaast vind ik het uitermate triest dat jij je daar zo over opwind dat je dat helemaal hier komt posten.
Zoals anderen al zeiden ingame, het is maar een spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 14:59:

L96A1..blegh
De Intervention en Barrett uit MW2 hebben dezelfde damage en multiplier als de M40A3 uit MW1 en als de L96 uit BO. Het zijn allemaal verschillende wapens in gebruik maar hebben hetzelfde effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op zondag 26 december 2010 @ 15:42:
[...]

De Intervention en Barrett uit MW2 hebben dezelfde damage en multiplier als de M40A3 uit MW1 en als de L96 uit BO. Het zijn allemaal verschillende wapens in gebruik maar hebben hetzelfde effect.
Damage en multiplier is niet alles he.. Ze hebben allen een andere soort feel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind de Intervention en .50 cal lekkerder aanvoelen dan de L96A1 in Black Ops. Toch is het wel de meeste fijne van snipers die in BO zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Verwijderd schreef op zondag 26 december 2010 @ 18:30:
[...]

Damage en multiplier is niet alles he.. Ze hebben allen een andere soort feel.
Ja, inderdaad. Dat bedoel ik met verschil tussen de wapens. Als ik een lijst zou maken van makkelijk naar lastig hanteerbaar zou moeten maken zou dat zijn: Barrett(mw2)-M40A3-Intervention-L96

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m16 + masterkey : :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2010 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op zondag 26 december 2010 @ 19:42:
[...]

Ja, inderdaad. Dat bedoel ik met verschil tussen de wapens. Als ik een lijst zou maken van makkelijk naar lastig hanteerbaar zou moeten maken zou dat zijn: Barrett(mw2)-M40A3-Intervention-L96
1. Springfield
2. M40A3
3. Intervention

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

Heeft iemand weleens een speler gereport die later ook is gebanned, ik heb nu een vreselijke wallhacker op de server gehad die beweert dat hij al vanaf eind november hackt.
Ik heb de indruk dat hij het pas sinds kort doet, maar toch...

[ Voor 17% gewijzigd door PiRiVi op 26-12-2010 23:26 ]

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PiRiVi schreef op zondag 26 december 2010 @ 21:44:
Heeft iemand weleens een speler gereport die later ook is gebanned, ik heb nu een vreselijke wallhacker op de server gehad die beweert dat hij al vanaf eind november hackt.
Ik heb de indruk dat hij het pas sinds kort doet, maar toch...

http://steamcommunity.com/profiles/76561198033166949/

Reported jullie hem ook ff allemaal!
hoe moet ik m reporten dan =/

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2010 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Verwijderd schreef op zondag 26 december 2010 @ 13:23:
Weet niet of ik in dit topic goed zit of juist in het centrale problementopic moet zetten.

Ik heb voor de xbox COD BO en ik kom niet verder bij mission 13 Rebirth in SP mode. Het is gelijk bij de start van de missie, hier moet je Reznov achter na lopen ik weet dat je moet wachten op een handsignaal van Reznov. Wanneer hij dit doet en ik ga de hoek om, om de bewaker met de Tomahawk om te brengen wordt er gelijk gezegt dat ik ben gezien en komen er andere bewakers op me af.
En moet ik weer over nieuw beginnen ( nou is dit niet erg maar na een aantal x wordt je het zat).

Nu is mijn vraag hoe ga ik het nou wel voor elkaar krijgen zonder gezien te worden.......
Lopen als reznov zegt dat je hem moet vermoorden. :P
Later zit er nog z'n een waarbij iedereen problemen heeft. Er staat dan een rus met een walkie talkie.
Niet wachten en meteen vermoorden ander word je gezien.

YouTube: Black Ops Campaign Mission #13: Rebirth (Regular Difficulty w/ Live Commentary)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
KillerZero86 schreef op zondag 26 december 2010 @ 14:38:
Op de PS3 is dat select, de Xbox heeft toch een dergelijk knopje? Anders staat het vast en zeker in de opties, daar kun je instellen wat je voor controlset wilt en dus kun je daar ook ergens zien welke knoppen wat doen.

Ik vind de online modus van BO niet zulke goede maps hebben als MW2. Weet niet precies wat het is, maar bijvoorbeeld Afghan was epischer dan alle Black Ops maps bij elkaar. Hebben anderen dit idee ook, of ligt dit aan mij?
Ik vind de mappen ook maar zo zo, 1. grid 2. radar, 3. WMD goede vierde is radiation, maar daar mis ik nog een beetje de balans. De rest zijn maar matig tot gewoonweg slecht. Nuketown is echt gewoon niet leuk, evenals hanoi, veel te weinig mogelijkheden.Summit is alleen een beetje leuk in TDM of een S&D af en toe, voor de rest dikke chaos bagger. Cracked had denk ik crossfire moeten zijn maar faalt jammerlijk.
Ik hoop dat ze wat betere maps gaan uit brengen want dit is niet echt cod2/4 kwaliteit.
NMNN schreef op zondag 26 december 2010 @ 14:47:
[...]

Ja dat had ik al in de gaten dat jij je daar aan stoorde. En anderen.
Mag ik dan even zeggen dat ik het niet op prijs stel om voor kneus uitgemaakt te worden. Je kent me niet en weet niet wat ik wel of niet in de gaten had op dat moment. (Ik heb je ook 30X niet gehoord hoor.)
Daarnaast vind ik het uitermate triest dat jij je daar zo over opwind dat je dat helemaal hier komt posten.
Zoals anderen al zeiden ingame, het is maar een spelletje.
Dat was niet echt nodig nee, maar ik kan het me wel zeker voorstellen, behoorlijke faal als je de vlag niet capped als je vlakbij zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
DanielWW2 schreef op zondag 26 december 2010 @ 22:03:
[...]

Lopen als reznov zegt dat je hem moet vermoorden. :P
Later zit er nog z'n een waarbij iedereen problemen heeft. Er staat dan een rus met een walkie talkie.
Niet wachten en meteen vermoorden ander word je gezien.

YouTube: Black Ops Campaign Mission #13: Rebirth (Regular Difficulty w/ Live Commentary)
idd gewoon als een 'domme' koe doen wat hij zegt en wanneer hij het zegt. Kan niet misgaan lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Ik heb me vanavond even geupranged op de leaderboards, sta nu 372 bij Domination. Ik ging dus kijken wie er in de top 10 staan, ik schrok best wel. 90 procent zijn overduidelijke hackers, sommige ook al met een ban. Ik snap dan niet dat de leaderboards niet geschoond worden. Kijk Treyarch niet naar een Steamban?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:09

Mystikal

It never hurts to help!

Ik ben van het weekend eens begonnen aan een voor mij nieuwe uitdaging. Voorheen schoot ik altijd met de AK74u. Nu ben ik overgegaan op de shotties... Wat is dat lastig. Totaal andere speelstijl heb je nodig, wat me wel goed afgaat. Maar ik heb nog regelmatig dat ik geen one shot one kill heb met een shottie van dichtbij.
Verder vroeg ik me af welke shottie jullie het beste vinden. Ik schiet momenteel met de Spas, maar ben daar ook niet erg enthousiast over. Ik heb de perks: ghost, marathon en steady aim.

Daarnaast gebruik ik voor de langere afstanden mijn pistool regelmatig. Wat best goed werkt als je iemand kan verrassen. Maar ook in close combat switch ik na dat mijn magazijn op is van de shottie voor het pistool. Dat brengt me ook best veel.

Al met al lastig, maar ik sta toch nog zeer regelmatig bovenaan :)

Ik speel overigens non hardcore.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Mystikal schreef op maandag 27 december 2010 @ 08:28:
Ik ben van het weekend eens begonnen aan een voor mij nieuwe uitdaging. Voorheen schoot ik altijd met de AK74u. Nu ben ik overgegaan op de shotties... Wat is dat lastig. Totaal andere speelstijl heb je nodig, wat me wel goed afgaat. Maar ik heb nog regelmatig dat ik geen one shot one kill heb met een shottie van dichtbij.
Verder vroeg ik me af welke shottie jullie het beste vinden. Ik schiet momenteel met de Spas, maar ben daar ook niet erg enthousiast over. Ik heb de perks: ghost, marathon en steady aim.

Daarnaast gebruik ik voor de langere afstanden mijn pistool regelmatig. Wat best goed werkt als je iemand kan verrassen. Maar ook in close combat switch ik na dat mijn magazijn op is van de shottie voor het pistool. Dat brengt me ook best veel.

SPAS is 't makkelijkst, maar heb je toch vaak wel twee schoten bij nodig.
De Stakeout is vaker een 1 shot kill, maar is een stuk onvergeeflijk. Wel stoerder overigens :p
Spas damage: 30x8 (Silencer heeft geen nadelig effect, dus gewoon gebruiken!)
Stakeout: 40x8
Dus met de stakeout hoef je maar met 3 pellets te raken, met de Spas 4.

Ik speel voornamelijk met Spas en Stakeout (4000+ kills met Spas), het vereist een heel andere manier van spelen.
't is echt een uitdaging om steeds weer close range te komen zonder afgeschoten te worden door een AR of SMG :)

Mijn vaste kits:
Spas, Pistol voor long range, Frag, Concussion, Claymore, Flak Jacket, Sleight of Hand, Tactical Mask.
Stakeout, Steady aim (hoewel ik steeds vaker iron sights gebruik), rest hetzelfde.
En nog eentje met een strela.

[ Voor 7% gewijzigd door unfor op 27-12-2010 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Mystikal schreef op maandag 27 december 2010 @ 08:28:

Ik speel ook met de SPAS, ik heb ze allemaal getest en de SPAS is toch de beste. De damage en range vind ik niet geweldig. Waar ik over twijfel is of steady aim nu echt een voordeel heeft boven sleight hands, aangezien ik nooit ads maar door de beperkte damage bij meerdere tegenstanders snel wil reloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op maandag 27 december 2010 @ 02:53:
Ik ging dus kijken wie er in de top 10 staan, ik schrok best wel. 90 procent zijn overduidelijke hackers, sommige ook al met een ban. Ik snap dan niet dat de leaderboards niet geschoond worden. Kijk Treyarch niet naar een Steamban?
Ik vond daar onderstaand over...

http://www.codblackopsblo...ard-hackers-to-be-banned/

Maar goed, Treyarch heeft wel meer beloofd zonder het waar te maken dus verbaasd mij niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
reemprive schreef op maandag 27 december 2010 @ 08:38:
[...]

Ik speel ook met de SPAS, ik heb ze allemaal getest en de SPAS is toch de beste. De damage en range vind ik niet geweldig. Waar ik over twijfel is of steady aim nu echt een voordeel heeft boven sleight hands, aangezien ik nooit ads maar door de beperkte damage bij meerdere tegenstanders snel wil reloaden.
Steady Aim heeft op de Spas weinig voordeel vind ik, je schiet toch meestal meerdere keren.
Met de Stakeout echter heb je geen tijd om meerdere keren te schieten en moet 't 1e schot gewoon een kill zijn, dus is steady aim dan wel fijn. (Fast knife recover van Pro is ook erg fijn)
Dat reloaden van de Spas duurt normaal ook een eeuwigheid, waar de Stakeout een stuk sneller reload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op maandag 27 december 2010 @ 00:24:
[...]

Ik vind de mappen ook maar zo zo, 1. grid 2. radar, 3. WMD goede vierde is radiation, maar daar mis ik nog een beetje de balans. De rest zijn maar matig tot gewoonweg slecht. Nuketown is echt gewoon niet leuk, evenals hanoi, veel te weinig mogelijkheden.Summit is alleen een beetje leuk in TDM of een S&D af en toe, voor de rest dikke chaos bagger. Cracked had denk ik crossfire moeten zijn maar faalt jammerlijk.
Ik hoop dat ze wat betere maps gaan uit brengen want dit is niet echt cod2/4 kwaliteit.

[...]

Dat was niet echt nodig nee, maar ik kan het me wel zeker voorstellen, behoorlijke faal als je de vlag niet capped als je vlakbij zit...
Ik vind de maps echt vele malen toffer dan die in MW2. Ik haal ook veel betere scores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Thx mannen voor alle comments! Daar kan ik weer mee vooruit. Halen jullie ook goede scores met de shottie? Pink ongetwijfeld wel ;) die kom ik weleens tegen en raakt ze in zijn algemeenheid aardig.

Ik moet dus wellicht mijn rush tacties niet meer gebruiken (=marathon) en voor de andere perks gaan. Ik zal het eens gaan testen! Maar sleight of hand lijkt inderdaad de juiste weg. De reload is echt zo langzaam, dat ik na mijn eerste mag altijd over ga op mijn pistool of melee.

Ik wilde echt wat meer uitdaging brengen in het spel voor mezelf en dit is op dit moment een aardige kluif. Verder heb ik ook maar een tomahawk meegenomen, gewoon voor de fun. Altijd leuk als je daar een kill mee maakt.

Gisteren nog een jongen in mijn team.. Had tie een score van 0-22. hahaha. Zou hij gespeeld hebben zonder muis en met zijn monitor uit??? Als ik toch zulke scores zou halen, dan zou ik toch de conclusie trekken dat FPS niet mijn game-type was :X

[ Voor 15% gewijzigd door Mystikal op 27-12-2010 09:44 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-06 00:29
Rynji schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 00:48:
Ook precies de twee redenen waarom ik er graag mee speel, iedereen heeft de l96a1 dus ik wil wel graag wat anders :)
Hij klinkt inderdaad supervet, en omdat niemand hem gebruikt vind ik het ook leuk om er mee te spelen.
Ik sniper ook altijd met dit aparaat of met de WA2000. Met die L96A1 valt echt niet te schieten (XBOX360), vooral multi-kills zijn onmogelijk met die uber-terugslag.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

reemprive schreef op maandag 27 december 2010 @ 02:53:
Ik heb me vanavond even geupranged op de leaderboards, sta nu 372 bij Domination. Ik ging dus kijken wie er in de top 10 staan, ik schrok best wel. 90 procent zijn overduidelijke hackers, sommige ook al met een ban. Ik snap dan niet dat de leaderboards niet geschoond worden. Kijk Treyarch niet naar een Steamban?
reporten en bij Treyarch zijn ze op vakantie. ;)
Na hun vakantie zullen ze die wel weghalen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-06 00:29
SouLLeSSportal schreef op zondag 26 december 2010 @ 14:22:
[...]

ah ok dat weet ik niet, zal wel een knop voor zijn of niet?
Ja de knop "speel geen HC :P". Ik heb het ook een paar potjes gedaan en heb dan hetzelfde probleem. Soul bedoeld waarschijnlijk de "back" toets van de controller.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Mystikal schreef op maandag 27 december 2010 @ 09:26:
Thx mannen voor alle comments! Daar kan ik weer mee vooruit. Halen jullie ook goede scores met de shottie? Pink ongetwijfeld wel ;) die kom ik weleens tegen en raakt ze in zijn algemeenheid aardig.

Ik moet dus wellicht mijn rush tacties niet meer gebruiken (=marathon) en voor de andere perks gaan. Ik zal het eens gaan testen! Maar sleight of hand lijkt inderdaad de juiste weg. De reload is echt zo langzaam, dat ik na mijn eerste mag altijd over ga op mijn pistool of melee.

Ik wilde echt wat meer uitdaging brengen in het spel voor mezelf en dit is op dit moment een aardige kluif. Verder heb ik ook maar een tomahawk meegenomen, gewoon voor de fun. Altijd leuk als je daar een kill mee maakt.

Gisteren nog een jongen in mijn team.. Had tie een score van 0-22. hahaha. Zou hij gespeeld hebben zonder muis en met zijn monitor uit??? Als ik toch zulke scores zou halen, dan zou ik toch de conclusie trekken dat FPS niet mijn game-type was :X
De beste kans op goede resultaten heb je met de SPAS met ligthweight - steady aim/sleight hands - marathon. Marathon is wel een must, zeker omdat je met een shotgun op je vijand wil kunnen afrennen vanwege de range. Zonder Marathon ben je denk ik kansloos, tenzij je in een hoekje gaat zitten campen. Dat gaat bij jou niet op, dus ik zou zeker Marathon nemen ;)

Ik haal met de SPAS scores die vergelijkbaar zijn met de AK74U maar wel op kleine maps! Op grote maps vind ik het niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-08 11:02
Zijn er hier ook mensen die Zombies spelen?

Op een gegeven moment rond level 25 raak ik door mijn kogels heen. Ik krijg dan ook geen Max Ammo meer, althans, er komen zo veel zombies dat ik moet blijven lopen en dus niet "tegen het verkeer" in kan gaan om zo een power up te pakken. (Ik zie ze overigens geen eens meer verschijnen.)

Zijn er bepaalde trucjes o.i.d.?

Als geen Max ammo krijgt dan raken je punten ook retesnel op, omdat je die vallen steeds aan moet zetten.

Ik heb het idee dat ik iets mis aangezien sommige echt VEEL verder zijn gekomen volgens het scorebord.

[ Voor 4% gewijzigd door Mit-46 op 27-12-2010 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

reemprive schreef op maandag 27 december 2010 @ 11:33:
[...]

De beste kans op goede resultaten heb je met de SPAS met ligthweight - steady aim/sleight hands - marathon. Marathon is wel een must, zeker omdat je met een shotgun op je vijand wil kunnen afrennen vanwege de range. Zonder Marathon ben je denk ik kansloos, tenzij je in een hoekje gaat zitten campen. Dat gaat bij jou niet op, dus ik zou zeker Marathon nemen ;)

Ik haal met de SPAS scores die vergelijkbaar zijn met de AK74U maar wel op kleine maps! Op grote maps vind ik het niet te doen.
Ja, daar heb je gelijk in.. Daarnaast vind ik BO zonder marathon erg langzaam spelen voor mijn gevoel. Dan kom ik niet echt in mijn flow. Zeker icm Tact Insert kan het interessant zijn. Je spawnt dan elke keer in de buurt van de tegenstander en dat verkleint de kans dat ze je op grote afstand kunnen afschieten.

Ik zal het vanavond eens op je testen :P

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:55

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Ben nu een tijdje bezig met de PC versie, maar elke keer erger ik me kapot aan de verplichte cutscenes. De eerste keer wil ik natuurlijk het hele verhaal zien, maar als ik een scene een paar keer opnieuw moet proberen, hoef ik echt niet elke keer de complete dialoog te zien.

Natuurlijk heeft de game tijd nodig om te laden, maar laat dan op z'n minst op het scherm zien dat je dat aan het doen bent en geef me als dat gedaan is de mogelijkheid om de rest over te slaan.

Als ik op 'exit game' klik, hoef ik echt geen filmpje van 10 seconden voordat ik in het hoofdmenu kom... al dat wachten is zo ongelooflijk irritant!

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
bram1984 schreef op maandag 27 december 2010 @ 09:21:
[...]

Ik vind de maps echt vele malen toffer dan die in MW2. Ik haal ook veel betere scores.
ik refereerde dan ook niet aan mw2 maar cod2/4 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
dubbel

[ Voor 96% gewijzigd door SouLLeSSportal op 27-12-2010 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mit-46 schreef op maandag 27 december 2010 @ 11:37:

Op een gegeven moment rond level 25 raak ik door mijn kogels heen. Ik krijg dan ook geen Max Ammo meer, althans, er komen zo veel zombies dat ik moet blijven lopen en dus niet "tegen het verkeer" in kan gaan om zo een power up te pakken. (Ik zie ze overigens geen eens meer verschijnen.)

Als geen Max ammo krijgt dan raken je punten ook retesnel op, omdat je die vallen steeds aan moet zetten.

Ik heb het idee dat ik iets mis aangezien sommige echt VEEL verder zijn gekomen volgens het scorebord.
Je moet geen traps gebruiken op level 25 of minder. Wat ik doe is MP40 kopen en vervolgens graaien in de box. Als daar een goede gun uitkomt gebruik je die, totdat die weer leeg is. Dan ga je die lege gun upgraden en heb je een sterkere gun en weer max ammo daarvoor. Als die leeg is ga je weer graaien in de box, leegschieten, upgraden, leegschieten, graaien, etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 11:15

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Mit-46 schreef op maandag 27 december 2010 @ 11:37:

Jep, hier op de PS3, vaak samen met m'n broertje op split screen. Online met 4 man is ook wel lachen maar vaak is het niveau bedroevend + alle connectie errors/host migrations (ook met patch 1.05).. :'(

Op Kino loop ik meestal rondjes rechtsom. Pak meestal de MP40 (ligt op de weg + krijgt veel punten) met een secondary uit de kist (RPK of Ray Gun + sucker-punched). De vallen zet ik eigenlijk nooit aan omdat je daar geen punten voor krijgt en de zombies te snel achter elkaar dood gaan waardoor ze te snel/veel op jouw pad spawnen.

Begin van de ronde wachten we even in de transporter, zetten 'm aan en spammen grenades van bovenaf. Vervolgens wachten we ze op en gaan rondjes lopen. In latere rondes (18+) zetten we dan meestal 1 van die mini-guns aan om de zombies alvast mals te maken :P (minder kogels nodig en toch de kills).

Tip voor de honden; Zet de mini-gun op het toneel aan, ga bij de Jugger Nog zitten, enjoy 8)

Op Five, zelfde verhaal alleen dan rondjes lopen in de War Room (niet te snel lopen though).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben een week geleden terug gekomen van vakantie, en las veel klachten over de online ervaring op de PS3. Wellicht heb ik mazzel gehad juist die 3 weken op vakantie geweest te zijn, maar ik merk geen verschil, eerlijk gezegd. Ik moest inderdaad direct mijn PS3 en de game zelf updaten, dus wellicht zijn de klachten daarmee verholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
vinom schreef op maandag 27 december 2010 @ 12:21:
[...]

Je moet geen traps gebruiken op level 25 of minder. Wat ik doe is MP40 kopen en vervolgens graaien in de box. Als daar een goede gun uitkomt gebruik je die, totdat die weer leeg is. Dan ga je die lege gun upgraden en heb je een sterkere gun en weer max ammo daarvoor. Als die leeg is ga je weer graaien in de box, leegschieten, upgraden, leegschieten, graaien, etc etc.
Hmm Ok.
Jij gaat dus telkens terug naar de box.

Ik probeer er altijd de Thunder gun uit te halen en RPK of HK21 en wil deze dan nooit meer omruilen.

Dat is dus onverstandig...

Ga ik het eens anders proberen. :)

Bedankt voor de tip.
Pendaco schreef op maandag 27 december 2010 @ 12:25:
[...]

Jep, hier op de PS3, vaak samen met m'n broertje op split screen. Online met 4 man is ook wel lachen maar vaak is het niveau bedroevend + alle connectie errors/host migrations (ook met patch 1.05).. :'(

Op Kino loop ik meestal rondjes rechtsom. Pak meestal de MP40 (ligt op de weg + krijgt veel punten) met een secondary uit de kist (RPK of Ray Gun + sucker-punched). De vallen zet ik eigenlijk nooit aan omdat je daar geen punten voor krijgt en de zombies te snel achter elkaar dood gaan waardoor ze te snel/veel op jouw pad spawnen.

Begin van de ronde wachten we even in de transporter, zetten 'm aan en spammen grenades van bovenaf. Vervolgens wachten we ze op en gaan rondjes lopen. In latere rondes (18+) zetten we dan meestal 1 van die mini-guns aan om de zombies alvast mals te maken :P (minder kogels nodig en toch de kills).

Tip voor de honden; Zet de mini-gun op het toneel aan, ga bij de Jugger Nog zitten, enjoy 8)

Op Five, zelfde verhaal alleen dan rondjes lopen in de War Room (niet te snel lopen though).
Krijg je kills ook toegekend die de centry gun maakt?
Dit was mij nog niet opgevallen.

MP40 pak ik ook altijd, maar bij leven 20+ ofzo is die echt niet sterk genoeg. Ook niet upgraded. Ik heb het geprobeerd, maar het zijn er echt veel te veel en ammo kost dan telkens 4500 punten waardoor ik er zo doorheen ben.

Maar ik ga eens proberen meer gebruik te maken van de suprise box, hoewel dat ook altijd een gok blijft.

[ Voor 51% gewijzigd door Mit-46 op 27-12-2010 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Mit-46 schreef op maandag 27 december 2010 @ 13:00:
[...]

Hmm Ok.

Ik probeer er altijd de Thunder gun uit te halen en RPK of HK21 en wil deze dan nooit meer omruilen.

Bedankt voor de tip.
Je moet inderdaad proberen die niet meer om te ruilen. Als je in level 25 zit heb je vaak toch genoeg geld om elke ronde, of in ieder geval om de ronde, je gun te upgraden, en daarmee krijg je ook weer volle ammo. MAAR: is je ammo echt op, en denk je dat je het niet meer gaat uithouden tot je kan upgraden, dan koop een nieuwe. Beter een MP40 met volle kogels dan een zeus cannon die leeg is :)

Ik was me trouwens laatst iets aan het afvragen, deze 'rond loop strategie' die bijna iedereen wel gebruikt werkt wel goed, maar het gaat eigenlijk altijd mis zodra de strategie faalt: zodra er een paar zombies van de andere kant komen. Dan zit je meteen opgesloten. Het zijn er meestal met 3 of 4 ofzo, maar als je ze niet ziet ben je te laat. Als je ze meteen ziet aankomen dan zijn ze makkelijk neer te halen voordat ze je opsluiten. Maar niemand ziet ze meestal omdat ze achter zich kijken en daar de 100 zombies achter hun aan het neerhalen zijn.

Is het dus misschien niet makkelijker om gewoon geen zombies achter je neer te halen en gewoon rondjes blijven lopen totdat ze allemaal in het level zijn? Als je gewoon voor je kijkt kun je alle zombies die van de 'verkeerde kant' komen neerhalen, en als je beetje doorloopt heb je ook geen last van alle zombies achter je. Als er dan een tijdje geen meer van voor komen kun je ervan uit gaan dat alle zombies inmiddels in het level zijn (en in een grote groep achter je lopen), en dan kun je je omdraaien, in een chokepoint gaan staan en allemaal neerhalen.

Of werkt dit niet zo? Zijn er maar een max aantal zombies die in het level kunnen zijn ofzo?

[ Voor 44% gewijzigd door NickThissen op 27-12-2010 13:07 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Klopt dat is waar!
Maar je kan je wapen toch niet voor de 2e maal upgraden als die leeg is? (Eigenlijk dus gewoon upgraded ammo bijvullen)
Ik doel dan op de wapens die uit de box komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Mit-46 schreef op maandag 27 december 2010 @ 13:05:
Klopt dat is waar!
Maar je kan je wapen toch niet voor de 2e maal upgraden als die leeg is? (Eigenlijk dus gewoon upgraded ammo bijvullen)
Ik doel dan op de wapens die uit de box komen.
Volgens mij wel...? Niet? Ik dacht dat je dan gewoon nieuwe ammo kreeg. Maar weet het inderdaad niet zeker..

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:32
Misschien een stomme vraag: maar waar kan je upgraden? Ik kom i.d.d. een box tegen, en soms heb je geluk met een leuk wapen, maar als je ammo op is... Dan heb je er toch niks meer aan? Upgraden heb ik nog nooit gedaan i.i.g.
Veder is het jammer dat het nooit leuke teams oplevert. Ze werken absoluut niet samen, zijn meestal ernorm slecht, en je bent blij als je met zulke mensen nog tot lvl 11 komt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
[...]

Hmm Ok.

Bedankt voor de tip.

[...]

MP40 pak ik ook altijd, maar bij leven 20+ ofzo is die echt niet sterk genoeg. Ook niet upgraded. Ik heb het geprobeerd, maar het zijn er echt veel te veel en ammo kost dan telkens 4500 punten waardoor ik er zo doorheen ben.

Maar ik ga eens proberen meer gebruik te maken van de suprise box, hoewel dat ook altijd een gok blijft.
Ik ga altijd met 4 mensen, proberen allemaal een combinatie van Ray Gun / Thunder Gun / HK21 te krijgen en deze dan upgraden via pack a punch, iedereen moet ook van die aapjes hebben btw. :)
En zodra we een beetje goede guns hebben spelen we het op deze manier:
YouTube: Black Ops ZOMBIES with ThatGuyWhoCamps (Kino Der Toten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
NickThissen schreef op maandag 27 december 2010 @ 13:07:
[...]

Volgens mij wel...? Niet? Ik dacht dat je dan gewoon nieuwe ammo kreeg. Maar weet het inderdaad niet zeker..
Ik dacht van niet, maar ik ga het vanavond gelijk even controleren. Dat zou al een hoop veranderen namelijk. Ik dacht dat ik dit al eens geprobeerd had, maar twijfel nu ook.

Wat betreft die rondloop strategie.
Ik heb geen idee hoe het zit met spawn-manier van de zombies. Het klopt wat je zegt inderdaad, dat het op een gegeven moment fout gaat als je ingesloten wordt. Vandaar dat ik het Zeus Canon ook nooit wil omruilen. :P
Maar ja, zonder ammo is die ook waardeloos. Dilemma dus.

@Trom.et
Als de spanning is ingeschakeld dan kun uit de drinkautomaten power ups halen. De drinkautomaat in de zaal van het theather is Juggernut (Extra leven), de automaat in de zaal waar het spel begint is Quick revive (spreekt voorzich).
Buiten heb je een automaat dat is Double tap (hoger fire rate. Slecht voor je ammo!!)

En je hebt nog een automaat voor fast reload. Kan zo 1,2,3, niet uitleggen welke kamer die precies zit, maar het is een groene automaat.

Als je neer gaat dan zijn je power ups weg en moet je ze opnieuw pakken. Voor Juggernut is erg belangrijk vind ik zelf.

*edit*
Ik vergeet de weapon upgrade....
Als je met de teleporter omhoog die kamer in gaat dan heb je daar ook een automaat. Die is voor de weapon upgrade.
Dit alles gaat over Kino der Toten.

[ Voor 6% gewijzigd door Mit-46 op 27-12-2010 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Vraaag schreef op maandag 27 december 2010 @ 13:15:
[...]

Ik ga altijd met 4 mensen, proberen allemaal een combinatie van Ray Gun / Thunder Gun / HK21 te krijgen en deze dan upgraden via pack a punch, iedereen moet ook van die aapjes hebben btw. :)
En zodra we een beetje goede guns hebben spelen we het op deze manier:
YouTube: Black Ops ZOMBIES with ThatGuyWhoCamps (Kino Der Toten)
Dat ziet er opzicht slim uit.
Campen in de kamer beneden waar het spel begint (gelijk links de deur door) schijnt ook goed te werken.

Ik heb het zelf nog niet geprobeerd. Ook maar eens doen.

Probleem is dat ik vaak met 1 maat speel en dus 2 random gasten. Dat maakt het vaak al lastiger.

Gisteren zaten we bijvoorbeeld beneden in die kamer en zet zo'n sufferd opeens de trap aan terwijl we er met ze 3en op staan. :(

Maar ik ga het eens proberen zoals in dat filmpje. Ik ren normaal gesproken altijd via die kant naar de MP40 en die strategie brengt mij niet verder als level 25 dus moet sowieso wat anders. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 11:15

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

bram1984 schreef op maandag 27 december 2010 @ 12:49:
Ik ben een week geleden terug gekomen van vakantie, en las veel klachten over de online ervaring op de PS3. Wellicht heb ik mazzel gehad juist die 3 weken op vakantie geweest te zijn, maar ik merk geen verschil, eerlijk gezegd. Ik moest inderdaad direct mijn PS3 en de game zelf updaten, dus wellicht zijn de klachten daarmee verholpen?
1.04 had het voor een aantal mensen zelfs slechter gemaakt, 1.05 zou voor verbetering zorgen maar ik heb niet echt een verschil gemerkt, zoeken van matches duurt nog steeds erg lang wat er ook weer voor zorgt dat mensen aftaaien en het opnieuw proberen..
Hmm Ok.

Gewoon een crawler overlaten en je kunt in alle rust een nieuwe gun uitzoeken (maar dat wist je denk ik al?).
Wat vinom ook zegt, wapen uit de box leegschieten en vervolgens sucker-punchen pack-a-punch (dat was 'm ja ;)). Daarna kijken of je een max-ammo krijgt en anders een nieuw wapen pakken.
Nee, maar ze 'verwonden' de zombies, dat bedoelde ik met mals maken :P Je kunt ze dan makkelijker afmaken.
Als je blijft lopen maakt het niet echt uit hoe sterk ie is als je er maar punten mee kunt binnenharken. MP40 upgraden zou ik nooit doen, zoals je zegt vanwege de ammo prijs (kost je elke ronde meer punten dan dat je er binnenkrijgt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Ok bedankt voor de tips alemaal!
Ik heb alweer genoeg te proberen vanavond. :)

Ik ga eens beginnen met wat langer de MP40 en de suprise box gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pendaco schreef op maandag 27 december 2010 @ 13:40:
[...]

1.04 had het voor een aantal mensen zelfs slechter gemaakt, 1.05 zou voor verbetering zorgen maar ik heb niet echt een verschil gemerkt, zoeken van matches duurt nog steeds erg lang wat er ook weer voor zorgt dat mensen aftaaien en het opnieuw proberen..
Okay. Gelukkig heb ik daar dus geen last van. Afgelopen weekend even gespeeld, en hij vond vrij snel potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK heb even een vraagje waar een van jullie vast antwoord op kan geven (PS3).

Ik gooi bij het ene wapen mijn frag/flash grenades sneller dan bij het andere wapen. Ik heb bij beide wapens dezelfde perks ingesteld

- Marathon
- Sleight of Hand pro
- Scavenger Pro

Bij de FAMAS/COMMANDO gooi ik een flash/frag grenade een stuk trager dan bij een AK47. Het enige verschil wat ik kan zien tussen de wapens is het aantal kills met de AK47 die een stuk hoger ligt

Hebben jullie een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
Assault rifles stop je minder snel weg dan een SMG.

@hieronder: woops, dacht dat ik AK74 las :p

Maar zelfs tussen de ARs zelf zit er nog een (heel klein) beetje verschil, maar zou denk ik niet voor merkbare resultaten moeten zorgen.

[ Voor 64% gewijzigd door Gundogan op 27-12-2010 17:47 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CIFF
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-08 09:58
FAMAS, COMMANDO en AK47 zijn allen assault rifles, dus daar zal het verschil niet zitten denk ik. Heb het zelf eigenlijk nog nooit gemerkt ;)

BF3: Quantun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-08 17:46

Franko P.

Hit it.

Tromp.et schreef op maandag 27 december 2010 @ 13:09:
Misschien een stomme vraag: maar waar kan je upgraden? Ik kom i.d.d. een box tegen, en soms heb je geluk met een leuk wapen, maar als je ammo op is... Dan heb je er toch niks meer aan? Upgraden heb ik nog nooit gedaan i.i.g.
Veder is het jammer dat het nooit leuke teams oplevert. Ze werken absoluut niet samen, zijn meestal ernorm slecht, en je bent blij als je met zulke mensen nog tot lvl 11 komt....
Je kan upgraden door in de bioscoop de stroom aan te zetten. Dan zet je in die portal in het begin de link aan, terug naar de andere portal en je komt in een aparte ruimte terecht waar je de pack a punch machine kan gebruiken.

EDIT:
En voor ik het vergeet, je kan ook ammo kopen voor je wapen, dit doe je op dezelfde plek als waar je je wapen kocht.

[ Voor 7% gewijzigd door Franko P. op 27-12-2010 18:12 ]

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:48
Ik heb 'm nu ook gekocht. Ik ben benieuwd, op de hoogte van de problemen en mijn systeem is net voorbij minimum. Desondanks heb ik er wel vertrouwen in nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wigan
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-12-2024
Gisteren es zitten spelen met de playercard editor op de PS3, ik wilde toch es een wat originelere creeren. Na een aardig tijdje klooien is het me min of meer gelukt om een redelijke Phoney Bone playercard te maken. Viel niet mee om hem via die playercard generator site weer redelijk gelijkend na te maken, maar komt heel end in de buurt. :)

Voila:

Afbeeldingslocatie: http://cod.gamexe.net/17300.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:19

steveman

Comfortabel ten onder

Mijn allah, wat kom je soms een debielen tegen ingame zeg 8)7

Héééle tijd op dezelfde plek campen, en mij vervolgens een wallhacker noemen. 't Is herfstvakantie zeker?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Ik weet niet wat treyarch bedoelt met prestaties verbeteren met duo cores maar die van mij draait nog steeds minimaal 95% en elke keer loopt die nu vast, nu bijna na elke game. Het is bijna alsof ze door het een te verbeteren het andere erger maken.... Je snijdt een bijensteek uit en krijgt een gïnfecteerd gapend gat er voor terug. Nee dat schiet lekker op... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op maandag 27 december 2010 @ 23:20:
Ik weet niet wat treyarch bedoelt met prestaties verbeteren met duo cores maar die van mij draait nog steeds minimaal 95% en elke keer loopt die nu vast, nu bijna na elke game. Het is bijna alsof ze door het een te verbeteren het andere erger maken.... Je snijdt een bijensteek uit en krijgt een gïnfecteerd gapend gat er voor terug. Nee dat schiet lekker op... :F
Dit hoort eigenlijk meer thuis in het problementopic maar heb je al geprobeerd om alle grafische settings zo hoog mogelijk te zetten incl. de settings in je ATI of Nvidia manager? Bij de meesten gaat de performance daardoor merkbaar omhoog omdat de GPU veel meer wordt aangesproken. Het klinkt te gek voor woorden maar het is zo. Ik heb betere performance met alles op max, met name AAF dan met lagere grafische settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 09:07:
[...]

Dit hoort eigenlijk meer thuis in het problementopic maar heb je al geprobeerd om alle grafische settings zo hoog mogelijk te zetten incl. de settings in je ATI of Nvidia manager? Bij de meesten gaat de performance daardoor merkbaar omhoog omdat de GPU veel meer wordt aangesproken. Het klinkt te gek voor woorden maar het is zo. Ik heb betere performance met alles op max, met name AAF dan met lagere grafische settings.
Ik heb zo ondertussen alles geprobeerd wat los en vast kon bij BO maar niets helpt mij de vastlopers te stoppen, gewone gameplay werkt prima, maar het was meer een rantje dan een probleem :>
Enige wat ik nog heb zijn die vastlopers, stutter in het geluid en af en toe zwarte textures. Mss eens kijken of alles op stock helpt, das enige wat ik nog niet heb gedaan omdat ik eigenlijk denk dat dat niet zou moeten uitmaken.
Ik word gewoon zo moedeloos als ik eindelijk een lekker potje heb dan weer zoals elke keer op het einde eruit gegooid word doordat de game vastloopt en de cpu op 100% blijft haken.
Ik ben ook niet van plan nu een betere cpu te halen alleen voor dit spel want ik kan elk ander spel nog prima spelen.

[ Voor 9% gewijzigd door SouLLeSSportal op 28-12-2010 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03
Gisteren eindelijk Harline Pro en Warlord Pro geunlocked.

Hardline Pro is wel grappig dat je de crates kan veranderen alleen heb ik het idee dat het nu meer random is dan in het begin. Toen kreeg je bij een ammo crate (wat ik hoorde) al na het wisselen een chopper gunner.

Van wat ik gelezen had is dit gepatched. Klopt dat ?

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
steveman schreef op maandag 27 december 2010 @ 23:13:
Mijn allah, wat kom je soms een debielen tegen ingame zeg 8)7

Héééle tijd op dezelfde plek campen, en mij vervolgens een wallhacker noemen. 't Is herfstvakantie zeker?
Xmas noobs ;)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Weer een nieuwe Mythbusters:
YouTube: Black Ops Mythbusters: Episode 3

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Sc0rPi0N schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 11:10:
Gisteren eindelijk Harline Pro en Warlord Pro geunlocked.

Hardline Pro is wel grappig dat je de crates kan veranderen alleen heb ik het idee dat het nu meer random is dan in het begin. Toen kreeg je bij een ammo crate (wat ik hoorde) al na het wisselen een chopper gunner.

Van wat ik gelezen had is dit gepatched. Klopt dat ?
nope is gewoon meer geluk dan wijsheid geweest. Er zijn percentagerijtjes te vinden hoeveel, kan je zo vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:19

steveman

Comfortabel ten onder

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Gisteren even goed geprobeerd om met de shotgun aan de gang te gaan. Ik heb toch maar gekozen voor de stake-out, maar was is dat lastig. Soms raak je niets en soms gaat het redelijk. Daarom switch ik maar meteen op mijn pistool en schiet ik er in een pot een stuk of 15 af met mijn pistool (non-hardcore). En met mijn tomahawk pak ik er ook 2 a 4 per wedstrijd.. En dan nog wat knive kills :-). Al met al wel leuk met die shottie. Het geeft veel meer voldoening. Sleight of hand is een must en ook lekker icm het pistool.

Maar ik zal morgen toch maar eens met de spas gaan. De stake-out en Spas zijn (in tegenstelling tot eerdere berichten) even krachtig als ik de weapon chart bekijk.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Hahaha altijd leuk :)
Soms vraag je die dingen wel eens af en zei testen het

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Wat zijn jullie favoiete wapens :

Ik de M16, AK74u / Famas, Galil, Aug en Stoner63

Soms nog de FAL maar verder gebruik ik geen andere.

Zeker op Nuketown is de AK74u een lekker dingetje :D

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Sc0rPi0N schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 12:13:

Van mij: Ak-47, AK74u, G11, L96A1 en Famas

Gebruik op Nuketown ook altijd AK74u in combinatie met perks: Flak Jacket, Sleight of Hand en Marathon

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Van mij de AK47, Commando en AK74u. Daarnaast gebruik ik de Galil, SPAS en l96, maar in wat mindere mate. Uiteindelijk gebruik ik de AK47 het meest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Mon0lith schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 12:22:
[...]

Gebruik op Nuketown ook altijd AK74u in combinatie met perks: Flak Jacket, Sleight of Hand en Marathon
AK74u icm Warlord (Pro) met Grip en Rapid Fire is ook feest :P eventueel met Scavanger

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren super ruig door de SP heen "gewandeld", wat een super verhaal zeg! Ruim 7 levels achtereen gespeeld, nu nog Rebirth en dan nog 1 geloof ik.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:19

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 13:05:
Gisteren super ruig door de SP heen "gewandeld", wat een super verhaal zeg! Ruim 7 levels achtereen gespeeld, nu nog Rebirth en dan nog 1 geloof ik.. :)
gewandeld, en alle intel verzameld :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Mon0lith schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 12:22:
[...]

ak74u, mpl silenced, L96A1, ballistic knives (non hardcore), galil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verveelde me een tijdje had toen effe een klein grappige edit gedaan van hoe die rakket de luch in gaat op launch,

YouTube: Call of Duty : Black Ops Rocket Launch -"FunEdit"- 1080p HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spongerobie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-09 21:39

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

Sc0rPi0N schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 12:13:

Speel zelf erg veel met de Famas, vind het toch een erg fijn wapen en wanneer beschikbaar ga ik over op de commando, pure power :D
Deze kreeg ik door via JD_2020 op Twitter :P

O' Christmas Noobs
Help a noob this christmas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Gister weer een discussie gehad die zat te zeuren op mijn last stand perk!
Zijn rol was een sluipschutter op TDM. Ik kan me voorstellen dat wanneer je iemand met last stand neerschiet en diegene vervolgens jou neerknalt het best irritant kan zijn.Maar switch dan even naar je handgun en ik ben zo dood! nee ze sniperen me nog een keer! ja dan vraag je er om!

Dan zijn er nog spelers die met halve clips mij kapotschieten waardoor ik op de grond lig en vervolgens is hun gun leeg en kan ik met mijn last stand ze zo afknallen.. "Last stand noob" hoor je dan weer.
Reload je freakin wapen eerst voordat je een gebouw ingaat! 8)7 of spray misschien wat minder ?

Zo dat lucht ff op :P
Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client