Toon posts:

[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 12 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 51.722 views

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
ApC_IcE schreef op donderdag 23 december 2010 @ 12:47:
[...]

Dit hielp ;)
wat bleek, er waren dingen unlocked zoals emblem enzo, terwijl ik dat level nog niet was (wel gehaald maar waarschijnlijk niet gesynced)
ging in 1 match een paar levels omhoog en toen was et over
Ok mooi man! beter dat hij wel weer normaal doet ;)

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-01 12:59
wimpie007 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 14:07:
Damn deel 12 alweer!

Prestigen gaat steeds snellerr heb ik het idee.

Toch is het eigelijk te ziek voor woorden hoeveel het scheelt als ik de HOST ben op de XBOX.
Dan zien anderen mij kennelijk een stuk later en haal ik altijd mijn chopper en hondjes
Ja, ik ga de prestiges ook steeds sneller door. Zit nu op ongeveer 16 uur per prestige.

Ja als host heb je geen ping natuurlijk en de rest wel. Andersom speel je juist met ping tegen iemand die geen ping heeft, dus werkt het twee kanten op. Treyarch heeft daarbij een systeem om dit te compenseren niet helemaal op orde, maar gelukkig weer geen overdreven aim assist (MW1+2).
Het wordt tijd voor dedicated servers voor de volgende Xbox. En om de mensen hier voor te zijn: koop een PC. :P

xVortexx D3

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:08
Svennie schreef op donderdag 23 december 2010 @ 09:52:
[...]

volgens mij hoeft dat niet, een challenge die je haalt blijft ook staan als je erna de verbinding verliest toch?

heb gisteren hacker pro gehaald maar ben vergeten om meteen te stoppen om het te testen, het liep te lekker.

Wat is trouwens de range van de motion detector? Ik heb dat ding gisteren neergezet maar er liep niemand in de buurt, en toen ik iemand neerschoot een stuk verderop (in ieder geval buiten de cirkel die dat ding op je radar laat zien) had ik hacker pro ineens, ik had niet verwacht dat een kill daar nog mee zou tellen voor die challenge.
Volgens mij telt deze dat je zelf in de buurt van je jammer of motion sensor moet zijn en niet dat de tegenstander in de range loopt. Al kan ik uit je verhaal niet opmaken of je zelf ook uit de range was of alleen de tegenstander. Wist eerst niet hoe motionsensor werkte dus ik had zelf dat ding opgezet bij HC, dacht al hoe moet ik nu te weten komen of er iemand langs loopt |:( . Achja Hacker pro ermee gehaald en nu snap ik hem wel dus no biggie ;)

• xV0rtexx
falcon123 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 11:34:
[...]

Ik had dit ook een keer in prestige 3 of 4 ofzo... en wat het uit eindelijk was... ik ging een volledige match spelen en daarna kon ik het gewoon opeens weer wijzigen... maar ik kon classe wel al veranderen(voor de volledige match spelen) naar een enfield bijv. maar niet naar een Famas of ak74u of iets dergelijks.... nog al vaag...

Ik heb btw even een kleine montage gemaakt van sniper l96a1 met een aantal tomahawk kills...

zouden jullie deze aub willen raten of zeggen wat je er van vind.

zitten geen top editing skills in :P :-(

http://www.youtube.com/watch?v=nw71RD8WIHs&hd=1
[video]
niet slecht, 3 van de 5 sterren. Alleen al die nuketown filmpjes beginnen wel wat te vervelen.

xVortexx D3

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-11-2022

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Nice filmpje. Heb zelf nooit zo veel met snipen, maar zitten wel een aantal chille no-scopes tussen. En die tomahawk op 2:34 is wel erg vet, zeker zo in de free cam. En wat betreft de editing, die vind ik juist wel prima. Al die fancy animaties leiden alleen maar af.

Heb zelf ook maar eens een filmpje gemaakt, vind m wel leuk geworden.

[Voor 33% gewijzigd door CrackSlet op 23-12-2010 14:36]

Anoniem: 387913

Die Freddie maakt echt de stoerste filmpjes
vooral die van de Aimbot is grappig

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 12:23
Kluutmaran schreef op donderdag 23 december 2010 @ 12:56:
[...]
Volgens mij telt deze dat je zelf in de buurt van je jammer of motion sensor moet zijn en niet dat de tegenstander in de range loopt. Al kan ik uit je verhaal niet opmaken of je zelf ook uit de range was of alleen de tegenstander. Wist eerst niet hoe motionsensor werkte dus ik had zelf dat ding opgezet bij HC, dacht al hoe moet ik nu te weten komen of er iemand langs loopt |:( . Achja Hacker pro ermee gehaald en nu snap ik hem wel dus no biggie ;)
de tegenstander moet binnen bereik zijn, het maakt niet uit waar je zelf bent. In dit geval waren zowel ik als de persoon die ik neerschot buiten de cirkel die de sensor op de map tekent, vandaar dat ik me afvraag hoe ver het bereik is.

PSN ID: Svennie-NL

• falcon123
  • Niet online
CrackSlet schreef op donderdag 23 december 2010 @ 13:30:
[...]

Nice filmpje. Heb zelf nooit zo veel met snipen, maar zitten wel een aantal chille no-scopes tussen. En die tomahawk op 2:34 is wel erg vet, zeker zo in de free cam. En wat betreft de editing, die vind ik juist wel prima. Al die fancy animaties leiden alleen maar af.

Heb zelf ook maar eens een filmpje gemaakt, vind m wel leuk geworden.
haha jij hebt skills:D epic hoor

idd best wel vette filmpjes.
Die heeft wel behoorlijke editting skills :P

Er is weer zo´n mythbuster filmpje in omloop
http://blackops.digitalwa...lack-ops-mythbusters-ep-2

overigens de carepackage is al gefixed in een patch als ik me niet vergis...

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-01 14:01
Anoniem: 387913 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 15:19:

Geweldig die mythbusters!

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Nee, deze 'bug' is niet gefixed. Weet ook niet het wel een bug is...

• falcon123
  • Niet online
hahaha geweldig dat je met een tomahawk een helicopter kan neerhalen :D

die Hardline pro werkt nog steeds na de patch... alleen infinite care package glitch werkt niet meer.

[Voor 17% gewijzigd door falcon123 op 23-12-2010 15:58]

Anoniem: 325725

Lol, die dingen blijven leuk. Bij MW2 waren ze alleen wel beter/grappiger imo, maar toch veel handige weetjes.

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-01 14:07

Mon0lith

Yes Herr Flick

Die patch 1.05 voor de PS3 mag dan uit zijn,
het maakt geen klap uit |:(

Nog steeds dezelfde connection interruptions en vastlopers als daarvoor :(

PSN: Von_Smallhausn

Maar zal je met p2p gaming niet altijd connection interruptions houden?
ik heb 0 ervaring met online console gaming, maar lijkt me iets typisch van de p2p opzet...

De vastlopers, tja, dat hadden ze al wel mogen repareren.
Anoniem: 387913 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 16:57:
Maar zal je met p2p gaming niet altijd connection interruptions houden?
ik heb 0 ervaring met online console gaming, maar lijkt me iets typisch van de p2p opzet...

De vastlopers, tja, dat hadden ze al wel mogen repareren.
Sinds MW2 hebben ze er dus een 'host migration' in gezet, zodat iemand anders host wordt als de host zou vertrekken. Ik neem aan dat dit ook weer gewoon in BO zit? Helaas werkt dat lang niet altijd vlekkeloos, kan ook bijna niet want het lijkt me vrij ingewikkeld. Daarbij betekent een plotseling verlies van connectie (netwerk kabel eruit trekken, keihard console uitzetten, op PC gewoon mw2.exe killen, etc) even goed nog een disconnect voor iedereen, daar zul je denk ik nooit wat tegen kunnen doen zonder dedicated servers.

Mijn iRacing profiel

• VICECITY
  • Laatst online: 27-05-2019
falcon123 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 11:34:
[...]

Ik had dit ook een keer in prestige 3 of 4 ofzo... en wat het uit eindelijk was... ik ging een volledige match spelen en daarna kon ik het gewoon opeens weer wijzigen... maar ik kon classe wel al veranderen(voor de volledige match spelen) naar een enfield bijv. maar niet naar een Famas of ak74u of iets dergelijks.... nog al vaag...

Ik heb btw even een kleine montage gemaakt van sniper l96a1 met een aantal tomahawk kills...

zouden jullie deze aub willen raten of zeggen wat je er van vind.

zitten geen top editing skills in :P :-(

http://www.youtube.com/watch?v=nw71RD8WIHs&hd=1
[video]
Netjes hoor ik doe het je niet na ...Vooral top te zien dat je veel kills met Search and Destroy pakt errug knap :)
Ik heb toch het idee dat quickscopen beter gaat als je kan spelen met een lagere sensitivity. Of zien jullie dit anders(bedoel op de PC).

Ik heb een goeie voor Mythbusters: wat gebeurd er als iemand een tactical tegen je cooked semtex gooit?

• 388911
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Mijn montages:

[video=768,432]

1. Random Clips
Mijn montages:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=fa1d5fNRRbQ]

2.100% nuketown
[video=768,432]"http://www.youtube.com/watch?v=V9yFR078Wzs[/video]

3. Random Clips
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=HsUDAE2k3Vc]

4. Montage 1.2.3 samen
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=k_sIEuytrmI]

O en hoe doe je ze insluiten zegmaar op Tweakers? dat je niet op een link hoefd te klikken?

wat vinden jullie ervan

[Voor 37% gewijzigd door 388911 op 23-12-2010 21:20]

• falcon123
  • Niet online
Het is denk net wat gewend bent maar ik speel met me sensitivity ingame op 1 ofzo en me dpi op 2000 dus dat is niet super hoog nee. ik sleep me muis ook overal heen op me bureau :P

Die voor Mythebuster is inderdaad wel een tricky one... maar semtex kan je toch niet cooken? :P alleen frags toch?

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-02 15:45
Bericht maken/aanpassen links boven onder de b is ubb codes, dan video code op zoeken klaar ben je :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• SouLLeSSportal

Haha die stairs myth lol wel op maar niet af _/-\o_
die RCXD met c4 is ook wel geniaal, nooit aan gedacht :P

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-01 14:07

Mon0lith

Yes Herr Flick

388911 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 21:03:
Mijn montages:

[video=768,432]

1. Random Clips
Mijn montages:

[video]

2.100% nuketown
[[url="\"http://www.youtube.com/watch?v=V9yFR078Wzs"]video[/url]]

3. Random Clips
[video]

Nice :P
Vooral de balistic knife kills

4. Montage 1.2.3 samen
[video]

O en hoe doe je ze insluiten zegmaar op Tweakers? dat je niet op een link hoefd te klikken?

wat vinden jullie ervan
Nice :P
Vooral de balistic knife kills

[Voor 3% gewijzigd door Mon0lith op 23-12-2010 21:27]

PSN: Von_Smallhausn

Hallo volluk, raar vraagje:

Zat net op een server, ging best lekker (ging 11-3 waarvan de huidige killstreak 10 was) tot ik op een gegeven moment een groen geblokt scherm kreeg te zien. Daarna zat ik te speccen op mezelf maar werdt 'ik' bestuurd door iemand anders en die was continu aan het teamkillen. Het leek erop alsof ik was 'overgenomen'

Daarna maar geleaved van de server en toen was alles weer normaal... wtf was dit?
Iemand anders waarbij de rcon tool niet meer werkt? Servers klappen er om de 5 minuten uit ofzo, rcon inloggen via de console ingame werkt niet, rcon tool wil niet connecten... Wat is er aan de hand? :/

Mijn iRacing profiel

Anoniem: 325725 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 21:37:

Zat net op een server, ging best lekker (ging 11-3 waarvan de huidige killstreak 10 was) tot ik op een gegeven moment een groen geblokt scherm kreeg te zien. Daarna zat ik te speccen op mezelf maar werdt 'ik' bestuurd door iemand anders en die was continu aan het teamkillen. Het leek erop alsof ik was 'overgenomen'

Daarna maar geleaved van de server en toen was alles weer normaal... wtf was dit?
Dat heb ik een paar dagen geleden ook gehad.
Zag eerst allemaal groene blokken op het scherm en daarna kon ik niet zelf meer bewegen, maar werd dat voor me gedaan. Ben toen gelijk de server uit gegaan. Geen flauw idee wat het was....

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-02 22:05

steveman

Comfortabel ten onder

(jarig!)
Anoniem: 325725 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 21:37:

wtf? Heb je die game nog in theater?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

NickThissen schreef op donderdag 23 december 2010 @ 21:47:
Iemand anders waarbij de rcon tool niet meer werkt? Servers klappen er om de 5 minuten uit ofzo, rcon inloggen via de console ingame werkt niet, rcon tool wil niet connecten... Wat is er aan de hand? :/
Dit is idd wat ik me ook afvraag. Alle servers klappen er momenteel na een minuutje of 5 uit... ben je net lekker bezig --> Connection interupted.

Voor die theather, ik zal eens gaan kijken nu.

Superbassie: Idd, klinkt hetzelfde.

EDIT:
Heb der inderdaad theater footage van: What do om dit hier te plaatsen?

EDEDIT:
Raar, net even verder gekeken in theater mode.
Ik trek op het moment dat ik geen controls meer had een C4 (die heb ik nog niet eens unlocked/gekocht)
en zelfs in 3rd person met mij als speler krijg ik die blokjes. Alleen als ik een andere speler neem en dan naar 3rd person ga zie ik die blokjes niet en zie ik wat 'ik' doe.

Rare shit. Typisch tevens dat op het moment ik de controls kwijt ben, een ander net leaved (echt nog geen seconde verschil)

[Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 325725 op 23-12-2010 22:33]

Anoniem: 325725 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 22:04:
[...]

Dit is idd wat ik me ook afvraag. Alle servers klappen er momenteel na een minuutje of 5 uit... ben je net lekker bezig --> Connection interupted.

EDIT:
Ja, erg vreemd, maar nog vreemder is dat mijn eigen rcon tooltje wel gewoon werkt..??? Webbased rcon tools lijken ook nog te werken (nja, die werken hetzelfde als mijn tooltje). Raar.

Mijn iRacing profiel

• SouLLeSSportal
Anoniem: 325725 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 22:04:
[...]

EDIT:
even met theater/fraps ofzo opnemen en op youtube zetten, ben nu wel benieuwd wat dat is. Gebruik bij fraps erna virtualdub voor het comprimeren, video op mpeg-4 compression en opslaan als avi. anders is je film xgigs groot en krijg je het niet snel op youtube :+

[Voor 13% gewijzigd door SouLLeSSportal op 23-12-2010 22:35]

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:12

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik ben idd ook wel geinteresseerd :P
Echt, vandaag een kutdag gehad op Black Ops.
Eerst een spelletje echt mega goed gespeeld (17 - 2) en het volgende spel begin ik te sucken |:(
Opeens ook veel lag enzo (gewoon op zelfde server gebleven...)

[Voor 74% gewijzigd door Mavamaarten op 23-12-2010 22:39]

Android developer & dürüm-liefhebber

SouLLeSSportal schreef op donderdag 23 december 2010 @ 22:33:
[...]

even met theater/fraps ofzo opnemen en op youtube zetten, ben nu wel benieuwd wat dat is. Gebruik bij fraps erna virtualdub voor het comprimeren, video op mpeg-4 compression en opslaan als avi. anders is je film xgigs groot en krijg je het niet snel op youtube :+
Ik ben lui ;) (aangezien ik geen youtube account heb)

maar deze hiero is exact wat er gebeurde. Alleen 'ik' was actief bezig mezelf te 'naden.

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 325725 op 23-12-2010 22:45]

• SouLLeSSportal
Ik heb toch maar weer een potje TDM op grid gewaagd, ben hem nu aant comprimeren.... 20-4 triple kill, double enemy claymore kill en 15 killstreak ofzo :P en ik was nog maar de derde, nummer 2 had 21-1 en nummer 1 had 21-3 maar kennelijk wat meer punten.

• SouLLeSSportal
Anoniem: 325725 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 22:44:
[...]

maar deze hiero is exact wat er gebeurde.
wtf man, ik dacht eerst iets van een hack maar dat leek me lastig om iemand anders zijn account zo over te nemen. Het lijkt op (wederom) een dikke fout in de game... yay for treyarch -O-

Servercrashes:

Call Of Duty: Black Ops
Dec 23, 2010 - 4:49pm EST
There is currently an issue with server crashes and RCON tool not
working correctly. We are working to resolve this issue as soon as
possible.

bron post 10

ED: http://forums.gameservers.com/viewtopic.php?f=11&t=43156 (gameservers thread)

[Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 325725 op 23-12-2010 23:20]

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-01 15:53

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

M'n clanservers crashen ook constant, dit begint ondertussen aardig irritant te worden. Zit de server net weer vol, crashed ie weer. :(

Anyway, wat is nou eigenlijk de lekkerste SMG met uitzondering op de AK74u?
Anoniem: 325725 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 22:44:
[...]

maar deze hiero is exact wat er gebeurde. Alleen 'ik' was actief bezig mezelf te 'naden.
Yup, precies wat ik ook had met dat rood/groene 'schaakbord'.
Zal idd wel een foutje in de coding zijn ofso. Lijkt me sterk dat iemand zomaar je poppetje overneemt.
Die checkerboard texture is gewoon de default texture die het spel laat zien als de texture niet gevonden wordt. Absoluut GEEN artifact ofzo dus. Ik denk juist wel aan een hack. Als het geen hack is is het wel extreem toeval dat je elke keer een granaat gooit en erop gaat liggen, de kans dat zoiets door een foutje in het spel komt is verwaarloosbaar.

Mijn iRacing profiel

Djmaddox schreef op donderdag 23 december 2010 @ 23:21:
De MP5k is wel relaxed icm extended mags. Die ga ik zeker wel weer gebruiken zodra ik weer ga prestigen.
De andere SMG's vind ik niet zo interessant, al schijnt de MPL en/of de PM63 ook wel aardig te zijn.

Depends... Whatyaplaying? Softcore of Hardcore?

Hardcore:
Ik ben persoonlijk van mening dat een goede centerspeed hier erg belangrijk is aangezien een of twee hits meestal al een kill is (gezien de lage health in HC). En je wil dus eigelijk dat die 2 hits zo snel mogelijk raak zijn dus is lage recoil (en dus 'makkelijker' aimen) belangrijk.

Hier vind ik zelf de Spectre met grip (centre speed 1800, damage 30-20) erg chill. Deze in tegenstelling tot de MPL (snellere reload, 2 kogels meer in mag) omdat de recoil van de Spectre (rechts omhoog) voorspelbaar is t.o.v. de MPL.

Verder ben ik in HC altijd wel gecharmeerd van de MP5.

EDIT
NickThissen schreef op donderdag 23 december 2010 @ 23:26:
Ik denk juist wel aan een hack. Als het geen hack is is het wel extreem toeval dat je elke keer een granaat gooit en erop gaat liggen, de kans dat zoiets door een foutje in het spel komt is verwaarloosbaar.
Tjah, mijn idee dus ook. typische is dat het net lekker ging bij mij...
Enige wat ik echt niet kan verklaren: Hoe kwam ik ineens aan C4? Die heb ik nergens ge-equipped omdat ik hem niet heb gekocht. Dit vergelijkend met het feit dat er iemand precies op dat moment uit het spel ging, doet mij dan ook denken dat hij misschien, door een error oid, in mijn 'mannetje' is gegaan ofzo... (en dat dusdanig grappig vond of niet begreep, dat ie ging nade spammen en teamkillen (hij was van de tegenpartij))

[Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 325725 op 23-12-2010 23:35]

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-01 17:26
Gisteren prestige ingegaan nadat ik eerst erover had zitten te denken of ik het wel of niet zou doen. Gisteren tot level 14 gekomen en vandaag tot level 30. Wel nice, nu door naar de 50 en prestige 2 :p.

Heb wel vaker een gevoel dat mensen hacken... bekijk je de killcam en zie je ze naast je schieten (echt duidelijk naast) het geweer volgt je en toch is alles raak. Of echt heel snel naar jou aimen als ze je zien en bijna direct door zijn.

Heeft BO trouwens een anti-cheat programma?

Stichting Hobbyserver

wsLy schreef op donderdag 23 december 2010 @ 23:45:
Heb wel vaker een gevoel dat mensen hacken... bekijk je de killcam en zie je ze naast je schieten (echt duidelijk naast) het geweer volgt je en toch is alles raak. Of echt heel snel naar jou aimen als ze je zien en bijna direct door zijn.

Anti cheat = VAC. Over de (goede) werking ervan zijn de meningen verdeelt (en laten we er geen draak van een discussie weer over opzetten zoals in het MW2 topic gebeurde :Y) )

Wat betreft cheaters, tjah. randgevalletjes heb je altijd. Zat net die rare game van me terug te kijken en kwam ook een paar kills tegen die ik toch redelijk snel te pakken had. Kan me zomaar eens voorstellen dat andere dat als cheaten zouden aanmerken.

Ik beperk me met het beschuldigen van cheaten tot de obvious gevallen, waarbij het gewoon te duidelijk is. En anders is het gewoon slikken imho

Gevalletje wat jij beschrijft kan btw ook gewoon een ping gevalletje zijn, dat op zijn scherm wel alles precies zo was, maar in de ping beleving niet helemaal ofzo.

[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 325725 op 23-12-2010 23:56]

• SouLLeSSportal
superbassie schreef op donderdag 23 december 2010 @ 23:32:
[...]

De MP5k is wel relaxed icm extended mags. Die ga ik zeker wel weer gebruiken zodra ik weer ga prestigen.
De andere SMG's vind ik niet zo interessant, al schijnt de MPL en/of de PM63 ook wel aardig te zijn.
kiparis ext. mags of mpl. pm63 is ook mooi spuitgeweertje voor wat close combat. :)

• SouLLeSSportal
Die checkerboard texture is gewoon de default texture die het spel laat zien als de texture niet gevonden wordt. Absoluut GEEN artifact ofzo dus. Ik denk juist wel aan een hack. Als het geen hack is is het wel extreem toeval dat je elke keer een granaat gooit en erop gaat liggen, de kans dat zoiets door een foutje in het spel komt is verwaarloosbaar.
Zoiets heb ik ook wel eens in counterstrike gezien en gehad. rondraaien, nade op de grond, poef dood. even afsluiten en het werkte weer. Geen idee waar dat vandaan kwam, was zeker geen hack ofzo.

Anoniem: 361496

Gisteren op de ps3 ook een vage gast in mijn team gehad bij DOM. Constant rondjes draaien, alsof hij het linkerknuppeltje helemaal naar links of rechts drukte. Hij was alleen wel ondertijd aan het schieten. Cheater?

Ben ze ook regelmatig in MW2 tegengekomen en ben ook weleens in zo'n killcam van een van hen gekomen, dat was toentertijd zeker een cheater....

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:47

Mystikal

It never hurts to help

Weet iemand hoe het zit met autobalancing? Is het ook mogelijk omdat standaard aan te zetten op de server.

Laat maar...

Reeds gevonden.
Originally Posted by JD_2020
Hey guys,

Today's patch enabled Team Switching on all official ranked servers. For anybody with a rented ranked server, here's a note from the PC team explaining some of the new DVARs you'll have to configure.

Additionally, these can be enabled via the Rcon tool (which also updated today) via the Settings tab, under "Server".

It is now possible to switch team in ranked servers. Admins need to set g_allow_teamchange to enable changing teams.

g_allow_teamchange 1 - (ranked/unranked) enables team switch UI option

In ranked servers, teams are auto-assigned. Switching is only possible to a team with less players.

g_teamchange_keepbalanced 1 - (unranked) team change allowed only if balance is kept.

There is a grace period at the beginning of the match that admins can set. During this period switching teams can go in any way, but auto-balance will keep the teams balanced for the duration of this period.

g_teamchange_graceperiod 60 - (ranked/unranked) gives 60 seconds at beginning of the match to switch teams and auto-balance is enabled.

g_allow_spectator 1 - (ranked/unranked) Allows joining the spectator team.

We hope you like these new additions. Full patch notes can be found here: http://bit.ly/gnfv3r - and as always, happy gaming!

Regards,
-JD

Basement Bios ---- Exo-S

• Prometheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-03-2019
wsLy schreef op donderdag 23 december 2010 @ 23:45:
Gisteren prestige ingegaan nadat ik eerst erover had zitten te denken of ik het wel of niet zou doen. Gisteren tot level 14 gekomen en vandaag tot level 30. Wel nice, nu door naar de 50 en prestige 2 :p.

Ik kwam gisteren een cheater tegen waarbij het overduidelijk was. Als je hem volgde dan zag je gewoon dat hij automatisch lockte op tegenstanders

Battlefield 4: Os1rls Tribes Ascend: Os1rls

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:56
Prometheus schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 10:43:
[...]

Ik kwam gisteren een cheater tegen waarbij het overduidelijk was. Als je hem volgde dan zag je gewoon dat hij automatisch lockte op tegenstanders
Dan vraag ik me af: Wat heb je er dan nog aan? 8)7 De uitdaging en 't plezier is dan toch helemaal weg?
Ik zal ze nooit snappen , die cheaters.

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-02 01:09

djunicron

*click-swoosh-thud*

Aimbot is nog altijd niet opgelost inderdaad voor BO. Maar ik heb gisteren, nadat anderen me er al over verteld hadden, ook nog een andere hack gezien.

Er is namelijk nu een nade hack, waarbij je sneller dan normaal kan gooien en scavanger voor explosieven hebt zonder die perk werkelijk te kiezen. Het vervelende aan deze hack is echter dat het "homing-grenades" zijn geworden: Ze buigen af binnen een bepaald bereik. Ik heb in een nuketown potje iemand herhaaldelijk afbuigende stickies zien gooien. Maar ook op de muur wegstuiterende frags op Array huisjes binnen zien buigen voor een kill. En het halve level doorvliegende tomahawks die toch doelraken (op een sniper only server), naast mensen die gewoon iedere kamer die ze binnenkomen even proberen met een flash, gegooid tijdens het schieten en de hoek om rennen.

• Cornelisjuh
  • Laatst online: 16-04-2020
M'n clanservers crashen ook constant, dit begint ondertussen aardig irritant te worden. Zit de server net weer vol, crashed ie weer. :(

Moeilijki als ik de AK 74u niet mag noemen :P Ik heb een tijd de spectre gebruikt, beviel me erg. Heb ook nog de Kiparis en de PM63 nog gebruikt maar ik vond de spectre toch het beste. Qua stats zijn ze allemaal wel in de buurt dus het zal wel een persoonlijke smaak zijn.

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Mystikal schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 09:20:
Weet iemand hoe het zit met autobalancing? Is het ook mogelijk omdat standaard aan te zetten op de server.

Laat maar...

Reeds gevonden.
Werkt alleen voor geen meter... Teams switchen werkt, maar je kan ook naar een team met meer mensen switchen (regelmatig 12v3 gezien ofzo), en autobalance lijkt maar 1 keer per potje te werken ofzo, daarna gaat iedereen weer vrolijk terug en blijven ze daar.

Mijn iRacing profiel

djunicron schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 11:49:
Aimbot is nog altijd niet opgelost inderdaad voor BO. Maar ik heb gisteren, nadat anderen me er al over verteld hadden, ook nog een andere hack gezien.
Dacht je dat dat op te lossen was dan?
Cheaters zal je nooit tegenhouden, wat voor beveiliging je ook in de game zet.

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-02 16:00
Ik moet mijn computer opnieuw installeren, weet iemand waar blackops de classes opslaat of worden die bewaard door steam?

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Die worden bewaard door Steam.

• xV0rtexx
superbassie schreef op donderdag 23 december 2010 @ 23:22:
[...]

Yup, precies wat ik ook had met dat rood/groene 'schaakbord'.
Zal idd wel een foutje in de coding zijn ofso. Lijkt me sterk dat iemand zomaar je poppetje overneemt.
Op de xbox krijg je dat schaakbord als iets mis gaat in de connectie met de host bij het joinen van een game en dat was ook al in WAW.

xVortexx D3

Anoniem: 201900

YouTube: Tomahawk Black Ops kill

Ik vond hem mooi gedaan van mezelf :p.

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help

NickThissen schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 12:41:
[...]

Werkt alleen voor geen meter... Teams switchen werkt, maar je kan ook naar een team met meer mensen switchen (regelmatig 12v3 gezien ofzo), en autobalance lijkt maar 1 keer per potje te werken ofzo, daarna gaat iedereen weer vrolijk terug en blijven ze daar.
Hmmm, dat is dan weer jammer.... We hadden gisteren een server waar het wel LEEK! te werken...
Maar ik heb niet opgelet de autobalance maar eenmalig werkte eerlijk gezegd.
Relaxed! Nice!

[Voor 19% gewijzigd door Mystikal op 24-12-2010 13:30]

Basement Bios ---- Exo-S

• Kluutmaran
Alleen jammer dat je aan het campen bent :O

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help

Kluutmaran schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 13:41:
[...]

Campen? Hoezo is dit nu campen?

Jammer dat jij op de Xbox speelt.. :O

[Voor 9% gewijzigd door Mystikal op 24-12-2010 13:45]

Basement Bios ---- Exo-S

Kluutmaran schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 13:41:
[...]

Ik zat er net :). Maar toch, erg goed beoordeeld op basis van een paar seconden!
Ik weet niet hoe jij het daar aanpakt op hardcore s&d, maar ik steek daar helemaal niet over zonder goed te kijken hoor :p.

Doet me wat denken aan mensen die in een potje Nuketown roepen dat ik hacks gebruik, terwijl het echt niet moeilijk te raden is waar iedereen telkens gaat campen hoor. Wallbangen kan verdacht overkomen, maar op Nuketown vind ik het niet meer dan normaal (en ze keren toch telkens terug naar dezelfde plekjes, dan kom ik ook telkens weer opnieuw langs hoor :p).

[Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 201900 op 24-12-2010 13:56]

• Kluutmaran
Achter een hoekje zitten en focussen op 1 deuropening noem ik campen of iig een campkill.

Dat je er net zit kan ik verder niet zien dus niet beoordelen. Wel nice verder hoor :)

[Voor 33% gewijzigd door Kluutmaran op 24-12-2010 14:48]

Kluutmaran schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 14:42:
Achter een hoekje zitten en focussen op 1 deuropening noem ik campen of iig een campkill.
Wat moetie dan doen, even roepen "kijk hier ben ik" en midden in de map gaan staan voordat hij begint te schieten? Wat een onzin zeg... En hij focust op die deuropening omdat daar een vijand zit... Dan gaat hij zich toch niet omdraaien? 8)7
Als hij daar nou het hele potje zit, dan is het campen. Al zit hij er een minuut, zolang er vijanden daar blijven komen vind ik het geen campen, dan zou ik ook fijn blijven zitten hoor (tenzij het een objective mode is ofzo).

[Voor 8% gewijzigd door NickThissen op 24-12-2010 14:47]

Mijn iRacing profiel

De meeste mensen zullen dat gewoon 'dekking zoeken' noemen, en daar is niets mis mee.
Campen is heel wat anders.

Dat je er net zit kan ik verder niet zien dus niet beoordelen. Wel nice verder hoor :)
Ja, je ziet het inderdaad niet wat er zich voordien allemaal afspeelde, maar ik kwam in ieder geval op dat plekje aan, zag een vijand in die ruimte, wachtte even en vanaf daar begint het filmpje :p.

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:55

Ik zit vaak zat even in een hoekje:
  • Even bijkomen nadat ik geraakt ben
  • Me neus jeukt! Rechterhand op de muis houden en met links krabbelen
  • Zelfde als me achterwerk jeukt
  • Even wat drinken, maar die rechterhand op de muis houden!
  • Ik ben al 34, wat in gamingland simpelweg bejaard is. Soms hebben mijn oogjes/hersenen even wat rust nodig

Anoniem: 361496

Of hij aan het campen is kun je idd niet opmaken uit dit filmpje. Als je weet dat er iemand uit een deuropening komt ben je gek als je niet ff afwacht tot ie er uitkomt. Je kunt toch niet constant in beweging blijven. Over het algemeen ben ik ook een rusher maar natuurlijk niet 100% van de tijd.

• clockw1ze
  • Laatst online: 23:50
Wat een gezeur of het nou campen is of niet, het is gewoon een vet nice kill.
Wist niet dat die dingen zo mooi ala 'WANTED'-style konden stuiteren/buigen haha.

Deed me echt ff denken aan die game met die kill :D
beany schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 14:54:
[...]

Ik zit vaak zat even in een hoekje:
  • Even bijkomen nadat ik geraakt ben
  • Me neus jeukt! Rechterhand op de muis houden en met links krabbelen
  • Zelfde als me achterwerk jeukt
  • Even wat drinken, maar die rechterhand op de muis houden!
  • Ik ben al 34, wat in gamingland simpelweg bejaard is. Soms hebben mijn oogjes/hersenen even wat rust nodig
34 al?! Tjonge jonge! :P
Als ik jeuk heb doe ik ook hetzelfde. Altijd een hand op de muis houden :P
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 00:20:
[...]

kiparis ext. mags of mpl. pm63 is ook mooi spuitgeweertje voor wat close combat. :)
Mwah, net wat met de MPL gespeeld maar ik heb liever een wapen met echte kogels ipv plastic balletjes.

• SouLLeSSportal
superbassie schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 16:04:
[...]

Mwah, net wat met de MPL gespeeld maar ik heb liever een wapen met echte kogels ipv plastic balletjes.
Tja zelf weten uiteraard ;)

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Net weer iets belachelijks:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=QTrMU2STnuc]

En ook dit is bij mij voor het eerst:

[Voor 37% gewijzigd door Vraaag op 24-12-2010 17:08]

• Coltragon
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-02-2018
Zieke timing! Dat is gewqoon geniaal!

[IMG]http://a.imageshack.us/img651/6206/coltragon.png[/IMG]

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

(jarig!)
Ook briljant, hack je een claymore... ontploft ie 5 seconden na 't hacken 8)7
:D

[Voor 58% gewijzigd door steveman op 24-12-2010 16:52]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Lars070
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-10-2022
Nice kill, nix campen, gewoon vette kil!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Vraaag schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 16:45:
[video]

[afbeelding]
Ligt het aan de manier van opnemen, of zijn jouw kleuren echt zo verzadigd? Alsof er een pot verf over het gras is gevallen.

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
PWM schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 17:32:
[...]

Ligt het aan de manier van opnemen, of zijn jouw kleuren echt zo verzadigd? Alsof er een pot verf over het gras is gevallen.
Had ff met Color Correction lopen klooien in Sony Vegas. :p

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-08-2022

NeoMe

#Addict

Vraaag schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 16:45:

hahaha, vet ... k blaas mezelf best vaak op met dat ding. Moet er echt aan denken om maar één keer te klikken. Soms denk ik dat er ( door lag ofzo ) het te traag gaat en druk ik nog een keer en dan BOEM!.

Ik heb wel meer draw's gehad, staat ook ergens bij je stats geloof ik.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Hey ik ben ook 34, pas op wat je zegt ;) Rising/Yellow Tiger is de oudste, volgens mij 56?

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

(jarig!)
Ik voel me wel op eens een broekkie met m'n 28 :o

Hm, nu met rapid fire wel wat nette potjes kunnen maken met dat ding. Ik hou hem nog ff in m'n class list.

• SouLLeSSportal
steveman schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 18:20:
Ik voel me wel op eens een broekkie met m'n 28 :o
oeh, bijna 27 hier :9

• Tabbo12
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:57
Zat ik me eergister nog te ergeren aan de grimreaper die in gungame uit me handen verdween, zit hij er nu niet meer in :s
Ook een manier om een bug te fixen :p

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-01 10:22
Ik speel tegenwoordig bijna altijd met de PSG-1, lekker wapen!
Hier wat frags:
YouTube: [Black Ops] PSG-1 Kills

5800X3D - RTX3080 - 1440p@270Hz Inventaris

Lekker geluidje heeft dat ding :*)
Ben alleen nog nooit iemand tegen gekomen die met dat ding speelde volgens mij. Dit is ook de eerste keer dat ik hem in actie zie.

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-01 10:22
Ook precies de twee redenen waarom ik er graag mee speel, iedereen heeft de l96a1 dus ik wil wel graag wat anders :)
Hij klinkt inderdaad supervet, en omdat niemand hem gebruikt vind ik het ook leuk om er mee te spelen.

5800X3D - RTX3080 - 1440p@270Hz Inventaris

• Fid3lity
  • Laatst online: 05-08-2022

Fid3lity

Spectre X

:D :D :D Zo mooi eh!
[afbeelding]
o.0

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-01 16:36
Man man man wat 'n wintertijden :D
COD:BO en Cataclysm om me mee te vermaken ;)

Ik vind BO op het moment fijn werken en ik vermaak me er uitstekend mee, maar er is wel een heeeeeel groot nadeel tov de console versies...

Nee, ik heb 't niet over de veel kleinere userbase (dedicated servers compenseerd)
Nee, ik heb 't niet over 't feit dat wij als laatste de patches krijgen
Nee, ik heb ' niet over de aanwezigheid of activiteit van hackers
Ik heb het over voor ''hacker'' of ''cheater'' uitgemaakt worden...

Jezus wat komt dat me m'n neus uit! :@

Ik speel vrij veel FFA, simpelweg omdat ik 't leuk vind om te schieten op alles wat beweegt en de ik team-modes liever speel met 1 of 2 bekenden. Nou wil het zo zijn dat ik best goed ben in schieten op alles wat beweegd... Dit houd in dat ik gemiddeld meer dan de helft van alle FFA potjes die ik speel op m'n favo servers plaatsje 1 sta, met voorsprong (hangt wel van de server af, zijn er een paar waar top 5 halen al lastig is :9 ). Nou leuk zou je denken, nee eigenlijk niet.

Na al van 4 servers geband te zijn wegens ''hacken'' vind ik 't erg vervelend worden. Ik speel nu steeds op 1 en dezelfde FFA server, alleen omdat de admin daar mij inmiddels kent en ook heeft laten weten aan de toen aanwezige spelers dat er voor zover hij kon zien geen hacks gebruikt werden door me.

Heeft niemand anders daar last van? Elk potje dat eindigd met een score van tussen de 30-3 en 30-9 zeg maar (op een goeie dag dus), staat altijd weer garand voor scheldpartijen of een instant-lege server 't volgende level. Op consoles als je daar wint met een score van 30-0 desnoods ELK potje (om maar te overdrijven) kan je gewoon niet voor hacker uitgemaakt worden en ben je ineens een God met ''skill''.

Enige wat ik hoor is ''op****** met je **** hacks ****** noob'' of een engelse variant. Ben ik de enige die zich hier zo aan stoort? ;w

• Sagaris
  • Laatst online: 28-12-2022
Ik herken het wel, maar heel erg storend is het imo niet. Ik ben er ook nog niet om geband, dat moet ik wel toevoegen. Laatst werd ik een 'choppercamper' genoemd omdat ik 2 CP's had behaald op Grid. Vond het eigenlijk wel grappig, moet je me maar doden voordat ik een 9-killstreak haal. En ook iemand die me 3 rondes lang voor 'cheater' uitmaakte, iedere keer dat ik hem killde. Hoe ik hem ook killde, ik cheatte blijkbaar.
Het mooie is, de mensen die constant hacker roepen baseren dit niet het kijken naar de killcam maar naar het scorebord.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-02 21:30
Je vergeet echter dat CoD voornamelijk gespeeld word door jonge kinderen.
En de meeste kinderen zitten in TDM en FFA servers.
Objective modes is waar een game als Black Ops is voor gemaakt.
En je zult zien dat het skill level en volwassenheid op servers die die game modes draaien een stukje hoger liggen.
Niet veel, maar ik heb nog geen FFA game verloren dus dat zegt wel iets over het skill level op die servers ;)

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Mijn PS3 loopt nu al een paar keer vast tijdens online potjes. Met zombies nog nooit last gehad ervan.

39

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help

[/list]
Ah dat verklaart een hoop.... :P

Basement Bios ---- Exo-S

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-01 16:36
unfor schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 09:30:
[...]

Je vergeet echter dat CoD voornamelijk gespeeld word door jonge kinderen.
En de meeste kinderen zitten in TDM en FFA servers.
Objective modes is waar een game als Black Ops is voor gemaakt.
En je zult zien dat het skill level en volwassenheid op servers die die game modes draaien een stukje hoger liggen.
Niet veel, maar ik heb nog geen FFA game verloren dus dat zegt wel iets over het skill level op die servers ;)
Maar... Ik speel dus op de PC, en om goed CoD: BO te kunnen spelen moeten pappie en mammie wel veel van hun zoon en dochter houden om een game pc'tje voor ze te kopen :P

Maar je hebt wel gelijk dat bij de obj-servers er een hoger skillniveau is... Niet altijd hoor, maar over 't algemeen. Mijn hoogste K/D Ratio was nl nog altijd in een HC Dom potje... 86-8 :D Toegegeven ik ging voor de kills in dat potje en niet voor de obj (oftewel: rushen langs alle vlaggen en alles killen wat er rond loopt maar je teammates 'm laten cappen), maar toch... Daar was ik dan ineens geen hacker schijnbaar, ook al had de tweede persoon een score van 25-12 ofzo 8)7
Ik snap de instelling gewoon niet... Ik speelde ook shooters toen ik 14-16 was, maar beschuldigen van hacks was pas na een replay of ander overduidelijk materiaal... Jeugd van tegenwoordig :F

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:21

Bezulba

Formerly known as Eendje

Brutal1ty schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 08:13:
Man man man wat 'n wintertijden :D
COD:BO en Cataclysm om me mee te vermaken ;)

Ik vind BO op het moment fijn werken en ik vermaak me er uitstekend mee, maar er is wel een heeeeeel groot nadeel tov de console versies...

Nee, ik heb 't niet over de veel kleinere userbase (dedicated servers compenseerd)
Nee, ik heb 't niet over 't feit dat wij als laatste de patches krijgen
Nee, ik heb ' niet over de aanwezigheid of activiteit van hackers
Ik heb het over voor ''hacker'' of ''cheater'' uitgemaakt worden...

Jezus wat komt dat me m'n neus uit! :@

Ik speel vrij veel FFA, simpelweg omdat ik 't leuk vind om te schieten op alles wat beweegt en de ik team-modes liever speel met 1 of 2 bekenden. Nou wil het zo zijn dat ik best goed ben in schieten op alles wat beweegd... Dit houd in dat ik gemiddeld meer dan de helft van alle FFA potjes die ik speel op m'n favo servers plaatsje 1 sta, met voorsprong (hangt wel van de server af, zijn er een paar waar top 5 halen al lastig is :9 ). Nou leuk zou je denken, nee eigenlijk niet.

Na al van 4 servers geband te zijn wegens ''hacken'' vind ik 't erg vervelend worden. Ik speel nu steeds op 1 en dezelfde FFA server, alleen omdat de admin daar mij inmiddels kent en ook heeft laten weten aan de toen aanwezige spelers dat er voor zover hij kon zien geen hacks gebruikt werden door me.

Heeft niemand anders daar last van? Elk potje dat eindigd met een score van tussen de 30-3 en 30-9 zeg maar (op een goeie dag dus), staat altijd weer garand voor scheldpartijen of een instant-lege server 't volgende level. Op consoles als je daar wint met een score van 30-0 desnoods ELK potje (om maar te overdrijven) kan je gewoon niet voor hacker uitgemaakt worden en ben je ineens een God met ''skill''.

Enige wat ik hoor is ''op****** met je **** hacks ****** noob'' of een engelse variant. Ben ik de enige die zich hier zo aan stoort? ;w
nee, ik ga ze namelijk altijd heel hard uitlachen als ze mij voor hacker uitmaken. En als je mij ziet spelen weet je ook wel waarom, ik kan hele goede scores hebben om de volgende death op een ontzettend lompe manier dood te gaan. Je wil niet weten hoe vaak ik dood gegaan ben door een figuur die ik gewoon 10s lag in m'n vizier had maar niet zag zitten :P

blup

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:21

Bezulba

Formerly known as Eendje

bij mij gaat m'n char ontzettend hard ronddraaien, schieten en gooien. Lijkt me echt heel sterk dat een hacker mij gaat uitkiezen om alleen dat te doen..

blup

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-02 21:43

Franko P.

Hit it.

Even een vraagje tussendoor, ik speel hier op een 22" samsung monitor en zit er over te denken om er een kleine flatscreen langs te zetten zodat ik ook zicht heb op onder andere msn en speedfan enzo als ik aan het spelen ben.

Mn videokaart ondersteund dual screen (hd5870) maar is dit goed te doen? Of krijg ik dan het probleeem dat ik met mn muis telkens het spel uit loop?

Iemand hier die met een dual screen setup werkt?

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

Ja, werk met dualscreen. Denk de meeste tweakers hier wel.
Je hoeft alleen aan tegeven wat je eerste beeldscherm is, daarop start het spel altijd op.
Vervolgens gaat je muis echt niet naar het andere scherm. Tenzij je natuurlijk alt+tab gebruikt of die windowstoets.
Dus gewoon doen:)

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Jup werkt prima. Je kunt helaas niet de steam overlay op je tweede monitor doen, dat zou wel handig zijn.

Mijn iRacing profiel

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:12

Mavamaarten

Omdat het kan!

Juah, zou nice zijn ! Ik had zo'n kleine 2e monitor eens naast mijn 22" gezet voor de lol, maar was niet erg nuttig omdat je op geen enkele manier je muis in die 2e monitor kreeg zonder te alt-tabben ingame.
Even shift+tab en dan ingame in de steam overlay browsen... té nice :D

Verder geef ik toe dat ik soms wel eens niet tegen mijn verlies kan (nerd rage much :P), maar soms is het overduidelijk dat iemand hackt. En dan durf ik wel eens schelden en reporten.

[Voor 11% gewijzigd door Mavamaarten op 25-12-2010 11:46]

Android developer & dürüm-liefhebber

• SouLLeSSportal
superbassie schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 00:45:
Lekker geluidje heeft dat ding :*)
Ben alleen nog nooit iemand tegen gekomen die met dat ding speelde volgens mij. Dit is ook de eerste keer dat ik hem in actie zie.
Het 'probleem' is dat de psg-1 eigenlijk weinig tot geen voordelen oplevert tov de lg96a1, ze doen dezelfde damage qua hits en zijn ongeveer hetzelfde hoe je ermee speelt. Daarom zie je die niet veel, ik heb hem persoonlijk keer of vier voorbij zien komen maar die extra kosten om de psg te kopen is dan ook overbodig. Ik vind de snipers sowieso er erg bekaaid vanaf komen. twee semi en twee bolts, dat kan toch niet in een dergelijke game... Ik had toch minstens een extra wapen verwacht met een .50 kaliber die je ook in de voorgaande games had op waw na. De huidige wapens zijn eigenlijk allemaal net niks.
Wel leuke kills though. :)

[Voor 5% gewijzigd door SouLLeSSportal op 25-12-2010 11:54]

Pagina: 1 2 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee