Man man man wat 'n wintertijden

COD:BO en Cataclysm om me mee te vermaken
Ik vind BO op het moment fijn werken en ik vermaak me er uitstekend mee, maar er is wel een heeeeeel groot nadeel tov de console versies...
Nee, ik heb 't niet over de veel kleinere userbase (dedicated servers compenseerd)
Nee, ik heb 't niet over 't feit dat wij als laatste de patches krijgen
Nee, ik heb ' niet over de aanwezigheid of activiteit van hackers
Ik heb het over voor ''hacker'' of ''cheater'' uitgemaakt worden...
Jezus wat komt dat me m'n neus uit!
Ik speel vrij veel FFA, simpelweg omdat ik 't leuk vind om te schieten op alles wat beweegt en de ik team-modes liever speel met 1 of 2 bekenden. Nou wil het zo zijn dat ik best goed ben in schieten op alles wat beweegd... Dit houd in dat ik gemiddeld meer dan de helft van alle FFA potjes die ik speel op m'n favo servers plaatsje 1 sta, met voorsprong (hangt wel van de server af, zijn er een paar waar top 5 halen al lastig is

). Nou leuk zou je denken, nee eigenlijk niet.
Na al van 4 servers geband te zijn wegens ''hacken'' vind ik 't erg vervelend worden. Ik speel nu steeds op 1 en dezelfde FFA server, alleen omdat de admin daar mij inmiddels kent en ook heeft laten weten aan de toen aanwezige spelers dat er voor zover hij kon zien geen hacks gebruikt werden door me.
Heeft niemand anders daar last van? Elk potje dat eindigd met een score van tussen de 30-3 en 30-9 zeg maar (op een goeie dag dus), staat altijd weer garand voor scheldpartijen of een instant-lege server 't volgende level. Op consoles als je daar wint met een score van 30-0 desnoods ELK potje (om maar te overdrijven) kan je gewoon niet voor hacker uitgemaakt worden en ben je ineens een God met ''skill''.
Enige wat ik hoor is ''op****** met je **** hacks ****** noob'' of een engelse variant. Ben ik de enige die zich hier zo aan stoort?