[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 53.308 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-07 06:08

Mystikal

It never hurts to help!

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 15:22:
[...]

je leest niet helemaal goed? Hij zegt precies hetzelfde :) hij ergert zich aan die campertjes die die killstreaks hopen te bereiken en dan onzinnig veel kills krijgen met een chopper gunner of hind.
Volgens mij leest hij het wel goed ;).

Hij ergert zich aan de campers. Maar Frentik vraagt zich af waarom, aangezien die choppers (met gezamenlijke kracht) binnen de kortste keren neer gaan. Laat ze dus lekker campen, als de rest dan maar die chopper meteen weghaalt. Dan is hij in ieder geval voor niets aan het campen geweest.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-06 00:33
CrackSlet schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 15:26:
[...]

Vind vooral die barrel heating wel een goede. Nu is het gewoon maar als een gek maaien op alles wat los en vast zit voor zolang het gaat. Als je heating hebt, ga je tenminste een beetje richten krijg je niet 10 TK's om je oren van een teamgenoot met CG.
nou ja het zorgt vooral voor een limiterende factor zodat dat ding een beetje gebalanceerd is. het lumineuze idee van treyarch is denk ik dat het een gamebreaker zou moeten zijn maar het is meer gewoon extra bult kills voor het team dat beter is ipv iets dat het tij kan keren voor het verliezende team... daarom moet het gewoon wat minder, limiet op de raketten van de hind, zelfde systeem als de chopper gunner voor de mini. :)
klaar ben je.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05:48
Ik vind niet dat je chopper gunner of hind verder moet nerfen. Ik zou het liefst zonder killstreaks spelen, maar in Black Ops heb ik het gevoel dat ze redelijk in balans zijn, zeker als je kijkt dat de sterkste 9 of 11 'echte' kills nodig hebben en vrij makkelijk neer te halen zijn en ze dan misschien 4 kills max halen ofzo (dat mensen niet meteen die dingen neerhalen is hun probleem, maar bij mij zit de strela standaard op me rug en/of heb ik de samturret als killstreak :p). Zet dat af tegen de altijd 45sec wallhack voor je gehele team met de blackbird ;)

Samturret (zeker met fixed spawns) en blackbird zijn naar mening de sterkste rewards daarmee :)

Knife een secundair wapen maken zou een mooie optie zijn verder, maar dat druist wel erg tegen de basis van CoD in, waar melee altijd een instabutton was. Het terugbrengen naar CoD1-4 melee (= 0 range, geen commando acties en zonder autoaim) lijkt me ook een goede stap in de richting.

[ Voor 5% gewijzigd door Gundogan op 21-12-2010 15:44 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 15:22:
je leest niet helemaal goed? Hij zegt precies hetzelfde :) hij ergert zich aan die campertjes die die killstreaks hopen te bereiken en dan onzinnig veel kills krijgen met een chopper gunner of hind.
Klopt, ik vind dat soort spelers ook irritant maar hij geeft wel aan dat hij heli killstreaks te lang vind duren terwijl je zelf in de hand hebt hoe lang een heli rond mag vliegen...

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Frentik schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 15:51:
[...]
Klopt, ik vind dat soort spelers ook irritant maar hij geeft wel aan dat hij heli killstreaks te lang vind duren terwijl je zelf in de hand hebt hoe lang een heli rond mag vliegen...
mjah maar je moet wel de kans krijgen twee keer te schieten (als je de enige bent die een strela ofzo heeft), als je van die spamlui hebt die sprayen dan elke spawnplek nonstop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ik blijf erbij, famas schiet te snel, enfield is niet nauwkeurig. Ak heeft recoil en vaak schiet je elke keer over je target heen. Daarom de 'Commando' met Red Dot _/-\o_

Combinatie van alles, en erg nauwkeurig en doet ook een goede damage. Speel zelf hardcore, maar ook op gewoon is die fijner vind ik.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Gundogan schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 15:40:
Ik vind niet dat je chopper gunner of hind verder moet nerfen. Ik zou het liefst zonder killstreaks spelen, maar in Black Ops heb ik het gevoel dat ze redelijk in balans zijn, zeker als je kijkt dat de sterkste 9 of 11 'echte' kills nodig hebben en vrij makkelijk neer te halen zijn en ze dan misschien 4 kills max halen ofzo (dat mensen niet meteen die dingen neerhalen is hun probleem, maar bij mij zit de strela standaard op me rug en/of heb ik de samturret als killstreak :p). Zet dat af tegen de altijd 45sec wallhack voor je gehele team met de blackbird ;)

Samturret (zeker met fixed spawns) en blackbird zijn naar mening de sterkste rewards daarmee :)

Knife een secundair wapen maken zou een mooie optie zijn verder, maar dat druist wel erg tegen de basis van CoD in, waar melee altijd een instabutton was. Het terugbrengen naar CoD1-4 melee (= 0 range, geen commando acties en zonder autoaim) lijkt me ook een goede stap in de richting.
Hoe wil je ze verder nerfen? ze zijn nog niet aangepast ofzo en gewoon overpowered, ook met de voorgestelde veranderingen krijg je nog genoeg kills voor de killstreak mits je hem lang genoeg in de lucht kan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 05:48
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 15:58:
[...]

Hoe wil je ze verder nerfen? ze zijn nog niet aangepast ofzo en gewoon overpowered, ook met de voorgestelde veranderingen krijg je nog genoeg kills voor de killstreak mits je hem lang genoeg in de lucht kan houden.
Ze hebben toch al de verandering (op de consoles in ieder geval) doorgevoerd dat het even duurt voordat je een rode diamond op je krijgt als je spawnt? Niet echt een superzware nerf though als ik fervente chopper gunner gebruikers mag geloven :p

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Gundogan schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 16:02:
[...]

Ze hebben toch al de verandering (op de consoles in ieder geval) doorgevoerd dat het even duurt voordat je een rode diamond op je krijgt als je spawnt? Niet echt een superzware nerf though als ik fervente chopper gunner gebruikers mag geloven :p
alsof een beetje huey gebruiker die spawns niet weet... :P dat helpt mss iets maar nog te weinig in maps als jungle aangezien daar vrijwel geen gebouwen zijn waar je achter/in kan schuilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
Hou eens op met chopper gunner / gunship overpowered te noemen... Als iemand daar meer dan 6-7 kills mee krijgt is het gewoon de schuld van het team. EEN speler met ghost en strela is genoeg om een chopper uit de lucht te halen. Kom op zeg, als die gene toevallig ook die class heeft dan heeft de chopper nog niet eens de deur open en dan isie al kapot. Ik haal er vaker 0 kills mee dan niet... Van mij mag hij wel een of twee flares meer hebben hoor!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 387913

mocht het enige troost bieden.

Ik heb altijd braaf een LAW bij (zie het verschil niet met een strella, plus ik kan er een kamer mooi op afstand "leegblazen")

probleem is alleen dat ik ook altijd als enige de poging waag om heli´s weg te vagen.
Maar mischien moet ik maar gewoon eens vaker bij de tijgerjes op bezoek gaan...

Overigens, iemand goede ervaring met valkyrie als AA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Anoniem: 387913 schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 16:08:
Ik heb altijd braaf een LAW bij (zie het verschil niet met een strella, plus ik kan er een kamer mooi op afstand "leegblazen")
probleem is alleen dat ik ook altijd als enige de poging waag om heli´s weg te vagen.
Je ziet het verschil niet ? Damn You!

Law: één raketje, maar niet alléén anti-air.
Strella-3: twee raketten, alleen anti-air.

Dus met een strella kun je in je ééntje een heli naar beneden halen, waar je bij een law alweer dood moet zijn of moet wachten op een teammaat. Als ik een Strella draag, dan vuurt die chopper niet eens één kogel af want dan is die al kapot.

Op Free-For-All zie je een heli vaak héél de vlucht uitvliegen, echt onbegrijpelijk gewoon. In teamverband switchen ze vaker naar anti-air class. Maar mijn tip; Maak gewoon een kopie van je eigen class maar dan alleen Ghost + Strella erop en klaar. Kun je daarna weer verder spelen zoals je gewent bent.

[ Voor 15% gewijzigd door NeoMe op 21-12-2010 16:18 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-06 22:07
De eerste DLC voor de 360 lijkt eraan te komen (1 februari) Er zullen 4 nieuwe multiplayer maps en 1 nieuwe zombie map worden toegevoegd.

Multiplayer Maps
Berlin Wall
Discovery
Stadium
Kowloon

Zombie Map
Ascension

Dit is overigens alleen voor de 360, naar alle waarschijnlijkheid zal deze DLC 1200 MSPoints gaan kosten.
Datums voor PSN en Steam zijn nog onbekend.

Het gerucht gaat dat het mappen zijn die in eerste instantie al in de final werden meegenomen maar op het laatst gecancelled zijn.

Source (maxconsole)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Laatst online: 04-07 15:41
Anoniem: 337891 schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 13:50:
[...]

Even een voorbeeld van melee in Reach:

[video]

Wellicht dat jij doelt op de swat gametype. Daar verlies je idd health bij een melee aanval. Doordat je daar 1 headshot kill hebt komt het melee gebeuren minder naar voren.

Niet dat ik niet een hekel heb aan knife deaths, zoals jij ze beschrijft, op mijn xboxje maar Halo is niet het voorbeeld van hoe melee beter kan werken denk ik.... Ben het helemaal met je eens dat knife mindedamage zou mogen doen. Beetje gek dat 2 kogels in iemands hoofd minder damage doet dan een mes in zijn been.
.
Zover ik het zie is dit echt een uitzondering. Hij maakt 3 assinations en een wordt het schild weg geschoten door zijn teammaten. Dit is een staaltje geluk en skill, dit is geen noob die als een maloot rond rent met een mes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Goh wat verbaast me dat wederom weer eens niet... Ze hebben het spel nog niet eens goed afgeleverd of ze vragen alweer een bak geld voor een paar mapjes die je vroeger gewoon gratis in een patch kreeg |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-05 13:08
NickThissen schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 16:07:
Hou eens op met chopper gunner / gunship overpowered te noemen... Als iemand daar meer dan 6-7 kills mee krijgt is het gewoon de schuld van het team. EEN speler met ghost en strela is genoeg om een chopper uit de lucht te halen. Kom op zeg, als die gene toevallig ook die class heeft dan heeft de chopper nog niet eens de deur open en dan isie al kapot. Ik haal er vaker 0 kills mee dan niet... Van mij mag hij wel een of twee flares meer hebben hoor!
Idd, van mij mag de chopper wel 4 flares hebben. Dat zal men eens leren om ook een rocketlauncher mee te nemen en niet erop vertrouwen dat een ander het klusje wel voor ze opknapt.

Met de LAW heb je maar één schot, de strela heb er twee. Wel zo handig als je weer eens de enige in het team bent met de rocketlauncher. Verder wil de LAW nog wel eens mis schieten, ook al had je een lock-on. De strela rockets willen ook wel eens voorbij de target vliegen, maar die keren daarna gewoon om en raken dan het doelwit alsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 15:55:
mjah maar je moet wel de kans krijgen twee keer te schieten (als je de enige bent die een strela ofzo heeft), als je van die spamlui hebt die sprayen dan elke spawnplek nonstop.
Daarom, als er 3 of 4 man gelijk AA class nemen dan is er altijd wel iemand die een raket kan afvuren en binnen 10 sec spawn je weer met zijn allen dus is de tweede raket ook zo weg. Daarnaast kun je ook vaak al op een heli locken als ie nog onderweg is.

Ik dacht dat je de LAW ook kan reloaden met scavenger maar weet dit niet zeker.

[ Voor 7% gewijzigd door Frentik op 21-12-2010 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
helaas zit je meestal niet in een 'team' maar in een groep mensen die randomly bij elkaar zijn gezet en het begrip teamverband net zo goed begrijpen als wat er buiten het heelal zal zijn. Dan zit ik wel met mijn goeje gedrag een suicide te plegen om dan te pogen de chopper neer te halen om dan doordat mijn team nergens op reageert, 5x te worden afgeschoten voordat ik goed en wel een lock heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 16:27:
[...]

helaas zit je meestal niet in een 'team' maar in een groep mensen die randomly bij elkaar zijn gezet en het begrip teamverband net zo goed begrijpen als wat er buiten het heelal zal zijn. Dan zit ik wel met mijn goeje gedrag een suicide te plegen om dan te pogen de chopper neer te halen om dan doordat mijn team nergens op reageert, 5x te worden afgeschoten voordat ik goed en wel een lock heb...
Een chopper neerhalen heeft niks met teamplay te maken, is gewoon zelfbescherming ;) Maar sommigen laten zichzelf liever 5x afknallen dan 1 of 2x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rutger Mulder schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 16:24:

Met de LAW heb je maar één schot, de strela heb er twee. Wel zo handig als je weer eens de enige in het team bent met de rocketlauncher. Verder wil de LAW nog wel eens mis schieten, ook al had je een lock-on. De strela rockets willen ook wel eens voorbij de target vliegen, maar die keren daarna gewoon om en raken dan het doelwit alsnog.
Ahh snap em al,
Ik heb altijd scavenger perk in m´n kits, vind het zo´n beetje de enige nuttige perk,
dan zorgt blijkbaar voor een 2de law missile,

Overigens heb ik nog nooit naast geschoten (mits dankzij flare natuurlijk) met de LAW, het is me nooit opgevallen dat ze slechte tracking hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-06 22:22

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Had m laatst toevallig eens terwijl er net een Cobra in de lucht hing. Die had ik met 1 schot uit de lucht, maar ik weet niet of hij al beschadigd was door anderen. Een voordeel is iig dat je geen last heb van de flares (tenzij je zelf natuurlijk denkt dat al die rondvliegende lichtpuntjes allemaal heli's zijn ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CrackSlet schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 16:34:
[...]

Had m laatst toevallig eens terwijl er net een Cobra in de lucht hing. Die had ik met 1 schot uit de lucht, maar ik weet niet of hij al beschadigd was door anderen. Een voordeel is iig dat je geen last heb van de flares (tenzij je zelf natuurlijk denkt dat al die rondvliegende lichtpuntjes allemaal heli's zijn ;) )
Wellicht ga ik dan eens die valkyrie in mijn streaklijst zetten.
hoewel,.. zou ten koste gaan van mijn spyplane of SAM,

en hebben jullie ook dat de IA van de SAM "beperkt" is?
zie regelmatig dat hij toch een spy plane target, terwijl een heli in aantocht is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ja, je moet ook niet bij je sam-turret gaan campen want dan blaas je jezelf op. Ik vind het alleen jammer dat er een tijdslimiet aan een sam-turret en sentry-gun zit. Van mij mag die alleen kapot gaan, als iemand hem ook daadwerkelijk kapot maakt of als de kogels op zijn. ( sam 4 raketten en sentry 400 kogels ofzo )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Laatst online: 04-07 15:41
Frentik schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 16:27:
[...]
Daarom, als er 3 of 4 man gelijk AA class nemen dan is er altijd wel iemand die een raket kan afvuren en binnen 10 sec spawn je weer met zijn allen dus is de tweede raket ook zo weg. Daarnaast kun je ook vaak al op een heli locken als ie nog onderweg is.

Ik dacht dat je de LAW ook kan reloaden met scavenger maar weet dit niet zeker.
Dacht het niet. Wel kun je als je target lock niet gebruikt een heli in een schot neerhalen. Bij de xbox valt het mee het aantal AA classes. Bij HC meer dan SC terwijl je daar meer heli's ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wigan
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-12-2024
Zijn er nog mensen hier die een beetje serieus domination of demolition spelen op de PS3? Ik vind domination een van de leukere team modes tesamen met demolition, alleen kom ik te vaak in een team terrecht waar naar het lijkt of meerendeel team deathmatch speelt ipv zich te bekommeren om de flags of the bomb sites. Het lijkt mij te gek om met een paar gedreven medespelers in teamverband deze modes te spelen. Moet eerlijk bekennen dat ik geen mega goede speler ben, maar ik ga er in ieder geval 100% voor.
Indien mensen interesse hebben mijn PS3 Nick = MrWigan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:32
NeoMe schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 16:16:
[...]

Je ziet het verschil niet ? Damn You!

Law: één raketje, maar niet alléén anti-air.
Strella-3: twee raketten, alleen anti-air.
Met scavenger pro 2 raketten voor de Law en 3 raketten voor de strella, right?

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen idee,

dankzij de 2de raket voor de LAW, heb ik de strella nooit uit het vet gehaald...
Die staat nog altijd digitaal stof te vergaren :)

als je het heeeel graag wil weten, spendeer ik wel 2000 puntjes en zal ik een keer kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Anoniem: 387913 schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 21:56:
Geen idee,

dankzij de 2de raket voor de LAW, heb ik de strella nooit uit het vet gehaald...
Die staat nog altijd digitaal stof te vergaren :)

als je het heeeel graag wil weten, spendeer ik wel 2000 puntjes en zal ik een keer kijken...
hmm nee ik bedoel dus dat je met scav pro een extra rocket krijgt, zoals jij dus bevestigd. Ik was me al af aan het vragen of het nou klopte dat ik na het neerhalen van een heli met sommige van mijn classes een 3e strela rocket reloade, ja dus ;)

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Ik heb trouwens een online playercard emblemm designer/ generator gevonden.
http://www.gamexe.net/codbo/playercard/

Het is in ieder geval een manier voor de console players om zijn eigen emblem te creëren voor op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wigan
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-12-2024
Leuke link :) Gelijk maar ff een niet al te originele in elkaar geflanst

Afbeeldingslocatie: http://cod.gamexe.net/13624.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Laatst online: 28-06 11:58

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

NeoMe schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 16:48:
Ja, je moet ook niet bij je sam-turret gaan campen want dan blaas je jezelf op. Ik vind het alleen jammer dat er een tijdslimiet aan een sam-turret en sentry-gun zit. Van mij mag die alleen kapot gaan, als iemand hem ook daadwerkelijk kapot maakt of als de kogels op zijn. ( sam 4 raketten en sentry 400 kogels ofzo )
Ik vind dat de Sam turret het nog redelijk lang volhoudt. Als je die killstreak hebt geactiveerd, dan heb je tegen de tijd dat je turret kapot is wel weer een nieuwe. Een max aantal kogels vind ik niets, want je hebt niet in elk level een goed plek om hem neer te zetten, en dan wil die nog wel eens tegen een huis aanschieten o.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-06 11:13

djunicron

*click-swoosh-thud*

Maar in een game waarbij de teams aan elkaar gewaagd zijn is de kans behoorlijk aanwezig dat de chopper de balans compleet gaat vergallen. Zo heb ik eens een HC HQ gespeeld met leuke teams van beide 8 man, waarbij iemand door een lucky nade en wat campen + claymore een gunship los liet, die mij, maar ook andere teamleden gewoon continue afslachte. Ik ben 5 maal gespawnkilled. Nog voordat je drie stappen heb gezet, krijg je een raket / zootje oud ijzer door je heen. Tijdens drukke gevechten is het gewoon ondoenlijk om te locken: je wordt simpelweg door de heli of door andere grondspelers gesloopt.

Alles wat ik voorstel is dat het misschien leuker zou zijn als de Hind b.v. gewoon een maximum tijdsduur mee zou krijgen. En de chopper gunner neer kunnen schieten zou ook een aardige toevoeging zijn. Het gewoon verdwijnen de chopper in is daarnaast ook niet bijzonder realistisch, daar hadden ze ook best iets op kunnen verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
djunicron schreef op woensdag 22 december 2010 @ 00:51:
[...]
Maar in een game waarbij de teams aan elkaar gewaagd zijn is de kans behoorlijk aanwezig dat de chopper de balans compleet gaat vergallen. Zo heb ik eens een HC HQ gespeeld met leuke teams van beide 8 man, waarbij iemand door een lucky nade en wat campen + claymore een gunship los liet, die mij, maar ook andere teamleden gewoon continue afslachte. Ik ben 5 maal gespawnkilled. Nog voordat je drie stappen heb gezet, krijg je een raket / zootje oud ijzer door je heen. Tijdens drukke gevechten is het gewoon ondoenlijk om te locken: je wordt simpelweg door de heli of door andere grondspelers gesloopt.

Alles wat ik voorstel is dat het misschien leuker zou zijn als de Hind b.v. gewoon een maximum tijdsduur mee zou krijgen. En de chopper gunner neer kunnen schieten zou ook een aardige toevoeging zijn. Het gewoon verdwijnen de chopper in is daarnaast ook niet bijzonder realistisch, daar hadden ze ook best iets op kunnen verzinnen.
Het is echt niet moeilijk om die chopper neer te halen als een paar man een AA class hebben, of standaard al met de strela lopen. Je team is gewoon erg slecht als ze een chopper niet kunnen mollen.
Verder hebben zowel de choppergunner als hind een max time limit hoor, beide 60 seconden. Het overkomt me echter maar zelden dat ik de volle tijd kan benutten met de chopper, meestal is het na een kill of 5 wel afgelopen als de tegenstander een beetje goed is.

Kijk zo moet het:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=d7FQBlbhRps]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-06 14:58
Jup, zodra je "Enemy chopper incoming" hoort, moet je al klaar staan met je rocket launcher.
Zeker met een strela en sleight of hand mag de gunner van geluk spreken als ie 1 kill scoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 386442

Volgens mij ben ik de enigste met een andere look op black ops. Mij gaat het om de dedicated servers, de fijne maps om in te spelen, en VOORAL de mooie gameplay, met een mooie fps in je scherm, waarvoor je natuurlijk console nodig hebt, en een beetje kloten met configs en commands. Call of duty 4 blijft de beste shooter qua gameplay, modern warfare 2 gewoonweg het slechtste, en nu is er toch weer een uitgekomen waar de highskilled gamers veel uit kunnen gaan halen.

Met shooters vind ik persoonlijk highskilled gamen leuker, dan fungamen met killstreaks etc. Simpel met reden omdat het gewoonweg minder skilled is omdat het met level gaat, killstreaks, goede en minder goede guns, je teamplay is er niet etc.

Maar ik kan me helemaal inleven in mensen die het fun vinden om te publicen!
Zelf speel ik ook wel is graag een potje, puur voor de chaotische kick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-07 09:19
heb een keer gehad dat ik een heli neerhaalde voordat die gast ook maar 1 kill had, die zal blijkbaar bijna te huilen, hij was zo blij met zijn heli (werd ons verteld na het potje in de lobby), had hij eindelijk eens een keer een heli en dan geen kill..... heerlijk

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 365248

Wellicht post ik deze vraag in het verkeerde topic maar ik waag toch een poging, mocht het verkeerd zijn dan pas ik e.e.a. aan. Ik kon het antwoord niet in de startpost o.i.d. vinden.

Is het mogelijk om in de multiplayer mode (1 xbox, 2 controllers, geen verbinding met internet) ook met elkaar tegen de computer te spelen? Je kan wel tegen elkaar, maar dan loop je verder in een lege omgeving en ik wil juist met iemand samen spelen tegen "de rest".

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan dat niet gewoon in de combat training?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bram1984 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 09:30:
Kan dat niet gewoon in de combat training?
Dat ga ik vanavond gelijk uitproberen, dank voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-06 00:29
Rutger Mulder schreef op woensdag 22 december 2010 @ 02:19:
[...]

Het is echt niet moeilijk om die chopper neer te halen als een paar man een AA class hebben, of standaard al met de strela lopen. Je team is gewoon erg slecht als ze een chopper niet kunnen mollen.
Verder hebben zowel de choppergunner als hind een max time limit hoor, beide 60 seconden. Het overkomt me echter maar zelden dat ik de volle tijd kan benutten met de chopper, meestal is het na een kill of 5 wel afgelopen als de tegenstander een beetje goed is.

Kijk zo moet het:
[video]
Klopt, dan worden de andere killstreaks ook weer interresant om te gebruiken. Gisteren had ik meer dan 20 kills in 1 potje HQ Summit met de Napalm en mijn Chopper scoorde 1 hele kill.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Loadichus schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 22:14:
Ik heb trouwens een online playercard emblemm designer/ generator gevonden.
http://www.gamexe.net/codbo/playercard/

Het is in ieder geval een manier voor de console players om zijn eigen emblem te creëren voor op de PC.
ALs PC speler kan je ook snel je eigen emblem na te maken :P
Afbeeldingslocatie: http://cod.gamexe.net/13913.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-06 08:49

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Anoniem: 365248 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 09:53:
[...]

Dat ga ik vanavond gelijk uitproberen, dank voor de tip.
Network connection required..Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:07
Anoniem: 365248 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 09:18:
Wellicht post ik deze vraag in het verkeerde topic maar ik waag toch een poging, mocht het verkeerd zijn dan pas ik e.e.a. aan. Ik kon het antwoord niet in de startpost o.i.d. vinden.

Is het mogelijk om in de multiplayer mode (1 xbox, 2 controllers, geen verbinding met internet) ook met elkaar tegen de computer te spelen? Je kan wel tegen elkaar, maar dan loop je verder in een lege omgeving en ik wil juist met iemand samen spelen tegen "de rest".
Dit kan in combat training, maar het stomme is dat je voor combat training wel een xbox live connectie nodig heb. Combat training zit 'achter' het menu xbox live.
Ook al speel je offline met een vriend en een stapel bots, dan heb je alsnog Xbox Live nodig. Ik vind het jammer dat ze dit niet ook in local hebben beschikbaar gesteld. Ik speel nog wel is system link met een huisgenootje, 2 vs 2, en daar zouden een groepje bots niet misstaan.

Dus om je vraag te beantwoorden: Nee, niet zonder xbox live connectie. Je keuzes zijn.

- offline split-screen op 1 xbox (max 4, geen bots)
- system link (max 2 per xbox, geen bots)
- combat training (split screen (max 2?) + bots, xbox live vereist)
- online op xbox live met split screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:33
Ligt het nou aan mij of is er weer een nieuwe patch uit? Voor PS3.
Ik wil hem net opstarten, maar moet eerst een bestand van 27 MB downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

TheBleeder schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:46:
Ligt het nou aan mij of is er weer een nieuwe patch uit? Voor PS3.
Ik wil hem net opstarten, maar moet eerst een bestand van 27 MB downloaden.
Het zou met niet verbazen, gezien de chaos ze hebben gecreëerd met de vorige patch, dat ze er een kleine hotfix doorheen gejaagd hebben. Nou speel ik zelf op de PC, dus zeg niks met zekerheid, maar ik hoop dat het een beetje helpt voor de PS3 spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KingKoning schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:38:
[...]

Dit kan in combat training, maar het stomme is dat je voor combat training wel een xbox live connectie nodig heb. Combat training zit 'achter' het menu xbox live.
Ook al speel je offline met een vriend en een stapel bots, dan heb je alsnog Xbox Live nodig. Ik vind het jammer dat ze dit niet ook in local hebben beschikbaar gesteld. Ik speel nog wel is system link met een huisgenootje, 2 vs 2, en daar zouden een groepje bots niet misstaan.

Dus om je vraag te beantwoorden: Nee, niet zonder xbox live connectie. Je keuzes zijn.

- offline split-screen op 1 xbox (max 4, geen bots)
- system link (max 2 per xbox, geen bots)
- combat training (split screen (max 2?) + bots, xbox live vereist)
- online op xbox live met split screen.
Bedankt, een helder verhaal! :D
Binnenkort mezelf dan maar aanmelden op xbox live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361496

Zijn er nog veel mensen met een ps3 die problemen hebben dan? Sinds vorige week donderdagavond heb ik weinig tot geen last meer van connectings/searchproblemen. Maar dit geldt nog niet voor iedereen begrijp ik? Mooi klote dan, hoop voor deze mensen dat het snel wordt opgelost!
CrackSlet schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:58:
[...]

Het zou met niet verbazen, gezien de chaos ze hebben gecreëerd met de vorige patch, dat ze er een kleine hotfix doorheen gejaagd hebben. Nou speel ik zelf op de PC, dus zeg niks met zekerheid, maar ik hoop dat het een beetje helpt voor de PS3 spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
  • Laatst online: 09-10-2024
Ik zat laatst met 5 man in een party en dat werkte wonderbaarlijk goed.
We kwamen steeds heel snel in games, blijkbaar hebben ze voor ons toch iets goeds gedaan.

Alhoewel ik wel veel Connection Interrupted heb, maar heel de server heeft dat dan.
En de lag was gisteren zeer vreemd, ben juist geprestiged en er kwamen wat vijanden om het hoekje zonder mij gezien te hebben. Begin er rustig op te knallen alles raak volgens mij draait hij zich om schiet mij in een halve second neer met een Famas.

Voor de rest zijn er soms irritante framedrops, zeker als er een claymore ontploft en ik tegelijkertijd begin te schieten. Voor de rest is het nog steeds een tof spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
aarondk1 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 12:56:
Ik zat laatst met 5 man in een party en dat werkte wonderbaarlijk goed.
We kwamen steeds heel snel in games, blijkbaar hebben ze voor ons toch iets goeds gedaan.

Alhoewel ik wel veel Connection Interrupted heb, maar heel de server heeft dat dan.
sinds diegene die altijd de party start "locale only" heeft ingesteld is het een stuk minder met de problemen maar zijn PS3 blijft af en toe hangen en dat is wel ellende natuurlijk. Ook blijft het soms een paar keer proberen om iedereen van de party in de lobby/spel te krijgen.

Zelf heb ik af en toe dat ik uit de party gegooid wordt en als ik dan wil joinen krijg ik "user is allready in your party". Even afkloppen: het is al wel een tijd geleden dat de PS3 vast gelopen is (of het patch gerelateerd is weet ik niet, is na de patch nog wel vast gelopen)

Als het eenmaal goed loopt dan zijn er weinig problemen en kunnen we meerdere spellen op rij spelen, maar irritant is het zeker.

[ Voor 10% gewijzigd door Svennie op 22-12-2010 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-03 11:25
Anoniem: 361496 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 12:46:
Zijn er nog veel mensen met een ps3 die problemen hebben dan? Sinds vorige week donderdagavond heb ik weinig tot geen last meer van connectings/searchproblemen. Maar dit geldt nog niet voor iedereen begrijp ik? Mooi klote dan, hoop voor deze mensen dat het snel wordt opgelost!
[...]
Connectie gaat wel, alleen liep hij eergister nog zo'n 4x vast, ik ben er voor nu wel weer even klaar mee. Ik had net een contract gehaald (3x top 3 FFA) en dat ben je dus na een vastloper weer kwijt aargh.. 8)7

Kan overigens niet goed zijn voor mn PS3 denk ik.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330953

Ik had gisteren geen freezes tot 1 moment. 2 uurtjes lekker geknald en opeens BRAAAB. 1 ps3 freeze, daarna constant kicks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

@Bloemp: Zoals je hierboven ziet, ja dus ;)
Maar zullen we het over de game zelf hebben.

Om een discussie te starten, welke handgun (+attachment) heeft hier de voorkeur?
- ASP
- 1911
- Makarov
- Python
- CZ75

Ben wel benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-07 15:52
Damn deel 12 alweer!

Prestigen gaat steeds snellerr heb ik het idee.

Toch is het eigelijk te ziek voor woorden hoeveel het scheelt als ik de HOST ben op de XBOX.
Dan zien anderen mij kennelijk een stuk later en haal ik altijd mijn chopper en hondjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
CrackSlet schreef op woensdag 22 december 2010 @ 14:01:

Om een discussie te starten, welke handgun (+attachment) heeft hier de voorkeur?
- ASP
- 1911
- Makarov
- Python
- CZ75

Ben wel benieuwd
cz75 + auto, gewoon beste pistol, soms ook python met fast reloader. Maar vaak eigenlijk ballistic knifes of strela-3 :)
Op dit moment eigenlijk alleen de sniper class lg96a1met een cz75, sprint class heeft ak74u + ballistic knifes, ghost class een spectre + Strela-3, assault ak rds + cz75 of strela (weet niet zeker meer) en killstreaker galil + ballistic knifes.

[ Voor 20% gewijzigd door SouLLeSSportal op 22-12-2010 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

- ASP
- 1911
- Makarov
- Python
- CZ75

Ben wel benieuwd
Ik ben geen groot voorstander van het kleine spul. Gebruik ze dan ook zelden (LAW heeft de voorkeur)
Maar als je echt moet, die Python is in mijn optiek wel de fijnste.
Plus die ACOG is wel grappig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361496

Tot nu toe voornamelijk de CZ75, full auto. Ga vanavond eens ballistic knive proberen. Nog nooit geprobeerd, terwijl ik er toch al wel 2 dagen spelen op heb zitten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spongerobie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04-07 13:17

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

ik heb op mijn stealth class geëxperimenteerd met hand geweren en ik ben de grootste fan van de CZ75 met silencer t.o.v. andere pistolen met silencers..
Makarov heeft ook wel wat maar dat vind ik een te russisch ding lijken :p

Sommige mensen kunnen trouwens slecht tegen de Crossbow.. ik moet zeggen dat het me best aardig afgaat met dat ding en sommige mensen zien er gewoon de lol niet van in :O, ze gaan vergelijkingen maken met de n00btube maar ik denk dat je voor de crossbow een stuk beter moet richten aangezien de blast radius veel kleiner is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

Spongerobie schreef op woensdag 22 december 2010 @ 14:27:
ik heb op mijn stealth class geëxperimenteerd met hand geweren en ik ben de grootste fan van de CZ75 met silencer t.o.v. andere pistolen met silencers..

Sommige mensen kunnen trouwens slecht tegen de Crossbow.. ik moet zeggen dat het me best aardig afgaat met dat ding en sommige mensen zien er gewoon de lol niet van in :O, ze gaan vergelijkingen maken met de n00btube maar ik denk dat je voor de crossbow een stuk beter moet richten aangezien de blast radius veel kleiner is...
Een crossbow is heel iets anders dan een noobtube, zoals je al zegt is de blastradius al kleiner, maar veel belangrijker is de delay tussen impact en explosion. Ik kan voor geen moer overweg met de crossbow en vind t er knap als mensen t wel kunnen. M.a.w. you won't be noobed bij me! ;)

En ik vind zelf de 1911 wel lekker aanvoelen. Volgens de stats is het niet echt een super wapen, maar ik kan er erg goed mee overweg, vind m een stuk lekkerder spelen dan de python bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
  • Laatst online: 04-07 12:09
Er is een nieuwe update uit voor de playstation :) Namelijk 1.5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Spongerobie schreef op woensdag 22 december 2010 @ 14:27:

plus slome reload en drop van de pijl, waarbij je met een noobtube veel sneller naar je main kan switchen en geen secondary mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Laatst online: 03-06 15:43
CrackSlet schreef op woensdag 22 december 2010 @ 14:31:
[...]

Een crossbow is heel iets anders dan een noobtube, zoals je al zegt is de blastradius al kleiner, maar veel belangrijker is de delay tussen impact en explosion. Ik kan voor geen moer overweg met de crossbow en vind t er knap als mensen t wel kunnen. M.a.w. you won't be noobed bij me! ;)

En ik vind zelf de 1911 wel lekker aanvoelen. Volgens de stats is het niet echt een super wapen, maar ik kan er erg goed mee overweg, vind m een stuk lekkerder spelen dan de python bijvoorbeeld.
Gebruik hem zelf ook niet al is het wel een leuk wapen! Weer eens wat anders :*) . Alleen heb een hekel aan dat als je als sniper naar het raam gaat in nuketown (bovenste verdieping) dat als je kijkt er direct zon ding op je hoofd komt. Van die gastjes die hele tijd maar wachten met hun crossbow.. mja doe je niks aan! Ik vind de cz75 met auto ook echt heerlijk! Alleen gisteren mn 2e prestige in gegaan, dus weer even wachten! :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruik van de pistolen de CZ75 met extended mag of dual wield, of de Python Dual Wield. De Python is minder accuraat maar heeft wel een flinke damage. Toch gebruik ik voornamelijk de balistic knife, voornamelijk als ik mij achter de vijand bevind en mijn positie niet wil verraden. Ik speel niet veel met een silencer namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
edit

[ Voor 97% gewijzigd door codex op 22-12-2010 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F41R
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-01 13:03
jostefa schreef op woensdag 22 december 2010 @ 14:31:
Er is een nieuwe update uit voor de playstation :) Namelijk 1.5!
Hopen dat deze de vastlopers verhelpt....
Iemand ergens een changelog gezien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

F41R schreef op woensdag 22 december 2010 @ 15:54:
[...]

Hopen dat deze de vastlopers verhelpt....
Iemand ergens een changelog gezien? :)
Patch 1.05 released at 2AM PST on 12/22/10. This patch is part of a series of ongoing improvements to online connectivity which will be continued over the next few weeks. Treyarch is dedicated to ensuring the best gaming experience for the fans, and we’ve been actively working with you to continue to improve the game based on your feedback. As always, keep the feedback coming through the community forums.

12/22 (full patch 1.05)
• Improved party reliability when leaving with party – an additional step in an ongoing series of party improvements continued in the next patch
• Improved UPnP functionality – further expands the game’s capability to open NATs on routers with universal plug and play enabled
• Enabled mute functionality in Playercards in the pre-game lobby
• Enabled kick functionality in party and private match lobbies
• Addressed an issue where the pre-game lobby would not always display properly when multiple players leave the lobby after a team split
• Addressed an issue where the pre-game lobby would appear stuck on the countdown timer while waiting to balance teams

Bron: http://www.callofduty.com...2l469ssit8e3spo8apm726ib5

[ Voor 16% gewijzigd door CrackSlet op 22-12-2010 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-07 18:39
Gisteren CTF @ Village.
Zo goeie streak achter mekaar had op een gegeven moment rcxd, care packages en choppers te gebruiken krijg ik een super freeze :@ .
Had 20-2 terwijl de gozer na mij 9-5 had :S

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

fatihbatur schreef op woensdag 22 december 2010 @ 15:58:
Gisteren CTF @ Village.
Zo goeie streak achter mekaar had op een gegeven moment rcxd, care packages en choppers te gebruiken krijg ik een super freeze :@ .
Had 20-2 terwijl de gozer na mij 9-5 had :S
En hoe was de score wat betreft vlaggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Frentik schreef op woensdag 22 december 2010 @ 16:08:
[...]
En hoe was de score wat betreft vlaggen?
Ben ik ook wel benieuwd naar :)

Overigens gingen de potjes Domination bij de Tigers lekker gisteren, was natuurlijk eeuwige tweede achter Black. Die heeft een abonnement op #1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind CTF zo'n lastig in te schatten gametype. Omdat er maar 1 target is weet je niet wat nou verstandig is. Ga je defenden(oftewel campen) of rennen als een kip zonder kop). Er is niet echt een lekkere middenweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn grootste probleem met CTF is,
Ik zit tussen het defenden en rennen in.

wat er in resulteerd dat ik eigenlijk altijd net te laat bij de vlag ben,
leuk is wel dat de vijandelijke runners met eind bestemming in zicht, door yours truly worden neer gemaaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

Anoniem: 387913 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 16:21:
Mijn grootste probleem met CTF is,
Ik zit tussen het defenden en rennen in.

wat er in resulteerd dat ik eigenlijk altijd net te laat bij de vlag ben,
leuk is wel dat de vijandelijke runners met eind bestemming in zicht, door yours truly worden neer gemaaid.
Hehe...dat is altijd lekker ja. Als je dan goed luistert hoor je ergens heel ver weg een toetsenbord breken ;)
Bij CTF heb ik ook hetzelfde als Aardschok. Meestal TDM ik me een weg richting de flag, niet als een gek rushen en ook niet bang zijn een klein omweggetje te maken. Maar als ik de flag weet te bereiken, dan is het ook enkel pistol pakken en als een paard met oogkleppen op terug rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
stand was 1-0 voor ons en toen freezde hij, had tevens de flag zelf gebracht :D. niemand hielp me, men teammates zaten te campen bij de vlag en plaatsen 100 claymores en stom :@
Vanavond weer CTF is wel wat anders dan TDM&DOM @ Nuketown xD

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
reemprive schreef op woensdag 22 december 2010 @ 16:14:
Ik vind CTF zo'n lastig in te schatten gametype. Omdat er maar 1 target is weet je niet wat nou verstandig is. Ga je defenden(oftewel campen) of rennen als een kip zonder kop). Er is niet echt een lekkere middenweg.
campen sowieso niet, defenden ja dat mag maar dat betekend niet dat je in een hoekje wacht tot mensen voorbij komen. Dat betekent gewoon zorgen dat de vlag niet gecapped word. Dat kan je prima ook sprintend doen van cover naar cover.

aanvallen kun je het beste doen als je lekker snelle/stille class hebt en zelf ook een beetje rusher bent. flakjacket is heel fijn om door clays te sprinten. En nee dat betekent niet dat je als een kip zonder kop hoeft te gaan rennen ;) ik stel me meestal verdekt op, wacht even tot de spawn leeg is, cap de flag en ren dan als een bezetene naar een flank waar ik dan een clay tactisch opstel, liefst naar de kant van de vijand spawn. Dan maar hopen dat je team een beetje benul heeft van hoe ctf werkt en je gaat coveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
Even nog iets ben nu lvl 43. wat voor voordelen heb ik wanneer ik prestige naar een hoger 'rank' (prestige2)

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325725

fatihbatur schreef op woensdag 22 december 2010 @ 16:34:
Even nog iets ben nu lvl 43. wat voor voordelen heb ik wanneer ik prestige naar een hoger 'rank' (prestige2)
Alle info: http://callofduty.wikia.com/wiki/Prestige_Mode
even scrollen naar black ops uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
de enige die ik weet is dat custom 6 vrij komt bij de wapens. en een mooier embleem. Vergeet ook de uitdaging niet om weer te levellen.

zie hierboven voor alle details _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Svennie op 22-12-2010 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

Dat je alles weer opnieuw kan doen. De ene vind het leuk, de ander niet.
Het houd iig de afwisseling erin, omdat je telkens weer je wapens moet unlocken.
Plus het verlengt je digitale lus een beetje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Laatst online: 05-07 11:31

JohnD

Bernd

bah heb al 3x hacker pro gehaald... maar elke keer als ik stop staan m'n claymore kills weer op 23. :/

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-07 16:35
Hmmm niks in changelog over freezes dus? Alhoewel ik er nog geen gehad heb in 1,5 uur spelen nu dus misschien stiekem toch gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
JohnD schreef op woensdag 22 december 2010 @ 16:48:
bah heb al 3x hacker pro gehaald... maar elke keer als ik stop staan m'n claymore kills weer op 23. :/
dat is irritant, ik moet nog 2 "near equipment kills" en dan ben ik er weer (had gisteren een paar kills bij mijn motion sensor, had ik hacker niet als perk.... 8)7 ). Wat gebeurd er dat die kills verdwijnen dan? Freeze of zo? Als je die challenge gehaald hebt blijven die toch bewaard, ook al stop je meteen erna met het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
  • Laatst online: 04-07 12:09
YouTube: Call of duty: Black Ops - ballistic knife kill

Voor de grap een filmpje gemaakt, kijk vooral de final kill! Wat vinden jullie er van O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
jostefa schreef op woensdag 22 december 2010 @ 17:42:
YouTube: Call of duty: Black Ops - ballistic knife kill

Voor de grap een filmpje gemaakt, kijk vooral de final kill! Wat vinden jullie er van O-)
wat nice, lekker die 2 achter elkaar en dan ook nog is als final!

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabbo12
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-07 20:49
zooo, dat is een mooie kill. Doe laatste dagen ook veel gungame. Ik heb alleen bij de grimreaper dat ie uit me handen verdwijnt. Ik kan wel schieten, maar ik zie hem niet voor me. Meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alsditookniet
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-10-2023
JohnD schreef op woensdag 22 december 2010 @ 16:48:
je hele match afmaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Tabbo12 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 23:34:
zooo, dat is een mooie kill. Doe laatste dagen ook veel gungame. Ik heb alleen bij de grimreaper dat ie uit me handen verdwijnt. Ik kan wel schieten, maar ik zie hem niet voor me. Meer mensen die hier last van hebben?
Ideaal toch? Dat ding neemt je halve beeld in beslag normaal!

Mijn iRacing profiel

• Rutger Mulder
- ASP
- 1911
- Makarov
- Python
- CZ75

Ben wel benieuwd
De ASP, 1911, Makarov en CZ 75 zijn qua spread, recoil en damage 100% gelijk. Het verschil zit hem dus in de rate of fire, magazine size, reload time, drop/raise time en de attachments. Ik vind de ASP de beste pistol omdat deze de hooste rate of fire heeft van alle pistols en daardoor het snelst kan killen. De python kan net zo snel killen omdat deze maar 2 kogels nodig heeft, maar deze gun heeft wel als nadeel een veel hogere recoil. De python is daarom mijn tweede keus. De ASP heeft verder het voordeel dat deze een raise/drop time heeft die 2x zo snel is als alle andere pistols en daarnaast ook nog eens de snelste reload time heeft. Voor mij is dit belangrijk omdat ik die pistol zie als een laatste redmiddel in nood en je snel moet reageren. Snel de pistol te voorschijn halen en de hoge rate of fire zijn erg belangrijk als je een kans wilt maken tegenover een tegenstander met een sterkere gun. Het nadeel van de ASP is de kleine clip size van 7 kogels en alleen de dual wield attachment, maar dit is voor mij van ondergeschikt belang. Ik ben momenteel ff aan het testen met dual wield ASP. Je ruilt hierbij wat accuracy (meer spread) in voor twee keer zoveel kogels en/of hogere rate of fire doordat je twee pistols hebt om te schieten. Verder heb je alle voordelen van de single ASP.
De 1911, Makarov en CZ 75 zijn verder op alle punten gelijk aan elkaar. Het verschil bij deze drie pistols zit hem in de grootte van het magazijn (7, 8 en 12 kogels). Meer kogels betekent een iets hogere reload time.
Wat wel opvallend is, is dat de 1911 twee keer zoveel kogels (14) krijgt met extended mags en de andere er maar de helft bij krijgen. Dus de 1911 is beter dan de Makarov met extended mags omdat deze dan 2 kogels meer krijgt en ook nogs eens de snellere reload time heeft.
Verder kan ik de CZ 75 full auto echt afraden. Met deze attachment gaat je kogel damage van 40 terug naar 30 waardoor je nu 4 hits nodig hebt om te killen inplaats van 3. Ook lever je nog eens in op je rate of fire van 625 naar 535 rpm waardoor je minder snel iemand zal killen. Je kan veel beter de standard pistol nemen en gewoon snel klikken met je muis. Je schiet dan veel sneller dan full auto en je hebt dan ook mog eens veel meer controle over je schoten.

Het is uiteindelijk maar net waarvoor je de pistol wil gebruiken en hoeveel kogels (goede aim) je nodig hebt welke pistol de beste keuze is. Imo backup wapen de ASP en main wapen de Python speedreloader of dual wield (deze heb gratis speed reloader).

Pistol attachment opties:
ASP: dual wield
1911: iron sights, extended mags, silencer, dual wield
Makarov: iron sights, extended mags, silencer, dual wield
Python: ACOG, speed reloader, snub nose, dual wield
CZ 75: iron sights, extended mags, silencer, dual wield, full auto

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-07 06:08

Mystikal

It never hurts to help!

Kijk hier ga ik mijn voordeel mee behalen. Ik schoot vooralsnog altijd met de Marakov (extended Mags) en deed dat niet echt onverdienstelijk. Gisteren nog 3 kills achter elkaar gemaakt met mijn marakov omdat mijn primary leeg was. Ik switch tegenwoordig in close combat als mijn magazijn leeg is van mijn AK74u naar mijn marakov. Gokkende erop dat de tegenstander een reload doet. Ik ben dan vaak net wat sneller waardoor ik de kill kan veiligstellen.

De python ben ik geen fan van. Te veel recoil. Ik zal het eens gaan testen!

Basement Bios ---- Exo-S

Ik kan me niet helemaal vinden in het pistool verhaal. Ik heb alle pistolen in Dual Wield getest, met de CZ75 maak ik beduidend meer kills dan met alle andere pistolen. Tenzij het op de korte afstand aankomt, dan is de Python dual wield het beste wapen omdat een dubbel schot vrijwel altijd een instant kill is.

• Svennie
volgens mij hoeft dat niet, een challenge die je haalt blijft ook staan als je erna de verbinding verliest toch?

heb gisteren hacker pro gehaald maar ben vergeten om meteen te stoppen om het te testen, het liep te lekker.

Wat is trouwens de range van de motion detector? Ik heb dat ding gisteren neergezet maar er liep niemand in de buurt, en toen ik iemand neerschoot een stuk verderop (in ieder geval buiten de cirkel die dat ding op je radar laat zien) had ik hacker pro ineens, ik had niet verwacht dat een kill daar nog mee zou tellen voor die challenge.

• SouLLeSSportal
reemprive schreef op donderdag 23 december 2010 @ 09:30:
Ik kan me niet helemaal vinden in het pistool verhaal. Ik heb alle pistolen in Dual Wield getest, met de CZ75 maak ik beduidend meer kills dan met alle andere pistolen. Tenzij het op de korte afstand aankomt, dan is de Python dual wield het beste wapen omdat een dubbel schot vrijwel altijd een instant kill is.
pff dual wield kan ik persoonlijk echt he-le-maal niets mee :S
Dat je machine pistolen als scorpio nog dual wield gebruikt ok, maar pistolen op de manier dat het in cod zit is echt niet te doen vind ik.
Je accuracy lijkt wel te veranderen naar een waterpistooltje en richten is vrijwel overbodig.
die auto functie laat wel een foregrip zien maar of het werkelijk ook helpt met reduceren van de kick weet ik niet. Voor mijn gevoel wel maar zoals gezegd gebruik ik pistolen erg weinig.

• ApC_IcE
  • Laatst online: 23:16

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Ik kan sinds gisteravond mijn primary weapon niet meer veranderen, elke keer gaat ie terug naar de vorige die ingesteld staat in alle slots.
heel vervelend.

- Geen cloud of sync meldingen gehad en ik druk ook geen downloading settings weg.
- heb em al een kwartier aan gezet op de customize schermpjes
- clientregistry.blob verwijderd.
- paar keer opnieuw opgestart

hebben meerdere mensen er last van ?

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

Roshnak

PSN: Roshgill

Black Ops kan van mij de boom in... heb er 3 dagen last van een Steam Error : This game is currently unavailable.

ApC_IcE schreef op donderdag 23 december 2010 @ 10:52:
Ik kan sinds gisteravond mijn primary weapon niet meer veranderen, elke keer gaat ie terug naar de vorige die ingesteld staat in alle slots.
heel vervelend.

- Geen cloud of sync meldingen gehad en ik druk ook geen downloading settings weg.

Wel gehad,. iedere keer heel de class netjes gezet. click op back, weer die stomme default sniper class...
uiteindelijk, ipv alles in 1x wijzigen, alleen de primary eens veranderd.
Dat werkte dan weer wel, dus weet niet of jij ook toevallig alles had veranderd, maar probeer anders eens stap voor stap

Roshnak schreef op donderdag 23 december 2010 @ 11:06:
Black Ops kan van mij de boom in... heb er 3 dagen last van een Steam Error : This game is currently unavailable.
heb je de laatste patches installed?
of kill steam een keer en probeer gewoon nog eens.

Ik heb het ook wel eens,.. maar als ik steam een nekschot geef, en het daarna meteen weer probeer werkt het altijd.

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
ApC_IcE schreef op donderdag 23 december 2010 @ 10:52:
heel vervelend.

Ik had dit ook een keer in prestige 3 of 4 ofzo... en wat het uit eindelijk was... ik ging een volledige match spelen en daarna kon ik het gewoon opeens weer wijzigen... maar ik kon classe wel al veranderen(voor de volledige match spelen) naar een enfield bijv. maar niet naar een Famas of ak74u of iets dergelijks.... nog al vaag...

Ik heb btw even een kleine montage gemaakt van sniper l96a1 met een aantal tomahawk kills...

zouden jullie deze aub willen raten of zeggen wat je er van vind.

zitten geen top editing skills in :P :-(

http://www.youtube.com/watch?v=nw71RD8WIHs&hd=1

[ Voor 16% gewijzigd door falcon123 op 23-12-2010 11:41 ]

falcon123 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 11:34:
[...]

Ik had dit ook een keer in prestige 3 of 4 ofzo... en wat het uit eindelijk was... ik ging een volledige match spelen en daarna kon ik het gewoon opeens weer wijzigen... maar ik kon classe wel al veranderen(voor de volledige match spelen) naar een enfield bijv. maar niet naar een Famas of ak74u of iets dergelijks.... nog al vaag...
Dit is door een patch al hersteld.
vraag me aub niet welke

• NickThissen
Anoniem: 387913 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 12:39:
[...]

vraag me aub niet welke
Ik heb het ook nog regelmatig, al een paar keer gehad met een Famas + suppressor. Als ik alleen de Famas instel en verder niks gaat het wel goed, maar als ik in een keer een Famas + suppressor instel dan werkt het niet, dan gaat hij gewoon terug naar hoe het voor de aanpassing was. Dat is na de patch nog steeds zo.

Wat meestal dus werkt is gewoon even alleen het wapen veranderen. Geen attachments, perks, secondaries, etc, gewoon even alleen je primary wapen, en dan meteen terug. Daarna kun je de rest aanpassen.

[ Voor 16% gewijzigd door NickThissen op 23-12-2010 12:45 ]

Mijn iRacing profiel

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Anoniem: 387913 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 12:39:
[...]

vraag me aub niet welke
Welke dan? xD haha just kidding...

ja inderdaad bij mij was het sowieso voor de nieuwe patch.

het is namelijk wel irritant miss. ff steam/cod forum in de gaten houden.. daar had ik toen de oplossing gevonden.

Ik hoorde ook van een vriend dat hij een bug gevonden had ofzo.. want,

terwijl hij aan het prestigen was letterlijk oftewel tijdens "Downloading new settings" als je op de prestige knop geklikt hebt. hij zei dat hij ondertussen dat gewoon wapens kon kopen en hij is nu level 4 en heeft al een L96A1 want die had die gekocht zei die. zelf nog niet geprobeerd maar who knows.

[ Voor 32% gewijzigd door falcon123 op 23-12-2010 12:49 ]

• ApC_IcE
  • Laatst online: 23:16

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

falcon123 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 11:34:
[...]

Dit hielp ;)
wat bleek, er waren dingen unlocked zoals emblem enzo, terwijl ik dat level nog niet was (wel gehaald maar waarschijnlijk niet gesynced)
ging in 1 match een paar levels omhoog en toen was et over
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client