Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Niet om de discussie hier verder aan te zwengelen, dat hoort in het custom rom topic. Maar sommigen willen gewoon stabiliteit en betrouwbaarheid.
Verwijderd
Deze draait super.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1955212
Kan iemand hier, die ook bezig is met die ICS leaks en CM11/JB versies, misschien een kleine walkthrough maken van hoe hij/zij zijn/haar favoriete ROM erop krijgt please? Bedankt
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Lees even door het custom ROM topic: [LG Optimus 2x Speed] Rooten en Custom ROM'sXanderDrake schreef op woensdag 14 november 2012 @ 09:28:
Kan iemand hier, die ook bezig is met die ICS leaks en CM11/JB versies, misschien een kleine walkthrough maken van hoe hij/zij zijn/haar favoriete ROM erop krijgt please? Bedankt
Daar staat alles vrij helder uitgelegd.
Met de normale camera app krijg ik in slecht licht ook gewoon simpelweg zeer slechte fotos, dus het zal wel aan de camera liggen en niet de app.dirkhimself schreef op zondag 18 november 2012 @ 15:59:
Heeft iemand hier de LG P990 al eens getest als Dash Cam? Ik gebruik DailyRoads, maar krijg 's avonds zéér slechte opnamen. Ligt het e.v.t. aan een of andere instelling? Of kan ik het bij donker gewoon wel vergeten?
Gebruik je de LG ROM (2.3.4) of een custom?hejkompas schreef op woensdag 21 november 2012 @ 18:01:
[...]
Met de normale camera app krijg ik in slecht licht ook gewoon simpelweg zeer slechte fotos, dus het zal wel aan de camera liggen en niet de app.
De echte vraag is dus, krijg je betere camera performance met een custom rom? En zo ja, welke rom?

Heb het probleem met meerdere accu's en de accu's kunnen wel op een losse lader opgeladen worden.
Telefoon al een keer terug naar fabrieksinstellingen gezet en leek het daarna 2 dagen weer te doen, maar helaas probleem is er weer.
Nou ja kan ik weer op zoek naar en nieuwe, ook leuk.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Misschien even als je je telefoon kan en wil rooten, battery wipe doen in Recovery?
Ben erachter gekomen dat ik hem nog wel kan opladen via usb aan mijn transformer, eens kijken of ik het zo vol kan houden tot de SIV uitkomt en anders misschien voor de grap tussendoor een galaxy beam kopen, gewoon omdat het kan.
Niet zoveel zin om hier nog veel tijd in te gaan steken iig.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Voor de grap even je telefoon rooten en een goede CM7 Rom erop zetten, en je hebt een compleet nieuwe telefoonXanderDrake schreef op donderdag 29 november 2012 @ 16:01:
Wel humor... Ik loop heel de tijd te bitchen op Gingerbread, maar ik kwam net tot de conclusie dat het eigenlijk niet zo slecht is... Ik heb per ongeluk mijn O2X factory reset, en nu draait ie ineens veeeel beter. Doet ineens 2 dagen met accu ipv 1, nog maar een derde van de opstarttijd en vertraagd niet echt meer.... Bedankt 3rd party apps
CM10= Android 4.1.? + HW met wat bugs
[ Voor 35% gewijzigd door PCSO op 29-11-2012 22:24 ]
OK! Ik keek even rond, maar kon niet direct vinden welke bugs er in de CM10 nightlies zitten. Is dat hetzelfde als de stock rom (call bug e.d.)?Arnoldsmit schreef op donderdag 29 november 2012 @ 22:22:
CM10= Android 4.1.? + HW met wat bugs
Is je adapter wel goed?Flagg schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:44:
Rooten wordt lastig aangezien ik alleen nog android devices heb, of ik moet de laptop van mijn vriendin ff pakken.
Ben erachter gekomen dat ik hem nog wel kan opladen via usb aan mijn transformer, eens kijken of ik het zo vol kan houden tot de SIV uitkomt en anders misschien voor de grap tussendoor een galaxy beam kopen, gewoon omdat het kan.
Niet zoveel zin om hier nog veel tijd in te gaan steken iig.
Kijk even rond in het Root & Custom rom topic, en stel je vraag daarXanderDrake schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 07:55:
[...]
OK! Ik keek even rond, maar kon niet direct vinden welke bugs er in de CM10 nightlies zitten. Is dat hetzelfde als de stock rom (call bug e.d.)?
Call Bug wordt af en toe nog wel ondervonden..
Sommigen hebben last van data, internet storingen..
Ik heb het icm verschillende laders en kabeltjes. Vandaag deed hij het weer normaal. Het blijft vreemd.
Ik had er opeens last van dat het laden zo nu en dan stopt. Aan de accu icoon kon ik zien dat hij nog niet vol was, dus ik snapte er niets van. Ik heb toen eens goed naar de micro USB aansluiting gekeken en met een naald (of je moet een heel klein pincet hebben) wat pluisjes verwijderd, Stekker zit nu ook een stuk beter en laden hapert niet meer.Flagg schreef op maandag 26 november 2012 @ 21:28:
Nou mijn 2x heeft de geest gegeven zo lijkt het, ik kan hem niet meer opladen, het ziet er naar uit dat hij "denkt" dat de accu vol is en stopt met laden, alleen jammer dat ie dat doet als de accu nog niet vol is.![]()
...
Verwijderd
Nou.. . Die Froyo die erop staat kan me niet echt bekoren. Maar direct flashen naar die gelekte LGP990AT-00-V30a ICS rom van LG?
Hopelijk heeft dat een positief effect, want nu voelt ie toch erg traag aan ivm met hetgeen ik gewoon was van Windows Phone.
Ik zou de laatste 'standaard' leaked ICS nemen van XDA. Degene die niet de EXT3 partitions aanpast, anders kan je niet terug.Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 19:10:
Omdat m'n Omnia 7 terug naar Samsung gaat voor controle/reparatie heb ik ondertussen een o2x voor een zacht prijsje uit HK laten komen. Sinds gisteren avond in gebruik.
Nou.. . Die Froyo die erop staat kan me niet echt bekoren. Maar direct flashen naar die gelekte LGP990AT-00-V30a ICS rom van LG?
Hopelijk heeft dat een positief effect, want nu voelt ie toch erg traag aan ivm met hetgeen ik gewoon was van Windows Phone.
[ Voor 5% gewijzigd door XanderDrake op 05-12-2012 19:30 ]
Verwijderd
Kun je die aanpassingen niet terugdraaimen met de Full Brick Repair tool? (nog wat info aan het vergaren op XDA atm)
5 min opnemen, opslaan, nieuw opnemen, kaart vol, over oudste heen opnemen......
[ Voor 31% gewijzigd door dirkhimself op 06-12-2012 15:04 ]
Het gaat erom dat de oude partitioning voor GB te krap is voor ICS én de LG apps. Daardoor kan je kiezen om óf ICS + minder LG apps (mijn favoriet) óf ICS + alle LG apps en een ruimere partitioning.Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 19:41:
De LG v28g rom met de 'oude' partition layout dan?
Kun je die aanpassingen niet terugdraaimen met de Full Brick Repair tool? (nog wat info aan het vergaren op XDA atm)
Volgens mij is dat laatste gewoon wat complexer om teniet te doen mocht je terug willen.
Zie voorbeeld

In de LG update utility staat hij bij mij nog niet, ik weet niet of dat bij iedereen is.
heeft iemand anders hem al geprobeerd?
bronnen:
http://www.allaboutphones...-de-optimus-2x-speed.html
http://www.phonesreview.c...oid-ics-update-available/
http://androidos.in/2012/...oid-4-0-update-in-europe/
Ik heb nu V20L er op staan en bij mij zegt hij dat een update niet mogelijk is. Er staat mij iets bij dat ik toen de europe open heb geinstalleerd, zou dat de reden kunnen zijn?Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 21:58:
de officiele ICS is net uit, ben hem nu aan het installeren via de Update tool.
32 kWp PV + 54kWh ESS+ 7.5 kW Mitsubishi Ecodan
Verwijderd
maar wat blijkt nu, ik gebruik zojuist de Update tool, krijg de opmerking: uw telefoon wordt bijgewerkt naar ICS, maar het eindresultaat is dat ik van V20R naar V20S ben gegaan...dus blijkbaar nog even wachten. ICS wordt nu eindelijk in Europa uitgerold. Never a dull moment with LG zullen we maar zeggen...
"Problem with communication between cell phone and PC. Please disconnect the cable from your cell phone in order and remove and connect the battery."
Ik heb dit al meerdere malen geprobeerd zonder resultaat. Achja..
Uiteindelijk toch gelukt, na drie keer exact hetzelfde te hebben gedaan. Ik zit nu ook op V20s.
[ Voor 15% gewijzigd door Thiesje op 08-12-2012 02:26 ]
Verwijderd
Dat was dus inderdaad het probleem, terug naar v20m, nu draait hij zijn automatische update weer.. ben benieuwd welke versie het nu is..mightym schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 22:24:
[...]
Ik heb nu V20L er op staan en bij mij zegt hij dat een update niet mogelijk is. Er staat mij iets bij dat ik toen de europe open heb geinstalleerd, zou dat de reden kunnen zijn?
idd v20s..
Lekkere lui van LG hoor... de update tool SCHREEUWT : Let op, bij het updaten naar ICS gaat uw data verloren.. en dan nog v20s installeren..

[ Voor 16% gewijzigd door mightym op 08-12-2012 10:51 ]
Maar goed, ik heb hoop:
Ze schijnen lekker te zijn uit de oven met een frisse witlofsaladenewbreed schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:41:
Kortom: als er een ICS update komt, dan eet ik mijn schoen op.
Laatste LG telefoon ooit voor mij.
Apart ook dat Google de nieuwe Nexus via LG maakt, ik bedoel.. LG staat nu eenmaal voor Lang Geduld qua updates, als ze uberhaubt al komen. En die gaan een Nexus maken ? LOL
Bij Nexus is juist google die ervoor zorgt dat de updates direct beschikbaar zijn, ongeacht het merk,Tommy-D schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 12:47:
Apart ook dat Google de nieuwe Nexus via LG maakt, ik bedoel.. LG staat nu eenmaal voor Lang Geduld qua updates, als ze uberhaubt al komen. En die gaan een Nexus maken ? LOL
LG doet dit zodat mensen juist meer vertrouwen erin krijgen.
Als ze dit idd doen om meer vertrouwen te krijgen mogen ze wel een heel erg goed toestel neer gaan zetten, want tot nu toe is het niet geweldig. Het idee van een Nexus, dus altijd de laatste updates etc spreekt me wel aan. Maar ik weiger gewoon om nog eens een LG te nemen.
Dit was mn 2e toestel van ze, de vorige was een Viewty (ja, heel lang geleden toen die net uit kwam) en dat was ook om te huilen.
Doe mij maar weer een HTC.
Maar aan .kdz installeren zit wel een risico vast, dus ik wacht even.
Ik heb er nu cm7 op staan, dan werkt de LG update tool zeker niet?

Is die "europe open" versie wel geschikt voor de Nederlandse p990?
Verwijderd
Ja hoor, neem eens een kijkje in [LG Optimus 2x Speed] Rooten en Custom ROM's daar is al gebruikers ervaring te vinden.michiel1995 schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 13:41:
Is die "europe open" versie wel geschikt voor de Nederlandse p990?
Ik draai zelf ook de LG ICS nu een tijdje en bevalt prima.
Verwijderd
gebruik je die p990 all in one tool om kdz mee te flashen?Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 17:31:
'k heb hem nu even terug geflashed van CM7 naar BIN_LGP990AT-00-V20q-EUR-XX-JAN-24-2012+0 adv smartflash. Nu eens kijken hoe ik die kdz ICS update erop kan krijgen met Windows XP te draaien in vmware. Op Windows 8 crasht die tool gewoon met alle gevolgen erbij voor de telefoon
en hier staat trouwens ook een smartflashversie van de v30a, iemand hier al ervaring mee?
Verwijderd
Ik heb de 28E met SmartFlash gedaan, en de 28G met NvFlash ging alle twee zonder problemen.michiel1995 schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 19:15:
[...]
gebruik je die p990 all in one tool om kdz mee te flashen?
en hier staat trouwens ook een smartflashversie van de v30a, iemand hier al ervaring mee?
De First-Posts op XDA zijn uitgebreid met voldoende uitleg om het voor elkaar te krijgen.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2028946
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1955212
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2012 19:23 ]
Verwijderd
Nu ben ik aan het zien of ik met recovery.exe op XDA de recovery bootimage kan vervangen door cwm. Injecten ging zonder problemen, flashen ook, maar na de eerste heer herstarten crashtte de bootloader. Eens kijken of ik niks verkeerd heb gedaan of ander voorlopig zonder cwm.
Edit: toevoegen van cwm is niet gelukt met deze release... Rooten zal dus op een andere manier moeten gebeuren... Voorlopig zo laten totdat er een oplossing is.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2012 22:52 ]
Verwijderd
hoidoei
Ik vorige week voor het laatst. Alles wees in de richting van ICS (help, text, uitleg, allemaal in NL) maar er zat geen ICS update achter... Lame.Mr_gadget schreef op zondag 16 december 2012 @ 16:38:
Iemand al gechecked of de updater naar ICS al uit is gebracht? Ze zullen het waarschijnlijk niet echt aankondigen vermoed ik.
Verwijderd
Waarom zou je zelf niet even 5 minuten van je tijd gebruiken om de updater aan te slingeren?Mr_gadget schreef op zondag 16 december 2012 @ 16:38:
Iemand al gechecked of de updater naar ICS al uit is gebracht? Ze zullen het waarschijnlijk niet echt aankondigen vermoed ik.
http://www.androidworld.n...naar-ics-v30a-rooten.html
Ik vind dat updaten altijd een vrij frustrerende opgave: hij heeft vaak problemen met verbinden, je moet je telefoon uitzetten, accu eruit halen en weer proberen...Maar ik ben het momenteel aan het proberen, ben nu een backup aan het maken, in het venster staat 'upgrade naar Ice cream Sandwich'. Maar dat zou ook hetzelfde kunnen zijn als XanderDrake had...Verwijderd schreef op zondag 16 december 2012 @ 18:51:
[...]
Waarom zou je zelf niet even 5 minuten van je tijd gebruiken om de updater aan te slingeren?
UPDATE: en idd, ik zit nu op V20s en geen ICS

[ Voor 9% gewijzigd door Mr_gadget op 17-12-2012 11:56 ]
Intressant: als je de eerste tutorial volgt dan is je 02X overgezet naar de officiele ICS toch? Als ik hem niet wil rooten is de eerste handleiding voldoende?thijsve schreef op zondag 16 december 2012 @ 19:44:
lg p990 hier na lang wachten op lg dan zelf maar geupdated naar android 4.01 , firmware v30a europe officieel , aan de hand van deze tut , staat er nu een paar uurtjes op en ik moet zeggen , heel mooi , maar maakt de telefoon wel een stukje trager aanvoelen ..misschien nog een beetje tweaken...
http://www.androidworld.n...naar-ics-v30a-rooten.html
Ik heb de handleiding gevolgd en draai nu ICS, eerst geupdate op de normale manier naar V20S en toen de eerste post gevolgd, werkte perfect!XanderDrake schreef op maandag 17 december 2012 @ 08:39:
[...]
Intressant: als je de eerste tutorial volgt dan is je 02X overgezet naar de officiele ICS toch? Als ik hem niet wil rooten is de eerste handleiding voldoende?
ICS draait erg mooi (clean install)!
Volgens mij moet je ook de unlocked bootloader er dan op zetten. Dat deed bij mij de truuk. Iwellicht hier ook verder om te rooten: [LG Optimus 2x Speed] Rooten en Custom ROM'sVerwijderd schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 22:32:
Nu ben ik aan het zien of ik met recovery.exe op XDA de recovery bootimage kan vervangen door cwm. Injecten ging zonder problemen, flashen ook, maar na de eerste heer herstarten crashtte de bootloader. Eens kijken of ik niks verkeerd heb gedaan of ander voorlopig zonder cwm.
zelf heb ik de phone op ICS gezet met smartflash:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2028946
daarna cwm6 + bootloader met nvflash erop gezet. (effe guide zoeken... 2x phone herstarten in recoverymode)
en daarna een licht gemodde cwm versie erop gezet waar wat lg bloatware is uitgehaald. en root al in zit http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2038868 civato_FLEX
[ Voor 28% gewijzigd door leuk_he op 19-12-2012 08:56 ]
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Verwijderd
Nu heb ik op XDA eigenlijk wel een ROM gevonden die me helemaal weet te bekoren: DjangoManouche X 1.2
LG heeft met ICS toch wel een nette firmware weten te maken, maar de processor op 1Ghz is soms toch wel traag te noemen. Als je 3 apps of zo open hebt begin je het serieus te voelen.
Bij het zoeken naar manieren om het vlotter te laten aanvoelen ben ik uiteindelijk bij de DjangoManouche X 1.2 uitgekomen op XDA. Het is gebaseerd of op V30A\V30B en je kunt kiezen tussen de stock kernel of een aangepaste kernel. Zelf koos ik voor de KingOfBirds Kernel.
De CPU is overklokbaar tot 1.4Ghz en met CPU Master kun je zelf bepalen in welke maten je hem wilt overklokken.
Ik heb het op eerst 1.2Ghz en daarna op 1.4Ghz gezet. De telefoon wordt er niet echt warmer door en de accu duurt alsnog > 20u met regelmatig
eens een site raadplagen, facebook, sms'en bellen en email.
Op 8u gebruik toont CPUspy dat de proc amper 8 minuten op 1.4Ghz werkte. Het is vooral de snelheid die het een zeer aangename ervaring van maakt.
Als je ICS wilt, is deze rom echt wel de moeite om te overwegen. En je zit bovendien niet met die vervelende call bug die vaak voorkomt en al helemaal bij CM10.
418O2 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 17:01:
Welke upgradetool?
Maar het voelt wel sneller aan! Hoop dat dit blijft bij wat langer gebruik.
Thuis maar proberen dan gezien OTA nog niet beschikbaar lijkt te zijn.
Ironisch he? We zitten voor veel early adapters nu al een tijdje aan het upgrade moment (1-2 jaar contract duur) dus inderdaad, voor deze users is het te laat. Ik wilde eigenlijk nu ongeveer een Jiayu G3 bestellen, maar nu ik op ICS zit kan ik weer even wachten. Wie weet komt de Nexus 4 toch naar NL of is de G4 een geniale smartphone?Kapot schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 10:23:
Het lijkt erop dat we toch ICS hebben op de 2X, hoeveel mensen zullen hun telefoon uit frustratie weggedaan/vervangen hebben?
De Optimus 2X ligt wel thuis als reserve telefoon, dus gisteren ook maar geupdated. En moet zeggen, LG heeft wel goed werk geleverd. Ik vind het homescreen, menu, skins, alles eigenlijk, heel goed werken. Beetje jammer dat het zo laat geleverd is...
Voor de huidige gebruikers is het misschien niet te laat, en dan is het zeker beter laat dan nooit. Maar voor mij had nooit niets uitgemaakt meer...
Verwijderd
Verwijderd
Is hij dan weer helemaal naar fabrieksinstellingen?
Gaat hier natuurlijk om de officiele update
Alle apps zijn overgenomen, contacten en berichtjes ook.Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 20:24:
Wat wordt er allemaal verwijderd bij de update naar 4.0?
Is hij dan weer helemaal naar fabrieksinstellingen?
Gaat hier natuurlijk om de officiele update
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
[ Voor 3% gewijzigd door Spice op 04-01-2013 20:34 ]
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Early adaptors nemen bewust dit risico anders horen ze niet bij die groep.XanderDrake schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 10:32:
[...]
Ironisch he? We zitten voor veel early adapters nu al een tijdje aan het upgrade moment (1-2 jaar contract duur) dus inderdaad, voor deze users is het te laat. Ik wilde eigenlijk nu ongeveer een Jiayu G3 bestellen, maar nu ik op ICS zit kan ik weer even wachten. Wie weet komt de Nexus 4 toch naar NL of is de G4 een geniale smartphone?
Early innovators moeten helemaal niet zeuren en elke 6 maanden een nieuwe kopen.
Ik heb een maat die zit met een kast vol peperdure laserdiscs hilarisch.
Ik behoor nu tot de late majority heb de telefoon nu 1 jaar voor weinig geld gekocht dus mooie update voor de late majority, kan er weer een jaartje tegen.
Verwijderd
Dus apps, contacten en sms blijven gewoon erop staan? Ook whatsapp berichten en applicatiedata?Spice schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 20:31:
[...]
Alle apps zijn overgenomen, contacten en berichtjes ook.
De eerste 3 ja dus, whatsapp check staan er ook nog in. Colornote is alles overgnomen, sudoku kan ik mee verder,fotoos niet. Van de internetbrowser is alles meegenomen.Pirates of the caribean is weg en misschien nog wat spellen o.a. bowling. Ik had trouwens geen backup gemaakt en het updaten gaat nooit fijn bij lg maar het was binnen een half uur gepiept.Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 20:42:
[...]
Dus apps, contacten en sms blijven gewoon erop staan? Ook whatsapp berichten en applicatiedata?
[ Voor 11% gewijzigd door Spice op 05-01-2013 09:08 ]
Verwijderd
Tweakers.net app will geen artikelen laden en crashed als ik settings wil raadplegen, ook na verse instal.
Wordfeud wil niet inloggen, krijg login failed en bij iedere andere actie 'make sure wordfeud is up to date, etc.'
daar baal ik wel een beetje van.
Voor titanium backup moet je dus root hebben. Na een upgrade zul je denk ik ook op nieuw de bootloader unlocken en er dan cwm op zetten. De gratis versie van titanium moet je ook applicatie voor applicatie terug zetten.Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 20:54:
Anders moet je eerst een backup nemen met Titanium Backup ofzo? Dan ben je zeker dat je echt alles hebt en restore je gewoon wat ontbreekt.
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
De Tweakers app heb ik verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, na opnieuw opstarten deed hij het weer. Hetzelfde heb ik gedaan bij Wordfeud.benji83 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 21:05:
Ik heb met 2 apps problemen na de update, verder draait alles prima, stukken sneller dan toen hij nieuw uit de doos kwam.
Tweakers.net app will geen artikelen laden en crashed als ik settings wil raadplegen, ook na verse instal.
Wordfeud wil niet inloggen, krijg login failed en bij iedere andere actie 'make sure wordfeud is up to date, etc.'
daar baal ik wel een beetje van.
Nog maar eens een poging doen
-Toch maar even een wipe gedaan, gezien er wel meer niet lekker bleek te lopen, krijg van Wordfeud nogsteeds dezelfde rare melding, al vroeg hij me nu wel om een wachtwoord.
- Tweakers ook niet na de wipe. Ik snap er niks meer van!
- nu krijg ik van Tweetdeck de melding 'could not connect to service', en ook de officiële twitter app kan niet connecten.
Ik doe nog een tweede wipe en ga dan eerst aan de gang met de apps die het nu niet doen voor ik er iets anders opzet.
Als het niet werkt ga ik denk ik maar gooien ofzo...
-Laatste edit: De volgende wipe deed ook niet veel. Daarna besloten om de backup vanuit Google niet terug te zetten, dat leek de truc te zijn.
Alles weer up & running en retesnel!
[ Voor 109% gewijzigd door benji83 op 05-01-2013 00:35 . Reden: toevoegingen ]
Verwijderd
Verwijderd
Hier werkt power-home nog steeds prima voor screenshot.Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 01:13:
Hallo?..ik vroeg of iemand wist hoe je je screenshot kon maken..en weet diegene dan ook hoe je een acherm verwijderd als je 1 over hebt?
Schermen verwijderen/aanpassen/etc, 2 vingers naar elkaar toe swipen op je scherm kom je op de juiste plek.
En voortaan niet zo ongeduldig hé..
Ik houd echt niet van mn optimus 2x speed, maar heb hem nog wel liggen.. Gebruik inmiddels een iPhone 5, wat een topdingKapot schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 10:23:
Het lijkt erop dat we toch ICS hebben op de 2X, hoeveel mensen zullen hun telefoon uit frustratie weggedaan/vervangen hebben?
Mijn optimus 2x speed is alleen erg traag.
Iemand een idee om dit te verhelpen?
Bij mij maakte een reboot een groot verschil, al geprobeerd?Nachilnik schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 17:11:
Inmiddels ook de ICS update erop gezet.
Mijn optimus 2x speed is alleen erg traag.
Iemand een idee om dit te verhelpen?
Verwijderd
Om het terug naar een deftig, hedendaags niveau te tillen moet je hem echt wel unlocken en minstens een OC kernel installeren. Ik gebruik de KingOfBird OC14 kernel en het toestel krijgt echt wel nieuw leven ingeblazen
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.