Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
@bb80: Ik snap best dat je teleurgesteld bent, maar met modder gooien heeft ook weinig zin. Volgens mij zit bijna iedereen nu op GB en de meeste mensen hebben volgens mij ook prima GPS ontvangst.

Ik haal ook geen twee dagen op de accu, zelfs niet bij weinig gebruik en 3G uit. Maar een dag is gelukkig goed te doen. Betere smartphones zijn er nu wel, maar met mijn beperkte gebruik kan ik nu prima met de 2X leven. Alleen wel elke week opnieuw starten, anders wordt hij bij mij stroperig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Nu online

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Moet ik misschien op zoek naar een nieuwe accu... Mijn vriendin heeft ook een O2X en als we thuiskomen, moet die van mij aan de lader en heeft die van haar nog 75% lading. Zal ik waarschijnlijk iets meer doen, maar toch.

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:18
XanderDrake schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 19:42:
Wow. Is je accu niet gewoon versleten?
Zou wel erg zijn voor een toestel van 8 maand oud... :/

Ik denk dat ik de VIP-service maar eens contacteer, benieuwd wat die er van zeggen...
retlaw schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 20:19:
Moet ik misschien op zoek naar een nieuwe accu... Mijn vriendin heeft ook een O2X en als we thuiskomen, moet die van mij aan de lader en heeft die van haar nog 75% lading. Zal ik waarschijnlijk iets meer doen, maar toch.
Heeft je vriendin 3G en sync aanstaan?

[ Voor 38% gewijzigd door Fire69 op 17-01-2012 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:26

XanderDrake

Build the future!

Opzich ben ik wat software betreft bijna tevreden. Ik hoop nog wel wat verbeteringen die zouden moeten komen met ICS, vooral op het gebied van dual core support en gpu versnelling. Maar qua hardware, design en solide structuur ben ik erg blij met de O2X. De GSII bijvoorbeeld is zo ielig en dun dat hij niet stevig voelt, raar gevormd en plasticig.
Fire69 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 20:21:
Zou wel erg zijn voor een toestel van 8 maand oud... :/
Das inderdaad maf. Draait er niet iets op de achtergrond?
Ik denk dat ik de VIP-service maar eens contacteer, benieuwd wat die er van zeggen..
Hard reset. Dat zullen ze zeggen ;)

[ Voor 34% gewijzigd door XanderDrake op 17-01-2012 20:24 ]

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Tja, ik heb zonder overdrijven al 10x de orignele rom geflashed, om nog maar te zwijgen over custom roms toen ik de 2X net had...
Maar ik het zo het idee dat ik hun dat beter niet ga vertellen. :P

Dus zal ze daar mee afkomen, zeg ik wel dat ik dat al een aantal keer geprobeerd heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Nu online

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Heeft je vriendin 3G en sync aanstaan?
Ja, ook via exchange. Net als ik... Weet het ook niet. Het enige verschil is, dat met de update naar GB haar telefoon niet meer door wilde via de LG update tool en ik direct de 20M_00.kdz heb geflasht. Die van mij wilde wel door de LG tool geupdate worden.

Probeer denk ik nog een keer om op mijn toestel direct dezelfde kdz te zetten als op het toestel van mijn vriendin en hoop dan op dezelfde accu-prestaties.

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:24
Je bent niet de enige, hier ook met sync uit alles uit maximaal 8-10 uur als ik NIKS doe (games/apps en 3G rond de 5-6uur). Hopen dat een nieuwe accu helpt, alhoewel ik dit al sinds het begin heb.

Bij mij na de update binnen 5 sec een fix, maar na restarten geen fix meer voor me, nu al paar weken verder en geen GPS gebruik, wel is de locatie via GSM een stuk beter alleen hier heb je niks aan met navigatie (natuurlijk werkt GPS NIET als je in a'dam bent tijdens de spits, eenrichting etc etc batterij 5%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Nu online

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Pfff, wat een drama is die LG update tool... Hij liep weer achter elkaar vast met het flashen van de 20M_00.kdz. Uiteindelijk maar op de zolder PC (op Vista notabene). met Smartflash de 20M geflasht...
Toestel is nu 11 uur van de lader en heeft nog 57%!!! Er lijkt dus toch enige verbetering te zijn. Maar niet te vroeg juichen, eerst maar een weekje afwachten.

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentV.
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-08 16:00
XanderDrake schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 19:42:
Wow. Is je accu niet gewoon versleten?
Dat kan niet het geval zijn. Heb hier last van een korte batterij duur en dit gebeurd bij twee verschillende batterijen, waarvan één nog maar net voor het eerst in gebruik genomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
retlaw schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 10:00:
Pfff, wat een drama is die LG update tool... Hij liep weer achter elkaar vast met het flashen van de 20M_00.kdz. Uiteindelijk maar op de zolder PC (op Vista notabene). met Smartflash de 20M geflasht...
Toestel is nu 11 uur van de lader en heeft nog 57%!!! Er lijkt dus toch enige verbetering te zijn. Maar niet te vroeg juichen, eerst maar een weekje afwachten.
Vandaag de 2X van een collega geupdate met de tool. Ging heel vlot en alle data bleef er gewoon op staan :)

Deze morgen heb ik bij mijn 2X de batterij calibratie eens gedaan. Ik heb nu na 15u nog 23% over.
Lijkt beter te gaan dus, maar voor een telefoon die bijna niet gebruikt zijn, vind ik het toch nog steeds een belachelijk korte batterijduur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pagina's geleden kon je lezen dat ik mijn USB connectie / herkennings probleem niet opgelost kreeg . Heb de gsm terug gestuurd naar de winkel en zij opzich nog eens doorgestuurd naar LG ... Blijkt dat er dus hardwarematig iets defect was en hoogstwaarschijnlijk een nieuw moederbordje hebben moeten steken ...

Zojuist terug binnen gekregen en werkt weer vanouds ! Direct de V20m update gedaan en is prima verlopen via de LG update tool ... Nu eens kijken wat deze Rom te bieden heeft en hopelijk geen dergelijke problemen met GPS enzo ...

Krisse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Nu online

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Vandaag de 2X van een collega geupdate met de tool. Ging heel vlot en alle data bleef er gewoon op staan :)

Deze morgen heb ik bij mijn 2X de batterij calibratie eens gedaan. Ik heb nu na 15u nog 23% over.
Lijkt beter te gaan dus, maar voor een telefoon die bijna niet gebruikt zijn, vind ik het toch nog steeds een belachelijk korte batterijduur...
Bofkont! Zowel die van mij, als die van mijn vriendin liepen finaal vast. Zal wel aan iets op de laptop liggen denk ik. Zeker als er bij jou niks aan het handje is... Wanneer er een nieuwe update komt (20o?) ga ik gelijk naar de vista pc...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fire69 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 21:10:
[...]

het is laatst bekend geworden dat die calibratie niets uithaalt, aldus een Google Android engineer:
https://plus.google.com/u...0261832/posts/FV3LVtdVxPT
Today's myth debunking:

"The battery indicator in the status/notification bar is a reflection of the batterystats.bin file in the data/system/ directory."

No, it does not.

This file is used to maintain, across reboots, low-level data about the kinds of operations the device and your apps are doing between battery changes. That is, it is solely used to compute the blame for battery usage shown in the "Battery Use" UI in settings.

That is, it has deeply significant things like "app X held a wake lock for 2 minutes" and "the screen was on at 60% brightness for 10 minutes."

It has no impact on the current battery level shown to you.

It has no impact on your battery life.

Deleting it is not going to do anything to make your more device more fantastic and wonderful... well, unless you have some deep hatred for seeing anything shown in the battery usage UI. And anyway, it is reset every time you unplug from power with a relatively full charge (thus why the battery usage UI data resets at that point), so this would be a much easier way to make it go away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Vraagje aan de mensen met korte accu tijden: als je je volledig opgelade O2X snachts aan laat staan op wifi en synch aan, is ie dan sochtends voor 80% leeg?

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDorst
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
XanderDrake schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 08:52:
Vraagje aan de mensen met korte accu tijden: als je je volledig opgelade O2X snachts aan laat staan op wifi en synch aan, is ie dan sochtends voor 80% leeg?
Ik heb dat wel gehad.
Maar dat lag aan de standaard email client icm kerio exchange sync.
Daarbij bleef de client maar syncen. Nu heb ik een andere client genomen en is het geen probleem meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDorst
  • Niet online
Aah! ik wordt helemaal gek van dat GPS gedoe.
Nu is het zo ver dat ik wel een fix krijg maar na de fix update tie niet meer.
Ik heb al verschillende supl combinaties geprobeerd en gps test applicatie gedraaid.
Ik zit sterk te overwergen om terug te gaan naar v10d.
Het is niet handig dat ik helemaal geen GPS heb.

Basebandversie: 1035.21_20110725
Build-nummer: GJR22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 22:42:
[...]

het is laatst bekend geworden dat die calibratie niets uithaalt, aldus een Google Android engineer:

[...]
Geen zin voor langere batterij tijd nee, maar het calibreert nog steeds. Als je telefoon weergeeft nog maar 15% batterij te hebben maar er blijkt eigenlijk nog 50% in te zitten... is dat niet handig. Jij denkt dat ie snel leeg gaat en zoekt gelijk een lader terwijl hij het eigenlijk nog veel langer vol zou houden! Het kan af en toe dus wel degelijk 'werken' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disweb schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 09:26:
[...]

Geen zin voor langere batterij tijd nee, maar het calibreert nog steeds. Als je telefoon weergeeft nog maar 15% batterij te hebben maar er blijkt eigenlijk nog 50% in te zitten... is dat niet handig. Jij denkt dat ie snel leeg gaat en zoekt gelijk een lader terwijl hij het eigenlijk nog veel langer vol zou houden! Het kan af en toe dus wel degelijk 'werken' ;)
In het artikel staat dat het bestand dat wordt verwijderd door de app niets te maken heeft met het getal dat je in je statusbar ziet. Er wordt enkel het batterijgebruik door verschillende apps in bijgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newbreed
  • Laatst online: 09:53
Je bereik heeft een zeer grote impact op je accu. Thuis heb ik 1 bar 3G, het lijkt wel of hij dan een 5 liter v12 moet aandrijven. Op werk heb ik full bars en verbruik ik vele malen minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mijn camera op start gaat het beeld ineens naar heel donker toe. Sluit ik de camera af dan word mn beeld weer gewoon helder.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen is? Op internet niet zo 1 2 3 wat gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-07-2021
vDorst schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 09:10:
Aah! ik wordt helemaal gek van dat GPS gedoe.
Nu is het zo ver dat ik wel een fix krijg maar na de fix update tie niet meer.
Ik heb al verschillende supl combinaties geprobeerd en gps test applicatie gedraaid.
Ik zit sterk te overwergen om terug te gaan naar v10d.
Het is niet handig dat ik helemaal geen GPS heb.

Basebandversie: 1035.21_20110725
Build-nummer: GJR22
Ik heb twee manieren gevonden die zorgen dat gps wel werkt. De eerste is een restart van je telefoon met de gps aan. Dan krijgt die snel een fix, meestal binnen 10 seconden, De tweede optie die ik nu standaard gebruik, zodat ik er steeds niet aan moet denken om gps aan te zetten als ik reboot, is via het geheime menu (1809#*990#) en via de gps optie. Daar staat nu een nieuwe optie misc en daarbinnen heb ik de auto cold start geactiveerd en dat werkt ook heel goed alleen duurt het nu iets langer dan 10 seconden voordat de gps fix gerealiseerd is. Probeer het maar eens. En ik gebruik gewoon de oorspronkelijke surlp settings. Samen gaat het nog beter, dus beide tegelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Joop557 op 19-01-2012 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 22:42:
[...]

[...]
Verwondert me niks. Voor zover ik weet wordt de resterende lading van een batterij gemeten door het aantal Volts dat die nog geeft.
De calibratie en langere werktijd was bij mij waarschijnlijk puur toeval, de 2de lading ging terug veel minder lang mee... :/
Bij mij ging er vroeger op een nacht tussen de 2% en 5% vanaf.
Als je hem dan 's morgens ging gebruiken, ging er plots wel een iets groter stuk vanaf.

Maar nu heb ik dus dat er 's nachts gewoon 15% afgaat of zo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcheese
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 15:16
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:34:
Als ik mijn camera op start gaat het beeld ineens naar heel donker toe. Sluit ik de camera af dan word mn beeld weer gewoon helder.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen is? Op internet niet zo 1 2 3 wat gevonden...
Ja ik had het ook nl. :

Het heeft te maken met de automatische helderheid van je display, ga naar je
instellingen menu van android en dan :
weergave -> helderheid -> automatische helderheid uitzetten -> dan helderheid op maximaal zetten -> automatische helderheid weer aanzetten -> terug naar hoofdscherm -> camera proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Jemig. Heb jij ook slecht bereik binnenshuis dan?

Ik heb er iig geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDorst
  • Niet online
XanderDrake schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:49:
[...]
Jemig. Heb jij ook slecht bereik binnenshuis dan?

Ik heb er iig geen last van.
Me bereik thuis van KPN is niet geweldig. Maar er is een bug met standaard exchange sync van android en de kerio mail server. Hierdoor bleeft tie maar dingen down/uploaden. Dan gaat je batterij erg snel leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
Heel vaag maar gisteren een chinese 1800mAh accu binnen. Na 1 dag kan ik zeggen dat ik weinig merk en tot de conclusie kan komen dat mijn accu inderdaad NIET versleten kapot was. Na een dag met zeer weinig gebruik (tentamens) nu ongeveer 35% over (8 uur van de lader af). Voorheen ongeveer 15% over. Het lijkt inderdaad alsof die 300mAh die 20% verklaren. Kan nu ong 1-2uur langer.

Het vreemde was dat tijdens het batterij switchen ik de telefoon wou stresstesten door navigatie aan te laten, en plots had ik, binnenshuis!, binnen 1 seconden een fix (echt een fix, geen netwerk fix, maar echt op de meter nauwkeurig). Ik snap er niks meer van, eerst heb ik wekenlang 0,0 fix en nu opeens in een seconde. Lijkt inderdaad of rebooten werkt (alhoewel dat ook een kansspelletje is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:59

Griffin

Is mythical

Joop557 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:57:
[...]

Ik heb twee manieren gevonden die zorgen dat gps wel werkt. De eerste is een restart van je telefoon met de gps aan. Dan krijgt die snel een fix, meestal binnen 10 seconden, De tweede optie die ik nu standaard gebruik, zodat ik er steeds niet aan moet denken om gps aan te zetten als ik reboot, is via het geheime menu (1809#*990#) en via de gps optie. Daar staat nu een nieuwe optie misc en daarbinnen heb ik de auto cold start geactiveerd en dat werkt ook heel goed alleen duurt het nu iets langer dan 10 seconden voordat de gps fix gerealiseerd is. Probeer het maar eens. En ik gebruik gewoon de oorspronkelijke surlp settings. Samen gaat het nog beter, dus beide tegelijk.
Gozer je bent een held _/-\o_
Heb zo veel dingen geprobeerd maar nu heb ik de auto cold start optie aangezet en ik krijg in navigation binnen 15 sec (ong) een fix. Als ik alleen maps open lukt het nog niet.
Het is iig erg verbeterd (niet super maar toch) nu ik op het kantoor zit. Straks op weg naar huis even verder proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Lightning, Fijn dat je iets merkt van de zwaardere accu, maar 10 uur met een lading is nog steeds vreselijk. Iets moet er op de achtergrond energie verbruiken, of je woont en studeert in Lutje-op-achter-veense-kerk-dam ofzo met 0,0 bereik :P

Ik zou er geen genoegen mee nemen. Ik haal 10 uur als ik bijna constant zit te gamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Nu online

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ga even een testje doen. sim eruit, gebruik ik mijn Arc weer eventjes. Kijken hoe lang de batterij het dan doet. Ik heb een vermoeden, dat ook de provider een rol speelt. Ik zit op T-Mobile, en mijn vriendin op KPN. Aan het eind van de dag zit er 50 % verschil tussen de status van de accu...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 13:44

Lapras

Ice beam

Wellicht niet per se een LG probleem, maar ik heb er wel last van op deze telefoon. Mijn toestel is niet geroot en draait op 2.3 via de LG update tool, maar hiervoor had ik het probleem ook al.

Mijn telefoon sluit apps heel snel af, zodra ik probeer te multitasken. Dit is in het bijzonder irritant bij mijn browser (Dolphin Mini) en Spotify. Bijvoorbeeld: ik browse wat naar een pagina en open ondertussen een andere app, zeg de Tweakers app. Er bestaat een grote kans dat op het moment dat ik mijn browser weer wil openen, dat hij opnieuw pagina moet inladen. Hij heeft het adres wel onthouden, maar vervolgens ben ik opnieuw aan het wachten.

Nog irritanter is dat wanneer ik Spotify in de offline modus gebruik en ik muziek luister alles in orde is. Zet ik even de muziek op pauze en open ik enkele andere apps, hij me vervolgens uit Spotify gooit en ik opnieuw moet inloggen. Sterker nog: hij onthoudt niet eens dat ik in offline modus sta en ik moet opnieuw inloggen met een internetverbinding (3G of wifi). Dit maakt Spotify onbruikbaar in het buitenland, juist nu ik zo'n fan ben van de service. Raar ook, want tot voor kort was er niks aan de hand met Spotify.

Hoe dan ook, het probleem lijkt te zijn dat Android automatisch een hoop apps afsluit op het moment dat ik ook maar iets probeer te multitasken. Volgens mij staat mijn geheugen niet bijzonder vol en vrijwel alle apps die ik heb zijn op de SD geinstalleerd.

Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch te vroeg gejuigd.
Na de update kreeg ik verbindingsproblemen.
Als ik buiten wifi bereik kwam viel alle internetverbinding weg.
Na een hard reset leek dit probleem verholpen.
Nu echter weer hetzelfde.
Zodra ik buiten het bereik van mijn wifi kom is het niet meer mogelijk te internetten of e-mail te ontvangen.
Erg vervelend. Iemand meer hier last van cq een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
XanderDrake schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 08:36:
Lightning, Fijn dat je iets merkt van de zwaardere accu, maar 10 uur met een lading is nog steeds vreselijk. Iets moet er op de achtergrond energie verbruiken, of je woont en studeert in Lutje-op-achter-veense-kerk-dam ofzo met 0,0 bereik :P

Ik zou er geen genoegen mee nemen. Ik haal 10 uur als ik bijna constant zit te gamen!
Ik woon wel (thuis nu) in een 'bunker' maximaal 2G(paar streepjes, vrienden hebben hetzelfde probleem) in huis. Als ik op zolder zit dat heb ik gewoon 3G niks aan de hand. Alleen heb ik het idee dat wanneer ik op zolder zit de batterijduur alsnog drama is.

Wellicht tijd voor een custom rom binnenkort (leuk feitje, op m'n Xperia X1 had ik ook al Android draaien :P Welliswaar zat dat vol met bugs en was retetraag maar toch geinig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
Lightning89 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:40:
[...]

Ik woon wel (thuis nu) in een 'bunker' maximaal 2G(paar streepjes, vrienden hebben hetzelfde probleem) in huis. Als ik op zolder zit dat heb ik gewoon 3G niks aan de hand. Alleen heb ik het idee dat wanneer ik op zolder zit de batterijduur alsnog drama is.

Wellicht tijd voor een custom rom binnenkort (leuk feitje, op m'n Xperia X1 had ik ook al Android draaien :P Welliswaar zat dat vol met bugs en was retetraag maar toch geinig).
3G (en zeker een instabiele 3G) verbinding is echt killing voor je batterij.
2G is een stuk beter, maar ook als deze instabiel is vreet het batterij.

Probeer het programmaatje Toggle2G eens, te vinden op XDA.
Werkt het super en eenmaal goed ingesteld heb je er geen omkijken naar.

En ja, een customer rom (ik raad CM7 aan) zal ook goed gaan.

Ik heb CM7 en Toggle2G en doe ruim 24 uur met mijn batterij met gemiddeld gebruik.
Zowel thuis als op het werk heb ik dan continue wifi aan staan

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Fire69 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:59:
[...]

Verwondert me niks. Voor zover ik weet wordt de resterende lading van een batterij gemeten door het aantal Volts dat die nog geeft.
De calibratie en langere werktijd was bij mij waarschijnlijk puur toeval, de 2de lading ging terug veel minder lang mee... :/

[...]

Bij mij ging er vroeger op een nacht tussen de 2% en 5% vanaf.
Als je hem dan 's morgens ging gebruiken, ging er plots wel een iets groter stuk vanaf.

Maar nu heb ik dus dat er 's nachts gewoon 15% afgaat of zo :/
OK, ik begrijp er niks meer van... :/
Toestel is net uitgevallen na 34 uur op 1 lading te hebben gedaan! 8)7

Het enige wat er veranderd is, is mijn sim (test data-only sim erin gedaan) en dat ik daardoor niet gebeld heb met het toestel. Maar da's normaal ook maar een kwartiertje per dag, dus dat kan het niet zijn.
Ik ga het nog een aantal dagen bekijken, maar als hij nu plots zo lang gaat meegaan op elke lading, moet het dus aan mijn sim liggen! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
Fire69 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 23:28:
[...]

OK, ik begrijp er niks meer van... :/
Toestel is net uitgevallen na 34 uur op 1 lading te hebben gedaan! 8)7

Het enige wat er veranderd is, is mijn sim (test data-only sim erin gedaan) en dat ik daardoor niet gebeld heb met het toestel. Maar da's normaal ook maar een kwartiertje per dag, dus dat kan het niet zijn.
Ik ga het nog een aantal dagen bekijken, maar als hij nu plots zo lang gaat meegaan op elke lading, moet het dus aan mijn sim liggen! :?
Nou, toevallig keek ik twee dagen geleden naar mijn batterij statistieken en zag ik daarin 'kiezer' best hoog staan. Ik weet niet waarom, want ik had echt niet zo lang gebeld die dag. Maar het leek er dus op dat de kiezer de gyroscoop bleef gebruiken ofzo.. Misschien dat dat bij jou ook zo is? Ik hou het even in de gaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help: ben zo stom geweest een tel te kopen die volgens zeggen "onstabiel" was door de cyagenmod, maar bij thuiskomst gaat de tel. niet eens aan, er knippert niets, geen logo niets:maar als ik m aansluit met volume knoppen ingedrukt krijg ik nog wel de melding: het USB - apparaat wordt niet herkend.
Maar als ik de drivers probeer te installeren krijg ik de melding dat de juiste drivers zijn geïnstalleerd. heb evengoed met NVflash - flash.bat te flashen, echter die kan de usb device niet vinden.
kan iemand me hiermee helpen of is de tel echt gebricked. is het bijvoorbeeld mogelijk om via de sd-card een recover programma te installeren? hoop dat jullie deze noob willen helpen :'(

edit: heb ondertussen begrepen dat de beste man alles heeft gewist is zoiets te herstellen?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2012 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter64
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 14:55
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2012 @ 14:06:
Help: ben zo stom geweest een tel te kopen die volgens zeggen "onstabiel" was door de cyagenmod, maar bij thuiskomst gaat de tel. niet eens aan, er knippert niets, geen logo niets:maar als ik m aansluit met volume knoppen ingedrukt krijg ik nog wel de melding: het USB - apparaat wordt niet herkend.
Maar als ik de drivers probeer te installeren krijg ik de melding dat de juiste drivers zijn geïnstalleerd. heb evengoed met NVflash - flash.bat te flashen, echter die kan de usb device niet vinden.
kan iemand me hiermee helpen of is de tel echt gebricked. is het bijvoorbeeld mogelijk om via de sd-card een recover programma te installeren? hoop dat jullie deze noob willen helpen :'(

edit: heb ondertussen begrepen dat de beste man alles heeft gewist is zoiets te herstellen?
Kijk eens hier: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1035041
hier: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1008070
hier: http://android.modaco.com...21-20110725-v20l-version/
en vooral hier: http://android.modaco.com...ons-drivers-links-active/

De eerste 3 links geven bestanden van stock roms en basebands welke je op je telefoon kan flashen zodat hij weer helemaal stock wordt. De laatste link geeft uitleg over hoe het allemaal moet. Ik hoop dat dit je kan helpen je telefoon werkend te krijgen.
Lees alles goed door, zodat je je telefoon niet nog verder beschadigt.
Ik heb ook via deze links gewerkt en mijn telefoon doet het prima.
Succes ermee!

-edit- had niet gelezen dat je NVFlash al had geprobeerd, had je daar wel de goede drivers voor? Anders dat nog even proberen.

[ Voor 3% gewijzigd door Wouter64 op 22-01-2012 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wafje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 15:57
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2012 @ 14:06:

Geraak je nog in de recovery? Opstarten met powerbutton en volume-down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDorst
  • Niet online
Joop557 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:57:
[...]

Ik heb cold start geactiveerd maar dat werkt helaas niet. met verschillende sulp settings.
Het tructje door de telefoon uit een aan te zetten met gps aan werkt wel goed.
Nu kan ik de gps weer normaal gebruikt. Maar de oplossing is vere van ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Bij begint mn accuduur terug te lopen. Ik moet wel zeggen dat ik wat meer WhatsApp maar in mijn batt usage staat Swype met stip op 1. Hebben meer mensen last ervan dat Swype veel accu vreet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen:

Na de laatste update te hebben uitgevoerd krijg ik geen gps fix meer, telefoon al 30 minuten lang laten zoeken zonder resultaat.

Data van het toestel:
Android 2.3.4
Base Band 1035.21_20110725
Kernel 2.6.32.9
Build GRJ22
Versie LGP990-V20m

Ik ben een Belgische gerbuiker van het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 09:55:
Na de laatste update te hebben uitgevoerd krijg ik geen gps fix meer, telefoon al 30 minuten lang laten zoeken zonder resultaat.
...

Ik ben een Belgische gerbuiker van het toestel.
100 berichten terug: (ja dit topic gaat te hard...)

bb80 in "LG Optimus 2X Speed"

proberen?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
Ik heb laatst 1080p filmpjes geupload naar YouTube. Dit waren 1080p 50Hz M2TS bestanden van een Sony HX9V. Nu kan ik deze filmpjes weer als MP4 downloaden van YouTube en dan zijn ze meteen een stuk kleiner. Volgens MX Player op mijn LG 2X is het dan 1080p 25 Hz h264 op ongeveer 6Mb/s. Op mijn Archos 80 draait dit soepeltjes, maar met MX Player op de LG 2X gaat het in slow motion. Ik heb ook Dice Player geprobeerd met de Tegra plugin, maar dat draait net zo sloom. RockPlayer was ook geen succes en de standaard videospeler herkent ze niet. En extensie wijzigen in 3gp maakt ook geen verschil.

Iemand anders nog suggesties voor een snelle videospeler? Natuurlijk kan ik transcoden, maar dat kost tijd, heb je weer een nieuwe set met bestanden en qua opslag duurt het nog wel even voordat mijn 32 GB micro SD kaartje vol is. ;) Ik snap nu in ieder geval wel dat LG voor de 3D naar OMAP gegaan is en niet verder gegaan is met de Tegra 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Fire69 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 23:28:
Dus, is de sim van een ander abbo, andere provider? Hoe is het bereik met die sim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Griffin schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 12:39:
Bij begint mn accuduur terug te lopen. Ik moet wel zeggen dat ik wat meer WhatsApp maar in mijn batt usage staat Swype met stip op 1. Hebben meer mensen last ervan dat Swype veel accu vreet?
Nee ik heb er geen last van, hoewel ik zowel whatsapp gebruik als swype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk_he schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 10:03:
[...]

100 berichten terug: (ja dit topic gaat te hard...)

bb80 in "LG Optimus 2X Speed"

proberen?
Dank u voor de link, ik zal dit deze avond eens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Griffin schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 12:39:
Alleen als er een app vastloopt zie ik de keyboard oplopen.

Maar volgens mij is het echte probleem de manier hoe GB batterijverbruik rapporteerd. Ik heb het gevoel dat sommige wake-up acties(met name als ze lokatie nodig hebben) niet goed gecorreleerd kunnen worden aan applicaties, en dat die statistieken dan verdeeld worden naar ratio over de applicaties. Kijk ook maar eens naar betterbatterystats (gratis versie op xda te vinden)

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag allen,

Sinds gisteren bevind ik mij in Birmingham voor een stage van vier maanden. De universiteit heeft een WIFI netwerk, maar om hier gebruik van te maken moet ik iets veranderen in mijn proxy instellingen. Volgens de locale techneut zouden deze onder geavanceerde WIFI instellingen moeten zitten, maar daar staat het niet tussen. Iemand enig idee waar ik dit kan vinden? Mijn telefoon draait momenteel op Android 2.3.4.

Alvast bedankt voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newbreed
  • Laatst online: 09:53
Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 13:08:
Dag allen,

Sinds gisteren bevind ik mij in Birmingham voor een stage van vier maanden. De universiteit heeft een WIFI netwerk, maar om hier gebruik van te maken moet ik iets veranderen in mijn proxy instellingen. Volgens de locale techneut zouden deze onder geavanceerde WIFI instellingen moeten zitten, maar daar staat het niet tussen. Iemand enig idee waar ik dit kan vinden? Mijn telefoon draait momenteel op Android 2.3.4.

Alvast bedankt voor het meedenken.
SVP:

Optieknop > Opties > Verbindingen >Wi-Fi-instelling>Optieknop>Geavanceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je reactie. De geavanceerde instellingen zelf weet ik wel te vinden, er staat alleen niks tussen over proxy instellingen (wifi slaapbeleid, mac adres, ip adres en ip instellingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Volgens mij zijn er geen proxy opties.

dus .. there is a app for it:

Android Market: ProxyDroid - Apps op Android Market#?t=W251bGwsMSwxLDEsIm9yZy5wcm94eWRyb2lkIl0.

proxydroid.

of je gebruikt een andere browser (opera mini) die het ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt! Ik ga ermee aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• felr
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
ik heb vandaag cm7 geinstalleerd maar telefoon blijft in opstartloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

felr schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 16:00:
ik heb vandaag cm7 geinstalleerd maar telefoon blijft in opstartloop
Halverwege de vorige pagina staat een post die je kan helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb reeds 2x aangegeven dat sinds de laatste update ik met geen mogelijkheid meer internet kan gebruiken, of ik moet bij een wifi hotspot komen.
Alleen met een hard reset krijg ik wel even verbinding.
Is er dan echt niemand hier die een oplossing heeft.
Is er dan evt iemand in de buurt van Oss- Den Bosch die mijn toestel volledig kan rooten?
Ikzelf kan het niet en wil het niet eens proberen.

Op deze manier heb ik een toestel dat alleen kan bellen. (moet toch niet gekker worden)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2012 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 11:55:
Heb reeds 2x aangegeven dat sinds de laatste update ik met geen mogelijkheid meer internet kan gebruiken, of ik moet bij een wifi hotspot komen.
Alleen met een hard reset krijg ik wel even verbinding.
Is er dan echt niemand hier die een oplossing heeft.
Is er dan evt iemand in de buurt van Oss- Den Bosch die mijn toestel volledig kan rooten?
Ikzelf kan het niet en wil het niet eens proberen.

Op deze manier heb ik een toestel dat alleen kan bellen. (moet toch niet gekker worden)
De oplossing is er wel, je moet er denk alleen zelf even wat voor doen... In de OP van dit topic kan je precies lezen wat je moet doen...

Overigens denk ik niet dat het met rooten goed gaat komen..Die zorgt er alleen voor dat je alles kan doen met je telefoon...

ik had ook een slechtere verbinding en gps, nu draai ik CM7 nightly 204 met baseband 825 en ik heb niks te klagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je reactie.
Ik wil er zelf wel wat aan doen maar ik weet dat ik dat zelf niet kan.
Weet van mezelf dat dat gegarandeerd niet goed zal gaan.
Ik heb dat stuk al vaker gelezen, maar halverwege haak ik echt af.
Vandaar de hulp gevraagd. Ik wil ook wel CM7 nightly 204 met baseband 825 wat dat ook moge zijn. 8)7 8)7
Als mijn telefoon er maar van gaat werken.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2012 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga dan terug naar 2.2 door een hard reset uit te voeren.
En dan vanuit daar rooten.
Dat kan toch geen probleem geven? Je hoeft dan alleen maar op root te klikken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ik vraag toch echt hulp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Euhm ok, zou niet mijn keuze geweest zijn, maar goed.

Knal het dan op V&A, daar vragen mensen wel vaker om hulp voor rooten en ROMs installeren. Daar zullen ook meer mensen kijken dan hiero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 16:43:
Ga dan terug naar 2.2 door een hard reset uit te voeren.
En dan vanuit daar rooten.
Dat kan toch geen probleem geven? Je hoeft dan alleen maar op root te klikken :X
Hoe wil je hem door een hard reset te doen laten terug gaan naar 2.2? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enthroned
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-08 23:20
Fire69 schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 20:11:
[...]

Hoe wil je hem door een hard reset te doen laten terug gaan naar 2.2? :?
haha, dat vroeg ik mezelf ook al af.

Maar even wat anders:
Ik weet dat er gps problemen zijn na de update maar een oplossing is die er ook al?
Het probleem bij mij is dat hij makkelijk en snel een lokatie weet vast te stellen maar zodra ik in beweging kom is ie de fix kwijt en vind hem nooit meer terug.
Enige oplossing is dan gps uit en aanzetten en hij heeft weer snel m'n lokatie gevonden en is hem weer kwijt bij de eerste beweging, m.a.w. compleet waardeloos nu dus

gps instellingen in het hidden menu helpen niks, andere server, cold boot maakt niks uit het probleem blijft exact hetzelfde.

[ Voor 8% gewijzigd door Enthroned op 29-01-2012 01:41 ]

Updating..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

V.w.b de gps heb ik baseband 825 erop geknald (en gelijk CM7) en ik heb nu geen enkel gps probleem meer.. Zelfs als ik de a-gps data weggooi heb ik binnen 30 seconden een fix...

Maar ik weet niet of die baseband goed met de stockrom werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
XanderDrake schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 18:55:
[...]

Euhm ok, zou niet mijn keuze geweest zijn, maar goed.

Knal het dan op V&A, daar vragen mensen wel vaker om hulp voor rooten en ROMs installeren. Daar zullen ook meer mensen kijken dan hiero.
Custom ROM en rooten heeft zijn eigen topic en hoort hier niet thuis: [LG Optimus 2x Speed] Rooten en Custom ROM's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja volgens mij zat ik weer terug op 2.2 toen ik een hard reset moest van van lg vip service.
Kan het ook fout hebben hoor :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vco1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-07 10:17
Is er iemand die GPS onder Gingerbread inmiddels aan de praat heeft en houdt?

Ik heb ondertussen alle combinaties van instellingen geprobeerd en exact één keer heeft de GPS voor langere tijd gewerkt (d.w.z. een volle rit in de auto). Sindsdien doet de GPS niets meer.

De 'oplossing' om een custom rom te gebruiken zie ik om verschillende redenen niet zitten. De belangrijkste daarvan is dat na enig speurwerk duidelijk is geworden dat er niet een zonder problemen is. Bovendien ben ik van mening dat een dergelijk apparaat gewoon 'af fabriek' hoort te werken.

Maar goed, een telefoon zonder GPS is onhandig, dus ik ben benieuwd of iemand al de sleutel tot succes heeft gevonden.

Mijn telefoon is nu via de LG tools voorzien van Android 2.3.4, baseband 0725 en LGE Version V20m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ned17
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 22:12
Omdat mijn telefoon steeds opnieuw opstartte en de 3,5 mm jack verneukt leek belde ik de LG service, nu bleek dat ik GB nog niet had geinstalleerd, was beetje druk met tentamens. Dus ik braaf gedaan en terwijl die aan het update was is de telefoon vastgelopen en ik kon niets meer, geen hard reset, ook batterij eruit en erin had geen zin, dus uiteindelijk maar geVIP-ed.

Komt vannochtend die gerefurbishte VIP phone binnen en probeer ik te bellen, dat kan wel maar hoor heel veel storing en ruis waarna vrij snel de verbinding wordt verbroken ,zoals al eerder in dit topic gemeld. Nu weer upgedate naar GB want dat was kennelijk nog niet gedaan, maar het probleem blijft bestaan, als ik bel heb ik ong 10 sec goede verbinding en daarna komt ruis en wordt de verbinding verbroken. Het maakt niet uit of die op 3G of 2G staat. Iemand een oplossing? of weer VIPPEN en zeggen dat ik niet met deze shit akkoord ga?

(draai nu 2.3.4 baseband 0725 en build GRJ22 met LGE versie V20m)

Of ligt het aan de sneeuw?
Nope net getest met 2 andere phones, ligt niet aan de sneewu maar aan de 2X ;(
En de GPS problemen heb ik ook, zelfds met de genoemde work arounds..

[ Voor 7% gewijzigd door ned17 op 03-02-2012 15:11 . Reden: Sneeuwbereiktest ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzert_nl
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-03 09:38
als ik zo het topic is doorlees merk ik dat het gps (en het wegvallen van 3g enzo) vooral voorkomt met basebestand 725 in combinatie met V20M.

Kan iemand bevestigen dat baseband 825 en V20M samen wel zorgen voor een goed werkende gps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPGalien
  • Laatst online: 29-08 16:51
Bij mij werkt gps wel gewoon en ik heb ook nog geen problemen gehad met bellen, terwijl ik wel op 2.3.4 baseband 0725 en build GRJ22 met LGE V20m zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:45
MPGalien schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 17:45:
Bij mij werkt gps wel gewoon en ik heb ook nog geen problemen gehad met bellen, terwijl ik wel op 2.3.4 baseband 0725 en build GRJ22 met LGE V20m zit.
Komt jou telefoon uit Korea of Duitsland? (sticker zit onder de batterij)

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPGalien
Komt jou telefoon uit Korea of Duitsland? (sticker zit onder de batterij)
Mijn telefoon is Made in Korea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
Als ik op mijn 2XS een app aanklik om te openen en ik mijn oortjes in heb maakt dit een heel naar zoefend geluid. Iemand die dit ook heeft? En een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same here, en ook mijn sticker komt uit Korea ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPGalien
Koen- schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 22:59:
Als ik op mijn 2XS een app aanklik om te openen en ik mijn oortjes in heb maakt dit een heel naar zoefend geluid. Iemand die dit ook heeft? En een oplossing?
Ik heb hetzelfde, maar ik vind het niet hinderlijk. Als ik namelijk de muziek player aanzet is dat geluid weg. Oplossing zou ik dus ook niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Bij mij werkt GPS, net als 3G en gewoon bellen, precies zoals het moet, ook onder 2.3.4 V20m. Ik ben eigenlijk best tevreden.
Mijn telefoon komt uit Korea. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ned17
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 22:12
Even een kleine update over de GPS het is bekend dat die niet goed werkt en LG komt met een aparte update hiervoor (BRON: medewerker klantenservice om 15:30 uur op 10 feb 2012)

Ik kwam erachter omdat ik afgewimpeld werd door LG klantenservice

Mocht je ooit afgewimpeld worden door LG, plaats dan even op hun facebook 30 berichtjes en ook 30 tweets met een vervelende tekst, binnen 10 min word je dan terug gebeld door een fatsoenlijke medewerker. (dat deed ik na inmiddels 2 VIP toestellen met problemen sinds 31-1-2012, 11 dagen onbereikbaar )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn GPS deed het ook niet meer na de update, maar ik vond het volgende:

wifi uitzetten, gps aan
dan telefoon helemaal uitzetten en opnieuw opstarten.
Gps weer aan en navigatie opstarten en hij doet het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Eénmalig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik laat continu GPS aan ... Hij zal toch enkel worden ingeschakeld indien er een app. om vraagt . Als je dan de telefoon eens moet herstarten ofzo dan start hij steeds op met GPS aan en dan heb ik geen verbindindingsproblemen en instant fix bij gebruik ervan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ik bedoelde, moet je die handelingen vaak opnieuw doen om de gps werkend te krijgen, of is 1 keer genoeg om daarna geen problemen meer te hebben?
Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor, want mijn gps doet het wel goed. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RutgerB
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 10:35
Ik heb de P990 inmiddels al een poos in bezig en ben er sinds ik er MIUI op heb gezet eigenlijk best tevreden over, op 1 ding na.
De gesprekskwaliteit is zo ontzettend brak, heb verschillende basebands geprobeerd en ben vandaag ook nog even terug gegaan naar de meest recente versie van LG zelf, maar het maakt allemaal niks uit, mensen zijn moeilijk te verstaan, en met een beetje achtergrond geluid erbij kun je het helemaal vergeten.

Zijn er mensen die hier ook last van hebben? Heb je dit kunnen oplossen?

Heb al contact gehad met LG support, maar de geadverteerde 24 uurs service is ook echt useless, want daar mag ik geen gebruik van maken omdat het een hardware probleem zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
RutgerB schreef op maandag 13 februari 2012 @ 14:36:
Ik heb de P990 inmiddels al een poos in bezig en ben er sinds ik er MIUI op heb gezet eigenlijk best tevreden over, op 1 ding na.
De gesprekskwaliteit is zo ontzettend brak, heb verschillende basebands geprobeerd en ben vandaag ook nog even terug gegaan naar de meest recente versie van LG zelf, maar het maakt allemaal niks uit, mensen zijn moeilijk te verstaan, en met een beetje achtergrond geluid erbij kun je het helemaal vergeten.

Zijn er mensen die hier ook last van hebben? Heb je dit kunnen oplossen?

Heb al contact gehad met LG support, maar de geadverteerde 24 uurs service is ook echt useless, want daar mag ik geen gebruik van maken omdat het een hardware probleem zou zijn.
Welke baseband heb je? Ik gebruik zelf 824 (die eigenlijk voor het koreaanse model is) en die werkt prima hier. Betere kwaliteit dan de originele basebands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RutgerB
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 10:35
Op dit moment 725 (laatste update van LG zelf), 405 heb ik ook gehad. Merkte je 824 echt zo een groot verschildan? Mijn oor speaker klinkt echt als zo'n ouderwetse radio... mensen zijn niet te verstaan als je een beetje achtergrond geluid hebt.
disweb schreef op maandag 13 februari 2012 @ 16:06:
[...]

Welke baseband heb je? Ik gebruik zelf 824 (die eigenlijk voor het koreaanse model is) en die werkt prima hier. Betere kwaliteit dan de originele basebands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
Eerlijk gezegd bel ik niet vaak op de normale manier. Juist ook omdat die kwaliteit zo belabberd is haha. Maar volgens mij ligt dat meer aan de bandbreedte die de telco's daarvoor openstellen / gebruiken. Als ik met Viber bel is de kwaliteit echt super, dus aan de microfoon / speaker ligt het niet!

• retlaw
  • Nu online

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Heeft hier iemand de witte versie van dit toestel?

Is het achterklepje dan mat of glanzend? Uit de plaatjes van internet kan ik het niet goed opmaken...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hejkompas
  • Laatst online: 13-09 09:55
Stuur anders een mail naar een verkopende shop, ben je meteen zeker.

Heb nu dat de sd-kaart regelmatig problemen geeft. De kaart wordt herkent en er kan door de mappen gebladerd worden,, maar geen enkele app wil schrijven of lezen. Pas nadat ik de kaart ontkoppeld heb en gekoppeld wil hij weer gebruikt worden.
Weet iemand hier een oplossing voor? Want om telkens te moeten ontkoppelen en koppelen is gewoon kut..

[ Voor 8% gewijzigd door hejkompas op 18-02-2012 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
Het schijnt volgens leden in het XDA forum dat in Italie de V20Q-00 versie is vrijgegeven met een hele grote waslijst van opgeloste problemen, GPS, battery draining etc etc. Nu maar hopen dat ze hier in Nederland ook eens wakker worden!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
Joop557 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 21:16:
Het schijnt volgens leden in het XDA forum dat in Italie de V20Q-00 versie is vrijgegeven met een hele grote waslijst van opgeloste problemen, GPS, battery draining etc etc. Nu maar hopen dat ze hier in Nederland ook eens wakker worden!!!!!
Inderdaad, is al gewoon te downloaden! http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1503459

Heb er zelf CM7 op staan die prima draait dus ik wacht er even mee en vind een aantal functies in CM ontzettend handig, maar er is een waslijst aan problemen opgelost. Ziet er naar uit dat LG wel wat meer hun best aan het doen zijn! Nu nog ICS :9
Changelog (Google Translate):
Fixed some connection problems with On-Screen Phone after restarting the service
Fixed a problem due to file corruption which caused the misfire batterystats.bin smartphone
On the "compcache" to improve performance in low availability of RAM
Fixed some problems in the force close applications preloaded
Solved the problem of missing USB icon when your smartphone is connected to the PC and press the home button
Implement the latest security patches Google
Implemented video chat through Google Talk
Fast Dormancy enabled with 3G connection active in deep sleep mode to resolve problems of excessive consumption of battery
Correct operation of the automatic brightness in Camera
Improved speed and responsiveness of scrolling homescreen launcher LG
Implemented a fix to prevent memory leaks using the Wi-Fi
Solved the problem of non-GPS off and fix accendendendo smartphone with GPS off
Fixed problems connecting to Wi-Fi channels greater than 13
Google implemented the GMS r9
Enabled SIP functionality
Improved recovery of the network after being in an area without coverage
Fixed some problems that prevented them from making calls with network coverage
Fixed issues that prevented you to enable or disable the Wi-Fi
Improved the stability of the smartphone with a patch to the kernel
Improved lighting of the display after the smartphone awakened from sleep mode, which now takes place more smoothly
Implemented application Google Music
Fixed compatibility issues with the call list Bluetooth installed in Ford cars
Improved battery indicator implementing notches from 5% instead of 20%
Removed the App Advisor since the service was closed in late 2011
Added the Google applications: Google+ and Google+ Messenger
Implemented the Backup & Restore by Google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

disweb schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 00:01:
[...]

Inderdaad, is al gewoon te downloaden! http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1503459

Heb er zelf CM7 op staan die prima draait dus ik wacht er even mee en vind een aantal functies in CM ontzettend handig, maar er is een waslijst aan problemen opgelost. Ziet er naar uit dat LG wel wat meer hun best aan het doen zijn! Nu nog ICS :9

[...]
Ben benieuwd, maar als je dit installeerd ben je dan weer alles kwijt (alle apps, settings etc)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
Griffin schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 08:25:
[...]

Ben benieuwd, maar als je dit installeerd ben je dan weer alles kwijt (alle apps, settings etc)?
Het is een KDZ dus hetzelfde als de vorige keer van 10 naar 20, toen is niets verloren gegaan bij mij, als je maar de normale procedure van LG uitvoert.
Maar dan moet die dus eerst bij LG in NL beschikbaar worden gesteld!!!!
Als je download via de link van XDA dan moet je een speciale procedure volgen. Die wist trouwens ook niets, maar is een beetje ingewikkelder. Daarnaast schijnt er ook een zgn deodexed versie te zijn in zip formaat. Die moet je met clockwork mod installereren vanaf je sd card. Dan wordt echter wel de hele boel gewist. Als je de normale procedure volgt wordt wel clockwork mod en superuser uitgeschakeld. als je dat geinstalleerd had en moet je dat weer opnieuw doen.

[ Voor 8% gewijzigd door Joop557 op 21-02-2012 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
Ben ik net over op een Custom Rom (CM7), brengt LG een fix uit haha. Nou dan maar over op ICS binnenkort zodat ik alsnog 'voor loop' op LG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-02-2024
7(8)7

ik overweeg de 2X aan te schaffen maar heb een vraag over het scherm, ik kan er niet veel over vinden, behalve dan dat ik op verschillende sites verschillende dingen lees..... LCD, TFT-LCD en IPS-LCD...... Welke is het en waarmee is het vergelijkbaar? En is het scherm buiten bij daglicht en/of volle zon nog goed afleesbaar?

En... rechtvaardigt het de paar honderd euro meer voor een scherm wat buiten e.v.t. (nog?) beter afleesbaar is?

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzert_nl
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-03 09:38
dirkhimself schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 11:18:
7(8)7

ik overweeg de 2X aan te schaffen maar heb een vraag over het scherm, ik kan er niet veel over vinden, behalve dan dat ik op verschillende sites verschillende dingen lees..... LCD, TFT-LCD en IPS-LCD...... Welke is het en waarmee is het vergelijkbaar? En is het scherm buiten bij daglicht en/of volle zon nog goed afleesbaar?

En... rechtvaardigt het de paar honderd euro meer voor een scherm wat buiten e.v.t. (nog?) beter afleesbaar is?

:?
Het scherm van de X2 is prima, niet het beste scherm maar ook zeker niet slecht. Er zijn telefoons met betere schermen maar die zijn veel duurder. Het is een IPS-LCD scherm, dus de inkijkhoek is erg goed. Heb buiten nog nooit problemen gehad met leesbaarheid.

Als je dan toch extra geld wilt uitgeven voor een beter scherm, kun je beter een maandje wachten want dan komt de X3 uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Oproep naar Custom rom gebruikers:

na aanleiding van dit bericht ben ik zelf eens gaan kijken wat ik haal in Linpack.

App gratis en hier te halen: https://market.android.co...necomputing.linpack&hl=nl

Officiele GB, 2.3.4 V20m, snelste van 3 runs na reboot en memory clean (beste omstandigheid dus):
Single threaded: 39.414 mflops
Multi threaded : 66.561 mflops

Nu ben ik benieuwd wat de CM users hiero halen. Snelheidswinst kan een grote reden zijn om naar CM's over te stappen, lijkt me handig om in kaart te brengen. Ook om te kijken of overstappen van official GB naar official ICS in 2012 Q2 nu helpt met pure snelheid (betere dualcore support enzo). Mensen met nog de oude stock Froyo én mensen met overclocks: ik ben ook benieuwd wat jullie halen :)

Alvast bedankt :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
buzzert_nl schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 11:32:
[...]

Het scherm van de X2 is prima, niet het beste scherm maar ook zeker niet slecht. Er zijn telefoons met betere schermen maar die zijn veel duurder. Het is een IPS-LCD scherm, dus de inkijkhoek is erg goed. Heb buiten nog nooit problemen gehad met leesbaarheid.

Als je dan toch extra geld wilt uitgeven voor een beter scherm, kun je beter een maandje wachten want dan komt de X3 uit.
Ik vind het juist wel een van de beste schermen die ik heb gezien. Amoled is ook goed inderdaad, maar als ik dit vergelijk met het scherm van een (nederlandse) Nexus S is mijn LG scherm echt stukken beter. Kleuren zijn heel vol! Leesbaarheid buiten is ook goed, dus voor het scherm moet je deze telefoon echt niet laten liggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hejkompas
  • Laatst online: 13-09 09:55
Kleuren van het scherm van de o2x zijn inderdaad wat feller/helderder dan op andere toestellen!

Linpack scoort 40.597 single en multi 67.819 op cm7 laatste nightly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Het scherm is inderdaad erg goed! Ik ben vaak verbaast over de brede inkijkhoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
hejkompas schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:41:
Kleuren van het scherm van de o2x zijn inderdaad wat feller/helderder dan op andere toestellen!

Linpack scoort 40.597 single en multi 67.819 op cm7 laatste nightly
CM7-223:
Na reboot: tussen 38,9 en 40,9
Gemiddeld rond de 39,9

Tussen 51,9 en uitschieters avn 66.509

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-06 09:39
disweb schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 16:27:
[...]

Ik vind het juist wel een van de beste schermen die ik heb gezien. Amoled is ook goed inderdaad, maar als ik dit vergelijk met het scherm van een (nederlandse) Nexus S is mijn LG scherm echt stukken beter. Kleuren zijn heel vol! Leesbaarheid buiten is ook goed, dus voor het scherm moet je deze telefoon echt niet laten liggen!
Heb zelf liever een IPS scherm dan een Amoled scherm. Vooral omdat het scherm niet zo veel stroom vreet. Bij amoled is het leuk dat zwart echt staat en niks verbruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:55
Ik zal mij hier ook even melden met mijn ROM resultaten.

De LG van mijn meisje viel regelmatig uit, was HEEL traag en trok de accu bizar snel leeg.

Ik heb nu CM7 erop gezet en hij is lightningfast en doet weer makkelijk een dag met de accu! Het is een klusje van niks en het geeft je een telefoon die als nieuw aanvoelt! Beter dan ooit.
Pagina: 1 ... 58 ... 67 Laatste

Let op:
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.