Net geupdate naar GB. Echt een stuk beter
Dus iedereen die het nu update heeft het via XDA of andere niet-LG bronnen gedaan?
Is de interface van LG ook vertaald bij jullie updates? En andere specifieke apps? Of is het echt een blanco versie?
Is de interface van LG ook vertaald bij jullie updates? En andere specifieke apps? Of is het echt een blanco versie?
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Hij ziet er op het eerste gezicht precies hetzelfde uit als je stock 2.2 : Nederlands, geen applicaties weg, geen data weg. alleen in de settings wat extra opties.XanderDrake schreef op maandag 21 november 2011 @ 11:20:
Dus iedereen die het nu update heeft het via XDA of andere niet-LG bronnen gedaan?
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Hoe is het met bugs en batterij duur in GB? Bij cayogen liep me batterij heel snel leeg maar ik wil 2.3 van LG wel proberen..
Als je even wat paginas terug lees, ja de batterij is een stuk beter dan cyanogenbuzzert_nl schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:43:
Hoe is het met bugs en batterij duur in GB? Bij cayogen liep me batterij heel snel leeg maar ik wil 2.3 van LG wel proberen..
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Zit nu in het buitenland en heb geen laptop of zo bij me (wel Android tablet), dus updaten lukt nu niet. Het is me alleen wel opgevallen dat de volgende update datum nu ergens in februari is gezet. Ik vind dat LG dan nog wel even iets uit te leggen heeft.
@ Supremo: Dan kunnen ze beter meteen naar ICS gaan...
Dat is simpelweg wanneer hij weer automatisch checked, heeft niets te maken met wanneer er updates komen.Supremo schreef op maandag 21 november 2011 @ 22:45:
Zit nu in het buitenland en heb geen laptop of zo bij me (wel Android tablet), dus updaten lukt nu niet. Het is me alleen wel opgevallen dat de volgende update datum nu ergens in februari is gezet. Ik vind dat LG dan nog wel even iets uit te leggen heeft.
Volgens mij doet hij dat om de 3 maanden uit zichzelf. Niets houd je tegen om zelf op updates te zoeken.
Er is echter geen ondergrens vwb de onwetendheid van klanten dus dan kunnen ze wel blijven uitleggen...Supremo schreef op maandag 21 november 2011 @ 22:45:
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik vind het dan wel weer opvallend dat mensen weten dat er een nieuwe update aan moet komen, sommige weten zelfs de naam van de Androidversie, maar dat ze niet weten hoe de update functie werkt..Flagg schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 16:39:
[...]
Er is echter geen ondergrens vwb de onwetendheid van klanten dus dan kunnen ze wel blijven uitleggen...
Verwijderd
'Helaas! Het proces android.process.acore is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw'
Deze melding krijg ik keer op keer op mijn 2x. Ik heb al rondgekeken op internet naar een oplossing waarin ik niet genoodzaakt ben om weer een factory reset uit te voeren, maar ben er geen tegengekomen. Wellicht dat iemand anders hier deze error is tegengekomen en hem heeft weten te verhelpen zonder verlies van alle data?
Het is werkelijk ongelooflijk. Ditmaal was ik gewoon een video aan het kijken met de youtube app en plotseling wordt het scherm zwart en reageert de telefoon nergens meer op. Na de batterij er uit hebben moeten halen kreeg ik deze melding. De 'Helaas!' klinkt bijna spottend aangezien dit al de 20e keer zal worden dat ik een factory reset moet uitvoeren. Ik zit inmiddels aan mijn 2e O2X. Als 2.3 niet heel wat goed maakt dan ga ik maar weer terug naar mijn Desire
Deze melding krijg ik keer op keer op mijn 2x. Ik heb al rondgekeken op internet naar een oplossing waarin ik niet genoodzaakt ben om weer een factory reset uit te voeren, maar ben er geen tegengekomen. Wellicht dat iemand anders hier deze error is tegengekomen en hem heeft weten te verhelpen zonder verlies van alle data?
Het is werkelijk ongelooflijk. Ditmaal was ik gewoon een video aan het kijken met de youtube app en plotseling wordt het scherm zwart en reageert de telefoon nergens meer op. Na de batterij er uit hebben moeten halen kreeg ik deze melding. De 'Helaas!' klinkt bijna spottend aangezien dit al de 20e keer zal worden dat ik een factory reset moet uitvoeren. Ik zit inmiddels aan mijn 2e O2X. Als 2.3 niet heel wat goed maakt dan ga ik maar weer terug naar mijn Desire
Verwijderd
Je kunt een paar keer op wachten drukken maar vrees dat de melding terug komt. Anders zal je toch echt een reset moeten doen. Volgens mij kun je met stock in de 3e recovery komen door als hij uit staat de volumeknop naar beneden gedrukt houden en tegelijkertijd de powerknop. daar kies je met de volumeknoppen 'wipe data/factory reset'. Je bent alles kwijt jammer genoeg. Maar zo heb je wel een schoon OS. Er is geen andere mogelijkheid.
Ach, wat zijn we toch weer grappig. Lezen is ook een kunst. Als je niets nuttigs te melden hebt, reageer dan niet. Wat snapte je niet aan "in het buitenland zonder laptop"? Mijn telefoon zegt nog steeds meest recente versie met 10d.Angelgamer schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 17:09:
[...]
Ik vind het dan wel weer opvallend dat mensen weten dat er een nieuwe update aan moet komen, sommige weten zelfs de naam van de Androidversie, maar dat ze niet weten hoe de update functie werkt..
Even een vraag mbt het laden.
Ik heb een klein 12V auto converter naar USB gekocht. Vaak werkt dit gewoon zonder problemen, maar soms stopt deze ook met laden. Ik moet dan de USB kabel uit en in de converter doen (of de hele converter uit en in de 12V doen). Soms gebeurt dit vaak (elke paar minuten), maar soms geen probleem voor iets van 1 uur oid.
Waar zou dit aan kunnen liggen?
Ik heb een klein 12V auto converter naar USB gekocht. Vaak werkt dit gewoon zonder problemen, maar soms stopt deze ook met laden. Ik moet dan de USB kabel uit en in de converter doen (of de hele converter uit en in de 12V doen). Soms gebeurt dit vaak (elke paar minuten), maar soms geen probleem voor iets van 1 uur oid.
Waar zou dit aan kunnen liggen?
Dat is overbekent, dat de OTA update nog niet werkt, en ook dat er via de LG Mobile tool nog geen update voor NL toestellen is.Supremo schreef op woensdag 23 november 2011 @ 04:26:
[...]
Ach, wat zijn we toch weer grappig. Lezen is ook een kunst. Als je niets nuttigs te melden hebt, reageer dan niet. Wat snapte je niet aan "in het buitenland zonder laptop"? Mijn telefoon zegt nog steeds meest recente versie met 10d.
Dus zijn statement is volledig correct.
Jouw opmerking over de update datum echter niet, en daar gaat het over.
Ik heb zo net een vervangende toestel gekregen van Pro Assist. Goede service! Echter heb ik nu een toestel met in bijna elke hoek wel krassen en een USB poort waarvan het plastic er om heen gebroken is, helaas. Ik blijf helaas bezig op deze manier...
Verwijderd
Dat vind ik niet echt een goede service , ik zou ze maar weer bellen en een nieuwe telefoon eisen .
Jeroen04 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 17:01:
Ik heb zo net een vervangende toestel gekregen van Pro Assist. Goede service! Echter heb ik nu een toestel met in bijna elke hoek wel krassen en een USB poort waarvan het plastic er om heen gebroken is, helaas. Ik blijf helaas bezig op deze manier...
Als je dan toch wilt mierenneuken, dan klopt mijn opmerking over het verschuiven van de updatedatum op mijn telefoon wel degelijk, alleen is niet bekend of het ook de updatedatum is wanneer GB daadwerkelijk vrijgegeven wordt door LG NL. Aangezien LG NL nog geen datum bekend heeft gemaakt, is het ook niet bekend of mijn opmerking over de datum incorrect is. Het ziet er niet naar uit dat logisch redeneren jouw sterkste punt is en toegeven van een fout ook niet.benji83 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:54:
[...]
Dat is overbekent, dat de OTA update nog niet werkt, en ook dat er via de LG Mobile tool nog geen update voor NL toestellen is.
Dus zijn statement is volledig correct.
Jouw opmerking over de update datum echter niet, en daar gaat het over.
Dit is het laatste wat ik hier over post, maar er zijn hier een paar mensen die naar mijn mening niet kunnen lezen. Want wat is het nut van zoeken naar de update als ik geen laptop bij me heb?
Verwijderd
Die datum zegt niks. Die is al zo vaak verschoven, het is alleen een datum dat je toestel zelf zal gaan zoeken naar updates. Als je nu v10d hebt kun je zo vaak zoeken als je wil en grote kans dat als je nu weer gaat zoeken naar updates dat die datum weer verschuift.
Je kunt ook dit topic in de gaten houden, als de update beschikbaar is lees je dat hier snel genoeg.
Je kunt ook dit topic in de gaten houden, als de update beschikbaar is lees je dat hier snel genoeg.
Nou, ik heb hem gekocht hoor, en ik ben er blij mee
Ik verwacht wel binnen een week GB, anders ga ik ook klagen. Ze hebben een maand gekregen, als ze dat verspillen, zijn het echt stumperts.
Degene die dan toch wel het slechtste leest ben jij! Je kan namelijk gewoon met je telefoon handmatig zoeken... Hoef je niet maanden te wachten, heb je ook geen laptop nodig!Supremo schreef op donderdag 24 november 2011 @ 01:36:
[...]
Dit is het laatste wat ik hier over post, maar er zijn hier een paar mensen die naar mijn mening niet kunnen lezen. Want wat is het nut van zoeken naar de update als ik geen laptop bij me heb?
Overigens wil ik ook nog wel reageren op de gang van zaken rond de GB update.
LG blijft tot het wanstantelijke toe het geduld van haar klanten op de proef stellen. Jammer, maar voor mij zal er nooit meer een LG volgen na deze telefoon.
Als een van de eersten die zich eigenaar mocht noemen van de LG O2X wacht ik nu al veel te lang op de GB update. Als je je realiseert dat LG op het moment dat ik de telefoon kocht nog meldde dat de GB update er in april zou zijn, is het niet voor te stellen dat deze er in november nog altijd niet is.
Noem het misleiding, oplichting, bedrog, of noem het wat je wil, maar feit blijft dat LG met deze gang van zaken haar beloftes niet na is gekomen, en daarvoor nog op geen enkel moment met expliciete excuses is gekomen.
In plaats daarvan zjin het nietszeggende reacties die zo af en toe de ether in geslingerd worden, zoals: "We waarderen de aandacht van mensen die om de update vragen", "we werken er aan en komen zo speodig mogelijk" of "We weten niet wanneer we klaar zijn".
Nog geen enkele reactie maakte blijk van een vorm van schuldgevoel waarin LG laat merken dat ze spijt heeft van het feit dat ze haar klanten niet kunnen bedienen met hetgeen LG zelf beloofd heeft.
Mijns inziens is het daarmee aangetoond dat LG een minachting voor haar klanten heeft die zijn weerga niet kent.
LG blijft tot het wanstantelijke toe het geduld van haar klanten op de proef stellen. Jammer, maar voor mij zal er nooit meer een LG volgen na deze telefoon.
Als een van de eersten die zich eigenaar mocht noemen van de LG O2X wacht ik nu al veel te lang op de GB update. Als je je realiseert dat LG op het moment dat ik de telefoon kocht nog meldde dat de GB update er in april zou zijn, is het niet voor te stellen dat deze er in november nog altijd niet is.
Noem het misleiding, oplichting, bedrog, of noem het wat je wil, maar feit blijft dat LG met deze gang van zaken haar beloftes niet na is gekomen, en daarvoor nog op geen enkel moment met expliciete excuses is gekomen.
In plaats daarvan zjin het nietszeggende reacties die zo af en toe de ether in geslingerd worden, zoals: "We waarderen de aandacht van mensen die om de update vragen", "we werken er aan en komen zo speodig mogelijk" of "We weten niet wanneer we klaar zijn".
Nog geen enkele reactie maakte blijk van een vorm van schuldgevoel waarin LG laat merken dat ze spijt heeft van het feit dat ze haar klanten niet kunnen bedienen met hetgeen LG zelf beloofd heeft.
Mijns inziens is het daarmee aangetoond dat LG een minachting voor haar klanten heeft die zijn weerga niet kent.
Ik ben het wel eens met je pleidooi. Bizar dat we moeten wachten zonder dat we meer weten over waarom. Nu heb ik het idee dat er 1 ontwikkelaar zit die op vakantie is gegaan/ziek is geworden/zwangerschapsverlof heeft en dat daardoor de ontwikkeling niet doorgaat. Echter hebben ze wel hun excuses aangeboden voor de vertraging ( http://www.lg.com/nl/gingerbread/ ) maar helemaal blij wordt je daar toch ook niet van.DENNIS79 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 12:15:
Zit er geen houdbaarheidsdatum op een excuus?? Dit is alweer bijna een MAANDAngelgamer schreef op donderdag 24 november 2011 @ 12:32:
[...]
Ik ben het wel eens met je pleidooi. Bizar dat we moeten wachten zonder dat we meer weten over waarom. Nu heb ik het idee dat er 1 ontwikkelaar zit die op vakantie is gegaan/ziek is geworden/zwangerschapsverlof heeft en dat daardoor de ontwikkeling niet doorgaat. Echter hebben ze wel hun excuses aangeboden voor de vertraging ( http://www.lg.com/nl/gingerbread/ ) maar helemaal blij wordt je daar toch ook niet van.

Voor het geval LG meeleest: Stop maar met optimaliseren of toevoegen van NL meuk, wij zitten er toch niet op te wachten, hoe minder troep hoe beter. Kom maar op met die update.
32 kWp PV + 54kWh ESS+ 7.5 kW Mitsubishi Ecodan
Wow, ik ben toch onder de indruk van de accutijd. Zit nu op 1,5 dag met medium gebruik, wifi aan. Deze nacht heb ik hem op FlightMode gezet, in 8u tijd is er toen slechts 2% af gegaan. Indrukwekkend
Flightmode kan ik in cm anders 12uur op zonder maar 1% te verliezen.
Zo zie je maar weer hoe veel verbinding maken met Wifi/2g/3g verbruikt tegenover al de rest.
EDIT: GVD. veel software en games kan je niet eens installeren als je geen 2.3 hebt. Schiet op LG!!
EDIT: GVD. veel software en games kan je niet eens installeren als je geen 2.3 hebt. Schiet op LG!!
[ Voor 36% gewijzigd door XanderDrake op 25-11-2011 12:49 ]
Euh, de mijne verliest ook maar 2% 's nachts, en dat is gewoon met 3G en wifi aan.XanderDrake schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 08:54:
Wow, ik ben toch onder de indruk van de accutijd. Zit nu op 1,5 dag met medium gebruik, wifi aan. Deze nacht heb ik hem op FlightMode gezet, in 8u tijd is er toen slechts 2% af gegaan. Indrukwekkend
Het is pas 's morgens, als ik begin te gebruiken dat de accuduur instort.
Geeft eens een voorbeeldje? Ik ben niet direkt iets tegengekomen dat niet wou installeren toen ik nog op 2.2 zat.XanderDrake schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:28:
Zo zie je maar weer hoe veel verbinding maken met Wifi/2g/3g verbruikt tegenover al de rest.
[ Voor 30% gewijzigd door Fire69 op 25-11-2011 13:33 ]
Nu we het toch over de accu hebben.
Als ik kijk bij waar die stroom voor gebruikt heeft:
6h 23m 47s losgekoppeld.
Mobiel stand-by 34%
Wi-Fi 34%
Telefoon Inactief 32%
Weergave 2%
Is dit normaal?
6h 23m 47s losgekoppeld.
Mobiel stand-by 34%
Wi-Fi 34%
Telefoon Inactief 32%
Weergave 2%
Is dit normaal?
Misschien heb ik het niet goed gelezen dan, zuchtFire69 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:32:
Euh, de mijne verliest ook maar 2% 's nachts, en dat is gewoon met 3G en wifi aan.
Het is pas 's morgens, als ik begin te gebruiken dat de accuduur instort.
In ieder geval, kan je makkelijk de nacht door zonder opnieuw op te laden.
Google Music deed moeilijk en nu ook Sprinkle (spelletje)Geeft eens een voorbeeldje? Ik ben niet direkt iets tegengekomen dat niet wou installeren toen ik nog op 2.2 zat.
Verwijderd
Normaal gesproken niet nee, maar is een bekend probleem. 102% bedoel je. Op CM7 heb ik nu zelfs 104%.josvschijndel schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:51:
6h 23m 47s losgekoppeld.
Mobiel stand-by 34%
Wi-Fi 34%
Telefoon Inactief 32%
Weergave 2%
Is dit normaal?
Ik vermoed dat daar een bug zit.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2011 15:33 ]
Ik zit op 1d 18h 3m 29s losgekoppeld en en mijn mobiele stand-by is 17%.josvschijndel schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:51:
6h 23m 47s losgekoppeld.
Mobiel stand-by 34%
Wi-Fi 34%
Telefoon Inactief 32%
Weergave 2%
Is dit normaal?
Dat is meteen het hoogste aantal wat er in die lijst staat. Wifi staat op 11%.
En de accu heeft nog 36% lading over.
Volgens mij is het ook maar een gemiddelde indicatie over de gehele losgekoppelde tijd waar je je accu aan verbruikt hebt. Als je wat langer wacht zal je de percentages ook omlaag zien gaan, denk ik zo.
Sprinkle 1.5 doet het bij mij op 2.3.7 ook niet, versie 1.6.1 doet het wel prima. Misschien dat jij de verkeerde versie hebt.XanderDrake schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:07:
[...]
Google Music deed moeilijk en nu ook Sprinkle (spelletje)
Sprinkle wás wel alleen voor 2.3 kan ik me herinneren. Heb het namelijk pas sinds dat ik CM installeerde omdat hij het daarvoor niet deed.
@ gjb29, @ Poops_McGhee: Ik bedoelde dus dat het mij nogal veel energieverbruik leek voor de stand-by. Dat wil zeggen dat 1/3 van de stroom verbruikt wordt aan "niks doen", 1/3 Wi-Fi, 1/3 Inactief??? (Is dat uit ofzo?)
En dan zou maar 2% verbruikt worden voor weergave? Lijkt zo weinig.
(Dat het samen niet precies 100% is was me nog niet opgevallen
)
En dan zou maar 2% verbruikt worden voor weergave? Lijkt zo weinig.
(Dat het samen niet precies 100% is was me nog niet opgevallen
[ Voor 13% gewijzigd door josvschijndel op 25-11-2011 20:26 ]
Verwijderd
Mobiel standby is je netwerk bereik, zal wel slecht zijn geweest? Helaas kun je dat niet zien met FroYo, heeft geen powermanagement. GB wel. Telefoon inactief is idd als hij 'niks' doet. Waarschijnlijk heb je een app geïnstalleerd die op de achtergrond door blijft draaien of sync aan enz. Er zijn wel batterij monitor apps, weet zo alleen niet de naam. Weergave is idd weinig, die staat bij mij op 20%. Heb je weinig je scherm aangehad?
Die procenten kloppen ook niet altijd. Sygic navigatie heb ik met 10sec gebruik meteen 90+ procent. Wat gewoon onmogelijk is, aangezien de andere 10% dan al zon 75% accu verbruikt heeft, en ik volgens die percentages dus zon 750% accu zou hebben. Snappie nog?
Ik had (toen mijn 2X nog een normale accuduur had
) ook steevast 33% standby/wifi/cell en 2% display.
Of het klopt, geen idee, maar de accu ging wel gewoon netjes 2 dagen mee.
Die Sygic, dat heb ik nu ook. 2 dagen geleden heb ik de Sygic Downloader alle mappen van Europa laten downloaden (via wifi
). Nu staat hij dus al 2 dagen op 94%...

Of het klopt, geen idee, maar de accu ging wel gewoon netjes 2 dagen mee.
Die Sygic, dat heb ik nu ook. 2 dagen geleden heb ik de Sygic Downloader alle mappen van Europa laten downloaden (via wifi

Het berekend volgens mij het gemiddelde van de verbruikte stroom, maar ik denk niet dat er erg veel van klopt. Ik kijk er daarom ook nauwelijks naar. Accu leeg = accu leeg. Zolang de standby tijd acceptabel is, dan ga ik geen concessies doen op het gebruik van de telefoon.
Da's nou net het probleem. Ik haal met moeite 12u met de accu 
Denk dat ik hem maar eens ga laten omruilen met de vipservice.

Dan wacht ik wel even op GB die preciezer kan vertellen wat mijn energie verbruikt.
Alhoewel, mijn mobiel gaat makkelijk een dag mee. Tenzij ik te lang spelletjes speel of iets dergelijks. Dus geen groot probleem.
Alhoewel, mijn mobiel gaat makkelijk een dag mee. Tenzij ik te lang spelletjes speel of iets dergelijks. Dus geen groot probleem.
Wat heb je allemaal aanstaan? Background sync en dergelijken? Tsja, als ik Wifi, BT, background sync aanzet, dan haalt mijn accu ook het einde van de dag niet. Wifi alleen is prima te doen, daar wordt maar 5 of 6% van de accu voor gebruikt, in mijn geval. Background sync lust aardig wat accu power. Die staat bij mij altijd uit. Dan maar geen notificaties. Dat is altijd beter dan een "accu bijna leeg" notificatie halverwege de avond.Fire69 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 22:37:
Da's nou net het probleem. Ik haal met moeite 12u met de accu
@josvanschijndel
Ik heb GB en die geef dezelfde informatie als Froyo deed. Ik zag iemand melden dat Froyo geen battery usage info geeft, maar dat doet het wel. Over de accuratesse valt te twisten..
[ Voor 12% gewijzigd door Poops_McGhee op 25-11-2011 23:25 ]
Verwijderd
Ik bedoel de grafiek, die heeft FroYo niet. Niet dat je er veel aan hebt, hij laat alleen zien hoe hard het gegaan is.
Edit Dit bedoel ik:

Dit was de eerste keer CM7 toen ik nog een goede batterijtijd had...
Edit Dit bedoel ik:

Dit was de eerste keer CM7 toen ik nog een goede batterijtijd had...
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2011 23:48 ]
Dat is het standaard batterij status scherm in Gingerbread (ga naar Settings > About Phone > Battery Use).
Als je je Battery Use bekijkt kan je de bovenkant van je scherm tappen. Dan komt deze grafiek naar voren.
Ik ook helaas. Eergisteren pas een EU Open erop gezet dus even bekijken waar het door komt. Zowiezo gebruik ik die toch nooit.oji schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 13:25:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=19157040
Hier heb ik ook last van.
3G, wifi en sync staan inderdaad aan. Maar dat is al zo sinds ik het toestel heb en vroeger had ik het probleem helemaal niet!Poops_McGhee schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 23:24:
[...]
Wat heb je allemaal aanstaan? Background sync en dergelijken? Tsja, als ik Wifi, BT, background sync aanzet, dan haalt mijn accu ook het einde van de dag niet. Wifi alleen is prima te doen, daar wordt maar 5 of 6% van de accu voor gebruikt, in mijn geval. Background sync lust aardig wat accu power. Die staat bij mij altijd uit. Dan maar geen notificaties. Dat is altijd beter dan een "accu bijna leeg" notificatie halverwege de avond.
[...]
Ik heb hier zelfs nog gepost dat ik een uptime van 68u gehaald heb...
Het is echt van het ene moment op het andere veranderd, geen andere rom geflashed, zelfs geen andere apps dan anders...
Hebben jullie ook dat je als je b.v. een tijdje Google Maps gebruik dat de telefoon dan warm wordt? Hij wordt bij mij dan rond de 41 graden...is dit gewoon de processor of hoort het niet?
Ik heb de telefoon vrijdag ochtend om 07:30 van de lader afgehaald en hij staat nu op 75%.
Heb wel alles uitgezet geen (wifi, GPS en alleen 2g) Ik heb heb hem vrijdag normaal gebruikt, wat berichtjes verstuurd en een paar keer de camera (barcodescanner) en catch notes en een beetje internet (via wifi). gisteren nagenoeg ongebruikt, paar keer aangezet verder niets.
's Nachts staat ie gewoon aan, geen vliegmodus oid.
Stock rom van LG, minder stock accu van DX.
Normaalgesproken laat ik alles aanstaan, wifi, gps, etc en als ik hem dan 's ochtends van de lader haal moet ie de dag daarna 's avonds weer aan de lader (pm 40 uur), dan staat ie nog maar op 35% ongeveer.
Ik ga eens proberen om hem 's nachts op flightmodus te zetten, ik vraag me af of ik een volle werkweek kan halen. :-)
Heb wel alles uitgezet geen (wifi, GPS en alleen 2g) Ik heb heb hem vrijdag normaal gebruikt, wat berichtjes verstuurd en een paar keer de camera (barcodescanner) en catch notes en een beetje internet (via wifi). gisteren nagenoeg ongebruikt, paar keer aangezet verder niets.
Normaalgesproken laat ik alles aanstaan, wifi, gps, etc en als ik hem dan 's ochtends van de lader haal moet ie de dag daarna 's avonds weer aan de lader (pm 40 uur), dan staat ie nog maar op 35% ongeveer.
Ik ga eens proberen om hem 's nachts op flightmodus te zetten, ik vraag me af of ik een volle werkweek kan halen. :-)
[ Voor 8% gewijzigd door Flagg op 27-11-2011 14:29 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Misschien een beetje een aparte vraag, maar wat is precies het nadeel van 2g ? Is dat alleen dat het wat langzamer is ofzo?
Hoe gebruiken jullie dit? Laten jullie hem altijd op 2g om batterij te besparen, of switchen jullie naar 3g als je actief gaat internetten. Ik neem namelijk aan dat de lagere 2g snelheid vooral niet uitmaakt, wanneer push berichten en andere synchronisaties worden uitgevoerd.
Hoe gebruiken jullie dit? Laten jullie hem altijd op 2g om batterij te besparen, of switchen jullie naar 3g als je actief gaat internetten. Ik neem namelijk aan dat de lagere 2g snelheid vooral niet uitmaakt, wanneer push berichten en andere synchronisaties worden uitgevoerd.
Ook geen updates van een app gekregen waardoor hij misschien totaal anders reageert? Je weet maar nooit. Kan ook zijn dat je accu gewoon stuk aan het gaan is en dat er 1 van de cellen niet meer goed is.Fire69 schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 22:30:
[...]
3G, wifi en sync staan inderdaad aan. Maar dat is al zo sinds ik het toestel heb en vroeger had ik het probleem helemaal niet!
Ik heb hier zelfs nog gepost dat ik een uptime van 68u gehaald heb...
Het is echt van het ene moment op het andere veranderd, geen andere rom geflashed, zelfs geen andere apps dan anders...
Welke accu van DX heb je? Zie dat er meerder varianten zijn.
Niemand die hier last van heeft?Mr_gadget schreef op zondag 27 november 2011 @ 13:33:
Hebben jullie ook dat je als je b.v. een tijdje Google Maps gebruik dat de telefoon dan warm wordt? Hij wordt bij mij dan rond de 41 graden...is dit gewoon de processor of hoort het niet?
Zou je een screenshot van je batterij grafiek kunnen posten?Flagg schreef op zondag 27 november 2011 @ 14:25:
Ik heb de telefoon vrijdag ochtend om 07:30 van de lader afgehaald en hij staat nu op 75%.![]()
Hallo tweakers,
Is de android 2.3 update nu al wel in Nederland? Ik lees dat sommige mensen op verschillende fora wel een update hebben en andere niet. En zouden jullie deze telefoon aanraden? Ik twijfel tussen deze optimus 2x speed of de Nexus 'S. De LG heeft betere specs maar slechte software? En de Nexus 'S heeft al 2.3. En krijgt ook ICS.
Is de android 2.3 update nu al wel in Nederland? Ik lees dat sommige mensen op verschillende fora wel een update hebben en andere niet. En zouden jullie deze telefoon aanraden? Ik twijfel tussen deze optimus 2x speed of de Nexus 'S. De LG heeft betere specs maar slechte software? En de Nexus 'S heeft al 2.3. En krijgt ook ICS.
Nee hij is er nog niet. De mensen die het wel hebben, hebben of een telefoon uit een ander land of een geroote waar een custom rom op draait.
Voordeel van de Nexus is dat je altijd de laatste versie van android hebt (voor zover ze niet overstappen op de galaxy nexus). De nexus heeft ook goede specs
Voordeel van de Nexus is dat je altijd de laatste versie van android hebt (voor zover ze niet overstappen op de galaxy nexus). De nexus heeft ook goede specs
Oké, alleen lijkt mij een dualcore mij meer future proof. Plus dat een 8mp camera, full HD recording en HDMI uitgang ook wel leuk zijn. Moeilijke keuze.Mr_gadget schreef op zondag 27 november 2011 @ 17:51:
Nee hij is er nog niet. De mensen die het wel hebben, hebben of een telefoon uit een ander land of een geroote waar een custom rom op draait.
2d 11h 26m 25s losgekoppeldhejkompas schreef op zondag 27 november 2011 @ 17:14:
[...]
Zou je een screenshot van je batterij grafiek kunnen posten?
48% mobiel standby
48% telefoon inactief
4% WIFI
inmiddels zit ie op 74%
sku 91253Mr_gadget schreef op zondag 27 november 2011 @ 15:16:
[...]
Welke accu van DX heb je? Zie dat er meerder varianten zijn
Heb hem nu een paar maanden, wordt minder warm dan de originele bij full load en ik merk niet dat ie al slechter wordt. is alleen wat dikker, maar dat maakt me niet uit. Ik snap sowieso de dunner-is-beter hype niet zo. but to each his own.
[ Voor 40% gewijzigd door Flagg op 27-11-2011 19:04 ]
Fout! Mensen die hem nu al hebben hoeven geen telefoon uit ander land te hebben en ook geen geroote telefoon. Je kunt al ruim een paar weken lang een originele LGE rom van GB op je telefoon flashen. De rom is alleen niet klaargemaakt voor de nederlandse markt (lees: nog niet voorzien van de bloatware), wel voor de toestellen. Het wachten is op een originele release van LGE voor nederlandse telefoons, echter (lees een paar pagina's terug) er is allang een alternatief in de vorm van een originele LGE rom (om het nog maar eens even te zeggen).Mr_gadget schreef op zondag 27 november 2011 @ 17:51:
Als ik naar mijn rom versie kijk, dan staat er gewoon LGE-v20L.
Geen root, nederlandse telefoon met GB. Dijk van een toestel! En voor €. 280 nieuw in de doos is het makkelijk kiezen, lijkt mij.
Ik lees wel dat nvidia moeilijk doet over het vrijgeven van broncodes van drivers enzo (ze geven niks vrij). Dat werkt de opensource community zwaar tegen. Ics 4 komt sowieso naar o2x,, aldus lg. Maar of android 5 ook wordt geport is maar een vraag. De nexus zal iig wel gewoon ondersteund worden totdat de hardware het niet meer trekt. Dusja, is minpunt van o2x, ook de camera is niet zo super. Maar wel dikke spec/prijsArnoldsmit schreef op zondag 27 november 2011 @ 18:08:
[...]
Oké, alleen lijkt mij een dualcore mij meer future proof. Plus dat een 8mp camera, full HD recording en HDMI uitgang ook wel leuk zijn. Moeilijke keuze.
Wat er officieel via de fabrikant uitgebracht wordt en wat er via custom roms te installeren is, zijn natuurlijk 2 hele verschillende zaken.....
Onze O2X krijgt volgens LG een update naar ICS, maar ze hebben nog niet eens de update naar GB officieel gereleased (in NL dan he). En voor de rest van de wereld kwam GB ook al enorm laat, nadat LG meerdere keren beloofd had GB te releasen.
Eerst dus maar eens zien dat LG met een ICS update komt, want ik weet wel heel zeker dat LG flink wat klanten kwijt is (of het vertrouwen van die klanten verloren heeft) door de GB perikelen.
Maar als een ontwikkelaar zelfs ICS werkend krijgt op een G1 (uit 2008 !!!!) dan moet Android 5.0 voor onze telefoon via custom roms ook wel mogelijk zijn, denk ik.
De vraag is hoe populair deze telefoon is bij ontwikkelaars en of zij hun tijd erin willen stoppen om de toekomstige Android versie's werkend te krijgen.
Zoals ik het nu inschat, is de telefoon redelijk populair (gezien zijn prijs/kwaliteit verhouding) en dus zal er nog wel een flinke tijd support zijn van de community.
Onze O2X krijgt volgens LG een update naar ICS, maar ze hebben nog niet eens de update naar GB officieel gereleased (in NL dan he). En voor de rest van de wereld kwam GB ook al enorm laat, nadat LG meerdere keren beloofd had GB te releasen.
Eerst dus maar eens zien dat LG met een ICS update komt, want ik weet wel heel zeker dat LG flink wat klanten kwijt is (of het vertrouwen van die klanten verloren heeft) door de GB perikelen.
Maar als een ontwikkelaar zelfs ICS werkend krijgt op een G1 (uit 2008 !!!!) dan moet Android 5.0 voor onze telefoon via custom roms ook wel mogelijk zijn, denk ik.
De vraag is hoe populair deze telefoon is bij ontwikkelaars en of zij hun tijd erin willen stoppen om de toekomstige Android versie's werkend te krijgen.
Zoals ik het nu inschat, is de telefoon redelijk populair (gezien zijn prijs/kwaliteit verhouding) en dus zal er nog wel een flinke tijd support zijn van de community.
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Ik denk dat het wel goed komt. Op XDA is er ook een kleine rom cooking community voor mijn vorige smartphone, een SE Xperia X1, die is gebaseerd op WM6.5 en kwam uit vóór de G1. Zelfs daar heb ik nog GB op kunnen draaien, traag en buggy as all hell, maar hij deed het!speedme schreef op zondag 27 november 2011 @ 22:15:
YES !!!
LG heeft via Facebook laten weten dat in december bekend gemaakt wordt wanneer ICS voor onze Optimus 2X uitgerold gaat worden !!!
http://www.facebook.com/#...h-upgrade/316431148368212
(sceptisch : LG kan veel beloven, eerst zien dan geloven !)
LG heeft via Facebook laten weten dat in december bekend gemaakt wordt wanneer ICS voor onze Optimus 2X uitgerold gaat worden !!!
Dit bericht komt van het "hoofdkantoor" van LG. Dus niks is zeker. Neem bijvoorbeeld de update naar GB. LG heeft de update 1 november vrijgegeven. Maar LG Benelux is nog niet klaar.speedme schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:45:
YES !!!
Natuurlijk, vandaar mijn sceptische opmerking "eerst zien, dan geloven"
Voor 2.3 heeft LG bijna een jaar nodig gehad voor de update,
ICS is pas 1,5 - 2 maand uit en nu kan LG opeens zo snel een update maken ?
Ik moet het eerst nog zien.
ICS is pas 1,5 - 2 maand uit en nu kan LG opeens zo snel een update maken ?
Ik moet het eerst nog zien.
De stap van GB naar ICS is niet zo groot.
Maargoed; ze kondigen aan dat ze aan gaan kondigen wanneer de update komt, zegt nog niets natuurlijk
Maargoed; ze kondigen aan dat ze aan gaan kondigen wanneer de update komt, zegt nog niets natuurlijk
Ze kunnen hun eer herstellen door een snelle introductie van ICS
Of voor altijd kwijt raken door er weer een jaar over te doen...
Even een logische redenatie:
De O2X is nu het flagship model van LG.
LG had als doelstelling om zich te positioneren in het hoge segment van de smartphone markt. Dit moesten ze realiseren middels de O2X.
Qua hardware specificaties is het ze zeker gelukt om mee te komen (misschien zelfs leiden) in het hoge segment, in ieder geval bij de release.
Indien je wilt blijven concureren kan je met software updates de positionering behouden ten opzichte van je concurrenten. Blijkbaar zijn ze zeer incapabel op het software vlak , of gelooft LG niet in dit concept. Mijn vermoedens gaan uit naar de laatste.
LG had hogere verkoopaantallen gehad, de positionering kunnen behouden en de prijsdaling kunnen beperken door GB tijdig uit te brengen. Door zo lang te wachten met de GB update is de O2X op dit moment zelfs al verouderd. Vandaar dat de prijs ook zo enorm is gekelderd.
Omdat LG al weer werkt aan een nieuwe flagship, (de U1 zal wel weer in maart of april uitkomen) lijkt het me onwaarschijnlijk dat LG ICS uitbrengt voor de O2X. Dat valt namelijk onder de noemer "trekken aan een dood paard" en iedereen moet natuurlijk zo veel mogelijk gestimuleerd worden om de nieuwe hardware van LG aan te schaffen.
Kortom: als er een ICS update komt, dan eet ik mijn schoen op.
De O2X is nu het flagship model van LG.
LG had als doelstelling om zich te positioneren in het hoge segment van de smartphone markt. Dit moesten ze realiseren middels de O2X.
Qua hardware specificaties is het ze zeker gelukt om mee te komen (misschien zelfs leiden) in het hoge segment, in ieder geval bij de release.
Indien je wilt blijven concureren kan je met software updates de positionering behouden ten opzichte van je concurrenten. Blijkbaar zijn ze zeer incapabel op het software vlak , of gelooft LG niet in dit concept. Mijn vermoedens gaan uit naar de laatste.
LG had hogere verkoopaantallen gehad, de positionering kunnen behouden en de prijsdaling kunnen beperken door GB tijdig uit te brengen. Door zo lang te wachten met de GB update is de O2X op dit moment zelfs al verouderd. Vandaar dat de prijs ook zo enorm is gekelderd.
Omdat LG al weer werkt aan een nieuwe flagship, (de U1 zal wel weer in maart of april uitkomen) lijkt het me onwaarschijnlijk dat LG ICS uitbrengt voor de O2X. Dat valt namelijk onder de noemer "trekken aan een dood paard" en iedereen moet natuurlijk zo veel mogelijk gestimuleerd worden om de nieuwe hardware van LG aan te schaffen.
Ik heb altijd al gezegd dat LG alleen nog klanten kan behouden door nu wel eens snel te reageren op de markt en hun beloftes na te komen....
afwachten dus
afwachten dus
Dat moet dus 4.0 zijnspeedme schreef op zondag 27 november 2011 @ 22:15:
[...]
[...]
Dit soort beloftes vind ik altijd prachtignewbreed schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:41:
Ik gooi er een andere benadering tegen aan: LG ging voor de high end market met snelle hardware en 3d schermen (O2X en 3D), investeerde daar het leeuwendeel in maar onderschatte de implicaties van het software updates. Dit is niet ongewoon, ik kan me nog wel wat update perikelen bedenken van A-merken zoals HTC.
Dit modderde maar verder, deadlines werden gemist, consumenten werden eerst geïrriteerd. Daarna werden ze boos. En daarna werden de consumenten mondig. Facebook en Twitter begon vol te raken. Slechte publiciteit en reputatie schade begon zich aan te dienen nu ook de bekende blogs en tech websites begonnen te berichten over de vertragingen en slechte communicatie. Dat wilde LG niet, en herpakte zich, met de release van GB begin november.
Als ze niet met ICS komen zie ik het niet meer goedkomen met LG's Android avonduur. Gezien hoe serieus hun pogingen tot nu toe waren (Ik vind de O2X echt een prachtig toestel tot nu toe, als ik de oude firmware negeer), lijkt me dat kapitaal vernietiging.
Nee, want 4.0 is al (deels) werkend op de G1
Wat ik wilde zeggen is als de G1 al ICS kan draaien, dan moet onze Optimus 2X vast wel Android 5.0 kunnen draaien in de toekomst.
Mja, inmiddels is de Sensation XE (ofzo) sneller en is de SGS2 sowieso sneller en heeft deze ook een beter scherm.newbreed schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:41:
Natuurlijk, maar ten tijde van de introductie van de O2X niet hoor....418O2 schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:00:
[...]
Mja, inmiddels is de Sensation XE (ofzo) sneller en is de SGS2 sowieso sneller en heeft deze ook een beter scherm.
LG was echt wel (destijds) baanbrekend door als eerste fabrikant een Dualcore telefoon uit te brengen.
Ze hebben zelfs daarmee het Guiness book of Records mee gehaald.
Zelfs nu nog doet de Optimus 2X goed mee met de high-end telefoon markt.
En al helemaal omdat de prijs/kwaliteit verhouding meer dan uitstekend is.
(ik hou bijvoorbeeld totaal niet van al dat plastic van de SGS2 en de XE vind ik te groot/lomp)
Het enige minpuntje van deze telefoon is de software waarmee het geleverd wordt en de beloofde updates.
Hierdoor is het een echte "tweaker" telefoon geworden, dus voor mensen die niet bang zijn om te flashen en met de telefoon te klooien om er meer uit te halen dan waarmee hij geleverd wordt.
[ Voor 4% gewijzigd door speedme op 28-11-2011 13:06 ]
Dat klopt, maar met de std software is het niet zo'n snelheidsmonster. Vind mijn SGS namelijk niet trager aanvoelen dan de Speed van mijn vriendin.
LG had de kans om zich in de highendmarkt te worstelen en die kans hebben ze verprutst. Geen updates, eerste weken/maanden was de software om te janken zo slecht (reboots, uitvallen, accu die "ineens" leeg was) en inmiddels draaien ze nog steeds niet op GB, die "officieel" al in April voor mijn SGS uit was.
Ik denk niet dat er veel mensen nog weer voor een LG zouden kiezen na dit debacle. Ik zou er in ieder geval mijn vingers niet aan willen branden.
LG had de kans om zich in de highendmarkt te worstelen en die kans hebben ze verprutst. Geen updates, eerste weken/maanden was de software om te janken zo slecht (reboots, uitvallen, accu die "ineens" leeg was) en inmiddels draaien ze nog steeds niet op GB, die "officieel" al in April voor mijn SGS uit was.
Ik denk niet dat er veel mensen nog weer voor een LG zouden kiezen na dit debacle. Ik zou er in ieder geval mijn vingers niet aan willen branden.
Helemaal mee eens.
Daarom kunnen ze alleen nog goodwill kweken bij de klanten door snel ICS officieel uit te brengen.
Damage control dus eigenlijk....
Daarom kunnen ze alleen nog goodwill kweken bij de klanten door snel ICS officieel uit te brengen.
Damage control dus eigenlijk....
Dit staat er op de FP van Tweakers:
nieuws: LG geeft duurdere smartphones update naar Android 4.0
Is alleen niet bekend wanneer, vast eind 2012 aangezien GB nog geen eens gereleased is.
Is alleen niet bekend wanneer, vast eind 2012 aangezien GB nog geen eens gereleased is.
Toen ik het las dacht ik: leuk bericht, stond een tijdje geleden al op hun facebook page, maar laat ze nou eindelijk maar eens met die GB update komen voor nederland! Want als die ICS update op dezelfde maniet gaat als GB, hebben we in 2013 nog geen ICS.Griffin schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:28:
Dit staat er op de FP van Tweakers:
Het is LG World die de aankondiging heeft gemaakt, diezelfde die ook al sinds begin november de broncode en rom voor GB heeft gegeven....
Niet te verwarren met LG Benelux die dus nog bezig is met "landspecifieke aanpassingen" en daardoor nog geen GB heeft vrij gegeven.
M.a.w. LG World heeft wel woord gehouden, al is het enorm laat en na talloze valse beloftes en niet gehaalde deadlines. Maar het is uiteindelijk wel gekomen.
Diezelfde LG World zegt nu dus ook in december te komen met een datum waarop ICS gereleased gaat worden. Ik ben dus erg benieuwd of ze nu eindelijk inzien dat software up-to-date houden voor de consument heel erg belangrijk is (voor de meesten althans).
Niet te verwarren met LG Benelux die dus nog bezig is met "landspecifieke aanpassingen" en daardoor nog geen GB heeft vrij gegeven.
M.a.w. LG World heeft wel woord gehouden, al is het enorm laat en na talloze valse beloftes en niet gehaalde deadlines. Maar het is uiteindelijk wel gekomen.
Diezelfde LG World zegt nu dus ook in december te komen met een datum waarop ICS gereleased gaat worden. Ik ben dus erg benieuwd of ze nu eindelijk inzien dat software up-to-date houden voor de consument heel erg belangrijk is (voor de meesten althans).
Heeft iemand een linkje om de officiele gb update te fiksen via LG?
Of iig hints waarnaar ik moet googlen? Dus geen xda customrommeuk, maar de officiele update
Of iig hints waarnaar ik moet googlen? Dus geen xda customrommeuk, maar de officiele update
Volg de instructies op:418O2 schreef op maandag 28 november 2011 @ 18:36:
http://www.lg-phones.org/...id-2-3-4-gingerbread.html
Verwijderd
418O2 schreef op maandag 28 november 2011 @ 18:36:
Vorige week ook gedaan via bovenstaande link, werkt perfect en mijn foon is stukken sneller met 2.3.4..newbreed schreef op maandag 28 november 2011 @ 18:40:
[...]
Volg de instructies op:
http://www.lg-phones.org/...id-2-3-4-gingerbread.html
Verwijderd
Ja, ik heb helaas ook geen andere oplossing kunnen vinden. in ieder geval bedankt voor je reply.Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 03:04:
Je kunt een paar keer op wachten drukken maar vrees dat de melding terug komt. Anders zal je toch echt een reset moeten doen. Volgens mij kun je met stock in de 3e recovery komen door als hij uit staat de volumeknop naar beneden gedrukt houden en tegelijkertijd de powerknop. daar kies je met de volumeknoppen 'wipe data/factory reset'. Je bent alles kwijt jammer genoeg. Maar zo heb je wel een schoon OS. Er is geen andere mogelijkheid.
Heeft de GB-release van LG trouwens wel dat coole tv-effect als je het scherm uit drukt? Nog niemand over gehoord eigenlijk, maar ik vind het zelf zo vet
Verwijderd
Hmmm, gisteren had ik m'n 2X in de lader zitten en tegelijkertijd had ik de Radio 538 app aan en was ik bezig met Angry Birds. Toen werd het toestel nogal warm en viel kort daarna uit.
Ik had toen de oplader eruit gehaald, batterij eruit en nog eens geprobeerd aan te zetten. Dat lukte helaas niet. Liet hem nog maar de hele nacht in de oplader zitten. Vanochtend geprobeerd aan te zetten, lukte helaas niet.
Ben bang dat ik beroep moet doen op de VIP-service
Ik had toen de oplader eruit gehaald, batterij eruit en nog eens geprobeerd aan te zetten. Dat lukte helaas niet. Liet hem nog maar de hele nacht in de oplader zitten. Vanochtend geprobeerd aan te zetten, lukte helaas niet.

Helaas niet in v20l zover ik zag.Angelgamer schreef op maandag 28 november 2011 @ 23:27:
Heeft de GB-release van LG trouwens wel dat coole tv-effect als je het scherm uit drukt? Nog niemand over gehoord eigenlijk, maar ik vind het zelf zo vet
Verwijderd
Was je telefoon nog orgineel zonder root en custom rom?Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:31:
Hmmm, gisteren had ik m'n 2X in de lader zitten en tegelijkertijd had ik de Radio 538 app aan en was ik bezig met Angry Birds. Toen werd het toestel nogal warm en viel kort daarna uit.
Verwijderd
Als hij het niet meer doet zien ze dat toch niet.
Waarschijnlijk is er iets doorgefikt..
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2011 15:42 ]
Sjo ik moet hem vannacht toch echt op gaan laden, staat nu op 29%, en ik zou het nog tot morgenavond kunnen redden vermoed ik, maar mocht ik navigatie oid nodig hebben of toch veel moeten bellen dan zul je net zien dat ik geen laadsnoer bij de hand heb.
Maar toch een persoonlijk record vanaf vrijdagochtend 07:30.
@hieronder lees ff terug, ik heb een andere accu, en stock rom.
[ Voor 9% gewijzigd door Flagg op 29-11-2011 18:47 ]
WOW! hoe doe je dit?Flagg schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 17:35:
Sjo ik moet hem vannacht toch echt op gaan laden, staat nu op 29%, en ik zou het nog tot morgenavond kunnen redden vermoed ik, maar mocht ik navigatie oid nodig hebben of toch veel moeten bellen dan zul je net zien dat ik geen laadsnoer bij de hand heb.
Kun je nu wel even een screenshot plaatsen van je accu scherm? Ik ben namelijk benieuwd naar de grafiek met daaronder de balkjes hoe vaak je scherm aan was etc.Flagg schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 17:35:
waar tover ik die grafiek vandaan dan? ben ook wel benieuwd.disweb schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 19:11:
[...]
Kun je nu wel even een screenshot plaatsen van je accu scherm? Ik ben namelijk benieuwd naar de grafiek met daaronder de balkjes hoe vaak je scherm aan was etc.
Let op:
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.