Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 15:00

XanderDrake

Build the future!

Poops_McGhee schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 13:06:
Overigens, ik kan me juist voorstellen dat op een site als Tweakers de mensen juist NIET via de officiele weg willen updaten ;)
De meesten hier hebben al zo lang gewacht op de officiele release dat de echte release via de normale tool wel het meest gangbare lijkt. Maar goed, als dit werkt, dan prima :)

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:44
XanderDrake schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 13:10:
[...]

De meesten hier hebben al zo lang gewacht op de officiele release dat de echte release via de normale tool wel het meest gangbare lijkt. Maar goed, als dit werkt, dan prima :)
Hij werkt perfect. Ik heb na de update geen vastloper gehad en hij draait nu al ruim 13 uur op de accu met nog 73% capaciteit over. Wifi staat 50% van de tijd aan, dus wat dat betreft ben ik al heel heel tevreden met de update.

edit: Ik draai overigens al een dag of 5 op deze update.

[ Voor 5% gewijzigd door Poops_McGhee op 12-11-2011 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en qua snelheid? (vooral tijdens het installeren van apps enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 14:19:
en qua snelheid? (vooral tijdens het installeren van apps enzo)
Eerlijk gezegd heb ik daar niet echt op gelet. Ik heb ook niet veel apps geinstalleerd na de update, maar de apps die ik gedaan heb zijn snel geinstalleerd. Het is me niet opgevallen dat het me te lang duurde. Ik denk dat het werkelijke installeren van de apps ongeveer een seconde of 5 in beslag nam, na het downloaden uiteraard.

De snelheid van de telefoon over het algemeen is niet drastisch gestegen. Het is zeer zeker ook niet langzamer geworden, want dat had me echt wel opgevallen.

[ Voor 13% gewijzigd door Poops_McGhee op 12-11-2011 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:05
Een vraagje voor als je GB instelleerd heb via die link.
Wordt je toestel nog steeds herkend als nl toestel door de LG pc suiten?

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Megapaul schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 14:49:
Een vraagje voor als je GB instelleerd heb via die link.
Wordt je toestel nog steeds herkend als nl toestel door de LG pc suiten?
Yep. en Synchroniseren gaat ook nog steeds als altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oji
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-08 14:31

oji

Poops_McGhee schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 14:50:
[...]

Yep. en Synchroniseren gaat ook nog steeds als altijd.
En als ik nu een update check doe (na GB met bovenstaande methode), dan vind het wel een update. Zal wel de 10D zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
oji schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 14:57:
[...]

En als ik nu een update check doe (na GB met bovenstaande methode), dan vind het wel een update. Zal wel de 10D zijn.
LG PC suite vindt altijd een update. Ook al is je telefoon al up to date. Ik probeer die updaters zoveel mogelijk te vermijden. Ik vind ze meestal zelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritual89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 13:25
Ik heb nu CM 7.1.0 Android versie 2.3.7 ga ik er nu niet op achteruit als ik de officiele LG GB update installeer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Spiritual89 schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 15:55:
Ik heb nu CM 7.1.0 Android versie 2.3.7 ga ik er nu niet op achteruit als ik de officiele LG GB update installeer?
Ik denk het niet, denk dat je er zelfs op vooruit gaat op gebieden zoals accu tijd!

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik dus gelijk al jammer vind is dat de je het toestel wel landscape kan houden maar dat het beeld gewoon portrait blijft staan... Of ligt dat aan de launcher?

Ook het schakelen tussen 2g en 3g zou makkelijker moeten kunnen.. ik gebruik nu extended controls voor het schakelen van wifi, apn. gps enz.. omdat dat in froyo niet te customizen is... Bij CM7 2.3.4 was dit al heel anders, daar kon je met een widget makkelijker schakelen tussen 2g en 3g.. nu moet ik eerst dat knoppie indrukken en dan nog eens een vinkje aan- of uitzetten...

Al met al vind ik het tot nu toe softwarematig een zware tegenvaller, vooral gezien de tijd zie erover gedaan hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt aan de launcher. Download bijv. GO launcher Pro en het kan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-04 15:58
[...]

De rom is een officiele LG rom. Je download die ook van hun server. Voor wat betreft de officiele Update tool, die wordt wel ingeschakeld, maar wellicht gebypassed ivm landcodes, zodat je telefoon toch update, ondanks dat het land nog niet beschikbaar is. Ik weet uiteraard nog niet wat het voor gevolgen heeft voor toekomstige updates, want die zijn er nog niet. Ik neem aan dat het geen probleem mag zijn, aangezien je een bestaande officiele rom flashed.

Overigens, ik kan me juist voorstellen dat op een site als Tweakers de mensen juist NIET via de officiele weg willen updaten ;)
Die update komt NIET van de LG server af, of filesonic moet tegenwoordig een LG server zijn.

Natuurlijk zijn er andere manieren om te updaten, echter ben ik graag voorzichtig met mijn dure hardware en wacht ik liever tot een update officieel uitkomt.
Als garantie is verlopen kan het me niet veel meer schelen gezien ik dan toch meestal wel klaar ben voor een nieuw toestel, maar zolang de garantie erop zit ben ik liever voorzichtig.
Ik zeg niet dat het zo is, maar als je van een onbekende bron download kan er altijd rotzooi inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

benji83 schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 16:52:
[...]

Die update komt NIET van de LG server af, of filesonic moet tegenwoordig een LG server zijn.

Natuurlijk zijn er andere manieren om te updaten, echter ben ik graag voorzichtig met mijn dure hardware en wacht ik liever tot een update officieel uitkomt.
Als garantie is verlopen kan het me niet veel meer schelen gezien ik dan toch meestal wel klaar ben voor een nieuw toestel, maar zolang de garantie erop zit ben ik liever voorzichtig.
Ik zeg niet dat het zo is, maar als je van een onbekende bron download kan er altijd rotzooi inzitten.
Ben ook geduldig aan het wachten op OTA update , die nu wel op zich laat wachten . Hoewel er berichtgevingen waren dat de update uitrol zo goed als klaar is / was ...

Hoop dat mijn USB met de GB update dan ook opgelost is ... Want nu lijkt de USB aansturing in de gsm de mist in te gaan ...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2011 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
benji83 schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 16:52:
[...]

Paar dagen geleden stond er een andere link. Geen filesonic, in ieder geval. Buiten dat, hij draait beter dan de vorige rom, veel beter zelfs. Overigens is de hardware helemaal zo duur nog niet. Zeker niet in vergelijking met andere smartphones. Bij GigaVolt kan je de telefoon ophalen of laten versturen voor €. 280, nieuw in de doos. Voor huidige gadgets kan dat niet meer echt duur gevonden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
Poops_McGhee schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 17:02:
[...]

Paar dagen geleden stond er een andere link. Geen filesonic, in ieder geval. Buiten dat, hij draait beter dan de vorige rom, veel beter zelfs. Overigens is de hardware helemaal zo duur nog niet. Zeker niet in vergelijking met andere smartphones. Bij GigaVolt kan je de telefoon ophalen of laten versturen voor €. 280, nieuw in de doos. Voor huidige gadgets kan dat niet meer echt duur gevonden worden.
Jij vind dat misschien niet duur, voor anderen (Zoals ikzelf) die misschien een gezin hebben kan 280 euro een heleboel geld zijn.
Daarbij is het ook niet automatisch een gadget, ik gebruik hem als telefoon, voor e-mail, etc. Ik kan het me niet veroorloven dat ik langere tijd zonder zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 16:40:
Ligt aan de launcher. Download bijv. GO launcher Pro en het kan wel.
check ;) idd, dan doet het wel.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
benji83 schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 17:06:
[...]

Jij vind dat misschien niet duur, voor anderen (Zoals ikzelf) die misschien een gezin hebben kan 280 euro een heleboel geld zijn.
Daarbij is het ook niet automatisch een gadget, ik gebruik hem als telefoon, voor e-mail, etc. Ik kan het me niet veroorloven dat ik langere tijd zonder zit.
Ik heb ook een gezin, maar dat hoeft niets tegen te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
Poops_McGhee schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 17:10:
[...]

Ik heb ook een gezin, maar dat hoeft niets tegen te houden.
Ik zeg ook, voor jou misschien niet, voor anderen zoals ik zelf is het wel veel geld.

Maargoed, dit wordt wel heel offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
benji83 schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 19:16:
[...]

Ik zeg ook, voor jou misschien niet, voor anderen zoals ik zelf is het wel veel geld.

Maargoed, dit wordt wel heel offtopic.
Inderdaad. Al met al werkt de update in ieder geval wel. Mijn accu wordt nu 19,5 uur belast en heeft nog 62% lading. Bij de vorige rom had ik hem nu al bij hetzelfde gebruik zeker 2 keer aan de lader moeten hangen.
Mijn allereerste mobieltje waarvan ik het merk niet eens meer weet (zat bij de eerste Libertel abonnementen die je bij de Halfords kon kopen) deed het al 2 keer beter. Met deze GB upgrade durf ik mijn telefoon tenminste weer ergens voor te gebruiken, ipv alles gesloten houden om maar bereikbaar te kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Gingerbread nu ook geflashed zoals eerder aangegeven de V20L kdz.

Het is echt super snappy! Alles is vloeiend, normaal als ik naar applicaties beheren ging duurde het even voordat alles ingeladen was en het soepel liep, nu is het direct ingeladen en kan je gelijk scrollen zonder hapering.

Stuk beter dan Froyo ik blijf voorlopig weer stock draaien :)

EDIT: Ik raadt het zeker aan om deze er op te flashen, die standaard LG meuk die ze in Nederland meeleveren zoals twitter enzo zit hierbij niet inbegrepen, alleen de carkit!

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2011 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 19:43:
Stuk beter dan Froyo ik blijf voorlopig weer stock draaien :)

EDIT: Ik raadt het zeker aan om deze er op te flashen, die standaard LG meuk die ze in Nederland meeleveren zoals twitter enzo zit hierbij niet inbegrepen, alleen de carkit!
Verrek, zou dat die "Optimalisatie" zijn die ze maar niet voor elkaar krijgen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:17
Poops_McGhee schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 17:02:
[...]

Paar dagen geleden stond er een andere link. Geen filesonic, in ieder geval. [...]
Deze?
Europe Open: http://csmg.lgmobile.com:...NEUDW/V20l_00/V20L_00.kdz

Hier gevonden: http://www.optimus2x.net/index.php?topic=327.45

[edit]

Ben nu ook effe met die flash bezig, maar WTF is het met dat Hongaars? :?
Kan je niet gewoon Dutch of English kiezen? Ik versta nu niks van dat LG Flash-programma dat me een vraag stelt! :P

[ Voor 21% gewijzigd door Fire69 op 12-11-2011 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Fire69 schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 20:14:
[...]

Deze?
Europe Open: http://csmg.lgmobile.com:...NEUDW/V20l_00/V20L_00.kdz

Hier gevonden: http://www.optimus2x.net/index.php?topic=327.45

[edit]

Ben nu ook effe met die flash bezig, maar WTF is het met dat Hongaars? :?
Kan je niet gewoon Dutch of English kiezen? Ik versta nu niks van dat LG Flash-programma dat me een vraag stelt! :P
De taal moet je gewoon je eigen taal van maken. Hoeft echt niet in het hongaars ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ow, ok. :P
Ik heb daarnet serieus moeten gokken welke knop ik moest klikken! :+

Ding draait wel goed momenteel.
Al 1 serieuze verbetering kunnen gebruiken, het tekst-selectie-cursortje is stukken beter dan dat blauwe streepje van vroeger! :)

[ Voor 50% gewijzigd door Fire69 op 12-11-2011 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fire69 schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 22:18:
Ow, ok. :P
Ik heb daarnet serieus moeten gokken welke knop ik moest klikken! :+

Ding draait wel goed momenteel.
Al 1 serieuze verbetering kunnen gebruiken, het tekst-selectie-cursortje is stukken beter dan dat blauwe streepje van vroeger! :)
Dat is waar ja :)

ik vind overigens nog wel dat bijv Google Sky Map nog erg zenuwachtig is...

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2011 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:05
Ik heb nu ook gingerbread 2.3.4 erop staan. heb de de firmware van de link hierboven gedownload.
Het flashen heb ik gedaan met de uitleg die op xda-developers staat. Alle instellingen bleven behouden.

je kan ook de link van xda volgen de file is namelijk indentiek

[ Voor 18% gewijzigd door Megapaul op 13-11-2011 09:42 ]

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megapaul schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 22:38:
Ik heb nu ook gingerbread 2.3.4 erop staan. heb de de firmware van de link hierboven gedownload.
Het flashen heb ik gedaan met de uitleg heb ik gedaan die op xda-developers staat. Alle instellingen bleven behouden.
Voor de niet-hongaren is dat inderdaad een betere beschrijving xD. Voor de rest is het exact dezelfde als in de link. Ik heb een stuk meer plezier met die phone. Ik dacht er eerst nog aan om hem te verkopen, maar daar zie ik nu toch maar vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook deze avond de update uitgevoerd, is perfect gelukt en de O2X werkt veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik vergeten te zeggen was: Bedankt LG voor de VIP service !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddie G.
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 27-05 20:12
Ik ben het wachten op de update via OTA ook zat. Is dit moeilijk om uit te voeren, of kan een noob als ik dit ook?? En hoeveel tijd gaat er in totaal ongeveer in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Eddie G. schreef op zondag 13 november 2011 @ 10:21:
Ik ben het wachten op de update via OTA ook zat. Is dit moeilijk om uit te voeren, of kan een noob als ik dit ook?? En hoeveel tijd gaat er in totaal ongeveer in zitten.
Als je de handleiding netjes volgt, dan kan een noob het ook. Het duurt niet zo lang. Met aandachtig lezen erbij en wachten op de upgrade ben je hooguit een half uur onderweg. Denk dat ik zelf met een minuut of 10 klaar was, maar dat weet ik niet zeker. Als je op een half uur rekent, dan kan het alleen maar meevallen xD.
Let op! De taal die je ergens aan het einde kan invullen kan gewoon je eigen taal zijn.
Bij de geposte link staat hij op Hongaars. Die kan je gewoon veranderen naar Nederlands of Engels of wat je graag wilt. Succes!

[ Voor 9% gewijzigd door Poops_McGhee op 13-11-2011 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnerGeForce
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-11-2024
Ik was het wachten ook zat :( en heb de update er dan ook maar handmatig opgezet met hulp van onderstaande links:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1035041

kies deze: BIN_LGP990AT-00-V20l-EUR-XX-OCT-20-2011+0 (onder euro open)

volg dan deze handleiding:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1008070

Pak het zip bestand uit.

Kies in smartflashtool bij cp bin voor het .fls bestand en bij ap bin voor het .bin bestand

Dit duurt een tijdje.

Dus eindelijk 2.3.4 !

Bedankt LG! |:(

[ Voor 5% gewijzigd door EnerGeForce op 13-11-2011 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even te info .
Ik heb gisteren een bericht van lg twitter gekregen dat gb gepland staat voor eind november .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvschijndel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-03-2024
Ik wacht de officiële update nog even af... Ik heb de telefoon toch nog maar een dikke maand. Ik snap dat de mensen die al zo lang gewacht hebben natuurlijk graag 2.3.4 meteen willen proberen :)
Kunnen we straks de verschillende 2.3.4's vergelijken: Ik zie hier al dat de accu veel langer meegaat, dus ben benieuwd wat LG_Nederland ervan maakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op zondag 13 november 2011 @ 12:11:
Even te info .
Ik heb gisteren een bericht van lg twitter gekregen dat gb gepland staat voor eind november .
Eindelijk weer een deadline. In dat geval bestel ik mn O2X zodra mn loon binnen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:00
Nou die deadline zijn ook echt elke keer deadlines geweest, lol.

Ik ben ook maar even aan het wachten tot de officiele update. Ben benieuwd ! Al heb ik tegenwoordig wel wat minder problemen met mijn telefoon dan in het begin. (toen werd hij nog wel `ns gloeiend heet, zo heet dat je je vinger er niet op kon leggen - op de microSD slot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
josvschijndel schreef op zondag 13 november 2011 @ 12:22:
Ik wacht de officiële update nog even af... Ik heb de telefoon toch nog maar een dikke maand. Ik snap dat de mensen die al zo lang gewacht hebben natuurlijk graag 2.3.4 meteen willen proberen :)
Kunnen we straks de verschillende 2.3.4's vergelijken: Ik zie hier al dat de accu veel langer meegaat, dus ben benieuwd wat LG_Nederland ervan maakt :P
De officiele nederlandse versie gaat echt je accu span niet verder uitbreiden. En de kleine aanpassingen naar de nederlandse markt zal ook echt niet veel verschil inhouden. Wellicht een aanpassing in de bloatware, die je met deze update niet meekrijgt. Voor mij is de keuze dan snel gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
EnerGeForce schreef op zondag 13 november 2011 @ 12:09:
Ik was het wachten ook zat :( en heb de update er dan ook maar handmatig opgezet met hulp van onderstaande links:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1035041

kies deze: BIN_LGP990AT-00-V20l-EUR-XX-OCT-20-2011+0 (onder euro open)
[...]

Kies in smartflashtool bij cp bin voor het .fls bestand en bij ap bin voor het .bin bestand

[...]
Op deze manier ben je wel alles kwijt van settings/apps/... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julius007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-11-2021
Fire69 schreef op zondag 13 november 2011 @ 13:24:
[...]

Op deze manier ben je wel alles kwijt van settings/apps/... :)
Ik was helemaal niks kwijt na deze update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Op de manier van EnergeForce? Met een fls en bin-file? Ik geloof er niks van :P

[ Voor 20% gewijzigd door Fire69 op 13-11-2011 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Als je hem update met smartflash ben in inderdaad alles kwijt daarna, met de LG tool update methode blijft het wel allemaal staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enthroned
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-08 23:20
Dat geluk heb ik weer.....
Wil ik ook maar eens de europe open erop flashen, dus ik start de lg update tool, die zoekt naar een mogelijke update en komt dan met de melding dat de servers er vandaag vanaf 22:00 tot morgenochtend 06:00 er uit liggen.
Geen probleem zou je zeggen maar dan sluit de tool zichzelf af en is het nu niet mogelijk te flashen :-(

Ik vermoed dus dat morgenochtend de officiële NL versie ook beschikbaar is.

Updating..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Enthroned schreef op zondag 13 november 2011 @ 16:21:
Dat geluk heb ik weer.....
Wil ik ook maar eens de europe open erop flashen, dus ik start de lg update tool, die zoekt naar een mogelijke update en komt dan met de melding dat de servers er vandaag vanaf 22:00 tot morgenochtend 06:00 er uit liggen.
Geen probleem zou je zeggen maar dan sluit de tool zichzelf af en is het nu niet mogelijk te flashen :-(

Ik vermoed dus dat morgenochtend de officiële NL versie ook beschikbaar is.
Ik heb de update server maar 2 keer kunnen bereiken vanaf mijn phone en toen kreeg ik de melding dat er geen update was en de volgende melding was dat ik maar 1 keer per 24 uur mag updaten. Elke andere keer mislukte het om contact te maken met de server (stock rom). LG PC suite ziet altijd updates, ook al zijn ze er niet en de LG Mobile update crashed regelmatig op mijn PC. Ik vind het wel best met die updaters van LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enthroned
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-08 23:20
Poops_McGhee schreef op zondag 13 november 2011 @ 16:50:
[...]

Ik heb de update server maar 2 keer kunnen bereiken vanaf mijn phone en toen kreeg ik de melding dat er geen update was en de volgende melding was dat ik maar 1 keer per 24 uur mag updaten. Elke andere keer mislukte het om contact te maken met de server (stock rom). LG PC suite ziet altijd updates, ook al zijn ze er niet en de LG Mobile update crashed regelmatig op mijn PC. Ik vind het wel best met die updaters van LG.
Niet om dezelfde reden als jij maar ik zit ook niet te wachten op de "optimalisatie" van de NL versie dus wilde daarom de europe open erop gooien, maar dat gaat nu dus ook niet

Updating..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Ik heb net de europe open erop gezet.

Wat een drama is dat update programma zeg. Lukt het me uiteindelijk om de updater te starten na een uitgebreide reboot dans, drivers installeren draaien als administrator.. lg suite niet opstarten..

Blijkt mijn kdz niet goed gedownload te zijn (4 MB ipv 217).

Ik weet niet wat die enabler doet... maar klik er maar een keer op in je quickbar om hem op "On"te zetten.

Reboot dans nogmaals.. want updater kun je blijkbaar daarna niet mee starten. op de vraag "Wilt u de backup voltooien" nee geantwoord... want dat was op een andere pc gedaan... FOUT. de vraag is denk ik "heeft u de backup reeds voltooid"(krom vertaald) . JA ANTWOORDEN! NEE STOPT DE UPDATE ONVOORWAARDELIJK.

Zo op het eerste gezicht werkt het allemaal als voorheen. Waarschijnlijk moeten sommige apps de cache weer effe opbouwen. Niks geen backup hoeven terug te zetten. Moet alleen de root nog effe zoeken.

/Edit: google sky map is idd wat springeriger.

/Edit: Ondanks dat het KUT software is is het redelijk risicoloos. Op het moment dat hij daadwerklijk de flash gaat uitvoeren loopt het soepel... alleen het truukje om daar te komen ging bij mij niet soepel. dus het lukt wel of er gebeurd niks.

[ Voor 29% gewijzigd door leuk_he op 14-11-2011 11:10 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wafje
  • Laatst online: 08-09 15:57
google skymaps zal altijd springerig blijven omdat de accelometer van deze telefoon gewoon slecht is dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enthroned schreef op zondag 13 november 2011 @ 17:19:
[...]

Niet om dezelfde reden als jij maar ik zit ook niet te wachten op de "optimalisatie" van de NL versie dus wilde daarom de europe open erop gooien, maar dat gaat nu dus ook niet
Ach tja, laten we het positief bekijken. Feit is: LG komt hoe dan ook werkelijk met 2.3 nu. En dat na maar een paar weken. En weken. De VIP-service was voor iedereen een groot succes, en LG heeft haar positie in de smartphonemarkt weer solide verdedigd :+
Toevoeging: excuus voor de cynische post. Deze mobiel heeft me zo veel overlast bezorgt, tot ik 2.3 ota heb ontvangen en het met eigen ogen verbeterde stabiliteit mag zien, dan kan ik hier zeker nog wel een jaar mee verder. Afgezien de bugs vind ik het een goede telefoon. Dit is de eerste telefoon die ik 3 maal in 1.5wk vakantie een factory reset moest geven. Goddank voor de buitenlandse bundel haha.
Maar het is de perfecte telefoon voor mij, als de telefoon eindelijk de begeerde stabiliteit heeft. Ik hoop het werkelijk.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2011 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens is het batterij verbruik bij mij niet echt verbeterd.. Aan het einde van de dag met normaal gebruik was ie op hetzelfde niveau als hij altijd was...

Dus vannacht volledig opgeladen en vanmorgen gecalibreerd.. Dus aankomende week zal ik verbetering moeten merken hoop ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
Ik heb de afgelopen dagen echt flink veel reboots van de telefoon.
Gisteren zelfs 3 keer, zat gewoon in mijn broekzak en ik hoorde ineens het opstart geluidje.
Erg irritant!
Ook heb ik erg veel last van lag na een paar uur in gebruik.
Ben bang dat ik een factory reset zal moeten uitvoeren...
Iemand al iets wijzer geworden over eventuele black screens/reboots op gb?

[ Voor 19% gewijzigd door benji83 op 14-11-2011 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

benji83 schreef op maandag 14 november 2011 @ 10:05:
Ik heb de afgelopen dagen echt flink veel reboots van de telefoon.
Gisteren zelfs 3 keer, zat gewoon in mijn broekzak en ik hoorde ineens het opstart geluidje.
Erg irritant!
Ook heb ik erg veel last van lag na een paar uur in gebruik.
Ben bang dat ik een factory reset zal moeten uitvoeren...
Iemand al iets wijzer geworden over eventuele black screens/reboots op gb?
Ik heb tot nu toe niks gehad... meestal heb ik er wel 1 per week ongeveer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvschijndel
@ benji83: Laatst nog nieuwe APPs geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb nu 2 dagen GB er op draaien (de open versie) en moet zeggen dat het toch bijzonder soepel loopt allemaal. Heb nog geen hangup of wat dan ook gehad. Zelfs de orginele launcher reageert echt een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
@Jos: Neen, helemaal niets. Enige in de afgelopen week is een update van Google maps, maar toen was de lag al een paar dagen bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvschijndel
Dan weet ik het ook niet... Ik heb nooit last van reboots, alleen paar dagen gehad na installeren van een bepaalde APP.
Maar als je last hebt van lag: Misschien is de APP AppKiller iets? Of heb je al zoiets?
(Waarschijnlijk een domme opmerking van me, aangezien ik heb begrepen dat de meeste mensen hier VEEL meer van Android e.d. af weten. Maar je weet maar nooit :P )

[ Voor 29% gewijzigd door josvschijndel op 14-11-2011 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
WeAreLegion schreef op maandag 14 november 2011 @ 10:38:
Ik heb nu 2 dagen GB er op draaien (de open versie) en moet zeggen dat het toch bijzonder soepel loopt allemaal. Heb nog geen hangup of wat dan ook gehad. Zelfs de orginele launcher reageert echt een stuk sneller.
De mijne is traag als de pest! :P

Scrollen, installeren van apps, unlocken, ... abnormaal traag allemaal. :/

Batterij is wel beter geworden, maar is absoluut niet meer op het niveau wat ik had toen hij een paar oud was.
Nu 7 uur van de lader nog 70% over, met heel licht gebruik.

Misschien ook maar eens resetten, zodat ik met een propere GB van start ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
josvschijndel schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:21:
Dan weet ik het ook niet... Ik heb nooit last van reboots, alleen paar dagen gehad na installeren van een bepaalde APP.
Maar als je last hebt van lag: Misschien is de APP AppKiller iets? Of heb je al zoiets?
(Waarschijnlijk een domme opmerking van me, aangezien ik heb begrepen dat de meeste mensen hier VEEL meer van Android e.d. af weten. Maar je weet maar nooit :P )
Het is niet dat er veel apps draaien, want in veel gevallen is de lag al aanwezig direct na een reboot.
Het kan ook als sneeuw voor de zon weer verdwijnen.
Vandaag valt het redelijk mee maar soms is het echt te erg voor woorden en trek ik de batterij er maar uit voor een reboot. Uitschakelen duurt dan op zichzelf al een eeuwigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
...
Dat is volgens mij een misvatting. Ik bespeur een tendens die het tegenovergestelde laat zien.
Er zitten hier uiteraard kenners op elk gebied. Maar je mag het niet gelijkstellen met zeg 5 jaar geleden! Echt teveel "eer" voor Tweakers of zijn/haar leden als groep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Fire69 schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:41:
[...]

De mijne is traag als de pest! :P
Scrollen, installeren van apps, unlocken, ... abnormaal traag allemaal. :/
Waarschijnlijk gebruikt 1 app heel veel CPU, die kan niet tegen de upgrade. download een een proces watcher, zoals Useage timelines

Dan kun je je op die app focussen. (tenzij het android system is)

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• byob11
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-10-2024
ik wil heel graag gingerbread op me mobiel en wou dan ook europe open erop flashen... alleen ik ben bang dat er iets fouts gaat en heb toch liever de officiele. weet iemand wanneer het nou eindelijk uitkomt in nederland.
(Eerste en laatste lg mobiel, door de crappy service!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Ik heb echt geen centje last van lag of reboots. Het enige waar ik last van heb is dat de accu op kantoor wat sneller leegloopt. Waarschijnlijk moet ie dan harder werken om signaal te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:09:
[...]

Dat is volgens mij een misvatting. Ik bespeur een tendens die het tegenovergestelde laat zien.
Er zitten hier uiteraard kenners op elk gebied. Maar je mag het niet gelijkstellen met zeg 5 jaar geleden! Echt teveel "eer" voor Tweakers of zijn/haar leden als groep!
Hmmm, ja... zit wat in. Het tijdperk van de echte tweaker lijkt voorbij. Men klaagt liever over late updates dan zelf even klooien om de boel (nog beter) aan de praat te krijgen. Soit, moet iedereen voor zichzelf weten, natuurlijk. Ik ben in ieder geval blij dat ik niet meer op Froyo zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
leuk_he schreef op maandag 14 november 2011 @ 17:08:
[...]

Waarschijnlijk gebruikt 1 app heel veel CPU, die kan niet tegen de upgrade. download een een proces watcher, zoals Useage timelines

Dan kun je je op die app focussen. (tenzij het android system is)
Na een paar keer rebooten lijkt alles nu toch vlotjes te lopen.
Voor alle zekerheid die app geinstalleerd, dan kan ik direkt checken moest hij terug beginnen laggen. Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• byob11
  • Laatst online: 20-10-2024
kan iemand mij misschien de download van de firmware van lg optimus 2x V20l europe open sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
byob11 schreef op maandag 14 november 2011 @ 21:23:
kan iemand mij misschien de download van de firmware van lg optimus 2x V20l europe open sturen?
Of je leest een paar pagina's terug en vind de link zelf, hij staat er minstens 4 keer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
En naast de ICS source die gereleased is door Google, heeft LG de Optimus 2X Gingerbread source gereleased !

http://android.modaco.com...nel-source-code-released/

Nu moet het voor de custom ROM makers een stuk eenvoudiger worden om ICS te porten naar onze O2X _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door speedme op 15-11-2011 11:33 ]

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:09:
[...]

/Opa gaat ff offtopic

Dat is wel iets langer als 5 jaar geleden, eerder werden koelblokken voor fans zelf gemaakt er waren simpelweg geen aftermarket setjes, met perperdure warmtegeleidende lijm koelblokken op je proc plakken. :p, en waterkoeling? Ja als je zelf alles bij elkaar sprokkelde.
Ik heb nog in de dierenwinkel gestaan voor een dompelpopje, om vervolgens met warmte wisselaars en knelkoppelingen uit een cv ketel thuis te hopen dat het gesloten systeem verder ook daadwerkelijk gesloten was. :p De gemiddelde tweaker koopt nu alles lekker kant en klaar in de winkel en zet een schuifje omhoog in zijn programma'tje en zegt dat ie aan het overclocken is. pinnetjes verbinden of verbreken om vervolgens dipswitches op je mobo te solderen is er niet meer bij. Zelf iets in elkaar knutselen? welnee lekker in de winkel kopen.

Ik zou het niet anders doen nu ws hoor, het is gewoon jammer dat de producenten een markt zagen in exotisch koeling ed.

/ Opa rant ;)

En deze opa wacht nu geduldig tot er wel of geen update komt. Op een bepaalde leeftijd kan je je er iig niet meer druk om maken of een update voor een telefoontje nu wel of niet komt of wanneer.Tegen die komt er toch alweer een nieuwe telefoon, custom roms, geprobeerd op de vorige telefoon, maar je ruilt de ene bug voor de andere in meestal.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oji
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-08 14:31

oji

Ik heb nu sinds zaterdag de europe versie, maar gisteren keek ik naar youtube, en die crash'de de hele tijd, en de connectie naar wifi na het unlocken duurt ook een stuk langer lijkt wel.
En de telefoon lijkt over het algemeen ook iets langzamer.

Ben ik de enige of hebben meer mensen deze problemen.

PS:Ik was heel tevreden met de 10d versie, nooit een reboot of crash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvenBergman
  • Laatst online: 11-05-2022
speedme schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:33:
En naast de ICS source die gereleased is door Google, heeft LG de Optimus 2X Gingerbread source gereleased !

http://android.modaco.com...nel-source-code-released/

Nu moet het voor de custom ROM makers een stuk eenvoudiger worden om ICS te porten naar onze O2X _/-\o_
Als LG Nederland nu is die versie voor ons land vrijgeeft, beetje vreemd vind ik het aangezien die toch al sinds 1 november uit is...

Op twitter reageren ze niet eens meer terwijl er wel op andere vragen gereageerd wordt door ze. En op een ander forum las ik dat er iemand naar de VIP-service gebeld had en dat ze daar doodleuk zeiden dat de nieuwe versie allang uit was.
Namelijk, 2.3.5 V10D geeft ook maar weer is aan hoe slecht die lui van de helpdesk geinformeerd zijn.

Mijn volgende telefoon wordt toch echt weer een HTC, want LG slaat toch echt de plank volledig mis met de updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SvenBergman schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:44:
[...]

Op twitter reageren ze niet eens meer terwijl er wel op andere vragen gereageerd wordt door ze.
Haha dat merkte ik ook al ja ;) Beetje sneue actie dit van ze.. Voor mij is dit ook de laatste LG.. Op zich is de telefoon prima, maar ik wil als klant graag serieus genomen worden en dat heb ik dus niet het idee bij dit bedrijf...

Overigens is dit niet de 1e x dat ik een negatieve ervaring met LG had. Maar dat is weer een ander verhaal (en apparaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snikker
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Dit gelezen op Engadget (in de comments)
quote: polishmik
Sony ericsson came to my office last week and the rep said that LG is "optimizing" the OS for their(SE) devices so SE users can expect to get the upgrade about 3 weeks after LG users. SE did the optimizing for SE/LG android 2.3 devices. It kinda concerns me.. LG phones are garbage.
Dat zou toch wat zijn :s

Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexz21
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-09 13:02
Ik sta er dadelijk niet van te kijken als ze de update gaan uitstellen tot december. Want is er al een definitieve datum of deadline wanneer de update online komt? Volgens mij niet en ze reageren ook niet meer op vragen die te maken hebben met de release van de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddie G.
Ik heb nu de beide update sites bekeken. En moet eerlijk zeggen dat ik geen tweaker genoeg ben om me daar aan te wagen.

Is er hier geen echte tweaker die dit goed zou kunnen vertalen. En via een strip voor de NON-tweakers (waaronder dus ik) duidelijk kunnen maken hoe het precies moet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddie G.
Is het trouwens een idee om met zijn allen hier op elk twitter bericht van LG te reageren met een cynische opmerking richting LG terug betreffende het uitblijven van die update.

Gewoon kijken of ze dan wel willen reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Waarom denk je dat ze nu al niet meer reageren? Genoeg mensen al die hun 'lastigvallen' met opmerkingen over die updates. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvschijndel
Ze gaan heus niet sneller werken als je ze de hele tijd met onzinnige opmerkingen bestookt. Ze zijn veel te laat met de GB update en nu lopen ze ook al achter op andere landen, plus dat ze veel ("schiet eens op") vragen over GB krijgen via twitter. Als het goed is, weten ze dat "we" ze traag vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8)7 mijn eerste en laatste lg vorige week heb ik mijn telefoon updaten naar 2.3.4 via deze site http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1327929

• Spice
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 22:52:
8)7 mijn eerste en laatste lg vorige week heb ik mijn telefoon updaten naar 2.3.4 via deze site http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1327929
Dit is ook mijn eerste, totaal geen problemen mee, geweldig product voor veel minder geld dan de nu populaire android toestellen en sneller alleen geen GB, is dat een probleem? Waar loop je dan tegen aan, kun je je huis niet meer uit omdat je geen 2.3 hebt?
Ik wacht wel af zoals "opa" die al eerder reageerde :)
Het is natuurlijk wel een aanfluiting voor LG Nederland dat ze zo langzaam zijn en onsportief m.b.t. eerlijke en open communicatie en terechte kritiek op hun manier van werken. :| :/

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
Spice schreef op donderdag 17 november 2011 @ 00:36:
[...]

Dit is ook mijn eerste, totaal geen problemen mee, geweldig product voor veel minder geld dan de nu populaire android toestellen en sneller alleen geen GB, is dat een probleem? Waar loop je dan tegen aan, kun je je huis niet meer uit omdat je geen 2.3 hebt?
Ik wacht wel af zoals "opa" die al eerder reageerde :)
Het is natuurlijk wel een aanfluiting voor LG Nederland dat ze zo langzaam zijn en onsportief m.b.t. eerlijke en open communicatie en terechte kritiek op hun manier van werken. :| :/
Veel mensen hebben last van random reboots of dat het toestel ineens niet meer aan gaat en de batterij ontzettend snel leeg gaat. ikzelf ook, ontzettend irritant, wekker gaat dan ook niet meer af van je telefoon dus hij is gewoon compleet onbetrouwbaar. Overigens wordt hij met 2.2 ook nog eens ontzettend traag na 5 /6 dagen gebruik achter elkaar (als dat lukt zonder reboot natuurlijk :9 ). Met CyanogenMod is het al een heel stuk beter en echt een verademing. Helaas nog steeds wel reboot problemen...

Hopelijk lost LG dit eindelijk op. Ik had in ieder geval liever een maand gewacht en toen een SII gehaald...

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:14
Ik weet niet hoe het met de LG zit (Want geen 2.3 op een Speed gezien, wel 2.2 op de Speed van mijn meisje), maar mijn SGS is heel veel sneller met GB.

Zo snel dat mijn vriendin af en toe zegt; Wat is jouw telefoon snel!

Nu draai ik wel een custom rom die inderdaad vlot loopt, maar de LG speed heeft zoveel meer power dat hij dan alsnog sneller zou moeten zijn.

Verwijderd

Vorige week de Europe open erop gezet en 2 dagen geleden de batterij gecalibreerd maar ik merk nu wel degelijk verschil... Voorheen stond mijn batterij (met hetzelfde verbuik) op een procent of 75, nu, staat ie op 89%...

Dus dat gaat al de goede kant op. Vastlopers en spontane reboots helemaal geen last van gehad en hij is weer lekker snel, alsof hij net geinstalleerd is :) Met froyo had ik nog wel een last dat het kantelen van het display bij het schrijven van een sms (of whatsapp of whatever) een paar seconden duurde, nu is het direct, zoals het hoort.

Kortom, ik ben blij dat ik die Europe Open erop heb gezet. Die 'optimalisatie' zal wel alleen het toevoegen van bloatware zijn die je toch gelijk weer freezed :)

Overigens heeft LG de site aangepast:
http://www.lg.com/nl/gingerbread/

:+

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2011 13:18 ]

• benji83
Ze 'waarderen de feedback omtrent te vertraging'?
Dus ze vinden het fijn als ze dagelijks mensen achter zich aan hebben omdat ze niet opschieten?
Sadomasochistische trektjes hebben ze wel daar...

• Scharrelkip
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09 19:21
En dan gek vinden dat veel mensen de geloofwaardigheid in LG opgegeven hebben, kijk ze hebben best wel een leuke lijn zo met de Optimus telefoons, ik heb zelf ook de 2X Speed en ben best tevreden over het toestel maar de beloofde updates blijven gewoon uit. LG houd zijn klanten waar ze het van moeten hebben gewoon aan het lijntje dus 75 % van de Optimus gebruikers koopt de volgende keer GEEN LG meer. Zullen ze dat bij LG wel beseffen ?? :?

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Scharrelkip schreef op donderdag 17 november 2011 @ 19:04:
En dan gek vinden dat veel mensen de geloofwaardigheid in LG opgegeven hebben, kijk ze hebben best wel een leuke lijn zo met de Optimus telefoons, ik heb zelf ook de 2X Speed en ben best tevreden over het toestel maar de beloofde updates blijven gewoon uit. LG houd zijn klanten waar ze het van moeten hebben gewoon aan het lijntje dus 75 % van de Optimus gebruikers koopt de volgende keer GEEN LG meer. Zullen ze dat bij LG wel beseffen ?? :?
Niet alleen mijn volgende maar ook de GSMs daarna zullen geen LG zijn. Want ik betwijfel dat hun ooit zullen leren hoe ze met klanten om moeten gaan.

Samsung was ook erg slecht met de service van hun smartphones en deed min of meer precies hetzelfde als wat LG hier doet. Maar Samsung heeft daar van geleerd. Maar bij LG was het in het verleden al zo slecht en ze beloofden met de Optimus 2x Speed beterschap. Hiervan heb ik niets gemerkt dus geen LG meer voor mij.

Ik mag geloof ik over 2 weken verlengen. Zal denk ik dan gewoon een HTC halen.

Bij LG moeten ze toch ook wel begrijpen wat de reden is waarom hun mobiele afdeling het zo slecht doet.
En de oplossing voor het grote probleem is in principe redelijk eenvoudig.

• Eddie G.
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 22:52:
Die had ik nog niet gezien.

Maar krijg na het klikken op "Normal web upgarde test" het scherm "read phone information". Dit gaat goed. Daarna moet ik drukken op "Upgrade start". Daarna krijg ik een pop up "LGMLauncher" Met de tekst "Bezig met LG Mobile Phone Software Update...". Hier kan ik alleen op oke drukken. Ik heb ook niet de indruk dat er verder ook maar iets gebeurt.

Klaar, je moet tussentijds nog een keer het LG update progsel uitdoen.

[ Voor 5% gewijzigd door Eddie G. op 17-11-2011 22:22 ]

• Eddie G.
Goed de update staat er nu even op. Maar ik dacht dat ik met de V20L Twitter, Facebook ed kwijt was. Maar die heb ik nog steeds??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Eddie G. schreef op donderdag 17 november 2011 @ 23:36:
Goed de update staat er nu even op. Maar ik dacht dat ik met de V20L Twitter, Facebook ed kwijt was. Maar die heb ik nog steeds??
Die heb ik ook nog. Ik las idd dat deze bij anderen wel waren verdwenen. Vraag me af wat er anders is gedaan?

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Eddie G. schreef op donderdag 17 november 2011 @ 23:36:
Er gaat niks vanaf. Alle data blijft bij de open. (een backup is uiteraard verstandig, maar je hoeft geen restore te doen in de procedure)

Enige wat me opvalt is de "on screen phone"die 6-8% van het accu gebruik neemt, terwijl ik die niet gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hejkompas
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03:44
Hebben meer mensen last van een erg losse hdmi aansluiting? Is maar klein dingetje, maar begint nu na een tijdje wat irritant te worden dat wanneer ik de telefoon maar aanraak dat dan de hdmi meteen uitvalt. Wil mijn toestel misschien hieraan laten repareren bij garantie, geen vip want voor de rest is er niks mis met m'n toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 09:36:
Ik weet niet hoe het met de LG zit (Want geen 2.3 op een Speed gezien, wel 2.2 op de Speed van mijn meisje), maar mijn SGS is heel veel sneller met GB.

Zo snel dat mijn vriendin af en toe zegt; Wat is jouw telefoon snel!

Nu draai ik wel een custom rom die inderdaad vlot loopt, maar de LG speed heeft zoveel meer power dat hij dan alsnog sneller zou moeten zijn.
Froyo is langzamer dan GB en minder zuinig met resources etc. Zelfs met Froyo is de LG maar net n haartje langzamer, ik verheug me op GB als die ooit nog eens komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvschijndel
Welke task manager gebruiken jullie eigenlijk om APPs te killen? Of doet niemand dat hier ooit?

Ik heb nu Advanced Task Manager Free (die heeft een widget waarmee je alle overbodige APPs mee kan killen).

Hij geeft ook mijn vrije RAM geheugen weer. Het begint altijd rond de 170-180 en flucteert over de dag, soms naar een dieptepunt van 130-140. Is dat raar voor een 2x speed? :P

[ Voor 3% gewijzigd door josvschijndel op 18-11-2011 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Apps killen is zooo 2010 :P

Android regelt dit allemaal voor je, het zou alleen maar een averechtse werking hebben als je het zelf doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

josvschijndel schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:59:
soms naar een dieptepunt van 130-140.
130mb free... het is maar net wat je als dieptepunt ziet, met free ram wordt niets gedaan.. laatste biertje gaat ook altijd van het blad, dus waarom de laatste free ram niet.

Denk dat je je pas "zorgen" moet gaan maken als de free ram onder de 10 komt ofzo.. ;)
(het zit er niet voor niets in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Fire69 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 15:05:
Apps killen is zooo 2010 :P

Android regelt dit allemaal voor je, het zou alleen maar een averechtse werking hebben als je het zelf doet.
Klopt volledig, zo zou het moeten zijn en voor de meeste apps geld dit ook. Maar er zijn apps die zo slecht zijn dat ze gewoon op de achtergrond blijven draaien en CPU kracht blijven gebruiken.

Toen ik bij mijn vorige Android GSM flink rond speelde met apps had ik ook het probleem dat soms de accu erg snel leeg was. Ik stapte toen ook even over op een app killer om deze slechte apps te te killen. Maar na een tijdje vond ik het onzin en deinstaleerde de slechte apps en ging op zoek naar andere apps die wel goed werkten.
Gebruikte de App killer toen nog even om te kijken welke apps precies de rotte appels waren en stopte gewoon ermee deze te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-08 23:51
Ik heb vaak gelezen dat app killen zinloos is en dat het allemaal geregeld wordt, maar bij mijn 2x, merk ik dat wanneer ik nog 60 mb ram vrij heb, hij trager reageert dan wanneer hij na apps killen 210+ ram vrij heeft.

Dus het lijkt mij totale bogus dat het onnodig zou zijn. Het is namelijk elke keer hetzelfde, na apps handmatig te killen, werkt hij weer als een zonnetje. Zelfde verhaal op de Desire HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
SvenBergman schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:44:
[...]
Als LG Nederland nu is die versie voor ons land vrijgeeft, beetje vreemd vind ik het aangezien die toch al sinds 1 november uit is...
Inderdaad vreemd dat ze niet zeggen wat de optimalisaties zijn. Ik heb een theorie dat het te maken heeft met de veroordeling van Samsung in NL. Samsung kon onder het verkoopverbod uitkomen door een wijziging in de software. Dus wie weet wil LG Apple een stapje voor zijn en niet afwachten totdat ze aangeklaagd worden door Apple.

Maar blijft natuurlijk slecht dat LG niet open communiceert en geen datum kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Ik draai nu een kleine week de open 2.3, en 3 keer is het gebeurd dat de mobiele verbinding (2g en 3g) wegvalt, en ook niet meer terugkomt als ik even in vliegtuigmodes ga. Reboot helpt wel. op 2.2 heb ik dat maar 1x meegemaakt. Toch iets aan de hand? Ook in custom rom zie je dit, en daar koppelen mensen dit aan de de BB 725 software?

Wifi doet het goed. telefoon blijft draaien. (support ga ik uiteraard niet aanspreken als je zelf een rom erin flashed)

[ Voor 8% gewijzigd door leuk_he op 20-11-2011 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hejkompas
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03:44
Wegblijvend signaal heb ik nooit meer gehad sinds ik op cm overgestapt ben bb 405. Had het op stock wel regelmatig. Dus waarschijnlijk ligt het inderdaad aan je bb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddie G.
Vreemd, ik heb het juist nu met mijn wifi. Regelmatig als ik thuis zit geen vebinding. Zelfs als ik niet eens uit het bereik van de router ben geweest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Ik draai nu een week of 2 op GB en nog nergens last van gehad. Geen reboots, geen disco's (G en Wifi) maar wel een paar forced closes van apps. Ik ga er vanuit dat het aan de app ligt en niet aan GB. De accu kan ik gemiddeld 2 dagen levend houden. Daarna moet ie echt weer aan de tiet om wat bij te smullen. Het zijn voorlopig de beste weken die ik met deze telefoon heb doorgemaakt.
Pagina: 1 ... 51 ... 67 Laatste

Let op:
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.