Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

V20I wordt het. De i voor ICS? :9 Ja ja, ik weet 't, niet te voorbarig... ;)

Edit Volgens de changelog van CM wordt het toch wel V20L (fingerprint) , maar LG zegt v20l, of is de hoofdletter vergeten. Ach jah, boeit ook niet, we zullen zien. :)

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2011 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

benji83 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:42:
[...]
De kernel onder V20L is volgens alle berichten dezelfde als onder Froyo, dus reken daar maar niet teveel op.
De linux kernel ondersteund al HEEL LANG (15 jaar) meer dan 1 processor. Dus dat is geen criterium. Waarschijnlijk komt de verbetering ook meer uit het java (davlic) gedeelte, waar er meer dingen kunnen worden geparralelliseerd, en er minder locks zijn op datastructuren.

Maar verwacht er geen wonderen van. Alleen in scenarios dat de cpu het echt druk hebt zou je het verschil merken.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-04 15:58
leuk_he schreef op donderdag 03 november 2011 @ 17:55:
[...]

De linux kernel ondersteund al HEEL LANG (15 jaar) meer dan 1 processor. Dus dat is geen criterium. Waarschijnlijk komt de verbetering ook meer uit het java (davlic) gedeelte, waar er meer dingen kunnen worden geparralelliseerd, en er minder locks zijn op datastructuren.

Maar verwacht er geen wonderen van. Alleen in scenarios dat de cpu het echt druk hebt zou je het verschil merken.
Het belangrijkste is natuurlijk ook niet de kernel, maar in hoeverre ze Dalvik en andere core onderdelen geschikt maken voor multicore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:56

XanderDrake

Build the future!

leuk_he schreef op donderdag 03 november 2011 @ 17:55:
[...]

De linux kernel ondersteund al HEEL LANG (15 jaar) meer dan 1 processor.
Even mierenneuken maar multi CPU is niet hetzelfde als multi Core!

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racsoo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-09 08:21
Ik heb zojuist de gingerbread update geïnstalleerd. De telefoon is nu aan het booten, dus kan er nu nog niets over zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hejkompas
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-09 03:44
Verwacht er niet al te veel van eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn1987
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 14:10
racsoo schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:26:
Ik heb zojuist de gingerbread update geïnstalleerd. De telefoon is nu aan het booten, dus kan er nu nog niets over zeggen
Heb je de update OTA gekregen of via de LG update software op de PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

via de PC krijg ik in ieder geval nog geen melding dat er een nieuwe versie is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racsoo
marijn1987 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:37:
[...]

Heb je de update OTA gekregen of via de LG update software op de PC?
Ik heb hem via de pc software geupdate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvschijndel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-03-2024
Zal ik hem vanavond ook eens aan de computer hangen.

Misschien maken ze verschil tussen simlock-vrije software en met abo?
Ik heb in ieder geval een simlock-vrij toestel. Jij, racsoo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racsoo
josvschijndel schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:54:

Ik heb ook een simlock-vrij toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je je toestel wel in Nederland gekocht? Want de Simlock vrije toestellen uit Nederland schijnen hem nog niet te kunnen krijgen. Ik heb ook een Europe Open model uit NL en ik krijg nog geen update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racsoo
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:58:
Heb je je toestel wel in Nederland gekocht? Want de Simlock vrije toestellen uit Nederland schijnen hem nog niet te kunnen krijgen. Ik heb ook een Europe Open model uit NL en ik krijg nog geen update
Ik heb hem bij Gigavolt.nl gekocht, maar ik kreeg wel een Duitse 1&1 (provider in Duitsland) versie, die ik daarna naar gewone NL firmware kon updaten, waarna je niet meer kon zien dat hij uit Duitsland kwam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is kunnen ze nog steeds wel herkennen dat het een duits toestel is en de update is in Duitsland wel beschikbaar. Heb al meer mensen op XDA gelezen die een duitse versie in NL hebben en de update kregen. Alleen het vreemde is zij kunnen gewoon Android op Nederlands gebruiken en volgens LG Nederland moet het voor Nederland nog geoptimaliseerd?:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

XanderDrake schreef op donderdag 03 november 2011 @ 20:34:
[...]

Even mierenneuken maar multi CPU is niet hetzelfde als multi Core!
Je hebt gelijk, Maar ook multicore en (laat ik dan maar even doorgaan met andere modellen) multithreading cpus is al lang ondersteund door linux zelf. Je hebt geen nieuwere linux kernel nodig voor efficienter gebruik van de meerder cores

als ik kijk in /proc/cpuinfo

dan zi ik (overgetikt)
code:
1
2
3
4
5
processor:  ARMv7 Processor  rev 0 (v71)
Processor: 0
Bogomips:1998.84
processor: 1 
Bogomips:1998.84

De linux kernel presenteert het dus als 2 afzonderlijke cpu's (ik draai de LG standaard 2.2. firmware). dus niet als multicore. Aangezien de 2 cores geen gedeelde (L2) cache hebben klinkt me dat ook als logisch in de oren. (ik spreek je niet tegen hoor, maar vanuit de linux kernel lijkt een ARM_Cortex-A9_MPCore het meest op een SMP configuratie )

en zoals bentji al zegt, andorid core kan nog steeds dingen verbeteren in 2.3

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
Vind het heel appart dat LG zegt dat de update niet geoptimaliseerd is voor NL, terwijl de update gewoon al in het Nederlands te gebruiken is.
Ze maken er weer een mooi verhaal van zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

josvschijndel schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:54:

Er zijn geen gelockte of gebrande o2x toestellen in NL. ;) Dan moet het idd een toestel zijn uit bijv. Duitsland.
benji83 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 15:18:
Vind het heel appart dat LG zegt dat de update niet geoptimaliseerd is voor NL, terwijl de update gewoon al in het Nederlands te gebruiken is.
Ze maken er weer een mooi verhaal van zeg.
Ze hebben idd erg veel lef bij LG, de Optimus moet geoptimaliseerd worden. _O- (bron Twitter)
Vind het echt een lachertje. Ze leren het ook nooit.

offtopic:
Edit: Trouwens, voor de geïnteresseerden, CM7 heeft de fingerprint van V20L in de nightly (192) van vandaag verwerkt. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2011 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvschijndel
Kan je niet vragen in een twitterbericht wat het verschil is tussen de duitse versie van de firmware en de nederlandse? En dan zeggen dat de duitse versie gewoon nederlands ondersteund... Vage onzin... =)

EDIT 2: Ik heb het zelf al gevraagd: http://twitter.com/#!/sch...status/132482117388083200 (Kijken hoe snel ik antwoord heb... het is al laat :P )

EDIT 3: Voor de mensen: Hier een direct link naar de reply van LG:
http://twitter.com/#!/LG_...status/132483388530634752

[ Voor 79% gewijzigd door josvschijndel op 04-11-2011 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

josvschijndel schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 16:31:
Kan je niet vragen in een twitterbericht wat het verschil is tussen de duitse versie van de firmware en de nederlandse? En dan zeggen dat de duitse versie gewoon nederlands ondersteund... Vage onzin... =)

EDIT 2: Ik heb het zelf al gevraagd: http://twitter.com/#!/sch...status/132482117388083200 (Kijken hoe snel ik antwoord heb... het is al laat :P )
Je hebt al reactie... waar ik ook op heb gereageerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ben ik niet zelf. Ben ook benieuwd, zie het wel verschijnen. ;)

Edit :F
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 16:52:
[...]

Je hebt al reactie... waar ik ook op heb gereageerd ;)
Mooie BS reactie van LG dus.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2011 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cctl01
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:33

Jammer dat ons toestel nog niet kan worden geupgraded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvschijndel
cctl01 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 18:32:
[...]
Jammer dat ons toestel nog niet kan worden geupgraded
Offtopic: Haha, als ze wél konden spellen, konden ze zo de politiek in :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentV.
  • Laatst online: 25-08 16:00
Iemand al deze pagina gezien? http://www.facebook.com/n...pt-the-us/303222169689110

Is een pagina met instructies over hoe je je telefoon moet updaten. Alleen aan de comments te zien klopt het niet helemaal. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje, maar draait deze op Android Froyo (2.2) of op Gingerbread (2.3)? Bovenaan staat wel 2.3, maar in de Pricewatch is het 2.2, dus ik vroeg het me ff af. Dan bedoel ik BTW wel de officiële versie, ik vind het niet leuk als ik mijn telefoon ervoor moet rooten :'(

EDIT: Ik lees nu het topic door en het kan dus, sorry dat ik hem gepost heb.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2011 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De update wordt één deze dagen verwacht, maar het is nog 2.2.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 21:33:
Even een vraagje, maar draait deze op Android Froyo (2.2) of op Gingerbread (2.3)? Bovenaan staat wel 2.3, maar in de Pricewatch is het 2.2, dus ik vroeg het me ff af. Dan bedoel ik BTW wel de officiële versie, ik vind het niet leuk als ik mijn telefoon ervoor moet rooten :'(

EDIT: Ik lees nu het topic door en het kan dus, sorry dat ik hem gepost heb.
Rooten is niet zo moeilijk hoor en er zitten eigenlijk alleen maar voordelen aan. Ik denk dat je in de war bent met een custom rom er op zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 09:18:
[...]

Rooten is niet zo moeilijk hoor en er zitten eigenlijk alleen maar voordelen aan. Ik denk dat je in de war bent met een custom rom er op zetten..
Wat is het verschil dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat rooten een programma is op de computer waarmee je met één druk op de knop je toestel root.
En dan kun je ROM Manager downloaden uit de market, met een paar klikjes clockworkmod installeren, en dan kun je de rom gaan downloaden en op je sd zetten en flashen volgens de simpele instructies. Als het je niet bevalt kun je ook nog heel makkelijk terug, zonder sporen dat je geflashed hebt met de O2X. ;) Maar ik verzeker je dat je niet meer terug wíl na het flashen van CM7.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2011 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-09 13:33
helaas is mijn telefoon gisteren overleden uit het niks
Hij gaat 9 van de 10 keer niet meer aan en als die aangaat komt hij niet verder dan het 1 lg logo:(, dus kan ik ook niet naar fabrieksinstellingen resetten.(heb er wel een costum rom op draaien) zelfs zonder accu en vulume knop indrukken en op de pc aansluiten werkte niet.

Heeft iemand nog tips om hem aan de praat te krijgen? Anders moet ik de vip servic maar bellen, maar mijn er zit ook een barst in mijn camera dus hopen dat ze later niet zeggen dat het door mij komt en dat ik moet gaan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gedeeltelijk wat Gjb29 zegt alleen bij hem ligt de nadruk vooral op de custom rom ;)

Rooten houdt eigenlijk niks anders in dan root toegang krijgen op je telefoon, je bent dan zeg maar administrator. Als je dat hebt kan je wat meer dingen doen zoals apps freezen van je telefoon, bij LG bijvoorbeeld die verschrikkelijke facebook app en dat soort dingen of Adfree installeren om reclames te beperken door je hosts file aan te passen enz.

Uiteindelijk kan je dan ook een custom rom eropgooien maar dat hoeft niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren dan toch de LG even aan de praat gekregen via USB ! :) Er komt schot in de zaak ...

Alles van de PC gedaan qua drivers .

Dan Launcher pro geïnstalleerd op de LG en dan naar het hidden menu geweest ...

Daar wat liggen prullen met de "port settings" en opeens werd de LG terug herkent door de laptop ...
Via de Pc suite alles gesynced zodat ik het nog eens dubbel ( backup ) heb staan op de laptop ...

Even de software update aangeklikt , maar die zei dat ik de meest recente versie had ...

Eén nadeel , vanmorgen ( na reboot ) blijkt het weer niet meer te werken ...
Maar er komt al schot in !

Mijn probleem lijkt zich te situeren in de V10D software , die verkeerd de usb poort aanstuurt van de LG ...

OHJA : OS windows 7 Ultimate x64 ( 64bit )
Als er mensen kunnen testen / helpen , laat maar horen .

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2011 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uh, volgens mij kun je op stock ook in een recovery komen door als hij uit staat de volumeknop naar beneden te houden en tegelijk de powerknop in te drukken. Daar kun je iig ook kiezen voor een factory reset. Met de volumetoetsen kun je selecteren en met de powerknop bevestigen.
Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 12:01:
Gedeeltelijk wat Gjb29 zegt alleen bij hem ligt de nadruk vooral op de custom rom ;)
Ja dat klopt. Komt voornamelijk dat ik stock zat was/ben en omdat het zo makkelijk is om te doen. ;)
Maar je kan het ook alleen bij rooten laten natuurlijk, en de apps van LG freezen of een backup van maken en ze eraf gooien. Of alleen eraf en het aandurven om Smartflash te gebruiken als je ze terug wil.
Dan draait de stock ROM ook al beter.

Wat ook een 'grote spelbreker' is is de LG launcher. Vervang die voor bijv. GO launcher EX en het gaat al een stukje beter. :)

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2011 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvschijndel
Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 16:05:
Wat ook een 'grote spelbreker' is is de LG launcher. Vervang die voor bijv. GO launcher EX en het gaat al een stukje beter. :)
Maakt dat het toestel veel sneller? Dan lijkt me dat wel wat om te proberen :)
Ik weet dat een Custom ROM (in principe) geen problemen zal opleveren, maar rooten, freezen en unfreezen lijkt me toch veiliger en makkelijker. Vooral om de standaard instelling terug te zetten als er iets mis is gegaan met het toestel...
Ik lees hier toch nog wel wat problemen met mensen met Custom ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 16:05:
Uh, volgens mij kun je op stock ook in een recovery komen door als hij uit staat de volumeknop naar beneden te houden en tegelijk de powerknop in te drukken. Daar kun je iig ook kiezen voor een factory reset. Met de volumetoetsen kun je selecteren en met de powerknop bevestigen.

[...]

Ik vind die LG Launcher eigenlijk juist prettiger :X :$

Ook het heen en weer slaan van je cursor vind ik erg fijn. Ik hoop dat ze dat er wel in (hebben) laten zitten bij GB want wat daar gebruikt wordt vind ik niet per definitie prettiger namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

josvschijndel schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 18:02:
Maakt dat het toestel veel sneller? Dan lijkt me dat wel wat om te proberen :)
Ik weet dat een Custom ROM (in principe) geen problemen zal opleveren, maar rooten, freezen en unfreezen lijkt me toch veiliger en makkelijker. Vooral om de standaard instelling terug te zetten als er iets mis is gegaan met het toestel...
Ik lees hier toch nog wel wat problemen met mensen met Custom ROM.
Als het goed is wel, het vraagt o.a. minder van je RAM geheugen en je kan veel meer instellen. Niet alleen een verbetering met de LG launcher maar elke launcher van een fabrikant. ADW launcher EX of Launcher Pro is ook wel een goede en er is er ook één die ICS simuleert. :)
Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 18:13:
[...]

Ik vind die LG Launcher eigenlijk juist prettiger :X :$

Ook het heen en weer slaan van je cursor vind ik erg fijn. Ik hoop dat ze dat er wel in (hebben) laten zitten bij GB want wat daar gebruikt wordt vind ik niet per definitie prettiger namelijk..
Dat is idd wel een leuke feature maar persoonlijk gebruik ik het niet. Ben al een paar jaar gewend om de vakjes aan te klikken of volgende te klikken. ;)

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2011 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hmmmm,

Denk dat me telefoon kaduk is, wou hem even rebooten en hij start gewoon niet meer op, blijft op LG logo staan en dat is het, kan hem ook niet meer flashen met nvflash zelfs daar reageert hij niet op. Stond gewoon stockrom op met rom manager en rooted maar meer ook niet, morgen maar eens die VIP service bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheapcharlie
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 04:08
Ik heb sinds vanmorgen de veel besproken en ook lang verwachte 2.3.4 update geïnstalleerd (via de LG mobile update tool), een eerste indruk is : mwah, is dit nou waar zoveel mensen zich kennelijk zo druk over maakten ? Ik zie (nog) niet echt wezenlijke verbeteringen.Let wel : nog slechts 30 minuten uitgeprobeerd !
Ik ben heel benieuwd naar andere ervaringen

Ik heb dit toestel gekocht bij Gigavolt, dus de kans is groot dat het geen NL toestel is.

[ Voor 11% gewijzigd door cheapcharlie op 06-11-2011 22:47 . Reden: regel toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
cheapcharlie schreef op zondag 06 november 2011 @ 14:02:
Ik heb sinds vanmorgen de veel besproken en ook lang verwachte 2.3.4 update geïnstalleerd (via de LG mobile update tool), een eerste indruk is : mwah, is dit nou waar zoveel mensen zich kennelijk zo druk over maakten ? Ik zie (nog) niet echt wezenlijke verbeteringen.Let wel : nog slechts 30 minuten uitgeprobeerd !
Heb je een NL toestel? Zoja, dan ga ik straks ook de windows pc weer eens aanslingeren om te updaten, kijken of het wat verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter64
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 09:18
Oeh ik krijg op mn PC nu ook de melding dat er een update is. Nu binnenhalen en hopen dat het GB is!

-Edit-
Vaag, update bleef hangen bij verbinding met telefoon controleren. Telefoon opnieuw verbonden, update programma opnieuw opgestart, krijg nu de melding dat mn software up to date is. Nog even wachten op GB dus.

[ Voor 52% gewijzigd door Wouter64 op 06-11-2011 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 07:59

Griffin

Is mythical

Mn LG suite geeft de melding dat er een update is, echter de update software niet.
Betreft een NL versie gesimlockt op Tmobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter64
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 09:18
Griffin schreef op zondag 06 november 2011 @ 14:49:
Mn LG suite geeft de melding dat er een update is, echter de update software niet.
Betreft een NL versie gesimlockt op Tmobile
Is al wel vaker genoemd hier, heb ik ook. Gewoon gelijk via de LG update software kijken, daar kan je ook een lijst vinden met model en laatste software versie (via Help & ondersteuning > ondersteund model). Daar staat dat voor de nederlandse versie nog steeds V10D is, dus vond het al vreemd dat ik net een updatemelding kreeg, aangezien ik gewoon V10D draai.

[ Voor 4% gewijzigd door Wouter64 op 06-11-2011 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
Ik heb al tijden een 'raar' probleem met het spel Cut The Rope. In het begin nooit gemerkt omdat alles werkelijk perfect lijkt te werken, alleen toen ik laatst speelde op de telefoon van m'n broertje zag ik ineens dat alles bij hem veel langzamer ging. Ik vond het bij mij al ontzettend moeilijk om sommige eind levels op 3 sterren te halen. Soms echt onmogelijk.

Nu heb ik wat meer vergeleken en op de iPhone en alle andere Android telefoons (in ieder geval Nexus S, Desire, Galaxy S & SII) draait het spel allemaal 'normaal'. Bij mijn telefoon zijn alle bewegende elementen 2x zo snel. De touwtjes slingeren sneller, het snoepje beweegt sneller, maar alle draaiende elementen gaan ook veel sneller. Een stuk moeilijker dus, opzich leuk maar sommige levels zijn echt frustrerend! Iemand hier die het ook heeft (en het dus echt even vergelijkt met een andere phone, want anders merk je het niet eens)?

Ik heb Zeptolab al gemaild, dit is de reactie die ik terug kreeg. Apart, want ik heb het met geen enkel ander spel dus lijkt me een beetje bullshit van hun kant..
Hi,

This issue is related to your device, so unfortunately we can't help
you solving it.
You can check the help articles for Android Market here:
http://www.google.com/support/androidmarket/?hl=en
Zou dit aan de tegra 2 processor kunnen liggen?

EDIT: Bedenk me net dat een andere game dit ook had (The Impossible Game - https://market.android.co...uaW1wb3NzaWJsZWdhbWUiXQ..) Na een mailtje van mij hebben ze het toen binnen een dag gefixed....

[ Voor 10% gewijzigd door disweb op 06-11-2011 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Nou heb telefoon gefixed dat scheelt weer, heb via nvflash een nieuwe recovery er opgezet blijkbaar was die corrupt.

Ik hing net mijn telefoon aan LG update toen begon hij te updaten maar ik drukte de verkeerde knop in dus hij brak hem af, en als ik hem er nu aan hang geeft ie geen update beetje vaag :) maar goed nog even geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wafje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 15:57
disweb schreef op zondag 06 november 2011 @ 15:57:
Ik heb al tijden een 'raar' probleem met het spel Cut The Rope. In het begin nooit gemerkt omdat alles werkelijk perfect lijkt te werken, alleen toen ik laatst speelde op de telefoon van m'n broertje zag ik ineens dat alles bij hem veel langzamer ging. Ik vond het bij mij al ontzettend moeilijk om sommige eind levels op 3 sterren te halen. Soms echt onmogelijk.

Nu heb ik wat meer vergeleken en op de iPhone en alle andere Android telefoons (in ieder geval Nexus S, Desire, Galaxy S & SII) draait het spel allemaal 'normaal'. Bij mijn telefoon zijn alle bewegende elementen 2x zo snel. De touwtjes slingeren sneller, het snoepje beweegt sneller, maar alle draaiende elementen gaan ook veel sneller. Een stuk moeilijker dus, opzich leuk maar sommige levels zijn echt frustrerend! Iemand hier die het ook heeft (en het dus echt even vergelijkt met een andere phone, want anders merk je het niet eens)?

Ik heb Zeptolab al gemaild, dit is de reactie die ik terug kreeg. Apart, want ik heb het met geen enkel ander spel dus lijkt me een beetje bullshit van hun kant..

[...]

Zou dit aan de tegra 2 processor kunnen liggen?

EDIT: Bedenk me net dat een andere game dit ook had (The Impossible Game - https://market.android.co...uaW1wb3NzaWJsZWdhbWUiXQ..) Na een mailtje van mij hebben ze het toen binnen een dag gefixed....
Inderdaad!
Ik heb het net even getest met versie 1.0.0 en versie 1.1.1 (de nieuwste)
Het verschil in snelheid is redelijk veel. met 1.0.0 was alles nog normaal en met 1.1.1 gaat het 2x zo snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je zeker dat je 2.3.4 op je telefoon hebt want er zijn verschillende mensen die de update niet hebben gekregen waaronder ik .
Zoja heb je een nederlands toestel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
2Silent schreef op zondag 06 november 2011 @ 16:31:
[...]

Inderdaad!
Ik heb het net even getest met versie 1.0.0 en versie 1.1.1 (de nieuwste)
Het verschil in snelheid is redelijk veel. met 1.0.0 was alles nog normaal en met 1.1.1 gaat het 2x zo snel
Bij mij was het zelfs met versie 1.0.0 al zo snel! Heb altijd 2.2 van LG zelf gehad, maar draai nu CM7 en heb het daar ook. Kunnen misschien de mensen die hier last van hebben een mailtje sturen naar support@zeptolab.com en het probleem aangeven? Hopelijk gaan ze er dan echt iets aan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff wil je je telefoon omruilen via vipservice omdat je micro usb poort brak is..
Kunnen ze niet direct vertellen of dit onder vip service valt en gaan er weer 2 werkdagen over heen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EDIT 3: Voor de mensen: Hier een direct link naar de reply van LG:
http://twitter.com/#!/LG_...status/132483388530634752
en weer een nieuwe reactie op onze reactie dat het een bullshit verhaal is:
http://twitter.com/#!/LG_...status/133538392670605312

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
Om even terug te komen op het Cut The Rope probleem met de LG Optimus 2x (hij speelt 2x zo snel als normaal!). Het wordt gefixed! Er is mij net een update toegestuurd die het probleem niet meer heeft, hebben ze binnen een dag gemaakt. Hele nette support dus van Zeptolab!
Hi,

I'm sending you the version of the game which should have the game speed issue fixed.

To install it:
Copy the .apk file to your SD card
Install https://market.android.co...m.funtrigger.appinstaller or any similar app.
Use it to install the .apk file.
Please let us know if this fix will work for you!

Regards,
Dus verwacht binnenkort een update zodat je ook de laatste levels kan halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvschijndel
Hallo iedereen!

Vanuit de market (screenshots bij de APP) heb ik begrepen dat je met Spraakgestuurd Zoeken ook SMSjes in kan spreken. Het LG-toetsenbord echter heeft geen Microfoon-logo erop.

Ik heb al van iemand vernomen dat je met de BETA versie van SWYPE dit voor elkaar kan krijgen. Maar dit lijkt me nogal een rare methode.
Nu vroeg ik me af, zit deze functie wel in 2.3.4? Kan/moet ik het LG-toetsenbord updaten/veranderen? Of een andere APP of ander toetsenbord downloaden?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheapcharlie
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 04:08
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 16:41:
Weet je zeker dat je 2.3.4 op je telefoon hebt want er zijn verschillende mensen die de update niet hebben gekregen waaronder ik .
Zoja heb je een nederlands toestel ?

[...]
Ik denk dat ik een duits toestel heb (gekocht bij Gigavolt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou het idd kunnen verklaren waarom je de update al hebt .
Maar je merkt weinig verschil ?
Het zou toch allemaal wat soepeler moeten draaien .
cheapcharlie schreef op maandag 07 november 2011 @ 20:52:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hejkompas
  • Laatst online: 21-09 03:44
cheapcharlie schreef op maandag 07 november 2011 @ 20:52:
[...]

Welke kleur is je backcover? Bruine tint is nl en zwart ofzo duits. De mijne is ook van gigavolt en is nl, maar heb ook gehoord van Duitse toestellen van gigav met de andere kleur cover.

[ Voor 19% gewijzigd door hejkompas op 07-11-2011 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcheese
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-09 23:15
josvschijndel schreef op maandag 07 november 2011 @ 19:58:
Hallo iedereen!

Vanuit de market (screenshots bij de APP) heb ik begrepen dat je met Spraakgestuurd Zoeken ook SMSjes in kan spreken. Het LG-toetsenbord echter heeft geen Microfoon-logo erop.

Ik heb al van iemand vernomen dat je met de BETA versie van SWYPE dit voor elkaar kan krijgen. Maar dit lijkt me nogal een rare methode.
Nu vroeg ik me af, zit deze functie wel in 2.3.4? Kan/moet ik het LG-toetsenbord updaten/veranderen? Of een andere APP of ander toetsenbord downloaden?

Alvast bedankt!
Hoi,

Het zit er standaard al in:

Instellingen -> taal en toetsenbord -> lg-toetsenbord -> spraakinvoer.

Veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
@Darthvader64bit: sneller? GB geeft toch geen snelheidswinst ten opzichte van Froyo?

ik denk dat er pas in 4.x een merkbare boost zal zitten, door de hardware acceleratie

ik draai nog v10b (met fixes, mysql, io, etc), kan ik straks direct naar GB middels OTA?

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvschijndel
remcheese schreef op maandag 07 november 2011 @ 23:59:
[...]

Hoi,

Het zit er standaard al in:

Instellingen -> taal en toetsenbord -> lg-toetsenbord -> spraakinvoer.

Veel plezier!
Dank je! Werkt als een trein!

P.S. Stom dat ik dat zelf niet gevonden heb achteraf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
JarlSX schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:37:
@Darthvader64bit: sneller? GB geeft toch geen snelheidswinst ten opzichte van Froyo?

ik denk dat er pas in 4.x een merkbare boost zal zitten, door de hardware acceleratie

ik draai nog v10b (met fixes, mysql, io, etc), kan ik straks direct naar GB middels OTA?
Volgens mij heeft Gingerbread dual core support en Froyo niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
dat zit toch pas in 3.0?

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Supremo schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 12:07:
[...]

Volgens mij heeft Gingerbread dual core support en Froyo niet.
Ik vroeg me dit al langer af, dus ik heb het even opgezocht.:
In Android 2.2 Froyo, there are no dual-core optimizations at all. The system just sees a fast SoC, but Is unable to thread processes effectively. Even in the newer Gingerbread build of Android, there is virtually no support for dual-core SoCs. The ext4 file system added to Android 2.3 sill see a modest boost in the area of I/O performance, but that's about it. Right now, Android on phones does not understand dual-core chips.
Froyo: geen support
GB: beetje maar weinig support en inefficient
ICS: full support, ICS neemt veel over van HoneyComb en die is ontwikkeld op Tegra 2.

Vooralsnog zijn het de games die nVidia promoot op TegraZone die dualcore support hebben dus het gaat niet verloren. GB zal iets sneller moeten zijn dan Froyo, maar niet veel.

Het is eigenlijk wel cool om te bedenken dat we een speed upgrade krijgen het moment dat ICS uitkomt voor Dualcore Smartphones en de O2X.

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julius007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-11-2021
Ik heb sinds vandaag het probleem dat mijn gmail niet meer automatisch nieuwe mail ophaalt. Ik heb de telefoon al opnieuw opgestart en synchronisatie aan en uit gezet maar het komt gewoon niet meer automatisch binnen. Ik heb dit probleem al eerder gehad en toen loste het vanzelf weer op? Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smi3l
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-09 14:17
julius007 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:41:
Ik heb sinds vandaag het probleem dat mijn gmail niet meer automatisch nieuwe mail ophaalt. Ik heb de telefoon al opnieuw opgestart en synchronisatie aan en uit gezet maar het komt gewoon niet meer automatisch binnen. Ik heb dit probleem al eerder gehad en toen loste het vanzelf weer op? Iemand een idee?
Bekend probleem. Lijkt een bug in de stock van LG, want toen ik een custom ROM had bleef Gmail wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julius007
nou hopelijk is dat opgelost met GB want het is wel irritant zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen volgens mij is gb er .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit dus niet .
Ik kreeg bij het checken naar nieuwe software de melding dat er een update was maar helaas .
Dit was trouwens met het upgrade programma en niet met pcsuite .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentV.
josvschijndel schreef op maandag 07 november 2011 @ 19:58:
Hallo iedereen!

Alvast bedankt!
Ik gebruik sinds kort het toetsenbord van het GO Dev team (ook van de launcher e.d.). Ondersteund spraak naar tekst, twee talige suggesties en swype. Nederlandse dictionary wordt los gedownload, maar dat wijst zich vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:33
Die gebruik ik ook, ben er wel tevreden over. :)
Je moet gewoon met dat swypen wel opletten dat hij het goeie woord kiest. Als je eens niet checkt, kan je soms nogal rare zinnen sms'en :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentV.
Ja inderdaad dat is even wennen, maar verder is hij wel fijn. Net als de meeste GO Dev apps btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvschijndel
Trouwens voor de mensen waarbij de mobiel soms opeens opnieuw opstart:

Ik had een niet-market APP geïnstalleerd. (Iets van GLOW (Eindhoven, evenement))
Mijn toestel startte soms opeens opnieuw op.
Nu zonder deze APP doet alles het weer...

Dus misschien mensen die hier last van hebben... hebben jullie APPs die niet van de market af komen?
(Kan ook puur toeval zijn verder hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe bedoel je dat? apps die niet in de market voor komen of apps die wel in de market staan maar gewoon van internet plukt?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2011 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentV.
josvschijndel schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:37:
Trouwens voor de mensen waarbij de mobiel soms opeens opnieuw opstart:

Ik had een niet-market APP geïnstalleerd. (Iets van GLOW (Eindhoven, evenement))

Dus misschien mensen die hier last van hebben... hebben jullie APPs die niet van de market af komen?
(Kan ook puur toeval zijn verder hoor)
Ik heb wel de stock android email app geinstalleerd, omdat dit de enige mail app is die meerdere exchange accounts ondersteunt en waar ik mijn student mail op geinstalleerd krijg (geen html weergave helaas). Maar verder komt alles gewoon uit de market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvschijndel
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:50:
hoe bedoel je dat? apps die niet in de market voor komen of apps die wel in de market staan maar gewoon van internet plukt?
Ik had een .APK gedownload van een website (link gekregen door het scannen van een QR-code) en vervolgens geïnstalleerd. Was niet op de Market te vinden.
VincentV. schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 22:21:
Ik heb wel de stock android email app geinstalleerd, omdat dit de enige mail app is die meerdere exchange accounts ondersteunt en waar ik mijn student mail op geinstalleerd krijg (geen html weergave helaas). Maar verder komt alles gewoon uit de market.
Ik gebruik de LG systeemapplicatie E-mail (Logo is een geel vierkant met een @ logo). Kan daar tegelijk G-Mail en mijn studenten e-mail ontvangen (zonder VPN). Zelfs agenda's synchronizeren voor zowel mijn G-Mail als mijn studenten agenda.
VincentV. schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 19:23:
Ik gebruik sinds kort het toetsenbord van het GO Dev team (ook van de launcher e.d.). Ondersteund spraak naar tekst, twee talige suggesties en swype. Nederlandse dictionary wordt los gedownload, maar dat wijst zich vanzelf.
Als ik nog sneller ga typen (door swype) dan ik al doe dan type ik straks sneller dan ik zinnen kan bedenken :P Dus ik houd het nog even bij het standaard toetsenbord. Toch bedankt voor de tip! :)

[ Voor 23% gewijzigd door josvschijndel op 09-11-2011 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

josvschijndel schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:37:

Tja, of je geeft de exacte app, of je kijkt eens welke permissies de app allemaal vraagt. Bij installeren kun je die zien. Als een app permissies vraagt (b.v. contact gegevens ) die hij niet nodig heeft moet je sterk afvragen of je die wel op je telefoon wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvschijndel
leuk_he schreef op woensdag 09 november 2011 @ 09:58:
Tja, of je geeft de exacte app, of je kijkt eens welke permissies de app allemaal vraagt. Bij installeren kun je die zien. Als een app permissies vraagt (b.v. contact gegevens ) die hij niet nodig heeft moet je sterk afvragen of je die wel op je telefoon wil.
Het is een APP van het Eindhovens Dagblad. Het is echt geen "malware". Als ik weer thuis ben vanavond, zal ik de link geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcheese
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-09 23:15
josvschijndel schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:15:
[...]

Het is een APP van het Eindhovens Dagblad. Het is echt geen "malware". Als ik weer thuis ben vanavond, zal ik de link geven.
Precies, je app komt niet uit Helmond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

josvschijndel schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:15:
[...]

Dat zeg ik ook helemaal niet. Ik weet niet welke het is, dus ik geef er geen oordeel over. Maar om te bepalen of die app iets vreemds doet (aparte sensor gebruiken ofzo) kun je simpel eens naar de permissies kijken.

Overigens wil het feit dat hij van een goede instantie afkomt niet meteen zeggen dat de applicatie goed is. APPS worden vaak gebouwd door externe partijen, en soms zit er dan ook een of andere reclame framework in dat meer permissies vraagt dan je nodig hebt.

Voorbeeld: (rode vlag voor mij)
https://market.android.co...mobilecompany.ANWBVerkeer
Permissions
This application has access to the following:
....
Your personal information
read contact data
Allows an application to read all of the contact (address) data stored on your device. Malicious applications can use this to send your data to other people.
.....
Terwijl het echt van de ANWB is.

(verklaring anwb :

De waarschuwing inzake “read contact data” heeft te maken met het instellen van uw locaties en routes.
U kunt deze locaties namelijk koppelen aan uw contacten. )

Ik zeg helemaal niet dat dat bij jouw app het geval is, maar als je zoiets ziet dan heb ik zoiets... nee, deze app hoef ik niet zo nodig. Maar geef de link maar vanavond, dan wordt het wellicht duidelijker.

[ Voor 7% gewijzigd door leuk_he op 09-11-2011 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvschijndel
remcheese schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:45:
Precies, je app komt niet uit Helmond ;)
Geen slechte woorden over Helmond he! :( :P :P
leuk_he schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:06:
Dat zeg ik ook helemaal niet. Ik weet niet welke het is, dus ik geef er geen oordeel over. Maar om te bepalen of die app iets vreemds doet (aparte sensor gebruiken ofzo) kun je simpel eens naar de permissies kijken.
Het zou inderdaad ook gewoon kunnen dat het bepaalde delen van de telefoon verkeerd aanstuurt en hij daardoor opnieuw opstart... Dus goed idee om daar eens goed naar te kijken :)
Maar het eerste wat me opviel was dat het een APP is die niet van de market komt... En ik heb al best veel APPs van de market gehaald en nog nooit last gehad van restarts...
Toch klinkt wat jij zegt inderdaad logischer :)

[ Voor 5% gewijzigd door josvschijndel op 09-11-2011 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julius007
julius007 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:41:
probleem opgelost door de updates van gmail te deinstalleren en daarna opnieuw erop te zetten. In de market staan allerlei comments bij de gmail app dat hij niet meer automatisch wil syncen. Was een update geweest vandaar dat dit nog maar net zo was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Ik ben er nu toch echt klaar mee. Iedere ochtend is het weer spannend of mijn LG Optimus 2x Speed is opgeladen omdat de kans groot is dat door een bepaalde trilling/beweging de oplader er weer uit ligt. Nu toch maar opsturen dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroen04 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 14:20:
Ik ben er nu toch echt klaar mee. Iedere ochtend is het weer spannend of mijn LG Optimus 2x Speed is opgeladen omdat de kans groot is dat door een bepaalde trilling/beweging de oplader er weer uit ligt. Nu toch maar opsturen dus...
Had ik ook last van, mijne viel soms met de stekker erin zelfs weg en laadde niet meer op.
Gewoon via vipservice geregeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:22
JarlSX schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:37:

Ik denk het niet toen in mijn telefoon terug geflashed had naar 10A moest ik ook alle stappen doorlopen
om uiteindelijk V10D te hebben (V10A > V10B > V10D)

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-08 16:59
josvschijndel schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:38:
Geen slechte woorden over Helmond he! :( :P :P
Mehh Venlo is toch veel beter :D

is er al nieuws over het bluetooth gebeuren met die FM radio? want dat moet eigenlijk toch gewoon uitkunnen?
ik zie niet waarom de FM radio bluetooth nodig zou hebben..

edit-
sorry ik dacht dat ik in de custom rom / root topic zat :P

[ Voor 8% gewijzigd door Themperror op 09-11-2011 19:48 ]

Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090

Verwijderd

Alleen op die manier kan hij de radiofrequentie ontvangen waardoor je ook geluid hoort. Het moet ook anders kunnen, maar die driver heeft CM niet en ze mogen hem niet zomaar gebruiken denk ik.

Ik heb hem nog niet lang achter elkaar gebruikt maar gaat de accu er veel sneller van leeg? Zolang BT niet gebruikt wordt neemt het ook niet veel, totdat hij de radiogolven moet uitzenden, bijv. een gesprek.
Ik zal het Zaterdag eens proberen.

• josvschijndel
http://glow.edprojecten.nl/EDGlowApp.apk

Uw Locatie
Uw persoonlijke informatie
Netwerkcommunicatie
Opslagruimte
Services waarvoor u moet betalen
Telefoonoproepen

EDIT:
XanderDrake schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:05:
(hebben de afgelopen posts nog iets te maken met de O2X :? )
Die van mij wel. Als je de rest leest :P

OFF-TOPIC EDIT 2:
De APP werkte trouwens perfect! Dus voor de mensen die nog willen gaan naar GLOW in Eindhoven, een aanrader. Legt bij elk (groot) kunstwerk uit wat het voorstelt in een paar zinnen (audio). Weet via GPS waar je bent, maar je kan ook zelf audio beluisteren door locaties aan te klikken op het kaartje.

[ Voor 71% gewijzigd door josvschijndel op 11-11-2011 08:06 ]

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

(hebben de afgelopen posts nog iets te maken met de O2X :? )

Verwijderd

In de UK krijgen ze 21 November GB. Althans als het waar is. Heb de bron zo niet meer helaas.

• oji
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-08 14:31

oji

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:56:
LG would like to express its sincere thanks to all of the Optimus Series owners who have been waiting patiently for the Android 2.3 Gingerbread upgrade. We are excited by the high level of product interest that LG Optimus Series owners have shown, and we are taking all possible measures to offer a smooth OS upgrade in a timely manner.

The three premium smartphones of the Optimus Series will be upgraded first, as outlined below, followed by a global rollout thereafter.

■LG Optimus 2X: Now available (as of 1st November, 2011) for open models in Europe
■LG Optimus 3D: Week commencing November 21st for open models in Europe
■LG Optimus Black: Week commencing November 28th for open models in Europe

The exact timing of the upgrades in each market may vary because of the different requirements in each country with respect to domestic operators and models. Please contact local service representatives to check the specific upgrade schedule in your market.

Again, LG greatly appreciates the support and feedback that customers have given during the upgrade delay, and we will do our utmost to continually provide better service in the future.

Thank you very much.
Ik heb nog steeds geen update, komt het misschien omdat ik mijn telefoon geflashed heb.
Best bijzonder dat de Duitsers het heel snel kunnen porten, maar dat dat in Nederland niet lukt.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:33
Geflashed naar CM of zo bedoel je?
Ja, dan ga je nog lang kunnen wachten! :P

Ik heb trouwens met stock ook nog geen update, hoewel we hier in BE volgens mij toch echt wel open toestellen hebben... :/

• benji83
NL toestellen ook nog niets.

Verwijderd

Nee helaas niks .

• josvschijndel
Het is denk ik interessanter om het hier te melden als je een NL-toestel hebt en WEL de update hebt. Dat de update er niet is, is duidelijk. Ook is het duidelijk dat de software soms een update weergeeft, die er dan net voor het updaten niet blijkt ze zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Laatst online: 00:03
Mijn Optimus 2x draait nu op GB. Het is een open NLD toestel en je kunt de update hier vinden: http://www.lg-phones.org/...id-2-3-4-gingerbread.html

Volg de aanwijzingen en je telefoon wordt geflashed met een originele GB van LG voor de Optimus 2x.

Branded toestellen kunnen een klein probleempje hebben met de landregistratie, maar de open (simlockvrije) toestellen niet. Werkt als een trein en mijn accu gaat nu ineens ruim 24 uur mee met wifi aan. Dat was voorheen 8 uur.

Ohja, het beeldscherm lijkt af en toe wat langzamer te reageren, maar dat kan ook aan mijn swipe liggen. De apps draaien sneller, maar niet heel veel sneller. Er zitten een paar nieuwe opties in en de SD kaart wordt nu herkend als externe memory, ipv interne memory. Grafisch is er niet veel veranderd, behalve dan een kleurtje aan het einde van de lijst als je scherm bounced.

Ik heb de update zonder backup gedaan en ook de SD kaart lekker laten zitten. Alles staat er nog op en mijn apps zijn ook probleemloos meegekomen.

Download de shit van die link, installeer en volg de aanwijzingen. Ik denk dat er een hoop happy Optimus 2x users bijkomen.

[ Voor 39% gewijzigd door Poops_McGhee op 11-11-2011 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 21:17
Heb al ruim een week gingerbread via de lg update tool, een update van V10D naar V20L
Ik heb mijn toestel gewoon los gekocht in een webwinkel misschien dat het iets uitmaakt.
Mijn toestel is dus niet branded maar heeft wel last met de land registratie, elke keer als hem uit en aan zet wordt het toetsenbord op qwerz ingesteld.

[ Voor 30% gewijzigd door taz3d_nl op 11-11-2011 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
taz3d_nl schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:00:
Heb al ruim een week gingerbread via de lg update tool, een update van V10D naar V20L
Ik heb mijn toestel gewoon los gekocht in een webwinkel misschien dat het iets uitmaakt.
Mijn toestel is dus niet branded maar heeft wel last met de land registratie, elke keer als hem uit en aan zet wordt het toestenbord op qwerz ingesteld.
Dan heb je waarschijnlijk geen NLD toestel. Moet op de doos vermeld staan voor welk land de jouwe uitgegeven is. Ik heb na een restart namelijk nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smi3l
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-09 14:17
@Poops_McGhee bedankt voor de link en uitleg. Heb het uitgevoerd op mijn LG 2X (MTV Mobile) en alles lijkt perfect te werken. Komende tijd constateren wat er allemaal veranderd is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
taz3d_nl schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:00:
Mijn toestel is dus niet branded maar heeft wel last met de land registratie, elke keer als hem uit en aan zet wordt het toetsenbord op qwerz ingesteld.
Duits toestel dus, maar blijft raar dat het zo lang moet duren voor hij voor NL 'geoptimaliseerd' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

benji83 schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 00:07:
[...]

Duits toestel dus, maar blijft raar dat het zo lang moet duren voor hij voor NL 'geoptimaliseerd' is.
De door Poops geposte link doet ook je NL phone of zelfs een mexicaanse gewoon goed en je blijft ook gewoon nederlands op je phone houden. Dus, in plaats van lang wachten op LG's NL versie, gewoon de gelinkte versie er opknallen.

Je kunt blijven klagen over een nog te verschijnen update, maar je kan ook zelf naar oplossingen zoeken. Hier wordt je er 1 aangereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poops_McGhee schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 20:30:
Mijn Optimus 2x draait nu op GB. Het is een open NLD toestel en je kunt de update hier vinden: http://www.lg-phones.org/...id-2-3-4-gingerbread.html

Volg de aanwijzingen en je telefoon wordt geflashed met een originele GB van LG voor de Optimus 2x.

Branded toestellen kunnen een klein probleempje hebben met de landregistratie, maar de open (simlockvrije) toestellen niet. Werkt als een trein en mijn accu gaat nu ineens ruim 24 uur mee met wifi aan. Dat was voorheen 8 uur.

Ohja, het beeldscherm lijkt af en toe wat langzamer te reageren, maar dat kan ook aan mijn swipe liggen. De apps draaien sneller, maar niet heel veel sneller. Er zitten een paar nieuwe opties in en de SD kaart wordt nu herkend als externe memory, ipv interne memory. Grafisch is er niet veel veranderd, behalve dan een kleurtje aan het einde van de lijst als je scherm bounced.

Ik heb de update zonder backup gedaan en ook de SD kaart lekker laten zitten. Alles staat er nog op en mijn apps zijn ook probleemloos meegekomen.

Download de shit van die link, installeer en volg de aanwijzingen. Ik denk dat er een hoop happy Optimus 2x users bijkomen.
Als je geen NL toestel hebt , maar een BE toestel, hoe gaan toekomstige updates daarop reageren dan ?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2011 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Poops_McGhee schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 20:30:
Bedankt voor het delen, maar bij mij doet de link het niet.

Tevens, ik kan me voorstellen dat de meeste hiero willen updaten via de officiele Update tool, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
XanderDrake schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 11:38:
[...]

Bedankt voor het delen, maar bij mij doet de link het niet.

Tevens, ik kan me voorstellen dat de meeste hiero willen updaten via de officiele Update tool, toch?
De rom is een officiele LG rom. Je download die ook van hun server. Voor wat betreft de officiele Update tool, die wordt wel ingeschakeld, maar wellicht gebypassed ivm landcodes, zodat je telefoon toch update, ondanks dat het land nog niet beschikbaar is. Ik weet uiteraard nog niet wat het voor gevolgen heeft voor toekomstige updates, want die zijn er nog niet. Ik neem aan dat het geen probleem mag zijn, aangezien je een bestaande officiele rom flashed.

Overigens, ik kan me juist voorstellen dat op een site als Tweakers de mensen juist NIET via de officiele weg willen updaten ;)
Pagina: 1 ... 50 ... 67 Laatste

Let op:
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.