Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritual89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 13:25
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 18:15:
Of met Smartflash.

[...]

Dat wordt lastig, je moet eerst terug flashen naar stock. Heb je al geprobeerd om CM er opnieuw op te zetten? Stuurprogramma is de driver, ik had er ook gezeik mee in het begin. Zal even de post opzoeken als ik hem kan vinden wat je dan moet doen, weet 't zo niet meer...
Ik heb CM 7.1.0 er al een keer opnieuw opgezet, alle cache gewist, stuurprogramma opnieuw geïnstalleerd, andere usb poorten, andere kabels. Echt alles geprobeerd. Ik ga liever niet terug naar stock tenzij er een officiële GB update is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moeten eerst je drivers werken anders kún je niet terug.

Ik heb het alweer gevonden. Dit was bij mij het probleem en dit was toen de oplossing. Hopelijk voor jou ook.

Je vraagt het trouwens in het verkeerde topic. :X

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2011 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:56:
Blabla

■LG Optimus 2X: Now available (as of 1st November, 2011) for open models in Europe

Mèhhh:+
Dat zou betekenen dat vanaf morgen de update zou kunnen komen. Maar eens eerst afwachten en als het zo is de eerste ervaringen. Ben erg benieuwd. Maar hou het denk ik bij CM, wacht meer op ICS. :9

Edit 8)7 Dubbelpost :F

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2011 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laszlo
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Laszlo

Grrrrrr....

edit: verwijderd: oud nieuws

[ Voor 94% gewijzigd door Laszlo op 31-10-2011 19:56 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:36
Yezz was eerder al gepost.

Zou er dan eindelijk schot in komen >?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laszlo
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Laszlo

Grrrrrr....

BastiaanCM schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 19:54:
Yezz was eerder al gepost.

Zou er dan eindelijk schot in komen >?
Wie weet, maar tel voor de zekerheid maar een half jaartje bij de releasedatum op ;)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentV.
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-08 16:00
Even alvast een vraagje (waarschijnlijk naar de bekende weg, maar bevestiging is fijn). Als dadelijk dat toch eindelijk de GB update van LG komt, dan zal dat waarschijnlijk ook betekenen dat alle apps+instellingen dan kwijt zijn. Om deze reden zat ik te denken om dan toch maar mijn optimus 2x te rooten en titanium backup te installeren.

Vraag me alleen af of dit een goed idee is en of mijn apps+instellingen de overstap naar GB overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:33
In principe zou je met een officiële FOTA-update niks van je instellingen of apps kwijt mogen zijn.

Een backup kan nooit kwaad, maar ik weet niet of het rooten van je toestel de FOTA niet blokkeert :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rooten geloof ik niet, freezen wel. Maar weet 't niet zeker en is simpel om te doen dus kleine moeite om te verwijderen en weer te rooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritual89
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 18:31:
Dan moeten eerst je drivers werken anders kún je niet terug.

Ik heb het alweer gevonden. Dit was bij mij het probleem en dit was toen de oplossing. Hopelijk voor jou ook.

Je vraagt het trouwens in het verkeerde topic. :X
Ik heb precies gedaan wat je zei en er stond inderdaad eerst niks over LG drivers in mijn apparaatbeheer, nu wel, maar het werkt helaas nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spiritual89 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:24:
[...]

Ik heb geen conflicten in apparatenbeheer en ik heb geen losse USB connector.
Als je naar de batterij indicator kijkt dan zie je dat hij wel oplaad via USB, ga daar dan vanuit dat er niets mis met de kabel is.
Weet je zeker dat je een datakabeltje gebruikt en niet een 'charge only' kabeltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritual89
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 21:05:
[...]

Weet je zeker dat je een datakabeltje gebruikt en niet een 'charge only' kabeltje?
Hoe kan je het verschil zien, ik heb inderdaad 2 verschillende kabels en een bureaulader. Verschil tussen de 2 kabels is dat de één een stuk dikker is dan de ander. Bureaulader is ook USB en die heb ik ook geprobeerd in een USB ingang (niet een hub) direct op het moederbord. Maar geen reactie whatsoever :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Laatst online: 22:33
Heb je de originele kabel niet meer van je 2X? Anders iemand zoeken die wel zeker is dat hij een data-kabel heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritual89
Fire69 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 21:34:
Heb je de originele kabel niet meer van je 2X? Anders iemand zoeken die wel zeker is dat hij een data-kabel heeft :)
Ik heb nu zo veel kabels gebruikt dat ik niet eens meer weet welke de originele is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat LG op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritual89
Dan heb ik 'm zeker niet meer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo , volgens lg twitter komt ics er wel .
Ik moet het ook eerst zien en dan geloven maar ze schrijven het wel er is dus nog hooop .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritual89
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 23:56:
Hallo , volgens lg twitter komt ics er wel .
Ik moet het ook eerst zien en dan geloven maar ze schrijven het wel er is dus nog hooop .
Zie ook hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-04 15:58
Ben benieuwd wanneer hier de eerste OMG GB UPDATE berichten zullen volgen, en wat de ervaringen zijn.
Zoals gewoonlijk wacht ik eventjes met updaten, zodat ik me weet wat ik kan verwachten.
Ik hoop dat er snel een changelog online komt van LG zodat we in ieder geval weten wat er veranderd zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGilles07
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-04-2023
Wat is er eigenlijk nieuw in GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newbreed
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-09 09:53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
nou dat die dag toch nog mag komen zeg dat er GB op de telefoon komt. Het is alleen jammer dat ik al besloten heb om in februari een andere telefoon te nemen. Dit is de 2e keer dat ik een LG heb en 2 keer is het redelijk ruk qua software enzo. De telefoon verder heb ik niet zoveel problemen mee eigenlijk, maar het is het jammer genoeg net niet helemaal. Maar goed eerst maar even GB afwachten en kijken hoe de telefoon zich dan gedraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postyron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-05 14:09
....Ha eindelijk de GB update...ga hem nu toch maar bestellen denk ik...twijfelde of ik er goed aan deed,ga nu de gok maar nemen. Nu nog even een abbo uitzoeken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
  • Laatst online: 22-03 19:47
Postyron schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:00:
....Ha eindelijk de GB update...ga hem nu toch maar bestellen denk ik...twijfelde of ik er goed aan deed,ga nu de gok maar nemen. Nu nog even een abbo uitzoeken..
Je mag die van mij wel overkopen, heb hem gister op marktplaats geparkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvschijndel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-03-2024
Ik heb de telefoon een maand geleden gekocht zonder abo. Volgens mij ben je dan veel voordeliger uit? Zo duur is het toestel niet meer op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
  • Laatst online: 22-03 19:47
Zie ik het goed dat er vanaf vandaag de update komt? http://www.mobilecowboys.nl/android/15422

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newbreed
Zal in de loop van deze week wel zijn. LG Nederland zal ongetwijfeld de memo hebben gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar lees jij het topic wel? :P Is al gepost namelijk, een paar keer zelfs. ;)
newbreed schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:31:
[...]

LG Nederland zal ongetwijfeld de memo hebben gemist.
LG BeNeLux snapt het idd niet helemaal, en van communicatie hebben ze nog nooit gehoord. Als ICS doorgaat, krijgen we die dan in Mei, ook 8 maanden? Of hebben ze eindelijk hun lesje geleerd en brengen ze hem uit voor het eind van het jaar? Ben benieuwd of ze van hun fouten geleerd hebben, daarvoor is het nooit te laat...

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2011 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:31:
[...]
LG BeNeLux snapt het idd niet helemaal, en van communicatie hebben ze nog nooit gehoord. Als ICS doorgaat, krijgen we die dan in Mei, ook 8 maanden? Of hebben ze eindelijk hun lesje geleerd en brengen ze hem uit voor het eind van het jaar? Ben benieuwd of ze van hun fouten geleerd hebben, daarvoor is het nooit te laat...
Volgens mij is de Galaxy Nexus waarschijnlijk het enige toestel wat ICS dit jaar krijgt. Volgens mij Moto, Asus en bijvoorbeeld Archos zeggen allemaal dat het voor hun apparaten 2012 wordt. Dus ICS voor de 2X kun je dit jaar vergeten en is ook geen realistische verwachting, van welke fabrikant dan ook.

Verder nog steeds geen mensen in NL die GB binnen hebben.
Ik zag alleen een Italiaan die beweerde dat V20L uit was.

http://www.facebook.com/LGMobile?sk=notes
(Even op reacties klikken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

newbreed schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:31:
[...]

Zal in de loop van deze week wel zijn. LG Nederland zal ongetwijfeld de memo hebben gemist.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Schijnt dat de FOTA servers in de meeste landen nog niet bijgewerkt zijn.
Schijnt via de PC updater wel beschikbaar te zijn.

Helaas geen Google Talk Video?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1327939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Supremo schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:02:
Schijnt dat de FOTA servers in de meeste landen nog niet bijgewerkt zijn.
Schijnt via de PC updater wel beschikbaar te zijn.

Helaas geen Google Talk Video?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1327939
Wel ik probeer hier al uren aan stuk mijn optimus 2x aan de praat te krijgen op pc en laptop en krijg maar geen verbinding , noch met de PC suite van LG ... Vroeger werkte het nochtans perfect ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
Maar het lijkt er dus echt op dat er een update bestaat. Het is wonderlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hejkompas
  • Laatst online: 21-09 03:44
Hebben ze echt hun best gedaan op gb of is het weer troep? Dat is wat ik me afvraag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvschijndel
hejkompas schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:56:
Hebben ze echt hun best gedaan op gb of is het weer troep? Dat is wat ik me afvraag..
Ze hebben er zo lang over gedaan... Dus het moet wel super geweldig zijn! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter64
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 09:18
josvschijndel schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:02:
[...]

Gezien de reacties op XDA schijnt het niet al te veel voor te stellen. Ik wacht in spanning af, ben heel erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
Veel reacties zie ik nog niet over het hoe en wat op XDA.
Maargoed, gaat het nu om nieuwe features of om stabiliteit en bugfixes.
Veel nieuwe features zijn er niet nodig, heb je ze wel nodig haal je het uit de market :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Op XDA hebben ze het erover dat de kernel en baseband hetzelfde blijft... OMG. 8)7

Als ik thuis ben gelijk kijken of ik al kan updaten (fingers crossed)

[ Voor 4% gewijzigd door Megapaul op 01-11-2011 15:21 ]

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
Misschien begrijp ik het verkeerd, maar als je de kernel niet update, is het toch geen volledige 'gingerbread' update? Of is de kernel daar geen onderdeel van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoipimniet
  • Registratie: April 2008
josvschijndel schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:02:
offtopic:
Dat dacht men ook van Duke Nukem Forever :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:56

XanderDrake

Build the future!

Ik hou de thread in de gaten!

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentV.
  • Laatst online: 25-08 16:00
Fire69 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 20:33:
In principe zou je met een officiële FOTA-update niks van je instellingen of apps kwijt mogen zijn.

Een backup kan nooit kwaad, maar ik weet niet of het rooten van je toestel de FOTA niet blokkeert :P
Iemand die dit zeker weet na de update ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
LG Benelux:
Vandaag (1 november 2011) is inderdaad Gingerbread gelanceerd, echter zijn we voor de smartphones in de Benelux nog bezig met de landspecifieke optimalisatie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGilles07
  • Laatst online: 05-04-2023
Toen ik mijn LG O2X aan het updaten was via de pc, viel het update programma op mijn pc weg. Nu blijft er op mijn phone S/W upgrade staan. Ook als ik mijn batterij eruit haal en terug in doen. Kan iemand mij misschien helpen wat ik moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter64
xGilles07 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 17:27:
Toen ik mijn LG O2X aan het updaten was via de pc, viel het update programma op mijn pc weg. Nu blijft er op mijn phone S/W upgrade staan. Ook als ik mijn batterij eruit haal en terug in doen. Kan iemand mij misschien helpen wat ik moet doen?
Proberen met NvFlash de stockrom terug flashen, daarna opnieuw proberen te updaten.
Voor instructies:
http://android.modaco.com...ated-1300166062-15032011/

-edit-
Bij mij nog geen update, als ik OTA wil updaten zegt mn telefoon "verbinden mislukt" en via mn computer zegt de update suite dat ik de laatste versie heb.

[ Voor 12% gewijzigd door Wouter64 op 01-11-2011 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Wouter64 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 17:44:
-edit-
Bij mij nog geen update, als ik OTA wil updaten zegt mn telefoon "verbinden mislukt" en via mn computer zegt de update suite dat ik de laatste versie heb.
connection overload?

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Laatst online: 08-08 22:31
Hahaha, ja hoor. Doe ik vier dagen terug de overstap naar CM7 doordat ik de hoop had verloren, komt LG eindelijk met die update aandraven. Blijf voorlopig wel op CM7 of de stock rom moet zo geweldig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smi3l
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-09 14:17
shenr schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 17:59:
Hahaha, ja hoor. Doe ik vier dagen terug de overstap naar CM7 doordat ik de hoop had verloren, komt LG eindelijk met die update aandraven. Blijf voorlopig wel op CM7 of de stock rom moet zo geweldig zijn.
Als de GB stock wel een fatsoenlijke accuduur met zich meebrengt ga ik zeker weten weer terug van CM7 naar stock!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritual89
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:38:
[...]

Wel ik probeer hier al uren aan stuk mijn optimus 2x aan de praat te krijgen op pc en laptop en krijg maar geen verbinding , noch met de PC suite van LG ... Vroeger werkte het nochtans perfect ...
Ik heb hetzelfde probleem, heb je net zoals ik een CM geïnstalleerd?
Check wat berichten terug, zal je zien dat ik echt alle opties heb geprobeerd.
Mocht jij een oplossing hebben gevonden dan hoor ik dat graag als DM of in een e-mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Laatst online: 06-08 14:38
Smi3l schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 18:10:
[...]

Als de GB stock wel een fatsoenlijke accuduur met zich meebrengt ga ik zeker weten weer terug van CM7 naar stock!
Als dat zo is kan het ook zijn dat CM deze 'functies' overneemt. Als ze nu een officiële GB rom hebben kunnen ze daar wat dingetjes uitpakken (denk ik) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smi3l
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-09 14:17
disweb schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 18:22:
[...]

Als dat zo is kan het ook zijn dat CM deze 'functies' overneemt. Als ze nu een officiële GB rom hebben kunnen ze daar wat dingetjes uitpakken (denk ik) :)
Hmm ja, goed punt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spiritual89 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 18:14:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, heb je net zoals ik een CM geïnstalleerd?
Check wat berichten terug, zal je zien dat ik echt alle opties heb geprobeerd.
Mocht jij een oplossing hebben gevonden dan hoor ik dat graag als DM of in een e-mail.
Nee , gsm staat nog @ stock rom en niet geroot of dergelijke ...

Pfff , het lijkt maar niet te lukken , nochtans wil de batterij laden op usb. Krijg ook geen bericht meer op gsm als ik die inplug in usb poort in welke modus ik die wil gaan gebruiken ( pc suite , massaopslag , ... ) Niks nada noppes |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
Ik krijg na een reboot bij poging tot updaten nu 'de huidige versie is de nieuwste versie' en daarna controle is maar 1 maal per 24 uur mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newbreed
benji83 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 20:50:
Ik krijg na een reboot bij poging tot updaten nu 'de huidige versie is de nieuwste versie' en daarna controle is maar 1 maal per 24 uur mogelijk.
De update is ook nog niet gereleased in de BeNeLux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritual89
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 19:11:
[...]

Nee , gsm staat nog @ stock rom en niet geroot of dergelijke ...

Pfff , het lijkt maar niet te lukken , nochtans wil de batterij laden op usb. Krijg ook geen bericht meer op gsm als ik die inplug in usb poort in welke modus ik die wil gaan gebruiken ( pc suite , massaopslag , ... ) Niks nada noppes |:(
Dat is vreemd want stock deed hij het bij mij wel. Heb nu CM 7.1.0 en nu doet ie het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
newbreed schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 21:22:
[...]

De update is ook nog niet gereleased in de BeNeLux.
De melding is wel veranderd. Eerder deze week kreeg ik de melding 'er kan geen verbinding gemaakt worden', dus er is wel actie.
We wachten nog maar een paar dagen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter64
benji83 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 21:29:
[...]

De melding is wel veranderd. Eerder deze week kreeg ik de melding 'er kan geen verbinding gemaakt worden', dus er is wel actie.
We wachten nog maar een paar dagen in ieder geval.
En je hebt verder niks veranders, waardoor de melding veranderde? Want ik krijg ook de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
Nee ik heb niets veranderd. Het enige wat ik doe voor ik een update check is de telefoon herstarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net nog gecontroleerd maar geeft bij mij aan dat de huidige versie de meest recente is .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-09 14:54

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Bij mij zei die eerst ook "kan niet verbinden" maar na een reboot zegt ie gewoon "meest recente versie" :X
Wat zegt hij bij jou dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_gadget schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 22:49:
Bij mij zei die eerst ook "kan niet verbinden" maar na een reboot zegt ie gewoon "meest recente versie" :X
Wat zegt hij bij jou dan?
Hier zegt ie ook nog altijd " u hebt meest recente versie "

En nee mijn LG is nog niet gevonden door PC of laptop , grrrrrrrrr

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2011 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-08 22:55
Hier ook net gecontroleerd. Geeft nog steeds aan dat de huidige versie de meeste recente is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Update zal nu nog niet beschikbaar zijn in Nederland.
Aangezien niemand al die update kan binnen halen.
Ook ik heb gisteren eerst via fota geprobeerd en later via de pc updater.
In beide gevallen geen update.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het moest toch nog vertaald worden? Denk dat de update vanaf Vrijdag aangeboden wordt, als LG benelux er direct aan begonnen is that is...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2011 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
Vrijdag klinkt logisch, volgens mij zijn alle updates tot nu toe op vrijdag binnen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ik ben benieuwd wat ze nog moeten vertalen dan. Zal wel de LG interface zijn, gezien GB zelf al in Nederlands draait, allang zelfs. Het vertalen kán dus niet te moeilijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tenaci
  • Laatst online: 04-03-2024
op lg pc suite krijg ik de melding er is een up date maar dan start ie het speciale update progamma van LG en die meld weer Meest recente versie:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter64
tenaci schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:17:
op lg pc suite krijg ik de melding er is een up date maar dan start ie het speciale update progamma van LG en die meld weer Meest recente versie:(
Dat doet die bij mij ook, alleen al sinds de v10d update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritual89
Voor de heren die net zoals ik geen bestanden konden wisselen tussen telefoon en pc heb ik hier de oplossing:

http://nl.appbrain.com/app/file-expert/xcxin.filexpert

Bij mij werkt het helemaal top, gewoon via FTP bestanden overzetten van pc naar telefoon of andersom!!!!
Ik wil iedereen bedanken die voor dit probleem samen met mij naar een oplossing hebben gezocht!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spiritual89 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:58:
Voor de heren die net zoals ik geen bestanden konden wisselen tussen telefoon en pc heb ik hier de oplossing:

http://nl.appbrain.com/app/file-expert/xcxin.filexpert

Bij mij werkt het helemaal top, gewoon via FTP bestanden overzetten van pc naar telefoon of andersom!!!!
Ik wil iedereen bedanken die voor dit probleem samen met mij naar een oplossing hebben gezocht!!
Alvast bedankt, maar krijg hem liever aan de praat via USB ! Iemand die me kan helpen ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oji
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-08 14:31

oji

Ik had het zelfde sinds 10D, heb gewoon via "control panel" drivers verwijderd, en vervolgens opnieuw gedownload van LG.com en geïnstalleerd, reboot en het werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter64
Hmm, ben heel erg benieuwd wanneer die dan komt. Laat LG eerst maar hier in NL GB uitbrengen! En dan hopen dat ze niet allerlei LG meuk over de interface van ICS gaan gooien, dat zou ook erg jammer zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Wouter64 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:48:
En dan hopen dat ze niet allerlei LG meuk over de interface van ICS gaan gooien, dat zou ook erg jammer zijn!
Bereid je maar voor, dit gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
Inderdaad, anders zijn ze zo klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:18
Wouter64 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:48:
[...]

Hmm, ben heel erg benieuwd wanneer die dan komt. Laat LG eerst maar hier in NL GB uitbrengen! En dan hopen dat ze niet allerlei LG meuk over de interface van ICS gaan gooien, dat zou ook erg jammer zijn!
Volgens mij hebben fabrikanten minder vrijheid in ICS voor eigen software.

Daarbij kan je in ICS ook voorgeinstalleerde apps verwijderen. Als je alle LG meuk eraf gooit en een andere launcher pakt (vanilla, GO Launcher, LauncherPro oid), dan zit je wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavier!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 13:11
418O2 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:51:
[...]

Volgens mij hebben fabrikanten minder vrijheid in ICS voor eigen software.

Daarbij kan je in ICS ook voorgeinstalleerde apps verwijderen. Als je alle LG meuk eraf gooit en een andere launcher pakt (vanilla, GO Launcher, LauncherPro oid), dan zit je wel goed.
Kan je vooraf geinstalleerde apps verwijderen in ICS zonder te rooten? Heb je hier een bron van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
Dat GB er komt, ben ik nu ook wel overtuigt van....hopelijk zonder al teveel LG meuk, maar gelukkig is dat wel te freezen/verwijderen.

Ik hoop alleen dat LG geleerd heeft van de fouten in het verleden en veeeeeel sneller met de ICS update komt dan het gedaan heeft over de GB update.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hejkompas
  • Laatst online: 21-09 03:44
In ics kun je voorgeinstalleerde apps niet verwijderen! Alleen freezen zit standaard ingebouwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvschijndel
hejkompas schreef op woensdag 02 november 2011 @ 14:08:
In ics kun je voorgeinstalleerde apps niet verwijderen! Alleen freezen zit standaard ingebouwd
Freezen? Dus dan starten ze niet meer op? Ideaal! Zuigt minder batterij :)

Die LG interface aan de onderkant heb ik op zich geen problemen mee. Best wel handig zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

josvschijndel schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:08:
[...]

Freezen? Dus dan starten ze niet meer op? Ideaal! Zuigt minder batterij :)
https://market.android.co...kup&feature=search_result

Freeze er op los, zou ik zeggen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritual89
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:11:
[...]

Alvast bedankt, maar krijg hem liever aan de praat via USB ! Iemand die me kan helpen ???
Ik had ook graag liever via USB gehad maar na wat ik allemaal al heb geprobeerd ben ik heel blij dat ik het nu op deze manier kan. Het gaat mij hoofdzakelijk om af en toe muziek en beeldbestanden over en weer te kunnen zetten. En moet zeggen dat het prima gaat op deze manier, had ik niet verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spiritual89 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 21:35:
[...]

Ik had ook graag liever via USB gehad maar na wat ik allemaal al heb geprobeerd ben ik heel blij dat ik het nu op deze manier kan. Het gaat mij hoofdzakelijk om af en toe muziek en beeldbestanden over en weer te kunnen zetten. En moet zeggen dat het prima gaat op deze manier, had ik niet verwacht.
Wel als de GB update er komt zou ik alle opgeslagen nummers enzo willen backuppen. Wat gaat er eigenlijk allemaal verloren bij zo'n update ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritual89
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 00:16:
[...]

Wel als de GB update er komt zou ik alle opgeslagen nummers enzo willen backuppen. Wat gaat er eigenlijk allemaal verloren bij zo'n update ?
Volgens mij als je met Titanium Back Up een back up hebt gemaakt dan niet. Maar toen ik trachtte om mijn telefoon aan te sluiten op de pc, wat dus steeds niet lukte, kreeg een tip om CM opnieuw clean te installen en alles te wipen voordat ik dat deed. Zodoende was dan de telefoon helemaal clean. Toen ik dat gedaan had was ik al mijn nummers en sms'sjes kwijt. Voor de rest werden mijn apps d.m.v. Titanium Backup opnieuw geïnstalleerd. Toen ik de USB kabel weer aansloot zag ik wel iets gebeuren op mijn telefoon wat moed gaf.
Maar helaas bleef het daarbij.
Gelukkig heb ik nog een oude back up van alle nummers, .vcf bestanden zijn dat volgens mij, en die kan ik dan importeren naar mijn telefoon d.m.v. FTP.

Ik zal wel weer wat fout hebben gedaan dat al mijn nummers en sms'sjes weg waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 00:16:
[...]

Ik neem aan dat je met nummers je telefoon nummers bedoelt. Deze kun je toch gewoon backupen naar je gmail account door te syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

de O2X heeft toch gewoon een MicroUSB aansluiting? Hetzelfde als HTC toestellen, zodat je hun plugs/adapters gewoon kan gebruiken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julius007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-11-2021
XanderDrake schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:22:
de O2X heeft toch gewoon een MicroUSB aansluiting? Hetzelfde als HTC toestellen, zodat je hun plugs/adapters gewoon kan gebruiken toch?
Klopt die zijn universeel, met sommige laders gaat het laden sneller dan anderen, heeft te maken met het aantal Mah wat op de lader staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

er is een 20l versie beschikbaar maar mij lukt het niet om deze op de mijne te zetten

Afbeeldingslocatie: http://i174.photobucket.com/albums/w114/bork_bucket/lg.jpg

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens LG Webcare van twitter is de europe open de versie voor de simlockvrije toestellen. Echter kunnen zij nog geen datum geven voor in NL? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn1987
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 14:10
Ik had zojuist de melding dat er een nieuwe update was :) . Update proces afgesloten om te backuppen. Daarna weer aangesloten. Krijg ik de melding dat ik de meest recente versie heb :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvschijndel
Ik heb mijn LG 2x speed (nog) niet geroot en met de komende update wacht ik het ook nog even af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
  • Laatst online: 20-07-2021
Eindelijk dan ook nog goed nieuws van LG voor de optimus 2x:
http://www.telecompaper.c...d-updaten-naar-android-40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzert_nl
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-03 09:38
Tegen die tijd dat 4.0 er is, is deze telefoon al 2 jaar op de markt en heeft iedereen inmiddels weer een andere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
buzzert_nl schreef op donderdag 03 november 2011 @ 15:43:
[...]

Tegen die tijd dat 4.0 er is, is deze telefoon al 2 jaar op de markt en heeft iedereen inmiddels weer een andere...
Wordt 1e kwartaal 2012 verwacht, dan is de telefoon er toch nog maar 1 jaar. Ik was een van de eersten die hem heb mogen ontvangen en ben nog steeds super tevreden. Ook al duurde dat wachten op GB wel erg lang. Hopelijk ondersteunt deze kernel van GB wel de dual core volledig. Anders is het google die dit veroorzaakt (er waren geruchten dat er geen ondersteuning voor NVIDIA chipset onder GB zou worden geleverd) en niet LG volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Laatst online: 08-08 22:31
Joop557 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 15:47:
[...]

Wordt 1e kwartaal 2012 verwacht, dan is de telefoon er toch nog maar 1 jaar. Ik was een van de eersten die hem heb mogen ontvangen en ben nog steeds super tevreden. Ook al duurde dat wachten op GB wel erg lang. Hopelijk ondersteunt deze kernel van GB wel de dual core volledig. Anders is het google die dit veroorzaakt (er waren geruchten dat er geen ondersteuning voor NVIDIA chipset onder GB zou worden geleverd) en niet LG volgens mij.
LG kennende wordt dat laatste kwartaal 2012 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
Joop557 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 15:47:
[...]

De kernel onder V20L is volgens alle berichten dezelfde als onder Froyo, dus reken daar maar niet teveel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De LG PC Suite geeft aan dat er een update is, maar de mobile tool niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
Ook de OTA update geeft nog niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:48:
De LG PC Suite geeft aan dat er een update is, maar de mobile tool niet..
Geeft die altijd al aan. Omdat er een update bij lg op de server staat (10D) en pas in een tweede stap de telefoon gecontroleerd wordt en dan blijkt dat je al 10D hebt en er dus geen update nodig is. Pas wanneer LG Nl de 10L versie erop heeft gezet zal de update plaatsvinden.
Pagina: 1 ... 49 ... 67 Laatste

Let op:
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.