Hmm, bij mijn 1e toestel was mijn speaker ook perfect..daarna mn 2e toestel via VIP en mn 3e die ik nu heb, allebei een slechte speaker:(
VIP is ook voor België, ik heb de mijne ook geruildVerwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 16:33:
yep,, heb me toch ingeschreven met al mijn gegevens enzo... ik woon in belgie, of is dat enkel voor nederlandse markt,? hoop van niet
Maar je moet je wel via de Belgische site inschrijven gok ik (canyouhandlethespeed.be).
En dat gaat maar tot eind van de maand, dus niet treuzelen!
Verwijderd
Nee, je moet het toestel uiterlijk op de 31e van deze maand kopen om VIP service erbij te krijgen, dan kun je nog tot eind Juni registreren als je dat nog niet gedaan hebt.Fire69 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 21:19:
[...]
En dat gaat maar tot eind van de maand, dus niet treuzelen!
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2011 23:25 . Reden: dubbele zin en typfout ]
Ach, het was iig toch iets met eind Mei. Beter zo dan dat hij denkt dat het 'oneindig' geldig is
Verwijderd
data lig uit, ik gebruik dat niet zeker niet hier in het buitenland, gebruik draadloos internet op hotel of hotspots .shenr schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 17:16:
[...]
Probeer eens wat dingen uit. Zet je mobiele data verbinding uit en kijk of hij dan wel normaal mee gaat. Als dit zo is betekent het dat je iets hebt draaien wat continu data vreet. Ik had dit als ik mijn werk email instelde op de telefoon via push, dan zag ik continu data verbruik wat ik niet thuis kon brengen. Account verwijdert en weg was het. Ik verwacht dat het je mobiele data verbinding is.
Mijn telefoon staat nu 1 dag en 16 uur aan met nog 30% over, hierbij zit bellen, whatsapp, muziek luisteren (spotify), aardig wat surfen en maps. Dus hij kan het wel goed doen. (Heb ook soms dat ie in 12 uur leeg is, maar dan heb ik lang zitten gamen)
ik heb het progje extended controls , waar je alles mooi ziet wat aan staat en wat niet,, dus lig zeker en vast niet aan data , bt, of wifi en gps ... lig allemaal uit .
LOL, sorry maar kan niet laten... Las net 2x per dag op een lader... Eigenlijk helemaal niet zo leuk als je 2x, 2x per dag op een lader moet....
Maarja, flauw.. Tot nu toe mag ik mijzelf gelukkig prijzen.. Tijdje geen gekke reboots meer gehad (3 keer in 3 maanden). Batterij doet 't redelijk goed (een dag met redelijk veel gebruik) en speaker is ook gewoon in orde.... Nog steeds stock ROM met root + alle rommel gefreezed (SNS, CarHome, F-secure, alle live wallpaperzooi, Yahoo News!, weatherclockwidgetdingen).
Tja, had het out-of-the-box goed moeten zijn?? Mwa, neeeee... dan mis je ook de uitdaging wel en ik zit niet voor niets hier op Tweakers natuurlijk ;-).
Maarja, flauw.. Tot nu toe mag ik mijzelf gelukkig prijzen.. Tijdje geen gekke reboots meer gehad (3 keer in 3 maanden). Batterij doet 't redelijk goed (een dag met redelijk veel gebruik) en speaker is ook gewoon in orde.... Nog steeds stock ROM met root + alle rommel gefreezed (SNS, CarHome, F-secure, alle live wallpaperzooi, Yahoo News!, weatherclockwidgetdingen).
Tja, had het out-of-the-box goed moeten zijn?? Mwa, neeeee... dan mis je ook de uitdaging wel en ik zit niet voor niets hier op Tweakers natuurlijk ;-).
Stay young forever!
Lol, kan zo bij het lijstje 'Het is nooit grappig als..."-grappenRosto schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 23:49:
LOL, sorry maar kan niet laten... Las net 2x per dag op een lader... Eigenlijk helemaal niet zo leuk als je 2x, 2x per dag op een lader moet....
Ik moet zeggen, sinds ik de mijne terug naar stock heb gezet... super telefoon!Tja, had het out-of-the-box goed moeten zijn?? Mwa, neeeee... dan mis je ook de uitdaging wel en ik zit niet voor niets hier op Tweakers natuurlijk ;-).
Nu 36u van de lader en nog 18% over!!
Verwijderd
Heb gisteren alles uitgeschakeld behalve Wifi, volledig de telefoon opgeladen en naast me neer gelegd. Na 2 uur had ik nog 60% over, heb nu de telefoon na 3 dagen in de kast gegooid. Lekker weer bellen met mijn oude telefoon, ik wacht wel op een update..
Dennis.. mijne deed het de eerste paar dagen ook niet lekker met de batterij... maar na een weekje ofzo is deze toch behoorlijk bijgetrokken.. Dus even die paar dagen iets meer laden en daarna doet ''ie gewoon goed. Batterij heeft een soort inwerktijd voordat deze optimaal is.
Stay young forever!
Het probleem van Dennis lijkt me niet echt te liggen aan de 'inwerktijd' van de batterij, daarvoor is het wat te extreem...
Ik weet niet of je er zin in hebt, maar ik zou gewoon de originele rom er via nvflash eens overflashen.
Het klinkt misschien raar, maar na stock (batterij slecht) -> custom (batterij slecht) -> stock heb ik nu een super batterij (nu 37u met 14% over, 3G en Wifi fulltime aan).
Het lijkt wel of er softwarematig soms iets niet goed zit of zo
Ik weet niet of je er zin in hebt, maar ik zou gewoon de originele rom er via nvflash eens overflashen.
Het klinkt misschien raar, maar na stock (batterij slecht) -> custom (batterij slecht) -> stock heb ik nu een super batterij (nu 37u met 14% over, 3G en Wifi fulltime aan).
De batterij duur is prima, één dag haal je met normaal gebruik ZEKER. Waar je goed naar moet gaan kijken zijn je apps, waarschijnlijk staat de update frequentie o.i.d. veel te hoog....
Ik heb lopen Modaco FR18 beta2, overclock op 1,2 Mhz, normaal bellen, internet tussendoor, pop-email elk uur en 's avonds nog via wifi op internet..... je MOET dus gewoon een dag kunnen halen met het toestel....
zie hier een dagje verbruik:
Cell 12,4 mb up/down
Wifi 8,9 mb up/down
phone 48 min.
sms 3
Buiten deze trafic momenten activeer ik de telefoon ook tussendoor, al is het maar om de tijd te zien.
Ik heb lopen Modaco FR18 beta2, overclock op 1,2 Mhz, normaal bellen, internet tussendoor, pop-email elk uur en 's avonds nog via wifi op internet..... je MOET dus gewoon een dag kunnen halen met het toestel....
Cell 12,4 mb up/down
Wifi 8,9 mb up/down
phone 48 min.
sms 3
Buiten deze trafic momenten activeer ik de telefoon ook tussendoor, al is het maar om de tijd te zien.
Mijn apps staan allemaal op sync elke 15min. Redelijk hoog toch.
Gmail staat op push
Ik bel of sms wel niet met het toestel, maar check regelmatig een ipcam-stream die 6MB/min trekt.
Verder check ik ook het uur erop, zoek wat door de market, noem maar op.
Als softwarematig alles ok is, moet je dus zeker en vast een volledige dag kunnen halen.
Gmail staat op push
Ik bel of sms wel niet met het toestel, maar check regelmatig een ipcam-stream die 6MB/min trekt.
Verder check ik ook het uur erop, zoek wat door de market, noem maar op.
Als softwarematig alles ok is, moet je dus zeker en vast een volledige dag kunnen halen.
In een ander topic word gesproken dat de update is uitgesteld tot ergens halve wege juni2Silent schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:40:
Ik las op XDA dat de update er ook is in zweden.
Grrrr, ik hoop niet dat ze het uitstellen. Heb niet echt veel problemen, maar af en toe een reboot/vastloper als hij in de nacht aan de lader zit. Ben zoooo benieuwd of het over is met die update. En daana nog wachten op volgende Android versie, best een spannende telefoon
Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl
Verwijderd
Ik draai met de originele rom, het vreemde is dat als ik kijk bij accugebruik dan staat er 50% bij inactiviteitFire69 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:31:
Het probleem van Dennis lijkt me niet echt te liggen aan de 'inwerktijd' van de batterij, daarvoor is het wat te extreem...
Belangrijk is ook hoelang je scherm aanstaat, qua gebruik zou ik jouw gebruik eerder als laag omschrijven. Bellen valt nog mee, maar 20mb data heb ik uit interesse net even getest en dat heb je al snel na het openen van een paar volwaardige websites. Een speedtest via xtremelabs speedtest progje dat ik altijd gebruik verbruikte trouwens meteen 17mb en dat koste geen 1% batterijruud2all schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:35:
De batterij duur is prima, één dag haal je met normaal gebruik ZEKER. Waar je goed naar moet gaan kijken zijn je apps, waarschijnlijk staat de update frequentie o.i.d. veel te hoog....
Cell 12,4 mb up/down
Wifi 8,9 mb up/down
phone 48 min.
sms 3
Precies mijn ervaring inderdaadFire69 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:31:
Ik had eerst stock, redde het 14 uur met een batterij. Daarna custom rom, uurtje of 16/18 op een batterij, als ik geluk had. Nu terug naar stock, en bam, 48 uur per batterijlading.
Verwijderd
Is een batterij afname van ongeveer 10% per uur normaal bij de lg optimus 2x speed?
Is er een manier om Google maps uit te schakelen? Hij verbruikt super veel batterij bij mij. Als ik hem via applicaties beheren uit zet springt hij steeds weer aan.
Is er een manier om Google maps uit te schakelen? Hij verbruikt super veel batterij bij mij. Als ik hem via applicaties beheren uit zet springt hij steeds weer aan.
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2011 14:22 ]
Hangt er vanaf of je hem in dat uur gebruikt of niet?Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 14:09:
Is een batterij afname van ongeveer 10% per uur normaal bij de lg optimus 2x speed?
Niet, dan is het niet normaal nee
Had ik ook, enkel reboot hielp dan nog...Is er een manier om Google maps uit te schakelen? Hij verbruikt super veel batterij bij mij. Als ik hem via applicaties beheren uit zet springt hij steeds weer aan.
Om nog even terug te komen over de VIP garantie van de LG:
Ik lees net via de website dat ze de actie verlengen:
Voor 31 aug. 2011 kopen.
Binnen 2 maand registreren.
Vanwaar deze verlening, geen idee. Verder krijg je vanaf 1 juni een gratis HDMI kabel van 3 meter???
En wij dan?!
Voor 31 aug. 2011 kopen.
Vanwaar deze verlening, geen idee. Verder krijg je vanaf 1 juni een gratis HDMI kabel van 3 meter???
En wij dan?!
Wat ? dat vind ik echt discriminatie van de eerste trouwe gebruikers...Jeroen04 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 14:30:
Om nog even terug te komen over de VIP garantie van de LG:
Voor 31 aug. 2011 kopen.
En wij dan?!
Email-actie ?
EDIT : ik lees nergens iets over een gratis HDMI kabel hoor, dus waar heb je dat precies gevonden dan ?
[ Voor 8% gewijzigd door speedme op 27-05-2011 14:47 ]
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Hmm dat slaat inderdaad nergens op, eens kijken of ik ze niet ergens kan mailen hierover, moeten wij toch met zijn allen ook een HDMI kabel erbij krijgen?!
Verwijderd
Met reboot bedoel je gewoon opnieuw opstarten of de fabriekinstellingen?Fire69 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 14:26:
[...]
Hangt er vanaf of je hem in dat uur gebruikt of niet?
Niet, dan is het niet normaal nee1 à 2% is dan het maximum.
[...]
Had ik ook, enkel reboot hielp dan nog...
Verwijderd
Dat is wel heel zuurJeroen04 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 14:30:
...
En wij dan?!
Volgens de voorwaarden moet je het toestel tussen 23 mei en 31 augustus gekocht hebben... Ik heb de mijne 20 mei gekocht
Ik vind het inderdaad ook wel beetje zuur dat je er nu een HDMI bij krijgt door die actie. Ik heb hem op eerste dag gekocht en zit dus zonder HDMI kabel beetje jammer. maar goed misschien dat ik gewoon eens ga mailen eens kijken wat ze zeggen.
Ik zie nog altijd niet waar de officiele melding staat dat er vanaf 1 juni een gratis HDMI kabel geleverd wordt...of kijk ik er glad overheen ?
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Staat op canyouhandlethespeed.nl en dan bij 2x speed - 2x actie.speedme schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 14:54:
Ik zie nog altijd niet waar de officiele melding staat dat er vanaf 1 juni een gratis HDMI kabel geleverd wordt...of kijk ik er glad overheen ?
Zo, ik heb een mail naar ze verzonden. Ben erg benieuwd. Ik vind eigenlijk dat ze dit niet kunnen maken, en dat heb ik ook in mijn mail gezet. Ik hoop dat ze het begrijpen en niet te moeilijk er over gaan doen...
Raar, op 1 pc (waar ik al eerder op de website geweest ben) zie ik die actie niet.
Op een andere pc, waar ik nog niet eerder op die website geweest ben, zie ik die actie wel.
Zal wel met cache-instellingen te maken hebben.
In ieder geval heb ik net ook een email gestuurd, ik hoop dat LG eens positief reageert om zo nog meer hun naam te vestigen.
Op een andere pc, waar ik nog niet eerder op die website geweest ben, zie ik die actie wel.
Zal wel met cache-instellingen te maken hebben.
In ieder geval heb ik net ook een email gestuurd, ik hoop dat LG eens positief reageert om zo nog meer hun naam te vestigen.
Naar welk adres hebben jullie gemaild? Dan stuur ik er ook een
ik heb naar 2 adressen gemaild :
rma.lgbenelux@lge.com
customers.lgebenelux@lge.com
rma.lgbenelux@lge.com
customers.lgebenelux@lge.com
Ah, dat is de belgische, ik moet wel de Nederlandse hebben denk ik, maar toch bedankt!
EDIT: SCHEEL, dat is de benelux, thanks ik ga gelijk even mailen
EDIT: SCHEEL, dat is de benelux, thanks ik ga gelijk even mailen
[ Voor 29% gewijzigd door disweb op 27-05-2011 15:34 ]
Ik vul gewoon http://www.lg.com/nl/support/contact/support-message.jsp in
en zie wel waar het komt
Me 2!WeAreLegion schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:34:
Ik vul gewoon http://www.lg.com/nl/support/contact/support-message.jsp inen zie wel waar het komt
Ook maar even gedaan, uiteindelijk is het toch een basisaccessoire die je nodig hebt om van alle mogelijkheden van het toestel te kunnen genieten... Jammer dat ze in de lokale winkels hier zo belachelijk duur zijn en via internet bestellen is weer zo'n heel gedoe als je geen creditcard hebt... Laat ons hopen dat LG inschikkelijk is
Ik heb toen ik het toestel kocht een kabel van 5m (ter waarde van 20€ er 'gratis' bijgekregen.) Maar aangezien ik 500 heb betaald voor mijn toestel zat die er zeker ingerekend. Maar asphalt spelen op de tv is wel leuk natuurlijk.
De HDMI-output had dan wel onder of bovenaan mogen zitten (samen met de USB-poort) imo.
De HDMI-output had dan wel onder of bovenaan mogen zitten (samen met de USB-poort) imo.
Valt mee, ebay.com of dealextreme.com i.c.m. PayPal!Frigolamptje schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 16:39:
Ook maar even gedaan, uiteindelijk is het toch een basisaccessoire die je nodig hebt om van alle mogelijkheden van het toestel te kunnen genieten... Jammer dat ze in de lokale winkels hier zo belachelijk duur zijn en via internet bestellen is weer zo'n heel gedoe als je geen creditcard hebt... Laat ons hopen dat LG inschikkelijk is
Mag voor mij een kabeltje van 50 cm zijn2Silent schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 16:42:
Ik heb toen ik het toestel kocht een kabel van 5m (ter waarde van 20€ er 'gratis' bijgekregen.) Maar aangezien ik 500 heb betaald voor mijn toestel zat die er zeker ingerekend. Maar asphalt spelen op de tv is wel leuk natuurlijk.
@jeroen04, heb ik ook niet, lui zijn he... maar wordt tijd dat ik eens zo'n pay en go creditcard aanmaak, zal me veel ergernis schelen
[ Voor 11% gewijzigd door Frigolamptje op 27-05-2011 16:52 ]
Ik heb vanaf datum van aanschaaf een HDMI kabel gekocht van 5m vanaf China voor € 11. Het duurde wel even voordat ik die thuis heb ontvangen maar het werkt perfect.
Verwijderd
Had ik die ervaring ook maar.SytseHartvelt schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 12:43:
[...]
Precies mijn ervaring inderdaad![]()
Ik had eerst stock, redde het 14 uur met een batterij. Daarna custom rom, uurtje of 16/18 op een batterij, als ik geluk had. Nu terug naar stock, en bam, 48 uur per batterijlading.
Eerst op stockrom 7/8 uur.
Daarna custom rom meestal was dat ook 7/8 uurtjes.
En nu weer terug op stock 5/6 uur.
Gewone herstartVerwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 14:46:
[...]
Met reboot bedoel je gewoon opnieuw opstarten of de fabriekinstellingen?
[Hoop posts over hdmi]
Wat een gezeik over een kabel
Hier kreeg je hem van Proximus als je online bestelde.
En in Denemarken kreeg je hem ook.
Maar het was een gewone, geen micro.
Jullie gaan me als tweakers toch niet vertellen dat jullie dat nog niet hebben?
Verwijderd
Nope, maar het gaat om het idee, heb geen HDMI schermen, sterker nog, ik heb sinds gisteren pas een dvi monitorFire69 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 22:11:
[...]
...
Jullie gaan me als tweakers toch niet vertellen dat jullie dat nog niet hebben?
Ja maar die zat wel leuk in de prijs verwerkt hoorFire69 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 22:11:
[...]
Hier kreeg je hem van Proximus als je online bestelde.
Vandaag mijn LG Optimus opgehaald.. kom ik thuis doe hem netjes opladen. Ik duw mijn Sim-kaartje erin en ja hoor sim-kaart kan niet worden gelezen.. alles geprobeerd niets... Nogmaals getest in oude telefoon en die van mijn vriendin en daar doet de sim-kaart het wel, lijkt dus op een kapotte sim-kaart lezer?
Not my problem, ik kreeg hem gratis!2Silent schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 00:40:
[...]
Ja maar die zat wel leuk in de prijs verwerkt hoor500€ terwijl hij voor bijna 100 euro goedkoper te vinden is
Is het misschien een redelijk oude sim?demokert schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 00:42:
Vandaag mijn LG Optimus opgehaald.. kom ik thuis doe hem netjes opladen. Ik duw mijn Sim-kaartje erin en ja hoor sim-kaart kan niet worden gelezen.. alles geprobeerd niets... Nogmaals getest in oude telefoon en die van mijn vriendin en daar doet de sim-kaart het wel, lijkt dus op een kapotte sim-kaart lezer?
Kan ook zijn dat de LG (of een andere recente phone) er niet mee overweg kan.
Verwijderd
ik ben erg tevreden met mijn toestel en alles werkt prima... enige nadeel vind ik batterij die is zo snel leeg!
maar nu heb ik een app geinstalleerd en wel full tilt rush mobile het installeren gaat prima, als ik vervolgens de app start krijg ik een melding en wat ik ook doe daarna crasht de app.
telefoon uit en opnieuw gestart zelfde probleem, gecheckt voor updates niks helpt
iemand die een oplossing heeft?
maar nu heb ik een app geinstalleerd en wel full tilt rush mobile het installeren gaat prima, als ik vervolgens de app start krijg ik een melding en wat ik ook doe daarna crasht de app.
telefoon uit en opnieuw gestart zelfde probleem, gecheckt voor updates niks helpt
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2011 02:01 ]
Verwijderd
Niet gebruiken, lees de recensies maar op de market, er zijn meer mensen waarbij het niet werkt..Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 01:48:
ik ben erg tevreden met mijn toestel en alles werkt prima... enige nadeel vind ik batterij die is zo snel leeg!
telefoon uit en opnieuw gestart zelfde probleem, gecheckt voor updates niks helptiemand die een oplossing heeft?
Iemand al antwoord terug over de hdmi?
Verwijderd
ja leuk maar ik wil het wel gebruikenVerwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 08:46:
[...]
Niet gebruiken, lees de recensies maar op de market, er zijn meer mensen waarbij het niet werkt..
Ja leuk, maar als de app zuigt, kan je telefoon daar niks aan doen
Als de app zuigt, dan maakt dat een hoop mannen blij! Kan nog niet denk ik met Dual core hoor;)
Ik was gister op een festival waar ik mijn LG mee naar toe had.
Nu dacht ik dat ik het einde van het festival niet zou halen. Het festival was van 12 tot 12, maar tot mijn verbazing was er op het einde van de dag, na 12 uur dus, 9 procent van de batterij af.
Heb veel gebeld en redelijk wat sms'jes verstuurd en wat applicaties opgestart.
Ik had dus nog 91 procent over. Ik had de hele dag internet uitstaat dus alleen spraak. Normaal ben ik na 8 of 9 uur wel door me batterij heen.
Vreet 3g nu echt zoveel van je batterij?
Heeft iemand een idee hoe je dit het beste instelt? Scheelt het veel als je alleen 2g aan laat staan?
Nu dacht ik dat ik het einde van het festival niet zou halen. Het festival was van 12 tot 12, maar tot mijn verbazing was er op het einde van de dag, na 12 uur dus, 9 procent van de batterij af.
Ik had dus nog 91 procent over. Ik had de hele dag internet uitstaat dus alleen spraak. Normaal ben ik na 8 of 9 uur wel door me batterij heen.
Heeft iemand een idee hoe je dit het beste instelt? Scheelt het veel als je alleen 2g aan laat staan?
[ Voor 6% gewijzigd door Gangster93 op 29-05-2011 16:00 ]
Als het scherm nauwelijks aanstaat (tijdens het bellen gaat het scherm automatisch uit en een smsje is zo verstuurd) gaat de batterij vrij lang mee. Waarschijnlijk heb je tijdens het festival niet zitten internetten en.of spelletjes spelen. Scherm weinig aan = langer met de batterij doen.
Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.
Wat het exact is weet ik niet, maar uit vroegere ervaring denk ik dat het makkelijk een factor 3 scheelt. Als je het exact wil weten moet je het eens testen, maar 3g(+) zuigt je batterij echt leeg...Gangster93 schreef op zondag 29 mei 2011 @ 15:59:
hoe in hemelsnaam doe je dat?Gangster93 schreef op zondag 29 mei 2011 @ 15:59:
Ik was gister op een festival waar ik mijn LG mee naar toe had.
wel opvallend is dat het percentage mobiel stand-by en telefoon inactief altijd zoveel % opnemen (ook al gebruk ik de telefoon continu)
Mja ik gok dat de batterij niet helemaal correct gecalibreerd is en dat de procenten er plots wel sneller zouden afvliegen. Nu, wat ik al geleerd heb bij Android, als je zelf denk dat je batterij in orde is, geloof dat dan maar en wees blij2Silent schreef op zondag 29 mei 2011 @ 22:32:
[...]
hoe in hemelsnaam doe je dat?ik heb vandaag 'zeer' zuinig geweest met mijn batterij (= 15 smsjes; 5 minuutjes tank hero; even het weer bekeken; sync uit, 3g uit, wifi uit) en ik het na 13u 'slechts' 67% over..
wel opvallend is dat het percentage mobiel stand-by en telefoon inactief altijd zoveel % opnemen (ook al gebruk ik de telefoon continu)
Die percentages zijn bij mij nu ook zo hoog (CM7). Respectievelijk 32% en 28%, terwijl het scherm maar 7% verbruikt heeft en bijna twee uur aanstaat ... Ik zou er niet van wakker liggen, die percentages kloppen blijkbaar niet altijd even goed.
[ Voor 10% gewijzigd door Frigolamptje op 29-05-2011 23:54 ]
Verwijderd
Ik heb bovenstaande gedaan, moest voorheen bijna 2 x per dag aan de oplader.Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:53:
[...]
Ik draai met de originele rom, het vreemde is dat als ik kijk bij accugebruik dan staat er 50% bij inactiviteit, kan ik met fabrieksinstellingen terugzetten het eens opnieuw proberen ?
- Heb de fabrieksinstelling teruggezet.
- Wifi aan
- Bluetooth aan
- 3G uit
- Email ophalen op handmatig gezet.
Na dit gedaan te hebben heb ik ruim 3 dagen gedaan met een volle accu
@ Hierboven,
Wat heb je gedaan met de telefoon in de 3 dagen dan? Dat haal ik ook wel, als ik em niet intensief gebruik...
Wat heb je gedaan met de telefoon in de 3 dagen dan? Dat haal ik ook wel, als ik em niet intensief gebruik...
Verwijderd
beste mensen. de fix update die beloofd is uitgesteld naar begin juni. hij moet nog aangepast worden. maar ze kunnen niet 100% garanderen dat de update ook begin juni komt. dus afwachten jongens.
afz LG
afz LG
Verwijderd
ik weet niks zeggen hoor met die test dan galaxi s 2 sneller uit komt. maar vergeet 1 ding niet galaxi s2 draait 2.3 en LG 2.2.2 be benieuwd als LG 2.3 heeft dan is het pas eerlijk.
Het gaat er toch om om wat een telefoon nu presteert en niet wat een telefoon theoretisch kan presteren? Momenteel is een Galaxy S II gewoon sneller. Ik weet ook wel dat er een 2.3-update aankomt, maar daar moet je op wachten en heb je momenteel niets aan.Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:19:
ik weet niks zeggen hoor met die test dan galaxi s 2 sneller uit komt. maar vergeet 1 ding niet galaxi s2 draait 2.3 en LG 2.2.2 be benieuwd als LG 2.3 heeft dan is het pas eerlijk.
Verwijderd
en daarbij, elke nieuwe dual-core die nu uitkomt zal sneller zijn dan de LG (als het goed is) iedereen kijkt bij elkaar af en ze zorgen er dus wel voor dat hun toestel dan NET een beetje sneller is.RoD schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:22:
[...]
Het gaat er toch om om wat een telefoon nu presteert en niet wat een telefoon theoretisch kan presteren? Momenteel is een Galaxy S II gewoon sneller. Ik weet ook wel dat er een 2.3-update aankomt, maar daar moet je op wachten en heb je momenteel niets aan.
Verwijderd
zo veel verschil is het ook niet. ik denk dat met 2.3 gelijk op gaat. met gs2 en optimus 2x
Verwijderd
vandaag dus ff contact opgenomen met lg voor vip, ze gaan me terug bellen...check mn mailbox...
Wij hebben uw aanvraag vanuit LG in goede staat mogen ontvangen.
Helaas kunnen wij niet overgaan tot omwisseling, omdat het toestel momenteel niet op voorraad is.
Zodra het toestel op voorraad is, zullen wij contact met u opnemen.
mmm lijkt me niet te gaan lukken binnen de 24u
Wij hebben uw aanvraag vanuit LG in goede staat mogen ontvangen.
Helaas kunnen wij niet overgaan tot omwisseling, omdat het toestel momenteel niet op voorraad is.
Zodra het toestel op voorraad is, zullen wij contact met u opnemen.
mmm lijkt me niet te gaan lukken binnen de 24u
Een reden voor mij om de LG te houden is ook de mogelijkheden om tegen het toestel te tikken zodat je cursor 1 plekje opschuift tijdens het typen; echt geniaal handig ookVerwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:19:
Idd, alhoewel ik de SGS nog niet van dichtbij heb gezien, zijn er toch een aantal punten wat je kan beslissen toch de LG 2x te nemen.
Een echt pluspunt (en een vermeding waard) vind ik de behuizing.
Ik heb em sinds mijn aankoop (eind april-maart) alleen maar zonder proctector o.i.d. in mijn broekzak gehad en hij ziet er als nieuw uit! Echt super kwaliteit scherm qua krasvastigheid.
Alhoewel de behuizing plastig is voelt hij lekker aan en licht goed in de hand.
Ik wil dat nog wel eens zien van die plastiek SGS2 die zonodig de dunste moet zijn... (naar mijn mening een goedkope marketing truc ten koste van de functionaliteit en kwaliteit).
Een echt pluspunt (en een vermeding waard) vind ik de behuizing.
Ik heb em sinds mijn aankoop (eind april-maart) alleen maar zonder proctector o.i.d. in mijn broekzak gehad en hij ziet er als nieuw uit! Echt super kwaliteit scherm qua krasvastigheid.
Ik wil dat nog wel eens zien van die plastiek SGS2 die zonodig de dunste moet zijn... (naar mijn mening een goedkope marketing truc ten koste van de functionaliteit en kwaliteit).
Over de rest van de behuizing zeg ik niets, maar het glaswerk is in de meeste recente toestellen vervaardigd uit het zogenaamde 'gorilla glass', dus de galaxy s 2 zal wel even krasvrij zijn denk ikJensinatoR schreef op maandag 30 mei 2011 @ 20:31:
Echt super kwaliteit scherm qua krasvastigheid.
Ik wil dat nog wel eens zien van die plastiek SGS2 die zonodig de dunste moet zijn...
@Angelgamer: het nut van dat tikken vervalt in Gingerbread: daar is de cursor zodanig gemaakt dat je sneller ergens bent dan met het tikken. In froyo is het idd wel heel handig, omdat de cursor daar echt slecht uitgewerkt is...
Late reactie..demokert schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 00:42:
Ik had hetzelfde.. nieuwe simkaart opgehaald en dat deed het em.. ( Die van mij was al euhm.. 10 jaar oud oid )
Verwijderd
Mijn Wi-Fi schakelt uit als mijn scherm zwart wordt. Hij kan ik er voor zorgen dat mn Wi-Fi aan blijft staan?
Verwijderd
ik dacht - instellingen -verbindigen - wifi instellingen - dan links naast de home knopje tikken - geavanceerd - wifi slaapbeleid,, denk ik ...Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 22:03:
Mijn Wi-Fi schakelt uit als mijn scherm zwart wordt. Hij kan ik er voor zorgen dat mn Wi-Fi aan blijft staan?
Wat ik regelmatig heb en me echt begint te ergeren: uit het niets vraag om SIM PIN bij het uit standby halen. Alsof het toestel herstart is, maar als ik daarna bij uptime kijk blijkt hij dus niet herstart. Blik op running tasks bevestigd dat.
Heb nu de SIM (nieuwe van Ben, micro SIM nog vast in normale SIM adapter) opnieuw geplaatst en extra vastgezet met stukje tape, maar ik betwijfel of het wel een fysiek probleem is
Is dit hetzelfde als het "spontane reboot" probleem dat veel wordt gemeld, of weer iets anders?
(sorry indien eerder besproken, maar 127 pagina's doorploegen heb ik nog niet gered)
Heb nu de SIM (nieuwe van Ben, micro SIM nog vast in normale SIM adapter) opnieuw geplaatst en extra vastgezet met stukje tape, maar ik betwijfel of het wel een fysiek probleem is
Is dit hetzelfde als het "spontane reboot" probleem dat veel wordt gemeld, of weer iets anders?
(sorry indien eerder besproken, maar 127 pagina's doorploegen heb ik nog niet gered)
[ Voor 7% gewijzigd door nOLoGIc op 30-05-2011 23:45 ]
Zou best wel eens het reboot probleem kunnen zijn... Bij rebooten hoor je wel het LG deuntje... dus dat zou moeten opvallen..
edit: ooh, je uptime is wel goed... hmm vreemd. Heb ik nog niet gehad op de stock ROM..
Wel vandaag spontane reboots gehad wanneer 'ie aan de lader lag... en een keer BSOD... Toen was ik het zat met de LG crap ROM. Er knort nu CM7 laatste nightly op... Fijn tot nu toe!!
edit: ooh, je uptime is wel goed... hmm vreemd. Heb ik nog niet gehad op de stock ROM..
Wel vandaag spontane reboots gehad wanneer 'ie aan de lader lag... en een keer BSOD... Toen was ik het zat met de LG crap ROM. Er knort nu CM7 laatste nightly op... Fijn tot nu toe!!
[ Voor 52% gewijzigd door Rosto op 31-05-2011 00:11 ]
Stay young forever!
Ik heb eigenlijk zelf nog nooit problemen gehad met de stock rom.
Mijn 2X loopt op v10b stock en ik heb tot nu toe nog maar 1 keer een spontane herstart gehad ( ik heb mijn 2X ongeveer vanaf dat hij te krijgen was ).
Zelfs met af en toe een game spelen, mail checken en wat browsen red mijn telefoon het meestal nog wel 2 dagen.
Ik heb wel heel veel onnodige apps gefreezed en ik gebruik SetCPU om mijn accu te sparen dus dat zal ook wel het nodige schelen.
Voorlopig zal ik in ieder geval nog geen custom rom er overheen gooien.
Mijn 2X loopt op v10b stock en ik heb tot nu toe nog maar 1 keer een spontane herstart gehad ( ik heb mijn 2X ongeveer vanaf dat hij te krijgen was ).
Zelfs met af en toe een game spelen, mail checken en wat browsen red mijn telefoon het meestal nog wel 2 dagen.
Ik heb wel heel veel onnodige apps gefreezed en ik gebruik SetCPU om mijn accu te sparen dus dat zal ook wel het nodige schelen.
Voorlopig zal ik in ieder geval nog geen custom rom er overheen gooien.
@nologic, ik had exact hetzelfde probleem, nieuwe sim heeft het bij mij opgelost. Volgens mij is dit apparaat wat kieskeurig wat betreft sim-kaarten... T-mobile by the way.
WTF... Mijn telefoon heeft gisteren overgeslagen...
Ik zet gisteren m'n wekker, dat deze om 6 uur af zou gaan, en de wekker zei "nog 6 uur en 30 minuten te gaan". Dit klopt dus. Vanochtend word ik uit mezelf wakker, en zie ik dat mijn wekker niet is afgegaan!
Kijk ik in mijn lijstje, staat er dat mijn wekker op dinsdag 6 uur 's ochtends stond. Maar mijn telefoon dacht dat het woensdag 1 juni was, en dat ik in tijdzone GMT+3 zit, ipv GMT+2. De tijd stond wel goed.
Ik draai:
Baseband: 1035.21_20110405
Kernel: 2.6.32.28-mck-r14-ocuv
Build: FRG83G
ROM: MoDaCo Custom ROM for the LG P990 Fr17 (LGP990-V10d-1303220460)
Ik zet gisteren m'n wekker, dat deze om 6 uur af zou gaan, en de wekker zei "nog 6 uur en 30 minuten te gaan". Dit klopt dus. Vanochtend word ik uit mezelf wakker, en zie ik dat mijn wekker niet is afgegaan!
Kijk ik in mijn lijstje, staat er dat mijn wekker op dinsdag 6 uur 's ochtends stond. Maar mijn telefoon dacht dat het woensdag 1 juni was, en dat ik in tijdzone GMT+3 zit, ipv GMT+2. De tijd stond wel goed.
Ik draai:
Dus contact met SIM kwijtraken en opnieuw om SIM PIN vragen, terwijl de telefoon gewoon is blijven draaien?Proto schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 08:36:
@nologic, ik had exact hetzelfde probleem, nieuwe sim heeft het bij mij opgelost. Volgens mij is dit apparaat wat kieskeurig wat betreft sim-kaarten... T-mobile by the way.
Is jouw nieuwe SIM het ouderwetse grote formaat, of zo'n multiformaat micro-in-normale-adapter ding?
Na een tijdje CM7 te hebben gedraaid ben ik weer terug naar stock.
CM7 is aardig op weg, maar nog niet betrouwbaar genoeg.
Even overview van gebruik gisteren:
Gister op stock (zonder root, dus alle stock apps draaien in background)
50 minuten navigeren met Navigon
Ongeveer een half uurtje bellen
15 minuten andere bezigheden zoals mail, sms en surfen.
Rest van de dag standby, data op 3G
14 uur nadat ik hem van de lader had gehaald, nog 63% over.
Verwijderd
Zelfde! Hij haalde eerst via de provider de tijd op en nu heb ik het handmatig terug aangepast naar de 31e. Ik heb Hi trouwens.hoipimniet schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 09:09:
Ik draai:
Verwijderd
Hoe doe je datnewbreed schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:38:
Na een tijdje CM7 te hebben gedraaid ben ik weer terug naar stock.
na die 50 minuten navigeren zou ik de mijne alweer kunnen opladen.
Ik had precies hetzelfde probleem. De tijd handmatig maar ff teruggezet.hoipimniet schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 09:09:
Ik draai:
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:42:
[...]
Zelfde! Hij haalde eerst via de provider de tijd op en nu heb ik het handmatig terug aangepast naar de 31e. Ik heb Hi trouwens.
Hebben jullie ook Fr17?Jay_Snake schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:03:
[...]
Ik had precies hetzelfde probleem. De tijd handmatig maar ff teruggezet.
Ik heb T-Mobile BTW.
Geen idee.Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:46:
[...]
Hoe doe je dat![]()
na die 50 minuten navigeren zou ik de mijne alweer kunnen opladen.
Out-of-the-box was de accuduur dramatisch. Aan het einde van de dag moest ik opladen, ook als ik hem nauwelijks had gebruikt. Ik heb een tijdje WGSpoelstra Slim edition gedraaid. De battery life verbeterde, maar het was nog steeds niet optimaal. Daarna overgegaan naar CM7 (van Nightly 18), accuduur werd een stuk beter. Een paar update overgeslagen maar vanaf 28 werd de accuduur weer erg slecht en kreeg ik veel freezes.
Uiteindelijk het besluit genomen om terug te gaan naar stock. Via NVFlash de Nederlandse stock geflashed en nu is de battery life erg goed geworden.
das nu al de derde waarbij de accuduur veel verbeterd na het reflashen van de stockrom.. zou ik beter ook eens doen dannewbreed schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:30:
[...]
Geen idee.
Out-of-the-box was de accuduur dramatisch. Aan het einde van de dag moest ik opladen, ook als ik hem nauwelijks had gebruikt. Ik heb een tijdje WGSpoelstra Slim edition gedraaid. De battery life verbeterde, maar het was nog steeds niet optimaal. Daarna overgegaan naar CM7 (van Nightly 18), accuduur werd een stuk beter. Een paar update overgeslagen maar vanaf 28 werd de accuduur weer erg slecht en kreeg ik veel freezes.
Uiteindelijk het besluit genomen om terug te gaan naar stock. Via NVFlash de Nederlandse stock geflashed en nu is de battery life erg goed geworden.
Ik heb hem geflashed via smartflash en ook mijn batterij duur was stuk beter dan eerst2Silent schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:33:
[...]
das nu al de derde waarbij de accuduur veel verbeterd na het reflashen van de stockrom.. zou ik beter ook eens doen dan
Verwijderd
Ja ik heb dat ook gedaan maar het is niet beter geworden
Ofja ik twijfel een beetje van jullie zeggen via smart flash en die naam zegt me niets.
Dus ik weet niet hoe ik het heb gedaan maar heb in elk geval de drivers terug geflashed.
Ofja ik twijfel een beetje van jullie zeggen via smart flash en die naam zegt me niets.
Dus ik weet niet hoe ik het heb gedaan maar heb in elk geval de drivers terug geflashed.
ik heb in het overlock TS gezet hoe je alles terug zet via smartflash lees dat eens misschien weet je dan weer of je dat gedaan heb of niet.Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:38:
Ja ik heb dat ook gedaan maar het is niet beter geworden![]()
waar lees ik dan best hoe je dit allemaal doet? 
zoals flashen zelf en hoe ik alles moet backuppen enz
bedankt
bedankt
Lees het O2X custom rom topic eens2Silent schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:40:
waar lees ik dan best hoe je dit allemaal doet?
bedankt
Verwijderd
Ja ik heb het wel via smartflash gedaan xDWeAreLegion schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:39:
[...]
ik heb in het overlock TS gezet hoe je alles terug zet via smartflash lees dat eens misschien weet je dan weer of je dat gedaan heb of niet.
Helaas merk ik geen verbetering.
Maar ik ben wel niet naar CM7 geweest. Of kan dat daar niet aan liggen.
Ik heb nooit geflashed, maar het lijkt er bij mij op dat van de ene op de andere dag de accu duur veel beter was geworden. Vraag me niet hoe of waardoor, maar het is gewoon zo. Hij staat nu 1 dag 21 uur aan en nog 27% over. Heb hem niet extreem veel gebruikt, maar toch wel wat bellen whatsappen en maps en surfen. 3G continu aan, gmail sync, .... Eerst deed hij het maximaal 24 uur, denk dat het gewoon over de tijd steeds beter is geworden, maar dat het me pas recent op is gevallen. Dus zonder flashen kan het ook blijkbaar. Alleen geroot en wat zooi gefreezed.
Ik heb precies hetzelfde, had een custom rom geflasht en echt crap batterij levensduur. (2 keer per dag opladen) Nu de stockrom geflasht en hij is nu 7 uur van de lader en ik heb nog 70 %. Terwijl dat normaal rond de 30 was. Ik zet trouwens nu maximaal een paar apps per dag erop en als hij ineens snel leeg gaat nu weet ik dat het aan een van deze apps ligt.
Trouwens dit stond op de LG Italy facebook pagina:
In welcoming the many requests received through our official pages on Facebook and forums staffed by us, we inform you that the "rooting"of our smartphone and the subsequent installation of alternative firmware does not void the warranty on the product of 24 months.
This management applies to all Android smartphone sold by LG Electronics Italy. It is understood that LG will not be liable for any malfunctions and / or loss of data due to different firmware than the original and remaining in force on the terms described in the warranty card attached to the product.
Het is vertaald van uit het Italiaans door Google maar goed het is behoorlijk duidelijk opzich wel een intressant gegeven aangezien we allemaal proberen terug te flashen en unrooten voor garantie maar in Italy maakt dat dus niet uit dan zal het voor Nederland hoogstwaarschijnlijk ook wel gelden.
In welcoming the many requests received through our official pages on Facebook and forums staffed by us, we inform you that the "rooting"of our smartphone and the subsequent installation of alternative firmware does not void the warranty on the product of 24 months.
This management applies to all Android smartphone sold by LG Electronics Italy. It is understood that LG will not be liable for any malfunctions and / or loss of data due to different firmware than the original and remaining in force on the terms described in the warranty card attached to the product.
Het is vertaald van uit het Italiaans door Google maar goed het is behoorlijk duidelijk opzich wel een intressant gegeven aangezien we allemaal proberen terug te flashen en unrooten voor garantie maar in Italy maakt dat dus niet uit dan zal het voor Nederland hoogstwaarschijnlijk ook wel gelden.
Verwijderd
Dat zou me wel over de streep trekken om eens een andere ROM te proberen. Iemand LG al gemailed hierover?
Dat vind ik een zeer goed statement van LG, toont veel klant vriendelijkheid
Fr18. ook TMobilehoipimniet schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:14:
[...]
[...]
Hebben jullie ook Fr17?
Ik heb T-Mobile BTW.
Yep, exact m'n probleem. Oude sim was van het oude formaat, de nieuwe is inderdaad een uSim.nOLoGIc schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:45:
[...]
Dus contact met SIM kwijtraken en opnieuw om SIM PIN vragen, terwijl de telefoon gewoon is blijven draaien?
Is jouw nieuwe SIM het ouderwetse grote formaat, of zo'n multiformaat micro-in-normale-adapter ding?
Verwijderd
Nee hier FR18beta2, maar het ligt dus waarschijnlijk wel aan de Modaco rom. Aangezien het wel toevallig moet zijn wanneer twee netwerken ernaast zitten.hoipimniet schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:14:
[...]
[...]
Hebben jullie ook Fr17?
Ik heb T-Mobile BTW.
Let op:
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.