• jan100
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-03 10:07
Met onderstaande instellingen een gps fix binnen 10 seconden!
1. "bel" 1809#*990# (hidden menu)

2. Go into GPS Test
3. Go into System Settings
4. MOLR Protocol (is set to User-Plane)
5. SULP Setting -> SLP Server Setting, I created a new one for the nokia servers (slp address: supl.nokia.com, port: 7275, no cert and no TLS setting)
6. SLP Auto Provision is enabled

Zie ook http://android.modaco.com...om/339249/gps-issue-fr15/

• jan100
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-03 10:07
2Silent schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:51:
[...]

Ja, ik heb hetzelfde probleem met mijn accelerometer, weet iemand daar een oplossing voor?
als ik bvb kijk in google sky maps kan hij niet 1 positie aanhouden, hij verpringt van de ene plaats naar de andere
In veel applicaties zit een functie om de accelerometer te calibreren, maar helaas niet in elke

• PatrickvL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-11 11:43
jan100 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 23:17:

2. Go into GPS Test
5. SULP Setting -> SLP Server Setting, I created a new one for the nokia servers (slp address: supl.nokia.com, port: 7275, no cert and no TLS setting)

Ik had de post op modaco ook al gelezen maar had deze tip nog niet geprobeerd. Net even gedaan en ik had daarna ook binnen 10 s een fix. Daarvoor duurde dat echt veel langer, soms wel enkele minuten. Bedankt voor de herinnering!!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-11 15:14
Welke brand SD kaart gebruiken jullie?

Eentje die dus compatible is en geen last heeft van reboot (sommige sd-kaarten veroorzaken reboots).

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Xmoo schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 09:21:
Welke brand SD kaart gebruiken jullie?

Eentje die dus compatible is en geen last heeft van reboot (sommige sd-kaarten veroorzaken reboots).
Hmmm een simpel 4GB kingston kaartje en heb al tijdje geen last van reboots gehad helemaal niet sinds ik op stock zit.

• Sheppie
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-11 07:15
Ik heb een 8GB Trancend kaart, klasse 6.

Wil een 16GB kaartje erin doen maar weet nog niet welke en hoe snel (heeft veel muziek erop staan)

• Xmoo
Ga voor de 16GB class 10 Kingston.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:34
Ik gebruik mijn oud 8GB-kaartje uit mijn Touch HD. Hier ook geen reboots.

Wel had ik met CM7 dat hij na een reboot de SD niet zag. Dan moest ik of rebooten of de SD eens uithalen en terugzetten.

• Xmoo
Fire69 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:10:
Ik gebruik mijn oud 8GB-kaartje uit mijn Touch HD. Hier ook geen reboots.

Wel had ik met CM7 dat hij na een reboot de SD niet zag. Dan moest ik of rebooten of de SD eens uithalen en terugzetten.
Welke brand? Daar gaat het om.

Verwijderd

PatrickvL schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 08:15:
[...]

Ik had de post op modaco ook al gelezen maar had deze tip nog niet geprobeerd. Net even gedaan en ik had daarna ook binnen 10 s een fix. Daarvoor duurde dat echt veel langer, soms wel enkele minuten. Bedankt voor de herinnering!!
Ik heb het ook ingesteld maar ik krijg niet echt de indruk dat het sneller gaat...
Dat idee heb ik na de update naar v10b

• SytseHartvelt
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-11 20:17
Sandisk hier, nog nooit problemen gehad.

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:46:
[...]

Ik heb het ook ingesteld maar ik krijg niet echt de indruk dat het sneller gaat...
Dat idee heb ik na de update naar v10b
Ik heb het net even ingesteld ook op 10b en gaat wel sneller hoor bij mij althans. Probeer maar eens de test te doen als je op Google(open) heb ingesteld en daarna op die van Nokia. Hier scheelt het toch wel behoorlijk.

• DeKoetsier
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-11 14:00
Die gps fix van hierboven. krijg na 3 min nog steeds niks:s
heb nu ook de sulp van google verwijderd:s

• hoipimniet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:44
Ik kan niet meer in de HiddenMenu... Kan het zijn dat die uit FR17 gesloopt is? Hebben andere mensen hier ook last van?

Verwijderd

Geelco schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:11:
slp address: supl.google.com
port: 7275
certification: NULL
TLS Setting aan

Foutje bedankt? ;)

• WeAreLegion
  • Niet online
hoipimniet schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:20:
Ik kan niet meer in de HiddenMenu... Kan het zijn dat die uit FR17 gesloopt is? Hebben andere mensen hier ook last van?
Als je hem niet in FR17 heb zitten dan heb je het vinkje uitgezet bij het bakken van de ROM ;) vandaar dat het niet meer werkt dan.

• Fire69
Xmoo schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:30:
[...]

Welke brand? Daar gaat het om.
Sorry, vergeten bij te vermelden. :P
Sandisk, 8GB class 2

• PatrickvL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-11 11:43
Geelco schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:11:
Ik heb het net nog even getest met de app 'GPS Status'. Voor elke test eerst de GPS cache gegevens wissen (koude start forceren).

1. Originele instellingen: Na 6 minuten nog steeds geen fix.

2. Nokia server gebruiken: cold fix in 29 s.

Ik ben er in ieder geval blij mee ;-)

• Wafje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-11 18:04
Ik heb met AURA een fix na ongeveer 1,5 minuten. (Orifinele Instellingen)

• WeAreLegion
  • Niet online
Als ik dat GPS Status gebruik dan duurt het wel weer erg lang, maar met de test omgeving van hidden menu gaat het wel redelijk rap.

• DeKoetsier
Als ik naar slp server setting ga krijg ik dat het proces :Locmgrpd niet reageert. hoe kan ik dan google terug krijgen?

Verwijderd

jan100 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 23:17:

2. Go into GPS Test

Works like a charm, thx.
Binnen 10sec gps nu ipv langer dan 1min.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 12:10:
[...]

Works like a charm, thx.
Binnen 10sec gps nu ipv langer dan 1min.
Yep, hier ook, alleen kreeg ik voorheen geeneens een fix :F
Heb nu 6 satellieten in beeld, en ik ben gewoon nog binnen _/-\o_

• hoipimniet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:44
WeAreLegion schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:20:
[...]

Als je hem niet in FR17 heb zitten dan heb je het vinkje uitgezet bij het bakken van de ROM ;) vandaar dat het niet meer werkt dan.
Ah, ja ik heb de prebake. In vorige versies (ik had voorheen FR15, 13, 12, en nog wat) zat HiddenMenu er gewoon in... Nou ja, pech voor mij.

Verwijderd

Net even opnieuw getest.. met de google server ruim 4 minuten en met nokia 15 seconden :D

Wel vaag zeg!

• Sheppie
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-11 07:15
Fire69 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:27:
[...]

Sorry, vergeten bij te vermelden. :P
Sandisk, 8GB class 2
Hmm, appart. Ik kreeg bij mijn Touch HD die Trancend 8GB class 6.

• DeKoetsier
Mensen, kan iemand mij helpen.

Ik had dus die sulp van nokia ingevoerd, werkte helemaal niet bij mij. Dus ik gooi die weg, alleen klikte per ongeluk dubbel waardoor google ook weg was. (Ondertussen kwam ik erachter dat het supl.nokia.com was en niet suLP.nokia.com, dus ik wilde hem weer toevoegen.) Maar elke keer als ik nu dus naar slp server settings ga, krijg ik de melding:
Helaas!
De applicatie LocMgrPD (proces com.android.locmgrpd) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw.

Rebooten verhelpt het niet, en blijkbaar komt dit doordat ik de google supl weggegooit heb per ongeluk. Is er een andere methode dan dat ik hem weer helemaal moet gaan reflashen om dit te verhelpen?

• Fire69
Sheppie schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:26:
[...]

Hmm, appart. Ik kreeg bij mijn Touch HD die Trancend 8GB class 6.
Tja, was toen ook al een ganse discussie over. Ik klaag niet, sommige mensen kregen helemaal geen SD erbij :P

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-10 09:40
Ik heb nu al meerdere keren gehad dat ik een sms uren later pas binnen krijg. Heeft iemand anders hier last van? Enig idee hoe dit opgelost kan worden? Het is van verschillende afzenders, dus het ligt echt aan mijn 2x. Met dit probleem en het reboot probleem begin ik mijn 2x steeds minder te vertrouwen, helaas...

• WeAreLegion
  • Niet online
Jeroen04 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:10:
Ik heb nu al meerdere keren gehad dat ik een sms uren later pas binnen krijg. Heeft iemand anders hier last van? Enig idee hoe dit opgelost kan worden? Het is van verschillende afzenders, dus het ligt echt aan mijn 2x. Met dit probleem en het reboot probleem begin ik mijn 2x steeds minder te vertrouwen, helaas...
Nopes, je zou even bij je APN instellingen kunnen kijken of hij ergens anders op staat. Maar ondanks dat alles van andere providers afkomt wil niet zeggen dat het gelijk aan de telefoon ligt. Het kan namelijk ook gewoon nog je provider zelf zijn die wat problemen heeft.

• Wafje
Ik heb da ook al enkele keren gehad Jeroen..(Sms geval)

Edit: de afzender krijgt een ontvangstbevestiging maar ik krijg niets/ of het bericht pas veel later.

[ Voor 48% gewijzigd door Wafje op 25-05-2011 14:15 ]

• Edzeau
2Silent schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:14:
Ik heb da ook al enkele keren gehad Jeroen..(Sms geval)

Edit: de afzender krijgt een ontvangstbevestiging maar ik krijg niets/ of het bericht pas veel later.
Mag ik vragen welke provider je hebt? Ik heb zelf Hi.

• Wafje
Jeroen04 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:19:
[...]

Mag ik vragen welke provider je hebt? Ik heb zelf Hi.
Proximus (België) (das het vodafone-netwerkt als ik me niet vergis)

• DeKoetsier
Durft iemand zich aan mijn kwestie te wagen? :)

EDIT: Foggedabouddid. Al een factory-reset gedaan en alles weer backuppen. GPS met NOKIA fix in 11 sec.

[ Voor 53% gewijzigd door DeKoetsier op 25-05-2011 15:08 ]

Verwijderd

Geelco schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:39:
Mensen, kan iemand mij helpen.

Ik had dus die sulp van nokia ingevoerd, werkte helemaal niet bij mij. Dus ik gooi die weg, alleen klikte per ongeluk dubbel waardoor google ook weg was. (Ondertussen kwam ik erachter dat het supl.nokia.com was en niet suLP.nokia.com, dus ik wilde hem weer toevoegen.) Maar elke keer als ik nu dus naar slp server settings ga, krijg ik de melding:
Helaas!
De applicatie LocMgrPD (proces com.android.locmgrpd) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw.

Rebooten verhelpt het niet, en blijkbaar komt dit doordat ik de google supl weggegooit heb per ongeluk. Is er een andere methode dan dat ik hem weer helemaal moet gaan reflashen om dit te verhelpen?
Misschien een factory reset?

• Fire69
2Silent schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:20:
[...]

Proximus (België) (das het vodafone-netwerkt als ik me niet vergis)
Euh, nee, da's gewoon Proximus :P
Geelco schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:48:
Durft iemand zich aan mijn kwestie te wagen? :)

EDIT: Foggedabouddid. Al een factory-reset gedaan en alles weer backuppen. GPS met NOKIA fix in 11 sec.
Draai je nog de stock-rom?
Indien niet, flash je custom rom er eens opnieuw over. Normaal behoud je al je settings en zo.

Zo ja, vrees ik dat je de stock-rom via nvflash erover gaat moeten zetten, en dan ben je alles kwijt.

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren de LG Optimus 2x Speed:

Nu heb ik whatsapp geïnstalleerd echter kan hij geen contacten vinden?

Weet iemand van jullie hoe dit komt?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:19:
Ik heb sinds gisteren de LG Optimus 2x Speed:

Nu heb ik whatsapp geïnstalleerd echter kan hij geen contacten vinden?

Weet iemand van jullie hoe dit komt?
Jep, waarschijnlijk staan al je contacten op de SIM-kaart, deze moet je even kopiëren op het geheugen van de telefoon. Dan moet hij het doen.

Verwijderd

Woow.. Mijn accu heeft vandaag een slechte dag volgens mij xD
Toen die uit de lader kwam heb ik een kwartiertje angry birds gedaan, en 2 uur daarna stond die nog steeds op 100%.
Toen belde ik iemand heel kort(2 minuten) en stond de batterij op 83%.
5 minuten later keek ik weer en stond die alweer op 53%. Dacht nu start ik hem eens overnieuw op.
Stond die opeens weer op 21%.
In totaal nog geen 3 uur ;(

• DeKoetsier
Fire69 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:14:
[...]

Draai je nog de stock-rom?
Indien niet, flash je custom rom er eens opnieuw over. Normaal behoud je al je settings en zo.

Zo ja, vrees ik dat je de stock-rom via nvflash erover gaat moeten zetten, en dan ben je alles kwijt.
Oplossing: In hidden menu -> Factory Reset, 1 minuutje, daarna alles restoren met Titanium, klaar :)

Verwijderd

Ik heb elke nacht last van reboots, vastlopers ed. vanalles geprobeerd, dacht maybe niet opladen in de nacht, maar daar lag het niet aan. Nu zelfs zo dat ik de wekker niet kan gebruiken omdat het te onbetrouwbaar is.

Ik dacht laat ik ook eens een nieuwe sim bestellen (T-Mobile) wie weet...Maar jammer helpt niet.
Wat ik nu wel heb met de nieuwe sim, ik heb overdag altijd mijn bluetooth aanstaan.
Nooit problemen gehad maar nu valt ie steeds uit na 1 a 2 uur. Wat heeft dit nu met de sim te maken...
Echt vreemd toestel, sommige hebben problemen en andere niet.
Als het een software probleem is van LG, waarom werkt 1 van de 2 toestellen van ons zonder problemen en de ander wel.

Ik ben benieuwd naar die LG update of die gaat helpen, want mijn geduld raakt op. Erg jammer vind hem verder goed en lekker snel werken.
[/quote]

Heb er ook last van, en niet enkel reboots, maar ook vastlopers, en accu dat op minder dan 4u tijd leeg is
kijk na of alles uit staat zoals gps, bt, data ... maar nee dat is het dus niet. en ik gebruik(te) hem ook als wekker maar nu dus niet meer, zeer vervelend,, vandaag was hij ook uitgevallen, stak hem aan 1% accu had ik nog, en deze morgen laten opladen tot 5u en denk dat ie rond 8 - 9 u is uitgevallen heb al een fabrieks reset gedaan maar da helpt niet, dus ja maandag die komt even vip bellen, zit momenteel in het buitenland, waar ik ook de gps regelmatig nodig heb, en dus ook niet 100% meer te vertrouwen is, spelletjes speel ik niet vaak, maar als ik ze speel heb ik soms last dat ie ze zomaar stopt, of vastloopt ook...nu daar ben ik dus totaal niet tevreden mee, ook al is ie snel ,,, heb dan liever iets minder snel dan alle bovenvermelde problemen te hebben!! dus vippen maar zou ik zeggen, en ik zie wel wat ze ermee doen, :/

• Wafje
wacht nog even op de update binnenkort ;)

Verwijderd

Iemand trouwens enig idee, wanneer de update nou eindelijk is in NL komt?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2011 16:26 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:26:
Iemand trouwens enig idee, wanneer de update nou eindelijk is in NL komt?
hoop dat het nog voor juli is, want dan ben ik met vakantie, en zou dan toch willen dat ie ok is, of ze moeten me een ander toestel brengen.. want dan ist nog nie zeker dat de update de problemen zal oplossen, een ander of een (nieuw) toestel is ook geen garantie, maar jah,,, als je gebruik kan maken van de vip dan doe ik dat wel...

• DeKoetsier
Dikke kans dat voor juli zelfs de gingerbread update er ook al is;)

Verwijderd

Geelco schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:48:
Dikke kans dat voor juli zelfs de gingerbread update er ook al is;)
Dat hoop ik ook, maar ik had het inderdaad over de andere update.

Ik heb trouwens nu mijn LG 3 weken, en nog geen enkele problemen gehad met reboots. Wel heb ik het probleem dat als wifi aanstaat en ik ga ergens anders heen(boodschappen) dan switch de telefoon logischerwijs naar 3G.

Maar op een vreemde manier kan ik na die switch niet op het internet, hij zegt dat ik geen verbinding heb. Opnieuw opstarten is dan een oplossing, of de vliegtuigstand rond de 3 minuten erop zetten en weer verwijderen.

• Wafje
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:37:
[...]

hoop dat het nog voor juli is, want dan ben ik met vakantie, en zou dan toch willen dat ie ok is, of ze moeten me een ander toestel brengen.. want dan ist nog nie zeker dat de update de problemen zal oplossen, een ander of een (nieuw) toestel is ook geen garantie, maar jah,,, als je gebruik kan maken van de vip dan doe ik dat wel...
er zou nog een update deze week/ volgende week moeten komen; een andere update. Deze is nu al uit in spanje maar moet nog naar BE/NL komen.

Het betref een fix-update en niet de Gingerbreadupdate waaraan jij denkt :)

Verwijderd

2Silent schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:21:
[...]

er zou nog een update deze week/ volgende week moeten komen; een andere update. Deze is nu al uit in spanje maar moet nog naar BE/NL komen.

Het betref een fix-update en niet de Gingerbreadupdate waaraan jij denkt :)
een fix-update, tis wel raar want tis maar een goei twee weken geleden begonnen met die prutsen, daarvoor ging alles goed, en bij mijn weten heb ik er niks an veranderd ... bizar, dus die fix zal een heleboel moeten oplossen zoals, reboots, uitvallen van toestel en niet meer opstarten, accu zeeeer snel leeg, af en toe zeer hete accu, vastlopers, moeilijke of geen gps fix, geluid da het soms laat afweten bij sommige progs, ale ik wens hen succes met hun fixke 8)7 ,,, toch maar eens bellen voor alle zekerheid, en mee ulder peperkoekupdateke das het minste van mn zorgen ,, alst een hardware probleem is mogen ze met veel updates gooien, tzal nie veel helpen :O

• Queros
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Zucht, ik heb mijn derde toestel..en ook deze heeft weer 2g/3g interference geluiden tijdens het bellen/navigeren en een gloeiend hete accu na 30 min. navigatie en reboots .. zucht.. Wat kan ik doen? Weer vippen? Of is er een alternatieve oplossing denken jullie?

• WeAreLegion
  • Niet online
Queros schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 20:19:
Zucht, ik heb mijn derde toestel..en ook deze heeft weer 2g/3g interference geluiden tijdens het bellen/navigeren en een gloeiend hete accu na 30 min. navigatie en reboots .. zucht.. Wat kan ik doen? Weer vippen? Of is er een alternatieve oplossing denken jullie?
Ik denk dat je gewoon steeds echt pech heb helaas. Ik heb hem nu 2 maanden en heb eigenlijk geen problemen er mee de problemen die ik heb werden door test roms veroorzaakt, ik draai nu weer stock en draait als een zonnetje verder.

Je zou ze weer op kunnen bellen, maar of dat veel nut gaat hebben. Heb je telefoon wel geupdate via OTA? of programma van LG zelf, en zit hij in een case of hoesje en dat soort dingen?

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:37:
[...]

De foto's zijn iets mooier dat klopt mijn zoon heeft er ook een,en een veel mooier scherm dat is ook overdreven,en sneller is hij zeker niet,spreek uit ervaring heb ze kunnen vergelijken.
En hij is erg plastic voelt goedkoop aan.
Lees en bekijk de vele vergelijkende reviews tussen de phones eens op YouTube.
Die reviewers hebben het dan vast allemaal verkeerd en slechte ogen ;)

• Queros
  • Nu online
WeAreLegion schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 20:25:
[...]

Ik denk dat je gewoon steeds echt pech heb helaas. Ik heb hem nu 2 maanden en heb eigenlijk geen problemen er mee de problemen die ik heb werden door test roms veroorzaakt, ik draai nu weer stock en draait als een zonnetje verder.

Je zou ze weer op kunnen bellen, maar of dat veel nut gaat hebben. Heb je telefoon wel geupdate via OTA? of programma van LG zelf, en zit hij in een case of hoesje en dat soort dingen?
Geupdate OTA, zit in een leren hoesje met zo'n trekkoord..Heb het met hoesje gedragen, zonder hoesje, zonder usb kabel genavigeerd(stroom), met kabel geprobeerd.. ik lijk wel pech te hebben ja..

• WeAreLegion
  • Niet online
catt4u schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 20:26:
[...]

Lees en bekijk de vele vergelijkende reviews tussen de phones eens op YouTube.
Die reviewers hebben het dan vast allemaal verkeerd en slechte ogen ;)
Kan het verkeerd hebben, maar als ik het zo lees wat hij zegt, zegt ie juist dat de foto's van de samsung mooier zijn, en dat ie niet vind dat het scherm veel mooier is en dat ie ook niet sneller is ;)

@Queros

Hmmm wat je zou kunnen proberen is opladen via andere adapter, heb wel gelezen dat er mensen zijn waar bij dat problemen geeft hoe raar het ook is. Heb je al andere sim kaart geprobeerd? En er zijn ook microsd kaartjes die problemen leveren (xmoo in rom topic heeft het daar ook over).

[ Voor 23% gewijzigd door WeAreLegion op 25-05-2011 20:29 ]

Verwijderd

Queros schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 20:19:
derde toestel al, damn... en dat vippen hoe zit dat nu eigenlijk, krijg je een vervang toestel of een nieuw toestel bij inleveren huidig toestel, want ik lees hier vaak verhalen dat ze gebruikte toestellen geven , die ooit ook zijn binnen gebracht met problemen,,, zo kan je natuurlijk altijd pech blijven hebben.

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 20:43:
[...]

derde toestel al, damn... en dat vippen hoe zit dat nu eigenlijk, krijg je een vervang toestel of een nieuw toestel bij inleveren huidig toestel, want ik lees hier vaak verhalen dat ze gebruikte toestellen geven , die ooit ook zijn binnen gebracht met problemen,,, zo kan je natuurlijk altijd pech blijven hebben.
Dat is wel eens voorgekomen, maar je hoort gewoon een nieuwe te krijgen. Dus mocht je dat overkomen gelijk opbellen naar LG vip desk gebeuren en dan word dat gelijk recht getrokken.

• Queros
  • Nu online
WeAreLegion schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 20:45:
[...]

Dat is wel eens voorgekomen, maar je hoort gewoon een nieuwe te krijgen. Dus mocht je dat overkomen gelijk opbellen naar LG vip desk gebeuren en dan word dat gelijk recht getrokken.
Hmm, mijn 2e toestel was netjes nieuw sealtje erom, en die folie..3e toestel zaten gewoon vegen op het scherm en zonder folie..

Ik hoorde ook een verhaal van iemand die na 5 toestellen zn toestel mocht omruilen voor een ander toestel van eventueel een ander merk enzo? Bekend?

Verwijderd

[...]

ok, thx .. dacht ik ook al , maar je weet maar nooit. hmm ik heb wel al eens gelezen dat iemand een ander toestel mocht kiezen, maar weet niet of het een ander merk mocht zijn ..zou me sterk verwonderen dat LG dat zou toelaten?

• WeAreLegion
  • Niet online
Queros schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 20:47:
[...]

Hmm, mijn 2e toestel was netjes nieuw sealtje erom, en die folie..3e toestel zaten gewoon vegen op het scherm en zonder folie..

Ik hoorde ook een verhaal van iemand die na 5 toestellen zn toestel mocht omruilen voor een ander toestel van eventueel een ander merk enzo? Bekend?
Dan zou ik gewoon opbellen dat je geen nieuw toestel gekregen heb. Ze zijn nogal bezig met goeie naam maken daar dus je zal wel nieuwe krijgen dan. En dat heb ik ook gehooord maar of het waar is dont know. Zou wel heel makkelijk zijn anders. Binnen maand 3x klagen en kan je andere halen.

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-11 18:15
[...]

Nope, het is een vervangend toestel, dat wil zeggen: Het kan een nieuwe zijn, het kan ook een 'oude' gerepareerde in een nieuwe behuizing zijn. Deze info komt van iemand binnen LG, met iets meer verstand van zaken dan (no offense taken :P ) de gemiddelde helpdeskmuts.

Ik heb geen leuke ondertitel.

Verwijderd

thijsje66 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 20:56:
[...]

Nope, het is een vervangend toestel, dat wil zeggen: Het kan een nieuwe zijn, het kan ook een 'oude' gerepareerde in een nieuwe behuizing zijn. Deze info komt van iemand binnen LG, met iets meer verstand van zaken dan (no offense taken :P ) de gemiddelde helpdeskmuts.
hmm , mensen hun toestel laten vippen, die krijgen dus een oud toestelleke (gerepareerd) dus met repareren bedoelen ze dus, gewoon even opkuisen folieke rond en omruilen, tis proper dadde :P zal wel beetje waarheid in zitten wat ik zeg, aangezien ik hier vaak lees over mensen die vippen, nog steeds last hebben van vanalles ...

• WeAreLegion
  • Niet online
thijsje66 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 20:56:
[...]

De info die ik heb is van iemand hier die LG inderdaad gebeld heeft en de manager had gesproken die heeft dat gezegd tegen hem. Maar goed nieuwe of gefixed LG is de enige die het zo oplost op dit moment ik was me iphone 3g een maand kwijt dus vind het allang een prima service.

En daar komt bij ik zou niet afgaan of een toestel goed is of niet op wat je leest op een forum ;) dat is volgens mij niet echt het slimste wat je kan doen.

[ Voor 10% gewijzigd door WeAreLegion op 25-05-2011 21:07 ]

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-10 16:26
Het hele verhaal over een snelle GPS fix haal ik maar even weg, zie post paar pagina's terug

Nu zou het alleen nog prettig zijn als die telefoon niet om haverklap vastloopt... (Stock ROM met 0405 baseband en RIL) :'(
Afbeeldingslocatie: http://www.imageupload.org/thumb/thumb_49073.png

[ Voor 54% gewijzigd door Bebob_NL op 25-05-2011 21:37 ]

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Verwijderd

Bebob_NL schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 21:07:
Voor de mensen die last hebben van een zeer trage GPS fix, ik heb de oplossing gevonden:
Leuk, alleen een dag "te laat.." :+ (en vandaag al aardig wat over gesproken in dit topic)

jan100 in "LG Optimus 2X Speed"

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2011 21:33 ]

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-10 16:26
Hahaha! Controleer ik iedere dag deze thread, heb ik dat bericht toch nog gemist! Goed, excuses voor mijn "dubbel post" :)

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Verwijderd

Heb twee x een nieuw toestel gekregen via de VIP service, staat ook wel vrij duidelijk op de nieuwe verpakking.

• Edzeau
Persoonlijk vind ik het jammer dat er mensen zo negatief zijn over verschillende klachten over dit toestel. Tuurlijk koop je een toestel voor veel geld en verwacht je er veel van, maar je moet ook begrijpen dat het toestel nog relatief nieuw is. De smartphones die ik heb gehad (een stuk of 4) had ik allemaal gelijk na de release. Tot nu toe heeft deze 2x nog de minste 'kinderziektes' van al deze smartphones. En daarbij: Dat is het risico van een net uitgekomen toestel. Daarnaast komt LG met een super VIP garantie EN vind ik dat ze tot nu toe erg goed bezig zijn met updates. Er is al een update geweest, er zou deze/volgende week nog een komen en heel binnenkort ook de grote 2.3 update.

Wat ik wil zeggen: Ik begrijp frustraties, maar ik denk niet dat we veel te klagen hebben met de 2x en de service van LG.

• Fire69
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 23:11:
Heb twee x een nieuw toestel gekregen via de VIP service, staat ook wel vrij duidelijk op de nieuwe verpakking.
Bij mij stond er vrij duidelijk 'Refurbished' op. :P
Maar hij zag er wel als nieuw uit. Geen folie op het scherm, maar wel op de achterkant.
Werkt tot hiertoe perfect. Hopelijk blijft het zo :)

Verwijderd

Jeroen04 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 23:42:
Persoonlijk vind ik het jammer dat er mensen zo negatief zijn over verschillende klachten over dit toestel. Tuurlijk koop je een toestel voor veel geld en verwacht je er veel van, maar je moet ook begrijpen dat het toestel nog relatief nieuw is. De smartphones die ik heb gehad (een stuk of 4) had ik allemaal gelijk na de release. Tot nu toe heeft deze 2x nog de minste 'kinderziektes' van al deze smartphones. En daarbij: Dat is het risico van een net uitgekomen toestel. Daarnaast komt LG met een super VIP garantie EN vind ik dat ze tot nu toe erg goed bezig zijn met updates. Er is al een update geweest, er zou deze/volgende week nog een komen en heel binnenkort ook de grote 2.3 update.

Wat ik wil zeggen: Ik begrijp frustraties, maar ik denk niet dat we veel te klagen hebben met de 2x en de service van LG.
Heb de laatste jaren alleen maar een Iphone gehad, heb nu voor het eerst een Android telefoon. Na het opstarten van deze LG was het eigenlijk betrekkelijk eenvoudig de weg te vinden in deze telefoon. Op sommige punten gaat het de IPhone echt voorbij qua mogelijkheden. Maar dan...

Ik draai gewoon met fabrieksinstellingen, even ota draaien voor de laatste updates. Hmm na 3 uur staat deze nog steeds te draaien en het einde is niet in zicht, dan maar updaten met het tooltje van LG. Het is nu wel gelukt !
Maar het icoontje van de batterij geeft nu 25% over aan na 2 uurtjes spelen, dit kan niet kloppen. Zal wel beter worden in de loop van de dagen, maar dit is niet het geval. Moet nu 2 x per dag aan de oplader, heb dezelfde apps draaien op deze telefoon in vergelijking tot de Iphone 4 en deze houd het 2 dagen vol.
Een paar dagen later denk ik wat is het rustig in mijn broekzak, even kijken... pincode invoeren. Dus een reboot :(

Wil niet lullig doen, maar deze telefoon kan niet tippen aan de betrouwbaarheid van een Iphone 4, het zal hardwarematig wel goed in elkaar zitten, maar de firmware is volgens mij op een zondagochtend in elkaar gedraaid, dus ;w LG.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:48:
[...]

Heb de laatste jaren alleen maar een Iphone gehad, heb nu voor het eerst een Android telefoon. Na het opstarten van deze LG was het eigenlijk betrekkelijk eenvoudig de weg te vinden in deze telefoon. Op sommige punten gaat het de IPhone echt voorbij qua mogelijkheden. Maar dan...

Ik draai gewoon met fabrieksinstellingen, even ota draaien voor de laatste updates. Hmm na 3 uur staat deze nog steeds te draaien en het einde is niet in zicht, dan maar updaten met het tooltje van LG. Het is nu wel gelukt !
Maar het icoontje van de batterij geeft nu 25% over aan na 2 uurtjes spelen, dit kan niet kloppen. Zal wel beter worden in de loop van de dagen, maar dit is niet het geval. Moet nu 2 x per dag aan de oplader, heb dezelfde apps draaien op deze telefoon in vergelijking tot de Iphone 4 en deze houd het 2 dagen vol.
Een paar dagen later denk ik wat is het rustig in mijn broekzak, even kijken... pincode invoeren. Dus een reboot :(

Wil niet lullig doen, maar deze telefoon kan niet tippen aan de betrouwbaarheid van een Iphone 4, het zal hardwarematig wel goed in elkaar zitten, maar de firmware is volgens mij op een zondagochtend in elkaar gedraaid, dus ;w LG.
Als je dit hele topic had doorgelezen had je geweten dat de accu na een paar dagen vanzelf langer mee gaat en dat die spontane reboots regelmatig voorkomen.

Je had ook kunnen vinden dat LG er een update voor aan het uitrollen is op dit moment...

Verwijderd

Klopt, dit topic heb ik gelezen, alleen de accu gaat na een paar dagen niet langer mee. Een vol opgeladen accu s'avonds is in de ochtend 25%.

Een product moet gewoon werken uit de doos, niet 3 updates later :)

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-10 17:49
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:04:
Klopt, dit topic heb ik gelezen, alleen de accu gaat na een paar dagen niet langer mee. Een vol opgeladen accu s'avonds is in de ochtend 25%.

Ik wil niet lullig doen hoor, maar ook ik heb een iPhone gehad (de 3G versie) en de ontwikkelingen rond de iPhone 4 gevolgd...

Ook de iPhones werken "out-of-the-box" niet goed en hebben updates nodig van Apple om daarna goed te werken. Denk bijvoorbeeld maar eens aan de death-grip van de iPhone 4.

Wat jij verkondigt is dus absoluut niet waar.

Het is gewoon een feit dat fabrikanten veel te snel (ja, ook Apple) op de markt zetten om de concurrentie voor te zijn. Dat ze daarbij fouten maken of laten liggen in het operating system (Android/iOS), nemen ze voor lief.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Verwijderd

Bij mij gaat ie met gewoon gebruik 2 dagen mee hoor... Zonder juicedefender, taskkillers en weet ik wat voor rommel...Wireless continue aan..

• Rosto
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-11 15:45
Bij mij gaat ook wel redelijk.. Net geen twee red ik er wel mee.. Moet ik niet de hele dag ermee zitten pielen natuurlijk. Merk wel verschil bij gebieden met lage 3G dekking... dan lijkt de batterij wat harder naar beneden te gaan... (even 2G instellen dan).

Heb wel een keer meegemaakt dat 'opeens' mijn batterij heeel hard (binnen een uur) van 90% naar 15% naar beneden liep.. Wat 't was weet ik niet.. Nadeel is wel dat ik nu zoiets heb van, wat was dat... op het moment dat ik de telefoon nodig heb en spontaan de batterij leeg is, is niet fijn...

Maar voordeel v/d twijfel/

Stay young forever!

• WeAreLegion
  • Niet online

Sorry maar als je dat vind dan geloof je gewoon in sprookjes. Ja dat zou inderdaad een ideale situatie zijn maar zo werkt het helaas gewoon niet.

Wat betreft van de savonds vol en smorgens op 25% dan zou ik toch even kijken of er programma's draaien die veel snoepen en dergelijke en als het niet weg gaat je toestel vippen want dan is je batterij gewoon niet goed.

• buzzert_nl
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-03 09:38
Omdat je draait met fabriek's instellingen kan ik je aanraden carhome, SNS service te freezen met titanium back-up (eerst rooten) dit scheelt super veel stroom en reboots.

Ik heb bij mij al het onnodige gefreezed en gebruik steeds (handmatig) een task killer. De accu staat aan het eind van de dag op 70-80% met wifi aan. Reboots ook al lang niet meer gehad.
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:48:
[...]

• SytseHartvelt

Dan heb je een paar hele nare apps geinstalleerd.
Zonder taskkillers, juicedefender of wat voor rotzooi, op stock rom (ben aan het wachten op CM7 stable), heb ik hem vannacht weggelegd met 41% over. Toen ik net wakker werd stond er 37%.

Verwijderd

SytseHartvelt schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:56:
[...]
Dan heb je een paar hele nare apps geinstalleerd.
Zonder taskkillers, juicedefender of wat voor rotzooi, op stock rom (ben aan het wachten op CM7 stable), heb ik hem vannacht weggelegd met 41% over. Toen ik net wakker werd stond er 37%.
Ik heb facebook, mail exchange ingesteld, google lattitude, gmail ingesteld, bluetooth staat aan ivm carkit. Dit zijn dezelfde apps als op mijn Iphone. Op een usb poort verbruikt de telefoon bijna meer stroom als dat hij kan opladen ;). Aan usb poort is +/- 4 uur ongeveer 40% erbij in de accu.

Ben trouwens niet gebonden aan een merk, als Trust morgen een leuke telefoon maakt koop ik die, wil alleen maar zeggen dat een Iphone wel out of the box goed werkt. Van die death grip heb ik nooit iets gemerkt.

Wacht gewoon nog één update af, hopen dat dan alles wel goed werkt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2011 11:39 ]

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:35:
[...]

Ik heb facebook, mail exchange ingesteld, google lattitude, gmail ingesteld, bluetooth staat aan ivm carkit. Dit zijn dezelfde apps als op mijn Iphone. Op een usb poort verbruikt de telefoon bijna meer stroom als dat hij kan opladen ;). Aan usb poort is +/- 4 uur ongeveer 40% erbij in de accu.

Ben trouwens niet gebonden aan een merk, als Trust morgen een leuke telefoon maakt koop ik die, wil alleen maar zeggen dat een Iphone wel out of the box goed werkt. Van die death grip heb ik nooit iets gemerkt.
Bluetooth is een battery killer zover ik weet. maar goed de rest van de apps zijn vrij normaal. Maar me vader heb een iphone 4 en die heeft out of the box ook problemen met slecht signaal enzo, het zegt helemaal niks helaas.

[ Voor 13% gewijzigd door WeAreLegion op 26-05-2011 11:38 ]

• Edzeau
@Dennis.v.E Dat jij een iPhone4 krijgt die geen last heeft van battery grip is mooi, maar het feit dat je het woord alleen al kent zegt genoeg toch? -> De iPhone4 had voor veel personen ook last van kinderziektes. Het is dom om te zeggen dat er geen telefoon is met kinderziektes. En daarnaast helemaal om de fabriek de kans niet te geven om die kinderziektes te verhelpen.

En natuurlijk zag ik het graag dat een product de fabriek uit komt met 0 problemen. Maar ik ben bang dat als dat zou gebeuren, de snelheid van nieuwe telefoons ook flink zou afnemen, dus dat hoeft van mij ook niet zo nodig. En sprookjes bestaan niet...

• Fire69
[...]

Op een usb poort verbruikt de telefoon bijna meer stroom als dat hij kan opladen ;). Aan usb poort is +/- 4 uur ongeveer 40% erbij in de accu.
[...]
Sorry, maar als dat een argument is dat het een slechte phone zou zijn...
Een usb-poort levert maar 0,5A... tuurlijk kan je hem daarmee niet deftig opladen.

Als ik mijn iPad (je weet wel, van Apple ;) ) aan een usb-poort hangt, komt er gewoon doodleuk op 'Opladen uit'.
Wat heb je dan het liefste?

Verwijderd

Jeroen04 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:16:
@Dennis.v.E Dat jij een iPhone4 krijgt die geen last heeft van battery grip is mooi, maar het feit dat je het woord alleen al kent zegt genoeg toch? -> De iPhone4 had voor veel personen ook last van kinderziektes. Het is dom om te zeggen dat er geen telefoon is met kinderziektes. En daarnaast helemaal om de fabriek de kans niet te geven om die kinderziektes te verhelpen.

En natuurlijk zag ik het graag dat een product de fabriek uit komt met 0 problemen. Maar ik ben bang dat als dat zou gebeuren, de snelheid van nieuwe telefoons ook flink zou afnemen, dus dat hoeft van mij ook niet zo nodig. En sprookjes bestaan niet...
Dat het bereik van de Iphone 4 minder was door het bepaalde manier vasthouden van deze telefoon vind ik toch heel wat anders als een telefoon die crasht en vanzelf opnieuw opstart.

De Iphone 4 was aan mijn USB poort binnen 2 1/2 uur helemaal opgeladen, nu hangt deze LG inmiddels 6 uur aan dezelfde usb poort en hij is 80% opgeladen.

• Edzeau
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 14:31:
[...]
Dat het bereik van de Iphone 4 minder was door het bepaalde manier vasthouden van deze telefoon vind ik toch heel wat anders als een telefoon die crasht en vanzelf opnieuw opstart.

De Iphone 4 was aan mijn USB poort binnen 2 1/2 uur helemaal opgeladen, nu hangt deze LG inmiddels 6 uur aan dezelfde usb poort en hij is 80% opgeladen.
Klopt, maar ik zei hierboven ook al: Dit zijn kinderziektes en die zullen zéér waarschijnlijk allemaal opgelost worden met updates! Koop dan bijv. HTC Desire, daar zijn de kinderziektes wel uit geupdate. Of ga weer terug naar je iPhone als de LG zo min is...

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-10 17:49
Jeroen04 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 14:46:
[...]

Of ga weer terug naar je iPhone als de LG zo min is...
Precies....ga het iPhone topic maar vervuilen :9

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

• Snikker
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
[...]

Bluetooth, GPS (lattitude), email polling, mwah, dat vreet ook allemaal wel stroom ja...

Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl

Verwijderd

Ik heb geen extra progs staan buiten gps prog, en spelleke .. ik sta deze morgend op om 5u met vol opgeladen accu, om 8u is die leeg, hoe verklaar je dit dan, en ja alles staat uit.. ik volg dit nu al 3 dagen op en telkens is de accu leeg na 3u ,, dus... niet zo best mijn gedacht! deze ziekte is spontaan gekomen, niet door updates te doen of zo, gewoon van de enen dag op de andere,, en het blijft nu momenteel zo... voorheen gings alles redelijk buiten enkelle roboots per week, en af en toe vastlopen van progs of games,,,, een te hete accu is ook in bij mij, :) ,,nu ja,, over de iphone gesproken, om eerlijk te zijn ... heb er 2 gehad, en nooit problemen mee gekregen, ik wou nu eens iets anders proberen, heb er geen spijt van, als het maar opgelost geraakt!!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 16:29:
Ik heb geen extra progs staan buiten gps prog, en spelleke .. ik sta deze morgend op om 5u met vol opgeladen accu, om 8u is die leeg, hoe verklaar je dit dan, en ja alles staat uit.. ik volg dit nu al 3 dagen op en telkens is de accu leeg na 3u ,, dus... niet zo best mijn gedacht! deze ziekte is spontaan gekomen, niet door updates te doen of zo, gewoon van de enen dag op de andere,, en het blijft nu momenteel zo... voorheen gings alles redelijk buiten enkelle roboots per week, en af en toe vastlopen van progs of games,,,, een te hete accu is ook in bij mij, :) ,,nu ja,, over de iphone gesproken, om eerlijk te zijn ... heb er 2 gehad, en nooit problemen mee gekregen, ik wou nu eens iets anders proberen, heb er geen spijt van, als het maar opgelost geraakt!!
Je volgt 3 dagen dit topic en je komt niet op het idee om te VIPpen?

Verwijderd

Ik zit momenteel in zweden, of brengen ze dat tot hier :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 16:31:
Ik zit momenteel in zweden, of brengen ze dat tot hier :)
Ah ok :)

Heb je vip service of niet?

Verwijderd

yep,, heb me toch ingeschreven met al mijn gegevens enzo... ik woon in belgie, of is dat enkel voor nederlandse markt,? hoop van niet

Verwijderd

Dan zou ik zeggen.. Neem contact op en kijk maar hoe ver je komt..

Verwijderd

ja, heb ik gedaan, via mail voorlopig,,, maandag ga ik bellen als ik terug ben ...

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-10 13:38
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 16:29:
Probeer eens wat dingen uit. Zet je mobiele data verbinding uit en kijk of hij dan wel normaal mee gaat. Als dit zo is betekent het dat je iets hebt draaien wat continu data vreet. Ik had dit als ik mijn werk email instelde op de telefoon via push, dan zag ik continu data verbruik wat ik niet thuis kon brengen. Account verwijdert en weg was het. Ik verwacht dat het je mobiele data verbinding is.

Mijn telefoon staat nu 1 dag en 16 uur aan met nog 30% over, hierbij zit bellen, whatsapp, muziek luisteren (spotify), aardig wat surfen en maps. Dus hij kan het wel goed doen. (Heb ook soms dat ie in 12 uur leeg is, maar dan heb ik lang zitten gamen ;))

Verwijderd

---

Dus hij kan het wel goed doen. (Heb ook soms dat ie in 12 uur leeg is, maar dan heb ik lang zitten gamen ;))
Ben maar blij.
Ik haal die 12 uur noooit.
7-8 maximaal. En heb data zelfs uitstaan

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-10 13:38
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 17:53:
[...]

Ben maar blij.
Ik haal die 12 uur noooit.
7-8 maximaal. En heb data zelfs uitstaan
Dat klinkt klote. Heb zeer zelden dat ie 2x op 1 dag op de lader moet. Meestal gat hij 1 dag, soms 2 dagen, mee. Heb de mijne wel geroot en wat zooi gefreezed. Verder daait hij op stock rom, zeer zelden reboot (volgens mij 3x gehad in 3 maanden). Heb 2x wel gehad dat maps op de een of andere manier op de achtergrond mijn batterij leeg zuigt, volgens mij als ik latitude opstart en verkeerd afsluit o.i.d. Maar normaal gaat de batterij wel goed mee moet ik zeggen. Ik laad wel altijd volledig op via stopcontact en als hij onder de 20%.

Zal eerlijk zeggen dat het wel een telefoon met kinderziektes is, maar als je hem goed instelt draait hij als een trein. Geen iphone die er tegenop kan met hoe soepel hij loopt (nieuwste launcher pro). Als ik nu de iphone van een vriend in mn handen heb irriteer ik me aan de haperingen.

• Wafje
Ik probeer SNS te freezen mbv titanium backup maar dit duurt nu al meer dan 1u.. Wat moet ik doen? help :)

[ Voor 10% gewijzigd door Wafje op 26-05-2011 20:54 ]

• SytseHartvelt
2Silent schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:53:
Ik probeer SNS te freezen mbv titanium backup maar dit duurt nu al meer dan 1u.. Wat moet ik doen? help :)
USB debugging (foutopsporing) aanzetten.

• Wafje
mag ik het proces onderbreken dan?

• WeAreLegion
  • Niet online
2Silent schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 21:07:
mag ik het proces onderbreken dan?
Ja dat kan gewoon, hij doet namelijk verder niks meer ;). Onderbrekken debug aanzetten en nog keer doen.

• Queros
  • Nu online
Hebben jullie ook eraringen met de slechte bel kwaliteit? lees: speaker

2g/3g interference,niet scherp, gekraak etc?

• Wafje
Queros schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 21:13:
Hebben jullie ook eraringen met de slechte bel kwaliteit? lees: speaker

2g/3g interference,niet scherp, gekraak etc?
die is zo goed al perfect bij mij.

bedankt voor de freeze info; werkt perfect ;)
Pagina: 1 ... 31 ... 67 Laatste

Let op:
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.