Ik heb elke nacht last van reboots, vastlopers ed. vanalles geprobeerd, dacht maybe niet opladen in de nacht, maar daar lag het niet aan. Nu zelfs zo dat ik de wekker niet kan gebruiken omdat het te onbetrouwbaar is.
Ik dacht laat ik ook eens een nieuwe sim bestellen (T-Mobile) wie weet...Maar jammer helpt niet.
Wat ik nu wel heb met de nieuwe sim, ik heb overdag altijd mijn bluetooth aanstaan.
Nooit problemen gehad maar nu valt ie steeds uit na 1 a 2 uur. Wat heeft dit nu met de sim te maken...
Echt vreemd toestel, sommige hebben problemen en andere niet.
Als het een software probleem is van LG, waarom werkt 1 van de 2 toestellen van ons zonder problemen en de ander wel.
Ik ben benieuwd naar die LG update of die gaat helpen, want mijn geduld raakt op. Erg jammer vind hem verder goed en lekker snel werken.
[/quote]
Heb er ook last van, en niet enkel reboots, maar ook vastlopers, en accu dat op minder dan 4u tijd leeg is
kijk na of alles uit staat zoals gps, bt, data ... maar nee dat is het dus niet. en ik gebruik(te) hem ook als wekker maar nu dus niet meer, zeer vervelend,, vandaag was hij ook uitgevallen, stak hem aan 1% accu had ik nog, en deze morgen laten opladen tot 5u en denk dat ie rond 8 - 9 u is uitgevallen heb al een fabrieks reset gedaan maar da helpt niet, dus ja maandag die komt even vip bellen, zit momenteel in het buitenland, waar ik ook de gps regelmatig nodig heb, en dus ook niet 100% meer te vertrouwen is, spelletjes speel ik niet vaak, maar als ik ze speel heb ik soms last dat ie ze zomaar stopt, of vastloopt ook...nu daar ben ik dus totaal niet tevreden mee, ook al is ie snel ,,, heb dan liever iets minder snel dan alle bovenvermelde problemen te hebben!! dus vippen maar zou ik zeggen, en ik zie wel wat ze ermee doen,