• DeKoetsier
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-11 14:00
Van de LG facebook:

To all users of the LG Optimus 2X! As it is always important to keep your smarpthone updated, we're sharing with you that there will be a software update starting mid to end of May. This month's updates will include improved multimedia player support such as reinforced video format and music/video player functions as well as a more stabilized patch to prevent rebooting/freezing that are occurring for some users. LG is working hard to maximize user experience as always. Please check with your local LG service centers for when and how you can get these updates. Cheers!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Wel vaag dat de Optimus One dan misschen nog eerder Gingerbread heeft dan het huidige vlaggenschip. http://www.androidplanet....ndroid-2-3-3-gingerbread/

Maar in ieder geval goed om te zien dat LG updates nu meer aandacht geeft dan vroeger.

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-11 15:14
Supremo schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:08:
Wel vaag dat de Optimus One dan misschen nog eerder Gingerbread heeft dan het huidige vlaggenschip. http://www.androidplanet....ndroid-2-3-3-gingerbread/

Maar in ieder geval goed om te zien dat LG updates nu meer aandacht geeft dan vroeger.
One is de eerste die is uitgekomen.

Dus ze gaan van 1e release naar de laatste denk ik.

Hoop wel dat wij 2.3.4 en niet 2.3.3

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-10 13:15
justin_ti schreef op maandag 16 mei 2011 @ 15:27:
Nee geen GGB, dan zouden ze het wel groter aankondigen. Er was al wel een versie uitgelekt van gingerbread, maar die laat nog even op zich wachten.
Was de versie voor de T-mobile versie zeker die met vanilla android komt?

• Xmoo
Frigolamptje schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:14:
[...]

Was de versie voor de T-mobile versie zeker die met vanilla android komt?
Ja,

Ik denk dat het allemaal 2.3.3 wordt.

Optimus one krijgt officieele 2.3.3
Gelekte G2X is ook 2.3.3

Dus ga vanuit dat ook voor O2X 2.3.3 wordt.
Wel jammer, maar als zij de source code vrijgeven, kunnen de devs cm7 sneller af maken :D
en dan wel 2.3.4 :D

• Rosto
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-11 15:45
En jawel!! Gisteren 5 apps met een update beschikbaar. Ik laat 't ding updaten... daarna BAF! reboot met een loop....

Dusss.. kon ik weer lekker half uurtje pielen om factory reset en apps terug restoren..... :(

LG zijn jullie aan het slapen ofzo :z .... Kom maar gauw met die update/patch en maken je klanten blij met een stabiele supertelefoon!

Stay young forever!

• Xmoo
Rosto schreef op maandag 16 mei 2011 @ 17:21:
En jawel!! Gisteren 5 apps met een update beschikbaar. Ik laat 't ding updaten... daarna BAF! reboot met een loop....

Dusss.. kon ik weer lekker half uurtje pielen om factory reset en apps terug restoren..... :(

LG zijn jullie aan het slapen ofzo :z .... Kom maar gauw met die update/patch en maken je klanten blij met een stabiele supertelefoon!
Raar, zou toch een van die apps kunnen zijn. Hoeft niet perse LG te zijn.

• Rosto
Nee, hoeft niet perse LG te zijn.. maar waren geen rare apps ofzo... Die moet je toch gewoon kunnen updaten zonder dat meteen de hele telefoon in de stress schiet?? :?

Btw.. na het starten kwam nog wel het unlockscherm heel eventjes, zag dat media werd gelezen, alleen geen vraag voor PIN meer... daarvoor rebootte 't beessie al..

Lijkt me ook geen hardwareprobleem verder (bij mij) maar typisch software... Toch maar afwachten tot LG met iets komt.

Trouwens over die eerder gemelde update... kan zijn dat LG het nog steeds heeft over de v10D als oplossing... wat geen oplossing is trouwens. Nou ja, we zien 't wel...

Stay young forever!

• Xmoo
Rosto schreef op maandag 16 mei 2011 @ 17:29:
Nee, hoeft niet perse LG te zijn.. maar waren geen rare apps ofzo... Die moet je toch gewoon kunnen updaten zonder dat meteen de hele telefoon in de stress schiet?? :?

Btw.. na het starten kwam nog wel het unlockscherm heel eventjes, zag dat media werd gelezen, alleen geen vraag voor PIN meer... daarvoor rebootte 't beessie al..

Lijkt me ook geen hardwareprobleem verder (bij mij) maar typisch software... Toch maar afwachten tot LG met iets komt.

Trouwens over die eerder gemelde update... kan zijn dat LG het nog steeds heeft over de v10D als oplossing... wat geen oplossing is trouwens. Nou ja, we zien 't wel...
Denk niet dat het 10D is. Ik denk toch iets groters, anders zouden ze het niet big announcen.
En dan zouden geen release roms lekken maar test roms met gingerbread.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Reported on phandroid.com today:
----------
LG informed us that they’ve found the issue and have applied a fix
"The patch that we’re issuing will address the random freezing or rebooting problem that we’ve identified when:
- the phone is being charged
- the power button is pressed to wake up the phone
- the phone is in stand-by mode"
----------
http://phandroid.com/2011/05/16/lg-o...andom-reboots/

[ Voor 23% gewijzigd door Xmoo op 16-05-2011 17:52 ]

• Wafje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-11 18:04
Geelco schreef op maandag 16 mei 2011 @ 15:36:
Van de LG facebook:

To all users of the LG Optimus 2X! As it is always important to keep your smarpthone updated, we're sharing with you that there will be a software update starting mid to end of May. This month's updates will include improved multimedia player support such as reinforced video format and music/video player functions as well as a more stabilized patch to prevent rebooting/freezing that are occurring for some users. LG is working hard to maximize user experience as always. Please check with your local LG service centers for when and how you can get these updates. Cheers!
heb je daar een linkje van?

• Frigolamptje
2Silent schreef op maandag 16 mei 2011 @ 17:53:
[...]

heb je daar een linkje van?
Via de twitter link 2 of 3 posts hoger kom je er.

• Xmoo
Hmz....

Of toch een normale rom uppdate en geen 2.3

----------
"The patch that we’re issuing will address the random freezing or rebooting problem that we’ve identified when:
----------
http://bit.ly/k21grB

[ Voor 10% gewijzigd door Xmoo op 16-05-2011 17:58 ]

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Xmoo schreef op maandag 16 mei 2011 @ 17:55:
Hmz....

Of toch een normale rom uppdate en geen 2.3

----------
----------
http://bit.ly/k21grB
Aha nice! :) Hopen dat ze dat ook doorvoeren in de FR en CM7 Roms, want die hebben er namelijk ook last van.

• Wafje
edit: nvm :)

[ Voor 120% gewijzigd door Wafje op 16-05-2011 18:11 ]

• Frigolamptje
Browser deed vervelend

[ Voor 98% gewijzigd door Frigolamptje op 16-05-2011 18:13 ]

• Frigolamptje

• WeAreLegion
  • Niet online
Zo ik ben weer even terug naar stock. Ik wacht wel even tot al die patches en dergelijke uit zijn en wat ze gaand oen met CM7 enzo. Elke morgen wakker worden en dan merken dat me telefoon uit staat is ook niet echt handig (gebruik hem als wekker).

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:48
Vreemd, dat heb ik dus met CM7 niet.
Waarschijnlijk omdat ik een gewone wekker heb :P

• WeAreLegion
  • Niet online
Fire69 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 20:17:
Vreemd, dat heb ik dus met CM7 niet.
Waarschijnlijk omdat ik een gewone wekker heb :P
Nee, maar goed dat is gewoon de zelfde bug als die in de zelfde stock zit, Ben helaas de enigste niet. Maar goed nieuwe patch dus binnenkort dus ik wacht gewoon rustig af. Ben verder nog steeds erg tevreden met me telefoon.

Verwijderd

Verplaatsts --> Ik draai nog steeds de rom van lg (laatste versie normaal) en gisteren ging het mis, wifi die error geeft, traag lopend af en toe en about phone hangt gewoon.

Als ik de phone herstart dan gaat bet beter, maar na enkele minuten is het weer gedaan. Laatste software die ik heb geinstalleerd is Opera Mobile en Dungeon Defenders.

• Xmoo
Korea heeft een update binnen:

"Faster internet browsing
Support .mkv
Hardware support for 720p h.264 4.1hp
60 frame xvid works
Little bit better LG home
Little bit faster for everything.

It's awesome, but sadly... its not gingerbread....."

• Fire69
Nevertheless, goed nieuws!
Het is toch een teken dat LG echt wel bezig is met de problemen.
Hopelijk komen de verbeteringen ook in de custom roms terecht. :-)

Verwijderd

Heeft er iemand een link naar uitleg over Auto-Sync en Background Data ? Blijkbaar Kan je dit instellen maar ook per applicatie ?

• r.stanneveld
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06-03 07:27
Net mijn telefoon na 3 daagen en 21 uur maar weer eens aan de lader gedaan.
batterij was nog op 36%
Ok heb er geen moer mee gedaan maar toch netjes :P
Naturlijk wel op 3g en verbiding met het netwerk (anders kan ik niet gebeld worden) :P
Na mijn eerste ramp x2 is dit toch wel een verademing.
Reboots en uitvallen ook nooit meer gehad.

Gewoon standaard rom, aleen data verbinding uit, als ik iets wil marketten zet ik dat zelf wel aan.

[ Voor 13% gewijzigd door r.stanneveld op 17-05-2011 09:34 ]

• WeAreLegion
  • Niet online
Wel fijn dat ze toch nog updaten voor dat ze GB de deur uit doen. Geeft me toch wel iets meer vertrouwen in LG na mijn viewty debacle

• justin_ti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-11 06:43
Mag ik degenen die geïnteresseerd zijn in custom roms uitnodigen voor het vernieuwde custom rom topic?

[LG Optimus 2x Speed] Rooten en Custom ROM's

Ik zoek nog een mede eigenaar die de teksten hier en daar aan kan vullen in de starterspost.

• Fire69
r.stanneveld schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 09:33:
Net mijn telefoon na 3 daagen en 21 uur maar weer eens aan de lader gedaan.
batterij was nog op 36%
Ok heb er geen moer mee gedaan maar toch netjes :P
Naturlijk wel op 3g en verbiding met het netwerk (anders kan ik niet gebeld worden) :P
Na mijn eerste ramp x2 is dit toch wel een verademing.
Reboots en uitvallen ook nooit meer gehad.

Gewoon standaard rom, aleen data verbinding uit, als ik iets wil marketten zet ik dat zelf wel aan.
WTF! Bijna 4 dagen? 8)7

Maar wat bedoel je met wel op 3g, maar data uit? Kan je toch evengoed 3g ook uitzetten?

• thedicemaster
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09-2024
mugen power batteries heeft nu ook een batterij voor de optimus 2x speed.
http://www.mugen-power-ba...2x-p990-t-mobile-g2x.html
ik heb er gisteren eentje besteld, ze worden wel pas in juni verzonden.

telefoon wordt wat dikker, maar kan tot wel 3 keer langer mee gaan.

• SytseHartvelt
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:06
thedicemaster schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 12:41:

Wat is jouw ervaring met die webshop?
Ik vind dit namelijk wel een heel mooi product:
http://www.mugen-power-ba...ith-2nd-battery-slot.html
Gecombineerd met een tweede batterij van ebay, die ik dan dagelijks meeneem, geeft dat hetzelfde effect (een telefoon waar ik wel de hele dag op durf te gamen :p), zondar dat hij dik en afzichtelijk (sorry, mijn mening) wordt.

• Fire69

WTF? 108$? 8)7
Veel WTF's vandaag :+

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Want want!! 108$... hmmm wait wait!! :p

Dikker maakt me niet uit, ik heb hem niet voor de show.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• WeAreLegion
  • Niet online
SytseHartvelt schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 12:52:
[...]
Wat is jouw ervaring met die webshop?
Ik vind dit namelijk wel een heel mooi product:
http://www.mugen-power-ba...ith-2nd-battery-slot.html
Gecombineerd met een tweede batterij van ebay, die ik dan dagelijks meeneem, geeft dat hetzelfde effect (een telefoon waar ik wel de hele dag op durf te gamen :p), zondar dat hij dik en afzichtelijk (sorry, mijn mening) wordt.
Vind die cradle wel erg nice inderdaad, maar heb verder geen ervaring met deze site. Ben benieuwd of iemand dat wel heeft.

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-10 09:40
WeAreLegion schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:16:
[...]
Vind die cradle wel erg nice inderdaad, maar heb verder geen ervaring met deze site. Ben benieuwd of iemand dat wel heeft.
Kan allemaal in dit topic. :)

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
Nieuwe update beschikbaar die (zoals LG zegt) het reboot / freeze probleem oplost!! In NL volgens mij nog niet, maar Koreanen hebben versie 10S gekregen. Zal voor ons wel snel verschijnen hoop ik!
The patch that we’re issuing will address the random freezing or rebooting problem that we’ve identified when:
- the phone is in stand-by mode
http://phandroid.com/2011...pe-to-fix-random-reboots/

• benji83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-04 15:58
Ik heb nu 1 keer een reboot gehad, nadat ik de hele dag heel veel gebruik had gemaakt van de telefoon.
Echt heel veel bellen (bijna 2 uur), veel e-mails en SMS, daarbij nog wat browsen, muziek (radio en MP3), en ga zo maar door.
's Avonds had ik nog 42% batterij over (wat ik erg netjes vind) en zie ineens de touch buttons oplichten uit mijn ooghoek, en was dus aan het uitgaan en daarna direct weer aan.

Vervolgens werkte alles weer prima en heeft hij het eind van de dag gehaald zonder issues.
Echter de volgende ochtend bleek dat er toch iets vreemds was.
Ik kwam op mijn werk aan, met de bus gegaan dus muziek op gezet, ik kijk naar mijn scherm en zie dat de batterij aangeeft dat hij half leeg is.
Ik denk, die heeft niet opgeladen.
Volgens de stats was hij op 42%, hetzelfde als de vorige avond dus.
Aan de lader gelegd, maar er kwam na 20 minuten niets bij!
Reboot gedaan, batterij helemaal vol.

Al emt al vind ik de problemen die ik ervaar acceptabel. Op de issue na dat ik niet gebeld kon worden dan, wat nu niet meer voor komt gelukkig.

• Sheppie
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-11 07:15
benji83 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:20:
Ik heb nu 1 keer een reboot gehad, nadat ik de hele dag heel veel gebruik had gemaakt van de telefoon.
Echt heel veel bellen (bijna 2 uur), veel e-mails en SMS, daarbij nog wat browsen, muziek (radio en MP3), en ga zo maar door.
's Avonds had ik nog 42% batterij over (wat ik erg netjes vind) en zie ineens de touch buttons oplichten uit mijn ooghoek, en was dus aan het uitgaan en daarna direct weer aan.

Vervolgens werkte alles weer prima en heeft hij het eind van de dag gehaald zonder issues.
Echter de volgende ochtend bleek dat er toch iets vreemds was.
Ik kwam op mijn werk aan, met de bus gegaan dus muziek op gezet, ik kijk naar mijn scherm en zie dat de batterij aangeeft dat hij half leeg is.
Ik denk, die heeft niet opgeladen.
Volgens de stats was hij op 42%, hetzelfde als de vorige avond dus.
Aan de lader gelegd, maar er kwam na 20 minuten niets bij!
Reboot gedaan, batterij helemaal vol.

Al emt al vind ik de problemen die ik ervaar acceptabel. Op de issue na dat ik niet gebeld kon worden dan, wat nu niet meer voor komt gelukkig.
Heb je een stock rom of draai je custom. Ik meende te lezen op XDA dat een aantal custom roms hier inderdaad problemen mee hebben (of hadden). Die bleven dan heel raar steken op 40%.

Voor dat niet gebeld worden heb ik nog geen issues mee gehad

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-11 18:51
Mijn ervaring is opzich ook wel goed. Heb de telefoon nu ongeveer 3 weken en heb denk ik 3 keer gehad dat ik opeens de pincode moest invullen. Aantal dagen geleden had ik voor het eerst, en hopelijk voor het laatst, dat de telefoon niks meer deed. Batterij eruit en erin en hij werkte weer. Hopelijk gebeurd dit niet te vaak, anders wordt de tevredenheid omgedraaid tot ergenis :)

Over batterij gebruik ben ik trouwens ook best te spreken. Ik game ongeveer een half uur tot langer per dag, en check regelmatig facebook/twitter en internet opzich. Doe er ongeveer 2 dagen mee.

• benji83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-04 15:58
Ik heb gewoon de stock rom draaien ja.
Heb het maar 1 keer gehad hoor, na een spontane reboot, en na nog een reboot was het weer goed.

Voor ik aan een custom rom ga beginnen wil ik eerst gingerbread afwachten, als dat allemaal goed werkt hoef ik geen custom rom.

• jan100
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-03 10:07
Volgens mij heb ik de oorzaak van het "2G probleem" (issue waarbij bij een 2G verbinding noise / interferentie optreedt, hetzelfde geluid wanneer je een GSM dicht bij een speaker houdt) ontleed:

1)
Het probleem van interne interferentie treedt uitsluitend op bij een 2G verbinding, niet bij 3G

2)
Het probleem valt direct weg zodra je de telefoon i/d handsfree modus zet

3)
Elke optimus 2x heeft hier volgens mij last van (heb er 3 gehad, allemaal hetzefde probleem) echter het is met name hoorbaar voor degene met wie je belt, dus het zal nog niet iedereen opgevallen zijn.

4)
Het doet zich uitsluitend voor in kleine ruimtes (bijvoorbeeld in de auto), niet in de open lucht

5)
Waarschijnlijk wordt het 2G signaal dusdanig versterkt, dat in kleine ruimtes dit leidt tot interferentie met de interne speaker. De handsfree speaker is blijkbaar beter afgeschermd tegen electromagnetische storing

Hopelijk is dit software-matig te verbeteren, door bijvoorbeeld betere filters (wordt er nu uberhaupt iets gedaan aan filtering ?)

Of door het 2G-signaal minder hard te versterken.

Want ik moet zeggen dat het moment waarop het zicht voordoet het voor degene met wie je belt de gesprekskwaliteit onacceptabel slecht is, zeker voor z'n dure telefoon.

Dit is wat mij betreft het enige nadeel bij mijn telefoon, voor de rest super tevreden ! (geen reboots, en redelijke accuduur)

[ Voor 6% gewijzigd door jan100 op 17-05-2011 23:27 ]

• Samson_1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-05 22:04
hey,

Sinds vandaag een mobiel internet abbo gekregen. Nu is het probleem dat ik op geen enkele manier op mobiel internet geraak.
Zie ook geen symbooltje van 3G fzo. Uit de handleiding kan ik ook niet veel afleiden.
Iemand die me kan helpen

bedankt

• Sheppie
Samson_1990 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:59:
hey,

Sinds vandaag een mobiel internet abbo gekregen. Nu is het probleem dat ik op geen enkele manier op mobiel internet geraak.
Zie ook geen symbooltje van 3G fzo. Uit de handleiding kan ik ook niet veel afleiden.
Iemand die me kan helpen

bedankt
Ik denk eigenlijk niet dat dit het probleem zou zijn maar mijn vriendin had dit probleem ook, de APN instellingen controleren of de gegevens van je provider erin staan. Deze staan onder instellingen > draadloze verbindingen> mobiele netwerken > namen toegangspunten. Zet hier de APN instellingen van je provider erbij. Deze horen gepushed te worden dacht ik maar niet bij iedereen ofzo :?

Ik heb het ook heel af en toe op mijn custom rom. Draai je een custom rom of niet?

[ Voor 7% gewijzigd door Sheppie op 18-05-2011 15:16 ]

• Edzeau
Samson_1990 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:59:
hey,

Iemand die me kan helpen

bedankt
Iets meer info zou mooi zijn (provider?). Verder is dit hoogstwaarschijnlijk geen 2x probleem, maar moet je enkel nog de juiste gegevens van je provider invullen in de telefoon.

http://tinyurl.com/3uvdjgm

Edit: Zoals hierboven dus. :)

Verwijderd

heeft de lg optimus al een hogere versie van android (stock) dan 2.3.3

aangezien alle versies van android onder deze versie een enorm datalek hebben?

http://www.volkskrant.nl/...-gigantisch-datalek.dhtml

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-10 17:49
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:28:

Neem even de moeite om dit topic door te lezen en dan heb je je antwoord...

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:28:

Laten we eens zoeken...

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• Wafje
Heeft iemand de app 'elixir' geïnstalleerd staan? Zoja, als je op CPU info klikt, hoeveel processors toont hij dan aan? Hier toont hij 1 terwijl ik toch wel dacht dat de O2X 2 CPU kernen heeft..

• hoipimniet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:26
2Silent schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:04:
Heeft iemand de app 'elixir' geïnstalleerd staan? Zoja, als je op CPU info klikt, hoeveel processors toont hij dan aan? Hier toont hij 1 terwijl ik toch wel dacht dat de O2X 2 CPU kernen heeft..
Elixir heb ik niet, maar wel CPU Master. Deze detecteert processor 0 en processor 1....

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-10 17:49
2Silent schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:04:
Is Elixir wel geschikt gemaakt voor de Tegra 2 ?
Zoniet, dan zal hij inderdaad geen 2 cpu's zien maar slechts 1

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

• hoipimniet
Heb 'm zojuist gedownload, en hij geeft inderdaad 1 processor aan. Aan de andere kant geeft hij ook aan dat de camera slechts 720p kan opnemen. Lijkt me dat de app onze telefoon nog niet ondersteunt.

• Wafje
hoipimniet schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:07:
[...]

Elixir heb ik niet, maar wel CPU Master. Deze detecteert processor 0 en processor 1....
Hmm, ik heb even CPU master geïnstalleerd en ik zie hetvolgende:
Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/_W8Mn_c1Q2vI/TdPV0u1KPKI/AAAAAAAAABA/JUQoT_Cbf-E/s512/2011-05-18%2016.16.19.png
Hij toont dus maar 1 processor. Maar als ik even wachtte (30 seconden ofzo), dan zag ik een 2de processor verschijnen maar deze verdween na enkele seconden weer.
Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/_W8Mn_c1Q2vI/TdPV0eDh3MI/AAAAAAAAAA8/RSxml50aCf0/s512/2011-05-18%2016.16.28.png

Wil dit zeggen dat er iets mis is met mijn processor want ik ervaar dat deze telefoon toch niet zo heel bijster snel is. Ik kan wel met geena ndere androidfoon vergelijken want dit is mijn eerste android.

@hoipimniet: ja dat zag ik ook. Dat is de meest logische verklaring :)

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-10 13:38
2Silent schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:26:
[...]

Wil dit zeggen dat er iets mis is met mijn processor want ik ervaar dat deze telefoon toch niet zo heel bijster snel is. Ik kan wel met geena ndere androidfoon vergelijken want dit is mijn eerste android.
Bij mij doet hij hetzelfde, neem aan dat de app niet goed is. Als je telefoon langzaam aanvoelt moet je misschien eens launcherpro installeren. Daarmee is de launcher in ieder geval super snel en zeer mooi met de transition effects. Als je echt wilt testen of je processor goed is zou ik een tegra 2 spel downloaden en spelen. In tegra zone heb je een gratis spel (dungeon defenders dacht ik). Als die gewoon soepel draait is er niks mis met je processor zou ik zeggen.

• Wafje
shenr schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:38:
[...]

Bij mij doet hij hetzelfde, neem aan dat de app niet goed is. Als je telefoon langzaam aanvoelt moet je misschien eens launcherpro installeren. Daarmee is de launcher in ieder geval super snel en zeer mooi met de transition effects. Als je echt wilt testen of je processor goed is zou ik een tegra 2 spel downloaden en spelen. In tegra zone heb je een gratis spel (dungeon defenders dacht ik). Als die gewoon soepel draait is er niks mis met je processor zou ik zeggen.
LauncherPro heb ik staan, af en toe toch wat last van een lag. Vooral bij het unlockscherm maar daar heeft iedereen last van dacht ik, niet? En natuurlijk tijdens het installeren :)
En Dungeon Defenders loopt redelijk vlot, dus alles is toch in orde denk ik

• Samson_1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-05 22:04
Jeroen04 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:16:
[...]

Iets meer info zou mooi zijn (provider?). Verder is dit hoogstwaarschijnlijk geen 2x probleem, maar moet je enkel nog de juiste gegevens van je provider invullen in de telefoon.

http://tinyurl.com/3uvdjgm

Edit: Zoals hierboven dus. :)
Sheppie schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:13:
[...]

Ik denk eigenlijk niet dat dit het probleem zou zijn maar mijn vriendin had dit probleem ook, de APN instellingen controleren of de gegevens van je provider erin staan. Deze staan onder instellingen > draadloze verbindingen> mobiele netwerken > namen toegangspunten. Zet hier de APN instellingen van je provider erbij. Deze horen gepushed te worden dacht ik maar niet bij iedereen ofzo :?

Ik heb het ook heel af en toe op mijn custom rom. Draai je een custom rom of niet?
instellingen stonden correct bij de APN instellingen. Probleem is inmiddels verholpen. Heb het apparatuur gereset en hij deed het meteen.

• Edzeau
Ondertussen niet eens tijd voor een 2e deel van dit topic? :)

• WeAreLegion
  • Niet online
Jeroen04 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 00:06:
Dont know misschien om het wat overzichterlijker te houden maar goed er is een zoek functie ;) dat scheelt. Ik ben weer terug naar stock zoals ik tijdje terug al zei en eigenlijk doet ie het best prima heb nog geen reboot gehad en hij ging gister 19 uur mee ongeveer, en heb er mee gewhatsapped en gps gebruikt en gebeld en noem maar op.

• PatrickvL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-11 11:43
shenr schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:38:
[...]

Dit komt doordat de tweede processor uiteschakeld wordt als 'ie niet gebruikt wordt. Ik meen ergens gelezen te hebben dat de implementatie dusdanig is dat je 'm op Linux niveau dan ook daadwerkelijk niet meer ziet (sorry kan even niet meer vinden waar ik dat gelezen heb...). De app lijkt me dus wel goed.

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-10 13:38
PatrickvL schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 08:33:
[...]

Dit komt doordat de tweede processor uiteschakeld wordt als 'ie niet gebruikt wordt. Ik meen ergens gelezen te hebben dat de implementatie dusdanig is dat je 'm op Linux niveau dan ook daadwerkelijk niet meer ziet (sorry kan even niet meer vinden waar ik dat gelezen heb...). De app lijkt me dus wel goed.
Dit bedacht ik mij ook al als mogelijke verklaring, maar vond het niet logisch dat hij dan helemaal verdwijnt. Maar wat jij zegt zal wel kloppen idd.

@2Silent: Dat van de unlockscherm en tijdens het installeren komt door de software en niet de hardware. LG heeft het gewoon niet goed genoeg geoptimaliseerd. Gingerbread zal veel verhelpen verwacht ik en als LG op termijn meer tijd steekt in het optimaliseren verwacht ik dit soort hikjes ook verdwijnen. Maar je hebt een punt, ze zijn annoying, vooral omdat je weet dat het toestel snel genoeg moet zijn om dit niet te hebben.

• Frigolamptje
shenr schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 12:25:
[...]

Dit bedacht ik mij ook al als mogelijke verklaring, maar vond het niet logisch dat hij dan helemaal verdwijnt. Maar wat jij zegt zal wel kloppen idd.

@2Silent: Dat van de unlockscherm en tijdens het installeren komt door de software en niet de hardware. LG heeft het gewoon niet goed genoeg geoptimaliseerd. Gingerbread zal veel verhelpen verwacht ik en als LG op termijn meer tijd steekt in het optimaliseren verwacht ik dit soort hikjes ook verdwijnen. Maar je hebt een punt, ze zijn annoying, vooral omdat je weet dat het toestel snel genoeg moet zijn om dit niet te hebben.
Het is idd frustrerend, dual core zou net supervlot moeten zijn met multitasking... hopelijk is één en ander beter geoptimaliseerd in Gingerbread. Browser mag ook wel nog wat sneller :)

• Wafje
Jeroen04 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 00:06:
Misschien bij het uitkomen van de fix?

@frigolampje: laten we daarop hopen :) (mss zal er veel veranderen bij de fix die hopelijk binnenkort naar belgië/nederland komt)
Weet iemand er al iets meer van?

• Mirage
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-10 20:19
2Silent schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:14:
[...]

Misschien bij het uitkomen van de fix?

@frigolampje: laten we daarop hopen :) (mss zal er veel veranderen bij de fix die hopelijk binnenkort naar belgië/nederland komt)
Weet iemand er al iets meer van?
Faster internet browsing
Support .mkv
60 frame xvid works

https://www.afrikareisopmaat.nl

• hoipimniet
Mirage schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:35:
[...]
Faster internet browsing
Support .mkv
60 frame xvid works
NICE! Vooral de mkv-support en de little bit faster everything :)

Verwijderd

ik heb net te horen gekregen dat voor eind juni andriod 2.3 uit komt voor de optimus 2x
van LG klantenservice.

• Sheppie
Hmm, ik heb net gelezen op XDA dat het reboot probleem dus wel degelijk (volgens LG Australië dan) een software probleem is.

De belangrijkste quote van het nieuwsbericht:
LG Australia marketing director Brad Read confirmed that the problems related to the incompatibility of the phone's software – developed with Google’s Android 2.2 Froyo – and the handset's dual core processor.
Het ligt dus gewoon aan Froyo en misschien dat ze de optimus 2X toch iets te snel hebben uitgebracht zonder deze bug eruit te halen. De update waarover we gehoord hebben fixt dit dus.

Voor diegene die het hele bericht willen lezen:
http://www.itnews.com.au/...gs-out-of-optimus-2x.aspx

• Xmoo
Spanje heeft de nieuwe update binnen. 10C
Dus binnekort ook voor ons.

• Wafje
Xmoo schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 20:09:
Spanje heeft de nieuwe update binnen. 10C
Dus binnekort ook voor ons.
is 10c niet hetzelfde als de 10a maar dan voor de koreaanse versie?

• WeAreLegion
  • Niet online
2Silent schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 22:52:
[...]

is 10c niet hetzelfde als de 10a maar dan voor de koreaanse versie?
Nee, korea begon volgens mij al met een hoger letter als ik me niet vergis, wij gingen van 10a naar 10b (als je via OTA deed) dus logische stap is dan 10c :) maar het is niet de zelfde.

• Wafje
WeAreLegion schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 22:54:
[...]

Nee, korea begon volgens mij al met een hoger letter als ik me niet vergis, wij gingen van 10a naar 10b (als je via OTA deed) dus logische stap is dan 10c :) maar het is niet de zelfde.
10a = 10c
en 10b = 10d
dacht ik, gebruik maar even de zoekfunctie ;)

edit:http://android.modaco.com...rough-lg-update-software/
10c en 10d waren voor de branded versies.

[ Voor 20% gewijzigd door Wafje op 19-05-2011 23:51 ]

• Rosto
En jawel.. een spontane reboot.. Al liggend op mijn bureau en BAF! reboot..

Hmmmm...............

Toestel wordt minder leuk zo....

Grr..

Stay young forever!

• Julius
  • Laatst online: 10-11 23:08
sinds ik de custom rom heb geen enkele reboot meer gehad. Lijkt dus aan de LG rom te liggen!!

• DeKoetsier
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-11 14:00
Sinds ik op stock geroot (sns, carhome en fsecure freezed) de app juicedefender heb verwijderd, heb ik nooit een reboot gehad. (Heb ook setcpu standby 216mhz staan)

Maar het belangrijkste: de rebootfix update met allemaal andere goeie extra‘s is onderweg!

Verwijderd

nog wat nieuws hij komt er nu aan.

LG Optimus 2X Speed krijgt update

Door Bart Vuijk, vrijdag 20 mei 2011 11:03 | 1 reactie | Bron: Engadget

De LG Optimus 2X Speed krijgt een update, die een bug moet verhelpen. Bij sommige eigenaren van het toestel blijft het ding maar rebooten. Dat moet na installatie van de update afgelopen zijn.

Het is bij sommige 2X-telefoons schering en inslag dat het toestel compleet willekeurig opnieuw wordt opgestart en afgesloten. LG heeft vastgesteld dat het probleem zich vooral voordoet als het apparaat oplaadt, als de powerknop wordt ingedurkt of als de telefoon in standby modus staat. Dus eigenlijk erg vaak. Het probleem zou zich vooral voordoen bij de eerste 'batch' van de telefoons.

De Koreaanse telefoonfabrikant heeft tegen Engadget bevestigd dat de telefoons een update krijgen. Zowel in Europa als in de VS wordt die deze week uitgerold. Europa heeft bij dit proces een lichte voorsprong.

De update zal in de meeste gevallen over the air op de telefoon zelf binenkomen. Of dat zo gebeurt, hangt wel af van de telco en het land waar de Optimus 2X Speed-bezitter zich bevindt.

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 19:56:
nog wat nieuws hij komt er nu aan.
Dat die update er aankwam was al wel bekend hoor ;).

• WeAreLegion
  • Niet online
2Silent schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 23:48:
[...]

10a = 10c
en 10b = 10d
dacht ik, gebruik maar even de zoekfunctie ;)

edit:http://android.modaco.com...rough-lg-update-software/
10c en 10d waren voor de branded versies.
Dat klopt :) maar als je je telefoon opnieuw installeert via de software zelf krijg je ook 10d als ik me niet vergis. Dus ik denk zelf dat wij nu ook gewoon naar 10c gaan maar dat is even afwachten.

Verwijderd

Heb van narigheid dit toestel maar besteld ipv de SGS2, ik wilde persé Android en een groot scherm (op een Tab na) en dan zijn er niet zoveel kandidaten met dergelijke specs. Kennelijk zijn er nog genoeg issues met dit toestel maar dat neem ik op de koop toe. Ben geen vreemde wat betreft romupdate's dus dat moet goed komen.

Voordeel van dit toestel is wel dat ie wat robuuster aanvoelt dan de SGS2. Zal mij benieuwen morgen, zit nu met een SG Apollo (en die is echt klein)

offtopic:
[quote]
Uw bestelling bij blah met ordernummer blah is zojuist ingepakt. Vanavond rond 22:30 uur wordt uw bestelling verzonden en ontvangt u een verzendbevestiging.[/quote]

En zo hoort het _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2011 22:43 ]

• Frigolamptje
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 22:21:
Heb van narigheid dit toestel maar besteld ipv de SGS2, ik wilde persé Android en een groot scherm (op een Tab na) en dan zijn er niet zoveel kandidaten met dergelijke specs. Kennelijk zijn er nog genoeg issues met dit toestel maar dat neem ik op de koop toe. Ben geen vreemde wat betreft romupdate's dus dat moet goed komen.

Voordeel van dit toestel is wel dat ie wat robuuster aanvoelt dan de SGS2. Zal mij benieuwen morgen, zit nu met een SG Apollo (en die is echt klein)
Als het goed is zal je normaal niet al te veel problemen hebben met het toestel, voor zover ik lees waren dat vooral de eerste toestellen. Anyway, een update is onderweg mocht je alsnog problemen hebben, maar bij mij gaat alles goed (ook met stock roms). Enige nadeel is dat er geen Gingerbread is, scheelt toch heel veel qua snelheid, maar als het goed is moeten we daar niet meer zo lang op wachten :)

Verwijderd

Frigolamptje schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 23:20:
[...]

Als het goed is zal je normaal niet al te veel problemen hebben met het toestel, voor zover ik lees waren dat vooral de eerste toestellen. ...
Zoals nu met de SGS2 vrees ik. Heb de Apollo noodgedwongen moeten kopen (was heerlijk goedkoop) omdat mijn WiMo toestellen aan het begeven zijn. (Voornamelijk gemiste calls, rotte accus en display issues)

Nog een voordeel voor de LG: een miniport HDMI ipv een MHL kreng.

• Fire69
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 23:33:
[...]

Nog een voordeel voor de LG: een minimicroport HDMI ipv een MHL kreng.
:)

Verwijderd

Dedicated had beter geweest dan :+

• justin_ti
Ik heb het idee dat de LG stukken minder stomme bugjes heeft als de SGSII, als ik dat topic zo door kijk. Er zijn zeker veel mensen met een pech-toestel, maar ook veel mensen die een goede hebben. Heb je een goede, dan is hij ook echt goed. Heb je een pech-toestel, dan zou je hem dus eigenlijk gewoon om moeten ruilen. Ik kan verder niet echt dingen noemen waar de LG slecht in is.

Ze zouden eigenlijk een screenprotector voor de camera moeten maken, want dat schermpje aan de achterkant is glas (ik heb het er af gesloopt, het brokkelde in 100000 stukjes, terwijl het zo plastic lijkt :P ) Volgens mij een polaroid filter ofzo, maar als hij eenmaal vet is krijg je m haast niet schoon meer. En het krast snel, wat zonde is van de foto's. Want de camera is verder echt wel oke!

[ Voor 42% gewijzigd door justin_ti op 21-05-2011 00:03 ]

• jan100
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-03 10:07
Over het 2G probleem (dat de optimus met zichzelf interfereert en dat dat dus een brom genereert voor met name degene met wie je belt)

Heb nu baseband 1035.21_2011502 geinstalleerd. (koreaanse baseband) en hiermee is het 2G probleem voor 95% opgelost !

Verdere ervaringen:
- Lijkt prima op de NL telefoons te doen; betere gesprekskwaliteit, met name bij 2G
- Snellere GPS fix
- Lijkt verder stabiel (nog geen reboots e/d)

[ Voor 4% gewijzigd door jan100 op 21-05-2011 16:35 ]

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
justin_ti schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 00:00:
Ik heb het idee dat de LG stukken minder stomme bugjes heeft als de SGSII, als ik dat topic zo door kijk. Er zijn zeker veel mensen met een pech-toestel, maar ook veel mensen die een goede hebben. Heb je een goede, dan is hij ook echt goed. Heb je een pech-toestel, dan zou je hem dus eigenlijk gewoon om moeten ruilen. Ik kan verder niet echt dingen noemen waar de LG slecht in is.
http://www.gsmarena.com/s...xy_s_ii-review-597p12.php

En lees ook de voorafgaande 11 pagina's ff om het eindoordeel niet uit z'n verband te trekken ;)
[...]

Want de camera is verder echt wel oke!
http://www.phonearena.com...-Camera-comparison_id2744

• Bensjero
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:28

Bensjero

Ik ben het, Bensjero.

@ hierboven, zonder dat poloroid achtige dekglaasje (in de backcover) wat alles zo blauwig maakt natuurlijk... 8)7 |:(

[ Voor 13% gewijzigd door Bensjero op 22-05-2011 11:53 ]

• Sheppie
Hoe krijg je dan "mooiere" foto's. Want als je het kapje iedere keer moet vervangen :?.

Zijn er dan misschien hoesjes voor die dit wel goed doen

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-11 14:38
Ik kom ff gedag zeggen, want ik ben over naar een SGSII. Bedankt voor alle tips enzo!

Het is nogal kapitaalvernietiging, maar ik ergerde me nogal aan een paar terkortkomingen van de LG 2X, m.n. de witbalans van de foto's. Ik maak graag foto's met m'n mobieltje, voor Facebook of voor een website waar ik vaak artikeltjes post, en de foto's van de LG zijn gewoon niet geschikt. Jammer, want verder een erg fijn toestel.

Nu ik de SGSII een paar dagen heb merk ik nog wel wat verschillen. Hieronder een lijstje pro en contra (vanuit mijn optiek dan). Het belangrijkste verschil moet wel apart vermeld worden, dat is het scherm,. Ik was heel tevreden over mijn LG, maar toen ik de SGSII ernaast legde... De LG ziet er dan dof grijs-roze uit, minder scherp ook en véél minder goed leesbaar in de zon.

Pro LG:
- Tegra games werken
- Micro HDMI werkt perfect
- Mooiere vormgeving

Pro Samsung:
- Sneller (met alles behalve games)
- Veel mooier scherm
- Betere witbalans in foto's
- Streaming audio werkt gewoon

Neutraal:
- Beide hebben bugs en design quirks

Groetjes,

Julian

edit: owja, ik ga hem zo te koop zetten in V&A, als iemand geïnteresseerd is graag een DM of een mailtje.

[ Voor 4% gewijzigd door Julian op 23-05-2011 12:01 ]

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:19
Ik heb het toestel vanaf de eerste week dat het beschikbaar was, spontane resets heb ik in totaal 5 gehad, zit nu al geruime tijd met een Modaco custom Rom (nu FR18 beta2), en met pimpmycpu het toestel op maximaal 1,3 mhz draaien..... geen enkel probleem voor het toestel....

Ik ben op zoek naar een instelling waarmee de contactpersonen automatisch op google (gmail) worden opgeslagen, moet nu telkens LG Suite omzetten naar Gmail...
Zoeken in het topic leverde niets op.

Offtopic:
zo, eindelijk m'n wachtwoord van tweakers gereset..... inloggen en reageren is weer mogelijk, tijd om ook actief bij te gaan dragen aan de O2X topics.

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:35
Julian schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:00:
Ik kom ff gedag zeggen, want ik ben over naar een SGSII. Bedankt voor alle tips enzo!
Haha precies wat ik ook van plan ben, als ik geld heb dan :P
Het is inderdaad kapitaalvernietiging, maarja dat zijn telefoon sowieso! :P

Nu nog ff wachten op een leuke deal, op MP van een zo goed als nieuw toestel voor de helft van de prijs ;)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

• WeAreLegion
  • Niet online
Zoveel sneller is die SGS2 volgens mij niet hoor, 1,2ghz en op android 2.3.3 imho kan je dat gewoon niet met elkaar vergelijken. Maar goed iedereen zijn ding/mening natuurlijk :)

• janegsm
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-11 08:37
Ik heb mijn en mijn vrouw hebben tegelijkertijd een 2X gekocht 1½ maand geleden.

Ze heeft Telfort en moest nieuwe SIM kaart halen omdat met de oude het data netwerk niet werkte.
De SIM kwam uit HTC diamond2 en werkte daarin perfect. Maar oke, met de nieuwe SIM werkte het ook in de 2X. Mijn vrouw heeft intussen reeds aantal games ed opgezet en gebruikt hem vaak.
Ze heeft nooit reboot problemen of andere problemen.

Ik heb elke nacht last van reboots, vastlopers ed. vanalles geprobeerd, dacht maybe niet opladen in de nacht, maar daar lag het niet aan. Nu zelfs zo dat ik de wekker niet kan gebruiken omdat het te onbetrouwbaar is.

Ik dacht laat ik ook eens een nieuwe sim bestellen (T-Mobile) wie weet...Maar jammer helpt niet.
Wat ik nu wel heb met de nieuwe sim, ik heb overdag altijd mijn bluetooth aanstaan.
Nooit problemen gehad maar nu valt ie steeds uit na 1 a 2 uur. Wat heeft dit nu met de sim te maken...
Echt vreemd toestel, sommige hebben problemen en andere niet.
Als het een software probleem is van LG, waarom werkt 1 van de 2 toestellen van ons zonder problemen en de ander wel.

Ik ben benieuwd naar die LG update of die gaat helpen, want mijn geduld raakt op. Erg jammer vind hem verder goed en lekker snel werken.

• Fire69
ruud2all schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:09:
[...]

Ik ben op zoek naar een instelling waarmee de contactpersonen automatisch op google (gmail) worden opgeslagen, moet nu telkens LG Suite omzetten naar Gmail...

[...]
Toevallig, ik was net bezig mijn contacts wat op te schonen en zo.
Alles wat ik op de phone aanpas, wordt auto gesynced met gmail.

Hoe heb je oorspronkelijk je contacts op je LG gekregen? Heb je ze misschien via LG Suite erop gezet?

Ga eens naar je contacts en doe daar Menu - More - Display options.
Welke contacts staan daar allemaal aangevinkt?
janegsm schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:35:
Ik heb mijn en mijn vrouw hebben tegelijkertijd een 2X gekocht 1½ maand geleden.

[...]

Ik ben benieuwd naar die LG update of die gaat helpen, want mijn geduld raakt op. Erg jammer vind hem verder goed en lekker snel werken.
Laat hem via de VIP gewoon omruilen? Een slechter toestel terugkrijgen dan wat je nu hebt gekregen lijkt onwaarschijnlijk :P

[ Voor 25% gewijzigd door Fire69 op 23-05-2011 13:48 ]

• janegsm
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-11 08:37
Ik zal eerst de update een kans geven.
Als dan nog niet oke dan zal ik idd de VIP service eens aanspreken.

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:19
[quote]Fire69 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:47:
[...]
Toevallig, ik was net bezig mijn contacts wat op te schonen en zo.
Alles wat ik op de phone aanpas, wordt auto gesynced met gmail.

Hoe heb je oorspronkelijk je contacts op je LG gekregen? Heb je ze misschien via LG Suite erop gezet?
--> Nope, alles werkt via m'n Gmail. Enkele contactpersonen aangemaakt en deze flash ik telkens terug via Titanium backup.... maar beter en mooier was dat deze via google lopen.

Ga eens naar je contacts en doe daar Menu - More - Display options.
Welke contacts staan daar allemaal aangevinkt?
--> Sinds gisteren heb ik alles behalve LG PC Suite aangevinkt.... ik heb ook geen contacten meer als LG PC Suite erin zitten.

[...]

Wat ik bedoel is volgende:
contacten --> menu --> nieuw contact
deze contacten worden automatisch opgeslagen als "type contact: Telefoon (LG PC Suite)", individueel kun je dit direct wijzigen in google..... maar het mooiste zou zijn dat dit standaard op google staat.

Bij je op een HTC Desire dit omzet naar google dan zal dit ook bij een volgende nieuwe contactpersoon weer op google staan. Bij de LG springt het telkens terug naar Telefoon (LG PC Suite).

• Fire69
ruud2all schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:41:
[...]

Wat ik bedoel is volgende:
contacten --> menu --> nieuw contact
deze contacten worden automatisch opgeslagen als "type contact: Telefoon (LG PC Suite)", individueel kun je dit direct wijzigen in google..... maar het mooiste zou zijn dat dit standaard op google staat.

Bij je op een HTC Desire dit omzet naar google dan zal dit ook bij een volgende nieuwe contactpersoon weer op google staan. Bij de LG springt het telkens terug naar Telefoon (LG PC Suite).
Ach zo.
Ik heb nog nooit een contact via de phone toegevoegd, dus dat had ik nog nooit gezien. :P
Lijkt inderdaad niet aan te passen... :/

Verwijderd

[quote]ruud2all schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:09:
Ik heb het toestel vanaf de eerste week dat het beschikbaar was, spontane resets heb ik in totaal 5 gehad, zit nu al geruime tijd met een Modaco custom Rom (nu FR18 beta2), en met pimpmycpu het toestel op maximaal 1,3 mhz draaien..... geen enkel probleem voor het toestel....

Offtopic:
zo, eindelijk m'n wachtwoord van tweakers gereset..... inloggen en reageren is weer mogelijk, tijd om ook actief bij te gaan dragen aan de O2X

verkeerd geplaats

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 17:35 ]

Verwijderd

Julian schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:00:

Het is nogal kapitaalvernietiging, maar ik ergerde me nogal aan een paar terkortkomingen van de LG 2X, m.n. de witbalans van de foto's. Ik maak graag foto's met m'n mobieltje, voor Facebook of voor een website waar ik vaak artikeltjes post, en de foto's van de LG zijn gewoon niet geschikt. Jammer, want verder een erg fijn toestel.

Nu ik de SGSII een paar dagen heb merk ik nog wel wat verschillen. Hieronder een lijstje pro en contra (vanuit mijn optiek dan). Het belangrijkste verschil moet wel apart vermeld worden, dat is het scherm,. Ik was heel tevreden over mijn LG, maar toen ik de SGSII ernaast legde... De LG ziet er dan dof grijs-roze uit, minder scherp ook en véél minder goed leesbaar in de zon.

Pro LG:
- Tegra games werken
- Micro HDMI werkt perfect
- Mooiere vormgeving

Pro Samsung:
- Sneller (met alles behalve games)
- Veel mooier scherm
- Betere witbalans in foto's
- Streaming audio werkt gewoon

Neutraal:
- Beide hebben bugs en design quirks

Groetjes,

Julian

edit: owja, ik ga hem zo te koop zetten in V&A, als iemand geïnteresseerd is graag een DM of een mailtje.
De foto's zijn iets mooier dat klopt mijn zoon heeft er ook een,en een veel mooier scherm dat is ook overdreven,en sneller is hij zeker niet,spreek uit ervaring heb ze kunnen vergelijken.
En hij is erg plastic voelt goedkoop aan.

• justin_ti
En Samsung heeft echt een enorm slechte service. Samsung is al binnen, ze doen niet meer aan klantbehoud. Ze schepen je met garantie keer op keer af met een niet gerepareerd toestel en hechten geen enkele waarde aan klanttevredenheid. Ik spreek uit ervaring. Zolang je toestel goed is is het prima, maar als hij stuk gaat begint de ellende. LG moet vechten om haar naam omhoog te krijgen en biedt daardoor een super service. En al is soms de VIP voorraad op, het duurt in elk geval geen maanden voor je een goed toestel hebt.

In December ging mijn Samsung Galaxy Spica stuk, eergisteren heb ik eindelijk een vervangend toestel ontvangen.

En de LG maakt echt wel goede foto's, je moet het glaasje goed wassen. Amoled is dan wel weer mooier, maar als je op internet zit en witte websites hebt is je accu zo leeg. Het is niet voor niets dat Apple nogsteeds LCD gebruikt.

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:35
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:37:
[...]

De foto's zijn iets mooier dat klopt mijn zoon heeft er ook een,en een veel mooier scherm dat is ook overdreven,en sneller is hij zeker niet,spreek uit ervaring heb ze kunnen vergelijken.
En hij is erg plastic voelt goedkoop aan.
Tja dat is toch gewoon zijn mening, en jij hebt jouw mening, foto's boeien me niet maar ik vind het scherm van de LG 2X niet mooi, geen 1 LCD trouwens, doe mij maar SAMOLED, vind het scherm van me SGS al mooier, laat staan als ik de SGS2 heb met SAMOLED+ die dus meer subpixles per pixel heeft...

Natuurlijk bij de Saturn het toestel ff in me hand mogen houden, en valt volede dat toch lekker (licht).
Ik wil JUIST een plastic telefoon, dat metaal troep wat er op zit voor de looks heb je niks aan als die op de grond valt :)

Sterker nog ik wou dat ik de LG 2X had overgeslagen, maarja ik ben niet zo geduldig :D Dan was ik van de SGS meteen naar de SGS2 gegaan...

Service van Samsung heb ik nog niet mee gemaakt maar van horen zeggen slecht, maar hetzelfde kan ik van LG zeggen, binnenkort de service is testen, me accelerometer is heel nerveus en blijft verspringen (heel vervelend in games/google maps)... Dan mooi me nieuwe LG 2X die ik dan als het goed is krijg verkopen :D

[ Voor 20% gewijzigd door watercoolertje op 24-05-2011 12:17 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

• Wafje
watercoolertje schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:14:
[...]
Service van Samsung heb ik nog niet mee gemaakt maar van horen zeggen slecht, maar hetzelfde kan ik van LG zeggen, binnenkort de service is testen, me accelerometer is heel nerveus en blijft verspringen (heel vervelend in games/google maps)... Dan mooi me nieuwe LG 2X die ik dan als het goed is krijg verkopen :D
Ja, ik heb hetzelfde probleem met mijn accelerometer, weet iemand daar een oplossing voor?
als ik bvb kijk in google sky maps kan hij niet 1 positie aanhouden, hij verpringt van de ene plaats naar de andere

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Heeft iemand de nieuwe update al die deze week uit zou komen
om de vastlopers, reboots e.d. op te lossen?

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• Edzeau
freddyathlon schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:00:
Heeft iemand de nieuwe update al die deze week uit zou komen
om de vastlopers, reboots e.d. op te lossen?
Nein.

Verwijderd

Als je nieuw contact maakt zie je bovenin type contact klik daarop en je kunt het wijzigen naar google of sim

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2011 20:21 ]

Pagina: 1 ... 30 ... 67 Laatste

Let op:
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.