Tja, ik heb geen dagelijkse reboots.. maar wel twee keer last van gehad. Een keer na de update naar v10b (gedaan zonder een wipe erna), paar dagen later kwam 'ie in een bootloop.. Toen een wipe gedaan en het ging weer goed.
En van de week een keer een spontane herstart gehad.. Kwam er jammer genoeg niet achter maar scherm stond op PIN invoeren.
Nu draait 'ie alweer eventjes paar dagen goed.. Maar is wel vervelend want heb nu elke keer idee dat ik even moet checken of 'ie wel draait.. Nu kan ik de PIN eraf halen zodat bij een reboot de telefoon gewoon start maar dat zou dus eigenlijk niet moeten.
Als ik zie hoeveel problemen er op XDA zijn en van anderen .... heb ik nog niet zo slecht.. Ben ook nog steeds wel tevreden met het toestel want draait verder gewoon subliem.
Vraag me ook af of het een hard- of software probleem is... Software is te fixen, hardware--- hmm... dan wordt 't een ander verhaal.
Oh, en gebruik verder geen taskillers, juicedefenders of wat dan ook... Batterij gaat prima mee bij mij dus heb het ook niet nodig..
Edit: Voor die tool. Check even bij menu 'ondersteund model' daar zie de regio's en welke versie van de ROM beschikbaar is. NLD en Europe Open zijn allebei v10B.. Dit is dus de meest recente!
[
Voor 19% gewijzigd door
Rosto op 13-05-2011 13:28
]