Ja die geloof iknewbreed schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:11:
[...]
Laat me raden, WGSpoelstra's Speed Edition ? Ik heb de zelfde issue. De accu blijft op 40% staan, zowel met opladen als met gebruiken. Restart je de telefoon, dan geeft hij de werkelijke waarde aan, maar zodra je hem aan de lader hangt dan calibreert hij terug op 40%
Er is gisteren een nieuwe versie uitgekomen, dus ik zal die eens proberen te flashen.
Ik heb net even verder gelezen op XDA. Ik heb de Slim edition (niet de speed) en om de issue met de batterij (op 40%) te fixen kan je de 1.3 kernel flashen.hoipimniet schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:13:
[...]
Ja die geloof ikGa ik ook maar proberen dan, thx!
edit:
Net kernel 1.3 geflashed en dat lost het probleem op.
[ Voor 9% gewijzigd door newbreed op 06-05-2011 17:50 ]
Verwijderd
Ik heb gister een rom geflashed maar nu gaat de battery nog minder lang mee.
Ik heb hem 6 uur van de lader en ik heb nog maar 17% over.
Het enigste wat ik heb gedaan is 10 min op internet gezeten, kwartiertje fruit ninja, 2 keer gebeld(kort) en een app gedownload.
Het enigste wat ik heb gedaan is 10 min op internet gezeten, kwartiertje fruit ninja, 2 keer gebeld(kort) en een app gedownload.
Ik heb goede ervaringen met WGSpoelstra's SuperSlim Edition. Alles werkt zoals het zal moeten, de batterij gaat veel langer mee, alles loopt super smooth en de bloatware van LG is er uit. De beste ROM van dit moment!Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 17:57:
Ik heb gister een rom geflashed maar nu gaat de battery nog minder lang mee.
Nee heb een full flash gedaan. Baseband en ROM. Dus heb gewoon de stock baseband van 10A.Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 13:36:
[...]
Thanks! Ga ik zo meteen ff proberen. Ik had eigenlijk hiervoor nooit last van signal loss dus op zich maakt 10b me niet zoveel uit dan. Dat apps gesloten werden is me eigenlijk ook nooit opgevallen op 10a, dus ik heb niets te verliezen. Hopelijk merk ik nu echt een verschil.
*btw, je hebt nog steeds de baseband die kwam met 10b dan? De 20110405? Ik dacht namelijk dat het aan de baseband lag omdat die zorgt voor de radiocommunicatie.
Gaat lekker 09:00 uur uit de lader. Net rond 19:00 had ik nog 74% over.
Facebook, Hyves, Twitter sync om de uur.
Gmail, Exchange school, Exchange werk push
Yahoo imap om de uur.
Whatsapp push.
Verwijderd
Is dat ook een soort van rom? Sorry voor de noob vraag xdnewbreed schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 18:02:
[...]
Ik heb goede ervaringen met WGSpoelstra's SuperSlim Edition. Alles werkt zoals het zal moeten, de batterij gaat veel langer mee, alles loopt super smooth en de bloatware van LG is er uit. De beste ROM van dit moment!
Ja dat is idd een rom.Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 19:44:
[...]
Is dat ook een soort van rom? Sorry voor de noob vraag xd
Verwijderd
Heb na eerdere problemen nu een redelijk stabiel toestel. Batterij doet het met normaal gebruik zo`n 2 dagen.
Maar toch weer een interessant probleempje tegen gekomen.
Had via MP een lederen hoesje besteld voor mijn lg.
De sluiting werkt met een magneet.
Leuk, kan de LG niet tegen.
Dan schakeld hij zich vanzelf uit.
Maar toch weer een interessant probleempje tegen gekomen.
Had via MP een lederen hoesje besteld voor mijn lg.
De sluiting werkt met een magneet.
Leuk, kan de LG niet tegen.
Dan schakeld hij zich vanzelf uit.
Bij mij is vandaag het eerste probleem opgedoken.
Ik zat vanmorgen op een belangrijk telefoontje te wachten, en dat kwam maar niet.
Uiteindelijk gebeld op mijn vaste lijn en het blijkt dat degene die mij moest bellen al de hele ochtend aan het bellen is geweest, maar direct naar de voicemail toe gedirigeerd werd.
Telefoon stond gewoon aan, e-mails e.d. kwamen gewoon binnen, zowel met 3G als met WiFi.
Erg vreemd, erg vervelend.
Heb vervolgens de telefoon opnieuw opgestart en het lijkt nu weer te werken, maar het is toch wel erg vervelend als je er niet goed op kunt vertrouwen.
Maar eens even kijken of dit vaker gaat gebeuren en anders wordt het denk ik de VIP service raadplegen.
Ik zat vanmorgen op een belangrijk telefoontje te wachten, en dat kwam maar niet.
Uiteindelijk gebeld op mijn vaste lijn en het blijkt dat degene die mij moest bellen al de hele ochtend aan het bellen is geweest, maar direct naar de voicemail toe gedirigeerd werd.
Telefoon stond gewoon aan, e-mails e.d. kwamen gewoon binnen, zowel met 3G als met WiFi.
Heb vervolgens de telefoon opnieuw opgestart en het lijkt nu weer te werken, maar het is toch wel erg vervelend als je er niet goed op kunt vertrouwen.
Maar eens even kijken of dit vaker gaat gebeuren en anders wordt het denk ik de VIP service raadplegen.
[ Voor 8% gewijzigd door benji83 op 07-05-2011 00:47 ]
Niets voor niets gepost in het custom rom topic, knappe koppen zijn ondertussen al hard aan het werk om dit op de gewone 2x te laten werken zonder lelijke skinXmoo schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 12:23:
[...]
Tevens ook AOSP en wij krijgen die lelijke LG skin erbij.
[ Voor 12% gewijzigd door Frigolamptje op 07-05-2011 01:39 ]
Verwijderd
Dan denk ik dat ik ook maar WGSpoelstra's SuperSlim Edition erop ga zetten. Als dat de batterij verbruik verbeterd. Maar ik las op internet dat je voor je die erop wou zetten moest je factory reset doen.
Dan ben ik dus weer alles kwijt ofniet?
Dan ben ik dus weer alles kwijt ofniet?
Verwijderd
Dit heb ik ook gehad, ik bel mensen op, hij rinkelt, maar mensen nemen niet op. ff een reboot en daarna werkt ie ineens wel en stond er ineens oproep gemist..benji83 schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 00:44:
Verwijderd
Nou.. de vorige backup van de orginele rom ging niet zo goed. Geen idee waarom maar hij starten niet eens meer op.Geelco schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 12:45:
Wat is er mis met backuppen?
Verwijderd
Heb je toevallig een taskkiller gebruikt?benji83 schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 00:44:
Dat een backup van de originele rom niet werkt als je hem over een custom zet.Geelco schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 12:45:
Wat is er mis met backuppen?
Niewe phone binen van LG.
Deze werkt als de brandweer.
Geen reboots, geen spontaan uitvallen.
Is soms wel 3 daagen standby staat 10A bij maar hij lijkt mij tog wel anders.
Antivirus zooi staat ook niet meer standaard aan, als op de andere phone. staat er wel op maar doen nix uit zichzelf.
Baseband 1035.21_20110223
Kernel 2.6.32.9
Build FRG83G
Deze werkt als de brandweer.
Geen reboots, geen spontaan uitvallen.
Is soms wel 3 daagen standby staat 10A bij maar hij lijkt mij tog wel anders.
Antivirus zooi staat ook niet meer standaard aan, als op de andere phone. staat er wel op maar doen nix uit zichzelf.
Baseband 1035.21_20110223
Kernel 2.6.32.9
Build FRG83G
[ Voor 9% gewijzigd door r.stanneveld op 08-05-2011 07:34 ]
Ik heb geen SNS op mn rom staan maar hoe kan je er voor zorgen dat whatsapp gepushed word. Is dat standaard erin gebakken of moet dat ergens aangevinkt worden?Xmoo schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 19:42:
[...]
Nee heb een full flash gedaan. Baseband en ROM. Dus heb gewoon de stock baseband van 10A.
Gaat lekker 09:00 uur uit de lader. Net rond 19:00 had ik nog 74% over.
Facebook, Hyves, Twitter sync om de uur.
Gmail, Exchange school, Exchange werk push
Yahoo imap om de uur.
Whatsapp push.
Whatsapp is standaard push ja. Betekend dat hij niet om de 30s checked op nieuwe berichten, maar deze berichten worden gepushed naar je telefoon. Instant berichtjes en beter voor je batterij!
Ik was even door de settings aan het neuzen en googlede daarbij even naar 'Wifi sleep policy'
Nu kom ik dus gigantisch veel pagina's tegen waar staat dat je deze optie op Never moet zetten omdat je daardoor heel veel batterij bespaart!
Heb het er nu net opgezet, dus nog geen idee of het inderdaad beter voor de batterij is, maar ik vroeg me af of iemand hier het al getest had?
Nu kom ik dus gigantisch veel pagina's tegen waar staat dat je deze optie op Never moet zetten omdat je daardoor heel veel batterij bespaart!
Heb het er nu net opgezet, dus nog geen idee of het inderdaad beter voor de batterij is, maar ik vroeg me af of iemand hier het al getest had?
Vandaag iets geks mee gemaakt.
2 uur muziek luisteren met 3g etc aan.
3% batterij drop.
Too good to be true
Ik merk in de avonden als ik ga slapen met wifi aan. Is het max3/4% drop tot de ochtend.
Maar met 3G aan zit het rond de 5/6% drop.
3% batterij drop.
Too good to be true
Wifi gebruikt minder als je telefoon RIL (3G etc.)Fire69 schreef op zondag 08 mei 2011 @ 21:26:
Ik was even door de settings aan het neuzen en googlede daarbij even naar 'Wifi sleep policy'
Ik merk in de avonden als ik ga slapen met wifi aan. Is het max3/4% drop tot de ochtend.
Maar met 3G aan zit het rond de 5/6% drop.
[ Voor 73% gewijzigd door Xmoo op 08-05-2011 23:36 ]
Gisteren om 23u15 stond ik op 35%. Deze morgend gechecked om 6u15, batterij leeg 
Die policy aanpassen maakt voor mij dus niet veel verschil, verbruik zuigt (letterlijk
) nog steeds. 
3/4% drop in totaal op een ganse nacht??
Synct je mail en zo 's nachts ook?
Die policy aanpassen maakt voor mij dus niet veel verschil, verbruik zuigt (letterlijk
Yes alles synced.
Ik heb wel gedowngrade.
Heb 10a + oude base.
Root + Batterystats gewyped m.b.v. root, geen custom recovery.
Ik heb wel gedowngrade.
Heb 10a + oude base.
Heb je ook die fixes van Paul er over heen gedaan om die stotteringen wat minder te maken? Want opzich is dat het geen wat me het meest irriteerde aan de stock versie.Xmoo schreef op maandag 09 mei 2011 @ 11:04:
Yes alles synced.
Ik heb wel gedowngrade.
Heb 10a + oude base.
Verwijderd
Info op http://www.lgoptimus2xspe...optimus-2x-speed/2011/04/
Het lijkt erop dat we niet lang meer hoeven te wachten op de upgrade van Android voor de LG Optimus 2X Speed. Diverse bronnen geven namelijk aan dat de upgrade van Android 2.2 naar Android 2.3 Gingerbread nog deze maand zal komen.
Zou het dan toch nog deze maand zijn?
Het lijkt erop dat we niet lang meer hoeven te wachten op de upgrade van Android voor de LG Optimus 2X Speed. Diverse bronnen geven namelijk aan dat de upgrade van Android 2.2 naar Android 2.3 Gingerbread nog deze maand zal komen.
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2011 11:49 ]
Welke ROM gebruik je? Lees overal dat de Ultraslim edition met 1.3 kernel van wgspoelstra het goed doet. Zit die persoon trouwens niet op dit forum? Is een Nederlander, zou raar zijn als hij niet op GOT zitFire69 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 09:56:
Gisteren om 23u15 stond ik op 35%. Deze morgend gechecked om 6u15, batterij leeg
Die policy aanpassen maakt voor mij dus niet veel verschil, verbruik zuigt (letterlijk) nog steeds.
Ik denk het niet, de datum van dat artikel is 05/04/2011, ofwel meer dan een maand geleden...Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 11:48:
Ondanks het feit dat ik weinig tot geen problemen heb met mijn toestel hoop ik natuurlijk ook dat LG snel met een goede update komt.
[ Voor 13% gewijzigd door PatrickvL op 09-05-2011 11:53 ]
Verwijderd
oh crap... ik dacht dat het de amerikaanse stijl was ivm de slashes ipv dashes... *zucht*PatrickvL schreef op maandag 09 mei 2011 @ 11:50:
[...]
Ik denk het niet, de datum van dat artikel is 05/04/2011, ofwel meer dan een maand geleden...
Maar goed, ik hoop natuurlijk ook dat LG snel met een goede update komt.
Maar ik zie het nu aan de datum van de reactie
Zou wel eens de 'diverse bronnen' willen zienVerwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 11:48:
Nu, voor ons hoeft ie niet zo goed te zijn, zolang ze op XDA maar de nodige drivers kunnen bemachtigen.... Iemand trouwens een idee of Gingerbread veel scheelt qua dual-core ondersteuning? Lees dat links en rechts wel, maar vroeg mij af of er iemand meer over weet.
Nope, niet geinstalleerd.WeAreLegion schreef op maandag 09 mei 2011 @ 11:26:
[...]
Heb je ook die fixes van Paul er over heen gedaan om die stotteringen wat minder te maken? Want opzich is dat het geen wat me het meest irriteerde aan de stock versie.
Zoals ik al zei, gewoon stock.
Wel Launcher Pro plus, verder niks bijzonders.
Vanaf 7:45 uit te telefoon en heb nu 12:32 87% over.
Heb 30min muziek geluisterd, 10min whatsapp chat en 2 mails gehad.
Telefoon staat op vibrate only.
Verwijderd
Die gasten bij CM bouwen in zo wat een maand een hele gingerbread versie en bij LG kunnen ze dat niet. Is dat omdat ze zo nodig Android moeten personifiseren?? imho mij kunnen ze beter een goed functionerend Plain Vanilla android leveren dat werkt en nog eerder live gaan dan weer met die aftanse bende komen. Mijn batterij levensduur begint me aardig de keel uit te hangen. Van 100 naar 18% in 4 uur tijd.... Echter als ik data uitzet kan ik het tot een uur of 16 oprekken, maar ja geen data..
Verwijderd
Wow dat is wel een hele drop, dat heb ik niet zo erg. Hier vanaf vanmorgen 7u tot nu 40% over (wat ik ook een hele prestatie vindt.) .Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 13:15:
Die gasten bij CM bouwen in zo wat een maand een hele gingerbread versie en bij LG kunnen ze dat niet. Is dat omdat ze zo nodig Android moeten personifiseren?? imho mij kunnen ze beter een goed functionerend Plain Vanilla android leveren dat werkt en nog eerder live gaan dan weer met die aftanse bende komen. Mijn batterij levensduur begint me aardig de keel uit te hangen. Van 100 naar 18% in 4 uur tijd.... Echter als ik data uitzet kan ik het tot een uur of 16 oprekken, maar ja geen data..
Maar gelijk heb je wel, ik heb hier ook liever een plain vanilla device met goede drivers. De basisfunctionaliteit zit standaard al heel erg goed in Android geïmplementeerd en de extra functionaliteiten zijn via de market vaak gratis binnen te halen.
Vanochtend 8.00 van de lader af... Nu 14:43, 85% over.. Met 2G en Wifi aan.. Zit hier naast een wifi routertje.
Merk wel op de 3G wel ietjse meer trekt.. maar gaat ook wel aardig nog.
Merk wel op de 3G wel ietjse meer trekt.. maar gaat ook wel aardig nog.
Stay young forever!
Dag,
Mijn Optimus nu een 1,5 week in gebruik.. reboots, interference tijdens bellen, we horen elkaar amper.. Ik vind het een gevalletje VIP. .. Echter, er zit links boven in mijn scherm een 'barstje' (in het gorilla glass)
Kan ik nu nog wel aanspraak maken op VIP? Wat voor opties heb ik in deze?
Mijn Optimus nu een 1,5 week in gebruik.. reboots, interference tijdens bellen, we horen elkaar amper.. Ik vind het een gevalletje VIP. .. Echter, er zit links boven in mijn scherm een 'barstje' (in het gorilla glass)
Kan ik nu nog wel aanspraak maken op VIP? Wat voor opties heb ik in deze?
Batterij heb ik geen probleem mee. Data is idd de grote boosdoener. Ik heb laatst tijdens een vlucht 2.5 uur Moboplayer aangehad, allemaal series keken, wat foto's gemaakt. daarna nog een boek gelezen.. en nog ca 50% over.Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 14:14:
[...]
Wow dat is wel een hele drop, dat heb ik niet zo erg. Hier vanaf vanmorgen 7u tot nu 40% over (wat ik ook een hele prestatie vindt.) .
Maar gelijk heb je wel, ik heb hier ook liever een plain vanilla device met goede drivers. De basisfunctionaliteit zit standaard al heel erg goed in Android geïmplementeerd en de extra functionaliteiten zijn via de market vaak gratis binnen te halen.
Nu ben ik overgestapt op de CM 7 nightlies... loopt ook gewoon lekker. Ik ondervind er geen problemen mee iig. LG had wel wat leuke zaken die er niet inzitten zoals het verplaatsen van de cursor met tikjes, en de ingebouwde screenshot tool.
Sygic Mobile maps 10 draait er iet op, jammer, maar gelukkig doet Aura dat wel
Verwijderd
Nieuwe telefoon gekregen via de VIP service, maar deze is nog minder! Heb sinds zaterdagmiddag al wel 40x de batterij eruit en erin moeten doen om de telefoon weer tot leven te brengen. Niks anders helpt.. Iemand een idee waar dit aan ligt? Software? Batterij niet goed? (Batterij hoefde ik niet om te ruilen) Heb geen andere rom oid en alleen Twitter geïnstalleerd. Ik begin wel een beetje flauw te worden van dit gedonder! Ik probeer het nog één keer via de vip service, maar daarna is t voor mij over en sluiten voor deze telefoon..
Verwijderd
Heeft iedereen met die rom dan problemen met de accu.newbreed schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 16:06:
[...]
Ik heb net even verder gelezen op XDA. Ik heb de Slim edition (niet de speed) en om de issue met de batterij (op 40%) te fixen kan je de 1.3 kernel flashen.
edit:
Net kernel 1.3 geflashed en dat lost het probleem op.
Nu ga ik ook de slim versie erop zetten want ik draai nu die speed versie.
Maar moet ik dan kernel 1.3 flashen want standaard is dat toch 1.5? Nieuwer dus neem ik aan?
ik heb normaal ook zo een 4% drop in een hele nacht (7-8u)Fire69 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 09:56:
Die policy aanpassen maakt voor mij dus niet veel verschil, verbruik zuigt (letterlijk) nog steeds.
1 keer was hij volladen toen ik ben gaan slapen, heb hem dan uit de oplader getrokken en de volgende morgen had hij nog steeds 99%. Ik ben relatief tevreden over de batterij maar de laatste tijd valt hij meer een meer uit (moet dan batterij uithalen)
Verwijderd
Vind ik wel erg raar want ik draai nu ook die slim rom en ben nu al 12% kwijt in 43 minutenXmoo schreef op zondag 08 mei 2011 @ 23:35:
Vandaag iets geks mee gemaakt.
3% batterij drop.
Too good to be true
He mensen, even een vraagje over de GPS.
Soms dan zet ik GPS aan en kijk ik in MAPS en dan vindt hij hem lekker nauwkeurig in 10 seconde. Maar soms als ik hem aanzet dan zit hij al 3/4 min aan en blijft hij maar tot 900m nauwkeurig en update hij niet. Terwijl als ik hem reboot, hij direct weer een fix vindt. Waar ligt dit aan?
Soms dan zet ik GPS aan en kijk ik in MAPS en dan vindt hij hem lekker nauwkeurig in 10 seconde. Maar soms als ik hem aanzet dan zit hij al 3/4 min aan en blijft hij maar tot 900m nauwkeurig en update hij niet. Terwijl als ik hem reboot, hij direct weer een fix vindt. Waar ligt dit aan?
Zooo en 19.34 en nog 67% over. S ochtends 8 uur van de lader af. Redelijk gebruik van gemaakt ook.
Stay young forever!
In principe "helpt" jouw 3G / HSDPA verbinding jouw locatie vast te stellen. Indien je WiFi aan hebt staan (en verbonden bent met een netwerk), gebruikt hij puur de GPS satellieten, maar het duurt vaak vrij lang. Ook dit heeft zijn eigen oorzaak.Geelco schreef op maandag 09 mei 2011 @ 19:03:
De oplossing:
- Zet WiFi uit als je in maps snel je locatie wilt hebben.
- Update je telefoon naar de nieuwste rom (10d) en root de telefoon. Zie het root en custom rom topic, ik heb een vrij duidelijke tutorial geschreven.
- Installeer fasterfix en verander de server van Asia naar Europe (als je veel op reis bent binnen europa) of naar Nederland als je veel binnen Nederland blijft.
Vooral als je gewoon buiten loopt en het weer niet al te slecht is, zul je nu vrij snel GPS Fix moeten krijgen.
Verwijderd
Net me optimus 2x tussen de deur van auto gehad nu nog kwart beeld:S:S
Toestel zelf is nix aan te zien..
Paar 100 euro weggegooid,wat is de optie?
Zonzoo dan maar om nog 50 euro te vangen oid..
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2011 20:51 ]
Zelfde probleem hier, ik heb al vanalles geprobeerd, maar zie niet echt een patroon....Geelco schreef op maandag 09 mei 2011 @ 19:03:
misschien kost repairen minder?Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 20:50:
Zou je even moeten navragen.
Als vanuit buiten nix te zien is....Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 20:50:
Gewoon voor liegen.
VIP Service, telefoon scherm is plots kapot
En mijn geval? Scherm had een barstje van 1 mm en is uitgelopen tot een barst.. kan ik me beroepen op de slechte kwaliteit van mn gorilla glass ofzo?
Verwijderd
Ik zou hem ook naar de VIP sturen als er niets te zien is.. Is heel wat goedkoper voor LG om te vervangen dan voor jou om te herstellen hoor
Niet... maar als je zelf weet dat je hem tussen de deur hebt geplet, moet je wel een beetje eerlijk zijn natuurijk...
Nja hij zat in mn zak bij mn sleutel..telefoon eruit..butsje erin van 1mm en inmiddels zo;n barst als de reclames van carglass:p
Dus als ik mn telefoon aanmeld ruilen ze de telefoon om zonder doosje enzo? Of moeten ze alles compleet mee? Of hoe gaat dat? Want anders meld ik m gewoon maar aan.. (heb buiten dat..ook last van slechte microfoon/reboots) wat raad je aan?
Dus als ik mn telefoon aanmeld ruilen ze de telefoon om zonder doosje enzo? Of moeten ze alles compleet mee? Of hoe gaat dat? Want anders meld ik m gewoon maar aan.. (heb buiten dat..ook last van slechte microfoon/reboots) wat raad je aan?
Hoe is nou de luidspreker van dit ding? Met het afspelen van muziek. En de led flash?
Kan deze 2e hands al voor €300 krijgen. Is de meerwaarde van een Samsung Galaxy S II dan evenredig met de meerprijs van 169 euro?
Kan deze 2e hands al voor €300 krijgen. Is de meerwaarde van een Samsung Galaxy S II dan evenredig met de meerprijs van 169 euro?
voor thuis naar muziek te luisteren is de luidspreker zeker meer dan luid genoeg maar als je een liedje wil laten horen aan 1 van je vrienden in een drukke winkelstraat, dan zal je hem al vlug tegen je oor moeten houden om het goed te horen.Jamievanm schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 02:17:
Hoe is nou de luidspreker van dit ding? Met het afspelen van muziek. En de led flash?
De flash werkt zeer goed. Extreem fel voor foto's in het donker te maken.
Dit is eigenlijk met elke telefoon zo.2Silent schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 09:28:
[...]
voor thuis naar muziek te luisteren is de luidspreker zeker meer dan luid genoeg maar als je een liedje wil laten horen aan 1 van je vrienden in een drukke winkelstraat, dan zal je hem al vlug tegen je oor moeten houden om het goed te horen.
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat je door die luidspreker muziek wilt luisteren. Dan steek je er even een headset in toch?
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Verwijderd
Zodra die bug eruit is welke het geluid weg laat vallen ga ik er ook mee beginnen.Koriel schreef op maandag 09 mei 2011 @ 17:07:
[...]
Batterij heb ik geen probleem mee. Data is idd de grote boosdoener. Ik heb laatst tijdens een vlucht 2.5 uur Moboplayer aangehad, allemaal series keken, wat foto's gemaakt. daarna nog een boek gelezen.. en nog ca 50% over.
Nu ben ik overgestapt op de CM 7 nightlies... loopt ook gewoon lekker. Ik ondervind er geen problemen mee iig. LG had wel wat leuke zaken die er niet inzitten zoals het verplaatsen van de cursor met tikjes, en de ingebouwde screenshot tool.
Sygic Mobile maps 10 draait er iet op, jammer, maar gelukkig doet Aura dat wel
Tot dan houd ik hem nog even op FR15
Verwijderd
Yep, er zit een kwalitatief goede hoofdtelefoon bij!BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 09:43:
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat je door die luidspreker muziek wilt luisteren. Dan steek je er even een headset in toch?
Ik moest mijn tel gewoon los zonder accessoires en batterij aan de koerier geven. In ruil kreeg ik een telefoon in een klein wit doosje terug.Queros schreef op maandag 09 mei 2011 @ 23:47:
Nja hij zat in mn zak bij mn sleutel..telefoon eruit..butsje erin van 1mm en inmiddels zo;n barst als de reclames van carglass:p
Of de koerier gaat checken of er beschadigingen zijn aan je telefoon weet ik niet, maar die kans bestaat natuurlijk wel...
Ik heb Tiny Flashlight + LED uit de Market gehaald en gebruik dat toch regelmatig als zaklamp. De led-flash doet dus zeker haar werk goed
Hmmm, gisteren spontaan mn eerste reboot gehad. Ik merkte er niets van totdat ik de pin code opnieuw moest invullen.
Ik vraag me eigenlijk af, is het misschien handig om juice defender plus te halen zodat ik al het dataverkeer kan blokken behalve google talk, ik vind het prettig al ben ik gewoon via deze dienst bereikbaar omdat al mijn contacten dit ook gebruiken.
Aan de andere kant denk ik dat juist google talk en whatsapp het meest gebruikt van de batterij.
Ik vraag me eigenlijk af, is het misschien handig om juice defender plus te halen zodat ik al het dataverkeer kan blokken behalve google talk, ik vind het prettig al ben ik gewoon via deze dienst bereikbaar omdat al mijn contacten dit ook gebruiken.
Aan de andere kant denk ik dat juist google talk en whatsapp het meest gebruikt van de batterij.
Zo moet zeggen dat de laatste build (13 van CM7 ) toch wel behoorlijk stabiel is, heb nog geen crash gehad geluid doet het ook nog steeds en me telefoon staat 5 uur aan en ben 4% kwijt
zo mag ik het zien. Zag al wel dat er een nieuwe was voor de p999 dus die voor de 990 zal ook wel komen vannavond.
De hoofdtelefoon doet zijn ding, maar verwacht geen wonderen...Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:04:
[...]
Yep, er zit een kwalitatief goede hoofdtelefoon bij!
Bij mij vind ik de oortjes ook niet echt lekker zitten btw, moet ze voordurend mijn oren weer indrukken anders lijken ze er wel uit te vallen.
Bij liep de camera standaard vast bij video, en nog een aantal zaken leken niet goed te werken met CM7, zijn dit soort zaken inmiddels opgelost?WeAreLegion schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:28:
Zo moet zeggen dat de laatste build (13 van CM7 ) toch wel behoorlijk stabiel is, heb nog geen crash gehad geluid doet het ook nog steeds en me telefoon staat 5 uur aan en ben 4% kwijtzo mag ik het zien. Zag al wel dat er een nieuwe was voor de p999 dus die voor de 990 zal ook wel komen vannavond.
Ik kon gister gewoon opnemen, maar moet wel eerlijk zeggen dat ik dat soort dingen barweinig gebruik op mijn phone.theRich schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:29:
[...]
Bij liep de camera standaard vast bij video, en nog een aantal zaken leken niet goed te werken met CM7, zijn dit soort zaken inmiddels opgelost?
Verwijderd
Camera vind ik wel belangrijk maar niet het belangrijkste, dank voor de info ik denk dat ik even de volgende build (vanavond) afwacht en hem dan ga proberen. Kan je de build gewoon updaten zonder te wipen zodra je eenmalig een wipe hebt gedaan van FR15 > CM7 (ik dacht van wel)?
Verwijderd
ik heb hele slechte verbinding met 3g op sommige plekken en navigatie met carkit blijft hij zoeken naar gps
is dit probleem op meerdere toestellen of heb ik hier alleen last van
Heb jij dan die nighly build of de Slick2X-G V2.6? Ik wil er nog wel ff mee wachten als het kan maar al draait ie redelijk stabiel, wil ik m wel gebruiken.WeAreLegion schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:28:
Zo moet zeggen dat de laatste build (13 van CM7 ) toch wel behoorlijk stabiel is, heb nog geen crash gehad geluid doet het ook nog steeds en me telefoon staat 5 uur aan en ben 4% kwijtzo mag ik het zien. Zag al wel dat er een nieuwe was voor de p999 dus die voor de 990 zal ook wel komen vannavond.
Ik navigeer eigenlijk nooit maar de GPS werkt bij mij echt superrrr. Probeer eens de gratis app GPS Status, daar kan je zien met hoe veel satelieten je verbinding hebt e.d.Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:55:
ik heb hele slechte verbinding met 3g op sommige plekken en navigatie met carkit blijft hij zoeken naar gps
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Ik had 13 over 11 heen gezet..WeAreLegion schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:28:
En ik kan doen wat ik wilde, geen ringtone als ik gebeld werd. Ik zit weer op 11 ondertussen, en die doet het gewoon goed.
Je kan hem er gewoon over heen zetten maar, ik doe altijd voor zekerheid maar gewoon een wipe en backup eerst met titanium backup (de belangrijktse dingen) de rest maakt me niet uit als ik het kwijt ben.Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:51:
Camera vind ik wel belangrijk maar niet het belangrijkste, dank voor de info ik denk dat ik even de volgende build (vanavond) afwacht en hem dan ga proberen. Kan je de build gewoon updaten zonder te wipen zodra je eenmalig een wipe hebt gedaan van FR15 > CM7 (ik dacht van wel)?
edit:
Oke ook ik heb geen geluid met versie 13 maar zag dat er voor de p990 dus al weer nieuwe was dus misschien dat het opgelost word (is trouwens alleen als ik gebeld word rest werkt wel).
edit2:
Oke, iets te voorbarig, het werkt maar alleen als je telefoon uit lock is en aangezien hij dat zowat nooit is heb je er niks aan.
[ Voor 35% gewijzigd door WeAreLegion op 10-05-2011 18:47 ]
Verwijderd
LG Optimus 2x Andriod 2.3.3 v20c
http://www.megaupload.com/?d=U3NDIW35
ik heb hem niet getest weet ook niet hoe het moet. ik heb hem gevonden. hopelijk heb je er wat aan.
ik heb hem niet getest weet ook niet hoe het moet. ik heb hem gevonden. hopelijk heb je er wat aan.
Niet getest, geen bron, wel posten?Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 00:05:
LG Optimus 2x Andriod 2.3.3 v20c
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Beetje jammer idd. Verder heet het bestand:
'LG O2X Android 2.3 GRI40 ported G2X Ginger.zip'
Is dat niet voor de T-Mobile 2x?
hadden we voor custom roms geen ander topic hier??Jeroen04 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 01:35:
[...]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1453370/0
Die versie werkt wel op de P990 maar alleen als je niet belt met je telefoonJeroen04 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 01:35:
[...]
Hmm dat valt toch wel mee? Misschien moeten we er gewoon even wat meer mensen heen sturen.
Dat lijkt me inderdaad een beter idee dan dit topic half voor algemene ervaringen en half voor roms te gebruiken.justin_ti schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 09:44:
Hmm dat valt toch wel mee? Misschien moeten we er gewoon even wat meer mensen heen sturen.
Bij het Galaxy Spica topic (jou ook wel bekend) is/was het ook nogal een zootje, en dan worden op een gegeven moment in beide topics dezelfde vragen gesteld en beantwoord
Ik ben nog hard in dubio. Over twee weken komt het vakantiegeld, dus dan kan ik misschien wat vrij maken om de O2X te kopen. Dat zal dan los gaan, omdat ik nu een abo via mijn baas heb die gewoon doorloopt. Ik vind mijn Spica op het moment nogal traag, zelfs met custom roms en weinig meuk geïnstalleerd, maar verder doet hij het wel (bellen, beetje internetten en navigeren, af en toe een spelletje). Is de snelheid van de O2X vergeleken met de Spica zoveel groter dat het de hele ervaring beter maakt of is het meer 'tja, hij is iets sneller, maar hij werkt hetzelfde'?
Mijn mening is dat snelheid wel degelijk een betere ervaring van het geheel geeft. En de O2X heeft snelheid genoeg.
Het grote verschil is dat je een stuk minder hoeft op te letten (eigenlijk helemaal niet) wat je installeert, telefoon blijft toch wel snel.
Het grote verschil is dat je een stuk minder hoeft op te letten (eigenlijk helemaal niet) wat je installeert, telefoon blijft toch wel snel.
Haha ja daar heb ik je idd ook vaak gezien.gwystyl schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 09:57:
[...]
Dat lijkt me inderdaad een beter idee dan dit topic half voor algemene ervaringen en half voor roms te gebruiken.
Bij het Galaxy Spica topic (jou ook wel bekend) is/was het ook nogal een zootje, en dan worden op een gegeven moment in beide topics dezelfde vragen gesteld en beantwoord
Ik ben nog hard in dubio. Over twee weken komt het vakantiegeld, dus dan kan ik misschien wat vrij maken om de O2X te kopen. Dat zal dan los gaan, omdat ik nu een abo via mijn baas heb die gewoon doorloopt. Ik vind mijn Spica op het moment nogal traag, zelfs met custom roms en weinig meuk geïnstalleerd, maar verder doet hij het wel (bellen, beetje internetten en navigeren, af en toe een spelletje). Is de snelheid van de O2X vergeleken met de Spica zoveel groter dat het de hele ervaring beter maakt of is het meer 'tja, hij is iets sneller, maar hij werkt hetzelfde'?
Nou in vergelijking met de spica is dit echt een verademing! Vooral de combinatie van het grote en vooral mooi heldere scherm met een heeele goeie touch (wat je bij de spica niet kunt zeggen) en de snelheid kun je hier heel erg goed mee werken. Ik zit nu zonder me te irriteren lekker te internetten en te whatsappen.
Ik heb beide telefoons op de gok gekocht, en deze vooral omdat er nog veel toekomst in de Tegra 2 zit. Hopelijk blijft de community groot zodat er nog lang custom roms worden gemaakt.
Als ik in het Samsung Galaxy S2 topic kijk naar welke problemen de Samsung nu al heeft, kun je over dit toestel echt niet klagen (behalve dat sommigen last hebben van reboots, maar dan moet je je toestel laten omruilen).
Grrr.. Ik had zo'n goede hoop maar na 5 weken toch mijn eerste reboot gehad.... Gewoon in mijn broekzak. Haalde eruit en stond op PIN invullen......
Hopen dat dit niet gauw nog een keer gebeurd.
Hopen dat dit niet gauw nog een keer gebeurd.
Stay young forever!
Dat is altijd een vertekend beeld. Als ik dit topic doorlees dan kom ik ook steeds weer de woorden reboots en VIP service tegen. Ook verhalen over zgn nieuwe toestellen die nog SMS berichten bevatten van de vorige eigenaar.justin_ti schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:19:
[...]
Als ik in het Samsung Galaxy S2 topic kijk naar welke problemen de Samsung nu al heeft, kun je over dit toestel echt niet klagen (behalve dat sommigen last hebben van reboots, maar dan moet je je toestel laten omruilen).
De goede ervaringen lees je vaak het minste over.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Precies, sites met reviews staan bol van negatieve ervaringen. Als jij ergens tevreden over bent, schrijf je er minder vaak of snel een stuk over dan wanneer je ergens totaal niet over te spreken bent.BeQuietAndDrive schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:55:
[...]
Dat is altijd een vertekend beeld. Als ik dit topic doorlees dan kom ik ook steeds weer de woorden reboots en VIP service tegen. Ook verhalen over zgn nieuwe toestellen die nog SMS berichten bevatten van de vorige eigenaar.
De goede ervaringen lees je vaak het minste over.
VIP-service wordt zelfs aangesproken als mensen vinden dat de batterij een uur korter meegaat dan gemiddeld en wordt zelfs aangesproken wanneer iemand zijn toestel heeft laten vallen en vind dat dit garantie is... VIP service wordt nu gebruikt voor de softwarefoutjes waar elke O2x last van heeft...
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Jeeeeeeeeee, Engadget doet mee: http://mobile.engadget.co...e-phone-necessitating-an/
Ik ben wel benieuwd of dit nou überhaupt nu gaat hebben of niet. Ik ben wel van mening dat LG gewoon slechte software heeft afgeleverd, maar of het nou in eens zijn best gaat doen dat vraag ik me af. Wat ze beste kunnen doen is leren van de foute en een goede GB versie afleveren.Xmoo schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:58:
Jeeeeeeeeee, Engadget doet mee: http://mobile.engadget.co...e-phone-necessitating-an/
Verwijderd
Pff... nu begin ik het stilaan ook wel kotsbeu te worden hoor. In het begin nooit problemen gehad met mijn o2x qua battery life maar ik denk dat dit was omdat het paasvakantie was en ik hem toen nog niet zoveel gebruikte. Paar dagen geleden 10a geflashed in de hoop dat alles in orde ging komen. De eerste dag nog wel tevreden, toen is hij echt tot in de avond boven de 30% gebleven, zelfs met soms eens gps te testen, maar wel niet zo heel veel gesurft. Vandaag bleek die hoop echter voor niets, had 16 min. op internet en op tapatalk gezeten in de bus en op die korte periode zomaar ff 9% batterij eraf...Xmoo schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:58:
Iemand in dit topic had gezegd dat je volgens Pro Assist je geld eventueel terug krijgt als je na 3 keer omruilen nog steeds niet tevreden bent. Kan die persoon dit nog eens bevestigen? Ik kan de mijne nu al omruilen wegens backlight bleeding, wat ik vrij fel heb op m'n o2x maar gewoon nooit een probleem van gemaakt omdat ik voor de rest tevreden was. Maar zoals het nu is...
Redelijk late reactie maar:
Nee, ik heb nog nooit een task killer gebruikt, ook niet op mn Hero toen die nog op 1.6(?) liep, nooit nodig gevonden.
Het was een beetje out of the blue eigenlijk.
Sinds ik dit issue heb gehad ben ik begonnen met elke ochtend mijn telefoon te rebooten. Is toch zo gebeurd, en als het problemen voorkomt heb ik er geen problemen mee.
Moet wel zeggen dat ik na vrijdag geen gekke dingen meer gehad heb, terwijl ik op de reboots na geen andere dingen uitvoer.
Hoi hoi, mijn vriendin heeft een LG Optimus 2x en ik zag net dat er een software update beschikbaar was, nu dacht ik gelijk dat het android 2.3 was, maar dat was het dus niet, weet iemand meer van deze update?
Don't make me use myself on ya baby!
Dat is versie 10d word ook in dit topic genoemd, en als ik me niet vergis zit er ook een nieuwe baseband bij. Maar het is inderdaad niet android 2.3.e6r6i6c schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:57:
Hoi hoi, mijn vriendin heeft een LG Optimus 2x en ik zag net dat er een software update beschikbaar was, nu dacht ik gelijk dat het android 2.3 was, maar dat was het dus niet, weet iemand meer van deze update?
Hm, bij geluidsinstellingen en dan Feedback:
Hoe zet je de trilfunctie aan? Bij toetsenbord, scherm ingedrukt houden enzo.. Ik voel ineens geen trilling meer.. Weet iemand waar dit aan en uit gezet kan worden?
Edit: Heb overigens vanochtend een ''nieuwe'' gehad dankzij vip... dus OF ik heb weer pech..OF dit is zo'n refurbished ding..
Hoe zet je de trilfunctie aan? Bij toetsenbord, scherm ingedrukt houden enzo.. Ik voel ineens geen trilling meer.. Weet iemand waar dit aan en uit gezet kan worden?
Edit: Heb overigens vanochtend een ''nieuwe'' gehad dankzij vip... dus OF ik heb weer pech..OF dit is zo'n refurbished ding..
[ Voor 23% gewijzigd door Queros op 11-05-2011 19:39 ]
Iemand hier trouwens al Pinball HD for Tegra gedaan? Ziet er best leuk uit
en voor die 2 euro krijg je 3 tafels, heb het maar even gekocht gebruik ik dat ding ook nog eens voor games in plaats van alleen maar roms installeren
Is volgens mij zelfde baseband als 10b toch?WeAreLegion schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 17:09:
[...]
Dat is versie 10d word ook in dit topic genoemd, en als ik me niet vergis zit er ook een nieuwe baseband bij. Maar het is inderdaad niet android 2.3.
Ja weet het niet helemaal zeker, ik heb het zelf niet geupdate. Maar weet wel dat er na dat die 10d uitkwam volgens mij niet later een nieuwe baseband beschikbaar was. Volgens mij is met 10d wel de RIL geupdate.
Heb ik niet geprobeerd, heb wel Pinball DeLuxe erop staan,is gratis uit de market te downloaden, ziet er prima uit, loopt vlekkeloos en heeft 4 tafels.WeAreLegion schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 18:46:
Iemand hier trouwens al Pinball HD for Tegra gedaan? Ziet er best leuk uiten voor die 2 euro krijg je 3 tafels, heb het maar even gekocht gebruik ik dat ding ook nog eens voor games in plaats van alleen maar roms installeren
Vraag me dus af of Pinball HD echt zoveel mooier is dat het aan te bevelen valt boven Pinball DeLuxe?
Updating..............
Ja, ik had hem maandag direct gekocht, het ziet er schitterend uit, speelt erg leuk.WeAreLegion schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 18:46:
Iemand hier trouwens al Pinball HD for Tegra gedaan? Ziet er best leuk uiten voor die 2 euro krijg je 3 tafels, heb het maar even gekocht gebruik ik dat ding ook nog eens voor games in plaats van alleen maar roms installeren
Tot mijn grote verbazing kon deze gigantische app (40mb) niet naar de SD worden verplaatst.
Verwijderd
Helaas. Voor mij is het over met de Optimus 2X.
Nu twee dagen mijn DERDE toestel en ook deze heeft weer reboots.
Zelfs de bezorger van de telefoon (Pro Assist namens de VIP service ) zei al dat we geen hoge verwachtingen moesten hebben. Hij had gelijk.
In het vorige contact met LG is aangegeven dat als dit toestel ook niet goed zou zijn zij contact op zouden nemen met de winkel die geleverd heeft en zou zorgen voor terugbetaling en de mogelijkheid een ander toestel uit te kiezen. (het hoefde geen LG te zijn....)
Heeft iemand hier al ervaring mee?
Nu twee dagen mijn DERDE toestel en ook deze heeft weer reboots.
Zelfs de bezorger van de telefoon (Pro Assist namens de VIP service ) zei al dat we geen hoge verwachtingen moesten hebben. Hij had gelijk.
In het vorige contact met LG is aangegeven dat als dit toestel ook niet goed zou zijn zij contact op zouden nemen met de winkel die geleverd heeft en zou zorgen voor terugbetaling en de mogelijkheid een ander toestel uit te kiezen. (het hoefde geen LG te zijn....)
Ik weet dat het natuurlijk belachelijk is dat het 'nodig' is, maar heb je al eens geprobeerd of je de reboots met een custom rom ook hebt?
Dan weet je iig of het probleem echt aan de hardware ligt of niet...
Dan weet je iig of het probleem echt aan de hardware ligt of niet...
Custom roms geprobeerd? Komt het daar ook bij voor? (Niet dat dat wegneemt dat een toestel out of the box goed zou moeten werken natuurlijk.)Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 20:47:
Helaas. Voor mij is het over met de Optimus 2X.![]()
Nu twee dagen mijn DERDE toestel en ook deze heeft weer reboots.![]()
Zoals andere al zeggen heb je al Custom Rom geprobeerd? En wat ik zoiezo zou doen als je last van reboots hebben is toch eerst upgraden naar 10d als je dat niet gedaan heb, misschien dat het helpt. Ik moet zeggen dat het natuurlijk alles behalve goed te praten is dat het niet out of the box goed werkt, maar ik heb eigenlijk bijna nooit reboots, alleen met test builds maar verder draait het prima.Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 20:47:
Helaas. Voor mij is het over met de Optimus 2X.![]()
Nu twee dagen mijn DERDE toestel en ook deze heeft weer reboots.![]()
Verwijderd
Ik heb natuurlijk de upgrade naar 10B al gedaanWeAreLegion schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 21:00:
[...]
Zoals andere al zeggen heb je al Custom Rom geprobeerd? En wat ik zoiezo zou doen als je last van reboots hebben is toch eerst upgraden naar 10d als je dat niet gedaan heb, misschien dat het helpt. Ik moet zeggen dat het natuurlijk alles behalve goed te praten is dat het niet out of the box goed werkt, maar ik heb eigenlijk bijna nooit reboots, alleen met test builds maar verder draait het prima.
En ik wil gewoon een goed werkend toestel zonder dat ik tijd hoef te besteden aan Roms en bands en andere "knutselsystemen" (excuus voor het woord aan alle ontwikkelaars
Als ik voor veel geld een toestel koop moet het werken. IK koop het niet om ermee te spelen. Het moet feilloos werken. Helaas doen 3 toestellen (3 !!) het dus niet. Ben benieuwd waar LG mee gaat komen.
Let op:
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.