• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-10 17:49
Ik heb trouwens net bericht gekregen van LG over die gratis HDMI kabel die nieuwe VIP aanmelders krijgen.

"Helaas is het niet mogelijk om de door u genoemde kabel alsnog toe te sturen"

Dat is het antwoord en daarmee moeten we het doen.

Dat vind ik dus echt een hele slechte service van LG.
Trouwe klanten die vanaf het begin al hun vertrouwen geuit hebben in LG (door de Optimus aan te schaffen) worden hierdoor gepasseerd t.o.v. nieuwe klanten.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

• newbreed
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:26
speedme schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:15:
Ik heb trouwens net bericht gekregen van LG over die gratis HDMI kabel die nieuwe VIP aanmelders krijgen.

"Helaas is het niet mogelijk om de door u genoemde kabel alsnog toe te sturen"

Dat is het antwoord en daarmee moeten we het doen.

Dat vind ik dus echt een hele slechte service van LG.
Trouwe klanten die vanaf het begin al hun vertrouwen geuit hebben in LG (door de Optimus aan te schaffen) worden hierdoor gepasseerd t.o.v. nieuwe klanten.
Ik ben het niet helemaal eens met je commentaar. (Nee ik ben geen medewerker van LG en ik heb ook geen aandelen) Het gratis leveren van de HDMI-kabel kan je zien als promotie/ actie. Je sluit een overeenkomst en nu wil je met terugwerkende kracht gebruik maken van promoties die het doel hebben om verkoop van nieuwe producten te stimuleren? Je kan toch ook geen korting met terugwerkende kracht bedingen indien de retailprijs daalt?

Voor nog geen € 10 koop je zelf een kabeltje.

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
newbreed schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:26:
[...]

Ik ben het niet helemaal eens met je commentaar. (Nee ik ben geen medewerker van LG en ik heb ook geen aandelen) Het gratis leveren van de HDMI-kabel kan je zien als promotie/ actie. Je sluit een overeenkomst en nu wil je met terugwerkende kracht gebruik maken van promoties die het doel hebben om verkoop van nieuwe producten te stimuleren? Je kan toch ook geen korting met terugwerkende kracht bedingen indien de retailprijs daalt?

Voor nog geen € 10 koop je zelf een kabeltje.
Het gaat niet zo zeer om dat het kabeltje, maar meer om het feit dat eigenlijk de LG optimus 2x met een HDMi kabel geleverd zou worden en dat is in veel landen ook gebeurd, maar in nederland dus niet en 2 maanden later komen ze in eens met een actie dat je er een hdmi kabel bij krijgt. Tuurlijk haal je voor 10 euro een kabel, ik bestel er ook wel 1, maar ook ik vind het niet echt heel netjes. Maar goed om nou te spreken van hele slechte service nee dat dan weer niet.

• benji83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-04 15:58
Typisch Nederlands om daar op te gaan hameren.
LG Heeft nu een actie waarbij je die kabel erbij krijgt. Nergens heeft gestaan dat je die kabel er in Nederland bij krijgt, ik heb het in ieder geval nergens gezien. In sommige landen zat hij erbij, in andere landen (zoals Nederland en België) is er VIP service.
Ga je ook terug naar de supermarkt als je een zak chips gekocht hebt die de volgende dag 1+1 gratis is, om je gratis zak chips te claimen?

• WeAreLegion
  • Niet online
benji83 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:23:
LG Heeft nu een actie waarbij je die kabel erbij krijgt. Nergens heeft gestaan dat je die kabel er in Nederland bij krijgt, ik heb het in ieder geval nergens gezien. In sommige landen zat hij erbij, in andere landen (zoals Nederland en België) is er VIP service.
Ga je ook terug naar de supermarkt als je een zak chips gekocht hebt die de volgende dag 1+1 gratis is, om je gratis zak chips te claimen?
Dat jij het er niet mee eens bent dat is prima, maar dat wil niet zeggen dat ik of andere het er niet mee eens mogen zijn. En daar komt nog bij dat een vraag stellen aan LG geen hameren is, hameren is als mensen er door op blijven gaan. Maar goed verder nutteloze discussie.

[ Voor 9% gewijzigd door WeAreLegion op 01-06-2011 11:27 ]

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:51
Hameren lijkt mij een mail sturen, negatief antwoord krijgen en dan zeiken (yeah, I said it! :P ) over slechte service :)

[ Voor 0% gewijzigd door Fire69 op 01-06-2011 17:21 . Reden: typo ]

Verwijderd

ik vindt het ook een beetje raar. je kan die HDMI kabel echt goedkoop halen met geluk onder de 10euro. en daar een probleem van maken. wees blij dat op de optimus 2x HDMI op zit Samsung Galaxi S2 heeft niet eens HDMI :? ik snap niet dat mensen zo groot probleem van maken. 8)7

• WeAreLegion
  • Niet online
Prima iedereen zo zijn eigen ideeën en dat is maar goed ook. Nu even iets van een andere orde, heeft iemand hier al eens van die gameloft games met een hdmi kabel op een 1080p gespeeld? En dan bedoel ik bijvoorbeeld Nova 2 of Dungeon Hunter 2 (ze staan niet op market maar op gameloft website zelf). Ik ben wel benieuwd of dat een beetje werkt.

[ Voor 69% gewijzigd door WeAreLegion op 01-06-2011 13:31 ]

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 13:21:
ik vindt het ook een beetje raar. je kan die HDMI kabel echt goedkoop halen met geluk onder de 10euro. en daar een probleem van maken. wees blij dat op de optimus 2x HDMI op zit Samsung Galaxi S2 heeft niet eens HDMI :? ik snap niet dat mensen zo groot probleem van maken. 8)7
De SII heeft wel HDMI, maar dat loopt via MHL. Helaas voor Samsung dat er op dit moment niet echt TV's zijn die ook zo'n aansluiting hebben. Wikipedia: Mobile High-definition Link

Misschien dat de MHL kabel splitst in USB en HDMI en dat USB dan optioneel is. MHL is dus geen aparte aansluiting die alleen door Samsung ondersteund wordt, maar ook door bedrijven als Nokia, Sony en Toshiba.

Verwijderd

ik heb games gespeeld op HDMI via tv 1 ding super gaaf en lekker groot beeld ;) ziet er zeker goed uit
zeker een aanrader om zo'n kabel te kopen.

vergeten te melden Dungeon Hunter 2 via HDMI heb ik gespeelt gaat goed nergens problemen mee.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2011 14:05 ]

• Brawler
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 31-07-2024
WeAreLegion schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 13:29:
Prima iedereen zo zijn eigen ideeën en dat is maar goed ook. Nu even iets van een andere orde, heeft iemand hier al eens van die gameloft games met een hdmi kabel op een 1080p gespeeld? En dan bedoel ik bijvoorbeeld Nova 2 of Dungeon Hunter 2 (ze staan niet op market maar op gameloft website zelf). Ik ben wel benieuwd of dat een beetje werkt.
Ik speel regelmatig Asphalt 6 HD en Shrek Kart ( mijn kids dan ) via HDMI en het werkt erg goed. Geen probleem of wat dan ook . Ik gebruik wel een ROM zonder de 64MB hack anders mist je textures en in game menus . Dit is een bekende probleem van de 64 MB hack .

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-10 09:40
Ik heb gister Google Skymaps eens op mijn 2x gezet. Had het niet nodig, maar vond het wel weer eens leuk om te proberen. Daar waar hij vlekkeloos op mijn oude HTC Desire liep, stottert 'ie voor het leven op de 2x. Hebben jullie hier ook last van?

Heb ook niet het idee dat het komt door snelheid ofzo, meer door de bewegingssensor.

• theRich
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-10 09:49
Jeroen04 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:04:
Ik heb gister Google Skymaps eens op mijn 2x gezet. Had het niet nodig, maar vond het wel weer eens leuk om te proberen. Daar waar hij vlekkeloos op mijn oude HTC Desire liep, stottert 'ie voor het leven op de 2x. Hebben jullie hier ook last van?

Heb ook niet het idee dat het komt door snelheid ofzo, meer door de bewegingssensor.
klopt, dit is bij mij ook het geval. Ik weet niet precies hoe dit komt, en of ik het met de stock firmware ook had.
(draai nu cm7)

• Edzeau
@theRich Ik heb gewoon stock, dus daar ligt het dan niet aan.

• Wafje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:04
Jeroen04 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:04:

ja heb ik ook last van, het programma ziet er leuk uit om even me te prutsen om een mooie zomeravond maar met al dat gestotter kom je er haast dronken van..

Verwijderd

hoipimniet schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 09:09:
WTF... Mijn telefoon heeft gisteren overgeslagen.....
Ah, ik was dus niet de enige, ik keek zo toen ik het door had :S 7(8)7
Heb intussen wel een uptime van 137 uur :D

• adrB
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-07-2024
Tja, geen HDMI kabel het is maar hoe je het ziet, nergens staat inderdaad dat dit standaard meegeleverd zou zijn.

Ik ben allang blij dat ze tot 31-05 de VIP service meegaven bij het toestel, dat is toch iets unieks mijn inziens, dan heb ik liever dat dan de kabel! ;)

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
Supremo schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 13:39:
[...]

De SII heeft wel HDMI, maar dat loopt via MHL. Helaas voor Samsung dat er op dit moment niet echt TV's zijn die ook zo'n aansluiting hebben. Wikipedia: Mobile High-definition Link

Misschien dat de MHL kabel splitst in USB en HDMI en dat USB dan optioneel is. MHL is dus geen aparte aansluiting die alleen door Samsung ondersteund wordt, maar ook door bedrijven als Nokia, Sony en Toshiba.
MHL kan je gewoon op iedere tv met HDMI aansluiting gebruiken.
Je moet alleen de kabel met verloopstekker van HML naar HDMI los kopen.
Met deze kabel wordt je telefoon ook meteen opgeladen tijdens het afspelen van video op je tv ;)

Hier en hier kan je zien hoe dat werkt.

[ Voor 3% gewijzigd door catt4u op 01-06-2011 21:55 ]

Verwijderd

Alleen geen USB dan, wat ons toestel wel kan.

Verwijderd

benji83 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:23:
Uhm jah! Koop je een paar schoenen en ze zijn de week erop 50 euro goedkoper kan je terug gaan naar de winkel en die 50 euro op eisen. ;)

• catt4u
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:15:
Alleen geen USB dan, wat ons toestel wel kan.
Wat bedoel je met geen usb?
Toestel heeft gewoon micro-usb > usb kabel meegeleverd om ev. aan je pc/laptop aan te sluiten.
En die kabel gebruik je ook om met je netvoeding adapter je telefoon op te laden.

Verwijderd

catt4u schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 23:53:
[...]

Wat bedoel je met geen usb?
Toestel heeft gewoon micro-usb > usb kabel meegeleverd om ev. aan je pc/laptop aan te sluiten.
En die kabel gebruik je ook om met je netvoeding adapter je telefoon op te laden.
USB en HDMI kan niet tegelijk.Aangezien de SGS2 USB HOST kan zijn een aardige misser.
De LG heeft een dedicated HDMI port.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2011 00:22 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 00:21:
[...]

USB en HDMI kan niet tegelijk.Aangezien de SGS2 USB HOST kan zijn een aardige misser.
Das dan lekker als je een 1080p h264 afspeelt, kan je niet tegelijkertijd laden.... :X

• Wafje
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 13:51:
[...]

Das dan lekker als je een 1080p h264 afspeelt, kan je niet tegelijkertijd laden.... :X
het leuke is dan wel dat de LG dit niet kan afspelen. hopelijk lukt 720p h264 wel na de update. en ik dacht dat je via die HML stroom doorgestuurd kreeg (zie boven)

• catt4u
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 00:21:
[...]

En @ 2Silent

Ik denk dat je het niet helemaal goed begrijpt.
Als je de SGS2 aan de tv koppelt middels HML (met de connectorkabel) kan je 'm gewoon opladen met de standaard bijgeleverde micro-usb/usb kabel en je netvoeding adapter.
Er zit een aansluiting in de HML adapter waar je de micro-usb stekker in steekt (die anders in je telefoon gaat)

Die micro-usb aansluiting in de SGS2 is een gecombineerde poort, die binnen in de telefoon het usb en hdmi signaal scheidt.
Daarom heb je zowel usb als hdmi ;)
Dat is nu precies het sterke punt van HML; Je hebt maar één kleine aansluiting nodig i.p.v. twee :+

Om het je nog duidelijker te maken kan je het hier nog een keer bekijken en nalezen

En je hebt gelijk dat de SGS2 host kan zijn; Kijk hier maar ff

[ Voor 5% gewijzigd door catt4u op 02-06-2011 16:05 ]

• Joop557
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-07-2021
Geelco schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 11:18:
Iemand al antwoord terug over de hdmi?
Het is heel simpel. In Nederland was er de VIP actie ipv de hdmi kabel. Dus......

• Enthroned
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-10 17:15
Joop557 schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 16:44:
[...]

Het is heel simpel. In Nederland was er de VIP actie ipv de hdmi kabel. Dus......
Zonder dat ik in discussie wil gaan of het nu terecht is dat ze nu een HDMI kabel meeleveren wil ik dit argument toch even ontkrachten daar ze nu EN die kabel EN VIP service leveren.

Updating..............

• Wafje
Enthroned schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 19:13:
[...]

Zonder dat ik in discussie wil gaan of het nu terecht is dat ze nu een HDMI kabel meeleveren wil ik dit argument toch even ontkrachten daar ze nu EN die kabel EN VIP service leveren.
nja als je je deze telefoon kunt permitteren kan je je ook wel een hdmi kabeltje permitteren denk ik dan..

Verwijderd

Toevallig iemand LG al gevraagd of wij ons toestel ook mogen rooten en flashen zonder dat we de garantie kwijt zijn? Las dat dit in Italië wel mag dus ben benieuwd of dit hier ook het geval is.
2Silent schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 01:07:
[...]

nja als je je deze telefoon kunt permitteren kan je je ook wel een hdmi kabeltje permitteren denk ik dan..
Tuurlijk, maar daar gaat het niet om, de meeste krijgen hem gewoon bij een abo. De VIP actie is verlengt én er zit nu wel een hdmi kabel bij. Hadden ze hoe dan ook gelijk moeten doen. Zeer begrijpelijk dat de mensen die hem niet hebben gekregen nu verontwaardigd zijn en hebben alle recht om daar over te klagen want we waren de eerste die hem hebben gekocht en dat mag best extra beloond worden i.p.v. nu wel een kabeltje voor een "verkoop argument" imho.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2011 10:31 ]

Verwijderd

2Silent schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 01:07:
[...]

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2011 10:33 ]

• benji83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-04 15:58
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 10:23:
Tuurlijk, maar daar gaat het niet om, de meeste krijgen hem gewoon bij een abo. De VIP actie is verlengt én er zit nu wel een hdmi kabel bij. Hadden ze hoe dan ook gelijk moeten doen. Zeer begrijpelijk dat de mensen die hem niet hebben gekregen nu verontwaardigd zijn en hebben alle recht om daar over te klagen want we waren de eerste die hem hebben gekocht en dat mag best extra beloond worden i.p.v. nu wel een kabeltje voor een "verkoop argument" imho.
Mensen die hem vlak na de release hebben gekocht, intussen maanden terug, wisten dat er geen HDMI kabel bij zou zitten.
Ik heb de telefoon net een paar weken (net een maand), ik wist dat er geen HDMI kabel bij zou zitten.
Nu zit die er wel bij, als actie.
Dat gebeurt, kun je heel weinig aan doen.

Het argument 1 pagina terug 'als je schoenen koopt die de volgende week 50 euro goedkoper zijn haal je je 50 euro terug', ik hoop dat dat sarcastisch is. Als je daarmee aankomt in de winkel wordt je heel erg hard uitgelachen.
Aanbiedingen, acties, die zijn er altijd, zo kun je altijd blijven roepen 'als ik dat had geweten had ik gewacht tot', en koop je helemaal niets meer.
Ga je ook klagen als LG over 4 maanden een telefoon uitbrengt met 3 cores die er verder hetzelfde uitziet? Ga je dan je 3e core claimen?

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:46
Heb nu een best irritant probleem met mijn telefoon, hij denkt de hele tijd dat de aan/uit knop ingedrukt is.
Dus ik kan hem nu niet meer van toetsenvergrendeling afhalen
Denk dat dit een VIP wordt.

Verwijderd

benji83 schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 10:48:
[...]

Mensen die hem vlak na de release hebben gekocht, intussen maanden terug, wisten dat er geen HDMI kabel bij zou zitten.
Ik heb de telefoon net een paar weken (net een maand), ik wist dat er geen HDMI kabel bij zou zitten.
Nu zit die er wel bij, als actie.
Dat gebeurt, kun je heel weinig aan doen.

Het argument 1 pagina terug 'als je schoenen koopt die de volgende week 50 euro goedkoper zijn haal je je 50 euro terug', ik hoop dat dat sarcastisch is. Als je daarmee aankomt in de winkel wordt je heel erg hard uitgelachen.
Aanbiedingen, acties, die zijn er altijd, zo kun je altijd blijven roepen 'als ik dat had geweten had ik gewacht tot', en koop je helemaal niets meer.
Ga je ook klagen als LG over 4 maanden een telefoon uitbrengt met 3 cores die er verder hetzelfde uitziet? Ga je dan je 3e core claimen?
Duidelijk dat jij niet goed op de hoogte bent van wat jou recht als consument is. Ben zelf een x terug gegaan met een paar schoenen die een week later in de aanbieding was. Geloof mij ik werd niet hard uitgelachen ik kreeg het verschil terug! Dus bij deze lach ik u uit :*) En een lg met een 3e core is een andere tel dus ook hier sla je de plank volledig mis!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2011 15:26 ]

• newbreed
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:26
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 15:13:
[...]

Duidelijk dat jij niet goed op de hoogte bent van wat jou recht als consument is. Ben zelf een x terug gegaan met een paar schoenen die een week later in de aanbieding was. Geloof mij ik werd niet hard uitgelachen ik kreeg het verschil terug! Dus bij deze lach ik u uit :*) En een lg met een 3e core is een andere tel dus ook hier sla je de plank volledig mis!
Dat heeft met "recht" niks te maken. Dat is een tegemoetkoming om jou als dierbare klant tevreden te houden.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Modbreak:Kappen nu met al dat offtopic geleuter, graag weer on topic!

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

*weg* Wat is er niet duidelijk aan de bovenstaande modbreak?

[ Voor 85% gewijzigd door pven op 03-06-2011 23:43 ]

Verwijderd

*weg* Zucht ...

[ Voor 87% gewijzigd door pven op 05-06-2011 19:24 ]

• catt4u
Voor de echte tweakers die op 1500 MHz willen draaien

• Henkpaulus
  • Laatst online: 19-10 21:10
Ik heb nu last van dat mijn telefoon erg traag is, als ik een app aan klik duurt het veel langer als normaal vooordat hij gestart is. ook de camera is erg langzaam., met smsen heb ik het woord alllang ingetypt voordat het er komt te staan.
Weet iemand waar ik naar kan kijken?

Verwijderd

Henkpaulus schreef op zondag 05 juni 2011 @ 18:46:
Ik heb nu last van dat mijn telefoon erg traag is, als ik een app aan klik duurt het veel langer als normaal vooordat hij gestart is. ook de camera is erg langzaam., met smsen heb ik het woord alllang ingetypt voordat het er komt te staan.
Weet iemand waar ik naar kan kijken?
Had ik laatst ook last van.
gewoon even overnieuw opstarten en het was weer normaal.

• Fire69
catt4u schreef op zondag 05 juni 2011 @ 12:23:
Voor de echte tweakers die op 1500 MHz willen draaien
Dit staat in het G2X-gedeelte van xda. Is het dan ook wel compatibel met de O2X?
Ik weet dat de phones eigenlijk hardwarematig hetzelfde zijn, maar de partities zijn anders ingedeeld en zo, dus...

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-11 15:14
Fire69 schreef op zondag 05 juni 2011 @ 20:17:
[...]

Dit staat in het G2X-gedeelte van xda. Is het dan ook wel compatibel met de O2X?
Ik weet dat de phones eigenlijk hardwarematig hetzelfde zijn, maar de partities zijn anders ingedeeld en zo, dus...
Theoretisch zou ik zeggen ja, maar ik zou het toch ff na vragen.
Meestal overclocken wordt door een aantal commando's gedaan.

Aangezien beide phones zelfde chipset hebben, zou het geen kwaad moeten doen.

• Fire69
Theoretisch ja, maar praktisch blijkbaar niet :P
Geflashed, maar kwam in een boot-loop. Dan maar terug naar de ext4-kernel van Paul :)

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
Ik heb mijn hoesje binnen! Voor 12 dollar een officieel SGP Craft hoesje gekocht en hij is super! Vingerafdrukken zie je niet op de achterkant en hij past perfect :)

http://www.sgpstore.co.kr...on.php?cno1=1844&cafe_id=

Mooie is dat er ook een screen protector bij zit, heb hem gekocht via ebay bij een seller die 'sgpcraft' heet. Als je het wilt moet je hem via ebay even een berichtje sturen want het staat er niet officieel op ;)

• Wafje
disweb schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:47:
Ik heb mijn hoesje binnen! Voor 12 dollar een officieel SGP Craft hoesje gekocht en hij is super! Vingerafdrukken zie je niet op de achterkant en hij past perfect :)

http://www.sgpstore.co.kr...on.php?cno1=1844&cafe_id=

Mooie is dat er ook een screen protector bij zit, heb hem gekocht via ebay bij een seller die 'sgpcraft' heet. Als je het wilt moet je hem via ebay even een berichtje sturen want het staat er niet officieel op ;)
ik heb ook zo een gekocht. :) maar dan via een andere dealer. voor 'slechts' 6 euro ^^ werkt zeer goed maar er komt altijd stof zitten tussen de rand van de hoes en de rand van het scherm

• disweb
2Silent schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:54:
[...]

ik heb ook zo een gekocht. :) maar dan via een andere dealer. voor 'slechts' 6 euro ^^ werkt zeer goed maar er komt altijd stof zitten tussen de rand van de hoes en de rand van het scherm
Ook een officiele? Ik kreeg er een kaartje bij waarmee ik op de officiele sgp store site kon checken of hij 'echt' was. Ja dus :)

• Henkpaulus
Ben altijd zuinig op mijn toestel, maar om de 1 of andere reden is er toch een krasje op het scherm gekomen. Kan ik hier voor een klein beetje displex voor gebruiken., of is dat niet aan te raden?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Henkpaulus schreef op maandag 06 juni 2011 @ 16:04:
Ben altijd zuinig op mijn toestel, maar om de 1 of andere reden is er toch een krasje op het scherm gekomen. Kan ik hier voor een klein beetje displex voor gebruiken., of is dat niet aan te raden?
Over krassen op schermen is met Google voldoende te vinden. Dit topic is er in ieder geval niet voor bedoeld, en we verwachten tevens wat meer eigen inzet van je ;)

• Henkpaulus
Oké, vond het wel handig als iemand het zelfde krijgt als wat ik heb dat ze dan er een antwoord op hadden.
maar ik zoek wel even verder.

• Ruudox
Ook lekker
Ik net de klantenservice bellen, vertellen dat mijn aan en aan/uit knop niet meer werkt zeggen ze ow ik weet niet als dat onder de vip garantie valt hoor meneer. maar we gaan nu net dicht en ik bel u morgen wel terug.

maar het lijkt mij toch wel dat dat onder de (vip)garantie valt, of ben ik gek?

• Fire69
Absoluut wel hoor!!

Verwijderd

17:00 sluiten ze beter uur vantevoren bellen. maar ten 2e begint LG me te iriteren.

Verwijderd

Weet iemand al meer wanneer de upgrade deze maand komt.
Zit met smart te wachten.
Telefoon trekt nu zonder dat ik ook maar iets heb aanstaan zijn batterij in een nacht leeg????
Voor VIP kom ik niet in aanmerking.
Heb wel een splinternieuwe telefoon via Marktplaats maar verkoper weigert een aankoopbon te overleggen. :(

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 09:26:
Weet iemand al meer wanneer de upgrade deze maand komt.
Zit met smart te wachten.
Telefoon trekt nu zonder dat ik ook maar iets heb aanstaan zijn batterij in een nacht leeg????
Voor VIP kom ik niet in aanmerking.
Heb wel een splinternieuwe telefoon via Marktplaats maar verkoper weigert een aankoopbon te overleggen. :(
Even tussen door, maar waarom koop je een telefoon over van iemand die weigert een aankoopbon te geven aan je? Want dan krijg je dit dus zulke probleempjes en nu zit jij er mee. Misschien een les voor de volgende keer geen bon is niet kopen.

En wat betreft je vraag, het is nog niet bekend wanneer hij echt precies komt, maar ze denken 2e week van juni, maar goed het zou me niks verbazen als het langer duurt.

[ Voor 11% gewijzigd door WeAreLegion op 07-06-2011 09:43 ]

• dappertje25
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-03-2024
hallo
ik heb deze tel nu een week! tot nu toe bevalt hij mij zeer goed! (ws gebruik ik 80% vd tel niet maar ja)!
voor de mensen met accu problemen; met toeval heb ik de helderheid krankzinnig laag gezet en de time out scherm op 15 sec gezet! Nu na 34 uur later PS ik heb hem 4 uur laten zoeken naar een update van lg) 31%

misschien heeft iemand hier iets aan verder een top forum heb al veel geleerd bedankt een tevreden lg gebruiker!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 09:41:
[...]

Even tussen door, maar waarom koop je een telefoon over van iemand die weigert een aankoopbon te geven aan je? Want dan krijg je dit dus zulke probleempjes en nu zit jij er mee. Misschien een les voor de volgende keer geen bon is niet kopen.
Verkoper gaf in eerste mail al aan dat de aankoopbon bij de telefoon zat.
Vervolgens in een maand tijd diverse mailtjes gehad dat de bon onderweg was.
Als er al een les te trekken valt is het dat er nog steeds mensen niet te vertrouwen zijn.

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-10 13:15
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:01:
[...]

Verkoper gaf in eerste mail al aan dat de aankoopbon bij de telefoon zat.
Vervolgens in een maand tijd diverse mailtjes gehad dat de bon onderweg was.
Als er al een les te trekken valt is het dat er nog steeds mensen niet te vertrouwen zijn.
Je hebt dan mss geen VIP garantie, gewone garantie via serienummer heb je wel mocht er echt een probleem zijn... Maar ga er vanuit dat het gwn softwarematig is van jou, eventueel eens een andere rom flashen of gwn de stock herflashen verhelpt het mss al.

• Fire69
Die aankoopbon heb ik trouwens ook niet, aangezien ik hem hier intern via mijn werk gekregen heb. Enkel een intern bewijsje dat ik hem ontvangen heb.
Ik heb voor die VIP-service helemaal geen bon moeten tonen :P

• Ruudox
pruimman schreef op maandag 06 juni 2011 @ 17:08:
Ook lekker
Ik net de klantenservice bellen, vertellen dat mijn aan en aan/uit knop niet meer werkt zeggen ze ow ik weet niet als dat onder de vip garantie valt hoor meneer. maar we gaan nu net dicht en ik bel u morgen wel terug.

maar het lijkt mij toch wel dat dat onder de (vip)garantie valt, of ben ik gek?
Ik heb nu zelf maar naar de lg gebeld aangezien ze mij nog niet terug hebben gebeld.
nu zeggen ze zo leuk dat het een sofware fout is:S en nee dat is niet voor de vip service(zeggen ze.
Terwijl het gister bij iemand anders een hardware fout was en die zei dat alleen software defecten voor de vip service waren.
Beetje raar daar allemaal.

nu moet ik eerst na de kpn bussiness center heen om daar de software te resetten of herinstalleren.

maarja als ik zelf nou een nvflash doe, valt dat binnen de garantie?
zo ja dan doe ik dat en bel ik zo weer terug.

[ Voor 27% gewijzigd door Ruudox op 07-06-2011 15:41 ]

• Fire69
Geen idee of het binnen de garantie valt, maar het is moeilijk om te checken of je het gedaan hebt of niet. :P
Dus gewoon doen zou ik zeggen.
Werkt het, heb je binnen 10min een goed werkende phone.
Werkt het niet, bel je terug en lieg je over wat er mankeert met je phone zodat ze hem wel moeten ruilen.
Ze checken bij het ruilen bij jou aan de deur toch niet of het correct is. Dus als je zegt dat hij niet meer aangaat of zo, ruilen ze hem wel.

Stom om het zo te moeten doen, maar ze verplichten je bijna om te liegen... :/

• Ruudox
Ok net even geprobeerd maar het lukt niet want mijn aan/uit knop doet het niet. Dus ik kom niet in het nvflash menu.

Anders rij ik zo wel even langs het business center en vraag ik wel wat hun er van vinden.

• Queros
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:20
Goed, ik heb mijn toestel aangemeld voor de VIP.. Afwachtende op mijn 4e toestel inmiddels. Erg gekraak tijdens het bellen.Zelfs de LG medewerker hoorde het..en schrok ervan dat ik dit nu 3e keer achter elkaar heb.. Hij zou er persoonlijk voor zorgen dat ik een nieuw toestel kreeg ipv een gerefurbished.. Nou ik ben benieuwd en hou je op de hoogte!:p

Verwijderd

Dit soort posts voegen niets toe.

[ Voor 69% gewijzigd door RoD op 07-06-2011 17:18 ]

• DeKoetsier
  • Laatst online: 05-11 14:00
Jammer queros dat je het niet treft. Ik raadde je destijds deze telefoon aan;) Heb hem zelf sinds 5 mrt en nog steeds gelukkig. Misschien ben je gewoon een lompe donder? ;P

• Queros
haha ja, bedankt he?! :p Nja, die LG medewerker verklaarde me gelukkig niet voor gek en gaf zelfs toe dat hij de krakende geluiden ook hoorde:) Hij vertelde dat mensen hun werk moesten doen en anders maar ontslagen moesten worden:p Was wel een bizar gesprek!

en @ib000ww: Er zijn wel meer posts die niets toevoegen:) Ik deel hier een ervaring, degenen die het niet op prijs stellen kunnen mijn post overslaan toch?

• hoipimniet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:25
Queros schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 18:19:
@ib000ww: Er zijn wel meer posts die niets toevoegen:) Ik deel hier een ervaring, degenen die het niet op prijs stellen kunnen mijn post overslaan toch?
Je begrijpt het verkeerd, de post van ib000ww voegde niets toe waarop een moderator (RoD) deze aanpaste :)

• DeKoetsier
  • Laatst online: 05-11 14:00
hoipimniet schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:59:
[...]

Je begrijpt het verkeerd, de post van ib000ww voegde niets toe waarop een moderator (RoD) deze aanpaste :)
haha nice:P

• Queros
Oh..bummer:p sorry haha

• Xmoo
pruimman schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:07:
Ok net even geprobeerd maar het lukt niet want mijn aan/uit knop doet het niet. Dus ik kom niet in het nvflash menu.

Anders rij ik zo wel even langs het business center en vraag ik wel wat hun er van vinden.
Probeer eens factory reset via instellingen.

En anders gwoon vip bellen en zeggen dat je de software zowel jij als hun niet kunnen flashen want doordat de aan uit knop niet werkt, die toestel niet in recovery mode kan komen.

• Ruudox
Factory reset heb ik al gedaan
Maar ze stuurden mij gister naar het business center.
kom ik daar zegen, ze maar wij maken helemaal geen lg telefoons.Ook lekker :?

Maarja vandaag weer gebeld en ik krijg nu een nieuwe thuisgestuurd :) .

• Edzeau
pruimman schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 16:31:
Factory reset heb ik al gedaan
Maar ze stuurden mij gister naar het business center.
kom ik daar zegen, ze maar wij maken helemaal geen lg telefoons.Ook lekker :?

Maarja vandaag weer gebeld en ik krijg nu een nieuwe thuisgestuurd :) .
Zoals het gewoon gelijk had moeten zijn. Maar goed, mooi dat het je uit eindelijk toch gelukt is! :)

• Joop557
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-07-2021
niet meer van toepassing.

[ Voor 94% gewijzigd door Joop557 op 08-06-2011 18:30 ]

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
Heb sinds gisteren ook een Optimus 2x en ben opzoek naar een fatsoenlijke screen protector voor dit toestel.
Kan iemand mij advies geven want door het ontzettend groot aanbod is de keuze moeilijk.

• Fire69
http://cgi.ebay.com/ws/eB...iewItem&item=260785707332

Niet kopen, die zijn niet goed :(
Zit er nog maar een 2-tal weken op, maar zit al vol krassen. En mijn LG gaat echt alleen in compleet lege broekzak! :/

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-10 16:26
Zand is dodelijk voor het scherm. Een korreltje kan je hele scherm naar de gallemiezen helpen :(

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

• Wafje
Bebob_NL schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 23:05:
Zand is dodelijk voor het scherm. Een korreltje kan je hele scherm naar de gallemiezen helpen :(
Ik spreek uit ervaring :)
Fire69 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:17:
http://cgi.ebay.com/ws/eB...iewItem&item=260785707332

Niet kopen, die zijn niet goed :(
Zit er nog maar een 2-tal weken op, maar zit al vol krassen. En mijn LG gaat echt alleen in compleet lege broekzak! :/
sleutels in dezelfde broekzak kunnen geen kwaad, maar de boosdoener is zand in bvb broekzak op een tapijt etc etc

Verwijderd

Er schijnt kennelijk een Hall-sensor in ons toestel te zitten, is daar een zinnige reden voor??

Kompasding en/of nfc?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2011 00:56 ]

• Frigolamptje
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 00:51:
Er schijnt kennelijk een Hall-sensor in ons toestel te zitten, is daar een zinnige reden voor??
Wordt gebruikt voor magneetveldmeting zag ik, mss wat te maken met het kompas?

Verwijderd

Frigolamptje schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 00:56:
[...]

Dat bedacht ik mij net en nfc? ^^

Is dan er een app die metaal kan opsporen dan?

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:38
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 00:59:
[...]

Dat bedacht ik mij net en nfc? ^^

Is dan er een app die metaal kan opsporen dan?
Ja.
heb hem niet op de LG getest maar wel op de Samsung Spica die ik ervoor had. De Spica detecteerde het alleen als hij op een paar CM zat. Hij vond wel de metalen pin in het been van mijn oom.

• disweb
Zo'n sensor wordt voor het compas gebruikt inderdaad en zat ook al in mijn T-Mobile G1. Met de app Metal Detector kan je hem hiervoor gebruiken, best leuk voor even!

https://market.android.co...tor&feature=search_result

• PatrickvL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:43
Frigolamptje schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 00:56:
[...]

Zou dit gebruikt worden voor het automatisch starten van Carkit applicatie als je een magneetje bij de achterkant van je toestel houdt? Ik neem aan dat de autohouder van LG een magneetje bevat zodat deze app gestart wordt als je het toestel in de houder stopt.

Ik zag ook nog een tweet van CM_arcee die hier volgens mij mee te maken heeft.

Op XDA wordt hierover ook geschreven

[ Voor 9% gewijzigd door PatrickvL op 09-06-2011 10:57 . Reden: xda linkt toegevoegd ]

• Fire69
Yep, wordt ook voor Car Home gebruikt.

Een collega had zo'n tasje aan zijn broeksriem, klepje had magnetische sluiting.
Telkens hij zijn telefoon eruit haalde, was die Car Home gestart! :+

• Ruudox
ach vandaar dat ik gister steed car home er voor kreeg

Maar ik vind dat de accu ook nog wel redelijk meegaat zo. Ik heb de tel nu een uur aan en heb nog 89% accu over, met het scherm de hele tijd aan (want die kan ja niet uit).

Maar valt het bij jullie ook op dat het van 100% naar 99% een stuk langer duurt dan bijvoorbeeld van 99% naar 98%.

Want hij ging na een kwartier pas op 99% en 3 kwartier later staat die op 89.

• DJ Hentai
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-11-2024
Allen:

Heb de V10b firmware er op. Heb zoals velen last van opnieuw pincode invoeren na standby zetten van de telefoon. Ook om de zoveel tijd opnieuw opstarten vanwege traagheid. Weet iemand wanneer de aangekondige tussenupdate hier in NL verspreid wordt? En weet iemand al iets over 2.3 update?

• JoWatje
  • Laatst online: 04-11-2022
Op xda site zegt net iemand: Latest FAQ from the danish LG site, claims GB will be available autumn 2011

Verwijderd

pruimman schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 15:00:
ach vandaar dat ik gister steed car home er voor kreeg

Maar ik vind dat de accu ook nog wel redelijk meegaat zo. Ik heb de tel nu een uur aan en heb nog 89% accu over, met het scherm de hele tijd aan (want die kan ja niet uit).

Maar valt het bij jullie ook op dat het van 100% naar 99% een stuk langer duurt dan bijvoorbeeld van 99% naar 98%.

Want hij ging na een kwartier pas op 99% en 3 kwartier later staat die op 89.
Ja is mij ook opgevallen, lijkt net of het in één keer heel snel gaat. Hoewel 11% met de hele tijd het scherm aan heel netjes is. Persoonlijk vind ik dat er nog heel wat foutjes inzitten maar die worden wel opgelost binnenkort. Volgende week, als het goed is, moet de update er zijn die verbeteringen beloofd. En hopelijk eindelijk 2.3.* in Juli. Het is al 2 keer uitgesteld dus hopelijk komt LG met een GB ROM die beter is dan de verwachting, want 10b is imho slechter dan 10a. Ben FroYo wel zat nu, beter hadden ze de tijd en moeite voor de FroYo update in 2.3.* kunnen stoppen maar goed...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2011 17:58 ]

• Frigolamptje
JoWatje schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 17:36:
Op xda site zegt net iemand: Latest FAQ from the danish LG site, claims GB will be available autumn 2011
Ga dan maar neer op je blote knieën en dank het cm7 team ;)

Maar verder geloof ik er eigenlijk niet te veel van...

[ Voor 9% gewijzigd door Frigolamptje op 09-06-2011 20:34 ]

• speedme
Gisteren konden mensen via de website Androidworld.nl een kijkje nemen bij LG en met de nieuwe Optimus 3D spelen.

Daar werd echter aangekondigt dat de update voor de Optimus 2X nog enkele maanden op zich laat wachten......

Bron :

http://www.androidworld.n...-voor-de-one-en-2x-speed/

Men is echt goed bezig bij LG (NOT !!!).

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

• WeAreLegion
  • Niet online
speedme schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:19:
Gisteren konden mensen via de website Androidworld.nl een kijkje nemen bij LG en met de nieuwe Optimus 3D spelen.

Daar werd echter aangekondigt dat de update voor de Optimus 2X nog enkele maanden op zich laat wachten......

Bron :

Ik draai op dit moment CM7 build 39 en die is echt heel stabiel (bij mij althans), maar het is wel apart dat het zo lang duurt inderdaad, tegen de tijd dat die nieuwe update er is kan ik al weer andere telefoon uitkiezen haha.

• speedme
Ik had tijd geleden een oudere versie van CM7 draaien, maar ben terug gegaan naar Fear Edition (FR17).
Deze draait bij mij ook stabiel.

Ik denk dat ik vandaag eens een Nandroid backup ga maken en daarna opnieuw CM7 ga flashen.
Welke versie zal ik dan nemen ?
En welke Baseband/RIL is dan aan te raden ?

• WeAreLegion
  • Niet online
speedme schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:33:
Ik had tijd geleden een oudere versie van CM7 draaien, maar ben terug gegaan naar Fear Edition (FR17).
Deze draait bij mij ook stabiel.

Ik denk dat ik vandaag eens een Nandroid backup ga maken en daarna opnieuw CM7 ga flashen.
Welke versie zal ik dan nemen ?
En welke Baseband/RIL is dan aan te raden ?
Build 39 met baseband 502 of 218 dat werkt het beste op dit moment (bij de meeste mensen althans). In ander topic staat nog meer informatie :)

• Snikker
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
speedme schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:19:

Bron :

Ik vind het inderdaad best zuur dat het nog zo lang moet duren. Het is niet zozeer dat het voor hen een verplichting is, maar toch is het iets waar je naar uitkijkt. En doordat LG er zelf ook wat over gemeld heeft, hebben ze toch verwachtingen geschapen. Erg jammer.

Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl

• Fire69
Inderdaad, als je bvb kijkt op http://www.canyouhandlethespeed.be/indexNL.html#/service
Altijd de laatste android versie
Yeah right :/

Verwijderd

Ik was gisteren bij lg en mij werd verteld dat de update maximaal nog een maand kan duren voordat v10c komt
de beste man die mij dat vertelde had hem zelf al maar mocht nog niet uitgerold worden omdat het eerst door verschillende instanties goedgekeurd moet worden
dus nog max 1 maand maar hij verwacht al eerder
en ze zijn bezig om dat met fota over 3g te kunnen doen

• Xmoo
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 17:19:
Ik was gisteren bij lg en mij werd verteld dat de update maximaal nog een maand kan duren voordat v10c komt
de beste man die mij dat vertelde had hem zelf al maar mocht nog niet uitgerold worden omdat het eerst door verschillende instanties goedgekeurd moet worden
dus nog max 1 maand maar hij verwacht al eerder
en ze zijn bezig om dat met fota over 3g te kunnen doen
Was je ook naar LG Benelux? De Android 2.3.x update werd verteld herfst dit jaar.....

Verwijderd

Als dat verhaal echt klopt van die 2.3 update dat die weer later komt, zouden we dan geen klacht in kunnen dienen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 18:06:
Als dat verhaal echt klopt van die 2.3 update dat die weer later komt, zouden we dan geen klacht in kunnen dienen?
Ze zien je al aankomen ;)

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 18:06:
Je kan altijd een klacht indienen. Kunnen ze bij LG ook eens lachen.

Maar waarom zou je?

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Queros
2.3.x Maakt me niet zo uit..als ze maar opschieten met die fix:) Ben af en toe rebooten enzo wel beu nu:p
Pagina: 1 ... 33 ... 67 Laatste

Let op:
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.