Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Verwijderd
Erger me wel nog steeds aan de batterij.. 50% staat ie nu vanaf 18:40..
dus 10% per uur..
Weergave en Stand-by vreten de boel op!!
Ik heb gister FR13 geinstalleerd met een patch om OTA uitte zetten (heeft toch geen nut dat dat draait met custom) en ik heb nog 75% na 17 uurVerwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 21:42:
Nice, heb m ook leuke widget (:
Erger me wel nog steeds aan de batterij.. 50% staat ie nu vanaf 18:40..
dus 10% per uur..
Weergave en Stand-by vreten de boel op!!
Verwijderd
Dus jullie vinden me een zeikerd omdat ik om 3 pixels die vastzaten en opvallen gebruik maak van de vip?freddyathlon schreef op woensdag 27 april 2011 @ 17:48:
[...]
Precies, er zijn genoeg mensen die de VIP service gebruiken ivm een kleine dode pixel of het simpele zoals een klein beetje backlight bleeding. Of wanneer het toestel trager reageert dan een andere, of een batterij die zogenaamd te snel leeg loopt.
Ik ga de mijne echt niet opsturen omdat ie tot op heden 4x opnieuw is opgestart en omdat ie nu wat trager door de menu's lijkt te scrollen.
Zakelijk koop je gewoon geen LG, dan wil je eerst bewijs van de kwaliteit, zoals bijv. HTC of Blackberry bieden. Maar ja, mensen moeten altijd wat te zeuren hebben.
*sorry, moest ff wat frustratie kwijt* Laten we verder ontopic blijven.
Wanneer deze reactie ongepast is, verneem ik het graag.
Heb het nu weer met de nieuwe dus blijkbaar zijn de eerste schermen niet zo goed. En toch wacht ik er nog mee om weer te ruilen en doe het aan het eind van het jaar wel een keer als het zo blijft, en is me goed recht. Het is de service die ze bieden en daar maak ik gebruik van, geen misbruik. En LG vind het goed, dus...
Is niet erg maar moest dit ook ff kwijt.
Verder is dit gewoon een extra service die ze bieden, normaal gesproken moet je je verzekeren hiervoor of anders je toestel opsturen voor garantie wat gegarandeerd langer gaat duren dan bijv. 6 dagen.
Zelf had ik een dag later een nieuwe kunnen hebben maar was 2 dagen later alleen s'middags thuis en was geen probleem, netjes volgens afspraak. Dus het kan wel. Geef wel vooral aan bij LG én Pro Assist dat het een nieuwe moet zijn, dan moet het goed gaan.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2011 22:31 ]
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Vind hem eigenlijk niet eens zo heel mooi, en een groter scherm vind ik persoonlijk alleen maar onhandig. Deze is al niet eens zo heel klein namelijk!
Verwijderd
Very nice, maar ik snap niets van die FRdingen, als jij dat nou voor mij fixt zou ik ook erg blij zijn =PWeAreLegion schreef op woensdag 27 april 2011 @ 22:13:
[...]
Ik heb gister FR13 geinstalleerd met een patch om OTA uitte zetten (heeft toch geen nut dat dat draait met custom) en ik heb nog 75% na 17 uurHeb wat gebeld 45 min muziek geluisterd wat whatsapp verstuurd en wat dingen op market bekeken.
Zo moeilijk is het toch allemaal niet?
Die FR13 kan je nog niet krijgen? Of kijk ik verkeerd?
2x.modaco.comVerwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 22:50:
[...]
Very nice, maar ik snap niets van die FRdingen, als jij dat nou voor mij fixt zou ik ook erg blij zijn =P
@Fire zie nu net dat hij er nog niet op staat
[ Voor 18% gewijzigd door WeAreLegion op 27-04-2011 23:00 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2011 23:02 ]
Ja eigenlijk wel,Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 23:02:
En ook zo makkelijk weer terug te gaan met die backup? En CWM te verwijderen als de 2.3 update komt? Dan ga ik dit weekend maar eens even flashen,.
Wat je doet is je zet de backup terug die je hebt gemaakt. Daarna download je de standaard recovery die paul van modaco heb geupload http://android.modaco.com...-r1-stock-recovery-image/ die zet je ook op externe SD dan ga je nog 1 keer naar CWM je installed die zip en zodra je reboot heb je standaard recovery er weer op.
Makkelijkste is nog wel als je heb toch opstuurd voor reparatie of wat dan ook dat je hem gewoon helemaal flashed met nvflash.
[ Voor 8% gewijzigd door WeAreLegion op 27-04-2011 23:07 ]
Denk dat een en ander aan optimalisatie aan de ROM nog een hoop kan verbeteren... Maar voor nu is het voor mij voldoende.. maar verbeteringen mogen altijd.
Heb nog geen custom ROMs geprobeerd. Wel de ROM manager geinstalleerd maar de Clockwork Recovery niet geinstalleerd. Mijn toestel is nu als volgt:
V10B + Root. Disabled een hoop LG crapware (F-secure, CarHome, SNS, clockweather + widget). De LG launchter vervangen voor Launcher Pro (betaalde versie). Daarbij een Clock widget (even naam kwijt) en Minimalistic Text gebeuren erop... Nog zootje nuttige apps erbij (Verkeer Pro, erg handig) en wat spelletjes...
Stay young forever!
Quote van de maindev van cyanogen voor de o2x.
Kunnen we dit soort kleine dingen niet in de startpost gaan zetten? Hoevaak ik nu al dezelfde verhalen en gezeik van mensen lees wordt vermoeiend.
hmz...
Stay young forever!
Ik heb wat lopen kloten met Applanet, verschillende apps geinstalleerd en verwijderd...
Toestel loopt wat haperig, dus begin maar eens opnieuw.
Wat is het verschil tussen een Factory Hard Reset en alles terug instellen naar fabriekswaarden
via het menu in Android?
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Stay young forever!
Verwijderd
bah, tweede vastloper.
Verwijderd
Heeft iemand nog tips?
Ik heb al vanalles geprobeerd maar niks blijkt te werken.
Alleeen rooten helpt natuurlijk ook niet he, enige wat je moet rooten doet is een superuser aanmaken en dat is het eigenlijk wel. De standaard ROM heeft gewoon problemen enige wat daar aan helpt is met titanium dingen freezen of een custom rom draaien (FR13 heb ik beste ervaring mee). Kijk eens op xda forum of modaco daar staat echt alles uitgelegd hoe en wat.Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2011 @ 13:19:
Ik heb mijn O2x geroot maar merk geen verschil met de accu.
Heeft iemand nog tips?
Ik heb al vanalles geprobeerd maar niks blijkt te werken.
Verwijderd
Maar ik las die uitleg en ik snapte er niks van dus was eigelijk bang dat ik dat weer verneukte.
Iemand?
- Installeer vanuit de Android Market Rom Manager
- Installeer met de Rom Manager CWM
- Download de zip-file van de rom die je wil flashen en kopieer deze naar je EXTERNE SD
In Windows is die de 2de verwijderbare drive die gevonden wordt als je je phone via USB aansluit.
- Doe een shutdown van je phone en start hem opnieuw door power en volume down ingedrukt te houden totdat je 'Android' ziet verschijnen.
- In het menu dat je krijgt, kies je voor 'Apply update.zip' en kies de zip die je gekopieerd hebt.
(In het menu bewegen doe je met volume up en volume down, selecteren met de powerknop)
- De rom wordt geflashed.
- Herstart je toestel
- Tadaaaa.....
(Ongelooflijk wat je kan leren uit een beetje lezen en zelfstandig zijn, niet?
[ Voor 4% gewijzigd door Fire69 op 28-04-2011 14:26 ]
Ik wil je nog steeds aanraden om de openings post van http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1453370 dit topic te lezen.Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2011 @ 14:10:
dat heb ik gedaan xd
Maar dan nog snap ik er niks van
Er staat echt stap voor stap bij wat je moet doen, de drivers installeren, het programma downloaden, een instelling op je telefoon goed zetten en klaar
Edit:
Wat Fire69 zegt
[ Voor 3% gewijzigd door Sheppie op 28-04-2011 14:33 ]
[ Voor 86% gewijzigd door RoD op 28-04-2011 16:23 ]
Kijk eens op de interne sdkaart op je telefoon. Daar staan de drivers sowieso op. Anders zoek even rond op hun website, kan je ze ook downloaden.Queros schreef op donderdag 28 april 2011 @ 17:03:
Hm, LG Mobile support ofzo gedownload..nu zegt de pc dat er geen usb drivers zijn voor dit toestel.. vreeeemd
Verwijderd
Verwijderd
Wel heb ik wat vraagtekens bij mijn scherm en daar heb ik in dit topic nog niet veel over gelezen, moet toegeven heb pas gelezen vanaf pagina 72. Maar ik heb het toestel naast de HTC Legend gelegd en beide de pixeltester aan maar zijn witte scherm was veel witter dan de mijne, die van mij straalt toch een beetje gelig door de backlight bleeding? Toen heb ik nog even doorgetest en kwam ik het volgende nog tegen:
1. Als ik de helderheid even op max. zetten heb ik toch nogal wat backlight bleeding. Heel duidelijk bij de zwarte achtergrond. Is dit normaal, heeft elk toestel dit of is dit gewoon niet goed bij mijn toestel?
2. Stuck of dode pixels? Ik heb 3 puntjes in mijn scherm, alleen zichtbaar met de pixel tester en vooral bij de zwarte achtergrond, alleen ze zijn heel klein en om ze te zien is het net onder welke hoek je het scherm bekijkt. Zijn dit stuck pixels of dode pixels of toch iets anders? Ik kijk dan wel echt als een mierenneuker
Zouden jullie hier de VIP garantie voor inschakelen? En zo ja klopt het dat je maar 1x gebruik kan maken van de VIP garantie?
Verder ben ik persoonlijk zeer tevreden met het toestel, maar ik kom dan ook van windows mibile 6.5
Maar ik ben benieuwd naar jullie mening en deskundige oordeel!
Verwijderd
Dus ze boden aan een bundel van 29 euro met de Optimus 2x speed. Had in eerste instantie wel erg slechte ervaringen met LG, want brakke software enzo. Maar aan de demo's op YouTube te zien valt het nu wel mee. Dus we gaan het zien
Vergeet ook niet dat Legend AMOLED is heVerwijderd schreef op donderdag 28 april 2011 @ 18:27:
Hallo ik ben nieuw hier en ben ook in het bezit van een LG Optimus 2x speed. Ik heb het toestel nu een week en heb 2x gehad dat de accu eruit moet, verder geen storingen.
Wel heb ik wat vraagtekens bij mijn scherm en daar heb ik in dit topic nog niet veel over gelezen, moet toegeven heb pas gelezen vanaf pagina 72. Maar ik heb het toestel naast de HTC Legend gelegd en beide de pixeltester aan maar zijn witte scherm was veel witter dan de mijne, die van mij straalt toch een beetje gelig door de backlight bleeding? Toen heb ik nog even doorgetest en kwam ik het volgende nog tegen:
1. Als ik de helderheid even op max. zetten heb ik toch nogal wat backlight bleeding. Heel duidelijk bij de zwarte achtergrond. Is dit normaal, heeft elk toestel dit of is dit gewoon niet goed bij mijn toestel?
2. Stuck of dode pixels? Ik heb 3 puntjes in mijn scherm, alleen zichtbaar met de pixel tester en vooral bij de zwarte achtergrond, alleen ze zijn heel klein en om ze te zien is het net onder welke hoek je het scherm bekijkt. Zijn dit stuck pixels of dode pixels of toch iets anders? Ik kijk dan wel echt als een mierenneukerdat moet ik toegeven maar er zitten wel 3 puntjes!
Zouden jullie hier de VIP garantie voor inschakelen? En zo ja klopt het dat je maar 1x gebruik kan maken van de VIP garantie?
Verder ben ik persoonlijk zeer tevreden met het toestel, maar ik kom dan ook van windows mibile 6.5dus veel was ik niet gewend.
Maar ik ben benieuwd naar jullie mening en deskundige oordeel!
Heel erg bedankt voor je uitleg, maar je moet begrijpen dat het voor iemand die ergens wat minder verstand van heeft (zoals ik over custom roms) het lastig is om bijvoorbeeld afkortingen etc te begrijpen. Het toestel is duur genoeg en ik ben erg bang om iets over het hoofd te zien waardoor ik 'm eventueel zou kunnen bricken. Ondanks dat zou ik 'm wel heel graag willen flashen, de standaard rom is ook niet om vrolijk van te worden. Lezen en zelfstandig zijn kan ik beide prima, ik vraag gewoon om wat verduidelijking. Wat ik me ook afvroeg is hoe het zat als je weer terug zou willen naar de originele ROM (voor bijvoorbeeld een defect, reparatie), maar ik begrijp dat je die hier kunt downloaden? LinkFire69 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 14:25:
'Uitleg'
(Ongelooflijk wat je kan leren uit een beetje lezen en zelfstandig zijn, niet?)
In ieder geval, bedankt.
Verwijderd
over dat vip gedoe, ik woon in belgie en heb ook al af en toe eens een vastloper gehad, en wat klote is , isdat ik m gebruik als wekker ook en tja... het scheelde niet veelGeelco schreef op donderdag 28 april 2011 @ 19:15:
Yup, lekker Vippen. Nix mierenneuken aan, als jij je er aan stoort dan ben je stom als je hem houdt met zo'n topservice ernaast. Gewoon doen. Ik raad je alleen wel even aan nog even te wachten, aangezien de vraag naar het toestel groter is dan ze aan kunnen vullen. Dus binnenkort even bellen en dan kan je weer binnen 24 uur je telefoon switchen. (Uiteraard bij de deur checken of hij echt helemaal nieuw in dichte doos is, en niet refurbished)
Stock rom? Geroot? of iets?Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2011 @ 20:46:
[...]
over dat vip gedoe, ik woon in belgie en heb ook al af en toe eens een vastloper gehad, en wat klote is , isdat ik m gebruik als wekker ook en tja... het scheelde niet veel) waar ik ook last van heb is als in een game speel welke dan ook, dat ie na een tijdje het spel gewoon afsluit, of vastloopt... nu ik heb via mail proberen contact op te nemen maar kreeg geen antwoord, mss verkeerde mail,, kweet niet of ik voor dit de vip kan inschakelen ?
Al een keer geprobeerd een hard reset te doen? Als hij namelijk blijft vastlopen in spellen etc. dan zou ik hem opsturen.
Zelf hoop ik ook dat de reboots/crashes snel gefixed worden, had afgelopen dinsdag ook bijna mijn wekker misgelopen bij de eerste oplaad-uitvaller, gelukkig lag mijn vriendins telefoon er nog naast rond dezelfde tijd;)
En wat een vooruitgang t.o.v. de HTC Hero zeg!
Nu is die ook al wel wat jaartjes oud en heb er nooit issues mee gehad, dus geen klachten, maar je merkt de vooruitgang toch zeker wel.
Ik heb alles ingesteld zoals ik het wil hebben, ik zit alleen met 1 ding:
Ik krijg het mediavolume niet aan!
Als ik in de settings bij geluid kijk dan staat hij daar helemaal uit. Sleep ik deze naar bijvoorbeeld de helft dan schuift het balkje wel mee, ga ik uit de settings en weer terug dan is de slider weer helemaal op 0.
Iemand hier ervaring mee, en zoja, hoe krijg ik het aan?
Probeer hem even te rebooten. Heb zelf ook 1 keer last gehad van volumeregeling zomaar, rebooten verhielp het.
Verwijderd
heb hem geroot,das alles, voor de rest is ie origineel.... maar had dit probleem daarvoor ook,,,Geelco schreef op donderdag 28 april 2011 @ 21:01:
[...]
Stock rom? Geroot? of iets?
Al een keer geprobeerd een hard reset te doen? Als hij namelijk blijft vastlopen in spellen etc. dan zou ik hem opsturen.
Zelf hoop ik ook dat de reboots/crashes snel gefixed worden, had afgelopen dinsdag ook bijna mijn wekker misgelopen bij de eerste oplaad-uitvaller, gelukkig lag mijn vriendins telefoon er nog naast rond dezelfde tijd;)
OK, reboot verhielp het inderdaad.Geelco schreef op donderdag 28 april 2011 @ 21:04:
Niet stom bedoeld hoor, maar klik je op 'terug' nadat je het balkje hebt verschoven, of op OK?
Probeer hem even te rebooten. Heb zelf ook 1 keer last gehad van volumeregeling zomaar, rebooten verhielp het.
Had een update gedaan, daarna was hij al gereboot.
Nu net na de reboot krijg ik 'software update voltooid', beetje vaag.
Verder kan ik tot nu toe alleen maar zeggen WAUW! wat een telefoon
Probeer hard reset, mocht dat neit helpen, dan zou ik er ook serieus even over nadenken om te VIPPEN. Hij hoort niet vast te lopen. Als je kan nog wel even wachten uiteraard tot ze ze echt weer binnen 24 uur kunnen leveren.Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2011 @ 21:07:
[...]
heb hem geroot,das alles, voor de rest is ie origineel.... maar had dit probleem daarvoor ook,,,
Bij welke games trouwens, of echt elke die je speelt?
[ Voor 4% gewijzigd door DeKoetsier op 28-04-2011 21:17 ]
Verwijderd
Ik heb dit niet gehad maar wel dat het volume het maar tot de helft doet in de radio app. En alleen daarmee.benji83 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 21:02:
Zo, mn O2X een dag eerder in huis dan gedacht!
En wat een vooruitgang t.o.v. de HTC Hero zeg!
Nu is die ook al wel wat jaartjes oud en heb er nooit issues mee gehad, dus geen klachten, maar je merkt de vooruitgang toch zeker wel.
Ik heb alles ingesteld zoals ik het wil hebben, ik zit alleen met 1 ding:
Ik krijg het mediavolume niet aan!
Als ik in de settings bij geluid kijk dan staat hij daar helemaal uit. Sleep ik deze naar bijvoorbeeld de helft dan schuift het balkje wel mee, ga ik uit de settings en weer terug dan is de slider weer helemaal op 0.
Iemand hier ervaring mee, en zoja, hoe krijg ik het aan?
Hebben jullie dat ook met de oordopjes? Heb het ook gehad met de PoV tegra2, daar was het opgelost na een update. Nog een bug erin?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2011 21:28 ]
Verwijderd
ja ik wacht nog wel even, ja bij verschillende spellekes, alsook angry birds , uno, minisquadron dan is da zo ineens gedaan, en komt hij op de homescreen te staan, of gewoon vastlopen e, soms speel ik en dan doet hij het goed,,, is raar...maar moe wel zeggen meestal doet ie dat als ie aan de lader zit, meer dan af lader.. ook de spontane reboot via lader, af lader minder ,,, heb deze topic doorgelezen en kwam af en toe ook mensen tegen die zeggen dat als ie aan de lader lig ook spontaan reboot, dat het mss aan de lader kan liggen??Geelco schreef op donderdag 28 april 2011 @ 21:17:
[...]
Probeer hard reset, mocht dat neit helpen, dan zou ik er ook serieus even over nadenken om te VIPPEN. Hij hoort niet vast te lopen. Als je kan nog wel even wachten uiteraard tot ze ze echt weer binnen 24 uur kunnen leveren.
Bij welke games trouwens, of echt elke die je speelt?
Toestel geroot en wat apps befroren.
Merk dat nu mobile standby van 49% nu op 30% zit.
Dus minder batterij verbruik, echter het praktijk moet ik nog testen.
Verwijderd
Aluminium, Plexi kunststof en gorilla glassVerwijderd schreef op donderdag 28 april 2011 @ 21:48:
Moet wel zeggen dat deze tel tegen een stootje kan. Ken iemand die hem nu al vier x op de stenen heeft laten vallen en eigenlijk op enkele beschadigingen op het frame ziet het toestel er prima uit!
Ik heb mijn contacten niet onder een normale naam (Voornaam, achternaam), maar bijv. Jan School. Dan werkt dit niet, dunkt me?benji83 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 21:55:
Facebook for Android gebruiken ipv de LG app, die doet het automatisch.
Ah.. dat zou ik niet weten, denk niet dat hij het dan pakt inderdaad... misschien als de mail adressen gelijk zijn wel.Jeroen04 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 22:05:
[...]
Ik heb mijn contacten niet onder een normale naam (Voornaam, achternaam), maar bijv. Jan School. Dan werkt dit niet, dunkt me?
Verwijderd
ga hem maar verkopen.. tegenvaller.
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Verwijderd
ik heb het bovenaan in de hoeken van mij scherm! en jij?Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2011 @ 23:52:
Dan misschien idd over een paar weken maar de vip service benaderen. Maar dat backlight bleeding heeft iedereen dat, is dat normaal?
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Ik heb het ook daar. Waarschijnlijk is dat bij iedereen zo.darkphoenix schreef op donderdag 28 april 2011 @ 23:58:
[...]
ik heb het bovenaan in de hoeken van mij scherm! en jij?
Lijkt me dat er iets mis is met je LG dan...darkphoenix schreef op donderdag 28 april 2011 @ 23:37:
Heb deze telefoon nu een paar weken maar heb er maar weer een HTC desire HD bijgekocht want wat is deze foon traag zeg.. heb veel testjes gedaan en die desire hd doet alles sneller.. heel vaag alleen ben ik wel weg van het scherm! die die is veel mooier!
Sorry, maar mijn Optimus is way sneller dan de DHD van mijn collega.
Sorry hoor, maar dan doe je toch echt iets niet goed met je telefoon. Vriend van me heeft ook een DHD en die komt echt niet eens in de buurt van snelheid qua de 2x. Dus als ie echt zo traag aanvoelt zou ik even wat dingen na kijken en in uiterst geval via VIP terug sturen. Want het is gewoon onmogelijk eigenlijk qua specificaties dat een DHD sneller is dan een 2x.darkphoenix schreef op donderdag 28 april 2011 @ 23:37:
Heb deze telefoon nu een paar weken maar heb er maar weer een HTC desire HD bijgekocht want wat is deze foon traag zeg.. heb veel testjes gedaan en die desire hd doet alles sneller.. heel vaag alleen ben ik wel weg van het scherm! die die is veel mooier!
Heb gisteren teruggezet naar fabrieksinstellingen via Privacy in het instellingen-menu, maar hiermee wordt de SD met daarop rare APK-s niet gewist.
Met een Hard reset wis je alles, dus ook je geheugen toch? Dan komt ie weer helemaal zoals nieuw uit de doos toch?
Het was niet zo slecht bedoeld hoorJeroen04 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 20:33:
[...]
Heel erg bedankt voor je uitleg, maar je moet begrijpen dat het voor iemand die ergens wat minder verstand van heeft (zoals ik over custom roms) het lastig is om bijvoorbeeld afkortingen etc te begrijpen. Het toestel is duur genoeg en ik ben erg bang om iets over het hoofd te zien waardoor ik 'm eventueel zou kunnen bricken. Ondanks dat zou ik 'm wel heel graag willen flashen, de standaard rom is ook niet om vrolijk van te worden. Lezen en zelfstandig zijn kan ik beide prima, ik vraag gewoon om wat verduidelijking. Wat ik me ook afvroeg is hoe het zat als je weer terug zou willen naar de originele ROM (voor bijvoorbeeld een defect, reparatie), maar ik begrijp dat je die hier kunt downloaden? Link
In ieder geval, bedankt.
Dit is ook mijn eerste Android-toestel, dus heb het ook allemaal wat moeten uitdokteren. Ik had wel als voordeel dat ik veelvuldig toestellen met Windows Mobile flashte hiervoor
Als je terug wil naar de originele rom, kan je inderdaad via die link gaan.
Maar volgens mij is het handiger/sneller/veiliger om gewoon je toestel in CWM te starten, en daar een backup te nemen. Die schrijft hij dan weg op je externe SD.
Je moet je registeren voor de vipservice via http://www.canyouhandlethespeed.be.Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2011 @ 20:46:
[...]
over dat vip gedoe, ik woon in belgie en heb ook al af en toe eens een vastloper gehad, en wat klote is , isdat ik m gebruik als wekker ook en tja... het scheelde niet veel) waar ik ook last van heb is als in een game speel welke dan ook, dat ie na een tijdje het spel gewoon afsluit, of vastloopt... nu ik heb via mail proberen contact op te nemen maar kreeg geen antwoord, mss verkeerde mail,, kweet niet of ik voor dit de vip kan inschakelen ?
Dan krijg je een mail ter bevestiging, en daar staat het nummer in dat je moet bellen om hem te laten wisselen.
Niet zomaar mailen dus, dat gaat niet lukken
Die van mij werd soms ook verschrikkelijk traag, maar dat was dan door een app die crashte of zo.darkphoenix schreef op donderdag 28 april 2011 @ 23:37:
Na een reboot was hij terug supersnel. Lijkt me eerder een tekortkoming van Android, en niet van de telefoon...
Ik dacht dat Linux zo superstabiel was? Mijn Windows Mobile-toestel had hier vroeger toch echt geen last van hoor...
Hard reset is inderdaad via Privacy te doen, ofwel via CWM als je dat er al op hebt staan.freddyathlon schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 08:16:
Hoe voer je een hard reset uit met dit toestel?
Heb gisteren teruggezet naar fabrieksinstellingen via Privacy in het instellingen-menu, maar hiermee wordt de SD met daarop rare APK-s niet gewist.
Met een Hard reset wis je alles, dus ook je geheugen toch? Dan komt ie weer helemaal zoals nieuw uit de doos toch?
Wat bedoel je met rare apk's? Die voor de installatie van Layar, Shrek, ... enzo?
Dat is normaal hoor, dat is een deel van de originele rom
Ik wil het interne geheugen formatteren naar fabriekswaarden...
Als je geen CWM (clockworkmod) heb geinstalleerd dan kan je volgens mij een reset uitvoeren met Volume Down en Power te gelijk in houden als hij uitstaat. Dan start hij op in recovery modus.freddyathlon schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 08:41:
Dat snap ik. Er staan nog wat APK's in van door mijzelf geinstalleerde Apps.
Ik wil het interne geheugen formatteren naar fabriekswaarden...
Heb ik zojuist gedaan; Power-knop en volume down tegelijk ingedrukt gehouden. (iets meer dan 10 sec.)WeAreLegion schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 08:56:
[...]
Als je geen CWM (clockworkmod) heb geinstalleerd dan kan je volgens mij een reset uitvoeren met Volume Down en Power te gelijk in houden als hij uitstaat. Dan start hij op in recovery modus.
Toestel start op en begint direct met resetten. Krijg dus verder geen menuutje.
Maar de losse APK's staan er allemaal nog, op het interne geheugen.
Dan is er denk ik geen mogelijk heid om dat gewoon normaal te doen. Maar staan die apk's echt op je SD die je ook ziet als je hem aan je pc hangt? want dan kan je ze toch gewoon verwijderen?freddyathlon schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 09:00:
[...]
Heb ik zojuist gedaan; Power-knop en volume down tegelijk ingedrukt gehouden. (iets meer dan 10 sec.)
Toestel start op en begint direct met resetten. Krijg dus verder geen menuutje.
Maar de losse APK's staan er allemaal nog, op het interne geheugen.
Ik zie ze via de file manager op het toestel... Maar dan wordt het gewoon stuk voor stuk verwijderen om wat ruimte vrij te maken.WeAreLegion schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 09:08:
[...]
Dan is er denk ik geen mogelijk heid om dat gewoon normaal te doen. Maar staan die apk's echt op je SD die je ook ziet als je hem aan je pc hangt? want dan kan je ze toch gewoon verwijderen?
Yes, iets anders zit er niet op. Of je moet CWM installeren en dan kan je gewoon wipe doen dan is je hele telefoon leeg qua data.freddyathlon schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 09:11:
[...]
Ik zie ze via de file manager op het toestel... Maar dan wordt het gewoon stuk voor stuk verwijderen om wat ruimte vrij te maken.
Na flink wat spelen e.d. in de bus (internet, spelletje, muziek aan voor zo'n 45 mins.) zit mijn batterij nu op 82%, vanaf 6:30.
Valt me niet tegen, mijn Hero had de laatste tijd veel meer moeite om de dag door te komen, en zat ik met een zelfde gebruik al richting de 70%.
Verwacht dus niet dat hij hetzelfde heeft, namelijk om 16:00 een nieuwe lading nodig hebben.
Verder is hij nogsteeds heerlijk snel en reageert geweldig op alles wat ik ermee doe (games, internet, bellen, sms, mail, alles werkt prima zonder lag).
edit: Wat wel even wennen is, is dat de telefoon in vergelijking met de Hero vrij zacht trilt en geen notificatie LED heeft.
Op het werk staat mijn telefoon op de trilstand, eerder kon ik mijn telefoon horen trillen en een LED zien knipperen als er mail oid binnen komt terwijl hij op mijn bureau ligt, dat heb ik nu dus niet meer.
[ Voor 22% gewijzigd door benji83 op 29-04-2011 10:10 . Reden: extra info ]
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/35936504benji83 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 09:32:
edit: Wat wel even wennen is, is dat de telefoon in vergelijking met de Hero vrij zacht trilt en geen notificatie LED heeft.
Op het werk staat mijn telefoon op de trilstand, eerder kon ik mijn telefoon horen trillen en een LED zien knipperen als er mail oid binnen komt terwijl hij op mijn bureau ligt, dat heb ik nu dus niet meer.
Volgens mij vandaag een nieuwe release en is het pollen verwijderd en zou het veel minder batterij moeten vreten (afgezien van de LED zelf).
Ja, die had ik inderdaad al gezien maar nog niet begonnen aan customizen etc.Supremo schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 10:55:
[...]
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/35936504
Volgens mij vandaag een nieuwe release en is het pollen verwijderd en zou het veel minder batterij moeten vreten (afgezien van de LED zelf).
Er is geconstateerd door makers van aangepaste roms voor de Optimus 2x dat de batterij driver heel slecht in elkaar zit en dat het percentage niet veel schijnt te zeggen. Ze zijn bezig met het schrijven van een betere versie, wat uiteindelijk de accuduur nog erg ten goede kan komen.Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2011 @ 22:59:
Merk wel dat de eerste 50% van de batterij sneller leeg gaat en de laatste 50% minder snel.. weird
Ik heb vandaag heel wat problemen met mijn telefoon. Hij is al 3x vastgelopen en heeft zich al meerdere keren gereboot. Ik heb zo'n dag al eerder gehad, maar daarna is het echt weken nooit meer teruggekomen. Is er vandaag een bepaalde app aan het syncen die dit veroorzaakt? Ik dacht zelf aan de rom update-check.
[ Voor 24% gewijzigd door justin_ti op 29-04-2011 11:19 ]
Verwijderd
Dan krijg je een mail ter bevestiging, en daar staat het nummer in dat je moet bellen om hem te laten wisselen.
Niet zomaar mailen dus, dat gaat niet lukken
hey, ja dat heb aantal weken geleden gedaan, maar denk dat ik die bevestigingsmail heb gewist per ongeluk,,,
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Via het HiddenMenu (http://www.lg-phones.org/lg-optimus-2x-hidden-menu.html). Kan je bij de Device Test komen.. hier kan je allerlei dingen van je toestel testen oa LCD scherm (dus backlight bleed, of maffe pixels)..
Maaaarrrr.. een andere leuke optie is onderaan in het menu van Device Test. Touch Led Brightness kan daar worden aangepast. Dus de felheid van de ledjes van de touchknopjes. Hiervoor is ook een app van Paul van Modaco maar die is niet gratis... dit wel!
Heb mijne op 0.3 mA staan. Scheelt weer batterij en vind het persoonlijk mooier staan dan die felle leds.
Just my 2cts.
Stay young forever!
Dat werkt dus alleen met replacement launchers?Rosto schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 11:59:
Misschien nog even een handigheidje.
Via het HiddenMenu (http://www.lg-phones.org/lg-optimus-2x-hidden-menu.html). Kan je bij de Device Test komen.. hier kan je allerlei dingen van je toestel testen oa LCD scherm (dus backlight bleed, of maffe pixels)..
Maaaarrrr.. een andere leuke optie is onderaan in het menu van Device Test. Touch Led Brightness kan daar worden aangepast. Dus de felheid van de ledjes van de touchknopjes. Hiervoor is ook een app van Paul van Modaco maar die is niet gratis... dit wel!
Heb mijne op 0.3 mA staan. Scheelt weer batterij en vind het persoonlijk mooier staan dan die felle leds.
Just my 2cts.
Niet slim natuurlijkVerwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 11:35:
[...]
hey, ja dat heb aantal weken geleden gedaan, maar denk dat ik die bevestigingsmail heb gewist per ongeluk,,,
Hier is de relevante info uit de mail:
Binnen 24 uur een vervangend LG Optimus 2x Speed toestel in huis
Wij staan uiteraard garant voor de kwalitiet en goede werking van onze producten. Maar mocht er onverhoopt toch iets niet goed zijn met het toestel, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.
Houd de gehele VIP service documentatie bij de hand. Deze bevestiging email, je aankoopbewijs en streepjescode van de verpakking.
Neem contact op met onze klantenservice: 015 - 200 255 (lokaal tarief)
Onze klantenservice zorgt ervoor dat je binnen 24 uur een vervangend toestel in huis hebt.
Die methode wel, maar je kan ook gewoon 1809#*990# 'bellen' en dan kom je er ook inbenji83 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 12:04:
[...]
Dat werkt dus alleen met replacement launchers?
[ Voor 12% gewijzigd door Fire69 op 29-04-2011 12:07 ]
Top, dank!Fire69 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 12:05:
Die methode wel, maar je kan ook gewoon 1809#*990# 'bellen' en dan kom je er ook in
Meteen de LED brightness flink naar beneden gegooid.
Zometeen maar even een micro USB kabel opsnorren zodat ik een beetje extra prik erbij kan stoppen
1) reboot spontaan;
2) gaat zomaar uit (geen reboot);
3) tijdens opladen freezed het toestel.
Voor 2 & 3 moest ik de batterij er eerst uithalen en na opnieuw plaatsen de telefoon aanzetten.
Reboots soms 5x achtereen.
Dit toestel is dus beter.
Ander punt: krasjes op het scherm. Ik dacht dat dit toestel Gorilla Glass heeft maaar zo te zien niet?
| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid
Ja, het is wel gorilla glass... Maar dat is niet tegen alles bestand!TheRitz schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 12:16:
Ander punt: krasjes op het scherm. Ik dacht dat dit toestel Gorilla Glass heeft maaar zo te zien niet?
Sterker nog, tegen zandkorrels is niets bestand! (Tegen diamanten ook niet, maar die zul je niet zo snel in je broekzak hebben...)
Verwijderd
Hebben jullie "geluk" in België, in NL moeten we een 0900 nummer bellen wat me €4 nog wat heeft gekost.Fire69 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 12:05:
[...]
Niet slim natuurlijk
Hier is de relevante info uit de mail:
[...]
[...]
Die methode wel, maar je kan ook gewoon 1809#*990# 'bellen' en dan kom je er ook in
En bedankt voor die code, deze wist ik nog niet. Maar had al wel een shortcut gemaakt met LauncherPro.
Edit
Las net een ander topic, misschien is dit de reden dat de batterij snel leeg raakt? Zal het eens proberen.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2011 12:54 ]
dat is wat ik gister heb ontvangenBinnen 24 uur een vervangend LG Optimus 2x Speed toestel in huis
Wij staan uiteraard garant voor de kwalitiet en goede werking van onze producten. Maar mocht er onverhoopt toch iets niet goed zijn met het toestel, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.
Houd de gehele VIP service documentatie bij de hand. Deze bevestiging email, je aankoopbewijs en streepjescode van de verpakking.
Neem contact op met onze klantenservice: 0900 - 543 5454 (lokaal tarief)
Onze klantenservice zorgt ervoor dat je binnen 24 uur een vervangend toestel in huis hebt.
Het programma van Paul van Modaco pas het definitief aan, dus waarden blijven bewaard na een reboot.
Als je echter het programma installeert waarmee de notificatie LED's zijn in te stellen, dan kun je in dat programma ook de brightness aanpassen en dat blijft wel bewaard.
M.a.w. er is wel degelijk een gratis alternatief
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Verwijderd
Julian schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 12:54:
Wat is dat 0900-nummer? Ik moet ze bellen want de bevestigingsmail is nooit in mijn @telfort.nl-adres aangekomen....
Dit nummer dus.benji83 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 12:59:
Binnen 24 uur een vervangend LG Optimus 2x Speed toestel in huis
Neem contact op met onze klantenservice: 0900 - 543 5454 (lokaal tarief)
dat is wat ik gister heb ontvangen
Hopelijk wacht LG hierop met de update naar 2.3.*.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2011 13:08 ]
Ik had deze inderdaad uitgeschakeld en het toestel is weer stabiel. Kan nog niet concluderen of het er mee te maken heeft gehad. Ik heb het idee dat het met vlagen komt en het te maken heeft met een paar apps die het toestel doen crashen als er iets gebeurt wat ze niet bevalt. Nou draai ik al haast niks meer van LG, heb alles gefreezed en draai ook een aangepaste rom.Julian schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 11:35:
Vervelend voor je, die vastlopers =/ Die update check kan je uitzetten in je opties, dan kan je dat uitsluiten.
Mijn simkaart is nieuw en SD kaart ook, met oude sim en oude sd rebootte hij ook regelmatig. Het zou dus nog hoogstens de interne SD kunnen zijn als het op geheugen aankomt.
Stay young forever!
Verwijderd
Kan je die ledjes alleen dimmen met launcher pro?Rosto schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 11:59:
Misschien nog even een handigheidje.
Just my 2cts.
Of ook met GO launcher?
Kan iemand mij trouwens helpen met een update ofso want volgens mij heb ik nog geen enkele update binne gekregen.
Gebruik je ook wel eens de zoekfunctie van dit forum??Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 13:44:
[...]
Kan je die ledjes alleen dimmen met launcher pro?
Of ook met GO launcher?
Kan iemand mij trouwens helpen met een update ofso want volgens mij heb ik nog geen enkele update binne gekregen.
Ik heb je nog geen vraag zien stellen, waar niet al lang op geantwoord is!
Verwijderd
Ik kom van een nokia 6300 af dus dat is een wereld van verschil.
Nee maar seriouslah, Rick17 het is niet de bedoeling om GOT als helpdesk te gebruiken, althans niet met dingen die je zelf gemakkelijk kan vinden. Hierboven maak ik een grapje, maar als je b.v. googlet op 'update ota' dan is de eerste hit meteen het antwoord op je vraag. benji83 heeft dus volkomen gelijk!
En lees de startpost eens of doorzoek dit forum op 'update', dan krijg je alle relevante posts op een rijtje.
Verwijderd
Maar als ik het nog niet snap vraag ik dat gewoon en als je het dan neit gewoon uit kan leggen en moeilijk gaat doen.
Triest.
Ik moet je eerlijk zeggen dat het bij mij reuze meevalt.Rosto schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 13:08:
Speedme. Ik las her en der dat de notificatieled app de batterij nog wel eens wilde leegtrekken?? Of is er een optie om de notificaties zelf uit te zetten? Heb deze niet echt nodig namelijk. Hmm... zal zelf wel even kijken. Dank voor je aanvullig!!
Wel heb ik de polling tijd omgezet van 60 sec naar 180 sec.
Dus elke 3 minuten vind er een poll plaats, wat ik voldoende vind.
Ik hoef niet zo nodig direkt op een email of sms te reageren :-)
Ook heb ik gegrepen dat de nieuwe versie (ik heb het nog niet geinstalleerd of zelfs maar nagekeken) geen gebruik meer maakt van polling.
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.