Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Stay young forever!
Iets simpels als de afkorting OTA is via google te vinden.Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 14:13:
ik heb dit forum al bijna 2X doorgelezen.
Maar als ik het nog niet snap vraag ik dat gewoon en als je het dan neit gewoon uit kan leggen en moeilijk gaat doen.
Triest.
Maar goed; OTA staat voor Over The Air.
Oftewel; je kunt 'via de lucht' updates binnenhalen op je toestel. (mits de fabrikant dit ondersteund)
LG heeft pasgeleden een update uitgebracht voor de Optimus 2x. Die kun je binnenhalen via een kabel aan je pc naar je toestel. Ook kun je op je toestel via een WiFi netwerk laten zoeken naar een update. Deze zal hij dan draadloos binnenhalen en op je toestel installeren.
En nu voortaan eerst googlen voor simpele vragen he
[ Voor 4% gewijzigd door freddyathlon op 29-04-2011 15:45 ]
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Verwijderd
Maar dat hebben ik allemaal al gedaan maar hij zegt nog steeds dat 10b de nieuwste is. Of is dat ook de nieuwste?
Omdat ik andere zag die hadden het over 10d ??
10B is de versie die via OTA wordt aangeboden en dus de laatste officiele van LG.Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 15:47:
Ja is goed.
Maar dat hebben ik allemaal al gedaan maar hij zegt nog steeds dat 10b de nieuwste is. Of is dat ook de nieuwste?
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Stay young forever!
Verwijderd
Op een buitenlands forum las ik dat deze problemen wereldwijd bestaan vooral tijdens laden.
Wat lijkt nu de kwaal, tijdens het laden aan het net lijkt het aantal volts te onregelmatig en /of te hoog.
Als de O2x via de usb aan de pc geladen wordt heb je deze problemen niet.
Uitgeprobeerd en bij mij zijn de problemen niet meer teruggekeerd.
Ik heb wel nog een ander probleem.
Ik krijg het niet geregeld om mijn e-mail te ontvangen of te verzenden.
Heb een combinatie van Vodafone, Ziggo en de O2x.
Hulp bij Vodafone of Ziggo mocht niet baten. Allerlei fora met wisselende instellingen geprobeerd maar resultaat blijft uit.
Wie heeft de combinatie Ziggo, Vodafone en LG Optimus2x ook en ontvangt/verzend wel zijn e-mail?
Ook geprobeerd om gmail te installeren maar hier kan ik allen verzenden.
Dat zou heel vreemd zijn, en voor LG betekenen dat ze alle laders moeten terug roepen.Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 16:12:
Op 17 april j.l deed ik een kort verslag van mijn reboot problemen met de Optimus2x, en het spontaan uitschakelen van het toestel.
Op een buitenlands forum las ik dat deze problemen wereldwijd bestaan vooral tijdens laden.
Wat lijkt nu de kwaal, tijdens het laden aan het net lijkt het aantal volts te onregelmatig en /of te hoog.
Je laad wel aan het net maar de adapter zit daar nog tussen. Als die niet in orde is kan ik me voorstellen dat dit een probleem kan vormen, echter zou het dan wel een heel wijd verspreid probleem moeten zijn.
De standaard LG email client werkt inderdaad erg vreemd. Soms wel, dan weer niet... Bepaald geen betrouwbare client!Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 16:12:
Op 17 april j.l deed ik een kort verslag van mijn reboot problemen met de Optimus2x, en het spontaan uitschakelen van het toestel.
Ik heb wel nog een ander probleem.
Ik krijg het niet geregeld om mijn e-mail te ontvangen of te verzenden.
Heb een combinatie van Vodafone, Ziggo en de O2x.
Hulp bij Vodafone of Ziggo mocht niet baten. Allerlei fora met wisselende instellingen geprobeerd maar resultaat blijft uit.
Wie heeft de combinatie Ziggo, Vodafone en LG Optimus2x ook en ontvangt/verzend wel zijn e-mail?
Enhanced e-mail werkt daarentegen perfect! Kost een paar euro, maar dat is het meer dan waard
Ik kan m'n hotmail volleding synchroniseren in full html, en kan daarnaast ook m'n werk mail via exchange syncen (eveneens HTML). Bovendien werkt de OUTLOOK 2003/2007 agenda synchronisatie tevens vlekkeloos, daar waar de LG client er niet mee oveweg kon!
[ Voor 9% gewijzigd door DENNIS79 op 29-04-2011 16:32 ]
Ik heb Vodafone, Ziggo en de 2x.Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 16:12:
Bij mij werkt het zonder problemen.
Heb de account als Push ingesteld, waardoor je geen uitgaande mailserver hoeft in te vullen.
Eerste paar keer krijg je een foutmelding, maar opeens werkte het en ik kan nu mail ontvangen en versturen zonder problemen.
Ik neem aan dat je (indien je toch nodig hebt) de uitgaande server van Vodafone weet toch? En dat je inlognaam en wachtwoord van My Vodafone nodig hebt?
Ik heb zelfde die lader van LG nog nooit gebruikt en ik had rebootproblemen...benji83 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 16:23:
[...]
Dat zou heel vreemd zijn, en voor LG betekenen dat ze alle laders moeten terug roepen.
Je laad wel aan het net maar de adapter zit daar nog tussen. Als die niet in orde is kan ik me voorstellen dat dit een probleem kan vormen, echter zou het dan wel een heel wijd verspreid probleem moeten zijn.
Ik gebruik een lader van HTC... Zelfde aansluiting so who cares
Verwijderd
Is het mogelijk via een pb me de preciese instellingen door te mailen?
De hele riedel vanaf inkomende-uitgaande server e.d.
Heb al zoveel geprobeerd dat ik er moedeloos van wordt.
Kan hier ook wel staan hoor;Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 16:41:
@freddyathlon.
Is het mogelijk via een pb me de preciese instellingen door te mailen?
De hele riedel vanaf inkomende-uitgaande server e.d.
Heb al zoveel geprobeerd dat ik er moedeloos van wordt.
Inkomende mail:
mail.ziggo.nl of pop.ziggo.nl
Gebruikersnaam en wachtwoord van deze mailaccount. Te vinden in o.a. Outlook op de pc.
Inkomende poort 110
Uitgaande mailserver:
Server: authsmtp.vodafone.nl
Gebruikersnaam: inlognaam van je My Vodafone account
Wachtwoord: wachtwoord van je My Vodafone account
Poort: 25
SSL uitgevinkt laten.
====
Maar als je bij het instellen van je account meteen het vinkje aanzet bij Push Inschakelen, hoef je de uitgaande en inkomende server niet in te vullen... Dan doet ie alles automatisch.
Verwijderd
Je kunt nu met de laatste versie zelf instellen hoe je het wil hebben. Dus wel of niet pollen, en hoelang de polling moet duren voor aan en uit. Ook kun je instellen hoelang ze moeten branden voordat ze weer uit pollen.speedme schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 14:22:
[...]
Ik moet je eerlijk zeggen dat het bij mij reuze meevalt.
Wel heb ik de polling tijd omgezet van 60 sec naar 180 sec.
Dus elke 3 minuten vind er een poll plaats, wat ik voldoende vind.
Ik hoef niet zo nodig direkt op een email of sms te reageren :-)
Ook heb ik gegrepen dat de nieuwe versie (ik heb het nog niet geinstalleerd of zelfs maar nagekeken) geen gebruik meer maakt van polling.
Versie 10d is voor branded toestellen, dus met een simlock. Verder hetzelfde als 10b.Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 15:47:
Ja is goed.
Wil ook niet lullig doen maar als je in dit topic aan het lezen bent en je wil wat weten dat misschien al gepost is kun je rechts bovenin gewoon zoeken naar 10d had je het ook gevonden.
Als je dan op "Geplaatst op datum en tijd" klikt gaat hij naar die post toe en kun je verder lezen wat daarop gereageerd is en zul je meer informatie lezen. Dan had je dit antwoord kunnen vinden. Nogmaals niet lullig bedoeld, maar meer een les om het zelfstandig te doen en vind je ook veel sneller je antwoord.
Verwijderd
Kijk daar gaan wij al in de fout.freddyathlon schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 16:48:
[...]
Kan hier ook wel staan hoor;
Inkomende mail:
mail.ziggo.nl of pop.ziggo.nl
Gebruikersnaam en wachtwoord van deze mailaccount. Te vinden in o.a. Outlook op de pc.
Inkomende poort 110
Uitgaande mailserver:
Server: authsmtp.vodafone.nl
Gebruikersnaam: inlognaam van je My Vodafone account
Wachtwoord: wachtwoord van je My Vodafone account
Poort: 25
SSL uitgevinkt laten.
====
Maar als je bij het instellen van je account meteen het vinkje aanzet bij Push Inschakelen, hoef je de uitgaande en inkomende server niet in te vullen... Dan doet ie alles automatisch.
Er is bij geen een helpdesk gerept over het vodafone account? Niet bij Vodafone niet bij Ziggo.
Maar dan nog,
Bij het eerste scherm heb ik de keuze uit:
MS Exchange
vodafone mail
of overig.
Welke vink ik aan?
Verwijderd
Bedankt voor de reacties tot nu toe maar ik krijg geen mail.
Sterker nog ik lijk wel een ander menu te hebben om in te stellen.
Voorts log ik bij MYVodafone in met mijn 06nummer en niet met een inlognaam.
Mijn menu op de LG:
1
MS Exchange
Vodafone Mail
Overig.
2
e-mail adres
Wachtwoord
Wachtwoord tonen
Push inschakelen.
3
POP3
IMAP4
4
Inkomende server
Poortnummer
Veilige inkomende mail TLS
SSL
Uit
5
Uitgaande server
Poortnummer
Beveiligde SMTP TLS
SSL
Uit
Gebruik SMTP authentificatie
Gebruik dezelfde ID/WW combinatie voor een in....
Gebruikersnaam (ID)
Wachtwoord (PW)
6 Verbinden met server.
Goed uitgebreider kan ik het niet maken.
Wie het weet mag het zeggen.
Ik wil er na 2 weken wel eens vanaf zijn.
Alvast bedankt
Daar voer je je emailadres in en je wachtwoord van Ziggo.
Zet daaronder je gebruikersnaam. (deel voor @ziggo.nl)
Vink aan: PUSH INSCHAKELEN
Druk op volgende, bevestig het dialoogvenster en wachten maar...
(Je hoeft nu geen inkomende en uitgaande servers meer in te stellen)
Na een minuutjes krijg je de melding dat alles gereed is.
Krijg je een foutmelding, probeer het dan gewoon nog een keer.
Bij mij werkte dit na 3 pogingen, kostte me 5 minuutjes zoiets
[ Voor 8% gewijzigd door freddyathlon op 29-04-2011 19:43 ]
De standaard home widget (van LG zelf), met het weer van Accuweather en de klok.
Deze update zichzelf maar af en toe, of wanneer ik er zelf op druk.
Ik kan nergens de mogelijkheid vinden om bijv. elk uur te updaten...
Weet iemand hoe ik hieraan kom??
Edit: GEVONDEN!!! Ergens rond pagina 57 van dit topic. Doet 'ie niet automatisch
[ Voor 13% gewijzigd door freddyathlon op 29-04-2011 22:17 ]
Wij zijn zo slimVerwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 18:58:
Ben ik nu zo stom of zijn jullie zo slim?
Je moet gewoon ff geduld hebben en niet verwachten dat mensen elke minuut maar reageren op je vragen
Verwijderd
Maar ik wilde wel graag vandaag eindelijk een oplossing.
Gelukkig zijn jullie in ieder geval slimmer dan de gemiddelde helpdesk medewerker.
Het is eindelijk gelukt, ik heb mail.
Na push een keer of 5 te hebben aangezet kreeg ik eindelijk de melding dat ik een geldig account had.
Bedankt voor je hulp!!!
freddyathlon schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 19:45:
[...]
Wij zijn zo slim
Je moet gewoon ff geduld hebben en niet verwachten dat mensen elke minuut maar reageren op je vragen
De aanhouder wint zullen we maar zeggen danVerwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 20:27:
Ik geef iedereen de tijd om te antwoorden.
Maar ik wilde wel graag vandaag eindelijk een oplossing.
Gelukkig zijn jullie in ieder geval slimmer dan de gemiddelde helpdesk medewerker.
Het is eindelijk gelukt, ik heb mail.
Na push een keer of 5 te hebben aangezet kreeg ik eindelijk de melding dat ik een geldig account had.
Bedankt voor je hulp!!!
[...]
Veel plezier ermee.
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom je wanhopig op zoek bent naar een update.Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 13:44:
[...]
Kan iemand mij trouwens helpen met een update ofso want volgens mij heb ik nog geen enkele update binne gekregen.
Je draait al v10b, dat is de laatste versie die je OTA (Over The Air
Correct me if I'm wrong!
You're rightFire69 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 22:17:
[...]
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom je wanhopig op zoek bent naar een update.
Je draait al v10b, dat is de laatste versie die je OTA (Over The Air) kan binnenkrijgen, dus je zit al goed
Correct me if I'm wrong!
Telefoon was heel sloom geworden (lijkt te gebeuren iedere keer als een site Flash gebruikt? ), dus ik reboot de phone eens.
Nu krijg ik dit:

Mijn font is 'verdwenen' of zo?
[edit]
Crap, ik bedenk me net iets.
Ik heb in Rom Manager ergens iets van 'Fix Permissions' gedaan.
Gewoon uit nieuwsgierigheid, omdat er bij stond dat het Forced Close-errors kan oplossen.
Als hij klaar was, was ook een reboot nodig.
Zou daar iets fout gegaan zijn nu?
[ Voor 19% gewijzigd door Fire69 op 29-04-2011 22:54 ]
Verwijderd
Wat me ook is opgevallen is is dat als er iemand belt dat ik de ene keer het "vierkantje" krijg om op te nemen en de andere keer krijg ik het "schuifje naar rechts" om op te nemen. Stock rom is zeker niet stabiel, en/of de drivers zijn niet optimaal.
Is het niet zo dat alle custom roms die uit zijn gekomen gebasseerd zijn op de stock rom waar dan de fouten zoveel mogelijk eruit zijn gehaald?
Verwijderd
Uitgaande: Vodafone
Inkomende: Ziggo
Het nadeel aan dit systeem is dat als je dus NIET op 3G/HSDPA zit je geen mail kan versturen. Ik zat dus op mijn Wifi netwerk thuis en ik vond het zo vreemd dat ik geen mail kon versturen.. Dit kwam dus door die verrekte Vodafone.
Dus op Wifi moest ik dan weer Ziggo als uitgaande mail instellen... zucht.
Nou ben ik al beetje afgestapt op die provider mail. Want als je van provider verandert krijg je het lastig etc. Of je zet een eigen mail server op...
Provider e-mails werken altijd nog met oude POP3 zooi... en je Inbox is beperkt en noem het maar op. Ze gaan totaal niet mee met de markt. Dus ik zou zeggen DUMP je ziggo mail.
Verwijderd
Server voor uitgaande e-mail: smtp.ziggo.nl
Poortnummer: 587
Gebruik SSL (Secure Socket Layer)/TLS: Ja
Voor deze server is verificatie vereist/identiteistcontrole: Ja
Gebruikersnaam: je e-mailadres
Wachtwoord: je wachtwoord
Voor POP de standaard instellingen...
Hoef je helemaal geen inkomende en uitgaande server in te stellen en kun je altijd mailen, ongeacht op wat voor netwerk je zit.
Da's hier dus niet het gevalVerwijderd schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 08:34:
Jou eerste afbeelding heb ik ook een keer gehad en was weer weg na nog een reboot.
Ja, da's tot hiertoe zo. Ik denk dat CyanogenMod niet op de stock is gebaseerd?Is het niet zo dat alle custom roms die uit zijn gekomen gebasseerd zijn op de stock rom waar dan de fouten zoveel mogelijk eruit zijn gehaald?
Ik geloof dat als iemand je belt terwijl hij gelocked is moet je hem schuiven. Is je telefoon unlocked en belt iemand dan krijg je alleen het vierkantje.Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 08:34:
Jou eerste afbeelding heb ik ook een keer gehad en was weer weg na nog een reboot.
Wat me ook is opgevallen is is dat als er iemand belt dat ik de ene keer het "vierkantje" krijg om op te nemen en de andere keer krijg ik het "schuifje naar rechts" om op te nemen. Stock rom is zeker niet stabiel, en/of de drivers zijn niet optimaal.
Is het niet zo dat alle custom roms die uit zijn gekomen gebasseerd zijn op de stock rom waar dan de fouten zoveel mogelijk eruit zijn gehaald?
Verwijderd
Oh ja, die rom is ook al uit, ik dacht alleen voor de g2x. Helaas dan eens opnieuw flashen..? Of eerst een Factory reset.Fire69 schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 13:45:
[...]
Da's hier dus niet het geval
[...]
Ja, da's tot hiertoe zo. Ik denk dat CyanogenMod niet op de stock is gebaseerd?
Oh, dan is dat 't.Geelco schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 16:52:
[...]
Ik geloof dat als iemand je belt terwijl hij gelocked is moet je hem schuiven. Is je telefoon unlocked en belt iemand dan krijg je alleen het vierkantje.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2011 20:07 ]
Factory reset gedaanVerwijderd schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 20:04:
[...]
Oh ja, die rom is ook al uit, ik dacht alleen voor de g2x. Helaas dan eens opnieuw flashen..? Of eerst een Factory reset.
Kwam net dit tegen:

[ Voor 12% gewijzigd door Fire69 op 30-04-2011 20:38 ]
oeps verkeerd geqoutespeedme schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 13:00:
Het aanpassen van de LED brightness via het Hidden Menu is wel leuk, maar is weer weg na een reboot van de telefoon. Dan zul je deze elke keer opnieuw moeten instellen.
Het programma van Paul van Modaco pas het definitief aan, dus waarden blijven bewaard na een reboot.
Als je echter het programma installeert waarmee de notificatie LED's zijn in te stellen, dan kun je in dat programma ook de brightness aanpassen en dat blijft wel bewaard.
M.a.w. er is wel degelijk een gratis alternatief
[ Voor 18% gewijzigd door yourmother1972 op 01-05-2011 00:31 ]
Dito voor mijn Samsung laderfreddyathlon schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 16:34:
[...]
Ik heb zelfde die lader van LG nog nooit gebruikt en ik had rebootproblemen...
Ik gebruik een lader van HTC... Zelfde aansluiting so who cares.
[ Voor 10% gewijzigd door yourmother1972 op 01-05-2011 00:30 ]
Verwijderd
Vreet dat niet meer batterij dan?freddyathlon schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 12:46:
Waarom niet gewoon PUSH INSCHAKELEN aanvinken?
Hoef je helemaal geen inkomende en uitgaande server in te stellen en kun je altijd mailen, ongeacht op wat voor netwerk je zit.
Verwijderd
Ja dat moet dan wel weer idd. Maar goed dat het weer werkt.Fire69 schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 21:46:
Factory reset bedoel je? Ja hoor, werkte perfect, maar ik mocht natuurlijk wel alles opnieuw installeren en instellen
De oplossing dat in nagenoeg alle gevallen werkt: schakel over naar een Windows Live Hotmail of Gmail account. Vervolgens stel je in dit nieuwe Hotmail of Gmail emailaccount in dat de email van het "oude" POP account automatisch wordt opgehaald. Deze constructie werkt feilloos!
Als je nog een oud emailadres gebruikt van een merk dat niet meer bestaat dan is het sowieso verstandig om op eigen initiatief over te stappen want er gaat een keer een moment komen dat je een mail krijgt dat het oude mailadres wordt opgeheven. Dan heb je waarschijnlijk nog 3 maanden om al je contactpersonen op de hoogte te brengen en dan is het afgelopen.
Begin dus vast met de overschakeling, dan heb je het voordeel dat je een langere tijd hebt nog je oude emailadres kunt gebruiken. Daarnaast is het instellen van Windows Live Hotmail of Gmail op de meeste toestellen heel simpel.
Tip 2: als je een smartphone hebt die Exchange mail ondersteunt (95%), gebruik dan deze methode in plaats van IMAP4. Je e-mail wordt dan direct gepushed naar je toestel en alles wordt gesynchroniseerd!
Synchronisatie houdt in dat als je meerdere apparaten gebruikt (telefoon, 2e telefoon, tablet, pc1, pc2, etc.) dat de mailbox synchroon loopt op alle apparaten. Verwijder je een mail op de een, dan is het op de andere apparaten ook direct verwijderd. Stuur je een mail, dan staat het bij alle apparaten in de Verzonden items. Ideaal, dit is de manier hoe je verwacht dat e-mail werkt!
Exhange synchroniseert niet alleen je mail, hij synct ook direct je contactpersonen en agenda. Op deze manier hoef je bij een nieuwe telefoon dus alleen nog maar even je Exchange gegevens in te vullen en even later heb je al je mail, contactpersonen en email in je toestel staan.
Windows Live Hotmail instellen voor ophalen externe POP3 accounts:
- Surf naar http://mail.live.com en klik op Registreren voor een nieuw account (of login met bestaand account)
- In de Postvak IN scherm vind je rechts bovenin Opties met een pijltje achter, klik hier op en klik dan op Meer opties:

- Onder Account beheren klik je op Email verzenden/ontvangen van andere accounts:

- Klik op Een emailaccount toevoegen
- Tik hier het oude POP3 emailadres in en het wachtwoord
- In de volgende stap wordt het account gecontroleerd. Als het niet werkt, controleer dan mailserver gegevens.
- In het volgende scherm kun je opties kiezen, klik vervolgens Opslaan.
N.b. het kan soms gebeuren dat je een foutmelding krijgt. Dit wordt veroorzaakt omdat er een proces wordt gestart met een bevestigingsmail, het duurt dan te lang voordat deze binnenkomt. In de meeste gevallen is dit probleem binnen enkele minuten al weer automatisch opgelost.
Windows Live Hotmail toestel instellingen:
Type mailserver: Microsoft Exchange
Server adres: m.hotmail.com
Beveiligde verbinding: Ja (https / SSL / poort 443)
Domein: {leeg laten}
Gebruikersnaam: volledige emailadres (bv. ppuk@hotmail.com)
Wachtwoord: {vul hier het wachtwoord in}
Emailadres: {vul hier het emailadres in}
Sync alleen mail, contacten en agenda (taken nog niet)!
Gmail instellen voor ophalen externe POP3 accounts:
- Surf naar http://mail.google.com en login met je accountgegevens
- Klik rechts bovenin op de link Instellingen:
- Klik op het tabblad Accounts en import:

- Klik op de knop E-mailberichten en contactpersonen importeren:

- Toets je emailadres in en klik op Doorgaan
- Er zijn nu enkele opties om te kiezen
- Klik vervolgens op Import starten
- De mail wordt geimporteerd, dit kan even duren, afhankelijk van de hoeveelheid
- Na een tijdje verschijnt de mail vanzelf in je Postvak in
Let op: als je een nieuw Gmail account aanmaakt kan het een dag duren voordat je deze kunt instellen voor Exchange. Vermoedelijk is het aanmaken van Exchange accounts voor Gmail een losstaand proces wat maar 1x per 24 uur draait.
Gmail toestel instellingen:
Type mailserver: Microsoft Exchange
Server adres: m.google.com
Beveiligde verbinding: Ja (https / SSL / poort 443)
Domein: google
Gebruikersnaam: volledige emailadres {bv ppuk@gmail.com}
Wachtwoord: {vul hier het Gmail wachtwoord in}
Emailadres: {vul hier het Gmail emailadres in}
Sync alleen mail, contacten en agenda (taken nog niet)
N.b. Werkt ook met Google Apps (eigen bedrijfsdomein)!
CyanogenMod voor de 2x, life is greatquote: XDA forums[ROM] CyanogenMod-7 for Optimus 2X - NIGHLTIES [05/01/2011]
CyanogenMod is a free, community built distribution of Android 2.3 (Gingerbread) which greatly extends the capabilities of your phone.
XDA LG optimus 2x CyanogenMod
[ Voor 17% gewijzigd door Stelsol op 01-05-2011 23:37 ]
mooie uitleg, maar ik snap alleen niet waarom je gmail via exchange zou moeten laten lopen? Android heeft toch al ingebouwde support voor push gmail, google calendar en contacten?
Valt reuze mee
Dat is toch de nightly?WeAreLegion schreef op maandag 02 mei 2011 @ 10:45:
Zooo, heb vandaag maar weer eens CM7 geinstalleerd en dat werkt tot nu toe prima allemaal ok benchmark is wel minder maar goed ik benchmark niet de hele dag dat scheelt. Verder loopt het wel smooth zover ik weet en zit op android 2.3.4. Ik laat wel even weten hoe het verder gaat met die builds enzo
dan hoeft niet iedereen te gaan zitten testen enzo.
Hyundai SX2 N-Line (2024)
Thx!WeAreLegion schreef op maandag 02 mei 2011 @ 10:45:
Zooo, heb vandaag maar weer eens CM7 geinstalleerd en dat werkt tot nu toe prima allemaal ok benchmark is wel minder maar goed ik benchmark niet de hele dag dat scheelt. Verder loopt het wel smooth zover ik weet en zit op android 2.3.4. Ik laat wel even weten hoe het verder gaat met die builds enzo
dan hoeft niet iedereen te gaan zitten testen enzo.
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Dat is inderdaad de eerste nightly. Op dit moment draait hij wel naar behoren ben nog niks tegen gekomen wat ik als vervelend ervaar. Ik heb wel met Titanium backkup wat programma's geuninstalled waar van ik weet dat ze geen FC's veroorzaken. Maar goed als goed is komt er vannacht weer 1 de review site waar ze changes bekijken ligt er op dit moment dus vandaar dat er geen nieuwe is.
ps: 1 klein dingentje wat soms gebeurd is dat het signaal weg valt ik moest net in eens mijn pincode weer invullen maar goed dat krijg je met nightlies.
[ Voor 12% gewijzigd door WeAreLegion op 02-05-2011 12:57 ]
Ik wacht dan wel op die review van jou of ie goed is ja of neeWeAreLegion schreef op maandag 02 mei 2011 @ 12:45:
[...]
Dat is inderdaad de eerste nightly. Op dit moment draait hij wel naar behoren ben nog niks tegen gekomen wat ik als vervelend ervaar. Ik heb wel met Titanium backkup wat programma's geuninstalled waar van ik weet dat ze geen FC's veroorzaken. Maar goed als goed is komt er vannacht weer 1 de review site waar ze changes bekijken ligt er op dit moment dus vandaar dat er geen nieuwe is.
ps: 1 klein dingentje wat soms gebeurd is dat het signaal weg valt ik moest net in eens mijn pincode weer invullen maar goed dat krijg je met nightlies.
Dat heb ik met de FR12 momenteel ook om de paar dagen. Dan moet ik even in Flight Mode en terug voordat ik mijn signaal terug krijg.WeAreLegion schreef op maandag 02 mei 2011 @ 12:45:
[...]
Misschien ligt het dus niet aan de rom maar aan de LG zelf?
Hmmm doubt it, ik had het namelijk op FR13 en 10 en 8 helemaal niet zelfs. En FR13 draaide bij mij echt super super stabiel dus denk niet dat het aan toestel zelf ligt. Maar "nadeel" van android is dat je zoveel configuraties heb dat sommige dingen dan in eens weer niet of niet goed werken. Maar goed ik zal morgen of overmorgen wel even wat dingen posten over mijn ervaringen met CM7.Fire69 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 13:54:
[...]
Dat heb ik met de FR12 momenteel ook om de paar dagen. Dan moet ik even in Flight Mode en terug voordat ik mijn signaal terug krijg.
Misschien ligt het dus niet aan de rom maar aan de LG zelf?
Misschien maar een hard reset doen o.i.d. want ik ging van fr12 naar 13 zonder te wipen.
Ik heb het meestal als ik een app (un)install, en als ik een site met Flash bekijk.
Net de CM-rom gedownload, maar is het normaal dat ik die zip-file niet gewoon kan openen? Heb hem al eens opnieuw afgehaald.
Er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in jouw verhaal. Maar wat ik met bijv. het aloude Activesync zo mooi vond, is dat je thuis of op je werk alles kon synchen met je telefoon waarna al je mail offline beschikbaar was. Dat scheelt flink wat dataverkeer als je even over de landsgrens heen stapt. Ik heb me nog onvoldoende verdiept in Hotmail en Gmail om te kunnen beoordelen of dat daarmee ook werkt. Geldt dan tevens voor agenda, notities en tasks trouwens.robertwebbe schreef op zondag 01 mei 2011 @ 09:47:
Degenen die problemen hebben met het instellen van hun POP mail account, schakel alsjeblieft over op iets moderners. Realiseer je dat POP een protocol is uit de vorige eeuw, bedoelt voor 1 computer. Toen moest je nog inbellen, de mail ophalen en onmiddelijk verwijderen van de server. We leven inmiddels anno 2011 en dan wil je je mail makkelijk kunnen instellen, meerdere apparaten gelijktijdig kunnen gebruiken, dat de mail gepushed wordt, dat de contactpersonen en agenda ook mee komt en dat dit op alle apparaten automatisch synchroon gehouden wordt.
De oplossing dat in nagenoeg alle gevallen werkt: schakel over naar een Windows Live Hotmail of Gmail account. Vervolgens stel je in dit nieuwe Hotmail of Gmail emailaccount in dat de email van het "oude" POP account automatisch wordt opgehaald. Deze constructie werkt feilloos!
Als je nog een oud emailadres gebruikt van een merk dat niet meer bestaat dan is het sowieso verstandig om op eigen initiatief over te stappen want er gaat een keer een moment komen dat je een mail krijgt dat het oude mailadres wordt opgeheven. Dan heb je waarschijnlijk nog 3 maanden om al je contactpersonen op de hoogte te brengen en dan is het afgelopen.
Begin dus vast met de overschakeling, dan heb je het voordeel dat je een langere tijd hebt nog je oude emailadres kunt gebruiken. Daarnaast is het instellen van Windows Live Hotmail of Gmail op de meeste toestellen heel simpel.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Nee die zou je gewoon moeten kunnen openen volgens mij. Ik ben op moment niet thuis maar mocht je het niet aan de praat krijgen dan upload ik mijn versie wel. Maar goed je kan hem ook proberen te flashen maar kan zijn dat ie corrupt is. CM heeft wat problemen volgens mij met hun servers.Fire69 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 15:03:
Dat heb ik in FR12 ook, zelfs na meerdere hard resets, dus ik zou het niet doen als je geen onnodig werk wil doen
Ik heb het meestal als ik een app (un)install, en als ik een site met Flash bekijk.
Net de CM-rom gedownload, maar is het normaal dat ik die zip-file niet gewoon kan openen? Heb hem al eens opnieuw afgehaald.
Ben nog aan het twijfelen of ik hem er wel opzet.
Lees toch nog aardig wat probleempjes. Ik denk dat ik maar nog een weekje wacht of zo
Je hoeft niet continue te syncen natuurlijk... Als je eenmaal gesyncd hebt, op bijv. een WiFi-netwerk, staat alle mail in je telefoon en kun je deze ook offline bekijken natuurlijk.BeQuietAndDrive schreef op maandag 02 mei 2011 @ 15:05:
[...]
Er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in jouw verhaal. Maar wat ik met bijv. het aloude Activesync zo mooi vond, is dat je thuis of op je werk alles kon synchen met je telefoon waarna al je mail offline beschikbaar was. Dat scheelt flink wat dataverkeer als je even over de landsgrens heen stapt. Ik heb me nog onvoldoende verdiept in Hotmail en Gmail om te kunnen beoordelen of dat daarmee ook werkt. Geldt dan tevens voor agenda, notities en tasks trouwens.
Verwijderd
Batterij lijkt nu veel beter te gaan. VOOR update naar V10b in een nacht van 6 uur van 100% naar 80%. Nu na V10b en 4 weken draaien in een nacht van 6 uur van 100% naar 97%! Heel groot verschil in identieke omstandigheid.
Vandaag na totaal 16,5 uur standby, mail lezen, 20 minuten surfen nog 83% ! Ik begin langzaam hoop te krijgen dat het nu goed gaat....
Zou dat niet te maken hebben met de grotere cache-grootte die de zogenaamde 'snellere SD' oplevert? Ik zou hem eens met de gratis app SD Speed Inscrease weer terugzetten op 128kB. In die custom ROM staat hij veel hoger. Da's fijn voor grote bestanden maar juist lanzamer voor kleintjes.Fire69 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 15:03:
Dat heb ik in FR12 ook, zelfs na meerdere hard resets, dus ik zou het niet doen als je geen onnodig werk wil doen
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Zal wel een combo zijn met zijn router en mijn telefoon...
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Misschien, maar ik denk niet dat de browser naar je SD schrijft?Julian schreef op maandag 02 mei 2011 @ 16:26:
[...]
Zou dat niet te maken hebben met de grotere cache-grootte die de zogenaamde 'snellere SD' oplevert? Ik zou hem eens met de gratis app SD Speed Inscrease weer terugzetten op 128kB. In die custom ROM staat hij veel hoger. Da's fijn voor grote bestanden maar juist lanzamer voor kleintjes.
Verder super tevreden nog. Nog steeds stockROM en draait gewoon helemaal fijn met wat aanpassingen. Denk ook de custom roms nog maar lekker met rust te laten. Lees dat er toch wel wat maffe dingetjes per rom te vinden zijn. Wacht wel even op de stabielere versies of gingerbread rom van LG zelf....
Stay young forever!
- Het wegvallen van Radio signaal (soms moet je zelfs je pincode weer invullen) dit is bij mij 2x voor gekomen
- Geluid valt soms bij mensen weg heb ik zelf maar 1 keer last van gehad.
- Bij sommige mensen werkt USB connecties niet maar dit heb ik zelf eignelijk nog niet getest.
Om een lang verhaal kort te maken, als je het niet erg vind dat je ROM wat keuren vertoont en je vind het leuk om dingen te testen dan kan je gerust CM7 installeren en anders zou ik toch even wachten op het liefst de Stable version.
Ben ik dan de enige die dit aan de matige kant vind?
Wat mij opvalt is dat het erg dof / gecomprimeerd / vlak kan klinken.freddyathlon schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 08:19:
Valt me mee dat mensen hier niet zoveel klagen over de geluidskwaliteit bij het bellen.
Ben ik dan de enige die dit aan de matige kant vind?
Echter: dit varieert heel erg per gesprek; het kan ook zeer goed klinken.
Heb de laatste baseband erop, maar heb daar niet echt verschil mee gemerkt.
Er zijn users die met de laatste versie wel duidelijke verbetering zien.
Dus als je nog niet de laatste versie hebt, zou ik aanraden die te installeren
Ik heb de laatste versie, maar merk persoonlijk geen verschil met de 10A.jan100 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 09:03:
[...]
Wat mij opvalt is dat het erg dof / gecomprimeerd / vlak kan klinken.
Echter: dit varieert heel erg per gesprek; het kan ook zeer goed klinken.
Heb de laatste baseband erop, maar heb daar niet echt verschil mee gemerkt.
Er zijn users die met de laatste versie wel duidelijke verbetering zien.
Dus als je nog niet de laatste versie hebt, zou ik aanraden die te installeren
10a b c of d heeft niks te maken met je kwaliteit van de calls dus het kan wel kloppen dat je niks merkt inderdaad. Wat je opnieuw moet flashen is de baseband die zorgt voor alle radio's in je telefoon.freddyathlon schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 09:37:
[...]
Ik heb de laatste versie, maar merk persoonlijk geen verschil met de 10A.
http://android.modaco.com...release-1035-21-20110405/
Dit is de laatse versie lees wel even goed door en maak backups als je dingen niet kwijt wil raken.
'Can't apply settings to modem'
Weet iemand wat dit is en hoe ik dit verhelp?
Nee, nadat ik wat heb zitten rotzooien met opladen via usb aansluiting op m'n werk en met Tethering.Fire69 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:33:
Is dat na het flashen van je baseband?
Heb na installatie van Beautiful Widgets mijn toestel opnieuw gestart na 3 dagen aan te hebben gestaan en zag toen de melding. Ik gooi er wel een factory reset tegenaan.
Nu had ik omdat ik mn batterij wilde sparen mn telefoon op alleen 2G gezet. En daar dus niet meer vanaf gehaald. Gevolg, langere batterij tijd (logisch natuurlijk), maar ook geen vastlopers meer.
Iemand anders die dit ook ervaart?
Kan heel goed zijn. Heb dit op XDA al heel veel terug gelezen, heb persoonlijk nooit last gehad van vastlopers.majoh schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:45:
Ik had sinds een week dat mijn telefoon elke dag vast liep. In ieder geval een zwart scherm en een niet reagerende telefoon. Batterij eruit en erin was dan de oplossing.
Nu had ik omdat ik mn batterij wilde sparen mn telefoon op alleen 2G gezet. En daar dus niet meer vanaf gehaald. Gevolg, langere batterij tijd (logisch natuurlijk), maar ook geen vastlopers meer.
De baseband bij deze telefoon lijkt echt rare dingen te doen. Elke baseband lijkt andere problemen te geven ofzo. Zo gaf de laatste baseband bij mij een wegvallende wifi verbinding.
Draai nu zelf (bijna) probleemloos CM7 op baseband 20110223, behalve soms een rare bug draait dit bij mij beter dan stock. Maar daar moet ik wel blij mee zijn als ik xda moet geloven
hmz...
Wat het is weet ik niet, ik heb dit ook. Maar ik merk er niets van, telefoon werkt gewoon helemaal naar behoren. Ik zie het vlak nadat ik mijn pin invul en ik denk dat het toestel dan al iets wilt connecten, maar dat nog niet kan doen omdat er nog geen verbinding is. Maar zoals gezegd, ik merk niet dat er iets niet werkt. Zal wel niets zijn.freddyathlon schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:09:
Ik startte zojuist mijn toestel opnieuw op en kreeg onderin in een grijs balkje de melding:
'Can't apply settings to modem'
Weet iemand wat dit is en hoe ik dit verhelp?
Ook gehad inderdaad, maar toen niks van gemerkt en alles werkt gewoon!Jay_Snake schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 11:10:
[...]
Wat het is weet ik niet, ik heb dit ook. Maar ik merk er niets van, telefoon werkt gewoon helemaal naar behoren. Ik zie het vlak nadat ik mijn pin invul en ik denk dat het toestel dan al iets wilt connecten, maar dat nog niet kan doen omdat er nog geen verbinding is. Maar zoals gezegd, ik merk niet dat er iets niet werkt. Zal wel niets zijn.
Ah ok, zoals ik al aangaf, heb er niet al te veel ervaring mee. Agenda ook offline?freddyathlon schreef op maandag 02 mei 2011 @ 15:16:
[...]
Je hoeft niet continue te syncen natuurlijk... Als je eenmaal gesyncd hebt, op bijv. een WiFi-netwerk, staat alle mail in je telefoon en kun je deze ook offline bekijken natuurlijk.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Ja hoor... Eenmaal gesynced staat het gewoon in je toestel...BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 11:29:
[...]
Ah ok, zoals ik al aangaf, heb er niet al te veel ervaring mee. Agenda ook offline?
Nee, maar wat je ook kan proberen is om hem eens op 3G only te zetten en kijken of hij het dan ook doet. Ik heb hem namelijk altijd op 3G only staan ik kom maar zelden in gebieden waar dat niet is dus voor mij maakt het niet zoveel uit, maar ben wel beniewd of je er dan nog last van heb.majoh schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:45:
Ik had sinds een week dat mijn telefoon elke dag vast liep. In ieder geval een zwart scherm en een niet reagerende telefoon. Batterij eruit en erin was dan de oplossing.
Zit niet in de Nederlandse dozen.Bas_De_Beer schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 11:56:
Kregen jullie een HDMI kabel erbij? Ik heb er geen gekregen...
i5 3570k @ 4.2 | MSI Z77A-G45 | 16GB RAM | GTX 1070 TI 8GB |
Op ebay zijn ze nog veel goedkoper. Heb er 1 uit HK laten komen (ebay.co.uk) voor 4,50 INCL verzend =Drobertwebbe schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 19:29:
Voor degenen die net als ik op zoek zijn naar een micro HDMI kabeltje, bij onlinekabelshop.nl hebben ze er een voor 8,99 (artikel CABLE-5506-1.0). De verzendkosten zijn 3,50 dus voor 12,49 heb je hem in huis.
Werkt super trouwens. Angry Birds op 50" gespeeld laatst =). Alleen foto's worden niet op de HD-resolutie weergegeven, da's jammer.
Gebruik die zoekfunctie eens!!! Dit is echt al zo vaak besproken!Bas_De_Beer schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 11:56:
Kregen jullie een HDMI kabel erbij? Ik heb er geen gekregen...
Ik was even aan het testen;Jay_Snake schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 11:10:
[...]
Wat het is weet ik niet, ik heb dit ook. Maar ik merk er niets van, telefoon werkt gewoon helemaal naar behoren. Ik zie het vlak nadat ik mijn pin invul en ik denk dat het toestel dan al iets wilt connecten, maar dat nog niet kan doen omdat er nog geen verbinding is. Maar zoals gezegd, ik merk niet dat er iets niet werkt. Zal wel niets zijn.
Als ik WiFi uitzet en dan mijn toestel opnieuw start, zodat hij via 3G verbinding maakt, krijg ik de melding niet. Zet ik WiFi aan en start dan toestel opnieuw, dan komt de melding weer.
Kun je eens checken of dit bij jou ook zo is? Dan hebben we 't 'probleem' gevonden...
Nouja, krassen... Ik heb er nu één krasje op, maar heb hem normaal in mijn broekzak.., lege broekzak wel te verstaan. Leg hem ook nooit op zijn scherm en ben er zuinig op. Nu net (een maandje dacht ik) in bezit, en m'n eerste kras(je) is een feit.
Ben dus benieuwd naar jullie ervaring met het gorilla glas, nog steeds krasvrij? Of moet ik toch maar weer een screenprotector gaan kopen?
Misschien zand in je broekzak?GateKeaper schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 16:20:
Hebben jullie ook al last van krassen op het scherm? Ik dacht dat het scherm "unbreakable" was, op youtube zie je mensen met sleutels en alles over het scherm krassen, maar ik heb al krassen bij normaal gebruik.
Nouja, krassen... Ik heb er nu één krasje op, maar heb hem normaal in mijn broekzak.., lege broekzak wel te verstaan. Leg hem ook nooit op zijn scherm en ben er zuinig op. Nu net (een maandje dacht ik) in bezit, en m'n eerste kras(je) is een feit.
Ben dus benieuwd naar jullie ervaring met het gorilla glas, nog steeds krasvrij? Of moet ik toch maar weer een screenprotector gaan kopen?
Kleine kans, ik breng de werkdag door op kantoor en breng ook mijn vrije tijd niet door in de buurt van een zandbak.
Oke gorilla glass is niet unbreakableGateKeaper schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 16:20:
Hebben jullie ook al last van krassen op het scherm? Ik dacht dat het scherm "unbreakable" was, op youtube zie je mensen met sleutels en alles over het scherm krassen, maar ik heb al krassen bij normaal gebruik.
Ik had zoiets van, als hij sleutels kan weerstaan (zie youtube) dan zal hij m'n broekzak toch ook wel aankunnen.WeAreLegion schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 16:55:
[...]
Oke gorilla glass is niet unbreakablezand en andere dingen die van nature scherp zijn kunnen het wel degelijke krassen dus ik zou het risico niet nemen en van een goed merk er een screen protector opdoen. Ik heb zelf de "protector" er nog op zitten die er standaard opzit en die doet het nog steeds prima.
Tis jammer, want zo'n screenprotector voelt toch anders.. Dat was één van de redenen dat ik voor de optimus ging, weer eens een scherm die gewoon een scherm kan wezen, goed voor gebruik ipv de vitrine kast omdat hij anders kapot gaat.
Nu is één krasje jammer maar hier ga ik niet dood van. Ik wil alleen natuurlijk alleen niet dat hij over een half jaar zoveel krassen heeft dat je het ook ziet zonder hem in het licht te kantelen.
Zand is inderdaad wel een killer, daar kan bijna niets tegen op. Echter wanneer kom je een situatie tegen dat je hard met zand tegen het glas gaat scheuren? Bijna nooit dus.
Verwijderd
en ik werk in de bouw en heb de tel een maandje maar tot nu toe geen krasje te vinden terwijl ik zand genoeg zie in mijn werk omgeving
ben dus zeer tevreden echt een tot tel
verveel me ook niet meer in de pauzes haha
Verwijderd
Begon net blij te worden. Na update betere batterij prestaties, geen reboots enz. Ruim een week zonder problemen.
Maar gisteren ineens weer spontaan melding dat ik simcode moest ingeven. terwijl signaalsterkte zichtbaar was...?? Geluid spontaan weggevallen, Internet dat vastloopt, Weer simcode en als laatste com.android.phone bestand dat vastloopt of niet reageert. Batterij eruit helpt niet. Alleen een harde reset. Alle gegevens weg.
Nu ben ik het even zat want dat is al mijn tweede toestel. Nu dus op voor de derde... Drie keer is scheepsrecht heet dat. Ik hoop het.
Overigens zei de vriendelijke medewerker van LG dat bij problemen met het derde toestel zij contact opnemen met de telefoonleverancier en het betaalde bedrag eventueel crediteren zodat je een ander toestel kan uitkiezen, zonder verplichting een LG te nemen....
Update:
Mail van Pro assist:
Wij hebben uw aanvraag vanuit LG in goede staat mogen ontvangen.
Helaas kunnen wij niet overgaan tot omwisseling, omdat het toestel momenteel niet op voorraad is.
Zodra het toestel op voorraad is, zullen wij contact met u opnemen.
Tja.... Rustig wachten maar. Tijdelijk ander toestel want ik vertrouw de LG2X nu even niet meer en wil wel bereikbaar zijn. Dacht dat het probleem met levering voorbij was. Geen 24 uurs service dus.
Update 2:
4 mei (24 uur na melding) bericht van Pro-Assist. Kunnen nu leveren. Helaas vakantie
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2011 09:26 . Reden: Update mail Proassist: ]
Verwijderd
Dat is geen protector!WeAreLegion schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 16:55:
[...]
Oke gorilla glass is niet unbreakablezand en andere dingen die van nature scherp zijn kunnen het wel degelijke krassen dus ik zou het risico niet nemen en van een goed merk er een screen protector opdoen. Ik heb zelf de "protector" er nog op zitten die er standaard opzit en die doet het nog steeds prima.
Ik vraag me af of screenprotectors wel gaan lukken op dit toestel met de bolstaande zijkanten?
Same for mefreddyathlon schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:28:
[...]
Ik was even aan het testen;
Als ik WiFi uitzet en dan mijn toestel opnieuw start, zodat hij via 3G verbinding maakt, krijg ik de melding niet. Zet ik WiFi aan en start dan toestel opnieuw, dan komt de melding weer.
Kun je eens checken of dit bij jou ook zo is? Dan hebben we 't 'probleem' gevonden...
Zag je de " dan niet staan?
Verwijderd
Ik had er een protector opzitte maar die bolstaande zijkanten blijven gewoon vrij.Fire69 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 23:22:
Nee, maar het protect wel
Ik vraag me af of screenprotectors wel gaan lukken op dit toestel met de bolstaande zijkanten?
Hoort dit zo? Of is dit een VIP?
2. Sommige telefoons hebben hier last van in 2g modus geloof ik, ik geloof ik niet.
3. Dus je kan eventueel vippen
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.