Verwijderd

Xmoo schreef op maandag 25 april 2011 @ 18:01:
Weer een update......
Baseband 1035.21_20110405
Kernel 2.6.32.9
Build number FRG83G
V10d
Wel vreemd dat deze latere update dezelfde Baseband, Kernel en Buildnumber heeft als de V10b :?
Toevallig niet verkeerd gelezen?

Screenprintje graag! ;)

• spekkie1994
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-12 16:20
Volgens mij is V10D de branded versie van V10B, daar hebben ze het hier http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1050069 ook over.

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-12 15:37
spekkie1994 schreef op maandag 25 april 2011 @ 22:35:
Volgens mij is V10D de branded versie van V10B, daar hebben ze het hier http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1050069 ook over.
Nou een aantal beweren unbranded toestel te hebben, en toch de update binnen te hebben gekregen.
Maar tot dan gaan we uit van het volgende: http://forum.xda-develope...p?p=13194096&postcount=16

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-12 19:10
Op aanraden van sommige Tweakers hier wil ik toch maar een hardreset doen met mijn 2x. Na de update heb ik tot nu toe nog last van crashes, hopen dat een hardreset dit gaat oplossen. Nu wil ik eigenlijk niet data kwijt zoals saved games etc, kan ik dit op een bepaalde manier behouden?

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Jeroen04 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 00:53:
Op aanraden van sommige Tweakers hier wil ik toch maar een hardreset doen met mijn 2x. Na de update heb ik tot nu toe nog last van crashes, hopen dat een hardreset dit gaat oplossen. Nu wil ik eigenlijk niet data kwijt zoals saved games etc, kan ik dit op een bepaalde manier behouden?
Titanium backup downloaden, backup maken van apps en data en van je SD kaart even op je pc zetten. Dan hardreset doen en mapje weer terug zetten en weer restoren via titanium backup en dat zo moeten werken.

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Ik hoop dat LG spoedig komt met een oplossing voor alle vastlopers, reboots en andere
softwareissues...

Ik heb eens per dag of eens in de twee dagen wel een reboot van mijn toestel.

Afgelopen nacht ook eentje... Werd vanmorgen wakker en moest mijn pin invoeren... Reboot dus.

Misschien simkaart niet helemaal lekker. Lees op andere fora dat deze weleens problemen veroorzaken.
Zijn hier mensen met een Vodafone Duosimkaart? Ik heb een duokaartje van een half jaar oud.
Hoe zijn daar de ervaringen mee?

Misschien maar eens een nieuwe proberen...

[ Voor 68% gewijzigd door freddyathlon op 26-04-2011 09:33 ]

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• Queros
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:09
Nou, na wat gedoe met Hi, toch de verlengdatum bekend.. a.s. vrijdag kan ik een nieuw toestel uitzoeken.. laatste tijd veel zitten lezen hier, toch twijfels.. ik lees zoveel bugs en gedoe met dit toestel :( Mijn andere optie is een iPhone, mja om nou 45 euro in de maand te spenderen aan zo'n toestel + 100 bijbetaling voor het toestel zelf.. mwah..

Is LG inmiddels wat bezig met die updates inzake reboots .e.d?

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Queros schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 09:39:
Nou, na wat gedoe met Hi, toch de verlengdatum bekend.. a.s. vrijdag kan ik een nieuw toestel uitzoeken.. laatste tijd veel zitten lezen hier, toch twijfels.. ik lees zoveel bugs en gedoe met dit toestel :( Mijn andere optie is een iPhone, mja om nou 45 euro in de maand te spenderen aan zo'n toestel + 100 bijbetaling voor het toestel zelf.. mwah..

Nou, er is wel een softwareupdate, maar ik kom hier en op XDA behoorlijk wat negativiteit tegen omtrent deze update. De reboots zijn er niet mee opgelost.

Heb wel 2 mensen gevonden die er na een nieuwe simkaart geen last meer van hebben gehad...

't is dat ik deze Optimus gewonnen heb, anders had ik echt spijt van de aankoop gehad denk ik. Maar ja, ik heb mijn Desire Z nog als 'backup' :).

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• WeAreLegion
  • Niet online
freddyathlon schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 09:51:
[...]

Nou, er is wel een softwareupdate, maar ik kom hier en op XDA behoorlijk wat negativiteit tegen omtrent deze update. De reboots zijn er niet mee opgelost.

Heb wel 2 mensen gevonden die er na een nieuwe simkaart geen last meer van hebben gehad...

't is dat ik deze Optimus gewonnen heb, anders had ik echt spijt van de aankoop gehad denk ik. Maar ja, ik heb mijn Desire Z nog als 'backup' :).
Ik moet zeggen dat sinds ik geen Juice Defender of dat soort dingen gebruik nog geen reboot heb gehad met FR12 er op. Ik heb ook de update van LG nog niet draaien omdat die nieuwe baseband me verder niet zoveel uitmaakt.

Verwijderd

even afkloppen maar nu nogsteeds geen uitvaller gehad, 1x sinds ik de tel heb pas
draai wel update , geen custom rom ect.

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

WeAreLegion schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 10:11:
[...]

Ik moet zeggen dat sinds ik geen Juice Defender of dat soort dingen gebruik nog geen reboot heb gehad met FR12 er op. Ik heb ook de update van LG nog niet draaien omdat die nieuwe baseband me verder niet zoveel uitmaakt.
Ik heb 'm gewoon stock draaien. Heb 'm net een weekje in gebruik zoiets... Misschien is het F-Secure welke voor problemen zorgt, die zit er standaard op...

• WeAreLegion
  • Niet online
freddyathlon schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 10:18:
[...]

Ik heb 'm gewoon stock draaien. Heb 'm net een weekje in gebruik zoiets... Misschien is het F-Secure welke voor problemen zorgt, die zit er standaard op...
Wat ik wel weet is dat Car Home voor veel crashes zorgt, die zou ik persoonlijk zoiezo uitzetten en F-Secure heb je eigenlijk niet echt nodig of je moet echt hele obscure apk's gaan installeren.

Verwijderd

de carkit gebruik ik regelmatig (car home is dat neem ik aan ?) ook geen problemen, zelfde geld voor f-secure.

ik heb wel t idee dat de tel uitschakelt omdat ie te warm word oid, elke x als die van mn ma uitvalt of iets is ie gewoon heel warm :/ terwijl ze dr niks raars mee doet of iets.

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 10:21:
de carkit gebruik ik regelmatig (car home is dat neem ik aan ?) ook geen problemen, zelfde geld voor f-secure.

ik heb wel t idee dat de tel uitschakelt omdat ie te warm word oid, elke x als die van mn ma uitvalt of iets is ie gewoon heel warm :/ terwijl ze dr niks raars mee doet of iets.
Tsja, afgelopen nacht deed ik niets met mijn toestel... Hij lag gewoon op nachtkastje... Ik probeer vanmiddag een nieuwe simkaart te plaatsen. Ff wisselen voor een nieuwe.

Als dat het niet is, hoop ik dat LG spoedig met een update komt die dit oplost.

Verwijderd

mn ma heeft t ook standaard als ze hem uit de lader haalt, pats valt ie weer uit. :') echt een rampending dat van haar.. hier niets van dat

Verwijderd

Queros schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 09:39:

Je kan gewoon gebruik maken van de VIP service moest je een defect toestel hebben hoor. Ik heb de mijne al 2 weken en nog geen enkele reboot gehad, en ik heb er al heel wat tijd mee gespendeerd :P. De mensen zonder problemen posten ook niet altijd he :). Geen idee waarom een bepaalde groep continu problemen heeft met reboots en dergelijke, misschien dat het inderdaad ligt aan de gebruikte SIM-kaart.

• azaz3l
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-05 20:27
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 10:47:
[...]
Ik heb de mijne al 2 weken en nog geen enkele reboot gehad, en ik heb er al heel wat tijd mee gespendeerd :P
Same here. Ik had een iPhone 3G en een paar weken de LG 2X en die bevalt prima, geen reboots etc.
Gewoon een degelijk, stabiel toestel, die er bovendien strak uitziet.

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-12 18:41
Ik lees vaak dat de reboots gepaard gaan met het opladen van de phone. Als de lader een onzuiver voltage levert kan dat de meest bizarre gevolgen hebben. Probeer eens een ander merk lader als je inderdaad last hebt van reboots tijdens het opladen (of het ontkoppelen van de lader).

Zelf nog geen last gehad van reboots, hij is in een maand tjid wel 2 x vastgelopen, magoed dat kan gebeuren met Android.

Heeft iemand FPse draaien trouwens, en zo ja welke versie? Krijg hem niet goed aan de praat. Zou ook aan de bron van de apk kunnen komen overigens. Ik heb nog steeds geen creditcard dus ik kan niks betalen op de market... Misschien binnenkort maar eens zo'n prepaid CC scoren.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• WeAreLegion
  • Niet online
Julian schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 11:14:

Heeft iemand FPse draaien trouwens, en zo ja welke versie? Krijg hem niet goed aan de praat. Zou ook aan de bron van de apk kunnen komen overigens. Ik heb nog steeds geen creditcard dus ik kan niks betalen op de market... Misschien binnenkort maar eens zo'n prepaid CC scoren.
Ik heb FPse draaien, de laatste versie die op market staat heb hem namelijk wel gekocht en die draait verder erg goed. 60fps en het geluid is bij de meeste games ook goed soms iets trager maar niet storend ofzo.

• Julian
Thx. Metal Gear Solid al geprobeerd toevallig? En Tekken 2 en Gran Turismo? Als die allemaal goed draaien ga ik morgen een prepaid CC halen =P

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Verwijderd

op landscape mode vind ik em een beetje laggy, maar in normale modus speelt ie erg goed weg (FPse)

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 12:23:
op landscape mode vind ik em een beetje laggy, maar in normale modus speelt ie erg goed weg (FPse)
Hmmmm daar heb ik echt helemaal geen last van hoor dat ie lagged. Wipeout doet het ook prima. Maar goed die games hier boven nog niet geprobeerd zal er wel even paar proberen vannavond of morgen.

Verwijderd

WeAreLegion schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 12:43:
[...]

Hmmmm daar heb ik echt helemaal geen last van hoor dat ie lagged. Wipeout doet het ook prima. Maar goed die games hier boven nog niet geprobeerd zal er wel even paar proberen vannavond of morgen.
Waar kan ik mn versie nummer zien ? dan zie ik of ik em kan updaten oid :P (heb em overigens van applanet dus niet de droid store)

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 13:02:
[...]

Waar kan ik mn versie nummer zien ? dan zie ik of ik em kan updaten oid :P (heb em overigens van applanet dus niet de droid store)
0.10.38 dat is de laatste versie.

Verwijderd

WeAreLegion schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 13:17:
[...]

0.10.38 dat is de laatste versie.
Waar zie ik dat ? :+

• WeAreLegion
  • Niet online
Dat kan je in de app zelf niet zien alleen als je hem op android market koopt weet je gewoon welke versie je als laatste heb geïnstalleerd :)

Verwijderd

https://market.android.co...&rdid=sts.pl&rdot=1&pli=1

ook wel grappig trouwens en werk heel smooth

• Julian
WeAreLegion schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 12:43:
[...]

Gracias! Ik zal zelf morgen ff WipeOut proberen.

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Als ik zelf probeer via het toestel te updaten, in het toestelmenu,
krijg ik de melding dat hij de server controleert op nieuwe versies.

Dit blijft een tijdje staan, waarna de melding 'Verbinding Mislukt' verschijnt.

Kun je de Optimus niet via OTA updaten?

• Julian
Zeker wel. Werkt overigens alleen als je op wifi zit.

• buzzert_nl
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-11 14:11
freddyathlon schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 14:37:
Als ik zelf probeer via het toestel te updaten, in het toestelmenu,
krijg ik de melding dat hij de server controleert op nieuwe versies.

Dit blijft een tijdje staan, waarna de melding 'Verbinding Mislukt' verschijnt.

Kun je de Optimus niet via OTA updaten?
bij mij gaf ie die error ook, dat is op te lossen door te rebooten.

het kan zijn dat hij aangeeft dat je al de meest recente versie hebt omdat hij maar 1x per dag kan checken op nieuwe software.

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

buzzert_nl schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 15:51:
[...]

bij mij gaf ie die error ook, dat is op te lossen door te rebooten.

het kan zijn dat hij aangeeft dat je al de meest recente versie hebt omdat hij maar 1x per dag kan checken op nieuwe software.
Gelukt! Downloading update!

Update: Hij is bijna klaar met updaten... Eens kijken of hij nog sneller is en minder tot geen reboots meer heeft.
Nieuwe simkaart heb ik al voor mijn abo, maar heeft niet geholpen. Half uurtje nadat de nieuwe sim erin zat, reboote het toestel zonder dat ik iets ermee aan het doen was...

[ Voor 29% gewijzigd door freddyathlon op 26-04-2011 16:13 ]

• Mirage
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12 20:56
Zal ik dan nog maar even melden dat ik nergens last van heb gehad sinds ik mijn telefoon heb (ruim 4 weken). heb hem ook voor een maat aangeschaft en ook nergens last van. zowel met stock rom niet als met roms van modaco en custom OC kernels van XDA. Nergens ook maar 1 vastloper gehad en heb de stock rom er een kleine week op gehad.

Misschien geluk misschien niet maar ik vind het een verademing in vergelijking met mijn Iphone 3G (die is/wordt trager als je netjes je IOS updates draait doordat IOS schijnbaar zwaarder en zwaarder wordt)

[ Voor 40% gewijzigd door Mirage op 26-04-2011 16:42 ]

https://www.afrikareisopmaat.nl

• benji83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-04 15:58
Gezien mijn Hero de geest begint te geven(vanmorgen om half 8 telefoon op 100% batterij, om 4 uur op 10%, verliest heel vaak netwerk verbinding zowel WiFi als 3g, etc. etc.) toch maar eens gevraagd of ik iets eerder mag verlengen, en HOERA!
Dus de Optimus 2x Speed is onderweg, alvast dank voor alle reeds geplaatste tips!

• Jay_Snake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-12 05:49
Julian schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 11:52:
Thx. Metal Gear Solid al geprobeerd toevallig? En Tekken 2 en Gran Turismo? Als die allemaal goed draaien ga ik morgen een prepaid CC halen =P
Ik zit nu ook ff met Fpse te spelen, maar die 3 games krijg ik niet werkend. En PSX4Droid werkt nog altijd niet lekker op de 2X

• jan100
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-03 10:07
Ervaring met de VIP service, vandaag nieuw toestel ontvangen:
- Is wel refurbished (dus gebruikt)
- Toestel startte binnen 1 uur > 5x opnieuw op, zonder ook maar 1 wijziging te hebben aangebracht a/d phone
- Verder nog diverse vastlopers

Kortom: niet erg positief.
Maar weer gebeld voor een nieuwe afspraak.

Kortom: kwaliteitscontrole lijkt niet erg streng

• Edzeau
jan100 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 17:37:
Ervaring met de VIP service, vandaag nieuw toestel ontvangen:
- Is wel refurbished (dus gebruikt)
- Toestel startte binnen 1 uur > 5x opnieuw op, zonder ook maar 1 wijziging te hebben aangebracht a/d phone
- Verder nog diverse vastlopers

Kortom: niet erg positief.
Maar weer gebeld voor een nieuwe afspraak.

Kortom: kwaliteitscontrole lijkt niet erg streng
Eerder in dit topic gaf een mede-Tweaker aan dat deze contact heeft gehad met de LG klantenservice, en ze geven volgens hun ALTIJD een nieuw toestel. Dit klopt dus niet en kun je gelijk weer een klacht van maken.

• yourmother1972
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-09-2021
Ik kan iedereen van harte aanbevelen GEEN LG Optimus aan te schaffen. Mijn toestel liep constant vast en na 4 weken is hij al stuk. Van de beloofde 24-uurs VIP service klopt helemaal niets, ik moet 6 tot 8 dagen wachten op een vervangend toestel...

LG zelf beweerd dat het komt doordat er te weinig toestellen in voorraad zijn en dat ze daar niets aan kunnen doen. Hallo LG? jullie maken zelf die toestellen! Help eerst je huidige klanten voordat je nieuwe binnen harkt. Maar ja, nieuwe klanten leveren geld op, huidige klanten zijn alleen maar lastig.

• Queros
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 10:47:
[...]

Je kan gewoon gebruik maken van de VIP service moest je een defect toestel hebben hoor. Ik heb de mijne al 2 weken en nog geen enkele reboot gehad, en ik heb er al heel wat tijd mee gespendeerd :P. De mensen zonder problemen posten ook niet altijd he :). Geen idee waarom een bepaalde groep continu problemen heeft met reboots en dergelijke, misschien dat het inderdaad ligt aan de gebruikte SIM-kaart.
Ja, maar goed. Er zijn zoveel toestellen met reboots en bugs de afgelopen 6 pagina's hier..en mensen die het me afraden hier enzo:p snapte mn punt?

• yourmother1972
Jeroen04 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 17:40:
[...]

Eerder in dit topic gaf een mede-Tweaker aan dat deze contact heeft gehad met de LG klantenservice, en ze geven volgens hun ALTIJD een nieuw toestel. Dit klopt dus niet en kun je gelijk weer een klacht van maken.
In andere topics heb ik ook gelezen dat ze telefoons hebben gekregen zonder verpakking en met vingervlekken en alles er op. Je krijgt dus geen nieuw toestel en ook niet binnen 24 uur (of 48 of 72 etc.)

• Rosto
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:42
Hmm zelf nog maar een enkele keer een reboot gehad. bleef wel in een lus hangen toen. factory reset moeten doen. was paar dagen nadat ik v10b had geinstalleerd en toen geen wipe had gedaan. Merkte toej ookcdat het toestel na de wipe ook vlotter werkte (zoals voor de installatie). Nou nu draait ie alweer paar dagen prima. misschien wat kinderziektes nog. Heb iig nog niet het idee dat het toestel niet deugt.

Stay young forever!

• WeAreLegion
  • Niet online
yourmother1972 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 18:17:
[...]

In andere topics heb ik ook gelezen dat ze telefoons hebben gekregen zonder verpakking en met vingervlekken en alles er op. Je krijgt dus geen nieuw toestel en ook niet binnen 24 uur (of 48 of 72 etc.)
Zoals al vaker gezegd is als je dat niet krijgt moet je opbellen want dat hoor je namelijk wel te krijgen en imho om nou elke keer die discussie hier aan te gaan en daar komt ook nog bij dat zowat alle toestellen wel problemen hebben ga maar eens in galaxy topic kijken toen hij net uit was dat was misschien nog wel erger.

[ Voor 13% gewijzigd door WeAreLegion op 26-04-2011 18:33 ]

• Jay_Snake
Jeroen04 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 17:40:
[...]

Die medetweaker ben ik. Er is toen inderdaad gezegd dat ze altijd een compleet nieuw toestel afleveren. Alleen schijnt die bezorgdienst (externe partij) er een potje van te maken. Dus gebruik je de VIP en het is refurbished, bellen, klagen, en eisen dat je een nieuwe krijgt.

Verwijderd

Ik heb gewoon een nieuw toestel gekregen hoor, met doos. Altijd eerst controleren aan de deur als hij bezorgd wordt. Zou hem niet accepteren als hij er gebruikt uitziet of zonder alle folie erop.
De tweede van mij heeft één pixel vastzitten, 2 dagen nadat ik hem kreeg. Het valt niet heel erg op maar ga wel over een tijdje bellen hiervoor. Graag dan een nieuwe omdat het de tweede is met hetzelfde.
Queros schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 18:03:
[...]

Ja, maar goed. Er zijn zoveel toestellen met reboots en bugs de afgelopen 6 pagina's hier..en mensen die het me afraden hier enzo:p snapte mn punt?
Elk toestel heeft dit wel eens en is niets nieuws. Het is nog vrij nieuw allemaal en wordt nog doorontwikkeld. Je bent wel zeker dat je een hele tijd met dit toestel verder kunt imho, vooral als er betere drivers voor komen. :) Heb het tot nu toe één keer gehad dat hij me herstarte. Met de nieuwe update nog niet maar ben er ook niet tevred en mee. Hopelijk wordt 2.3 wel een stuk beter...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2011 21:10 ]

• Bas_De_Beer
  • Laatst online: 18-12 13:44
Ik ben super tevreden over de 2x- alleen als ik bij de 'details over accugebruik' kijk, dan staat er bv "41% telefoon inactief, 8% weergave en 6% wifi" maar óók "mobiel stand-by" als ik daar dan op druk staat er "accu gebruikt door radio"

En dat is het rare juist, ik heb de radio nog nooit gebruikt, heb al meerdere malen alle applicaties gesloten met appkillers etc...
Ook gaat m'n batterij redelijk snel leeg... Kan iemand me hierbij helpen?

Verwijderd

Dat is niet de radio voor muziek, maar voor je netwerk ontvangst. ;)
En probeer het eens zonder app killers, de apps starten toch weer automatisch op...

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2011 21:12 ]

Verwijderd

Maar op welke manieren kan ik mijn O2x updaten?
Want ik heb nog geen enkele update gehad..

• Bas_De_Beer
  • Laatst online: 18-12 13:44
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 21:11:
Dat is niet de radio voor muziek, maar voor je netwerk ontvangst. ;)
En probeer het eens zonder app killers, de apps starten toch weer automatisch op...
Oh haha oke, weet ik dat ook weer, dankje!
En ik gebruikte die app killer alleen maar voor dit probleem

• Wafje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-12 19:07
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 21:28:
Maar op welke manieren kan ik mijn O2x updaten?
Want ik heb nog geen enkele update gehad..
via de LG Suite IV of via OTA-uptade (instellingen > over de telefoon > software-update; zorg ook dat je wifi-aanligt)

Verwijderd

owja zo deed ik het steeds maar krijg nog steeds geen update..

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:58
Maar welke versie draai je dan momenteel? V10a of V10b?

Verwijderd

Ik heb bijna geen reboots tenzij ik aan het ontwikkelen ben, maar das niet echt bij normaal gebruik. Wel is het zo dat ik niet de standaard launcher gebruik maar GO Launcher en geen LG Widgets er op. Ook heb ik gemerkt dat als ik via WIFI aan bepaalde routers connect na verloop van tijd in een boot loop terecht kom. Pas als ik weer buiten bereik van het hotspot kom stop ie met rebooten, Wifi uitzetten en hij werkt weer normaal.

Ik wil wachten tot LG met 2.3 komt en dan hoop ik inderdaad ook dat dit soort zaken zijn opgelost als mede het energie verbruik. Bij custom roms zonder bloatware schijnt baterij verbruik stukken beter te zijn. Als je de telefoon aan de pc hangt en je kijkt met de develop tools wat er allemaal continue aan het werk is zie ik veel meer, echt veel meer activiteit dan ik op mijn Hero CM6 ooit heb gezien, Meer acitiviteit == meer energie verbruik.
Dus als LG niet over de brug komt dan maar custom rom er op zetten..

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2011 09:07 . Reden: typo ]

• theRich
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-12 11:13
Ik heb nu geroot en met setCPU de kloksnelheid omlaag gebracht als het scherm uit is.. ben benieuwd!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:58
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 09:06:
Ik heb bijna geen reboots tenzij ik aan het ontwikkelen ben, maar das niet echt bij normaal gebruik. Wel is het zo dat ik niet de standaard launcher gebruik maar GO Launcher en geen LG Widgets er op. Ook heb ik gemerkt dat als ik via WIFI aan bepaalde routers connect na verloop van tijd in een boot loop terecht kom. Pas als ik weer buiten bereik van het hotspot kom stop ie met rebooten, Wifi uitzetten en hij werkt weer normaal.

Ik wil wachten tot LG met 2.3 komt en dan hoop ik inderdaad ook dat dit soort zaken zijn opgelost als mede het energie verbruik. Bij custom roms zonder bloatware schijnt baterij verbruik stukken beter te zijn. Als je de telefoon aan de pc hangt en je kijkt met de develop tools wat er allemaal continue aan het werk is zie ik veel meer, echt veel meer activiteit dan ik op mijn Hero CM6 ooit heb gezien, Meer acitiviteit == meer energie verbruik.
Dus als LG niet over de brug komt dan maar custom rom er op zetten..
Wat zie je dan zoal van applicaties die (nutteloos?) staan te draaien?

Verwijderd

Fire69 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 09:13:
[...]

Zou effe moeten bekijken, heb er vanaf deze lokatie geen toegang toe, laat het vanavond effe weten

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Goed nieuws; LG erkent de problemen met de Optimus 2x. (Vastlopers, freezes en uitvallers)

Ze werken hard aan een (nieuwe) update die een dezer dagen zou moeten komen;

http://translate.google.n...Flg-...-2x%2Clid.15324%2F

(Vertaalde versie van Google)

• Julian
Jay_Snake schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 17:14:
[...]

Ik zit nu ook ff met Fpse te spelen, maar die 3 games krijg ik niet werkend. En PSX4Droid werkt nog altijd niet lekker op de 2X
OK thx dan hoef ik geen prepaid creditcard te kopen ;+)

• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07-2023
freddyathlon schreef op woensdag 27 april 2011 @ 10:36:
Goed nieuws; LG erkent de problemen met de Optimus 2x. (Vastlopers, freezes en uitvallers)

Ze werken hard aan een (nieuwe) update die een dezer dagen zou moeten komen;

http://translate.google.n...Flg-...-2x%2Clid.15324%2F

(Vertaalde versie van Google)
Ik denk dat ze de update van vorige week bedoelen, dit artikel is van 19 april, de update een paar dagen daarna.

(ikzelf heb overigens geen last van uitval etc, ben heel erg blij met mijn O2X! O+ )

• WeAreLegion
  • Niet online
Dr0pSHoT schreef op woensdag 27 april 2011 @ 11:38:
[...]

Ik denk dat ze de update van vorige week bedoelen, dit artikel is van 19 april, de update een paar dagen daarna.

(ikzelf heb overigens geen last van uitval etc, ben heel erg blij met mijn O2X! O+ )
Ik heb ook geen last van uitval meer na dat ik Juice Defender er afgehaald heb ding werkt echt super smooth nu :) 4,5uur aan 8% er af. Wat whatsapp verstuurd telefoontje gedaan en wat muziek geluisterd onderweg naar het werk. Dus gewoon redelijk normaal gebruik

• wierni
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-12-2021
Iemand ervaringen met koppelen van bluethoot carkits, zoals een parrot 3100?

Heb dat dingetje met div mobiles; nokia, windows, en blackberry zonder problemen gebruikt,
maar nu met deze LG is t de eerste keer dat ie t adresboek niet wil overnemen,
dus ik kan niet handsfree kiezen.

[ Voor 9% gewijzigd door wierni op 27-04-2011 11:55 ]

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
De LG Speed van mijn vriendin is nu dus al 2x gewoon uitgegaan.

1 complete vastnaaier waarbij een batt. pull nodig was en gisteren was de accu 'ineens' leeg.

Ik hoopte dat LG het zou waarmaken met deze telefoon. Maar waar ze een topproduct neer hadden moeten zetten om de non-believers te overtuigen, is het middelmaat geworden.

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

418O2 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 11:56:

Ik hoopte dat LG het zou waarmaken met deze telefoon. Maar waar ze een topproduct neer hadden moeten zetten om de non-believers te overtuigen, is het middelmaat geworden.
Vind ik een overhaaste conclusie...

Toestel is pas kort op de markt. Updates zullen dit vast oplossen binnenkort. Ben ik van overtuigd.

HTC brengt soms ook toestellen op de markt die updates behoeven alvorens 100% goed te werken.

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

Achterhaalt

Ik denk dat de rom + de daarop geinstalleerde apps van LG gewoon gaar zijn.
Het toestel draait nog wel de stock rom met root maar compleet schoon gemaakt (alle overbodige apps verwijderd: zelfs de music player, live wallpapers).

Ik draai dat nu ruim een week. Toestel is nooit uit geweest en elke nacht een de LG lader.
Geen reboots gehad.

Ben er dus ruim tevreden over!!! :)

Today is the past, live in the future.

Verwijderd

freddyathlon schreef op woensdag 27 april 2011 @ 11:57:
[...]

Toestel is pas kort op de markt. Updates zullen dit vast oplossen binnenkort. Ben ik van overtuigd.

HTC brengt soms ook toestellen op de markt die updates behoeven alvorens 100% goed te werken.
Collega van mij kon met de Desire HD de eerste 5 dagen niet eens bellen, proximity meter foutje, dus ja het komt overal voor!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 12:20:
[...]

Collega van mij kon met de Desire HD de eerste 5 dagen niet eens bellen, proximity meter foutje, dus ja het komt overal voor!
Inderdaad, ik herinner me dat dit een bug was kort na de lancering van de DHD.

• benji83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-04 15:58
Inderdaad, zo'n beetje ieder high end toestel wat is uitgekomen heeft wel aanloop problemen gehad.
Voor LG is het voor het eerst dat ze zo'n high profile (Android)toestel op de markt zetten en ik vind dat ze qua communicatie al veel hebben verbetered, ook lijken er redelijk wat updates uit te komen, al zijn het kleine updates.

Ik kan in ieder geval niet wachten tot mijn toestel er is!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-10 17:49
Ik lees op de Twitter pagina van Paul O'Brien (van Modaco) dat de G2X (branded versie van T-Mobile US) eerder Gingerbread krijgt dan de LG O2X....

Vreemde zaak, maar dat zou kunnen betekenen dat we toch snel Gingerbread kunnen zien :P

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Verwijderd

Bas_De_Beer schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 21:42:
[...]

Oh haha oke, weet ik dat ook weer, dankje!
En ik gebruikte die app killer alleen maar voor dit probleem
Hee bas als je niet direct afhankelijk bent van je internet installeer dan APNdroid uit de market. Ik zet mn internet alleen aan als ik het nodig heb en mn batterij gaat 2 dagen mee.

Verwijderd

ik draai nu nog v10b

• Edzeau

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-12 19:41
418O2 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 11:56:
De LG Speed van mijn vriendin is nu dus al 2x gewoon uitgegaan.

1 complete vastnaaier waarbij een batt. pull nodig was en gisteren was de accu 'ineens' leeg.

Ik geloof best dat er O2x-en zijn die problemen hebben.
Ik heb met mijn O2x helemaal geen probleem gehad. En als je mijn mening vraagt over een Samsung Galaxy S of een HTC Desire (heb ze beide gebruikt) dan vind ik de O2x stukken beter. Ik heb mijn HTC Desire zelfs 3x moeten opsturen, daarna een nieuwe gekregen die ook problemen had. Ik heb de Desire maar weggedaan en mijn abonnement verlengd met een O2x. Daarnaast had de Galaxy S lags, die zijn gefixt met een lagfix.

Als je het zo bekijkt hebben alle toestellen wel minpunten. Mijn mening is dat het met de O2x reuze meevalt.

Verwijderd

Wat ik een groot nadeel vind, is dat er geen notificatie led's aanwezig zijn. Ik wilde hiervoor iets ontwikkelen, maar tijdens mijn zoektocht kwam ik er achter dat er al iets dergelijks is, een hele aardige mag ik zeggen

http://www.swedroid.se/forum/showthread.php?t=38703

Hij gebruikt de verlichting van de softbuttons als notification leds

Verwijderd

Ben ik het helemaal mee eens. Ik ben zelf zéér kritisch als het aankomt op de aankoop vn nieuwe electronica en deze LG heb ik dan eindelijk gekozen als mijn eerste smartphone omdat hij zo weinig klachten kreeg (zelfs geen enkele andere klacht tegengekomen buiten de paar mensen die last hebben van reboots). Als je kijkt naar de SGS bijvoorbeeld, die kreeg heel snel na release en lang daarna klachten over de gps, desire hd problemen met bellen enzovoort. Met de 2x daarentegen is er niets mis, buiten de mensen dan met een defect toestel dat regelmatig vastloopt. Daar zou ik ook helemaal niet mee tevreden zijn.

Verwijderd

hoe krijg ik die buttons dan als notification leds?
Gewoon downloaden en dan via usb op de telefoon zetten?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 14:52:
hoe krijg ik die buttons dan als notification leds?
Gewoon downloaden en dan via usb op de telefoon zetten?
Via internet van je telefoon of via USB inderdaad, downloaden en installeren, wel aanzetten dat je onbekende apps wilt installeren bij settings=>toepassingen

Verwijderd

Ik wou het via usb doen maar wist niet waar ik dat bestandje neer moest zetten dus heb het gewoon ergens in de map gezet en nu kan ik het niet vinden op de telefoon..

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 15:24:
Ik wou het via usb doen maar wist niet waar ik dat bestandje neer moest zetten dus heb het gewoon ergens in de map gezet en nu kan ik het niet vinden op de telefoon..
Makkelijkst is om via de mobile browser naar de url te gaan (of gebruik chrome to phone) en op die wijze te downloaden en installeren.

Verwijderd

oke het is al gelukt.
Alleen nu blijft dat ding de heletijd branden.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 15:42:
oke het is al gelukt.
Alleen nu blijft dat ding de heletijd branden.
Zeg, GoT is geen helpdesk. We verwachten dat je eerst zelf het een en ander probeert en in je post aangeeft waarom je zelf je probleem niet op kan lossen. Dit is dus niet de bedoeling.

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Ik heb na de update wel het gevoel dat het scrollen tussen homescreens soms wat haperig gaat.

In menu's gaat het allemaal zeer soepel en lijkt het sneller te gaan.
Iemand dit ook opgevallen?

• Jay_Snake
CM_arcee RC: @JupiterdroidXDA @PaulOBrien O2X has been ready for some time. We're working on getting the G2x up to spec, and ironing out details
CM7 komt er dus heel snel aan :D

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 16:40
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 14:44:
Wat ik een groot nadeel vind, is dat er geen notificatie led's aanwezig zijn. Ik wilde hiervoor iets ontwikkelen, maar tijdens mijn zoektocht kwam ik er achter dat er al iets dergelijks is, een hele aardige mag ik zeggen

http://www.swedroid.se/forum/showthread.php?t=38703

Hij gebruikt de verlichting van de softbuttons als notification leds
Aardig programma, alleen is de uitwerking (polling ipv interupts) zeer matig. Ik merkte een zeer grote afname (enkele uren) in standby tijd met dit programma. Hopelijk komt er een betere versie uit, of is er iemand anders die dit wel fastoenlijk kan implementeren.

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Verwijderd

freddyathlon schreef op woensdag 27 april 2011 @ 15:56:
Ik heb na de update wel het gevoel dat het scrollen tussen homescreens soms wat haperig gaat.

In menu's gaat het allemaal zeer soepel en lijkt het sneller te gaan.
Iemand dit ook opgevallen?
Ik heb nog geen update gehad maar merkte wel dat scrollen door de homescreens trager werd.
En nu heb ik GO launcher erop gegooit en alles scrolt weer soepel.

• yourmother1972
freddyathlon schreef op woensdag 27 april 2011 @ 11:57:
[...]

Ik ben ook niet teleurgesteld over het feit dat mijn toestel na 4 weken al stuk is (kon je verwachten gezien de reputatie van LG) maar wwle over het feit dat de 24 uurs omruilservice gewoon een leugen is, en dat is wel iets wat LG in de hand heeft. Ik heb expres deze gekocht vanwege de "zekerheid" binnen een dag een nieuwe te hebben zodat ik er zakelijk weinig risico mee loop, maar nu blijkt dat ik gewoon 6 tot 8 dagen moet wachten en zelfs dat is niet zeker. Pure oplichting dus.

• Queros
Nja oplichting is wat overdreven vindt je niet? En als je weet van te voren dat je toestel kapot gaat dan koop je dat product toch niet? En 9 van de 10 mensen die gebruik maken van de VIP service krijgen daadwerkelijk binnen 24 tot 48 uur een nieuwe. En waarschijnlijk hadden ze niet verwacht dat ze zoveel toestellen zouden verkopen of mensen die voor het kleinste dingetje de Vip service bellen, dat ze er even geen op voorraad hadden.. Kan gebeuren..dus deal with it? of koop een nokia:)

Anyway, mijn Optimus 2x komt a.s. vrijdag gelukkig en ben er erg blij mee!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Garantie-afhandelingen mogen in Shopping Forum besproken worden, niet hier. Termen als oplichting mogen echter achterwege blijven.

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Queros schreef op woensdag 27 april 2011 @ 17:41:
[...]

Nja oplichting is wat overdreven vindt je niet? En als je weet van te voren dat je toestel kapot gaat dan koop je dat product toch niet? En 9 van de 10 mensen die gebruik maken van de VIP service krijgen daadwerkelijk binnen 24 tot 48 uur een nieuwe. En waarschijnlijk hadden ze niet verwacht dat ze zoveel toestellen zouden verkopen of mensen die voor het kleinste dingetje de Vip service bellen, dat ze er even geen op voorraad hadden.. Kan gebeuren..dus deal with it? of koop een nokia:)

Anyway, mijn Optimus 2x komt a.s. vrijdag gelukkig en ben er erg blij mee!
Precies, er zijn genoeg mensen die de VIP service gebruiken ivm een kleine dode pixel of het simpele zoals een klein beetje backlight bleeding. Of wanneer het toestel trager reageert dan een andere, of een batterij die zogenaamd te snel leeg loopt.

Ik ga de mijne echt niet opsturen omdat ie tot op heden 4x opnieuw is opgestart en omdat ie nu wat trager door de menu's lijkt te scrollen.

Zakelijk koop je gewoon geen LG, dan wil je eerst bewijs van de kwaliteit, zoals bijv. HTC of Blackberry bieden. Maar ja, mensen moeten altijd wat te zeuren hebben.

*sorry, moest ff wat frustratie kwijt* Laten we verder ontopic blijven.
Wanneer deze reactie ongepast is, verneem ik het graag.

• Queros
Mijns inziens niet ongepast, maar volkomen gelijk. Ik heb mezelf de afgelopen weken laten beïnvloeden door bad comments over dit toestel. Zojuist bij een vriend het toestel even geleend en mee zitten spelen. Het is gewoon een top apparaat. Met alle toekomstige updates zal het toestel alleen maar beter en beter worden:) Ben benieuwd of deze meneer dan een positieve opmerking gaat plaatsen als zijn toestel ineens zo top functioneert;)

• yourmother1972
Queros schreef op woensdag 27 april 2011 @ 18:01:
Mijns inziens niet ongepast, maar volkomen gelijk. Ik heb mezelf de afgelopen weken laten beïnvloeden door bad comments over dit toestel. Zojuist bij een vriend het toestel even geleend en mee zitten spelen. Het is gewoon een top apparaat. Met alle toekomstige updates zal het toestel alleen maar beter en beter worden:) Ben benieuwd of deze meneer dan een positieve opmerking gaat plaatsen als zijn toestel ineens zo top functioneert;)
Deze meneer was ook razend enthousiast over de Optimus, want de dual core werkt gewoon geweldig (ondanks de pre-installed apps die je niet kunt verwijderen zonder te rooten). Ik ga er echter van uit dat de 24-uurs service ook haalbaar was bij problemen want dat was juist de reden waarom een collega en ik deze telefoon hadden gekozen. Toen mijn Samsung Omnia HD stuk ging heb ik weken moeten wachten namelijk tot deze gerepareerd was en datzelfde gold voor de HTC Desire van mijn collega (tot zover de goede reputaties).

Ik heb overigens even wat doorgevraagd bij het bedrijf dat de omruil regelt en het blijkt dus dat de 24 uurs service de laatste twee weken niet gehaald is vanwege de enorme vraag naar deze toestellen en de zeer beperkte voorraad.

Vraagje on-topic dan maar: hebben jullie ook last van slecht geluid bij het bellen? Blijkbaar verstonden mensen mij prima maar was het geluid bij de speaker echt dramatisch. Ik heb ooit iets gelezen van een instelling die je kon uitzetten (één of ander ruisfilter) waardoor het geluid stukken beter zou zijn?

• yourmother1972
freddyathlon schreef op woensdag 27 april 2011 @ 17:48:
[...]

Precies, er zijn genoeg mensen die de VIP service gebruiken ivm een kleine dode pixel of het simpele zoals een klein beetje backlight bleeding. Of wanneer het toestel trager reageert dan een andere, of een batterij die zogenaamd te snel leeg loopt.

Ik ga de mijne echt niet opsturen omdat ie tot op heden 4x opnieuw is opgestart en omdat ie nu wat trager door de menu's lijkt te scrollen.

Zakelijk koop je gewoon geen LG, dan wil je eerst bewijs van de kwaliteit, zoals bijv. HTC of Blackberry bieden. Maar ja, mensen moeten altijd wat te zeuren hebben.

*sorry, moest ff wat frustratie kwijt* Laten we verder ontopic blijven.
Wanneer deze reactie ongepast is, verneem ik het graag.
Zeker niet ongepast, ik moet hem echter omruilen vanwege het eerder vernoemde probleem met een bevriezing bij een zwart scherm na een herstart. Ik krijg de telefoon niet meer aan de gang, ook niet als ik de batterij er uit haal. Dit is overigens gebeurd na de upgrade naar V10b, ter info.

Verwijderd

yourmother1972 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 18:15:
[...]

Deze meneer was ook razend enthousiast over de Optimus, want de dual core werkt gewoon geweldig (ondanks de pre-installed apps die je niet kunt verwijderen zonder te rooten).
Dual core?
De dual core word niet eens ondersteund door android 2.2 toch?

• SytseHartvelt
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-11 14:49
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 18:57:
[...]

Dual core?
Dat is een fabeltje.

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 18:57:
[...]

Dual core?
Aleens met het toestel gewerkt?

Verwijderd

Ja tuurlyk.
Heb hem zelf..

• yourmother1972
De dual core doet wel zijn werk en dat is de reden waarom de batterij zo snel leeg is (geen asynchrone cores). Ik merk dat als ik apps installeer ik weinig met het toestel kan doen, maar dat achtergrond processen zoals mail ophalen wel gewoon doorgaan.

Verwijderd

Jammer..
Dacht al dat die met de update 2.3 nog sneller zou worden.
Want dat werd mij verteld.

• Rosto
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:42
Hmm nog steeds tevreden ook hier. ding is razendsnel. Eenckeer een reboot gehad. toestel was toen erg warm terwijl ie gewoon op tafel lag. daarna moest ik een factory reset doen en werkte ie weer.

Hoop of verwacht wel dat LG met een goede 2.3.3 rom komt met verbeterde launcher, apps en widgets. andrrs is er altijd nog de mogelijkheid van een custom rom.

Vraag me af of t beter zou zijn geweest te wachten op een sgs2 maar eerlijk gezegd ben ik nog steeds erg happy met het toestel.

Dus echt niet alleen maar dramaverhalen hoor!!

Stay young forever!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Rosto schreef op woensdag 27 april 2011 @ 19:45:

Dus echt niet alleen maar dramaverhalen hoor!!
Absoluut niet.... Heb Beautiful Widgets en BattStat Pro erop gezet. Vond de weer-app van LG niet mooi en leuk genoeg. Het beeld ziet er gewoon megagoed uit en dit is echt de fijnste Android die ik tot nu toe heb gehad. Ik ben er dus verder ook echt enorm blij mee.

Verwijderd

Fire69 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 09:13:
[...]

GsmDataConnectionTracker elke seconden wel 1 en er tussen door LGE_DATA. Wat het doet??? Geen idee? Maar het lijkt er op dat hij voordurend op het netwerk aan het pollen is, en dat vreet batterijen!!

Verwijderd

minimalistic text & battstatt alleen voor geroote phones?
Pagina: 1 ... 24 ... 67 Laatste

Let op:
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.