Queros schreef op woensdag 27 april 2011 @ 17:41:
[...]
Nja oplichting is wat overdreven vindt je niet? En als je weet van te voren dat je toestel kapot gaat dan koop je dat product toch niet? En 9 van de 10 mensen die gebruik maken van de VIP service krijgen daadwerkelijk binnen 24 tot 48 uur een nieuwe. En waarschijnlijk hadden ze niet verwacht dat ze zoveel toestellen zouden verkopen of mensen die voor het kleinste dingetje de Vip service bellen, dat ze er even geen op voorraad hadden.. Kan gebeuren..dus deal with it? of koop een nokia:)
Anyway, mijn Optimus 2x komt a.s. vrijdag gelukkig en ben er erg blij mee!
Precies, er zijn genoeg mensen die de VIP service gebruiken ivm een kleine dode pixel of het simpele zoals een klein beetje backlight bleeding. Of wanneer het toestel trager reageert dan een andere, of een batterij die zogenaamd te snel leeg loopt.
Ik ga de mijne echt niet opsturen omdat ie tot op heden 4x opnieuw is opgestart en omdat ie nu wat trager door de menu's lijkt te scrollen.
Zakelijk koop je gewoon geen LG, dan wil je eerst bewijs van de kwaliteit, zoals bijv. HTC of Blackberry bieden. Maar ja, mensen moeten altijd wat te zeuren hebben.
*sorry, moest ff wat frustratie kwijt* Laten we verder ontopic blijven.
Wanneer deze reactie ongepast is, verneem ik het graag.
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200