Ik had ook de 2 patches geïnstalleerd en na opstarten (zonder sim en SD card) deed hij het gewoon. Mèt SIM en SD Card heeft hij wel problemen (bootloop, android.proces.acore (die ene ;-) ) blijft crashen, etc). Nu een hard reset gedaan en alles werkt weer naar behoren
En ook echt 100% identieke dingen gedaan elke keer ja?Xmoo schreef op donderdag 21 april 2011 @ 14:57:
Batterij is nu ook veel beter.
8:45 tot 13:00 90%Met vorige rom zat ik rond de 83/78%
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Nope net gekeken is het niet. Ik ga maar eens bellenJeroen04 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 14:43:
Misschien klinkt het dom, maar staat de telefoon toevallig op vliegtuigstand? En zo niet, zet de vliegtuig stand er eens op en weer er af, misschien dat dit helpt?
Even op vliegtuigstand zetten en er weer af halen helpt ook wel eensVerwijderd schreef op donderdag 21 april 2011 @ 15:17:
[...]
Nope net gekeken is het niet. Ik ga maar eens bellen
Verwijderd
reeds gedaan, geen resultaat. Net een fabrieksreset gedaan... ff wachten
Edit, doet het weer na een hard reset....
Nu hopen dat t zo blijft anders direct bellen
Edit, doet het weer na een hard reset....
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2011 15:38 ]
Sync je dan ook met gmail/whatsapp/GTalk/twitter of heb je dat allemaal uit staan?Xmoo schreef op donderdag 21 april 2011 @ 14:57:
Ik moet zeggen ik ben erg tevreden over de nieuwe software.
Batterij is nu ook veel beter.
8:45 tot 13:00 90%Met vorige rom zat ik rond de 83/78%
Verwijderd
Ja ik ook, dat was wel beter en dus makkelijker geweest.The_Admin schreef op donderdag 21 april 2011 @ 07:50:
[...]
Ja okee, maar ik had gehoopt dat er 'gewoon' een OTA oplossing was
Klopt die draaien op de achtergrond maar gebruiken dan geen ram meer volgens Google. In theorie dus.Framoes schreef op donderdag 21 april 2011 @ 07:51:
[...]
Maar veel apps sluiten niet af als je ze exit. Ik heb een handmatige taskkiller en kill af en toe zelf wat apps als m'n geheugen te vol raakt, omdat m'n telefoon toch echt langzamer wordt, ook al zijn de apps niet actief.
En ze worden gewoon automatisch weer opgestart, zelfs als je ze killed. Kijk paar minuten later zonder een app opgestart te hebben nog maar eens in die appkiller.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2011 17:28 ]
Brad Pitt schreef op donderdag 21 april 2011 @ 15:11:
[...]
En ook echt 100% identieke dingen gedaan elke keer ja?
2 Exchange mails die pushen, Gmail push, Whatsapp, GTalk.Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2011 @ 17:23:
[...]
Ja ik ook, dat was wel beter en dus makkelijker geweest.
[...]
Klopt die draaien op de achtergrond maar gebruiken dan geen ram meer volgens Google. In theorie dus.
En ze worden gewoon automatisch weer opgestart, zelfs als je ze killed. Kijk paar minuten later zonder een app opgestart te hebben nog maar eens in die appkiller.Zijn ze gewoon weer opgestart. Met advanced task killer kun je zien hoeveel ram ze gebruiken en dat is dan meestal 0% of een klein beetje als ze op de achtergrond draaien. Zo is de app de volgende keer dat je hem weer nodig hebt erg snel geladen. Anders snap ik er geen hol meer van.
Deze ochtend heb ik een 12 tal mails gehad, 3 beantwoord en heel veel ge whatsapp.
Maar plots rond een uur of 4 gebeurde iets raars. Van 80% tot nu 19:00 zat ik op 40%. In 3 uur tijd 40% verlies. Echt raar.
Ik zie ook telkens als je onnodige apps killed, ze toch terug komen.
En zodra je de back-up app killed dan verbreekt hij de verbinding met de sim kaart
Verwijderd
Hier verliep de update prima ! Ff 200+ Mb binnenhalen ...
Eerste maal bij de opstart van de phone bleef ie wat hangen bij "checking system" maar na enige tijd wachten was ie alweer gebruiksklaar ... Hij loopt idd nu wat verfijnder naar mijn gevoel ...
Eerste maal bij de opstart van de phone bleef ie wat hangen bij "checking system" maar na enige tijd wachten was ie alweer gebruiksklaar ... Hij loopt idd nu wat verfijnder naar mijn gevoel ...
Ik gebruik ES Task Manager en daar zie ik dat m'n geheugen afneemt naarmate het aantal apps dat (ongebruikt) draait toeneemt. Tenminste, dat laat de widget zien, in de app zelf staat niet hoeveel de (ongebruikte, maar) draaiende apps gebruiken. Misschien klopt het ook niet wat de task manager aangeeft en heeft Google gelijk.Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2011 @ 17:23:
[...]
Ja ik ook, dat was wel beter en dus makkelijker geweest.
[...]
Klopt die draaien op de achtergrond maar gebruiken dan geen ram meer volgens Google. In theorie dus.
En ze worden gewoon automatisch weer opgestart, zelfs als je ze killed. Kijk paar minuten later zonder een app opgestart te hebben nog maar eens in die appkiller.Zijn ze gewoon weer opgestart. Met advanced task killer kun je zien hoeveel ram ze gebruiken en dat is dan meestal 0% of een klein beetje als ze op de achtergrond draaien. Zo is de app de volgende keer dat je hem weer nodig hebt erg snel geladen. Anders snap ik er geen hol meer van.
Ik heb een Android telefoon omdat je relatief veel invloed op het systeem hebt, maar soms snap ik er even niks meer van
Ik heb net de update gedaan en hij is nu fubar. Zal een harde reset moeten doen om de boel (hopelijk!) weer vlot te trekken. Na opstart crashen nu allerlei processen (android.core.. ofzo) en hij is onbruikbaar. Ik kan het menu niet in, de foutmeldingen blijven achter elkaar terugkomen.
Balen! Ik heb ook al last van het 'reboot probleem' waarbij het ding te pas en vooral te onpas spontaan reboot. Maakt niet uit wat ik draai, aan de lader, aan USB, los, met volle batterij of ergens tussen vol en leeg.. vandaag eind van de middag ging 'ie notabene VIJF keer rebooten. Achter elkaar! Waar-de-loos!
Zal me na de harde reset en herinstallatie van alle apps (zucht) wel weer melden om te laten horen hoe het is gegaan.
Balen! Ik heb ook al last van het 'reboot probleem' waarbij het ding te pas en vooral te onpas spontaan reboot. Maakt niet uit wat ik draai, aan de lader, aan USB, los, met volle batterij of ergens tussen vol en leeg.. vandaag eind van de middag ging 'ie notabene VIJF keer rebooten. Achter elkaar! Waar-de-loos!
Zal me na de harde reset en herinstallatie van alle apps (zucht) wel weer melden om te laten horen hoe het is gegaan.
| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid
Ik ben nu bezig, maar ik kreeg halverwege de melding maak de kabel los en haal de batterij eruit en doe het dan opnieuw? alleen dan in chinederlands... zucht
Verwijderd
Gebruik zelf geen task killler omdat hij ze weer opstart. Denk dat er hierdoor meer van de accu afgaat. Op de SGS was dit het geval bij mij. Moet eerlijk zeggen dat ik het met de 2X Speed nog niet geprobeerd heb, maar zal het van het weekend eens proberen want ben benieuwd of het helpt. Nu gaat hij niet lang mee als ik ermee bezig ben. Dus veel internet via WiFi, downloaden uit market en andere locaties en die programma's en games draaien. Dan gaat de batterij zo'n 8 en half tot 9 uur mee. Ga hem morgen wel updaten naar de nieuwste versie dus dat eerst eens proberen of er verbetering is. Toch ben ik erg tevreden met Android, zo veel mogelijkheden en idd kun je zelf er FW voor aanpassen en andere roms, tweaks en fixes op installeren waardoor je het beste uit je telefoon kunt halen en supersnel is.Framoes schreef op donderdag 21 april 2011 @ 20:13:
[...]
Ik gebruik ES Task Manager en daar zie ik dat m'n geheugen afneemt naarmate het aantal apps dat (ongebruikt) draait toeneemt. Tenminste, dat laat de widget zien, in de app zelf staat niet hoeveel de (ongebruikte, maar) draaiende apps gebruiken. Misschien klopt het ook niet wat de task manager aangeeft en heeft Google gelijk.
Ik heb een Android telefoon omdat je relatief veel invloed op het systeem hebt, maar soms snap ik er even niks meer van
Als ik een app start die meer geheugen nodig heeft dan worden de apps op de achtergrond gestopt. Het duurt dan 2 seconden langer bij mij maar als hij opgestart is, zoals angry birds, maar laad dan wel snel het startscherm, het snelste dat ik tot nu toe heb gezien bij een android phone imho.
Ik verbaas me erover dat de WiFi verbinding bij mij in 2 seconden verbonden is.
Ook het snelste wat ik ooit heb meegemaakt op welk WiFi apparaat dan ook. De 2x speed is echt snel daarmee.
Ik kan je een ding meldenSupremo schreef op donderdag 21 april 2011 @ 13:24:
Ik had gisteren een mailtje gestuurd naar de klantenservice van LG of er ook release notes waren, maar dit was het antwoord:
[...]
Zucht...
Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl
Niet zuchten joh. Had ik ook, gewoon doen en het werktdefiantxtc schreef op donderdag 21 april 2011 @ 22:11:
Ik ben nu bezig, maar ik kreeg halverwege de melding maak de kabel los en haal de batterij eruit en doe het dan opnieuw? alleen dan in chinederlands... zucht
Morgenvoormiddag komen ze mijn toestel ophalen. Geen 24u dus, maar 72u.
Kan ik wel mee leven als ik morgen een goedwerkend (en vooral NIEUW!) toestel krijg
Ik vraag me alleen af hoe het nu met de garantie zit, aangezien hij een ander IMEI en SN gaat hebben.
Kan ik dan opnieuw registreren voor de VIP-service?
Verwijderd
Misschien wel
, maar je krijgt ook een copie van de omruil bon van pro assist met het imeinummer. Dat is ook bekend bij LG. De uitgeprinte bevestiging is eigenlijk al genoeg samen met die bon om de VIP service nog een keer te gebruiken.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2011 00:48 ]
Een collega van mij heeft ook de Optimus 2x.
Maar die hangt bij het opstarten.
Hij komt nog wel in het fabrieksherstel menu.
Maar hoe kun je nu de keuze daar bevestigen?.
Volgens hem kan hij wel door het menu scrollen maar niets bevestigen.
Volgens hem lag die gewoon op tafel trilde en deed een herstart.
Toen bleef hij vastlopen.
Ik gebruik nu juice defender, gratis uit de market en verder helemaal niets aan ingesteld en WiFi sleep policy op screen of (fysieke menu knop bij de wifi netwerken indrukken en dan op instellingen klikken). Idd binnen 2 tellen heb je WiFi, net zo snel als dat ik het scherm unlock.
Mijn gebruikersgenot gaat er echt totaal niet op achteruit, ik krijg alle berichten nog binnen via whatsapp en gmail (ook als hij in mijn zak zit), en ik hoef nooit te wachten op wifi verbinding. Dit is het resultaat:
's ochtends om 8.30 van de lader
-Hele dag wat webbrowsing (1 tot 2 uurtjes)
-Half uur GPS puur op de accu
-20 minuutjes gebeld
-10 smsjes + talloze whatsappjes
's avonds om 00.00: nog 31% vol.
Ik ben tevreden:D
PS ik gebruik de FR11 rom van Paul (v10b met sqlite en dexopt fix). Verder heb ik de GPS settings gefixt via het hidden menu en niet via GPS.conf: binnen 3 seconden sync SUPER!
Mijn gebruikersgenot gaat er echt totaal niet op achteruit, ik krijg alle berichten nog binnen via whatsapp en gmail (ook als hij in mijn zak zit), en ik hoef nooit te wachten op wifi verbinding. Dit is het resultaat:
's ochtends om 8.30 van de lader
-Hele dag wat webbrowsing (1 tot 2 uurtjes)
-Half uur GPS puur op de accu
-20 minuutjes gebeld
-10 smsjes + talloze whatsappjes
's avonds om 00.00: nog 31% vol.
Ik ben tevreden:D
PS ik gebruik de FR11 rom van Paul (v10b met sqlite en dexopt fix). Verder heb ik de GPS settings gefixt via het hidden menu en niet via GPS.conf: binnen 3 seconden sync SUPER!
Verwijderd
Hmm ik heb nu dus die lg optimus 2x .. heel stom, die van mij werkt perfect. nog geen hanger gehad, geen reboot niks in +- 2-3 dagen.
Mn ma heeft dezelfde besteld, en constant hangt ie, rebnoot ie , kan ie niet bellen en andere onzin (ook na een update)
Nu zit ze gelijk naar een andere te kijken (lang leven binnen 7 dagen ruilen) wat zou een waardige telefoon zijn voor te vergelijken met de LG ? een HTC Desire HD ? of is de samsung galaxy II uit binnen 4 dagen toevallig ?
Mn ma heeft dezelfde besteld, en constant hangt ie, rebnoot ie , kan ie niet bellen en andere onzin (ook na een update)
Nu zit ze gelijk naar een andere te kijken (lang leven binnen 7 dagen ruilen) wat zou een waardige telefoon zijn voor te vergelijken met de LG ? een HTC Desire HD ? of is de samsung galaxy II uit binnen 4 dagen toevallig ?
Enige wat in de buurt komt is de galaxy 2 dan maar die is ook niet in alle tests sneller. Maar goed dan zou ik voor die gaan. Maaruh je ma kan hem toch ook gewoon om ruilen via de VIP service? of bij de winkel zelfVerwijderd schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 09:04:
Hmm ik heb nu dus die lg optimus 2x .. heel stom, die van mij werkt perfect. nog geen hanger gehad, geen reboot niks in +- 2-3 dagen.
Verwijderd
ja dat kan iddWeAreLegion schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 09:10:
[...]
Enige wat in de buurt komt is de galaxy 2 dan maar die is ook niet in alle tests sneller. Maar goed dan zou ik voor die gaan. Maaruh je ma kan hem toch ook gewoon om ruilen via de VIP service? of bij de winkel zelfze ziet dat het bij jou wel goed werkt.
maar ik heb meet zo iets op t moment dat ik dr die van mij geef en zelf overstap naar iets anders. ik begin me steeds meer en meer aan deze te irriteren.
gewoon de layout van het menu, de widgets niet kunnen bewerken, nu ook als ik hem aansluit op de pc ik dr niet gewoon simpel wat op kan gooien oid. bah
layout van menu, zou ik gewoon go launcher gebruiken of een andere. Widgets heb je ook heeeeeeeeeeel veel opties via andere applicaties en hoe ebdoel je niks er op kan zetten? Dat kan ik wel gewoon hoor.Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 09:13:
[...]
ja dat kan idd
maar ik heb meet zo iets op t moment dat ik dr die van mij geef en zelf overstap naar iets anders. ik begin me steeds meer en meer aan deze te irriteren.
gewoon de layout van het menu, de widgets niet kunnen bewerken, nu ook als ik hem aansluit op de pc ik dr niet gewoon simpel wat op kan gooien oid. bah
Ik haal NOOIT meer een telefoon in huis van het merk Samsung. Wat een prutsers. De topmodel-toestellen zijn leuk (ook niet altijd zonder custom roms), maar enkele ervaringen:
- Wanneer komt de upgrade naar android 2.2 in Nederland voor de Samsung Galaxy apollo?
+ Beste heer mevrouw Dijkhuis, u bent hiervoor bij de verkeerde, wij raden u aan contact op te nemen met de betreffende instantie, namelijk: android 2.2. Met vriendelijke groet, Samsung Nederland.
- Ik heb mijn Galaxy I5700 3x opgestuurd ter reparatie, de eerste keer brachten ze 70 euro in rekening voor een nieuwe accu die niet eens stuk bleek. De tweede keer kreeg ik een brief van Samsung met gefeliciteerd uw toestel is gerepareerd. Hij deed NIETS. De derde keer kreeg ik een brief van Samsung met de mededeling: wij konden het probleem niet vinden. De telefoon deed wederom NIETS. De vierde keer kreeg ik een Galaxy I5800. Dat heeft 5 maanden geduurd.
Zo dit was zwaar off-topic, maar ik kan me er nog aan irriteren.
- Wanneer komt de upgrade naar android 2.2 in Nederland voor de Samsung Galaxy apollo?
+ Beste heer mevrouw Dijkhuis, u bent hiervoor bij de verkeerde, wij raden u aan contact op te nemen met de betreffende instantie, namelijk: android 2.2. Met vriendelijke groet, Samsung Nederland.
- Ik heb mijn Galaxy I5700 3x opgestuurd ter reparatie, de eerste keer brachten ze 70 euro in rekening voor een nieuwe accu die niet eens stuk bleek. De tweede keer kreeg ik een brief van Samsung met gefeliciteerd uw toestel is gerepareerd. Hij deed NIETS. De derde keer kreeg ik een brief van Samsung met de mededeling: wij konden het probleem niet vinden. De telefoon deed wederom NIETS. De vierde keer kreeg ik een Galaxy I5800. Dat heeft 5 maanden geduurd.
Ik had gisteren problemen na de update. Inmiddels harde reset gedaan en dat werkt weer.
Opladen via een SGS lader gaat veel beter dan via de bijgeleverde lader. Ik heb 'm nog niet zien hangen, daar waar dit met de meegeleverde lader vaste prik was.
Ga 'm vandaag toch omruilen, zit nu nog binnen de 7 dagen termijn. Better safe than sorry.
Opladen via een SGS lader gaat veel beter dan via de bijgeleverde lader. Ik heb 'm nog niet zien hangen, daar waar dit met de meegeleverde lader vaste prik was.
Ga 'm vandaag toch omruilen, zit nu nog binnen de 7 dagen termijn. Better safe than sorry.
| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid
Verwijderd
ik zal go launcher eens bekijken,.WeAreLegion schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 09:20:
[...]
layout van menu, zou ik gewoon go launcher gebruiken of een andere. Widgets heb je ook heeeeeeeeeeel veel opties via andere applicaties en hoe ebdoel je niks er op kan zetten? Dat kan ik wel gewoon hoor.
Met de HTC kon ik in de widgets in opties (widget vasthouden, kreeg je 2 opties, verwijderen of bewerken)
met deze heb ik dat nergens en heb ik met veel gedownloaden (en ook lg widgets) dat ik dr niet in kan / bewerken kan
dat niet op de tel kunnen dmv usb is opgelost inmiddels
En wat heeft dit te maken met de LG Optimus 2X ?justin_ti schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 09:22:
Ik haal NOOIT meer een telefoon in huis van het merk Samsung. Wat een prutsers. De topmodel-toestellen zijn leuk (ook niet altijd zonder custom roms), maar enkele ervaringen:
volgens mij dien je dit toch echt te posten in het juiste topic en niet hier...
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Je heb zoveel launchers inderdaad. Ik zelf ben echt fan van Go Launcher (launcher pro is ook een goede 2e). Volgens mij heb je als je via Go Launcher een widget ingedrukt houd wel 2 opties namelijk resize en delete. Maar ik gebruik niet zoveel widgets, dus echt het fijne weet ik er ook niet van.Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 09:27:
[...]
ik zal go launcher eens bekijken,.
Met de HTC kon ik in de widgets in opties (widget vasthouden, kreeg je 2 opties, verwijderen of bewerken)
met deze heb ik dat nergens en heb ik met veel gedownloaden (en ook lg widgets) dat ik dr niet in kan / bewerken kan
dat niet op de tel kunnen dmv usb is opgelost inmiddelsmy bad.
Verwijderd
Als hij niet meer kan selecteren kun je het volgende proberen:thespeed schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 08:51:
Een collega van mij heeft ook de Optimus 2x.
Je hebt een apart programma erbij gekregen voor de pc die LG onscreen phone heet.
Verbind de telefoon met de usb kabel aan de pc en start dat programma op.
Als de telefoon nog kan verbinden met de pc kun je met de muis de telefoon bedienen op de pc.
Misschien kun je op deze manier wel Fabrieks instellingen herstellen kiezen.
Als dat niet werkt uitzetten, de volumeknop naar beneden houden en tegelijkertijd de powerknop inhouden.
Dan start hij op in een recovery menu. Je kunt dan met de volumetoetsen hard reset kiezen en met de powerknop bevestigen.
Edit Je kunt de 2e tip natuurlijk ook eerst proberen.
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2011 09:56 . Reden: typfout verbetering en toevoeging ]
Jups met FPse kan je ook PSX spellen spelen op je telefoon dat werkt echt super goed bij mij althans. Geluid soms iets minder maar qua snelheid haalt ie altijd wel 60fps.
Bedankt,
Ik zal het doorgeven
Dan kan hij het dit weekend proberen.
Ben benieuwd als het werkt
Ik zal het doorgeven
Ben benieuwd als het werkt
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 09:35:
[...]
Als hij niet meer kan selecteren kun je het volgende proberen:
Je hebt een apart programma erbij gekregen voor de pc die LG onscreen phone heet.
Verbind de telefoon met de usb kabel aan de pc en start dat programma op.
Als de telefoon nog kan verbinden met de pc kun je met de muis de telefoon bedienen op de pc.
Misschien kun je op deze manier wel Fabrieks instellingen herstellen kiezen.
Als dat niet werkt uitzetten, de volumeknop naar beneden houden en tegelijkertijd de powerknop inhouden.
Dan start hij op in een recovery menu. Je kunt dan met de volumetoetsen hard reset kiezen en met de powerknop bevestigen.
Edit Je kunt de 2e tip natuurlijk ook eerst proberen.
Your welcome, vind eigenlijk alles van GO wel fijn werken, GO SMS pro werkt ook erg handigVerwijderd schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 10:15:
nog bedankt voor die tip van go launcher, vind mn telefoon 100x fijner werken gelijk
Verwijderd
Vertel dan ook dat hij wel alle apps kwijt is en de inhoud van de interne SD.thespeed schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 10:01:
Bedankt,
Ik zal het doorgeven
Ben benieuwd als het werkt![]()
[...]
Tijdens het shoppen naar een nieuwe telefoon ook die telefoon bekeken, degelijke telefoon. Maar na 2 jaar ellende met LG ben ik er vanaf gestapt.
Sorry hoor, maar die oude telefoons van LG komen niet eens in de buurt van de kwaliteit van deze hoor. Ik heb zelf ook een LG telefoon gehad een paar jaar terug en inderdaad die waren niet goed, maar hoe deze telefoon aanvoelt is wel degelijk een wereld van verschil.melvinnie schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 11:01:
Tijdens het shoppen naar een nieuwe telefoon ook die telefoon bekeken, degelijke telefoon. Maar na 2 jaar ellende met LG ben ik er vanaf gestapt.
Gisteren mijn LG O2X middels de LG Mobile Support Tool een update gegeven naar V10b (bevat baseband 20110405). Update verliep zonder problemen, data en instelling bleven bewaard.
Nu zit ik net een mailtje te typen en valt me op dat er geen tekst op de spatiebalk van het LG toetsenbord staat. Was dit in de vorige versie ook zo? Ziet er zo raar uit maar ik weet dus niet zeker of dat hiervoor ook al zo was.
Nu zit ik net een mailtje te typen en valt me op dat er geen tekst op de spatiebalk van het LG toetsenbord staat. Was dit in de vorige versie ook zo? Ziet er zo raar uit maar ik weet dus niet zeker of dat hiervoor ook al zo was.
Eén kijk in de Tweakers.net review leert ons dit.PatrickvL schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 11:15:
Was dit in de vorige versie ook zo? Ziet er zo raar uit maar ik weet dus niet zeker of dat hiervoor ook al zo was.
[ Voor 8% gewijzigd door Brad Pitt op 22-04-2011 11:20 ]
Nickname does not reflect reality
Goed punt. Even niet aan die review gedacht.Brad Pitt schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 11:19:
[...]
Eén kijk in de Tweakers.net review leert ons dit.
Wel fijn om te weten dat ik niet gek aan het worden ben en nu inderdaad die tekst in de nieuwe versie ontbreekt (althans bij mij). Hebben meer mensen dit 'probleem'?
Edit: Als ik de taal wijzig naar engels staat er wel weer gewoon 'space'. In het nederlans staat er dus niets... vreemd....
[ Voor 11% gewijzigd door PatrickvL op 22-04-2011 12:08 ]
Gisteravond opnieuw gekeken of ik kon updaten en ik kan de update binnen halen.PatrickvL schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 11:15:
Gisteren mijn LG O2X middels de LG Mobile Support Tool een update gegeven naar V10b (bevat baseband 20110405). Update verliep zonder problemen, data en instelling bleven bewaard.
Alleen het installeren werkte niet, kreeg een melding dat de software niet juist was o.i.d.
Ik heb mijn geroot en de 2 stock fixes van modaco erop staan.
Zal dit de rede zijn waarom ik niet kon updaten of zijn er mensen die ook hun toestel geroot en die fixen
erop hebben staan waarbij de update wel werkte?
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Mijn toestel was alleen geroot (wilde een backup maken met Titanium vorodat ik ging updaten). Ik had niet de fixes van MoDaCo geinstalleerd.Megapaul schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 13:11:
[...]
Gisteravond opnieuw gekeken of ik kon updaten en ik kan de update binnen halen.
Alleen het installeren werkte niet, kreeg een melding dat de software niet juist was o.i.d.
Ik heb mijn geroot en de 2 stock fixes van modaco erop staan.
Zal dit de rede zijn waarom ik niet kon updaten of zijn er mensen die ook hun toestel geroot en die fixen
erop hebben staan waarbij de update wel werkte?
Ik merk trouwens verder niet heel veel verschil tussen V10a en V10b. Het lijkt allemaal net iets soepeler te lopen maar dat kan ook verbeelding zijn.
Bij mij had ik v10a draaien, geroot... update gedaan via PC Suite en verliep helemaal goed. Zonder wipe of wat dan ook.
Root was wel weg.. dus even opnieuw SuperOneClick gedaan en voila root weer terug.
Alle andere apps die ik had deden het nog netjes. Alle data is bewaard gebleven.
Merk niet veel verandering.. misschien ietsje verbetering met telefoneren, of signaalsterkte.. Batterij is nog net zo qua gebruik als op v10a.. misschien ietsje beter maar kan niet ontdekken nog?
Wel vreemd is dat mijn lettertype anders stond. Moest weer terugzetten naar Droid Sans. Maf...
Verder een tevreden gebruiker hier nog steeds.
Root was wel weg.. dus even opnieuw SuperOneClick gedaan en voila root weer terug.
Alle andere apps die ik had deden het nog netjes. Alle data is bewaard gebleven.
Merk niet veel verandering.. misschien ietsje verbetering met telefoneren, of signaalsterkte.. Batterij is nog net zo qua gebruik als op v10a.. misschien ietsje beter maar kan niet ontdekken nog?
Wel vreemd is dat mijn lettertype anders stond. Moest weer terugzetten naar Droid Sans. Maf...
Verder een tevreden gebruiker hier nog steeds.
Stay young forever!
Nou, nog even vraagje over de mailclient... Wanneer ik de mailclient gebruik voor Exchange Email dan hebben mijn berichten geen 'opmaak'. Zo vallen alle lege regels (enter) weg.... Anderen hier ook last van misschien en iets er tegen gevonden??
Gmail gaat wel gewoon goed... maar dat is een andere client neem ik aan.
Gmail gaat wel gewoon goed... maar dat is een andere client neem ik aan.
Stay young forever!
De OTA update op de stock telefoon hier heeft ervoor gezorgd dat deze telefoon nu ook last heeft van de vreemde crashes. Hiervoor met de standaard software was dat niet het geval.
Mogelijk is een volledige wipe nodig, maar voorlopig kan ik de savegames van angry birds en pirate coins niet missen,
Weet iemand of het mogelijk is om alleen de SMSjes, en savegames van die games te backuppen en herstellen? ik wil zo veel mogelijk terug naar stock.
Mogelijk is een volledige wipe nodig, maar voorlopig kan ik de savegames van angry birds en pirate coins niet missen,
Weet iemand of het mogelijk is om alleen de SMSjes, en savegames van die games te backuppen en herstellen? ik wil zo veel mogelijk terug naar stock.
Ik heb helaas na de update ook nog steeds last van de crashes (telefoon die niet meer van lockscreen kan, telefoon die opnieuw opstart, etc). Ik had toch echt gehoopt hier in ieder geval van af te zijn. Ik heb ook geen idee wat er nu beter is na de update, merk weinig verschil.
Uiteindelijk is het gelukt om de telefoon te updaten naar V10B.
Bleek dat mijn virusscanner in de weg zat.
De update heb ik gedaan met de LG software update tool.
Na de update loopt alles goed geen last van crashes.
Daarna de telefoon weer geroot met super one click.
Bleek dat mijn virusscanner in de weg zat.
De update heb ik gedaan met de LG software update tool.
Na de update loopt alles goed geen last van crashes.
Daarna de telefoon weer geroot met super one click.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Ik wil het email van mijn website en hotmail toevoegen aan mijn mail accounts van mij optimus 2x speed. Maar dit wil niet. Ik heb al verschillende dingen gedaan, is er iets wat ik er specifiek voor aan moet zetten?
Verwijderd
Waar staat die OTA-update dan?
ik heb de update via de LG Tool gedaan, maar heb ineens last van spontane reboots(nooit eerder gehad)
ik heb de update via de LG Tool gedaan, maar heb ineens last van spontane reboots(nooit eerder gehad)
same problem hereVerwijderd schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 13:03:
Waar staat die OTA-update dan?
Verwijderd
Eerste dag na de update voor mij. Zat een uur op wifi en hij zat al op 69% (begonnen van 90% na ongeveer 10 uur slaap). Twee uur later nu en hij zit al op 45%. Zat in de morgen wel nog op de kamer bij m‘n vriendin, waar de wifi ontvangst nogal crappy is. Misschien daarom zoveel power verloren omdat hij in de achtergrond misschien steeds opnieuw verbinding moest maken? Denk dat ik hem eens terug volledig leeg ga laten gaan en dan eens zien.
Als ik een vol uur lang internet is er bij mij ook 20% af..Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 13:16:
Eerste dag na de update voor mij. Zat een uur op wifi en hij zat al op 69% (begonnen van 90% na ongeveer 10 uur slaap). Twee uur later nu en hij zit al op 45%. Zat in de morgen wel nog op de kamer bij m‘n vriendin, waar de wifi ontvangst nogal crappy is. Misschien daarom zoveel power verloren omdat hij in de achtergrond misschien steeds opnieuw verbinding moest maken? Denk dat ik hem eens terug volledig leeg ga laten gaan en dan eens zien.
i5 3570k @ 4.2 | MSI Z77A-G45 | 16GB RAM | GTX 1070 TI 8GB |
Bij de meeste telefoons is het zo dat als je een uur lang goed gebruik maakt van je wifi dat er dan 20% af is inderdaad. Dat heeft niks met deze telefoon te maken verder. Ik heb gelukkig weinig last er van al heb ik wifi alleen aanstaan als ik het gebruik. Ik doe gemiddeld met normaal gebruik, beetje whatsappen, bellen en noem maar op 21 uur er mee en dan heb ik nog 10% over. Dus het valt wel mee (geen juice defender meer)Foetsie schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 14:53:
[...]
Als ik een vol uur lang internet is er bij mij ook 20% af..
Ik heb mijn 2x Speed nu 3 dagen in gebruik. Alle favoriete apps erop gezet, exchange mail ingesteld; werkt allemaal uitstekend.
Echter, vanmiddag heb ik een autoritje gemaakt, stap uit en wil kijken of ik belangrijk geweest ben; Toestel uit!!
Kreeg 'm ook niet meer aan d.m.v. de aan-uitknop. Moest de accu eruit halen, weer erin doen en toen deed hij het weer.
Meer mensen hier last van? Helpt de update hiertegen?
Echter, vanmiddag heb ik een autoritje gemaakt, stap uit en wil kijken of ik belangrijk geweest ben; Toestel uit!!
Kreeg 'm ook niet meer aan d.m.v. de aan-uitknop. Moest de accu eruit halen, weer erin doen en toen deed hij het weer.
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Verwijderd
Ik beeld me helaas echt niets in hoor =(. Hiervoor surfte ik ook zeker een paar uur per dag, regelmatig twitter checken en op Tapatalk wat forums checken. Er ging toen helemaal niet zoveel af als nu. Hiervoor kwam ik een hele dag toe, met regelmatig te surfen en toen had ik vaak in de avond nog steeds in de 30% over (ik zette zelfs de GPS op om hem toch maar op ongeveer 20% te krijgen en op te laden
). Toen ik een uur geleden de batterij in het oog hield zag ik dat er 2% af ging voor ongeveer 5 minuten surfen... Iets daarna zag ik wel dat mobiele data nog steeds aanstond, in combinatie met wifi, terwijl Juice Defender die normaal gezien uitschakelt als ik op wifi kom. Daarna ff reboot gedaan en toen zag ik wel dat Juice Defender de mobiele data had uitgeschakeld. Hopelijk gaat het nu terug beter.
Juist nog eens getest (mobiele data staat nu uit als ik op wifi zit):
24% op 15:52
19% op 16:08
Dus 5% op 16 minuten. 5,333... uur op wifi. Is dat niet een beetje aan de lage kant? Hiervoor kon ik echt veel langer surfen en gemakkelijk tot in de avond (23u) doorgaan zonder de melding van opladen te krijgen. Nu is het 16:10 en ik krijg ze al.
Juist nog eens getest (mobiele data staat nu uit als ik op wifi zit):
24% op 15:52
19% op 16:08
Dus 5% op 16 minuten. 5,333... uur op wifi. Is dat niet een beetje aan de lage kant? Hiervoor kon ik echt veel langer surfen en gemakkelijk tot in de avond (23u) doorgaan zonder de melding van opladen te krijgen. Nu is het 16:10 en ik krijg ze al.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2011 16:12 ]
Als je de batterij wil testen op een objectieve manier dan is een volgende werkwijze redelijk betrouwbaar:
Flightmode aan (de kwaliteit van de draadloze signalen speelt een grote rol in (on)zuinigheid)
Beeldscherm op maximale sterkte
Start de test na een harde reboot (waarbij de batterij 5 seconden uit de telefoon is geweest)
De test zou moeten bestaan uit een applicatie die:
-Alle Beschikbare CPU kernen voor 100% belast (in ons geval dus 2)
-De GPU voor 100% belast
-Alle sensoren uitleest met 1ms intervallen (behalve GSM, GPS en WIFI)
Het resultaat is een objectieve kijk op de tijd die de batterij kan volhouden bij volledige belasting van de telefoon.
Dezelfde test opnieuw uitgevoerd op de locatie(s) waar je het meest gebruikt maakt van de draadloze signalen geeft dan aan wat voor invloed deze hebben bovenop de maximum die je hebt vastgelegd met de eerste test.
(een nog betere test zou zijn, om (op een locatie waar de draadloze signalen volledig stabiel zijn) een bestand te downloaden met de maximaal beschikbare snelheid over WIFI, terwijl gps continu je locatie update en je een gesprek hebt opgezet via gsm. Dit bovenop de bovengenoemde belasting van de rest van de telefoon. Dan heb je maximale batterijtijd bij belasting en een perfect signaal)
Ik kan me niet voorstellen dat welke moderne smartphone dan ook hoog scoort in deze test.
Flightmode aan (de kwaliteit van de draadloze signalen speelt een grote rol in (on)zuinigheid)
Beeldscherm op maximale sterkte
Start de test na een harde reboot (waarbij de batterij 5 seconden uit de telefoon is geweest)
De test zou moeten bestaan uit een applicatie die:
-Alle Beschikbare CPU kernen voor 100% belast (in ons geval dus 2)
-De GPU voor 100% belast
-Alle sensoren uitleest met 1ms intervallen (behalve GSM, GPS en WIFI)
Het resultaat is een objectieve kijk op de tijd die de batterij kan volhouden bij volledige belasting van de telefoon.
Dezelfde test opnieuw uitgevoerd op de locatie(s) waar je het meest gebruikt maakt van de draadloze signalen geeft dan aan wat voor invloed deze hebben bovenop de maximum die je hebt vastgelegd met de eerste test.
(een nog betere test zou zijn, om (op een locatie waar de draadloze signalen volledig stabiel zijn) een bestand te downloaden met de maximaal beschikbare snelheid over WIFI, terwijl gps continu je locatie update en je een gesprek hebt opgezet via gsm. Dit bovenop de bovengenoemde belasting van de rest van de telefoon. Dan heb je maximale batterijtijd bij belasting en een perfect signaal)
Ik kan me niet voorstellen dat welke moderne smartphone dan ook hoog scoort in deze test.
[ Voor 21% gewijzigd door Tetsuo55 op 23-04-2011 16:27 ]
Verwijderd
Leuke tel en al, maar als ie aan de oplader is moet je m met rust laten anders loopt ie GELIJK vast..
JEZUS heee, 2 keer vastgelopen binnen 2/3 minuten aan de oplader..
hoop SNEL dat ze hierop iets vinden
JEZUS heee, 2 keer vastgelopen binnen 2/3 minuten aan de oplader..
hoop SNEL dat ze hierop iets vinden
Verwijderd
Wrom heeft iedereen toch last van crashes?
Ik heb helemaal nergens last van.. op de accu na dan
Ik heb helemaal nergens last van.. op de accu na dan
Verwijderd
Doe 'm op de lader en ga dan met je telefoon aan de slag..
Whatsappe of surfen dus met de oplader erin..
Dan loopt ie bij mij gelijk vast waardoor ik de batterij eruit moet halen en opnieuw moet starten
Dan loopt ie bij mij gelijk vast waardoor ik de batterij eruit moet halen en opnieuw moet starten
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2011 18:01 ]
Net een uur iGO in de auto terwijl hij aan de lader hing, geen probleem.Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 18:01:
Doe 'm op de lader en ga dan met je telefoon aan de slag..
Ook thuis prutsen aan de lader, geen probleem.
Moet wel zeggen dat ik een Blackberry-lader gebruik, de originele zit nog in de doos
Misschien ook eens een andere lader proberen?
Patrickdesign schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 11:03:
Ik wil het email van mijn website en hotmail toevoegen aan mijn mail accounts van mij optimus 2x speed. Maar dit wil niet. Ik heb al verschillende dingen gedaan, is er iets wat ik er specifiek voor aan moet zetten?
Ik heb geen last van vastlopende toestellen, echter valt mijn lg sinds deze morgen (toen ik aan het bellen was en tergelijkertijd een bericht kreeg) elk uur misntens 1 maal uit
Verwijderd
Vergelijking video tussen de optimus 2x en htc sensation
YouTube: Videokamera-Vergleich: HTC Sensation vs. LG P990 OPTIMUS Speed | BestBoyZ
YouTube: Videokamera-Vergleich: HTC Sensation vs. LG P990 OPTIMUS Speed | BestBoyZ
Verwijderd
Zo, nu net ook de update erop. Grootte 203.9MB. en duurde 17 m. 53s. Nu maar hopen dat de reboots meevallen, had het op de vorige nog maar één keer gehad.
Die schokt wel heel erg en moeite met lichtinval zo te zien. Geluid is ook brak van die HTC. +1 voor LG.
Dan filmt de LG 2x speed toch een stuk beter dan de Sensation volgens dit filmpje.Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 20:45:
Vergelijking video tussen de optimus 2x en htc sensation
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2011 21:29 ]
Verwijderd
Ik word onderhand paranoia door alle vastlopers die er vandaag hebben plaatsgevonden
niet normaal gewoon wtf!!
niet normaal gewoon wtf!!
Verwijderd
heb ik ook 1x gehad...freddyathlon schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 15:43:
Ik heb mijn 2x Speed nu 3 dagen in gebruik. Alle favoriete apps erop gezet, exchange mail ingesteld; werkt allemaal uitstekend.
Midden in de nacht en in de ochtend tel uit
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2011 23:41 ]
Ik heb wel af en toe last dat het signaal weg valt hier thuis. Op het werk niet echt op gelet en dat ik dinsdag dan ook doen..
Maar meer mensen dat ´probleem´. ?
Het is niet persé een probleem want hij maakt razend snel weer verbinding, maar soms zit ik te spelen en dan vallen de streepjes weg, krijg een no connection error, en een seconden later komen de streepjes er weer bij. Het is maar een fractie van een seconde.
Manier van vast houden test ik morgen wel. Nu eerst bier.
Maar meer mensen dat ´probleem´. ?
Het is niet persé een probleem want hij maakt razend snel weer verbinding, maar soms zit ik te spelen en dan vallen de streepjes weg, krijg een no connection error, en een seconden later komen de streepjes er weer bij. Het is maar een fractie van een seconde.
Manier van vast houden test ik morgen wel. Nu eerst bier.
Today is the past, live in the future.
Grootste probleem tot nu toe met de standaard rom er op is dat internet soms uitvalt en alleen door een reboot het weer wilt doen.
Vraagje tussendoor: hoe lang duurt het bij anderen voordat ie ongeveer is opgeladen? "Vroeger' moest je je foon de hele nacht aan het stroom hangen, nu laadt ie binnen 2 uur volledig op...
i5 3570k @ 4.2 | MSI Z77A-G45 | 16GB RAM | GTX 1070 TI 8GB |
2 uurtjes klopt wel ongeveer. Volgens mij is dat al een aantal jaren al zo. Vroeger zaten er in telefoons een ander type batterij/accu.Foetsie schreef op zondag 24 april 2011 @ 02:42:
Vraagje tussendoor: hoe lang duurt het bij anderen voordat ie ongeveer is opgeladen? "Vroeger' moest je je foon de hele nacht aan het stroom hangen, nu laadt ie binnen 2 uur volledig op...
Nu voor de 2de keer gehad; telefoon aan de lader 's nachts en hij doet niks meer de volgende ochtend. Accu er uit en telefoon start weer vrolijk op.
Ook wat iedereen hier meldt dat de accu na de update minder lang meegaat; klopt, ik ondervind het zelf ook. Zat in de trein voor een halfuur beetje muziek te luisteren en was van 50% naar 25% gegaan.
Hopelijk komt die 2.3 update snel en fixed dat heel veel problemen... anders moet ik maar eens de VIP service gaan gebruiken voor dat uitvallen/rebooten.
www.ping-win.nl
Verwijderd
ok ik moet zeggen dat ik na installatie van de nieuwe v10b update geen problemen meer heb gehad. Ook gaat bij mij de batterij gek genoeg lang mee. Hij stond net op 1 dag en 2 uur en nog niet op de helft. Vind t bijna eng worden hoe lang die t doet/. Ik heb m geroot en APNdroid geinstalleerd en heb 3g altijd uit. Ik maak alleen verbinding via Wifi. Dan speel ik ook spellen en luister ik muziek. Ben voor het moment dus dik tevreden.
Hou kreeg ik trouwens die procentindicator van de batterij op mn homescreen? Was dat een programma uit de market of kon ik iets snelkoppelen? Weet t niet meer....
Hou kreeg ik trouwens die procentindicator van de batterij op mn homescreen? Was dat een programma uit de market of kon ik iets snelkoppelen? Weet t niet meer....
Ik heb nu sinds een maand oid de lg 2x speed.
erg tevreden over het toestel (ik typ er nu op)
Alleen het valt me nu op dat ik mijn foto`s en filmpjes die ik gemaakt heb na een tijdje verdwijnen van het
toestel. ik had bijvoorbeeld afgelopen week een foto genomen van een tent, maar die is nu inees verdwenen. Ik had de opslag ingesteld op interne sd, en met file expert gekeken of de folder leeg was... geen foto of filmpje te bekennen...
Iemand hetzelfde probleem? of een oplossing? beetje rare bug...
erg tevreden over het toestel (ik typ er nu op)
Alleen het valt me nu op dat ik mijn foto`s en filmpjes die ik gemaakt heb na een tijdje verdwijnen van het
toestel. ik had bijvoorbeeld afgelopen week een foto genomen van een tent, maar die is nu inees verdwenen. Ik had de opslag ingesteld op interne sd, en met file expert gekeken of de folder leeg was... geen foto of filmpje te bekennen...
Iemand hetzelfde probleem? of een oplossing? beetje rare bug...
Verwijderd
ik neem het terug, zojuist voor t eerst gehad dat de telefoon niet aanging (hij zat in mn zak, had em gelockt voor ik hem erin deed, 10 min later wil kijken hoelaat t is, en voila ging niet meer aan)
vervolgens de batterij eruit moeten halen en toen pas wou ie weer opstarten
ook was de telefoon heel warm voelde ik. zou het een probleem met de hitte zijn waardoor ie bij zn beetje iedereen uitvalt / niet meer uitgaat ect ?
zijn dr eigenlijk mensen zonder problemen ?
Die van mn ma had dit al vanaf minuut 1, heel vervelend!
ook was de telefoon heel warm voelde ik. zou het een probleem met de hitte zijn waardoor ie bij zn beetje iedereen uitvalt / niet meer uitgaat ect ?
Ik heb nog geen last gehad van crashes en dergelijke (Fingers crossed), hopelijk blijft dat ook zo.Verwijderd schreef op zondag 24 april 2011 @ 18:21:
ik neem het terug, zojuist voor t eerst gehad dat de telefoon niet aanging (hij zat in mn zak, had em gelockt voor ik hem erin deed, 10 min later wil kijken hoelaat t is, en voila ging niet meer aan)
Verwijderd
Ik heb de telefoon nu een week of 4 en nog nergens last van gehad. Valt nooit uit, batterij werkt ruim 2 dagen (regelmatig mailen, whatsapp, angry birds). Updaten ook probleemloos gegaan. Kortom: erg tevreden !
Ik post hier bijna nooit, maar kan het nu ff niet laten. Ben uitermate tevreden over mn LG. Geroot is het een heerlijk apparaatje.
Nu is er 1 feature waar ik ff extra aandacht wil besteden:
LG OSP
Spelen met je LG Optimus 2X op je pc.
Ik heb al ergens gelezen dat dit werkt maar niet met USB, maar het tegendeel is waar. Pluggen, wachtwoord in stellen en gaan met die banaan. Hele snelle verbinding. (sneller dan de vnc verbinding die ik ooit met mn iphone heb gemaakt) Het lijkt alsof je direct op je telefoon zit. Typen gaat snel en direct, en is erg handig bij chats (parallel kingdom- chat nu eindlijk zonder typefouten hehe) en smsjes.
Maar helemaal mooi is: Je kunt er bestanden mee naar je telefoon sturen. Een textbestand is snel naar je OSP scherm te slepen en word dan direct door je telefoon gelezen (je krijgt opties om hem te openen).
Toch een vraagje dan maar: Waar zet hij deze bestanden neer?
Conclusie: aanrader
Edit: dit berichtje bedoelde ik hier boven
Nu is er 1 feature waar ik ff extra aandacht wil besteden:
LG OSP
Spelen met je LG Optimus 2X op je pc.
Ik heb al ergens gelezen dat dit werkt maar niet met USB, maar het tegendeel is waar. Pluggen, wachtwoord in stellen en gaan met die banaan. Hele snelle verbinding. (sneller dan de vnc verbinding die ik ooit met mn iphone heb gemaakt) Het lijkt alsof je direct op je telefoon zit. Typen gaat snel en direct, en is erg handig bij chats (parallel kingdom- chat nu eindlijk zonder typefouten hehe) en smsjes.
Maar helemaal mooi is: Je kunt er bestanden mee naar je telefoon sturen. Een textbestand is snel naar je OSP scherm te slepen en word dan direct door je telefoon gelezen (je krijgt opties om hem te openen).
Toch een vraagje dan maar: Waar zet hij deze bestanden neer?
Conclusie: aanrader
Edit: dit berichtje bedoelde ik hier boven
Bebob_NL schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 21:46:
LG On Screen Phone (OSP)
Hiermee kan je je telefoon via de pc aansturen. Werkte bij mij alleen via Bluetooth en niet via USB, Kan geinstalleerd worden op dezelfde manier als PC Suite IV (zie hierboven).
Pair je telefoon via Windows (zorg ervoor dat je telefoon discoverable is). Start na het pairen LG OSP op via het start menu, kies Connection Wizard en kies Bluetooth. Uit het drop down menu kies je vervolgens ook Bluetooth (en dus niet LG-P990). Next, kies je telefoon, Next en voer het wachtwoord in (standaard 0000, kan je eventueel instellen/veranderen in het "control panel" onder Wireless & network settings (helemaal onderaan).
[ Voor 57% gewijzigd door maquis op 24-04-2011 19:34 ]
GruB God
Ik heb de telefoon al zo'n 3 maanden denk ik. Bij mij is die nog nooit uitgevallen, alleen weet ik niet waarom ik geen hotmail en website email kan toevoegen. Gmail wil wel, iemand suggesties?
K9 mail is een app die wel met hotmail werkt, maar niet helemaal 100% geloof ik.Patrickdesign schreef op zondag 24 april 2011 @ 19:40:
Ik heb de telefoon al zo'n 3 maanden denk ik. Bij mij is die nog nooit uitgevallen, alleen weet ik niet waarom ik geen hotmail en website email kan toevoegen. Gmail wil wel, iemand suggesties?
Ik was altijd een tevreden gebruiker van K9 mail, maar gooi het weg want het is zonde van je telefoon! (mijn mening). Je kunt je hotmail account importeren bij de gmail account, en dat werkt perfect. Mailtjes komen net zo snel binnen als smsjes en het werkt helemaal native met android vanaf het moment dat je je telefoon voor het eerst opstart en jij je gmailaccount hebt ingesteld. De mailtjes van mijn hotmail hebben een blauw labeltje hotmail in mijn gmail app. Nadelen heb ik zo nog niet ondervonden.
@ justin_ti
Ik ben het met je eens, je kan beter alles naar gmail inporteren.. werkt als een trein.
Wat ik wel opgemerkt heb, is dat gmail maar 1 keer in het half uur hotmail binnen haalt, en ik weet niet hoe je dat kan aanpassen. Want Gmail krijg je wel push binnen (met de hotmail berichten dus) maar als gmail zelf maar om het half uur hotmail berichten ophaalt, dan is hotmail niet echt push...
( zie de instellingen als je met je gmail account op gmail.com inlogt)
Ik ben het met je eens, je kan beter alles naar gmail inporteren.. werkt als een trein.
Wat ik wel opgemerkt heb, is dat gmail maar 1 keer in het half uur hotmail binnen haalt, en ik weet niet hoe je dat kan aanpassen. Want Gmail krijg je wel push binnen (met de hotmail berichten dus) maar als gmail zelf maar om het half uur hotmail berichten ophaalt, dan is hotmail niet echt push...
( zie de instellingen als je met je gmail account op gmail.com inlogt)
Ik gebruik geen hotmail, maar ik forward mijn persoonlijke email gewoon naar mijn gmail account. Dit werkt super itt het door gmail laten checken van mijn eigen mail. Dat duurt idd soms wel een half uur of langer.
Je kan, net zoals bij alle andere e-mail Apps geen mappen (anders dan inbox/sent items) synchroniseren met k9 mail. Erg vervelende beperking die wordt veroorzaakt doordat hotmail geen imap ondersteund.REDSD schreef op zondag 24 april 2011 @ 20:12:
[...]
K9 mail is een app die wel met hotmail werkt, maar niet helemaal 100% geloof ik.
Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.
Ik zat net even te kijken in de running applications, en zag daar die Backup-app van LG tussen staan.
Aangezien ik dat niet gebruik, wou ik die stoppen.
Maar als ik dat die valt mijn ontvangst weg, de app komt terug in de lijst en dan komt mijn bereik terug!?
Is dit bij iedereen zo?
Maar als ik dat die valt mijn ontvangst weg, de app komt terug in de lijst en dan komt mijn bereik terug!?
Is dit bij iedereen zo?
Ik heb een vraagje over het gebruik van nieuwe skins (bijv die gingerbread theme van Doc Rambo van XDA)
Als je deze skins installeerd, kan je dan ook nog wel terug naar de LG skin. Of heb je hier dan die aparte files weer nodig?
Als je deze skins installeerd, kan je dan ook nog wel terug naar de LG skin. Of heb je hier dan die aparte files weer nodig?
Aaaah gisteren voor het eerst een voor het eerst een vastloper gehad en dit na twee weken zonder problem. hij was vastgelopen en bleef in een reboot lus zitten. moest het toestel wipen voordat ie weer startte. Nu na de wipe en reboot draait ie wel weer lekker trouwens. Lijkt wel ietsje vlotter te zijn. Hoop dat t nort nog eens voor doet. Van de week wel een update gedaan naar v10b. Misschien dat dat wat uit maakt?
Stay young forever!
Daar heb je de aparte files voor nodig. De file die verantwoordelijk is voor uiterlijk is de framework-res.apk die moet je opslaan. Even met root explorer zoeken waar die staat (als goed is bij systeem ergens).Sheppie schreef op maandag 25 april 2011 @ 09:38:
Ik heb een vraagje over het gebruik van nieuwe skins (bijv die gingerbread theme van Doc Rambo van XDA)
Ik had net een dag na de update last van reboot lus gehad. Maar na een reset doet ie het weer goed. Mischien is het zowiezo wel verstandiger om hem te resetten na een update heb al meerdere keren gelezen over mensen met dit probleem na de update.
Verwijderd
Heb ik ook al gemerkt ! De app verwijderen lukt nadien niet ...Fire69 schreef op zondag 24 april 2011 @ 23:47:
Ik zat net even te kijken in de running applications, en zag daar die Backup-app van LG tussen staan.
Is dit bij iedereen zo?
Ik zou het liever gewoon met de email app willen die er standaard op staat, en dan alles apart. Dit hoort te kunnen.REDSD schreef op zondag 24 april 2011 @ 20:12:
[...]
K9 mail is een app die wel met hotmail werkt, maar niet helemaal 100% geloof ik.
Volgens mij nog niet gemeld maar Rom manager ondersteund de o2x, verkrijgbaar in de market.
Clockwork nog makkelijker te flashen dus plus een nieuwere versie. Geen changelog kunnen vinden zo snel.
Clockwork nog makkelijker te flashen dus plus een nieuwere versie. Geen changelog kunnen vinden zo snel.
hmz...
Die van mij geeft aan dat mijn telefoon up to date is. Via OTA of via de website?Xmoo schreef op maandag 25 april 2011 @ 18:01:
Weer een update......
Baseband 1035.21_20110405
Kernel 2.6.32.9
Build number FRG83G
V10d
Verwijderd
Idem , maar zit welliswaar al op V10bJeroen04 schreef op maandag 25 april 2011 @ 18:43:
[...]
Die van mij geeft aan dat mijn telefoon up to date is. Via OTA of via de website?
Wat zou deze voor vernieuwing brengen? Betere geluidskwaliteit tijdens telefoongesprekken? (Wordt er niet goed van, geluid van mijn Desire Z was vele malen beter!)Xmoo schreef op maandag 25 april 2011 @ 18:01:
Weer een update......
Baseband 1035.21_20110405
Kernel 2.6.32.9
Build number FRG83G
V10d
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Verwijderd
Ja bij mij zegt ie alweer dat ik al de meest recente update heb.
De vorige keer ook al toen iedereen een update had.
De vorige keer ook al toen iedereen een update had.
Let op:
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.