• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:37
Dus als ik het goed begrijp is de nieuwe update dus nu beschikbaar voor nederland?

• frenneke
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-05-2022
Mirage schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 14:54:
[...]

Probeer het eens zonder de usb kabel op de pc aangesloten te hebben aan de telefoon :)
Dus:
1 Telefoon loskoppelen van de pc
2 Telefoon rebooten in cwm
3 Nu zou het flashen wel moeten gaan. er zit in cwm ook ergens onder instellingen sdcard mounten dit kan je ook nog proberen. Als hij hem nu nog niet mount houd iets je sd card bezet. Haal dan de SD eruit stop hem er weer in en probeer weer te mounten met CWM.

ik heb even gekeken voor je en het mounten zit onder mounts and storage > mount /sdcard
Dank, het is gelukt. Heb idd de sd er uit gehaald en toen lukte het wel.

[ Voor 6% gewijzigd door frenneke op 20-04-2011 00:11 ]

• Xmoo
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 22:22:
Vanmiddag LG gebeld omdat site aangaf dat er een update beschikbaar was. NEE hoor... die is niet beschikbaar.... :( Waarom het dan op de site stond was onduidelijk. 8)7
Blij dat ik ben blijven proberen. :)
Idd, zie op de website niks meer.
Mensen die ge-update hebben.... Heeft het meer waarde?
Niet dat de update de telefoon juist verslechtert...

Kan iemand ook proberen meerdere exchange accounts toe te voegen.
Met die mail app in A kon je maar 1tje, dat zou in B verbeterd moeten worden/zijn.

• DeKoetsier
  • Laatst online: 23-12 11:20
Hoe kan ik mijn eerder beschreven probleem met lg suite oplossen? (Dat ie eeuwig blijft laden/opstarten)

En nog iets, als ik update zoek via de telefoon blijft ie ook maar zoeken. iemand oplossingen?
wil zo wel de updates meenemen:)

• Mirage
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12 20:56
frenneke schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 22:55:
[...]

Dank, het is gelukt. Heb idd de sd er uit gehaald en toen lukte het wel.
Volgende vraag: hoe zet ik nu de backup gemaakt met titanium terug? Ben nu alles kwijt :?
start titanium backup. klik op de fysiek knop instellingen links van je home. selecteert batch. daar zitten verschillende restore batch scripts. selecteer die je wil en scroll het lijstje door en vink nog eventuele apps uit die je niet terug wilt. zodra je dit uitvoert gaat hij zonder tussenkomst van jou alles restoren wat je aangevinkt hebt.

Mocht je deze optie niet hebben (ik heb de betaalde) kan je het beste in het tabje schedules een schedule aanmaken en deze uitvoeren.

https://www.afrikareisopmaat.nl

• frenneke
Mirage, bedankt, het was al gelukt.
Heb net mijn vorige post aangepast haha.
Nogmaals bedankt voor je hulp.

Verwijderd

vannacht deed mn toestel weer raar. Gisteravond aan de lader en vanmorgen niet aan te krijgen. Enige wat hielp is batterij eruit en erin. Heb nu ook al een spontane reboot gehad dus ben iets minder positief aan het worden...Zit te twijfelen of ik m opstuur VIP/Garantie of dat ik deze dingen maar erbij moet nemen. Heb m nu 1,5 week. Wat raden jullie me aan?

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:40
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2011 @ 07:15:
vannacht deed mn toestel weer raar. Gisteravond aan de lader en vanmorgen niet aan te krijgen. Enige wat hielp is batterij eruit en erin. Heb nu ook al een spontane reboot gehad dus ben iets minder positief aan het worden...Zit te twijfelen of ik m opstuur VIP/Garantie of dat ik deze dingen maar erbij moet nemen. Heb m nu 1,5 week. Wat raden jullie me aan?
Heeft de mijne ook 1x gedaan! Sindsdien is het niet meer voorgekomen!
Mocht hij het vaker doen, dan zou ik zeker gebruik maken van VIP!

Verwijderd

Geelco schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 23:32:
Hoe kan ik mijn eerder beschreven probleem met lg suite oplossen? (Dat ie eeuwig blijft laden/opstarten)

En nog iets, als ik update zoek via de telefoon blijft ie ook maar zoeken. iemand oplossingen?
wil zo wel de updates meenemen:)
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2011 @ 07:15:
Update draaien via LG SuiteIV. Dat werkt wel. Inderdaad geeft hij niet de melding via de update optie van de telefoon zelf.
Tot nu toe na update (gisteravond) geen spontane reboot gehad. Wel gemerkt dat de batterij op het eerste gezicht langer meegaat. Hiervoor in een nacht (7uur) 10% verlies. Afgelopen nacht 3%. Vanochtend om 6.00 uur gestart op 93%. Na 15 min internet, 40 minuten muziek, twee telefoontjes van 2 a 3 minuten, instellingen aanpassen (10 minuten spelen), opnieuw opstarten: nu 80%.(ofwel 13% over het omschreven verbruik van de afgelopen 3 uur) Is aanmerkelijk beter dan voorgaande dagen.
Ik hoop dat dit zo blijft.... ;)

• theRich
  • Laatst online: 11:13
Ga nu ook de pc Suite maar eens aanslingeren voor die update dan!

• DeKoetsier
Hoppa aan de update. met LG Mobile tool, niet met LG PC Suite.
Kijken of het wat uit gaat maken:) Mooi als het stiekum ineens 2.3.3 is;)

• theRich
  • Laatst online: 11:13
Net dus geupgrade van V10a naar V10B met baseband 1035.21_20110405.
In de sms app bij het sluiten van de emoticon interface heb ik in ieder geval niet meer die slechte "dichtbij" vertaling staan (is nu gewoon "sluiten" als vertaling van "close")

Heeft iemand een lijstje met de verandering in V10B ?

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
shit, net de update gedraaid, maar nu zit ie in een bootloop :(

had 'm al geroot, sqlite fix en odex fix, zou het daardoor komen?

even kijken of ik in recovery nog iets kan doen...

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 16:40
JarlSX schreef op woensdag 20 april 2011 @ 12:25:
shit, net de update gedraaid, maar nu zit ie in een bootloop :(

had 'm al geroot, sqlite fix en odex fix, zou het daardoor komen?

even kijken of ik in recovery nog iets kan doen...
Geupdate via de LG tool? Hiermee kan je je stock ROM terug zetten, Succes!

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

• Banaan000
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-11 15:59
Vandaag me telefoon aangemeld voor de VIP service omdat er kleine belletjes zijn ontstaan in de rechter onder hoek van mijn scherm. Het aanmelden op de website lukten niet omdat ik geen bevestiging kreeg via de mail.

Dus ik maar bellen naar LG en dus op die manier me Optimus 2x speed aangemeld voor de VIP, geen problemen. Ik vertelde meteen dat ik een omruil aanvraag wilden plaatsen en dit werd direct door dezelfde medewerker gedaan, vervolgens kreeg ik een mail van Proassist (het clubje wat de omruil regelt voor LG.):
Beste heer/mevrouw Brink,

Wij hebben uw aanvraag vanuit LG in goede staat mogen ontvangen.
Helaas kunnen wij niet overgaan tot omwisseling, omdat het toestel momenteel niet op voorraad is.
Zodra het toestel op voorraad is, zullen wij contact met u opnemen.
Dit accepteerde ik niet en heb direct gebelt met Proassist. Ze kwamen met het bericht dat ze onvoldoende toestellen van LG hadden ontvangen en dat de telefoon waarschijnlijk volgende weer weer op voorraad was.

7 x 24 = 168 uur. niet echt in de buurt van de 24 uur.

Dan maar bij LG weer aankloppen. Na het hele verhaal uitgelegd te hebben vertelde ze mij het volgende:
Vanochtend hebben we van Proassist vernomen dat de toestellen weer omgeruild kunnen worden.
Oke....niet dus, de medewerker zou haar leidinggevende inlichten en ik word nu rond half 4 terug gebeld.

Mijn vraag is nu als volgt: Omdat ze adverteren met 24 uurs service moeten ze zich hier natuurlijk aan houden (los van overmacht ect.) Kan ik ergens aanspraak op doen (vergoeding) omdat ze zich niet aan hun afspraken houden?

edit: In de voorwaarde lees ik het volgende:
Binnen 24 uur een vervangend LG Optimus 2x Speed toestel in huis*
* Dit is een richtlijn, maar door omstandigheden kunnen de levertijden mogelijk langer zijn,
waarvoor LG niet aansprakelijkheid gehouden kan worden.
Ik hou jullie op de hoogte.

Mark

[ Voor 8% gewijzigd door Banaan000 op 20-04-2011 12:52 . Reden: extra info over de voorwaarde ]

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-10 17:49
Het lijkt me sterk dat je voor een vergoeding in aanmerking komt...

Ze adverteren welliswaar met een 24 uurs service, maar ze zullen heus wel in de kleine letterjes van de overeenkomst overmacht uitgesloten hebben.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

• frenneke
In de actievoorwaarden staat te lezen dat de 24 uur een richtlijn is, door omstandigheden kunnen levertijden afwijken waarvoor LG niet aansprakelijk gehouden kan worden.

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:11

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Topicstarter
Sowieso, waarom gelijk een vergoeding willen hebben? Wees blij dat de service er is, en dat ze eigenlijk niet heel moeilijk doen met het omruilen van toestellen. Daarnaast heb je nog een goed werkende telefoon...

• JarlSX
kwam niet meer in recovery, heb een harde reset gedaan
nu even rooten, clockwork mod erop en restore

hoop ik :)

• Naad
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-01 10:53
Mijn telefoon zegt dat er een over the air update is. Kan m wel downloaden, maar wordt gezegd dat het een "Invalid software package" is, waarschijnlijk omdat ik op een custom rom zit.
Zou ik voor de update weer terug kunnen gaan naar stockrom dmv nandroid, om daarna weer de customrom te flashen/nandroid?
Is dit de nieuwe baseband van 5 april?

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-12 19:10
Nieuwe OTA update! Ben 'm nu aan het downloaden en vertel jullie zo of het gelukt is etc! :)

Edit: Update is ongeveer 8 mb.

[ Voor 15% gewijzigd door Edzeau op 20-04-2011 13:29 ]

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Topicstarter
Mijn telefoon zegt ook FOTA update... Zeg ik later. Wil ik later zelf update, zegt ie dat ik aan WIFI moet zitten. Waarom komt de melding dan wel gewoon of 3G binnen?

Beetje vreemd, maar nu dus wachten tot ik thuis ben.

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Aan de grote te zien is het waarschijnlijk de baseband, maar ook ik krijg een melding met invalid package :)

• Edzeau
WeAreLegion schreef op woensdag 20 april 2011 @ 13:30:
Aan de grote te zien is het waarschijnlijk de baseband, maar ook ik krijg een melding met invalid package :)
Wanneer krijg je dit precies? Mijn toestel startte opnieuw op, en is nu bij 10% (modem updaten). Lijkt allemaal prima te gaan. Heb 'm alleen geroot, verder geen custom ROM.

• WeAreLegion
  • Niet online
Jeroen04 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 13:31:
[...]

Wanneer krijg je dit precies? Mijn toestel startte opnieuw op, en is nu bij 10% (modem updaten). Lijkt allemaal prima te gaan. Heb 'm alleen geroot, verder geen custom ROM.
Ja daar heb je het al :) ik heb wel een Custom ROM dat zal die wel niet leuk vinden :) maar goed ik heb een nandroid backup van me v10a versie :) dus update hem wel ff via die manier.

• Edzeau
En de update staat er op! Duurde wel lang voor zo'n kleine update (imo) maar het werkt! Eerste wat me opvalt is dat als je naar de lijst met app's gaat dat er dan een nieuwe app bij staat (backup).

Met deze app kun je een backup maken van:
- Contacten
- Favorieten
- Gesprekkenlijst
- Kalender
- MMS-berichten
- SMS-berichten
- Systeeminstellingen

Leuk dat ze het er in hebben gedaan, echter was het voor mij niet nodig geweest. Bijna alles loopt sync met gmail, 10 x fijner! Alleen de sms/mms berichten en systeeminstellingen zijn wel fijn. En dingen als geïnstalleerde app's backuppen had van mij juist wel gemogen! :)

[ Voor 6% gewijzigd door Edzeau op 20-04-2011 13:47 ]

• speedme
Het is dus geen Android 2.3.3 of wel ?

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

• JarlSX
cwm ftw! \o/
ik ben terug naar V10a, pfew
was eigenlijk wel tevreden met v10a, ik wacht wel tot 2.3 uitkomt :)

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Toch netjes dat ze voor Gingerbread nog een update uitbrengen.
Ik had ook al het vermoeden dat ze met de 2X de boel beter zouden gaan aanpakken.

Iemand ook ergens release notes gezien? Google geeft bij mij zo snel niets.

• Banaan000
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-11 15:59
majoh schreef op woensdag 20 april 2011 @ 13:02:
Sowieso, waarom gelijk een vergoeding willen hebben? Wees blij dat de service er is, en dat ze eigenlijk niet heel moeilijk doen met het omruilen van toestellen. Daarnaast heb je nog een goed werkende telefoon...
Omdat er word geadverteerd met 24 uur service. Deze actie is bedacht om het imago van de service van LG wat op te schroeven. Dit is waarschijnlijk doorberekend naar de uiteindelijk aanschaf prijs van de telefoon, dus gewoon iets waar je recht op hebt.

Nu begrijp ik dat er altijd iets kan gebeuren, maar 1 week!!!???? In mijn ogen is dit geen overmacht meer maar gewoon weg waardeloze bevoorrading.

Het is verder niet relevant wat de daadwerkelijk gebruikers hinder is. een defect is een defect en als je je afspraken niet kan na komen moet je het niet aanbieden op deze manier.

• speedme
Banaan000 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 14:14:
[...]

Omdat er word geadverteerd met 24 uur service. Deze actie is bedacht om het imago van de service van LG wat op te schroeven. Dit is waarschijnlijk doorberekend naar de uiteindelijk aanschaf prijs van de telefoon, dus gewoon iets waar je recht op hebt.

Nu begrijp ik dat er altijd iets kan gebeuren, maar 1 week!!!???? In mijn ogen is dit geen overmacht meer maar gewoon weg waardeloze bevoorrading.

Het is verder niet relevant wat de daadwerkelijk gebruikers hinder is. een defect is een defect en als je je afspraken niet kan na komen moet je het niet aanbieden op deze manier.
Het zal vast doorberekent zijn in de prijs, maar niet zoals jij denkt dat het doorberekent is.

Men gaat namelijk van een (uit ervaring) uitvals-percentage uit.
Dan gaat men de kosten berekenen wat het kost om dit percentage telefoons te voorzien van een 24 uurs service.
En dit uiteindelijke bedrag wordt dan procentueel op elke telefoon doorberekent.

Echter neemt dat niet weg dat er overmacht is en dat is echt wel uitgesloten in de voorwaarden hoor.
Men beweert ook niet dat je GEEN service krijgt, alleen is het nu een uitgestelde service.

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Topicstarter
Ik snap dat je het niet fijn vind dat het langer duurt dan de opgegeven datum (wat een richtlijn is). Maar om daar nu zo pissig op te worden, en gelijk een vergoeding te willen, dat gaat mij gewoon te ver. Vandaar mijn opmerking.

Maar succes met de afhandeling, hopelijk komt het nieuwe toestel snel je kant op.

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-11 18:22
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om stock Android te draaien? Bij HTC toestellen kon je tot de 2.2 update namelijk Sense uitschakelen (hoewel dat niet nodig was, omdat Sense gewoon goed werkt). Ik vind de schil van LG namelijk niet heel mooi omdat het me iets te veel op touchwiz en iOS lijkt.

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Topicstarter
Standaard is de Stock Launcher niet beschikbaar voor de 2X. Wel te verkrijgen met Custom Roms uiteraard.

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12 13:47
Ben wel benieuwd of een rom/nandroid backup oid van de t-mobile G2X op de optimus 2x werkt, hardware is in principe hetzelfde volgens mij en dan ben je tenminste van die LG meuk af.. Lekker stock android.

Systeem Specs

• Naad
Occy74 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 14:35:
Ben wel benieuwd of een rom/nandroid backup oid van de t-mobile G2X op de optimus 2x werkt, hardware is in principe hetzelfde volgens mij en dan ben je tenminste van die LG meuk af.. Lekker stock android.
Nee werkt (nog) niet. De G2X heeft andere partities, waardoor het niet goed werkt.
De rom schijnt ok te werken, maar je hebt geen verbindingen (als ik het goed heb)

De G2X heeft wel een stock look, maar al het onderliggende (drivers etc) is net zo slecht als onze O2X (gelezen in een tweet van CM_Arcee hier)

edit:
Bij het nalezen van mn bericht lijkt dit natuurlijk tegenstrijdig met elkaar..
Wat ik wil zeggen is dus, partities zijn niet gelijk, en de stock look geeft je geen stock feeling, nog steeds buggy.

[ Voor 12% gewijzigd door Naad op 20-04-2011 14:43 ]

• Naad
WeAreLegion schreef op woensdag 20 april 2011 @ 13:33:
[...]

Ja daar heb je het al :) ik heb wel een Custom ROM dat zal die wel niet leuk vinden :) maar goed ik heb een nandroid backup van me v10a versie :) dus update hem wel ff via die manier.
Ik heb net ff mn nandroid teruggezet.. maar dan krijg ik de melding dat mn telefoon up to date is 8)7
Laat m wel even een uurtje aanstaan, en doe nog een paar pogingen. Anders wellicht toch via lg suite, maar dan wel backup maken van internal sd.

• Framoes
majoh schreef op woensdag 20 april 2011 @ 14:31:
Standaard is de Stock Launcher niet beschikbaar voor de 2X. Wel te verkrijgen met Custom Roms uiteraard.
Ben niet helemaal thuis in de custom roms, maar als de G2X ROM uitkomt kan ik 't best proberen. Het is tenslotte dezelfde hardware.

Ga overstappen van vodafone naar kpn omdat ik bij verlengen meer moet betalen voor een telefoon. Bij kpn is de 2X Speed maar €20,- duurder dan een Galaxy S en goedkoper dan de Desire S, dus dan is de keus makkelijk. Alleen die schil zit me toch een beetje dwars.

Hoe zit het trouwens met de bouwkwaliteit en software? Na langer gebruik nog steeds oke?

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Topicstarter
Framoes schreef op woensdag 20 april 2011 @ 15:01:
[...]
Hoe zit het trouwens met de bouwkwaliteit en software? Na langer gebruik nog steeds oke?
Bouwkwaliteit is na 1,5 maand nog steeds erg goed. Nergens problemen mee. Heb een paar kleine deukjes in de rand zitten omdat ik hem een paar keer heb laten vallen, maar dat is te verwachten. Voor de rest niets aan de hand. Persoonlijk zeer tevreden over de bouw van het toestel.

Daarnaast heeft de software wat kinderziektes, maar dat zou iets moeten verbeteren met de update die nu rond gaat. Als ik het vergelijk met mn HTC hiervoor, vind ik de HTC completer in zijn toevoegingen aan Android. Echter vind ik wat LG klaargespeeld heeft helemaal niet slecht.

Daarnaast kun je verschillende soorten launcher uit de Market halen. Zelf gebruik ik LauncherPro, wat zeer goed werkt.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Banaan000 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 14:14:
[...]

Heb je er al bij stilgestaan dat het wel eens iets te maken kan hebben met japan? onderdelen die slecht geleverd kunnen worden. of heb jij daar geen boodschap aan, het is inmiddels al weer enkele weken geleden tenslotte, en het gaat wel om jou smartphone....

enfin, ota staat er hiet nu ook op. ben benieuwd of ik er iets van ga merken.

[ Voor 4% gewijzigd door Flagg op 20-04-2011 15:30 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• speedme
Ik heb net GO Launcher geinstalleerd en die werkt ook erg goed.

De reden waarom ik voor GO Launcher nu gekozen heb, is dat deze de iOS folder look heeft.
Dus je kunt net als bij iOS programma's groeperen (in de app drawer, niet op het homescreen).
Dat vond ik wel echt fijn bij iOS en wilde ik wel graag in Android :P

• Naad
Jeroen04 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 13:46:
En de update staat er op! Duurde wel lang voor zo'n kleine update (imo) maar het werkt! Eerste wat me opvalt is dat als je naar de lijst met app's gaat dat er dan een nieuwe app bij staat (backup).
Is je Baseband versie ook veranderd?
Settings -> About phone -> Baseband version.

• Bebob_NL
speedme schreef op woensdag 20 april 2011 @ 14:00:
Het is dus geen Android 2.3.3 of wel ?
Nee, zeker niet. Op zijn voregst komt die medio mei-juni.

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

• DeKoetsier
huh, iemand zegt net 8 mb update. Ik ging via de LG mobile geval updaten: 210 mb.
En heb nu ook baseband b.

Iemand een idee over het verschil in grootte?

Verwijderd

hey jongens ik wil die update doen maar als hij opnieuw opstart kom ik steeds in die recovery menu van modaco maar ik heb geen idee wat ik dan moet doen
als ik reboot system now doe dan krijg ik nog steeds de melding dat er een nieuw update beschikbaar is
en kan ik er weer op de update klikken maar dn krijg ik weer het zelfde verhaaltje

ik ben nieuw met android dus moet nog veel leren

• Tetsuo55
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-10 14:54

Tetsuo55

*~*GrahF Emperor of Darkness*~

Bij mij is de update ook niet gelukt.
Ik heb alleen clockworkrecovery en de modaco performance-patch-for-stock erop staan.

Heb 10a

Verwijderd

hey tetsuo55 je kunt het doe met lg mobile tool doen ff zoeken op google heb ik net ook gedaan hij is op dit moment nog steeds bezig

En hij is gelukt :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2011 17:33 ]

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-12 23:17
Ik had ook een OTA-update van 8.7MB, maar kreeg ook een 'invalid software package' melding.

De LG Mobile Support Tool geinstalleerd, en hij is nu een update van 203MB aan het downloaden.

Vrij rare manier van waren toch hoor, bij LG! :/

• Tetsuo55
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-10 14:54

Tetsuo55

*~*GrahF Emperor of Darkness*~

Op de volledig stock telefoon die ik hier heb gaat de update goed.

Er staat:
Updating modem...(1/4)
Updating kernel...(2/4)
Updating system...(3/4)
Updating recovery...(4/4)

De update duurde minder dan 5 minuten
Opstarten duurde na de update langer, lijkt er dus op dat de debug-on-runtime optie uit is gezet.

Gewijzigde software informatie is:
Basebandversie
1035.21_20110405
LGE-versie
LGP990-v10b

Als ik nogmaals probeer te update krijg ik de melding: Elke 24 uur zal het toestel controleren of er een nieuwe update beschikbaar is

Ik vermoed dat de software update via PC de hele rom is, en de OTA update alleen de gewijzigde bestanden zijn.

EDIT: Dit is dus niet de Crashfix update waar de deense site het over heeft, op XDA en Modaco en mogelijk hier is deze versie al een tijd in gebruik en het lost de crashes niet op.

[ Voor 12% gewijzigd door Tetsuo55 op 20-04-2011 18:04 ]

Verwijderd

Wat zijn tot nu toe de voordelen van de update?

Mijne heeft nog steeds een zuipende batterij en loopt constant vast. Van gisternacht tot vandaag 3 x vastgelopen waardoor ik de batterij eruit moest halen -.-

• Wafje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-12 19:07
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2011 @ 18:06:
Wat zijn tot nu toe de voordelen van de update?

Mijne heeft nog steeds een zuipende batterij en loopt constant vast. Van gisternacht tot vandaag 3 x vastgelopen waardoor ik de batterij eruit moest halen -.-
mijn 2x is nog geen enkele keer vastgelopen, maar ik heb ook wel last van een zuipende! batterij. Tot nu toe weten we nog geen voordelen van de update :p

Noob Question: hoe the heck doe je OTA-update? ik heb die manueel moeten doen met LG Suite IV.

• Fire69
Mijne zit nu ook op v10b en 405-baseband :)

Alles lijkt te werken, we zien wel wat de batterij nu doet...

• Framoes
majoh schreef op woensdag 20 april 2011 @ 15:08:
[...]
Bouwkwaliteit is na 1,5 maand nog steeds erg goed. Nergens problemen mee. Heb een paar kleine deukjes in de rand zitten omdat ik hem een paar keer heb laten vallen, maar dat is te verwachten. Voor de rest niets aan de hand. Persoonlijk zeer tevreden over de bouw van het toestel.

Daarnaast heeft de software wat kinderziektes, maar dat zou iets moeten verbeteren met de update die nu rond gaat. Als ik het vergelijk met mn HTC hiervoor, vind ik de HTC completer in zijn toevoegingen aan Android. Echter vind ik wat LG klaargespeeld heeft helemaal niet slecht.

Daarnaast kun je verschillende soorten launcher uit de Market halen. Zelf gebruik ik LauncherPro, wat zeer goed werkt.
Dat is goed om te horen, omdat LG in het verleden nogal wat troep op de markt heeft gebracht. Deuken na vallen heb ik ook bij m'n Legend en die is van aluminium.

Sense ben ik persoonlijk erg tevreden over. De scrollbare widgets, en dan vooral de agenda en bookmarks, vind ik er handig en ook de ingebouwde notepad en takenlijst widgets zijn handig. Nu heb ik de gratis versie van Launcherpro wel eens geprobeerd en zag ik dat er bij de betaalde versie ook Sense widgets zaten, dus dat is wel een goeie vervanger.

Thanks voor alle info, ik denk dat ik de 2X speed toch ga halen.

Verwijderd

Wi-fi staat aan, is verbonden, maar wil maar niet op 't internet gaan..

wtf?

• Bebob_NL
Ik gebruik al een tijdje Juice Defender Pro om mijn batterij gebruik te beheersen en ik moet zeggen dat dat redelijk goed werkt. Ik kan nu makkelijk 30 uur met een batterijlading doen als ik m gebruik voor wat smsen, syncen en kort bellen (15-30 minuten per dag). Ik ben er tevreden mee!:)

• Wafje
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2011 @ 19:02:
Wi-fi staat aan, is verbonden, maar wil maar niet op 't internet gaan..

wtf?
gewoon effen rebooten? :)

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Topicstarter
Duurde ff, maar update gelukt.

Heeft iemand ondertussen een changelog gevonden?

Verwijderd

raarrrr, ik heb m 3 x aan en uit gezet de wifi dan pas werkt ie T_T strange

Update ook gedaan uurtje of anderhalf geleden..

ik zie alleen een nieuwe app namelijk Backup en voor de rest nog niets, maar dat zien we hopelijk later.

PS: Hij liep nog eens vast :D klote ding als ie aan de oplader zit moet je er echt niet mee spelen T_T

• Proto
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-12 11:27

Proto

¬.¬

Grrr, update beschikbaar -> downloaden (wat de telefoon blijkbaar zeer zwaar belast, ding crasht half), krijg ik de melding "invalid software package". Telefoon is trouwens volledig stock (OK, ik draai launcherPro, maar dat zou geen fluit uit moeten maken lijkt me). En ik kan nu dus niet opnieuw voor updates checken... Lekker bezig bij LG :P

• spekkie1994
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:20
Hmm, het lijkt erop dat de grafische performance beter is geworden met de update, heb stock rom en haal nu met quadrant 2600 ipv 2400 punten, en tijdens het stukje van die planeten die rond draaien, is de fps van 100 naar ongeveer 120 gegaan :)

Trouwens Proto, probeer het anders met de desktop tool, dan is het wel de volledige rom (209 MB) die je installeert.

• Fire69
Na de volledige rom-update is CWM en root verdwenen blijkbaar?

• Xmoo
Ik heb hem geflashed.

Changelog: Online LG Back-up applicatie is toegevoegd, Nieuwe Drivers, en nieuwe baseband.
Tot nu toe idd op gebied van graphic zie ik dat de telefoon veel beter presteert.
Echter merk ik wel dat in standby per uur 10% gedropt is bij mij sinds update.

Maar ik denk dat ik paar keer ff vol moet opladen zodat die batterij memory weer goed zijn werk gaat doen.

• The_Admin
Hier ook invalid software package... iemand die al weten te omzeilen?

• Proto

Proto

¬.¬

spekkie1994 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 21:40:
Hmm, het lijkt erop dat de grafische performance beter is geworden met de update, heb stock rom en haal nu met quadrant 2600 ipv 2400 punten, en tijdens het stukje van die planeten die rond draaien, is de fps van 100 naar ongeveer 120 gegaan :)

Trouwens Proto, probeer het anders met de desktop tool, dan is het wel de volledige rom (209 MB) die je installeert.
Heb helaas momenteel geen windows pc voor handen, dus ik wacht rustig af of het morgen wel lukt, anders inderdaad de pc suite (of hoe de LG variant ook heet) eens proberen, thanx.

Verwijderd

Fire69 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 21:49:
Na de volledige rom-update is CWM en root verdwenen blijkbaar?
Huh, je had een custom ROM toch? Maakt het dan niet uit voor de stock update als die erop staat en CWM?
Dacht dat er dan niet meer geupdate kon worden als die erop stond. Root maakt niet uit en is idd altijd weg als je update.

En na pasen zou er toch ook nog een fix uitkomen volgens een Deense site, lijkt me niet dat dat deze is want is van begin april. Nou ja, we zullen wel zien, kan wel dat het deze is omdat ik lees dat quadrant nu hoger scoort dus o.a. het development foutje is er hiermee waarschijnlijk uit. Jammer dat er geen change log is.
The_Admin schreef op woensdag 20 april 2011 @ 22:11:
Hier ook invalid software package... iemand die al weten te omzeilen?
Ff stukje terug lezen? :P Daar staat dat je het via de update tool op de pc moet doen, dan krijg je de volledige rom.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2011 22:23 ]

• Xmoo
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2011 @ 22:21:
[...]

Huh, je had een custom ROM toch? Maakt het dan niet uit voor de stock update als die erop staat en CWM?
Dacht dat er dan niet meer geupdate kon worden als die erop stond. Root maakt niet uit en is idd altijd weg als je update.

En na pasen zou er toch ook nog een fix uitkomen volgens een Deense site, lijkt me niet dat dat deze is want is van begin april. Nou ja, we zullen wel zien, kan wel dat het deze is omdat ik lees dat quadrant nu hoger scoort dus o.a. het development foutje is er hiermee waarschijnlijk uit. Jammer dat er geen change log is.
Wat voor fix?

CWM verdwijnt omdat de recovery herschreven wordt ;)

Verwijderd

Deze fix:
quote: deense site
LG has posted the following statement to Mobilsiden.dk:

- "LG is aware that certain Optimus 2X users occasionally find that the product may freeze or turn off randomly. The Nordic market has been one of the first to sell Optimus 2X, and we have sold a considerable number of units. Return rates are low and within the error margin, and it is only a limited number of customers who have experienced the situation. LG nevertheless regrets much the inconvenience this has caused.

We have found the cause of the problem and has developed a software update to remedy this. The update is currently being sent out in cooperation with our distributors. The timing of when the update will be available depends on the individual distributors.

LG strives to provide specimens of highest quality and are working hard to ensure that users have a continuous and good smartphone experience. We apologize again for the inconvenience. "

Within a short time, the software update will be released.

It is not yet clear when or how the update will be available to users - but most likely it will be just after Easter.
Deense site gaat over deze bug ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2011 22:31 ]

• Xmoo
De random freezes en shutdowns is te vroeg om te beoordelen. Maar het laggy UI heb ik dus sinds deze update geen last meer van. Ook het lag in de lockscreen is ook weg!

Verwijderd

Dan is hij hier in NL eerder uitgekomen want is daar nog niet beschikbaar. :) Dat is erg mooi want stoorde me nog aan het lockscreen en dat het homescreen moest laden erna voor een paar seconden.
Dan zit LG weer op de goede weg imho. Nu nog 2.3.3 in één keer goed updaten dan zijn ze beter dan Samsung die hem weer teruggetrokken heeft net zoals 2.2. Heb die phone ook nog gehad.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2011 22:37 ]

• Fire69
[...]

Huh, je had een custom ROM toch?
[...]
Nope, ik zat op stock v10a :)
cwm en root waren dus weg, heb ik er net opnieuw opgezet.

Het is me toch niet echt duidelijk, moet ik die sqlite-fix en dexopt-fix er nu nog opzetten als ik naar v10b ben gegaan? :?

• Xmoo
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2011 @ 22:35:
Dan is hij hier in NL eerder uitgekomen want is daar nog niet beschikbaar. :) Dat is erg mooi want stoorde me nog aan het lockscreen en dat het homescreen moest laden erna voor een paar seconden.
Dan zit LG weer op de goede weg imho. Nu nog 2.3.3 in één keer goed updaten dan zijn ze beter dan Samsung die hem weer teruggetrokken heeft net zoals 2.2. Heb die phone ook nog gehad.
Tot nu toe ben ik erg tevreden over de update. Echter ging de batterij wel erg snel leeg. Maar is nu te vroeg om er een uitspraak over te doen.

Wat ik wel merkte, telkens als ik de proces van een aantal apps ging killen kwamen ze toch terug.
Dit is zonde want nu wordt er dus veel geheugen verneukt om nix. Normaal kilde ik die apps en had ik nog 80mb + 130mb over. Maar omdat de apps terug komen is het nu 60mb + 89mb.

Ik kwam er ook achter dat die back-up applicatie constant online blijft. Open de back-up app en ga naar instellingen en deselecteerd dat je wilt mee helpen met het verbeteren van de applicatie.
Hopen dat dit wat batterij bespaart. Anders #Root en autokiller instaleren.

• Sheppie
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:49
Ik heb mijn telefoon een week geleden gehaald. Ik heb er custom rom op gezet en een nieuwe baseband van modaco omdat ie eerder uit was.

Er staat bij mijn device info een lange reeks woorden :P maar uiteindelijk zie ik 10b staan. Ik neem aan dat dit een update was van 10a naar 10b?? of moet ik met MCR ook maar die update doen via de LG suite

Verwijderd

Xmoo schreef op woensdag 20 april 2011 @ 22:41:
[...]

Tot nu toe ben ik erg tevreden over de update. Echter ging de batterij wel erg snel leeg. Maar is nu te vroeg om er een uitspraak over te doen.

Wat ik wel merkte, telkens als ik de proces van een aantal apps ging killen kwamen ze toch terug.
Dit is zonde want nu wordt er dus veel geheugen verneukt om nix. Normaal kilde ik die apps en had ik nog 80mb + 130mb over. Maar omdat de apps terug komen is het nu 60mb + 89mb.

Ik kwam er ook achter dat die back-up applicatie constant online blijft. Open de back-up app en ga naar instellingen en deselecteerd dat je wilt mee helpen met het verbeteren van de applicatie.
Hopen dat dit wat batterij bespaart. Anders #Root en autokiller instaleren.
Geen apps killen dat zorgt voor de batterij drain. Zal er op letten met de backup app, bedankt.
Fire69 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 22:38:
[...]

Nope, ik zat op stock v10a :)
cwm en root waren dus weg, heb ik er net opnieuw opgezet.

Het is me toch niet echt duidelijk, moet ik die sqlite-fix en dexopt-fix er nu nog opzetten als ik naar v10b ben gegaan? :?
Oh, dat dacht ik dat je dat gedaan had. Je kan dus ook de stock rom tweaken, dacht dus dat dat allemaal customs waren. Maar ik wacht wel op stock GB, vind het wel even best zo.
Ik zou er even mee spelen en als je het toch niet goed vind kan dat altijd nog. Weet Paul al dat er een nieuwe update is? :P Vast wel.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2011 22:47 ]

• Xmoo
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2011 @ 22:43:
[...]

Geen apps killen dat zorgt voor de batterij drain. Zal er op letten met de backup app, bedankt.
Autokiller hybernate, is geen actieve service net als de "gemiddelde" app killer ;)

Verwijderd

Batterij performance is beter hier na de update.
Ook lijkt Go Launcher soepeler/sneller te werken dan voorheen.
Opstarten duurt langer na de update maar in principe gaat mijn foon nooit helemaal uit, dus die enkele keer dat dat nodig is, is te overzien.

Vastloper heb ik (maar/pas) 1 keer gehad in de 2,5 week dat ik het toestel nu heb, kwam door een brakke radio app.

Al met al, tot nu toe behoorlijk tevreden over de Optimus 2x

Verwijderd

Xmoo schreef op woensdag 20 april 2011 @ 22:44:
[...]

Autokiller hybernate, is geen actieve service net als de "gemiddelde" app killer ;)
Toch niet gebruiken, probeer het eens zou ik zeggen. ;) Hoeft namelijk niet meer vanaf 2.2, hij start ze gewoon weer op en als je ze niet gebruikt gebruikt hij ook geen geheugen.

Weet niet precies van je met autokiller hybernate bedoeld dus bovenstaande mag je negeren als hij geen apps killed. ( en als je het er niet mee eens bent ook. ;) )

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2011 23:00 ]

Verwijderd

huh maar die van mij is toch echt nog gewoon geroot hoor na die update.

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009

M0nkeymen

Monkeystyle!

Heb hem ook ff geupdate, ut lijk goed te gaan. Had hem niet geroot. Minder lag bij het scrollen op websites en ook bij menu! Bijna iphone achtig :) batterij kan ik nog niks over zeggen.

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

• Xmoo
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2011 @ 22:48:
[...]

Toch niet gebruiken, probeer het eens zou ik zeggen. ;) Hoeft namelijk niet meer vanaf 2.2, hij start ze gewoon weer op en als je ze niet gebruikt gebruikt hij ook geen geheugen.

Weet niet precies van je met autokiller hybernate bedoeld dus bovenstaande mag je negeren als hij geen apps killed. ( en als je het er niet mee eens bent ook. ;) )
Thanx for the head-up. Maar ben wel een bekend persoon in het mobiele wereld dus ga maar vanuit dat ik weet waar ik het over heb ;)

Verwijderd

Ja is oké hoor. Autokiller hybernate is toch dat hij slaapt? Wat moet je er dan mee? Kun je mij nog wat leren. :P

Kan zelf helaas pas vrijdag updaten want heb hem dan pas weer.
Heb hem laten liggen bij familie in een andere stad en ben er dan dus haal hem dan op. Is iets te ver om hem gelijk op te halen. ;)

• Xmoo
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2011 @ 23:13:
Ja is oké hoor. Autokiller hybernate is toch dat hij slaapt? Wat moet je er dan mee? Kun je mij nog wat leren. :P

Kan zelf helaas pas vrijdag updaten want heb hem dan pas weer.
Heb hem laten liggen bij familie in een andere stad en ben er dan dus haal hem dan op. Is iets te ver om hem gelijk op te halen. ;)
Nou hij slaapt, en voert op een of ander manier een geheugen test uit. Als blijkt bv dat er geen 120mb geheugen vrij is, killed hij de apps die gekilled kunnen worden zonder dat de performance daarvan leid.

Verwijderd

Zal die app dan eens opzoeken vrijdag, bedankt voor de tip. Normaal gesproken zijn app killers slecht voor je accu. Android zet apps namelijk op non actief als ze op de achtergrond draaien dus niet gebruikt worden in de theorie. Omdat er ook mensen zijn die nu verbetering hebben met de nieuwe rom zij ik dat je dat eens kon proberen. Zal die app iig zelf eens proberen.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2011 23:28 ]

• Fire69
Vervelend probleempje nu :/
Telkens ik de telefoon reboot, bvb daarnet na het rooten, en nu omdat ik via cwm die fixes wil installeren, kom ik op een scherm met:
S/W Upgrade
Please wait
while upgrading...
Dat blijft dus gewoon staan tot ik de batterij eruit haal :(

Hoe krijg ik dat nu weg? :?

Verwijderd

ik heb ook een leuk probleem na de update. Nadat ik m uitzette en weer aanzette krijg ik krijg niet meer de melding om mn pincode in te voeren en krijg hierdoor ook geen netwerk. Al geprobeerd om de melding naar voren te halen door een contact te bellen, geen resultaat. Ga ik naar instellingen->verbindingen->mobiele instellingen, werkt die optie niet. Kan m aantikken maar er gebeurd niets.

• Xmoo
Fire69 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 00:02:
Telkens ik de telefoon reboot, bvb daarnet na het rooten, en nu omdat ik via cwm die fixes wil installeren, kom ik op een scherm met:

[...]

[...]

Dan zou ik toch even na gaan of het rooten en cwm recovery er toch wel goed op staat of niet....

• The_Admin
[...]

[...]

Ff stukje terug lezen? :P Daar staat dat je het via de update tool op de pc moet doen, dan krijg je de volledige rom.
Ja okee, maar ik had gehoopt dat er 'gewoon' een OTA oplossing was :+

• Framoes
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2011 @ 23:24:
Zal die app dan eens opzoeken vrijdag, bedankt voor de tip. Normaal gesproken zijn app killers slecht voor je accu. Android zet apps namelijk op non actief als ze op de achtergrond draaien dus niet gebruikt worden in de theorie. Omdat er ook mensen zijn die nu verbetering hebben met de nieuwe rom zij ik dat je dat eens kon proberen. Zal die app iig zelf eens proberen.
Maar veel apps sluiten niet af als je ze exit. Ik heb een handmatige taskkiller en kill af en toe zelf wat apps als m'n geheugen te vol raakt, omdat m'n telefoon toch echt langzamer wordt, ook al zijn de apps niet actief.

• WeAreLegion
  • Niet online

[...]

Als je de update gedraaid heb via de tool van LG zelf, is je recovery img met daar om CWM weg, die moet je eerst er op nieuw opzetten en dan kan je alles weer terug zetten.

• Supremo
Net als veel andere mensen hier is mijn 2X na de update een stuk soepeler (vooral merkbaar bij scrollen).

Verder had ik de beta Flash van de Moto Xoom. Dus ik YT en http://beta.uitzendinggemist.nl testen, bleef alles zwart. YT gaf de melding dat ik Flash moest updaten. Ik naar de Market en er is inderdaad een nieuwe Flash versie beschikbaar. Ik ging van 10.2 naar 10.2.xxx.xxx (weet zo snel de getalletjes niet meer).

Uitzendinggemist draait nu soepel en de full screen button is nu makkelijker te selecteren (is alleen wel een klein knopje) en video blijft soepel draaien. Vanavond ook eens testen met HDMI.

Toestel is voor mij helemaal top nu. En dan moet Gingerbread nog komen!

• Wafje
k heb sinds de update last van een nogal zeer irritant probleem.
De berichtenapplicatie crasht om de zoveel uur waardoor ik tal van berichten mis :s

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-12 13:27
Vraagje over de update: ik heb een STOCK rom, geroot met de 2 stock-patches die Paul heeft gemaakt (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1027291)

Nu lees ik hier dat de update voor sommigen niet werkt. Kan ik gewoon OTA updaten of moet ik via de LG app de hele rom erover heen zetten. En belangrijker: raak ik apps / berichten kwijt?

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Topicstarter
disweb schreef op donderdag 21 april 2011 @ 11:10:
Vraagje over de update: ik heb een STOCK rom, geroot met de 2 stock-patches die Paul heeft gemaakt (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1027291)

Nu lees ik hier dat de update voor sommigen niet werkt. Kan ik gewoon OTA updaten of moet ik via de LG app de hele rom erover heen zetten. En belangrijker: raak ik apps / berichten kwijt?
Ik kan niets zeggen of de update werkt aangezien ik volledige stock was.

Op laatste kan ik wel antwoord geven. Heb de update gedraaid, en alles (settings, berichten, apps etc.) was nog zoals voor de update.

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-12 11:47
Vanochtend met de telefoon gekeken of er een update was.
Deze was er maar ik had de update toen niet gedaan.
Zojuist kijk ik weer met de telefoon of er een update is en ik krijg nu de melding dat ik al de meest recente versie heb???

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

• Proto

Proto

¬.¬

Megapaul schreef op donderdag 21 april 2011 @ 12:36:
Vanochtend met de telefoon gekeken of er een update was.
Deze was er maar ik had de update toen niet gedaan.
Zojuist kijk ik weer met de telefoon of er een update is en ik krijg nu de melding dat ik al de meest recente versie heb???
Ik geloof dat er een soort vage beveiliging ingebouwd is waardoor je maar een keer per 12/24 uur op updates kan checken, je merkt ook dat als je een tweede keer checkt dat je direct een "no update"-popup krijgt zonder dat er verbinding met de server gemaakt lijkt te worden. Probeer het vanavond of morgen dus nog eens (of pak de PC software) :)

• Supremo
Ik had gisteren een mailtje gestuurd naar de klantenservice van LG of er ook release notes waren, maar dit was het antwoord:
Bedankt dat u ons contacteerde met uw vraag betreffende softwareupgrade voor de P990.

Er is momenteel nog geen software upgrade van versie 2.2 beschikbaar voor de P990. U heeft een sofware update gedaan van de versie 2.2 . Deze zorgt voor probleemoplossing van het toestel.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, u kunt ons bereiken door gebruik te maken van het contactformulier <http://www.lg.com/nl/support/contact/support-message.jsp> of via onderstaand telefoonnummer.
Zucht...

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Topicstarter
Net een vastloper gehad terwijl ik de nieuwe software draai. Niet zo nice :(

• JarlSX
@disweb: ik draaide stock, met odex en sqlite fix en de il update

update gedaan via de pc, toen had ik dus een mooie boot loop

had gelukkig wel een backup gemaakt met CWM

maar voorzichtigheid is dus geboden....

• Edzeau
Gister mijn 2x geupdate, en hoopte op een telefoon die nu wel helemaal te vertrouwen is! Viel dat even tegen. Vanmorgen te laat op school omdat mijn wekker niet afging, omdat mijn telefoon uit is gegaan. Aan mijn Twitter updates te zien zo rond 3 uur 's nachts.

Hoopte toch op wat meer bugfixes, maar helaas.
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2011 @ 05:25:
ik heb ook een leuk probleem na de update. Nadat ik m uitzette en weer aanzette krijg ik krijg niet meer de melding om mn pincode in te voeren en krijg hierdoor ook geen netwerk. Al geprobeerd om de melding naar voren te halen door een contact te bellen, geen resultaat. Ga ik naar instellingen->verbindingen->mobiele instellingen, werkt die optie niet. Kan m aantikken maar er gebeurd niets.
Misschien klinkt het dom, maar staat de telefoon toevallig op vliegtuigstand? En zo niet, zet de vliegtuig stand er eens op en weer er af, misschien dat dit helpt?

• Xmoo
Ik moet zeggen ik ben erg tevreden over de nieuwe software.

Batterij is nu ook veel beter.
8:45 tot 13:00 90% :) Met vorige rom zat ik rond de 83/78%

Verwijderd

ik ga zo eens kijken.Ben nog niet thuis
Pagina: 1 ... 22 ... 67 Laatste

Let op:
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.